Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

volgens mij niet hoor. heeft de 6.0 update al gehad dacht ik

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Is er weer eens een actie op komst dat je weer spelers kan heruitnodigen om te spelen na lange inactiviteit?
Zit er soms weer aan te denken om het spel weer op te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iemand trouwens die in 6.0 Dragonsoul heeft gesoloed?
Dit eerste boss one-shot me elke keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55
Hmm de eerste boss zijn "stomp" is nog steeds bugged.. doet nog steeds te hoge dmg , wordt wel gefixed binnekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Predje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:22:
Iemand trouwens die in 6.0 Dragonsoul heeft gesoloed?
Dit eerste boss one-shot me elke keer..
Yup, had woensdag wel reeds tot Spine gecleared, dus heb geen idee of ik hem nu nog zou kunnen solo'en, maar zowel Spine als Madness gingen gisteren gewoon neer op 10 man normal zonder enige problemen (althans, nadat ik uitgevonden had hoe de Spine solo in z'n werking ging) :)

Moet er misschien wel bij vermelden dat ik wel op 584 ilevel zit met m'n Paladin, zal vanavond anders eens met m'n monk/hunter checken die nog in noob gear zitten, maar waar ik de meeste zaken tot nu toe toch ook mee kan solo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
JimDB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

met m'n monk/hunter checken die nog in noob gear zitten,
en wat is dat dan "noob" gear? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Gisteren na 2 jaar niet gespeeld te hebben eindelijk 90 gedingd op mijn shaman, met dank aan de squish die me op 1 exp van 90 had gebracht :)
Nu maar mijn itemlevel wat omhoogbrengen (434 nu <-- voorbeeld van noob gear :+ ) en fishing en cooking verder levelen zodat ik in WoD zo door kan gaan.
Ondertussen ook een dwarf paladin genaamd Veelgezopen aan het levelen om op 60 te boosten.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Blitzdoctor schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:22:
Gisteren na 2 jaar niet gespeeld te hebben eindelijk 90 gedingd op mijn shaman, met dank aan de squish die me op 1 exp van 90 had gebracht :)
Nu maar mijn itemlevel wat omhoogbrengen (434 nu <-- voorbeeld van noob gear :+ ) en fishing en cooking verder levelen zodat ik in WoD zo door kan gaan.
Ondertussen ook een dwarf paladin genaamd Veelgezopen aan het levelen om op 60 te boosten.
Als je snel wilt gearen kan ik je de frog farm op Timeless Isle aanraden. Er zijn daar altijd groepen te vinden die de frogs grinden en dan ben je waarschijnlijk binnen 1 - 2 uur volledig voorzien van ilvl 496 epics (met upgrade ilvl 512) en krijg je ook nog gear voor je alts. De frogs droppen epic tokens (voor cloth, mail of plate) die gebonden zijn aan je account. je kunt ze dus naar alts sturen als ze van het verkeerde type zijn.

Daarnaast kun je op dat zelfde eiland kisten vinden met nog meer epic tokens en een Burden of Eternity (upgrade token naar ilvl 535). Tot slot krijg je bij frogs grinden een berg Timeless Coins waarmee je ilvl 496 epic wapens kunt aanschaffen en ook Lesser Charms of Good Fortune waarmee je epics kunt upgraden.

Binnen een paar uur ben je dan klaar voor LFR raids en kun je verder gearen.

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 21-10-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Elim schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:46:
en wat is dat dan "noob" gear? :D
Normaal gezien kan je in de activityfeed wel zien wat ik allemaal gedaan/gesolo'ed heb deze week (met hier en daar wel wat hulp voor 1 of meerdere boss(es), bijv. LK 25 HC op m'n hunter, die had ik bij men eerste en enige solo attempt reeds op 30% hp zitten, maar heb nadien gewoon wat mensen van de GoT guild geinvite aangezien die hem ook nog wilden).

Zal vanaf volgende week een nieuwe Excel-file bijhouden met daarin al de verschillende raids en de solobaarheid op verschillende classes en ilevels! (Kan zijn dat ik me wel ga beperken tot raids die mounts droppen of die gewild zijn om een andere reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou eerlijk gezegd niet meer teveel tijd steken in het krijgen van gear.
De eerste rewards in WoD zijn al van item level 505 ( kan hoger zijn, ben nl. niet helemaal zeker en zit op mijn werk , hehe)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wat ik minder vind zijn die "World server down" errors, denk net even lekker me Herbalism + Mining te levelen op me druid, wordt ik er uit gegooid kan ik weer opnieuw beginnen...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:52
Lesser Charms of Good Fortune
Kan je daar gear mee upgraden? Dacht dat dat alleen met VP kon.

Ook ik heb dit weekend voor het eerst sinds januari 2013 mijn account weer eens geactiveerd,had op een trial geprobeerd de wijzigingen te "proeven" maar daar is level 20 gewoon niet goed genoeg voor :).
Raiding guild bleek nog te bestaan, met een paar laatste der monicanen die weer wat actiever werden voor de expansie. Geraid werd er natuurlijk niet meer.

Hoewel ik nog lang niet alle zaken goed heb ingesteld (half werkende grid en tidyplates was het wel) - en mijn gear anderhalf jaar achterloopt - toch maar als DPS gequeued voor een LFR gisteren. Videotje aangezet voor de tactics, maar die was nog met boss 1 bezig toen de queue popte op boss 2. Naja, toch maar twee fights geprobeerd. De drie panda's was nog wat dodelijk, de titan construct had je redelijk snel door. Uiteindelijk verleer je het raiden niet zo snel, maar moest toch wennen :) Dat LFR een extragratis buff krijgt bij non-performance is toch wel... tja. Weet het niet.

