Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Goemies schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:14:
Je kunt ook rep farmen toch en dan die mounts kopen bij de vendor
Dan kan je beter een karakter lvlen dan ben je sneller klaar.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Misschien iets meer dan 3 uur als je de level 40 mount wil. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Valt ook wel mee hoor :) Panda's verzamelen heel veel rested exp. Wel meer dan 3 uur natuurlijk :P maar denk dat het nog steeds verreweg de snelste manier is (behalve een boost gebruiken natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tabard kopen en gewoon heroics lopen op je main, wellicht een alt die nog gegeared moet worden is ook een mogelijkheid.

Krijg je wat gold en dust (mits je enchanter(building) heb) terwijl je rep farmed.
Snel is het niet maar ach :P

--

Heb de afgelopen vakantie mijn voorlopig laatste lvl 100 geleveld.
Heb er nu 5 en dat is wel ff meer dan genoeg.

Heb nu alles rond de ilvl 640 (main 650) zitten en met 2 alt chars ook nog met zo veel mogelijk de betere stats. Mijn Prot/Fury warrior heeft alleen een beetje veel haste omdat er gewoon bar weinig crit/mastery gear drop en de Bonus Armor op de items blijven ook uit :/

Hopelijk voor de eerste raid van het jaar nog mijn darkmoon trinket op main kunnen upgraden.
Dan denk ik er nog over na om de trinket naar 670 te brengen. Mijn savage bloods komen voornamelijk van primal spirits en heb nu niet echt veel zin in dat minen en herb garden geeft bijzonder weing spirits.

Zit nu op zo'n 12k Blackrock ore en 10.5k true iron (heb wat verkocht zat op 14k) en het verkoopt voor weinig.

Daarnaast, Follower missions + 5x lvl 3 + salvage verdien ik zo veel goed mee, tussen de 2k a 2,5k per dag.

En nog de Beste wensen enzo, eerste post in 2015 :+

[ Voor 104% gewijzigd door Derr_Hans op 05-01-2015 09:46 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Zo productief weekendje geweest, nu al weer een weekje aan het spelen. AFgelopen weekend lvel 100 gehaald en gelijk 1x Brackenspore met LFG gedaan. En allebei de Wings met LFR gecleared. en de meeste heroics ook al wel en natuurlijk de Gold proving grounds gecleared.
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Jihan/simple zo staan we er nu voor \o/ Paar nieuwe legs en trinkets nodig. (sommige items hebben kut stats maar ja..je moet wat om je ilvl omhoog te halen wil je in groups geaccepteerd worden hehe)

Niet slecht voor een weekje denk ik zo :P

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpiefox op 05-01-2015 09:56 ]

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb gister voor het eerst 'geraid' sinds Wrath yay :P

Kargath normal niet eens down gekregen :x Op een of andere manier elke keer bij de 3e keer op de tribune (ik zat in de tribune groep) wiped de groep beneden. Geen idee waarom. Die boss lijkt me niet bepaald rocket science :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:07:

Kargath normal niet eens down gekregen :x Op een of andere manier elke keer bij de 3e keer op de tribune (ik zat in de tribune groep) wiped de groep beneden. Geen idee waarom. Die boss lijkt me niet bepaald rocket science :P
Volgens mij is het via LFR een stuk makkelijker..al had ik daar op brackenspare niks aan gemerkt leek hetzelfde. Kar'gath ook gedaan maar was idd best easy.

Viel me wel op dat in al die groepen geen woord wordt gezegd..er wordt gewoon verwacht dat je weet wat je moet doen, kom ik aan zonder ervaring :+ Niemand heeft iets gemerkt tho haha, elke fight wel top 5 dps en op brackenspore & the butcher top dps. Het is net als fietsen, je verleert het niet :+

Klopt het btw dat rogues wat generfed zijn in dmg? In vanilla echt hardcore lopen spelen en toen waren rogues altijd nr #1 en al helemaal op single target dps fights..In de heroics moet ik echt alle zeilen bij zetten om ook maar een beetje de rest te kunnen bij benen. Zal wel door de AOE komen maar zelfs op single target fights is het niet makkelijk om in de top te komen. Paar keer top dps geworden maar met een kleine marge van 1-3k dps. Sta je daar dan als een leipo in melee range alsof je net een shot adrenaline hebt genomen door je rotation te gaan..rennen achter een baas allerlei shit dodgen en ondertussen die hunter en mage die relaxt bijna stilstaan en ongeveer dezelfde nummers trekken :P

Bewust door blizzard gedaan of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:16:
[...]

Volgens mij is het via LFR een stuk makkelijker..al had ik daar op brackenspare niks aan gemerkt leek hetzelfde. Kar'gath ook gedaan maar was idd best easy.

Viel me wel op dat in al die groepen geen woord wordt gezegd..er wordt gewoon verwacht dat je weet wat je moet doen, kom ik aan zonder ervaring :+ Niemand heeft iets gemerkt tho haha, elke fight wel top 5 dps en op brackenspore & the butcher top dps. Het is net als fietsen, je verleert het niet :+

Klopt het btw dat rogues wat generfed zijn in dmg? In vanilla echt hardcore lopen spelen en toen waren rogues altijd nr #1 en al helemaal op single target dps fights..In de heroics moet ik echt alle zeilen bij zetten om ook maar een beetje de rest te kunnen bij benen. Zal wel door de AOE komen maar zelfs op single target fights is het niet makkelijk om in de top te komen. Paar keer top dps geworden maar met een kleine marge van 1-3k dps. Sta je daar dan als een leipo in melee range alsof je net een shot adrenaline hebt genomen door je rotation te gaan..rennen achter een baas allerlei shit dodgen en ondertussen die hunter en mage die relaxt bijna stilstaan en ongeveer dezelfde nummers trekken :P

Ligt aan de fights, ene fight is melee friendly en de andere ranged friendly.
Maar er zijn redelijk wat fights die voor beide veel movement bevatten.

Bij movement kan jij iig door meppen op de boss (mits er goed getanked wordt).
Casters hebben wat instants die vaak een CD bevatten.

Daarnaast hunters zijn erg goed op het moment, en movement is voor hun minder problematisch dan voor casters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:16:
[...]

LFR is (vooral die eerste 3 bosses) nog makkelijker dan een willekeurige mob uit Shadowmoon. Dat is niet eens raiden, dat is gewoon een target dummy die op een gegeven moment loot kan droppen.

