Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
De muziek maar gekopieerd van Paragon hoor ik :P lekker nummer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Yo, gisteren Molten Core gedaan, supervette hond aan over gehouden.
Ik zit er echt weer lekker in sinds vorige week. Leuk om weer te spelen :).
Nu ilvl 618 dacht ik als aff lock, wel balen dat zelfs als ik mijn best doe vrij laag op de DPS meter sta.

Twijfel nu om mijn 90 boost in te gaan zetten voor druid, of een DK te beginnen met levelen (die beginnen toch nog steeds op 55?).
Vind het namelijk zonde om een 90 boost te gebruiken op een 55 char.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Derr_Hans schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:38:
[...]

Had geen last van aggro issues, in phase 2 als khadgar en cornuiten stunned zijn moet je de boss kiten.
Thats all, als aggro een issue is ff mirror images op moment die kleine adds spawned of ice-block mocht het op cd zijn.

Boss kiten zou geen probleem moeten zijn met Blink.

Zou niet weten hoe je de Healing zou moeten doen :/
Die Tank van Khadgar pakt aardig wat damage en als hij dood is dan is Khadgar erg squishy.

Vond DPS verreweg het makkelijkste om te doen..
Healing is een eitje. Chromie doet zoveel DPS veroorzaken dat samen met Kathgar je makkelijk door de health heen weet te burnen. Beetje een race tussen de DPS output van Chromie, Kadghar en jezelf versus de DPS van die timedragon.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41

Maduth

Probeersel

predacore schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:09:

Vind het namelijk zonde om een 90 boost te gebruiken op een 55 char.
Maar dan sla je de 'langzame' gebieden over en krijg je de profs op max [vanaf lvl 60].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Healing is een eitje. Chromie doet zoveel DPS veroorzaken dat samen met Kathgar je makkelijk door de health heen weet te burnen. Beetje een race tussen de DPS output van Chromie, Kadghar en jezelf versus de DPS van die timedragon.
Zal het in gedachten houden :)

Als ik ooit nog eens een alt lvl..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Twylight schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:26:
De muziek maar gekopieerd van Paragon hoor ik :P lekker nummer :+
Gekopieerd? Gewoon van de Two Steps From Hell Youtube zelf getrokken :). Waar hun hem waarschijnlijk ook vandaan hebben :P.
Heerlijke muziek: http://www.youtube.com/user/TwoStepsFromTheMusic

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 12-01-2015 13:30 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ok toch vanavond dan maar die 10 dagen trial starten.

bloodelf priest / enchanting / jewelcrafting (omdat je herbs en minerals van je garrison krijgt)

dit lijkt me de beste synergy late game te hebben m.b.t. healing en mana upkeep.

any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Flghter1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:36:
ok toch vanavond dan maar die 10 dagen trial starten.

bloodelf priest / enchanting / jewelcrafting (omdat je herbs en minerals van je garrison krijgt)

dit lijkt me de beste synergy late game te hebben m.b.t. healing en mana upkeep.

any thoughts?
Professions maken echt niets meer uit. Er zijn alleen nog economische overwegingen om een keus te maken. Maar die overwegingen zijn server en vooral moment afhankelijk. Waar je nu geld mee verdient is misschien over twee week de moeite niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

BlackMage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:52:
[...]

Professions maken echt niets meer uit. Er zijn alleen nog economische overwegingen om een keus te maken. Maar die overwegingen zijn server en vooral moment afhankelijk. Waar je nu geld mee verdient is misschien over twee week de moeite niet meer.
Geld verdienen is imo soweiso geen echt issue meer. Garrison mission leveren dagelijks met gemak 200G op. De Dailies leveren ook zeker 200G op en met de loot gear nog veel meer. Als je dan ook een avond in de week oude raids doeet doorlkopen haal je op zo'n avond een hele sloot met goud op. Ik zat iig in minder dan een maand boven de 11000 Goud vanuit iets van 1K Goud dus 10.000 gefarmed en dan nog heel rustig.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
BlackMage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:52:
[...]

is het niet meer zo dat je met b.v. jewelcrafting als profession je voor jezelf de bis gems kan maken? en met enchant ook de net iets betere enchants? elke stat maakt toch weer uit als je voor BIS gaat lijkt me. of is dat verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:11:
[...]

is het niet meer zo dat je met b.v. jewelcrafting als profession je voor jezelf de bis gems kan maken? en met enchant ook de net iets betere enchants? elke stat maakt toch weer uit als je voor BIS gaat lijkt me. of is dat verwijderd?
Dat is allemaal weg, en de echte goudverdieners zijn ook flink generft. Beste optie is nu je garrison goed gebruiken en mazzel hebben met BoE drops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Flghter1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:11:
[...]

Dat is helaas niet meer, ik heb overigens nog wel het meeste gold gemaakt met enchanting. de scrolls gaan op ah voor 2.4k per stuk. Ik kan elke 4 a 5 dagen een scroll maken. En dat is zonder enchanting building. En dat op 3 alts. Dus verdien daar toch een mooi zakcentje mee. Dus kan enchanting zeker aanraden :) ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:21:
[...]

Dat is helaas niet meer, ik heb overigens nog wel het meeste gold gemaakt met enchanting. de scrolls gaan op ah voor 2.4k per stuk. Ik kan elke 4 a 5 dagen een scroll maken. En dat is zonder enchanting building. En dat op 3 alts. Dus verdien daar toch een mooi zakcentje mee. Dus kan enchanting zeker aanraden :) ;)
welke scrolls maak jij dan? Bij mij op AH verkopen enchants echt voor geen meter...
en degene die wel verkopen... ach daar ben je beter af de raw materials te verkopen... zo goedkoop als ze soms zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:24:
[...]

welke scrolls maak jij dan? Bij mij op AH verkopen enchants echt voor geen meter...
en degene die wel verkopen... ach daar ben je beter af de raw materials te verkopen... zo goedkoop als ze soms zijn...
Ik heb onderhand al 7 verkocht van: Enchant Cloak - Gift of Mastery. Deze zitten constant tussen de 2k-2.4k
http://www.wowhead.com/item=110654

Temporal Crystal zijn op mijn server 450gold per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
als het allemaal geen donder meer uitmaakt dan ga ik voor het gemak.

tailor + enchanter ofzo.

tailor om me eigen stuff te maken tijdens het lvl proces en enchant meer voor het disenchant en je bags lekker schoon houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jerry schreef op maandag 12 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Gekopieerd? Gewoon van de Two Steps From Hell Youtube zelf getrokken :). Waar hun hem waarschijnlijk ook vandaan hebben :P.
Heerlijke muziek: http://www.youtube.com/user/TwoStepsFromTheMusic
Ah. Dat nummer gebruikte Paragon namelijk in hun Imperator world first video :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
GokuSsj schreef op maandag 12 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Ik heb onderhand al 7 verkocht van: Enchant Cloak - Gift of Mastery. Deze zitten constant tussen de 2k-2.4k
http://www.wowhead.com/item=110654

