Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Prx schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:38:
Djeez. Aangezien de guild pas op 2/7N staat had ik het idee om te gaan puggen, maar iedereen wil dat je het eigenlijk al een keer gedaan hebt. Luister pipo, als ik het al gedaan had dan hoefde ik niet met jou mee. :'(

Onze healers moeten af en toe wel lullen om binnen te komen, maar die hebben ondertussen al wat PuGs gedaan omdat ze aardig geboost zijn door ons (crafts) en dus qua ilvl nog wel interessant zijn.

Wat een wereldje is het ook zeg... :(
Omdat het met mijn guild ook niet wou opschieten heb ik mee gedaan met een paar raids op openraid.eu en dat werkte verbazingwekkend prima. In principe is het hetzelfde als de in-game group finder alleen hier kan je wat verder vooruit plannen. Pak een beginners raid voor highmaul normal (meestal is er alleen een ilvl630 req, dat heb je vast wel, zorg dat je op de teamspeak/vent/raidcall server van je groep komt en het moet makkelijk lukken om wat verder in Highmaul te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 14-01-2015 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Racemol schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Omdat het met mijn guild ook niet wou opschieten heb ik mee gedaan met een paar raids op openraid.eu en dat werkte verbazingwekkend prima. In principe is het hetzelfde als de in-game group finder alleen hier kan je wat verder vooruit plannen. Pak een beginners raid voor highmaul normal, zorg dat je op de teamspeak/vent/raidcall server van je groep komt en het moet makkelijk lukken om wat verder in Highmaul te komen.
Da's mijn plan voor m'n eerste HM Normal run. Spijtig genoeg heb ik nog geen rep op openraid en sta ik nu op reserve te wachten op een "interview" van de raidleader. 't is nog erger dan een sollicitatie voor een job. ;)

Misschien moet ik daar maar eerst een paar makkelijke transmog runs doen om rep te farmen op openraid. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Omdat het met mijn guild ook niet wou opschieten heb ik mee gedaan met een paar raids op openraid.eu en dat werkte verbazingwekkend prima. In principe is het hetzelfde als de in-game group finder alleen hier kan je wat verder vooruit plannen. Pak een beginners raid voor highmaul normal (meestal is er alleen een ilvl630 limiet, dat heb je vast wel, zorg dat je op de teamspeak/vent/raidcall server van je groep komt en het moet makkelijk lukken om wat verder in Highmaul te komen.
Dat is de beste manier ja. Zit zelf op 653, zonder Curve. hierdoor kan je op Emerald Dream al nauwelijks groepen vinden. Minimaal 660+Curve voor heroic, of een normal full clear >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Dan heb ik meer geluk gehad. Ik had ook geen rep op openraid en had zonder problemen een aantal groepen waar ik zo mee kon. Gewoon een andere groep proberen, moet lukken.

@lanerios Dan zitten wij op dezelfde server. Ik zit op Terenas (die gekoppeld is aan ED).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Racemol Woop! Alliance of Horde? Zit hier in Solace. Tijdje Exiles gezeten, maar dat was een grote officer vriendenclubje.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Bartske schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Het staat je vrij om zelf een pug op te starten? Een betere wereld begint met jezelf zeggen ze altijd ;)
Maar dat zou dan ook inhouden dat ik moet gaan raidleaden, of iemand moet vinden die dat dan op zich kan nemen. Dat voelt dan weer raar.

Maar misschien moet ik dat inderdaad dan maar gewoon gaan doen, want anders krijg ik nooit de progress die ik wil en kan ik nooit beter worden in mijn class.

edit
Heb me ingeschreven op Openraid en ga maar eens kijken of ik daar dan kom. Ik heb ilvl 641, dus dat moet op zich goed genoeg zijn om een Normal Highmaul door te lopen. Hopelijk vandaag nog wat drops van LFR/World Boss en dan ben ik ook weer een tevreden man.

[ Voor 20% gewijzigd door Prx op 14-01-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Alliance, Wild Wolves guild.

Wij zitten vast op 5/7 normal. Ko'ragh is met de mixed group die wij mee nemen net even te ingewikkeld. Je kent het wel, soms heb je nieuwe DPS mee die zegt erg goed te zijn maar uiteindelijk maar 10K DPS eruit kan gooien. Onze guild is een beetje te aardig en die mogen dan gerust blijven.

Vanaf vandaag gaan we proberen met een vast team te beginnen en dat soort mensen niet meer mee te nemen. Zal wel wat drama geven maar om verder te komen is het blijkbaar nodig. We gaan het zien :)

Zelf zit ik met pugs op 6/7 normal en deze week maar begonnen met wat heroic pugs. Alleen kargath gelukt tot nu toe ;)

Ik ben ilvl 648 geloof ik.

@Prx: Er zijn daar een aantal leuke beginner raids. Voor mij iets te casual (veel geouwehoer tussen pulls in etc) maar je komt uiteindelijk wel ergens. Deze bijvoorbeeld: http://openraid.eu/events/view/257987 (als je alliance bent, al zit die voor donderdag al vol zie ik )

[ Voor 108% gewijzigd door Racemol op 14-01-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Die van blu zijn erg populair en hij lijkt preference te geven aan de mensen van de vorige raid. Maar er staan een paar tussen die zeer toegankelijk lijken te zijn. Ik ga me gewoon eens inschrijven en dan zie ik het wel. :)

Dank voor de reacties allen!

[ Voor 6% gewijzigd door Prx op 14-01-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Dat is de beste manier ja. Zit zelf op 653, zonder Curve. hierdoor kan je op Emerald Dream al nauwelijks groepen vinden. Minimaal 660+Curve voor heroic, of een normal full clear >_>
Gisteren ook, een semi guild run, requirements voor imp normal: 650ilvl en curve achievement...

Gelukkig toch in gekomen zonder achievement en zelfs na de eerste paar whipes (toen de helft wegging of gekicked werd wegens fails) mocht ik blijven. Uiteindelijk na nog 2 fails op 20/25% (teveel dmg op de kleine adds waardoor de raid whipte..) ging de laatste phase toch zonder problemen en een mooie kill zonder doden!

En een lekkere trinket aan overgehouden ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Dus ik was gister zo bezig met het levelen van mijn hunter altje en ik ben nogal gecharmeerd van 1 kleur variatie van de dungeon mail armor set. Die ziet er tenminste echt "hunter/ranger" achtig uit. Ik moet alleen nog de shoulders en de gloves van het mail gedeelte. De bracers zie je toch niet.

Gisteren dropte er een cloack voor me in dezeflde stijl als het armor en een andere kleur. Ik ging dus een beetje in de dungeon drop list zoeken en vond daar de blauwe color variant van die cloak. Echter die cloak dropt alleen in heroics en heeft een str roll, dus als hunter met personal loot krijg ik die never nooit te pakken.

Is het nog mogelijk om met een premade groep de dungeon in te gaan en dan via need/greed systeem dat stukje te bemachtigen? Daarna gewoon traden met iemand in de groep? Of is die mogeljkheid compleet weg?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:24:
Dus ik was gister zo bezig met het levelen van mijn hunter altje en ik ben nogal gecharmeerd van 1 kleur variatie van de dungeon mail armor set. Die ziet er tenminste echt "hunter/ranger" achtig uit. Ik moet alleen nog de shoulders en de gloves van het mail gedeelte. De bracers zie je toch niet.

