Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Wow, erg grappig om te zien. :D Maar wat google werk levert wel de info op dat je account suspended wordt als ze erachter komen. Je past toch wel even op? :p
Als je daar komt en je wordt gebanned dan heb je vast en zeker nog wel meer dingen gedaan die niet door de beugel kunnen.

Voor wat kleine dingetjes zal Blizzard je echt niet bannen, tenzij je de speelbaarheid voor jezelf (en anderen) ermee aantast. Er zijn genoeg plekjes te vinden waar je bijvoorbeeld kunt 'glitchen' en onder de spelwereld kunt komen en zo stukken over te slaan met je fly mount bijvoorbeeld of om naar GM Island of de Karazhan Catacombs te gaan. Zijn geen bijzondere dingen.

Of je moet gewoon pech hebben en een GM aantreffen die strikt volgens de regeltjes werkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 20-01-2015 16:20 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

een jaar of 7 geleden stond ik in Stranglethorn vale grapjes te maken door de truc dat je met veel spaties en dan de volgende regel te beginnen met <GM> net te doen alsof je een gamemaster was.
Ik vond dat toen heel geinig om uit de hand gelopen chats in Booty Bay de mond te doen snoeren.
Een uur later werd ik gewhispered door een echte <GM> dat wat ik had gedaan niet de bedoeling was. Ik kreeg een ban van 6 uur. (dat was nog in mijn ik-begin-trillen-als-ik-niet-kan-wowen-tijd dus dat deed pijn! op mijn vrije zaterdag ;-)
Het was ook echt direct <You have been disconnected> en weg was ik.

Ik voelde me gewoon echt een klein kind.. overigens was de timeout wel volledig terecht :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Alcmaria op 20-01-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je voordoen als een GM vinden ze niet echt chill nee :P

En wat betreft GM Island trouwens, nu zit ik daar in m'n uppie maar in Cataclysm toen we nog [Have Group, Will Travel] hadden summonde ik altijd hele 40 man raids daar naar toe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@beebie121: Met heel veel geduld, juiste class, juiste glyphs, tacts. YT is je vriend met dit soort avonturen.

@sheev: haxxx... ik noem het creative use of game mechanics ;)

@langequin: yep, dat was ik ook op mijn rogue. ik doe dit soort grappen al heel erg lang, net iets verder gaan als de meeste zijn geweest.

@catscratch: armory link

@twylight: HELD! dat GM island is zo ingeveer de laatste op mijn wow bucketlist (maar dacht die doe ik als laatste ivm de "mogelijke ban", of dat nou waar is of niet)

Zal nog wat leuke dingen posten in de nabije toekomst ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 20-01-2015 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Hmm curve? Ik link altijd gewoon realmfirst title ^^ does the job for me! Heb curve ook wel hoor sinds December ergens.

[ Voor 23% gewijzigd door ramon1984 op 20-01-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
ramon1984 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:14:
Hmm curve? Ik link altijd gewoon realmfirst title ^^ does the job for me! Heb curve ook wel hoor sinds December ergens.
Zo hé, ben jij even geweldig. d:)b

Na veel errors vandaag maar gewisseld van LUI naar ELvUI, het is even werk om alles goed in te stellen maar ik denk wel dat deze blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Idanue schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:06:
[...]

Zo hé, ben jij even geweldig. d:)b

Na veel errors vandaag maar gewisseld van LUI naar ELvUI, het is even werk om alles goed in te stellen maar ik denk wel dat deze blijft.
Oh daar hoef ik geen bevestiging voor hoor. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je ook met andere achievements kan aangeven dat je geschikt bent voor een dergelijke groep.

Meteen een zielige reactie geven levert je zeker veel op in het leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik hoop dat die 1984 niet je geboortedatum aangeeft want daar gedraag je je niet naar :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Nog steeds geen curve, wel een aantal sub 5% wipes maar men kapt dan gelijk en valt de raid uiteen. Weet zeker dat het na een paar tries dan wel was gelukt maja, pugs he. Misschien maar een guild zoeken, heb alleen geen zin in de commitment. Maar de pugs beginnen ook irritant te worden =(

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
ramon1984 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 18:51:
[...]

Oh daar hoef ik geen bevestiging voor hoor. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je ook met andere achievements kan aangeven dat je geschikt bent voor een dergelijke groep.

Meteen een zielige reactie geven levert je zeker veel op in het leven ;)
Heeft me niet veel opgeleverd in mijn leven maar je reactie kwam een beetje over als kijk mij eens goed zijn.
Sorry als ik het verkeerd opgevat heb.

Misschien heb jij meer geluk maar de meeste mensen die is spreek willen de curve achievement zien en anders krijg je gewoon geen invite. :|

[ Voor 3% gewijzigd door Idanue op 20-01-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Have group will travel kon je inderdaad leuke geintjes mee uit halen. Ik heb zelf voornamelijk horde characters maar ik heb een keer met een ally toon een volledige raid gesummoned op een soort van plafond in Orgrimmar main AH 8) en daar wat horde kills gescored :P. Als je een beetje behendig bent kan je op het tweede plateau terecht komen boven de AH-npc's, daar zit een onzichtbare vloer. Misschien wel leuk om een keer te herhalen met groepje tweakers en een lock voor de summons :).

Verder kan je volgens mij nog steeds onder Orgrimmar komen en zelfs onder de main bank waar al het goud ligt en die goblin loopt. In de cleft of shadow zitten vlakbij het plafond van die balken, daar moet je op een plek gaan staan op een manier dat je hoofd dichtbij of tegen het plafond aanzit en een groei-potion nemen of bloodlusten en gelijk alt+f4. Dan kan de client niet meer checken/tegenhouden of die actie ruimtelijk gezien wel kan, maar de actie zelf gaat gewoon door. Althans, zo werkt het volgens mij. Je kan het evt. ook met een grote mount doen ofzo, maar dan moet je alt+f4 goed timen en pas helemaal aan het eind van de cast alt+f4'n.

Zo werken overigens bijna al die truukjes om ergens op/onder/achter te komen. In WoW zitten nog veel meer van dat soort spots. Zo kan je bijv. ook onder Brawlers Guild komen (NIET PHASED), onder Obsidium Sanctum of onder de horde flag room in Twin Peaks om maar wat voorbeelden te noemen. Het werkt overigens het beste met een lock, want dan plaats je gewoon je portal in de muur als fail safe zodat je terug kan porten (omdat je de grenzen buiten de map niet goed kan zien loop je wel eens p/ongeluk terug de map in).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In één van die stenen pilaren (waar een steen op balanceert) in Orgrimmar heb je ook nog een geheime kamer. Daar kun je dan ook komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

http://www.reddit.com/r/hiddenwow

Best wat tips en truuks. En er zijn ook sites van mensen die graag 'exploren'. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Jumpiefox schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:01:
Nog steeds geen curve, wel een aantal sub 5% wipes maar men kapt dan gelijk en valt de raid uiteen. Weet zeker dat het na een paar tries dan wel was gelukt maja, pugs he. Misschien maar een guild zoeken, heb alleen geen zin in de commitment. Maar de pugs beginnen ook irritant te worden =(
Ik snap je probleem, zat er zelf ook mee. Ik heb toen op een vrije zaterdagmiddag zelf een pug opgezet. Ik invite alleen mensen met 660 en 6/7 HC en Imp normal. Ja, ik controleerde iedereen via de armory. Iedereen in de groep was gebrand om IMP te downen, wat resulteerde op 10% in de eerste try. Ik probeerde het democratisch te leiden en suggesties van andere direct te proberen zolang de raid zich daar comfortabel bij voelde. Na de 3e try heb ik 2 healers moeten kicken en 1 dps moeten vervangen. (Advies van de raid) In de 4e try ging hij direct neer. Mede doordat de eerste try zo goed ging en iedereen dolgraag IMP wilde downen had iedereen goede moed en gingen ze er niet direct vandoor.

