Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Afgelopen week niet veel gespeeld, combi werk, sport en vriendin is zwaar :P. Ben wel verslaafde aan de garrison, die probeer ik elke dag even de missies te toen op mijn pala en de workorders. Heb onderhand Salvage en BS building op level 3. Net al mining op level3. Heb onderhand geen problemen meer met resources dus ga eerst voor de mill achievements en dan gooi ik dat gebouw eruit voor de inn. Dan langzaam de gebouwen naar level 3.

Onderhand ook 4 followers op ilvl630. Die nu rustig naar 650.

Heb lfr afgelopen week overgeslagen, dit omdat ik na 2 runs alles bijna al op 640 heb. Moet alleen chest en legs nog. En die hoop ik straks via missies binnen te krijgen.

Planning deze week is warlock naar level 92 zodat deze potions kan gaan maken met alchemy en een extra mining.

Kwam er gisteren achter dat je primal spirits kan wisselen naar bloods dus kan binnenkort update naar ilvl655 doen. Aangezien ik op elke alt al 200 spirits heb door al die mines. En aan een barn begin ik niet omdat ik dan verplicht ben om meer te spelen terwijl ik dat juist niet wil.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Catscratch schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:34:
[...]

1250 CP? Kan je hier iets meer over vertellen? Ik dacht dat je CP's enkel kon verdienen met rated battlegrounds met premade groepen?
In ashran kun je ook conquest points verdienen door: De "boss/commander" van de andere faction te killen..350cp en een epic lockbox volgens mij. Maar wat er vaak gebeurt is dat de alliance de boss farmed terwijl horde de Events farmed in Ashran.

Er spawnen 4 events kort na elkaar ongeveer 10x per uur die elk 125CP + 250Honor points en kans op een blauwe crate met pvp gear als reward geven.

Kijk voor de grap eens bij LFG - pvp Ashran. Dan zie je vaak "Event farming" groups etc.

Heb in 2 dagen tijd 4300cp punten gehaald :P in 3-4uur speeltijd.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Wij (The Power Rangers - Emeriss) hebben ook 7/7HC nu!
Vanaf volgende week mythic proberen :)
Dit is de 1e keer in mijn 8 jaar WoW dat ik fatsoenlijk raid vanaf launch, en dat ook nog met mijn eigen guild! Heerlijk gevoel.

WoD is als raider wel wat saai, ik log alleen nog maar op de raid momenten want er is geen lange questline of een grindfest om betere gear te krijgen...
Grappig: Vroeger was grinden een must en SUPER saai door minder spannende rotaties en zelfs onmogelijk voor non-DPS specs. Tegenwoordig zijn rotaties leuk om te doen en komt iedere spec wel mee om wat damage te doen, halen ze het hele grinden eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zooo en toen de laatste "wing" van LFR ook gedaan; is zoals alle vorige bosses een eitje... of ik ben wat biased omdat ik Imperator normal gedaan heb.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

LFR, is sowieso easy hehe. Je hoeft nauwlijks de skills te dodge, healers kunnen bijna alles out healen :P Deze week maar eens kijken of ik een normal groepje kan vinden...vanavond ilvl650+ zodra ik de pvp dagger kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Iemand hier ervaring met WoW op 4k? Ik zit momenteel heel erg te twijfelen om voor mijn pc een 4k monitor tekopen. Nu weet ik wel dat ik de meeste moderne games niet kan spelen op mijn gigabyte 670GTX op 4k, maar aangezien WoW meer CPU dan GPU is vraag ik me af of ik daar bij WoW op 4k wel mee weg kan komen? Als processor heb ik een i5-3570k die op stock snelheden draait.

Ik heb al flink zitten googlen, maar ik kom enorm tegensprekende dingen hierover tegen.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:20:
LFR, is sowieso easy hehe. Je hoeft nauwlijks de skills te dodge, healers kunnen bijna alles out healen :P Deze week maar eens kijken of ik een normal groepje kan vinden...vanavond ilvl650+ zodra ik de pvp dagger kan kopen.
Helemaal waar :)

Ik ga deze week proberen om in ieder geval 6/7 heroic te clearen middels de premade group finder. Het zal mij uitermate benieuwen hoe dat zal bevallen. M'n ilvl is nu 657 volgens mij. Ben wel toe aan gear van een niveautje hoger. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Weet iemand overigens of de PVP trinket een cooldown shared met "zichzelf" zie niet dat hij unique is, dus kan ik er dan twee equipen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, wij raiden ook 'fatsoenlijk' vanaf launch. Alleen begonnen we met normal mode omdat de meesten toen nog niet eens in heroic dungeon gear rondliepen. Inmiddels farmen we zonder wipes en problemen 6/7 normal, maar het blijf een groot faal feest op imperator met traps en debuff.

2/7 heroic is geen enkel probleem en we gaan nu verder pushen in heroic. Hopelijk helpt dat de recruitment wat, want als raid leader wordt ik niet blij als ik 4 hunters en 5 paladins zie in een 15 mans raid.

Op dit moment hebben we eigenlijk als actieve spelers:
1x monk
1x Deathknight
2x warrior
5x paladin
4x hunter

En semi actief (pvp spelers die af en toe meehelpen in raidsbijv):
1x mage
1x priest
2x druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, en daarom heb ik dus elke tank behalve warrior op 100. Dan kan ik qua class inspelen op de setup. Schijnt de guild erg blij mee te zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

We gaan bij ons in de guild nu de raids in met de volgende setup:

Tanks
Warrior, Druid

Healers
Shaman, Druid, Paladin

DPS
Mage (2x), Priest, Hunter, Warrior, Shaman, Death Knight

We zouden nog een warlock erbij krijgen, maar die krijgt het niet voor elkaar om Bronze proving grounds te halen (en dus wil ik hem voor geen goud in de raid hebben). Onze eis is 630 ilvl voor Normal raids, die hij dus nooit gaat halen als hij de Heroic Dungeons niet in komt. :o
lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:45:
haha, en daarom heb ik dus elke tank behalve warrior op 100. Dan kan ik qua class inspelen op de setup. Schijnt de guild erg blij mee te zijn.
Lijkt me heel prettig om te hebben inderdaad, dat je tank zich zo kan aanpassen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Prx op 07-01-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

