Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Ik loop in me Holy set en gebruik dan wat offspec retri items met een combinatie van een wapen.
Dan hak ik er best wel door zegmaar.

Maar ik ben van plan te levelen met een Warrior en Mage dus DPS zit wel snor in WoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Mijn paladin ga ik gewoon als ret levelen in wod. Heb een mythic heirloom en hoog ilvl, dus ik verwacht tot heel laat in wod overal doorheen te hakken.

Maar levelen als tank is denk ik wel makkelijker als je in gear zit die hoort bij de zones. Ga ik in ieder geval wel doen op dk en druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier iemand een Protection Warrior die graag wat info wilt delen met iemand die graag Protection Warrior wilt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:08:
Is er hier iemand een Protection Warrior die graag wat info wilt delen met iemand die graag Protection Warrior wilt worden?
Stel gewoon direct je vraag, dat is veel handiger :P Ik heb een prot warr, maar ben pas sinds kort weer gaan spelen. Dus afhankelijk van wat de vraag is kan ik wel of geen antwoord geven :)

Verder bezig mijn panda monk (34) naar 60 te tillen om vervolgens een boost naar 90 te geven. Het voordeel is dat je professions dan gratis max level worden. Dat is mooi meegenomen, want ik heb een gruwelijke teringhekel aan professions levelen (ook al komen er inhaalmogelijkheden in WoD). De vraag is nu welke professions ik zal kiezen voor mijn monk:

1) LW + Skinning: Aardige gear, maar ik heb al een hunter (85) met deze combo. Ik wil die hunter uiteindelijk wel even naar 100 brengen. Probleem is dat crafter gear altijd vrij snel waardeloos wordt. Ook mist LW de armor kits om het op de wat langere termijn interessant te maken. Drums vind ik niet zo boeiend.

2) Inscription + Herbalism: Hier denk ik momenteel aan. Ik mis nog de nodige glyphs, dus dat zou handig uitkomen. Er staan sowieso nul major glyphs op de AH, dus wellicht is daar nu een gat in de markt (met iedereen die chars boost). Verder heb je toegang tot trinkets, die vaak best goed zijn en niet zo snel vervangen worden is mijn ervaring.

3) Alchemy + Herbalism: Heb ik op m'n lock (72), maar deze speel ik niet meer. Op zich altijd een goede prof om gold mee te verdienen, want Flasks blijven wel verkopen. Met je garrison kun je echter ook redelijke flasks maken of je kunt het laten doen door een guildie. De profession heeft verder weinig leuke dingen te bieden.

Twijfels, twijfels... Enchanting en Jewelcrafting heb ik al op m'n druid en BS + mining op m'n warrior, dus die heb ik al.

[ Voor 63% gewijzigd door Morrar op 23-10-2014 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:20:
Het is zelfs zover gekomen dat ik een excel-file nodig heb om alles bij te houden aangezien ik nu met 5 90's zit en toch probeer de meeste van mijn nodige raids nog probeer te doen, iedere week op iedere char :)
Kijk eens naar de addon SavedInstances anders. Geen Excel file meer nodig dan :) En natuurlijk de addon Rarity erbij om te zien hoeveel kills je nodig hebt voor iedere mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MaykelH schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Kijk eens naar de addon SavedInstances anders. Geen Excel file meer nodig dan :) En natuurlijk de addon Rarity erbij om te zien hoeveel kills je nodig hebt voor iedere mount.
Hoeveel kills je nodig hebt ?, of is dat puur stats voor jezelf.

Neem aan het toch erg RNG is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Oh ik gebruik de addon SavedInstances al hoor, ik vind het gewoon handig om het ook ergens anders opgeschreven te hebben + in een Excel file kan je zelf eerst aangeven welke instance je wel degelijk nodig hebt en op welke chars, SavedInstances logged daarnentegen gewoon wat je reeds gedaan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Voor de ervaren Frostmage; ik haat de nieuwe frostbomb. Hoe erg gimp ik mezelf als ik ice nova neem?
Ice nova vind ik dan wel weer een leuke spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw met Prot warrior en wil graag het volgende weten:
- Wat voor Rotation gebruik je voor Single target?
- Wat voor Rotation gebruik je voor AoE?
- Maak je gebruik van de Noxxic talents en glyphs of andere?
- Wat moet ik doen om mijn class te leren in Raids, youtube kijken? Wat voor websites lezen?
- Zijn er strategie guides voor tank van de huidige Raids?
- Wat voor Macro's gebruik je en wanneer?
- Zijn er Addons die een Tank kunnen helpen?

(Ben pas 3 maanden actief in WoW)

Uiteraard heb ik gezocht op het internet naar meerdere guides ect.. maar sinds dat de pre-patch er is valt er weinig informatie te vinden over Macro's bijvoorbeeld.
Noxxic heb ik door gelezen, Icy-Veins heb ik door gelezen, hier word je wel wat wijzer van maar ook hier staan maar weinig macro's wat je kan gebruiken.

Ik heb gezocht naar meer informatie maar je komt zoveel informatie tegen dat je een beetje zoek raakt in het gene wat je nou eigenlijk echt zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:22:
- Wat voor Rotation gebruik je voor Single target?
- Wat voor Rotation gebruik je voor AoE?
- Wat moet ik doen om mijn class te leren in Raids, youtube kijken? Wat voor websites lezen?

(Ben pas 3 maanden actief in WoW)

Uiteraard heb ik gezocht op het internet naar meerdere guides ect.. maar sinds dat de pre-patch er is valt er weinig informatie te vinden over Macro's bijvoorbeeld.
Noxxic heb ik door gelezen, Icy-Veins heb ik door gelezen, hier word je wel wat wijzer van maar ook hier staan maar weinig macro's wat je kan gebruiken.

Ik heb gezocht naar meer informatie maar je komt zoveel informatie tegen dat je een beetje zoek raakt in het gene wat je nou eigenlijk echt zoekt.
Ik zou hier even kijken voor info over skills, rotatie, talents, macro's, etc:
http://www.icy-veins.com/...on-warrior-pve-tank-guide

Verder zijn er voor elke encounter wel strategie guides te vinden op internet, maar die kun je het beste pas lezen vlak voor je de encounter in gaat. Dan zit het tenminste vers in je geheugen. Zelf vind ik bijvoorbeeld dat deze gast wel aardige video's heeft met de basics: YouTube: Tuskeh. Het is echter niet speciaal voor tanks, maar toch... Google gewoon op tanking guide + encounter / instance zou ik zeggen.

