Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

BlackMage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:13:
[...]

Nee ik bedoel dat ik het graag zo zie :P

Helaas nog geen realiteit.
Als je een beetje raid zijn die mission reward (behalve die highmaul mission) dus totaal irrelevant. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:14:
[...]

Als je een beetje raid zijn die mission reward (behalve die highmaul mission) dus totaal irrelevant. :)
Dat is zeker waar... Ik ben (helaas) alleen iemand die ook wil zorgen dat AL z'm followers epic zijn met een ilvl van 655... :|

Binnenkort maar waar wat meer followers farmen... :O

Oh joh, net gezien dat ik m'n gloves die ik gisteren in de raid geloot had verkocht heb... toch weer +- 22k rijker door die raid. :)

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 09-01-2015 13:19 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
[...]

Ik doe alleen LFR. Ik vind die rewards wel leuk :) Gear is toch iets beter en kan ook nog eens Warforged zijn dus zelfs als ik voor beide specs al iets heb dan heeft het nog wel nut voor de warforged kans. Maar die ilvl615/630 dingen vendor ik direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
[...]

Nou ja... ik heb toch al een keer een ilvl 665 BoE Epic uit een salvage crate gekregen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Denk ook dat ze nog genoeg van plan zijn met garrison's in de toekomstige patches. Dus denk dat het wel vrij belangrijk is om garrison's toch enigzins bij te houden. Uiteraard als je een paar epic followers hebt met max ilvl en alle gebouwen op level 3, dan ben je wel bij denk ik ;)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mja vind dat het nu vooral een timesink is met weinig echt relevante (los van de statisch kleine kans op BoE's of warforged items) voordelen heeft, en misschien is dat maar beter ook.

Kan begrijpen dat veel mensen het leuk vinden, zelf is voor mij de nieuwigheid er wel af. Merk sowieso dat ik nog alleen maar logg voor raids en voor het cappen van mijn Conquest points.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat begint bij mij ook al te komen en ik ben nog niet zo lang bezig met deze nieuwe exp. Vind de garrison wel leuke toevoeging hoor, maar ik ben in de eerste plaats een lootwhore. En dan kan je et nog prima op de old skool manier doen. Raiden points cappen alts lvlen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:00
Soms krijg je niet eens een Highmaul missie. Ik weet niet waar het aan ligt maar had vorige week geen HM missie gehad en deze week ook nog niet.
Maar hopen dat ik iets meer geluk heb deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
GokuSsj schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:20:
Denk ook dat ze nog genoeg van plan zijn met garrison's in de toekomstige patches. Dus denk dat het wel vrij belangrijk is om garrison's toch enigzins bij te houden. Uiteraard als je een paar epic followers hebt met max ilvl en alle gebouwen op level 3, dan ben je wel bij denk ik ;)
Wat ik sowieso nog denk dat ze doen:
- Level 4. Meer plek voor gebouwtjes
- Hogere ilvl followers + envoudiger gearen tot 655 (bij nieuwe raid patch na BRF) .
- Nieuwe soorten gebouwtjes.
- Quality of life aanpassingen voor alts.
- Legendary followers (hebben ze al aangekondigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:25:
Soms krijg je niet eens een Highmaul missie. Ik weet niet waar het aan ligt maar had vorige week geen HM missie gehad en deze week ook nog niet.
Maar hopen dat ik iets meer geluk heb deze week!
Eens in de twee weken komende HM missies voor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Laatst online: 22:00
Verklaart een hoop haha. Weet iets nieuws geleerd! Thanks RustStorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De dwarven bunker zou toch een "gratis" Seal of Tempered Fate moeten geven eens per week? Hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude513
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 13:20
RustStorm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:45:
De dwarven bunker zou toch een "gratis" Seal of Tempered Fate moeten geven eens per week? Hoe zit dat?
Ja er staat iemand in de Dwarfen Bunker even een praatje met hem maken en dan kan je klikken dat je je weekelijks Seal wil. (moet je wel een Dwarfen Bunker van lvl. 3 hebben)

[ Voor 6% gewijzigd door dude513 op 09-01-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dude513 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:48:
[...]

Ja er staat iemand in de Dwarfen Bunker even een praatje met hem maken en dan kan je klikken dat je je weekelijks Seal wil.
Kan zeker alleen als je ze niet alle drie al bij de Arrakoa in Stormshield gehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude513
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 13:20
RustStorm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:49:
[...]

Kan zeker alleen als je ze niet alle drie al bij de Arrakoa in Stormshield gehaald hebt?
Nee maximaal 3 per week, maar dan kun je weer besparen op gold, apix crystals of honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:57:
Is ook zo ja, ben zelf al een keer een Highmaul missie erdoor kwijt geraakt.
Alle missies hebben een duur, die lijkt afhankelijk van het level (en ilevel) te zijn. Er zijn addons die bij houden als je missies bekijkt welke missies je hebt.

Als een missie dan de volgende keer nieuw is dan kan hij een inschatting maken hoe lang die nog blijft, met een fout marge gelijk aan de tijd tussen het bekijken van de missies. Aangezien je uit de API geen informatie kan krijgen wanneer je een missie hebt gekregen.

Overigens nooit twee tokens van dezelfde currency kopen. Wat ik doe is 1x bunker, 1x apexis en 1x resources.

Apexis en resources krijg ik toch in overvloede.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ben aan't twijfelen om m'n gear uit te rusten met enchants. Heb even een berekening gemaakt ... 'k verschiet mij een bult. Op m'n AH:

1x cloak enchant
1x neck enchant
2x ring enchant

8000g :/

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Catscratch schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:03:
Ben aan't twijfelen om m'n gear uit te rusten met enchants. Heb even een berekening gemaakt ... 'k verschiet mij een bult. Op m'n AH:

1x cloak enchant
1x neck enchant
2x ring enchant

De reden dat ik men Enchanter even snel naar lvl 94 heb gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy

1x cloak enchant
1x neck enchant
2x ring enchant

Wauw, die zijn aardig duur dan!, heb 3 enchanters maar heb nog niks op ah gezet. Komend weekend toch maar eens even kijken dan :). Dacht dat er niks meer te verdienen viel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
RobbertDs1 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:07:
[...]