Als je bronze niet voor elkaar krijg kan je beter uninstallen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:45:
Tja ik ken het hoor, ik ben die monk, de raid leader en healer. Ik heb echter een ilevel 643 resto druid paraat en een holy priest in aanmaak. Daarvoor ligt al drie stuks crafted gear klaar en via followers hebben al mijn alts als ilevel 630 items voor de 94 zijn. Ik level een paar levels zodat ik wat followers heb met allemaal en verder 3x per dag missies starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Vanochtend na 2 weken twijfelen toch maar WoD gekocht, wou eerst niet meer spelen maar iedereen weet hoe het gaat na verloop van tijd.
Wil voornamelijk weer een beetje casuel gaan raiden en alt's levelen en mounts collecten, dat is wat is voornamelijk doe.
Nu ben ik niet helemaal op de hoogte welke classes het nu perfect doen en welke wat minder, volgende keuzes heb ik (zijn allemaal level 90)
-Elemental Shaman, altijd mijn main geweest, meestal met resto offspec.
-Guardian Druid, vaste alt, leuk om LFR's te tanken ( ja ik weet het ik ben gek maar ik had er lol in)
-Hunter, deze is nu nog 68 en hiervoor wil in een boost gebruiken samen met Skinning en LW
-Monk, welke spec ik ga en wil spelen geen idee.

Kan niet kiezen, wie kan mij wat advies geven met eventueel een kleine toelichting.
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lang verhaal kort: speel wat je het leukst vindt om te spelen... Alle characters zijn gewoon echt wel gelijkwaardig als het gaat om het nut er van.

Dus, met andere woorden, als de shaman altijd je main is geweest; dan zou ik deze gewoon lekker levelen naar 100. Is en blijft dus een leuke class voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
RustStorm schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:25:
Lang verhaal kort: speel wat je het leukst vindt om te spelen... Alle characters zijn gewoon echt wel gelijkwaardig als het gaat om het nut er van.

Dus, met andere woorden, als de shaman altijd je main is geweest; dan zou ik deze gewoon lekker levelen naar 100. Is en blijft dus een leuke class voor je.
Ja daar ben ik mij ook van bewust, dan ga ik toch voor de Hunter denk ik, mede om het feit dat ik die sinds Vanilla niet meer heb gespeeld maar nooit zin had om te levelen, en nu kan ik hem instant 90 maken met mooie profs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ik zou inderdaad shaman lekker naar 100 levelen en dan je hunter boosten en ook levelen. Je bent in 12-14 uur spelen wel level 100 dus veel tijd kost het je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Prx schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:52:
We gaan bij ons in de guild nu de raids in met de volgende setup:

Tanks
Warrior, Druid

Healers
Shaman, Druid, Paladin

DPS
Mage (2x), Priest, Hunter, Warrior, Shaman, Death Knight

We zouden nog een warlock erbij krijgen, maar die krijgt het niet voor elkaar om Bronze proving grounds te halen (en dus wil ik hem voor geen goud in de raid hebben). Onze eis is 630 ilvl voor Normal raids, die hij dus nooit gaat halen als hij de Heroic Dungeons niet in komt. :o

[...]

Lijkt me heel prettig om te hebben inderdaad, dat je tank zich zo kan aanpassen. :)
Ben zelf nu net ready voor Heroics als warlock.
Proving grounds waren een eitje op silver, ben nu van plan wat gear uit de heroics te trekken en via LFR mee te raiden. Maar met een select groepje zou dit vele malen toffer zijn.
Misschien dat we wel wat kunnen regelen.
Liquidgenius profile

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Shaman is nu wel lekker spelen. Ik zat laatst in een groep met elemental shaman met zieke DPS.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
predacore schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:33:
[...]

Ben zelf nu net ready voor Heroics als warlock.
Proving grounds waren een eitje op silver, ben nu van plan wat gear uit de heroics te trekken en via LFR mee te raiden. Maar met een select groepje zou dit vele malen toffer zijn.
Misschien dat we wel wat kunnen regelen.
Liquidgenius profile
Ik had toch wel even moeite met Silver. Zeker diegene met die grotere groepen. Moest echt even gearen voordat het mij lukte. Ik doe misschien iets fout, maar ik had er wel een beetje moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 16:12
Lanithro schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:35:
[...]

Ik had toch wel even moeite met Silver. Zeker diegene met die grotere groepen. Moest echt even gearen voordat het mij lukte. Ik doe misschien iets fout, maar ik had er wel een beetje moeite mee.
Volgens mij verschilt het best wel per class. Op m'n elemental shaman moest ik best even opletten om Silver te halen en heb ik ook een keer of drie gefaald, terwijl ik op m'n hunter gisteren nog even Endless heb gedaan en de eerste twintig waves dik tijd over had. Silver was een eitje met m'n hunter, dat heb ik in 590 gear gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Sowieso maakt gear niks uit in proving grounds toch? Je gear wordt namelijk up/down scaled naar een bepaald en vast ilvl. Misschien dat sockets niet meetellen ofzo?

edit
@hieronder: ah ok duidelijk

[ Voor 10% gewijzigd door temp00 op 07-01-2015 12:47 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
De monsters schalen mee met je iLevel, je gear verandert niet. Dit is anders dan hoe het eerst was en ook anders dan hoe Challenge Modes werken. Het minimale iLevel is 615, dus als je een lager iLevel hebt dan is het lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Net een http://www.wowhead.com/it...licked-cloak-of-kaufebyrd geloot uit een big salvage crate. Gaat ongeveer voor 15.000 gold op de server. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
Meeste dps die falen doen dat in waar die adds er zijn

Sommige (zekere caster classes) moest ik alle kleine dotten en daarna pas grote neerhalen om het te kunnen halen.
Waar ik met andere classes 20sec nog te gaan alles al neer had.

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 07-01-2015 12:50 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Amras schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:41:
De monsters schalen mee met je iLevel, je gear verandert niet. Dit is anders dan hoe het eerst was en ook anders dan hoe Challenge Modes werken. Het minimale iLevel is 615, dus als je een lager iLevel hebt dan is het lastiger.
Gaat dat ook op voor gold of is dat gebaseerd op een nog hoger ilvl? Ik haalde met ilvl590 als protection warrior met gemak zilver op dps en tank, maar gold was toch een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
Amras schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:48:
[...]

