Afgelopen week niet veel gespeeld, combi werk, sport en vriendin is zwaar
. Ben wel verslaafde aan de garrison, die probeer ik elke dag even de missies te toen op mijn pala en de workorders. Heb onderhand Salvage en BS building op level 3. Net al mining op level3. Heb onderhand geen problemen meer met resources dus ga eerst voor de mill achievements en dan gooi ik dat gebouw eruit voor de inn. Dan langzaam de gebouwen naar level 3.
Onderhand ook 4 followers op ilvl630. Die nu rustig naar 650.
Heb lfr afgelopen week overgeslagen, dit omdat ik na 2 runs alles bijna al op 640 heb. Moet alleen chest en legs nog. En die hoop ik straks via missies binnen te krijgen.
Planning deze week is warlock naar level 92 zodat deze potions kan gaan maken met alchemy en een extra mining.
Kwam er gisteren achter dat je primal spirits kan wisselen naar bloods dus kan binnenkort update naar ilvl655 doen. Aangezien ik op elke alt al 200 spirits heb door al die mines. En aan een barn begin ik niet omdat ik dan verplicht ben om meer te spelen terwijl ik dat juist niet wil.
Onderhand ook 4 followers op ilvl630. Die nu rustig naar 650.
Heb lfr afgelopen week overgeslagen, dit omdat ik na 2 runs alles bijna al op 640 heb. Moet alleen chest en legs nog. En die hoop ik straks via missies binnen te krijgen.
Planning deze week is warlock naar level 92 zodat deze potions kan gaan maken met alchemy en een extra mining.
Kwam er gisteren achter dat je primal spirits kan wisselen naar bloods dus kan binnenkort update naar ilvl655 doen. Aangezien ik op elke alt al 200 spirits heb door al die mines. En aan een barn begin ik niet omdat ik dan verplicht ben om meer te spelen terwijl ik dat juist niet wil.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/