Gisteren dropte er een cloack voor me in dezeflde stijl als het armor en een andere kleur. Ik ging dus een beetje in de dungeon drop list zoeken en vond daar de blauwe color variant van die cloak. Echter die cloak dropt alleen in heroics en heeft een str roll, dus als hunter met personal loot krijg ik die never nooit te pakken.

Is het nog mogelijk om met een premade groep de dungeon in te gaan en dan via need/greed systeem dat stukje te bemachtigen? Daarna gewoon traden met iemand in de groep? Of is die mogeljkheid compleet weg?
Dat moet gewoon kunnen, BOE items kunnen binnen de group worden getrade na een roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Als je buiten LFD om een heroic doet kan je zelf het loot systeem bepalen. Dan werkt het gewoon zoals vanouds.. Need/Greed rollen en binnen 2 uur kan je nog ruilen met de party leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:36:
Holy levellen is echt leuk vind ik zelf. Holy shock doet insane damage als je de glyph hebt en gewoon doorkachelt. Ook heb je insta groups als healer, en ben je dus zo geleveled.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat er weinig samenhang is tussen de abilities; dus geen 'cast dit --> dan proct dit --> dan is die volgende spell 50% beterderder'. In principe kun je nu gewoon alles door elkaar spammen zolang er maar geen cooldown op zit.
Ik ben wel benieuwd hoe het healen is met een Holy Paladin, ik ben behoorlijk verwend met de lazy-ass-spam-a-shield-and-the-occasional-smite-healing van Disc Priest :) Wat ik er nu van gezien/gelezen heb vergt het iets meer input dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vanavond een ilvl 645 staf binnen halen van een followermission die 100% succes heeft. :)

Als ik verder nog tijd heb Highmaul door huppelen in lfr en misschien nog wat oude raids zoals Trail of the Crusader 25 man voor extra goud naar binnen te harken in korte tijd.

Kijk er iig weer naar uit. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Prx schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:18:
Die van blu zijn erg populair en hij lijkt preference te geven aan de mensen van de vorige raid. Maar er staan een paar tussen die zeer toegankelijk lijken te zijn. Ik ga me gewoon eens inschrijven en dan zie ik het wel. :)

Dank voor de reacties allen!
Ik ben al meerdere keren meegegaan met openraid events van aria, ik mag elke keer met haar mee wat wel erg fijn is. Je vind haar onder Group Events/OpenRaid Hosted Events. Ik ben wel ally. Ze leid de events erg goed en met haar stem is ook niks mis mee op vent ;). Voorbeeld:
https://openraid.eu/events/view/258246

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 14-01-2015 14:10 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Ik ben al meerdere keren meegegaan met openraid events van aria, ik mag elke keer met haar mee wat wel erg fijn is. Je vind haar onder Group Events/OpenRaid Hosted Events. Ik ben wel ally. Ze leid de events erg goed en met haar stem is ook niks mis mee op vent ;). Voorbeeld:
https://openraid.eu/events/view/258246
ik ga denk ik binnenkort ook eens meegaan met aria haar events. Al veel goeds over gehoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:16:
[...]

ik ga denk ik binnenkort ook eens meegaan met aria haar events. Al veel goeds over gehoord :D
Voordeel van haar events is dat zij nieuwe spelers zonder veel raid ervaring ook wel een kans geeft. Ik had wel mijn char helemaal in orde kwa enchants en gems maar geen raid ervaring in SoO, toch mocht ik mee en ben nog vaak mee geweest. Nadeel is dan wel weer dat haar events erg populair zijn, dus er zijn altijd mensen die niet mee kunnen.

Maar raid al enkele jaren via openraid en vind het echt heerlijk dat ik kan raiden wanneer ik zin heb. Of soms gewoon 1 weekje niet als het niet uitkomt

Al heb ik mij nu pas weer opgegeven sinds mop, omdat ik eerst mijn gear in orde wou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Voordeel van haar events is dat zij nieuwe spelers zonder veel raid ervaring ook wel een kans geeft. Ik had wel mijn char helemaal in orde kwa enchants en gems maar geen raid ervaring in SoO, toch mocht ik mee en ben nog vaak mee geweest. Nadeel is dan wel weer dat haar events erg populair zijn, dus er zijn altijd mensen die niet mee kunnen.

Maar raid al enkele jaren via openraid en vind het echt heerlijk dat ik kan raiden wanneer ik zin heb. Of soms gewoon 1 weekje niet als het niet uitkomt

Al heb ik mij nu pas weer opgegeven sinds mop, omdat ik eerst mijn gear in orde wou hebben :)
ik heb ondertussen (gebruik openraid nu nog maar een weekje) 2 raids gedaan via hun. 1tje zelf gehost (mijn eerste openraid ever :D) en daarna nog een heroic run gedaan.
Erg goed bevallen en zeer vriendelijke mensen die een paar keer wipen niet erg vinden.

Denk dat ik al mijn alts ga gearen via openraid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 13:26
lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:10:
[...]

haha, bekende situatie. Alleen is het dan meer over: Random anime, random game character oid. Gelukkig als tank nooit last van de mines. Alleen de Mark of Chaos (klote debuff als je geroot wordt)
Daarom ook een druid of warrior die debuff laten afhandelen. ;)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:39:
[...]

ik heb ondertussen (gebruik openraid nu nog maar een weekje) 2 raids gedaan via hun. 1tje zelf gehost (mijn eerste openraid ever :D) en daarna nog een heroic run gedaan.
Erg goed bevallen en zeer vriendelijke mensen die een paar keer wipen niet erg vinden.

Denk dat ik al mijn alts ga gearen via openraid :p
Haha, misschien join in jouw events dan ook een keer ;). onder wat voor naam post je events ?. Of was het eenmalig ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:43:
[...]

Haha, misschien join in jouw events dan ook een keer ;). onder wat voor naam post je events ?. Of was het eenmalig ?.
ik ben van plan om dit een weekly thing te maken. Ik post alles via mijn main, piramon.
Raid is ofwel zaterdag ofwel zondag meestel. Naar gelang wanneer mijn mede tank maat kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:44:
[...]

ik ben van plan om dit een weekly thing te maken. Ik post alles via mijn main, piramon.
Raid is ofwel zaterdag ofwel zondag meestel. Naar gelang wanneer mijn mede tank maat kan joinen.
Prima, houd ik je events in de gaten en mocht ik kunnen dan ga ik zeker een keer proberen te joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Ezechiel schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:41:
[...]

Daarom ook een druid of warrior die debuff laten afhandelen. ;)
want? wat is het nut van deze classes boven anderen als ze geroot zijn met de debuff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:50:
[...]

want? wat is het nut van deze classes boven anderen als ze geroot zijn met de debuff?
als warrior tank kan je de boss taunten vlak voor de debuff komt, wegjumpen met heroic leap, om dan de andere tank te laten terug tanken.

hierdoor moet de hele raid niet moven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Laatst online: 12-09 13:26
Thysiej schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:50:

[...]

