Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Top! Thanks (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOLTEN CORE MOUNT binnen :D En dat met een random pug tijdens mijn eerste keer in deze RAID. het koste me wel een paar honder Gold aan repairs een een goeie 10 deads. Maar 3 uur later stond ik buiten met me nieuwe mount, geen pet helaas. Ben echt super blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik deed gister nacht ook een Molten Core run omdat ik me verveelde en gewoon even m'n dps wou testen en we hadden zowaar een zeer ervaren vanilla tank die precies wist wat er moest gebeuren (met die core hounds bijvoorbeeld) en iedereen instructies gaf waardoor er 0 wipes waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha zo goed! man ik ben blij met die mount, klopt het dat ie maar tot eind january beschikbaar is om te krijgen? Hij is echt enorm groot zelfs op mijn undead rogue xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:05:
Hahaha zo goed! man ik ben blij met die mount, klopt het dat ie maar tot eind january beschikbaar is om te krijgen? Hij is echt enorm groot zelfs op mijn undead rogue xp
Mijn gnome mage is bijna niet terug te vinden op die mount. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:51
Deze zag ik op Reddit langskomen. Vond het wel slim bedacht. Een makkelijk overzicht van alle drops in High Maul in 1 oog opslag.

http://i.imgur.com/FsQPOxS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar eens moeite genomen om 500 ogre waystones te verzamelen. Dus vanaf heden heb ik een Mage Tower level 3 :*)

En die Core Hound mount moet ik ook nog. Morgen een vrije dag dus dan is dat een mooi moment om eens te proberen. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 20:18
Jwlb schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 18:29:
Deze zag ik op Reddit langskomen. Vond het wel slim bedacht. Een makkelijk overzicht van alle drops in High Maul in 1 oog opslag.

http://i.imgur.com/FsQPOxS.jpg
Handig! Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuwe week, dus nieuwe kansen. Ben zeer benieuwd hoe RNG me gezind zal zijn deze week. ;) In ieder geval LFR maar weer doorlopen en HM normal. Misschien ook maar eens een poging wagen met Heroic. :) Zou wel leuk zijn als ik ook dat helemaal doorlopen heb!

OT: kom er zojuist achter dat ik in de technical alpha van heroes of the storm zit... _/-\o_

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Gisteravond level 100 geworden op mijn pala, klein uurtje daarna was ik ilvl615 en daarna lfr gaan doen.

Weer uurtje later had ik alle 6 bazen gedaan en was ik 5 ilvl640 items rijker. Heb vroeger nooit geluk gehad, en nu bleven de items droppen. Eindelijk eens geluk!!. Gewoon 1 dag level 100 en nu al ilvl621. Zo snel kan het gaan :). Komende periode kan ik nog meer bs items maken omdat ik nu lfr items heb gezet op de crafted plekken. Op op die manier zo snel mogelijk naar ilvl 635 te gaan zodat ik weer af en toe kan raiden via openraid.

Had een trade building geplaatst maar kreeg bijna geen resources meer binnen, heb nu weer lumber mill geplaatst, omdat ik anders niet naar level 3 kom omdat ik 2000 resources nodig heb. Dus hopelijk gaat dat beetje snel zodat ik kan upgraden en alsnog de trade building kan plaatsen daarna.

Nu weer lekker verder questen en rep grinden en achievements gaan doen. En lekker bezig blijven met followers en kijken hoe ik weer gold kan maken met ah. Planning is dat warlock ook nog naar 92 gaat ivm tailoring building en alchemy. Daarna hunter en dk naar level 96 ivm herb garden.

Dit ben ik nu :). Moet alleen de waist nog equippen :)
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 24-12-2014 09:49 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:49:
Gisteravond level 100 geworden op mijn pala, klein uurtje daarna was ik ilvl615 en daarna lfr gaan doen.

Weer uurtje later had ik alle 6 bazen gedaan en was ik 5 ilvl640 items rijker. Heb vroeger nooit geluk gehad, en nu bleven de items droppen. Eindelijk eens geluk!!. Gewoon 1 dag level 100 en nu al ilvl621. Zo snel kan het gaan :). Komende periode kan ik nog meer bs items maken omdat ik nu lfr items heb gezet op de crafted plekken. Op op die manier zo snel mogelijk naar ilvl 635 te gaan zodat ik weer af en toe kan raiden via openraid.

Nu weer lekker verder questen en rep grinden en achievements gaan doen. En lekker bezig blijven met followers en kijken hoe ik weer gold kan maken met ah. Planning is dat warlock ook nog naar 92 gaat ivm tailoring building en alchemy. Daarna hunter en dk naar level 96 ivm herb garden.

Dit ben ik nu :). Moet alleen de waist nog equippen :)
http://eu.battle.net/wow/...peak/Paladinmarc/advanced
Grats :) lekker hoor! Heerlijk om zo veel items te looten tijdens je eerste run! :)

Ik heb zojuist beide LFR wings gedaan. Eindelijk een keer een wapen gekregen van TheButcher <3 . Nu nog eentje van een Normal run en ik ben happy!

:edit: oh joh... ook nog een 2 hander geloot zojuist.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
RustStorm schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:10:
[...]

Grats :) lekker hoor! Heerlijk om zo veel items te looten tijdens je eerste run! :)

Ik heb zojuist beide LFR wings gedaan. Eindelijk een keer een wapen gekregen van TheButcher <3 . Nu nog eentje van een Normal run en ik ben happy!

:edit: oh joh... ook nog een 2 hander geloot zojuist.
Kijk!, het geluk lacht ons eindelijk toe ;). Ondanks dat het lfr was, stonden er constant 2 paladins in de top 5, betekend dat we er niet op achteruit zijn gegaan met deze uitbreiding. in MOP was mijn hunter mijn main, nu word mijn pala weer mijn main denk ik. Blijft een leuke class om mee te spelen. En de dps lijkt niet slecht te zijn :).

Ik stond constant ook in de top 10 met rond de 10k-11k. Is waarschijnlijk nog laag, maar ik was dan ook nog maar net 100. Moet nog kijken naar glyphs en talents. Heb in elk geval een goed gevoel over het spelen met mijn pala weer!

[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 24-12-2014 10:26 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09-2024
Alright, ik ga re-rollen op Defias Brotherhood! Nog specifieke voorkeur voor een class/type?

