Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Macrox schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Hier hebben meerdere mensen last van. Komt omdat je het beach flightpath hebt genomen terwijl je Blasted Lands in de oude staat hebt gelaten. Dacht gelezen te hebben dat als je stuck en can't move in je ticket zet ze je character bijna automatisch teleporteren. Succes ermee.
Thanks! :) Heb ook al begrepen dat ze dit soort tickets met een dagje behandeld hebben. De huidige wachttijd is dus meer dan 5 dagen, dus dat zou erg prettig zijn.

Edit: En ik ben geteleport naar Darnassus. Kan weer lekker vrij rondlopen en zal de Blasted Lands toch maar even met rust laten. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Prx op 24-10-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-12-2024
skassie schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:19:
Voor een ieder die nog twijfelt en geen game time wil spenderen :). ff weekie FTP

Free Game Time Promotion
If you are thinking about coming back for Warlords of Draenor, a free week of game time went out today. It appears to work for almost everyone right now, even adding a week of game time to active accounts.
Hmm, bij mij staat gewoon frozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff de nieuwe horde mount gecheckt. De Horde Chopper, Warlords Deathwheel, is echt een zeer brute mount :D

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 24-10-2014 12:41 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 09:52:
Is het zo erg ja? :D

Nou ja ik zal komend weekend eens gaan kijken wat er allemaal te doen is, de laatste 5-mans die ik heb gedaan bv. zijn dingen als Utgarde Keep en The Nexus, met mijn Warlock nog. (die op lvl 74 is blijven steken)

Met mijn Rogue denk ik aan iets als Karazhan wat ik als laatste heb gespeeld, het is ECHT lang geleden man :') :D
Ik ken dat ;-) . Dacht dat jij een warlock speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren even de dps staff gehaald op mijn warlock. Heroic gaat echt helemaal nergens over ...

Hoop nog steeeds op een Mythic PuG op mijn main voor een healing heirloom, hoor links en rechts mensen uit 10 mans guilds roepen dat ze geen 20 man hebben, dus heb goede hoop dat ik een keer op het juiste tijdstip online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Azqi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:52:
[...]

Ik ken dat ;-) . Dacht dat jij een warlock speelde?
Klopt! Jarenlang Warlock gespeeld en daarom nu ook gekozen om mijn Rogue te mainen.

Ooit als alt aangemaakt in het kader van ''if you can't beat them, join them'' :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
On_E schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

Klopt! Jarenlang Warlock gespeeld en daarom nu ook gekozen om mijn Rogue te mainen.

Ooit als alt aangemaakt in het kader van ''if you can't beat them, join them'' :+
Mijn Main is ook een Rogue, ik vind dat sinds 6.0 de Rogue weer lekker speelt. Tijdens heel MoP vond ik het een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RobbertDs1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:27:
[...]

Mijn Main is ook een Rogue, ik vind dat sinds 6.0 de Rogue weer lekker speelt. Tijdens heel MoP vond ik het een stuk minder.
Ik moet het nog mee gaan maken, gisteravond eigenlijk alleen maar bezig geweest om alles in orde te krijgen qua UI, talent specs etc. (MoP dus nooit gespeeld, ik ben heel snel na de release van WotLK afgehaakt en heb daarna alleen nog 1,5 maand ofzo op de account van een vriend gespeeld...)

Schrok trouwens ook wel toen ik die ''mount journal'' oid zag, 300+ mounts ofzo beschikbaar? WTF ! :D

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 24-10-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 12:23
Zeror schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:40:
Net ff de nieuwe horde mount gecheckt. De Horde Chopper, Warlords Deathwheel, is echt een zeer brute mount :D
Het leuke is, dat de mount er al met release van 6.0 erin zat (was gewoon aanwezig in mount journal). Er verschijnt vervolgens vandaag pas een bericht van op de website / facebook..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
ph4nt0m schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
[...]

Het leuke is, dat de mount er al met release van 6.0 erin zat (was gewoon aanwezig in mount journal). Er verschijnt vervolgens vandaag pas een bericht van op de website / facebook..... 8)7
Toch jammer dat er voor de Alliance niks is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbertDs1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Die is er wel hoor. Alleen je krijgt die niet gratis. Die mag je straks gaan vrijspelen in WoD. Omdat Horde had gewonnen met de faction mount verkiezingen een paar maanden terug met die Chopper webisodes.
Overigens is de Horde mount ook niet voor altijd gratis. Volgens mij mag iedereen die hem nu nog niet heeft ontvangen (want is niet ingelogd geweest voor een bepaalde datum) ook gewoon gaan vrijspelen in WoD.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RobbertDs1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:39:
[...]

Komt wel, gaat alleen goud kosten :)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Darkfreak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

Heb je een link van hoe die eruit ziet? Ik heb de Horde mount gelukkig wel, was nog net op tijd met inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macrox
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 16:36
Prx schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:27:
[...]

Thanks! :) Heb ook al begrepen dat ze dit soort tickets met een dagje behandeld hebben. De huidige wachttijd is dus meer dan 5 dagen, dus dat zou erg prettig zijn.

