Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook wel weer waar ja. Ben zelf echt stukken meer van "if the boss dies, who cares". Maar goed, gezeik krijg je toch altijd wel met zo'n instelling. Want stel je voor dat iemand underperformed terwijl de boss wel dood gaat.
En daarom PUG ik niet meer. Geen zin in kindjes met een ego :p (Vooral de Emerald Dream Pugs nu.. Normal requirement = 660 en Curve). Openraid is dan een leuke optie, maar zie je ook meer en meer "minimum 30k dps for kargath normal" niveau mensen.

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 16-01-2015 08:49 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maar heroic trowen als een malle tijdens zijn lift :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Het enige wat ik als feral kan doen tijdens z'n "lift" momentje is moonfire.. en dat kan alleen als ik de Lunar Inspiration talent heb... welke als een kleine dps loss wordt ingeschat voor dit gevecht. Zodra ik met blood talons speel kan ik niet eens wat.. behalve dan m'n dots zien ticken.

Afgelopen woensdag ook 6/7 heroic binnen een uurtje klaar.. heerlijke dps (25-32k van de gehele raid op butcher bv). En dan vervolgens de rest van de avond wipen op Imperator.... het ontwijken van de mines of het goed doorgeven van de Branden debuff is blijkbaar heel lastig. Werd op het einde wel erg, constant dezelfde mensen.. eens zien of we aankomende zondag deze ook meenemen of buiten laten wachten.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens. Ik zit op moment in guild van een ex guildm8 waar ik in tbc tijd nog mee heb geraid. Gewoon kleine groep mensen met die instelling. Boss moet neer. Tactics goed uitgevoerd. Dps is bijzaak. Ilvl is bijzaak. Beetje de oldskool instelling voor achievs curve ilvl gearscore bullshit. Bevalt enorm. Is nu 2 weken als full guild raid aan de gang en 7/7 normal 5/7 hc dus het werkt ook nog xD

Maar pugs en dat soort onzin zijn die meter cheats enzow wel handige weetjes. Zo heb ik me ook wel es laten carryen hoor eerlijk is eerlijk je moet erges beginnen tog :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wimpie daar gaat dat metertje wel van omlaag ja xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:56:
Haha wimpie daar gaat dat metertje wel van omlaag ja xD
Inderdaad maar elk beetje helpt denk ik maar. Ik let er ook op dat ik men rend refresh net voor hij up gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit enkele reacties hier merk ik dat je beter "suffe" attacks achterwege kan laten, omdat daarmee je dps omlaag gaat? Dat betekent dus dat ie alleen je DPS meet die je doet, en niet per seconde het gemiddelde neemt van wat je doet (gedurende het hele gevecht?) -- dan zou daar m'n "probleem" wel eens kunnen zitten...

Oh well :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:
Vandaag weer poging gedaan op Imperator (H). Maar er valt me iets op aan m'n DPS, iets vreemds. Om een of andere reden haal ik bij alle andere bosses met gemak 22k+. Echter, bij Imperator dropt dat iedere keer onder de 19k, waar ik echt geen hol van begrijp. Ik ben melee (warrior) en switch als een malle tussen boss en adds, en weet zeker dat ik niet veel tijd kwijt ben als het gaat om DPS. Zeker niet 4k minder...

Iemand enig idee hoe het zou kunnen komen? Want op deze manier is het ook geen doen om in een PuG deze boss down te krijgen, aangezien iedereen onder de 20k DPS altijd gekickt wordt...
Imp is ook echt een hell voor melee, jij hebt nog mazzel dat je een gap closer hebt maar ik zoals een DK ben blij als ik 21k+ eindig in dat gevecht.

Enige wat ik kan aanraden is prepotten en je 2de pot tegelijk met hero doen en dat je de kleine void walkers aoed (niet te verwisselen met de exploderende wraiths!)

On a side note, Mythic Kargath down *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gz! Ik hoop dat we nog voor BRF 6/7HC halen. Dan ben ik al heel blij. Ben bang dat dan ook de Curve achievement weg gaat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Klopt, Curve is voor de volgende content. dus je hebt nog een maandje dacht ik?
Je kan hem voor de zekerheid altijd puggen toch?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:18:
Helaas, geen Curve, geen 660. Dus gaat hem niet worden, misschien maar een keer via OpenRaid doen dan maar. Misschien dat ik daar wat meer geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
RustStorm schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:07:
Uit enkele reacties hier merk ik dat je beter "suffe" attacks achterwege kan laten, omdat daarmee je dps omlaag gaat? Dat betekent dus dat ie alleen je DPS meet die je doet, en niet per seconde het gemiddelde neemt van wat je doet (gedurende het hele gevecht?) -- dan zou daar m'n "probleem" wel eens kunnen zitten...

Oh well :)
Daarom kijk ik altijd naar Damage done in een raid, ik kan ook wel alle cooldowns gebruiken en na een minuut dood gaan en toch erg hoog staan met dps.

Maar damage is ook niet alles, heb ook al vaak gezien dat een paar dps in troep blijven staan waardoor de healers weer zonder mana komen te zitten. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Idanue op 16-01-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Daarom kijk ik altijd naar Damage done in een raid, ik kan ook wel alle cooldowns gebruiken en na een minuut dood gaan en toch erg hoog staan met dps.
Dat maakt het wel al iets duidelijker, waarom ik (en men) veel lager in de DPS staan dan bij andere fights. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
We zitten nog steeds in dezelfde tier hoor. De curve en cutting edge achievements blijven volgens mij totdat 6.2 patch komt.

De 6.1 patch die naar PTR gaat nu is net als bij MoP een content patch, niet een nieuwe raid tier.

Zelf gisteren met dank een tweaker m'n 2 trinket upgrades gekregen. Die gaan zondag goed gebruikt worden voor mythic Twins! Woensdag tot < 5% gekomen met een aantal doden, dus na een snelle heroic clear voor een beetje extra gear moet deze zondag makkelijk neer gaan.

Misschien dat we nog 1 of 2 andere bosses neerkrijgen voor BRF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Idanue schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:24:
[...]