Geen idee of er ook enige performance achter mijn deelname zat, had geen damage addon :P. Als er nog spelers op Stormreaver rondlopen, doe eens een /wave. Of maakt dat niets meer uit met al dat cross realm gedoe :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Tot WoD ga ik pre MoP raids farmen voor mounts en transmoggs, gear geloof ik verder wel.
Het lever coole sets, leuke ervaringen en veel gold op. :D

Kan niet wachten om in WoD weer lekker te questen, levelen en 5-mans te doen!
Allemaal weer lekkere nieuwe dungons, gearen. Iedereen weer lekker in greens en blues.
Natuurlijk begint na 2 weken het grote hardcore raiden en epics galore weer ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:38:
De eerste rewards in WoD zijn al van item level 505 ( kan hoger zijn, ben nl. niet helemaal zeker en zit op mijn werk , hehe)
Op zich is het niet heel nuttig, maar net genoeg gear verzamelen voor LFR is nog wel aardig. Dan kun je tenminste de huidige content nog net meemaken voordat deze helemaal outdated raakt. Althans, zo zie ik het. Als je alleen voor WoD levelen wilt gearen kun je natuurlijk met veel minder toe.
Dutchman! schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:42:
[...]

Kan je daar gear mee upgraden? Dacht dat dat alleen met VP kon.
VP zijn verdwenen sinds de prepatch, het is nu 50 charms geworden.

Verder heb ik zelf nog niet het 'lef' gehad om LFR of heroics in te duiken. Speel pas 5 dagen via een trial periode. Wel twee chars van 85 naar 90 gebracht en een monk naar level 18. M'n druid (resto) en warrior (fury) zitten nu rond ilvl 500, dus het zou onderhand wel eens kunnen denk ik. Misschien dat ik vanavond eens een kijkje ga nemen in een raid.

Overigens klote dat de loot van Headless Horseman bag BOP is en niet BOA... Vond vanmorgen de helm op m'n druid en de dagger op m'n warrior 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Morrar op 21-10-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LFR stelt niet zo heel veel voor.
Enigste vereiste is een hele dikke huid en veel geduld :)

Maar nu dat je die buff krijgt na een wipe en die stijgt na meerdere wipes wordt het gek genoeg iets dragelijker , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Iusedto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:10:
LFR stelt niet zo heel veel voor.
Enigste vereiste is een hele dikke huid en veel geduld :)

Maar nu dat je die buff krijgt na een wipe en die stijgt na meerdere wipes wordt het gek genoeg iets dragelijker , hehe
Tja welkom bij de WoW community... Dat is precies de reden dat ik iets van 2.5 jaar geleden er wel klaar mee was; het Tokkie-gehalte werd me te hoog. Ik zie dus niet zo uit naar LFR / de dungeon finder ;)

Maar inderdaad, ik las over die wipe-buff; redelijk belachelijk maar ja. Niet iedereen houdt van uitdaging zullen we maar zeggen >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 21-10-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat het aan de Alliance kant de laatste jaren enorm verbeterd is.
Ook LFR is daar "leuker" .....en sneller :)

Ik speel het liefst mijn Horde chars maar met WoD op komst kan het nog wel eens zijn dat ik definitief wissel.
Ook al kan ik dan alleen maar human of worgen spelen (vind de andere rassen helemaal niets terwijl ik bij Horde alle rassen top vindt)

Persoonlijk vind ik ook de Alliance garrison er beter uit zien.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Trouwens, performance vraagje.
WoW draait bij mij echt mega slecht in drukke gebieden.
Het lijkt wel of het laden heel lang duurt, de framerate is op zich nog wel prima als dropt die wel met tig spelers in beeld. Maar als ik hearthstone naar bijv Orgrimmar duurt het letterlijk 2 minuten voordat de mailbox er staat.. Iemand dit ook? En een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Morrar schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:29:
[...]

Als je snel wilt gearen kan ik je de frog farm op Timeless Isle aanraden. Er zijn daar altijd groepen te vinden die de frogs grinden en dan ben je waarschijnlijk binnen 1 - 2 uur volledig voorzien van ilvl 496 epics (met upgrade ilvl 512) en krijg je ook nog gear voor je alts. De frogs droppen epic tokens (voor cloth, mail of plate) die gebonden zijn aan je account. je kunt ze dus naar alts sturen als ze van het verkeerde type zijn.

Daarnaast kun je op dat zelfde eiland kisten vinden met nog meer epic tokens en een Burden of Eternity (upgrade token naar ilvl 535). Tot slot krijg je bij frogs grinden een berg Timeless Coins waarmee je ilvl 496 epic wapens kunt aanschaffen en ook Lesser Charms of Good Fortune waarmee je epics kunt upgraden.

Binnen een paar uur ben je dan klaar voor LFR raids en kun je verder gearen.
Thx voor de info :)
Ik zal de raids niet gaan doen maar mss nog wel even die 496 epics proberen op te pikken.

edit:
Predje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:33:
Trouwens, performance vraagje.
WoW draait bij mij echt mega slecht in drukke gebieden.
Het lijkt wel of het laden heel lang duurt, de framerate is op zich nog wel prima als dropt die wel met tig spelers in beeld. Maar als ik hearthstone naar bijv Orgrimmar duurt het letterlijk 2 minuten voordat de mailbox er staat.. Iemand dit ook? En een oplossing?
Tijdens WotLK had ik dit als ik inlogde in Dalaran. Harde schijf stond als een malle te ratelen en kon 2 minuten bijna niks, terwijl het met de framerate wel meeviel. Ik had toen 2GB RAM in die machine, en een upgrade naar 4GB loste het gek genoeg op.
Wat voor systeem heb je?