Edit: En ik ben geteleport naar Darnassus. Kan weer lekker vrij rondlopen en zal de Blasted Lands toch maar even met rust laten. :p
Mooi, geniet lekker van het weekend om te raiden en dergelijke :) Ik ga nog even farmen voor de green fire tome dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RobbertDs1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:55:
[...]

Heb je een link van hoe die eruit ziet? Ik heb de Horde mount gelukkig wel, was nog net op tijd met inloggen.
Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/FCDIWEEILK1V1406887051952.jpg

Source

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 01:09

hmr

Darkfreak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:42:
[...]

100.000 :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ziet er ook nice uit vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Heb je hier een source van?

Persoonlijk vind ik 100k erg duur voor een mount die verder geen extra seat/vendors heeft en die de andere faction gratis kreeg (mits je voor een bepaalde datum inlogde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
was ook een competitie, horde won en alliance zou eerst niets krijgen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
grml... bezig met een hunter te levellen, kom je huntards tegen in dungeon groepen
(zelfs te blind om te zien dat ie tegen de andere hunter bezig is)
[14:37:20] [W To] [56:Pekonijätkä-The]: put that pact of... it's stunning us ....
[14:38:19] [W From] [56:Pekonijätkä-The]: now i put it on lol, didn't even have it on
[14:38:28] [W From] [56:Pekonijätkä-The]: its other hunter
[14:38:50] [W To] [56:Pekonijätkä-The]: i am the other hunter ... and yes you have it... i don't ... you're lvl 56 i'm not
beetje moeilijk als ik maar lvl 52 ben, en hij lvl 56 en het een lvl 56 spell is:
http://imgur.com/s8kTOBX
(je hebt al wel aspect of the cheetah, maar dat is een selfspell, geen groupspell/buff)

sidenote: als dat levellen zo vlotjes blijft gaan in deze pre-patch,
dan jaag ik mijn mage en rogue (bankaltjes op de moment) ook nog naar 90 voordat WoD uitkomt :-)

[ Voor 34% gewijzigd door soulrider op 24-10-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

soulrider schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:49:
grml... bezig met een hunter te levellen, kom je huntards tegen in dungeon groepen
(zelfs te blind om te zien dat ie tegen de andere hunter bezig is)

[...]

beetje moeilijk als ik maar lvl 52 ben, en hij lvl 56 en het een lvl 56 spell is:
http://imgur.com/s8kTOBX
(je hebt al wel aspect of the cheetah, maar dat is een selfspell, geen groupspell/buff)

sidenote: als dat levellen zo vlotjes blijft gaan in deze pre-patch,
dan jaag ik mijn mage en rogue (bankaltjes op de moment) ook nog naar 90 voordat WoD uitkomt :-)
Jammer dat wow-bash niet meer bestaat. Zou perfecte screenshot voor zijn .. :D 8)7

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 01:09

hmr

Roflzor schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Heb je hier een source van?

Persoonlijk vind ik 100k erg duur voor een mount die verder geen extra seat/vendors heeft en die de andere faction gratis kreeg (mits je voor een bepaalde datum inlogde).
Stond een tijd geleden ergens op MMO-Champion, kon je zien bij de beta.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die Horde mount geen reet aan. Hij's gewoon ook echt niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Kaap schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:06:
Ik had er iets meer van verwacht dan alleen een plain-ol ground-mount.
Geen speciale effecten of visuals. Niet eens een eigen/unieke sound als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kaap schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:06:
Sowieso vind ik die motoren helemaal niet passen..

Zag gisteren een mooie Chinese Draak als flying mount, zal wel tig uren MoP rep grinden zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Je moet exalted zjin met cloud serpents om ze te kunnen vliegen.

Net als de netherdrakes kan dit met Eggs zoeken en inleveren en/of dailies.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:08:
[...]

Ik had er iets meer van verwacht dan alleen een plain-ol ground-mount.
Geen speciale effecten of visuals. Niet eens een eigen/unieke sound als ik het goed heb.
Ja precies, er is helemaal niks bijzonders aan. Had deze chopper gewoon wielen gehad dan was het vast al beter geweest, maar die rupsbanden zijn echt not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vind die ruSSSSpppbanden :P ook niet echt mooi. Die /mountspecial is wel geinig overigens.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Ow nee wat heb ik gedaan.... sinds januari 2013 de account frozen en net de 7 day "trial" laten activeren.
Dag vrije tijd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Derr_Hans schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:30:
Je moet exalted zjin met cloud serpents om ze te kunnen vliegen.

Net als de netherdrakes kan dit met Eggs zoeken en inleveren en/of dailies.
Of je kan er Warbringers/War Scouts voor killen, die hebben een kans om reputation tokens te droppen die, geloof ik, iets van een 250 rep per token geven. Maar als je de questline in Jade Forrest volgt krijg je wel meteen je eerste serpent gratis (met de keuze uit 3 verschillende kleuren, nadien kan je natuurlijk nog altijd de 2 anderen kopen voor gold).