Zo werkt het helaas niet, je DPS is een average over het hele gevecht, zo werkt het in Skada en op warcaft logs in ieder geval wel.

Dus je kan wel lekker bursten voor 25k in 10 seconden maar als je daarna dood gaat is je average dps toch echt een stuk lager :P

In Skada bijv zie ik mijn average dps als ik dood ga namelijk ook gewoon zakken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verderf op 16-01-2015 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Zeror schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:32:
Blizzard gaat kadootjes versturen naar veteran players. Dus speel je vanaf het begin dan heb je kans om zo'n pakketje te ontvangen. :)

[...]

Iemand van Tweakers in aanmerking gekomen?
val er 5 dagen buiten als het inderdaad een maand binnen de release is. |:(

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:18:
curve kan nog gehaald worden na de release van BRF:
official tweet:

https://twitter.com/Nethaera/status/555439890255450112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Dan is blijkbaar BRF niet de volgende raid tier aangezien dat de eis van de achievement is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Verderf schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:28:
[...]

Zo werkt het helaas niet, je DPS is een average over het hele gevecht, zo werkt het in Skada en op warcaft logs in ieder geval wel.

Dus je kan wel lekker bursten voor 25k in 10 seconden maar als je daarna dood gaat is je average dps toch echt een stuk lager :P

In Skada bijv zie ik mijn average dps als ik dood ga namelijk ook gewoon zakken.
Ohhh dan zal het wel aan mijn recount liggen, die blijft gewoon staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit me net te bedenken. Is ook compleet logisch. Het valt qua gearlooks in dezelfde tier, en qua gear zelf ook (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Idanue schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Ohhh dan zal het wel aan mijn recount liggen, die blijft gewoon staan namelijk.
Ja volgens mij doet recount dat anders, zelf ook al meerdere malen gezien dat ik vrolijk op 25k stond en na uploaden van de logs op 18 omdat ik dood was gegaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Stond gisteren reserve in een OpenRaid waar mijn vriendin wel in geaccepteerd was. De beste man zocht er 16 maar stopte bij 13 al met aannemen, ook lekker.

Heb in ieder geval tot en met Butcher op RaidCall gezeten om mee te luisteren. De insteek was progress, maar niemand zou gekicked worden voor fouten o.i.d. stond er in de invite. Nou, het eerste wat hij deed was een DPS check en wie te laag zat kon ophoepelen. Heb van mijn vriendin begrepen dat hij bij Tectus de helft van de raid heeft gekicked omdat ze teveel fouten maakten. Altijd leuk als iemand pretendeert om mensen te helpen en kansen te geven, om daarna nog zo te handelen op het moment zelf.

Weer zo'n situatie waarin ik het he-le-maal gehad heb met de attitude van zovelen in de community. :'(

Heb vanochtend wel nieuwe wrists van een mission gekregen, dus die 640 zijn nu vervangen voor 645 wrists. Van crit en versatility naar alleen crit (maar wel tweemaal zo hoog), indestructable en een socket. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Prx op 16-01-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Tip voor iedereen met Recount: gebruik Skada :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
IntToStr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:36:
Hij zit ingebakken in LUI, zal eens kijken hoe ik dat kan fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Waar ik gisteren nog poste dat de healers mij nogal squashie vonden in de raid (viel een paar keer gewoon om op Brackenspore HC), heb ik wat aanpassingen gedaan in mijn UI zodat ik duidelijker bij kan houden of er mitigation up is en hoe lang die mitigation nog duurt. Tevens een aantal enchants (buffed mijn paladin nu op 20% mastery) gedaan.

Na brackenspore even naar de logs zitten kijken tussen mij en de DK (maintank). Damage taken was ongeveer gelijk, mijn healing done alleen 2 miljoen hoger. Butcher heroic --> idemdito. De aanpassingen lijken te werken dus :)

Helaas helemaal geen gear gekregen gisteren. Wel de eerste keer guildrun Imperator (normal) gedaan. De raidleader was er klaar mee dat we alleen maar HC wilden doen en wilde nu wel eens met de guild alles clearen. Na 3 tries was imperator op normal neer. Wat een heerlijk gevecht is dat zeg, lekker chaotisch. Communicatie is van immens belang en iedereen moet gefocussed zijn. Voelt goed om hem dan na 3 tries al neer te halen (al hadden de meesten al tientallen whipes gedaan natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Kan iemand mij nog wat tips geven als het op followers aankomt?
Bijna al mijn followers zijn nu max level, voor sommige nu de grind naar rare of epic.

Op dit moment heb ik er 20 en heb ik geprobeerd om alles netjes te verdelen zodat elke aanval kan counteren door 2 of 3 verschillende followers, dit gaat ook prima , van het weekend wil ik een aantal followers uit heroics halen en als het echt waard is misschien wat kopen, vandaar ook de vraag :)

Verder heb ik ook de guides op icy veins + wowhead gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Ben benieuwd of ik ook een kadootje krijg van Blizzard, WoW account is aangemaakt op 12/02/2005, volgens mij was de launchday een dag eerder.

[ Voor 11% gewijzigd door LangeQuin op 16-01-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan zou je de mail al moeten hebben :) geen mail = geen item. Volgens mij US only op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnen 30 dagen na release in EU of US een actief account dat nog steeds actief is. Geen uitspraak gedaan over hoeveel breaks er in mogen zitten. Ik kom in iedergeval net een maandje of twee tekort om in aanmerking te komen :(

Overigens gaat er lijkt mij wat mis bij Blizzard. Ik kreeg gisterenavond bevestigingen binnen van alle character transfers die ik ooit heb gedaan :X
lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:30:
[...]

En als je aan het progress raiden bent is dat dus zeer, zeer slecht advies. Daar moet je alle damage eruit pompen wat je kan ipv je metertjes te zien stijgen. :9
Daarom kijk ik, als ik het al doe, altijd naar de damage done en activity ipv naar de dps. Kan ik meteen zien of ze nog wat ranged abilities gebruiken voor wat extra damage.

