maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Sowieso heb ik nog best veel gold opgehaald door van alles te verkopen dat ik nog had liggen. Ook spul uit oude raids (mats) gaan best goed.
Moet alleen nog m'n tabard of the lightbringer zien te verkopen. Dat is nog niet gelukt. Hoop er nog zo'n 40-50k mee te verdienen
In de tussentijd runs doen voor Shadowmourne (voor de toys en mount). Weet nog niet of ik ze verkoop of dat ik het zelf leer....
Speelt iemand hier trouwens een Enhancement shaman? Ik ben een beetje aan het experimenteren met gems en talents en ik ben benieuwd wat volgens jullie de beste/leukste combi is.
Ahw do want that mountKaap schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:44:
Na het vele farmen voor mats/gold in de Vale had ik ook 10 van die shards. Alani mount dus nog even verkocht voor 20K. Zit nu op 133K
Ik heb helemaal niets met die cloud serpents. Vind er echt niks aan.
en ja ik moet nog zillion achievments na mijn slack periode
[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 20-10-2014 12:21 ]
Ik heb inmiddels 3 mounts weggegeven. Ik had er zelf 1 gekregen van een guildie en die heb ik uiteindelijk mijn 1e 10 shards gegeven (of nja, de mount die uiteindelijk dropte dan) Daarna nog 2 andere guildies blij gemaakt. Had niet echt het idee dat die mount uberhaupt verkocht op onze realm, maar misschien had ik toch een poging moeten wagen ^^ Ach, nu heb ik 3 blije guildies.Kaap schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:44:
Na het vele farmen voor mats/gold in de Vale had ik ook 10 van die shards. Alani mount dus nog even verkocht voor 20K. Zit nu op 133K
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
Ik zal er je 1tje farmen voor 20K ? heb toch niets beter te doenMektheb schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:22:
Sja voor mij geld gewoon : Pokemon gonna catch them all !
over de makkelijkheid van HC SoO mythic. Vind het al 1 kant normaal. Er komen 10 nieuwe levels aan , nieuwe raids. normaal dat ze mythic easy faceroll gaan maken (zolang het in WoD geen faceroll is ofc

Over mages: Al heel mijn leven frost... tot ik op de beta even arcane had gespeeld.... Nu gerolled naar Arcane... elke andere dps er gewoon uitblazen. buiten Warriors maarja
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 12:27 ]
Haha dat is mogelijkVerwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:26:
[...]
Ik zal er je 1tje farmen voor 20K ? heb toch niets beter te doen![]()
over de makkelijkheid van HC SoO mythic. Vind het al 1 kant normaal. Er komen 10 nieuwe levels aan , nieuwe raids. normaal dat ze mythic easy faceroll gaan maken (zolang het in WoD geen faceroll is ofc). Oké het is de komende 3 weken
![]()
![]()
![]()
Over mages: Al heel mijn leven frost... tot ik op de beta even arcane had gespeeld.... Nu gerolled naar Arcane... elke andere dps er gewoon uitblazen. buiten Warriors maarja
Verwijderd
Probleem is dat je goldwise niks kan traden crossrealmMektheb schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Haha dat is mogelijk, kan het ook zelf doen eventueel maar goed heb nog een hoop andere dingen te doen
Zat het weekend toevallig een stream te kijken van iemand "Zero(nogiets)" die had gewoon gold cap op ze char en nog een andere char met 500k ofzo echt gekkehuis
Verwijderd
Ik zelf zit nu combined op 100K
Tja zo schiet het niet op natuurlijkRicmaniac schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:34:
toen mount gekocht voor 30k in de eerste maand van MoP
Dat soort dingen doe ik dus nooit. Ik geef alleen gear uit aan consumables, enchants en gems. En ben 3 weken geleden toen ik op 66K zat begonnen met s'avonds 2 uur Mogu's in de Vale te farmen. Zodoende ben ik nu op 133K aangekomen.
Garisson's gaan gold kosten, daarom wou ik perse even extra oppotten.
Mogu's in de Vale ??Kaap schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:41:
[...]
Tja zo schiet het niet op natuurlijk
Dat soort dingen doe ik dus nooit. Ik geef alleen gear uit aan consumables, enchants en gems. En ben 3 weken geleden toen ik op 66K zat begonnen met s'avonds 2 uur Mogu's in de Vale te farmen. Zodoende ben ik nu op 133K aangekomen.