Volgens mij verschilt het best wel per class. Op m'n elemental shaman moest ik best even opletten om Silver te halen en heb ik ook een keer of drie gefaald, terwijl ik op m'n hunter gisteren nog even Endless heb gedaan en de eerste twintig waves dik tijd over had. Silver was een eitje met m'n hunter, dat heb ik in 590 gear gedaan.
Ik moest ook wel grinniken toen iedereen Silver was aan het uitvogelen, terwijl ik Gold al had (na 1x faal, door per ongeluk geen berserk meer te hebben voor de laatste). Volgens mij is Hunter gewoon té goed in Proving Grounds. Aangezien ik geen movement penalties heb (naast de kleine damage increase van MM als je stil staat), is Proving Grounds echt een lachertje.

Zou het eens een keer op een andere class moeten proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Voor de buffs die mage weer terug kreeg had ik proving grounds gedaan met ilvl < 600. Daar was het af en toe even opletten omdat het een beetje alles of niets is met frost. Als je een cooldown hebt blaas je alles weg en zonder cooldowns kun je net zo goed /sleep doen ongeveer.

Zou voor de grap weer eens moeten proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
dio22 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Gaat dat ook op voor gold of is dat gebaseerd op een nog hoger ilvl? Ik haalde met ilvl590 als protection warrior met gemak zilver op dps en tank, maar gold was toch een ander verhaal.
Het gaat ook op voor Gold, ook ilvl 615.
Scallius schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:15:
[...]

Ik moest ook wel grinniken toen iedereen Silver was aan het uitvogelen, terwijl ik Gold al had (na 1x faal, door per ongeluk geen berserk meer te hebben voor de laatste). Volgens mij is Hunter gewoon té goed in Proving Grounds. Aangezien ik geen movement penalties heb (naast de kleine damage increase van MM als je stil staat), is Proving Grounds echt een lachertje.
De uitdaging begint wel bij Endless, dan merk je dat je als MM echt Barrage moet nemen om die kleine AoE beestjes dood te krijgen. Met BM en SV kwam ik vaak single target DPS te kort. Ook is het belangrijk dat je een strategie gaat bepalen voor iedere wave om deze zo optimaal mogelijk te doen. Kostte mij toch een paar avonden oefenen voordat ik tot 30 waves kwam.

Wel grappig dat er volgens wowprogress slechts één andere hunter op mijn (connected) server is die ook boven de 30 waves kwam, ik heb echter net wat meer punten gehaald (3299). Guildie van mij staat met z'n monk op plaats 4 worldwide alle classes met 9800 punten ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Laatst online: 27-08 09:46
Amras schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:22:
[...]

[...]

De uitdaging begint wel bij Endless, dan merk je dat je als MM echt Barrage moet nemen om die kleine AoE beestjes dood te krijgen. Met BM en SV kwam ik vaak single target DPS te kort. Ook is het belangrijk dat je een strategie gaat bepalen voor iedere wave om deze zo optimaal mogelijk te doen. Kostte mij toch een paar avonden oefenen voordat ik tot 30 waves kwam.

Wel grappig dat er volgens wowprogress slechts één andere hunter op mijn (connected) server is die ook boven de 30 waves kwam, ik heb echter net wat meer punten gehaald (3299). Guildie van mij staat met z'n monk op plaats 4 worldwide alle classes met 9800 punten ofzo. :P
Hm, endless nog niet geprobeerd.. Misschien maar es een keertje doen. Eigenlijk moet ik sowieso nog heel wat gaan doen, zoals meer serieus gaan raiden en challenge modes. Maar cba om langer dan 15 minuten ingelogd te blijven tegenwoordig :')

Misschien dat ik een paar daagjes WoW niet aanraak en dan weer een keer ervoor ga. Ben denk ik vooral burned op het feit dat ik Horde speel (overgehaald, omdat maatjes het spelen), maar helemaal niets met Horde heb.

Sowieso run ik Barrage op MM, omdat het naar mijn mening de geringe AoE damage van MM compenseert. Multi-shot is qua damage te droevig imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik kijk naar mijn stats:

Tank Paladin -> Silver was hell
Tank Druid -> Silver was faceroll
Tank Monk -> Silver was te doen
Tank DK -> Silver iets lastiger dan Monk, maar haalbaar

DPS Mage -> 8 pogingen, frost mage is hell hiervoor
DPS Druid Feral -> 4 pogingen
DPS Druid Balance -> 1 poging
DPS Paladin -> 3 pogingen
DPS Monk -> 1 poging.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Warrior Tank / Dps one shot op brons/silver. Dps zowel met Glad en Fury om toen het verschil in spec te zien.

3xPriest DPS / Heal one shot op brons/silver (had al de endless wave 30 op 1 van de priests van uit MoP).
Brons tank op shadow wave 3 >.>

Shaman DPS (ele) / Heal one shot op brons/silver de DPS stelde echt niets voor, gewoon chain lightning op de pack en die grote neer maaien en dan ~25sec wachten op de nieuwe wave.

Alles gedaan in fresh 100 gear dus om en na bij de ilvl 600.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Amras schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:41:
Ik heb pas deze week ilvl hoger dan 610, dus dat zal dan wel de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:29:
Als ik kijk naar mijn stats:

Tank Paladin -> Silver was hell
Tank Druid -> Silver was faceroll
Tank Monk -> Silver was te doen
Tank DK -> Silver iets lastiger dan Monk, maar haalbaar

DPS Mage -> 8 pogingen, frost mage is hell hiervoor
DPS Druid Feral -> 4 pogingen
DPS Druid Balance -> 1 poging
DPS Paladin -> 3 pogingen
DPS Monk -> 1 poging.
Moet zeggen dat ik tank op paladin totaal geen moeite mee had.
DPS op Mage (frost) ging me ook totaal moeiteloos af.
DPS op paladin vond ik wel tricky.