Maar onze filosofie is: als de boss dood gaat is het goed. Als de boss niet doodgaat en het komt door een enrage timer of adds die niet snel genoeg dood gaan dan kijken we naar de oorzaak. Lage dps even extra aanmoedigen, dps die op de verkeerde staan te meppen even uitkafferen en weer gaan. En als het echt moet de lage dps even naar LFR/normal/target dummies sturen en met een (paar) man minder opnieuw proberen.

Is wel de laatste optie omdat je door de manier waarop flex werk dan soms een healer moet dumpen en nog 1-3 extra dps afhankelijk van je raid samenstelling om wel balanced uit te komen.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:46:
Overigens gaat er lijkt mij wat mis bij Blizzard. Ik kreeg gisterenavond bevestigingen binnen van alle character transfers die ik ooit heb gedaan :X
https://twitter.com/Blizz...status/555673304581697537

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:42:
dan zou je de mail al moeten hebben :) geen mail = geen item. Volgens mij US only op het moment.
Het zou me niets verbazen als ze het bij US only houden... Echter zou ik het wel kwalijk vinden, maar dat is een ander verhaal. Ik ga er nog steeds van uit dat EU ook aan de beurt komt, maar dan iets later. En daarbij verwacht ik een mail van ze, want heb al heel veel geld aan die gasten gedoneerd in deze afgelopen 10 jaar. :P (en ja, ik was er vanaf dag 1 bij, dus net als vele anderen zou ik eligible moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Ah had verkeerd gekeken. Val er ruim buiten: 4/8/2005 N/A Free Month Expired

Ach ja, wie weet een leuke titel mischien dan maar.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
LangeQuin schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 11:35:
Kan iemand mij nog wat tips geven als het op followers aankomt?
Bijna al mijn followers zijn nu max level, voor sommige nu de grind naar rare of epic.

Op dit moment heb ik er 20 en heb ik geprobeerd om alles netjes te verdelen zodat elke aanval kan counteren door 2 of 3 verschillende followers, dit gaat ook prima , van het weekend wil ik een aantal followers uit heroics halen en als het echt waard is misschien wat kopen, vandaar ook de vraag :)

Verder heb ik ook de guides op icy veins + wowhead gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Ben benieuwd of ik ook een kadootje krijg van Blizzard, WoW account is aangemaakt op 12/02/2005, volgens mij was de launchday een dag eerder.
Installeer de Master Plan addon en ga naar de interesting missions tab. Dan krijg je een overzicht vd lucratieve missions en of je huidige followers deze missions aankunnen. Daarmee zie je direct of je nog moet upgraden, rekruteren,...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ko'ragh Mythic down :D (6/7). Wat een chaos rond de 20% waarbij de healers allemaal geen mana hebben en iedereen probeert geen damage te ontvangen.

Redelijk snelle kill waardoor we ook nog wat progress op Imperator Mar'gok hadden. P1 was al goed te doen, P2 moet nog getweaked worden. Het is alleen wel een lang gevecht. Ik mis mijn Innervate :'(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:04:
Ko'ragh Mythic down :D (6/7). Wat een chaos rond de 20% waarbij de healers allemaal geen mana hebben en iedereen probeert geen damage te ontvangen.

Redelijk snelle kill waardoor we ook nog wat progress op Imperator Mar'gok hadden. P1 was al goed te doen, P2 moet nog getweaked worden. Het is alleen wel een lang gevecht. Ik mis mijn Innervate :'(.
Damn man, grats! /jelly!!!

Echt geweldig om in zo'n guild te zitten. :) Helaas is het voor mij geen optie; werk zorgt er voor dat ik me niet dusdanig kan dedicaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RustStorm schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 13:06:
[...]

Damn man, grats! /jelly!!!

Echt geweldig om in zo'n guild te zitten. :) Helaas is het voor mij geen optie; werk zorgt er voor dat ik me niet dusdanig kan dedicaten :)
Thanks :). Het is gelukkig geen echte hardcore 24/7 guild, maar net genoeg voor goede progressie. We raiden 4 dagen in de week dus dat is prima te doen.

Hier is de kill te zien:

Het soaken van de orb aan het eind was geen fout ;). Als ik die niet had gesoaked waren er waarschijnlijk meer mensen doodgegaan :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met de guild gisteren eindelijk 5/7 normal gehaald...
in iets meer dan 2u wel... ach het begint eindelijk een beetje de goede kant op te gaan.
Nu komen de betere spelers mee, maar zitten we met een tekort aan spelers...
in ieder geval, dinsdag gewoon maar nog eens los gaan op de laatste 2 en hopelijk heeft mijn guild dan eindelijk normal down.

Op mijn "alt" ondertussen 7/7 normal en 5/7 hc, hopelijk vanavond 7/7 hc ook. we shall see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Tof om Aeon zo lekker te zien gaan. Earthen ring represent!
Mn eigen guild is eind MoP gemerged met een andere, en daar ondervinden we nu een beetje de problemen van. Sommige mensen zijn gewoon geen mythic materiaal, waardoor anderen weer een beetje chaga worden. Die hebben geen zin om constant door dezelfde fouten te wipen.

Door die merge waren er ongeveer 8 officers, vrij veel. En ze deden allemaal geen fuck.
Drama drama en nu zijn we een stuk of 4-5 raiders kwijt.(de betere spelers, waar ik zelf vaak mee samen speelde. Ook buiten de game)
Ze hebben een nieuwe guild gevonden op een andere server, helaas raiden ze op andere dagen/tijden, waardoor ik helaas niet mee kan.

Guild reform gehad, officers gedemote en een 'verse' start om het zo maar te noemen.
Er zitten nogsteeds een paar echt 'slechte' spelers bij (constant in fire, constant dezelfde fouten).
Maar 't is een kwestie van tijd voordat die vervangen zijn of beter worden.

Ik heb nog hoop, maar we hebben al een tijdje geen mythic kunnen doen :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Goemies op 16-01-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
IntToStr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:36:
en waarom? omdat je dan hogere cijfertjes kan zien en je e-peen groter kan zijn?

