The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
- Je krijgt deze quest max 1 per week? Wordt ook gereset woensdag?
- Ik heb gisteren m'n eerste invasion gehad en ik scoor op m'n eentje +/- 800 punten. Zijn 1000 punten solo-baar? Misschien had ik nog een follower op patrol kunnen nemen.
- Ik heb een goede vriend op een PVP server, zelf zit ik op een PVE variant. Kan ik met hem in een party een Garrison invasion doen? Via de LFG tool misschien?
- Stel dat ik mijn invasion heb gedaan. En ik help iemand anders. Wat zit er voor mij in?
- Kent er iemand nog een relax en communicatieve Horde guild op Aggramar? Of op een andere PVE server desnoods? Ik heb zelf niet de tijd en de intentie om 2/3 keer te raiden, maar 1 keertje per week moet wel lukken.
Deed het meer voor de lol, dacht ff kijken hoe de dungeon eruit ziet. Weinig van gezien uiteindelijkKapoen schreef op maandag 29 december 2014 @ 08:42:
[...]
Ik heb nu twee chars naar honderd gebracht, waarvan één tank. Naar mijn bescheiden mening waren de normals onnodig en zelfs contraproductief tijdens het levellen.
Tenzij je een inn hebt in je garrison zijn er geen quests meer met (nuttige) rewards en xp, behalve de algemene 'maak alle bosses af'. En als je in die plantentuin instance terecht komt is er een kans dat je zelfs niet alle bosses zult zien want veel groepen slaan het liefst zo veel mogelijk over![]()
![]()
Qua XP ratio vind ik de normals ook wat tegenvallen, questen gaat veel vlotter naar mijn gevoel. Ook al omdat je dan rare mobs en events tegen komt die een leuke bonus aan xp en resources geven. In MoP viel de XP per dungeon ook tegen, maar daar kreeg je tenminste nog een paar nuttige quest rewards.
Game is wel echt dope. als ik eenmaal lvl 100 ben maar eens kijken of ik naar een andere server transfer waar wat buddies of tweakers zitten.
The first casualty in war is always the truth...
Volgens mij wel, iig krijg je de rewards maar 1x per weekCatscratch schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:16:
Ik heb een aantal vragen over de Garrison invasions.
- Je krijgt deze quest max 1 per week? Wordt ook gereset woensdag?
Zal vast wel mogelijk zijn, maar gok dat je dan wellicht betere gear nodig hebt.- Ik heb gisteren m'n eerste invasion gehad en ik scoor op m'n eentje +/- 800 punten. Zijn 1000 punten solo-baar? Misschien had ik nog een follower op patrol kunnen nemen.
Via de LFG tool kan je idd mensen meenemen, als je met die vriend een groep kan maken kan hij idd mee doen.- Ik heb een goede vriend op een PVP server, zelf zit ik op een PVE variant. Kan ik met hem in een party een Garrison invasion doen? Via de LFG tool misschien?
Niets, dat wil zeggen: Je kan alle rewards (bronze/silver/gold) max 1x per week halen, oftewel als je bij de eerste invasion alleen brons haalt, kan je bij een andere dezelfde week nog zilver/goud halen.- Stel dat ik mijn invasion heb gedaan. En ik help iemand anders. Wat zit er voor mij in?
www.wowhead.com?Jumpiefox schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:41:
Iemand toevallig nog een simpel link waar alle drops van de dungeons/raids terug te vinden zijn per boss & difficulty settings + ilvl's etc?
http://www.wowhead.com/npc=78714Jumpiefox schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:41:
Iemand toevallig nog een simpel link waar alle drops van de dungeons/raids terug te vinden zijn per boss & difficulty settings + ilvl's etc?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Voldoet niet helemaal aan je omschrijving maar de tweakers guild op defias brotherhood (PVP server) raid nu elke zondag en staat nog open voor DPS. Raid je wel in een gezellig en Nederlandse omgeving.Catscratch schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:16:
- Kent er iemand nog een relax en communicatieve Horde guild op Aggramar? Of op een andere PVE server desnoods? Ik heb zelf niet de tijd en de intentie om 2/3 keer te raiden, maar 1 keertje per week moet wel lukken.
Overigens heb ik tijdens het levelen van 90-100 tot nu misschien 2x een corpse run moeten doen vanwege World-PVP.
[ Voor 29% gewijzigd door Jwlb op 29-12-2014 10:04 ]
http://i.imgur.com/zxmqDmf.png
Reward krijg je idd 1x per week, als je hem op goud haalt krijg je alle 3 de rewards, de epic(goud), rare(zilver) en uncommon(bronze) reward.Puc van S. schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:27:
[...]
Volgens mij wel, iig krijg je de rewards maar 1x per week
[...]
Zal vast wel mogelijk zijn, maar gok dat je dan wellicht betere gear nodig hebt.
[...]
Via de LFG tool kan je idd mensen meenemen, als je met die vriend een groep kan maken kan hij idd mee doen.
[...]
Niets, dat wil zeggen: Je kan alle rewards (bronze/silver/gold) max 1x per week halen, oftewel als je bij de eerste invasion alleen brons haalt, kan je bij een andere dezelfde week nog zilver/goud halen.
Je kunt ze halen op het PvP eiland maar het is wel tricky. Je moet eerst de 630 items halen (ongeveer 7000 Apexis) daarna kun je die upgraden naar 645 (ongeveer 11000-12000 Apexis) epics en daarna naar 655 epics (ongeveer 18000-20000 Apexis). Ik denk dat het waard is om iig de 645 epics te halen 'in het geval dat' je toch de apexis dailies doet. De 655 twijfel ik ernstig over. Er zijn makkelijker sneller epics te krijgen imo.Azerox schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:36:
Waar kun je epics halen voor die Apexis Crystals?