De reden dat ik men Enchanter even snel naar lvl 94 heb gebracht.
Ik was aan het denken om een Enchanter's Study te plaatsen. Maar m'n Tannery gaat sowieso niet weg. En ik wil ook geen afscheid nemen van m'n Storehouse en Salvage Yard. Straks ga ik nog een alt moeten levelen.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dude513 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:52:
[...]

Nee maximaal 3 per week, maar dan kun je weer besparen op gold, apix crystals of honor.
Dan verklaart dat waarom ik de mogelijkheid niet heb in m'n bunker atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

1x cloak enchant
1x neck enchant
2x ring enchant

Neem je toch de Breath versies. Die zijn meestal tussen 50-200g of zo.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
RustStorm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Eens in de twee weken komende HM missies voor. :)
Mooier nog:
Bij 15 Normal boss kills upgraden deze missies naar Heroic en bij 15 heroic boss kills upgrade hij naar mythic gear :)
Na 15 Mythic kills krijg je daar nog eens een 1000 gold per raid missie bij :)

These are the 4 Highmaul missions, and some labels I’ve given them for ease of reference:
  • Highmaul Raid (the Swamp mission): Wild Aggression, Deadly Minions, Timed Battle, Danger Zones, Powerful Spell, Massive Strike
  • Highmaul Raid (the Plains mission): 2x Deadly Minions, Timed Battle, Powerful Spell, Danger Zones, Wild Aggression
  • Highmaul Raid (the Ogre mission): 2x Timed Battle, Deadly Minions, Massive Strike, Minion Swarms, Magic Debuff
  • Highmaul Raid (the Gronn mission): 2x Group Damage, Danger Zones, Wild Aggression, Minion Swarms, Magic Debuff
Je moet er minimaal 3 followers op Ilevel 645 hebben :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verderf schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:38:
[...]

Vraagje, ik raid bijvoorbeeld niet meer, zijn 3 followers op ilvl645 voldoende of moet ik lfr een paar keer doorlopen om 15 kills te pakken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
GokuSsj schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Vraagje, ik raid bijvoorbeeld niet meer, zijn 3 followers op ilvl645 voldoende of moet ik lfr een paar keer doorlopen om 15 kills te pakken ?
LFR telt niet voor de upgrade naar heroic, alleen Normal kills tellen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Verderf schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:43:
[...]

LFR telt niet voor de upgrade naar heroic, alleen Normal kills tellen.
Nee dat begrijp ik, dus ik hoef ook geen lfr door te lopen om de eerste Missies te krijgen waarin ik kans maak op een ilvl655 item. Want de mensen die weer normaal hebben gedaan maken kans op hc loot. Dus dan zou ik zonder te raiden kans maken op normaal. toch ? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
GokuSsj schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:45:
[...]

Nee dat begrijp ik, dus ik hoef ook geen lfr door te lopen om de eerste Missies te krijgen waarin ik kans maak op een ilvl655 item. Want de mensen die weer normaal hebben gedaan maken kans op hc loot. Dus dan zou ik zonder te raiden kans maken op normaal. toch ? ;).
Correct :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Maar het is niet realistisch om te denken dat je met 3 followers op 645 succes haalt hoor :P. De kans op falen neemt exponentieel toe als je een paar counters mist. Je moet sowieso 3 epic followers gebruiken want er zijn 6 dingen die je moet counteren. En dan precies de goede combinaties, of voldoende van die traits die de kans verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Mooier nog:
Bij 15 Normal boss kills upgraden deze missies naar Heroic en bij 15 heroic boss kills upgrade hij naar mythic gear :)

These are the 4 Highmaul missions, and some labels I’ve given them for ease of reference:
  • Highmaul Raid (the Swamp mission): Wild Aggression, Deadly Minions, Timed Battle, Danger Zones, Powerful Spell, Massive Strike
  • Highmaul Raid (the Plains mission): 2x Deadly Minions, Timed Battle, Powerful Spell, Danger Zones, Wild Aggression
  • Highmaul Raid (the Ogre mission): 2x Timed Battle, Deadly Minions, Massive Strike, Minion Swarms, Magic Debuff
  • Highmaul Raid (the Gronn mission): 2x Group Damage, Danger Zones, Wild Aggression, Minion Swarms, Magic Debuff
Ja erg nice! Daarom ben ik ook blij dat ik eindelijk met HM (H) bezig ben. de eerste zes kills zijn binnen, nog 9 te gaan dus. ;) Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
BlackMage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:50:
Maar het is niet realistisch om te denken dat je met 3 followers op 645 succes haalt hoor :P. De kans op falen neemt exponentieel toe als je een paar counters mist. Je moet sowieso 3 epic followers gebruiken want er zijn 6 dingen die je moet counteren. En dan precies de goede combinaties, of voldoende van die traits die de kans verhogen.
Daarom spaar ik mijn armor/weapon upgrades op :)

Ik zit nu op 26 Normal kills en 18 Heroic kills dus ik zit braaf te wachten op mijn eerste mythic cache O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Mijn eerste mythic cache was meteen een trinket :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
[...]

Mooier nog:

Deze week eindelijk 15 HM normal kills kunnen voltooien, alleen mijn followers zijn helaas nog 630 dus even nog gear farmen voor hun.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Wat ik sowieso nog denk dat ze doen:
- Level 4. Meer plek voor gebouwtjes
- Hogere ilvl followers + envoudiger gearen tot 655 (bij nieuwe raid patch na BRF) .
- Nieuwe soorten gebouwtjes.
- Quality of life aanpassingen voor alts.
- Legendary followers (hebben ze al aangekondigd)
Level vier verwachten er veel. Ik twijfel of ze dat gaan doen.
Dan is het ineens een heel stuk minder belangrijk om goed over je building na te denken.

Ik hoop dat ze een guild-related gebouw toevoegen. Geen idee wat voor perks eraan verbonden zouden zijn, maar iets meer guild-liefde zou mooi zijn in de garrison.

Er waren ook nieuwe soorten invasions aangekondigd dacht ik

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Darkfreak schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:05:
[...]

Level vier verwachten er veel. Ik twijfel of ze dat gaan doen.
Dan is het ineens een heel stuk minder belangrijk om goed over je building na te denken.

Ik hoop dat ze een guild-related gebouw toevoegen. Geen idee wat voor perks eraan verbonden zouden zijn, maar iets meer guild-liefde zou mooi zijn in de garrison.