Skada meet als ik me niet vergis:
damage doen / "van de moment dat jij de baas aanvalt totdat hij of jij dood bent"

recount meet:
damage done / "van de moment dat baas gepulled wordt totdat baas neerligt of iedereen dood is"

Hoe dan ook: beiden meten dezelfde damage done, en die is het belangrijkste.
Als je nog altijd naar dps kijkt op je e-peen-metertje dan "you're doing it wrong"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

soulrider schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:36:
[...]

en waarom? omdat je dan hogere cijfertjes kan zien en je e-peen groter kan zijn?

damage doen / "van de moment dat jij de baas aanvalt totdat hij of jij dood bent"

recount meet:
damage done / "van de moment dat baas gepulled wordt totdat baas neerligt of iedereen dood is"

Als je nog altijd naar dps kijkt op je e-peen-metertje dan "you're doing it wrong"
Wat ben jij toch een aardige vent... [off topic]

[on topic] het was een tijdje zo dat Skada een stuk accurater logde. Voor de rest kan je beter naar de logs kijken, die zijn sowieso beter!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
soulrider schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:36:
[...]

recount meet:

Anders trek je even alles uit de context :S

Reden: recount gebruikt meer resources en skada is nauwkeuriger, zo simpel is het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Onlangs even Shadowed Unit Frames gepakt als vervanger voor xperl en bevalt prima tot nu toe.
Ik moet er nog wat aan sleutelen maar hij werkt erg fijn.
(Heb ElvUI ook weer een kans gegeven maar die was er snel weer af, was het overzicht compleet kwijt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:48:
Onlangs even Shadowed Unit Frames gepakt als vervanger voor xperl en bevalt prima tot nu toe.
Ik moet er nog wat aan sleutelen maar hij werkt erg fijn.
(Heb ElvUI ook weer een kans gegeven maar die was er snel weer af, was het overzicht compleet kwijt :P)
ow... ik vind elvui eigenlijk perfect. zie niet direct in hoe je het overzicht kan kwijtraken?
Redelijk minimalistisch met een paar extra addons nog van mijzelf erbij gesmeten en mijn interface is perfect zoals hij nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Skada gebruikt minder resources, is meer customizable, kan meerdere windows tegelijkertijd tonen en is accurater. Sowieso moet je altijd sorteren op damage done en niet op DPS, maar Skada toont naast je damage done je effective DPS aka net als warcraft logs en niet je DPS zonder downtime zoals Recount dat doet.

Ken eigenlijk niemand meer die nu nog Recount gebruikt, het is geen 2008 meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Niet aanvallen omdat je dan een hogere DPS haalt is natuurlijk complete onzin. Daarmee gaat de baas echt niet sneller neer.

Als je perse naar DPS wilt kijken moet je naar Effectieve DPS kijken. Dat is ook wat WorldofLogs en Warcraftlogs meten. Ik analyseer regelmatig de logs en activity is vaak een goede indicator. Daarvan gaat je effective dps over het algemeen van omhoog (mits je de juiste knoppies indrukt natuurlijk!;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Recount is nog wel handig als je je deaths wil analyseren.
Ik weet niet hoe het met skada zit, maar dat was vroeger een dps meter en niets anders. Terwijl recount nog zo veel meer record

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook eens naar Details! kijken. ipv Recount/Skada
http://www.curse.com/addons/wow/details

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Yay nieuw pr.. 29k dps op kargath :D Alleen mn haste/mastery head nog even vervangen soon (hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:51:

Ken eigenlijk niemand meer die nu nog Recount gebruikt, het is geen 2008 meer :)
Weinig meer aan toe te voegen. :D

Skada is gewoon awesome als side raid leader (aka, logs bijhouden kijken hoe de performance gaat terwijl de raid leader echt leid/lijd). Meerdere schermen open geeft meer duidelijkheid. Nu nog dual screen functionaliteit in WoW (dus WoW over 2 scherm verspreid) en ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:17:
[...]

Skada is gewoon awesome als side raid leader (aka, logs bijhouden kijken hoe de performance gaat terwijl de raid leader echt leid/lijd). Meerdere schermen open geeft meer duidelijkheid. Nu nog dual screen functionaliteit in WoW (dus WoW over 2 scherm verspreid) en ik ben blij!
Met WoW op 4k kom je een heel eind denk ik zo ;-)
Ik zal dan toch maar gaan overstappen naar skada. Ik had sowieso al wat issues met recount de laatste tijd:
- Meldingen dat characters niet gevonden kunnen worden (is gelukkig te verhelpen)
- Reden van dood wordt niet gerecorded, dat is hevig irritant als je wilt weten waardoor spelers zijn doodgegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4k is nutteloos voor mij :)

Gebruik een 24 en 22 scherm nu (allebei 1080p, allebei voor andere doeleinden) als ik daarvan 1 groot WoW scherm kan maken, of 1 scherm kan gebruiken voor zulk soort info zou ik al heel blij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 09:42
lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:24:
4k is nutteloos voor mij :)

Gebruik een 24 en 22 scherm nu (allebei 1080p, allebei voor andere doeleinden) als ik daarvan 1 groot WoW scherm kan maken, of 1 scherm kan gebruiken voor zulk soort info zou ik al heel blij zijn
Als je dat graag wil zou ik heel even je grote vriend google gebruiken. Kan me herinneren dat mijn oude leader zelfs een 3 screen setup had voor wow (Don't ask me why) maar er zijn genoeg topics te vinden om eea te fixen :) .

Vanavond maar weer is wat spelen op het account van me vrouw. Mijn (haar) hunter is nog steeds geen 100 xD

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:17:
[...]

Mijn healing lijdt onder het feit dat ik raid leader ben. Zeker nu we met progressie bezig zijn en ik niet alleen op mijn eigen positie en de healthbars moet letten, maar iedereens positie moet tracken om bij te houden of ze het goed doen.

