Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06
Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:14:
Ik kan niks kopen, want ik heb geen gold.
Ik kan niks craften, want ik moet mijn professions nog lvlen.

Zilver DPS proving grounds is niet eenvoudig voor mij. Het lukt mij gewoon nog niet. Moet echt leren om rogue te spelen. Speel nu assassination rogue, maar is dat wel goed. Of doe ik het wel goed? lk volg deze guide.

Mijn char:
http://eu.battle.net/wow/...earthen-ring/Raydr/simple

Een aantal gearstukken komen van de follower missions die tot ilvl 630 opleverden.
Ik heb mijn eigen assa/combat rogue door die dps challenge getrokken met minder dan ilevel 600. Het draait puur om het kiten van die orbs en op tijd achter die schild mobs te gaan staan.

Begin met die apexis raid quests, je moet ze toch doen om de legendary ring te verkrijgen. Neem de 1000 crystals versie en loop mee met een van de vele raids en ga op zoek naar de rare mobs.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 21:12

Zilver DPS proving grounds is niet eenvoudig voor mij. Het lukt mij gewoon nog niet. Moet echt leren om rogue te spelen. Speel nu assassination rogue, maar is dat wel goed. Of doe ik het wel goed? lk volg deze guide.

Mijn char:

Een aantal gearstukken komen van de follower missions die tot ilvl 630 opleverden.
In de PG kun je gebruik maken van de ambers die opkomen en dan de healers bijvoorbeeld trappen. Ken je al deze "trucs" al wel? Zo heb ik het ook gehaald op de warrior in het begin.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skassie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:19:
[...]

In de PG kun je gebruik maken van de ambers die opkomen en dan de healers bijvoorbeeld trappen. Ken je al deze "trucs" al wel? Zo heb ik het ook gehaald op de warrior in het begin.
Ik kom niet voorbij de eerste wave met de healer. Krijg hem niet op tijd kapot of geinterrupt (skill is nog op cooldown dan).

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 30-12-2014 14:22 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:18
Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:21:
[...]

Ik kom niet voorbij de eerste wave met de healer. Krijg hem niet op tijd kapot of geinterrupt (skill is nog op cooldown dan).
Welk itemlevel heb je? En welke class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:21:
[...]

Welke class speel je dan? Op zowel mijn monk als druid had ik geen enkel probleem met interrupten, die was gewoon van cooldown als ik hem nodig had.

Ik heb heel veel moeite gehad met de aoe packs op mijn druid, maar dat was mijn eigen stomme schuld, geen trash gekeybind of op mijn bars. Ik had zo lang geen feral druid gespeeld dat ik dat niet eens door had tot iemand hier mij erop wees. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_G
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-07 12:23

M_G

Als rogue can je Kick of Kidney Shot gebruiken om de heal te interrupten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:25:
[...]

Welk itemlevel heb je? En welke class?
Mijn char is een Ass Rogue

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Je maakt toch wel gebruik van de food buff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_G schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 14:26:
Als rogue can je Kick of Kidney Shot gebruiken om de heal te interrupten.
Heb het niet geprobeerd, maar gouge en blind, terwijl je eerst de andere mobs afmaakt werken ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn char:

Icy veins is meestal een prima begin als je een class nog leert daarna beetje je eigen dingen eraan toevoegen. + ask mr robot is ook best behulpzaam. Staat een lync van op icy veins. Ik persoonlijk tot nu toe geen moeite gehad met proving grounds maar eerste char had ik een warmill toen ie nog niet generfed was dus was ik al ilvl 615 op lvl 100. En de tweede char heb ik dingen voor gecraft met me eerste dus beetje cheats xD

Anders werk je ff teveel met lync en spel je link als lync derp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben geen rogue expert, maar daarmee zou het toch makkelijk moeten kunnen. je 2 belangrijkste zaken lijk je op orde te hebben voor je dps (je wapens en trinkets). Misschien dat ik meer "OP" classes speel, al hoewel je lock atm niet echt op kan noemen op laag gear level deed ik silver makkelijk op mijn beide 100's op een ilvl van onder de 600 op mijn lock (SoO gear nog het meeste) en rond de 600 op mijn hunter (had bijna heel nagrand nog open toen ik dingde).

Ik zou als ik jou was ff een movie guide (of icy veins oid) checken of een proving grounds rogue guide, want ik heb vooral het gevoel dat je ergens iets mist in je rotation of talents als je de dps niet hebt voor proving grounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik speel als main een assa rogue. Dus misschien kan ik je helpen.

Kick, kidneyshot, gouge, blind, vanish + cheapshot werken volgens mij allemaal als interrupt.

Ik heb de challenge gedaan direct toen ik 100 DINGde met itemlevel <600. Het zou met jouw itemlevel dus makkelijk moeten kunnen.

Even checken: Vergeet je niet je poisons op je wapens te doen? Zonder dit doe je een fractie van je dps!

Verder zou ik niet al te veel vasthouden aan rotaties (ookal is icy-veins een prima website) voor proving grounds. De mobs gaan toch veel te snel neer! Alleen voor de laatste wave is deze rotatie wel nuttig imo.

Succes!

Ik wil overigens best een keertje meekijken op een dummy ofzo. Je kunt me je realID PMen als je daar behoefte aan hebt.

PS. zet sowieso je 630 dagger in je mainhand. 615 in je offhand! Scheelt al een bak!

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 30-12-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
:9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2EwEclO.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Staat bij mij ook al twee dagen in de lijst. max success is echter maar 65%, dus wacht nog even :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:10
Darkfreak schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:54:
[...]