Wat wel een beetje jammer is, is dat ze het serpent model zo veel gebruikt hebben deze expansion, dat er sommige zijn die zo hard op elkaar lijken, ondanks dat een aantal ervan zeer moeilijk te krijgen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
de insignia's die geloot kunnen worden van warbringers en -scouts geven 1000 rep.
(+ eventuele perks als je bv al ooit een toon op exalted hebt gebracht en toen die bonus rep hebt ingeschakeld)
ik weet niet of humans nog een +10% krijgen, de guild perk is wel weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eindelijk laatste achievement foor Glory of the Orgrimmar Raider completed :D

Voor de old skool raiders onder ons:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
net de 7 dagen geactiveerd. heb een nieuw char aangemaakt. hunter. ben tot level 9 gekomen in iets van een uurtje. maar de hele feel is weg bij me. is allemaal veel te makkelijk. geen 1 keer iets hoeven doen. mn pet deed alles wel. gewoon rondlopen en op alles schieten en ik win toch wel. levellen is zo echt niet leuk. verveelde me nu al. diablo 3 levellen was nog een uitdaging en dan is de endgame ook leuk. denk toch dat mijn wow tijd helemaal voorbij is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:03:
net de 7 dagen geactiveerd. heb een nieuw char aangemaakt. hunter. ben tot level 9 gekomen in iets van een uurtje. maar de hele feel is weg bij me. is allemaal veel te makkelijk. geen 1 keer iets hoeven doen. mn pet deed alles wel. gewoon rondlopen en op alles schieten en ik win toch wel. levellen is zo echt niet leuk. verveelde me nu al. diablo 3 levellen was nog een uitdaging en dan is de endgame ook leuk. denk toch dat mijn wow tijd helemaal voorbij is.....
Ik heb veel posts gelezen over levelen in WoW, en ja het is (te) makkelijk nu, maar levelen in diablo 3 is toch wel een stuk makkelijker (en sneller en een stuk saaier, vandaar dat boosts in diablo 3 zo populair zijn) dan het in WoW is nog zelfs Pre -RoS. End-Game in WoW is totaal niet te vergelijken met het levelen, al heb je nu wel meer manieren om te levelen dan vroeger, even pet battles doen voor XP of PVP levelen kan wel wat afleiding geven van het imho saaie quest levelen. Maar imho is End-game toch echt waar de fun zit in WoW, en is het levelen even een "verplicht nummertje" om daar te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja old content is volledig kapot generfed. Na al die jaren zijn mensen het ook vaak wel beu om voor de zoveelste keer mob x in Elwyn of Durator te killen. Levelen is voor veel mensen een vervelende bijkomstigheid geworden maar niet iedereen heeft zin om zijn creditcard te trekken.

Endgame is what it's all about voor vrijwel de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
soulrider schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:18:
de insignia's die geloot kunnen worden van warbringers en -scouts geven 1000 rep.
(+ eventuele perks als je bv al ooit een toon op exalted hebt gebracht en toen die bonus rep hebt ingeschakeld)
ik weet niet of humans nog een +10% krijgen, de guild perk is wel weg...
Ahzo, ik wist niet dat de basis-rep van die insigna's zo veel was, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik al die reps al een hele tijd op Exalted heb zitten :p

De Human Racial "Diplomacy" zit nog steeds in de game trouwens, althans volgens Wowhead:
Diplomacy and Every Man for Himself unchanged

No offence, maar was jij ook niet de persoon die een aantal maanden geleden terug begonnen was en na een aantal dagen alweer gestopt was doordat het "te saai" was (nog voor de nieuwe squish dus)? Als het levellen je zo tegenvalt, misschien kan je dan best eens een level 90 boost gebruiken (je krijgt er toch 1 gratis bij als je WoD aanschaft) om tenminste eens content te zien dat niet 10 jaar oud is en je dus niet zit te oordelen voordat je aan de huidige content zit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hij heeft het juist over de voor hem huidige content en hij heeft natuurlijk wel een punt. Voor mij gaat ook allemaal om end-game, maar als ik Blizzard was zou ik mij toch zorgen maken over hoe aantrekkelijk het spel voor nieuwe spelers is want uitdaging is idd ver te zoeken. Dit geldt niet alleen voor questen maar ook voor dungeons waar chain pullen meer regel dan uitzondering is en waar het meeste in een zucht omvalt. Dit valt toch niet uit te leggen aan nieuwe spelers? Het feit dat je tegenwoordig ook 90's kan kopen, even los van de WoD-boost, vind ik trouwens echt te debiel voor woorden.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Het is voor mij echt de nieuwe content. Probeerde na de prepaid toch te kijken of er positieve veranderingen waren. Mar het is voor mij alleen maar negatief uitgepakt. Totaal geen uitdaging inn levellen zoals het er nu uitziet. Levellen moet ook leuk zijn. Nu is het de verplichte tijd die je erin moet steken. Misschien een instant level 90 proberen. Ben je meer in de end game. Wel eerst mn char een beetje leren kennen dan. Helemaal in het begin van wow veel plezier gehad en het blijft toch trekken. Wie weet met de level 90..alleen nog class kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Nu een char boosten(lees: kopen) naar 90 en dan over 2 weken weer levelen naar 100 lijkt me zonde van het geld. Je kan ook WoD kopen met een gratis boost en de nieuwe content van Dreanor doen met alle andere 7 miljoen mensen. En dan weer lekker op 0 beginnen aan de end game content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
je kunt nu moeilijk oordelen over een pre-patch waar nog redelijk wat bugs in zitten.
het levellen gaat vlot, maar zover ik gehoord heb is bv ook de xp die je krijgt mbv quests in dungeons nog bugged. Je stijgt nu vrij makkelijk 2 levels per dungeon als je steeds specifiek voor de orange gekleurden queued. voordeel wel: je kunt nu wel de quests oppakken als je minimum level hebt om die binnen te komen via LFD. Dat ging voor 6.0 niet altijd. (1ste dungeon in outland: lvl 58 om binnen te geraken, lvl 59 nodig voor de quests... nu in 6.0 kan je die toch al oppaken vanaf lvl 58 )
Mijn 11de toon op silvermoon, een hunter, is op 20u /played naar lvl 60 gegaan, en heeft enkel maar Gilneas en Stormwind gezien... maw: die 20h waren dan nog vooral wachten op dungeon-Q (of toch 50%)