Mij maakt het niet zozeer uit wat ik speel, als ik maar actief mee kan raiden en mijn class tot het uiterste leer kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist maar eens wat items equiped die ik in m'n inventory had zitten. <3

ilvl 643 nu.

Eerlijk gezegd heb ik het idee dat ik m'n warrior beter onder de knie moet gaan krijgen. Voor m'n gevoel doe ik te weinig DPS, ookal is het rond de 16k (voordat ik de epics had equiped)... Icy-Veins bekeken en volgens mij doe ik m'n rotatie echt wel ok... Nou goed, even wat energie in steken i guess :)

[ Voor 62% gewijzigd door RustStorm op 24-12-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Net een e-mail gehad van blizz customer service. Mijn ouwe account hebben ze kunnen vinden en weer tot leven geroepen \o/ Laatste keer dat ik speelde was de expansion na Kel'thuzad, max level gehaald en toen gekapt.

Gelijk ff de expansion gekocht en gratis zo een level 90 boost..maar hoe werkt het daarna? Wat raden jullie aan? Beetje questen tot level 100, en dan? Worden er nog "ouwe" dungeons/raids (van de vorige expansions..mop etc) gedaan door pugs? Ben jaaaaaren out of the loop geweest.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op woensdag 24 december 2014 @ 13:30:
Net een e-mail gehad van blizz customer service. Mijn ouwe account hebben ze kunnen vinden en weer tot leven geroepen \o/ Laatste keer dat ik speelde was de expansion na Kel'thuzad, max level gehaald en toen gekapt.

Gelijk ff de expansion gekocht en gratis zo een level 90 boost..maar hoe werkt het daarna? Wat raden jullie aan? Beetje questen tot level 100, en dan? Worden er nog "ouwe" dungeons/raids (van de vorige expansions..mop etc) gedaan door pugs? Ben jaaaaaren out of the loop geweest.
Begin inderdaad maar eens met lekker questen. Dan kan je weer een beetje in je class komen.

Oude dungeons worden zeker nog wel gedaan. Het is nu zelfs makkelijker met de vernieuwde group finder tool ingame.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd hoe aardig WoW deze Kerst voor mij gaat zijn. Vorig jaar, eerste Kerstdag, kreeg ik de Fiery Warhorse Reins van Karazhan. Dat was nog eens een leuk cadeautje. ;)

Vanavond denk ik maar weer een Highmaul Raid missions starten, met 96% succeskans dit keer. Hopelijk faalt hij deze keer niet. :)

edit: zucht... typos.. :|

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 24-12-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Kleaudzak schreef op woensdag 24 december 2014 @ 10:32:
Alright, ik ga re-rollen op Defias Brotherhood! Nog specifieke voorkeur voor een class/type?

Mij maakt het niet zozeer uit wat ik speel, als ik maar actief mee kan raiden en mijn class tot het uiterste leer kennen :)
Elke DPS is welkom. Zoals eerder gezegd kunnen we nog wel bloodlust/time warp gebruiken. Maar speel vooral wat je leuk lijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Jwlb schreef op woensdag 24 december 2014 @ 16:34:
[...]

Elke DPS is welkom. Zoals eerder gezegd kunnen we nog wel bloodlust/time warp gebruiken. Maar speel vooral wat je leuk lijkt!
Hij zit al als shammy sinds vannochtend in de guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik me opeens afvraag: de Highmaul Raid missies -- krijg je die nooit meer zodra je ze succesvol gecomplete hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53
RustStorm schreef op woensdag 24 december 2014 @ 20:16:
Wat ik me opeens afvraag: de Highmaul Raid missies -- krijg je die nooit meer zodra je ze succesvol gecomplete hebt?
Zie hier: http://www.wowhead.com/ne...ul-raid-follower-missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand toevallig een link waar ik de wow wod game direct kan downloaden? De b.net app werkt voor geen meter...krijg steeds om de 2-5min een error "we have a problem transffering data etc etc" en moet het handmatig weer starten....maar kan niet echt 9uur lang de download baby sitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
Bartske schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:39:
[...]

Hij zit al als shammy sinds vannochtend in de guild ;)
Hey! Er moet ook gewerkt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Jumpiefox schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:29:
Iemand toevallig een link waar ik de wow wod game direct kan downloaden? De b.net app werkt voor geen meter...krijg steeds om de 2-5min een error "we have a problem transffering data etc etc" en moet het handmatig weer starten....maar kan niet echt 9uur lang de download baby sitten :/
Ik zou geen enkele link behalve die van Blizzard zelf vertrouwen. Misschien even kijken waarom dat ding raar doet? Ik haal met dat ding altijd stabiel max van mijn verbinding (15mb/s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Vraag aan de tanks hier, ik spam de aggro en aoe abilities.
Ik begin nu te wennen aan mijn keybinds, heb ze dichtbij gezet net als interupts.

Maar krijg sinds vandaag in een keer een lading *** over me heen.

Dus als iemand tips heeft graag, ik dacht gewoon een spelletje te spelen :)

Moet er bij zeggen dat ik ook wel een paar leuke en normale groepen ben tegengekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door S.J_84 op 24-12-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
S.J_84 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:09:
Vraag aan de tanks hier, ik spam de aggro en aoe abilities.
Ik begin nu te wennen aan mijn keybinds, heb ze dichtbij gezet net als interupts.

Maar krijg sinds vandaag in een keer een lading *** over me heen.

Dus als iemand tips heeft graag, ik dacht gewoon een spelletje te spelen :)

Moet er bij zeggen dat ik ook wel een paar leuke en normale groepen ben tegengekomen.
Geen idee wat er mis gaat. Die *** zeggen niet heel erg veel :P. Vang je veel damage? Houd je geen aggro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Nou het lijkt per groep te verschillen, ene keer houd ik aggro andere keer lijkt het lastiger.
Ik vang ook best wat damage, dus zou daar ook eens naar kunnen kijken.