Qua addons: eigenlijk komt als tank vooral het threat mechanisme extra om de hoek. I.p.v. een DPS meter zou je dus een threat meter kunnen installeren. Skada biedt mogelijkheden om beiden bij te houden, dus dat is prima. Verder heb je ook nameplate addons die threat weergeven a.d.h.v. de nameplate. Handig voor A.o.E. situaties.

Edit @IusedTo: Oh ja Tankspot... Hoe kon ik het vergeten :P Wel beetje information overload soms, maar ruimschoots de beste site voor tanks!

[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 23-10-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morrar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:24:
[...]

Ik zou hier even kijken voor info over skills, rotatie, talents, etc:
http://www.icy-veins.com/...on-warrior-pve-tank-guide
Dat bedoel ik dus...
Ik snap dat ik me talents moet kennen maar bij Icy-Veins zeggen ze; zoek het maar even uit wat je wilt, je moet ze leren.
Bij Noxxic zeggen ze Shockwave en bij Icy-Veins komen ze later terug op Dragon Roar..

Daarom wil ik juist met een Prot warrior erover praten wat hij heeft en wat hij me adviseert. Liever een leermeester dan een boek ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:30:
[...]

Dat bedoel ik dus...
Ik snap dat ik me talents moet kennen maar bij Icy-Veins zeggen ze; zoek het maar even uit wat je wilt, je moet ze leren.
Bij Noxxic zeggen ze Shockwave en bij Icy-Veins komen ze later terug op Dragon Roar..

Daarom wil ik juist met een Prot warrior erover praten wat hij heeft en wat hij me adviseert. Liever een leermeester dan een boek ;-)
Komt omdat het ook nogal afhangt van wat je tankt en wat je zelf prettig vindt. Het nieuwe talentsysteem is wat dat betreft wat minder dwingend dan het oude systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier staat inderdaad meer informatie, T(h)ank you :D
Morrar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:31:
[...]

Komt omdat het ook nogal afhangt van wat je tankt en wat je zelf prettig vindt. Het nieuwe talentsysteem is wat dat betreft wat minder dwingend dan het oude systeem.
Klopt maar om deze reden wil ik graag wat advies hebben van een huidige prot warrior die dat wilt sharen met mij ;-) Juist omdat er nu zo veel mogelijkheden zijn. :|

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
No problem :)

Hoe cliche het misschien ook klinkt maar de beste leermeester ben jezelf.
Prot warrior is altijd wel een goede keuze en in WoD is dat misschien nog wel meer zo.

Maar ervaring met je klasse en spec is het meest belangrijke. Een guide is een leidraad, buttons pushen moet jezelf doen :)
Succes !

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Gewoon wat dungeons uit proberen en wat afwisselen qua talents,ability's en macro's dan vind je vanzelf een stijl die je goed ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:22:
[...]
[...]
Aangezien ik geen Prot Warrior main kan ik je niet echt helpen met de specifieke class vragen, maar over de meer algemene zaken:
  • Noxxic lijkt op het eerste oog een zeer mooie website waar uitgebreide informatie opstaat, maar jammer genoeg (zo is al meerdere malen gebleken) is deze informatie regelmatig/vaak incorrect. IcyVeins daarentegen gaat je niet in 1 richting pushen, maar geeft gewoon een overzicht van wat goed kan zijn in verschillende situaties + linkt ook meteen naar high end raiders voor meer informatie.
  • Raiden leer je niet op één dag en al zeker niet door alleen maar videos te bekijken, het komt er in eerste instantie op neer dat je alles een keer moet uittesten (in LFR, Flex, 5 mans, etc.). Maak desnoods een video van je eigen gameplay en vergelijk die met een video die je op youtube hebt gevonden, kijk naar wat er beter kan en probeer daar de volgende keer ook naar te handelen. Voor classguides (videos) ansich is PreachGaming alvast een aanrader om je wat verder te informeren en anders kan je ook hiervoor IcyVeins eens doornemen.
  • Strategie guides voor bosses zijn in het algemeen niet echt speciek gericht tot 1 class, laat staan spec, maar voor een zeer uitgebreide uitleg kan je altijd terecht bij FatbossTV (algemene strat om een boss te killen) en Gabestah (algemene strat, soms wat afwijkend van een standaard strat van FatbossTV, Role strats, DPS - Healer - Tank, en een voorbeeld van een kill)
  • Macro's zijn over het algemeen nooit echt verplicht, ze vergemakkelijken gewoon wat zaken waar je door te spelen notie van begint te krijgen (op mijn eigen warrior heb ik bijvoorbeeld een macro die charged als ik een enemy selecteer, maar intervention gebruik moest ik het op een friendly target richten), hierdoor vind je eigenlijk weinig Macro guides, tenzij je specifiek naar iets op zoek bent en dus weet wat je wil.
  • Addons zijn ook weer gebaseerd op persoonlijke voorkeur, maar 1 van de "must have" addons, IMO, is TellMeWhen/WeakAuras. Dit zijn addons waar je bijna alles mee kan tracken dat je maar wilt, gaande van de CD op een van je defensives of hoelang je Shield Barrier nog actief is. Bovendien, en dit is zeer obvious maar tegelijk ook zeer essentieel voor een tank en eigenlijk raiders in het algemeen, is DBM/BigWigs zo goed als verplicht voor iedere raider. Natuurlijk is het gemakkelijk om al die timers te hebben, maar het gaat vooral om het feit hoe je omgaat met die timers en hoe je dus handelt met die voorkennis.
Maar zoals ik al zei, dit is vooral algemene informatie, die een beetje voor iedere raider geldt. Voor meer indebt informatie over Prot Warrior zul je iemand anders moeten vinden :)

[ Voor 6% gewijzigd door JimDB op 23-10-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Predje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:22:
Voor de ervaren Frostmage; ik haat de nieuwe frostbomb. Hoe erg gimp ik mezelf als ik ice nova neem?
Ice nova vind ik dan wel weer een leuke spel! :)
tijdelijk Arcane gaan is de oplossing. (speel ze alle 2 en vind rotations voor arcane momenteel gewoon veel lekkerder liggen dan frost )
En burst iets meer dps dan met frost op het moment (ilvl 545)