Temporal Crystal zijn op mijn server 450gold per stuk.
Ik zal dit eens gaan bekijken bij ons op de realm. Even kort gerekend levert dit ergens tussen de 150 en 550 gold winst op per enchant; das redelijk snel verdienen. En dan maar te bedenken dat iedereen dacht dat enchanting niets meer op ging leveren omdat iedereen dat kon gaan doen met zn enchanter's study..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Ik zal dit eens gaan bekijken bij ons op de realm. Even kort gerekend levert dit ergens tussen de 150 en 550 gold winst op per enchant; das redelijk snel verdienen. En dan maar te bedenken dat iedereen dacht dat enchanting niets meer op ging leveren omdat iedereen dat kon gaan doen met zn enchanter's study..
prijzen bij ons op nagrand:

1565g voor de enchant op AH
365g voor 1 temporal crystal x4= 1460g
11g sorcerous water x 3= 33g

Totaal 1493g voor een item dat verkoop voor 1565 gold.

Winst van 72g... best droevig eigenlijk... maakt het de moeite niet eens waard om deze op AH te zetten, aangezien je nog 5% cut aan AH betaald, welke dus neerkomt op 78.25g...

Een netto verlies van 6g per enchant... :'( |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Meh ... deze zondag heb ik eindelijk een ongestoorde namiddag vrij. Ik wou een HM Normal raid doen voor de eerste keer, maar k vrees ervoor. Voor een PUG heb ik geen achievement om te tonen. Via openraid ben ik ingeschreven, maar ancients krijgen voorrang. Ik sta daar op reserve. Iemand nog ideeën? Of misschien moet ik zelf een HM normal PUG groep starten?

Ondertussen doe ik niets anders nu dan m'n grondstoffen vergaren, missions en apexis dailey.

Ik ben ondertussen maar een priest begonnen van scratch.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Catscratch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:32:
Meh ... deze zondag heb ik eindelijk een ongestoorde namiddag vrij. Ik wou een HM Normal raid doen voor de eerste keer, maar k vrees ervoor. Voor een PUG heb ik geen achievement om te tonen. Via openraid ben ik ingeschreven, maar ancients krijgen voorrang. Ik sta daar op reserve. Iemand nog ideeën? Of misschien moet ik zelf een HM normal PUG groep starten?

Ondertussen doe ik niets anders nu dan m'n grondstoffen vergaren, missions en apexis dailey.

Ik ben ondertussen maar een priest begonnen van scratch.
Zit je in een guild?
Zo niet dan kun je altijd een casual raid guild zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Catscratch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:32:
misschien moet ik zelf een HM normal PUG groep starten?
Zelf een PuG opstarten is natuurlijk wel een goed idee. Echter, zorg er wel voor dat je weet hoe je de raid moet leaden, want als er iets irritant is: een "leader" die een PuG gestart is, maar geen flauw idee heeft hoe of wat -- dan gaat er bij mij altijd het gevoel overheersen dat de beste persoon probeert geboost worden.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
<dubbele post>

[ Voor 95% gewijzigd door Catscratch op 12-01-2015 16:36 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Idanue schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:34:
[...]

Zit je in een guild?
Zo niet dan kun je altijd een casual raid guild zoeken. :)
Nope. Meestal staan die ook niet te springen voor iemand die 1x per maand eens een keertje kan meedoen.
RustStorm schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:34:
[...]

Zelf een PuG opstarten is natuurlijk wel een goed idee. Echter, zorg er wel voor dat je weet hoe je de raid moet leaden, want als er iets irritant is: een "leader" die een PuG gestart is, maar geen flauw idee heeft hoe of wat -- dan gaat er bij mij altijd het gevoel overheersen dat de beste persoon probeert geboost worden.
Dat is een beetje waar ik schrik voor heb. Ik ken de tactic-video's wel van buiten, maar alles vanuit een DPS standpunt.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn subscription aangezet en verder gegaan met een lvl34 Human Paladin op Aszune-PvE. Had WoD al wel aangeschaft maar nog helemaal niet gespeeld (twee weken voor release wegens plotseling tijdgebrek de game weer laten liggen)
Mijn 'gratis' lvl90 had ik toen al wel aangemaakt en gebruikt voor een Warrior op Dreanor-PvP; ben toen ook bij een GoTter (Kaap(?)) in de guild gegooid. Alleen ben ik daar ondertussen -terecht- wegens inactivity weer uitgepleurd ;)
Maar aangezien ik meer zin had in Alliance dan Horde laat ik deze lvl90 nog wel even voor wat ie is. (heb trouwens ook nog keuze uit 4 andere (close) 90 alts)

Mocht er iemand nog een social Alliance guild weten op Azsune dan houdt ik me aanbevolen. Het guild (Valkyries) waar ik daar ooit samen met de GoTters EJSchuiteman en Dopiej in zat is ondertussen helemaal dood... helaas, was altijd wel een gezellige boel!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Catscratch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:36:
[...]

Nope. Meestal staan die ook niet te springen voor iemand die 1x per maand eens een keertje kan meedoen.

[...]

Dat is een beetje waar ik schrik voor heb. Ik ken de tactic-video's wel van buiten, maar alles vanuit een DPS standpunt.
Tsja om als beginnende highmaul raider meteen in een goede groep te komen die alles cleared is lastig. Best kun je net zo lang een groep blijven zoeken die je wel toelaat. Kan wel wat langer duren natuurlijk. Soms moet je ook een beetje geluk hebben. Weet niet wat voor class je speelt, maar als je specced als healer of tank is de kans ook nog eens veel groter dat ze je toelaten (dps is er meestal zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Catscratch schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:34:
[...]

Ze zijn er wel hoor, zelf zit ik ook in een guild die 1x per week op zondagavond een raid doet en wie mee wil die kan mee en wie niet mee wil gaat niet mee. :P

Je kan altijd eens op de WoW forums kijken, daar adverteren ook veel guilds.

[ Voor 9% gewijzigd door Idanue op 12-01-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:37:
Mocht er iemand nog een social Alliance guild weten op Azsune dan houdt ik me aanbevolen. Het guild (Valkyries) waar ik daar ooit samen met de GoTters EJSchuiteman en Dopiej in zat is ondertussen helemaal dood... helaas, was altijd wel een gezellige boel!
Jazeker ken ik die wel eentje voor je. ;-)

Onze guild zit op Shadowsong en laat die nou toevallig gemerged zijn met Aszune. Social guild, dus verwacht geen Mythic. Raiden is alleen op zondagavond van 19:00 tot 23:00, maar we hebben ook genoeg leden die alleen voor het sociale aspect in de guild zitten en daarom lekker blijven plakken. Alles mag en niets moet is het wel zo'n beetje bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prx schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:55:
[...]