Dat merk je heel snel in de tweede wing (Twin Ogron), daar begint het te komen dat je beter wel een beetje weet wat je doet. Als je daar gewoon niet oplet kan je wel dood (en zelfs, yikes, wipen :p)

Rogues hebben sinds vanilla al dat 'probleem' gehad. Ze zijn erg afhankelijk van gear. Ze kunnen prima meekomen of zelfs boven aan de lijst staan, maar alleen met goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand nog een "snelle" manier om je conquest points te cappen? Zie nu dat je best wel lekkere pvp gear kan kopen...vooral de dagger is erg nice.

@blackmage ja was idd erg easy allemaal :P maar alsnog wel leuk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Over raiden gesproken. Over 2 weken heb ik een zondag dat mijn vrouw samen met de baby het huis uit zijn. Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om een Highmaul normal run doen in de namiddag. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Via PUG met de LF tool zou een optie zijn ... ik was ook aan het denken aan openraid. Mensen die daar al ervaring mee hebben?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:10:
Over raiden gesproken. Over 2 weken heb ik een zondag dat mijn vrouw samen met de baby het huis uit zijn. Ik zou van deze gelegenheid gebruik willen maken om een Highmaul normal run doen in de namiddag. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Via PUG met de LF tool zou een optie zijn ... ik was ook aan het denken aan openraid. Mensen die daar al ervaring mee hebben?
De Premade LFG optie is er eentje die prima te doen is. Echter, je hebt ook hierbij weer geluk nodig dat je in een groep terecht komt die skilled genoeg is om de hele instance te clearen. En daarbij komt ook nog eens dat de meeste groepen de achievement vragen... Het is dus een mogelijkheid die in mijn ogen zowel positieve als negatieve ervaringen met zich meebrengt... (de meeste zijn negatief helaas, de laatste tijd)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
RustStorm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:13:
[...]

De Premade LFG optie is er eentje die prima te doen is. Echter, je hebt ook hierbij weer geluk nodig dat je in een groep terecht komt die skilled genoeg is om de hele instance te clearen. En daarbij komt ook nog eens dat de meeste groepen de achievement vragen... Het is dus een mogelijkheid die in mijn ogen zowel positieve als negatieve ervaringen met zich meebrengt... (de meeste zijn negatief helaas, de laatste tijd)
De achievement dat ik HM Normal al heb gecleared? Ik heb al een aantal events HM Beginner zien passeren voor zondagnamiddag. Dat zou een logischere keuze zijn. Wat wel een beetje wringt is dat ze meestal via master looter werken.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:10:
Via LFR was het me gisteren gelukt om allebei de wings te clearen ging best makkelijk maar content is dan ook wat makkelijker gemaakt voor LFR.

Via LFG kwam ik in een groep waar we brackenspore na 4 tries gekilled hebben en daarna kapte iedereen ermee, sindsdien niet meer gedaan. De meeste vragen de achievments dus als je die niet hebt dan wordt het lastig. Ik zou het lekker via de LFR doen, loot is Ilvl640 en imo net zoveel fun. Tenzij je natuurlijk al veel ervaring hebt een lekkere iLvl dan zou ik het eerst gewoon via LFG proberen, uurtje ofzo een group proberen te joinen lukt dat niet dan kan je het altijd nog via LFR doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:16:
[...]

Via LFR was het me gisteren gelukt om allebei de wings te clearen ging best makkelijk maar content is dan ook wat makkelijker gemaakt voor LFR.

Via LFG kwam ik in een groep waar we brackenspore na 4 tries gekilled hebben en daarna kapte iedereen ermee, sindsdien niet meer gedaan. De meeste vragen de achievments dus als je die niet hebt dan wordt het lastig. Ik zou het lekker via de LFR doen, loot is Ilvl640 en imo net zoveel fun. Tenzij je natuurlijk al veel ervaring hebt een lekkere iLvl dan zou ik het eerst gewoon via LFG proberen, uurtje ofzo een group proberen te joinen lukt dat niet dan kan je het altijd nog via LFR doen.
Via de LFR heb ik de 2 wings al voldoende gecleared. Ik zou graag de normal willen doen. Enerzijds voor de uitdaging, anderzijds voor de loot. M'n ilvl zit momenteel op 641. Ruim voldoende denk ik. :)

Trouwens is het zo dat als ik de LFR doe, dat dan Highmaul ook gelockt is in Normal mode?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Trouwens is het zo dat als ik de LFR doe, dat dan Highmaul ook gelockt is in Normal mode?
Nee. Alle difficulties (incl LFR) locken alleen voor zichzelf. Je kan dus 4x per week een boss killen. 1x LFR, 1x Normal, 1x Heroic, 1x Mythic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:18:
[...]

Via de LFR heb ik de 2 wings al voldoende gecleared. Ik zou graag de normal willen doen. Enerzijds voor de uitdaging, anderzijds voor de loot. M'n ilvl zit momenteel op 641. Ruim voldoende denk ik. :)

Nee, je kan LFR/Normal/Heroic net zo vaak doen in de week als je wilt. Wel krijg je per difficulty maar 1x per boss loot (1x LFR/1x Normal/1x Heroic)

Je kan wel willekeurige raids joinen en bosses opnieuw killen (zonder loot, of je moet een token gebruiken)

Mythic is wel een "echte" lockout, een boss daar gekilled is voor jou ook blijvend weg die week en als je een lockout van een andere joined terwijl jij nog "vers" bent kom je in zijn lockout te zitten.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Puc van S. schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:20:
[...]

Je kan wel willekeurige raids joinen en bosses opnieuw killen (zonder loot, of je moet een token gebruiken)
Owh dat is nieuw ... dus als ik bv LFR voor de 2x keer doen, en ik gebruik m'n token kan ik terug loot krijgen? Handig :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:22:
[...]

Owh dat is nieuw ... dus als ik bv LFR voor de 2x keer doen, en ik gebruik m'n token kan ik terug loot krijgen? Handig :)
Dat is dan ook nieuw voor mij. Zover ik weet kan je alleen bij de eerste keer killen een token gebruiken en als je kiest om dat niet te doen dan is dat pech.

Of is het zo dat je 1x een token mag gebruiken per boss, dus als je de eerste keer weigert dat je dat bij een tweede kill alsnog kan doen?

