"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Een andere kleine guild op onze server zaten in hetzelfde schuitje als onze guild, kwestie van te weinig members om echt progressie te maken.
Die zijn nu allemaal onze guild gejoined, waardoor we in 1 klap 6 dps meer hebben en 2 healers meer.
Hierdoor is onze core group bijna volledig vol nu en dit zijn dan raiders die zo goed als elke keer mee kunnen.
Gisteren voor de lol en aangename kennismaking dan maar een fun run gestart in highmaul normal om eens te zien hoe goed ze matchen met ons qua speelstijl etc, It was a perfect match.
5/7 zonder problemen en daarna gecalled om dinsdag met de rest van onze guild members de laatste 2 te downen.
Overall erg tevreden nu en ik begin terug hoop te krijgen op dikke progressie nu dat we met bijna een volledig 20 man team zijn.
Ik zal even zoeken.RustStorm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:03:
[...]
Grats!Ook aan jou de vraag: wat was jullie setup gisteren?
De reden dat ik deze vraag stel is; de groep waar ik iedere week mee ga me raiden, die hebben gewoon gruwelijke problemen op deze boss. En ik vermoed dat het óf aan de DPS ligt (iets hoger dan 20-21k meestal) of aan het feit ze maar 3 healers hebben en deze healers de raid niet topped kunnen houden tijdens tijdens phase drie...
Tanks: DK, Warrior
Healers: Druid, Shaman, Paladin, Monk, Holy Priest, Disc Priest.
DPS: Feral, MM Hunter, Survival Hunter, 3 Frost mages, WW Monk, Shadow Priest, Enhancement Shaman, Elemental Shaman, Destruction Lock, 3 Fury warriors.
Dus, 2 tanks, 6 healers, 14 dps.
Logs: https://www.warcraftlogs....JyxDGFhp3qtWHgTV#fight=11
Wij hebben gister voor het eerst wat tries op Twins Mythic gedaan. Die zou komende week wel neer kunnen gaan. Na een try of 20 hadden we het redelijk onder de knie. Beste try tot nu toe was 16% met ongeveer 30 seconden tot de enrage. Als er wat minder mensen dood gaan komt het helemaal goed. Volgens mij gebruikten wij 5 healers, is dat te veel?
Vanochtend voor werk even snel gekeken naar mijn Highmaul mission. Dit keer een Mythic ring. Ik hoopte natuurlijk op een wapen of een trinket, maar alle beetjes helpen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nooit geweten dat die er was. Erg vet om te zien. Karazhan is mijn favoriete raid. Beste in de game ever.bitshady schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:12:
Zaterdag avond na veel...heel veel proberen eindelijk de (Karazhan) Crypt's weten binnen te dringen
Tijdens ontwikkeling gecancelled en afgesloten in de game (maar niet goed genoeg) omdat anders vanwege onderstaande content de leeftijdsgrens aangepast moest worden. Enjoy!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Healers: Disc, MW, Holy Pala, Resto druid, resto shaman
Dps: unholy dk, 2x warrior (fury arms) windwalker, rogue, mage, 2x shadow priest, 1 x lock, 2x hunter, 1x boomkin
Horde guild op Kazzak: Undone
Wij hebben Twins gisteren voor het eerst neergekregen op mythic. Iets van 25 tries in totaal dacht ik. Wij hadden ook 5 healers, dus dat is geen probleem.hulkie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:36:
Gz met de progressie allemaal!
Wij hebben gister voor het eerst wat tries op Twins Mythic gedaan. Die zou komende week wel neer kunnen gaan. Na een try of 20 hadden we het redelijk onder de knie. Beste try tot nu toe was 16% met ongeveer 30 seconden tot de enrage. Als er wat minder mensen dood gaan komt het helemaal goed. Volgens mij gebruikten wij 5 healers, is dat te veel?
Vanochtend voor werk even snel gekeken naar mijn Highmaul mission. Dit keer een Mythic ring. Ik hoopte natuurlijk op een wapen of een trinket, maar alle beetjes helpen
Voor net dat beetje extra dps hadden we eerst snel een heroic clear gedaan, 7/7 in 1 uur 20 geloof ik
Verwijderd
ik dacht dat je enkel armor en trinkets enzo kon krijgen? Wapens zaten namelijk niet in de caches of ben ik nu mis?hulkie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:36:
Het geeft niets, ik kom er uiteindelijk toch wel in. In de tussentijd ben ik bezig met het hele pet gebeuren. ik wil dat managerie gebouw hebben en daarvoor moet ik even de pokemon speler uithangen. Mijn Frostling WotLK Limited Edition is inmiddels level 10.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Thanks, interessant om te zien dat jullie met 20 man zijn gegaan. Dat betekent dus dat jullie uit gaan van 1 healer per 2 en een beetje dps. Wij gaan doorgaans met 11-13 man, waarvan dus 3 healers en 6-8 dps. Hier naar kijkend zou je voorzichtig kunnen concluderen dat we dus mogelijk een healer te kort hebben.Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:08:
[...]
Ik zal even zoeken.
Tanks: DK, Warrior
Healers: Druid, Shaman, Paladin, Monk, Holy Priest, Disc Priest.
DPS: Feral, MM Hunter, Survival Hunter, 3 Frost mages, WW Monk, Shadow Priest, Enhancement Shaman, Elemental Shaman, Destruction Lock, 3 Fury warriors.
Dus, 2 tanks, 6 healers, 14 dps.
Logs: https://www.warcraftlogs....JyxDGFhp3qtWHgTV#fight=11
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dit is mijn mening, mensen kunnen zoveel doen om dit zo laag mogelijk te houden. Voor deze fight ligt het ook aan de healers die je hebt voor de intermission bv is een resto druid/resto shaman erg fijn. Dit omdat we alle adds tegelijk killen terwijl we onder een bubble staan met smoke bomb.
Verwijderd
Ach, ik met 3 maanden. Was leuk geweest, maar ik kan er wel mee leven hoor ;-)lanerios schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:06:
[...]
Beste quote hierover. Heb je hem, Gratz! Heb je hem niet, Oh noez!
Heb hem zelf met 1 maand gemist kwam ik achter, whatever. leuk beeldje, maar niet super belangrijk.