Jazeker ken ik die wel eentje voor je. ;-)

Onze guild zit op Shadowsong en laat die nou toevallig gemerged zijn met Aszune. Social guild, dus verwacht geen Mythic. Raiden is alleen op zondagavond van 19:00 tot 23:00, maar we hebben ook genoeg leden die alleen voor het sociale aspect in de guild zitten en daarom lekker blijven plakken. Alles mag en niets moet is het wel zo'n beetje bij ons.
Precies wat ik zoek :)
Ik DM je vanavond wel even voor details!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03
Hey,

First of all: geen idee of recruitment posts zijn toegestaan, zag er niets over staan in de OP. Als het niet mag dan hoor ik het wel :+ .

<Riptide> is opgericht door een groep vrienden die al sinds tbc op en af World of Warcraft spelen. Met de komst van WoD hebben we besloten om een raiding guild te starten. Aangezien de meeste tegenwoordig werken hebben we gekozen om 2 dagen in de week op woensdag en zondag van 20:00-23:00 te raiden. Echter ondanks deze casual instelling verwachten wij wel kwaliteit en kennis van onze members. Wij zitten op de realm "Frostmane".

Op dit moment is onze progressie met de guild 6/7 HC echter hebben een handvol leden al 7/7 HC en een enkel 2/7 Mythic. Dit willen we graag doortrekken met de guild en streven wij naar mythic progressie met de guild.

Onze verwachting:
➢ Wij zoeken naar kwaliteit boven kwantiteit.
➢ Houding. We zoeken naar mensen die willen bijdragen in een positieve manier aan de guild, die van een uitdaging houden en die geduldig kunnen blijven tijdens het raiden en het maken van progressie.
➢ Toewijding. We verwachten van onze spelers dat ze hun class en specc kennen en zich willen verbeteren. Verder is het belangrijk dat je begrijpt hoe jou class verschillende boss fights moet aanpakken. Aangezien we maar 2 dagen per week raiden is het belangrijk dat je aanwezig bent en de juiste consumables en voorbereidingen treft.

Ons aanbod:
➢ Een vriendelijke guild met een relaxte raidomgeving waarin ervaren spelers streven naar progressie en vooral plezier tijdens het raiden.

Communicatie:
➢ Een headset en de mogelijkheid om te communiceren is verplicht.
➢ Voor raids gebruiken we Teamspeak.

Raiding:
➢ Onze raid dagen zijn woensdag & zondag
➢ Onze raid tijden zijn 20:00-23:00
➢ Loot wordt verdeeld door middel van rollen echter heeft de Raid Leader veto en staat het team voor het individu. Dit houdt in dat de tanks en mensen die meer aanwezig zijn voorrang krijgen. Ook wordt er gelet op de lootverdeling waardoor niet 1 iemand 5 drops kan krijgen terwijl andere mensen deze ook nodig hebben.

Recruitment:
#gesloten voor tanks
Wij zijn vooral opzoek naar healers , cloth en plate DPS. (de rest is open voor discussie)
➢ Mocht je interesse hebben laat dan een post achter met de volgende informatie en/of voeg de guildleader “Aleiny#2371” toe.
- Naam:
- Leeftijd:
- Class en mainspec:
- Proffesions:
- Off Spec(if benoemswaardig):
- Hoe goed ken je jou class en wat doe je om hierover te leren?
- Welke addons gebruik je die jou performance helpen?
- Plaats een screenshot van jou UI: (optional)
- Wat is jou PvE ervaring?
- Wat verwacht je van de guild en zijn leden?
- Wat zijn volgens jou belangrijke factoren in een succesvolle raid?

Met vriendelijke groet,
Het Riptide team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
altijd handig als je even meld op welk realm je zit en/of je Alliance of horde bent
Want je zit hier niet op je realm's trade channel eh :+

en ik denk niet dat het de bedoeling is dat men hier een post gaat achterlaten als ze tot je guild willen toetreden, dus als je je info wellicht copy-paste van je guilds forum hebt gehaald, zwier er hier dan ook even een link naar je forum bij waar mensen zulke candidate-post kunnen achterlaten...

[ Voor 51% gewijzigd door soulrider op 13-01-2015 04:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste week in heroic raids zit erop. Na 6 uur raiden is de stand 4/7 met een 0% wipe op twin ogrons in de tweede attempt.

Volgende week zeker 6/7 HC, Twin ogrons en Margok zijn push-overs. En gezien hoe vlot het ging lukt dat waaarschijnlijk in 1 avond, dan kunnen we ook nog even normal farmen en wellicht de eerste boss op mythic proberen. kijken of we daarvoor de ontbrekende healer en 3 dps kunnen puggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:34:
Eerste week in heroic raids zit erop. Na 6 uur raiden is de stand 4/7 met een 0% wipe op twin ogrons in de tweede attempt.

Volgende week zeker 6/7 HC, Twin ogrons en Margok zijn push-overs. En gezien hoe vlot het ging lukt dat waaarschijnlijk in 1 avond, dan kunnen we ook nog even normal farmen en wellicht de eerste boss op mythic proberen. kijken of we daarvoor de ontbrekende healer en 3 dps kunnen puggen.
Als je denkt dat Margok een pushover is moet ik je teleurstellen :p Flink lastiger dan de rest van de instance.

Of bedoel je Koragh? Dat is alleen een kwestie van de orbs goed afhandelen, maar dat kan een paar tries kosten om goed door te krijgen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:36:
[...]

Als je denkt dat Margok een pushover is moet ik je teleurstellen :p Flink lastiger dan de rest van de instance.

Of bedoel je Koragh? Dat is alleen een kwestie van de orbs goed afhandelen, maar dat kan een paar tries kosten om goed door te krijgen eventueel.
Bij ons in de guild hadden we vorige week de grootste moeite met Ko'ragh op HC t.o.v. normal. Van de healers kwamen geluiden dat de damage output echt stukken hoger is dan op normal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren voor de eerste maal voet gezet in heroic highmaul.
Wat een fantastische groep hadden we!

Kargath: 1 shot
Butcher: 2 shot
brackenspore: 1 shot
tectus: 1 shot
Twins: 2 shot
Ko'ragh: 3 wipes en daarna was onze raid tijd helaas op.

Dus zo even 5/7 hc gehaald :) niet slecht op minder dan 2u tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 08:36:
[...]

Oeps, dit inderdaad.