[ Voor 26% gewijzigd door Blitzdoctor op 21-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:38:
Ach ik begon donderdag op 483 ? en het is nu dinsdag en ik zit op 519

En dan kan ik nog 3 weken verzamelen, dus ik gok ik eindig op 535 ofzo zonder moeite
Blitzdoctor schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:39:
[...]

Thx voor de info :)
Ik zal de raids niet gaan doen maar mss nog wel even die 496 epics proberen op te pikken.
Shadowpan quartermaster, alles ilvl 522 tekoop voor 150g 300g 400g etc.( VP is weg dus is nu gold geworden )

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 21-10-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Is dat zonder rep requirement? Had wel al een paar klaxxi 489 items te pakken van de quartermaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:42:
Is dat zonder rep requirement? Had wel al een paar klaxxi 489 items te pakken van de quartermaster.
Ja dat is zonder, mijn char was 1 uur oud en ik kon ze al kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 21-10-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Blitzdoctor schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:42:
Alleen friendly volgens mij:
http://www.wowhead.com/faction=1435/shado-pan-assault

Nog makkelijker dus, maar moet je er wel wat gold in steken.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 21-10-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

Prx

Mektheb schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:44:
[...]

Ja dat is zonder, mijn char was 1 uur oud en ik kon ze al kopen.
489 wel, maar de 522 gear moet je helaas Shado Pan Assault - Friendly voor zijn. Dat betekent dus een zut raids doen of de quests op Isle of Thunder om rep te verkrijgen.

ps. Maak niet, net als ik, de fout of dan Friendly te worden met Shado Pan op dat eiland waar je koopt... want dan ben je er dus niet ;( Weg anderhalfuur van mijn leven :9

[ Voor 19% gewijzigd door Prx op 21-10-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

489 wel, maar de 522 gear moet je helaas Shado Pan Assault - Friendly voor zijn. Dat betekent us een zut raids doen of de quests op Isle of Thunder om rep te verkrijgen.

ps. Maak niet, net als ik, de fout of dan Friendly te worden met Shado Pan op dat eiland... want dan ben je er dus niet ;(
Dat kan wel ja, want ik heb 1 ToT gedaan helemaal voor ik er heen ging.

Maar goed LFR is ook een Que van 10min. en kom je ook zo in met 483

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

Prx

Zit nu met mijn Shaman op 501 equipped, dus ik ga ook maar eens een LFR proberen. Heb tot op heden wel redelijk wat dungeons gedaan, dus hopelijk ben ik ietswat voorbereid op mijn eerste raid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Prx schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:45:
[...]

489 wel, maar de 522 gear moet je helaas Shadow Pan Assault - Friendly voor zijn. Dat betekent us een zut raids doen of de quests op Isle of Thunder om rep te verkrijgen.
Ik heb 1 volledige run gedaan van Last Stand of the Zandalari gisteren. Daarmee werd ik friendly. Ik ben nu aan het afvragen of ik wel of niet geld ga uitgeven aan al die gear :) Aan de andere kant, geld heb je zo weer terug en ik ga vant weekend toch nog ff wat questen (heb MoP nooit gedaan, wil ze nog wel doen).

Ben ik trouwens de enige die de Tillers echt geweldig vind? En de Anglers?

Oh en "kikkers" farmen is leuk, echter, op mijn server is 20% horde, 80% alliance. Dus das minder leuk :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Oh en "kikkers" farmen is leuk, echter, op mijn server is 20% horde, 80% alliance. Dus das minder leuk :)
Kikkers farmen is leuk, behalve de aso's op de server die je domweg niet in een groep inviten, want "Feral AoE Sucks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:58:
[...]

Kikkers farmen is leuk, behalve de aso's op de server die je domweg niet in een groep inviten, want "Feral AoE Sucks"
Dan loop je er gewoon heen en tag je alles met een instant (bv Moonfire). Vervolgens ga je midden tussen de rest staan en laat hen de kikkers met AoE afmaken.

Als zij asociaal doen, kun jij dat ook natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Morrar schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Dan loop je er gewoon heen en tag je alles met een instant (bv Moonfire). Vervolgens ga je midden tussen de rest staan en laat hen de kikkers met AoE afmaken.

Als zij asociaal doen, kun jij dat ook natuurlijk :+
Deed ik met mijn mage ook. Toen die vers 90 was werd ik constant gekicked uit groepen omdat ik niet 'genoeg AOE DPS deed om snel te clearen' ..
Ben met m'n coneburst alles gaan taggen en vervolgens ook bij hun gaan staan en hun mijn kikkers af laten maken x) ..
Heeft 3 waves geduurd voordat ze mij toch maar weer inviten (nadat een van hun weg ging omdat hij zich aan me stoorde XD

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffff nu al 5 dagen op rij instabiele server op Draenor. Pandaria gaat echt elke 5 minuten down en vervolgens is er een kleine rollback. Orgrimmar ook geregeld down, gelukkig stukken minder.