Moet je daar ook exalted ergens voor zijn?
Je moet nagaan dat je daily 800 Apexis geeft en als je een weekje doet je dus 5600 Apexis hebt plus met wat mazzel 250 van de garisson via work orders. Dus 5850 Apexis in een week. Dus je doet er anderhalve week over om een rare 630 stuk gear te krijgen. Terwijl een follower mission het in 10 uur tijd doet.
Een 640 epic via Apexis kost je gewoon twee a drie weken. Dat is gewoon lang. Een LFR duurt een uurtje en levert je een 640 epic op in veel gevallen. Pick your poison.
[ Voor 27% gewijzigd door Auredium op 29-12-2014 10:43 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
in 1 run 6/7 Heroic en van 645 naar 652!
Ko'ragh's Family Locket
Cloak of Ruminant Deception
Chestplate of Arcane Volatility
Armory:
http://eu.battle.net/wow/en/character/Ragnaros/zwart/simple
Alleen boots, legs en 1 trinket zijn nog blues - heb op zich de boots wel in de crafted variant maar die geeft misschien 5 punten extra naast het feit dat tegen de tijd dat ik de savage bloods heb voor de upgrade ik al een vervanger heb uit HM
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik weet niet hoe ik die quests getriggered heb, maar op m'n rogue heb ik een keer twee dagen achter elkaar een garrison quest gekregen (buiten de normale daily in je town hall) die elk ook 800 apexis gaven. Daarnaast kreeg ik ook al tweemaal een follower mission die 1000 apexis crystals geven, waarvan een zelfs lang voor ik 100 was met dit char.Auredium schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:40:
[...]
Je moet nagaan dat je daily 800 Apexis geeft en als je een weekje doet je dus 5600 Apexis hebt plus met wat mazzel 250 van de garisson via work orders. Dus 5850 Apexis in een week. Dus je doet er anderhalve week over om een rare 630 stuk gear te krijgen. Terwijl een follower mission het in 10 uur tijd doet.
Een 640 epic via Apexis kost je gewoon twee a drie weken. Dat is gewoon lang. Een LFR duurt een uurtje en levert je een 640 epic op in veel gevallen. Pick your poison.
Ik was in ieder geval snel klaar met die ring upgrade quest
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Goh dat wist ik niet eens, zit nu op 20k van die dingen en dacht moet ergens exalted worden.Auredium schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:40:
[...]
Je kunt ze halen op het PvP eiland maar het is wel tricky. Je moet eerst de 630 items halen (ongeveer 7000 Apexis) daarna kun je die upgraden naar 645 (ongeveer 11000-12000 Apexis) epics en daarna naar 655 epics (ongeveer 18000-20000 Apexis). Ik denk dat het waard is om iig de 645 epics te halen 'in het geval dat' je toch de apexis dailies doet. De 655 twijfel ik ernstig over. Er zijn makkelijker sneller epics te krijgen imo.
Nog 1 item tot full epics dus vanvond even wat gear halen en upgraden. Alleen nog epic leggs nodig voor full epic. Thanks voor de info!!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Dan heb je in ieder geval nog wat zekerheid dat de items eerlijk verdeelt worden en je niet avonden wiped op bullshit.
[ Voor 46% gewijzigd door Verderf op 29-12-2014 10:57 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Eerlijk gezegd wil ik mijn huidige guild niet verlaten. Zit er in sinds WoTLK en is een Mythic raiding guild. Alleen lastig om in runs mee te kunnen als social zijnde.Verderf schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:56:
Ik zou gewoon lekker applien voor een guild die bij je schema past
Dan heb je in ieder geval nog wat zekerheid dat de items eerlijk verdeelt worden en je niet avonden wiped op bullshit.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hoe weet ik nou wat het is? Wordt dat bepaald op het moment dat ik de item equip of class based? gaat om Throat-ripper gauntlets. Zie er 1 op de Ah staan met een prismatic socket Ilvl655 voor 9k. Misschien om die alvast te kopen in de vault te bewaren voor "straks".
Dan zou ik hem lekker laten staan, want "straks" zullen ze nog goedkoper op de AH staanJumpiefox schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:12:
gaat om Throat-ripper gauntlets. Zie er 1 op de Ah staan met een prismatic socket Ilvl655 voor 9k. Misschien om die alvast te kopen in de vault te bewaren voor "straks".
Dusa ls ik als Rogue die item straks equip is het sowieso agi? Zie er ook 1 staan ilvl 670 de Heroic version ook met een prismatic socket. Denk dat ik die maar koop voor 16k. Iets om naar uit te kijken straksVerderf schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:16:
Het is of/of dus voor een druid in feral spec is het agi en in balance of resto is het intel
Het kriebelt hehe nu ik weer wat Gold heb. Ben net drie dagen bezig maar heb al wat epicsss. Wel alle gold van alle alts ooit (sinds vanilla) naar 1 char gegooid ma goed was het waard (hoop ik ;p):PKaap schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:19:
[...]
Dan zou ik hem lekker laten staan, want "straks" zullen ze nog goedkoper op de AH staan
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Jihan/simple
[ Voor 35% gewijzigd door Jumpiefox op 29-12-2014 11:22 ]
yupJumpiefox schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:20:
[...]
Dusa ls ik als Rogue die item straks equip is het sowieso agi? Zie er ook 1 staan ilvl 670 de Heroic version ook met een prismatic socket. Denk dat ik die maar koop voor 16k. Iets om naar uit te kijken straks
[...]