[ Voor 21% gewijzigd door soulrider op 26-10-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:46
Kaap schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:28:
Vanavond eindelijk laatste achievement foor Glory of the Orgrimmar Raider completed :D

Voor de old skool raiders onder ons:
[video]
Gearscore :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
temp00 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 13:22:
Hij heeft het juist over de voor hem huidige content en hij heeft natuurlijk wel een punt. Voor mij gaat ook allemaal om end-game, maar als ik Blizzard was zou ik mij toch zorgen maken over hoe aantrekkelijk het spel voor nieuwe spelers is want uitdaging is idd ver te zoeken. Dit geldt niet alleen voor questen maar ook voor dungeons waar chain pullen meer regel dan uitzondering is en waar het meeste in een zucht omvalt. Dit valt toch niet uit te leggen aan nieuwe spelers? Het feit dat je tegenwoordig ook 90's kan kopen, even los van de WoD-boost, vind ik trouwens echt te debiel voor woorden.
Opzich zou dat een punt kunnen zijn, echter lijkt het me lastig te balanceren. WoD levelen zal vast weer wat uitdagender zijn, net als dat MoP levelen dat ook was in de eerste paar weken als je niet vol in de epics binnen kwam rollen. Echter oude content "lastig" houden gaat alleen maar veel nieuwe mensen afschrikken, de nieuwe spelers die ik voornamelijk zie zijn vrienden van andere spelers e.d, die willen niet lange tijd moeten buffelen om met hun vrienden te kunnen spelen, die willen semi direct met hun vrienden kunnen spelen, en de content doen waarover ze die leuke verhalen horen (en dat is in veel gevallen niet de leveling content). Ik denk dat blizzard er juist goed aan doet om de level content een snelle gestroomlijnde experience te maken die echt niet te lastig hoeft te zijn (mag wel iets lastiger dan nu, maar niet heel veel), in plaats van het levelen zoals je bijv. in Vanilla had, dat werkte destijds, nu voor een groot aantal spelers niet meer.

Ik vind die boost ook zeker niet debiel, het is gewoon een keuze die je kan maken, hou je van levelen gebruik je geen boosts, wil je geen geld uitgeven gebruik je geen boosts, wil je minder tijd investeren omdat je bijv. een gezin hebt, een drukke baan, je graag sport of een combinatie van al die of andere zaken en vind je geld uitgeven geen probleem, maar je wil wel graag meedraaien in je end game guild of graag van iedere class een lvl 90 hebben dan gebruik je wel een boost als je een ander char oid wil proberen. Ik ken niet veel spelers die een boost gekocht hebben, ik zelf trouwens ook niet, maar degenen die ik ken vonden het allemaal een uitkomst omdat ze door de jaren heen minder tijd hebben gekregen om te spelen, en daardoor maar lastig alts op niveau konden krijgen, dat is voor die groep nu een stukje makkelijker gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Nadeel van de instant level 90 is dat je dan weinig van je char weet. Er is nu al een soort quest hoorde ik die je een klein beetje aan de hand neemt om toch je char wat te leren kennen.mdan wil ik wel een level 90 gaan proberen. Monk level 90 of zo omdat die met de rotaties niet het meest ingewikkeld is.malthans dat las ik, maar kan alweer anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ja klopt. Je krijgt straks in WoD ook een speciale scenario zone voor boosted chars. Dan krijg je een klein verhaaltje over de Dark Portal en je krijgt steeds meer skills erbij.

Als je nu een boost doet en de Blasted Lands quests doet krijg je ook zoiets te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Zo, ik heb ook maar eens WoD aangeschaft en 2 maandjes speeltijd erbij gezet nadat mijn account een dik jaar frozen is geweest.
Ik heb de panda's amper gespeeld omdat ik de pandawereld saai vond en de dungeons/raids echt vreselijk waren.
WoD lijkt echter tof te gaan worden, ik heb altijd van de BC gehouden dus dit vult mooi aan. :9

Mijn lijstje chars at the moment:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6afYjRr.png

Ben nu bezig mijn druid naar 90 te schoppen, dan nog eventjes de hunter erachteraan en dan is het wachten op WoD. :Y)