Ik ben in ieder geval blij met skada om tussen attempts door te analyseren en world of logs voor tussen de raid dagen. Wat me overigens op viel: er lijken twee compleet verschillende shadowpriest rotaties te zijn met compleet verschillende verdelin g van de damage over de spells, maar met vergelijkbare damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Nog een tip (puur om mensen te helpen, niet voor mezelf ;) ): gebruik warcraftlogs ipv worldoflogs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
IntToStr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Anders trek je even alles uit de context :S

Reden: recount gebruikt meer resources en skada is nauwkeuriger, zo simpel is het...
gewoon een kreet dat skada beter is dan recount, zonder enige info waarom de ene beter zou zijn dan de andere is ook altijd zo handig... :+

daarom de synische opmerking "waarom? omdat e-peen-waarde ('dps') hoger is?"

Als je kijkt naar damage done meten beiden exact hetzelfde...
het enige waarop ze verschillen is het berekenen van je dps en dat komt op de manier waarop ze de tijd waarover je damage doet anders meten...
en iedereen weet dan dat skada net wat hogere cijfertjes toont dan recount.

maw de enige reden die je lijkt in e brengen is 'resources' ... niet echt overtuigend...

Maar Twylight heeft al verschillende redenen gegeven in zijn post

waar ik me wel kan in vinden, maar als dps'er interesseert me enkel de dmg done meter en dat ik blijf rechtstaan zonder de mana-drain te zijn van de healers (en daar heb ik geen meterke voor nodig :) )
en de rest mag zijne kop gaan breken over hps.

[ Voor 15% gewijzigd door soulrider op 16-01-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:53:
[...]

Mijn healing lijdt onder het feit dat ik raid leader ben. Zeker nu we met progressie bezig zijn en ik niet alleen op mijn eigen positie en de healthbars moet letten, maar iedereens positie moet tracken om bij te houden of ze het goed doen.

Ik ben in ieder geval blij met skada om tussen attempts door te analyseren en world of logs voor tussen de raid dagen. Wat me overigens op viel: er lijken twee compleet verschillende shadowpriest rotaties te zijn met compleet verschillende verdelin g van de damage over de spells, maar met vergelijkbare damage.
Klopt! Shadowpriests hebben middels de talenttree eigenlijk twee verschillende specs gekregen. Ik neem in ieder geval aan dat je bij de een vooral mindspike en mindblast zag staan en bij de ander namen de dots een hoger percentage in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Doe er mee wat je wilt, ik ga hier geen betogen houden. Ik geef een tip voor een (in mijn ogen) betere addon (en ook logsite) en als iemand dat interessant vindt kan hij/zij dat uitproberen of er eens naar zoeken.

Probeer soms eens van het positieve uit te gaan!

Misschien dat recount ondertussen weer redelijk bijgewerkt is, maar in het begin van WoD was het een drama en iedereen bij ons in de raid zweert bij skada zo ongeveer op eigen ervaring.

En het interesseert me helemaal niets wat die damage meter aangeeft uiteindelijk of dat de een hoger is dan de ander of zo. Voor wat het waard is: skada geeft hetzelfde aan als warcraftlogs, recount niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Recount gebruik ik zelf amper nog, even snel analyze waarom mensen doodgaan / hoe vaak ze interrupten etc.. voor de rest gebruik ik warcraftlogs.
En gezien we deze live uploaden is het na een gevecht direct naar de log gaan vaak al effectiever dan recount bestuderen. (met dank aan de Fight analyses van warcraftlogs, niet perfect maar erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
hmr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Wat ben jij toch een aardige vent... [off topic]

[on topic] het was een tijdje zo dat Skada een stuk accurater logde. Voor de rest kan je beter naar de logs kijken, die zijn sowieso beter!
Offtopic: Zijn reactie is inderdaad niet correct, maar hij heeft wel gelijk dat hier enkel een mening werd verkondigd zonder feiten of reden waarom.

Ontopic: Hoe weet je of iets accurater of niet wordt gelogd? Dit kun je toch alleen maar controleren door een 3e bron erlangs te houden (en hoe weet je dat die bron betrouwbaar is?)

qua logs kan ik geen mening geven. Ik gebruik zelf recount en vind de logs toereikend voor zover ik ze gebruik.
Ik kan qua dps/damage done zien waar mijn damage vandaan komt, hoeveel damage het doet, pieken, dalen en gemiddeldes.
Persoonlijk heb ik niet meer nodig dus op basis van de argumenten die ik tot nu toe heb gezien zou ik nog niet overstappen (disussie-uitdaging: haal me over ;) . Ik sta open voor ideeën, maar wil wel een fundering zien waarom het een beter is dan het ander )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
kijk daar kunnen we wat meer mee dan enkel de kreet dat de ene beter is dan de andere :-)

volgende keer gewoon wat uitleg erbij geven waarom je dat vind/denkt en we moeten het er niet uitsleuren met een synische opmerking ;)

persoonlijk heb ik ze een tijd naast elkaar gedraaid en vond toen recount handiger dan skada.
(achteraf toch eens kijken waarom je zoveel dmg pakte, of dat je nu wel of niet de wipe-reden was)
moet toegeven dat ik zelf sindsdien skada niet meer bekeken heb.
Misschien toch eens tijd om nog eens te bekijken na al jullie info ;)

[ Voor 42% gewijzigd door soulrider op 16-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:07:
En het interesseert me helemaal niets wat die damage meter aangeeft uiteindelijk of dat de een hoger is dan de ander of zo.
Het gaat natuurlijk uiteindelijk om de kill. Maar voor mij - toen ik nog dps speelde - was het als dps toch altijd een race om de meeste damage done eruit te persen. Ik zal skada en warcraftlogs eens een test geven, kijken of het bevalt. Bedankt voor de tips in ieder geval, ik word er blij van:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
soulrider schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 15:59:
[...]

gewoon een kreet dat skada beter is dan recount, zonder enige info waarom de ene beter zou zijn dan de andere is ook altijd zo handig... :+

daarom de synische opmerking "waarom? omdat e-peen-waarde ('dps') hoger is?"

Als je kijkt naar damage done meten beiden exact hetzelfde...
het enige waarop ze verschillen is het berekenen van je dps en dat komt op de manier waarop ze de tijd waarover je damage doet anders meten...
en iedereen weet dan dat skada net wat hogere cijfertjes toont dan recount.

maw de enige reden die je lijkt in e brengen is 'resources' ... niet echt overtuigend...