Staat bij mij ook al twee dagen in de lijst. max success is echter maar 65%, dus wacht nog even :P
Hah, dan ben ik beter af met mijn 66%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
http://www.wowhead.com/ne...ollower-missions#comments
quote: wowhead
Highmaul Mission Rewards
There are four tiers of rewards, which are based on your number of boss kills at a certain difficulty:

You receive missions that reward Cache of Highmaul Treasures which contains ilvl 655 Normal loot, by default.
Your missions will start to reward Cache of Highmaul Treasures, which contains ilvl 670 Heroic loot, once your character has 15 boss kills in Normal Mode Highmaul.
Your missions will start to reward Cache of Highmaul Treasures, which contains ilvl 685 Mythic loot, once your character has 15 boss kills in Heroic Mode Highmaul.
To get an additional 1,000 in addition to the Mythic loot, you need 15 boss kills in Mythic Highmaul

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Darkfreak schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:54:
[...]

Ik heb afgelopen weekend een missie gestart met 90% kans. Bij de eerste animatie was het al 'miss' |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:05:
[...]

Ik speel als main een assa rogue. Dus misschien kan ik je helpen.

Kick, kidneyshot, gouge, blind, vanish + cheapshot werken volgens mij allemaal als interrupt.

Ik heb de challenge gedaan direct toen ik 100 DINGde met itemlevel <600. Het zou met jouw itemlevel dus makkelijk moeten kunnen.

Even checken: Vergeet je niet je poisons op je wapens te doen? Zonder dit doe je een fractie van je dps!

Verder zou ik niet al te veel vasthouden aan rotaties (ookal is icy-veins een prima website) voor proving grounds. De mobs gaan toch veel te snel neer! Alleen voor de laatste wave is deze rotatie wel nuttig imo.

Succes!

Ik wil overigens best een keertje meekijken op een dummy ofzo. Je kunt me je realID PMen als je daar behoefte aan hebt.

PS. zet sowieso je 630 dagger in je mainhand. 615 in je offhand! Scheelt al een bak!
Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je wel. Wist niet dat je mainhand/offhand verschil zo belangrijk was. Dacht dat equippen genoeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:42:
[...]

Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je wel. Wist niet dat je mainhand/offhand verschil zo belangrijk was. Dacht dat equippen genoeg was.
Voor stats maakt het niet uit. Voor weapon damage wel. Offhand doet 50% minder damage dus het wapen dat de meeste damage doet moet je in je mainhand doen.

En ik weet niet of dat nog steeds van toepassing is: trage wapens in je mainhand en snelle in je offhand. (weet niet of er uberhaubt nog verschil in attackspeed zit op zelfde weapon types)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
hulkie schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 16:05:

Ik geloof dat Proving Grounds mee scaled met je ilvl, dus dit is geloof ik niet van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jep, Proving Grounds scaled tegenwoordig naar je eigen itemlevel inplaats van dat jouw itemlevel scaled naar de mobs.

Een hoger itemlevel is natuurlijk wel nog steeds makkelijker aangezien je gewoon meer secondary stats hebt en waarschijnlijk betere trinkets etc, maar het is niet zo dat jij met ilvl 600 de zelfde mobs verslaat als iemand met 660 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Elke class scaled anders met gear. Voor de ene class zal het op ilvl600 makkelijker zijn als op 660 en voor de andere andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 20:13:
Jep, Proving Grounds scaled tegenwoordig naar je eigen itemlevel inplaats van dat jouw itemlevel scaled naar de mobs.

Een hoger itemlevel is natuurlijk wel nog steeds makkelijker aangezien je gewoon meer secondary stats hebt en waarschijnlijk betere trinkets etc, maar het is niet zo dat jij met ilvl 600 de zelfde mobs verslaat als iemand met 660 :P
Klopt, maar de onderlaag qua scaling is als ik de beschikbare info mag geloven 615 ilvl, waardoor iemand die het sub 600, of zelfs sub 615 doet het theoretisch altijd lastiger heeft dat iemand boven deze gear levels, welke dus wel "profiteren" van de scaling. Terwijl je op lagere gear levels altijd tegen ilvl 615 tuned waves bezig bent.

Zie de volgende info uit de wowhead proving grounds guide.
1. The mobs scale up to your gear as long as you have normal dungeon gear or better. For maximum effectiveness, you want gear at ilvl 615 or better, but slightly below will be acceptable for silver.
2. Tier set bonuses are not active, and neither are extra gem sockets or tertiary stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er eigenlijk ook rewards als je gold haalt? heb ik eigenlijk helemaal nie meer naar gekeken nadat ik silver had gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:35:
zijn er eigenlijk ook rewards als je gold haalt? heb ik eigenlijk helemaal nie meer naar gekeken nadat ik silver had gedaan
voor gold een achievement, maar als je endless 30 haalt krijg je een titel.
Endless 10 en 20 geven ook een achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:52:
[...]

voor gold een achievement, maar als je endless 30 haalt krijg je een titel.
Endless 10 en 20 geven ook een achievement.
Gisteren eindelijk Endless 30 gehaald op m'n hunter. *O*

Als je de waves een beetje kent, dan valt het best mee. Ging vrij soepel, alleen wave 30 was spannend en duurde tot de laatste seconde. Uiteindelijk in wave 33 gestrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:17:
[...]