Is dat iets wat ik uit gear moet halen of kan ik ook iets met glyphs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Wat BlackMage zegt, ik zou idd heel voorzichtig zijn met waar je DL. Ik weet eigenlijk niet of dat nog in de battle.net app te vinden is maar die oude WoW client had een optie om p2p te disablen (WoW DL je middels torrent) zodat je rechtstreeks van de Blizz server download. Misschien dat dat helpt?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
S.J_84 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:23:
Nou het lijkt per groep te verschillen, ene keer houd ik aggro andere keer lijkt het lastiger.
Ik vang ook best wat damage, dus zou daar ook eens naar kunnen kijken.

Is dat iets wat ik uit gear moet halen of kan ik ook iets met glyphs doen.
Ik zou gewoon eens kijken naar je guide op Icy Veins. Daar staat alles qua talents en glyphs wat het beste is.

Andere tips:
- Gebruik je cooldowns ook tijdens trash, het helpt de healers enorm.
- Gebruik een addon voor threat. Als je genoeg threat hebt op 1 target, ga dan niet door met spammen van threat abilities. Actieve mitigatie is ook belangrijk.
- Zet een skull en een cross op je 1e en 2e target voordat je pulled. Dat helpt met aggro en het helpt je healers ook. (die kan je binden aan een hotkey).
Misschien wel de belangrijkste:
- Negeer gezeur uit random groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
BlackMage schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:29:
[...]

Ik zou gewoon eens kijken naar je guide op Icy Veins. Daar staat alles qua talents en glyphs wat het beste is.

Andere tips:
- Gebruik je cooldowns ook tijdens trash, het helpt de healers enorm.
- Gebruik een addon voor threat. Als je genoeg threat hebt op 1 target, ga dan niet door met spammen van threat abilities. Actieve mitigatie is ook belangrijk.
- Zet een skull en een cross op je 1e en 2e target voordat je pulled. Dat helpt met aggro en het helpt je healers ook. (die kan je binden aan een hotkey).
Misschien wel de belangrijkste:
- Negeer gezeur uit random groepen.
Top!

Hier kan ik wat mee, ik ga op mijn gemak eens op die site kijken en een fijne addon uitkiezen

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

BlackMage schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:51:
[...]

Ik zou geen enkele link behalve die van Blizzard zelf vertrouwen. Misschien even kijken waarom dat ding raar doet? Ik haal met dat ding altijd stabiel max van mijn verbinding (15mb/s).
temp00 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:28:
[...]

Wat BlackMage zegt, ik zou idd heel voorzichtig zijn met waar je DL. Ik weet eigenlijk niet of dat nog in de battle.net app te vinden is maar die oude WoW client had een optie om p2p te disablen (WoW DL je middels torrent) zodat je rechtstreeks van de Blizz server download. Misschien dat dat helpt?
Dan maar blijven proberen i guess...beetje lopen googlen en schijn niet de enige te zijn met het probleem :/

Kon wel alvast inloggen omdat ie al wat had gedownload. mijn trouwe http://www.wowhead.com/item=22802/kingsfall was er nog steeds haha. Goeie ouwe tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks ;)
Finally, one decision you have to make is when you actually start doing Highmaul missions. You get the first one when you raise a few followers to ilvl 645 (most people report 2 or 3), and roughly every 2 weeks after that.
Kennelijk dus iedere twee weken ongeveer.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

S.J_84 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 22:31:
[...]

Top!

Hier kan ik wat mee, ik ga op mijn gemak eens op die site kijken en een fijne addon uitkiezen

Bedankt.
De beste addon voor een tank:
http://www.wowinterface.c...atPlates-AlphaUpdate.html

Dan veranderen je nameplates naar groen (of rood ligt eraan hoe je ze instelt) wanneer je wel/geen aggro hebt. Hiermee kan je ieder geval supersnel zien of je aggro hebt in een grote groep van mobs :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Probeer deze link op deze pagina eens:

https://eu.battle.net/account/management/download/?show=wow

Iedereen fijne Winter's Veil toegewenst!!!! o<:) o<:) o<:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NaXBMvQ8tUjutTeedadYPUmq/full.jpg

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Allereerste fijne dagen iedereen!

Ff snel een vraagje tussendoor;
Ik heb engineering als prof, heb die mech shades voor mezelf gemaakt. Zijn er verder nog wat hoge items die goed verkopen op AH? Of kan ik net zo goed switchen naar een andere prof..?

Greetzz

• S.J_84
Jerry schreef op donderdag 25 december 2014 @ 00:05:
[...]

De beste addon voor een tank:
http://www.wowinterface.c...atPlates-AlphaUpdate.html

Dan veranderen je nameplates naar groen (of rood ligt eraan hoe je ze instelt) wanneer je wel/geen aggro hebt. Hiermee kan je ieder geval supersnel zien of je aggro hebt in een grote groep van mobs :).
Ik had omen erop staan, nu TidyPlates er ook bij.
Is het handig met beidde of is 1 addon voldoende?

Merk dat ik dus moeilijk aggro hou.

Ik heb naast de icy veins guide nog wat gekeken, maar moet het denk ik bij een houden en kijken of het werkt.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wat voor class speel je? Op mijn DK tank is het echt onmogelijk om aggro te verliezen. De enige keer dat dit lastig is, is wanneer iemand anders pullt met bijvoorbeeld een multi shot en de mobs direct uit elkaar gaan. Houd er ook rekening mee dat sommige trashpacks ook random aanvallen, ongeacht of je aggro hebt. Bijvoorbeel die vogels in Skyreach.

• S.J_84
Aghanim schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:29:
wat voor class speel je? Op mijn DK tank is het echt onmogelijk om aggro te verliezen. De enige keer dat dit lastig is, is wanneer iemand anders pullt met bijvoorbeeld een multi shot en de mobs direct uit elkaar gaan. Houd er ook rekening mee dat sommige trashpacks ook random aanvallen, ongeacht of je aggro hebt. Bijvoorbeel die vogels in Skyreach.
Warrior tank.

Ik heb al gekeken naar de glyphs die ik heb en talents veranderd.
Maar ik moet ook erg wennen aan keybinds en rotation.

Het leek mij door gewoon te gaan spelen het eigen werd, maar krijg sinds gister best wat commentaar en weet niet hoe ik het anders moet leren :)

Zat er al aan te denken de dual talent te gebruiken en Fury gaan, en dan later eens DK of Monk tank te rollen.