Garisson's gaan gold kosten, daarom wou ik perse even extra oppotten.
Maak er dan een 4de blijMik! schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:21:
[...]
Ik heb inmiddels 3 mounts weggegeven. Ik had er zelf 1 gekregen van een guildie en die heb ik uiteindelijk mijn 1e 10 shards gegeven (of nja, de mount die uiteindelijk dropte dan) Daarna nog 2 andere guildies blij gemaakt. Had niet echt het idee dat die mount uberhaupt verkocht op onze realm, maar misschien had ik toch een poging moeten wagen ^^ Ach, nu heb ik 3 blije guildies.
Hij pas zo mooi bij een Mog setje
Heb 1 shard deze hele expansion, wellicht als ik zelf eens meer ga killen dat het lukt
[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 20-10-2014 14:12 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Potion of luck en dan de mogu's farmen in de buurt van die ondergrondse hal. Met potion of luck krijg je treasures welke gold en willekeurige mats bevatten. Die kan je verkopen op de AH. Daarnaast droppen er keys welke je kunt gebruiken om in de vault in die ondegrondse hal andere treasure chests te openen waar je nog meer meuk uit kunt halen welke je wederom kan verkopen op de AH. Verder de greens verkopen die je loot en de motes of harmony omzetten naar spirits en ook wederom hier mats van halen. Alles bij elkaar kan je een 1k per 20/40 minuten verdienen en maak je daarnaast kans op skyshards. 10 skyshards is de Alani mount welke je weer kunt verkopen voor 20k.
Ik heb al een tijdje niet meer gefarmed, want er lopen teveel mensen/bots rondDerr_Hans schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:11:
[...]
Maak er dan een 4de blij
Hij pas zo mooi bij een Mog setje
Edit: Heh snelle Mik!
Deze http://www.macho-men.com/...2-ancient-guo-lai-caches/
Doe ik vaak met potion of luck potion. Haal je leuk wat gold op.
Ik heb nu zo'n 550k op Alliance en zo'n 16k op Horde kant van mijn connected realms.(Doomhammer/Turalyon)
Verder heb ik destijds in het begin van de expansion veel geld gemaakt met alchemy, gems, enchants, prof mats, die darkmoon trinkets, en ook wel wat met glyphs. Oh en mijn Tailor verkocht die 476 gear om de zoveel tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 20-10-2014 14:22 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
bedankt he!Mik! schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:13:
[...]
Potion of luck en dan de mogu's farmen in de buurt van die ondergrondse hal. Met potion of luck krijg je treasures welke gold en willekeurige mats bevatten. Die kan je verkopen op de AH. Daarnaast droppen er keys welke je kunt gebruiken om in de vault in die ondegrondse hal andere treasure chests te openen waar je nog meer meuk uit kunt halen welke je wederom kan verkopen op de AH. Verder de greens verkopen die je loot en de motes of harmony omzetten naar spirits en ook wederom hier mats van halen. Alles bij elkaar kan je een 1k per 20/40 minuten verdienen en maak je daarnaast kans op skyshards. 10 skyshards is de Alani mount welke je weer kunt verkopen voor 20k.
Alleen mijn Gnome Priest heeft er erg veel last van, de rest crashed niet tot amper

Zodra je de camera beweegt dan bam drops.
Verder in raids en dergelijke helemaal nergens last van.
Geen probleem ^^ Ik weet alleen niet of je nog heel veel gold maakt op dit moment. Volgens mij is iedereen aan het afwachten tot WoD live gaat of mensen zetten mats voor dumpprijzen op de AH. Hoe dan ook blijf je gold verdienen door wat er aan gold van mobs dropt, het verkopen van greens en het openen van caches/treasures.
Daarnaast is het nog steeds volkomen RnG. Het ene moment kwam ik om in keys en treasures en het volgende moment viel het tegen. Hetzelfde met de skyshards. 3, 4 dagen geen shard en dan opeens 3 in een uur tijd. Maar goed, bags leeg, potions in de aanslag, film op het tweede scherm en je komt een heel eind
Hunter is inderdaad niet zo denderend nu, maar inderdaad dat kan snel weer veranderen.Whatwhat schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:39:
Ben na 3 jaar gestopt te zijn weer begonnen met WoW spelen 2 weken geleden. Ben blij dat ik weer speel samen lvlen met vriend van mij op Alliance wat ik nooit eerder heb gedaan. Altijd horde geweest. Nu wil ik dus wel mij hunter/Warrior onder de knie krijgen is echt super veel veranderd:S. Maar weet niet of ik nou hunter wil beginnen en warrior. Lees veel dat hunters zijn generfed als een gek en warrior wel oke is.