Sinds gisteren weer beginnen healen op men shaman. SoO normal gedaan met 517 ilvl. Allemaal retards neuten over ilvl. tot op einde van de raid ik beste healing en dispells had dan de healers met 540 ilevels :+ 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Aangezien ik geen Prot Warrior main kan ik je niet echt helpen met de specifieke class vragen, maar over de meer algemene zaken:
  • Noxxic lijkt op het eerste oog een zeer mooie website waar uitgebreide informatie opstaat, maar jammer genoeg (zo is al meerdere malen gebleken) is deze informatie regelmatig/vaak incorrect. IcyVeins daarentegen gaat je niet in 1 richting pushen, maar geeft gewoon een overzicht van wat goed kan zijn in verschillende situaties + linkt ook meteen naar high end raiders voor meer informatie.
  • Raiden leer je niet op één dag en al zeker niet door alleen maar videos te bekijken, het komt er in eerste instantie op neer dat je alles een keer moet uittesten (in LFR, Flex, 5 mans, etc.). Maak desnoods een video van je eigen gameplay en vergelijk die met een video die je op youtube hebt gevonden, kijk naar wat er beter kan en probeer daar de volgende keer ook naar te handelen. Voor classguides (videos) ansich is PreachGaming alvast een aanrader om je wat verder te informeren en anders kan je ook hiervoor IcyVeins eens doornemen.
  • Strategie guides voor bosses zijn in het algemeen niet echt speciek gericht tot 1 class, laat staan spec, maar voor een zeer uitgebreide uitleg kan je altijd terecht bij FatbossTV (algemene strat om een boss te killen) en Gabestah (algemene strat, soms wat afwijkend van een standaard strat van FatbossTV, Role strats, DPS - Healer - Tank, en een voorbeeld van een kill)
  • Macro's zijn over het algemeen nooit echt verplicht, ze vergemakkelijken gewoon wat zaken waar je door te spelen notie van begint te krijgen (op mijn eigen warrior heb ik bijvoorbeeld een macro die charged als ik een enemy selecteer, maar intervention gebruik moest ik het op een friendly target richten), hierdoor vind je eigenlijk weinig Macro guides, tenzij je specifiek naar iets op zoek bent en dus weet wat je wil.
  • Addons zijn ook weer gebaseerd op persoonlijke voorkeur, maar 1 van de "must have" addons, IMO, is TellMeWhen/WeakAuras. Dit zijn addons waar je bijna alles mee kan tracken dat je maar wilt, gaande van de CD op een van je defensives of hoelang je Shield Barrier nog actief is. Bovendien, en dit is zeer obvious maar tegelijk ook zeer essentieel voor een tank en eigenlijk raiders in het algemeen, is DBM/BigWigs zo goed als verplicht voor iedere raider. Natuurlijk is het gemakkelijk om al die timers te hebben, maar het gaat vooral om het feit hoe je omgaat met die timers en hoe je dus handelt met die voorkennis.
Maar zoals ik al zei, dit is vooral algemene informatie, die een beetje voor iedere raider geldt. Voor meer indebt informatie over Prot Warrior zul je iemand anders moeten vinden :)
Dank voor je reactie, hier heb ik ook zeker wat aan!
Heb alles gekopieerd en ga het samen met http://www.tankspot.com/s...-Protection-Warrior-Guide even doorlopen/lezen vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Nog een tip: Je kunt via de warrior trainer naar de Proving Grounds gaan. Daar kun je vervolgens als tank oefenen in je eentje. Je hebt dan dus niet meteen scheldende mensen om je heen als je een foutje maakt (groot voordeel t.o.v. meteen dungeon of LFR induiken).

De encounters in de proving grounds zijn niet heel spannend, maar je kunt dan wel wennen aan je rotatie, je keybindings goed zetten en eventueel je addons even testen. Prima dus om een beetje oefening in je vingers te krijgen!

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 23-10-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Mektheb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:18:
Hoeveel kills je nodig hebt ?, of is dat puur stats voor jezelf.

Neem aan het toch erg RNG is :P
Voornamelijk voor jezelf ja. En je ziet een % van hoe groot de kans onderhand moet zijn m.b.t. de drop chance die bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Morrar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:15:
Nog een tip: Je kunt via de warrior trainer naar de Proving Grounds gaan. Daar kun je vervolgens als tank oefenen in je eentje. Je hebt dan dus niet meteen scheldende mensen om je heen als je een foutje maakt (groot voordeel t.o.v. meteen dungeon of LFR induiken).

De encounters in de proving grounds zijn niet heel spannend, maar je kunt dan wel wennen aan je rotatie, je keybindings goed zetten en eventueel je addons even testen. Prima dus om een beetje oefening in je vingers te krijgen!
Dat ging ik dus doen met me Pally maar ik kon alleen Bronze doen. Er waren 3 disciplines: Tank/DPS/Healer.

DPS en Tank kon ik doen maar verder kwam ik niet [Healer sloeg ik over aangezien ik daar toch niet mee bezig was].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Maduth schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:22:
[...]

Dat ging ik dus doen met me Pally maar ik kon alleen Bronze doen. Er waren 3 disciplines: Tank/DPS/Healer.

DPS en Tank kon ik doen maar verder kwam ik niet [Healer sloeg ik over aangezien ik daar toch niet mee bezig was].
Ja is volgens mij nu bugged *, ik kom ook niet verder dan brons. Maar goed, je kunt evengoed oefenen en zelf hogere eisen stellen. Bijvoorbeeld 0 hits op de NPCs als je tank bent.

* Zie beneden, bedankt voor de opheldering!

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 23-10-2014 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Morrar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:26:
[...]

Ja is volgens mij nu bugged, ik kom ook niet verder dan brons. Maar goed, je kunt evengoed oefenen en zelf hogere eisen stellen. Bijvoorbeeld 0 hits op de NPCs als je tank bent.
Op een gegeven moment viel de NPC gewoon in slaap... zo goed was ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Morrar schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:26:
Ja is volgens mij nu bugged, ik kom ook niet verder dan brons. Maar goed, je kunt evengoed oefenen en zelf hogere eisen stellen. Bijvoorbeeld 0 hits op de NPCs als je tank bent.
Niet bugged, gewoon gedisabled tot WoD. Ze hebben alleen bronze overgelaten om mensen een voorsmaakje te geven, maar wanneer WoD launched zullen zowel Silver, Gold als Endless weer terugkomen, met bovendien Silver als requirement om HC dungeons binnen te mogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:46:
[...]