Overigens is het dus zeker niet zo dat een continue subscription betekent dat je 12 maanden per jaar een actieve subscription moet hebben gehad. Van degene die ik kende die een break hebben gehad en toch het beeldje krijgen had vrijwel iedereen zijn account wel door laten lopen. Maar één van hen had wel in de zomer meerdere jaren twee a drie weken geen subscription gehad wegens vakanties. Overigens volkomen redelijk dat Blizzard dat toch als continue subscription ziet, iedereen gaat wel eens op vakantie. Ongetwijfeld zullen er dan weer mensen die net te lang een break hadden gaan klagen over willekeur, maar ja dat kan je toch nooit goed doen.
We hebben in de setup een disc priest, een resto druid en een holy paladin... Dus tsja... eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed wat er precies fout gaat. Maar de raiddamage gedurende de intermissions phases ligt best wel hoog imo. Ondanks het zo veel mogelijk interrupten van de mages.Langolier schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:25:
3 healers zou genoeg moeten zijn voor jullie hoeveelheid mensen als niemand een fout maakt. Wij hebben het gedaan met 5 healers. Waarvan 1tje zn offspec gebruikte. Als je meer healers nodig bent kun je er haast vanuit gaan dat damage taken gewoon te hoog ligt.
Dit is mijn mening, mensen kunnen zoveel doen om dit zo laag mogelijk te houden. Voor deze fight ligt het ook aan de healers die je hebt voor de intermission bv is een resto druid/resto shaman erg fijn. Dit omdat we alle adds tegelijk killen terwijl we onder een bubble staan met smoke bomb.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
0. iedereen die de debuff heeft (ogen op je kop) zsm uit de raid.
1. interrupt zo veel als je kan
2. effloresence op de grond altijd
3. eventueel shadow priest vampiric als kleine cd gebruiken
4. zodra warmages dood zijn intermission 1 stacken onder disc bubble en resto druid tranq
5. aoe the hell out of die kleine adds.
Bij ons houden de tanks in de gaten hoeveel health iedereen heeft. Tanks hebben ruim voldoende damage bij ons (DK en Pala) om alle adds neer te halen tijdens intermission, maar dan vermoorden we wel de gehele raid. Wij stoppen daarom op een bepaald moment even zodat iedereen wat bijgehealed kan worden. Het is ook niet erg als die adds blijven leven na intermission, zoveel damage doen ze niet en daarna zijn ze nog steeds gecontroleerd neer te halen.RustStorm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:46:
[...]
We hebben in de setup een disc priest, een resto druid en een holy paladin... Dus tsja... eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed wat er precies fout gaat. Maar de raiddamage gedurende de intermissions phases ligt best wel hoog imo. Ondanks het zo veel mogelijk interrupten van de mages.
Opvallend is dat jullie dps ook veel hoger is dan dat van ons...
Werkt natuurlijk niet als je een high-end PC hebt maar als je een wat oudere hebt werkt het zeer goed. Enorme performance increase voor mij persoonlijk
is wat tweaken met fonds en addons om de gewenste grote te behalen "zodat alles leesbaar blijft" maar als je dat voor elkaar hebt dan ziet het er wel erg strak uit allemaal.
alle graphical settings op max en heb contstant 60+ fps dus dat zit wel in orde
[ Voor 9% gewijzigd door Flghter1982 op 19-01-2015 11:32 ]
De DPS is ook deels te danken aan de laatste phase waar je heel veel adds op hebt elke keer als je de grote add killed. Daardoor kan je niet 100 % vertrouwen op de dmg meters. De enhancement shaman bijvoorbeeld schoot in dat deel hard omhoog.RustStorm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:21:
[...]
Opvallend is dat jullie dps ook veel hoger is dan dat van ons...Zal zeker een meespelende factor zijn.
Verwijderd
Meppen we vanavond 6 bazen in normal plat om in het iets vergevings gezindere normal de tactics voor imperator te leren, of beginnen we gewoon op imperator heroic?
Daarbij moet ik zeggen dat er een aantal mensen in de raid zijn die van normal nog upgrades kunnen krijgen, dus normal leeghalen helpt ook als we heroic gaan doen a.s. woensdag.
De guild heeft als doel om redelijk casual heroics af te maken voor de volgende tier uitkomt. Liefst farmen we dan natuurlijk nog wel even wat gear om goed de volgende raid tier in te gaan. Dat moet lukken met nog twee weken te gaan voor de volgende raid.
Thanks! daar had ik niet over nagedacht...Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:00:
[...]
De DPS is ook deels te danken aan de laatste phase waar je heel veel adds op hebt elke keer als je de grote add killed. Daardoor kan je niet 100 % vertrouwen op de dmg meters. De enhancement shaman bijvoorbeeld schoot in dat deel hard omhoog.
Hmmmz, ik moet m'n hersenen maar eens even laten werken om te zien hoe ik de raid kan helpen... We zijn gisteren namelijk eenmaal bij de reaver intermission gekomen... Maar dat was vervolgens kansloze missie.
Imperator is uiteindelijk een gevecht dat grotendeels door uitvoering gehaald wordt. Trigger je een mine.. ben je dood.. ga je niet goed met mark of chaos om... ben je dood, kill je de reaver of warmages te langzaam of interrupt je ze niet...of kill je intermission adds te snel, dan ga je dood.Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:06:
Ik moet voor vanavond een beslissing nemen. We hebben nu 6/7HC, maar ook 6/7Normal.
Meppen we vanavond 6 bazen in normal plat om in het iets vergevings gezindere normal de tactics voor imperator te leren, of beginnen we gewoon op imperator heroic?
Daarbij moet ik zeggen dat er een aantal mensen in de raid zijn die van normal nog upgrades kunnen krijgen, dus normal leeghalen helpt ook als we heroic gaan doen a.s. woensdag.
De guild heeft als doel om redelijk casual heroics af te maken voor de volgende tier uitkomt. Liefst farmen we dan natuurlijk nog wel even wat gear om goed de volgende raid tier in te gaan. Dat moet lukken met nog twee weken te gaan voor de volgende raid.
Zelf zou ik dan voor normal kiezen zodat men een gevoel krijgt voor de abilities etc om het vervolgens op HC te perfectioneren..
Natuurlijk zijn de fouten niet zo erg dat het altijd een sterfgeval oplevert, maar het is wel enorm rot als dat soort foutjes gemaakt worden.