Verwijderd
Ik ga vanavond weg van KazzaK omdat het te veel lag heeft en te veel inlog problemen en disconnect issues.
Wat is een mooie transmog set voor tank?
Heb nu deze: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Demolynx/simple
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2014 14:48 ]
Verwijderd
Wil wel iets dat groot is en opvalt.
Imo zijn de mooiste mog sets vaak een combinatie van sets/items.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:46:
Zijn der veel die veranderd zijn met de free transfer?
Ik ga vanavond weg van KazzaK omdat het te veel lag heeft en te veel inlog problemen en disconnect issues.
Wat is een mooie transmog set voor tank?
Heb nu deze: http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Demolynx/simple
Download Mogit addon, stel hier je set samen en je weet meteen waar je moet wezen om het setje compleet te krijgen.
Daarnaast kunnen wij moeilijk zeggen welke set mooi is voor een tank, ik vind dus voornameljik combinatie van sets cool terwijl andere weg zijn van complete tier sets.
Smaken verschillen nog wel eens
[ Voor 100% gewijzigd door Derr_Hans op 20-10-2014 15:05 ]
Hangt ook een beetje van de race af of dingen er goed uitzien of niet
Al zoveel tijd besteedt aan Mogit
Verwijderd
overal 100 fps alles hoogsteMektheb schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:35:
Ik crash niet, heb alleen enorm last van FPS drops en met name in steden als SW / Oggri.
Zodra je de camera beweegt dan bam drops.
Verder in raids en dergelijke helemaal nergens last van.
Zijn dan de mounts d.m.v. rep nog te halen in MoP of verdwijnen al die mounts dan?
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Ach ik speel op 2560x1440 en ook nog is op een Mac
70FPS heb ik geloof ik op de meeste plekken, echter is het sinds de patch in steden gewoon een ramp.
En dat is niet mijn Mac die dat doet.
Verwijderd
Je moet nu continu op je metertje kijken waar je ongeveer zit in de cyclus, rustig rondkijken in je omgeving is er niet meer bij.
Op gegeven moment zit je wel in een soort van ritme maar op het moment dat je even moet verplaatsen lig je daar helemaal uit en kan je opnieuw beginnen, ik had constant het gevoel dat ik achter de feiten aanliep.
Ik snap niet waarom ze hem zo hebben omgegooid, het was zo'n heerlijke achteroverleun PVE spec

Feral daarintegen vind ik wel prima gelukt, lekker overzichtelijk nu, hoewel ik het pompgeluidje van mangle wel een beetje mis
Ik moet wel zeggen dat het even heel verwarrend is. Ik kon mn level 60 hunter wel weer starten, maar er is me wat veranderd zeg! Ben nu even opnieuw een level 1 char aan het levelen om maar even de basis skills van het spel weer onder de knie te krijgen... is er genoeg solo actie om level 90 (straks 100) te worden?
[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 20-10-2014 19:51 ]
Something under the bed is drooling
Idem ... ik ben ergens gestopt in 2007. Daarna nog wel Rift en GW2 gespeeld, maar ik bleef WoW teveel missen. Ik zag het bos niet meer door de bomen met m'n level 70 hunter en ik had ook heimwee naar de startgebieden (barrenschat ftw), dat ik nu een nieuwe hunter ben gestart. Level 20 momenteel.Mauz1978 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:50:
Na enkele jaren niet gespeeld te hebben (ik speelde tot de Panda uitbreiding) toch weer opgepakt,want na alle berichtgevingen over de nieuwe uitbreiding begon het toch weer te kriebelen, mede omdat er imho nog steeds geen waardige opvolger is.
Ik moet wel zeggen dat het even heel verwarrend is. Ik kon mn level 60 hunter wel weer starten, maar er is me wat veranderd zeg! Ben nu even opnieuw een level 1 char aan het levelen om maar even de basis skills van het spel weer onder de knie te krijgen... is er genoeg solo actie om level 90 (straks 100) te worden?