Er waren ook nieuwe soorten invasions aangekondigd dacht ik
Als er genoeg interessante gebouwen zijn dan blijft het nadenken ;)

Het zou wel leuk zijn als ze een nieuw type plot introduceren, die je gebruikt voor defensieve gebouwen die tijdens de nieuwe invasions belangrijk gaan zijn. Tower defense in wow. Makes sense. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50
RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:22:
[...]

En nog eens een mede-warrior ook! ;) Potverdorie, wat een toevalligheid! ;) Enkel tank vs smv. ;)

Ik zit overigens in Quelm, jij in Trinity zie ik :)
Speel zelf ook al de gehele tijd op Nagrand. Leuke rustige realm.

Afgelopen week ilvl 640 aangetikt op mn warrior en overgestapt van Arms naar Fury. Haal maximaal 15k/16k dps. Niet echt super.

Ondertussen wat aan het stoeien met een Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een nieuwe collectible. Het is een Deathwing beeld en kost 600 dollar (506 euro). Van vleugel tot vleugel issie ongeveer 75 cm groot.

www.sideshowtoy.com/colle...eshow-collectibles-200207

Afbeeldingslocatie: http://www.sideshowtoy.com/assets/products/200207-deathwing/lg/200207-deathwing-002.jpg

Ziet er erg vet uit :o :9

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 09-01-2015 21:16 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erg vet, maar wie heeft er nu 600 euro voor over :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn abo gaat voorlopig op cancel denk ik. Heb WoD wel gezien voor nu. Ondanks dat er genoeg te doen is qua levelen en heroics/LFR heb ik het gevoel dat ik er een stuk sneller op uitgekeken ben dan de vorige expansions. Heb 2 level 100's met beide aardige gear (640+). Raiden doe ik niet dus echt veel meer is er niet te doen omdat grinden voor betere gear voor mij weinig nut heeft. Het hele garrison gebeuren vind ik niet leuk, er zitten geen interessante rewards in en al die followers kosten me teveel tijd om te onderhouden. Hetzelfde geldt voor mij voor de professions in de garissons.

Misschien dat ik nog een alt ga levelen, dat vind ik eigenlijk toch het leukst. En dan vanaf begin af aan. Kan nog kiezen voor een priest, rogue, warrior of monk. Op dat gebied nog genoeg te doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Kan iemand mij vertellen wat er bedoel wordt met "curve"..Als je een groep zoekt etc staat er altijd link curve. Wth bedoelen ze daarmee? :p

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Jumpiefox schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:24:
Kan iemand mij vertellen wat er bedoel wordt met "curve"..Als je een groep zoekt etc staat er altijd link curve. Wth bedoelen ze daarmee? :p
Achievement: Ahead of the Curve

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jumpiefox schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 00:24:
dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
6.1 PTR

Priest
  • Talents
    • Insanity
    • Consuming Shadow Orbs transforms your Mind Flay into Insanity and your Mind Sear into Searing Insanity, for 2 sec per Shadow Orb consumed. These spells deals 100% additional damage.
HYPE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op dit moment aan een realm transfer het denken. Zit momenteel op Burning Legion en het lijkt wel alsof 90% van de spelers Pools is. Geen probleem natuurlijk maar op de global channels wordt meer Pools dan Engels gepraat en de zoektocht naar een goede Engelse guild is moeilijker dan ik dacht..

Ik speel zelf Horde (Troll Druid) en ik neig naar Twisting Nether, Kazzak of Tarren Mill aangezien deze veel Horde spelers hebben. Ben alleen geïnteresseerd in PvE dus de Alliance/Horde ratio maakt mij niets uit.

Zitten er hier spelers op bovengenoemde realms? Zoja, kunnen zij me aanraden om naar hun realm te transferren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Zeror schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:54:
Er is een nieuwe collectible. Het is een Deathwing beeld en kost 600 dollar (506 euro). Van vleugel tot vleugel issie ongeveer 75 cm groot.

www.sideshowtoy.com/colle...eshow-collectibles-200207

[afbeelding]

Ziet er erg vet uit :o :9
Hij is inderdaad erg vet, eerste keer dat ik hem in color zie :p
Heb hem al in het echt gezien op Gamescom, maar toen was ie helemaal wit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik werd gisteren gedood in Ashran, niets bijzonders maar na mijn res zag ik dat ik de Sarcrificed to Ordos debuff had.
Dit krijg je als iemand Censer of Eternal Agony gebruikt en je dan dood.
Maar dit kan toch alleen op Timeless Isle gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:27:
Ben op dit moment aan een realm transfer het denken. Zit momenteel op Burning Legion en het lijkt wel alsof 90% van de spelers Pools is. Geen probleem natuurlijk maar op de global channels wordt meer Pools dan Engels gepraat en de zoektocht naar een goede Engelse guild is moeilijker dan ik dacht..

Ik speel zelf Horde (Troll Druid) en ik neig naar Twisting Nether, Kazzak of Tarren Mill aangezien deze veel Horde spelers hebben. Ben alleen geïnteresseerd in PvE dus de Alliance/Horde ratio maakt mij niets uit.

Zitten er hier spelers op bovengenoemde realms? Zoja, kunnen zij me aanraden om naar hun realm te transferren?
Ken geen van die realms, maar Ik weet wel dat draenor 1 vd grootste pve servers is.
Als ik zo in garrison chat kijk dan wordt er ook flink gerekruteerd voor heroic en mythic.

Voor een relaxte omgeving en redelijke progress raadt ik prophecy of hellscream aan. Ook veel Nederlanders.

[ Voor 5% gewijzigd door Lynx op 10-01-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Laatst online: 27-11-2017
Deadsy schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 18:47:
Ik werd gisteren gedood in Ashran, niets bijzonders maar na mijn res zag ik dat ik de Sarcrificed to Ordos debuff had.
Dit krijg je als iemand Censer of Eternal Agony gebruikt en je dan dood.
Maar dit kan toch alleen op Timeless Isle gebruikt worden?
nee hoor, die kon je vroeger ook al gebruiken terwijl je pvp ging doen.
(anders moest je op pve servers altijd wachten tot iemand je aanviel voordat je hem/haar kon aanvallen)
maw: je kan op Timeless Isle die buff gaan halen, Q'en voor pvp en daar gaan farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf op Tarren Mill en zeker aan de Horde kant is het goed leven hier, veel guilds en een drukke AH markt.