Het meeste kutte vond ik nog Healing op paladin.
Bronze was redelijk te doen (kan vast makkelijker) maar silver was een hell.
Die NPCs (Warrior, rogue, mage en hunter) interrupten voor de kut niet.
Ik heb als healer (!!!) in melee range moeten gaan staan om die kak AoE de hele tijd te interrupten (terwijl de party voldoende stun en interrupt heeft om het te chainen).

'Heal dan gewoon AoE dmg weg?'
- Waarom AoE dmg weg healen als de party in staat zou moeten zijn AoE dmg volledig te voorkomen?

Wat was ik blij toen ik silver na ontelbare pogingen eindelijk voltooid had.
Vervolgens HCs en raids in en geen enkele moeite met healen gehad (Proving grounds zijn broken voor sommige class/spec combos)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik blijf het mooi vinden dat tanking totaal geen drol met tanken te maken heeft, en gewoon een achtelijke dps race is.

Maar goed, verwachten dat tanks echt iets leren in het spel ben ik allang af gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkfreak schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Moet zeggen dat ik tank op paladin totaal geen moeite mee had.
DPS op Mage (frost) ging me ook totaal moeiteloos af.
DPS op paladin vond ik wel tricky.

Het meeste kutte vond ik nog Healing op paladin.
Bronze was redelijk te doen (kan vast makkelijker) maar silver was een hell.
Die NPCs (Warrior, rogue, mage en hunter) interrupten voor de kut niet.
Ik heb als healer (!!!) in melee range moeten gaan staan om die kak AoE de hele tijd te interrupten (terwijl de party voldoende stun en interrupt heeft om het te chainen).

'Heal dan gewoon AoE dmg weg?'
- Waarom AoE dmg weg healen als de party in staat zou moeten zijn AoE dmg volledig te voorkomen?

Wat was ik blij toen ik silver na ontelbare pogingen eindelijk voltooid had.
Vervolgens HCs en raids in en geen enkele moeite met healen gehad (Proving grounds zijn broken voor sommige class/spec combos)
Wacht maar tot je Endless wave doe, een haat jegen mages wordt daar opgewekt.
Mage gaat vrolijk met de explosion debuff in de melee staan om 2 targets te AoE'en...

Lastig als de Mage en Tank/Rogue de debuff krijgt.

Tegenwoordig heb je gelukkig de glyph om 2 targets te dispellen dus verwacht in WoD endless minder irritatie.

Als priest heb je dan wel Life Grip .. maar niet voor elke keer en interupten kon je in MoP.

The Horror....

Daarom in WoD en Silver en klaar er mee met die onzin lol.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 07-01-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 15:48:
[...]

Wacht maar tot je Endless wave doe, een haat jegen mages wordt daar opgewekt.
Mage gaat vrolijk met de explosion debuff in de melee staan om 2 targets te AoE'en...

Als priest heb je dan wel Life Grip .. maar niet voor elke keer en interupten kon je in MoP ook niet.

The Horror....

Daarom in WoD en Silver en klaar er mee met die onzin lol.
Ik ben niet verder dan silver gaan proberen. Geen behoefte aan XD :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Hadden we afgelopen weekend onze 1e Koragh en Margok kill op Heroic, hebben we vandaag even in 2.5 uur 6/7 HC gefarmed! :D

Gaat echt heerlijk zo, superleuk team en een paar mensen geboost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:33:
Hadden we afgelopen weekend onze 1e Koragh en Margok kill op Heroic, hebben we vandaag even in 2.5 uur 6/7 HC gefarmed! :D

Gaat echt heerlijk zo, superleuk team en een paar mensen geboost!
Super tof, grats! :) Nu nog Imperator en dan heb je een ahead of the curve achievement! :) Yay!

Ik hoop deze week een goede premade te vinden voor heroic. Heb vanochtend mijn eerste heroic HM Cache van een mission mogen looten en openen; een Warforged Earthfury Band -- niet het beste wat ik kon krijgen, maar het vervangt in ieder geval mijn instance ring... <3

Mochten guilds aan probleem hebben members te verkrijgen voor een Heroic HM run; je kan het altijd aan me vragen als ik online ben :) (Alliance)

Heb inmiddels een nieuw "doel" ingame... Ik ga de Inn proberen leeg te huren als het gaat om followers... :) Ben benieuwd hoeveel weken dat gaat duren. :)

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 08-01-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Gister 1/7 Mythic behaald met Guild. De avond daarvoor ook al met een PUG gedaan, dus het was wel te verwachten ;).

6/7 heroic daarna nog gefarmed. Ben benieuwd of we Imp HC een beetje op farm kunnen krijgen. De eerste kill is er iig al.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ben ik jaloers op degenen die al op heroic zover zitten... dankzij mijn guild zit ik nog steeds vast in normal mode op 4/7... dankzij party finder wel 6/7 op normal, maar de laaste, daar blijven we maar op wipen door ranged die percies heel graag die mines laten ontploffen, of door de force nova in P4 waarbij mensen vergeten dat er genoeg range tussen hun moet zitten...

als iemand ooit een plekje overheeft in zijn raid groep voor een dps of tank, piramon-nagrand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:00:
wat ben ik jaloers op degenen die al op heroic zover zitten... dankzij mijn guild zit ik nog steeds vast in normal mode op 4/7... dankzij party finder wel 6/7 op normal, maar de laaste, daar blijven we maar op wipen door ranged die percies heel graag die mines laten ontploffen, of door de force nova in P4 waarbij mensen vergeten dat er genoeg range tussen hun moet zitten...

als iemand ooit een plekje overheeft in zijn raid groep voor een dps of tank, piramon-nagrand :D
Hmm, als je op normal niet verder komt dan 4/7 is het misschien eens tijd om een andere guild te zoeken ;)
Guild waar ik nu inzit is vrij casual kwa raidtijden maar zelfs wij zitten nu op 1/7 mythic en 7/7/ heroic. Alt raids clearen 7/7 highmaul normal in 1,5 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krukar schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Hmm, als je op normal niet verder komt dan 4/7 is het misschien eens tijd om een andere guild te zoeken ;)
Guild waar ik nu inzit is vrij casual kwa raidtijden maar zelfs wij zitten nu op 1/7 mythic en 7/7/ heroic. Alt raids clearen 7/7 highmaul normal in 1,5 uur...
ik weet wat je bedoeld, maar het is een guild vol met vrienden irl. Dus ik pug lekker verder terwijl ze verder aanmodderen op de bosses... We hebben een paar heel geskillde spelers, maar er zitten er ook van het formaat terri-bad tussen :p

Maar de spelers worden beetje bij beetje wel beter en het begint al iets vlotter te gaan... Maar ik zit ondertussen wel een beetje mezelf te vervelen... De eerste 4 bosses zijn totaal geen uitdaging voor mij, maar andere maken er steeds weer een zooitje van...