Ik snap dat storingen voorkomen, vervelend, maar dit is gewoon te triest voor woorden deze toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Haha leuke ja. Lekker geshared overal.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Kaap schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:55:
Pffff nu al 5 dagen op rij instabiele server op Draenor. Pandaria gaat echt elke 5 minuten down en vervolgens is er een kleine rollback. Orgrimmar ook geregeld down, gelukkig stukken minder.

Ik snap dat storingen voorkomen, vervelend, maar dit is gewoon te triest voor woorden deze toestanden.
Je bent niet de enige, merkte het vandaag ook al. Tijdje me Priest lopen levelen (lv. 45) nergens last van gehad. Log keer in op me Druid om mining en herbs te levelen, world server down. En ik kon weer opnieuw beginnen...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
lekker.. Deathwheel mount wel op mijn gratis starter account ,maar niet op mijn payed account. Overzetten kan blijkbaar niet (wat ik begrijp), maar een account merge zou toch moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik ben me aan het vermaken met alle oude raids en dungeons. Zo sta ik nu met 4 chars voor Onyxia's lair zodat ik ze vanavond 4 keer kan killen in hoop dat de mount dropt. Verder al ruins of ahn'qiraj, kara en Molten Core gedaan. (Molten core was wel lachen met die core hounds die zichtzelf in leven houden. Zag maar 1 optie en dat was even uit en in de instance te lopen. Verder alles kunnen killen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Same here, al me chars staan voor Ony te wachten. Vooral na die nieuwe patch. Bijna 1 shot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn Twitch streams zijn ook zo. Gisteravond weer rot gelachen.
Veruit de grappigste streamer imo

Gisteren mijn Tauren pally op 90 gekregen en avondje LFR gedaan. Was wisselend succes ( zoals verwacht) maar kreeg toch wel een zeer mooie 2 handed mace drop

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
RobbertDs1 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 07:52:
Ik ben me aan het vermaken met alle oude raids en dungeons. Zo sta ik nu met 4 chars voor Onyxia's lair zodat ik ze vanavond 4 keer kan killen in hoop dat de mount dropt. Verder al ruins of ahn'qiraj, kara en Molten Core gedaan. (Molten core was wel lachen met die core hounds die zichtzelf in leven houden. Zag maar 1 optie en dat was even uit en in de instance te lopen. Verder alles kunnen killen)
Op 90 kun je als het goed er ook gewoon langs oplopen zonder dat je ze hoeft te killen. scheelt je weer een rondje naar de uitgang :)

Edit: Spelen er nog GoT spelers op Ragnaros? Ik zoek nog een SOO normal groep voor de heirloom. Ben bereid te betalen omdat mijn ilvl wel te laag zal zijn. Heb enige ervaring met Garrosh (LFR) maar zal vast een groot verschil zijn met de normal!

[ Voor 15% gewijzigd door YaaD op 22-10-2014 08:32 ]

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Gisteren de meta achievement voor SoO afgerond, dus kan nu op Galakras rondjes vliegen als ik wil :p

Voor mij de eerste keer dat ik een meta heb terwijl het nog (soort van) current content is. Vanavond maar eens een mythic heirloom ophalen. Helpt weer met levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
YaaD schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:22:
[...]
Op 90 kun je als het goed er ook gewoon langs oplopen zonder dat je ze hoeft te killen. scheelt je weer een rondje naar de uitgang :)
Ik kill die guards meestal. Die droppen veel leather (heb op skinning) en dat verkoopt goed op AH.
Azerox schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:19:
Same here, al me chars staan voor Ony te wachten. Vooral na die nieuwe patch. Bijna 1 shot :P
1 shot nu net niet, maar het gaat wel super snel :p Het snelste gaat bij mij op men rogue, dot erop, fan of knives op die welps, 1 combo en nog een aanval poef dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Boost Done - Geen warrior maar Pally van 90 :)

Gelijk Prot gegaan... denk dat ik verliefd ben geworden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Gister Heirloom Caster Staff erbij, zijn iig mijn Mage en Lock ook voorzien van een heirloom weapon.
Hoop dat ik iig nog de offhand kan looten heb nog 3x kans op Normal en 1x Heroic (geared chars) en dan nog kans op mythic (iig 1 char heeft de gear voor eventueel een garrosh only mythic pug).

Heb nog een 542 ilvl p.warrior die eventueel Normal en Heroic kan looten, maar eens kijken of ik dat wel wil lol, een 2 hander looten voor dps spec en mijn dk zou niet eens zo erg zijn.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Eigenlijk wel apart met de heirlooms, enige wat je namelijk 'echt' nodig hebt zijn de staff, de 2h axe en de polearm. Ik bedoel, de staff kan je voor 3 (eventueel zelfs 4) classes gebruiken, de 2h axe ook voor 3 classes en de polearm ook voor 2 classes. Ik bedoel, ik hoef niet per se ook nog ook nog maces, offhands, shields, daggers of bows te hebben (want nee ik speel geen hunter of rogue :p)

Maar goed. Verder is raiden vanavond en zien hoe makkelijk mythic nu is, kijken of we ergens in de buurt van Garrosh kunnen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:20
Maduth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:03:

Ik heb altijd als een paladin als MainTank gehad maar kom er nu tijdens het levelen achter dat ik het te makkelijk begin te vinden, vanwaar jouw liefde voor pala tanks? Van welke class kom je als tank of heb je nog nooit getanked? Mijn inziens is paladin de makkelijkste class om te starten als tank trouwens, dat zou wellicht jouw liefde verklaren als dit je eerste tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Protection Paladins <3 !