Je kunt ook proberen de voicecom pugs te joinen. Over het algemeen blijft men dan ook langer plakken na wat wipes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
junglebeast schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:51:
http://www.reddit.com/r/hiddenwow

Best wat tips en truuks. En er zijn ook sites van mensen die graag 'exploren'. :)
Bedankt voor de link, erg leuk om te zien voor iemand zoals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een uurtje aangelogd met de intentie weer een pug te kunnen joinen voor eventueel HC Imp maar geraak nergens binnne zonder die curve. 7/7N en 656ilvl helpt hier niet.
Dan maar een plekje als tank gezocht op een heroic butcher. Die had ik ook nog niet. Met de Tweakers Guild zitten we op dit moment op 3/7hc en had nog geen enkel plekje in een pug kunnen scoren .
Nu dus wel en na 2 tries ging hij neer.
Warforged 1hander en Boots geloot. 2 dikke upgrades en 660ilvl nu. Ik heb nog 1 hc dungeon belt dus als die vervangen is scheelt ook een hoop.
Met dank aan onze guildie innomine ook nog een mooie mount geloot in Gorgrond :). Dus productief uurtje als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bitshady schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 07:32:
[...]

Bedankt voor de link, erg leuk om te zien voor iemand zoals ik :)
Je hebt ook nog OwnedWoW of OwnedCore (verschilt per maand wat de naam is heb ik soms het gevoel). Wat meer exploity dingen qua exploration. Zitten ook leuke dingen tussen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de tweakers guild Alliance of Horde? Ik doe vooral arena op dit moment (ilvl ±640) maar het lijkt me ook enorm leuk een keer een normal te doen. Ik ga eens op die site kijken voor pugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Horde Defias Brotherhood voor zover ik weet. Wel gezellige guild hoor :) lekker casual, geen super high expectations. Precies zoals een guild moet zijn.

Ben zelf beetje tussen Burn Out en zin om te raiden in. Net nieuwe baan gestart, dus veel info in mijn hoofd. Wat meer van helpdesk naar code monkey aan het gaan dus een stuk meer leren, zelfstudie. Hierdoor minder tijd en vooral zin om te spelen. Echter is het wel zo dat ik als Main Tank fungeer in onze guild. En ik het (uiteraard!) lullig vind om raids niet door te kunnen laten gaan.

Hoe gaan jullie hiermee om?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:55:
Horde Defias Brotherhood voor zover ik weet. Wel gezellige guild hoor :) lekker casual, geen super high expectations. Precies zoals een guild moet zijn.

Ben zelf beetje tussen Burn Out en zin om te raiden in. Net nieuwe baan gestart, dus veel info in mijn hoofd. Wat meer van helpdesk naar code monkey aan het gaan dus een stuk meer leren, zelfstudie. Hierdoor minder tijd en vooral zin om te spelen. Echter is het wel zo dat ik als Main Tank fungeer in onze guild. En ik het (uiteraard!) lullig vind om raids niet door te kunnen laten gaan.

Ik ben nu weer es dps. En dat is meestal wel te vervangen. Maar altijd getanked en ik ken dit probleem. Wat ik altijd deed zodra ik niet meer zin had om te raiden, maar het meer als een verplichting naar mijn guildies ging zien. Dan zei ik gewoon gasten ik heb break nodig we moet ff invaller fixen. Dan was er meestal wel een plate dps met tank offspecc die dat wel over wilde pakken deej ik nog 1 of 2 weekies mee om zeker te zijn dat zijn gear goed genoeg was en dan kon ik chillen op de social rank ^^
Weten je guildies ook waar ze aan toe zijn en als je beetje chille guild heb begrijpen ze dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt eigenlijk maar keuze uit twee zou ik zeggen:

-- Gewoon raiden zoals je altijd gedaan hebt, en irl wat op de achtergrond doen laten verdwijnen
-- Stapje terug doen qua raiden en iemand anders MT laten zijn zodat ze niet meer afhankelijk van jou zullen zijn

Ik zou het wel weten. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad gezellige guild op horde Defias Brotherhood. We hebben een vaste raid group van 14 mensen ongeveer. Dus onze wekelijke raids zijn altijd nipt qua signs. Mocht je zin hebben in eencasual raid avontuur mag je altijd langs komen. Elke class/specc is meegenomen. Ranged/magic dps is een beetje te kort nu. Zeker als we Korgath Hc gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik had dit in SWTOR. Ik speelde daar ook de tank en was actief aan het raiden(weet interne naam niet meer). Ik had veel plezier, maar het ging wel mijn leven beheersen. Tot het punt waar ik gewoon cold turkey gestopt ben. Ik vond het erg jammer voor mijn guildies (zat in de republic of tweakers guild), maar de meeste begrepen het wel geloof ik. Gelukkig hadden we een tank die het kon opvangen. Ik weet eigenlijk niet meer hoe het verder is gegaan met die game/guild.

Ik wil nu op zich wel raiden, maar hooguit 2 keer per week of zo. Ik weet niet of je in een 5 dagen per week raid guild zit, maar als dat het geval is, dan zou ik proberen te minderen of een andere guild zoeken. Of pollen in je guild of je een raid groep kan maken die max 2 dagen per week raid ipv die 2de baan die je er nu naast hebt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er over nagedacht, ik denk dat ik gewoon terug ga naar 2 dagen raiden. En de rest ga besteden aan zelf studie. Ik dacht even een nieuwe baan.. maar dat werd dus hertraining en nieuwe baan >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:11:
Ik heb er over nagedacht, ik denk dat ik gewoon terug ga naar 2 dagen raiden. En de rest ga besteden aan zelf studie. Ik dacht even een nieuwe baan.. maar dat werd dus hertraining en nieuwe baan >_<
Wij zijn met de hele guild terug gegaan naar twee dagen raiden, aangezien de hele core van de guild die al sinds WotLK met elkaar raid het niet meer kan opbrengen door RL verplichtingen. Sommigen hebben een baan, anderen kinderen. Maar iedereen liep tegen de grenzen aan.