Deze is van gisteravond. Ik snap er geen reet van hoe ik dat moet beoordelen.
Imperator is een erg leuk gevecht, wat inderdaad vooral door de uitvoering te halen is. De verschillende phases zorgen ervoor dat het even duurt voordat iedereen het doorheeft, maar als je de abilities en phases eenmaal gezien hebt is het redelijk goed te doen. Heroic lijkt mij dan ook prima te doen, ook al is er flink meer healing en dps nodigSabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:12:
[...]
Imperator is uiteindelijk een gevecht dat grotendeels door uitvoering gehaald wordt. Trigger je een mine.. ben je dood.. ga je niet goed met mark of chaos om... ben je dood, kill je de reaver of warmages te langzaam of interrupt je ze niet...of kill je intermission adds te snel, dan ga je dood.
Zelf zou ik dan voor normal kiezen zodat men een gevoel krijgt voor de abilities etc om het vervolgens op HC te perfectioneren..
Natuurlijk zijn de fouten niet zo erg dat het altijd een sterfgeval oplevert, maar het is wel enorm rot als dat soort foutjes gemaakt worden.
Heb gepoogd een vergelijking te doen, waarbij ik zelf één van onze wipes heb genomen die ook bij de Reaver eindigde.RustStorm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:32:
http://www.worldoflogs.com/reports/sj55khr90alhmto5/
Deze is van gisteravond. Ik snap er geen reet van hoe ik dat moet beoordelen.Geef mij maar Warcraftlogs...
DPS:
Onze dps las rond de 20-23k per persoon, die van jullie zat op 17 tot 20k. Nu is DPS niet alles bepalend, enige moment dat het echt belangrijk is, zijn de transmission phases.. bij de rest maakt hogere DPS het iets makkelijker (minder mines te dodgen etc) maar niet meer dan dat.
HPS: Gelijkwaardig aan elkaar, maar ook lastig te bepalen, want uiteindelijk, meer dmg ontvangen = hogere HPS...
In jullie beste try, werden geen mines getriggered.
De branded debuffs lijken best goed te gaan
Ook force nova neemt niemand een gigantisch hoog aantal hits.
Wel bijzonder dat jullie paladin te dicht bij de tank was voor de mark of chaos... zou niet mogen gebeuren.
De reaver daarentegen slaat echt hard. hier zullen de healers ook volledig de tank moeten spammen terwijl de raid zo min mogelijk dmg ontvangt (mage interrupten etc).
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom jullie wipen, behalve de lagere dps.
Als je met pet-battles bezig bent heb ik 2 bosses gevonden in dreanor waar je pets kan power-levelen:Auredium schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:54:
Het geeft niets, ik kom er uiteindelijk toch wel in. In de tussentijd ben ik bezig met het hele pet gebeuren. ik wil dat managerie gebouw hebben en daarvoor moet ik even de pokemon speler uithangen. Mijn Frostling WotLK Limited Edition is inmiddels level 10.
Shadowmoon-valley :
je kan 3 pets daar killen met 2 eigen pets. Voor de magic gebruik je een dragon, voor beest een mechanical. Switch pet als magic dood gaat, daarna krijg je een pluche beest (magic) voor 1 beurt die geen damage doet, daarna kan je het beest-type killen. Daarna swap je je lvl 1 pet in om 1 hit uit te delen tegen het pluche en daarna afmaken met je dragon. Pet instantly van lvl 1 naar lvl 11.
Nagrand:
Ik gebruik blighthawk and fahn hier (undead-type). Deze twee zijn genoeg om de 3 pets te killen. Op de 3de pet switch ik 1 maal mijn low level pet in (lvl 10+) en daarna afmaken met fahn. pet krijgt er iets van 3-4 levels bij.
Zo level ik dagelijks een low level pet (natuurlijk voor de tokens maar het levelen is een leuke bijkomstigheid)
p.s. iemand een tactic om de 3 pets van de pet-master van gorgrond te verslaan met 2 eigen pets. ??
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Hoe is het met de mana van de healers gesteld in de beste whipe? Wat trouwens opvalt is dat jullie warrior tank veel minder damage neemt dan de druid. Ik weet niet of dat hoort, maar het verschil is groot; ongeveer 6 miljoen. Aan de andere kant is dat ook precies het verschil in healing done door de tanks. Het zou zomaar kunnen dat warriors veel minder damage nemen omdat ze ook bijna niets healen.RustStorm schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:32:
http://www.worldoflogs.com/reports/sj55khr90alhmto5/
Deze is van gisteravond. Ik snap er geen reet van hoe ik dat moet beoordelen.Geef mij maar Warcraftlogs...
Verder moet je de tank die de reaver oppakt inderdaad spamhealen, die sloopt de tank redelijk. Tijdens de reaver wordt vaak bloodlust/heroism gebruikt om die zo snel mogelijk neer te hebben; die zie ik bij jullie niet verschijnen of ik misinterpreteer ergens wat.
Veel meer gekke dingen dan dat zie ik niet. De reaver tank moet zwaar cooldowns gebruiken als ie de reaver oppakt
Een paar weken geleden heb ik zelf imperator getanked als guardian met een warrior tank, heb daarvan nog even de logs opgezocht. (dit was een 14 % wipe), 12 minuten gevechtThysiej schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:06:
[...]
.....
Wat trouwens opvalt is dat jullie warrior tank veel minder damage neemt dan de druid. Ik weet niet of dat hoort, maar het verschil is groot; ongeveer 6 miljoen. Aan de andere kant is dat ook precies het verschil in healing done door de tanks. Het zou zomaar kunnen dat warriors veel minder damage nemen omdat ze ook bijna niets healen.
.....
Ik: 22 mil damage taken
Warrior: 19 mil damage taken
Ik: 9 mil healing done
Warrior: 2.5 mil healing done.
Nu had ik ook de kleine adds om te tanken en nam de warrior de reaver voor z'n hoede, maar volgens mij is dat ook wat bij RustStorm gebeurd.
Wat ik dan wel had verwacht was dat de druid tank veel hogere damage zou doen, die poging zat ik zelf namelijk op 31k dps door de aoe op de adds (trash nerf was rechtvaardig).