Tevens wil ik nog ff kwijt dat onze guild mensen zoekt :) Dus ben je op zoek naar een raiding guild Heroic/Mythic en heb je bij voorkeur een DPS char dan zien we graag mensen applyen op onze website www.slashcare.eu

of een whisper naar Aggion/Intwine of iemand van de mensen die online is en je kan doorverwijzen naar een officer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Mijn guild was met WoD een beetje traag op gang gekomen en ndat gisteravond eindelijk iedereen 630+ geworden is zijn we begonnen met raiden. Highmaul is leuker dan ik verwacht had en de tactics van de bazen zijn verschillend leuk en uitdagend. Geeft me echt weer het Ulduar gevoel terug.

Tot 5/7 NM gecleared in een avondje. Gaan vanavond verder voor de 6/7 of 7/7.
Zou toch wat wezen als we in onze eerste attempt normal mode volledig clearen.

Een beetje lullig tegenover mijn guild maar mijn loot van een raid is:
2 One Hands
1 Two Hand (Niemand anders die het kon gebruiken)
Shoulders
Boots
Hands
Chest
Cloak

Gelijk instant ilvl655 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53

Bij de tweakers guild ben je ook altijd welkom (op defias brotherhood). Wel een pvp server alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt dit aan de Dell monitor of niet. Ik heb namelijk sinds kort een nieuwe pc.

Mijn setup:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 168,94€ 168,94
1ASRock B85M Pro4€ 57,60€ 57,60
1Zotac GeForce GTX 970 4GB€ 323,51€ 323,51
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 47,95€ 47,95
1BitFenix Pandora Core Zilver€ 91,50€ 91,50
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 216,90€ 216,90
1Arctic Cooling Freezer 13€ 25,30€ 25,30
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 66,95€ 66,95
1Seasonic M12II Evo 520W€ 59,90€ 59,90
1Crucial MX100 256GB€ 93,95€ 93,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.152,50

Echter merk ik screen tearing/verversing van het beeld op in wow op ultra settings. Zoiets heb ik met mijn oude pc nooit meegemaakt. Misschien komt het ook omdat de fps zelden boven de 60 uitkwam. Maar is dit normaal. Zodra ik Vertical sync aan heb staan heb ik hier totaal geen last van. Komt het door de Dell monitor dat 60hz is of ligt dit aan de gtx kaart.

En mocht het aan de monitor liggen kan ik in de Nvidia control center de fps locken tot een bepaalde nummer. Aangezien me monitor niet boven de 60fps kan.

Of te wel:
- Ik zie screen tearing/verversing van het beeld, terwijl ik wow aan het spelen ben. Mijn fps zit rond de 100 terwijl de monitor 60hz aankan.

Mijn eerste vraag, is dit normaal en klopt het dat de monitor de boosdoener is.
Mijn tweede vraag is of het mogelijk is om via Nvidia control center de fps te locken op maximaal 60 fps.
Of ligt dit aan de gtx kaart.

Zodra vertical sync in de settings van wow aanstaat geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
soulrider schreef op zondag 11 januari 2015 @ 07:51:
[...]

nee hoor, die kon je vroeger ook al gebruiken terwijl je pvp ging doen.
(anders moest je op pve servers altijd wachten tot iemand je aanviel voordat je hem/haar kon aanvallen)
maw: je kan op Timeless Isle die buff gaan halen, Q'en voor pvp en daar gaan farmen...
Bedankt :)

Ik had hier al langer interesse in maar heb nooit verder gekeken omdat er in de groene tekst stond dat het alleen op Timeless Isle werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 11-01-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:17:
Ligt dit aan de Dell monitor of niet. Ik heb namelijk sinds kort een nieuwe pc.

Mijn setup:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 168,94€ 168,94
1ASRock B85M Pro4€ 57,60€ 57,60
1Zotac GeForce GTX 970 4GB€ 323,51€ 323,51
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 47,95€ 47,95
1BitFenix Pandora Core Zilver€ 91,50€ 91,50
1Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart€ 216,90€ 216,90
1Arctic Cooling Freezer 13€ 25,30€ 25,30
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 66,95€ 66,95
1Seasonic M12II Evo 520W€ 59,90€ 59,90
1Crucial MX100 256GB€ 93,95€ 93,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.152,50

Echter merk ik screen tearing/verversing van het beeld op in wow op ultra settings. Zoiets heb ik met mijn oude pc nooit meegemaakt. Misschien komt het ook omdat de fps zelden boven de 60 uitkwam. Maar is dit normaal. Zodra ik Vertical sync aan heb staan heb ik hier totaal geen last van. Komt het door de Dell monitor dat 60hz is of ligt dit aan de gtx kaart.

En mocht het aan de monitor liggen kan ik in de Nvidia control center de fps locken tot een bepaalde nummer. Aangezien me monitor niet boven de 60fps kan.

Of te wel:
- Ik zie screen tearing/verversing van het beeld, terwijl ik wow aan het spelen ben. Mijn fps zit rond de 100 terwijl de monitor 60hz aankan.

Mijn eerste vraag, is dit normaal en klopt het dat de monitor de boosdoener is.
Mijn tweede vraag is of het mogelijk is om via Nvidia control center de fps te locken op maximaal 60 fps.
Of ligt dit aan de gtx kaart.

Zodra vertical sync in de settings van wow aanstaat geen last van.
Het is normaal dat je tearing hebt dan. Met vsync zeg je wow niet hoger dan 60fps te gaan en daar heeft je 60hz monitor geen problemen mee.

Hiervoor had ik zelf een 144hz monitor. Geen last van tearing wanneer je boven de 100fps blaast. Maar ik kon maar niet gewend geraken aan de kleuren (tn-paneel). Ik heb nu mijn monitor omgeruild voor een Dell monitor met ips paneel. Zo veel beter. En ja dat is gamen met vsync aan. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

The Butcher Mythic down! :D
Pittig gevecht zonder disc priest. Ik geloof dat er maar een aantal kills zijn zonder disc priests :P. We waren nu met een paladin, 2x druids en een resto shaman.

Daarna ook nog wat progress gemaakt op Ko'ragh en die moet volgende week ook wel neergaan. Veel AOE damage op dat gevecht, maar dat moeten we even goed afstemmen met cooldowns. Toch nog tot 45% gekomen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Gaat lekker met de progress Jerry, gz!