Het kriebelt hehe nu ik weer wat Gold heb. Ben net drie dagen bezig maar heb al wat epicsss. Wel alle gold van alle alts ooit (sinds vanilla) naar 1 char gegooid ma goed was het waard (hoop ik ;p):P
Zal wel lekker levelen op die manierJumpiefox schreef op maandag 29 december 2014 @ 11:20:
[...]
Dusa ls ik als Rogue die item straks equip is het sowieso agi? Zie er ook 1 staan ilvl 670 de Heroic version ook met een prismatic socket. Denk dat ik die maar koop voor 16k. Iets om naar uit te kijken straks
[...]
Het kriebelt hehe nu ik weer wat Gold heb. Ben net drie dagen bezig maar heb al wat epicsss. Wel alle gold van alle alts ooit (sinds vanilla) naar 1 char gegooid ma goed was het waard (hoop ik ;p):P
Ohh, chill
[ Voor 12% gewijzigd door RustStorm op 29-12-2014 12:35 ]
Leuk om weer eens terug te zijn op WoW.
Blizzard had me al snel weer te pakken met alle hook-in technieken.
Wilde ik online de game kopen, blijkt deze via battle.net 44,99 te kosten.
Terwijl de pricewatch hardcopy versies weergeeft van 34,99. Zonde dat het op deze manier moet waardoor ik dus moet wachten om weer te kunnen spelen.
Of heeft iemand nog een adresje voor een goedkope digitale versie?
En heeft iemand nog tips voor m'n 90 boost? Ik dacht zelf aan een tank aangezien er altijd een chronisch te kort was/is. Is een warrior nog steeds tank pro?
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Alle tanks zijn viable tegenwoordig, kies vooral een klasse en rol die je echt wil spelen. Als je graag wil tanken, go for it. Als je alleen wil tanken voor insta queues kan het misschien snel tegenslaan...predacore schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:24:
En heeft iemand nog tips voor m'n 90 boost? Ik dacht zelf aan een tank aangezien er altijd een chronisch te kort was/is. Is een warrior nog steeds tank pro?
Heb je gelijk in.Kapoen schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:30:
[...]
Alle tanks zijn viable tegenwoordig, kies vooral een klasse en rol die je echt wil spelen. Als je graag wil tanken, go for it. Als je alleen wil tanken voor insta queues kan het misschien snel tegenslaan...
Ik ga voor een stoere warrior,
net via gamekeys.nl een code gedownload, dus ik ben weer back in business.
nu nog even mijn warlock naar 100 krijgen en dan weer alles ownen.
Gisteren als tank ingevallen in een groep (hadden een noob-tank). Ik voorzichtig met pullen, niet meer dan 3 a 4 tegelijk, gaat die groep ineens vol pullen.
Ik een rescue gedaan door ertussen te springen, maar hadden bijna een whipe -_-'
Nice, werkt verslavend die AH. Helemaal nu ik gewoon op me tel af en toe kan koekeloeren.RustStorm schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:06:
[...]
Zal wel lekker levelen op die manier3 epics die lekker zijn als je max level bent...
Ohh, chillZojuist mooie gloves kunnen kopen: Gauntlets of the Heavy Hand (heroic versie). Heeft me 17.5k gold gekost, maar eerlijk gezegd is dat wel een steal: de normal versie gaat voor 19k.
Items zijn wel duur geworden sinds vanilla (doh
Zodra ik 100ben nog zo een winters veil tree dagger kopen (gaan voor ronde 6k bij ons) en de rest maar lekker farmen.
Had dikke geluk met de steelforged dagger (epic ilvl 640 stage 2). Was al "of the merciless" dus lekker handig voor me sub spec en stage 2..voor 15k. Denk echt dat het een foutje was ma goed, mij hoor je niet klagen
Ik raad vooral aan om eerst de verschillende tanks eens te proberen. Ze hebben allemaal een eigen playstijl. zo kan de ene tank je beter liggen dan de andere. Als je twijfelt of je sowieso wel wilt tanken heb kan je altijd nog een van de hybrids pakken om later alsnog te kunnen switchen.predacore schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:24:
Sowieso raad ik je aan om de char eerst tot level 60 te levelen omdat je dan geljik je professions op 600 hebt. Scheelt je weer een boel gold wat je er anders tegenaan moet gooien. Die tijd tot 60 kan je dan goed gebruiken om te kijken of het je beetje bevalt.
Mocht je echt gaan tanken dan deze tips :
1) Let erop dat je agro-max houd! Zolang je bovenaan de agro-meter staat is je groep veilig.
2) Let erop dat je healer niet in gevaar komt en dat deze mana heeft voor je gaat pullen
3) Buf zo veel mogelijk (buiten je primare stat) op armor en stamina. Hoe meer je hiervan hebt, hoe langer je het overleefd zonder heals. Mocht je tussen de 2 moeten kiezen : armor > stamina
4) Pull niet meer dan je bij je kan houden en je healer tegenop kan healen. Laat je niet opjagen door de DPS'en. Je primaire taak is de groep veilig houden.
Mocht je niet iedereen kunnen redden ben jij samen met de healer het belangrijkste. Valt een van deze 2 weg is een whipe vrijwel zeker. Een dps kan erna nog geressed worden.
Een goede healer zal de DPS'en ook opofferen om de tank in leven te houden in een moeilijk gevecht.
[ Voor 19% gewijzigd door hackerhater op 29-12-2014 14:54 ]
Het is niet dat ik helemaal nieuw ben. Vroegah nog veel TBC gespeeld, en nu weer eens los met de nieuwe expension.
Altijd shaman en warlock gespeeld.
Wel leuk om een keer tank te proberen als secondary, omdat ik weet dat ik echt niet een tank tot de max kan levelen (iets met geduld).
