Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
is een instant level 90 rogue een beetje te doen? ben aan het levellen maar daar zit totaal geen uitdaging in. alles is veel te makkelijk. denk eraan om een instant level 90 te doen en dan de endgame richting op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:29:
[...]

Divine Purpose is leuk, maar veels te RnG (praise the RnG God!).

Ik hou dan liever controle met Santified Wrath (extra Holy Power generator) en een flinke damage boost. Vooral in combinatie met de glyph Final Wrath (90k crits).

Anders check mijn armory (zie signature) en dan zie je een beetje hoe en wat. Logs van de raid van gisteren: https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn

Alle informatie heb ik van MMO-Champion forums (Paladin Prot-WoD Discussion) thread.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ergens een change in stats gemist schijnt te hebben waardoor ik nog doodleuk dus in mijn build aan het tanken was.

Ik heb nu wel respecced naar SancWr en ga Seraphim eens een kans geven :).

Dit ben ik trouwens

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik Holy shield, werkt heerlijk. Alle paladins die klaarkomen over Seraphim, ik zie het wel. Voor heroic content maakt je talent choice op 100 niet uit. het uiteindelijke verschil is zo minimaal. Hangt af van de boss trouwens! Hoe meer magic, hoe beter Holy Shield wordt :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
52x Nat's lucky coin dus nog 48 te gaan voor de Reins of the Crimson Water Strider

Ik heb de panda uitbreiding niet gespeeld dus die andere water strider heb ik niet, nog meer mensen die vissen voor de mount?
Gaat wel langzaam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
Waar kwam die panda strider vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat ik trouwens niet snap is Retridins ..
Een vriendin van me speelt Retri.
Die zit dus nu op ~20% haste unbuffed (dus 5% overcapped unbuffed en zelfs 10% overcapped raidbuffed).
Ze haalt~8% haste van haar items ..

Je hebt ~10% unbuffed haste nodig om tijdens een raid capped te zijn.
Dus je hebt basicly bijna geen haste gear at all nodig, toch?

Ik mis reforging :(!

[ Voor 4% gewijzigd door Darkfreak op 22-01-2015 16:16 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
panda strider = exalted anglers/Nat Pagle

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:40:
Kargath -> Spreek af wie er naar boven gaat. Switch elke impale. De boven persoon pakt elke 2e.
Butcher -> Taunt elke 3 stacks Stack op andere tank
Brack -> Face away, tank elke 3 stacks. gebruik kleine cooldowns op de throwing up. Wanneer niet boss tankend, pak de grote dude
Tectus -> Tank of adds, of boss(es)

The end :+

Tanken is nog nooit zo simpel geweest.
Als dat zo lees is er niet veel anders dan in SoO. Al had je daar ook wel een paar clusterfuck tank momenten (Shamans, Paragons). Nu heb ik inmiddels ook wel wat items op mijn DK. Mis nog wel een wapen, neck en cloak. Hopelijk krijg ik er 1 deze week uit LFR of misschien Normal.

Vanavond eens kijken of ik met een klein groepje een vaste pug groep kan opzetten op Turalyon/Doomhammer. Op zich leuk dat ik met de guild makkelijk mee kan in HC, maar wil toch zelf de progress meemaken. Zeker in BRF.
Op zich moeten we nog zeker 2 healers hebben en misschien een paar DPS en we kunnen volgende week beginnen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
hmr schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:13:
[...]

Een ? kan daar net zo goed? :+ Maar dat is taaltechnisch ;). Feit blijft dat Guardians en sich het prima doen... Pakken alleen wel wat meer damage, maar dat kan ook aan onze "beer" liggen ;)!

Ga binnenkort maar eens HC tanken op mijn alt warrior, zou wel moeten lukken met 663 equipped, ben alleen nog niet zo op de hoogte van Tank tactics...
och joh! way overgeared al!

ik tank hc al vanaf ilvl 632 ofzo, in 660+ hoef je niet eens meer cd's te gebruiken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ramon1984 op 22-01-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Nou, guildie heeft nu zelf maar een OpenRaid aangemaakt. Mochten er nog mensen zijn die a.s. maandag zin hebben in een Normal Highmaul (of om mij te helpen gewoon dat ding te vullen zodat ik eindelijk eens progress kan maken), dan zijn alliance meer dan welkom: http://openraid.eu/events/view/259294. :)
jaydenjarno schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:00:
is een instant level 90 rogue een beetje te doen? ben aan het levellen maar daar zit totaal geen uitdaging in. alles is veel te makkelijk. denk eraan om een instant level 90 te doen en dan de endgame richting op te gaan.
Als jij die gewoon lekker wil boosten, dan moet je dat gewoon doen joh. Je krijgt de abilities niet ineens tot je beschikking (gaan een paar quests overheen). Tevens kun je altijd dungeons doen om een beetje bekend te worden met wat je kunt. Volgens mij kom je genoeg mensen tegen met alts die een dungeon wel kunnen carryen. :)

[ Voor 52% gewijzigd door Prx op 22-01-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gezien de eerdere discussie omtrent Guardians en HC HM.

Heb zelf HC HM als guardian getankt en ja.. als guardian neem je meer damage dan een Paladin, Warrior of Monk.. echter heal je als guardian ook een hoge hoeveelheid.

Ik heb op een later moment mijn eigen tanking (puur statistics) vergeleken met onze warrior tank en onze DK tank.

Qua damage taken zaten de DK en ik op één lijn... hoger dan de warrior. (40k/35k/25k)
Qua healing done zat ik hoger dan de DK.. welke weer veel hoger dan de warrior was (20k/15k/5k)

Guardians hadden voorheen een veel te sterke AOE (ongelimiteerd trash spam) en dat is correct gecorrigeerd. Wat ik wel mark is dat Guardians qua survivability cooldowns wat minder tot hun beschikking hebben. Survival Instincts, 2 charges...grote cd.. leuk en barkskin, alleen hebben andere classes iets meer tot hun beschikking (of.. zo voelt het)

Qua movement zitten guardians ook niet slecht.. warriors zijn wat mobieler.. maar guardians komen ook best ver.

Grootste nadeel aan een guardian is denk ik de raid utility.. wat brengen ze met zich mee voor de raid.... hmm.. stampeding roar... wordt soms wel gebruikt.. maar niet vaak.

All in all, als Guardian tank geen problemen in HC HM. Mythic nog niet gedaan... maar ook daar voorzie ik weinig problemen. Vooral op gevechten als Butcher zijn guardians echt ziek sterk.. Kor'gath is daarentegen beter voor DK's en andere classes. :P

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
Darkfreak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 16:01:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ergens een change in stats gemist schijnt te hebben waardoor ik nog doodleuk dus in mijn build aan het tanken was.

Ik heb nu wel respecced naar SancWr en ga Seraphim eens een kans geven :).

Dit ben ik trouwens
Aangezien je veel Mastery hebt zou ik zeggen ja lekker voor Holy Shield. Zal ook je Grand Crusader proccs ten goede komen met de extra 15% block chance.

Als je Seraphim wilt gaan gebruiken, moet je wel Pol's Eye gebruiken in combinatie met Seraphim voor maximale efficienty, het liefst ook nog Holy Avenger. Maar weet wel dat een Seraphim rotatie hadr to master is...

Ikzelf speel lekker met Holy Shield aangezien Seraphim + Holy Avenger niet meer veel meer beter is dan Holy SHield + Sanctified Wrath. Dit komt voornamelijk door de Seraphim nerf van Blizzard voor Prot paladins. Seraphim geeft nu alleen nog maar 750 stats in plaats van de 1000 die in de tooltip wordt aangegeven.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar weer eens HM (H) in stappen en hopelijk in twee uurtjes naar 6/7 gaan. En keeping everything crossed voor wat betreft de axe drop van de Butcher... Als ik twee exemplaren ga krijgen vandaag, dan zal m'n dps omhoog schieten. Heb nu een LFR en Normal versie namelijk.