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiole schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:39:
Eigenlijk wel apart met de heirlooms, enige wat je namelijk 'echt' nodig hebt zijn de staff, de 2h axe en de polearm. Ik bedoel, de staff kan je voor 3 (eventueel zelfs 4) classes gebruiken, de 2h axe ook voor 3 classes en de polearm ook voor 2 classes. Ik bedoel, ik hoef niet per se ook nog ook nog maces, offhands, shields, daggers of bows te hebben (want nee ik speel geen hunter of rogue :p)

Maar goed. Verder is raiden vanavond en zien hoe makkelijk mythic nu is, kijken of we ergens in de buurt van Garrosh kunnen komen
ik heb nu 2x onehanded axe voor monk en (combat) rogue. Hopelijk voor release nog de kans om met mijn warlock en/of mage een wapen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie

Ik heb men boost gebruikt voor shadow priest. Nu wel een beetje spijt van. Tijdens het levelen vond ik het fantastisch maar nu op high level krijg ik maar geen goeie DPS te pakken. Healen vind ik ook leuk dus denk dat ik tijdens WoD maar voor healen ga. (De items in WoD veranderen toch als je van spec veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
RobbertDs1 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Ik heb men boost gebruikt voor shadow priest. Nu wel een beetje spijt van. Tijdens het levelen vond ik het fantastisch maar nu op high level krijg ik maar geen goeie DPS te pakken. Healen vind ik ook leuk dus denk dat ik tijdens WoD maar voor healen ga. (De items in WoD veranderen toch als je van spec veranderd)
Ja, maar de gems/enchants niet - ik denk dat een set per spec nog steeds wel nodig zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:50:
[...]

ik heb nu 2x onehanded axe voor monk en (combat) rogue. Hopelijk voor release nog de kans om met mijn warlock en/of mage een wapen te halen.
Als ik het goed begrijp heb je toch maar 1 Axe nodig zodra die heirloom interface live is? Je zolang je een heirloom hebt unlocked kan je het uit dat heirloom ding halen, dus ik denk dat je er ook meerdere uit kan halen van hetzelfde type, gezien je dat ding 1 maal unlocked hebt.

Of heb ik het helemaal verkeerd?

Anyways, zelf zou ik graag de axe, de polearm en de staff unlocken. Maja, eerst zorgen dat ik met een character uberhaubt normal in kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ioramus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:04:
[...]
Ja, maar de gems/enchants niet - ik denk dat een set per spec nog steeds wel nodig zal blijven.
Voor end-game klopt dat well, maar voor tijdens het levelen is het een stuk handiger. Zeker als je eens een dungeon tussendoor wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hierlooms, ja staff is in wezen genoeg voor meeste van mijn classes. Maar eerste weapon die ik kreeg (op aller eerste garrosh kill :+ pre-patch) was een Mace, hopelijk krijg ik nog een offhand, dan zitten mij 7 healers iig goed (1 daar van kan geen staffs dragen (paladin))
RobbertDs1 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:58:
[...]

Spriest.. tja, als je goeie dps wilt dan zal je moeten wachten op MultiDot bosses.
In DS waren Spriests goed zelfs op single target maar puur door de 4set bonus.

Maar voornamelijk lopen ze vaak in de onderste regionen te bungelen.
PvP zijn ze altijd goed, maaaaaaaaar Shadow offheals zijn flink generfed kan nu anders zijn (ben zelf nooit shadow in pvp).

Maar je krijgt wel de Awesome Shadow Form voor terug (zolang je geen glyph gebruik), je kan gezichten smelten en minds blasten ! enz enz.

Hopelijk krijgen ze de damage er voor terug die ze vaak misten vanwegen hun offheal capaciteiten..
Meeste tuning die je voor priest zie is op het moment voornamelijk shadow gerelateerd, dus wacht nog even af. Wellicht zijn ze goed WoD iig zijn ze altijd wel Baas in multidot fights, Shadow is iig een van de moeilijkste class om goed in balans te krijgen.

Zelfs een blue post geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ioramus schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:04:
[...]

Zoals al aangegeven door Blizz zullen veel minder items een socket bevatten in WoD en sowieso niet zoveel meer. Dit is echter wel iets waar ze rekening mee moeten houden. Wellicht mogelijk maken om spec afhankelijk een andere gem en een andere enchant te gebruiken. Anders heeft het maar weinig nut om bepaalde items voor meerdere specs te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gems, Ringen en Neck + Cloak geloof ik.

Voor Shadow / Heal in geval voor Robbert.
Haste is goed voor Shadow en Holy (liefst multistrike, maar haste is goed)

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 22-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
ye-roon schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:06:
Als ik het goed begrijp heb je toch maar 1 Axe nodig zodra die heirloom interface live is? Je zolang je een heirloom hebt unlocked kan je het uit dat heirloom ding halen, dus ik denk dat je er ook meerdere uit kan halen van hetzelfde type, gezien je dat ding 1 maal unlocked hebt.

Of heb ik het helemaal verkeerd?
Zo'n interface zit er nog lang niet aan te komen dus het hebben van 2 axes is wel handig :P

Enige heirloom die ik nu nog zou willen krijgen is een schild zodat ik als prot kan levelen op mijn paladin. Afgelopen week al 2 1h axes en de polearm geregeld (en had al verscheidene 2h axes, 1h sword, bow, staff, healing mace :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Pally Tank is mijn eerste TANK ooit dus tja... dan is alles nieuw.