DPS blijft sowieso main.
Leuk dat er ook weer zoveel mensen bij zijn gekomen. Dat maakt het in ieder geval ook stukken leuker voor mij!
Zelf heb ik genoeg chars met tank/DPS dual spec. Voor het questen gebruik ik dan de DPS spec en in dungeons de tank-rol doorsnee. En het is handig om in geval van problemen de tankrol te kunnen overnemen / spelen als off-tank.
Persoonlijk vind ik wariors en paladins de leukste tank/DPS rollen.
Kijk er wel niet van op dat je standaard op de voorlaatste plek op de damage-meter komt te staan als tank.
Als tank is het niet je rol om schade te doen, maar om te incasseren en in leven te blijven.
Voordeel tank-gear : tijdens je quests (of pvp) ben je ook bijna niet dood te krijgen.

Betreffende je vraag over wariors, het hangt van de speelstijl af :
Wariors : hele sterke single target tanks
Paladins : hele sterke multi target tanks
Druids : Sterke tanks, maar lastig spelen door de switchende rol
Monks : moeten het vooral hebben van ontwijken, niet mijn voorkeur voor dungeons.
De meeste tanks zijn wariors en paladins. Welke sterker zijn hangt van de dungeon af. Bij de ene is een paladin sterker, bij een andere een warior.
[ Voor 71% gewijzigd door hackerhater op 29-12-2014 15:07 ]
Ik kreeg er woensdag een nadat ik al een gedaan had (en die reward krijg je maar 1x per week).
Geen zin dat a.s. woensdag die invasion pleite is =/
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Vraagje uit nieuwsgierigheid: maakt het nog veel uit of je in Draenor aankomt met professions op 600?Jwlb schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:46:
[...]
Sowieso raad ik je aan om de char eerst tot level 60 te levelen omdat je dan geljik je professions op 600 hebt. Scheelt je weer een boel gold wat je er anders tegenaan moet gooien. Die tijd tot 60 kan je dan goed gebruiken om te kijken of het je beetje bevalt.
Mijn eigen warrior had blacksmithing en jewelcrafting tussen de 200 en de 300. Ik heb evengoed beschikking over de daily cooldowns en ik heb reeds de plannen om de gemakkelijke epics te maken geleerd.
Alleen first aid had ik maxed, maar blijkbaar moet ik nu gaan vissen om die profession tot 700 te krijgen
Maakt geen drol meer uit. Je kunt tegenwoordig heel makkelijk 1-700 in draenor levelen.Kapoen schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:22:
[...]
Vraagje uit nieuwsgierigheid: maakt het nog veel uit of je in Draenor aankomt met professions op 600?
Mijn eigen warrior had blacksmithing en jewelcrafting tussen de 200 en de 300. Ik heb evengoed beschikking over de daily cooldowns en ik heb reeds de plannen om de gemakkelijke epics te maken geleerd.
Alleen first aid had ik maxed, maar blijkbaar moet ik nu gaan vissen om die profession tot 700 te krijgen
Vriendin van me heeft inscr in een dagje tot 700 geknald zonder enige moeite (grote voorraad herbs van de herb garden)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Je vergeet de Blood Deathknight tankshackerhater schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:56:
@predacore.
Zelf heb ik genoeg chars met tank/DPS dual spec. Voor het questen gebruik ik dan de DPS spec en in dungeons de tank-rol doorsnee. En het is handig om in geval van problemen de tankrol te kunnen overnemen / spelen als off-tank.
Persoonlijk vind ik wariors en paladins de leukste tank/DPS rollen.
Kijk er wel niet van op dat je standaard op de voorlaatste plek op de damage-meter komt te staan als tank.
Als tank is het niet je rol om schade te doen, maar om te incasseren en in leven te blijven.
Voordeel tank-gear : tijdens je quests (of pvp) ben je ook bijna niet dood te krijgen.
Betreffende je vraag over wariors, het hangt van de speelstijl af :
Wariors : hele sterke single target tanks
Paladins : hele sterke multi target tanks
Druids : Sterke tanks, maar lastig spelen door de switchende rol
Monks : moeten het vooral hebben van ontwijken, niet mijn voorkeur voor dungeons.
De meeste tanks zijn wariors en paladins. Welke sterker zijn hangt van de dungeon af. Bij de ene is een paladin sterker, bij een andere een warior.
Zie momenteel op mijn server in ieder geval veel vraag naar blood tanks vanwege hun hoge sustain en self heal.
[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 29-12-2014 15:24 ]
Inderdaad, oeps.Verderf schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:23:
[...]
Je vergeet de Blood Deathknight tanks
Zie momenteel op mijn server in ieder geval veel vraag naar blood tanks vanwege hun hoge sustain en self heal.
deathknight is inderdaad ook een optie voor spelers die al een char hebben die hoog genoeg is.
[ Voor 14% gewijzigd door hackerhater op 29-12-2014 15:30 ]
Vanavond Tectus op mythic, al een aantal pulls gehad. Hopelijk vanavond de kill
Guild waar ik in zit ( < Quelm > Nagrand ) hebben met 3 dagen raiden per week nu Kargath en Twins op mythic down.
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 29-12-2014 16:22 ]
Na maintenance is de invasion verdwenen. Heb dit al 2 keer gehad.Darkfreak schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:16:
Weet iemand hoelang invasions blijven staan?
Ik kreeg er woensdag een nadat ik al een gedaan had (en die reward krijg je maar 1x per week).
Geen zin dat a.s. woensdag die invasion pleite is =/
Wat een debiel ding toch dat die elite wolves die je kan trappen in Nagrand door iedereen "trap-baar" zijn.