We gaan het zien. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Lynx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:27:
Beetje macro hulp gevraagd.
Ik ben van guardian overgestapt naar resto simpelweg omdat het van underpowered spec naar overpowered spec is.
Bovendien ben ik een resto by heart ondanks dat ik vanaf vanilla ook feral speel.
Aan het einde van de rit spec ik toch altijd weer resto.

Maar nu moet ik dus ook weer resto keybinds hebben.
En met macro's ben ik nooit een held geweest.

Wat ik zoek is een macro om al mijn spells op mouse over te casten, anders op mijn current target, en bij geen target op mezelf.

is dit mogelijk?
zoiets dus:

code:
1
2
3
4
5
#showtooltip Rejuvenation
/cast [@mouseover,help][@target,help][@player] Rejuvenation

#showtooltip Healing Touch
/cast [@mouseover,help][@target,help][@player] Healing Touch

Rejuvenation en Healing Touch vervang je op beide lijnen door de spell die je wilt natuurlijk
en achter ,help kan eventueel ook een ,undead (niet zeker of die juist is) zodat je geen dode toons probeert te healen, of je gooit voor [@player] eeventueel nog een [@focus].

een paar spells die ik heb als boomie,voor in een gevalletje "HoTs en DoTs needed"...
(zoals toen Thok in SoO nog progress was of eens een poging deden om meer stacks te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Update:

Afgelopen woensdag dus in 2.5 uur tijd Heroic gecleared en Mythic Kargath gaat steeds lekkerder en de groep is nu echt samen aan het komen. Dus zondag lekker progressen op Twins en hopelijk ook nog wat tries op Brackenspore. Mocht een Healer, Ele shaman en of een Boomkin op Kazzak nog intresse hebben voeg me ff toe ingame Langolier#2948.

Iemand nog tips en trucs voor Twins en of Brackenspore? Ik hoor ze graag.

Meest slechte kill ooit op Mythic Kargath btw :), als iemand logs wil zien Undone op Kazzak is de guild. In november ben ik begonnen met de guild. Als er mensen zijn die willen joinen kan altijd, voor raid spots graag ff informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Gisteravond weer via openraid de eerste 6 bazen gedaan van highmaul in 2 uur. Blijf het een geweldige uitvinding vinden, raid ongeveer 1 avond per week lekker casual, en kan elke week gewoon een groep uitkiezen en lekker raiden. Ook komt het voor dat ik elke week een andere groep heb op een ander tijdstip. Niet veel geluk gehad met loot, slechts 1 warforged ilvl661 ring. Wel met socket. Ilvl nu 646

Vorige week had ik een groep die de eerste op hc deed, dat was wel leuker. Dus hopelijk volgende keer weer.

Mag niet klagen, ben precies 1 maand geleden level 100 geworden. En als casual speler gaat het toch best snel. Heb er nog steeds plezier in. Moet binnenkort even kijken of ik 2 craft items upgrade naar 655. Of dat ik nog even wacht totdat de nieuwe raid uitkomt en dan een keuze maak :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo! uiteindelijk weer wat gear progress >_>

Linkje

Uiteindelijk begint er schot in te komen en voel ik me wat zekerder met Heroic tanking. Nu nog Pol's Blinded eye krijgen >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:51:
Zo! uiteindelijk weer wat gear progress >_>

Linkje

Uiteindelijk begint er schot in te komen en voel ik me wat zekerder met Heroic tanking. Nu nog Pol's Blinded eye krijgen >_<
Geen enchants en geen socketed gem, da kan echt nie, he!

:P

Je hebt hoger/beter ilvl en gear dan mijn paladin, en ik tank HC nog best goed (alleen imp was een uitdaging).
Ik loop verdomme nog steeds met een blue shield en legs rond XD

[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 23-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis er een paar inderdaad :) zijn de items die ik afgelopen tijd heb vervangen :+

En ik had niet eens door dat m'n necklace een slot had.

Wel balen overigens dat ik Mark of Blackrock erop heb zitten nu. Beetje een ruk enchant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:29:
Ik mis er een paar inderdaad :) zijn de items die ik afgelopen tijd heb vervangen :+

En ik had niet eens door dat m'n necklace een slot had.

Wel balen overigens dat ik Mark of Blackrock erop heb zitten nu. Beetje een ruk enchant.
Vind er zelf niets mis mee op zich. Misschien dat haste of mastery (of crit) net zo goed zou werken.
Het gebeurd echter vaker dat ik de proc op heb zitten omdat healers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True. Gister met 2 healers HM normal gedaan. Dat gaat dus wat minder in vergelijking met 3 als je rond de 11 dps hebt. helaas daardoor Imperator niet plat gekregen.

Healers weet ik nu redelijk voor te compenseren.. Behalve als ze je Lifegrippen tijdens een gevecht waarin positioning heel belangrijk is. (Brackenspore >_>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Danny Canero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:35:
[...]

True, anders zou ik inderdaad in slaap vallen. Maar toch best kut als je lekker mobs aan het tanken bent en in 1x aggro lost in je scherm ziet staan...
Sja ik heb hetzelfde op me warrior tank. Altijd overagro ik alle mobs/bosses vooral op pull. Maarja ik ga ook echt niet inhouden. Ook tanks willen gewoon hoge dps eruit gooien. En als de ander de agro niet kan houden dan maar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:31:
[...]

Vind er zelf niets mis mee op zich. Misschien dat haste of mastery (of crit) net zo goed zou werken.
Het gebeurd echter vaker dat ik de proc op heb zitten omdat healers :P
Mark of Blackrock is en blijft de beste weapon enchant voor Prot Paladins. De 1 na beste enchant is haste. Bonus is heer en meester omdat het Bonus armor geeft (Duh!) maar ook een AP boost en de enchant kan nu proccen ongeacht je health level. Is al 10 hotfixes geleden toegevoegd...

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
ramon1984 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:42:
[...]

Sja ik heb hetzelfde op me warrior tank. Altijd overagro ik alle mobs/bosses vooral op pull. Maarja ik ga ook echt niet inhouden. Ook tanks willen gewoon hoge dps eruit gooien. En als de ander de agro niet kan houden dan maar niet ;)
Onze warrior tank is sinds afgelopen woensdag ineens 4k meer dps gaan doen, is jou ook zoeits opgevallen? Dit is trouwens een non issue voor een goede tank. Laat hem een keer extra taunten, dan doet ie 3 seconden 300% threat; zelfs als ie al aggro heeft. Ik merk het zelf als paladin ook, omdat de paladin tank in eerste instantie niet veel aggro doet, tot de eerste SotR; daarna heb ik nooit meer last dat een andere tank ook maar in de buurt komt met aggro. Als paladin kan je altijd nog een hand of salvation op de andere tank doen, zodat zn threat daalt. Heerlijke ability blijft dat.

Gisteren en eergisteren mogen raiden met mijn shadowpriest (http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Nahini/simple). Zowel 5/7 normal als 5/7 heroic mee gedaan. Op butcher heroic deed ik 22,6k dps; lang niet slecht voor een shadowpriest in 644 gear lijkt mij.

Op Ko'ragh (HC) merk ik wel dat mijn dps redelijk daalt met Clarity of Power. Maar als ik switch naar Void Entropy zakt mijn dps nog verder in elkaar. Andere shadowpriests hier die wat tips kunnen geven over talent keuze voor verschillende gevechten in highmaul? Of gewoon lekker Clarity of Power blijven, daar is mijn gear immers voor geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
lanerios schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:33:
True. Gister met 2 healers HM normal gedaan. Dat gaat dus wat minder in vergelijking met 3 als je rond de 11 dps hebt. helaas daardoor Imperator niet plat gekregen.