Gisteren eindelijk Endless 30 gehaald op m'n hunter. *O*

Als je de waves een beetje kent, dan valt het best mee. Ging vrij soepel, alleen wave 30 was spannend en duurde tot de laatste seconde. Uiteindelijk in wave 33 gestrand.
very nice! ik zat op mijn shammy vast als healer op wave 18... ondertussen wel al ilvl 642 dus denk ik vanavond maar nog eens proberen en zien hoe ver ik geraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57
Gisteren ruim anderhalf uur Ko'ragh 11 man normal staan 'progressen' (beste attempt was een wipe op 55.000 HP) 'Progressen' omdat het dan een wipe op 60%, dan 10%, dan 70%, dan 0%, dan 50%, etc was.
Heel weinig continuiteit hier. Ik doe iets ergens niet goed, of het gaat elders mis, met de adds. (ben weer aan het tanken gezien te weinig interesse in die rol bij de rest)

Meerdere opties geprobeerd - brakke stacking om de adds naar een healer te laten komen, simpelweg proberen alles op te pikken, wat andere talents om wat threat te krijgen - niets lijkt betroubaar te werken. Oppikken is al lastig - ze spawnen ver uit elkaar en rennen graag naar een random DPS of healer. Lukt het oppakken dan willen de adds HEEL graag keurig naast me gaan staan buiten de zones, of zelfs achter me, in plaats van erin. Ook als ik ze net dwars door een zone heb gekite. Die enkele keer dat het oppikken en positioneren redelijk gaat krijg ik de arcane debuff en moet er vandoor, of krijgt de andere tank hem en mis ik dat (en de taunt) door de vele dingen die er tegelijk gebeuren en de adds die op me in staan te hakken (tevens het gebrek aan een microfoon bij de andere tank). Soms wordt ik ook gewoon door de adds afgemaakt damage wise, zeker bij de pogingen waar ik bij gebrek aan beter maar gewoon in een zone ga staan.

Hoe kan dit beter worden aangepakt? (ik: prot pally, andere tank DK)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:33:
Gisteren ruim anderhalf uur Ko'ragh 11 man normal staan 'progressen' (beste attempt was een wipe op 55.000 HP) 'Progressen' omdat het dan een wipe op 60%, dan 10%, dan 70%, dan 0%, dan 50%, etc was.
Heel weinig continuiteit hier. Ik doe iets ergens niet goed, of het gaat elders mis, met de adds. (ben weer aan het tanken gezien te weinig interesse in die rol bij de rest)

Meerdere opties geprobeerd - brakke stacking om de adds naar een healer te laten komen, simpelweg proberen alles op te pikken, wat andere talents om wat threat te krijgen - niets lijkt betroubaar te werken. Oppikken is al lastig - ze spawnen ver uit elkaar en rennen graag naar een random DPS of healer. Lukt het oppakken dan willen de adds HEEL graag keurig naast me gaan staan buiten de zones, of zelfs achter me, in plaats van erin. Ook als ik ze net dwars door een zone heb gekite. Die enkele keer dat het oppikken en positioneren redelijk gaat krijg ik de arcane debuff en moet er vandoor, of krijgt de andere tank hem en mis ik dat (en de taunt) door de vele dingen die er tegelijk gebeuren en de adds die op me in staan te hakken (tevens het gebrek aan een microfoon bij de andere tank). Soms wordt ik ook gewoon door de adds afgemaakt damage wise, zeker bij de pogingen waar ik bij gebrek aan beter maar gewoon in een zone ga staan.

Hoe ik het doe is een Ranged marken en als hij de adds gaat spawnen laat ik iedereen stacken op de ranged.
Deze moet achter 1 van de suppression fields gaan staan samen met mij (warrior tank)
Dan plaats ik mijn mocking banner in de suppression field, juist voor mij.
Alle mobs komen -> TC + Shockwave en dan maar nuken die handel.

Lukt onze groep vrij vlot zo.
Doordat iedereen gestacked staat, komen de adds zowiezo allemaal mijn kant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
BlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 19:46:
[...]

Voor stats maakt het niet uit. Voor weapon damage wel. Offhand doet 50% minder damage dus het wapen dat de meeste damage doet moet je in je mainhand doen.

En ik weet niet of dat nog steeds van toepassing is: trage wapens in je mainhand en snelle in je offhand. (weet niet of er uberhaubt nog verschil in attackspeed zit op zelfde weapon types)
Combat Rogue heeft meer aan twee trage wapens en de andere specs gebruiken twee daggers. Tot nu toe heb ik alleen 2.60 wapens en 1.80 daggers gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:40:

Hoe ik het doe is een Ranged marken en als hij de adds gaat spawnen laat ik iedereen stacken op de ranged.
Deze moet achter 1 van de suppression fields gaan staan samen met mij (warrior tank)
Dan plaats ik mijn mocking banner in de suppression field, juist voor mij.
Alle mobs komen -> TC + Shockwave en dan maar nuken die handel.

Lukt onze groep vrij vlot zo.
Doordat iedereen gestacked staat, komen de adds zowiezo allemaal mijn kant uit.
Stacken de soakers ook?

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024

Hetzelfde wat ik die als paladin tank is bij de ranged groep staan.

We hebben 1 persoon marked waarbij alle DPS (ranged) en healers staan. Tijdens de add phase kan melee gewoon DPS'en en healers stacked. Gebruik zelf consecration met consecrator glyph en dan pik ik ze allemaal 1 voor 1 op. Kite phase is inderdaad wel een bitch, maar dat is een kwestie van er snel doorheen en je DPS AE Stun laten gebruiken en killen wanneer ze in de silence field komen.