Maar Twylight heeft al verschillende redenen gegeven in zijn post

waar ik me wel kan in vinden, maar als dps'er interesseert me enkel de dmg done meter en dat ik blijf rechtstaan zonder de mana-drain te zijn van de healers (en daar heb ik geen meterke voor nodig :) )
en de rest mag zijne kop gaan breken over hps.
Eerder andersom eigenlijk, skada laat lagere cijfers zien omdat juist skada je average dps over de boss fight laat zien en niet je average dps van het begin tot je dood :P
Je draait het precies net om dus het is niet een epeen reden om skada te gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
ben er zelf nog eens voor in google gedoken:

verschillende bronnen geven aan dat skada dmg done / effectief actieve tijd berekenen
en recount dmg done / totale duur van het gevecht.
Omdat niemand 100% van de tijd actief is zal skada dus een hoger cijfer geven dan recount.
(wat ik ook zag in het parallel gebruik: als je bij skada een goede start burst deed en daarna niets meer, stond je constant ruim op 1, bij recount zakte je snel terug naar beneden)
Maar zoals ik aangaf: dat is gebaseerd op de versies van eind 2013 toen ik begon met raiden.
en zoals we al eens waren: je moet niet kijken naar dps maar naar dmg done.
en dat is voor beiden hetzelfde als je maar in elkaars range blijft.

wat het ook goed samenvat:

http://wow.joystiq.com/20...ght-skada-versus-recount/
(ja, ook gebaseerd op oudere versies, en ik merk dat die link mijn info hierboven tegensrpeekt, dus ook op het net gaat er verschillende info rond over wie het nu hoe berekent)

in 't kort: ze hebben beiden hun pro en contra punten. en je kiest op wat voor jou het handigste/leukste is/lijkt.

hoe dan ook laten we het aan de conclusie houden waar we ons allemaal in kunnen vinden:
Voor damage done berekenen ze allebei hetzelfde. voor de andere functies is het eigen keuze.
(2 schermpes 1 dmg done, de andere healing done, of iets meer detail ivm interrupts, deaths, ...)

[ Voor 31% gewijzigd door soulrider op 16-01-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik baseer het op het testen van recount en skada in de afgelopen week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:19:
[...]

Helaas, geen Curve, geen 660. Dus gaat hem niet worden, misschien maar een keer via OpenRaid doen dan maar. Misschien dat ik daar wat meer geluk heb.
Imperator curve is nog te halen na release BRF :).

Curve = Cleared voor nieuwe tier released.
BRF is de eerste raid waar daadwerkelijk tier items droppen, dus we zitten nog steeds gewoon in Tier 17.

Also:
Blizzard medewerker op dat blauwe vogel social media ding

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Iemand die deze al heeft gekregen? :)
Afbeeldingslocatie: http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/january/MiniOrcRiderStatue.jpg

Is voor spelers die er sinds het begin bij zijn tot max. 60 dagen. Ik voldoe daar niet aan, was begonnen toen Naxx net uitkwam. Zijn er Tweakers die wel aan deze voorwaarden voldoen? Ik ben benieuwd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Volgens mij EU pas volgende week aan de beurt..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:29:
Iemand die deze al heeft gekregen? :)
[afbeelding]

Is voor spelers die er sinds het begin bij zijn tot max. 60 dagen. Ik voldoe daar niet aan, was begonnen toen Naxx net uitkwam. Zijn er Tweakers die wel aan deze voorwaarden voldoen? Ik ben benieuwd haha
Ziet er wel vet uit! :D

Ik kom ook niet in aanmerking. Ik begon pas in patch 1.4.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin toch mijn twijfels te krijgen aan de voorwaarde waaraan je voldoen moet. Als het is dat je de VOLLE 10 jaar gespeeld moet hebben, zonder ook maar een maand Sub te missen, dan heb ik dikke vette pech... Want ben er een aantal maanden uit geweest door irl issues. Och...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
junglebeast schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:54:
Volgens mij EU pas volgende week aan de beurt..
RustStorm schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:28:
Ik begin toch mijn twijfels te krijgen aan de voorwaarde waaraan je voldoen moet. Als het is dat je de VOLLE 10 jaar gespeeld moet hebben, zonder ook maar een maand Sub te missen, dan heb ik dikke vette pech... Want ben er een aantal maanden uit geweest door irl issues. Och...
Vriendin kreeg net een mail met de aankondiging. Zij heeft er ook enkele maanden tussenuit gehad, maar dat was eenmalig. Verder Vanaf de launch in de EU een continu subscription gehad. Ben benieuwd of ik ook een mail krijg. Ik heb meen ik 2-3 keer een timeout gehad :)

Edit: Toch continu subscription 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 16-01-2015 23:47 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, continue actieve sub gehad moeten hebben. Snap dat er onderscheid gemaakt moet worden, maar er zijn zoveel launch accounts waardoor de gap tussen gift en geen gift zo minimaal is dat ik het een beetje sneu vind dat de andere launch accounts helemaal niets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ze kunnen beter helemaal niemand wat geven, dat geeft minder gezeik dan als ze het wel doen. Nu is het ineens "sneu" dat sommige wel wat krijgen en sommige niet :')

Niemand heeft recht op wat dan ook, dit is een extraatje voor sommige mensen die 10 jaar lang zonder te cancellen WoW hebben gespeeld, heb je dat niet? Pech :)

En als je vindt dat als jij 9.9 jaar hebt gespeeld je ook recht hebt op een cadeautje, dan vinden de mensen die 9.8 jaar hebben gespeeld dat ook. En als die wat krijgen dan willen de mensen die 9.7 jaar gespeeld hebben ook wat. enz

[ Voor 26% gewijzigd door jmxd op 17-01-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Voor 1200 euro (10*12*10) mag je al eens iets verwachten. Een beeldje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd wanneer ze op de bekende veilingsites komen te staan. -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, en hier:

Zus 1 beeldje (constante subscription)
Guildie geen beeldje (constante subscription)
Guildie 1 beeldje (Subscription met 1 jaar lapse rond WOTLK)

Ik mis hem zelf met 3 maanden te laat gestart. Ow well! shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 07:56:
Yep, continue actieve sub gehad moeten hebben. Snap dat er onderscheid gemaakt moet worden, maar er zijn zoveel launch accounts waardoor de gap tussen gift en geen gift zo minimaal is dat ik het een beetje sneu vind dat de andere launch accounts helemaal niets krijgen.
Ze zouden alle (incl de beeldjesontvangers) launch accounts zouden ze gewoon een ingame item kunnen aanbieden. Een pet ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Zal wel leuk verkopen op eBay :+

Overigens al weer een tijdje mijn account stilgezet. WoD was wel leuk maar ik heb de tijd er niet meer voor.