Healers weet ik nu redelijk voor te compenseren.. Behalve als ze je Lifegrippen tijdens een gevecht waarin positioning heel belangrijk is. (Brackenspore >_>)
De tank niet healen en snel positioneren helpt enorm, daar waren wij teminsten achter gekomen. Wanneer ik Brackenspore tank, en er komt een mushroom (nog niet ge-activeerd) begin ik al te rennen naar de mushroom met Sprint zodat we snel de mushroom kunnen healen en de Haste (Revitalize) Mushroom erbij krijgen voor leuke DPS boost.

En als de tank Necrotic Breath krijgt, gewoon de tank negeren. Doen de healers in mijn raid ook O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Mark of Blackrock is en blijft de beste weapon enchant voor Prot Paladins. De 1 na beste enchant is haste. Bonus is heer en meester omdat het Bonus armor geeft (Duh!) maar ook een AP boost en de enchant kan nu proccen ongeacht je health level. Is al 10 hotfixes geleden toegevoegd...
De tooltip zegt nog steeds dat 50%-gedoe, tho :O

Ik heb ook een blunder gemaakt btw ..
Barracks vervangen door Spirit Lodge (doei 5 active followers) ..
om er vervolgens achter de komen dat de crit-rune alleen in world en garrison komt :(

[ Voor 17% gewijzigd door Darkfreak op 23-01-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:11:
[...]

De tooltip zegt nog steeds dat 50%-gedoe, tho :O
Tooltips kunnen ook pas geupdated worden bij een patch, de logica er achter kan via een server hotfix ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Thysiej schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Laat hem een keer extra taunten, dan doet ie 3 seconden 300% threat; zelfs als ie al aggro heeft. Ik merk het zelf als paladin ook, omdat de paladin tank in eerste instantie niet veel aggro doet, tot de eerste SotR; daarna heb ik nooit meer last dat een andere tank ook maar in de buurt komt met aggro. Als paladin kan je altijd nog een hand of salvation op de andere tank doen, zodat zn threat daalt. Heerlijke ability blijft dat.
Global Cooldowns die ik niet kan missen.. En als ik met 10 ilvl's hoger nog geen aggro kan houden van een warrior, waar houdt het dan op?
De taunt hou ik liever bij me voor de oh shit momenten (DK Death Grips), die hebben we er 1 in onze raid zitten die de Glyph nog niet heeft gevonden :+

Ik krijg wel commentaar van de healers dat de co-tank (warrior) moeilijker up te houden is. Kijk ik naar de logs, schrik ik van het feit hoe weinig Shield Blocks er worden gebruikt terwijl deze een 'Recharge' heeft van 12 seconden (Speel een Prot Warrior alt).

Kijk ik naar mijzelf zit ik met mijn Sacred Shield zo'n 15% tot 20% damage te absorben (95 tot 98% uptime) en heb ik een physicial damage reduction van 30% a 35% geduurde 40% van de actieve tank tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Op Ko'ragh (HC) merk ik wel dat mijn dps redelijk daalt met Clarity of Power
Hangt heel erg van je DPS meters af. Ik weet bijvoorbeeld dat Recount niet goed omgaat met het Absorb effect van zijn shield. Hierdoor zal je dps iets lager zijn. Skada heeft dit gefixed voor zover ik weet. (Let wel op, deze kennis is van 5-6 weken geleden :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
[...]

Onze warrior tank is sinds afgelopen woensdag ineens 4k meer dps gaan doen, is jou ook zoeits opgevallen? Dit is trouwens een non issue voor een goede tank. Laat hem een keer extra taunten, dan doet ie 3 seconden 300% threat; zelfs als ie al aggro heeft. Ik merk het zelf als paladin ook, omdat de paladin tank in eerste instantie niet veel aggro doet, tot de eerste SotR; daarna heb ik nooit meer last dat een andere tank ook maar in de buurt komt met aggro. Als paladin kan je altijd nog een hand of salvation op de andere tank doen, zodat zn threat daalt. Heerlijke ability blijft dat.

Gisteren en eergisteren mogen raiden met mijn shadowpriest (http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Nahini/simple). Zowel 5/7 normal als 5/7 heroic mee gedaan. Op butcher heroic deed ik 22,6k dps; lang niet slecht voor een shadowpriest in 644 gear lijkt mij.

Op Ko'ragh (HC) merk ik wel dat mijn dps redelijk daalt met Clarity of Power. Maar als ik switch naar Void Entropy zakt mijn dps nog verder in elkaar. Andere shadowpriests hier die wat tips kunnen geven over talent keuze voor verschillende gevechten in highmaul? Of gewoon lekker Clarity of Power blijven, daar is mijn gear immers voor geoptimaliseerd.
Ja prot warrior zijn flink in dmg omhoog gegaan. Ik deed bijv. op tectus hc gewoon 29k dps met een 630 weapon en ilvl 648. ravager + bladestorm ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Danny Canero schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:15:
[...]

Global Cooldowns die ik niet kan missen.. En als ik met 10 ilvl's hoger nog geen aggro kan houden van een warrior, waar houdt het dan op?
De taunt hou ik liever bij me voor de oh shit momenten (DK Death Grips), die hebben we er 1 in onze raid zitten die de Glyph nog niet heeft gevonden :+

Ik krijg wel commentaar van de healers dat de co-tank (warrior) moeilijker up te houden is. Kijk ik naar de logs, schrik ik van het feit hoe weinig Shield Blocks er worden gebruikt terwijl deze een 'Recharge' heeft van 12 seconden (Speel een Prot Warrior alt).

Kijk ik naar mijzelf zit ik met mijn Sacred Shield zo'n 15% tot 20% damage te absorben (95 tot 98% uptime) en heb ik een physicial damage reduction van 30% a 35% geduurde 40% van de actieve tank tijd...
Dit is een keuze van jou persoonlijk. Als een tank threat problemen heeft omdat de andere tank meer threat doet lijkt mij dit jouw eerste prio. Als jij start met tanken kan je bijvoorbeeld zo starten:
SS, AS (tot de boss bijna bij je is), Taunt, CS, DP, Judge, HW, Consecration etc.

Als je dan alsnog aggro issues hebt start je toch op de pull timer door de warrior tank een Hand of Salvation te geven?

Shield block heeft overigens 2 charges met beide een recharge van 12 seconden. De warrior zou minder damage moeten krijgen dan jij, omdat deze veel minder self healing doet. Als zijn shield block op cooldown is en hij heeft veel rage, dan moet hij shield barrier gebruiken om damage te mitigaten. Warriors zijn mijn inziens juist erg sterke tank momenteel. Misschien gebruikt hij teveel heroic strikes en is daardoor zijn threat en dps wel erg hoog, maar neemt ie ook teveel damage...
lanerios schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:18:
[...]

Hangt heel erg van je DPS meters af. Ik weet bijvoorbeeld dat Recount niet goed omgaat met het Absorb effect van zijn shield. Hierdoor zal je dps iets lager zijn. Skada heeft dit gefixed voor zover ik weet. (Let wel op, deze kennis is van 5-6 weken geleden :D)
Ik zat op warcraftlogs te kijken. De beste try was 8% volgens mij en daar deed ik 18,5k dps. Shadowpriests dps neemt enorm toe in de laatste fase van het gevecht, dan doen we 15% meer damage (Twist of Faith talent) en kunnen we Shadow Word:Death gebruiken waardoor onze shadoworbs ook weer toenemen. Shadow priest dps is dan ook alleen echt goed te meten met een kill (of bijna kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

ramon1984 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Ja prot warrior zijn flink in dmg omhoog gegaan. Ik deed bijv. op tectus hc gewoon 29k dps met een 630 weapon en ilvl 648. ravager + bladestorm ^^
Ben dan heel erg benieuwd naar mijn damage ;) heb zoals gezegd 663 gladiator gear met trinkets. Alleen mijn f*cking shield is nog 630..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:15:
[...]