Ik heb met de jaren ook zoveel MMO's geprobeerd waarvan men riep dat ze WoW wel even konden beconcurreren. Maar ben altijd teruggekomen.
Ik heb iets meer dan een maand Wildstar geprobeerd, dit is samen met Rift toch eigenlijk de enige andere MMORPG die in de buurt komt. Beide hebben hun voordelen tov WoW maar ook zeker hun nadelen.Mektheb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:10:
Same here, en ga het ook niet meer proberen want het lukt ze toch niet
Net eens op de site van Wildstar gekeken, dat lijkt best wel veel op WoW. (Heb enkel naar de screenshots gekeken) Dat kan wel eens een goed alternatief zijn voor als ik WoW weer even beu ben.Thysiej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:13:
[...]
Ik heb iets meer dan een maand Wildstar geprobeerd, dit is samen met Rift toch eigenlijk de enige andere MMORPG die in de buurt komt. Beide hebben hun voordelen tov WoW maar ook zeker hun nadelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Cr0kie op 21-10-2014 08:20 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Raging Blow: -8%
Wildstrike: -10%
Bloodthirst: -17%
Raging Blow: -17%
Wildstrike: -17%
Sudden Death: -10% chance
Toppertje
Het voordeel is dat combat vele malen fijner werkt dan in WoW, vanwege het richten en de abilities zit je er beter op naar mijn mening. Een nadeel is wel dat het erg rustig is ingame, toen ik echter aan het levelen was heeft NCSoft aangegeven megaservers te gaan maken om dat op te lossen.RobbertDs1 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:20:
[...]
Net eens op de site van Wildstar gekeken, dat lijkt best wel veel op WoW. (Heb enkel naar de screenshots gekeken) Dat kan wel eens een goed alternatief zijn voor als ik WoW weer even beu ben.
Sowieso loopt het questen een stuk smoother omdat je middels communicators quests in kan leveren en nieuwe quests kan krijgen. Je hoeft dus niet terug te lopen om quests in te leveren
Nadeel naar mijn mening is wel dat het een zeer stijle leercurve heeft. Je hebt zowel een talent system als de keuze om abilities te versterken. Je talents worden echter niet standaard beschikbaar, soms moet je daar (net als vanilla wow met de tomes) speciale dingen voor halen om die talent te unlocken.
Tevens de attunement voor raiden, kost voor zover ik weet minimaal 4 weken.
Ik ben uiteindelijk gestopt en waar met WoW begonnen omdat het levelen lang begon te duren, ik geen zin had om te attunen voor raids en ik geen vrienden had om mee te levelen; iets wat ik met WoW sinds het begin alweer direct heb
Vind je het gek?Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:28:
Trouwens genieten op mijn Warrior. In 8 dagen tijd, afgelopen vrijdagnacht en komende woensdag, hebben ze het volgende generfed:
Raging Blow: -8%
Wildstrike: -10%
Bloodthirst: -17%
Raging Blow: -17%
Wildstrike: -17%
Sudden Death: -10% chance
Toppertje
Ret paladins hebben juist op bijna alles +20% gekregen en zijn nog steeds bijna de zwakste class. Dit alles is gewoon tuning en zag je van mijlen ver aankomen.
Fire mages zijn ook de grond in gestampt nadat ze zowaar nog meer op waren dan warriors. Ik zie het allemaal wel straks als WoD echt uit is
Soms moet je ze zelf looten, en soms krijg je het in je bag's en soms vind je het in de mail omdat het bugged.ye-roon schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:28:
Even een noob vraag. Ik heb gisteren Last Stand of the Zandalari gedaan in LFR. 3 bosses gekilled. Maar geen loot roll gezien van die bosses. Ook had ik niet de mogelijkheid die bosses te looten. Sinds wanneer is dit? En wat kan ik er aan doen om wel aan loot te komen van die bosses?
Volgens mij gaat alles weer vrij balanced zijn in patch 6.1
Dat laatste gebeurd steeds vaker heb ik de indruk. Onlangs ook op Timeless island (daar in die grot dat je als geest kistjes kan plunderen) kreeg ik achteraf nog 200g in men mailboxMektheb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:32:
[...]
Soms moet je ze zelf looten, en soms krijg je het in je bag's en soms vind je het in de mail omdat het bugged.