Alle cooldowns bewaren voor dit stukje, alle dps cooldowns 2de pot etc. En wat wij doen is 1 warmage killen. Dan stacken we op de kleine adds aoe en die kapot. Vervolgens is de boss er al weer. Warmage maken we zo snel mogelijk af maar de grote add die bij de boss spawned heeft prio over de 2de warmage.
Dit is wat voor ons werkt
https://www.warcraftlogs..../fpaJCbAHyRkGFqwm#fight=7
Thanks! De intermission phases zijn ook het probleem. De mages gaan in de eerste phase net optijd neer voor de boss weer down to earth komt. In de tweede phase (waar we enkel eenmaal geraakt zijn) zal het een heel ander verhaal worden met nog de Reaver er bij...Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:51:
[...]
Heb gepoogd een vergelijking te doen, waarbij ik zelf één van onze wipes heb genomen die ook bij de Reaver eindigde.
DPS:
Onze dps las rond de 20-23k per persoon, die van jullie zat op 17 tot 20k. Nu is DPS niet alles bepalend, enige moment dat het echt belangrijk is, zijn de transmission phases.. bij de rest maakt hogere DPS het iets makkelijker (minder mines te dodgen etc) maar niet meer dan dat.
HPS: Gelijkwaardig aan elkaar, maar ook lastig te bepalen, want uiteindelijk, meer dmg ontvangen = hogere HPS...
In jullie beste try, werden geen mines getriggered.
De branded debuffs lijken best goed te gaan
Ook force nova neemt niemand een gigantisch hoog aantal hits.
Wel bijzonder dat jullie paladin te dicht bij de tank was voor de mark of chaos... zou niet mogen gebeuren.
De reaver daarentegen slaat echt hard. hier zullen de healers ook volledig de tank moeten spammen terwijl de raid zo min mogelijk dmg ontvangt (mage interrupten etc).
Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom jullie wipen, behalve de lagere dps.
Een kennis vroeg of ik zin had om in een alt-run van zijn guild (op andere realm) mee te gaan, ze misten alleen nog maar een tank. Sure, mijn 650 prot tankje wil wel eens Heroic meemaken.
Alles tot Imperator ge-1-shot. Imperator 3x op gewiped (hun deden alles net iets anders dan ik gewend was).
Op de laatste try is dan hun maintank gekomen en ben ik gaan healen.
And BOOM goes the dynamite.
Uiteindelijke tank switch was omdat het voor hun allemaal maar een alt-run was en niemand zin had nog 2-3x te wipen omdat ik hun manier van tactics onder de knie moest krijgen
Maar goed .. Ik heb er uiteindelijk helaas maar één item (Evergaze Arcane Eidolon) aan overgehouden.
Maar verder dus wel de curve ach erbij x)
Het gemiddelde raid-ilvl lag trouwens ergens tussen de 650 en 655.
Was een behoorlijke eenvoudige raid moet ik zeggen. Makkelijkste ooit (tov de PUGs die ik gewend ben)
[ Voor 10% gewijzigd door Darkfreak op 19-01-2015 13:51 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik wou dat ik hem had, geen pug die je mee laat gaan op een HC run zonder curve.Darkfreak schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:50:
Gister per toeval Curve gekregen x).
Dacht ik ook, tot ik afgelopen week ineens 2x meekon met semiguild groepen 1tje via de group finder (1/7 gehaald, hopeloos gewhiped op butcher en toen ging iedereen met ruzie wegIdanue schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Ik wou dat ik hem had, geen pug die je mee laat gaan op een HC run zonder curve.
Volgens mij zijn ze op openraid sowiezo relaxeter met je inviten tov de blizzard tool...
Ze kijken een stuk minder naar achievs, maar alsnog is er soms redelijke discussie of je nu wel of niet mee mag. Het het zelfs meegemaakt dat ze op glyphs en chosen talents gingen bashen, lol. Ik ben voor morgenavond weer op een reserve lijst beland terwijl de raid nog niet vol is, dus ik heb maar gecanceled (geen zin om weer de hele tijd standby te staan en niets te kunnen doen). Misschien toch maar eens vragen wat nu weer de reden is.Puc van S. schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Volgens mij zijn ze op openraid sowiezo relaxeter met je inviten tov de blizzard tool...
[ Voor 6% gewijzigd door Prx op 19-01-2015 14:43 ]
Een Heroic run in komen dat lukt vaak nog wel... echter een Imperator Heroic run in komen zonder Curve, dat is kansloosPuc van S. schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:40:
[...]
Dacht ik ook, tot ik afgelopen week ineens 2x meekon met semiguild groepen 1tje via de group finder (1/7 gehaald, hopeloos gewhiped op butcher en toen ging iedereen met ruzie weg) en 1tje via OpenRaid, eerst in 2 uur normal gecleared (geen loot meer nodig.. maar was mijn eerste kennismaking met OpenRaid) en vervolgens nog 4/7 HC gehaald terwijl niemand vooraf verwacht had dat we 2/7 zouden halen (en nog alles 1 shot)
Verwijderd
Hopelijk gaat deze nu eindelijk neer... heb al zoveel 1% wipes meegemaakt... en dan valt de groep meestal uit elkaar ipv nog eens te proberen en deze te downen... echt vreselijk...
Had je gisteren nu jouw eerste eigen run, of is dat deze week pas?Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:48:
vanavond via openraid een heroic ko'ragh & imperator run...
Hopelijk gaat deze nu eindelijk neer... heb al zoveel 1% wipes meegemaakt... en dan valt de groep meestal uit elkaar ipv nog eens te proberen en deze te downen... echt vreselijk...
Verwijderd
Nu zondag is deze helaas niet kunnen doorgaan. Real life came up en heb de avond ervoor de raid gecanceld, zodanig dat de mensen die gesigned waren nog een kans hadden om met een andere raid mee te gaan. (Dochter kwam veel vroeger dan gepland... mijn ex-vrouw kreeg het weer eens in haar bolPrx schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:51:
[...]
Had je gisteren nu jouw eerste eigen run, of is dat deze week pas?

De week daarvoor had ik mijn eigen raid al gedaan via openraid. die is wel perfect doorgegaan en goed verlopen.
Ik ga zien of ik deze week zaterdag opnieuw een openraid kan maken aangezien onze guild gisteren beslist heeft om nu 3x in de week te gaan raiden, di, do en zo ipv di en do.