Bij onze laatste butcher kill is mijn Sb up max van de tijd.als ik geen agro heb en ik zit op paar seconden van taunt build ik rage dus gebruik hem ff niet om bij men taunt direct een shieldbash te doen gebuffed met sb. Kom op 45-46%up time denk. Super veel hoger kan ik niet denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hmr schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:47:
[...]

Ben dan heel erg benieuwd naar mijn damage ;) heb zoals gezegd 663 gladiator gear met trinkets. Alleen mijn f*cking shield is nog 630..
onze glad war. in 670+ gear zit rond de 45k xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Wij zitten nu al een paar weken (alhoewel nog maar 3/4 raid avonden, we raiden maar 2x per week 3 uurtjes) vast op Heroic Imperator.
We komen makkelijk tot de laatste intermission, en ook die intermission gaat wel redelijk, maar net na de intermission gaat het mis: iedereen heeft weinig HP en door de effecten van de laatste phase (meer mensen met Arcane Wrath, nova damage) vallen er steeds een paar mensen om. Dit zijn grotendeels dingen die onvermijdelijk zijn (het is ook niet zo dat we tijdens de nova gestacked zijn en dus veel schade krijgen die we zouden kunnen avoiden). Het lijkt alsof de healers het niet kunnen bijbenen, misschien gebruiken ze net teveel cooldowns tijdens intermission...

Iemand tips voor ons?

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de eerste "echte" raid met de nieuw samengestelde guild gedaan.
Nu was het een hele gezellige avond, waar we in 2 uurtjes 1ste HC gedaan hebben, en daarna 5/7 op normal.
Best een paar stukken voor mijn rogue gekregen waardoor mijn dps nu erg veel beter is.
Nog een paar attempts gedaan op de 6de boss, maar onze beste attempt was tothiertoe 12%

Ach volgende keer beter. Normaal nu zonder terug raiden! ik kijk er al naar uit om van 2x per week naar nu 3x per week te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hierkomik schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:06:
We komen makkelijk tot de laatste intermission, en ook die intermission gaat wel redelijk, maar net na de intermission gaat het mis: iedereen heeft weinig HP en door de effecten van de laatste phase (meer mensen met Arcane Wrath, nova damage) vallen er steeds een paar mensen om.

Iemand tips voor ons?
Klinkt als een healer-issue. Even ervan uitgaande dat mensen orbs goed ontwijken en de debuff goed hanteren. Neem een kritiesch kijkje naar je healers en kijk of je niet ergens een monk of shaman met een h.priest of r.druid kunt vervangen (decent geared ofc). Of een h.pala/d.priest vervangen door een eerder genoemde als je ze kunt missen (en tank dmg niet zo een issue is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:13:
[...]

Klinkt als een healer-issue. Even ervan uitgaande dat mensen orbs goed ontwijken en de debuff goed hanteren. Neem een kritiesch kijkje naar je healers en kijk of je niet ergens een monk of shaman met een h.priest of r.druid kunt vervangen (decent geared ofc). Of een h.pala/d.priest vervangen door een eerder genoemde als je ze kunt missen (en tank dmg niet zo een issue is)
Het kan ook een intermission issue zijn. Als de kleine adds tijdens (of na) intermission te snel neergehaald worden doen ze enorm veel damage. Het is aan de tanks om daar de juiste cooldowns te gebruiken in (soms zelfs alleen singletarget) de kleine adds rustig aan neer te halen. Heel veel tank damage doen ze niet, maar wel bergen raiddamage. Zorg er in ieder geval voor dat ze niet neergecleaved worden door de dps, dat is niet bij te benen door de healers namelijk omdat de damage in de laatste phase toch al enorm hoog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thysiej schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:15:
[...]

Het kan ook een intermission issue zijn. Als de kleine adds tijdens (of na) intermission te snel neergehaald worden doen ze enorm veel damage. Het is aan de tanks om daar de juiste cooldowns te gebruiken in (soms zelfs alleen singletarget) de kleine adds rustig aan neer te halen. Heel veel tank damage doen ze niet, maar wel bergen raiddamage. Zorg er in ieder geval voor dat ze niet neergecleaved worden door de dps, dat is niet bij te benen door de healers namelijk omdat de damage in de laatste phase toch al enorm hoog is
True, even niet aan gedacht. Wij plaatsen meestal 2-3 melee bij de tank tijdens intermissions om de kleine adds een voor een neer te halen, zodat aan het einde van de intermission nog maar enkele adds over zijn en er nauwelijks extra raid dmg bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Thysiej schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:47:
[...]

Dit is een keuze van jou persoonlijk. Als een tank threat problemen heeft omdat de andere tank meer threat doet lijkt mij dit jouw eerste prio. Als jij start met tanken kan je bijvoorbeeld zo starten:
SS, AS (tot de boss bijna bij je is), Taunt, CS, DP, Judge, HW, Consecration etc.
Logs laten zien dat de damage taken van mij en mijn co-tank (Wimpiefury) nagenoeg gelijk is of hij krijgt meer damage binnen... Ik vang de damage op met mijn 30 sec CD Divine Protection (Glyphed) en SotR + Sacred Shield.

Mijn opening rotatie: Sacred Shield > Taunt (300% threat) > Avenger's Shield > Judgement > Holy Wrath (Talented) > Crusader's Strike > Shield of the Righteous.

Ondertussen is mijn Sacred shield al up met 1 absorb shield en heb ik dus mijn CD's ready en gebruik ik mijn trinket (Mastery) op de C wanneer ik Shield of the Righteous gebruik met 5 HP. Mijn Holy power regen pio skill is Holy Wrath op Exe phase, anders Crusader Strike + Judgement.

Voor logs verwijs ik naar: https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb best vaak on pull dat mijn off-tank aggro trekt als het een warrior is.
Ik ben niet bekend met Warriors (nooit gespeeld en echt de class in WoW die mij het minst van alles trekt), dus ik weet niet wat die doen. Maar er is iets in hun (start)rotation wat of enorme piek dmg (=threat) of ruwe threat genereerd. Want als ik al aggro op een pull verlies is het tot nu toe altijd een warrior geweest.

Ik ben me dan nu ook aan t wennen om gewoon altijd met hand of reckoning te pullen om dat probleem te voorkomen =/ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Danny Canero schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:38:
[...]

Logs laten zien dat de damage taken van mij en mijn co-tank (Wimpiefury) nagenoeg gelijk is of hij krijgt meer damage binnen... Ik vang de damage op met mijn 30 sec CD Divine Protection (Glyphed) en SotR + Sacred Shield.

Mijn opening rotatie: Sacred Shield > Taunt (300% threat) > Avenger's Shield > Judgement > Holy Wrath (Talented) > Crusader's Strike > Shield of the Righteous.

Ondertussen is mijn Sacred shield al up met 1 absorb shield en heb ik dus mijn CD's ready en gebruik ik mijn trinket (Mastery) op de C wanneer ik Shield of the Righteous gebruik met 5 HP. Mijn Holy power regen pio skill is Holy Wrath op Exe phase, anders Crusader Strike + Judgement.

Voor logs verwijs ik naar: https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn
Ik zie dat jij gemmed en enchant naar haste, wordt haste vanaf een hoog itemlevel belangrijker dan? Voor zover mij bekend is mastery toch de beste stat? Ik heb mij overigens nog niet verdiept in de hogere itemlevels en veranderingen in belangrijkheid voor secondary stats.

Ik start altijd met divine protection (glyphed en talented), zodat ik ruim de tijd heb om 5 HP op te bouwen. AS doet tevens een beste berg damage; dat is echt wel een goede starter, al helemaal in combinatie met hand of reckoning (eerst hand, daarna AS).