Niet bugged, gewoon gedisabled tot WoD. Ze hebben alleen bronze overgelaten om mensen een voorsmaakje te geven, maar wanneer WoD launched zullen zowel Silver, Gold als Endless weer terugkomen, met bovendien Silver als requirement om HC dungeons binnen te mogen!
Goed om te weten! Silver als requirement voor heroic dungeons lijkt me geen overbodige luxe. Hopelijk zit 'interrupten' en 'move out of the fire' dan wel in de proving grounds voor DPS :P En voor beginnende tanks en healers zouden de NPC's eigenlijk constant "GOGOGOG" en "WTF?!??!?? TANK / HEALZ!" moeten spammen :P

Ik had gisteren weer een klassiekertje op m'm monk level 34. Ik kom halverwege RFK binnen, dus kennelijk ging t al niet lekker. Eerste pull wordt gemaakt nog voor ik m'n gearset kan wisselen (spec had ik gelukkig al tijdens queue pop gedaan). Vervolgens chain pullen terwijl ik rond de 0 mana balanceer... DPSer gaat neer vanwege managebrek / weinig AoE healing, dus ik ga rezzen. Tank loop vrolijk out of range en gaat vervolgens ook neer. En ja hoor "WTF healer?!?" zo mooi 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Morrar op 23-10-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Levellen of een instant level 90??? Blijft toch de vraag. Heb geen level 90 nu. Hoogste is level 54. Maar heb al zo lang niet gespeeld dat mij level 54 ook geheel onbekend is voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
jaydenjarno schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:08:
Levellen of een instant level 90??? Blijft toch de vraag. Heb geen level 90 nu. Hoogste is level 54. Maar heb al zo lang niet gespeeld dat mij level 54 ook geheel onbekend is voor mij
Zou die 54 dan wel even naar 60 brengen als je em naar 90 gaat boosten, dan krijg je de professions er ook op max level bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Als je een free boost hebt zou ik een toon insta-levellen maar anders duurt levellen tegenwoordig ook niet zo lang meer, zelfs niet als je geen heirlooms hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Mektheb schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:41:
[...]

Met 575 is alles een LOLfest op dit moment en helemaal als Warrior :P

Maar epic hoor :D
Helemaal als die warrior geboost wordt door mensen met gear.

Jammer dat Blizzard ons rond 22.25 uur ineens uit de instance gooide. Anders hadden we ondanks f*ckups op Iron J, Malkorok en Klaxxi gewoon een full Mythic clear kunnen doen.

Achja, volgende keer beter. En fijn dat bepaalde trials en alts gegeared worden op deze manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
MaykelH schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Voornamelijk voor jezelf ja. En je ziet een % van hoe groot de kans onderhand moet zijn m.b.t. de drop chance die bekend is.
Tof dat wist ik niet ! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

hulkie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Jammer dat Blizzard ons rond 22.25 uur ineens uit de instance gooide. Anders hadden we ondanks f*ckups op Iron J, Malkorok en Klaxxi gewoon een full Mythic clear kunnen doen.

Achja, volgende keer beter. En fijn dat bepaalde trials en alts gegeared worden op deze manier!
:-(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:16:

Toch ongelofelijk hoe gemakkelijk raiden wel niet is geworden sinds vorige week als je het eens bekijkt. Wij hadden gisteren maar een goede 2 uur nodig om een volledige clear te doen; Daar werd vroeger nog niet eens over gesproken! Bovendien waren er een aantal guildies mee op hun alts zodat ze die ook nog wat konden gearen voor WoD, maar ik hoop dat we nog 1 keer een speedrun kunnen doen op onze mains voor wat ranks te pushen. Had vorige week namelijk rank 2 op Garrosh Mythic van alle Retri Paladin uit EU en US en ook deze week stond ik op Malkorok in de top 100 van een goede 2000 Paladins!

[ Voor 8% gewijzigd door JimDB op 23-10-2014 14:02 . Reden: Linksjes :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:51
Ik zou zeker lekker levelen met je 54 char of zelfs vanaf 1 beginnen als een andere class je toch meer aanspreekt. Je kan zoveel zien en ontdekken in de wereld nog, zou echt zonde zijn om dat allemaal over te slaan.
Als je al een vriendenclubje op lvl90 hebt zitten, die met jou willen spelen kun je het nog kunnen overwegen, maar ik vind de boost echt iets voor mensen, die het allemaal al 3+ keer gezien hebben en het te saai vinden.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ja flinke nerf in damage en ook health(-30% avg) van de bosses sinds de patch. Ach ik vind het wel best zo. Beetje gearen voor we Draenor gaan vernielen .. ehm zuiveren. :)

Mijn Guardian is ook al 546. Jammer dat je niet veel kan doen met die Timeless Coins. Heb de rep niet om dingen te kopen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Ik hoop wel dat het geen 5j geleden is dat je bent ingelogd, want dan ga je nieuwe namen mogen kiezen vermoed ik: http://us.battle.net/wow/en/blog/15910697

bovenbuur: timeless coins: 100k coins voor die mount (indien exalted), eventueel een trinket voor teleport naar timeless isle. Anders tokens kopen voor je alts (of in die grot gokken dmv sleutels die je koopt voor 500 coins), of om die tokens te 'gebruiken' op je enchanter en te desenchanten naar sha crystals.
Brengt wel effe het nodige gold binnen ;-)
of effe bijhouden en kijken wat je er in WoD mee kunt doen.

[ Voor 31% gewijzigd door soulrider op 23-10-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Insta boosten
Uit mijn hoofd kan je met je Garrison 5 profession (tot een max van zelfs 7) gebouwen neerzetten wat de noodzaak tot het hebben van professions (bijna) nutteloos maakt

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Iusedto schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:54:
Insta boosten
Uit mijn hoofd kan je met je Garrison 5 profession (tot een max van zelfs 7) gebouwen neerzetten wat de noodzaak tot het hebben van professions (bijna) nutteloos maakt
Maak daar maar 3 profession gebouwen van tenzij je de mining en herb gebouwtjes meetelt. Daarnaast is het zo, dat je nog steeds professions nodig hebt wil je maximaal gebruik maken ervan. Je kan inderdaad wel wat met de garrison zonder daadwerkelijk professions te hebben, maar je krijgt lang niet alles op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 met 2 eigen professions is zeker een goede oplossing en mining en herb tel ik dan nog niet mee maar je kan gewoon zonder.
Zeg niet dat het moet, alleen maar dat het kan. :)

Daarnaast is het professions levelen ook wel makkelijk in WOD

Daarom zou ik nu boosten zonder profs.

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 23-10-2014 15:20 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik zou die level 54 toch door levelen naar lvl 60 en dan boosten. Dan krijg je je profs naar 600. Dat is toch lekkerder starten in WoD dan vanaf 0. Ook kun je dan nu al wat gold maken. Daarnaast kan je een andere toon levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
bovenbuur: timeless coins: 100k coins voor die mount (indien exalted), eventueel een trinket voor teleport naar timeless isle. Anders tokens kopen voor je alts (of in die grot gokken dmv sleutels die je koopt voor 500 coins), of om die tokens te 'gebruiken' op je enchanter en te desenchanten naar sha crystals.
Brengt wel effe het nodige gold binnen ;-)
of effe bijhouden en kijken wat je er in WoD mee kunt doen.
hoezo kan je daar sha crystals voor halen dan? Wat doe je er dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Yep :)

Proffesions stelt nu 6x niets voor om te lvlen in WoD.
Gewoon insta boosten als je van lvl 1 moet beginnen en kijken of je wat gear kan vinden om het lvl'en te vergemakkelijken.