[ Voor 7% gewijzigd door S.J_84 op 25-12-2014 14:39 ]

• Aghanim
  • Niet online
Wat vaak ook helpt is aangeven dat je nog aan het leren bent, vervolgens een skull en cross marken en iedereen vragen 2 sec te wachten nadat je gepulled hebt zodat je wat tijd hebt om aggro op te bouwen. Dan moet het haast wel goed gaan. Zorg ook dat je een taunt knop als emergency button in de buurt hebt, voor als je een mob opnieuw aggro wilt opbouwen. Als niemand pulled en ik 2x direct blood boil (AOE) kan spammen dan heb ik al aggro die niemand meer afpakt. Heb geen warrior dus geen idee hoe je daarmee moet spelen maar vaak zie je dat het ook grotendeels ligt aan hoe anderen zich gedragen in een instance. Regelmatig zijn er mages of hunters (no offence :P) die alvast voor jou pullen, dan wordt het iets lastiger.

• S.J_84
Ja ik geef het vaak aan in het begin, sommige gaan direct weg :P
En als we dan een keer dood gaan leaven ze ook snel.

Maar dat van die skull en tijd vragen ga ik mee nemen.
Zie inderdaad dat de hunter of iemand anders soms mobs aantrekken, omdat het waarschijnlijk een seconde te lang duurt van mijn kant.

De taunt skill heb ik al naar een redelijke makkelijke knop verplaatst, zal ook eens kijken of ik fijne keybinds voor skull en cross kan vinden.

Aangezien ik toch moet wennen aan keybinds leek mij een Razer Naga wel wat.

• Aghanim
  • Niet online
Het helpt soms om DPS die zo nodig moeten pullen te laten tanken tot ze (bijna) dood zijn en dan pas aggro over te pakken. Meestal pullen ze dan niet nog een keer :)

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
S.J_84 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:00:
Ja ik geef het vaak aan in het begin, sommige gaan direct weg :P
En als we dan een keer dood gaan leaven ze ook snel.

Maar dat van die skull en tijd vragen ga ik mee nemen.
Zie inderdaad dat de hunter of iemand anders soms mobs aantrekken, omdat het waarschijnlijk een seconde te lang duurt van mijn kant.

De taunt skill heb ik al naar een redelijke makkelijke knop verplaatst, zal ook eens kijken of ik fijne keybinds voor skull en cross kan vinden.

Aangezien ik toch moet wennen aan keybinds leek mij een Razer Naga wel wat.
Ik ben zelf healer maar deed vaak dungeons met een maat welke een vrij goede tank was.
Als iemand anders pulde dan wachte hij altijd tot hun beneden de 50% hp waren voordat hij ze van hun af haalde. Daarna gaf hij ze een waarschuwing dat als ze willen pullen dat ze maar een tank moesten rollen.

De slimme gasten stopten er mee. De domme gasten bleven het doen. En na zijn 1e waarschuwing kwam geen 2e, als ze het bleven doen dan taunte hij ze pas nadat degene die gepulled had dood was.

De echt domme figuren gingen daarna zeuren of probeerden hem te kicken.
Maar de andere DPS waren slim genoeg om te merken dat de tank en healer van dezelfde realm waren dus die kick votes werkten bijna nooit. Als ze dat wel deden dan zaten ze daar zonder healer en tank.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ligt ook echt aan je party. Als je een groep hebt die ook interrupten en crowd control gebruiken gaat het al een stuk makkelijker. Daarnaast pull ik wel eens als hunter met misdirect, dan gaat alle aggro die ik opbouw direct naar de tank. Meestal doe ik dat bij grote trash packs van 5+.

• S.J_84
Ik ga nu eerst maar eens met een kleine set keybinds spelen om eraan gewent te raken, en dan uitbreiden na een tijdje.

Als ik weer eens een dungeon join neem ik de tips mee, heb ze even in kladblok opgeslagen.

Ik zit trouwens op Wildhammer in De vliegende hollanders guild.
Nog meer mensen op zelfde server?

• Aghanim
  • Niet online
xeple schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:17:
Ligt ook echt aan je party. Als je een groep hebt die ook interrupten en crowd control gebruiken gaat het al een stuk makkelijker. Daarnaast pull ik wel eens als hunter met misdirect, dan gaat alle aggro die ik opbouw direct naar de tank. Meestal doe ik dat bij grote trash packs van 5+.
Dat kan soms handig zijn, mits de tank hier van op de hoogte is. Er wordt inderdaad wel eens met misdirect gepulled, maar als ik dan net even niet oplet omdat hier thuis iemand iets vraagt of ik iets aan het opzoeken ben over een bossfight dan is het alsnog geen prettige pull.

in PUG's heb je altijd slackers en mensen die er voor de loot zijn en geen zin hebben om te spelen, dat houd je toch niet tegen.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik dacht van tijdens het kerstverlof eens de expansion te verkennen door de "10 gratis dagen" ... maaar je kan niet eens een level winnen, dus dan maar niet.

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 22:07
De prijzen van de nieuwe wod items beginnen serieus in waarde zakken moet ik zeggen. Eerste paar werken leuk verdiend aan nieuwe mats enzo, maar nu is het in elkaar gezakt :(.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
tuurlijk: meer alts die geleveld worden, meer trash farm runs die georganiseerd worden
(en dus meer BoE's met hoger ilvl dan crafted op de markt voor quasi dezelfde prijs),
meer mensen die in een markt springen die effe goed ging in de hoop ook wat gold te maken....
Mjah maar moet wel zeggen dat het deze expansion wel heel erg snel is gegaan met de economie :P

• soulrider
ik vond het nog redelijk meevallen, maar 't is voor mij dan ook een eerste keer dat ik een expansie zie live gaan. (gestart nadat MoP al effe live was)
Maar zonder crafted gear te verkopen, zonder BoE's te farmen en te verkopen, (en maar 15x savage bloods toen ze al onder de 1500g gezakt waren) toch op't gemakje 400+k opgehaald, en dan ben ik niet continu op AH aan't kijken of aan't posten... en dat terwijl ik maar 30 a 40k had overheen alle toons en banks toen WoD live ging... (van de 250k die ik had een 200+ uitgegeven tijdens de pre launch periode, en dat was niet aan laag inkopen van mats ofzo maar ondertussen geleerde mounts + heirloom boosts voor alts)

[ Voor 22% gewijzigd door soulrider op 25-12-2014 18:55 ]

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 15:57
S.J_84 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:21:
Ik ga nu eerst maar eens met een kleine set keybinds spelen om eraan gewent te raken, en dan uitbreiden na een tijdje.