Onderstaande, een druid kan het zelfde met Displacer Beast. Enig nadeel is dat de andere tank wat hoger in stacks kan komen, dus dat moeten de healers wel aan kunnen.
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:52:
[...]

als warrior tank kan je de boss taunten vlak voor de debuff komt, wegjumpen met heroic leap, om dan de andere tank te laten terug tanken.

hierdoor moet de hele raid niet moven :)

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Racemol schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:31:
Als je buiten LFD om een heroic doet kan je zelf het loot systeem bepalen. Dan werkt het gewoon zoals vanouds.. Need/Greed rollen en binnen 2 uur kan je nog ruilen met de party leden.
Thanks, goed om te weten. Dat word met een zooi mensen even langs wat heroics zodra ik level 100 ben met me hunter :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:47:
[...]

Prima, houd ik je events in de gaten en mocht ik kunnen dan ga ik zeker een keer proberen te joinen :)
nice hopelijk kom je ooit eens mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:43:
[...]

http://openraid.eu/events/view/258563

mijn openraid voor nu zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:34:
Eerste week in heroic raids zit erop. Na 6 uur raiden is de stand 4/7 met een 0% wipe op twin ogrons in de tweede attempt.

Volgende week zeker 6/7 HC...
Dat was niet zo'n spannende voorspelling, iets meer dan 2 uur raid en 6/7HC was een feit. Ook goed om te zien dat men beter op elkaar ingespeeld raakt en ik niet meer alles op mumbl ehoef te zeggen :D

4 weken om imperator plat te krijgen, dat moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wij hebben afgelopen dinsdag de eerste stappen gezet in heroic. Aan het eind van de avond stond de teller op 4/7 heroic, dus geen reden om te klagen. Butcher is op dit moment nog een beetje een cockblock, maar ik ga er vanuit dat ook die snel onder controle is. Vanavond in ieder geval maar starten met de heroic fights en kijken hoe het deze week gaat.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Gisteravond eerste stuk van legandary ring gedaan, nu de ilvl680 ring. Daarmee op ilvl642 gekomen. Nu kan de jacht naar de 130 stones gaan beginnen, zag dat ik gisteren ook al de eerste follower mission had met de eerste 3 stones. Ondanks dat ik geen gear meer nodig heb van lfr highmaul, ga ik toch vanaf nu weer elke week lfr doen voor de stones.

Ben zaterdag reserve voor highmaul openraid, even kijken of ik mee mag, deze run is niet via mijn normale eventleader. Maar heb onderhand wel zin in highmaul normaal :)

Mocht ik niet mee mogen ga ik mijn warlock naar level 92 levelen. En eventueel dk of hunter naar level 94. Of nieuw gebooste monk naar 92 :) . Zoveel keuzes :P. Maar wil zelf nog potions kunnen maken en bags. Dus warlock heeft prio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 23:58:
[...]

Dat was niet zo'n spannende voorspelling, iets meer dan 2 uur raid en 6/7HC was een feit. Ook goed om te zien dat men beter op elkaar ingespeeld raakt en ik niet meer alles op mumbl ehoef te zeggen :D

4 weken om imperator plat te krijgen, dat moet lukken.
Wat zijn de makkelijke hc's in highmaul ?
Eerste hebben we al down, dus die is al weg.

*Shadowpriest DPS-problemen*
Heeft er nog iemand een tip voor twin orgon & imperator spelende als shadowpriest.
tot & met Tectus geen probleem met DPS en kan substain met ilvl 654 18k DPS halen, op magic-breaker komt DPS nooit hoog als spel-caster maar gaat vrij goed qua rotation dus maak ik me niet veel zorgen over.

Twin Orogon
ik las een tactic om op Pol DOTS te plaatsen en op de ander mijn rotatie mindblast/mindspike om orbs te verzamelen. Hiervoor insanity opgeofferd voor SoD, maar kwam niet 1 keer in mijn rotatie met een bedroefende 13k DPS tot gevolg. Was eerste poging tot iets anders dus maak me geen zorgen om de 13k DPS deze keer, echter heb ik een structureel probleem wanneer ik mijn DOT-rotatie op moet starten als je veel moet bewegen.

Imperator
Pas 3 tries gehad op deze boss, dus kan nog niet veel erover zeggen, echter bespeurde ik bij mezelf zeer veel downtime door het constant switchen van boss, naar add en dan weer naar boss. Vaak had ik 5 orbs wanneer add spawns, moet ik eerst op add mijn dot's plaatsen om daarna insanity te channelen waarbij add dood is voordat insanity is afgelopen (DPS-verlies doordat dots volle duration niet doorlopen), mindspike spammen terwijl ik al 5 orbs heb of raid overtuigen dat ik op boss kan blijven. Ik praat natuurlijk niet over de intermation phases.

[ Voor 58% gewijzigd door sabriel op 15-01-2015 09:05 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:50:
Gisteravond eerste stuk van legandary ring gedaan, nu de ilvl680 ring. Daarmee op ilvl642 gekomen. Nu kan de jacht naar de 130 stones gaan beginnen, zag dat ik gisteren ook al de eerste follower mission had met de eerste 3 stones. Ondanks dat ik geen gear meer nodig heb van lfr highmaul, ga ik toch vanaf nu weer elke week lfr doen voor de stones.

Ben zaterdag reserve voor highmaul openraid, even kijken of ik mee mag, deze run is niet via mijn normale eventleader. Maar heb onderhand wel zin in highmaul normaal :)

Mocht ik niet mee mogen ga ik mijn warlock naar level 92 levelen. En eventueel dk of hunter naar level 94. Of nieuw gebooste monk naar 92 :) . Zoveel keuzes :P. Maar wil zelf nog potions kunnen maken en bags. Dus warlock heeft prio :)
congrats! ik ben "bijna" klaar met mijn stones... zit op 100 van de 125. Kan niet wachten op de ilvl 690 ring ^^
Bijna klaar met 2 van mijn characters met die stenen, en juist begonnen met mijn rogue om deze te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sabriel schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:53:
[...]

Kargath, Tectus, Twins --- deze drie sowieso
Brackenspore -- in principe ook als er op de juiste manier gebruik gemaakt wordt van de flamethrowers
Butcher -- gewoon dps race... dus eitje als dps hoog genoeg is :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:55:
[...]

congrats! ik ben "bijna" klaar met mijn stones... zit op 100 van de 125. Kan niet wachten op de ilvl 690 ring ^^
Bijna klaar met 2 van mijn characters met die stenen, en juist begonnen met mijn rogue om deze te verzamelen.
Haha, netjes!. ik onderhield in mop 3 mains. Mijn hunter (toen main), dk en pala. Nu sinds 7 maanden een vriendin en die is niet echt fan van wow haha. Dus maar besloten om het bij 1 main te houden. En sinds Wod is mijn pala weer mijn main. Nu is het zoeken naar raids zelfs moeilijk, doe ik eigenlijk alleen als zij moet werken. Maar netjes als je de legandary questline kan doen met meerdere chars ;). Mis die tijd van vroeger soms ook wel ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Haha, netjes!. ik onderhield in mop 3 mains. Mijn hunter (toen main), dk en pala. Nu sinds 7 maanden een vriendin en die is niet echt fan van wow haha. Dus maar besloten om het bij 1 main te houden. En sinds Wod is mijn pala weer mijn main. Nu is het zoeken naar raids zelfs moeilijk, doe ik eigenlijk alleen als zij moet werken. Maar netjes als je de legandary questline kan doen met meerdere chars ;). Mis die tijd van vroeger soms ook wel ;) :P
Ik heb er eigenlijk ook te weinig tijd voor maar ik doe toch mijn best om het zowat te onderhouden op alle 3 :)
warrior en shammy zijn beide ilvl 650+ en rogue is zojuist 630 geworden vorige week, maar nog geen tijd gehad om te spelen.