Overigens is onze eerste raid deze week opgegaan aan wipes omdat we een healer tekort hebben. Gisteren waren alle healers online en ging het redelijk probleemloos. Twin Ogrons waren ook neergegaan als we niet noodgedwongen 20 minuten pauze hadden gehad wegens internet problemen van de tank.

We zijn druk aan het recruiten, maar blijkbaar heeft men geen interesse in een guild die voornamelijk op heroic completen focust en mythic bosses als een nice to have bonus ziet.

Feit is dat de meesten in de guild domweg de tijd niet hebben om mythic progressie te doen, je zou denken dat er meer mensen zijn die dat hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 07-09 01:58
De guild heeft vorige week na 96 wipes eindelijk 7/7 mythic gehaald :D
Wat ik ervan begreep was het gevecht uiteindelijk niet al te moeilijk alleen vaak wipes gehad door stomme foutjes.
En dan word het nu wachten op blackrock foundry ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow 7/7 mythic!
Hier was ik al blij met mijn 5/7 HC pug :D

In welke guild zit je kowapanga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:03:
[...]

Oeps, dit inderdaad.

Overigens is onze eerste raid deze week opgegaan aan wipes omdat we een healer tekort hebben. Gisteren waren alle healers online en ging het redelijk probleemloos. Twin Ogrons waren ook neergegaan als we niet noodgedwongen 20 minuten pauze hadden gehad wegens internet problemen van de tank.

We zijn druk aan het recruiten, maar blijkbaar heeft men geen interesse in een guild die voornamelijk op heroic completen focust en mythic bosses als een nice to have bonus ziet.

Feit is dat de meesten in de guild domweg de tijd niet hebben om mythic progressie te doen, je zou denken dat er meer mensen zijn die dat hebben :(
Ik merk dit ook bij ons in de guild. Er zijn twee raidgroepen - die op papier voor dezelfde progress zouden moeten gaan - waarvan de eerste raidgroup nu op 5/7HC zit. De eerste raidgroup heeft op normal echter niet eens Imperator Mar'gok neergehaald. De tweede raidgroup is juist van mening dat we eerst alles op normal moeten clearen, om de groep aan elkaar te laten wennen ook, om vervolgens door te gaan naar heroic. Natuurlijk pakken we onderweg een paar easy-mode bosses mee op heroic, maar dat is niet het doel van de raidgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben één raidgroep en op normal ook imperator niet neer. Dit ligt aan het al genoemde healer probleem. De dps is opzich meer dan prima, maar in de laatste fase trekken we het niet met de healers. Dan willen we er eigenlijk ééntje meer dan voor de rest van de instance.

Die extra healer was echter ook de sleutel in heroic om Butcher en Tectus te doen. Ik ben op dit moment de enige echt actieve persoon die ook wil raidleaden en dan kies ik er persoonlijk voor om heroic te doen. Te meer omdat dit gear oplevert waardoor we straks ook zonder extra healer imperator op normal kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er toevallig Paladin-kenners hier?
Ik ben namelijk voor het eerst in 8 jaar WoW 'serieus' bezig om een Paladin te levelen. Aangezien ik qua specs nogal al tegendraads ben probeer ik altijd een alt te levelen in de minst populaire/gangbare spec. (back in the days b.v. Hunter als SV, Warrior als Arms, Priest als Disc, Rogue als Sub etc...)
Bij deze Paladin heb ik dus gekozen om als Holy te gaan levelen (voornamelijk questen) maar ik merk dat de damage output echt om te janken is. Ik ben nu lvl34 maar ik sta wel een paar seconde te hakken op een mob. Keerzijde; doodgaan met 6-7 mobs aan mijn reet is dan wel weer niet ten sprake :)
Op het moment ben ik voornamelijk de volgende spells aan het spammen:
- Crusader Strike
- Judgment
- Denounce
- Holy Shock

Is er iets wat ik nog toe kan voegen aan dit lijstje of moet ik gewoon geduld hebben/niet zo eigenwijs doen?

(n.b. als ik instances ga doen wil ik sowieso healen vanwege de korte queues)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:15:
Ik ben namelijk voor het eerst in 8 jaar WoW 'serieus' bezig om een Paladin te levelen. Aangezien ik qua specs nogal al tegendraads ben probeer ik altijd een alt te levelen in de minst populaire/gangbare spec. (back in the days b.v. Hunter als SV, Warrior als Arms, Priest als Disc, Rogue als Sub etc...)
Bij deze Paladin heb ik dus gekozen om als Holy te gaan levelen (voornamelijk questen) maar ik merk dat de damage output echt om te janken is. Ik ben nu lvl34 maar ik sta wel een paar seconde te hakken op een mob. Keerzijde; doodgaan met 6-7 mobs aan mijn reet is dan wel weer niet ten sprake :)
- Crusader Strike
- Judgment
- Denounce
- Holy Shock

Is er iets wat ik nog toe kan voegen aan dit lijstje of moet ik gewoon geduld hebben/niet zo eigenwijs doen?

Ik denk dat denounce en holy shock 'beter' is dan melee abilties er doorheen gebruiken. Verder heb je nog "harsh words" glyph die ervoor zorgt dat je met Word of Glory damage kan doen. Alle beetjes helpen. Maar zou het toch bij prot of ret houden als ik zou questen :P

En instances gaat op dat level sowieso sneller denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:07:
wow 7/7 mythic!
Hier was ik al blij met mijn 5/7 HC pug :D

In welke guild zit je kowapanga?
Pure :)
Raid zelf al een tijdje niet meer maar het is weer een knappe prestatie van ze, en dat met maar 3dagen per week raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:53

Croga

The Unreasonable Man

kowapanga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:31:
Raid zelf al een tijdje niet meer maar het is weer een knappe prestatie van ze, en dat met maar 3dagen per week raiden
Euh! Da's mijn oude guild!

Goed om te zien dat ze nogsteeds heersen :D En ja, Helmsley doet alles voorkomen alsof het een fluitje van een cent is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Croga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:39:
[...]

Euh! Da's mijn oude guild!

Goed om te zien dat ze nogsteeds heersen :D En ja, Helmsley doet alles voorkomen alsof het een fluitje van een cent is :P
Oh? welke char speelde je op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Is er eigenlijk een mogelijkheid om items te zoeken op het AH over alle realms heen?

Geld kan ik transferen van m'n main naar een vriend, die dan naar een nieuw aangemaakt character transfert. Het item zou zo kunnen teruggaan.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 10:56:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om items te zoeken op het AH over alle realms heen?