Gewoon faken die handel:Idanue schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Ik wou dat ik hem had, geen pug die je mee laat gaan op een HC run zonder curve.
http://www.curse.com/addons/wow/fake-achievement
Ach moeten linken is waardeloos imo.
Die raid waar ik gister dus Curve mee haalde had twee spelers die 644 en 645 ilvl hadden.
Deden minder damage dan ik als 650 tank (single target en tussentijds dood geweest).
Werden dus keihard gedragen, die hebben wel hun curve achievement nu
Je moet al een RL te pakken hebben die één voor één alle armory profiles af loopt.
Other than that: Ach faken en je zit erin.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Dat heb ik nou twee weken gedaan en beide weken heb ik met een pug heel Highmaul Heroic gecleared, het begint zo simpel te worden dus ik kijk uit naar Blackrock Foundry.
Op deze manier kan ik toch met mijn guild doorgaan zonder mezelf in de weg te zitten omdat we te weinig progressie maken. Gelukkig gaat het te laatste aantal raids beter dan ervoor en zie ik wel dat we een stabiele groep beginnen te krijgen, nu dus wachten op nieuwe recruits die zich aansluiten en dan zal het vele male makkelijker gaan.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Totally off-topic:Wahloh schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:25:
Ik ben zelf Guild Master van een Raiding Guild, we hebben 6/7 Normal en 3/7 Heroic gedaan maar het is moeilijk om nieuwe raiders aan te trekken omdat er veel guilds zijn die meer progressie hebben dan ons. Zelf heb ik veel liever meer progressie omdat ik weet dat ik meer aankan met mijn Average Itemlevel van 665 maar ik wil mijn vrienden in de guild ook niet achterlaten dus pug ik tussen de raid-avonden door meestal Heroic.
Dat heb ik nou twee weken gedaan en beide weken heb ik met een pug heel Highmaul Heroic gecleared, het begint zo simpel te worden dus ik kijk uit naar Blackrock Foundry.
Op deze manier kan ik toch met mijn guild doorgaan zonder mezelf in de weg te zitten omdat we te weinig progressie maken. Gelukkig gaat het te laatste aantal raids beter dan ervoor en zie ik wel dat we een stabiele groep beginnen te krijgen, nu dus wachten op nieuwe recruits die zich aansluiten en dan zal het vele male makkelijker gaan.
Ha die Roy! Fancy seeing you here
(Sas, fontys, A7/S21
Gorgrond weet ik niet, maar de SMV trainer kan je met een Clockwork Gnome soloen. Tegen de Dragon plant je turrets + vuist totdat deze omvalt. Dan repair zodat je met full HP tegen de ram komt te staan. Dan weer turrets + vuist.sabriel schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:02:
[...]
Als je met pet-battles bezig bent heb ik 2 bosses gevonden in dreanor waar je pets kan power-levelen:
Shadowmoon-valley :
je kan 3 pets daar killen met 2 eigen pets. Voor de magic gebruik je een dragon, voor beest een mechanical. Switch pet als magic dood gaat, daarna krijg je een pluche beest (magic) voor 1 beurt die geen damage doet, daarna kan je het beest-type killen. Daarna swap je je lvl 1 pet in om 1 hit uit te delen tegen het pluche en daarna afmaken met je dragon. Pet instantly van lvl 1 naar lvl 11.
Nagrand:
Ik gebruik blighthawk and fahn hier (undead-type). Deze twee zijn genoeg om de 3 pets te killen. Op de 3de pet switch ik 1 maal mijn low level pet in (lvl 10+) en daarna afmaken met fahn. pet krijgt er iets van 3-4 levels bij.
Zo level ik dagelijks een low level pet (natuurlijk voor de tokens maar het levelen is een leuke bijkomstigheid)
p.s. iemand een tactic om de 3 pets van de pet-master van gorgrond te verslaan met 2 eigen pets. ??
Als de ram dood is, even je twee level pets erin zetten tegen Doodle, dan afmaken met Gnome. Makkelijke manier om twee pets te levelen. Level 1 pets zitten dan meteen op level 8.
Verder kun je de motten in SMV ook goed gebruiken om pets te levelen. Motten buffen zichzelf meestal de eerste ronde, dus dan kun je een level pet erin zetten. Daarna alles soloen met bijvoorbeeld Crimson Whelpling.
Andere powerlevel locatie is Dragonblight in Northrend. Bij de tempel zit de stable master en vlak daarbij kun je veel pet battles vinden.
Als je eenmaal level 3 menagerie op aantal characters hebt, kun je gewoon leveling stones gaan kopen. Met 8-10 charms per character per dag gaat dat aardig snel. Ook krijg je leveling stones uit de bags van de daily.
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 19-01-2015 17:17 ]
Draenor is zeer makkelijk om met 2 pets te solo-en. Ik heb mijn pluche olifant al op lvl25 en heb op gorgrond na alles al gedaan. Pandaria is dan een compleet ander verhaal. Pet-battles zijn in verhouding met Dreanor een stuk sterker en heb vaak gewoon nog 3 pets nodig.Morrar schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:51:
[...]
Gorgrond weet ik niet, maar de SMV trainer kan je met een Clockwork Gnome soloen. Tegen de Dragon plant je turrets + vuist totdat deze omvalt. Dan repair zodat je met full HP tegen de ram komt te staan. Dan weer turrets + vuist.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
de petpowerlevel zone in pandaria is mistfall village en de aqua-pets errond: 2x gilnean raven @lvl 25 + je lvl 1pet:sabriel schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:04:
[...]