Als ik weer eens een dungeon join neem ik de tips mee, heb ze even in kladblok opgeslagen.

Ik zit trouwens op Wildhammer in De vliegende hollanders guild.
Nog meer mensen op zelfde server?
Gewoon veel oefenen en je niets aantrekken van de ongeduldige mensen.
Ik heb net mijn pally op 100 en healing spec gegeven, denk dat ik de eerste week maar even guildruns ga doen om frustratie te voorkomen.
Ondertussen al een paar jaar geleden dat ik als healer gespeeld heb, zal wel even weer wennen worden.

Als tank had ik altijd een macro: If you pull it you tank it.

• S.J_84
Ik wist niet dat je ook een macro met tekst kon aanmaken :)

Zit trouwens met 2 guides, zal er een van moeten kiezen en een tijd mee spelen.
Welke raden jullie aan?

Icy veins: http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities
of
Noxxic: http://www.noxxic.com/wow...cooldowns?guide=630/1/1/2

Moet erg wennen aan keybinds dus is het handig als ik bij 1 blijf voorlopig.

Daarnaast zit ik er sterk aan te denken en naga te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door S.J_84 op 25-12-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Noxxic sowieso nooit en IcyViens is ook vaak niet helemaal correct. Heb zelf niet zo veel verstand van een protection warrior dus durf niet te zeggen of het wel of niet klopt maar je kan beter een forum of website zoeken die dedicated is voor (protection) warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 21:45
Ik hoor steeds over die savage bloods.
Hoe kom je daar aan?
Heb ik dan de verkeerde professionele buildings gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
je garrison vendor voor 50x die nieuwe spirits die je opraapt in bv de mijn,
of een barn lvl 3 en de juiste beesten vangen en er workorders van maken. (geen 100% drop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een prot warrior en heb zelf nooit problemen met threat.

Ik start altijd met een Thunderclap en daarna een Shield Slam, wanneer mogelijk met Shield Block actief.

Dit zou genoeg initial threat moeten geven op de skull.

Daarna maakt rotatie niet heel veel meer uit, Devestate is je beste tool om Revenge en Shield Slam te activeren. Revenge bij packs en Shield Slam bij single target als prioriteit. Maar dat is meer voor je DPS.

Verder hou ik er persoonlijk van om Thunderclap zoveel mogelijk te gebruiken voor de threat/DPS op packs, maar mijn uptime van Thunderclap op single target hou ik zo hoog mogelijk.

Wat er gezegd wordt over DPS welke aggro pakken, zeker wanneer het de skull mark niet betreft, lekker de vloer laten kussen.

Maar het belangrijkste is fouten maken mag, jij tankt. Zorg ervoor dat jij je flow vindt in de dungeons. Jij bepaalt de route en hoe snel je door de dungeon heen gaat, wel rekening houden met je healer. Je wordt dan vanzelf zelfverzekerder waardoor het tanken makkelijker wordt. Dit maakt de overstap naar Raids voor jezelf eenvoudiger mocht je dit ooit willen.

En niks van anderen aantrekken moet wel leuk blijven 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap... Kom er zojuist achter dat ik met m'n warrior absoluut hogere DPS kan behalen; ben gewoon continu vergeten Recklessness te gebruiken omdat ik deze niet in m'n bars had staan... :$

Voor de rest zojuist wat pakketjes geopend van onder de IF boom... en deze hebben er voor gezorgd dat ik weer 5 toys aan m'n collectie heb kunnen toevoegen! :) Yay! Heb nu 135 toys -- nog 62 te gaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 09:11:
Ik heb zelf een prot warrior en heb zelf nooit problemen met threat.

Ik start altijd met een Thunderclap en daarna een Shield Slam, wanneer mogelijk met Shield Block actief.

Dit zou genoeg initial threat moeten geven op de skull.

Daarna maakt rotatie niet heel veel meer uit, Devestate is je beste tool om Revenge en Shield Slam te activeren. Revenge bij packs en Shield Slam bij single target als prioriteit. Maar dat is meer voor je DPS.

Verder hou ik er persoonlijk van om Thunderclap zoveel mogelijk te gebruiken voor de threat/DPS op packs, maar mijn uptime van Thunderclap op single target hou ik zo hoog mogelijk.

Wat er gezegd wordt over DPS welke aggro pakken, zeker wanneer het de skull mark niet betreft, lekker de vloer laten kussen.

Maar het belangrijkste is fouten maken mag, jij tankt. Zorg ervoor dat jij je flow vindt in de dungeons. Jij bepaalt de route en hoe snel je door de dungeon heen gaat, wel rekening houden met je healer. Je wordt dan vanzelf zelfverzekerder waardoor het tanken makkelijker wordt. Dit maakt de overstap naar Raids voor jezelf eenvoudiger mocht je dit ooit willen.

En niks van anderen aantrekken moet wel leuk blijven 😃
Ik wil het ook simpel houden.
Merkte dat ik de keybinds ook moet instellen zodat het voor mij persoonlijk prettig aanvoelt.

Ik probeer de guide`s even te vergeten en alleen dingen eruit te halen die me handig lijken.
En als je het niet erg vind neem ik wat skills van je over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

S.J_84 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:24:
[...]

Ik had omen erop staan, nu TidyPlates er ook bij.
Is het handig met beidde of is 1 addon voldoende?

Merk dat ik dus moeilijk aggro hou.

Ik heb naast de icy veins guide nog wat gekeken, maar moet het denk ik bij een houden en kijken of het werkt.
Beide is prima. Omen is handig voor 1 baas, zodat je kan zien in een lijst hoe je staat kwa threat (nameplate is vaak lastig te zien door de grootte van de baas).
TidyPlates is handig in een groep van mobs, want je wilt niet door elke mob tabben om te kijken waar je staat op de Omen meter :). Zolang alle nameplates de juiste aggro kleur hebben, weet je zeker dat alle mobs op jou aan het beuken zijn.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:53
Moet zeggen dat ik tanken op een prot warrior best lekker vind gaan; veel mobiliteit en een grote skillset. Threat is eigenlijk niet zo'n probleem meer nu defensive stance zo'n enorme threat boost geeft. Wat tips die je misschien kunnen helpen:

Basis single target:
Single target zou je eigenlijk geen enkele moeite moeten hebben met threat. Devastate kun je altijd spammen, maar zodra Shield Slam of Revenge oplicht moet je die natuurlijk gebruiken. Als je veel rage hebt kun je af en toe Heroic Strike of Execute gebruiken. Daarnaast gebruik je Shield Block of Shield Barrier voor mitigation. Shield Block is het beste als je vele melee schade krijgt, Shield Barrier als je (ook) veel magic damage krijgt.