Maar als je dan toch al 54 ben, tja dan zou ik die 6 lvl's wel lvlen en dan boosten.
6 lvl's is sneller te doen dan 0 tot 600 proffesions in WoD want je moet wel eerst de Garrisions unlocken namelijk ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
beebie121 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:56:
[...]

hoezo kan je daar sha crystals voor halen dan? Wat doe je er dan mee?
je gaat in die grot met kisten sleutels kopen met die coins, kistjes openen en als je bv 4 alts hebt die leather, cloth, plate, mail kunnen dragen en enchanting als hobby hebben, dan stuur je de juiste tokens naar de juiste alt, je gebruikt het token zodat je 496 gear krijgt en desenchant het.
probleem is dan wel natuurlijk dat je 4 enchanters nodig hebt op je account...

maar als je die hebt: handig om de coins te dumpen en ondertussen maak je wat kans op pets
(en de burdens kan je op die altjes eventueel nog gebruiken...)

Ik heb in ieder geval enkel op mijn main nog meer dan 500 coins op dit moment :+
(die spaart nog voor de mount van 100k coins)

[ Voor 20% gewijzigd door soulrider op 23-10-2014 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Oef. Best verschillende meningen. Op zich is gewoon vanaf level 1 ook wel leuk. Hele nieuwe class proberen e je leert er wel beter mee spelen. Alleen een instant level 90 maakt de end game sneller toegankelijk. En zeker als ze je met een soort quest een beetje bij de hand nemen voor het leren van je char is dat ook wel weer leuk.... Pppffff keuzes keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
het lvl'en gaat redelijk vlot (met heirlooms):
op iets meer dan 14h played lvl 48 en dan ben ik SW niet uitgeweest en volledig via dungeon Q gegaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
zeg ff een vraagje tussen door zijn de servers van WoW down ofzo ik kom er niet op

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
napp schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:09:
zeg ff een vraagje tussen door zijn de servers van WoW down ofzo ik kom er niet op
http://eu.battle.net/wow/en/status

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Toch ongelofelijk hoe gemakkelijk raiden wel niet is geworden sinds vorige week als je het eens bekijkt. Wij hadden gisteren maar een goede 2 uur nodig om een volledige clear te doen; Daar werd vroeger nog niet eens over gesproken! Bovendien waren er een aantal guildies mee op hun alts zodat ze die ook nog wat konden gearen voor WoD, maar ik hoop dat we nog 1 keer een speedrun kunnen doen op onze mains voor wat ranks te pushen. Had vorige week namelijk rank 2 op Garrosh Mythic van alle Retri Paladin uit EU en US en ook deze week stond ik op Malkorok in de top 100 van een goede 2000 Paladins!
Wat gebruiken jullie om te loggen? Alle logs die wij gebruikten werken sinds de patch niet meer. Dus WoL bijvoorbeeld gebruiken we niet meer...

Ik wil het graag weten om na de raid nog eens terug te kijken hoe trials het eigenlijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Weet niet of het hier al gepost is maar : http://www.draenor.today/...om-80-to-90-very-quickly/

Een ''guide'' voor het lvlen tussen 80 en 90, blizz is vergeten om experience van deze dungeons te nerfen :P.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:25:
Wat gebruiken jullie om te loggen? Alle logs die wij gebruikten werken sinds de patch niet meer. Dus WoL bijvoorbeeld gebruiken we niet meer...

Ik wil het graag weten om na de raid nog eens terug te kijken hoe trials het eigenlijk doen.
In onze guild hebben we altijd al gebruik gemaakt van WarcraftLogs, naar horen zeggen begint iedereen het nu te gebruiken aangezien het veel uitgebreidere mogelijkheden heeft dan WoL, zo kan je zelfs de posititie van de boss en de raid zien in sommige gevallen als ik me niet vergis. Het is wel iets minder handig in gebruik vind ik (de website althans), maar het eindresultaat mag er wel zijn, je kan er werkelijk alles op vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Hallo mede Tweakers,

Ik heb een vraagje:
ik heb WoW WOD via MediaMarkt beteld, nu staat er Online op voorraad
Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis World Of Warcraft: Warlords Of Draenor (Pre-purchase) MMO & Roleplaying PC

Nu vraag ik mij af hoe dat in godsnaam mogelijk is?
Iemand die mij hier meer over kan informeren? merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Denk dat je een digital key koopt. Activeren op jouw B.net account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Azqi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 22:39:
Denk dat je een digital key koopt. Activeren op jouw B.net account.
https://www.mediamarkt.nl...4,1354039.html?langId=-11
Pre-purchase nu World of Warcraft: Warlords of Draenor en ontvang een exclusieve poster en een level 90 character boost die je meteen kan gebruiken!
Hmmm

[ Voor 17% gewijzigd door Msi92 op 23-10-2014 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Voor die prijs kun je hem ook bij Blizzard kopen, mis je alleen de poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Dat word een cancel dan zucht, ik wil juist het doosje.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Er is ook een fysieke pre-purchase in omloop waarbij ook een WoD-doosje zit. Heb 'm hier liggen :)

[ Voor 4% gewijzigd door temp00 op 23-10-2014 23:14 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
temp00 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:14:
Er is ook een fysieke pre-purchase in omloop waarbij ook een WoD-doosje zit. Heb 'm hier liggen :)
Ahh sweet, ook bij de MM besteld of? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee bij Bart Smit. Zie ook: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10763376323#5

edit:
Graag gedaan. Volgens de lijst wel. Ja vind het zelf ook altijd wel fijn een doosje te hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door temp00 op 23-10-2014 23:27 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Dankje dankje, blijkbaar zit MM ook er tussen, dus ik neem aan dat ik het doosje ook krijg yay :) (ja ik collect Blizzard doosjes) :p

Edit: net een bevestigings mailtje gekregenvan MM, krijg 'm thuis gestuurd yay ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Msi92 op 24-10-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de pre-purchase gedaan via Battle.net. In de launchweek wordt ie vervangen door de CE :)
Nu kan iig om middernacht gewoon lekker starten met spelen straks. Heerlijk ouderwets een nachtje doorhalen. :D

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 23-10-2014 23:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond Mythic Thok en Siegecrafter omgelegd.