Wij hadden gister een waardeloze setup voor Twins Mythic progress dus hebben we na de HC Imperator gecalled. Ben zelf lekker offline gegaan toen een aantal mensen voor een altrun gingen.

Ik merk dat ik door drukte (en misschien wel mijn rogue) minder plezier heb in wow de laatste tijd. Raiden is nog wel leuk, maar naast Garrison Missions doe ik eigenlijk niks meer. En zelfs die zijn niet meer zo interessant als je 25 epic 100 followers hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Denk dat er straks in 6.1 wel wat meer te doen is en je zal ook wat drukker zijn met raiden wanneer BRF opent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik ben gisteren met Premade Groupfinder door Highmaul Heroic gelopen alsof het niks was. De titel was "Fresh Run, going 7/7" dus ik dacht Apply maar en dan zien we wel waar het schip strand.

Dus ik krijg een invite aangezien ze Healers zochten, de leader whispered mij of ik de Curve achievement heb. Die had ik natuurlijk nog niet, maar ik heb al meerdere keren de boss geprobeerd en mijn beste try met een pug was 14% en mijn Average Itemlevel was 663 dus ik mocht blijven. (Daar moet je ook nog maar geluk mee hebben, tegenwoordig gaat alles om de Itemlevels en Achievements -.-)

Toen is er 6/7 gecleared met 1 wipe op Butcher omdat de stacks verkeerd gingen, op Imperator ging het even moeilijk maar na 7 wipes is die ook gedaan. Nu heb ik dus de Curve achievement en wordt het stukke makkelijker om goede puggroups te joinen.

Tijdens de raid nog een mooi Wrist item geloot, toen kreeg ik een Heroic Highmaul Follower Mission. Followers op pad met 92%, Mission succesvol. Ik open de cache, is het hetzelfde item als wat ik gisteren heb geloot, van al de items die ik nog kan gebruiken krijg ik dat ding. Yay....

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
deed elke keer mijn garrison en dan blijft er weinig over voor de rest van de avond met 5 lvl 100's

Dus nu alleen missions en dan pvp, 4 alts hebben niets meer te zoeken in 5mans en LFR is ook zo gedaan, moet helaas nog een paar keer voor de stones.

Op het moment veel lol met pvp, 1 priest is nu zo goed als klaar met BG's, alleen nog ff veel conquests krijgen. Zijn aan het kijken of een RBG team een optie is met de guild en in de tussentijd eens een warrior proberen in pvp (daar ik alleen healers had).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Onderhand ilvl640 aangetikt zonder nog te raiden in highmaul normaal, dus ben niet ontevreden. Heb alleen de ilvl640 legandary ring, hoop deze week op de 680 ring. Ik moet echter nog 1400 Apexis Crystal, moet even uitzoeken wat de snelste manier is om deze te krijgen want het schiet niet echt op.

Gisteravond oude raids gedaan in heroic via openraid. Zag dat dat zelfs al mensen waren met de ilvl690 leganday ring.

Hoop volgende week een keer via openraid Highmaul normaal te gaan doen, gewoon om lekker te kijken. En de achievement even binnen te harken.

Onderhand ook lekker geld aan het maken met enchantment scrolls. Daarmee al 10k verdiend. Even kijken waarmee nog meer geld te verdienen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
GokuSsj schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:31:
Onderhand ilvl640 aangetikt zonder nog te raiden in highmaul normaal, dus ben niet ontevreden. Heb alleen de ilvl640 legandary ring, hoop deze week op de 680 ring. Ik moet echter nog 1400 Apexis Crystal, moet even uitzoeken wat de snelste manier is om deze te krijgen want het schiet niet echt op.
De dagelijkse quest in je town hall levert 800 of 1000 crystals op. Als je geluk heb krijg je ook nog een garrison mission die nog eens 800 stuks oplevert.

Bij mijn tweede char kreeg ik ook follower missions die elk 1000 crystals gaven, hierdoor had ik al de benodigde crystals ongeveer op het moment dat ik 100 werd (of net was).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee keer de daily doen is tussen de 1600 en 2000 shards, je kan dus met twee dagen klaar zijn.

Meeste van mijn alts zitten overigens al op 4k + shards via follower missies, zonder ooit de daily te hebben gedaan.

edit: in een ander venster nog gekeken of het niet al beantwoord was voor ik het berichte poste, was niet zo. Ik post en Kapoen is me voor, als ik toch eens niet gecontroleerd had ... ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23

Gisteravond oude raids gedaan in heroic via openraid. Zag dat dat zelfs al mensen waren met de ilvl690 leganday ring.

Hoop volgende week een keer via openraid Highmaul normaal te gaan doen, gewoon om lekker te kijken. En de achievement even binnen te harken.

Onderhand ook lekker geld aan het maken met enchantment scrolls. Daarmee al 10k verdiend. Even kijken waarmee nog meer geld te verdienen valt.
Je kan 1000 crystals verdienen door de daily uit je Garrison. Althans dat is bij de Horde zo. Heb nog een ally char op lvl 100.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Kapoen schreef op maandag 12 januari 2015 @ 09:34:
[...]

De dagelijkse quest in je town hall levert 800 of 1000 crystals op. Als je geluk heb krijg je ook nog een garrison mission die nog eens 800 stuks oplevert.

Bij mijn tweede char kreeg ik ook follower missions die elk 1000 crystals gaven, hierdoor had ik al de benodigde crystals ongeveer op het moment dat ik 100 werd (of net was).
Thanks!, die heb ik nog geen 1 keer gedaan, ga vanavond gelijk even kijken!. Snapte al niet dat mensen zo snel aan de crystals kwamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gisteren heeft de guild 7/7 heroic en 1/7 mythic gehaald.. helaas zelf niet bij kunnen zijn.. lag aan m'n bed gespijkerd..

Blijkbaar na het oefenen van afgelopen woensdag (8 % op imperator) ging deze gisteren in 2 pogingen neer. Vlak erna dus ook Kargath mythic neer.. dus waarschijnlijk vanavond Twins.