Kortom, ik breng ze tot 50% en dan komt er een of andere loser in mijn rug gelopen, plaatst een trap en steelt die wolf. Keer op keer.
Dan nog mensen van dezelfde factie.
Zo'n mensen verdienen bans!
Direct suggestion gestuurd naar Blizzard om die tag-only te maken. Dit is echt ronduit frustrerend!
Naar mijn smaak is heel dat trapping gedoe gewoon vervelend ten opzichte van mijn andere chars die ik heel eenvoudig kan bedienen met de garrison mine en herb garden.Tomski1986 schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:09:
GRRRRRRR loop te koken..
Wat een debiel ding toch dat die elite wolves die je kan trappen in Nagrand door iedereen "trap-baar" zijn.
Kortom, ik breng ze tot 50% en dan komt er een of andere loser in mijn rug gelopen, plaatst een trap en steelt die wolf. Keer op keer.
Dan nog mensen van dezelfde factie.
Zo'n mensen verdienen bans!
Direct suggestion gestuurd naar Blizzard om die tag-only te maken. Dit is echt ronduit frustrerend!

Tja, tis meestal een "tank" en die taunt die wolf dan naar een andere plaats, zet de trap en ik ben te laat.Twylight schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:27:
Je kan zelf ook gewoon een trap plaatsen. Al staan er 20 traps, ze tellen allemaal
En dan daarna ook nog m'n rogue, priest en paladin... Gosh... Nooouuuuu, voorlopig even niet.
Zo... nog één level te gaan... Morgen weer een dag!
[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 29-12-2014 23:01 ]
Het is weer gezellig druk. Nu sinds twee weken ook weer met een man of 20 elke zondag aan het raiden. Daarnaast genoeg sociale die niet aan raiden meedoen, dus altijd wel iemand online. Kom gerust weer eens kijken.kingleon2 schreef op maandag 29 december 2014 @ 15:14:
Ik heb nog wat chars op defias brotherhood. Ik heb er niet veel meer op gespeeld omdat de Tweakers guild redelijk uigestorven was op t einde van MoP. Hoe is t nu daar? en heb je tijdens t levelen "last" van Alliance spelers?
P.s. Met de Draenor opschoning zijn veel accounts verwijderd, dus kan zijn dat je chars nu guildloos zijn, maar je kan gewoon weer joinen.
Ik ben op dit moment nog erg zoekende naar juiste rotation van Holy paladin.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ben van de week weer begonnen, nu lvl 92 en begin een beetje wat te snappen van het garrison gedeelte
Rotatie van een Holy Paladin? Serieus?Buizerd__NL schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:53:
Zijn er mensen die een rotation doen van Holy Paladin?
Ik ben op dit moment nog erg zoekende naar juiste rotation van Holy paladin.
Misschien dan maar eens beginnen met niet meer die websites te lezen en te beseffen dat je een healer bent. Healer heeft geen rotatie zoals DPS of tanks, maar healed reactief op damage done, of proactief op game mechanics, afhankelijk van je class.Buizerd__NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 00:50:
Ja ik lees verschillende rotations op websites.
De, mijn inziens, ultimate guide
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-12-2014 07:40 ]
Doel was om zo snel mogelijk naar ilvl635 te gaan zodat ik via openraid kan raiden wanneer het mij uitkomt. Dus hopelijk binnenkort normale raid proberen. Ben geen raider meer die op vaste tijden kan raiden dus dan is openraid wel ideaal!
Doel is nu om zo snel mogelijk 2k garrison resources te krijgen, helaas heb ik hier een verkeerde stap gemaakt door een trade building te maken enige tijd terug, heb nu maar 800 resources terwijl mijn andere chars al ruim 2k hebben. Heb nu weer trade eruit gegooid voor lumber mill. Wat is de snelste manier om aan 2k te komen ? Wil zo snel mogelijk level 3 small buildings hebben namelijk.
Die trade building zorgt voor veel resources hoorGokuSsj schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:36:
Nadat ik vorige week level 100 ben geworden heb ik gisteravond mijn 2e lfr run gedaan, en waar ik vorige week 5 items won, won ik er nu weer 4. Deze char heeft echt geluk met deze uitbreiding!. Nu alweer ilvl631, hoef alleen nog een chest, legs en 2e trink en dan ben ik volledig ilvl640.
Doel was om zo snel mogelijk naar ilvl635 te gaan zodat ik via openraid kan raiden wanneer het mij uitkomt. Dus hopelijk binnenkort normale raid proberen. Ben geen raider meer die op vaste tijden kan raiden dus dan is openraid wel ideaal!
Doel is nu om zo snel mogelijk 2k garrison resources te krijgen, helaas heb ik hier een verkeerde stap gemaakt door een trade building te maken enige tijd terug, heb nu maar 800 resources terwijl mijn andere chars al ruim 2k hebben. Heb nu weer trade eruit gegooid voor lumber mill. Wat is de snelste manier om aan 2k te komen ? Wil zo snel mogelijk level 3 small buildings hebben namelijk.
Oke, heb ik een stomme zet gedaan om de trade eruit te halenBlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:42:
[...]
Die trade building zorgt voor veel resources hoorDan kan je elke dag 5 trade goods (Welke het zijn is random elke dag) per work order inleveren voor 30 resources. Dat is net zoveel als een level 3 lumber mill met follower.
Baracks zijn Large Buildings. De Inn, Trade en Lumber Mill (oa) zijn Medium.GokuSsj schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:44:
[...]
Oke, heb ik een stomme zet gedaan om de trade eruit te halen, ga ik vanavond wel weer ongedaan maken dan. Heb ook geen tijd om elke dag timber te gaan zoeken namelijk. Is het nog verstandig om de barrack eruit te halen voor de inn ?.