Na de raid besloot ik naar Firelands te gaan, was er ooit eens 1 keertje geweest met zon transmog run, maar verder niks afgemaakt. Ik kill Ragnaros voor de 1ste keer en hij dropt die Firehawk mount. Ik dacht dus dat het een 100% drop was, maar blijkbaar niet. Erug lucky :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Net Mythic garrosh gekilled.
rolde 93 op de mount, maar de guild met wie ik mee was wou de mount zelf hebben. Dus werd vriendelijk verzocht om te passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
op voorhand altijd effe afspraak/navraag over doen hoe het zit met die mount nu het nog 100% drop is.
(of net zo vriendelijk weigeren te passen, tenzij je nog eens wilt puggen bij hen :+)

[ Voor 30% gewijzigd door soulrider op 24-10-2014 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren mijn feral druid weer eens uit de kast gehaald en was zeer aangenaam verrast.
Hun rotation is een stuk verbeterd (vind ik) en daardoor een stuk leuker om te spelen.
Paar rondjes LFR gedaan en de DPS is ook netjes :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Mythic is echt een grap geworden, woensdag in nog geen 3u alles neergelegd. De vorige week ging het minder vlot maar dat kwam omdat we wat moesten aanpassen aan 10 naar 20 man. Maar nu zitten we alleen al maar te denken aan hoe we nog sneller bosses neer kunnen krijgen. De meeste doen we al gewoon met 1 tank en 1-2 healers.
Siegecrafter lag neer na minder dan een minuut dacht ik :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:47:
[...]

In onze guild hebben we altijd al gebruik gemaakt van WarcraftLogs, naar horen zeggen begint iedereen het nu te gebruiken aangezien het veel uitgebreidere mogelijkheden heeft dan WoL, zo kan je zelfs de posititie van de boss en de raid zien in sommige gevallen als ik me niet vergis. Het is wel iets minder handig in gebruik vind ik (de website althans), maar het eindresultaat mag er wel zijn, je kan er werkelijk alles op vinden.
Ja, dat gebruiken wij ook. Maar volgens mij werkt dat ook niet meer sinds de patch. Als het allemaal maar weer werkt in WoD :)

Wat vinden jullie op dit moment de leukste ranged dps om te spelen? Het firemagen staat me een beetje tegen nu bijna alle skills zijn verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister geraid op mijn laagst gegearde priest, dacht laat ik eens Holy Nova proberen.
Was een van de grappigste raids weer :D

Andere healers Outhealen met stukke beter gear en 1 knop is best geinig voor 1 keertje.
Zat in mijn relax stoel, muis pointer boven Holy nova muis (ja wireless mouse) optillen en de knop spammen.

Was net of ik een stream zat te kijken of een film, had zelf meer bier op dan normaal tijdens een raid. Kon bier halen tijdens een fight. BijParagons moest ik tijdens de fight ff naar de wc, eens kijken of ik vanuit het toilet nog kon healen. Hoorde nog vrolijk holy nova geluid uit mijn speakers, dus dat ging wel goed komen :D
#1 healing in the end..

Nu ben ik wel benieuwd wat holy nova spam doet op mijn main priest dat scheel nu nogsteeds 37 ilvl naar gister en afgelopen dinsdag loot fest (517 naar 542).

Helaas weer geen offhand heirloom.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
JimDB schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:47:
Belangrijkste is dat Warcraft Logs geupdate wordt. World of Logs is al meer dan een jaar niks maar aan gedaan dus daar werkt de helft ook gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Ik ben er ook weer bij, WoD besteld en mijn oude Rogue van 70 naar 90 geboost.
Na een avond UI instellen en uitzoeken wat er in godsnaam allemaal is veranderd ben ik nu wel klaar om echt te gaan spelen, alleen wat?

Iemand een idee wat handig is om te doen als voorbereiding op WoD? Let wel, mijn kennis van het spel eindigde ergens in WotLK dus er is heel erg veel nieuw voor me. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gear krijgen, Timeless Isle mobs/elites killen of en frog farm groepje zoeken.

LFR ToT, iig 1 wing krijg je friendly rep mogelijkheid tot gear kopen (522).
Meest effective en hoogst haalbare gear zonder raiding is de 550 ilvl PvP items.

1 pvp trinket is goed voor pve tegenwoordig en de andere trinket krijg je met quests van de iron horde portal.

ilvl 500 tot 515 is wat drop in de 1 quest zone dus 550 helpt iig tot lvl 95/96 denk ik zo.

Verder, doe wat je wil...
Probeer iig iets van goud te creeren, garrison plan kosten goud en als je maar een paar K heb is het handig om nu iets van reserves op te bouwen .

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ga vanavond frog farming doen. Heb 1500 coins nodig om m'n mage van 571 naar 578 ilvl te krijgen. Kan in 1 a 2 uur met een groep begreep ik en dat heb ik er wel voor over om sneller te levelen. Zit anders vanavond toch maar alleen thuis, de rest is weg :p

Heb alleen nog steeds 2 flex trinkets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Derr_Hans schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:23:
Gear krijgen, Timeless Isle mobs/elites killen of en frog farm groepje zoeken.

LFR ToT, iig 1 wing krijg je friendly rep mogelijkheid tot gear kopen (522).
Meest effective en hoogst haalbare gear zonder raiding is de 550 ilvl PvP items.

1 pvp trinket is goed voor pve tegenwoordig en de andere trinket krijg je met quests van de iron horde portal.

ilvl 500 tot 515 is wat drop in de 1 quest zone dus 550 helpt iig tot lvl 95/96 denk ik zo.

Verder, doe wat je wil...
Probeer iig iets van goud te creeren, garrison plan kosten goud en als je maar een paar K heb is het handig om nu iets van reserves op te bouwen .
Dank je! Vond inmiddels ook een guide voor ''boosted lvl 90'' chars : http://wod.wowhead.com/guide=2287

Goud heb ik gekregen van een oud maatje die wel altijd is blijven spelen, heb 10k dus dat moet wel even voldoende zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ooo tip voor boosted healers..

de Rep trinket van shado-pan assault.. geeft 11k mana terug op 3min cd.
Upgraded is dit bijna een kwart van mijn manabar ;)
On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:27:
[...]

Dank je! Vond inmiddels ook een guide voor ''boosted lvl 90'' chars : http://wod.wowhead.com/guide=2287

Goud heb ik gekregen van een oud maatje die wel altijd is blijven spelen, heb 10k dus dat moet wel even voldoende zijn denk ik?
ik heb nu 52k zat pre patch op 35k en dat was voor mij meer dan genoeg (hooray voor JP > Gold ;) ) .

Met 10k kan je iig goed mee uit de voeten om je garrison (plans zijn 750g tot 1250g geloof ik) op te bouwen, quest en 5mans geven ook redelijk wat goud in WoD.