[ Voor 63% gewijzigd door vhal op 17-01-2015 12:44 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen vanaf het begin alleen 2 x gestopt tussendoor.... Dus helaas voor mij ook geen beeldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Wij (7/7 HC) zijn op kilrogg/runetotem/nagrand nog op zoek naar een healer en een dps (alles behalve rogue) voor mythic progression. Kent iemand nog iemand? hit me up :) . We willen graag verder, HC word een beetje routine/saai nu, maar we lacken members om door te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Tricq schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 20:22:
Wij (7/7 HC) zijn op kilrogg/runetotem/nagrand nog op zoek naar een healer en een dps (alles behalve rogue) voor mythic progression. Kent iemand nog iemand? hit me up :) . We willen graag verder, HC word een beetje routine/saai nu, maar we lacken members om door te knallen!
Alliance of Horde?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje willekeur, ik ken mensen die inderdaad bij launch zijn gestart maar aan het eind van iedere expansion na de endboss kil een pauze hebben genomen van soms wel een paar maanden. Die krijgen een beeldje.

En meerdere mensen zoals ik, die een maand of 3 na launch zijn begonnen en geen break hebben gehouden, of zoals ik tijdens de break subsrcription hebben gehouden die krijgen niets. Zo heb ik bij elkaar bijna een jaar meer subscription als iemand die wel een beeldje krijgt.

Jammer en helaas maar ik overleef het wel ;-) Ik vind wel de voorwaarden een beetje vreemd gekozen als je je 'trouwe' spelers wil belonen...

edit: Het lijkt dus zeker niet zo dat je continu sub moet hebben gehad, al hoewel blizzard dat wel zegt. Ze kijken blijkbaar aleen naar datum eerste sub, nu actief en wellicht dat er wel een maximum tijd is dat je daartussen unsubbed mag zijn geweest. Zal voor de zekerheid nog eens vragen of ze de sub echt niet stiekem toch hebben laten doorlopen en alleen niet gespeeld hebben, maar ze zeiden van niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is in ieder geval weer "typisch" Blizzardmethode geweest, waardoor het me allemaal niet verbaast.

Maargoed, moving on!

Op bekende sites wordt er gruwelijk veel geld op geboden... Beetje jammer weer ;(

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 18-01-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Foei wat een huilies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
RustStorm schreef op zondag 18 januari 2015 @ 09:04:
Het is in ieder geval weer "typisch" Blizzardmethode geweest, waardoor het me allemaal niet verbaast.
RNG bedoel je >:)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal mij verder a worst wezen hoor, maar als Blizzard zegt dat je ononderbroken sub moet hebben om eligible te zijn, en het blijkt dat ze zich daar niet aan houden... Tsja, dan kan je "huilies" verwachten ja.

Maar grats (of wat dan ook) aan iedereen die zo'n beeldje mag ontvangen :) Lekker cashen! :P

Nu, heerlijk back to WoW en m'n paladin beetje gearen :)

Ziet er naar uit dat ik de Gauntlets of the Heavy Hand (M + WF + S) kan gaan kopen voor 60k. <3

@Puc; rofl ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 00:36:
Jammer en helaas maar ik overleef het wel ;-) Ik vind wel de voorwaarden een beetje vreemd gekozen als je je 'trouwe' spelers wil belonen...
De voorwaarden was dat je echt dedicated to WoW bent geweest afgelopen 10 jaar. Aan het eind van de expansion een paar weken/maanden niet spelen, prima, maar de subscription liep wel gewoon door in die periode bij die mensen. Met soms hier en daar wel een login of ff de game te checken.

Je daarnaast snap ik best dat er ergens een lijn getrokken moet worden. Anders heeft iedereen straks zo'n beeldje en dan niet is niet speciaal meer voor de veterane dedicated speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Bizar trouwens dat die beeldjes voor rond de 300 dollar op Ebay worden verkocht, voor dat bedrag heb je een complete Sideshow (valt net iets meer op haha).

Eigenlijk zouden ze iedereen die uiteindelijk de 10 jaar haalt iets moeten geven, het is toch een prestatie. Overigens hoeft dat niet het beeldje te zijn, maar zou iets digitaals kunnen zijn of een fysieke coin met ingame reward? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijs zal alleen maar meer worden daar het beeldje uiteindelijk bij collectors terecht komt en dus steeds zeldzamer zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Laat ze gewoon meer van die beeldjes maken en er als real life achievement een beeldje na 10 jaar gespeeld te hebben (gesubbed) uitgeven. Dan maakt het niet uit wanneer je begonnen bent en hoevaak en -veel je pauze genomen hebt, uiteindelijk krijg je 't beeldje dan wel. Desnoods na 25 jaar, maar dat zou niet uit moeten maken, een feat blijft het toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Wij zijn alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heej alllemaal.
eindelijk een account aangemaakt op het forum na lange tijd mee te hebben gelezen

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Mythic Kargath down :D 1/7 M nu, mooie nieuwe boots gekregen op m'n bonus roll :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
En wij met de Tweakers guild imperator op normal down :), zitten op 7/7N 3/7H (Kargath, Tectus en Twins). Gaat best prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Ja nice, als je eenmaal een beetje progress maakt op HC gaat het snel, gewoon met masterloot je gear zinnig verdelen en je komt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Kleine update:

gisteren na vele wipes op imperator HC eindelijk een kill. Heerlijk gevoel om eindelijk die baas neer te hebben. Door vele verloop van mensen constant bezig mensen te leren om niet in shit te staan etc. Vorige week meerdere 5% wipes gehad deze week eindelijk main healers mee en redelijk snel een goede kill. En nog belangrijker ook met de hele groep waardoor we volgende keer het ook moeten kunnen doen. Paar schoonheidsfoutjes maar dat maakt niet uit doen we het volgende keer beter..