Haha, oja, oke. dan ga ik alleen mill eruit gooien weer voor tradeBlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:46:
[...]
Baracks zijn Large Buildings. De Inn, Trade en Lumber Mill (oa) zijn Medium.
Je kan ze beiden houden?GokuSsj schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:53:
[...]
Haha, oja, oke. dan ga ik alleen mill eruit gooien weer voor trade
Probleem is dat ik zo snel mogelijk naar 2k resources wil zodat ik naar level 3 garrison kan. Heb op dit moment nog maar 1 medium, dus moet een keuze makenBlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 08:55:
[...]
Je kan ze beiden houden?Of heb je andere medium gebouwen die je wilt hebben?
Je moet rekenen dat je zo'n 13 uur bezig bent om die 100 resources die switchen kost terug te verdienen. Je kan dan beter gewoon wat boompjes zagen denk ik.GokuSsj schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:05:
[...]
Probleem is dat ik zo snel mogelijk naar 2k resources wil zodat ik naar level 3 garrison kan. Heb op dit moment nog maar 1 medium, dus moet een keuze maken![]()
Verder gewoon geen missies meer doen, met uitzondering van missies die je garrison resources geven.
Tot slot zijn er heel veel treasures en rares in het wild (zijn wel addons voor), veel daarvan geven ook garrison resources.
Verwijderd
Dat van dat trappen had ik ook al gemerkt, maar het daar maar op twee characters een oplossing voor en dat zijn dus ook de enigen met een barn: Mijn monk en druid kunnen in dps spec taunten.
Overigens hebben een aantal in de guild een level 100 horde characters op dezelfde server en als iemand echt vervelend wordt, switchen we en wordt die even gecorpsecamped...
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2014 09:17 ]
Oke, ga ik het wel even op die manier doen, en wat rustiger aan doen met garrison missies. Thanks!. Gaat goed komenBlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:11:
[...]
Je moet rekenen dat je zo'n 13 uur bezig bent om die 100 resources die switchen kost terug te verdienen. Je kan dan beter gewoon wat boompjes zagen denk ik.
Verder gewoon geen missies meer doen, met uitzondering van missies die je garrison resources geven.
Tot slot zijn er heel veel treasures en rares in het wild (zijn wel addons voor), veel daarvan geven ook garrison resources.
Guild begint echt een beetje te lopen, op dit moment op Imperator Mar'gok Heroic aan het wipen. Zo veel damage gaat er uit niet normaal, eerste baas naar mijn mening die lekker pittig is. Moet zeggen erg leuk gevecht alleen we hebben nogal moeite om goede ranged te vinden. Mocht je nog een 2 day raiding guild op kazzak zoeken en je bent een ranged dps whisper me gerust. Of add me Langolier#2948
Tot nu toe vind ik Higmaul een erg leuke raid. Veel fights gewoon leuk om te doen. Mn priest begint ook een beetje gear te krijgen dus het wordt leuker en leuker.
Op mijn eerste char dat ik naar 100 levelde had ik de trade post en de mill. Ondertussen heb ik de mill (level 3) vervangen door de inn omdat de trade post meer dan genoeg resources aanmaakt om de boel draaiende te houden.Kaap schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:39:
Ik heb wel destijds de Mill vervangen door de Trading Post. Die laatste hoef ik niet naar om te kijken als die resources genereert, ik hoef niet op pad. Plus dat als ik overschot aan resources heb, best veel elke week, wacht ik tot bij de trader Draenor Dust voor 20 resources is, dan sla ik in.
Op m'n rogue moet ik echter wel krabben om aan resources te komen jammer genoeg. Daar had ik de keuze gemaakt voor de inn en barn (vanwege leatherworking)

Shitload aan ingots etc nodig voor: burned essence &* greater burned essence..en dan ook nog een greater steelforge essence etc. Die dingen op de AH kopen zou totaal iets van 8x 30-50k worden. ZzzZ
Die epic upgrades moeten gewoon materiaal hebben wat in raids dropt van trash of DE's van epic gear. Geen peperdure dingen waar je veel voor moet farmen.
Het item wat de secondary stats rerolled voor crafted gear is toch ook niet Blizzard's beste keuze.BlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:09:
Savage Bloods.... Blizzard's slechtste keus sinds de battleground welfare epics van TBC
Je krijgt nooit wat je wil ...
Random stats in het algemeen zijn waardeloos. Het is geen Diablo waar 300 items per minuut droppenCatscratch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:14:
[...]
Het item wat de secondary stats rerolled voor crafted gear is toch ook niet Blizzard's beste keuze.![]()
Je krijgt nooit wat je wil ...
Had een ilvl645 shoulder van missies... Open ik hem: Versatilty erop. Is er uberhaubt iemand die dat echt graag wil?
Ik heb al 10 pogingen ondernomen met een [Leather Refurbishing Kit] om gewoon critical strike te krijgen ... niets. En het wordt pas echt frustrerend als je 3x na elkaar dezelfde *$^-stats krijgt ...BlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:17:
[...]
Random stats in het algemeen zijn waardeloos. Het is geen Diablo waar 300 items per minuut droppen
Had een ilvl645 shoulder van missies... Open ik hem: Versatilty erop. Is er uberhaubt iemand die dat echt graag wil?

Uiteindelijk tot 5/7 gekomen met 1 whipe op de twins (ninjapull omdat iemand te dichtbij stond na het clearen van de trash)
Helaas niet verder gekunnen ivm tijdgebrek
En hopenlijk vandaag mijn followers genoeg gegeard zodat ik de 645 highmaul mission kan doen!