[ Voor 75% gewijzigd door Derr_Hans op 24-10-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:16:
Ik ben er ook weer bij, WoD besteld en mijn oude Rogue van 70 naar 90 geboost.
Na een avond UI instellen en uitzoeken wat er in godsnaam allemaal is veranderd ben ik nu wel klaar om echt te gaan spelen, alleen wat?
Gear op Timeless en ook de Iron Horde quests in Blasted Lands doen.
Tegelijker tijd in LFR queue gaan staan.

Wat je het meeste nodig hebt voor WoD is gold eerlijk gezegd. Met name voor je garrison en de blueprints
Maar met 10K kom je een heel eind :)

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 24-10-2014 09:41 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:09

hmr

Zeror schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:34:
Net de pre-purchase gedaan via Battle.net. In de launchweek wordt ie vervangen door de CE :)
Nu kan iig om middernacht gewoon lekker starten met spelen straks. Heerlijk ouderwets een nachtje doorhalen. :D
Ik acht die kans klein :P. Meestal gaat de launch gepaard met heel veel ongelukkigheden en kan je pas echt spelen rond een uur of 3, en dan is alles overcrowded.. :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Iusedto schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

Gear op Timeless en ook de Iron Horde quests in Blasted Lands doen.
Tegelijker tijd in LFR queue gaan staan.

Wat je het meeste nodig hebt voor WoD is gold eerlijk gezegd. Met name voor je garrison en de blueprints
Maar met 10K kom je een heel eind :)
Ze zien me al aankomen :+

''I have never been here before, in fact, I haven't played this character in 6 years, can I join?''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK wacht wel op het weekend na de launch :)
Speel zelf op Draenor en Silvermoon en de queue's zullen enorm zijn ben ik bang

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:48:
[...]

''I have never been here before, in fact, I haven't played this character in 6 years, can I join?''
Ging gisteren bij mij ook, ging prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Je overschat LFR ;)
Raiding is al een faceroll maar LFR is 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Toch durf ik niet al een tank te que-en aangezien ik nog nooit geraid heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Zie geen verschil met de meeste LFR mensen ;)

Gebruik LFR voor je zelf om rotatie te oefenen.. zouden meer mensen moeten doen (in cup a soup voice)
Normaliter is LFR de mode voor: alles wat ik doe is toch wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Is het zo erg ja? :D

Nou ja ik zal komend weekend eens gaan kijken wat er allemaal te doen is, de laatste 5-mans die ik heb gedaan bv. zijn dingen als Utgarde Keep en The Nexus, met mijn Warlock nog. (die op lvl 74 is blijven steken)

Met mijn Rogue denk ik aan iets als Karazhan wat ik als laatste heb gespeeld, het is ECHT lang geleden man :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
hulkie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 08:49:
Ja, dat gebruiken wij ook. Maar volgens mij werkt dat ook niet meer sinds de patch. Als het allemaal maar weer werkt in WoD :)
Vreemd :/ Maar zoals je al zegt, zo lang het maar werkt in WoD, nu maken de logs toch niet zo super veel uit aangezien alles zo'n faceroll is en je met andere woorden moeilijk kan oordelen over nieuwe trials, al is het natuurlijk wel fijn om te zien hoe je guild en individuele spelers het doen tov de rest nu met de stat-squish :)
Wat vinden jullie op dit moment de leukste ranged dps om te spelen? Het firemagen staat me een beetje tegen nu bijna alle skills zijn verwijderd.
Ben nooit fan geweest van caster, maar er is een reeële kans dat ik volgende expansion weer m'n hunter ga mainen. Zit hem nu in de pre-patch weer wat meer te spelen en die rotation voelt echt gewoon als thuis aan, enige nadeel is dat ik atm zeer slechte gear heb en hunters in het algemeen lage dps doen van het moment, dus een echt beeld van playstyle kan ik me niet vormen, maar dat zien we wel op level 100 zeker!

Was zelf van plan om de Collectors Edition aan te schaffen, maar dan moet je natuurlijk wel wachten tot de release date zelf, en ik had eigenlijk wel best zin om wat te no-lifen die dag, maar we zien nog wel, kans is toch groot dat Tarren Mill plat ligt tot de middag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Maduth schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:51:
Toch durf ik niet al een tank te que-en aangezien ik nog nooit geraid heb :)
Gewoon doen, kan beter in LFR dan 5man group imo.
Alleen shamans heeft echte kiting nodig, en in case of doubt taunt @ 5 stacks lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Maar ken niet echt tactics ...alhoewel als dit lees, heb je die ook niet nodig in LFR.

Maar DPS is altijd easy ivm Healen en Tanken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met een boosted tank zou ik wat heroic dungeon runs doen maar dat is persoonlijk .

Leukste casters in WoD vind ik arcane mage en elemental shaman (female orc FTW)
Wilde Boomkin gaan maar dat vind ik (helaas) niets meer

[ Voor 5% gewijzigd door Iusedto op 24-10-2014 10:01 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

JimDB schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:55:
kans is toch groot dat Tarren Mill plat ligt tot de middag :+
Daar zit ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Iusedto schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:59:
Met een boosted tank zou ik wat heroic dungeon runs doen maar dat is persoonlijk .

Leukste casters in WoD vind ik arcane mage en elemental shaman (female orc FTW)
Wilde Boomkin gaan maar dat vind ik (helaas) niets meer
Waarom Elemental?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Maduth schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:59:
Maar ken niet echt tactics ...alhoewel als dit lees, heb je die ook niet nodig in LFR.

Maar DPS is altijd easy ivm Healen en Tanken
kans is groot dat je mede-tank speler taunt op elke knop heeft zitten macro'en.
Ik ben ze iig vaak tegen gekomen.

Basic tanking rules is nu eenmal taunt @ 3 tot 5 stacks, dit staat weer in de Journal meer is het echt niet in LFR. Positioneren, zo lang van de raid af is goed op specifieke fights na (malkorok is naar de raid toe in phase2). LFR gebruiken voor CD's timing, zolang je er zelf maar in ga met de mindset om je class te leren komt het goed.

5-mans kan ook maar alles is daar dood voordat je een cd kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speel al een tijdje elemental en vond toen het kunnen lopen en casten een perfecte combo voor mijn playstyle. Plus ik wilde een healer en dat kon dan ook meteen :)

Nu met de nieuwe mastery , http://wod.wowhead.com/spell=170374, ben ik verkocht. Vind het gewoon leuk.
Dit is voor mij iets wat ik met heel veel plezier ( in PVE) speel en dat is alles wat voor mij telt.
Ben simpel in class keuze ( moet leuk zijn en er "cool" uitzien)

DPS is erg laag ( ook op lvl100) maar dat is te patchen , speelstijl is top

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Daarom wilde ik proving grounds doen om te leren tanken met me pally.