Als je zondag tijd hebt van 14u tot 17u is mijn openraid er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Ik zag het inderdaad, helaas ben ik er zondag niet, maar houd je gewoon in de gaten en join vast wel een keer. Hopelijk heb je weer een goede run ;). En vind je openraid vast net zo leuk als ik, vind het een super uitvinding. Zijn genoeg goede runs tegenwoordig en het is gewoon super dat je nu kan raiden wanneer je wilt. Met wat mazzel dat je ook geaccepteerd word. Heb ook nog niet veel last gehad van foute raid leaders. Heb je even toegevoegd als "friend' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is goed om te horen :)
Ja dit wordt mijn 2de openraid run. Hopelijk krijgt de weekly een beetje bekendheid en signen er steeds meer en meer mensen.
zou dit als BRF uit is namelijk ook naar die raid willen doortrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

From http://us.battle.net/wow/en/blog/175...dule-1-14-2015

February 3, 2015:

Blackrock Foundry opens with Normal and Heroic difficulties available.
World boss Rukhmar becomes available in Spires of Arak.

February 10, 2015:

Mythic difficulty becomes available.

February 17, 2015:

Raid Finder Wing 1: Slagworks (Gruul, Oregorger, and The Blast Furnace) unlocks.

February 24, 2015:

Raid Finder Wing 2: The Black Forge (Hans’gar and Franzok, Flamebender Ka’graz, and Kromog ) unlocks.

March 10, 2015:

Raid Finder Wing 3: Iron Assembly (Beastlord Darmac, Operator Thogar, and The Iron Maidens) unlocks.

March 24, 2015:

Raid Finder Wing 4: Blackhand’s Crucible (Blackhand) unlocks.

redelijk snel voor de nieuwe raid al te implementeren... opinions? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Ik heb er eigenlijk ook te weinig tijd voor maar ik doe toch mijn best om het zowat te onderhouden op alle 3 :)
warrior en shammy zijn beide ilvl 650+ en rogue is zojuist 630 geworden vorige week, maar nog geen tijd gehad om te spelen.

HC? En welke faction?> :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normal via openraid helaas. ik wacht nog even af met heroic pugs te organiseren :) Alliance faction of course ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren ingevallen met mijn paladin tank in een tweede raidgroup die al wat verder zijn op heroic. Op brackenspore HC kreeg ik van de healers te horen dat ik te squashy ben in vergelijking met normal mode, maar ook in vergelijking met de andere tank (DK).

Wil iemand eens kijken naar mijn character( http://eu.battle.net/wow/en/character/kilrogg/Aliru/simple ) en kijken of er optimalisaties mogelijk zijn in build, gear en glyphs? Naar mijn mening heb ik alles goed zitten namelijk en lag het probleem op dat moment meer aan gear (646 op het moment van brackenspore HC), bad luck dat een aantal abilities achter elkaar niet gemitigate werden, cooldowns allemaal op CD waren en ik geen 3HP had om SotR te kunnen doen.

Is het als prot paladin trouwens beter om HP te poolen zodat als je het nodig hebt je altijd 2 of meer HP hebt om sneller een SotR te kunnen doen (of een WoG natuurlijk)? Of is het beter om een hogere uptime van SotR te hebben?

De run was overigens met 3 shaman healers en één druid healer, allen geen super sterk tankhealers maar dat lijkt mij ook niet echt het issue...
[...]

*Shadowpriest DPS-problemen*
Heeft er nog iemand een tip voor twin orgon & imperator spelende als shadowpriest.
tot & met Tectus geen probleem met DPS en kan substain met ilvl 654 18k DPS halen, op magic-breaker komt DPS nooit hoog als spel-caster maar gaat vrij goed qua rotation dus maak ik me niet veel zorgen over.

Twin Orogon
ik las een tactic om op Pol DOTS te plaatsen en op de ander mijn rotatie mindblast/mindspike om orbs te verzamelen. Hiervoor insanity opgeofferd voor SoD, maar kwam niet 1 keer in mijn rotatie met een bedroefende 13k DPS tot gevolg. Was eerste poging tot iets anders dus maak me geen zorgen om de 13k DPS deze keer, echter heb ik een structureel probleem wanneer ik mijn DOT-rotatie op moet starten als je veel moet bewegen.

Imperator
Pas 3 tries gehad op deze boss, dus kan nog niet veel erover zeggen, echter bespeurde ik bij mezelf zeer veel downtime door het constant switchen van boss, naar add en dan weer naar boss. Vaak had ik 5 orbs wanneer add spawns, moet ik eerst op add mijn dot's plaatsen om daarna insanity te channelen waarbij add dood is voordat insanity is afgelopen (DPS-verlies doordat dots volle duration niet doorlopen), mindspike spammen terwijl ik al 5 orbs heb of raid overtuigen dat ik op boss kan blijven. Ik praat natuurlijk niet over de intermation phases.
Op mijn shadowpriest heb ik twee verschillende specs (met bijhorende gear) om verschillende gevechten aan te kunnen. CoP is naar mijn mening niet de beste keuze op gevechten waar je (mogelijk) veel moet lopen EN waar execution niet heel erg van belang is. Ik heb ook een spec met Auspicious Spirits, welke veel beter is voor gevechten als de Twins, tenzij je in dat gevecht veel mazzel hebt met vuur en niet zoveel hoeft te rennen natuurlijk ;-)

Op Imperator is CoP naar mijn mening wel de beter keuze, omdat je inderdaad naar adds moet switchen die lang niet de gehele dot-tijd leven. Daar is spammen van MindSpike en MindBlast dus beter, om vervolgens op Imp je dots te houden. Een beetje goed managen (en soms geluk) zorgt ervoor dat je 4 orbs hebt op het moment dat je weer switched zodat je direct met je insanity en dot rotation kan beginnen. Minder dan 4 orbs is ook geen probleem trouwens, 5 wel. Op het moment dat de add komt, wil je eigenlijk max 1 orb hebben, afhankelijk van hoe snel je die add down krijgt en hoeveel orbs je dan hebt. Als je dan nog dots hebt op Imperator ligt het aan het aantal orbs dat je hebt of je insanity rotation start of verder gaat met MS en MB.

[ Voor 55% gewijzigd door Thysiej op 15-01-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 08:55:
[...]

Kargath, Tectus, Twins --- deze drie sowieso
Brackenspore -- in principe ook als er op de juiste manier gebruik gemaakt wordt van de flamethrowers
Butcher -- gewoon dps race... dus eitje als dps hoog genoeg is :)
Persoonlijk vond ik Ko'ragh makkelijker dan Brackenspore. Tectus is inderdaad redelijk makkelijk, maar dan moet niet een dps erbij hebben die in de groep blijft staan als hij weg moet rennen :P

Het viel mij op dat Butcher een stuk makkelijker wordt naarmate je een grotere raid hebt. Met 10 man - 12 man was het een ware struggle en lukt het niet. Toen we er 1 healer en 3 dps aan hadden toevoegden en met 15 gingen, ging hij net aan plat vorige week. Deze week met 17 man een was het probleemloos, en de mensen die we toevoegden waren niet de hoogste dps!