Iemand nog bepaalde tips and tricks voor een melee? (behalve de tactics etc kennen.)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wij hebben gisteren eerst Imperator hc eindelijk eens gedaan. Gelukkig ging ie na 2 of 3 tries al neer. Nu dus ook eindelijk de ahead of the curve achievement voor als ik eens een pug wil doen, helpt een hoop :)

Daarna mythic Twins gedaan. Onze beste try was volgens mij net onder de 30% op enrage, maar een hoop dps waren al even neer. Kwestie van genoeg mensen overeind houden en genoeg dps blijven doen terwijl je alles ontwijkt en die komt wel goed. De abilities zijn niet zo heel lastig als je achter 1 van de wapens gaat staan bij het vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren eindelijk highmaul normal down.
in totaal maar 1 wipe (bij imp zelf dan nog)

Smooth sailing met een random pug die nog een healer zochten.

Nu tijd om heroic toch maar eens te clearen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

Highmaul LFR gedaan in zijn volledigheid. Daarna de Legendary questline van Kathgar. Blijk ik in Highmaul wat te moeten halen bij de laatste boss instance...Kan ik die niet krijgen via LFR omdat ik die al als looted heb staan schijnbaar. :P Vanaaf maar eens gaan zoeken naar Highmaul normal. :P

Verder een bak van oude Northrend raids 25 man gesolo-ed, scheepsladingen van goud bij Trial of the Crusader door de troffetjes daar. (You face Jaraxxus! )

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Auredium schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:09:
Highmaul LFR gedaan in zijn volledigheid. Daarna de Legendary questline van Kathgar. Blijk ik in Highmaul wat te moeten halen bij de laatste boss instance...Kan ik die niet krijgen via LFR omdat ik die al als looted heb staan schijnbaar. :P Vanaaf maar eens gaan zoeken naar Highmaul normal. :P

Verder een bak van oude Northrend raids 25 man gesolo-ed, scheepsladingen van goud bij Trial of the Crusader door de troffetjes daar. (You face Jaraxxus! )
Die dingen die je uit raids (incl LFR) moet halen heb je niet in 1 weekje verzameld. Je moet 125 van die stenen en de meeste bosses geven maar 1 (met geluk 2 of 5). Dus je hebt nog wel even tijd nodig om ze te verzamelen. Gaat inderdaad wel sneller als je ook normals erbij doet.

Ik spaar ze sinds de LFR open is. Ik doe alle missies voor die stenen en ze komen af en toe ook van een work order. Ik zit nu op zo'n 85. Ik doe geen normals.

[ Voor 8% gewijzigd door BlackMage op 12-01-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:04

Auredium

Informaticus Chaoticus

BlackMage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Die dingen die je uit raids (incl LFR) moet halen heb je niet in 1 weekje verzameld. Je moet 125 van die stenen en de meeste bosses geven maar 1 (met geluk 2 of 5). Dus je hebt nog wel even tijd nodig om ze te verzamelen. Gaat inderdaad wel sneller als je ook normals erbij doet.
Sowieso moet mijn gearscore omhoog. Ik zit momenteel op 638 en dat is wat laag. Dus normal, heroic en mythic staan sowieso op de lisjt om te doen. Ik heb trouwens wel al een followermission waarvan ik 3 van die steentjes heb weten te halen.

Kathgar laat mij wel rennen zeg. -_-

By the Way; Die eerste legendary chain:
spoiler:
Waar je Kairozdormu moet doden samen met Kathgar en Chromie

Als DPS mage niet uit te spelen als DPS of tank. Je moet healer pakket, bleek ook op de forum's. De pet van Kathgar is geen goede aggro en Chomie is geen goede healer. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Auredium schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Sowieso moet mijn gearscore omhoog. Ik zit momenteel op 638 en dat is wat laag. Dus normal, heroic en mythic staan sowieso op de lisjt om te doen. Ik heb trouwens wel al een followermission waarvan ik 3 van die steentjes heb weten te halen.

spoiler:

Als DPS mage niet uit te spelen als DPS of tank. Je moet healer pakket, bleek ook op de forum's. De pet van Kathgar is geen goede aggro en Chomie is geen goede healer. :P
Ik vraag me wel af hoe de healer versie wil doen als class zonder healer spec? Of ga je er vanuit dat je met de extra dps geen healer nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 08:55:
Gaat lekker met de progress Jerry, gz!

Wij hadden gister een waardeloze setup voor Twins Mythic progress dus hebben we na de HC Imperator gecalled. Ben zelf lekker offline gegaan toen een aantal mensen voor een altrun gingen.

Ik merk dat ik door drukte (en misschien wel mijn rogue) minder plezier heb in wow de laatste tijd. Raiden is nog wel leuk, maar naast Garrison Missions doe ik eigenlijk niks meer. En zelfs die zijn niet meer zo interessant als je 25 epic 100 followers hebt...
Iig Imp HC op farm nu...

Moet ook zeggen dat ik de laatste tijd wel een beetje klaar ben met WoW, los van het raiden.

- HC's outgeared
- LFR zowel alt als main niet meer nodig (gelukkig)
- Garrison - hou niet van farmville
- Daily's worden al repetative

Merk dat ik niet eens meer zin heb om mijn 2e alt te gearen, welke op de tweakers realm zit.

Wat vind ik nog wel leuk, of wil ik nog doen.

Arena
Raiden
CM's

Maar, WoD valt eigenlijk een beetje tegen. Ben sneller op dit punt beland dan ik dacht. :F

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisterenavond hadden we dan toch eindelijk de start van het raiding bij ons in de guild. Voor mij was het de eerste echte raid ooit (afgezien van LFR, wat geen raid genoemd mag worden). We gingen met 14 man de raid in (3 healers, 2 tanks) en hebben totaal 4 uur doorgebracht.

Kargath ging down in een handjevol tries, wat een mooie graadmeter was. Wat me vooral opviel is dat bij ons de mages en enhancement shamans bovenaan stonden. Op butcher hadden we echt een boel pogingen nodig om de techniek goed te krijgen voor de stacks, maar ook die ging uiteindelijk neer. Daarna was het een groot effing wipefest op Tectus en later op Twins (beiden niet down gekregen). Het was overduidelijk dat er gewoon niet genoeg DPS was en mensen toch nog iets te lang in de shit stonden. Als je 638 DK totaal 6.2K DPS doet en een 646 Frost Mage ook de 10K niet aantikt, dan zit er toch iets echt goed mis...