Draenor is zeer makkelijk om met 2 pets te solo-en. Ik heb mijn pluche olifant al op lvl25 en heb op gorgrond na alles al gedaan. Pandaria is dan een compleet ander verhaal. Pet-battles zijn in verhouding met Dreanor een stuk sterker en heb vaak gewoon nog 3 pets nodig.
laat die lvl 1 de eerste aanval doen en swap daarna naar een raven om ze af te maken.
gaat er eentje dood: swap met een andere flying pet... om zo effe verschillende goepjes pets te killen
je kunt willekeurige flying pets gebruiken, maar mbv die raven is er regelmatig een one-shot op 1 of 2 pets uit te halen
[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 19-01-2015 16:36 ]
Veiled stair is imo een betere plek. Pet battles zijn tegen 3x critter lvl 23-25. Dit is met 1 level 25 beast met devour makkelijk te doen. Chain pet battles omdat je beast bijna altijd met 100% health uit een battle komt. En de pet tamer staat bij de inn 1 minuut vliegen er vandaan.soulrider schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:33:
[...]
de petpowerlevel zone is daar mistfall village en de aqua-pets errond: 2x gilnean raven @lvl 25 + je lvl 1pet:
laat die lvl 1 de eerste aanval doen en swap daarna naar een raven om ze af te maken.
gaat er eentje dood: swap met een andere flying pet... om zo effe verschillende goepjes pets te killen
je kunt willekeurige flying pets gebruiken, maar mbv die raven is er regelmatig een one-shot op 1 of 2 pets uit te halen
Beide zijn meer dan prima te doen. Mistfall heb je een flying pet voor nodig, met eventueel een magic als backup en daar sta je zo ongeveer naast de pet tamer.Ryack schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:39:
[...]
Veiled stair is imo een betere plek. Pet battles zijn tegen 3x critter lvl 23-25. Dit is met 1 level 25 beast met devour makkelijk te doen. Chain pet battles omdat je beast bijna altijd met 100% health uit een battle komt. En de pet tamer staat bij de inn 1 minuut vliegen er vandaan.
Als je je garrison op lvl 3 hebt en daarmee ook je pet menagerie op lvl 3 dan heb je soms een daily waar je ook erg makkelijk pets op kan boosten. De daily waarbij je volgens mij 3 flying pets heb kan je met een bepaalde combi (weet het even niet uit mijn kop) incl. leveling pet makkelijk en snel omleggen. Pet healer zit er vlakbij dus je kunt elke ronde healen. Ik heb daar in een uurtje tijd in ieder geval 2 pets van 1 tot 25 geleveld en een groot aantal hoger level pets. Safari hat en 50% xp boost burger en gaan
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Jup ik heb inderdaad een mailtje binnen. Snel ff me gegevens gewijzigd want die waren niet meer up to date... Ben benieuwd!Wognummer schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:23:
iemand hier die hiervoor in aanmerking komt?
http://www.wowhead.com/ne...aphs-eligibility-criteria
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Ik hoop dat je niet te laat bent met wijzigen en dat ze het pakketje al verstuurd hebben naar je oude gegevens.StupidMonkey schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:24:
[...]
Jup ik heb inderdaad een mailtje binnen. Snel ff me gegevens gewijzigd want die waren niet meer up to date... Ben benieuwd!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dat zit wel goed:Zeror schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:27:
[...]
Ik hoop dat je niet te laat bent met wijzigen en dat ze het pakketje al verstuurd hebben naar je oude gegevens.
Het bericht is de 16e verzonden. Daarna niks meer gehad en vandaag mijn gegevens aangepast.Greetings,
World of Warcraft has just celebrated its 10-year anniversary! It's been an incredible decade of adventures in Azeroth, and you've been with us through all of it. We'd like to thank you for your constant support these past ten years with a gift.
Before we send your gift, please take a moment to update your contact address and shipping address on your Battle.net Account Management page found here: https://battle.net/account/management/address-book.html
If you've seen other people receiving their gifts, don't worry! We expect to send your gift in just a few weeks. As soon as your gift has shipped, we'll be sending you a second email with more details, including your shipping information and tracking number. Until then, we hope you continue enjoying your adventures in World of Warcraft!
Regards,
Customer Support
Blizzard Entertainment
Dus wachten op een mail met verzend details
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Maar met wat meer focus komt dat wel goed.
fixedlanerios schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:00:
Ik heb echt zin in Imperator heroic. Om Highmaul normal te tanken heb ik echt geen hersens meer nodig. Gaat nergens over hoe snel dat nu bij ons neergaat. Helaas zitten we nog een beetje vast op Ko'ragh meteor dude (ben z'n naam kwijt, boss#6).
Maar met wat meer focus komt dat wel goed.
Ja... die vereist wel beetje finetuning uiteindelijk ja
Ik heb deze goblin gemaakt in cata en vanaf niks tot wat hij nu, is hij survival geweest. Iets met explosive shot op een goblin vind ik geweldig en ik heb het daarom ook prima naar m'n zin met de class, meer plezier dan met m'n 'main' Guardian Druid, want GD is nogal faceroll atm en alles gaat dood zonder dat je zelf echt gevaar loopt.
Ik ben daarom gaan zoeken en kijken naar wat Survival specs, volgens noxxic is survival momenteel de top deeps(yay), maar dat betekend dat er in groepen ook gezeikt wordt over m'n dps. Dps die volgens de recount van team members in de laatste dungeon van gister op 608 ilevel rond de 11k zat. Ik stond bovenaan, maar blijkbaar was het genoeg om te zeiken, okay de healer was een elitist van stormscale, maar toch. Ik gebruik zelf geen addons, misschien dat ik ooit me UI weer ga bouwen, voor nu vermaak ik me prima met alleen DBM.
Ma goed, specs, noxxic en icey veins hebben totaal verschillende ideeen over hoe te speccen. Het enige waar ze het over eens zijn is de stat prio, wat op zich best logisch is, want meer multistrike = meer explosive shot. Maar voor de rest zijn de verschillen groot. De een zegt dat Glaive toss beste single target is, de ander Barrage. Nou goed, kan alles wel noemen maar dan word de post nog langer.
Iemand specifieke pointers voor het spelen van Survival Hunter? Antwoorden als: ga Marksman kan je achterwegen laten, want ik vind explosive shot te leuk. Nog ideeen voor specifieke pets? Voor 5 mans heb ik altijd een paar pets bij me die verschillende raid buffs geven, maar voor ideale situatie in een raid een pet met zo'n ability overbodig is, heb je meer aan een pet die een debuff op de target doet of een utility spell heeft (defensive of combat revive).
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zelfs mijn main nog 2 upgrades, namelijk een belt en de offhand van 1e boss :d
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
1.) Icy Veins > Noxxic
2.) Speel de spec die je leuk vind! Dan doe je het al beter dan de gemiddelde dps freak
3.) Laat mensen maar zeiken over dps, zolang bosses doodgaan is er geen probleem.