Mochten mensen mee willen spelen, mijn BID is Zulake#2756, ik speel Alliance op Shadowsong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medennis
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-02-2022
aankomende TV-reclames:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Jammer genoeg alleen te zien op Discovery Channel :( (enige tv zender die game reclames heeft) of zit ik fout?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Krijg altijd een rilling als ik de cinematic(s) zie, dat kunnen ze daar bij Blizzard echt wel :O In België zijn er overigens wel een aantal zenders die soms game reclames hebben, dus ik verwacht me er de volgende paar dagen wel aan om ze links en rechts tegen te komen :)

OT: Vandaag echter wel een dipje gehad, was zoals zo vaak weer eens door ICC getrokken met een aantal andere jongens, dropt opeens Invincible! Maar zoals je al wel kan afleiden aan de eerste paar woorden heb ik er alweer (ja, het was de 2de keer dat ik hem heb zien droppen) naast gegrepen :'( Die mount is en blijft één van mijn grote doelen in WoW en ik zal niet stoppen voor ik hem heb, mark my words! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, voor mij wil de mount van de headless Horseman nooit droppen.
Al vele jaren mee bezig

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Ik had gister wel geluk met de mounts... We moesten Garrosh Mythic nog even omleggen en die had een mooie mount voor me! Best een tof ding, die gaat samen met mijn Amani Warbear en Black Wartiger (oid)op favorite mounts!

Grote vriend HMR had duidelijk wat extra gear in de pocket, stond opeens hoog in de lijst! (Y)

Woensdag Mythic clearen en de rest van de weken tot WoD weinig wow voor mij denk ik. Misschien nog wat research doen naar een andere potentiele nieuwe main.

Met de class aanpassingen vind ik firemage een stuk minder uitdagend. Zo erg dat ik misschien wil rerollen naar een dps class die wat uitdagender is.

Is rogue of monk bijvoorbeeld leuk qua rotatie/ leuke mechanics? (Ik vond het spelen met Alter Time in combinatie met combustion bijvoorbeeld altijd leuk - daarin kon je verschil maken tov andere mages) Hoe ze in de simcraft lijsten staan boeit me niet. Dat verandert toch elke patch. Het gaat me puur om de speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:29
Als er iemand woensdag een 14/14 mythic run doet en nog een plekje vrij heeft, mijn paladin kan nog wel een rondje lopen door SoO. In de guild raiden we nu nog maar 1 dag per week (zondag) en dat doe ik op de mage. Paladin heeft cutting edge garrosh achievement en 581 ilvl.

Na anderhalf uur frog farmen op de mage en 1750 lesser charms verder heeft de mage nu ook 579 gear :p Alleen nog steeds 2 flex trinkets... Zondag weer een kans om coins in te zetten zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:27:
LFR queue's zo lang :(
Toch maar een guild op Draenor gaan zoeken
*zwaait* Guild op Draenor. Heleboel casuals en een groep die 3 dagen per week Mythic raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Net nog even snel de druid naar 90 gewerkt, heb er nu 3 op 90. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik dacht zondagmiddag even mijn Shammy te levelen. In 2 uurtjes 2.5 levels gepakt(wel full rested). 's avonds door gegaan en in 2.5 uur op level 90. Gewoon door questen terwijl ik in de queue stond voor dungeon. Dit is dus iets wat ik volgende week ook nog wel ff op mijn mage en hunter kan doen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:47:
[...]
*zwaait* Guild op Draenor. Heleboel casuals en een groep die 3 dagen per week Mythic raid.
Heb dit weekend al mijn 90's naar de server gehaald
Duur geintje en daarom maar niets aan mijn vrouw verteld ;)

Wat is de naam van je guild, Kaap ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Gisteren had ik echt een TOP dag!
Eerst proct Living steel x 4
Daarna dropt op men Main direct de headless horseman mount.
Ga ik naar timeless om de Celestial te killen dropt deze: http://eu.battle.net/wow/en/item/99113
Dus ik dacht hée dat kan ik nog eens, doe ik een extra roll dropt deze: http://eu.battle.net/wow/en/item/99115

Daarna dacht ik, toch maar eens LFR proberen, wat kan er nu gebeuren? (Dacht dat ik niet mee zou kunnen maar haalde altijd top 5 DPS) [LFR is trouwens belachelijk gemakkelijk]
Heb ik 10 raids gedaan... (En dat op 4uur tijd) Ook heel veel nieuwe unlocked maar daarvan ben ik alleen verder gegaan in SoO (Moet enkele de laatste nog)
Heb deze achievements gehaald:
Last Stand of the Zandalari
Guardians of Mogu'shan
Terrace of Endless Spring
The Vault of Mysteries
Vale of Eternal Sorrows
Gates of Retribution
The Underhold
(Andere 3 raids viel ik in voor iemand die wegging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou vandaag ook een staatslot kopen als ik jou was :)

*moppert iets over de headless horseman mount*

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:24:
Ik zou vandaag ook een staatslot kopen als ik jou was :)

*moppert iets over de headless horseman mount*
Dat had ik inderdaad beter gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Dankzij de tips van hier heb ik een prima WoW weekend gehad, heb meerdere raids meegemaakt met de LFR tool, dat was wel even wennen na BWL40 en AQ40 jaren geleden, als in dat het wel heel erg makkelijk was. :P Maar toch best handig die tool moet ik toegeven, zonder had ik nog niet kunnen raiden en nu heb ik al 4 raid instances gezien. :)

Heb de Blasted Lands questline ook afgemaakt en ben tijdens het wachten op raids mobs aan het grinden op de Timeless Isle, al met al heb ik al 8 items van mijn boosted 90 set kunnen vervangen, prima dus!