Vervolgens krijgen alle items met random stats in ieder geval Potential erop. De tweede blijft dan random. Kan natuurlijk ook op niet-random items voorkomen.
Technologie is aanwezig, kinderlijk eenvoudig te implementeren.
Op zich vind ik dat reuze meevallen hoor.BlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:09:
Savage Bloods.... Blizzard's slechtste keus sinds de battleground welfare epics van TBC
Die epic upgrades moeten gewoon materiaal hebben wat in raids dropt van trash of DE's van epic gear. Geen peperdure dingen waar je veel voor moet farmen.
Hier op Tarren-Mill/Dentarg gaan de SBs inmiddels voor ~1.2k per stuk.
Dat is niet veel meer dan Frozen orbs en runed orbs toentertijd hoor. En ze zijn nog steeds aan het dalen (want vorige week lagen de prijzen nog rond de 1.3k).
Pak mining en je farmed primal spirits alsof het niets is, en daar haal je SBs van.
Ik heb er zelf nu 16 op mijn paladin zitten (SBs) die ik niet eens gebruik omdat ik al die upgrades van crafted gear waardeloos vindt tov raid gear die dropped =/
Lekker gevoel om dat een keer mee te maken hè?Puc van S. schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 10:31:
Gisteren eindelijk in een goede pug meegekunnen naar Highmaul normal (semi guild groep)
Uiteindelijk tot 5/7 gekomen met 1 whipe op de twins (ninjapull omdat iemand te dichtbij stond na het clearen van de trash)
Helaas niet verder gekunnen ivm tijdgebrekGeen loot gewonnen helaas, maar iig een keer kunnen raiden zonder gewhine en falende mensen...
En hopenlijk vandaag mijn followers genoeg gegeard zodat ik de 645 highmaul mission kan doen!
Ik ga vandaag denk ik mijn legs upgraden naar 3/3 en binnenkort mijn neck ook naar 3/3. Hopelijk heb ik dan een hoog genoeg ilvl om heroic te kunnen gaan doen. Kan niet wachten om dat lekker iedere week te clearen...
http://www.wowhead.com/it...ladiators-longbow#sold-by
Kan deze nog gekocht worden, of verdwijnen deze wapens met het nieuwe seizoen?
Hey Jumpie,Jumpiefox schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:58:
Op welke server zijn de meeste tweakers actief die casual "hardcorezijn? Vroeger veel hardcore geraid (world firsts baby
)..en heb wil zin om weer te raiden maar gewoon een avondje of twee per week met mensen die het dan ook wel lekker serieus (en gezellig natuurlijk) nemen.
Op de server Defias Brotherhood (RP-PvP) zit de horde guild Gathering of Tweakers. We zijn momenteel bezig met raiden op Zondag en waar het kan op Woensdag.
We hebben momenteel 6/7 down op normal en 1/7 op HC. We zijn momenteel bezig met het behalen van 7/7 Normal waarna we doorgaan naar Heroic.
Mocht je een keer mee willen met de raid of de guild joinen, stuur me een PB of contact mij op mijn char Tanodal.
Groet,
Danny
B.NET: dannycanero#2948 | Main WoW: Tanodal @ Defias Brotherhood | GM GoT-WoW@Defias Brotherhood
Verwijderd
Aangezien cross-faction guilds niet bestaan is het misschien handig om erbij te vermelden welke faction het is?Danny Canero schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:13:
[...]
Hey Jumpie,
Op de server Defias Brotherhood (RP-PvP) zit de Gathering of Tweakers guild. We zijn momenteel bezig met raiden op Zondag en waar het kan op Woensdag.
We hebben momenteel 6/7 down op normal en 1/7 op HC. We zijn momenteel bezig met het behalen van 7/7 Normal waarna we doorgaan naar Heroic.
Mocht je een keer mee willen met de raid of de guild joinen, stuur me een PB of contact mij op mijn char Tanodal.
Groet,
Danny
(Ik ga er vanuit dat het Horde is)
Volgens mij kan je die gewoon kopen bij de vendors die op wowhead staan aangegeven. Je moet alleen voldoende hp's hebben.Catscratch schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:11:
Ik zou graag deze bow hebben voor transmog.
http://www.wowhead.com/it...ladiators-longbow#sold-by
Kan deze nog gekocht worden, of verdwijnen deze wapens met het nieuwe seizoen?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Helaas welBlackMage schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:16:
[...]
Aangezien cross-faction guilds niet bestaan is het misschien handig om erbij te vermelden welke faction het is?
(Ik ga er vanuit dat het Horde is)
Inderdaad. Stinkende orcs.Puc van S. schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:20:
[...]
Helaas welAnders was ik wellicht gejoined
(serverchange ok, faction change? Never! For The Alliance!)
Opzich wel jammer dat mensen die elkaar kennen buiten het spel om niet samen kunnen spelen dankzij een keuze die ze 10 jaar geleden hebben gemaakt.

Nu heb ik alle gear (BiS voorlopig) die ik kan kopen / wat kan droppen. Vanaf nu is het een kwestie van geluk zullen we maar zeggen.
Vanaf nu kan ik weer lekker gaan sparen voor goldcap. ^_^
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 30-12-2014 11:33 ]
Het houd je wel lekker bezig. Denk dat de intentie is van Blizz om mensen een reden te geven om te gaan farmen (lees: veel spelen), en de raids in te duiken voor de beste stats (WF, sockets).Verwijderd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:15:
Vind het ook wel hoog staaltje diablo invloed met die reroll shit. hoort wat mij betreft gewoon niet thuis in wow
Maar als ik een beetje kijk wat voor stats de gear heeft in HM.. veel Versa en bij Crit die ik niet echt nodig heb als resto Druid. Zie liever Haste/Mastery. Ik heb nu een beetje van alles, 12% Crit, 11% Haste, 13% Mastery.