Weet wel dat je DK off-tank geen AE of diseases moet gebruiken want anders pult en tankt hij de adds. Tevens de DK de boss meteen laten taunten wanneer de boss weer begint te rennen dat je zelf de boss kunt oppakken.

We doen het zelf met 2 prot paladins, dus het zou goede moeten komen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Danny Canero op 31-12-2014 12:48 ]

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Tip: op een frozen account heb je nu de optie om WoD voor 10 dagen gratis te testen. Hehe, zo spaar ik 10 dagen gametijd uit. Nice.
Ik geef het maar even mee voor mensen die in eenzelfde situatie zijn. Of die nog geen WoD hadden en waarvan de speeltijd dra afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:03:
Tip: op een frozen account heb je nu de optie om WoD voor 10 dagen gratis te testen. Hehe, zo spaar ik 10 dagen gametijd uit. Nice.
Ik geef het maar even mee voor mensen die in eenzelfde situatie zijn. Of die nog geen WoD hadden en waarvan de speeltijd dra afloopt.
Ja, enkel kom je in die free trial niet voorbij 90.99%. Mooi marketingtrucje van Blizzard om mensen meteen weer te laten activeren om echt iets aan die 10 dagen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

waar kan je ergens Cerulean Pigment omruilen voor de oudere inks?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erycius schreef op woensdag 31 december 2014 @ 14:56:
waar kan je ergens Cerulean Pigment omruilen voor de oudere inks?
nergens voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
je kunt wel de warbringer's ink die je met dat pigment maakt omruilen voor oudere inkt:
telkens bij de vendor naast je inscription-trainer in stormwind of ogrimmar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mocht er iemand van de GoT guild mij een invite kunnen sturen, dan krijg ik graag een pm :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
MrVegeta schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:06:
Mocht er iemand van de GoT guild mij een invite kunnen sturen, dan krijg ik graag een pm :).
Elke member heeft invite rights, voel je dus vrij om een willekeurige member een whisper te sturen voor de invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

soulrider schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:02:
je kunt wel de warbringer's ink die je met dat pigment maakt omruilen voor oudere inkt:
telkens bij de vendor naast je inscription-trainer in stormwind of ogrimmar....
och en ik maar zoeken, bedankt :)

edit: iemand een idee hoe ik op mijn scribe makkelijk zou kunnen zien welke glyphs mijn andere characters nog missen? zodat ik alle glyphs kan maken

[ Voor 19% gewijzigd door Erycius op 31-12-2014 19:22 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
Voor iedereen vast het beste voor 2015 en dat alle loot maar mag droppen die je nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
30% follower mission voor highmaul raid (mythic item) succeeded :D WTF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Wanneer de adds spawnen, Hunters misdirection laten doen op 1 van de tanks. De adds zullen direct met z'n allen op de tank afgaan zonder dat hij ook maar iets hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
Erycius schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:16:
[...]

och en ik maar zoeken, bedankt :)

edit: iemand een idee hoe ik op mijn scribe makkelijk zou kunnen zien welke glyphs mijn andere characters nog missen? zodat ik alle glyphs kan maken
dat is enkel mogelijk mbv een add-on (of zelf noteren natuurlijk)
als ik me niet vergis bezorgt altoholic zo'n overzichtje als je dan eerst bij je alts doorheen de glyps gaat, zie je bij je inscription-alt bij de glyphs in de tooltip 'could be learned by:.... already know by: ...'
en is het op die manier iets makkelijker om je alts al hun glyphs te geven.

(ps: soms is het goedkoper om die ink in AH te verkopen en de oude inkt via daar te kopen, of de herbs die je de pigments geven voor die inkt... warbringers ink gaat op mijn server voor 11g/stuk, maar de MoP-herbs gaan bv voor amper 30s/stuk, de ink of dreams en starlight ink gaan voor 4g elk...
warbringers ink gaan inruilen voor de MoP-inks zou dus een slechte zet zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste wensen iedereen! Hoop dat alles nog aan het lichaam bevestigd zit en dat jullie een top avond/nacht achter de rug hebben!

On topic: dit jaar is voor mij prima begonnen als het gaat om ingame stuff. Heb the butcher, brackenspore en Tectus op normal kunnen doen vanochtend en heb twee uitstekende drops mogen ontvangen. Een WF + socket wapen van de butcher (damn dat had ik nodig zeg) en de trinket van Tectus... Dat is nog eens gruwelijk fijn! :) ilvl nu rond de 655. <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
xeple schreef op woensdag 31 december 2014 @ 20:20:
[...]

Wanneer de adds spawnen, Hunters misdirection laten doen op 1 van de tanks. De adds zullen direct met z'n allen op de tank afgaan zonder dat hij ook maar iets hoeft te doen.
Waarom pak jij als paladin de adds? Een DK is daar veel beter in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mythic Quiescent Runestone (trinket van Imperator) van de Highmaul garrison chest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Twylight schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:42:
Mythic Quiescent Runestone (trinket van Imperator) van de Highmaul garrison chest :D
Grats! lekker hoor!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
Twylight schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:42:
fck dat is lucky ^^

Zit te wachten op me mythic cache.. Hoevaak krijg je zoiets? Om de 14 dagen ofzo? Weet niet precies meer wanneer ik me laatste HC cache had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:22:
[...]

fck dat is lucky ^^

Zit te wachten op me mythic cache.. Hoevaak krijg je zoiets? Om de 14 dagen ofzo? Weet niet precies meer wanneer ik me laatste HC cache had gedaan.
minimaal 14 dagen na het completen van de vorige. Maar kan ook een stuk langer duren dan dat... RNG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:23:
[...]

minimaal 14 dagen na het completen van de vorige. Maar kan ook een stuk langer duren dan dat... RNG :)
Daarnaast moet je dacht ik ook 15 kills hebben (zelf in HM) op heroic om een mythic cache te krijgen (en 15 op normal om een HC cache te krijgen)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Bah! Ik zit er echt op te wachten... Ja die kills heb ik wel ^^

http://eu.battle.net/wow/...onblight/Sheezaa/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een very nice character!