In welke guild zit je en wat zijn de raid dagen/tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:00:
Oh grappig joh! je bent de eerste mede-Nagrand-ganger die ik hier tegen kom. :) /wave

Ik heb zojuist op het forum van de guild gezet dat ik mezelf graag beschikbaar stel om plekken op te vullen in de raids. Helaas is dat zeer sporadisch noodzakelijk... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:17:
[...]

Oh grappig joh! je bent de eerste mede-Nagrand-ganger die ik hier tegen kom. :) /wave

Ik heb zojuist op het forum van de guild gezet dat ik mezelf graag beschikbaar stel om plekken op te vullen in de raids. Helaas is dat zeer sporadisch noodzakelijk... :-/
oh joy een mede nagrand'er!

Ik ken ook niemand anders die op nagrand speelt hier :)
Ik ga vanavond nogmaar eens met onze guild mee en hopen dat we toch op 5/7 geraken... die loot pinata is toch super ez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
hmr schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:55:
Gister 1/7 Mythic behaald met Guild. De avond daarvoor ook al met een PUG gedaan, dus het was wel te verwachten ;).

6/7 heroic daarna nog gefarmed. Ben benieuwd of we Imp HC een beetje op farm kunnen krijgen. De eerste kill is er iig al.
Voor mij was het wel de eerste Mythic kill. Heb daarbij zelfs rank 50 gehaald op world of logs, niet slecht vind ik zelf :D

Zondag even Imperator een zetje geven en dan door naar Twins. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:20:
[...]

oh joy een mede nagrand'er!

Ik ken ook niemand anders die op nagrand speelt hier :)
Ik ga vanavond nogmaar eens met onze guild mee en hopen dat we toch op 5/7 geraken... die loot pinata is toch super ez...
En nog eens een mede-warrior ook! ;) Potverdorie, wat een toevalligheid! ;) Enkel tank vs smv. ;)

Ik zit overigens in Quelm, jij in Trinity zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:22:
[...]

En nog eens een mede-warrior ook! ;) Potverdorie, wat een toevalligheid! ;) Enkel tank vs smv. ;)

Ik zit overigens in Quelm, jij in Trinity zie ik :)
yes yes :D prot/glad tank comming up :D
Verder heb ik ook nog een resto shammy, met offspec ele op ilvl 646.
Nu tegen eind deze week mijn rogue naar level 100 brengen en deze dan even snel gearen via satchels + LFR+ pugs en dan zit deze hopelijk tegen eind volgende week ook rond de 640 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:30:
[...]

yes yes :D prot/glad tank comming up :D
Verder heb ik ook nog een resto shammy, met offspec ele op ilvl 646.
Nu tegen eind deze week mijn rogue naar level 100 brengen en deze dan even snel gearen via satchels + LFR+ pugs en dan zit deze hopelijk tegen eind volgende week ook rond de 640 ^^
Ik heb een shaman geleveld naar 100, maar ben er meteen mee gestopt. Enhancement, is wel heel erg leuk; maar merk dat ik geen tijd meer kan/wil steken in het gearen van zo veel poppetjes. :) Ben op dit moment ook een poging wagen tot het levelen van mijn paladin. Zit op dit moment op level 91, maar na een paar quests houd ik het alweer voor gezien.. :| Dit in tegenstelling tot het verleden; ging ik continu gewoon door met levelen, en gearen en zo veel mogelijk uit characters halen als mogelijk...

WHAT"S HAPPENING TO ME!!!?!!?!!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 11:38:
[...]

Ik heb een shaman geleveld naar 100, maar ben er meteen mee gestopt. Enhancement, is wel heel erg leuk; maar merk dat ik geen tijd meer kan/wil steken in het gearen van zo veel poppetjes. :) Ben op dit moment ook een poging wagen tot het levelen van mijn paladin. Zit op dit moment op level 91, maar na een paar quests houd ik het alweer voor gezien.. :| Dit in tegenstelling tot het verleden; ging ik continu gewoon door met levelen, en gearen en zo veel mogelijk uit characters halen als mogelijk...

WHAT"S HAPPENING TO ME!!!?!!?!!! 8)7
ouderdom? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shush!!! Niet hardop zeggen! Is zo confronterend! :X

Zo... Vanmiddag toch maar eens even poging wagen tot levelen paladin... Gewoon, omdat het kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alledrie de plates nu en ook al pompt pally er op moment erg makkelijk zeer hoge dps uit. Ik vind yawn, haal veel meer lol uit frost dk of fury warr. Mainly fury warr gewoon omdat hulk smash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga van zodra ik alle gear heb voor mijn warrior prot spec toch eens beginnen aan mijn fury gear te verzamelen... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fury is awesome, wel hectisch niet makkelijk om constant dps te maintainen maar dat maakt het voor mij leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:16:
Fury is awesome, wel hectisch niet makkelijk om constant dps te maintainen maar dat maakt het voor mij leuk
mja mss wel, maar ik hou wel van een iets hectischere playstyle... een gewone 1-2-3 rotatie is zoooo boring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 13:53:
[...]

mja mss wel, maar ik hou wel van een iets hectischere playstyle... een gewone 1-2-3 rotatie is zoooo boring...
agreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik zelf ben voor de raid setup van mijn warrior geswitched naar mijn healing priestie. Maar moet zeggen dat ik,ondanks dat ik vrij dik in de gear zat, toch moeite had met hogere dps dan 22~k eruit te krijgen op the Butcher.