Meteen daarna Mythic Kargath neer, toch niet slecht voor een 2 daagse raiding guild. 6 uurtjes raiden per week en net voor WOD begonnen als guild. Nu we 7/7HC en 1/7M hebben wordt het recruiten ook wat makkelijker.

Aankomende woensdag eerst ff Heroic clearen en dan deze week minimaal Twins killen op Mythic. Als dat niet lukt zou ik wel klote vinden. Toch veel mensen op Kazzak die een 2 daagse raiding guild nodig zijn blijkbaar.

greetings Vidamorte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zaterdag avond na veel...heel veel proberen eindelijk de (Karazhan) Crypt's weten binnen te dringen :)
Tijdens ontwikkeling gecancelled en afgesloten in de game (maar niet goed genoeg) omdat anders vanwege onderstaande content de leeftijdsgrens aangepast moest worden. Enjoy!

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-oRYa9heF9po/VLyrfIhjHRI/AAAAAAAAGHQ/rh_UAAXcYW0/s800/WoWScrnShot_011715_224242.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-3FjNr-iBUiw/VLyrfIz0T-I/AAAAAAAAGHU/_MDtAkSsaDk/s800/WoWScrnShot_011715_225607.jpg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-AAkmubzpD_Q/VLyrfHTwvYI/AAAAAAAAGHc/reufEvLw6YA/s800/WoWScrnShot_011715_224721.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren HM normal gedaan via openraid. Zowel de instance (LFR uitgezonderd) als een openraid was voor mij nieuw. Toch een super systeem voor mensen zoals mij die weinig tijd hebben. 'k had op voorhand alle Fatboss video's van buiten geleerd denk ik. Cleane raid, op anderhalf uur stonden we terug buiten; 7 kills 0 wipes en 3 item levels naar boven. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langolier schreef op maandag 19 januari 2015 @ 07:57:
gisteren na vele wipes op imperator HC eindelijk een kill. Heerlijk gevoel om eindelijk die baas neer te hebben. Door vele verloop van mensen constant bezig mensen te leren om niet in shit te staan etc. Vorige week meerdere 5% wipes gehad deze week eindelijk main healers mee en redelijk snel een goede kill. En nog belangrijker ook met de hele groep waardoor we volgende keer het ook moeten kunnen doen. Paar schoonheidsfoutjes maar dat maakt niet uit doen we het volgende keer beter..
Grats met de kill! Erg tof om dat te hebben!

VRaagje uit nieuwsgierigheid; hoe zag jullie setup er gisteren uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Afgelopen zaterdag via openraid voor het eerst mee geweest met highmaul. Had de tactics op schrift dus was eigenlijk echt een newbie. Maar het was erg leuk!. In 2 uurtjes hadden we 6 bazen gedaan en de 1e op hc. Helaas geen hc loot. Verder wel BIS back en 2h wapen rijker en een feet. Wel 6 bonus rolls gebruikt, had gehoopt op hc loot maar helaas. Was al blij dat ik mee mocht zonder ervaring. 6e baas zijn we niet aan toe gekomen, die was verplaatst naar zondag en toen kon ik niet. Dus wellicht andere keer.

Dps was ik niet super tevreden als was ik de laagst gegearde dps met mijn ilvl640. Deed constant 16-20k. Nu wat nieuwe gear dus hopelijk word het al wat meer. Stond wel een ilvl660 dps constant in top 3 , dus dat is zeker ook mijn doel. Zit nu op ilvl645.

Hopelijk komende week weer een avondje highmaul vinden :)

Heb overigens nog niks aan met salvage yard gehad. Nog geen 1 ilvl665 item. Hoop ook deze week mijn 1e follower highmaul missie te krijgen. En probeer ook spoedig 15 highmaul normaal bazen te doen :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zo. nadat we woensdag onnodig liepen te wipen op Imperator HC ging deze gisteren dan eindelijk neer (1e attempt was een 1 mil 0% wipe), daarna nog 4 pogingen nodig gehad. Vind het erg jammer om dat gevecht als feral te doen, had één van de hoogste boss dmg (ook belangrijk) maar in total damage done zat ik toch ergens in de middenmoot. (iedereen deed 21 tot 28k dps).

Daarna 3 mensen die de raid verlieten zodat we Mythic konden doen.. Kargath erg leuk, direct een one-shot en daarna wat pogingen op Twins gedaan. Helaas ging op dat moment TS raar doen en moesten we afbreken. Vanavond gaan we het weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:58:
Zo. nadat we woensdag onnodig liepen te wipen op Imperator HC ging deze gisteren dan eindelijk neer (1e attempt was een 1 mil 0% wipe), daarna nog 4 pogingen nodig gehad. Vindt het erg jammer om dat gevecht als feral te doen, had één van de hoogste boss dmg (ook belangrijk) maar in total damage done zat ik toch ergens in de middenmoot. (iedereen deed 21 tot 28k dps).

Daarna 3 mensen die de raid verlieten zodat we Mythic konden doen.. Kargath erg leuk, direct een one-shot en daarna wat pogingen op Twins gedaan. Helaas ging op dat moment TS raar doen en moesten we afbreken. Vanavond gaan we het weer proberen :)
Grats! :D Ook aan jou de vraag: wat was jullie setup gisteren?

De reden dat ik deze vraag stel is; de groep waar ik iedere week mee ga me raiden, die hebben gewoon gruwelijke problemen op deze boss. En ik vermoed dat het óf aan de DPS ligt (iets hoger dan 20-21k meestal) of aan het feit ze maar 3 healers hebben en deze healers de raid niet topped kunnen houden tijdens tijdens phase drie...

Pagina: 1 ... 79 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.