Brackenspore: neem twee hunters mee en geef die de flamethrowers. Onze hunters doen hogere dps als ze de flamethrowers hebben als dat ze zonder doen.

Een iets fijnmazigere indeling van makkelijk naar moeilijk:

1. Kargath, Twin Orgron
2. Ko'ragh, Tectus
3. Brackenspore , Butcher
4. ...
5. Imperator Margok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
Thysiej schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:06:
Gisteren ingevallen met mijn paladin tank in een tweede raidgroup die al wat verder zijn op heroic. Op brackenspore HC kreeg ik van de healers te horen dat ik te squashy ben in vergelijking met normal mode, maar ook in vergelijking met de andere tank (DK).
Het is in ieder geval handig om naar 5 HP toe te werken ja, kan weinig kwaad om wat HP in reserve te hebben. Je build is niets mis mee, glyph is alleen alabaster shield verplicht dus daar is het aanpassen aan het gevecht. (Butcher bijvoorbeeld is het handig devine protection te glyphen zodat je daar een extra cooldown voor physical damage hebt)
Je gear heeft niet bijzonder veel mastery, misschien dat dat wel telt. Scheelt je behoorlijk wat block en damage reduction voor SotR.

Brackenspore gaat bovenal om positionering en stacks, daar kan je altijd kijken naar verbeteringen. Hoeveel stacks wordt er getaunt?
DK moet je jezelf niet mee vergelijken trouwens, die kan in selfhealing een 'echte' healer matchen :P

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Dutchman! schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Het is in ieder geval handig om naar 5 HP toe te werken ja, kan weinig kwaad om wat HP in reserve te hebben. Je build is niets mis mee, glyph is alleen alabaster shield verplicht dus daar is het aanpassen aan het gevecht. (Butcher bijvoorbeeld is het handig devine protection te glyphen zodat je daar een extra cooldown voor physical damage hebt)
Je gear heeft niet bijzonder veel mastery, misschien dat dat wel telt. Scheelt je behoorlijk wat block en damage reduction voor SotR.

Brackenspore gaat bovenal om positionering en stacks, daar kan je altijd kijken naar verbeteringen. Hoeveel stacks wordt er getaunt?
DK moet je jezelf niet mee vergelijken trouwens, die kan in selfhealing een 'echte' healer matchen :P
Klopt, glyphs veranderen ook voor divine protection leek mij een goede. Mastery is inderdaad een issue, dat ik zelf ook heb onderkend. Mijn huidige gear ipv 630 gear zorgt echter voor een berg meer stamina en strength en tevens versatility. Volgens icy-veins en sacredshield zijn stamina en strength beide belangrijker dan Mastery (meer health zorgt er ook voor dat je meer klappen kunt opvangen en strength geeft ook parry). Ik zou terug kunnen gaan naar 630 gear waar meer mastery op zit, maar dat zorgt er ook voor dat mijn health meer afneemt, en als ik dan even geen mitigation heb dat ik ge2-shot wordt door brackenspore (hij hit immers voor een dikke 160k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:55
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:13:
Persoonlijk vond ik Ko'ragh makkelijker dan Brackenspore.
Hier is de hoeveelheid physical DPS die je bij je hebt (warriors vooral) wel wat je over het randje van een kill kan duwen. Als je enkel magic DPS hebt heb je sneller een probleem.
Het viel mij op dat Butcher een stuk makkelijker wordt naarmate je een grotere raid hebt. Met 10 man - 12 man was het een ware struggle en lukt het niet.
Dit geloof ik zomaar, ik denk dat het de extra healer is die zwaar telt (met DPS er bij voor de HP offset) Butch is typisch een gevecht waar de damage op de twee 'soak' groepen net te veel is voor 1 healer bij 30%, terwijl je met 3 healers in de groep eigenlijk moeiljk bij kan springen. 4 healers en je komt er een stuk makkelijker uit.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Imperator
Je kan overwegen om op de add alleen DP te plaatsen en dan insanity, MB, 2x SW:D. Redelijk wat burst en als 't goed gaat, kom je d'r met 5 orbs weer uit. Het sluit echter wel vrij nauw; wanneer de add niet in execute range is na de MB, verlies je natuurlijk wel DPS. Je kan dan een nieuwe DP>insanity ronde starten, maar ik denk dat de add dan eigenlijk ook wel genoeg hp verloren heeft om 't af te werken met MS>SW:D..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Goedemorgen,

Wij hebben gister ook weer raid gehad. Ik weet niet of het aan het aantal users lag (alle 4 de raidteams waren aan het raiden) of aan de connectie van sommige mensen, maar we hadden redelijk wat robo voices op TS3.

Je begint echt te merken dat we meer gear beginnen te krijgen. HC was een clear binnen 2 uur. En dat was inclusief een ninjapull op Twins, een zeer langdurige wipe op Ko’Ragh (al vrij snel veel doden), en een wipe op Imperator.

De lootgoden waren me redelijk goed gezind. 640 head > 676 en mijn 636 ring > 670.
Mythic Kargath heb ik uitgezeten om onze andere rogue kans te geven op zijn mainhand (ik speel assa). Dat was een goede call. Zijn bonusroll deed het voor de verandering helemaal goed! Jeuj!

Ik wilde eens kijken of ik wat rankings kon pakken… Kargath HC 99,1%. Bedankt voor de leap of Faith HMR tijdens mn execution phase ;) Haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Gisteren na jaren een pala in Tier 6 set gekregen. Ik wilde altijd al een pala aanmaken, maar ik vond de weg naar 80 / 90 te ver. Maar nu met de heirlooms allemaal ging dat rete snel. Daarnaast heeft het tanken met pala ook zo zijn voordelen met queue's natuurlijk.

Super leuk :) ik ben iig druk met het transmogen haha.
Verder weinig zin om even op mijn main hunter te spelen, geen idee. Zal wel weer komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
RustStorm schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:10:
[...]

GRats :)

Wat was jullie setup voor de kill? En wat was jullie average DPS? :)

De guild waar ik de HC runs mee doe, daarvan is de DPS niet zo heel hoog, dus ben benieuwd hoe dat bij jullie is. Wij hebben hem dan ook nog niet down gekregen; mede ook vanwege het feit het te healing intensive is voor 2 healers. Gok dat we 8 dps moeten regelen, 3 healers en 2 tanks.
Wij hadden 2 tanks, 4 healers, waarvan 2 pugs en voor de rest hadden we 6 dps mee waarvan 1 pug. Average weet ik niet, maar ik doe 26-27k dps, de rest van m'n guild ook wel zo'n beetje op 1 of 2 main team raiders na. Dus 2/4/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
ZeroCode schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:42:
Gisteren na jaren een pala in Tier 6 set gekregen. Ik wilde altijd al een pala aanmaken, maar ik vond de weg naar 80 / 90 te ver. Maar nu met de heirlooms allemaal ging dat rete snel. Daarnaast heeft het tanken met pala ook zo zijn voordelen met queue's natuurlijk.