En dan heb ik het over fury... :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb alleen maar exponentiele stijging gezien in relatie tot gear dps output. En het hangt idd behoorlijk samen met mijn eigen performance, maar nog niet genoeg boss fights gedaan om daar een eenduidig antwoord op te geven. Zit op moment bij normals toch meestal wel in de top 5 dps met 640 ilvl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Wie had het er hier laatst over dat die het zo irritant vond dat andere mensen snel elites trappen?
January 7

Garrisons, Followers, and Outposts

Garrison Buildings
Barn
Deadly Iron Trap now only traps an elite creature (Direfang Alpha, Ironhide Bull, and Wetland Trampler) that the player or party has tap credit on.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohh, bijna 40 minuten queue tijd om een normal dungeon te doen op m'n Enhancement shaman... :| omg!

Blijf dit keer maar eens even in de queue, kijken hoe de instance zal gaan aflopen (en welke het is natuurlijk)

Misschien intussen maar eens in Nagrand verder questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:54:
Ohh, bijna 40 minuten queue tijd om een normal dungeon te doen op m'n Enhancement shaman... :| omg!

Blijf dit keer maar eens even in de queue, kijken hoe de instance zal gaan aflopen (en welke het is natuurlijk)

Misschien intussen maar eens in Nagrand verder questen.
poor you!
doe zoals mij, dungeons spammen op je tank en de satchels die je krijgt doorsturen naar je alt en die daarop openmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:58:
[...]

poor you!
doe zoals mij, dungeons spammen op je tank en de satchels die je krijgt doorsturen naar je alt en die daarop openmaken :D
Dat is wellicht een idee :) Ben alleen niet echt een ontzettende Tank fanaat <3

Serieus... Kom ik een instance binnen bij de laatste baas... /zucht

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 08-01-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Dat is wel erg zuur als je 40+ min. in de queue heb gestaan :/ Is er trouwens al iets bekend over de nieuwe BE models? Ben wel benieuwd hoe die eruit zien.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:03:
[...]

Dat is wellicht een idee :) Ben alleen niet echt een ontzettende Tank fanaat <3

Serieus... Kom ik een instance binnen bij de laatste baas... /zucht
Ik wil best samen met je queuen met mijn lvl 100 Resto Shaman (Alliance). Vanaf lvl 97 is het dan wel alleen Skyreach die we kunnen doen.

Members only: Battle.net ID
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Is er trouwens een memberslist waar ik overheen kijk?
Zit zelf op meerdere servers, maar voornamelijk op Frostwhisper.
Toevallig ook andere tweakers die daar hun haard hebben?

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:07:
[...]

Ik wil best samen met je queuen met mijn lvl 100 Resto Shaman (Alliance). Vanaf lvl 97 is het dan wel alleen Skyreach die we kunnen doen.

Members only: Battle.net ID
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dat zou tof zijn :)

M'n shaman is ook gewoon level 100 hoor, dus we kunnen gewoon alle normals doen. :)

Ik zal je binnenkort verzoek sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Butcher Mythic 2% wipes zijn vervelend :(.
Zo'n krappe enrage.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nice, sinds vanavond 3 items er bij

670 on-use trinket van twins :7
685 offhand van kargath bonus roll :7
685 cloak :7

668 ilvl nu :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren raid met de guild! Eindelijk nog eens wat progressie!
De slackers brachten gisteren precies hun A-game, waardoor we op 2 uurtjes tijd de eerste 5 bosses gesloopt hebben.

Kargath - 1 shot (normal + heroic)
butcher - 1 shot
brackenspore - 2 shot
tectus - 2 shot
Twins - 3 shot.

Was de eerste keer dat we tot twins zijn geraakt en de eerste keer dat tectus ook down ging.

Natuurlijk geen tank trinkets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren heb ik mijn geluk beproefd met de Premade Group Finder voor een Heroic HM run. En wat denk je? Ik koos voor een progress run, en dat bleek een guildrun te zijn die enkel 1-2 pugs nodig hadden, waarvan ik er een was geworden.

-- Kargath down
-- Tectus down
-- Butcher down ; Gauntlets of the Heavy Hand van een bonus roll -- time to sell!
-- Brackenspore down ; Mosscrusher Sabatons are mine! ;)

Het leuke was, dat de laatste twee progress attempts waren, en moet zeggen; 5 attempts max en ze waren down. Dus ik was eerlijk gezegd wel vrij onder de indruk hoe ze het deden, je kon merken en zien dat het best wel skilled players zijn. Jammer dat we niet Twins ook nog even gedaan hadden, dat zou sowieso een one-shot zijn.

Bizar was wel... Eerste twee fights en de trash... ik dacht, WTF is er aan de hand met m'n dps... Ik kwam amper boven de 16k uit... Dus schaamde me best wel en begreep er intussen helemaal niks van... Dus ik nog eens heel goed kijken naar m'n gear toen we een wipe hadden gehad op de Butcher... En wat bleek; ik hobbelde gewoon rond met de Chef's Hat op m'n hoofd... Gek hè, dat de DPS dan zo tegenvalt. :$

Na het vervangen van de head piece zat ik bij de resterende gevechten rond de 24k dps en stond regelmatig boven aan. Topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

very nice! ik ga vanavond waarschijnlijk op zoek achter een heroic pug... hopen dat ik er 1tje vind die goed genoeg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten jullie toevallig of je als buitenstaander zonder Enchanting spullen kan disenchanten bij een enchantersgebouwtje van een andere speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
RustStorm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:17:
Weten jullie toevallig of je als buitenstaander zonder Enchanting spullen kan disenchanten bij een enchantersgebouwtje van een andere speler?
Edit: Las het verkeerd. Volgens mij is dat niet mogelijk bij een andere speler.

Even snel gekeken maar disenchanten kan wel via het enchantersgebouwtje van een andere speler.
You can DE items in somebody else's garrison though so that may be what you're thinking of. They fixed players ability to pick herbs and ores from other garrisons. Other than that, dunno what you could possibly want out of somebody else's garrison.

[ Voor 47% gewijzigd door versay op 09-01-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

temp00 schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:00:
Dat is wel erg zuur als je 40+ min. in de queue heb gestaan :/ Is er trouwens al iets bekend over de nieuwe BE models? Ben wel benieuwd hoe die eruit zien.
http://us.battle.net/wow/...ood-elf-update-11-25-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Na de kerst en nieuw jaars "break" ook maar weer eens verder gegaan met raiden.