Dat vind ik juist het nadeel. Ik heb nu inmiddels veel MMO's gespeeld die dit systeem gebruiken die wildstar ook gebruikt en ik vind dat veel te actief. Je kan nooit even met 1 hand in een zak chips of in je broek spelen. Je moet altijd actief bewegen en shit.Thysiej schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:29:
[...]
Het voordeel is dat combat vele malen fijner werkt dan in WoW, vanwege het richten en de abilities zit je er beter op naar mijn mening.
Voor velen is dit juist niet wat ze zoeken in een MMO. ik prefereer tab targeting .. zoals in wow
Ik heb een vraag over mijn Battle.Net profiel. Ik heb een nieuwe character aangemaakt omdat ik graag van scratch wilde beginnen omdat er zoveel veranderd is. Ik zie nu mijn oude Rogue (nadat ik er op ingelogd was) maar niet mijn nieuwe 'OneShot'. Kan dit zijn omdat ik 10 dagen proef periode gebruik. Of is er ergens een verborgen sync knopje.
Mijn achievements van bijvoorbeeld gisteravond zie ik wel bij deze char staan.
Battle.Net
En nu staan ze laag in de midtable en staan andere classes weer bovenaan. Let the QQ continueIntToStr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:31:
[...]
Vind je het gek?Warriors waren op dat was niet leuk meer.
Mjah na het lezen van het nieuws dusdanig teleurgesteld dat ik de keuze heb gemaakt om verder te gaan op mijn Shaman of Druid.
Pas vanaf level 15 kun je deze pagina bekijken dacht ik. Of geldt dat niet voor de webversie? Op mobile app in ieder geval wel.Anno schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:51:
Nadat ik gestopt ben in 2008 heb ik sinds een paar dagen WoW weer opgepakt. Op het moment van stoppen had ik twee level 70 en mijn main was een paladin.
Ik heb een vraag over mijn Battle.Net profiel. Ik heb een nieuwe character aangemaakt omdat ik graag van scratch wilde beginnen omdat er zoveel veranderd is. Ik zie nu mijn oude Rogue (nadat ik er op ingelogd was) maar niet mijn nieuwe 'OneShot'. Kan dit zijn omdat ik 10 dagen proef periode gebruik. Of is er ergens een verborgen sync knopje.
Mijn achievements van bijvoorbeeld gisteravond zie ik wel bij deze char staan.
Battle.Net
Al is er op dit moment ook van alles kapot rondom de profielen...
Ik ben inmiddels level 35 dus dat kan het niet zien. Maar ik zal straks eens kijken op de app.IntToStr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:54:
[...]
Pas vanaf level 15 kun je deze pagina bekijken dacht ik. Of geldt dat niet voor de webversie? Op mobile app in ieder geval wel.
Al is er op dit moment ook van alles kapot rondom de profielen...
De app werkt de laatste dagen ook niet zo goed.Anno schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:55:
[...]
Ik ben inmiddels level 35 dus dat kan het niet zien. Maar ik zal straks eens kijken op de app.
En hierbij kijk je naar de T17 rankings op SimCraft? Rankings die gemaakt zijn op de pre-expansion patch band-aids? Dingen die bij WoD launch toch weer veranderd gaan worden?Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:51:
[...]
En nu staan ze laag in de midtable en staan andere classes weer bovenaan. Let the QQ continue
Mjah na het lezen van het nieuws dusdanig teleurgesteld dat ik de keuze heb gemaakt om verder te gaan op mijn Shaman of Druid.
Verwijderd
En skill & rotations weten kan je toch nog altijd boven 1234 facerolls helpen ze
Arcane > frost > fire atm
Volgens mij is de volgorde in de praktijk ook frost -> arcane -> fire nu en naar verwachting op level 100 ook. Kan morgen weer anders zijn en voor elk gevecht kan het ook omgedraaid zijn natuurlijk
En bijna elke class is 1234 op dit moment...
Verwijderd
Het is nog steeds zo dat gear & ilevel & spec < skill & rotations.IntToStr schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:40:
Deze lijst zegt niet alles natuurlijk (bugs, aoe, fight length, talents, movement, etc), maar op dit moment op de live servers: http://www.simulationcraft.org/reports/Raid_T16M.html
Volgens mij is de volgorde in de praktijk ook frost -> arcane -> fire nu en naar verwachting op level 100 ook. Kan morgen weer anders zijn en voor elk gevecht kan het ook omgedraaid zijn natuurlijk
En bijna elke class is 1234 op dit moment...