Ben alleen nog op zoek naar goede Rogue Swords..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
is het een beetje te doen zo een instant level 90 met die quest? ik ben niet echt goed in spelletjes, maar vind ze wel leuk. maar als het ineens heel erg overweldigend gaat worden en het een studie gaat worden vind ik het niet leuk meer. beetje opbouwen met skills is wel te doen uiteraard. maar in ieder geval zodat je een beetje erin kan komen zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Je kunt bijv. beginnen met de spells die blizzard voor je heeft aangegeven in je spell book. Op de laatste (dacht ik) bladzijde staan de 4 of 5 spells die de basis vormen. Zet alleen deze op je bars + eventueel wat cooldowns en probeer het eens.

Als dat prima gaat, zet dan de andere spells erbij die je wel nuttig lijken.

Uiteindelijk zal het ook zeker helpen om een guide zoals die op icyveins.com/wow eens te lezen voor je class/spec!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Eventueel kunnen de Crash course video's ook nog wat meer duidelijkheid verschaffen. Het is echt basis maar cooldowns en ability's die een must zijn worden kort toegelicht.

http://us.battle.net/wow/...-course-videos-10-20-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

jaydenjarno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:27:
is het een beetje te doen zo een instant level 90 met die quest? ik ben niet echt goed in spelletjes, maar vind ze wel leuk. maar als het ineens heel erg overweldigend gaat worden en het een studie gaat worden vind ik het niet leuk meer. beetje opbouwen met skills is wel te doen uiteraard. maar in ieder geval zodat je een beetje erin kan komen zeg maar
Als je nog nooit hebt gespeeld zou ik je aanraden om gewoon op lvl 1 te beginnen, het questen tot aan lvl 90 is al een spel op zich he. Ik had al ervaring met mijn karakter van 'vroegah'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
heb wel al gespeeld, maar kom met levellen nooit zo ver. ergens bij level 40 ben ik er altijd wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Ook mijn weekend was prima: eindelijk Garrosh eens neergelegd! Eerder probeerde ik het regelmatig via LFR, maar kwam ik telkens in groepen die hem niet neer kregen en na een wipe uit elkaar vielen. Nu had ik mij maar eens aangemeld voor een Normal (oude Flex) Garrosh-only run en dat ging een stuk beter. Na een eerste wipe door slechte afstemming, ging hij de tweede keer eenvoudig neer! Eindelijk kon ik nu deel 5 van die Legendary quest afronden voor de Legend of Pandaria title en kreeg ik de Heirloom Bow, helemaal blij dus!

Ik had wel het idee dat we redelijk overgeared waren, want waar ik bekend was met de tactiek om steeds te verplaatsen voor die paarse void zones en vervolgens dat wapen te mollen, bleven we nu gewoon staan en ging alles inclusief adds er aan door AoE. Het voelde dus niet echt meer als een epische kill helaas. Misschien nog maar eens aanmelden voor een Heroic run. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:45:
heb wel al gespeeld, maar kom met levellen nooit zo ver. ergens bij level 40 ben ik er altijd wel klaar mee.
Ik denk dat je beter af bent om WoW gewoon te vergeten. Op endgame wordt er toch wel meer van je gevraagd. Gezien de redenen die jezelf al in eerdere posts aangaf, denk ik niet dat het beter zal worden voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister maar weer eens voor een maandje betaald en een DK aangemaakt op mijn 'home server' Haomarush, had nog nooit een DK gehad en tot nu bevalt het best prima. Duurde wel even voordat ik de mechanics van runes/runepower door had maar nu vallen de mobs al aardig snel neer ;)
Ben nu voor unholy gegaan maar misschien dat ik nog wissel naar frost, straks maar even kijken hoe het bevalt in dungeons.

Vanavond maar weer verder en kijken of ik uit die start zone kan komen, quest line is op zich wel grappig maar duurt wel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaydenjarno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 10:45:
Dan is WoW niet voor jou, sorry dat ik het zo zeg.
Zo meteen moeten we van 90 naar 100 en als je al niet verder komt dan 40 nu wordt dat een ramp voor jou.
Daarnaast is de moeilijkheidsgraad in WoD ook hoger (dungeons) en dat zal niet bijdragen aan je plezier

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:27:
[...]