Zelf zat ik telkens tussen de 12-15K DPS. De andere enhancement shaman had zijn rotatie meer op orde, maar die had ook niet de taak om healing stream op te houden (glyphed voor 15% damage reduction voor fire), dus eigenlijk was ik voor mijn eerste raid ooit wel tevreden over mijn eigen prestatie. Elke keer top 4 geweest. Overigens was de nr 5 altijd weer onder de 10K DPS, dus mensen moeten echt even aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:20:
[...]

spoiler:

Had geen last van aggro issues, in phase 2 als khadgar en cornuiten stunned zijn moet je de boss kiten.
Thats all, als aggro een issue is ff mirror images op moment die kleine adds spawned of ice-block mocht het op cd zijn.

Boss kiten zou geen probleem moeten zijn met Blink.

Zou niet weten hoe je de Healing zou moeten doen :/
Die Tank van Khadgar pakt aardig wat damage en als hij dood is dan is Khadgar erg squishy.

Vond DPS verreweg het makkelijkste om te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
BlackMage schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:25:
[...]

Ik vraag me wel af hoe de healer versie wil doen als class zonder healer spec? Of ga je er vanuit dat je met de extra dps geen healer nodig hebt?
Ik heb als mage ook healer versie gedaan. Gewoon burn en hij ging zo dood. De dps versie was ik elke keer redelijk vlug dood en toen op forums gaan zoeken inderdaad en healer gedaan en meteen klaar zonder probleem :S

Moet alleen nog iets van 30 van die stones hebben. Die droppen zeker maar op 1 difficulty per boss? Zou anders nog even normal of lfr kunnen proberen voor extra stones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
IntToStr schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:40:
[...]

Ik heb als mage ook healer versie gedaan. Gewoon burn en hij ging zo dood. De dps versie was ik elke keer redelijk vlug dood en toen op forums gaan zoeken inderdaad en healer gedaan en meteen klaar zonder probleem :S

Moet alleen nog iets van 30 van die stones hebben. Die droppen zeker maar op 1 difficulty per boss? Zou anders nog even normal of lfr kunnen proberen voor extra stones...
Ze droppen maar 1x, en volgens mij zo goed als evenveel op iedere difficulty, dus niet echt nodig om bosses extra te doen (tenzij je ze bv nog niet neergekregen hebt op je difficulty, dan zou je bv LFR kunnen doen.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:40:
[...]

inderdaad deze droppen maar 1 keer per boss per week.
Ongeacht op welke difficulty je deze gedaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Om een of andere reden heb ik het idee en het gevoel dat dit wel eens anders is geweest. Volgens mij had ik in een van de eerste weken stones uit iedere moeilijkheid raid... Maar kan me natuurlijk vergissen. :)

Desalniettemin vind ik het wel top om te lezen dat enkele lui alhier zulke super progress maken. :)

Sinds afgelopen donderdag heb ik een "guild" gevonden die mij iedere keer als PuG speler mee willen hebben naar hun heroic runs. Gisteren weer een progressrun gedaan samen met ze en we zijn inmiddels 6/7 HC aangekomen, maar naar mijn idee een alles behalve ideale setup. Op Imperator is het een kwestie van finetuning en hogere dps output op de adds en dan komt dat komende week ook wel in orde. Vanavond gok ik nog wat pogingen wagen en anders een normal run clearen i guess...

Heb bijzonder weinig spullen nog nodig uit HM (H)... Cloak, Shoulders, Wapens, Trinket, Bracers en wellicht een ring; al met al niet zo heel veel imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

RustStorm schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Heb bijzonder weinig spullen nog nodig uit HM (H)... Cloak, Shoulders, Wapens, Trinket, Bracers en wellicht een ring; al met al niet zo heel veel imo. :)
Vind ik nog best wel wat eigenlijk.... Zeker omdat het de belangrijkste items zijn..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het begin kon je die stones idd uit alle difficulties ontvangen. Maar dit was 'not intended' en hebben ze dus verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 22:54
Zijn er ook tweakers die op de server Boulderfist/Ahn Qiraj etc zitten?
Ik zoek nog een guild namelijk ben zelf Resto Shaman IL 641 en mis ook wat mensen om lekker mee te lullen.

Word een beetje zat van die pugs met lui daarin die keer op keer falen Bij Ko'ragh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Daarnaast krijg je ze ook via je garrison:
- missies
- work orders

Vandaag haal ik de 680 ring pas (wel op mijn 3e character ondertussen) op mijn paladin. Ik mag eindelijk weer vast gaan tanken in één van de twee raid teams (het liefst willen ze dat ik met 2 tanks in beide teams tank) en ga na redelijk uitvoering mijn warrior getest te hebben toch voor mijn paladin tank. Op papier leek ik warriors veel leuker en mooier te gaan vinden in WoD, maar het blijkt dat mijn liefde voor paladins toch sterker is.

Sinds vorige week is besloten twee raiding teams te maken in de guild. Ze zouden beide voor progress moeten gaan, maar het ene team bevat bijna alleen maar ervaren spelers waar het andere team vooral bestaat uit nieuwe spelers. Gisteren samen met de nieuwe spelers ervoor gekozen normal Highmaul te gaan doen zodat mensen de gevechten en elkaar leren kennen. De eerste 5 bosses ge-oneshot, één whipe op de 6e boss en vervolgens een berg whipes op de laatste boss. Dat laatste gevecht is wel echt tof moet ik zeggen. Daar heb ik zelf al redelijk vaak gewhiped, de ene keer omdat het plaatsen van de mines op de ranged group niet goed gaat; de andere keer omdat er wat fout gaat met tankswaps en wegrennen en een volgende keer simpelweg omdat er teveel damage is. Al met al toch weer lekker wat upgrades gekregen; niet alles is de beste tanking gear maar ten opzichte van 630 gear is het toch een goede upgrade (armory linkje).

Advies over build, gear (behalve enchants) en glyphs is zeker gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:51:
[...]

Vind ik nog best wel wat eigenlijk.... Zeker omdat het de belangrijkste items zijn..
Haha, toen ik het aan het typen was toen dacht ik ook bij mezelf.... hmmz, toch iets meer dan ik dacht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:52:
in het begin kon je die stones idd uit alle difficulties ontvangen. Maar dit was 'not intended' en hebben ze dus verandert.
Toch wel jammer dat echte "die-hards" altijd in het voordeel zijn uiteindelijk door dit soort "foutjes". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Hoi allemaal.