Basis multi target:
Thunderclap is goed om mobs op te pikken vanwege lage cooldown. Verder heb je Ravager dat ook extreem goed werkt als je niet hoeft te bewegen. Het genereert aardig wat threat en proct Revenge als een malle. Shockwave is verder essentieel; trek de mobs met Thunderclap naar elkaar toe en gooi er een Shockwave overheen. Terwijl alles gestunned is, heb je mooi even de tijd om alles op te zetten (Ravager erop, tab door targets met Devastate, Shield Slam), etc. Heroic Leap is ook goed om snel threat op te bouwen; spring in een pack, Thunderclap, op elkaar trekken, Shockwave, Ravager. Leap werkt natuurlijk niet met crowd control, maar je zal nooit aggro verliezen. Verder zou ik bij meerdere mobs / trash altijd eerst mijn rage opsparen voor Shield Block; dat levert bijna altijd de meeste damage reduction op. Shield Barrier is tricky; je absorbt niet heel veel en het vreet rage.

Verder gebruik je natuurlijk Shield Wall als het hectisch wordt en kun je een macro maken voor Last Stand met Enraged Regeneration (de combo is behoorlijk effectief). Shockwave, Demoralizing Shout, Pummel en Spell Relfect zijn verder goede tools om inkomende schade te verminderen. Vergeet ook niet dat je je mobiliteit kunt gebruiken om jezelf te redden; een Heroic Leap of Intervene om weg te komen van de mobs geeft een healer soms net wat meer tijd om je te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Bedankt, ik heb de meeste skills al in mijn actionbar zitten.

Ik ben nu echt aan het oefenen met gewenning van waar alles zit, dus ga lekker veel questen om de keybinds stapsgewijs te leren.
Begin nu met een paar tegelijk en zodra dat eigen is doe ik er een paar bij.

Denk dat als het wat vertrouwd aanvoelt ik weer eens een dungeon ga doen :)

Maar de tips zijn zeker handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zijn hier toevallig nog spelers in een sociale actieve guild op de Trollbane server? Of anders spelers in de Tweaker guild op Defias die mij kunnen vertellen of het daar nog actief is? Ik zoek namelijk een actieve guild waar ik in 80-100 kan levelen :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
MrVegeta schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:29:
Zijn hier toevallig nog spelers in een sociale actieve guild op de Trollbane server? Of anders spelers in de Tweaker guild op Defias die mij kunnen vertellen of het daar nog actief is? Ik zoek namelijk een actieve guild waar ik in 80-100 kan levelen :).
Kazzak Bomenzijnrelaxed

Nederlandse Guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hey in die guild heb ik ook een tijdje gezeten met m'n paladin 8) (paar maanden geleden weg transfered van Kazzak).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rokz schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:48:
[...]

Kazzak Bomenzijnrelaxed

Nederlandse Guild :)
Haha die ken ik nog wel van "vroeger". Zat in <Drama>, <Blackraven> rond die tijd. Zal eens kijken. Toevallig een linkje naar de site?

[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 26-12-2014 16:53 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Jerry schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:30:
[...]

Beide is prima. Omen is handig voor 1 baas, zodat je kan zien in een lijst hoe je staat kwa threat (nameplate is vaak lastig te zien door de grootte van de baas).
TidyPlates is handig in een groep van mobs, want je wilt niet door elke mob tabben om te kijken waar je staat op de Omen meter :). Zolang alle nameplates de juiste aggro kleur hebben, weet je zeker dat alle mobs op jou aan het beuken zijn.
Gebruiken jullie Omen/Tidy ook voor heroics of alleen in raids? Ik tank voornamelijk heroics en voor mijn gevoel heb ik daar geen thread add-ons nodig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
MrVegeta schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:51:
[...]

Haha die ken ik nog wel van "vroeger". Zat in <Drama>, <Blackraven> rond die tijd. Zal eens kijken. Toevallig een linkje naar de site?
Bomenzijnrelaxed.com

Zit zelf niet actief op het forum/raiden! Ven ik nog wel van plan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Aghanim schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 16:58:
[...]

Gebruiken jullie Omen/Tidy ook voor heroics of alleen in raids? Ik tank voornamelijk heroics en voor mijn gevoel heb ik daar geen thread add-ons nodig,
Gebruik Ze beide nog steeds vind het heel prettig werken! Met omen check ik of alles nog steeds genoeg aggro heb. En tidy voor wat grotere groepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
MrVegeta schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 15:29:
Na een rustige periode aan het einde van MOP, is het nu weer gezellig. Veel socials en een raid team van totaal 15-20 man.

Dus je bent ook van harte welkom op defias brotherhood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

:D Ik ben nieuwsgierig of er anderen zijn die op een makkelijke manier aan die elixir of ancient knowledge komen.... nagrand, keb iets van 30 rares gekilled (lvl 100 steemweedle rep) en 0 gedropt gehad....
Keb nog een zoveel alts tussen de 60 en 80 die ik ook naar 100 wil krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S.J_84 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:59:
Ik wist niet dat je ook een macro met tekst kon aanmaken :)
Eigenlijk alles wat je in macro kan intypen kan je ook in de chat gebruiken en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
Zeror schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 10:52:
[...]

Eigenlijk alles wat je in macro kan intypen kan je ook in de chat gebruiken en vice versa.
Handig spul, net dus macro aangemaakt met Last Stand en Enraged Regeneration.

Ook een text met you pull, you tank.