Zitten nu op 6/7 heroic. Helaas werd me afgelopen woensdag gevraagd te gaan tanken als druid i.p.v. lekker als feral te dps'en.. gelukkig zijn de items in highmaul redelijk goed geoptimaliseerd voor Guardian (en behoorlijk slecht voor feral). Alle 6 heroic bosses als one-shot en tot 14 % gekomen op Imperator.

Eerlijk gezegd niet verwacht, gezien m'n gear niet optimaal was (ilvl 615 trinkets :P), ik weinig ervaring met guardian tanken in WoD heb en de tank die niet kon de main tank was. Ben dus erg benieuwd hoe ver we zondag komen als hij weer terug is en ik weer gezellig Feral kan spelen. Vermoed dat we Imperator dan wel neerhalen en mogelijk dan Mythic Kargath proberen.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
versay schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 09:19:
[...]

Edit: Las het verkeerd. Volgens mij is dat niet mogelijk bij een andere speler.

Even snel gekeken maar disenchanten kan wel via het enchantersgebouwtje van een andere speler.

[...]
Dat zou mooi zijn... Nu nog een slachtoffer vinden :+ Beetje zonde om epics te vendoren als je ze dus kennelijk kan DEen elders...

Zojuist ook weer Brawler's Guild geprobeerd. Ben nu aanbeland bij de laatste fight van Rank 6; Yikkan Izu. Deze vond ik vorig seizoen al lastig, maar nu helemaal... Weet niet goed hoe ik de kleine birds (adds) moet handelen, zonder dat Yikkan te snel enraged wordt... :|

[ Voor 32% gewijzigd door RustStorm op 09-01-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Gisteravond, eindelijk na de feestdagen break van 2 weken weer eens met de guild kunnen raiden.
Nog net voor de break een 7/7HC gehaald, dus tijd voor Mythics. 21 signs was al redelijk krap, uiteindelijk komen er maar 16 opdagen :( :(
Toch maar geprobeert om dan maar met 16 man de eerste boss te doen, 23% in de 3e try. 2 tries verder en iemand moet ineens 'weg' *grrrrr.
15man is wel heel erg weinig voor een fixed 20man Mythic, dus toen maar heroic verder gegaan.
Hopelijk gaat 6.1 weer cross-realm mythic toestaan, veel 10man guilds zoals wij hebben echt de grootste moeite om de 20man bij elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Jerry schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:52:
Butcher Mythic 2% wipes zijn vervelend :(.
Zo'n krappe enrage.
Gebruiken jullie de vijver strat?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 17:22

.je

Madshark schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:07:
Gisteravond, eindelijk na de feestdagen break van 2 weken weer eens met de guild kunnen raiden.
Nog net voor de break een 7/7HC gehaald, dus tijd voor Mythics. 21 signs was al redelijk krap, uiteindelijk komen er maar 16 opdagen :( :(
Toch maar geprobeert om dan maar met 16 man de eerste boss te doen, 23% in de 3e try. 2 tries verder en iemand moet ineens 'weg' *grrrrr.
15man is wel heel erg weinig voor een fixed 20man Mythic, dus toen maar heroic verder gegaan.
Hopelijk gaat 6.1 weer cross-realm mythic toestaan, veel 10man guilds zoals wij hebben echt de grootste moeite om de 20man bij elkaar te krijgen.
https://openraid.eu al eens geprobeerd? Leuke tool om raids op te zetten. Punten systeem om slackers te weren / tegen te gaan.

Misschien een hele uitkomst voor jullie 10man guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:05:
[...]

Dat zou mooi zijn... Nu nog een slachtoffer vinden :+ Beetje zonde om epics te vendoren als je ze dus kennelijk kan DEen elders...

Zojuist ook weer Brawler's Guild geprobeerd. Ben nu aanbeland bij de laatste fight van Rank 6; Yikkan Izu. Deze vond ik vorig seizoen al lastig, maar nu helemaal... Weet niet goed hoe ik de kleine birds (adds) moet handelen, zonder dat Yikkan te snel enraged wordt... :|
Dat kan, er is al veelvuldig gebruik van gemaakt bij mij.
Je kan ook de follower gebruiken (mits hij werkt in enchant building) van die gene om je wapen enchat te moggen naar iets anders (ik moet wel mijn addons uitzetten anders kan ik er niets mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga dit weekend maar eens wat open raid proberen om te zien of ik ergens in een heroic highmaul groep mee kan... met mijn gear zou dit onderhand wel al moeten lukken... en anders is het weer highmaul normal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
.je schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:11:
[...]

https://openraid.eu al eens geprobeerd? Leuke tool om raids op te zetten. Punten systeem om slackers te weren / tegen te gaan.

Misschien een hele uitkomst voor jullie 10man guild?
Da's het hele punt ;) Openraid.eu is met name voor cross-realm raiding, iets wat op dit moment niet kan voor Mythic, vandaar de 'hoop' dat het in 6.1 wel mogelijk zal zijn. We hebben ons vast 10man team al aardig kunnen uitbreiden met 11 nieuwe recruits, probleem is alleen dat de meeste hiervan het raiden toch minder serieus nemen dan wat we eigenlijk gehoopt hadden. Aantal komen simpelweg niet opdagen, of moeten midden op de avond opeens zonder duidelijke reden weg.
De recruit vijver op onze realm (ArgentDawn Horde) is redelijk klein, dus dat wordt recruiten in /trade totdat we er bij neervallen ;) En hopen op crossrealm mythic in 6.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:20
Ik verwacht pas x-realm mythic met 7.0 eigenlijk.

Woensdag hebben ook wij 1/7M behaald. Zelf ondertussen naar ilvl 671, had precies de juiste items gewonnen van de boss, highmaul mission en nog een heroic boss later zodat al mijn 640 items weg waren :D

Zondag eindelijk ook eens imperator hc doen, want die hadden we nog niet echt serieus geprobeerd volgens mij. Ik zelf in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

RustStorm schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:53:
[...]