Dan is WoW niet voor jou, sorry dat ik het zo zeg.
Zo meteen moeten we van 90 naar 100 en als je al niet verder komt dan 40 nu wordt dat een ramp voor jou.
Daarnaast is de moeilijkheidsgraad in WoD ook hoger (dungeons) en dat zal niet bijdragen aan je plezier
Ik ben het met Iusedto eens. Levelen hoort erbij en ze bieden genoeg mogelijkheden om snel naar lvl 90 te gaan. Je kan BG's doen, Dungeons, gewoon levelen. (Je kan Zygors level guide gebruiken on super snel naar 90 te gaan) Maar het stuk van 90-100 zal niet zo snel gaan.
Persoonlijk hoop ik nog steeds op een "vanilla" server zodat ik alle oude content nog eens op men gemak kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertDs1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:30:
[...]
Persoonlijk hoop ik nog steeds op een "vanilla" server zodat ik alle oude content nog eens op men gemak kan doen.
Dit soort spul :)
http://www.wowwiki.com/Quest:Lost_in_Battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OMG, Barrens chat :)

Even gekeken maar mijn EU account is van :
11/02/2005 N/A Free Month Expired

Lang geleden

[ Voor 71% gewijzigd door Iusedto op 27-10-2014 11:40 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avonden lang ouwehoeren in The Crossroads, beetje Alliance wegjagen en als een baas verdwalen in The Wailing Caverns! :D (toen die dungeon nog 10x zolang duurde…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Met je ground mount naar de dungeon entrances lopen. Omdat er toen nog geen summoning stones waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
junglebeast schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:42:
Met je ground mount naar de dungeon entrances lopen. Omdat er toen nog geen summoning stones waren. :)
En ondertussen aangevallen worden waardoor je weer in gevecht raakt en die avond er nooit tijd meer is voor die Dungeon.

Of waar je tijd kon besteden van onderin naar bovin te cruizen op je mount met vrienden samen en plekjes ontdekken etc en gewoon ouwehuren in een hutje.

Helaas ben ik al diverse exp bijna niet de stad uit gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zat er boven de ingang naar WC ook nog een questgiver.
Gaf iets met een bag ofzo. Tijden gezocht naar die gast.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:44:
Volgens mij zat er boven de ingang naar WC ook nog een questgiver.
Gaf iets met een bag ofzo. Tijden gezocht naar die gast.
Daarvoor moest je toch van bovenaf de berg naar beneden stuiteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Daarvoor moest je toch van bovenaf de berg naar beneden stuiteren?
Klopt :)
En als je mis sprong moest je weer omlopen.

Ook de vele ganks bij Nesingwary waren berucht .

en later de gevechten bij de Molten Core entrance. Soms begonnen we veel later dan gepland, lol

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Mektheb schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

En ondertussen aangevallen worden waardoor je weer in gevecht raakt en die avond er nooit tijd meer is voor die Dungeon.

Of waar je tijd kon besteden van onderin naar bovin te cruizen op je mount met vrienden samen en plekjes ontdekken etc en gewoon ouwehuren in een hutje.

Helaas ben ik al diverse exp bijna niet de stad uit gekomen :(
En dat je vanaf dat je thuis kwam tot een uur of 8 bezig was om 5 man te verzamelen voor SM.
En je er inderdaad vaak nooit kwam.
En de tijden dat Onyxia iedereen in SW neerhaalde.
De tijd dat je nog iemand tegen kwam in Elwyn forest waarmee je samen ging questen en je op het einde vroeg om elkaar toe te voegen aan friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Klopt het dat dungeon finder nu alleen beschikbaar is op LVL85? Ben een nieuw mage'je (lvl 10 :+ ) aan het levellen. Staat er dat het pas op 85 beschikbaar is...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

hmm, dan kijk ik scheel. Vanavond nog maar even checken :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Waywaith schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:51:
Klopt het dat dungeon finder nu alleen beschikbaar is op LVL85? Ben een nieuw mage'je (lvl 10 :+ ) aan het levellen. Staat er dat het pas op 85 beschikbaar is...
Raid finder is vanaf 85 :) Dungeon finder al eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dungeon finder is level 15 inderdaad.

Tegenwoordig krijg je ook bonus objectives voor extra exp + gold en objectives voor de dungeon te volbrengen. Ook kun je nu altijd de quests aannemen als je in een dungeon zit en hoef je niet meer een paar levels hoger te zijn zoals bij oudere dungeons vaak was. Wat was dat irritant zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Klopt, level 15 :) Gisteren nog gezien op mn nieuwe priest.

Zit zelf te kijken om mijn priest (nu lvl 17) te boosten van 60 naar 90 met tailoring en enchanting, voor de rest heb ik het meeste wel.

Deathknight lvl 90:
Mining; 600
JC: 600

Shaman lvl 90:
Skinning: 600
LW: 600

Warlock lvl 90:
Enchanting: 380
Tailoring: 375

Paladin lvl 70:
Mining: 375
Engineering: 375

Druid:
Herbalism 450

Ik zat te denken enchanting en tailoring die op mijn warlock staan dan te vervangen met alchemy en blacksmithing ofzo, dat zijn de enige die ik nog mis. wat denken jullie?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou persoonlijk wachten tot WoD uit is en dan bepalen wat je wilt doen.
Professions zijn niet meer zo dominant/noodzakelijk als vroeger

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Het is meer dat ik nu twijfel of ik eerst mijn priest naar 60 lvl vanwege de veteran bonus.
Kan natuurlijk hem ook gewoon naar lvl 60 levelen en dan blacksmithing erop nemen, dan heb ik gelijk alle profs :P

Volgens mij zijn tailoring en enchanting ook niet meer zo lastig/duur om te levelen of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 21% gewijzigd door Verderf op 27-10-2014 12:06 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Over 6 levels op m'n shaman heb ik alle professions behalve skinning. De mats voor leatherworking haal ik wel uit m'n garrisons :)

Heb voor het weekend nog alle garrison plannen voorbereid voor m'n 5 chars die naar 100 zullen gaan uiteindelijk. Voor de lols ga ik in ieder geval alle buildings 1x nemen in totaal.