Ik had net een paar dungeons gedaan met wat guildmembers en ging prima, kon via omen en tidyplates zien dat ik wel genoeg aggro hield nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 16:12
Vandaag in Proving Ground Endless DPS tot wave 29 gekomen. Helaas liep ik te klooien met een Bananatosser, waardoor ik uiteindelijk een paar seconden te kort kwam. Ik heb het gevoel dat het wel moet lukken om binnenkort ook wave 30 en daarmee de title te halen. :)

Ook wel leuk dat ik tot nu toe de beste hunter op m'n realm ben volgens wowprogress. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Iemand een link die me uit kan leggen hoe dat "upgrade stage 1 of 3" etc werkt? Stel ik heb een item die in stage 1 zit. hoe krijg ik die @ stage 2? Ergens een guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 16:34:
Iemand een link die me uit kan leggen hoe dat "upgrade stage 1 of 3" etc werkt? Stel ik heb een item die in stage 1 zit. hoe krijg ik die @ stage 2? Ergens een guide?
Ja, elke proffession heeft 2 items die gecraft kunnen worden om crafted gear uit die profession te upgraden. 1 voor step 2 en 1 voor step 3. Voor Jewelcrafting heet step 2 bijvoorbeeld Taladite Amplifier.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 27-12-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Kaap schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 17:45:
[...]

Ja, elke proffession heeft 2 items die gecraft kunnen worden om crafted gear uit die profession te upgraden. 1 voor step 2 en 1 voor step 3. Voor Jewelcrafting heet step 2 bijvoorbeeld Taladite Amplifier.
30-40k worden die verkocht in de Ah. Mag wat kosten :p heb 9k gold. =)

Als je een beetje end game zit, hoeveel gold kan je per uur ongeveer farmen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpiefox schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 19:18:
[...]

30-40k worden die verkocht in de Ah. Mag wat kosten :p heb 9k gold. =)

Als je een beetje end game zit, hoeveel gold kan je per uur ongeveer farmen dan?
Het is inderdaad niet grappig hoe duur die dingen zijn. Komt er uiteindelijk op neer dat een crafted item volledig geupgrade een waarde heeft van rond de 100k. En daar kan je er dan drie van regelen per character... :|

Ik hoef nog maar één upgrade uit te voeren en dan heb ik mijn drie items op 3/3. Echt ziekelijk, maar heb voorlopig wel BiS als het gaat om die items. (als je m'n armory bekijkt zie je vooralsnog alleen m'n head piece 3/3. Heb alleen nog legs en neck die ik moet equipen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

RustStorm schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:32:
[...]

Het is inderdaad niet grappig hoe duur die dingen zijn. Komt er uiteindelijk op neer dat een crafted item volledig geupgrade een waarde heeft van rond de 100k. En daar kan je er dan drie van regelen per character... :|

Ik hoef nog maar één upgrade uit te voeren en dan heb ik mijn drie items op 3/3. Echt ziekelijk, maar heb voorlopig wel BiS als het gaat om die items. (als je m'n armory bekijkt zie je vooralsnog alleen m'n head piece 3/3. Heb alleen nog legs en neck die ik moet equipen).
Ah je mag maar dus 3 crafted pieces dragen, gelden wapens daar ook bij? Dus 3 crafted items total of 3 crafted armor en daarnaast ook nog een wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Hoezo kan je er maar drie? Staat me niks van bij. Je kan toch gewoon een volledige 3/3 supple set hebben, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Valandin schreef op zondag 28 december 2014 @ 02:44:
Hoezo kan je er maar drie? Staat me niks van bij. Je kan toch gewoon een volledige 3/3 supple set hebben, of niet?
3 crafted items max. Dus wel 3x stage 3 hehe. Dat wist ik dus ff niet. Handig om te weten.

Moet zeggen game voelt na 7? jaar ofzo niet meer gespeeld te hebben toch wel erg dope. Zelfs solo questen is gewoon erg gaaf kan me uren vermaken. Weet weer waarom ik vroeger zo verslaafd was hehe. Ben lvl 92, binnenkort maar eens een beetje dungeons doen, kijken of de mad skillz van vroegah :+ snel terug te krijgen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Dus na de 4e crafted kan je hem gewoon niet meer aan doen? Snap het nog niet helemaal. Lijkt me een beetje onlogisch als je geen volledige crafting gear kan dragen. Dan kan je toch nooit een set aan hebben (looks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Valandin schreef op zondag 28 december 2014 @ 02:55:
Dus na de 4e crafted kan je hem gewoon niet meer aan doen? Snap het nog niet helemaal. Lijkt me een beetje onlogisch als je geen volledige crafting gear kan dragen. Dan kan je toch nooit een set aan hebben (looks)
Dat dus. je mag niet meer dan 3 crafted items dragen. Hebben ze denk ik gedaan omdat anders iedereen ff snel een volledige ilvl 640 kit kan kopen van de ah. Op deze manier mag je er maar 3 en rest via dungeons/raids i guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Tja.. Maar je kan overige 655 BoE raid drops ook kopen op de AH. Rare beslissingen van Blizz ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Wat is momenteel een goeie DPS class? die wat makkelijker te masteren is. Wil graag weer is een dps character proberen! en wil graag voor 't eerst een fatsoenlijke alt lvlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Druid of Dk

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 22:07
Rokz schreef op zondag 28 december 2014 @ 16:58:
Wat is momenteel een goeie DPS class? die wat makkelijker te masteren is. Wil graag weer is een dps character proberen! en wil graag voor 't eerst een fatsoenlijke alt lvlen :P
Als DPS heb ik denk ik eerst en vooral de keuze tussen ofwel ranged ofwel melee. Weet niet naar wat je voorkeur uitgaat?

Ranged kan je dan mage/warlock of iets dergelijks doen. Zijn pure DPS classes. Melee zou ik eerder druid/rogue of misschien DK doen. Vind zelf een DK of druid wel fijn omdat je ook de keuze nog hebt om te gaan tanken als je het DPS'en ff beu bent. Maar als dat geen vereiste is kan je natuurlijk alle kanten op. Misschien is hunter dan ook wel wat.

Wat de "beste" tegenwoordig is kan ik niet zeggen, ben er zelf even uit geweest :).

[ Voor 15% gewijzigd door Powerblast op 28-12-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Nu online
Powerblast schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:45:
[...]

Als DPS heb ik denk ik eerst en vooral de keuze tussen ofwel ranged ofwel melee. Weet niet naar wat je voorkeur uitgaat?

