En het winnen van 2v2 arena games is lastiger volgens je om je arena cap te behalen? Als je de juiste classes speelt is 2v2 een stuk simpeler dan de hel van Ashran

.
Bij mij stagneert het een beetje. Ik speel vooral pvp op mijn lock, maar ik heb moeite met het vinden van 2 goede partners voor 3v3 spelletjes. In de guild heb ik wel een aantal ingame vrienden gemaakt waar ik regelmatig samen mee speel, helaas is er weinig pvp synergie tussen onze classes.
Met RBG's ben ik een beetje vastgelopen rond 1500-1600 rating. Ik heb geen noemenswaardige achievements (2000,2200 rating) om in betere groepen een invite te krijgen en groepen zonder achievement eisen lijken lastig verder te komen. Ook verlies je met een slechte groep erg snel rating. De guild waar ik in zit is meer gefocust op WPVP en heeft geen interesse in RBG's, jammer

. Af en toe ga ik wel mee wat horde tweakers pesten op defias brotherhood, maar om dat nu hele dagen te doen...

.
De andere pvp/rbg guilds aan de allience kant zijn direct heel erg hardcore en vereisen 2.2k achievements om te joien. Tja, zo goed ben ik helaas niet.