Damn ik wou dat mijn guild eindelijk eens wat progressie begint te maken dit jaar...
Het is ongeloofelijk maar we hebben highmaul nog niet eens op normal gecleared...
Onze dps'ers zijn gewoon niet mee en de tactics absorberen ze maar heel traag.

Ondertussen pug ik wel makkelijk 6/7 op normal op mijn alt tank.

Maar een heroic pug... Daarvoor zijn zo op mijn realm precies niet te vinden... En als er dan al 1 is, dan verwachten ze dat je toch 6/7 op heroic al gedaan hebt... Ach dit weekend mss eens mijn eigen heroic group starten... Heb er de gear best wel voor denk ik zo... (http://eu.battle.net/wow/en/character/nagrand/Piramon/simple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:30:
[...]

dat is een very nice character!

Damn ik wou dat mijn guild eindelijk eens wat progressie begint te maken dit jaar...
Het is ongeloofelijk maar we hebben highmaul nog niet eens op normal gecleared...
Onze dps'ers zijn gewoon niet mee en de tactics absorberen ze maar heel traag.

Ondertussen pug ik wel makkelijk 6/7 op normal op mijn alt tank.

Maar een heroic pug... Daarvoor zijn zo op mijn realm precies niet te vinden... En als er dan al 1 is, dan verwachten ze dat je toch 6/7 op heroic al gedaan hebt... Ach dit weekend mss eens mijn eigen heroic group starten... Heb er de gear best wel voor denk ik zo... (http://eu.battle.net/wow/en/character/nagrand/Piramon/simple)
Hey, ik heb nu hetzelfde. We hadden altijd een 10man HC team. Maar omdat het nu mythic is hebben we nieuwe raiders moeten recruiten. En tja die staan toch wel continue een heel stuk onder de oude main raiders. Zit een flinke skillgap in.

Dus mijn raidprogress is met pugs gedaan. Ook de HC imper kill heb ik m et een pug gedaan. (3e pull met goed georganiseerde groep)

Ik heb ook op me tank begonnen ^^ http://eu.battle.net/wow/...gonblight/Syanaa/advanced
Wel makkelijk om een tankie te hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door ramon1984 op 02-01-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:32:
[...]

Hey, ik heb nu hetzelfde. We hadden altijd een 10man HC team. Maar omdat het nu mythic is hebben we nieuwe raiders moeten recruiten. En tja die staan toch wel continue een heel stuk onder de oude main raiders. Zit een flinke skillgap in.

Dus mijn raidprogress is met pugs gedaan. Ook de HC imper kill heb ik m et een pug gedaan. (3e pull met goed georganiseerde groep)
same here... Vroeger altijd met een heroic groep geraid, maar zijn een paar jaar uit elkaar geweest ivm panda en cata release ;-)
Nu zo met een stuk of 6 oude spelers terug begonnen en nu nog aan het recruiten voor goede dps'ers...
Ben de laatste raid op mijn shammy healer, meegeweest als dps (heeft alleen maar dps gear) en ik stond toch constant 4de op de bosses bij dps... :( (we waren in totaal met 12 man, 2 tanks en 2 healers...)

Dus nu is het weer recruiten achter betere dps'ers die echt progress willen maken... Sloom maar hoop tegen BRF toch wel een degelijk team terug te hebben zodanig dat we heroic/mythic *oh the dream* kunnen gaan doen...
Normal is totaal geen uitdaging voor mij (zowel als tank als healer en off dps) en ik vind het schrijnend dat ik mezelf er als het ware naartoe moet slepen, om dan 3u te raiden waarvan we 1u aan een stuck wipen op tectus ofzo, om de volgende raid dag hier 3u op te wipen... Bij tectus komt het echt fel over dat de dps te weinig is... Als je elke tectonic upheaval mist doordat de "boss" nog teveel hp heeft en dus niet kan shatteren... *sigh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:37:
[...]

same here... Vroeger altijd met een heroic groep geraid, maar zijn een paar jaar uit elkaar geweest ivm panda en cata release ;-)
Nu zo met een stuk of 6 oude spelers terug begonnen en nu nog aan het recruiten voor goede dps'ers...
Ben de laatste raid op mijn shammy healer, meegeweest als dps (heeft alleen maar dps gear) en ik stond toch constant 4de op de bosses bij dps... :( (we waren in totaal met 12 man, 2 tanks en 2 healers...)