P.s. hoe zit het met de lockout van de world bosses? Delen Tarlna en Drov een lockout? Of kan je ze beiden doen? Dacht ooit iets gelezen te hebben in hotfix patchnotes maar kan niets terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:31:
[...]

P.s. hoe zit het met de lockout van de world bosses? Delen Tarlna en Drov een lockout? Of kan je ze beiden doen? Dacht ooit iets gelezen te hebben in hotfix patchnotes maar kan niets terug vinden.
Voor zover ik weet zullen Tarlna en Drov nooit op hetzelfde moment up zijn over alle servers. Dus de ene week vind je enkel Tarlna. De volgende week enkel Drov. Etc ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:33:
[...]

Voor zover ik weet zullen Tarlna en Drov nooit op hetzelfde moment up zijn over alle servers. Dus de ene week vind je enkel Tarlna. De volgende week enkel Drov. Etc ...
Ik dacht dat dat elke dag wisselde. Maar heb er nooit echt naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:15:
[...]

De achievement dat ik HM Normal al heb gecleared? Ik heb al een aantal events HM Beginner zien passeren voor zondagnamiddag. Dat zou een logischere keuze zijn. Wat wel een beetje wringt is dat ze meestal via master looter werken.
Meestal wel ja... En dan ben je met de laatste baas bezig, en dan wordt er alsnog continue gewiped... Heb hem gecleared met m'n guild, en sindsdien nog geen enkele keer door fail groepen.

Master Loot is inderdaad ook iets wat ik liever niet zie; 'niemand' is te vertrouwen ingame als het daar om gaat. :)
BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:31:
[...]
De lockout van World Bosses worden niet gedeeld. Dus als op jouw server Drov gespawned is en je hebt deze gecleared, dan kan je ook nog Tarlna doen op een andere server middels de premade group finder. Beide bosses droppen dan gewoon loot (als je mazzel hebt ;))

[ Voor 30% gewijzigd door RustStorm op 05-01-2015 11:38 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:49:
Iemand nog een "snelle" manier om je conquest points te cappen? Zie nu dat je best wel lekkere pvp gear kan kopen...vooral de dagger is erg nice.
Snelste manier blijft Rated arena en BG's, je kan ook met gladiator sanctum conquest punten winnen al zijn het er niet zo veel 30-100 conquest punten per 140 broken bones.

Je kan ook met de eerste 3 wins van RBG kans kan hebben op een conquest item. Heb er zo al 2 geloot, helaas was er 1 dubbel(shoulders) die ik al in bezit had. Toevallig gister een 2e piece geloot namelijk een chest, wel flex want kost 2250 punten(duurste stuk).

Tevens met Highmaul Collisuem kan je een conquest item winnen, maar daarvoor heb je gladiator sanctum level 3 voor nodig.

Via normale BG's kan je wel super snel pvp(honor) items farmen zodat je tenminste kans maakt in rated arena's. Ook via Arena skirmishes gaat dit redelijk snel, je kan binnen een dag zeker een volledige set(620 ilvl pve) krijgen, wat scaled tijdens pvp fights naar een hoger ilvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:07:

In de fases waarin jij in de tribune bezig bent worden er beneden bommen naar spelers gegooid die een DOT achterlaten, waarschijnlijk kunnen de healers dus niet de spelers met die DOT plus de tank en zijn Impale debuff overeind houden.

Dat, of de dpsers kunnen niet uit groene zones en vuur blijven.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Hebben jullie dat ook, dat je deze week helemaal klaar bent met wat je kan doen behalve pvp en heroic blijven doen maar dat je daar buiten helemaal niks meer te doen is in WoW.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Buizerd__NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:58:
Hebben jullie dat ook, dat je deze week helemaal klaar bent met wat je kan doen behalve pvp en heroic blijven doen maar dat je daar buiten helemaal niks meer te doen is in WoW.
Dagelijks:
  • - Missies opstarten + followers gearen
  • - Grondstoffen gatheren en zien dat alles draaiende blijft. Het trappen van beesten voor m'n barn neemt hier het meeste tijd in.
Wekelijks:
  • - HM LFR
  • - World boss
  • - Oude instances runnen voor transmog gear.
Het scheelt dat ik er 7 jaar ben uitgeweest en dat ik alle oude instances wil ervaren qua sfeer. PVP interesseert me niet zo meer. Ik heb in vanilla mijn High Warlord titel behaald. Daar heb ik bloed, zweet en tranen voor moeten inleveren. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:58:
Ik heb daar ook last van. Maar het is natuurlijk niet helemaal waar dat er niets meer te doen is...

Er zijn nog zo ontzettend veel dingen te doen;

-- Achievements hunten
-- Battle Pets levelen / capturen
-- (Raid) mounts farmen
-- Alts levelen
-- Alle treasures looten

Je moet er alleen wel zin in hebben... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 11:36:
[...]

De lockout van World Bosses worden niet gedeeld. Dus als op jouw server Drov gespawned is en je hebt deze gecleared, dan kan je ook nog Tarlna doen op een andere server middels de premade group finder. Beide bosses droppen dan gewoon loot (als je mazzel hebt ;))
Dacht dat blizz dit aangepast heeft, dus 1 maal loot per week van Drov of Tarlna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Derr_Hans schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:28:
[...]

Dacht dat blizz dit aangepast heeft, dus 1 maal loot per week van Drov of Tarlna
Dat is inderdaad aangepast.
World Bosses
The world bosses Drov the Ruiner and Tarlna the Ageless in Gorgrond now share a single loot eligibility lockout.
http://us.battle.net/wow/...es-december-19-12-19-2014

Zoeken op drov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ah ja, dat was hem :)

Ik heb afgelopen woensdag Tarlna gedaan, maar dat was via LFG tool op een PvP server, dat uitliep op pvp mayhem. Ik weet niet of Horde of Alliance de tag had, de healthbar bleef gewoon rood, maar ik kon hem niet looten en kreeg ook geen optie om een seal te gebruiken.

Is dat omdat ie wel getagged was door de Horde (ondanks dat zijn healthbar niet grijs werd)? Of kwam het misschien omdat ik al een paar min dood was tijdens de kill vanwege de ressurection cooldown?

Edit: Of was er simpelweg geen loot voor mij en hoor je geen bonus roll te krijgen bij deze?