Super leuk :) ik ben iig druk met het transmogen haha.
Verder weinig zin om even op mijn main hunter te spelen, geen idee. Zal wel weer komen...
Pala is super, dit is mijn main, zoals je kan zien, heb ik transmogs van jaren oud en nieuw:
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced

Heb transmogs uit icc, Dragon soul en zelfs black temple. De goede oude tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Hier is de hoeveelheid physical DPS die je bij je hebt (warriors vooral) wel wat je over het randje van een kill kan duwen. Als je enkel magic DPS hebt heb je sneller een probleem.

[...]
Euh ja, dan helpt onze wat extreme setup wellicht, dps gisteren op deze boss 3 retridins, 2 warriors en 4 hunters 1 shadowpriest en 1 mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
WoD heeft er bij mij nog niet voor kunnen zorgen dat de loot goden mij nu wel gunstig gezind zijn.
Ik blijf met een 630 wapen zitten (en ring en trinket) en die wil maar niet vallen. Niet in LFR en niet in Normal ook niet met gebruik van Seals.
Zo blijf ik op ilvl646 hangen en zo'n 630 wapen helpt ook niet met de DPS. LFR is voor deze week alweer klaar dus hopelijk in de normal run deze week wel succes. Damn you loot gods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Je weet dat je evt. als je 630 followers in je garrison hebt je ook een 645 weapon via een garrison missie kan krijgen he?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 11:15
Puc van S. schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:02:
Je weet dat je evt. als je 630 followers in je garrison hebt je ook een 645 weapon via een garrison missie kan krijgen he?
Ja daar heb ik al wel eens een 645 neck en bracers uitgehaald maar een wapen missie heb ik nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Ja daar heb ik al wel eens een 645 neck en bracers uitgehaald maar een wapen missie heb ik nog niet voorbij zien komen.
Ik heb op een alt inmiddels 4 paar 645 en 1 paar warforged schoenen :(

Weet iemand of de kans op zo'n missie groter is als je hem laat verlopen? Nu doe ik hem maar voor het disenchanted en om een nieuwe miussie te kunnen krijgen, maar het wordt een beetje bizar inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Carthrax schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:04:
[...]

Is random, ik heb er 3 in hele korte tijd achter elkaar gekregen. Doe mij maar boots... maar neehoor, dat laten de RNG goden niet toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Ach, ik failde mijn mythic missie op 81% :') . Die was ook wel pijnlijk. Had nog wel een extra 685 gearpiece kunnen gebruiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Tricq schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:07:
Ach, ik failde mijn mythic missie op 81% :') . Die was ook wel pijnlijk. Had nog wel een extra 685 gearpiece kunnen gebruiken :) .
Die zijn helemaal zuur inderdaad, ik heb een keer gehad dat de Highmaul missie slaagde met een percentage van 45%, gisteren faalde hij met een slagingspercentage van 80%:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
645 epic missions:
1. trinket
2. trinket
3. wapen
4. wapen
5. wapen
6. trinket
7. bracers
8. necklace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kaap schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:14:
645 epic missions:
1. trinket
2. trinket
3. wapen
4. wapen
5. wapen
6. trinket
7. bracers
8. necklace
Hier:
1. Trinket
2. Feet
3. Trinket
Verder ben ik nog niet ;)

Nou heb ik wel super veel geluk gehad met lfr. Slecht 2 keer lfr gedaan en 10 items gewonnen. Mis alleen nog legs en chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricq schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Wij hadden 2 tanks, 4 healers, waarvan 2 pugs en voor de rest hadden we 6 dps mee waarvan 1 pug. Average weet ik niet, maar ik doe 26-27k dps, de rest van m'n guild ook wel zo'n beetje op 1 of 2 main team raiders na. Dus 2/4/6.
Dus eigenlijk spelen jullie op safe, omdat er geen Berserk timer is?

Misschien wel een goed plan om 4 healers te nemen ipv 3 (mocht drie inderdaad ook niet werken...)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Misschien wel een goed plan om 4 healers te nemen ipv 3 (mocht drie inderdaad ook niet werken...)
Meh niet zozeer op safe, het is gewoon een hele lastige boss en je moet dikke dps kunnen doen en geen enkele fout maken. Het is 15 minuten op het puntje van je stoel zitten en je rotation perfect doen en op geen mine stappen en branded uit je groep krijgen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Thysiej schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Die zijn helemaal zuur inderdaad, ik heb een keer gehad dat de Highmaul missie slaagde met een percentage van 45%, gisteren faalde hij met een slagingspercentage van 80%:S
Ja, statistiek blijft een lastig iets, net als dat iedereen hier bijvoorbeeld trinkets krijgt maar ik nogsteeds wacht op een upgrade van 1 van mijn trinkets en er maar niks dropt :P (bloodmaws tooth ilvl640).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Gisteren heel LFR gecleared en twee rerolls gedaan, helemaal noppes, niets.

Later die avond maar even de worldboss gedaan, ook helemaal noppes. Toch maar de laatste seal ingezet en toen kon ik eindelijk mijn 630 chest vervangen door een 650 chest, JeuJ! Nu nog twee nieuwe trinkets en een nieuwe offhand en dan zit ik volledig in de epics. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bonus rolls gebruiken in LFR, ouch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor de sub pvp rogues, wat is nou de juiste stat prio? agi,mas,crit,ms,vers,haste? ik heb ook ergens agi,ms,mas,vers,haste,crit gezien.
Ik hoop dat iemand mij een goede link met info kan geven, het liefste ook met caps (30% crit of zo)

[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 15-01-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:37:
Ik wilde eens kijken of ik wat rankings kon pakken… Kargath HC 99,1%. Bedankt voor de leap of Faith HMR tijdens mn execution phase ;) Haha!
TROLOLOLOLOLOLOL _O-

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Er zijn best een paar mensen hier van Doomhammer/Turalyon.

Is er misschien iemand die Inscription als profession heeft en voor mij de trinket upgrade tokens kan maken? Ik heb de savage bloods en sorcerous items in m'n bags zitten, dus gaat alleen om de soulbound profession mats.

Ik kan iets als ruil aanbieden, ik heb alle recipes van tailoring en enchanting bijv. en ik kan ook blacksmithing of engineering items maken. Verder heb ik ook nog gold in de aanbieding als een ruil niet handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:58:
Normal via openraid helaas. ik wacht nog even af met heroic pugs te organiseren :) Alliance faction of course ;-)
Jammer... mijn alt warrior heeft alleen nog HC nodig ;). Wellicht kom ik op mijn main nog even mee voor kans op een offhand of DPS trinkets.

Ik begrijp alleen niet de keuze voor personal... Zoveel minder loot :()

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Twylight schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
Zijn mensen die alleen lfr doen, en niet normale raids. Zo ben ik zelf ook. Wat moet je anders met bonus rolls als je verder niet raid ;). En zodra je overstapt naar normaal heb je je bonus rolls alweer bijgevuld :)

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 15-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:00:
[...]

Jammer... mijn alt warrior heeft alleen nog HC nodig ;). Wellicht kom ik op mijn main nog even mee voor kans op een offhand of DPS trinkets.

Ik begrijp alleen niet de keuze voor personal... Zoveel minder loot :()
personal geeft eigenlijk niet minder loot hoor. dit kan soms zo lijken maar eigenlijk is de kans evenveel.
Heb hier ergens eens een vergelijking van gezien adh de loot formule die blizz gebruikt en dit kwam uit op evenveel loot :)
Maar dit kan ik eventueel nog wel veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:29:
[...]

personal geeft eigenlijk niet minder loot hoor. dit kan soms zo lijken maar eigenlijk is de kans evenveel.
Heb hier ergens eens een vergelijking van gezien adh de loot formule die blizz gebruikt en dit kwam uit op evenveel loot :)
Maar dit kan ik eventueel nog wel veranderen...
Volgensmij is het 2-3 weken geleden dus generfed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

GokuSsj schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:18:
[...]