Ik heb WoW niet meer gespeeld sinds cataclysm en was gestopt omdat het het steeds meer van hetzelfde werdt en de damage numbers waren belachelijk geworden.

nu zit ik er toch aan te denken om die 10 dagen trial te gaan aktiveren.

nu mijn vraag: is het inmiddels dusdanig veranderd dat het weer een kans verdient? ik speelde zelf veel Wildstar maar helaas is de guild uit elkaar gevallen i.v.m. niet optimized Datascape 40 mans.

als ik weer ga beginnen wil ik weer mijn shaman healer oppakken. is dit nog rendabel?

wie oh wie overtuigt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
IK heb beetje het TBC gevoel bij wod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

RustStorm schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Toch wel jammer dat echte "die-hards" altijd in het voordeel zijn uiteindelijk door dit soort "foutjes". :)
Zou toch wel paar dingen kunnen verzinnen waarom ik dat eigenlijk helemaal niet zo raar zou vinden ..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
tbc vond ik zelf de beste uitbreiding van wat ik allemaal gespeeld heb.

hoe zijn de gemiddelde queue times in pve dungeons of pvp etc? ik zal me meer willen focussen op pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Flghter1982 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:08:
tbc vond ik zelf de beste uitbreiding van wat ik allemaal gespeeld heb.

hoe zijn de gemiddelde queue times in pve dungeons of pvp etc? ik zal me meer willen focussen op pve.
Als healer? zo goed als instant. Als DPS? Toch gauw ergens 20~25 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Thysiej schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:25:
[...]

Als healer? zo goed als instant. Als DPS? Toch gauw ergens 20~25 minuten
top. geld dit ook voor de low lvl dungeons? als ik start ga ik mischien wel gewoon weer van 1 tot 100 voor de lol en het leren van de nieuwe mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nou ten tijde van MoP (laatste 2 maanden ofzo) was mijn queue van lvl 15 (Deadmines) tot lvl 90 zo goed als instant als healer. Alles onder de lvl 90 was voor dps ook snel.

Of het nog steeds zo is ?
Geen idee, kan zijn de queue's langer zijn omdat spelers eerdr een lvl 90 pakken om te lvlen dan een lvl 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:07:
[...]

Zou toch wel paar dingen kunnen verzinnen waarom ik dat eigenlijk helemaal niet zo raar zou vinden ..
Ik zeg niet dat ik het raar vind... ik zeg dat ik het jammer vind. :)

Maar dat ter zijde allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ik heb vrij recent nog van 1-100 geleveld, van 15-90 had is als DPS vrij snelle queue's. Alleen tijdens de release van WoD was het op level 80 langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom dungeons doen met lvlen? Questen gaat zo ongelooflijk veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:45:
waarom dungeons doen met lvlen? Questen gaat zo ongelooflijk veel sneller
Ben pas tijdens MoP begonnen met spelen. Dan is de oude dungeons doen wel leuk zodat je die content ook mee pakt. En we levelen wel eens met een groepje dan is het wel gezellig om oude content te doen tijdens het levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind het toch wel erg jammer dat het momenteel zo gemakkelijk is om conquest points te verzamelen met minimale/geen moeite. As(s)Rhan queuen, join event raid en bij winst per event (meestal) 125 cp erbij. Je kan hier letterlijk ervoor kiezen om mee te lopen, niets te doen en toch die punten te innen. Bij ons laten we Alliane met rust wat betreft de base (alliance wint altijd) en wij winnen de rest van de events zonder weinig tegenstand. Straks loopt iedereen in conquest gear rond en heeft het geen enkele waarde meer, erg jammer.

conquest gear moet gewoon gear blijven die je (voor het grootste deel) verzameld door het spelen van Arena matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Daar heb je zeker gelijk in. Kom wel eens mensen met 4 pieces arena gear tegen en maar 10 arena wins. Zo kan je natuurlijk ook makkelijk aan ilvl 650+ raken, zeker omdat je met arena gear ook prima HM normal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 17-09 18:06

DeadLock

Vastlopen is relatief....

En het winnen van 2v2 arena games is lastiger volgens je om je arena cap te behalen? Als je de juiste classes speelt is 2v2 een stuk simpeler dan de hel van Ashran :P.

Bij mij stagneert het een beetje. Ik speel vooral pvp op mijn lock, maar ik heb moeite met het vinden van 2 goede partners voor 3v3 spelletjes. In de guild heb ik wel een aantal ingame vrienden gemaakt waar ik regelmatig samen mee speel, helaas is er weinig pvp synergie tussen onze classes.

Met RBG's ben ik een beetje vastgelopen rond 1500-1600 rating. Ik heb geen noemenswaardige achievements (2000,2200 rating) om in betere groepen een invite te krijgen en groepen zonder achievement eisen lijken lastig verder te komen. Ook verlies je met een slechte groep erg snel rating. De guild waar ik in zit is meer gefocust op WPVP en heeft geen interesse in RBG's, jammer :(. Af en toe ga ik wel mee wat horde tweakers pesten op defias brotherhood, maar om dat nu hele dagen te doen... ;).

De andere pvp/rbg guilds aan de allience kant zijn direct heel erg hardcore en vereisen 2.2k achievements om te joien. Tja, zo goed ben ik helaas niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

bitshady schreef op maandag 12 januari 2015 @ 11:47:
Ik vind het toch wel erg jammer dat het momenteel zo gemakkelijk is om conquest points te verzamelen met minimale/geen moeite. As(s)Rhan queuen, join event raid en bij winst per event (meestal) 125 cp erbij. Je kan hier letterlijk ervoor kiezen om mee te lopen, niets te doen en toch die punten te innen. Bij ons laten we Alliane met rust wat betreft de base (alliance wint altijd) en wij winnen de rest van de events zonder weinig tegenstand. Straks loopt iedereen in conquest gear rond en heeft het geen enkele waarde meer, erg jammer.

conquest gear moet gewoon gear blijven die je (voor het grootste deel) verzameld door het spelen van Arena matches.
Het is altijd al makkelijk geweest om te cappen. Vroeger (als je echt niet heel goed was) moest je gewoon ff rating tanken (lees 20keer naakt verliezen) en dan had je zo je cap.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hier de kill video van onze Butcher kill:

Pool party met Butcher! :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met de Tweakers guild weer wat progress gemaakt. Twins en Tectus HC neer.
Komen we op 6/7N 3/7 Hc . Niet al te slecht voor onze kleine casual group. :)
Pagina: 1 ... 76 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.