[ Voor 5% gewijzigd door BlackMage op 05-01-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:55:
[...]

Ah ja, dat was hem :)

Ik heb afgelopen woensdag Tarlna gedaan, maar dat was via LFG tool op een PvP server, dat uitliep op pvp mayhem. Ik weet niet of Horde of Alliance de tag had, de healthbar bleef gewoon rood, maar ik kon hem niet looten en kreeg ook geen optie om een seal te gebruiken.

Is dat omdat ie wel getagged was door de Horde (ondanks dat zijn healthbar niet grijs werd)? Of kwam het misschien omdat ik al een paar min dood was tijdens de kill vanwege de ressurection cooldown?
Geen id, weet je zeker dat je hem niet eerder gekilled heb ?

Maak iig een macro aan met
/run for k, v in pairs({ Tarlna = 37462, Drov = 37460, Rukhmar = 37474}) do print(format("%s: %s", k, IsQuestFlaggedCompleted(v) and "\124cff00ff00Yes\124r" or "\124cffff0000No\124r")) end
Click macro en je weet of je hem nog kan doen of niet.

Met 1 lvl 100 nog wel te overzien, met 5 lvl 100's weet ik het niet meer of ik nu wel of niet die world bosses gekilled heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh joh :) Weer wat geleerd. :) Moet alleen eerlijk zeggen dat ik ze toch niet doe; loot is waardeloos voor Warriors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Derr_Hans schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:58:
[...]

Geen id, weet je zeker dat je hem niet eerder gekilled heb ?

Maak iig een macro aan met
[...]

Click macro en je weet of je hem nog kan doen of niet.

Met 1 lvl 100 nog wel te overzien, met 5 lvl 100's weet ik het niet meer of ik nu wel of niet die world bosses gekilled heb.
Ik doe de wekelijkse dingen zoals de LFR en world bosses op woensdag dus ik weet vrij zeker dat ik hem nog niet had gekilled die week.

Die macro lijkt handig, als ie het inderdaad doet :P Dank je. Zal nog wel even kijken of ik nog wat kan looten deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Nog een vraagje, heb lopen googlen maar kom er niet helemaal uit:

Je hebt 2 pvp gear setS?
Een Tournament gladiator set waarvan elk piece 50g kost? moet je daar een bepaalde rep/rank voor hebben ofzo?

En een Primal gladiator set die je met Conquest points kan kopen.

Wat kan je dan met honor points kopen? Iemand ergens een duidelijk guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:10:

Je hebt 2 pvp gear setS?
Een Tournament gladiator set waarvan elk piece 50g kost? moet je daar een bepaalde rep/rank voor hebben ofzo?

Die tournament gear is alleen voor tijdens "War Games". Dat is unranked pvp zonder rewards en matchmaking. Je moet dus echt een ander team uitdagen voor een war game. Handig voor bijv. eSports-achtige activiteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, en weer wat progress in de guild

Normal: 6/7
Heroic: 3/7 (Kargath, Butcher, Tectus)

gaat lekker zo. Zit inmiddels op 653 als ilevel, dus meer dan genoeg om Heroic te tanken :D

volgende week is de planning om imperator te downen, en dan Twin Ogron heroic (faceroll)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Jumpiefox schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:10:

Je hebt 2 pvp gear setS?

Om het even uit te leggen:

Tier1 pvp gear > ilvl 600/606(warforged) komt uit lootboxes die je krijgt na een BG
Tier2 pvp gear > ilvl 620/626(warforged) kost honor punten, ook een kans om uit boxes te krijgen van een BG
Tier3 pvp gear > ilvl 660 kost je conquest punten of mogelijk te krijgen via een winst in Ashran.

En dan heb je nog Tournament gear dat alleen gebruikt wordt voor War Games.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:44:
Zo, en weer wat progress in de guild

Normal: 6/7
Heroic: 3/7 (Kargath, Butcher, Tectus)

gaat lekker zo. Zit inmiddels op 653 als ilevel, dus meer dan genoeg om Heroic te tanken :D

volgende week is de planning om imperator te downen, en dan Twin Ogron heroic (faceroll)
6/7 normal?
Ik heb HM normal twee weken terug 7/7 gecleared met een 640~645 pug groep :o!

Waar gaat het mis?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Domme mensen die constant te langzaam uit de mines stappen. En de Phase 3 waarin de tank geroot wordt en melee dps die dan in range blijven staan. Zulk soort acties. helaas iets waar je in een casual guild mee moet leren leven. En ach, ik raid nog maar 2 dagen per week. Anders ga ik plat. Net nieuwe baan begonnen, nieuwe auto. Dan heeft raiden lagere prio.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Catscratch schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:03:
[...]

Dagelijks:
  • - Missies opstarten + followers gearen
  • - Grondstoffen gatheren en zien dat alles draaiende blijft. Het trappen van beesten voor m'n barn neemt hier het meeste tijd in.
Wekelijks:
  • - HM LFR
  • - World boss
  • - Oude instances runnen voor transmog gear.
Het scheelt dat ik er 7 jaar ben uitgeweest en dat ik alle oude instances wil ervaren qua sfeer. PVP interesseert me niet zo meer. Ik heb in vanilla mijn High Warlord titel behaald. Daar heb ik bloed, zweet en tranen voor moeten inleveren. :)
RustStorm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:03:
[...]

Ik heb daar ook last van. Maar het is natuurlijk niet helemaal waar dat er niets meer te doen is...