Had al een Ranged DPS [Lock], Melee DPS [Shaman] en Healer [Disc] op 90.. miste nog een tank.

Warrior trok mij niet zo en zag dat vele gingen switchen naar Warriors voor WoD.

Eigenwijs; dus ik voor de pally :)

[ Voor 2% gewijzigd door Maduth op 22-10-2014 12:15 . Reden: Check :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Maduth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:54:

Had al een DPS [Lock], Melee [Shaman] en Healar [Disc] op 90.. miste nog een tank.

Warrior trok mij niet zo en zag dat vele gingen switchen naar Warriors voor WoD.

yep want melee shaman is natuurlijk geen dps ;) Maar ik begrijp je punt ik hanteer dezelfde manier om mijn characters te classeren. Mijn tank is een druid, mijn melee is een shaman, mijn ranged is een hunter, mijn magic user is een mage. Heb geen healer, word waarschijnlijk een monk/priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Vraagje over Gladiator's Resolve; kan er zo 1,2,3 niets over vinden.
Hoe zit het nou met gear? Het is een prot talent en voegt ook iets toe m.b.t. tanken.
Maar moet je DPS gear dragen of is juist tank gear gewenst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Maduth schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:54:

Had al een Ranged DPS [Lock], Melee DPS [Shaman] en Healer [Disc] op 90.. miste nog een tank.

Ik geef je groot gelijk hoor, paladin is overigens een erg fijne class om mee te leren tanken omdat je met minder abilities rekening moet houden. Als je eenmaal doorhebt hoe paladins als tank in elkaar zitten, krijg je tijd en ruimte om tanken echt te leren:
- threat weghouden van dps en healers. Klinkt makkelijker dan het daadwerkelijk is. In sommige situaties is het niet te voorkomen en moet je keuzes maken in welke volgorde je mobs oppakt
- verplaatsen van mobs omdat jij of dps anders op een verkeerde plek komen te staan
- kiten van mobs en bosses
- interrupten (zeker met avengers shield, geldt ook als interrupt kan je daar veel spells mee voorkomen)
- weten wanneer je je special abilities moet gaan gebruiken zoals je hands en lay on hands
- zo snel mogelijk situaties oplossen die ongewenst zijn voor raids / dungeons

Vooral die laatste is een mooie, waarin je een ervaren goede tank kan onderscheiden van een onervaren of minder goede tank. Als dungeons en raids door de meeste ervaren worden als een smooth run en jij hebt helemaal niet het idee dat het smooth ging, heb je je 'werk' goed gedaan als tank. Je bent voortdurend bezig om komende situaties in te schatten en daarop te anticiperen.

Gelukkig hoef je je tegenwoordig voor zover ik weet niet meer druk te maken over threat. Vooral tegen het einde van WotLK was dit een groot issue voor tanks (gelukkig hebben pally's een ability om threat van een groupmember te verlagen).

Wat betreft warriors trouwens en de gladiator stance. Het lijkt mij dat je tanking plate dan in plaats van parry, dodge en wellicht bonus armor andere stats krijgt; het is immers een dps stance en je hebt niets aan parry en dodge op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Predje schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:22:
Vraagje over Gladiator's Resolve; kan er zo 1,2,3 niets over vinden.
Hoe zit het nou met gear? Het is een prot talent en voegt ook iets toe m.b.t. tanken.
Maar moet je DPS gear dragen of is juist tank gear gewenst?
Je draagt dezelfde gear die een tank zou dragen, bonus armor komt toch enkel op rings neck & trinkets te staan. Ik denk dat het enige verschil waarschijnlijk de trinkets zullen worden, al de rest zal hetzelfde worden van tanks omdat diezelfde stats net de dps geven in gladiator's stance. De abilities scalen van hetzelfde maar de stance zorgt ervoor dat enkele "defensive" abilities net offensive worden en extra damage gaan doen.
Ik vermoed dat je dus helemaal dezelfde gear van een tank gaat halen behalve de enkele trinkets dan.
Je "Shield Block" verandert naar "Shield Charge" en dat is eigelijk een soort van Colosus Smash ability. Gedurende een korte periode doen je abilities meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Elim schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:53:
[...]

Je draagt dezelfde gear die een tank zou dragen, bonus armor komt toch enkel op rings neck & trinkets te staan. Ik denk dat het enige verschil waarschijnlijk de trinkets zullen worden, al de rest zal hetzelfde worden van tanks omdat diezelfde stats net de dps geven in gladiator's stance. De abilities scalen van hetzelfde maar de stance zorgt ervoor dat enkele "defensive" abilities net offensive worden en extra damage gaan doen.
Ik vermoed dat je dus helemaal dezelfde gear van een tank gaat halen behalve de enkele trinkets dan.
Je "Shield Block" verandert naar "Shield Charge" en dat is eigelijk een soort van Colosus Smash ability. Gedurende een korte periode doen je abilities meer damage.
Waarschijnlijk gaat het wel zo werken. Maar je kan natuurlijk altijd testen :P Zelf nu een prot in pvp met bijna full 550 gear (PVP) en doe monsterlijk veel schade :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

...Martean...? :D

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kan niet missen natuurlijk <-- Madut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Mvandenberg91 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

Waarschijnlijk gaat het wel zo werken. Maar je kan natuurlijk altijd testen :P Zelf nu een prot in pvp met bijna full 550 gear (PVP) en doe monsterlijk veel schade :P
Maar prot heeft nu nog niet de optie om glad te gebruiken toch?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
hmr schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:57:
[...]