Geld kan ik transferen van m'n main naar een vriend, die dan naar een nieuw aangemaakt character transfert. Het item zou zo kunnen teruggaan.
Zoeken over meerdere realms kan volgens mij niet en je kunt daarnaast toch alleen maar BOA items versturen? (b.v. heirlooms) En waarom heb je precies je vriend nodig om het gold te transferen?
Maar misschien begrijp ik je gewoon niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Je kan toch geen gold of BOE items sturen per post naar een char op een andere realm?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:13:
Je kan toch geen gold of BOE items sturen per post naar een char op een andere realm?
O, ik dacht dat dat juist cross realm was gemaakt.
d.m.v. Jantje-ServerX te gebruiken

http://wow.joystiq.com/20...l-now-live-mailing-rules/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:19:
[...]

O, ik dacht dat dat juist cross realm was gemaakt.
d.m.v. Jantje-ServerX te gebruiken

http://wow.joystiq.com/20...l-now-live-mailing-rules/
Met als spelbreker ...

"However, you still can't send cash or non account-bound items, so your gold stash is tied to your server."

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:53

Croga

The Unreasonable Man

kowapanga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:50:
Oh? welke char speelde je op dan?
Ik speelde Croga. Ben begin vorig jaar een tijd lang onderdeel van "het tweede team" geweest.

Come to think of it... Ik denk dat ik die tijd op Kumerian, Elemental/Resto Shaman speelde.....
Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:20:
Met als spelbreker ...

"However, you still can't send cash or non account-bound items, so your gold stash is tied to your server."
Niet helemaal waar.... Je kunt alles wat je wilt naar een gekoppelde server sturen. Zo kun je bijvoorbeeld zonder meer van Earthen Ring naar Darkmoon Faire sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Croga op 13-01-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kowapanga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:31:
[...]

Turalyon heeft het raiden van Doomhammer-guilds vermoord na de merge. :P Er staan maar 3 oude Doomhammer-guilds in de top 10. Kolikolla Kultaa is ongeveer rond dezelfde tijd dat Doomhammer en Turalyon gekoppeld werden als geheel getransfered van een andere server.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Essence of mercy op 35, dan zijn de guilds daar onder wel heel, heel, heel slecht :D (sorry, heb er in gezeten, was echt een leuke guild qua members. maar de officers hadden geen idee hoe het spel werkte).

Zelf weer terug even in WoW, PTSD+bijna inzinking heeft een raid pauze geforceerd, nu weer volop terug om Heroic Imperator dood te krijgen. Guild zit door te hakken op 5/7HC

[ Voor 65% gewijzigd door corset op 13-01-2015 11:53 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo op MMO champion hebben ze een mooi overzicht van alle fixes mbt de nieuwe character models die in 6.1 worden doorgevoerd. Gelukkig hebben ze die wallen bij gnomes ook aangepast. Zag er niet uit en dat vond ik toch wel zonde van die o zo coole gnomes! 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:54:
Zo op MMO champion hebben ze een mooi overzicht van alle fixes mbt de nieuwe character models die in 6.1 worden doorgevoerd. Gelukkig hebben ze die wallen bij gnomes ook aangepast. Zag er niet uit en dat vond ik toch wel zonde van die o zo coole gnomes! 8)
Nu nog hopen dat ze ook wat mount animations aanpassen. De meeste nieuwe mounts hebben echt retarded animations. Ik erger me daar echt gruwelijk aan. Soms zo erg dat ik zelfs gewoon ga lopen en flightpath'en om die mounts maar niet te hoeven zien. :/

offtopic:
Zou natuurlijk ook een oude mount kunnen pakken :+

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 13-01-2015 12:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Croga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Ik speelde Croga. Ben begin vorig jaar een tijd lang onderdeel van "het tweede team" geweest.

Come to think of it... Ik denk dat ik die tijd op Kumerian, Elemental/Resto Shaman speelde.....
Ah dan heb ik je niet meegemaakt.
Heb zelf niet geraid vorig jaar, ben gestopt met raiden/spelen in MoP en pas in WoD weer begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Voila 30m middagpauze op het werk.

- Mining & herbalism @ garrison
- Apexis dailey
- 7 elite beesten gecaged voor m'n Barn

Productief genoeg :)
Zeror schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:02:
[...]

Nu nog hopen dat ze ook wat mount animations aanpassen. De meeste nieuwe mounts hebben echt retarded animations. Ik erger me daar echt gruwelijk aan. Soms zo erg dat ik zelfs gewoon ga lopen en flightpath'en om die mounts maar niet te hoeven zien. :/

offtopic:
Zou natuurlijk ook een oude mount kunnen pakken :+
Ik dacht dat de wolven erg waren tot ik een everzwijn probeerde ....
Ik gebruik meestal Garn Nighthowl ... die is nog redelijk aanvaardbaar qua animatie.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:12:
Ik gebruik meestal Garn Nighthowl ... die is nog redelijk aanvaardbaar qua animatie.
Proto-Drakes <3

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:07:
[...]

prijzen bij ons op nagrand:

1565g voor de enchant op AH
365g voor 1 temporal crystal x4= 1460g
11g sorcerous water x 3= 33g

Totaal 1493g voor een item dat verkoop voor 1565 gold.

Winst van 72g... best droevig eigenlijk... maakt het de moeite niet eens waard om deze op AH te zetten, aangezien je nog 5% cut aan AH betaald, welke dus neerkomt op 78.25g...

Een netto verlies van 6g per enchant... :'( |:(
Er is niet echt meer geld te verdienen met enchanting helaas. Verkoop all temporal crystals gewoon los op de ah. Andere proffesion tailoring is helemaal niks aan te verdienen. De 640 items die ik kan maken verkopen voor een 4k ongeveer op de ah. Is veels te veel BOE te koop.

Ik heb nu 244k gold dus het is ook niet echt nodig om meer geld te farmen. :).

Wat trouwens wel goed gaat op de ah zijn de items die je nodig hebt om je eigen auctioneer in je garrison te maken. 3 onderdelen voor rond de 20k per stuk verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Wat trouwens wel goed gaat op de ah zijn de items die je nodig hebt om je eigen auctioneer in je garrison te maken. 3 onderdelen voor rond de 20k per stuk verkocht.
Vooral die klote onderdelen die je ALLEEN in PvP krijgt.
Wat ik trouwens echt een enorme naaistreek van Blizz vind, hoor.
Ik persoonlijk (en velen met mij) doen totaal geen PvP (en dan heb ik het nog niet eens over mensen op een PvE server b.v).
Maar om de auctioneer te kunnen krijgen heb je wel een module nodig waarvan alle onderdelen enkel en alleen in Ashran droppen.

Ja fck you, too, Blizz :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:16:
[...]
Andere proffesion tailoring is helemaal niks aan te verdienen.
Euhm Hexweave bags :? Ik heb op mijn pas gebooste Paladin Tailoring genomen, ik heb welgeteld 1 recipe gekocht, Hexweave bag, en maak alleen bags voor de verkoop. Bags verkopen altijd :P

Had 235K nadat ik Scabbard of Kyanos had gekocht voor mijn Warrior. Toen nog 100K aan BOE epics uitgegeven voor mijn gebooste Paladin. Nu weer terug op 150K.