De ambities zijn ook bijgesteld, tot en met cataclysm waren we een heroic guild met zelfs enkele server firsts. In MoP hebben we door omstandigheden geen enkele heroic boss gedaan. En aangezien we dat niet echt misten hebben we nu gewoon aangegeven aan alle mensen die willen joinen dat we geen mythic doel hebben. Mochten we een mythic boss kunnen doen in onze twee raids per week dan zullen we het niet laten, maar het is geen doel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Wij zijn met de hele guild terug gegaan naar twee dagen raiden, aangezien de hele core van de guild die al sinds WotLK met elkaar raid het niet meer kan opbrengen door RL verplichtingen. Sommigen hebben een baan, anderen kinderen. Maar iedereen liep tegen de grenzen aan.

De ambities zijn ook bijgesteld, tot en met cataclysm waren we een heroic guild met zelfs enkele server firsts. In MoP hebben we door omstandigheden geen enkele heroic boss gedaan. En aangezien we dat niet echt misten hebben we nu gewoon aangegeven aan alle mensen die willen joinen dat we geen mythic doel hebben. Mochten we een mythic boss kunnen doen in onze twee raids per week dan zullen we het niet laten, maar het is geen doel meer.
HC kan je rond de anderhalf uur of sneller clearen :p. Wij zitten op 3 raids in de week, maar de snelheid zit er niet altijd even in... Vanavond of een snelle HC clear en dan mythic (dat hoop ik, want door mijn reroll kan mijn char nog flink wat gear gebruiken) of meteen Kargath Mythic one shotten en dan Tworgon progress.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door hmr op 21-01-2015 10:33 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:32:
[...]

HC kan je rond de anderhalf uur of sneller clearen :p.
Wij hebben er nu vier avonden in heroic op zitten (in 3 resets) en deden 6/7HC in 2 uur deze afgelopen week. Daarna hebben we in iets langere tijd 7/7 normal gedaan, Imperator was daarbij nieuw en zorgde voor een beetje vertraging.

Voor 7/7 hc vrees ik alleen dat we de raid wat moeten krimpen, waarbij wat mindere dps (gear vnl, minder met skill te maken) eruit zal moeten, alleen kost dat ook één van de healers dan zijn plekje :(

Het lullige voor de healers is dat ik op dit moment de enige raid leader ben en 1 healer plek dus altijd bezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Herken het probleem wel ja. A.s. zondag heeft één van de tanks afgemeld, dus we zijn nu druk aan het kijken naar een andere tank. Tevens is onze Resto Shaman (661) niet aanwezig, dus waarschijnlijk zal ik even offspec gaan healen met mijn Enhancement Shaman (640 OS Resto).

Nu raiden wij uberhaupt maar 1 avond per week en zit de guild pas op 4/7N volgens mij, achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Besproken met de Guild Master, geen enkel probleem om 2 dagen te raiden. Ze had het al een beetje zien aankomen. Mocht het zo zijn dat we op de andere 2 dagen al tanks hebben mag ik of met m'n Boomkin, of Monk of DK mee. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:27
Vanavond eens kijken of we wat progress kunnen krijgen op mythic brackenspore. Zondag tot 66% gekomen, maar daar zit meer in, kwestie van wennen. Eigenlijk hebben we het hele gevecht al gezien, nu alleen nog volhouden.

Eerst even snel heroic clearen en dan hopelijk ook "even snel" mythic Kar'gath en Twins nog. Daarna kunnen we weer wipen op brackenspore :p

Hopelijk is m'n mythic highmaul mission ook weer beschikbaar, altijd handig zo'n gratis item!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:29:
Hopelijk is m'n mythic highmaul mission ook weer beschikbaar, altijd handig zo'n gratis item!
Tja, ik heb 1 van die missies die ik maar met 92% kans van slagen kan doen(rest 100%). En die krijg ik dus steeds en faalt steeds :X

Uiteraard slaagt de missie met gold reward en 25% slagingskans wel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:53:
[...]

Tja, ik heb 1 van die missies die ik maar met 92% kans van slagen kan doen(rest 100%). En die krijg ik dus steeds en faalt steeds :X

Uiteraard slaagt de missie met gold reward en 25% slagingskans wel |:(
Ja irritant is dat. Ik had gisteren een seal of tempered fate mission en had maar 3 of 4 followers beschikbaar, maar wel op 97%, dus ik dacht, moet lukken. Fail uiteraard... Volgende keer toch maar weer op 100% wachten.

Ik zag wel dat ik op 1 van die 4 legendary quests voor 18 fragments of zo na alle belangrijke missions op 100% heb met m'n huidige team van followers. En dan ben ik er nog 3 of 4 aan het levelen. Dus ook de blackrock foundry alle 4 al op 100% als m'n followers ten minste 660 ilvl hebben tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand een goed adresje voor gametime? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g2play here, stuk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Lijkt een stuk goedkoper omdat ze de prijs zonder BTW en extra kosten weergeven, uiteindelijke prijs voor 60-day gametime is 23,40 wat 2.58 EUR goedkoper is dan via Blizzard ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow.. ik heb ze in december gehaald, was het 16 euro voor 60 dagen :( die BTW zooi heeft het hard geraakt + andere prijs verhogingen. Damn..

Randyrun oid? schijnt ook goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Heb een kortingscode gevonden die het uiteindelijke bedrag verlaagde naar 22.71, maar dat komt nog niet in de buurt bij jouw prijs :P

Misschien was er in december een aanbieding ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Randyrun ook bijna zelfde prijs 22,99 EUR voor 60 dagen

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:28
Via g2play kun je het verkrijgen voor 19 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope Dragon, daar komen nog belastingen e.d. bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:17:
Have group will travel kon je inderdaad leuke geintjes mee uit halen. Ik heb zelf voornamelijk horde characters maar ik heb een keer met een ally toon een volledige raid gesummoned op een soort van plafond in Orgrimmar main AH 8) en daar wat horde kills gescored :P. Als je een beetje behendig bent kan je op het tweede plateau terecht komen boven de AH-npc's, daar zit een onzichtbare vloer. Misschien wel leuk om een keer te herhalen met groepje tweakers en een lock voor de summons :).
Wij waren server first level 25 en zijn toen op onze lion mounts naar Orgrimmar getogen. Wij zijn een gebouw naast de bank ingegaan en hebben toen de rest van de guild en wat vrienden gesummoned.
Het mooiste was niet allen de mass summon, maar de mass res! Niemand liep het hele eind van de GY om de zoveel tijd deed iemand een mass summon. Als je de cooldown had dan stapte een resser een paar passen naar achter en wachte tot hij ooc was en resde je.

Wij hebben bijna twee uur lang een slachting aangericht onder de horde. Onze 40 man op een gegeven moment tegen twee volledige 40 mans raids plus wat losse mensen. De pvp achievements gingen goed die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:44
Ben toch weer begonnen met spelen. Nu een level 41 rogue. Toch twijfel ik om een level 90 te doen. Het levellen is veel te makkelijk. Maakt de uitdaging wel minder. Zelfs Dungeons is gewoon rushen. Hopelijk is het bij de end game minder makkelijk. Je kan ook niet naar hoger level gebieden want dan zijn er geen quests. Das toch wel jammer dat het te makkelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
jaydenjarno schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:40:
Het levellen is veel te makkelijk. Maakt de uitdaging wel minder. Zelfs Dungeons is gewoon rushen. Hopelijk is het bij de end game minder makkelijk.
Dat komt wel goed hoor, het levelen is idd makkelijk maar op max level kun je het net zo moeilijk maken als je wilt.
Dungeons zijn nog steeds niet erg moeilijk om max level maar raids zijn soms wel pittig. :P
Bij raids heb je 4 keuzes. LFR (erg makkelijk maar leuk om te zien wat er allemaal is), Normal, Heroic, Mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Idanue schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:49:
[...]