Ik ben zelf altijd wat angstig rond Barrage als tank. Het pulled te vaak extra mobs. Dus je moet goed opletten met hoe je deze gebruikt.
Verwijderd
Ik ben geen hunter expert. Maar ik weet wel dat voor andere classes over het algemeen icy veins een stuk meer sense maakt dan noxxic. Bovendien zou ik voor wat de top deeps zijn eerder wat statistics bij warcraft logs bekijken. Das wat accurater dan noxxic. Althans dan weet je waar het op gebaseerd is.ye-roon schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:11:
Okay, misschien dat iemand me hier wat pointers kan geven over mijn hunter. Mijn explosieve goblin is sinds zaterdag level 100 en ik heb sinds gisteren 618 ilevel. Vanavond ga ik dus even de trials halen en zorgen dat ik heroics in mag. Echter ik zit een beetje met m'n spec.
Ik heb deze goblin gemaakt in cata en vanaf niks tot wat hij nu, is hij survival geweest. Iets met explosive shot op een goblin vind ik geweldig en ik heb het daarom ook prima naar m'n zin met de class, meer plezier dan met m'n 'main' Guardian Druid, want GD is nogal faceroll atm en alles gaat dood zonder dat je zelf echt gevaar loopt.
Ik ben daarom gaan zoeken en kijken naar wat Survival specs, volgens noxxic is survival momenteel de top deeps(yay), maar dat betekend dat er in groepen ook gezeikt wordt over m'n dps. Dps die volgens de recount van team members in de laatste dungeon van gister op 608 ilevel rond de 11k zat. Ik stond bovenaan, maar blijkbaar was het genoeg om te zeiken, okay de healer was een elitist van stormscale, maar toch. Ik gebruik zelf geen addons, misschien dat ik ooit me UI weer ga bouwen, voor nu vermaak ik me prima met alleen DBM.
Ma goed, specs, noxxic en icey veins hebben totaal verschillende ideeen over hoe te speccen. Het enige waar ze het over eens zijn is de stat prio, wat op zich best logisch is, want meer multistrike = meer explosive shot. Maar voor de rest zijn de verschillen groot. De een zegt dat Glaive toss beste single target is, de ander Barrage. Nou goed, kan alles wel noemen maar dan word de post nog langer.
Iemand specifieke pointers voor het spelen van Survival Hunter? Antwoorden als: ga Marksman kan je achterwegen laten, want ik vind explosive shot te leuk. Nog ideeen voor specifieke pets? Voor 5 mans heb ik altijd een paar pets bij me die verschillende raid buffs geven, maar voor ideale situatie in een raid een pet met zo'n ability overbodig is, heb je meer aan een pet die een debuff op de target doet of een utility spell heeft (defensive of combat revive).
Als je twijfelt over verschillende builds zou je ook nog simulation craft kunnen runnen op je hunter.
Kan je kijken welke van de twee builds voor jou gear het beste is. Althans dat zou ik doen als ik hunter ging rerollen
Ik speel zelf ook survival hunter. Wat ik eigenlijk vrijwel altijd doe is mijn spec afkijken van spelers uit top guilds. Op http://www.wowprogress.com/ kun je heel gemakkelijk checken welke guild bovenaan staat en welke spelers (met welke classes) hier in zitten. Ook kun je via hier naar de armory van de desbetreffende speler gaan.
Verder zou ik gaan voor barrage, omdat je hier voornamelijk in je multi-target rotation veel profijt van zult hebben. Zoals lanerios aangeeft wel opletten dat je niet onnodig mobs pullt. Vaak kun je dit gemakkelijk vermijden door ervoor te zorgen packs die niet gepullt moeten worden achter je staan.
@Lanerios: Ik speel ook wat ik leuk vind, EXPLOSIONSVE SHOT. Tis een goblin hunter met engineering, hij moet EXPLOSIONS hebben
@Sheev: dank voor de tip, maar zo'n dps freak ben ik niet dat ik me gear ga laten vergelijken om zo tot de beste spec te komen.
@extreal, zal wowprogress is bekijken.
Voor nu is de prio: Heroics, en 15 savage blood voor hoogste rank engineer gun!
oh nee, de prio voor nu is werken, vanavond, dan word het heroics. silly me...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ook kon ik dan een mede retri pala makkelijker selecteren om te inspecten
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
PitbullGokuSsj schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:02:
Vraagje, ik gebruikte vroeger xperl addon. Maar sinds wod wordt hij volgens mij niet meer ondersteund. Voordeel van xperl vond ik dat ik makkelijk op mede dps charcaters kon klikken en gelijk hun target kon zien. Nu zie ik dat dus niet meer. Waardoor ik soms met raiden niet goed weet welke baas of add ik moet pakken. Zijn er mensen die ook xperl gebruikte en welke addon gebruik je nu als vervanger ?
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Verwijderd
Is een remake van voor Wod z-perlGokuSsj schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:02:
Vraagje, ik gebruikte vroeger xperl addon. Maar sinds wod wordt hij volgens mij niet meer ondersteund. Voordeel van xperl vond ik dat ik makkelijk op mede dps charcaters kon klikken en gelijk hun target kon zien. Nu zie ik dat dus niet meer. Waardoor ik soms met raiden niet goed weet welke baas of add ik moet pakken. Zijn er mensen die ook xperl gebruikte en welke addon gebruik je nu als vervanger ?
Ik gebruik zelf ElvUI, dit is een gehele user interface waar in feite alles in zit wat je nodig hebt. Is ook heel gemakkelijk om op te zetten door middel van een wizard. Daarnaast ziet het er gewoon super strak uitGokuSsj schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:02:
Thanks!, ga ik ook even kijken, voor mij als dps zal het minder belangrijk zijn als een healer. Maar vond xperl zeker een fijne addon. Dus miste het toch wel als dps nu. Vroeger met xperl kon je ook zien as iemand je aan het inspecten was hahaeXtreaL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:08:
[...]
Ik gebruik zelf ElvUI, dit is een gehele user interface waar in feite alles in zit wat je nodig hebt. Is ook heel gemakkelijk om op te zetten door middel van een wizard. Daarnaast ziet het er gewoon super strak uit.
Heb het zelf nooit geprobeerd, ken alleen de screenshots.
Maar die shaders die het het gebruikt en het lettertype vind ik echt rampzalig.