Er zijn nog zo ontzettend veel dingen te doen;

-- Achievements hunten
-- Battle Pets levelen / capturen
-- (Raid) mounts farmen
-- Alts levelen
-- Alle treasures looten

Je moet er alleen wel zin in hebben... :|
Achievements hunten doe ik al samen met Raid mounts waarvoor je vaak een Achievement moet hebben ervoor. Deze week eindelijk de Only the Penitient gehaald in Firelands dus volgende reset even door HC heen knallen. :D

Battle Pets levelen is niks voor mij, Alts levelen wil ik nog even mee wachten tot mij Paladin genoeg is qua gear en ik weet hoe ik hem moet bespelen vooral aan het leren op Holy.
Het is alleen zo jammer dat het gearen moeilijk gaat, ook in LFR dropt er heel weinig items en de Guild zit al op 6/7 HC en zullen daarna Mystic gaan beginnen. Ze doen wel normaal runs met alts maar daar wordt ook DKP voor gebruikt en dan kom ik aan met 105 dkp en de rest over 300+ |:(

Mijn Paladin zit nog zwaar onder het gemiddelde qua healing rond 17k ~ 20k en de rest 25k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:52
Ik ben onlangs bij een raid community gedaan maar die zit gigantisch vast op Brackenspore (normal) ...helaas is het een paar man bijelkaar en de rest pugs. De vlammenwerper is een hele opgave lijkt het wel en de dps is ook laag over het algemeen. Dus nee dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alledrie de plates op 100 nou nog kiezen welke ik ga mainen xD twijfel nog tussen fury warr of frost Dk. Dan raiding mode = on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:27:
Heb nu alledrie de plates op 100 nou nog kiezen welke ik ga mainen xD twijfel nog tussen fury warr of frost Dk. Dan raiding mode = on
Ben afgelopen week begonnen om naast mijn 100 Enhancement Shaman ook een Frost Death Knight te gaan levelen. Man wat is dat een heerlijke class zeg. Ik vermaak me echt kostelijk met de abilities, en de DPS is awesome zo rond level 70-75 (waar ik nu zit met levelen).

Wij gaan overigens a.s. zondag pas beginnen met Normal Highmaul. Heb zomaar het gevoel dat het een wipefest wordt, want als ik kijk hoe sommige guildes zich gedragen/bewegen in Heroic Dungeons dan voorzie ik nog heel wat repairs (die ik vanuit mijn rank niet vanuit de guild bank kan doen ;().

[ Voor 22% gewijzigd door Prx op 05-01-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prx schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:35:
[...]

Ben afgelopen week begonnen om naast mijn 100 Enhancement Shaman ook een Frost Death Knight te gaan levelen. Man wat is dat een heerlijke class zeg. Ik vermaak me echt kostelijk met de abilities, en de DPS is awesome zo rond level 70-75 (waar ik nu zit met levelen).

Wij gaan overigens a.s. zondag pas beginnen met Normal Highmaul. Heb zomaar het gevoel dat het een wipefest wordt, want als ik kijk hoe sommige guildes zich gedragen/bewegen in Heroic Dungeons dan voorzie ik nog heel wat repairs (die ik vanuit mijn rank niet vanuit de guild bank kan doen ;().
Ben ik met je eens Frost Dk is gruwelijk, maar ik ben vanaf vanilla altijd warr geweest tijdens cata en mop vond ik et niks en ben ik halverwege mop met dk begonnen. Moet echter zeggen dat de huidige fury en prot me extreem bevallen. Dus lastige beslissing xD heb wel et idee dat Frost Dk minder gear dependant is en dus wel wat betere dps eruit ramt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:14:
Domme mensen die constant te langzaam uit de mines stappen. En de Phase 3 waarin de tank geroot wordt en melee dps die dan in range blijven staan. Zulk soort acties. helaas iets waar je in een casual guild mee moet leren leven. En ach, ik raid nog maar 2 dagen per week. Anders ga ik plat. Net nieuwe baan begonnen, nieuwe auto. Dan heeft raiden lagere prio.
Klinkt erg bekend, ik denk dat ik op zich in de guild wel een 10 mans groep kan samenstellen die de boel probleemloos plat mept, maar dat geeft weer andere hommeles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is zeer bekend ja.. zolang we nog 12 t/m 14k dps meenemen gaat het nooit plat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:14:
Dat in P3 hebben wij anders opgelost:

Vlak nadat de add spawned doe je een tank-swap (zou sowieso rond de 10-12 stacks moeten zijn tegen die tijd). De 'vrije' tank loopt dan richting een muur, van de raid af, en taunt de boss vlak voordat die Mark cast.
De boss loopt hooguit een paar stappen, cast Mark, en dan taunt de center-tank de boss terug.

Wat je nu hebt is dat de offtank rooted met mark wordt op een veilige plek.
De DPS hoeft niet te bewegen en kan gewoon centered blijven en rondlopen.

Deze manier van tanken zorgt ervoor dat de mines in een ronde circel blijven spawnen (en niet overal omdat je in P3 veel gaat lopen), en het is op die manier veel makkelijker de orbs in P3 te ontwijken. En omdat er veel minder movement is voor DPS, daalt de DPS in P3 ook een stuk minder.

Het is even kijken hoe je moet taunten voor tanks, maar zodra ze het eenkeer doorhebben wordt P3 een lachertje.

Onze DPS lag trouwens 15~23k DPS (15 laagste, 23 hoogste dus)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo, Hatespark voor 47k verkocht 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:29:
Woohoo, Hatespark voor 47k verkocht 8)
Holy crap... Dat is best wel een flink bedrag zeg! Nice grats! Zeker als je geen pet verzamelaar bent is het zeer mooi meegenomen. :)

Ik heb het petje gelukkig voor (volgens mij) 10-15k kunnen kopen aan het begin van het Anniversary Event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Pas was hier een geluksvogel die die epic parrot van AH had geplukt voor iets van 100G :P Die gaat volgens mij ook wel voor minimaal 30K 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:44:
Pas was hier een geluksvogel die die epic parrot van AH had geplukt voor iets van 100G :P Die gaat volgens mij ook wel voor minimaal 30K 8)
Haha, dat is ook erg lucky inderdaad. Alleen 30k zal het niet zijn, eerder 15k. Still... Lekkere profit zou ik zeggen! :)

Eerlijk gezegd vind ik het spelletje "geld verdienen" ingame heel leuk. Alleen ik ben er echt mega slecht in. Heb een tijd gehad dat ik de AH goed kon bespelen, maar dat lukt gewoon niet goed meer (met alle epics) omdat overgrote deel goed weet hoeveel iets waard is. Gebruik van professions ben ik altijd slecht in geweest... Of althans... Denk eerlijk lui, vind de mats gatheren en weet ik het wate r nog meer bij komt kijken niet leuk. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door RustStorm op 05-01-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tectus Mythic ook down (4/7 mythic nu) :).
Duurde veel te lang, veel te veel persoonlijke fouten met pillars en clouds :(.
Vandaag toch maar geswitched naar 3 healers en toen ging hij down in 2 tries :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 05 januari 2015 @ 20:38:
Holy crap... Dat is best wel een flink bedrag zeg! Nice grats! Zeker als je geen pet verzamelaar bent is het zeer mooi meegenomen. :)
Ik ben wel een pet collector alleen niet zo actief. Maar ik heb ook ernstig goldgebrek. Dus dan verkoop ik de pet liever wetende dat ik er veel gold voor kan krijgen. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik stop met het zoeken naar Premade Groups voor HM normal. Het begint te kansloos te worden en te frustrerend. Plezier in het spel gaat er helaas aan onderdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
690 ring :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Video van onze Tectus Mythic kill:

Het einde is behoorlijk hectisch :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Die death op het einde van de resto druid

Euh ..kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmz, vraag mezelf opeens af of een gemiddelde dps van 21k op een boss in HM wel conform een ilvl van ongeveer 656 is... Soms heb ik het idee dat ik echt veel te weinig DPS doe... Maar aan de andere kant is het ook wel weer redelijk hoog.... :-/

Oh well :)

Ik ga toch komende woensdag, ondanks m'n slechte ervaringen met de Premade Group Finder ding, proberen om in een Heroic run te geraken... Ben daar wel klaar voor gok ik zo...

[ Voor 25% gewijzigd door RustStorm op 05-01-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:42:
Die death op het einde van de resto druid

Euh ..kut :P
Ik had mijn nitro boots moeten gebruiken daar :(. Waarschijnlijk had ik de tanks toch niet kunnen healen, maar dan had ik wel levend geweest :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Jerry schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:25:
[...]

Ik had mijn nitro boots moeten gebruiken daar :(. Waarschijnlijk had ik de tanks toch niet kunnen healen, maar dan had ik wel levend geweest :P.
Had je nou 5 seconden daar voor je displacer beast maar niet gebruikt :P (nitro boost shared trouwens toch een cooldown met int potion, ofniet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Met een travel form had je het ook wel gehaald denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Jerry schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:32:

[video]

Nice UI trouwens ;) en gratz op de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Gisteren mijn eerste Kargath kill gedaan met LFR, maar wat is die makkelijk op LFR. Helaas geen loot, maar toch. Mijn gear begint eindelijk een beetje beter te worden. Ik moet trouwens zeggen dat Warlocks wel flink generfed zijn. In kan me nog herinneren dat ze hoog in de DPS lijst stonden in WotLK maar nu zie ik er bijna geenéén in de top 10 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
Kaap schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:53:
In MOP waren ze gruwelijk OP, daar betalen ze nu de prijs voor ;)
Dan wordt het eens tijd dat de DK's eens de prijs gaan betalen. Die zijn al overpowered sinds ze in het spel zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb DK's met uitzondering van de release in WOTLK nooit aan de absolute top van DPS meters zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nee niet de DK nerfen :P

Mijne is nu net level 93 :P Ik moet toegeven, dat het wel makkelijk is om er veel damage mee te doen. Of dat overpowered is weet ik niet, in delen van het spel waar het er toe doet is class skill geen issue meer. Denk ook dat de beperkte mobiliteit een ontzettend knelpunt is in PvP.

Met het levellen vind ik de self healing ook erg tegen vallen. Iedereen is er vol lof over, maar afgezien van een awesome cooldown (death pact) en na een kill (dark succor) lever je zoveel damage in om jezelf te healen dat het niet meer leuk is. Ik heb mijn druid als feral geleveld en daar heb je zo insane veel selfhealing zonder dat je er ook maar iets voor hoeft in te leveren dat ik van een DK self healing niet meer warm loop.

Dus overpowered, volgens mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:44:
Dat is zeer bekend ja.. zolang we nog 12 t/m 14k dps meenemen gaat het nooit plat..
De raid gisterenaovond was dichterbij dan ooit. De dps was er goed voor, maar twee healers in een 14 man raid was het net niet. En de derde healer die we erbij haalde was nieuw en zwaar undergeared.

Maar de dps was goed met 5 ranged (4 hunters een mage) en 5 melee (4 paladins en een warrior). Toen de derde healer erbij kwam hadden we 6 paladins in een 15 mans raid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Kaap schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:17:
Ik heb DK's met uitzondering van de release in WOTLK nooit aan de absolute top van DPS meters zien staan.
Dan moet jij eens je DPS meter update. ;)

Er staat altijd wel een DK in de top 3 van de DPS meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:32:
[...]

De raid gisterenaovond was dichterbij dan ooit. De dps was er goed voor, maar twee healers in een 14 man raid was het net niet. En de derde healer die we erbij haalde was nieuw en zwaar undergeared.

Maar de dps was goed met 5 ranged (4 hunters een mage) en 5 melee (4 paladins en een warrior). Toen de derde healer erbij kwam hadden we 6 paladins in een 15 mans raid :X
haha, dat gaat mijn guild nooit halen. Ben altijd de enige paladin :D Heb wel veel lol met de raids hoor, het is niet allemaal ruk en bagger. Maar soms zou ik wel willen dat er wat meer kracht in het raiden zat bij de raid leaders. Maar goed, als je van de 5 attempts 4x in een tiger pit valt als raid leader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04:58
Buizerd__NL schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:34:
[...]

Dan is de mijne ook defect. LFR? De top 5 zijn 4 hunters en geen dk. Voor de gein ga ik er eens op letten, maar DK's staan niet bovenaan de lijst. Enkel in WOTLK was unholy dk OP, daarna heb ik het niet als één lijn gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
[...]

Zie zelf ook nauwelijks dk's bovenaan staan. altijd hunters, warriors en mages (ben ik zelf ook schuldig aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Iemand ervaring met de Iron Dwarf, Medium Rare (10 player) achievement?

De laatste die ik nog moet halen voor de protodrake reward. Ik lees hier van alles over.

- Je moet de dwarves damagen. Moeilijk om dit als 100 char te doen. Of ik moet het gevecht naakt aan gaan.
- AOE tijdens de breath. Ook niet makkelijk als Hunter zonder deftige AOE. Of ik moet gaan multistriken / barragen.
- 10m wachten omdat ze dan blijkbaar meer damage doet als de draak enraged is.

Tips zijn welkom. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Dat is inderdaad een behoorlijk vervelende achievement. De breath moet ze doden. Ik heb het op level 90 gedaan vlak voor WoD en toen was het al een uitdaging om te doen omdat ze heel snel dood gaan.