Zijn mensen die alleen lfr doen, en niet normale raids. Zo ben ik zelf ook. Wat moet je anders met bonus rolls als je verder niet raid ;). En zodra je overstapt naar normaal heb je je bonus rolls alweer bijgevuld :)
Achja, ik wist niet zeker of ik a.s. zondag wel bij de normal run van de guild kon zijn. Nu ben ik er toch bij en heb ook nog 1 seal van een mission, dus ik kan dan ook nog een reroll doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Weet iemand nog een goede/cheapie mumble server met volledige murmur.ini acces? Ik heb zelf nu elitegameservers maar 2x een ticket genegeerd of de rootnaam veranderd kon worden, geen reactie op gehad. Kan 't ook niet in de murmur.ini veranderen (geen rechten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Twylight schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:46:
Als je je max van 10 te pakken hebt is daar volgens mij niets mis mee.
Ik zit nu op een punt om geen eens meer seals te gaan halen.
15 seals --> 1*loot wat slechter was dan dat ik had.
Gelukkig kost het alleen maar honour points die ik toch wekelijks over heb :p
Carthrax schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:00:
WoD heeft er bij mij nog niet voor kunnen zorgen dat de loot goden mij nu wel gunstig gezind zijn.
Ik blijf met een 630 wapen zitten (en ring en trinket) en die wil maar niet vallen. Niet in LFR en niet in Normal ook niet met gebruik van Seals.
Zo blijf ik op ilvl646 hangen en zo'n 630 wapen helpt ook niet met de DPS. LFR is voor deze week alweer klaar dus hopelijk in de normal run deze week wel succes. Damn you loot gods!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar als je ook PvP doet, moet je eens gaan kijken naar conquest gear.
Zijn niet eens slechter dan PvE gear, en kan goed gemixed worden.
Ikzelf heb nu 2 piece-items die ik gebruik vanuit PvP welke vele malen beter waren qua stats.

[ Voor 49% gewijzigd door sabriel op 15-01-2015 14:16 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 13:00:
Er zijn best een paar mensen hier van Doomhammer/Turalyon.

Is er misschien iemand die Inscription als profession heeft en voor mij de trinket upgrade tokens kan maken? Ik heb de savage bloods en sorcerous items in m'n bags zitten, dus gaat alleen om de soulbound profession mats.

Ik kan iets als ruil aanbieden, ik heb alle recipes van tailoring en enchanting bijv. en ik kan ook blacksmithing of engineering items maken. Verder heb ik ook nog gold in de aanbieding als een ruil niet handig is.
Heb je Buyme (Bas) al gevraagd of hij zo'n ruil wilt doen? Die heeft zowat alles dacht ik. :)
Zat je trouwens al in de FB groep?

Dinsdag is trouwens Brackspore neer gegaan dus staan we op 3/7 Mythic. :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RDZ5gRS7eNI]

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 15-01-2015 14:36 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Thysiej schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:14:
[...]

De Master Plan add-on is een goede om die highmaul missions op voorhand eens te bekijken.
De add-on laat zien welke follower je eventueel nog wat moet upgraden om aan 100% te geraken, en dit per mission. Hierdoor zal ik nooit nog een highmaul mission missen, hetzelfde met de interessante missions voor mijn scavenger minions etc...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

junglebeast schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Heb je Buyme (Bas) al gevraagd of hij zo'n ruil wilt doen? Die heeft zowat alles dacht ik. :)

[video]
Mijn god wat laten sommigen het er toch makkelijk uit zien. Gratz met de kill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
[...]

Die Buyme is wel een apart geval ja :) Wel een goed idee eigenlijk om hem eens aan te spreken. Ken m verder niet echt buiten /2 en wat garrosh heirloom boosts die hij bij ons had gekocht voor een hoop mensen :)

En ik heb geen facebook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
[...]

[video]
Grats! ziet er vrij smooth uit voor een first kill :)

Kan van deze Imperator Mar'gok kill niet gezegd worden met nog 5mensen levend ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
IntToStr schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:17:
[...]

Die Buyme is wel een apart geval ja :) Wel een goed idee eigenlijk om hem eens aan te spreken. Ken m verder niet echt buiten /2 en wat garrosh heirloom boosts die hij bij ons had gekocht voor een hoop mensen :)

En ik heb geen facebook :p
Ik geloof dat Buyme, of toch zijn main char in 'mijn' guild zit. Heel commercieel ingesteld, en hij heeft inderdaad de meest exotische items die ik al ooit gezien heb. Vooral zijn kip mount vind ik wel grappig :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:19:
[...]

Wij doen heroic met 30 man met 7 healers. Rest van de raid doen we vrijwel helemaal met 5 healers. Het is echt een tricky gevecht waarbij als je de controle verliest (zeker in laatste fase) het een wipe is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-09 13:50
Zijn er mensen die op Ragnaros spelen? Wil zelf eigenlijk in een casual raid guild. Zit nu bij gasten waar een maat van me bij zit, maar die doen nu al Mythic en ik heb pas normal 6/7. Ilvl 647 elemental shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Beavbusi schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:59:
Zijn er mensen die op Ragnaros spelen? Wil zelf eigenlijk in een casual raid guild. Zit nu bij gasten waar een maat van me bij zit, maar die doen nu al Mythic en ik heb pas normal 6/7. Ilvl 647 elemental shaman.
Wij zitten ook op normal 6/7 maar we hebben geen hc of mythic team. :P

Als ze mythic doen kun je altijd vragen of ze je willen helpen met een normal en heroic run zodat je betere gear krijgt.

[ Voor 14% gewijzigd door Idanue op 15-01-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Prx schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:16:
[...]

Mijn god wat laten sommigen het er toch makkelijk uit zien. Gratz met de kill!
Dat is omdat je alleen de kill video ziet en niet alle wipes die je ervoor had :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nrmrbfF.jpg

legit :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Damn 17 inactieve followers, 25 active, 21 boven de 650+ en nog dingt die "item level force" achievement niet. 't voordeel is wel dat de enige reden waarom een missie geen 100% zou zijn, is omdat de juiste follower net inactief is.
Maar in het lijstje van "missions of interest" krijg ik zelfs al 100% op 3 van de 4 660 missions die er instaan.
en blijkbaar gaat dat dus iets voor een volgende patch zijn: nog hoger ilvl's voor followers ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja die item level force achievement geldt alleen voor actieve followers. Ik kreeg de achievement gisteren toen ik 20 actieve followers boven de 650 had terwijl ik er ook al 3 die inactive zijn op 650 had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
dat antwoord vreesde ik al ... damn 13 ofzo epic followers terug te actieveren om ze wellicht niet veel later terug te deactiveren en de green en blue die ik nog wil levellen terug te activeren :s (als er geen achievement is om er 25 op 650+ te dingen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard gaat kadootjes versturen naar veteran players. Dus speel je vanaf het begin dan heb je kans om zo'n pakketje te ontvangen. :)
Tenth Anniversary Physical Gift
As a way of thanking our loyal World of Warcraft players, we will send a physical gift to players who have been playing with us since the beginning. Players who are eligible have received an email at the address listed on their Battle.net accounts. If you did not receive that email, your account is not eligible for this gift.