Dat komt wel goed hoor, het levelen is idd makkelijk maar op max level kun je het net zo moeilijk maken als je wilt.
Dungeons zijn nog steeds niet erg moeilijk om max level maar raids zijn soms wel pittig. :P
Bij raids heb je 4 keuzes. LFR (erg makkelijk maar leuk om te zien wat er allemaal is), Normal, Heroic, Mythic.
En vergeet PvP natuurlijk niet. Dat kun je ook zo moeilijk maken als je zelf wil. WoW speelt (bijna) iedereen voor de endgame aangezien er in het levelen vrij weinig uitdaging zit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ga Denk dan een instant level 90 halen. Het levellen is leuk als het een uitdaging zou zijn. Kan gewoon ergens lopen en alles killen dat ik tegenkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Zo net ook maar de Curve gehaald op mijn alt DK. Moet nog best wel wennen aan een melee dps. Want lag op 2 van de bazen al vroeg op de op vloer. :)

Maar zo te zien flink wat upgrades voor iedereen. En ik kon nog 2 items 'kopen', en coinde bracers. Dus wie weet gaat Butcher Mythic wel neer deze week. Ze komen nog een 1-2k per persoon te kort voor een clean kill binnen die 4 minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 21-01-2015 21:54 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Tweakers guild heeft gisteren na 3 tries Butcher HC neer. Komen we op 4/7hc .
Bracken zou zondag denk ik neer moeten gaan.We hebben er nog maar 2 tries op gedaan vorige week. Ondertussen weer een volledige normal clear dus weer wat mensen die upgrades gescored hebben. We komen er nog aan die Hc Imperator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die denken dat WoW makkelijke dungeons heeft. Probeer SWTOR compleet faceroll makkelijk. Gister maar met 3 dps gedaan ipv 1 tank, 1 healer, 2 dps. Ging nergens over (Hammer Station, Esseles)

>_> Wildstar is dan weer het andere uiterste. Veels te lastig voor tijdens levellen (Teveel tijd verloren met wipes, dus xp/hour te laag. Dus nutteloos).

Als ik nu level, boost ik wel iets. En dat is voor de characters die ik nog niet op 90 zou hebben. Alleen rogue dus.

[ Voor 14% gewijzigd door corset op 22-01-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang naar replacement voor wow gezocht omdat ik er een beetje klaar mee was. Swotr rift wildstar GW2 enz. uiteindelijk vind ik het toch allemaal shit vergeleken met wow.
Ik kan niet helemaal me vinger er op leggen wat het zo veel beter maakt, maar alles eigenlijk denk ik xD lvlen is niet het leukste onderdeel maar nog steeds niet zo saai als in andere games. World detail is gruwelijk story is cool, endgame is miles ahead van die andere games.
Nope WoW is just the only way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:59:
Ik heb lang naar replacement voor wow gezocht omdat ik er een beetje klaar mee was. Swotr rift wildstar GW2 enz. uiteindelijk vind ik het toch allemaal shit vergeleken met wow.
Ik kan niet helemaal me vinger er op leggen wat het zo veel beter maakt, maar alles eigenlijk denk ik xD lvlen is niet het leukste onderdeel maar nog steeds niet zo saai als in andere games. World detail is gruwelijk story is cool, endgame is miles ahead van die andere games.
Nope WoW is just the only way
Ik heb ook alle andere mmo's wel geprobeerd, altijd weer terug gekomen naar wow. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lvlen -> Geef mij SWTOR maar. Hoewel soms te linear is
World Detail -> Wildstar doet dat voor mij beter
Endgame -> Rift, Wildstar (nu ze terug gaan naar 20 man)

En toch blijft WoW inderdaad een bepaalde aantrekkings kracht hebben. Ik speel nu actief:

Wildstar (subscription ingame te earnen, dus geen last van geld issues)
SWTOR (goedkoop en levelling experience is awesome)
WoW (Raiding en de guild waar ik in zit)

Qua community echter, is WoW gewoon het riool van de MMO wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:02:

En toch blijft WoW inderdaad een bepaalde aantrekkings kracht hebben. Ik speel nu actief:

WoW heeft gewoon dat bepaalde 'je ne sais quoi'.
Velen van ons zijn ermee opgegroeid, was het de eerste MMO, of simpelweg de grootste tijdslurper van ze allemaal. De meesten van ons hebben er veel goede (en slechte) herinneringen aan.

Er zijn veel alternatieven, sommigen beter misschien, maar WoW heeft bij velen toch gewoon dat speciale plekje te pakken weten te krijgen waardoor mensen er somehow altijd op terug blijven vallen :P.

Daarbij is WoD gewoon fcking awesome x)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ik met WoD minder. Geef mij Cataclysm maar :+

Ben het wel met je eens hoor. Zelfde met FFXI, mijn eerste MMO (en ja kinders, FFXI was een MMO. Niet zo casual als vanilla was. Hardcore! Ging je dood? Je raakt xp kwijt. Vaak genoeg dood? Levels kwijt!) blijft toch ook een speciaal plekje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:02:

Ik ben het wel met je eens met de meeste punten, ik zit alleen niet in een guild in wow, dus kan daar voor nu niet over mee praten.

Ik wilde alleen wat toevoegen:

Combat -> Guild Wars 2. Heerlijk actief, zelf dodgen, self sustain. Alleen ranged combat vind ik lacking. Melee daarentegen, nog geen class tegenkomen waarbij ik melee combat niet tof vind. Wat voor mij best wel ff wennen is, want normaal ben ik niet zo'n melee dps/combat persoon, alleen als ik tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Agreed! Alleen vind GW2 qua combat net iets minder als Wildstar. Die doet het in mijn ogen en vloeiend heid (is dat iets?) beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
ye-roon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:16:
[...]

Ik ben het wel met je eens met de meeste punten, ik zit alleen niet in een guild in wow, dus kan daar voor nu niet over mee praten.

Ik wilde alleen wat toevoegen:

Combat -> Guild Wars 2. Heerlijk actief, zelf dodgen, self sustain. Alleen ranged combat vind ik lacking. Melee daarentegen, nog geen class tegenkomen waarbij ik melee combat niet tof vind. Wat voor mij best wel ff wennen is, want normaal ben ik niet zo'n melee dps/combat persoon, alleen als ik tank.
Waarom niet in een guild?
Dat is voor mij toch 1 van de dingen die het spel leuk maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Idanue schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:18:
[...]

Waarom niet in een guild?
Dat is voor mij toch 1 van de dingen die het spel leuk maken. :)
Ik zat in een guild, mja zit er nog in, als casual. Maar die zijn vorig jaar januari verhuist van Sylvanas naar Tarren Mill. Ik was toen niet actief en heb dat gemist. Nu is Sylvanas uitgestorven op de Horde. Maja, heb 4 level 90+ characters. Dus transferren is best costly. Misschien dat ik naar een guild van een vriend van me ga op Doomhammer. Maja, ff 80 eurie lappen is best een hoop.