Het is een beetje afhankelijk van wat de warrior doet, maar een logische starting rotation zou zijn:
- Shield slam
- Revenge
- devastate tot shieldslam proc

als je als warrior mazzel hebt, krijg je een gratis Heroic Strike (die ook nog altijd crit) met shield slam en met devastate krijg je gratis shield slam procs. Ja, dat doet bergen threat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Combineer dit met enraged,pre pot en avatar en we kunnen gaan met die banaan op de pull. Gooi er nog een ravager en dragons roar tussen en onze initiele threat is best hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hierkomik schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:06:
Wij zitten nu al een paar weken (alhoewel nog maar 3/4 raid avonden, we raiden maar 2x per week 3 uurtjes) vast op Heroic Imperator.
We komen makkelijk tot de laatste intermission, en ook die intermission gaat wel redelijk, maar net na de intermission gaat het mis: iedereen heeft weinig HP en door de effecten van de laatste phase (meer mensen met Arcane Wrath, nova damage) vallen er steeds een paar mensen om. Dit zijn grotendeels dingen die onvermijdelijk zijn (het is ook niet zo dat we tijdens de nova gestacked zijn en dus veel schade krijgen die we zouden kunnen avoiden). Het lijkt alsof de healers het niet kunnen bijbenen, misschien gebruiken ze net teveel cooldowns tijdens intermission...

Iemand tips voor ons?
Heb je de fights geupload op warcraftlogs? Ik kan dan even kijken wat er fout/goed gaat.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Thysiej schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik zie dat jij gemmed en enchant naar haste, wordt haste vanaf een hoog itemlevel belangrijker dan? Voor zover mij bekend is mastery toch de beste stat? Ik heb mij overigens nog niet verdiept in de hogere itemlevels en veranderingen in belangrijkheid voor secondary stats.
Er was een change met haste (die ik ook gemist heb) waardoor het ineens een veel belangrijkere stat is geworden.

Volgens Icy-Veins is dit de nieuwe priority:
  1. Bonus Armor;
  2. Haste;
  3. Critical Strike (if you are using the Seraphim talent);
  4. Mastery;
  5. Critical Strike;
  6. Versatility;
  7. Multistrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Thysiej schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:01:
[...]
Haste is na Bonus armor onze belangerijkte stat geworden voor Prot Paladins. Dit komt doordat 2 weken geleden een hotfix vanuit blizzard is toegepast die het volgende doet:
  • Sacred Duty now grants 30% more of the Haste stat from all sources, up from 5%.
  • The Haste stat is now 11.1% more effective. For example, characters at level 100 now receive a 1% increase per 90 Haste (up from 1% per 100 Haste).
Daarbij zijn helaas ook wat skills voor Prot Paladins generfed waardoor Holy Shield in mijn ogen wat beter is geworden dan Seraphim.
  • Reduced the damage of Seal of Truth for Protection Paladins by 80%. Protection Paladins should primarily use Seal of Insight for defensive value.
  • Seraphim now has spec specific tooltips. For Protection, now also increases Bonus Armor and increases stats by 750, down from 1000.
Na simcrafts van Theck (De prot paladin number cruncher) is het volgende uitgekomen:
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/c717d04f39c7d0d7aeee5cf41b71caa8.png
Seraphim + Holy Avenger (Top DPS) is nagenoeg gelijk met de Holy Shield + Sanctified Wrath talent. Dit dan ook kijkend skill wise van de persoon zelf ;)

Haste main stat voor Prot Paladin:
So my summary of stat valuation here is

Bonus Armor > Haste (to 50%) > Crit (Seraphim) >= Mastery > Crit = Vers > Multistrike > Haste (above 50%)

That “to 50%” is important now that we’re getting so much haste from Sacred Duty, so it’s worth considering that 50% haste cap in more detail.

Dit betekent het volgende:
  • Kies je Seraphim als talent: Bonus Armor > Haste (50% cap) > Crit > Versatility > Mastery
  • Kies je Holy Shield als talent: Bonus Armor > Haste (50% cap) > Mastery > Versatility > Crit
Haste tot 50% cap vanwege onze leuke skill 'Sactity op Battle' (http://www.wowhead.com/spell=25956/sanctity-of-battle).

Voor meer info check de blog post: http://www.sacredduty.net/2015/01/13/haters-gonna-haste/

[ Voor 7% gewijzigd door Danny Canero op 23-01-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, Sacred Duty ftw! Ben zelf nog steeds blij met Holy Shield en ga er ook niet vanaf stappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
that ass :P
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/january/newBEFemale.jpg

Gisteren op mn DK met de huild twins op mythic dood gekregen en dankzij kargath een mythic helm rijker :9~

Twins ben ik van de 7 attempts echt wel 5x dood gegaan om 1 of andere stomme reden, wat een kut gevecht is dat zeg :')

Aangezien de armory mijn profile al een paar dagen niet update mijn mrrobot profile :P
http://www.askmrrobot.com/wow/player/eu/ragnaros/zwart

[ Voor 70% gewijzigd door Verderf op 23-01-2015 13:05 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:31:
Haste main stat voor Prot Paladin:
So my summary of stat valuation here is

Bonus Armor > Haste (to 50%) > Crit (Seraphim) >= Mastery > Crit = Vers > Multistrike > Haste (above 50%)

That “to 50%” is important now that we’re getting so much haste from Sacred Duty, so it’s worth considering that 50% haste cap in more detail.

Dit betekent het volgende:
  • Kies je Seraphim als talent: Bonus Armor > Haste (50% cap) > Crit > Versatility > Mastery
  • Kies je Holy Shield als talent: Bonus Armor > Haste (50% cap) > Mastery > Versatility > Crit
Ik denk zelf dat ik niet ga aimen voor 50% cap, maar eerder voor 30.56% (cap met RB+SE).
Dat is nog steeds een behoorlijk hoog doel om te halen voor haste. En dan ben je capped zolang Seraphim up is. Die 50% cap halen is echt zwaar overbodig gezien je sowieso altijd de 5% raidbuff hebt en je met seraphim best nog eens 14.44% kunt inleveren die je beter in Crit (= parry) kunt steken imo.

Ik zei het al eens eerder, en ik zeg het nog eens:
Ik mis reforging :(

Ik snap dat het overbodig werd omdat bijna iedereen altijd exp en hit reforgde voor caps die iedereen moest hebben. Maar juist door die twee caps weg te halen is reforging belangrijker dan ooit voor de verschillende gear-builds imo =/

[ Voor 12% gewijzigd door Darkfreak op 23-01-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Ik denk zelf dat ik niet ga aimen voor 50% cap, maar eerder voor 30.56% (cap met RB+SE).
Dat is nog steeds een behoorlijk hoog doel om te halen voor haste. En dan ben je capped zolang Seraphim up is. Die 50% cap halen is echt zwaar overbodig gezien je sowieso altijd de 5% raidbuff hebt en je met seraphim best nog eens 14.44% kunt inleveren die je beter in Crit (= parry) kunt steken imo.

Ik zei het al eens eerder, en ik zeg het nog eens:
Ik mis reforging :(

Ik snap dat het overbodig werd omdat bijna iedereen altijd exp en hit reforgde voor caps die iedereen moest hebben. Maar juist door die twee caps weg te halen is reforging belangrijker dan ooit voor de verschillende gear-builds imo =/
Of het belangrijker is ligt er maar aan. Blizzard zal nu bij het tunen niet uitgaan van een raid met optimaal gereforgte stats. Ik vind het persoonlijk leuker zo, meer variatie in loot omdat je 'verkeerde' stats niet meer aan kan passen. Beslissen of je dat suboptimale item wil voor de boost tot BiS dropt of dat je het toch laat voor die alt in de raid ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
In Highmaul is het simpel: er zijn maar 4 of 5 slots waar je uberhaupt 2 items voor hebt en voor de rest heb je geen keuze.

