Stel gewoon direct je vraag, dat is veel handiger

Ik heb een prot warr, maar ben pas sinds kort weer gaan spelen. Dus afhankelijk van wat de vraag is kan ik wel of geen antwoord geven
Verder bezig mijn panda monk (34) naar 60 te tillen om vervolgens een boost naar 90 te geven. Het voordeel is dat je professions dan gratis max level worden. Dat is mooi meegenomen, want ik heb een gruwelijke teringhekel aan professions levelen (ook al komen er inhaalmogelijkheden in WoD). De vraag is nu welke professions ik zal kiezen voor mijn monk:
1) LW + Skinning: Aardige gear, maar ik heb al een hunter (85) met deze combo. Ik wil die hunter uiteindelijk wel even naar 100 brengen. Probleem is dat crafter gear altijd vrij snel waardeloos wordt. Ook mist LW de armor kits om het op de wat langere termijn interessant te maken. Drums vind ik niet zo boeiend.
2) Inscription + Herbalism: Hier denk ik momenteel aan. Ik mis nog de nodige glyphs, dus dat zou handig uitkomen. Er staan sowieso nul major glyphs op de AH, dus wellicht is daar nu een gat in de markt (met iedereen die chars boost). Verder heb je toegang tot trinkets, die vaak best goed zijn en niet zo snel vervangen worden is mijn ervaring.
3) Alchemy + Herbalism: Heb ik op m'n lock (72), maar deze speel ik niet meer. Op zich altijd een goede prof om gold mee te verdienen, want Flasks blijven wel verkopen. Met je garrison kun je echter ook redelijke flasks maken of je kunt het laten doen door een guildie. De profession heeft verder weinig leuke dingen te bieden.
Twijfels, twijfels... Enchanting en Jewelcrafting heb ik al op m'n druid en BS + mining op m'n warrior, dus die heb ik al.
[
Voor 63% gewijzigd door
Morrar op 23-10-2014 11:21
]