En volgens mij plaatst het best veel gegevens aan de zijkanten en in het midden (dmg etc?)
Niet dat mijn UI zo geweldig is, maar na jaren zo te spelen is het gewoon een kwestie van gewend geraakt I guess:

Threat meter staat boven recount (in-combat)
Ik doe eigenlijk met name de level 99+ missions. Vooral vanwege de kans op een salvage crate.Catscratch schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:50:
Ik vraag me af of jullie jullie missions ook altijd opkuisen? 90% van m'n followers zijn epic. Toch zorg ik ervoor dat zij ook de XP missions uitvoeren om dan in de hoop interessantere missies in de plaats te krijgen. Of veranderen deze missies automatisch van dag tot dag?
Oh en, het is volledig mission afhankelijk hoe lang ze in de lijst blijven staan.
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 20-01-2015 11:55 ]
En ik doe vaak gewoon zoveel mogelijk level 100 missions. Heb toch 10k garrison resources.
en met 1 druk op de knop kan je de meeste kans selecteren. Hierdoor doet hij soms combi's die ikzelf niet had bedacht.
en je kan de missies sorteren op bijvoorbeeld xp voor je followers.
bah ben de naam kwijt en zit op mn werk.
edit: heb een lvl 85 (ilvl 380 ofzo) epic schild gekregen uit een crate
[ Voor 10% gewijzigd door beebie121 op 20-01-2015 11:57 ]
Een 665 cloack die ik heb verkocht op AH en een 665 head die in de bank zit van m'n priest alt.IntToStr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
Hebben jullie al wat interessants uit de salvage crates gekregen? Ik ben zelf nog niet verder dan wat follower upgrade tokens en wat greens en blues gekomen...
En ik doe vaak gewoon zoveel mogelijk level 100 missions. Heb toch 10k garrison resources.
Masterplan wellicht?beebie121 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
ik heb een add-on (ben verdorie de naam kwijt) die ook de expiration time van de missies laat zien.
en met 1 druk op de knop kan je de meeste kans selecteren. Hierdoor doet hij soms combi's die ikzelf niet had bedacht.
en je kan de missies sorteren op bijvoorbeeld xp voor je followers.
bah ben de naam kwijt en zit op mn werk.
http://www.curse.com/addons/wow/master-plan
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Verwijderd
Een 665 strength neck.IntToStr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
Hebben jullie al wat interessants uit de salvage crates gekregen? Ik ben zelf nog niet verder dan wat follower upgrade tokens en wat greens en blues gekomen...
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 11:59 ]
Net als bovenstaand mensen: ik heb in het begin een 665 epic caster neck gekregen en kunnen verkopen op de AH. Voor de rest heel veel BoE blues en een enkele andere niet belangrijke epic. En natuurlijk veel follower items.IntToStr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
Maar RNG is RNG...
- level 665 spirit cloakIntToStr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
- twee transmog sets (blauw level 610) voor rogue en pally
- verschillende troll transmog items (die van Thunder Island)
- veel minion upgrade tokens
- vooral veel gold omdat ik het grootste deel vendor
Clowns to the left of me, Jokers to the right
De volledige mountainsage transmog voor mijn Mage (mis alleen nog de cloak):IntToStr schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
http://www.wowhead.com/li...dentarg-g%C3%A4nd%C3%A4lf
Ook bezig de Sunsoul transmog op mijn paladin te verzamelen ^^
Misschien toch maar eens verzamelen, voorlopig heb ik toch wel genoeg crystals voor enchanting.

Update: de mage is gister net aan 99 geworden. Nog 1 leveltje, dan kan ik mijn 5 ilevel 615 items uit missies equipen. Best prima dus, aangezien het gemiddelde ilevel nu al 600 is
We hebben sinds zondag 7/7 down op normal en 3/7 op HC. Morgen weer een nieuwe raid en nieuwe kansen.
Voor de logs verwijs ik u naar het volgende adres:
https://www.warcraftlogs.com/reports/Ph9QJ4wTr7AWyYX2
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Dat is wel een heel aardige set die je aanhebt! Heb je een link naar armory?bitshady schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:55:
Gisteravond eindelijk dan ook in de deeprun tram aquarium weten te komen met mijn hunter
Zijn er nog meer van dit soort plekken te vinden?
Vroeger kan ik mijn herrineren dat er ook een GM Island was waar je naar lang zwemmen kon komen, is die er ook nog?
Mijn favo plekken:
Karazhan Crypts
Under Orgrimmar
UnderUndercity
Old IF (nu open, blijft mooi)
Under AQ
Zal straks eens inloggen en een screenshot maken
Toch maar weer eens een keer gaan exploren. Blijft toch leuk
Wow, erg grappig om te zien.Twylight schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:08:
Ben in MoP nog wel eens ingelogt op die paladin en toen gebeurde er niks. Sinds Cataclysm zijn de textures op het eiland wel verdwenen trouwens.
Zal straks eens inloggen en een screenshot maken
Lijkt me onzin. Als ik zo kijk zitten er redelijk wat chars daar. Dan lijkt het me niet zo moeilijk om een check te doen welke characters daar staan (on- + offline) en dan de daarbij behorende accounts te suspenden. Dan hadden ze dat al veel eerder gedaan.Prx schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:41:
[...]
Wow, erg grappig om te zien.Maar wat google werk levert wel de info op dat je account suspended wordt als ze erachter komen. Je past toch wel even op?
En je gaat er van uit dat Blizzard semi competent is
Daarbij, naar mijn ervaring, krijg je in het ergste geval een slap on the wrist.lanerios schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:44:
[...]
Lijkt me onzin. Als ik zo kijk zitten er redelijk wat chars daar. Dan lijkt het me niet zo moeilijk om een check te doen welke characters daar staan (on- + offline) en dan de daarbij behorende accounts te suspenden. Dan hadden ze dat al veel eerder gedaan.
En je gaat er van uit dat Blizzard semi competent is
In Old Orgrimmar ging ik wel eens vaker onder de stad rondrenne, puur omdat het kon.
Een keer kreeg ik een whisper van een GM 'Naughty little troll is naughty' en werd naar mijn Inn geport x).
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1917972897#9
Blizzard is niet zo fanatiek met mensen bannen als de meesten denken.
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.