Dus nu is het weer recruiten achter betere dps'ers die echt progress willen maken... Sloom maar hoop tegen BRF toch wel een degelijk team terug te hebben zodanig dat we heroic/mythic *oh the dream* kunnen gaan doen...
Normal is totaal geen uitdaging voor mij (zowel als tank als healer en off dps) en ik vind het schrijnend dat ik mezelf er als het ware naartoe moet slepen, om dan 3u te raiden waarvan we 1u aan een stuck wipen op tectus ofzo, om de volgende raid dag hier 3u op te wipen... Bij tectus komt het echt fel over dat de dps te weinig is... Als je elke tectonic upheaval mist doordat de "boss" nog teveel hp heeft en dus niet kan shatteren... *sigh*
Normal is in zo'n verre nog een uitdaging voor mij dat ik nog niet verder dan 5/7 gekomen ben (mede door de redenen die jij aanhaalt... 2 uur bezig zijn om bij tectus te komen (als je al een keer voorbij brackie komt...)) En hoe ik weet vrij zeker dat het niet aan mij ligt... Heb zelden healing nodig (los van aoe damage) en sta bij bosses constant in de top qua DPS.. (en Alliance is zo weinig aanwezig op de server dat je onderhand wel via LFG "moet" raiden..)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Yay :| ..
Mijn Highmaul mission gaf mij een 655 ring met Crit en Haste (Protection lootspec).
Dus echt niet beter dan mijn 655 ring die Mastery en Bonus Armor had (twee belangrijkste stats voor mij).

Jammer, erg jammer.
Ach ja, Temporal Crystal erbij :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Mijn rogue collega uit team 1 kreeg vanmorgen een mythic warforged neck met socket van zn mission...

Heb net zelf even gekeken hoe ik ervoor sta met de kills... Ik heb er door wat raids te missen 14 heroic kills op mijn naam. Net 1 te weinig voor een heroic cashe.

Wat zal ik doen? Wachten tot de raid van zondag en hopen dat er geen mission komt, of proberen voor die tijd nog even 1 boss hc om te leggen?

Ik denk dat ik maar gewoon wacht... Imperator heroic gaat fout door kleine missers in uitvoering, niet door een tekort aan dps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hulkie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:55:
Mijn rogue collega uit team 1 kreeg vanmorgen een mythic warforged neck met socket van zn mission...

Heb net zelf even gekeken hoe ik ervoor sta met de kills... Ik heb er door wat raids te missen 14 heroic kills op mijn naam. Net 1 te weinig voor een heroic cashe.

Wat zal ik doen? Wachten tot de raid van zondag en hopen dat er geen mission komt, of proberen voor die tijd nog even 1 boss hc om te leggen?

Ik denk dat ik maar gewoon wacht... Imperator heroic gaat fout door kleine missers in uitvoering, niet door een tekort aan dps :D
Ik zou snel een hc boss leggen. Toch zonde als je zo de normal Q krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:55:

ik zou gewoon snel nog een heroic kill erbij nemen... De eerste boss snel even nuken.
Je kan deze bv 15 keer killen in 1 week en daardoor bij je volgende raid mission direct een mythic cache krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
God im bored... wie werkt er ook op 2 januari gvd..... nou IK! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny Canero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
ramon1984 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:26:
Je bent niet de enigste. Constant de forums doorlezen en voor de Tweakers Guild aan de gang. Je moet toch wat als GM zijnde :P

B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
ramon1984 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 12:26:
En ik. van 17.00 tot 23.00 dus ik moet zelfs nog beginnen :| Met keelonsteking ook nog, ik zit er niet op te wachten.

On the plus side: niet heel lang geleden level 100 aangetikt met mijn eerste char na de expansion 2 weken geleden toch maar gekocht te hebben. Nu na jaren alliance maar eens aanprutsen met een orcje, die kant van het verhaal wil ik toch ook zien op Draenor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook aan het werken... but yeah... ik ben hier ook de enige.. dus weinig te doen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:14:
ben ook aan het werken... but yeah... ik ben hier ook de enige.. dus weinig te doen helaas...
Ik ben wel vrij, maar ondertussen heb ik de afgelopen 4 dagen 23 HC's gedaan om 1 chest te looten ;( .
Morgen weer een dag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ouch... blij dat ik van die heroics vanaf ben... maar mijn priest alt is nu juist lvl 100... dus daar kan ik achtereen ook weer heroics met gaan doen... en mijn rogue alt zou ook nog gegeared moeten worden... Maar dat ga ik doen via die satchels die ik op mijn healer krijg. Die stuur ik allemaal door naar de rogue, zodat die niet al te veel heroic meer moet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan iemand bevestigen of de mount training quests op volgorde gaan?
Zie deze tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:49:
Kan iemand bevestigen of de mount training quests op volgorde gaan?
Zie deze tabel.
can confirm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi. Dan ben ik er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me de laatste tijd een beetje af waarom ik het spel eigenlijk nog speel. Als ik eens na ga wat ik per dag doe ingame, dan kom ik eigenlijk tot de conclusie dat het bijzonder weinig is:

-- missions managen
-- hopen op een goede normal HM run (brengt helaas meer frustratie en irritatie met zich mee, dan plezier)
-- AH bekijken en er verder niks mee doen

En voor de rest eigenlijk bijzonder weinig, behalve eens per week TotFW en Firelands mountruns. Kan er eventueel nog Ulduar en Icecrown bij ga doen; maar that's it. :)

Voorheen had ik nog wel plezier met het levelen en gearen en bijhouden van alts; echter merk ik dat ik me er nu echt toe moet zetten.... :|

Het écht leuke in het spel, naar mijn mening, is het raiden... en helaas lukt het me niet zoals ik zou willen vanwege oog op toekomst en tijdgebrek... :-/

Hmmmz... misschien proberen het spel even paar dagen links te laten liggen en zien wat dat met me doet. Misschien "hunker" ik weer terug en ga ik allemaal nieuwe dingen aan... zoals het verder gaan met pet collecting... Hmmmz...