Tot nu toe vermaak ik me prima met beetje garrisons, 5 mans, questen etc. Raiden lijkt me leuk, max 2 dagen per week en geen je moet dit, je moet dat. Maja, voor nu nog niet de moeite gezocht om iets nieuws te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik zou echt niet zonder guild willen spelen maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Zelf had ik ook een uitgestorven guild, ben gewoon helemaal opnieuw begonnen op een andere server bij een nieuwe guild.
Die transfers zijn idd oplichtersprijzen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep.. groot deel van de andere MMO's zijn ze gratis. Maar goed, Blizzard verdient er genoeg aan. Dus begrijp ook wel dat ze het zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig die verschillende meningen. Ik vond al die andere mmo's echt een verschrikkelijk slap aftreksel van wow. xD maar goed to each his own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zo'n slap aftreksel als WoW was van EQ(2). :) Dat zal je altijd houden :p Liever dat iedereen eigen meningen heeft dan dat alles hetzelfde is :9

[ Voor 31% gewijzigd door corset op 22-01-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:42
lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:05:
Net zo'n slap aftreksel als WoW was van EQ(2). :) Dat zal je altijd houden :p Liever dat iedereen eigen meningen heeft dan dat alles hetzelfde is :9
Hier sla je de spreekwoordelijke spijker wel even op zijn kop. Vele denken namelijk dat World of Warcraft de 1e MMO ever was geloof ik. Terwiljl het inderdaad gewoon een kopie is van oa EQ2.

Blizzard was niet de 1e maar kwa Lore en uitvoering voor mij op dat moment wel de beste en ook ik heb vele MMO's geprobeerd maar blijf altijd terug komen bij WoW. { Zet zijn roze bril even op en denkt terug aan de old days }

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, ben zelf WoW gaan spelen omdat ik casual mode wilde. En vanilla was dat precies (voor mij dan!). Geen lastige dingen, zeer korte grinds vergeleken met wat ik gewend was. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

"Class design is often 85% talking about what to do, 15% actually doing. Today was the 15%. Next PTR build should spur lots of discussion."

https://twitter.com/Celestalon/status/558110193138286594

Ik ben benieuwd :F

[ Voor 49% gewijzigd door Darkfreak op 22-01-2015 10:45 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik denk, en waar ik bang voor ben:

Tankadin DPS nerf (was nodig) en daarin doorgeschoten tanking nerf
Guardian Buff (is nodig, compleet nutteloos in HM Heroic atm)
Arcane/Fire Buff (Minder zorgen dat frost de enige goede spec is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mijn mmo-ontmaagding was in Dark Age of Camelot. Oh man, the feels.

Maja, wow was gewoon alle mmo mechanics van die tijd in 1 kom gegooid, door elkaar gemixt, blizzard sausje er overheen, tada WoW is geboren. In het begin heeft dat mmo-nerds van de andere mmo's gelokt en ook blizzard fans die wel wilde proberen wat het was om in de wereld te spelen ipv deze van bovenaf te bekijken in een rts. Of mensen zoals ik, mmo-nerd en blizzard-fanboy.

Ik kan m'n eerste stapjes in Ashenvale Forest nog herrinneren met me elf hunter. feels, must resist the feels.

Daarna werd het alleen maar groter, mensen die hun vrienden aan spoorden te gaan spelen etc. Toen hadden ze ineens een heleboel subscribers, het komt in het nieuws. De "als-het-zo-goed-is-dan-moet-ik-het-ook-proberen-mentaliteit" was geboren. Nog meer mensen komen naar binnen, raken "verslaafd" en bam 12 miljoen subscribers.

Nieuwe mmo's proberen het wel maar hebben in mijn ogen weinig kans om de echt "wow-killer" te worden. Even een vergelijk:

Je hebt al jaren een iphone, al je apps, je muziek in itunes alles staat op dat apparaat. Koop je een nieuw apparaat dan kies je voor een iphone want alles wat je hebt staat daar, het is anders weggegooit geld om dat allemaal opnieuw te kopen.

Zelfde met wow, je hebt daar alles, je hebt er uren en uren ingestopt, je voelt je er thuis. Er moet dan iets wel heel goed zijn om die tijd, die uren, de vrienden die je gemaakt hebt achter te laten. Helaas is dat voor mij nog niet het geval. GW2 was close, maar het constante veranderen van de wereld met living story maakte het voor mij elke 2 weken een nieuw grindfest. Ik vind grinden niet erg, maar elke keer opnieuw in een similar event met andere mobs. Mja, bij wow grind je dungeons, en die zijn "random".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor mij het grootste punt was toen ik ging spelen (vlak na release) was het feit dat ik toch de grind mistte. Ik merkte dat ik quests ging overslaan en gewoon ging grinden tussen levels. Ik heb op mijn paladin 1 tot 50 oid zonder quests gedaan. Ik was het zo gewend.

Natuurlijk waren quests efficienter en beter. Maar ik wist niet beter, grinden was mijn ding. Man oh man, en het gezeur toen horen dat het zo lang duurde. Ik vond het geweldig! Alleen als je dan als PLD/WAR in FFXI jaren hebt gespeeld, en opeens hier erachter komt dat Paladin een blessingbot is.. dat valt dan wel tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:49:

Die arcane/fire buff waag ik te betwijfelen.
Arcane doet het op mythic HM gear-niveau asociaal goed.
En fire gaat in de volgende tier vanzelf uitblinken omdat BRF veel en veel meer crit op de cloth items krijgt.
That being said denk ik dat ze mss eerder frost een lichte nerf geven om het met arcane en fire gelijk te trekken.

Tankadin DPS nerf komt denk ik inderdaad. Ik hoop wel dat ze het voornamelijk op directe AP nerfs houden en niet aan crit gaan zitten (handjes af van mijn avoidance!)

Zelf verwacht ik een Rogue buff.
Lavalash nerf (enh shaman)
Boomkin Buff (of feral nerf)

Dat zijn directe changes die ik vermoed mbt balance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ze hebben juist de Enh Shaman voor single target gebuffed en zijn AoE generfed. Waarom verwacht jij weer een nerf van zijn single target? Of doel je meer op de spreading of flameshock?

Hmm, bedenk me net dat het PTR is en ik niet goed weet hoe de Enh Shaman daar werkt. Dus misschien zit ik er dus compleet langs. :x

[ Voor 26% gewijzigd door Prx op 22-01-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:05:
Niet eens. Ik vind wow de best uitgevoerde mmo tot nu toe. EQ2 was een voorbeeld voor wow. Maar ik vind wow veel beter uitgevoerd. en zeker geen slap aftreksel van. Die andere rits titels die na wow uit zijn gekomen kunnen wat mij betreft in geen geval tippen aan wow en ook niet aan EQ2, ook al deed die game het niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Prx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:04:
Ze hebben juist de Enh Shaman voor single target gebuffed en zijn AoE generfed. Waarom verwacht jij weer een nerf van zijn single target? Of doel je meer op de spreading of flameshock?