Dat is hetzelfde als een naab met 550 ilevel meenemen vs een gast die zen class door en door kent met ilevel 535.
Ik outdpste mede frost mages pre 6.0.2 met mijn 537 gear... terwijl zij op 550 zaten.
Maarja om dat mensen te doen geloven.... vooral aan sommige mensen die hilarisch grote eisen stellen ... het zal een oud zeer blijven
ja had ik ook met timeless isle. opeens 2 dagen later nog 2 timeless items in m'n mailbox. Ik had echt zoiets van: wat?RobbertDs1 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:36:
[...]
Dat laatste gebeurd steeds vaker heb ik de indruk. Onlangs ook op Timeless island (daar in die grot dat je als geest kistjes kan plunderen) kreeg ik achteraf nog 200g in men mailbox
Ik ben nu ook aan het overwegen of het waard is om, nu ik friendly ben, bij shado pan moneys uit te geven voor 522 gear. Ik ben er vanmorgen voor werk even heen gevlogen. de upgrades are real! (bijna volle timeless isle gear).
Alleen nog op zoek naar een staff. Misschien kijken in welke heroic er wat dropt en die paar keer runnen of zo.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik heb iin ieder geval nu de twee heirlooms axes op mijn monk voor het levelen.
Is Mythic ook zo generfed? Zo ja dan moet ik maar even een pug zoeken om nog een healing weapon te halen...
Deze week gaan we wat alts van heirlooms voorzien als het zo makkelijk is

Heirlooms zijn voorlopig even op mijn rogue. Die moest ik wel combat maken aangezien beide spec die ik had daggers vragen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2014 09:50 ]
Mythic is echt een grap nu. We hadden iets van 8 man mee die alles na Nazgrim voor het eerst deden en alles viel om na een paar keer blazen. Wel een paar wipes omdat je op een aantal latere bosses nog wel wat aan mechanics moet doen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:45:
Van de week normal en heroic Garrosh gedaan. Mensen in de groep die het nog nooit gedaan hebben, maar wat een grap is dat nu zeg.
Ik heb iin ieder geval nu de twee heirlooms axes op mijn monk voor het levelen.
Is Mythic ook zo generfed? Zo ja dan moet ik maar even een pug zoeken om nog een healing weapon te halen...
Leuk feitje: de record kill op mythic siegecrafter is 34 seconden met 20 dps
Van welke guild komt dat record? Mss is het net die guild ^^
Guild waar ik het over heb is <Victus>
[ Voor 9% gewijzigd door Elim op 21-10-2014 09:51 ]
Verwijderd
dat ze uberhaupt nog proberen om mensen te boosten ...Mektheb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:47:
Ja het is echt enorm generfed, helemaal als ik zie dat de price van boost van 10k naar 5k ging in 1 avond dan is er wel wat aan de hand
Vanavond nog wat skyshards farmen + cooking verder levellen
http://www.warcraftlogs.c...fight=31&type=damage-doneElim schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:49:
Jah vriend uit een hardcore guild zei me 2 dage geleden dat ze het zo hadden gedaan, siegecrafter zonder healers en ging plat in 34 sec![]()
Van welke guild komt dat record? Mss is het net die guild ^^
Verwijderd
Gear mogen jullie houden, ik wil de heirloom
is het <Victus> ?
Zij deden het namelijk ook zo
Nee, US guild, <Victus> staat niet op de lijst bij warcraftlogs.Elim schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:52:
Zou het graag bekijken maar ik zit op het werk en die stuff wordt geblocked hier
is het <Victus> ?
Zij deden het namelijk ook zo
Bij ons ging er ook van alles mis met logs uploaden en we zijn niet opgenomen in rankings, misschien geldt dat ook voor hen (of ze gebruiken geen logs op deze manier
best grappig maarja ik ga volgende reset ook eens een mythic pug joinen
Gewoon niet waarVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Het is nog steeds zo dat gear & ilevel & spec < skill & rotations.
Maar het zal wel oud zeer zijn dat sommige casuals het vreemd vinden dat ze niet in hun 496 setje mee mogen naar SOO
Offtopic: Vind het altijd wel erg grappig, verwijten van casuals naar raiders dat er zoveel pr0's zijn die er niks van bakken, onterecht, onbegrijpelijk, het is allemaal niet eerlijk, maar allemaal vinden ze zichzelf wel beter. Wie is hier nou elitist
Nu wel een Mythic heirloom 2h. Ook even heroic gedaan, maar dat is echt een Joke nu...