Keuzes keuzes keuzes... :D

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 02-01-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Kijk anders of je een plekje kan vinden in een casual raiding guild die je niet verplicht elke week mee te gaan :) Dat heb ik namelijk ook gedaan en zit met 1x per week raiden nu op ilevel 654

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Dwalin (van de Hobbit) geïnspireerde transmog :)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29w1ks5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verderf schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:55:
Kijk anders of je een plekje kan vinden in een casual raiding guild die je niet verplicht elke week mee te gaan :) Dat heb ik namelijk ook gedaan en zit met 1x per week raiden nu op ilevel 654
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn inderdaad. Echter ben ik wel blij met m'n huidige guild. Is een semi-hardcore guild met een vast raid team die aan het progressen zijn op Mythic En Twins en Kargath al neer hebben. Is een beetje m'n thuis, zit er al in sinds WotLK.

Wat ik natuurlijk zou kunnen proberen, is guildruns organiseren voor de niet-raid leden... Gewoon via de kalender en dan eventueel opvullen met betrouwbare PuG leden... Hmmzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
of alt runs :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kan iemand bevestigen dat er daadwerkelijk plate chests droppen in heroics? Ik kan in 6 dungeons een chest looten en heb de afgelopen 4 dagen + vandaag nog geen geluk gehad in al deze hc's. Ondertussen 27 hc's gedaan de afgelopen dagen (+ de voorgaande weken waarin ik niet specifiek een chest wilde looten) en geen enkele keer een drop. Vind het niet erg om te moeten grinden voor een item, maar hier word ik wel een beetje moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
enkel op Twins volgens het overzicht: http://i.imgur.com/FsQPOxS.jpg
je bedoelt hc dungeons? jep vallen er ook wel... beetje meer geluk hebben met de rng ;)

[ Voor 41% gewijzigd door soulrider op 03-01-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11

Jumpiefox

Hoi ?

bijna level 100 yaay ;p Net een beginnetje gemaakt met de Epic ring quest. Lees op internet dat je in je garrison een daily quest krijgt waar je 1000 crystals mee kan verdienen? Weet ieamnd waar ik die quest precies kan vinden? of is het pas nadat je level 100 hebt gehaald.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:37:
Vraag me de laatste tijd een beetje af waarom ik het spel eigenlijk nog speel. Als ik eens na ga wat ik per dag doe ingame, dan kom ik eigenlijk tot de conclusie dat het bijzonder weinig is:

-- missions managen
-- hopen op een goede normal HM run (brengt helaas meer frustratie en irritatie met zich mee, dan plezier)
-- AH bekijken en er verder niks mee doen

En voor de rest eigenlijk bijzonder weinig, behalve eens per week TotFW en Firelands mountruns. Kan er eventueel nog Ulduar en Icecrown bij ga doen; maar that's it. :)

Voorheen had ik nog wel plezier met het levelen en gearen en bijhouden van alts; echter merk ik dat ik me er nu echt toe moet zetten.... :|

Het écht leuke in het spel, naar mijn mening, is het raiden... en helaas lukt het me niet zoals ik zou willen vanwege oog op toekomst en tijdgebrek... :-/

Hmmmz... misschien proberen het spel even paar dagen links te laten liggen en zien wat dat met me doet. Misschien "hunker" ik weer terug en ga ik allemaal nieuwe dingen aan... zoals het verder gaan met pet collecting... Hmmmz...

Keuzes keuzes keuzes... :D
Retweetje.

Ik nok er voorlopig maar even mee.

Meer dan inloggen, missies checken, uitloggen doe ik niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die quest giver staat in je main gebouw (althans bij mij wel) maar moest je daar niet een bepaald small/medium garrison voor hebben wil die qst giver uberhaupt spawnen?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aghanim schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:12:
Kan iemand bevestigen dat er daadwerkelijk plate chests droppen in heroics? Ik kan in 6 dungeons een chest looten en heb de afgelopen 4 dagen + vandaag nog geen geluk gehad in al deze hc's. Ondertussen 27 hc's gedaan de afgelopen dagen (+ de voorgaande weken waarin ik niet specifiek een chest wilde looten) en geen enkele keer een drop. Vind het niet erg om te moeten grinden voor een item, maar hier word ik wel een beetje moe van.
Ja, ze droppen, voor mij was de RNG op cloth chest ook heel erg trouwens. Kreeg mijn eerste pas toen ik al een crafted 640 aanhad, na de eerste iets van 3-4 chests in 5 runs :D Als je er echt last mee hebt, zou ik er gewoon een kopen, crafted gear kost geen drol meer lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:13
temp00 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 16:25:
Die quest giver staat in je main gebouw (althans bij mij wel) maar moest je daar niet een bepaald small/medium garrison voor hebben wil die qst giver uberhaupt spawnen?
Volgens mij Keep Lvl 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dennism schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 18:07:
[...]

Ja, ze droppen, voor mij was de RNG op cloth chest ook heel erg trouwens. Kreeg mijn eerste pas toen ik al een crafted 640 aanhad, na de eerste iets van 3-4 chests in 5 runs :D Als je er echt last mee hebt, zou ik er gewoon een kopen, crafted gear kost geen drol meer lijkt het wel.
Haha ik ken het, weet ook zeker dat zodra ik er een loot, ik de volgende drops alleen maar chests krijg. Heb nu 2 epics vanuit LFR (head en back) en daarvan nu in totaal 6 epics (3x head en 3x back). Er zal dan ook niet een keer een andere epic droppen haha. Soms heb ik het idee dat het te toevallig is dat iets amper dropt of dat je juist continu dezelfde dingen loot. Maar je doet er weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel. Het is mij gelukt :D :D :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A1v71HhEI4OBOajI4hIFZ0gl/full.jpg

En had nog een extra kadootje: Heb Hatespark mogen looten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Vandaag was men in trade bezig met een groep voor de For The Horde achie.
Ik mis nog 3 Alliance leaders dus ik dacht waarom niet.