Gold...so easy...

[ Voor 19% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-01-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:12:
Garn Nighthowl valt nog mee, omdat ie iets groter is als de andere wolfmounts. Daardoor lijkt de animatie meer te kloppen. Bij kleinere wolfmounts is die animatie veel te snel waardoor het er dom uitziet.
Hetzelfde geld ook voor de zwijnmounts. De grotere zwijnmount(s) lijken meer te kloppen dan de kleinere om dezelfde reden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Doet me denken aan enige camp-momenten voor een niet nader genoegde bruine proto drake in Storm Peaks ... :/

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Kaap schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:19:
[...]

Euhm Hexweave bags :? Ik heb op mijn pas gebooste Paladin Tailoring genomen, ik heb welgeteld 1 recipe gekocht, Hexweave bag, en maak alleen bags voor de verkoop. Bags verkopen altijd :P
Inderdaad.
Heb zelf niet de bags gemaakt maar gewoon die greater hexweave essence, al 2x verkocht voor rond de 50k each, niks mis mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:24:
[...]

Doet me denken aan enige camp-momenten voor een niet nader genoegde bruine proto drake in Storm Peaks ... :/
Don't remind me. Toen ik laatst naar Ulduar ging voor een ach-run popte NPC Scan ineens op met een melding voor TLPD. Mijn hart stond stil .. Ik target .. wordt die ge-1-shot door iemand ..

In jaren tijd (en maanden campen) nog niet eens zijn lijk tegen gekomen.
Zie ik 'm gvd voor mijn ogen dood gaan.

Haat, woede, frustratie, teleurstelling, depressie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Darkfreak schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Don't remind me. Toen ik laatst naar Ulduar ging voor een ach-run popte NPC Scan ineens op met een melding voor TLPD. Mijn hart stond stil .. Ik target .. wordt die ge-1-shot door iemand ..

In jaren tijd (en maanden campen) nog niet eens zijn lijk tegen gekomen.
Zie ik 'm gvd voor mijn ogen dood gaan.

Haat, woede, frustratie, teleurstelling, depressie :(
Herkenbaar. Enkel kreeg ik Vyragosa in m'n vizier. Heb er wel een achievement voor gekregen, maar had liever een mount gehad. ;)

Werkt NPC scan nog? Dacht dat die niet meer bruikbaar was.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:51:
[...]

Turalyon heeft het raiden van Doomhammer-guilds vermoord na de merge. :P Er staan maar 3 oude Doomhammer-guilds in de top 10. Kolikolla Kultaa is ongeveer rond dezelfde tijd dat Doomhammer en Turalyon gekoppeld werden als geheel getransfered van een andere server.
Turalyon had een vrij actieve raid cultuur voor zo'n kleine server. Nu staat Pure (met ex The Last Watch leden) al een tijdje bovenaan. En het verschil tijdens MoP was iets kleiner, maar dat kwam ook dat er meer 10m guilds waren. Alleen tijdens TBC had je meer 25m guilds. Wat ik in MoP gezien heb op Doomhammer is dat ze een stuk minder 25m guilds hadden en ook minder 10m guilds die in de Heroics zaten. Nu heb je 10 Turalyon guilds en 10 Doomhammer guilds in de top 20. Alleen ja Turalyon heeft iets meer Mythic guilds.

Wij (The Nephilim) waren vrij lang nr1 van de 10m guilds in MoP op Turalyon. En Pure snoepte toen nog een Heroic Garrosh van ons af. Maar de overstap naar Mythic is toch pittiger dan zeg maar van 10m naar 25m Heroic.

Nu is er een leuke groep ontstaan voor in de top 5 zeg maar. En ik vermoed ook dat er meer actieve raiders zijn op het moment. Al zullen ze er ook zijn die problemen hebben met de bezetting.

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 13-01-2015 15:10 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
junglebeast schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:08:
[...]

Turalyon had een vrij actieve raid cultuur voor zo'n kleine server. Nu staat Pure (met ex The Last Watch leden) al een tijdje bovenaan. En het verschil tijdens MoP was iets kleiner, maar dat kwam ook dat er meer 10m guilds waren. Alleen tijdens TBC had je meer 25m guilds. Wat ik in MoP gezien heb op Doomhammer is dat ze een stuk minder 25m guilds hadden en ook minder 10m guilds die in de Heroics zaten. Nu heb je 10 Turalyon guilds en 10 Doomhammer guilds in de top 20. Alleen ja Turalyon heeft iets meer Mythic guilds.

Wij (The Nephilim) waren vrij lang nr1 van de 10m guilds in MoP op Turalyon. En Pure snoepte toen nog een Heroic Garrosh van ons af. Maar de overstap naar Mythic is toch pittiger dan zeg maar van 10m naar 25m Heroic.

Nu is er een leuke groep ontstaan voor in de top 5 zeg maar. En ik vermoed ook dat er meer actieve raiders zijn op het moment. Al zullen ze er ook zijn die problemen hebben met de bezetting.
Wij vroegen ons af waarom jullie nog steeds op 2/7 mythic staan. Zijn de verdere bosses echt zoveel lastiger?

Wij gaan woensdag voor voor mythic twins en daarna maar zien hoe we weer verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:13:
[...]

Wij vroegen ons af waarom jullie nog steeds op 2/7 mythic staan. Zijn de verdere bosses echt zoveel lastiger?

Wij gaan woensdag voor voor mythic twins en daarna maar zien hoe we weer verder gaan :)
Ja zitten nu op Brackenspore. Tectus nog niet geprobeerd volgens mij. Niet echt kunnen raiden tijdens de feestdagen natuurlijk en missen nog net dat beetje extra om Brackenspore om te leggen. https://www.warcraftlogs.com/guilds/5297/ Als ik zo kijk al 100 tries of zo.

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 13-01-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Wij hebben sinds gisteren 6/7 HC en Imperator zal binnenkort ook wel neer gaan (in de paar pulls leek hij minder erg dan we dachten).
Met maar 2 raid avonden per week doen we het redelijk goed.

Jammergenoeg komen we zeker nog wat (gegearde) members tekort om Mythic te gaan proberen. Meestal maar 14/15 in raid waarvan we een paar echt wel aan het carryen zijn.
Dus ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken... als we echt geen team krijgen en we elke week dezelfde bosses doen op HC zal de fun er snel af zijn denk ik (ook al komt The Foundry natuurlijk ook wel dichterbij een release).
Ik vind het nog steeds jammer dat Mythic exact 20 personen moet zijn (al begrijp ik Blizz ook wel dat het tunen gewoon belangrijk is)

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het juist goed dat niet alles flex is. Voegt nog net dat beetje moeilijkheidsgraad toe wat betreft classes people management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:08:
[...]