Weet niet of er nog veel lol te behalen is deze raid tier...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nog even voorbereiden op WoD, maar verder geloof ik het wel. We raiden nog maar 1 dag in de week nu, wat genoeg is om mythic te clearen en verder doe ik wat oude raids of level ik m'n shaman een beetje. Moet nog op gaan schieten bedenk ik me nu, nog 14 levels te gaan
Vanavond de meta achievement voor SoO eens afmaken, nog maar een paar bosses te gaan
Verwijderd
..... 476 & 573. 100 ilevel verschil.. Ik had het over een 10 - 20 ilevel verschil.Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:01:
[...]
Gewoon niet waarOp een gegeven moment kun je gear verschil niet meer compenseren in skill. Kom maar in een 476 setje en dan ga ik naast je staan in 573 en laat ik mijn vriendin wel even wat knoppen inrammen bij wijze van spreken.
Maar het zal wel oud zeer zijn dat sommige casuals het vreemd vinden dat ze niet in hun 496 setje mee mogen naar SOO
Offtopic: Vind het altijd wel erg grappig, verwijten van casuals naar raiders dat er zoveel pr0's zijn die er niks van bakken, onterecht, onbegrijpelijk, het is allemaal niet eerlijk, maar allemaal vinden ze zichzelf wel beter. Wie is hier nou elitist
Maar tbh heeft het niks met elitist te maken... Eerder met het feit dat er ignorante mensen in Trade chat zijn die eisen stellen die fuckin achterlijk zijn. "minstens 537 ilevel voor dit dat" terwijl net die raid 537 gear dropped. Logica ?
Terwijl iemand met 525 gear , tactics kende & meer dps of meer effective healing had dan een 540 gearede gast beduidend meer inbreng had
En tbh ik ben niet casual
Dit verdien je in mijn ogen door nooit of heeeeeeeeeeeeel zelden een fout te maken op raid bosses en een heel grote algemene kennis te hebben van het spel. (dat is het vereiste gedeelte voor jezelf dan
Een tactic van een boss heel snel begrijpen zonder dat je de tactics online gelezen hebt ofzo, het inzicht in de mechanics van wow etc..
Gear heb je natuurlijk nodig om te kunnen tonen vanbuiten dat je pro bent
Heb al veel garrosh heroic gedaan deze week en zie toch telkens weer die paar 589 geared mensen falen op de eerste engi die komt ^^ nou hun moeten allesinds niet elitist gaan doen
Bvb sinds ik warrior ben vin ik dat Asmongold best elitist en een beetje arrogant mag doen
Hij bewijst gwn dat hij het kan en het heeft, het is natuurlijk wel logisch dat hij wss veel mensen irriteert door dit gedrag maar dat is ook maar enkel omdat die mensen weten da zij dat niet kunnen halen en hoogstwaarschijnlijk jaloer zijn ^^
zijn arrogant gedrag stoort me helemaal niet, ik sta zelf volledig aan zijn kant haha
[ Voor 21% gewijzigd door Elim op 21-10-2014 11:13 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Elim op 21-10-2014 11:22 ]
Het leuke aan de huidige WoW opzet is dat zelfs ik de end content van een expansie wel kan halen op die manier. Gisteren via LFR Garrosh voor de eerste keer gekilled en dat vond ik enorm leuk.
Gear zal me een zorg wezen maar ik vind het wel leuk om zo iets te kunnen/mogen doen
FUMES et CARNES
Main: Fury Warrior / Alt: Shadow Priest.
Tussen die 2 chars heb ik dan;
- De leukste tankspec
- 2 melee dps specs (fury nooit gespeeld, maar nu ECHT fun)
- 1 van de leukste (en coolste) ranged DPS specs (desgewenst dotless)
- 2 totaal verschillende healspecs
En allemaal petless!
Allemaal IMHO ofc.
Frostmage kan ik maar niet aan wennen. De nieuwe talents zijn wel gaaf en een stuk beter.
Maar het voelt gewoon niet meer zo soepel.. Arcane geprobeerd.. was even fun..
Elemental shaman zelfde verhaal. God was mis ik de oude chain lightening overload BOOM
De spec voelt nu echt zielloos.