Hmm, bedenk me net dat het PTR is en ik niet goed weet hoe de Enh Shaman daar werkt. Dus misschien zit ik er dus compleet langs. :x
Dat was een tooltip-fix, en geen daadwerkelijke dmg change (ik neem aan dat je op de firenova 'nerf' doelt?)
Er zijn vrij weinig (en zo wel enorm minuuscule) veranderingen in de hotfixes doorgevoerd.
Het overgrote deel waren slechts tooltip fixes (dus de spell raakte al 'maar' 6 terwijl de tooltip nog 7 zei)

Ik doelde trouwens op een nerf van zijn ability waarmee hij alle targets voorziet van een debuff die hij vervolgens laat ontploffen voor extra aoe dmg. Dus de combinatie van Lava LAsh + fire nova (die op dit moment echt insaaaaaane is vergeleken met vrijwel iedere overige AoE-sterke class, en gezien Blizz op een 'alles moet gelijk'-tour is op dit moment zie ik het dus eerder gebeuren dat ze dat nerfen om het gelijk te trekken met de overige classes)

[ Voor 22% gewijzigd door Darkfreak op 22-01-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Laatst online: 09-08-2024
ye-roon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:30:
[...]

Ik zat in een guild, mja zit er nog in, als casual. Maar die zijn vorig jaar januari verhuist van Sylvanas naar Tarren Mill. Ik was toen niet actief en heb dat gemist. Nu is Sylvanas uitgestorven op de Horde. Maja, heb 4 level 90+ characters. Dus transferren is best costly. Misschien dat ik naar een guild van een vriend van me ga op Doomhammer. Maja, ff 80 eurie lappen is best een hoop.

Tot nu toe vermaak ik me prima met beetje garrisons, 5 mans, questen etc. Raiden lijkt me leuk, max 2 dagen per week en geen je moet dit, je moet dat. Maja, voor nu nog niet de moeite gezocht om iets nieuws te zoeken.
We kunnen eens kijken of het mogelijk is om een guild invite te sturen van Defias Brotherood naar Sylvana's. Ik zie namelijk de laatste tijd heel veel mensen van Sylvanas in de chat van Defias Brotherhood.

BTW, weer progressie voor de GoT Guild op Defias Brotherhood. Gisteren Butcher 'ge-butchered' in HC, nadat we normal in 1 avond hadden gecleared. Progressie voor HC is nu 4/7 en op normal 7/7.

Logs zijn te vinden op:
https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Danny Canero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:22:
[...]

We kunnen eens kijken of het mogelijk is om een guild invite te sturen van Defias Brotherood naar Sylvana's. Ik zie namelijk de laatste tijd heel veel mensen van Sylvanas in de chat van Defias Brotherhood.

BTW, weer progressie voor de GoT Guild op Defias Brotherhood. Gisteren Butcher 'ge-butchered' in HC, nadat we normal in 1 avond hadden gecleared. Progressie voor HC is nu 4/7 en op normal 7/7.

Logs zijn te vinden op:
https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn
Helaas zal dat nooit gebeuren. DB is een RP-PVP en Sylvanas een PVP die zullen nooit merged worden in de zin dat je bij elkaar in de guild kan (gezien dat alleen kan op merged servers Doomhammer+Turalyon bijvorobeeld).

De rede dat je mensen van sylvanas en db door elkaar ziet is omdat sylvanas en db op hetzelfde server cluster zitten. Ik weet die technische details niet helemaal 100% maar volgens mij is het zo: Er is een server cluster met een boel servers. Op dat cluster staan de login servers van elke server en een aantal world servers. Op basis van welke server je inlogt word je op een world server in dat cluster geplaatst. Bij de nieuwe WoD zones zal je amper iemand tegenkomen van niet jou server en in steden kom je alleen mensen tegen van die van jou. Maar in lowbe zones, om ze toch een beetje populated te laten lijken worden mensen van verschillende servers bij elkaar geplaatst, ze connecten immers naar dezelfde world server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *
Vorige week besloten om de guild te laten mergen mert een andere guild op Ragnaros.
De mineur zat er echt in, een stel zeikerd die zeiden dat alles op heroic in pugs werd gedaan (in de 2de week nadat Highmaul uitkwam) dus sfeer na whipes was bedrukt.

Guildleader stapt op, een tank zag het ineens niet meer zitten dus officers gingen recruiten en kwam er uiteindelijk een guild uit waar zondag een progress raid mee werd gedaan. Aan de hand van die raid besloten om de raidcore van onze guild te mergen met de andere guild. Wij zaten op 6/7N en de ander had voor het eerst 7/7N & 5/7 HC gehaald die week.
Tbh, beste keuze ooit in WoD.

Relaxte sfeer, goede progress. Om met elkaar kennis te maken eerst een normal raid, duurde iets langer dan 2uur maar toen hadden we 7/7N done (laatste 2 bosses waren zelfs nieuw voor mij).
Daarna nog 1,5 HC-raid. Gargoth, twin Orogon en Butcher neer.

Zelf ook zeer tevreden over mijn DPS, op twin orogon na elke keer 19k+.
Een zeer geslaagde raid dus, met veel humor. Heb echt weer zin gekregen om te raiden.
* einde dagboek *

Even een vraag met betrekking tot 2-h staff. Ik heb die betreffende run 2 ilvl 661 staffs gewonnen op mijn rol. Het is warforged staff van tectus met een gem-socket, de 2de was van de imperator (ook warforged, echter zonder gem-socket).

Op www.howtopriest.com zag ik dat de staff van iumperator best in slot zou zijn, echter de staff van imperator heeft geen haste, en ook geen gem-socket. welke staff zouden jullie nemen als de stat-weight van crit/mastery/haste/multistrike zeer dicht bij elkaar liggen

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trciky, guildie zit met hetzelfde maar dan de normal staff :) Die weet het ook nog steeds niet zeker en wisselt nu vaak tussen de 2. Ik zou zelf neigen richting de Socket staff, toch net wat meer mogelijkheden om een gem in te gooien qua stats die je zelf wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:49:

Onze OT-tank op mythic is een Guardian?

Voor wat betreft de staf, als het statswise waarde verschil minimaal is, altijd gaan voor de gem socket. Is een grote increase dan!

[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 22-01-2015 13:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Is een rogue als instant level 90 een beetje te doen?rougue lijkt mij een leuke class. Net als hunter, maar rogue net iets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GZ? of was het meer de bedoeling een anders leesteken te zijn? :+

Merk zelf dat we op dit moment stukken meer succes hebben met:

Paladin/Warrior
Paladin/DK

Ik heb een paar keer als Druid getanked, en ook een paar keer met. Maar het werkt voor mij echt niet. Ik heb een stuk liever een DK of warrior naast me staan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
WoD is eigenlijk de eerste xpac waarin ik best wel wat plezier heb aan BGs. Nu wil ik graag een alt van me gaan levelen voor healer in BGs en nu vroeg ik me af welke class daarin het sterkste is.. Ik heb alle mogelijke healing classes tot me beschikbaar (tussen de lvl80 en lvl90), alleen vind ik het iets te veel werk om die nu eerst allemaal te levelen naar lvl100 om ze te kunnen testen.