Volgens mij heb ik op dit moment letterlijk alle items uit heroic behalve hands en de boots :) Boots heb ik zelf betere voor gecraft en hands had ik normal warforged, die komen nog wel een keer. Ondertussen ben ik ook al aardig mythic aan het sparen met vooral de garrison missions.

De 690 versie van de legendary quest line ring is trouwens echt goed! Die proc is epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:04:
[...]
Uit het blog:
Unbuffed Haste Rating Required to Hit 50%
ConfigurationCharacter Sheet RawRaw
No Buffs45003462
Raid Buff (5%)38582968
Emp. Seals (15%)27402108
RB+Seraphim28832218
RB+ES (20.75%)21811678
Heroism Only (30%)13851066
Hero+Seraphim410316
Hero+RB (36.5%)891685
Hero+ES (49.5%)3124
Hero+RB+Seraphim00
Hero+RB+ES (57.0%)00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

I know, vandaar mijn opmerking.
Ik persoonlijk zou niet boven de 2883 willen gaan met haste.

Op basis van de 'nieuwe' priority heb ik trouwens een 655 BiS-set in elkaar gezet (op Seraphim based):
Alle gear is drop of Apexis vendor en is op basis van de nieuwe priority gekozen
(WoW-head item weights aangepast).

http://www.wowhead.com/list=5375329/tank#0-655-bis

Ik twijfel alleen over de trinkets.

(655 omdat ik nog niet regelmatig een fatosenlijke HC groep vind en hier en daar nog met pruts items zit :P .. Hoewel er voor Heroic niet veel zou veranderen gezien meestal de HC versie van een item alsnog de BiS is)

[ Voor 37% gewijzigd door Darkfreak op 23-01-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JgFM29P.jpg

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb _EINDELIJK mijn blue 630 shield kunnen vervangen ><!
Dan wel 'maar' met een 640 (Imperator LFR) shield, wel met socket ..

Maar wel eindelijk van die storende blue af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier Retridins die gebruik maken van de addon clcret?

Ik ben benieuwd naar de rotation string die jullie gebruiken en of jullie nog aanpassingen hebben gemaakt qua opties, voor me gevoel zou het soepeler moeten lopen dan wat ik nu voorgeschotel krijgt.

Soms heb ik het gevoel dat als ik 0.1 sec wacht met bv judgement dat ik dan een crusader strike ofzo kan casten wat me de betere optie lijkt, dat schijn je te kunen instellen maar snap niet precies waar.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Haha, heb het zelf ook zien gebeuren. Te grappig :D

Btw wat een najz DPS daar in die top :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Darkfreak schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:17:
[...]

True, even niet aan gedacht. Wij plaatsen meestal 2-3 melee bij de tank tijdens intermissions om de kleine adds een voor een neer te halen, zodat aan het einde van de intermission nog maar enkele adds over zijn en er nauwelijks extra raid dmg bij komt
Wij doen dit ook wel, maar nu jullie het zeggen: er zijn bijna altijd 3 adds op aan het eind van intermission die dan door de dps gelijk worden neergehaald, omdat er gezegd wordt dat ze snel dood moeten.
Misschien eerst eens kijken of daar iets te veranderen is.

Kiezen tussen wie wel en wie niet of classes doen wij niet. Wij zijn een hechte raid group en iedereen brengt wie hij wil (en dat gaat erg goed. Bijna nooit last dat we echt vast zitten ofzo. En we weten dat we een paar mensen carryen, maar die brengen ook wel lol mee tijdens de raids etc. Dus it's all good).

Anywho, bedankt en we gaan het meemaken tijdens de volgende raidnight (maandag)...

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Even tussendoor vraagje.. waarom heb je alles dubbel in je toolbars staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
om de illusie te wekken dat shadowpriest veel buttons heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:50
Vanmiddag de imp op normal gekilled. Was eigenlijk best simpel als niemand raar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:25:
Was eigenlijk best simpel als niemand raar doet.
Dus elk gevecht in WoW :P

Imp is wel echt een awesome gevecht trouwens. Precies genoeg chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:01
Op het moment zijn we als guild aan het progressen op Mythic Imperator, komen tot phase 2 op het moment net niet tot aan intermission 2. Mja we hebben dan ook pas 20 wipes ofzo, komende zondag weer verder, interrupts op warmages zijn iig al geregeld. En phase 2 is stuk makkelijker dan phase 1 en phase 3. De intermissions zijn het moeilijkst als je niet goed interrupt. Verwacht iig wel dat we imperator down hebben voordat BRF uitkomt.

leukste van imperator mythic is toch wel dat 2 runes active zijn gedurende iedere phase :D. Al is het gevecht niets vergeleken met lei shen in ToT.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Alcmaria schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Even tussendoor vraagje.. waarom heb je alles dubbel in je toolbars staan?
Om die cooldown sneller te zien.

Spells zonder cooldown (Shadow Word: Pain bijvoorbeeld) hoef ik niet op m'n bar te zien dus die heb ik in een macro met een andere tooltip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Twylight schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:10:
[...]
Om die cooldown sneller te zien.

Spells zonder cooldown (Shadow Word: Pain bijvoorbeeld) hoef ik niet op m'n bar te zien dus die heb ik in een macro met een andere tooltip
Is dat omdat je Shadow Word: Pain bijvoorbeeld alleen maar re-cast als een bepaalde andere spell off-CD is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Shadow Word: Pain heeft geen cooldown dus hoef ik het icoon van SW:P niet op mijn bar te zien.

Mijn SW:P zit op keybind 1 maar die geeft de tooltip van SW:Death weer omdat die wel een cooldown heeft.

#showtooltip Shadow Word: Death
/cast Shadow Word: Pain

dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 17:22:
Shadow Word: Pain heeft geen cooldown dus hoef ik het icoon van SW:P niet op mijn bar te zien.

Mijn SW:P zit op keybind 1 maar die geeft de tooltip van SW:Death weer omdat die wel een cooldown heeft.

#showtooltip Shadow Word: Death
/cast Shadow Word: Pain

dus
Ik zet op mijn SP gewoon alles op 2 bars. Alles met een cooldown op een zichtbare balk en alles zonder cd op een hidden balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb 1 hidden balk met macros voor focus/arena 123, etc, dus die zit al helemaal vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meer mensen het gevoel dat alts gearen een stuk simpeler gaat in WoD? Ik vond het onderhouden van alts altijd maar een gedoe, zeker om ze raid waardig te krijgen en te houden. Vandaar dat ik bijna niet met alts deed. Nu door de boost in MoP toch maar een hunter gestart en deze eind december in WoD naar lvl 60 geleveled tijdesn de feestdagen.

Nu na 4 weken is mijn main die 1.5 dag oid na release 100 was 669 equipped, en mijn huntertje na een week of 4 nu al 663 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier ook gasten die in Dude Where Is My Mount (Frostmane) zitten? Zou graag wat vraagjes via DM willen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Is het 't waard om mijn Knights Badge 2x te upgraden? Ik heb nu Pol's eye (661 warforged) en Arcane gaze eidolon (670).

Ik twijfel of het 't de moeite nog waard is 30 SBs te investeren in knights badge lvl 3 =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Darkfreak schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:50:
Is het 't waard om mijn Knights Badge 2x te upgraden? Ik heb nu Pol's eye (661 warforged) en Arcane gaze eidolon (670).

Ik twijfel of het 't de moeite nog waard is 30 SBs te investeren in knights badge lvl 3 =/
Ik zou het niet doen, zonder van je gold. De mastery buff van Pol's trinket is erg sterk en de Arcane Gaze is lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Ik heb sinds een paar dagen de 10 day trial van WoD geactiveerd.
Ben nu helemaal door frostridge heen en kan niet verder omdat er geen quests zijn.
komt omdat je niet hoger als lvl90 kan gaan in de trial. het nieuwe gedeelte is lvl 93.
Als ik nu WoD koop komt die XP die ik normaal gekregen zou hebben er dan wel bij ?
Anders kan ik vrij moeilijk levelen omdat er geen quests zijn te krijgen

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ze gaan Prot-Pala DPS flink aanpakken zo te zien :(

http://www.mmo-champion.com/content/

Alabaster shield en seal of truth weg.