Turalyon had een vrij actieve raid cultuur voor zo'n kleine server. Nu staat Pure (met ex The Last Watch leden) al een tijdje bovenaan. En het verschil tijdens MoP was iets kleiner, maar dat kwam ook dat er meer 10m guilds waren. Alleen tijdens TBC had je meer 25m guilds. Wat ik in MoP gezien heb op Doomhammer is dat ze een stuk minder 25m guilds hadden en ook minder 10m guilds die in de Heroics zaten.
Doomhammer had voor de merge één 25m guild die enigszins series raidde, verder eigenlijk alleen maar 10m. Mijn guild (ik ben GM) was langzaam aan het opkrabbelen naar een hogere positie in de rankings en net toen we bijna de nummer 2 hadden ingehaald kwamen er ineens twee andere guilds die van een andere server overkwamen boven ons te staan in de rankings. Dat demotiveerde mijn raiders waardoor we in een paar weken tijd 3-4 man verloren op een roster dat al krap was, dus toen zijn we maar opgehouden met raiden bij SoO 9/14 heroic (nu mythic). Wel zonde op zich. :)

Intussen is mijn guild een social guild, ik vind het wel goed verder. Geen zin meer om raiders bij elkaar te zoeken en al het gezeik dat daaromheen zit. En een andere guild zoeken doe ik ook niet. :P
Ik vind het vooral stom dat ze meteen gelocked hebben op 20 man. Ze hadden de eerste tier ook mythic flex moeten maken zodat teams geleidelijk aan kunnen groeien of krimpen naar die 20 door middel van gelijdelijk verloop.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 13-01-2015 15:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind het eigenlijk juist goed dat ze het meteen hebben gedaan. Iedereen weet het al ruim van tevoren en als je Highmaul nog flex zou doen verschuif je het probleem simpelweg naar Foundry.

Ach ja, voorlopig vermaak ik me wel. Wij zijn gemerged met een andere guild en hebben nu constant 22-25 signups elke raid en het gaat eigenlijk best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:37:
Ik vind het eigenlijk juist goed dat ze het meteen hebben gedaan. Iedereen weet het al ruim van tevoren en als je Highmaul nog flex zou doen verschuif je het probleem simpelweg naar Foundry.

Ach ja, voorlopig vermaak ik me wel. Wij zijn gemerged met een andere guild en hebben nu constant 22-25 signups elke raid en het gaat eigenlijk best goed.
Jullie hebben toch ook een paar oude Last Watch en Vision members gerecruit? Of bedoel je een andere guild?

The Nephilim bestaat ook uit 3 guilds: The Nephilim uiteraard, The Alpha en Omega (griekse guild), en Ascendance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
junglebeast schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:49:
[...]

Jullie hebben toch ook een paar oude Last Watch en Vision members gerecruit? Of bedoel je een andere guild?

The Nephilim bestaat ook uit 3 guilds: The Nephilim uiteraard, The Alpha en Omega (griekse guild), en Ascendance. :)
Vision ja. Best een aantal mensen die vroeger op redelijk hoog niveau hebben geraid, maar in MoP niet veel hadden gedaan. Nu dus bij ons weer mythic raiden, maar we doen maar 6 uur per week.

Overgang ging vrij aardig. Is dat bij jullie nog lastig gegaan met samenvoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Vision ja. Best een aantal mensen die vroeger op redelijk hoog niveau hebben geraid, maar in MoP niet veel hadden gedaan. Nu dus bij ons weer mythic raiden, maar we doen maar 6 uur per week.

Overgang ging vrij aardig. Is dat bij jullie nog lastig gegaan met samenvoegen?
De overgang van 10m naar 25m is redelijk goed gegaan. Natuurlijk moet je aan elkaar wennen. Ik heb toen ook nog een paar keer geraid als er een extra healer nodig was. Nu is het veel strakker wat men vraagt van een speler. Op zich hebben best wat steun van de rest van de guild om zeg maar 26-30m HC te doen. Alleen de Mythic groep moet het nu samen klaar spelen.

We recruiten ook nog steeds wat specifieke classes. En die moet je ook weer inpassen. Hoe dan ook veel meer people managing dan het was in 10m. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:30:
[...]

Inderdaad.
Heb zelf niet de bags gemaakt maar gewoon die greater hexweave essence, al 2x verkocht voor rond de 50k each, niks mis mee :p
Kopen mensen echt de essence? Vind het zo duur om te maken :). Verkoop nu de savage bloods gewoon los voor 1300g per stuk.

Ja de bags verkoop ik wel alleen leveren die ook maar 4 a 4,5k op. ieder geval op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vroeg ik mij af wat is een goede source voor savage blood. Alleen barn en primal dinges? is me beetje onduidelijk maar vraag me af of het echt de moeite is om daar tijd in te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:21:
[...]

Kopen mensen echt de essence? Vind het zo duur om te maken :). Verkoop nu de savage bloods gewoon los voor 1300g per stuk.

Ja de bags verkoop ik wel alleen leveren die ook maar 4 a 4,5k op. ieder geval op onze server.
Tijdje geleden wel, nu is de prijs rond de 30k per stuk volgens mij en verkopen ze nog.
Van inscription heb ik vorige week nog zo een trinket upgrade ding verkocht (640 naar 655) voor 27k

Bloods koop ik meestal rond de 700-800g per stuk op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Catscratch schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:33:
[...]

Herkenbaar. Enkel kreeg ik Vyragosa in m'n vizier. Heb er wel een achievement voor gekregen, maar had liever een mount gehad. ;)

Werkt NPC scan nog? Dacht dat die niet meer bruikbaar was.
Werkt prima hier :3
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:21:
[...]

Bij ons zijn de SBs al gedropt naar 850-1000k each :P\
Hierboven nog goedkoper zo te zien ^^

[ Voor 39% gewijzigd door Darkfreak op 13-01-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Darkfreak op 13-01-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Gisteravond na twee avonden proberen eindelijk 7/7 HC gehaald met de guild :D . Was ook meteen een one-shot, ff nachtje slapen doet wonderen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tricq schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:29:
Gisteravond na twee avonden proberen eindelijk 7/7 HC gehaald met de guild :D . Was ook meteen een one-shot, ff nachtje slapen doet wonderen :P .
GRats :)

Wat was jullie setup voor de kill? En wat was jullie average DPS? :)

De guild waar ik de HC runs mee doe, daarvan is de DPS niet zo heel hoog, dus ben benieuwd hoe dat bij jullie is. Wij hebben hem dan ook nog niet down gekregen; mede ook vanwege het feit het te healing intensive is voor 2 healers. Gok dat we 8 dps moeten regelen, 3 healers en 2 tanks.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:20
Zo na gisteravond op 5/7M. Butcher was na 21 wipes klaar voor de meatgrinder

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die hard enrage van butcher is een bitch ^^ wij hadden op hc ook moeite de eerste keer ben benieuwd naar mythic xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo..