Sommige classes hebben aanvallen die percentage based zijn of anders puur op auto attack of zo?

Succes in ieder geval. Gear uitdoen helpt inderdaad ook. Wij hadden onze legendary cloaks in ieder geval al uitgetrokken toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben maar eens met het tweede seizoen van de Brawler's Guild begonnen. Toch wel weer een leuke uitdaging :)

Ben nu Rank 6 en op fight 3 aanbeland. Dat is in dit geval, in tegenstelling tot vorige seizoen, de big ass giraffe die als een train hit. Kom op 50% van z'n leven en dan ben ik tot moes geslagen... Een zien hoe ik dat kan gaan tacklen.
Bashiok
The WoW Anniversary event ended a bit earlier than intended, so to make up for that lost time and any inconvenience we’re going to be re-enabling it for an additional week. The event--including the level 100 Molten Core raid--will be available again from January 6 at 10:00 a.m. PST until January 13 at 10:00 a.m. PST, for North American realms. You can see the updated event dates and times in the in-game calendar.

Look for this and other hotfixes in the 6.0.3 Hotfixes blog as it’s updated.

[ Voor 95% gewijzigd door RustStorm op 06-01-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Catscratch schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:29:
Iemand ervaring met de Iron Dwarf, Medium Rare (10 player) achievement?

De laatste die ik nog moet halen voor de protodrake reward. Ik lees hier van alles over.

- Je moet de dwarves damagen. Moeilijk om dit als 100 char te doen. Of ik moet het gevecht naakt aan gaan.
- AOE tijdens de breath. Ook niet makkelijk als Hunter zonder deftige AOE. Of ik moet gaan multistriken / barragen.
- 10m wachten omdat ze dan blijkbaar meer damage doet als de draak enraged is.

Tips zijn welkom. :)
exact hetzelfde probleem hier, ook een hunter. Volgens mij moet je naakt het gevecht in gaan, multishot op ze doen tot halve health en dan hopen dat het lukt dat de dragon ze afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 16:12
ZeroCode schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:44:
[...]

exact hetzelfde probleem hier, ook een hunter. Volgens mij moet je naakt het gevecht in gaan, multishot op ze doen tot halve health en dan hopen dat het lukt dat de dragon ze afmaakt.
Zo heb ik het in MoP ook gedaan ja. Wapen af en ze met fist tot halverwege doodslaan, soms is één slag al genoeg dus goed oppassen dat je ze niet helemaal molt. Dan de draak naar beneden halen en damagen tot 50% zodat hij grounded blijft en dan die gasten laten frituren door z'n breath.

Ik deed er twee of drie per keer en daarna een feign death en opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Zo heb ik het in MoP ook gedaan ja. Wapen af en ze met fist tot halverwege doodslaan, soms is één slag al genoeg dus goed oppassen dat je ze niet helemaal molt. Dan de draak naar beneden halen en damagen tot 50% zodat hij grounded blijft en dan die gasten laten frituren door z'n breath.

Of je neemt een low level dps mee en een max level healer die hem in leven houdt, een dic priest met zijn schildjes is dan wel aardig. Je hoeft zelf geen klap uit te delen en het is een stuk makkelijker dan proberen te solo-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Daarom zou het best fijn zijn om je level te kunnen verlagen tot die van de raid of dungeon. :)
Veel MMO's hebben deze mogelijkheid.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij ons gaat de top 5 over frost mages, fury warriors boomkins en hunters. Dus een beetje wat alle combat log sites wel aangeven. In pugs en lfr zie ik hetzelfde. Misschien dat jij kijkt naar (heroic) dungeons ofzo.

Gelukkig bevestigen andere in dit topic ook al dat ze DK's zelden zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geniaal; en zoooooo true ook.

[ Voor 17% gewijzigd door RustStorm op 06-01-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft geweldig ja. En dan nog wipen mensen op simpele fights (zoals een Twin Ogron, of Butcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:51:
Blijft geweldig ja. En dan nog wipen mensen op simpele fights (zoals een Twin Ogron, of Butcher)
Laten we eerlijk zijn; geen enkele fight is écht heel moeilijk. Alleen Brackenspore kan tricky zijn en natuurlijk Imperator (zéker met PuGs)

Edit: dit is in geen enkel geval als offensive bedoeld deze post!

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 06-01-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, ik zie die nog wel generfed worden, als LFR echt tourist mode moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 15:00

ZeroCode

Woopie

Amras schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:58:
[...]

Dat gaan we vandaag dan maar eens mooi proberen :) De enige draak die ik mooi vind in het spel is hier namelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Twylight schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:29:
[...]

Had je nou 5 seconden daar voor je displacer beast maar niet gebruikt :P (nitro boost shared trouwens toch een cooldown met int potion, ofniet?)
Haha, ja nerf CD op Displacer Beast pls :P. En nitro boost shared geen CD met potions, de andere belt attachments wel (rocket en shield).
BlackMage schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:30:
Met een travel form had je het ook wel gehaald denk ik :)
Inderdaad, laten we zeggen paniek zorgde voor niet helder denken op dat moment :P.
Buizerd__NL schreef op maandag 05 januari 2015 @ 23:40:
[...]

Nice UI trouwens ;) en gratz op de kill.
Bedankt :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ahhh ik wilde deze net gaan posten.

"Move from the mines..." :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jerry schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:57:
[...]

Inderdaad, laten we zeggen paniek zorgde voor niet helder denken op dat moment :P.
Geeft ook niet ja, ik doe het je niet na :P Ik heb tot nu toe Kargath normal niet eens down gekregen (ook Resto druid btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Jerry schreef op maandag 05 januari 2015 @ 22:32:
Hoe krijg je in GRID de raid-debuffs te zien ?
Ik heb de nieuwste raidstatusdebuff geinstalleerd, maar debuffs zie ik er nog steeds niet op verschijnen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

sabriel schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:49:
[...]

Hoe krijg je in GRID de raid-debuffs te zien ?
Ik heb de nieuwste raidstatusdebuff geinstalleerd, maar debuffs zie ik er nog steeds niet op verschijnen ?
Heb je een vinkje gezet bij de Grid -> Indicators -> Center Icon -> Raid Debuff?
En bij Grid -> Status -> Raid Debuff -> Center Icon?

Daarmee zou het moeten werken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
Wat is dit nou Hmr? Druk op je nieuwe baan?