Gisteren een froggroup gedaan, ging ook lekker met een healer erbij. Bijna 20k coins for me two-handed zodat ik kan questen in RET [hak op tak verhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iusedto schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:09:
Speel al een tijdje elemental en vond toen het kunnen lopen en casten een perfecte combo voor mijn playstyle. Plus ik wilde een healer en dat kon dan ook meteen :)

Nu met de nieuwe mastery , http://wod.wowhead.com/spell=170374, ben ik verkocht. Vind het gewoon leuk.
Dit is voor mij iets wat ik met heel veel plezier ( in PVE) speel en dat is alles wat voor mij telt.
Ben simpel in class keuze ( moet leuk zijn en er "cool" uitzien)

DPS is erg laag ( ook op lvl100) maar dat is te patchen , speelstijl is top
Ik ben juist van mijn elemental af...
Lopend casten kan niet meer.
De nieuwe mastery ziet er wel gaaf uit, maar is net zoals bij mijn frostmage gewoon een passive dot.
De nieuwe echo of elements vind ik persoonlijk verschrikkelijk! Het aller aller gaafste aan ele sham vond ik juist dat ik ooit wel 5 chainlightenings achter elkaar kreeg! En die hadden dan alle 5 een eigen pad naar de target. Dat zag er dan ook echt uit als statische elektriciteit!
Nu voelt de rotatie zielloos imho. (zelfde verhaal met mage, frostbomb is clunky.. andere opties maken de rotatie frostboltx10 > icelance > done).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo zie je maar weer dat alles persoonlijk is :)

In de beta vind ik ele gewoon heerlijk in dungeon runs. Je kan zo veel helpen als shaman.
Je hebt CC (noodzakelijk in WOD), ofhealing, tremor of andere totems, een self ress, etc etc.

Voel me in de Beta echt een aanwinst voor een groep en dat gevoel geeft/gaf voor mij de doorslag.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

Prx

Nou, gisteren ben ik het slachtoffer geworden van een van de vele bugs. MIjn char hangt in blasted lands (past time) en als ik inlog dan zie ik de wereld (en mijn char) en na 1 seconde word ik disconnected van de server. Kan er helemaal niets meer mee. ;(

Was mijn enige char (lvl 90), dus heb nu maar een Warrior aangemaakt om me te vermaken tot Blizzard het oplost. Gelukkig is ticket tijd maar 5 dagen (en ga ik vast niet geholpen worden omdat het probleem schijnbaar meerdere mensen treft). Addons en WTF fixes werkten overigens niet, dus ik kan er zelf ook niets meer in betekenen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Shit man. Maandje even nauwelijks meer gespeeld.
Gister eens gelogged om de pre-wod event te doen.

Wat is het ineens fcking druk overal :| ..
Zowel Orgrimmar als Two Moons is (tov een maand geleden) dik overcrowded haha XD!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Voor een ieder die nog twijfelt en geen game time wil spenderen :). ff weekie FTP

Free Game Time Promotion
If you are thinking about coming back for Warlords of Draenor, a free week of game time went out today. It appears to work for almost everyone right now, even adding a week of game time to active accounts.

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Werkt ondertussen al niet meer voor actieve accounts. Heb het net geprobeerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:04:
Gister geraid op mijn laagst gegearde priest, dacht laat ik eens Holy Nova proberen.
Was een van de grappigste raids weer :D

Andere healers Outhealen met stukke beter gear en 1 knop is best geinig voor 1 keertje.
Zat in mijn relax stoel, muis pointer boven Holy nova muis (ja wireless mouse) optillen en de knop spammen.

Was net of ik een stream zat te kijken of een film, had zelf meer bier op dan normaal tijdens een raid. Kon bier halen tijdens een fight. BijParagons moest ik tijdens de fight ff naar de wc, eens kijken of ik vanuit het toilet nog kon healen. Hoorde nog vrolijk holy nova geluid uit mijn speakers, dus dat ging wel goed komen :D
#1 healing in the end..

Nu ben ik wel benieuwd wat holy nova spam doet op mijn main priest dat scheel nu nogsteeds 37 ilvl naar gister en afgelopen dinsdag loot fest (517 naar 542).

Helaas weer geen offhand heirloom.
Het was inderdaad een geniale raid :D Die Holy nova ging nergens over, maar oh well ;) Wel waardeloos dat we geen 20 man hebben voor mythic, anders had ik nog wat gear kunnen pakken. Nu is het vooral voor shits and giggles een beetje tanken voor diverse alts/nieuwe mensen. Nja, het scheelt dat het gezellig is ^^

Zijn er trouwens nog meer fights die te solotanken zijn? Ik solo nu de eerste 4, Thok, Siegecrafter en Garrosh, maar volgens mij zijn de rest van de fights qua mechanics volledig afhankelijk van een tweede tank.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Galakras kan denk ik wel, want je hebt zo'n beetje een minuut pauze tussen waves, dus dan kun je wel even tower doen :p
Iron Juggernaut gaat dood voor p2 met ok dps, maar denk niet dat je dat redt met de stacks, zelfs als anderen mines doen
Shamans kan solo als je snel genoeg bent begreep ik
Nazgrim kan misschien als je hem snel genoeg neer haalt, wat echt heel snel kan...
Malkorok moet misschien ook kunnen, want die gaat ook plat voor je het weet, maar zal pittig zijn lijkt me
Spoils kan in theorie misschien als je heel snel bent en niet splitst in 2 groepen :p
Paragons lijkt me te kunnen aangezien ze heel snel neer gaan, maar wel een uitdaging door die debuffs van als je de ene tankt doet de andere meer damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macrox
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 16:36
Prx schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:09:
Nou, gisteren ben ik het slachtoffer geworden van een van de vele bugs. MIjn char hangt in blasted lands (past time) en als ik inlog dan zie ik de wereld (en mijn char) en na 1 seconde word ik disconnected van de server. Kan er helemaal niets meer mee. ;(

Was mijn enige char (lvl 90), dus heb nu maar een Warrior aangemaakt om me te vermaken tot Blizzard het oplost. Gelukkig is ticket tijd maar 5 dagen (en ga ik vast niet geholpen worden omdat het probleem schijnbaar meerdere mensen treft). Addons en WTF fixes werkten overigens niet, dus ik kan er zelf ook niets meer in betekenen. :(
Hier hebben meerdere mensen last van. Komt omdat je het beach flightpath hebt genomen terwijl je Blasted Lands in de oude staat hebt gelaten. Dacht gelezen te hebben dat als je stuck en can't move in je ticket zet ze je character bijna automatisch teleporteren. Succes ermee.
Pagina: 1 ... 6 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.