These gifts were sent to physical addresses of eligible registered Battle.net accounts. To be eligible for this gift, a player must have created a World of Warcraft account within 60 days of the game's release in America or Europe.

Eligible players in America have received tracking information for the shipment of the gift. Eligible players in Europe will receive tracking information when your gifts are sent throughout the month. If the shipping address in the email is incorrect, you will need to contact us with the updated address.
Iemand van Tweakers in aanmerking gekomen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Zeror schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:32:
Blizzard gaat kadootjes versturen naar veteran players. Dus speel je vanaf het begin dan heb je kans om zo'n pakketje te ontvangen. :)

[...]

Ik kom wel in aanmerking voor een veteran status. :P Mails naar EU spelers komen pas later deze week. Dus dan weten we meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
een battle.net linkje daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag weer poging gedaan op Imperator (H). Maar er valt me iets op aan m'n DPS, iets vreemds. Om een of andere reden haal ik bij alle andere bosses met gemak 22k+. Echter, bij Imperator dropt dat iedere keer onder de 19k, waar ik echt geen hol van begrijp. Ik ben melee (warrior) en switch als een malle tussen boss en adds, en weet zeker dat ik niet veel tijd kwijt ben als het gaat om DPS. Zeker niet 4k minder...

Iemand enig idee hoe het zou kunnen komen? Want op deze manier is het ook geen doen om in een PuG deze boss down te krijgen, aangezien iedereen onder de 20k DPS altijd gekickt wordt...

/Radeloos.

[...]

Ik speel al sinds de Koreaanse beta van Classic WoW toentertijd... Dus eerlijk gezegd ga ik er wel van uit dat ik zo'n pakketje ga ontvangen; if not, dan mogen ze me uitleggen waarom niet. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:
Vandaag weer poging gedaan op Imperator (H). Maar er valt me iets op aan m'n DPS, iets vreemds. Om een of andere reden haal ik bij alle andere bosses met gemak 22k+. Echter, bij Imperator dropt dat iedere keer onder de 19k, waar ik echt geen hol van begrijp. Ik ben melee (warrior) en switch als een malle tussen boss en adds, en weet zeker dat ik niet veel tijd kwijt ben als het gaat om DPS. Zeker niet 4k minder...

Iemand enig idee hoe het zou kunnen komen? Want op deze manier is het ook geen doen om in een PuG deze boss down te krijgen, aangezien iedereen onder de 20k DPS altijd gekickt wordt...

/Radeloos.

[...]

Ik speel al sinds de Koreaanse beta van Classic WoW toentertijd... Dus eerlijk gezegd ga ik er wel van uit dat ik zo'n pakketje ga ontvangen; if not, dan mogen ze me uitleggen waarom niet. :|
Tijdens andere fights zijn dingen als heroism, potions etc allemaal voor een veel groter gedeelte van de fight actief. Imperator is lang en er zijn af en toe wat korte momenten van downtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Nog geen mail gehad, maar wel een EU launchday account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 23:15:

/Radeloos.

[...]
Ik heb gisteren voor de eerste keer deze expansie als Arms gespeeld omdat er woensdag een mooie warforged 2H viel. ( Ben Tank main spec ) Ik ben een normal Imperator run gejoined en had geen qlue wat men dps ging zijn. Maar op het einde van de fight kwam ik uit op 22,5K met ilvl 655. Ik merk dat we even wat verliezen wanneer hij de lucht ingaat maar execution en cleave maken veel goed denk ik.
Speelde SD en Bloodbath. ( Ter vergelijking deed savonds op HC butcher 21K )
Het zal in kleine dingen zitten denk. Al bij mages zijn als ze spawnen. Cleaven wanneer anomalies spawnen. En zien dat je niet teveel executes mist bij finishen adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 07:39:
[...]

Ik heb gisteren voor de eerste keer deze expansie als Arms gespeeld omdat er woensdag een mooie warforged 2H viel. ( Ben Tank main spec ) Ik ben een normal Imperator run gejoined en had geen qlue wat men dps ging zijn. Maar op het einde van de fight kwam ik uit op 22,5K met ilvl 655. Ik merk dat we even wat verliezen wanneer hij de lucht ingaat maar execution en cleave maken veel goed denk ik.
Speelde SD en Bloodbath. ( Ter vergelijking deed savonds op HC butcher 21K )
Het zal in kleine dingen zitten denk. Al bij mages zijn als ze spawnen. Cleaven wanneer anomalies spawnen. En zien dat je niet teveel executes mist bij finishen adds.
Ik haal rond de 23k met 651 ilvl. Het zit em in de kleine dingen. Je zou eens kunnen kijken naar je enrage uptime. Alleen wildstrike wanneer enraged enzo. Bloodbath enzo poppen wanneer die add spawnt en dan cleaven. En als het je echt om de dps gaat, niet meer boss aanraken voordattie de lucht ingaat ^^ anders doe je nog 2 white melee hits ofzow en dan gaat het omlaag, maar das wel beetje lame :D
Bovendien is het met 1h volgens mij beter om mastery te stacken en met 2h multistrike. Althans dat lijkt bij mij tot nu toe wel het geval

lol ik wilde ruststorm quoten niet wimpy >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niet meer boss aanraken voordattie de lucht ingaat ^^ anders doe je nog 2 white melee hits ofzow en dan gaat het omlaag, maar das wel beetje lame
En als je aan het progress raiden bent is dat dus zeer, zeer slecht advies. Daar moet je alle damage eruit pompen wat je kan ipv je metertjes te zien stijgen. :9

Gister als ret meegegaan de raid in. Dat sloeg totaal nergens op, ik heb er geen feeling mee, geen motivatie voor. Het werkte gewoon niet. En dat kan, sommige mensen hebben gewoon specs/classes die ze niet leuk vinden. En dus zat ik gemiddeld op 13-14k in 653.. lachwekkend slecht. Maar ja, wel nu 7/7 N en 2/7 H gekregen in 1 avond. Vanavond gaan we weer doorstomen naar 5/7 en dan weer attempts op Koragh krijgen. Die zie ik wel snel neergaan (gewoon meer healing, rest is echt hetzelfde). En dan opnieuw wipen en wipen en wipen op Imperator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 08:30:
[...]

En als je aan het progress raiden bent is dat dus zeer, zeer slecht advies. Daar moet je alle damage eruit pompen wat je kan ipv je metertjes te zien stijgen. :9
Helemaal mee eens ^^ just sayin ik ben ook wel es onder de 20k uitgekomen op die boss. Het is geen advies, Ik zei alleen dat als het je puur een alleen om de meter te doen is dan heeft dat zin. Ik zelf ben meer lootwhore dus me dps interesseert me nie zoveel als ie maar dood gaat want l00t.

Maar zoals in Ruststorm zn pug voorbeeld. Heeft dat dus wel degelijk zin. Als ze daar willen dat je minimaal 20k dps doet ondanks dat je total dmg dan lager is, mij best dan cheat ik de dps meter wel. Anything for l00t

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2015 08:45 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.