Deze is ook wel goed trouwens..

[ Voor 9% gewijzigd door junglebeast op 30-12-2014 12:53 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zit er over te denken om misschien voor m'n guild een tweede raidgroep op te zetten voor members die ook graag willen raiden, maar dat niet kunnen omdat ze niet in de main groep zitten zoals ik.
Moet er alleen wel rekening mee houden dat komend jaar m'n gehele thuissituatie zal veranderen en ik zeer waarschijnlijk geen tijd meer zal hebben om te raiden op vaste dagen. Wisseldiensten in het ziekenhuis op de spoedeisende hulp... humpfs...
Ja ik zat die guide dus te lezen en daar wordt ook over rotation gesproken.Kaap schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 06:24:
[...]
Misschien dan maar eens beginnen met niet meer die websites te lezen en te beseffen dat je een healer bent. Healer heeft geen rotatie zoals DPS of tanks, maar healed reactief op damage done, of proactief op game mechanics, afhankelijk van je class.
De, mijn inziens, ultimate guide
Rotation:
Rotations are not completely realistic for healing, and it is important to pick the right heal for the job, when you need it. But I believe it is helpful to know what the general flow of healing would be during sustained damage.
Eternal Flame: Holy Prism - Holy Shock - Holy Light - Holy Light - HS - HL - HL - HS - EF...
Sacred Shield: Holy Prism - Holy Shock - Sacred Shield - Holy Light - Holy Light - HS - HL - HL - HS - LoD - Sacred Shield...
Ik zou als ik jou was geen rotation gebruiken, iedere situatie is anders en heeft een andere aanpak nodig.Buizerd__NL schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:14:
[...]
Ja ik zat die guide dus te lezen en daar wordt ook over rotation gesproken.
Rotation:
Rotations are not completely realistic for healing, and it is important to pick the right heal for the job, when you need it. But I believe it is helpful to know what the general flow of healing would be during sustained damage.
Eternal Flame: Holy Prism - Holy Shock - Holy Light - Holy Light - HS - HL - HL - HS - EF...
Sacred Shield: Holy Prism - Holy Shock - Sacred Shield - Holy Light - Holy Light - HS - HL - HL - HS - LoD - Sacred Shield...
Als je bijvoorbeeld de tank gaat healen waarom dan de Holy Prism gebruiken als alleen de tank damage krijgt?
Volgens mij is het dan beter om gewoon je Holy light te spammen en Holy Shock als de cooldown voorbij is en dan bij 3 holy power Eternal Flame.
Krijg je het moeilijk dan FoL en Hand of Sacrifice of LoH als het echt paniek is.
Niet dat ik zo'n geweldige healer ben maar het lijk me niet handig om je ook nog druk te moeten maken over een rotation.
De gear van de Ring of Blood vendor telt niet meer mee, dus heb geen ilvl 615 om Molten Core te doen.
Ik heb moeite om betere gear te krijgen (zilver proving grounds lukt me ook nog niet bijvoorbeeld).
Nog een week om te proberen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 30-12-2014 13:35 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Legendary Q ring al gehaald? evt BoE/Craftable epics?Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:35:
Ik vrees dat ik de Molten Corehound niet ga bemachtigen.
De gear van de Ring of Blood vendor telt niet meer mee, dus heb geen ilvl 615 om Molten Core te doen.
Ik heb moeite om betere gear te krijgen (zilver proving grounds lukt me ook nog niet bijvoorbeeld).
BGs in duiken. Krijg je tasjes waarin ilvl 600-620 gear kan zitten. En als je een bunker hebt ga de treasures doen in Nagrand. Als die epic worden kunnen ze 620-630 zijn.Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:35:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik heb vals gespeeld om ilvl615 te halen, maar ik heb dan flink wat gold, heb gewoon wat crafted items gekocht en deze in mijn bags gehouden en niet geequipped. Op deze manier was ik de avond dat ik level 100 was al ilvl615. Toen kon ik lfr Highmaul doen, daar won ik met veel geluk 5 items. Toen heb ik de crafted items weer op ah gezet. Maar op die manier kan je wel ilvl615 halen. Ben nu 6 dagen level 100 en al ilvl631. Moet je wel wat geluk hebben met loot. En op de plekken waar ik geen gear won heb ik nieuwe crafted items gezet (3 stuks)Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:35:
Voorbeeld:
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced
[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 30-12-2014 14:05 ]
Rare mobs in Nagrand opzoeken en alles bijhouden wat ze droppen, ook spullen die je niet equipped.Zeror schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 13:35:
Bij de dagelijkse apexis raid quest zijn ook redelijk wat rare mobs die allemaal 620+ spul droppen.
Misschien kan je al een craftable maken via je professions?
De zilver dps proving ground is redelijk eenvoudig, ook met slechte gear. Ik zou zeggen, probeer die en vraag dan aan je guild om een paar heroics met je te doen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 30-12-2014 14:05 ]
Ik kan niks craften, want ik moet mijn professions nog lvlen.
Zilver DPS proving grounds is niet eenvoudig voor mij. Het lukt mij gewoon nog niet. Moet echt leren om rogue te spelen. Speel nu assassination rogue, maar is dat wel goed. Of doe ik het wel goed? lk volg deze guide.
Mijn char:
http://eu.battle.net/wow/...earthen-ring/Raydr/simple
Een aantal gearstukken komen van de follower missions die tot ilvl 630 opleverden.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 30-12-2014 14:15 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.