Wat een ramp.
Ik had al weg moeten gaan toen ik zag dat een groepje al in IF zat guards te doden terwijl men nog steeds bezig was met mensen in de raid te krijgen.

Dit gaat denk ik een van die achievements worden welke bizar pittig zullen zijn om nog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:11

Jumpiefox

Hoi ?

Net eindelijk lvl 100 gedingd en gelijk de proving grounds in gesprongen met me kleine rogue :P bronze - silver allebei in 1x gehaald voor gold 4x moeten proberen voordat het lukte. Was wel lekker spannend. Super cool gedaan.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay grats man! Echt super om die mount te hebben.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik nog de pvp titel wil gaan halen die bij dit event hoort... Maar hebt echt een bloed hekel aan pvp... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:15:
[...]

Yay grats man! Echt super om die mount te hebben.

Ik zit heel erg te twijfelen of ik nog de pvp titel wil gaan halen die bij dit event hoort... Maar hebt echt een bloed hekel aan pvp... -_-
Ohja, die heb je ook nog. Ook maar eens proberen. Je faction hoeft alleen maar te winnen één keer :9
Moet wel lukken denk.

Edit 1:
net mijn Trained Snarler mount binnen. Daar had ik best wel naar uitgekeken eigenlijk, maar waarom krijgt Blizzard het toch iedere keer weer voor elkaar om bij vette mounts zo'n verschrikkelijke domme animatie toe te voegen. :F Het is nu een gevalletje collect'n'store -> won't use.

Edit 2:
Zijn er hier ook dames (of heren die hun vriendin iets cools willen geven)?
Check deze unieke Warcraft leggings :P
http://www.poprageous.com...s/products/horde-leggings
http://www.poprageous.com...roducts/alliance-leggings

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 04-01-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:17
Ik vind de mounts van de stables inderdaad ook teleurstellend. Na zes mounts is het ook voorbij. Wil de stables nu vervangen, maar het is zo handig dat mobs je niet langer kunnen dazen.

Volgende wordt in elk geval de warmill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zijn hunter pets nu trouwens net als mounts en battlepets dat je ze op al je chars hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
wat.. nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17
Ben ook weer begonnen met de nieuwste expansion en heb Elvui erop gegooid. Ziet er mooi uit maar hoe kan ik de fontsize van de questlog groter maken? Die is veel te klein. Google levert niet veel op buiten dat het settings zijn in Media tab maar die zit helemaal niet in de laatste versie. Kan ingame in ieder geval niks vinden.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 08:32
Zie screenshot, daar kan je de lettertype veranderen.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2dvjse0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:17
Mijn dank is groot Kroketje :). Zo simpel maar zag het gewoon niet staan.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 04 januari 2015 @ 10:31:
[...]

Ohja, die heb je ook nog. Ook maar eens proberen. Je faction hoeft alleen maar te winnen één keer :9
Moet wel lukken denk.

Edit 1:
net mijn Trained Snarler mount binnen. Daar had ik best wel naar uitgekeken eigenlijk, maar waarom krijgt Blizzard het toch iedere keer weer voor elkaar om bij vette mounts zo'n verschrikkelijke domme animatie toe te voegen. :F Het is nu een gevalletje collect'n'store -> won't use.

Edit 2:
Zijn er hier ook dames (of heren die hun vriendin iets cools willen geven)?
Check deze unieke Warcraft leggings :P
http://www.poprageous.com...s/products/horde-leggings
http://www.poprageous.com...roducts/alliance-leggings
Thank God... De pvp titel heb ik ook binnen. Wat heb ik er toche en hekel aan en het was close nadat een Russisch team een spelletje met ons speelde in het begin. Ze lieten ons eerst aantal ranks stijgen, waarna ze in volle zergmode dingen en er ineens 40 hordies waren, waardoor hun score als een malle omhoog schoot... Close call, maar gelukkig waren wij eerder bij de 300...

Pfew... Never again! Yay! en moet je nagaan, heb zojuist 1000 honorable kills achievement gekregen met een speeltijd van 242 dagen op m'n warrior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Zou graag de rode dragon turtle mount willen hebben voor m'n orc. Zijn er andere manieren om eentje te bekomen in plaats van een panda te levelen zodat die zijn mount over de gehele account wordt geshared?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
je hoeft hem maar te levelen tot 20 ofzo. Met een uurtje of 3/4 zit je daar wel aan.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sowieso heeft het begingebied van de Pandaren ook nog wel entertainmentwaarde als je dat nog niet hebt gedaan :) Als je daarmee klaar bent (1-2 uur) dan gooi je wat heirlooms erop en ben je binnen een uurtje level 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
Je kunt ook rep farmen toch en dan die mounts kopen bij de vendor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Goemies schreef op maandag 05 januari 2015 @ 09:14:
Je kunt ook rep farmen toch en dan die mounts kopen bij de vendor
Eventjes exhalted worden in 3 uur tijd? 8)7 Zo ja hoe? :P
Pagina: 1 ... 73 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.