En van plek 38 in MoP naar plek 19 in WoD voor de progress per realm. Gaat lekker zo. Het doel is om in de top 20 te blijven, uber casual dus.

Current progress:

Main raid: 7/7N 5/7H 0/7M
Social raid: 5/7N 1/7H 0/7M

Veel meer casual kan je niet krijgen bijna. Deze week gaat ook 6/7H neer, en dan wordt de Curve achievement realistisch :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Nu mijn pala bijna ilvl640 is ga ik me weer bezig houden met mijn alts en gold maken, gisteravond lw op mijn level 92 dk eruit gegooid voor nog een enchanter. Ook tannary building eruit voor enchanting building. Wil komend weekend een char boosten (monk) en daar tailoring opzetten, 2e proff misschien engi omdat dit de enige proff is die ik nog niet heb, en dan mijn warlock met tailoring/alchemy ook naar level 92. Daarna kan ik lekker met bags/enchanting scrolls en potions geld gaan verdienen :)

Verder nog 300 crystals verwijderd van quest zodat ik binnenkort mijn ilvl680 ring kan halen. Die hoop ik vanavond te halen. Moet daarna alleen nog chest en legs op ilvl640, de rest heb ik al hoger dan ilvl640.

Merk dat ik al minder aandacht aan garrison besteed, voorheen deed ik de mine op 3 chars, nu alleen op mijn main. Wel probeer ik de herb elke dag te doen zodat ik binnenkort de plans krijg voor level 3 herb.

Binnenkort ook nog wat runs doen via openraid. Lekker achievements doen en ergens nog highmaul normaal of zelfs hc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:46:
die hard enrage van butcher is een bitch ^^ wij hadden op hc ook moeite de eerste keer ben benieuwd naar mythic xD
Enrage zit op 4 min, have fun. Hier onder onze kill video.
[YouTube: http://youtu.be/teek_e9V2yQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die water tactic om gewoon alle mechanics te ontwijken? Voor zover ik weet zijn er namelijk ook adds bij de Mythic versie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:17:
Is die water tactic om gewoon alle mechanics te ontwijken? Voor zover ik weet zijn er namelijk ook adds bij de Mythic versie :p
Die zijn er ook bij Mythic inderdaad. Als je de eerder geposte videokill bekijkt, dan kan je de adds continu zien aanlopen om vervolgend tot brokjes vlees gecleaved te zien worden door de Butcher. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Zal wel worden generfed....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gok van wel, is gewoon mechanics cheesen. Beetje het mythic element weghalen, en er alleen een dps race van maken. Beetje niveau Mark of Chaos + Mines weghalen op Imperator :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Óf het hoort zo, want eigenlijk zie je hetzelfde gebeuren voordat je de Butcher pullt... Wie zal het zeggen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

lanerios schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:05:
Gok van wel, is gewoon mechanics cheesen. Beetje het mythic element weghalen, en er alleen een dps race van maken. Beetje niveau Mark of Chaos + Mines weghalen op Imperator :(
Op normal en HC hoeft dat niet weg hoor :P is cake!

En voordat Loyalty instapt, die mine die ik kopte vorige kill was de schuld van chick op de kamer die opeens mijn mening wilde weten over een bepaalde blonde schone bij boer zoekt vrouw |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
De adds zijn er nog, ze rennen nu gewoon recht in butcher. En ja het is een dps race, tis target dummy spammen voor 4 min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:09:
[...]

Op normal en HC hoeft dat niet weg hoor :P is cake!

En voordat Loyalty instapt, die mine die ik kopte vorige kill was de schuld van chick op de kamer die opeens mijn mening wilde weten over een bepaalde blonde schone bij boer zoekt vrouw |:(
haha, bekende situatie. Alleen is het dan meer over: Random anime, random game character oid. Gelukkig als tank nooit last van de mines. Alleen de Mark of Chaos (klote debuff als je geroot wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:15:
- Crusader Strike
- Judgment
- Denounce
- Holy Shock

Om mezelf maar even te quoten ^^
Gisteravond verder gegaan op deze Paladin en na het scoren van twee heirlooms en Major Glyph of Holy Shock te hebben gekozen is de damage output met als Holy Paladin behoorlijk gestegen. Om te testen ook even Retri als secondary spec aangezet maar qua quest/grind-snelheid is het nu om het even. (aangezien je als Holy gewoon niet dood gaat)
Ik ga stug door als Holy in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy levellen is echt leuk vind ik zelf. Holy shock doet insane damage als je de glyph hebt en gewoon doorkachelt. Ook heb je insta groups als healer, en ben je dus zo geleveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Djeez. Aangezien de guild pas op 2/7N staat had ik het idee om te gaan puggen, maar iedereen wil dat je het eigenlijk al een keer gedaan hebt. Luister pipo, als ik het al gedaan had dan hoefde ik niet met jou mee. :'(

Onze healers moeten af en toe wel lullen om binnen te komen, maar die hebben ondertussen al wat PuGs gedaan. Hebben het net wat makkelijker als de pug geen healers kan vinden. Ook zijn ze qua ilvl wat boosted door crafts e.d.

Wat een wereldje is het ook zeg... :(

[ Voor 14% gewijzigd door Prx op 14-01-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had maandag even op m'n retribution paladin geleveld van hoog in de 90 naar begin 92, maar wtf, ik kan meerdere packs tegelijk pullen en alles neermaaien in 3 klappen. 1 op 1 is het soms zelfs oneshot :p

Dit is echter wel in 580+ gear, dus niet helemaal eerlijk, maar toch, op mage kon ik dit echt niet doen en die was toch ook 580 bij het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Prx schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:38:
Djeez. Aangezien de guild pas op 2/7N staat had ik het idee om te gaan puggen, maar iedereen wil dat je het eigenlijk al een keer gedaan hebt. Luister pipo, als ik het al gedaan had dan hoefde ik niet met jou mee. :'(

Onze healers moeten af en toe wel lullen om binnen te komen, maar die hebben ondertussen al wat PuGs gedaan. Hebben het net wat makkelijker als de pug geen healers kan vinden. Ook zijn ze qua ilvl wat boosted door crafts e.d.

Wat een wereldje is het ook zeg... :(
Het staat je vrij om zelf een pug op te starten? Een betere wereld begint met jezelf zeggen ze altijd ;)
Pagina: 1 ... 77 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.