Enige wat ik nog goed uit moet proberen is mijn 90-boosted lock. Dat zal wss de 2e alt gaan worden denk ik.
Gisteren trouwens op de warrior oude dungons gedaan. Dat is toch wel heel gaaf en brengt zoveel hardcore raid herinneringen terug! Heerlijk. BWL clear, Onyia clear, Lichking clear, Obysidan clear.
Die Asscandy 2h dualwield ziet er toch wel mega imba uit op mijn Goblin
Nog even Dragonsoul geprobeerd.. maar AUW, dat is nog niet solo te doen
Zelf altijd frost gespeeld, piss easy rotation (en nauwelijks iets veranderd, toch?)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Frost is volledig veranderd (kwa gevoel)!Darkfreak schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:54:
Is, volgens huidige speculaties, niet Fire de nieuwe main DPS voor mages?
Zelf altijd frost gespeeld, piss easy rotation (en nauwelijks iets veranderd, toch?)
- Je kunt niet meer heerlijk je frostbomb timen met je petfreeze.
- Deepfreeze breekt direct
- Icelance spam moet je onderbreken om frostbomb te casten
- Frostbomb casten is in de eerste instantie useless tot je icelance kunt spammen
- Alter Time met alle procs werkt niet meer
Om maar wat te noemen.
Ik zou het eens zonder bom kunnen proberen. Icenova is wel lekker instant en dan speel je dotless, dat kan wel weer lekker voelen.
Voor Fire heb je echt veel crit nodig, dat heb ik nu niet. Daarnaast vond ik Fire altijd maar saai.
Al ziet het er nu wel weer beter uit met de spread van livingbomb.
Zover ik begrepen had.
Van wat ik begreep ga je alleen op AoE fights voor Living Bomb, en Unstable Magic voor Single Target.Predje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:59:
[...]
Voor Fire heb je echt veel crit nodig, dat heb ik nu niet. Daarnaast vond ik Fire altijd maar saai.
Al ziet het er nu wel weer beter uit met de spread van livingbomb.
Mij leek de nieuwe Fire build echter heel erg leuk. Raakte een beetje uitgekeken op Frost (en Fire leek mij altijd leuker, bij Mages denk ik altijd aan Fire met dank aan Vivi van FFIX
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Zo zie je maar weer dat alles persoonlijk is.
Zelf speel ik al geruime tijd de beta en daar vind ik momenteel teveel klasses leuk.
Wat mij voor een enorm dilemma stelt
In MoP waren mijn warior en DK mijn mains
Af en toe ele shaman.
Bij level 100 :
Ele shaman vind ik in WoD echt helemaal toppie, vooral in dungeon runs voel ik me daar echt een aanwinst voor een groep. Of healing, totems en CC met name
Dk is ook gewoon goed (frost en unholy) Blood niet geprobeerd.
Ret pally vind ik de verassing van WoD tot nu toe. Speelt erg lekker weg.
Shadow priest was/is ook leuk. Vond dat ik daar nu meer keuze in had qua spec tov vroeger.
Warrior is toppie. Arms vind ik wel wat teleurstellend c.q. saai maar Fury maakt heel veel goed. Daarnaast is Gladiator stance voor mij een bijna must geworden , zo leuk vind ik die spec.
Eindelijk warrior DPS met een schild ( This is Sparta !
Feral druid is voor mij ook een zeer, zeer leuke spec in WoD . Vooral die nieuwe vorm ( claws of..) is zo ontzettend leuk om te spelen.
De rest van de klasses en specs nog niet getest
Garrison is ook te leuk , hehe
Vind wel dat er een enorm groot verschil zit in de Horde of Alliance versie daarvan.
Niet normaal zeg
[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 21-10-2014 12:11 ]
FUMES et CARNES
Verwijderd
Verder vindt ik Warlock erg verbeterd. In MoP had ik er echt last van dat je bijna het dubbele aantal keybinds nodig hebt. Waardoor ik mijn lock niet optimaal speelde.
NoxxicRicmaniac schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:23:
noxxic zegt bij ilvl 522 en biS bij mage Frost > Fire > arcane

Also: Da's pre-WoD
[ Voor 5% gewijzigd door Darkfreak op 21-10-2014 12:30 ]
Morgen kan het weer andersom zijn en volgende week weer iets anders. De hotfixes van afgelopen dagen hebben letterlijk de volgorde omgedraaid
ik dacht wtf..
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.