Maar prot heeft nu nog niet de optie om glad te gebruiken toch?
Nein, is een lvl100 talent.
Heel jammer! Had er graag mee geleveld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Is het met deze nieuwe patch al zo dat als je een instant level 90 doet, dat je dan de skills moet unlocken via een soort questline? Eerst moest je het allemaal maar uitzoeken toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jaydenjarno schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:25:
Is het met deze nieuwe patch al zo dat als je een instant level 90 doet, dat je dan de skills moet unlocken via een soort questline? Eerst moest je het allemaal maar uitzoeken toch.
nee je hebt alle skills gelijk in je skillbook. erg vervelend als je een class kiest die je nog nooit hoog hebt gespeeld haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
niet zover ik weet (is enkel iets voor WoD dacht ik)
maar ze hebben wel een nieuwe reeks crash course videos online gezet voor je lvl 90 toon

http://us.battle.net/wow/en/blog/14005221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

jaydenjarno schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:25:
Ja dat is al zo, echter gebeurt het nu versneld met de blasted lands questline. Als de expansion uit is dan vindt dit plaats in de draenor intro questline in tanaan jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Ik dacht laat ik ook maar weer eens een kijkje nemen nu de prepatch uit is.
Queue van 1300....
En dan is WoD er nog niet eens >.<

Ik kan free transfer doen naar Auchindoun of Darksorrow.
Iemand tips? Want hier heb ik dus echt geen zin in meer op Kazzak zo te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
sjaak88 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:15:
Ik dacht laat ik ook maar weer eens een kijkje nemen nu de prepatch uit is.
Queue van 1300....
En dan is WoD er nog niet eens >.<

Ik kan free transfer doen naar Auchindoun of Darksorrow.
Iemand tips? Want hier heb ik dus echt geen zin in meer op Kazzak zo te spelen :P
Ben zelf met 3 chars terug naar Darksorrow gegaan, nadat ik 4 maanden geleden (betaald) van DS naar Kazzak was gegaan. Nu 4 chars op DS en 4 op Kazzak. Spreid je kansen :F

Maar kan momenteel om wat voor reden dan ook helemaal niet inloggen (blijf in laad scherm hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
By the way, voor diegene die nog willen settelen voor WoD, deze week 25% discount op services:
- Faction change
- Char transfer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:04:
By the way, voor diegene die nog willen settelen voor WoD, deze week 25% discount op services:
- Faction change
- Char transfer
Dus dan komt een transfer + faction change op ? :D ( ik kan het niet opzoeken ).

Wil misschien me priest overhalen naar andere server en alliance maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat scheelt 11,25 dan in totaal.

Naja beter iets dan niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Trouwens die Ony mount dropt toch zowel op 10 als 25 man?

En zoals ik begreep ook zelfde kans toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Azerox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:19:

Als ik met niet vergis wel ja, maar ik doe Ony altijd op 25 voor de fun. Doe het nu al enkele weken met 4 chars maar nog geen succes :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azerox schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:19:

Klopt :)
RobbertDs1 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:20:
[...]

Als ik met niet vergis wel ja, maar ik doe Ony altijd op 25 voor de fun. Doe het nu al enkele weken met 4 chars maar nog geen succes :-(
Ach ik doe al sinds TBC Kara elke week en die is ook nog nooit gedropt, en dat is al zeker 6 jaar ofzo 6x48 weken ( even pauze's en keren eraf gelobaal ) :+

[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK heb altijd al een slechte ervaring met mounts die niet droppen
Ben er maar mee gestopt, scheelt heel veel tijd en frustratie :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:28:
IK heb altijd al een slechte ervaring met mounts die niet droppen
Ben er maar mee gestopt, scheelt heel veel tijd en frustratie :)
Och ja het is iets wat ik erbij doe en leuk vind :), en soms krijg je wat en soms niet.

En elke uitbreiding krijg je er wat bij.

Nu doe ik Kara / Firelands / Vortex Pinnacle / Deeplhom instance ( naam kwijt ) / Tempest keep.

De gene die rep kosten doe ik al bijna niet, i hate questing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb na jaren farmen met 4 chars alleen de Raven Lord gekregen (2 maanden geleden) en alle andere niet.
RNG is niet zo gek op mij :)

Doe heel af en toe nog wel eens Stonecore dungeon maar de rest heb ik opgegeven , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Iemand ervaring met solo BoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Haha over mounts. Gisteren was ik met een maatje van me plotseling wat old content aan het doen. We kwamen in Tempest Keep. We zeiden zo, haha, zou toch mooi zijn als we die mount krijgen terwijl we hier voor de grap zijn.

Wat we wel hebben gekregen was een zooi vanity pets. Razorgore dropt een mini razergore. Bloodlord ook. Die giant in serpenshrine, lady vashj. Zo word het doen van old content nog beloond. Ik heb nu ook 3 pieces tier 4, voor de laatste 2 nog even karazan in.

Wel heb ik mijn Nordrassil set compleet. Nu alleen nog de belt van Void Reaver, misschien de bracers van die chick in TK, maar ik weet niet hoe zichtbaar die zullen zijn. Nu alleen nog op zoek naar een bijpassende cloak.

Maar nee, geen ashes of alar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat heb ik met Tempest keep, al te lang bezig voor die mount.. na jaren nog niet gelukt. Doe het vaak niet eens meer nu.