Kan iemand mij een advies geven welke healers goed geschikt zijn voor BGs? Of juist welke niet?

Persoonlijk ben ik altijd fan geweest van resto shammie (in pve), maar ik hoorde juist dat die nogal zwak zijn.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:27:
GZ? of was het meer de bedoeling een anders leesteken te zijn? :+

Merk zelf dat we op dit moment stukken meer succes hebben met:

Paladin/Warrior
Paladin/DK

Ik heb een paar keer als Druid getanked, en ook een paar keer met. Maar het werkt voor mij echt niet. Ik heb een stuk liever een DK of warrior naast me staan op dit moment.
?

Neem aan dat die eerste zin op mijn quote sloeg. Jouw zin snap ik echter niet... Mijn vraagteken brengt tot uitdrukking dat jouw stelling omtrent Guardians - lees: ze zijn nutteloos in HM Hc - niet volledig klopt..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:30:
[...]

Voor een ieder die denkt aan het migreren van meerdere characters:

Een van mijn ex guildgenoten werkt bij Blizzard en gaf aan daar nog even mee te wachten. Men denkt er bij Blizzard serieus over om een actie te houden waarmee je meerdere character tegelijk kan moven met korting. Uiteraard geen garantie aangezien men nog aan het nadenken is hoe dit vorm te geven en het kan altijd nog sneuvelen. Maar als je even kan wachten of alleen een main kan migraten.

De aanleiding was volgens hem de vele teruggekeerde spelers wiens oude guilds en vrienden al vertrokken zijn in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:51:
[...]

?

Neem aan dat die eerste zin op mijn quote sloeg. Jouw zin snap ik echter niet... Mijn vraagteken brengt tot uitdrukking dat jouw stelling omtrent Guardians - lees: ze zijn nutteloos in HM Hc - niet volledig klopt..

dan werkt een ! of een .. beter. :+ iets als niet alles zo serieus nemen? :9

Zoals ik al zei, mijn ervaringen zijn gewoon meh met een Guardian. kan aan de geargap liggen, Druid waarmee ik raidde had 640, de DK 650. Maar ik ga er niet van uit dat er weer van die giga gearjumps zijn voor tanks, zoals WW monks hadden in SoO

[ Voor 21% gewijzigd door corset op 22-01-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:00:
[...]

dan werkt een ! of een .. beter. :+ iets als niet alles zo serieus nemen? :9

Zoals ik al zei, mijn ervaringen zijn gewoon meh met een Guardian. kan aan de geargap liggen, Druid waarmee ik raidde had 640, de DK 650. Maar ik ga er niet van uit dat er weer van die giga gearjumps zijn voor tanks, zoals WW monks hadden in SoO
Een ? kan daar net zo goed? :+ Maar dat is taaltechnisch ;). Feit blijft dat Guardians en sich het prima doen... Pakken alleen wel wat meer damage, maar dat kan ook aan onze "beer" liggen ;)!

Ga binnenkort maar eens HC tanken op mijn alt warrior, zou wel moeten lukken met 663 equipped, ben alleen nog niet zo op de hoogte van Tank tactics...

[ Voor 24% gewijzigd door hmr op 22-01-2015 14:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
663 is makkelijk ja. Ik begon op 645 te tanken met Heroic Kargath, Tectus en Brack. Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat Butcher me compleet kapotsloeg zo. Was te verwachten uiteraard.

Qua tactics, als je normal hebt getanked, gaat er niks veranderen. Het doet wat meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:28:
663 is makkelijk ja. Ik begon op 645 te tanken met Heroic Kargath, Tectus en Brack. Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat Butcher me compleet kapotsloeg zo. Was te verwachten uiteraard.

Qua tactics, als je normal hebt getanked, gaat er niks veranderen. Het doet wat meer damage.
Louter DPS of healing, ik DPSte hiervoor als warrior en progress nu op mythic als healer.. Moet dus nog ff inlezen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kargath -> Spreek af wie er naar boven gaat. Switch elke impale. De boven persoon pakt elke 2e.
Butcher -> Taunt elke 3 stacks Stack op andere tank
Brack -> Face away, tank elke 3 stacks. gebruik kleine cooldowns op de throwing up. Wanneer niet boss tankend, pak de grote dude
Tectus -> Tank of adds, of boss(es)

The end :+

Tanken is nog nooit zo simpel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:40:
Kargath -> Spreek af wie er naar boven gaat. Switch elke impale. De boven persoon pakt elke 2e.
Butcher -> Taunt elke 3 stacks Stack op andere tank
Brack -> Face away, tank elke 3 stacks. gebruik kleine cooldowns op de throwing up. Wanneer niet boss tankend, pak de grote dude
Tectus -> Tank of adds, of boss(es)

The end :+

Tanken is nog nooit zo simpel geweest.
Twins -> Een tank pol (ontwijk vuur), een tank Phemos (loop weg bij WW en ontwijk vuur)
Koragh -> Switch bij arcane debuff, tank adds in silence

Easytanking 2.0

Enige 'challenging' tank-fight is toch wel imperator. Niet moeilijk als beiden weten wat het doen, maar wel uitdagender dan de rest van HM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enigste wat als warrior van belang is het up houden van uw Block en Barier. Zeker als je progressed geen rage verspillen voor die extra dps door er een heroic strike tussen te knallen maar alles benutten voor uw mitigation. Benut je deze niet dan is een fight als butcher hc best schrikken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:42:
[...]

Twins -> Een tank pol (ontwijk vuur), een tank Phemos (loop weg bij WW en ontwijk vuur)
Koragh -> Switch bij arcane debuff, tank adds in silence

Easytanking 2.0

Enige 'challenging' tank-fight is toch wel imperator. Niet moeilijk als beiden weten wat het doen, maar wel uitdagender dan de rest van HM
Voor mij wat me opviel bij imperator is het gebruik van iets als een Vent. Naar elkaar kunnen roepen dat je Chaos hebt, en wat er aan de hand is maakt dat gevecht 100x makkelijker. Helaas een DK tank in mijn team die weigert in TS te praten :( Erg irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:59:
[...]

Voor mij wat me opviel bij imperator is het gebruik van iets als een Vent. Naar elkaar kunnen roepen dat je Chaos hebt, en wat er aan de hand is maakt dat gevecht 100x makkelijker. Helaas een DK tank in mijn team die weigert in TS te praten :( Erg irritant!
Wij plannen het zo dat onze paladin Tank Mark krijgt in P1-P2-P4.
Ik neem de mark in P3 als warrior door de boss vanop afstand te taunten 3 -4 sec voor mark. Dus niet veel praten nodig. Altijd zelfde strategy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:49:
Enigste wat als warrior van belang is het up houden van uw Block en Barier. Zeker als je progressed geen rage verspillen voor die extra dps door er een heroic strike tussen te knallen maar alles benutten voor uw mitigation. Benut je deze niet dan is een fight als butcher hc best schrikken ja.
Barrier = utter shit toch? Of is dit inmiddels gebuffed... Ik kan wel tanken op mijn war dat is het probleem niet, heb alleen nog niet HM getanked ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Paladin stelt ook niet veel voor. Gezien je als tankadin vrij veel crit op je gear krijgt en mastery je main stat is heb je dus al een aardige DPS/threat generatie met auto-attacks en shield bash alleen.