Die lvl 1 mount lijkt me wel geinig (dat wordt dus die chauffeured chopper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Kaap schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:22:
Zijn er hier ook gasten die in Dude Where Is My Mount (Frostmane) zitten? Zou graag wat vraagjes via DM willen stellen.
Hulkie en ik zitten in een raidteam van dude :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 16-09 08:51
Thrilseeka schreef op zondag 25 januari 2015 @ 03:00:
Ik heb sinds een paar dagen de 10 day trial van WoD geactiveerd.
Ben nu helemaal door frostridge heen en kan niet verder omdat er geen quests zijn.
komt omdat je niet hoger als lvl90 kan gaan in de trial. het nieuwe gedeelte is lvl 93.
Als ik nu WoD koop komt die XP die ik normaal gekregen zou hebben er dan wel bij ?
Anders kan ik vrij moeilijk levelen omdat er geen quests zijn te krijgen
Ik heb begrepen dat je de XP niet met terugwerkende kracht nog krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:56
Hey guys,

Ik speel horde op lightnings blade waar ik voornamelijk probeer te pvpen. De server is echter vrij dood en ik vind het lastig om spelers te vinden om mee te spelen. Ik wil graag rerollen op Outland als alliance maar zie het niet zitten om alleen weer naar 100 te lvlen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook 1-2 (misschien 3) characters naar lvl 100 wil lvlen middels recruit a friend (300% experience en andere bonussen als je samen lvld). Hiervoor is een nieuwe account wel vereist (en dus ook opnieuw de aankoop van WOD/Battlechest).

Het liefst recruit ik natuurlijk iemand zodat ik op mn eigen account kan blijven spelen, maar ben eventueel ook bereid een nieuwe account te openen als we de kosten voor een nieuwe acc (ongeveer 60eu) kunnen splitten.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent of misschien iemand kent die mee wil doen.
Battletag: Ithariuz#1906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Jwlb schreef op zondag 25 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Ik heb begrepen dat je de XP niet met terugwerkende kracht nog krijgt.
:( Meen je.
Als ik dus WoD koop kan ik eerst een paar levels dungeons gaan doen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
Thrilseeka schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:25:
[...]

Recruit a friend misschien interessant dan? (zie mijn post hierboven)
Als je toch nog WOD moet kopen, wil ik evt. battlechest wel providen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ithariuz op 25-01-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrilseeka schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:25:
[...]

Misschien niet eens. als het goed is ben je met de 10 dagen free capped tot +- 1xp van lvl 91 af, het kan goed zijn dat je na de upgrade gewoon verder kan in gorgrond door 1 mob te killen en lvl 91 te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennism op 25-01-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Ithariuz schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:26:
[...]

Recruit a friend misschien interessant dan? (zie mijn post hierboven)
Als je toch nog WOD moet kopen, wil ik evt. battlechest wel providen :D
Aardig aangeboden. Echter speel ik heel onregelmatig ivm werk e.d.
Dennism schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:27:
[...]

Misschien niet eens. als het goed is ben je met de 10 dagen free capped tot +- 1xp van lvl 91 af, het kan goed zijn dat je na de upgrade gewoon verder kan in gorgrond (lvl 92 zone) doro 1 mob te killen.
klopt ik ben 1 XP van lvl 91 af. ik ben benieuwd of ik dan verder kan met de quest line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou kom maar op met 6.1! Dan heb ik weer een mooi excuus om te subben :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Kaap schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:22:
Ja, moi.

[ Voor 26% gewijzigd door Lootbox op 25-01-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ithariuz schreef op zondag 25 januari 2015 @ 12:20:
Hey guys,

Ik speel horde op lightnings blade waar ik voornamelijk probeer te pvpen. De server is echter vrij dood en ik vind het lastig om spelers te vinden om mee te spelen. Ik wil graag rerollen op Outland als alliance maar zie het niet zitten om alleen weer naar 100 te lvlen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die ook 1-2 (misschien 3) characters naar lvl 100 wil lvlen middels recruit a friend (300% experience en andere bonussen als je samen lvld). Hiervoor is een nieuwe account wel vereist (en dus ook opnieuw de aankoop van WOD/Battlechest).

Het liefst recruit ik natuurlijk iemand zodat ik op mn eigen account kan blijven spelen, maar ben eventueel ook bereid een nieuwe account te openen als we de kosten voor een nieuwe acc (ongeveer 60eu) kunnen splitten.

Laat maar weten als je geïnteresseerd bent of misschien iemand kent die mee wil doen.
Battletag: Ithariuz#1906
Jammer, had je in December moeten doen. Dan kost het hele pakket een stuk minder. Maar kun je tegenwoordig tot level 100 met 300% boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
rolandos582 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Jammer, had je in December moeten doen. Dan kost het hele pakket een stuk minder. Maar kun je tegenwoordig tot level 100 met 300% boost?
Nee volgens mij gaat RAF tot lvl 85, maar das voor mij voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ithariuz schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:30:
[...]

Nee volgens mij gaat RAF tot lvl 85, maar das voor mij voldoende!
Ja precies, maar 85-100 duurt ook nog lang genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
rolandos582 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 16:32:
[...]

Ja precies, maar 85-100 duurt ook nog lang genoeg.
True maar goed, als ik faction change/migrate wil doen ben ik een hoop centen kwijt :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Laatst online: 16-09 08:51
Zo, was weer een goede run vanavond voor de horde Tweakers guild. Nadat we afgelopen woensdag Butcher HC voor het eerst downden hebben we vanavond zowel Brackenspore als Ko'ragh neer gekregen. Nu dus op normal 7/7 en op heroic 6/7.

Ondanks deze progressie hebben we wel gemerkt dat we nog (ranged) DPS te kort komen. Individuele spelers halen goede cijfers, alleen 4 a 5 man extra zou erg mooi zijn. Met onze 2/3/6 blijft het vechten tegen de (soft) enrage mechanics.

Dit gaat het wel lastig maken op Imperator, dus ben je DPS mocht nog je nog een nieuw thuis zoeken.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jwlb schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:33:
Zo, was weer een goede run vanavond voor de horde Tweakers guild. Nadat we afgelopen woensdag Butcher HC voor het eerst downden hebben we vanavond zowel Brackenspore als Ko'ragh neer gekregen. Nu dus op normal 7/7 en op heroic 6/7.

Ondanks deze progressie hebben we wel gemerkt dat we nog (ranged) DPS te kort komen. Individuele spelers halen goede cijfers, alleen 4 a 5 man extra zou erg mooi zijn. Met onze 2/3/6 blijft het vechten tegen de (soft) enrage mechanics.

Dit gaat het wel lastig maken op Imperator, dus ben je DPS mocht nog je nog een nieuw thuis zoeken.... :)
Doen we goed ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Toch even willen vermelden dat ik gisteren het [Iron Dwarf, Medium Rare (10)] achievement heb gehaald in Ulduar en daarmee ook m'n Rusted Proto-Drake. In het begin veel verschillende dingen geprobeerd met m'n hunter om toch maar de teller naar boven te krijgen, maar deze bleef staan op 0/25. Zeker op level 100 met een ilvl 652 hunter one shot je bijna alles. Dan toch een manier gevonden dat ik de achievement op een paar minuten binnen had.
  1. Start het gevecht
  2. Doe niets en kijk hoe de adds de andere afslachten. Ook de engineers moet je niet beschermen. Ze krijgen net genoeg tijd om de 2 harpoons op te zetten en meer heb je niet nodig.
  3. Eens je aggro hebt van een 10-15 Dark Rune Guardian Dwarves haal je Razorscale naar beneden.
  4. DPS Razorscale 1 à 2 keer met autoshot (had ik gelezen op een forum, dunno of het uitmaakt)
  5. Van zodra je de melding krijgt "Razorscale takes a deep breath" gooi je je Explosive Trap.
  6. De dot van de trap zorgt ervoor dat ze exact sterven tijdens haar deep breath zelf.
  7. Zie de achievement teller goed omhoog gaan. :)
  8. Feign death, rinse & repeat.
Waarschijnlijk kan je ook gelijk 25 guardians aggro'en. Voor andere klassen die AOE willen doen tijdens de breath zelf. Het is belangrijk dat je de mobs tagt voor de breath.