Ook met de green protodrake in TBC had ik echt pech. het heeft mij 56 weken geduurd voordat mijn ei de groene drake had. 56 weken elke week 1 ei. echt chaos als ik bedenk dat ik langer dan een jaar gewoon ben bezig geweest er mee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de enigste protodrake die ik nog moet die groene...( ja plaqued en black maar die zijn er niet meer ).
En die blauwe normal drake van Oculus.

Ach ik farm wat aan en dan zie ik het wel, en RobbertDs1 ik denk dat je BoT wel moet kunnen doen alleen.
Helemaal aangezien Firelands ook een koekie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Mektheb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:54:
...
Ach ik farm wat aan en dan zie ik het wel, en RobbertDs1 ik denk dat je BoT wel moet kunnen doen alleen.
Helemaal aangezien Firelands ook een koekie is.
Super! Dan ga ik dat vanavond eens proberen met men DK :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-08 16:49
Gister toch arms geprobeerd damn die crits in PVP zijn te gek. 40k+ crits met execute enige wat blijft is dat als ik geen healer bij me heb ben ik zo dood. Ook een vraag hoe is warlock nu, heb nog een 85 warlock maar vond er nooit veel aan. Hoorde dat curses weg zijn en zou toch wel eens een chaos bolt crit willen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:31:
Och ja het is iets wat ik erbij doe en leuk vind :), en soms krijg je wat en soms niet.

En elke uitbreiding krijg je er wat bij.

Nu doe ik Kara / Firelands / Vortex Pinnacle / Deeplhom instance ( naam kwijt ) / Tempest keep.

De gene die rep kosten doe ik al bijna niet, i hate questing :P
Dit.

Zonder mountruns zou ik waarschijnlijk al maanden geleden gestopt zijn (tot de pre-patch althans), maar gewoon de kans dat, ik zeg maar iets, Invincible zou droppen houdt mij spelende. Het is zelfs zover gekomen dat ik een excel-file nodig heb om alles bij te houden aangezien ik nu met 5 90's zit en toch probeer de meeste van mijn nodige raids nog probeer te doen, iedere week op iedere char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha dat doe ik dus ook, kan alleen niet alles solo doen nog op Mage clothy.

Maar mijn pally begint al naar wens te worden, en hoop dus daar mee straks een hoop content te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pally is ideale char voor old content (persoonlijke mening)

Ik doe die content met een frost/blood DK , een ele shaman, feral druid, arms warrior en nu dan Ret pally.
Ret pally is wat "vergevingsgezinder"

Denk dat een gladiator stance prot warrior ook geweldig is.
In beta is het werkelijk fenomenaal. Zo jammer dat je er niet mee kunt levelen :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Weet iemand trouwens een mooie cloak die goed past bij de Nordrassil Rainment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
http://www.icy-veins.com/wow/transmogrification-guides

of mogit addon http://www.curse.com/addons/wow/mogit

Beste om zelf te kijken wat past, persoonlijk zou ik cloak uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Wat is Mythic een LOLfest geworden... Overigens gister wel goed veel loot gehad tijdens de run.

Van mij mag het snel klaar zijn met deze expansion... SOO Loot pinada is wel mooi geweest...

Wel blij met mijn warrior!

Zie armory: http://eu.battle.net/wow/...rostmane/Colombian/simple

[ Voor 15% gewijzigd door hmr op 23-10-2014 10:35 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Ah, nog iemand op Frostmane.
Ooit een geweldig realm, nu is het 95% alliance en 5% horde (letterlijk).
Timeless Isles kan ik alleen met mijn druid betreden. Stealth rondlopen en soms iets looten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:01:
Wat is Mythic een LOLfest geworden... Overigens gister wel goed veel loot gehad tijdens de run.

Van mij mag het snel klaar zijn met deze expansion... SOO Loot pinada is wel mooi geweest...

Wel blij met mijn warrior!

Zie armory: http://eu.battle.net/wow/...rostmane/Colombian/simple
Met 575 is alles een LOLfest op dit moment en helemaal als Warrior :P

Maar epic hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit te denken om een tweede warrior te levelen of boosten.
Heb nu een worgen arsm/fury maar zou ook wel een prot/glad stance willen hebben.
Shields zien er niet uit op een male worgen dus dat zou dan evt. een human worden.

In de WoD beta ben ik zo gecharmeerd van glad. stance dat ik toch serieus overweeg om een tweede warrior te hebben.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Vraagje aan de Pallies hiero, hoe doen je het met questen?

Tijdens mijn Boost, heb ik gelijk gekozen voor protection en niet nadenkend dat ik ook moet questen. Dus sta ik daar met me zwaardje en schildje een beetje te hakken, houd het redelijk vol natuurijk maar echte DPS valt mee :). Switchen jullie naar RET plus complete andere gear of gewoon alleen de switch en rammen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

D'oh!

Maar thanks. Het word deze: http://www.wowhead.com/item=95639 een andere variant kan ik toch kopen van shado pan :D

ik zag ook dat de belt beschikbaar was bij een vendor. Dus die gaan we ook proberen te fixen :D Dan is die transmog ook klaar :)

@Maduth: Ik weet niet hoe het zit met retri/prot bij pala's maar op mijn druid ben ik Guardian. Ik one shot als Bear bijna alles, maar in mijn Cat form (Wel guardian spec) maak ik geen deuk in een pakje boter. Heb nog niet feral spec geprobeerd in zelfde gear, maar volgens mij doe je gewoon goede damage in tank spec. Zeker nu bonus armor ook bonus attack power geeft :D

[ Voor 28% gewijzigd door ye-roon op 23-10-2014 10:54 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.