Super tof, grats! :) Nu nog Imperator en dan heb je een ahead of the curve achievement! :) Yay!

Ik hoop deze week een goede premade te vinden voor heroic. Heb vanochtend mijn eerste heroic HM Cache van een mission mogen looten en openen; een Warforged Earthfury Band -- niet het beste wat ik kon krijgen, maar het vervangt in ieder geval mijn instance ring... <3

Mochten guilds aan probleem hebben members te verkrijgen voor een Heroic HM run; je kan het altijd aan me vragen als ik online ben :) (Alliance)

Heb inmiddels een nieuw "doel" ingame... Ik ga de Inn proberen leeg te huren als het gaat om followers... :) Ben benieuwd hoeveel weken dat gaat duren. :)
Imerator hadden we de week ervoor dus al neer ;)
Dit was slechts een snelle en succesvolle 6/7hc farmrun met alts en dergelijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

hmr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Gebruiken jullie de vijver strat?
Yep, pool party met Butcher :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist HC Twins down ; Chestplate of Arcane Volatility collected!

Weet nog niet of ik die chest ga dragen, gezien ik er 141 crit op achteruit ga... :-/ Dus nog even testen welke chest ik ga gebruiken; huidige of de nieuwe... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 15:57
Ik ga eerst maar even een half uur in een hoekje zitten huilen. :'(
Heb al erg veel pech met gear/rolls en dan dit ook nog...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nxm0Oro.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Idanue op 09-01-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idanue schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:25:
Ik ga eerst maar even een half uur in een hoekje zitten huilen. :'(

[afbeelding]
omg :( dat is echt zuur... Ik weet precies hoe je je voelt; dat heb ik namelijk ook gehad! Niet getreurd, als het goed is hoef je nu geen twee weken te wachten tot de missie er weer is... Enkele dagen gok ik... Dat was bij mij het geval in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Ik had er een van 97% die failde. Dat was pas zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Ben 2 weken geleden gestopt met Pve. Probleem is dat ik doordeweeks geen tijd meer heb om dit te doen en in de weekend ook vaak druk ben. De tijd dat ik nu speel doe ik vooral pvp en ik moet je zeggen Pvp is leuker dan ik dacht. Speel nu Retri en Surv hunter alle 2 heerlijk om te spelen. Ga in het weekend beginnen met Rbg met een opnieuw gestartte Pvp guild. Meeste mensen uit Swe! maar echt hele relaxte gasten. Kan niet wachten om vanavond effe wat normal bgs te doen. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik had er 1 van 53% die faalde een week geleden. Die missie stond al een paar dagen in de lijst en had nog niet de juiste followers op genoeg ilvl. Had het gewoon gegokt, schijnt dat hij ook zo na een paar dagen kan verdwijnen als je niets er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ook zo ja, ben zelf al een keer een Highmaul missie erdoor kwijt geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
lanerios schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:57:
Is ook zo ja, ben zelf al een keer een Highmaul missie erdoor kwijt geraakt.
En dat is het zuurste wat bestaat :P het mislopen omdat je de gok niet wilde nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel blij met deze week. Heb 6/7 HM (H) kunnen doen. Voelt goed eerlijk gezegd. :) Nu de laatste nog en dan is het helemaal feest. ;)

Tijd voor lunch... :|

Nu nog even een full HM (N) clear en hopen op een tweede axe van the Butcher.

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 09-01-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Door mijn switch van mijn main heb ik nu geen followers meer op hoog ilevel, maar vind Farmville the WOW Edition toch al niet boeiend meer dus jammer dan maar.

Alleen de highmaul mission is qua gear nog interessant, want daar kreeg ik mythics van. De rest is crap, ze zouden het BOA moeten maken, dan had je er tenminste nog wat aan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:59:
[...]

En dat is het zuurste wat bestaat :P het mislopen omdat je de gok niet wilde nemen.
Precies, 45% kans was het.. zit nu gelukkig op 99% standaard. maar was wel balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
hmr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:05:
Door mijn switch van mijn main heb ik nu geen followers meer op hoog ilevel, maar vind Farmville the WOW Edition toch al niet boeiend meer dus jammer dan maar.

Alleen de highmaul mission is qua gear nog interessant, want daar kreeg ik mythics van. De rest is crap, ze zouden het BOA moeten maken, dan had je er tenminste nog wat aan.
Die Highmaul missies niet, maar die anderen, waar je zo'n 'on use: create item for your spec' ding van krijgt wel. Mits je zelf maar een gemiddeld hoger itemlevel hebt als de reward. Dus vanaf 616 worden de 615 rewards BOA, 631 en 646 idem.

Ik doe al die missies vanwege de gegarandeerde salvage crate (niet dat ik daar ooit iets leuks uit heb gehaald maar goed), maar kan niets met die rewards. Zou ze graag voor een alt gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

BlackMage schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:11:
[...]

Die Highmaul missies niet, maar die anderen, waar je zo'n 'on use: create item for your spec' ding van krijgt wel. Mits je zelf maar een gemiddeld hoger itemlevel hebt als de reward. Dus vanaf 616 worden de 615 rewards BOA, 631 en 646 idem.

Ik doe al die missies vanwege de gegarandeerde salvage crate (niet dat ik daar ooit iets leuks uit heb gehaald maar goed), maar kan niets met die rewards. Zou ze graag voor een alt gebruiken :)
Huh, echt? Ik verkoop ze nu... heb op mijn (oude) main ilevel 663. En er stond elke keer soulbound bij de missie reward?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
hmr schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:12:
[...]

Huh, echt? Ik verkoop ze nu... heb op mijn (oude) main ilevel 663. En er stond elke keer soulbound bij de missie reward?
Nee ik bedoel dat ik het graag zo zie :P

Helaas nog geen realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruko_rkr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-08 11:20
Is er hier ook nog belangstelling omtrent PVP? Ik lees alleen maar PVE/Garrison verhalen :)
Gister 2v2 , disc priest fury warrior . 6/7 gewonnen.

Nu nog op zoek naar een mage of balancedruid om 3v3 te starten.
Wie o Wie?!

A day without sunshine is like, you know, night.

Pagina: 1 ... 75 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.