Volgende week Glory of the Ulduar Raider (25) proberen voor de Ironbound Proto-Drake. Hopelijk kan ik dezelfde tactiek toepassen ... of misschien de trap eerder gooien. Al die andere achievements die je moet scoren zijn echt super makkelijk (to solo'en).

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:43:
Toch even willen vermelden dat ik gisteren het [Iron Dwarf, Medium Rare (10)] achievement heb gehaald in Ulduar en daarmee ook m'n Rusted Proto-Drake. In het begin veel verschillende dingen geprobeerd met m'n hunter om toch maar de teller naar boven te krijgen, maar deze bleef staan op 0/25. Zeker op level 100 met een ilvl 652 hunter one shot je bijna alles. Dan toch een manier gevonden dat ik de achievement op een paar minuten binnen had.
  1. Start het gevecht
  2. Doe niets en kijk hoe de adds de andere afslachten. Ook de engineers moet je niet beschermen. Ze krijgen net genoeg tijd om de 2 harpoons op te zetten en meer heb je niet nodig.
  3. Eens je aggro hebt van een 10-15 Dark Rune Guardian Dwarves haal je Razorscale naar beneden.
  4. DPS Razorscale 1 à 2 keer met autoshot (had ik gelezen op een forum, dunno of het uitmaakt)
  5. Van zodra je de melding krijgt "Razorscale takes a deep breath" gooi je je Explosive Trap.
  6. De dot van de trap zorgt ervoor dat ze exact sterven tijdens haar deep breath zelf.
  7. Zie de achievement teller goed omhoog gaan. :)
  8. Feign death, rinse & repeat.
Waarschijnlijk kan je ook gelijk 25 guardians aggro'en. Voor andere klassen die AOE willen doen tijdens de breath zelf. Het is belangrijk dat je de mobs tagt voor de breath.

Volgende week Glory of the Ulduar Raider (25) proberen voor de Ironbound Proto-Drake. Hopelijk kan ik dezelfde tactiek toepassen ... of misschien de trap eerder gooien. Al die andere achievements die je moet scoren zijn echt super makkelijk (to solo'en).
Wij hebben gewoon 10 minuten gewacht tot ze enraged :').
Adds alles af laten slachten, wachten tot ze allemaal op je af komen en in beginnen te slaan, wachten tot razor enraged, een zwakke aoe (frostnova als mage bv) doen omalles te taggen en binnen 2-3 breaths is alles dood en heb je de ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Darkfreak schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:09:
[...]

Wij hebben gewoon 10 minuten gewacht tot ze enraged :').
Adds alles af laten slachten, wachten tot ze allemaal op je af komen en in beginnen te slaan, wachten tot razor enraged, een zwakke aoe (frostnova als mage bv) doen omalles te taggen en binnen 2-3 breaths is alles dood en heb je de ach :P
Jahaa als mage zijnde :)
Als hunter was dit achievement niet echt vanzelfsprekend. :P

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog steeds is Imp H niet dood... Ik begin er een beetje gefrusteerd van te raken om eerlijk te zijn. Het lijkt wel of iedereen in panicmode schiet zodra intermission begint met de Reaver... Het is echt ongelooflijk, inmiddels zo'n beetje 30 wipes gehad. Ik betwijfel of ik curve nog ga krijgen vóór BRF.

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 26-01-2015 09:14 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht.. en de raids zijn voorlopig plat. DK tank is de guild uit gegaan naar een mythic guild. Je kent ze wel, willen de meest high end progress, maar snappen niet dat de imperator tank stacks op de boss zitten, dus taunten pas bij 20 stacks.
Taunten randomly op Brackenspore. (Zelf nog 5 stacks en 10 seconden te gaan ermee? TAUNT!)

geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:17:
Zucht.. en de raids zijn voorlopig plat. DK tank is de guild uit gegaan naar een mythic guild. Je kent ze wel, willen de meest high end progress, maar snappen niet dat de imperator tank stacks op de boss zitten, dus taunten pas bij 20 stacks.
Taunten randomly op Brackenspore. (Zelf nog 5 stacks en 10 seconden te gaan ermee? TAUNT!)

geweldig!
Ouch, ik ken het gevoel maar al te goed. Hebben daar heel MoP last van gehad.

Ik vraag me dan af: waarom join je in vredesnaam een guild die bij apply al aangeeft dat ze geen prioriteit geeft aan mythic (destijds heroic) en een twee avonden casual raid schema heeft?

Ik ben dan ook erg blij dat na alle rerolls in WoD de tanks en healers mensen zijn die al jaren bij de guild zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:17:

geweldig!
Heerlijk is dat, tanks die niet weten hoe de mechanics van het gevecht in elkaar zitten. Gisteravond even met het tweede team meegedaan om een run op normal te doen. Wat alts gearen en een nieuwe dps boosten om wat gear te krijgen. 6 bosses oneshot, maar imperator was toch nog wat teveel van het goede. De dps was wat laag (behalve van onze warrior tank, die damage output is echt te belachelijk voor woorden momenteel). Weet iemand hoe vaak mark of Chaos komt? Wordt die elke minuut gecast bijvoorbeeld? Ik ben gewend het gevecht met een DK tank te doen, dus dat je in phase 3 moet 'pingpongen' met de boss vanwege mark. Met een warrior hoeft dit niet omdat die elke Mark pakt. We krijgen het echter niet lekker voor elkaar dat hij daadwerkelijk elke Mark pakt vanwege de buff die de boss op zichzelf doet. Het gebeurt te vaak dat ik taunt en dat hij 2 seconden later zn mark of chaos begint te casten. De warrior kan dan niet taunten omdat mijn taunt nog op cooldown is. Ik houd me te druk bezig met de rest van de raid en vergeet nog wel eens te kijken naar de DBM timers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:13:
En nog steeds is Imp H niet dood... Ik begin er een beetje gefrusteerd van te raken om eerlijk te zijn. Het lijkt wel of iedereen in panicmode schiet zodra intermission begint met de Reaver... Het is echt ongelooflijk, inmiddels zo'n beetje 30 wipes gehad. Ik betwijfel of ik curve nog ga krijgen vóór BRF.
Dit issue hebben wij ook. gisteren voor het eerst full guildrun hc. Alles one shot tot imperator. Daarna lekker wipen. Werd wel beter na een tijdje, maar ik heb vooral het idee dat rommelige uitvoering het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
De issue die wij hebben op dit moment is dat we niet genoeg healers hebben voor mythic. Er zijn een aantal hybrids die wel af en toe kunnen healen, maar t is natuurlijk fijner om iemand te hebben die healen echt leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raid sinds vanilla en heb zelden meegemaakt dat de laatste boss van een raid, zo'n grote stap was ten opzichte van de rest van de instance. Eigenlijk heb ik dat alleen maar bij Lady Vash'j eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad, Imperator is wel een redelijke jump. Vind het zelf wel leuk hoor. Beetje jump tussen:

Opera -> Curator
Kalecgos -> Brutallus

Ik hou wel van dat soort jumps :D

Pagina: 1 ... 82 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.