Op DMG heavy fights (zoals butcher bv) zorg ik ervoor dat ik CS en Judge gebruik totdat ik er 3 heb om vervolgens SotR te gebruiken en SacrS, HolyPr en DP iedere CD gebruik (tenzij ik piek dmg verwacht, dan gebruik ik SacrS en DP vlak voor de dmg, zoals KArgath's Impale bv).

Als een encounter niet zo dmg heavy is laat ik SacrS en DP vaak achterwege en concentreer ik me op dmg uitdelen om net dat kleine tikje meer raid-DPS te doen.

Works perfect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:06:
[...]

Barrier = utter shit toch? Of is dit inmiddels gebuffed... Ik kan wel tanken op mijn war dat is het probleem niet, heb alleen nog niet HM getanked ;)
Ik gebruik barrier + enraged gen bij necrotic breath ( Rage builden net ervoor ) en imperator bij het doorlopen van die magic circle. Voor de rest enkel als ik rage in overvloed heb tussen men shield blocks tussen door. Mocht je op korgath de adds doen kan je hem denk ik gebruiken voor in de silence te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Darkfreak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:07:
Paladin stelt ook niet veel voor. Gezien je als tankadin vrij veel crit op je gear krijgt en mastery je main stat is heb je dus al een aardige DPS/threat generatie met auto-attacks en shield bash alleen.

Op DMG heavy fights (zoals butcher bv) zorg ik ervoor dat ik CS en Judge gebruik totdat ik er 3 heb om vervolgens SotR te gebruiken en SacrS, HolyPr en DP iedere CD gebruik (tenzij ik piek dmg verwacht, dan gebruik ik SacrS en DP vlak voor de dmg, zoals KArgath's Impale bv).

Als een encounter niet zo dmg heavy is laat ik SacrS en DP vaak achterwege en concentreer ik me op dmg uitdelen om net dat kleine tikje meer raid-DPS te doen.

Works perfect :P
Als tankadin heb je 2 viable speccs...

Haste + Mastery (Holy Shield)
Haste + Crit (Seraphim - HOLY SHIT, pre-nerf)

Met de buff van Sacred Duty naar 30% haste increase en de default 11.1% haste buff voor alle speccs is haste de main stat geworden. Pre-nerf en haste buff had ik inderdaad gezegd lekker Crit>Mast stacken en Seraphim + Holy Avenger spammen.

Nu ben ik helaas gereduceerd tot Holy Shield + Sanctified Wrath om toch snel SotR te kunnen gebruiken. Als dan ook nog Grand Crusader proccs krijg is het echt feest. Dan kan ik onafgebroken SotR up houden met een redelijk lekkere DPS.

Enige nadeel is wel dat mijn co-tank (Warrior) een shitload aan threat genereert waardoor ik dus moet button smashing om mijn threat te houden, dit dan ook nog bovenop het feit dat ik een hoger ilvl heb...

De paladin tank waar 'Wimpiefury' het dus over heeft is me.

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danny Canero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Enige nadeel is wel dat mijn co-tank (Warrior) een shitload aan threat genereert waardoor ik dus moet button smashing om mijn threat te houden, dit dan ook nog bovenop het feit dat ik een hoger ilvl heb...

De paladin tank waar 'Wimpiefury' het dus over heeft is me.
Je moet er toch een beetje voor werken e Tano. Anders zou je nog in slaap vallen. Ik heb geen Omen ofzo installed . Zal die eens erop zetten zodat ik weet wanneer ik wat moet inhouden ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Danny Canero schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:19:
[...]

Als tankadin heb je 2 viable speccs...

Haste + Mastery (Holy Shield)
Haste + Crit (Seraphim - HOLY SHIT, pre-nerf)
Ik zit dus nog in de 'oude' spec gok ik dan met mijn Bonus Armor > Mastery > Crit
Sacred Shield + Divine Purpose + Holy Shield

Moet zeggen dat ik iig Highmaul Heroic met gemak tankte in 650 gear op die manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
Beetje macro hulp gevraagd.
Ik ben van guardian overgestapt naar resto simpelweg omdat het van underpowered spec naar overpowered spec is.
Bovendien ben ik een resto by heart ondanks dat ik vanaf vanilla ook feral speel.
Aan het einde van de rit spec ik toch altijd weer resto.

Maar nu moet ik dus ook weer resto keybinds hebben.
En met macro's ben ik nooit een held geweest.

Wat ik zoek is een macro om al mijn spells op mouse over te casten, anders op mijn current target, en bij geen target op mezelf.

is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Darkfreak schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Ik zit dus nog in de 'oude' spec gok ik dan met mijn Bonus Armor > Mastery > Crit
Sacred Shield + Divine Purpose + Holy Shield

Moet zeggen dat ik iig Highmaul Heroic met gemak tankte in 650 gear op die manier
Divine Purpose is leuk, maar veels te RnG (praise the RnG God!).

Ik hou dan liever controle met Santified Wrath (extra Holy Power generator) en een flinke damage boost. Vooral in combinatie met de glyph Final Wrath (90k crits).

Anders check mijn armory (zie signature) en dan zie je een beetje hoe en wat. Logs van de raid van gisteren: https://www.warcraftlogs.com/reports/CVLxfbr8B4vJM6Rn

Alle informatie heb ik van MMO-Champion forums (Paladin Prot-WoD Discussion) thread.

[ Voor 6% gewijzigd door Danny Canero op 22-01-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Lynx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:27:
Beetje macro hulp gevraagd.
Ik ben van guardian overgestapt naar resto simpelweg omdat het van underpowered spec naar overpowered spec is.
Bovendien ben ik een resto by heart ondanks dat ik vanaf vanilla ook feral speel.
Aan het einde van de rit spec ik toch altijd weer resto.

Maar nu moet ik dus ook weer resto keybinds hebben.
En met macro's ben ik nooit een held geweest.

Wat ik zoek is een macro om al mijn spells op mouse over te casten, anders op mijn current target, en bij geen target op mezelf.

is dit mogelijk?
Check de addon VuhDo eens of Healbot of zelfs Grid + Clique. Doet eigenlijk precies wat je wil. Je hovert over een unit frame in HealBot of VuhDo of Grid en gebruikt een toestenbord/muis combinatie om de spell die aan de combinatie is gekoppeld, te casten op de unit frame van de person (target).

De macro's worden in beide geval door de addon beheerd en gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:22:
[...]

Je moet er toch een beetje voor werken e Tano. Anders zou je nog in slaap vallen. Ik heb geen Omen ofzo installed . Zal die eens erop zetten zodat ik weet wanneer ik wat moet inhouden ;)...
True, anders zou ik inderdaad in slaap vallen. Maar toch best kut als je lekker mobs aan het tanken bent en in 1x aggro lost in je scherm ziet staan...

Pagina: 1 ... 81 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.