Ranged kan je dan mage/warlock of iets dergelijks doen. Zijn pure DPS classes. Melee zou ik eerder druid/rogue of misschien DK doen. Vind zelf een DK of druid wel fijn omdat je ook de keuze nog hebt om te gaan tanken als je het DPS'en ff beu bent. Maar als dat geen vereiste is kan je natuurlijk alle kanten op. Misschien is hunter dan ook wel wat.

Wat de "beste" tegenwoordig is kan ik niet zeggen, ben er zelf even uit geweest :).
Ja idd, ben voor distance gegaan en wel voor hunter. Altijd nog is een hunter willen levelen. Heb een 90 warlock en dat bevalt me niet zo. Mage vind ik ook niet heel denderend. Dus we gaan hunter maar is proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is hier iemand trouwens die erg bekend is met zowel Disc Priests als Holy Paladin's in WoD raiding :? Ik probeer ze te vergelijken, maar zou daar wel wat persoonlijke meningen over willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht, ik word echt zo gefrustreerd van die Premade Group Finder. Echt ongelooflijk... Het lijkt wel alsof er bijna geen decent spelers meer bestaan ofzo. Zo gruwelijk veel wipes op zulke eenvoudige bosses; zeker op normal... Begrijp me niet verkeerd, ik voel me absoluut niet verheven of beter dan anderen. Maar als je het nog voor elkaar krijgt een aantal keer te wipen na verschillende malen iets uitgelegd te hebben; dat is er toch iets niet in orde...

Echt... Z U C H T...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:50
Is al zoveel over geschreven hierboven dat het makkelijk na te lezen is. :).

Maar zal volgende beter onderbouwen. :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:10:
Het lijkt wel alsof er bijna geen decent spelers meer bestaan ofzo.
Jawel, die zitten allemaal in een guild omdat ze het beu zijn om met Koos Random Kansloos te moeten failen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:21:
[...]

Jawel, die zitten allemaal in een guild omdat ze het beu zijn om met Koos Random Kansloos te moeten failen :P
_/-\o_ daar ziet het er inderdaad naar uit ja... Echt, ongelooflijk... ik word er verdrietig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Na een jarenlange break en een 'past life' als healer, vandaag voor het eerst getankt op lvl 91. (Heb een blood DK geboost en de 1e normal in). Gelukkig een goede premade groep getroffen. Iedereen erg beleefd, maar moet dus nog wel wat leren. :o

Moet wel eerlijk zeggen, dat die Blood deathknight wel leuk speelt!
Overigens is voor een tank sprake van 5 seconde queues. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 08:18
Kaap schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:21:
[...]

Pfff nou, vandaag weer een pareltje mogen ervaren op dat gebied.

Deed even mijn daily heroic dungeon, kwam in Auchindoun terecht en op weg naar de laatste boss. Ondertussen al het nodige geklaag gehad van een gast die zo nodig zijn e-peen moest showen ("guys, do some DPS, I turned 100 today and I out-DPS you"). Toegegeven, buiten het feit dat mijn DPS counter iets anders aan gaf, is mijn gear ook nog niet top, en werd lichtelijk afgeleid door m'n vriendin. Ik heb het maar genegeerd.

Bij 1 zo'n sub-boss die een whirlwind doet stond ik niet op te letten (vriendin stond tegen me aan te ouwehoeren) waardoor ik in de whirlwind bleef staan en dood ging. Niet echt slim, maar kan gebeuren. Volgens de e-peen gast kon dat niet, die begon meteen met termen als "retard" te smijten :')
De healer ging hier volledig in mee en liet me dood liggen waardoor ik terug kon rennen.

Ik vermaak me opzich best wel weer met wow hoor, maar er lopen zo ongekend veel trieste mensen rond daar. In een pug wordt er geen woord gezegd, totdat iemand een klein foutje maakt zodat ze daar al hun frustratie op kunnen botvieren. Het is niet dat ik respect verwacht als vanilla speler, of oud hardcore raider. Ik verwacht überhaupt een klein beetje respect tussen spelers onderling. Bovendien speel ik dit spel nog steeds voornamelijk voor m'n plezier, maar krijg ik soms de indruk dat anderen no-lifers zijn die alleen in WoW enige vorm van betekenis (denken te) hebben. Ik denk dat "retard" ondertussen zo'n beetje het meest gebruikte woord is in pugs. Het is dat ik de laatste boss nodig had voor een quest, anders had ik de deserter-debuff graag voor lief genomen...

Anyways... ik ga weer door met PvP. Kan ik m'n eigen frustraties weer ff kwijt :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Net me eerste dungeon run op normal gedaan...4 gasten die in dezelfde clan zaten ofzo..was echt binnen 5 min klaar :s niks van de boss fights mee gekregen lol, kon rustig staan dpsen en dude ging dood zonder dat ik ook maar onder de 50% hp kwam.

Leuk is anders hehe :P als ik lvl 100 ben de heroics in i guess, de normals zijn nu natuurlijk niks meer waard denk ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
We hadden 2 pugs nodig voor kargath

dropped een mythic warforged met socket BiS head. Wint die pug hem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:51
Jumpiefox schreef op zondag 28 december 2014 @ 23:48:
Leuk is anders hehe :P als ik lvl 100 ben de heroics in i guess, de normals zijn nu natuurlijk niks meer waard denk ik dan maar.
Ik heb nu twee chars naar honderd gebracht, waarvan één tank. Naar mijn bescheiden mening waren de normals onnodig en zelfs contraproductief tijdens het levellen.

Tenzij je een inn hebt in je garrison zijn er geen quests meer met (nuttige) rewards en xp, behalve de algemene 'maak alle bosses af'. En als je in die plantentuin instance terecht komt is er een kans dat je zelfs niet alle bosses zult zien want veel groepen slaan het liefst zo veel mogelijk over :? 8)7

Qua XP ratio vind ik de normals ook wat tegenvallen, questen gaat veel vlotter naar mijn gevoel. Ook al omdat je dan rare mobs en events tegen komt die een leuke bonus aan xp en resources geven. In MoP viel de XP per dungeon ook tegen, maar daar kreeg je tenminste nog een paar nuttige quest rewards.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Pagina: 1 ... 71 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.