Ik zie nog geen post over onze 7/7 Heroic :) Maar Imperator HC has fallen… Helaas kon ik er zelf niet bij zijn. Maar dat komt woensdag wel. 1/7 Mythic zal komende reset wel gebeuren, hoe lang het duurt voor we 2/7 Mythic halen? Dat zal wel wat langer duren, schijnt behoorlijk pittig te zijn.

Gefeliciteerd met die 4/7 Mythic dus! Mooie prestatie!

Mijn eerste Mythic Cash mission gaf me een neck met de meest waardeloze secondary stats ooit. Toch is het een mooie upgrade met al die extra agility!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Wij gaan morgen voor het eerst mythic proberen. Twee weken zo goed als geen raid gehad door vakanties. De meeste mensen in de groep zijn nu in ieder geval 660+.

Ik verwacht dat de eerste boss snel neer moet kunnen gaan. Daarna Twin Ogrons proberen, al doen we misschien eerst nog wel wat heroic clearen.

En verder is het weer afwachten op de highmaul garrison mission... Deze keer is het tijd voor een mythic item. Vorige keer (heroic mission) kreeg ik uiteraard weer een item dat ik al had... Er staat in ieder geval een leger van 17 (denk ik) ilvl 645 followers klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Jerry schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Heb je een vinkje gezet bij de Grid -> Indicators -> Center Icon -> Raid Debuff?
En bij Grid -> Status -> Raid Debuff -> Center Icon?
Zal ik vanavond direct controleren, bedankt voor de tip

* dagboek *
2 weken vakantie gehad en 2 weken geen raids. Wel een keer een normal geprobeerd met pugs, waarbij ik de eerste 4 voor mijn doen best nog wel aardige DPS deed met medicore-gear. helaas bij 5de boss een grote flamewar, werden personen gekicked en was het einde zoek. boss 5 nog wel neer gekregen maar big fail bij 6de boss en groep viel uit elkaar.

Verder maar bezig geweest met PvP en Ashran. Manslayer titel al binnen, dus had wel verwacht de andere races ook zo binnen te halen. 10 uur Ashran helaas niet verder gekomen dan 120 dradenei van de 500, dus nog een lange weg te gaan. Lijkt wel een utgestorven ras, en als het al een dradenei is, is het vaak een paladin of hunter die te veel mechanics hebben om veilig weg te komen.

einde van vakanties nabij, dus kan niet wachten tot woensdag de raids weer gaan beginnen.
* einde dagboek *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Edit: nvm al gevonden hehe.

Ben erachter gekomen dat je in Ashran heel makkelijk conquest points kan verzamelen met de events hehe. 1250per uur ongeveer. das wel nice, om de rest van me items aan te vullen.

[ Voor 71% gewijzigd door Jumpiefox op 06-01-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister eindelijk een persoonlijke overwinning gehad. lvl 100 Molten Core helemaal door komen. Nu dus net mooi voor einde van het event de core hound binnen. Had 5x eerder de raid geprobeerd maar telkens kwamen we niet verder na een uur lang gekloot. Was er toch wel ff klaar mee, maar gister toch goede groep gevonden waardoor we na 1,5 uur toch mooi naar een dode Ragnaros keken. Wat een fijn gevoel was dat :P
Nu langzaam proberen normal pugs te vinden en rustig aan mn paladin naar 100 brengen.
Heb uiteindelijk gekozen om van prot naar holy te respeccen omdat ik nieuwsgierig was hoe dat zou spelen. Ben er nu helemaal weg van, erg fijne healing skills en handige cooldowns. En dan mooi rondlopen in plate. Dungeons waren nog nooit zo leuk! :)

Benieuwd of hier meer mensen zijn die holy paladin spelen, en dan ben ik benieuwd naar "DE" vraag: Sacred Shield of toch Eternal Flame? xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Jerry schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:15:
[...]
Dit was bij mij het probleem.
Nog niet getest in een raid maar gisteren in dungeon kreeg ik in ieder geval de debuffs weer te zien, dus blijkbaar werkt alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg, de Swift Zulian Tiger is weer ingame... Via de BMAH te verkrijgen! Op mijn server is hij nu te koop en iemand heeft er een bod op gedaan van 954k gold... Die wilde hem wel heel graag hebben ;) (en heeft gold te veel i suppose)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Nidhiki schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:54:
Benieuwd of hier meer mensen zijn die holy paladin spelen, en dan ben ik benieuwd naar "DE" vraag: Sacred Shield of toch Eternal Flame? xD
Eternal Flame healing gaat ook naar je beacon(s). Shield absorbs niet. Plus het scheelt weer een knopje op je bars, iets dat in mijn ogen ook meeweegt.

Geen idee of de theorycrafters het met mij eens zijn, maar ik zou voor EF kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:17

hmr

hulkie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:38:
Wat is dit nou Hmr? Druk op je nieuwe baan?

Ik zie nog geen post over onze 7/7 Heroic :) Maar Imperator HC has fallen… Helaas kon ik er zelf niet bij zijn. Maar dat komt woensdag wel. 1/7 Mythic zal komende reset wel gebeuren, hoe lang het duurt voor we 2/7 Mythic halen? Dat zal wel wat langer duren, schijnt behoorlijk pittig te zijn.

Gefeliciteerd met die 4/7 Mythic dus! Mooie prestatie!

Mijn eerste Mythic Cash mission gaf me een neck met de meest waardeloze secondary stats ooit. Toch is het een mooie upgrade met al die extra agility!
Mijn leven beteren heet dat ;-)! En was idd even druk de afgelopen dagen! Maar 7/7 hc is gelukkig een feit!

Ook met een put de eerste boss mythic in 5 tries neergekregen! Dat moet met de vuile wel goedkomen dus. Ik hoorde in die pug dat tworgon mythic ook heel simpel is... 2/7 moet op korte termijn te doen zijn!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Jumpiefox schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:36:
Ben erachter gekomen dat je in Ashran heel makkelijk conquest points kan verzamelen met de events hehe. 1250per uur ongeveer. das wel nice, om de rest van me items aan te vullen.
1250 CP? Kan je hier iets meer over vertellen? Ik dacht dat je CP's enkel kon verdienen met rated battlegrounds met premade groepen?

Frank Lenaerts

Pagina: 1 ... 74 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.