Ik heb het idee dat mats echt heel veel beschikbaar gaan komen met de garrisons en dat farmen bijna geen zin meer heeft. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
IntToStr schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:06:
Ik heb het idee dat mats echt heel veel beschikbaar gaan komen met de garrisons en dat farmen bijna geen zin meer heeft. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken...
Dan moet ik een andere dagbesteding gaan vinden :'( Ik ben zo'n Koreaanse grinder :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik ga dan maar geen WOW doen. bedankt voor alle reacties. heb zelf wel LOTRO heel lang gespeeld. daar was levellen toch wel wat anders. maar ook nu weer makkelijker gworden. denk dat ik maar wat andere spellen ga doen. en een goed boek lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:02:
Ik zou persoonlijk wachten tot WoD uit is en dan bepalen wat je wilt doen.
Professions zijn niet meer zo dominant/noodzakelijk als vroeger
Maar wil je hier mee zeggen dat de AH ook niet zo interessant meer zal zijn in WoD?
Zou ik wel jammer vinden eigenlijk....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet voor mats , denk ik
Je kan bijna alles wel maken/krijgen in je Garrison ook al heb je de professions helemaal niet

Dus als BS/JC kan gewoon tailoring stuff maken.
Je bent wel beperkt in het aantal slots dat je ermee kunt vullen op je char.
Weet de nummers zo even niet

Deze is wel handig :

YouTube: Profession Buildings (Garrisons 101) - Warlords of Draenor

[ Voor 24% gewijzigd door Iusedto op 27-10-2014 12:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertDs1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

En dat je vanaf dat je thuis kwam tot een uur of 8 bezig was om 5 man te verzamelen voor SM.
En je er inderdaad vaak nooit kwam.
En de tijden dat Onyxia iedereen in SW neerhaalde.
De tijd dat je nog iemand tegen kwam in Elwyn forest waarmee je samen ging questen en je op het einde vroeg om elkaar toe te voegen aan friends.
Die eerste :X De gemiddelde groep die zo ontstond was kwalitatief dan wel beter, omdat je alle idioten op de server op een gegeven moment wel kende, maar toch...

Mijn eerste characters kon ik nog genoeg mensen vionden voor dungeons en groepsquests binnen zeer korte tijd. Maar naarmate men in vanilla meer met de endgame bezig was werd dat lastiger.

Om maar niet te spreken van die mensen die voor resist gear één boss in Maraudon nodig hadden. Je zag aan de dps al dat die gast na de elemental boss weg zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:25:
Niet voor mats , denk ik
Je kan bijna alles wel maken/krijgen in je Garrison ook al heb je de professions helemaal niet

Dus als BS/JC kan gewoon tailoring stuff maken.
Je bent wel beperkt in het aantal slots dat je ermee kunt vullen op je char.
Weet de nummers zo even niet

Deze is wel handig :

YouTube: Profession Buildings (Garrisons 101) - Warlords of Draenor
Je kan max 3 primary profession buildings neerzetten. Als je de profession niet hebt kun je niet de beste items maken, en minder daily cooldown mats maken.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:33:
[...]

Die eerste :X De gemiddelde groep die zo ontstond was kwalitatief dan wel beter, omdat je alle idioten op de server op een gegeven moment wel kende, maar toch...

Mijn eerste characters kon ik nog genoeg mensen vionden voor dungeons en groepsquests binnen zeer korte tijd. Maar naarmate men in vanilla meer met de endgame bezig was werd dat lastiger.

Om maar niet te spreken van die mensen die voor resist gear één boss in Maraudon nodig hadden. Je zag aan de dps al dat die gast na de elemental boss weg zou gaan.
Mensen die altijd vertellen hoe geweldig vanilla was vergeten dat nog wel eens, ik begon zelf een half jaar voor de burning crusade expansion en was lvl 60 3 maanden voor de release.

Mensen vinden voor dungeons? hah succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Hoop gedoe idd. Alleen Sunken Temple lukte nog wel omdat toen iedere class nog een class quest had daar.
Toen deed je nog zeker 1.5 uur over die dungeon ook :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Blitzdoctor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Je kan max 3 primary profession buildings neerzetten. Als je de profession niet hebt kun je niet de beste items maken, en minder daily cooldown mats maken.
Dus je moet hoe dan ook max level profession zijn wil je dingen kunnen doen?
Logisch uiteraard want anders zijn je profession`s ook waardeloos geworden.
Gelukkig ben ik bijna klaar met JC levelen :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
RobbertDs1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:49:
[...]
DIT!

Ik heb nog steeds een aantal vrienden van dat tijdperk in mn friendslist :) Was inderdaad mooi!
Maargoed, ik had toen ook bakker meer tijd die ik nu niet meer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:26
Haha, ja same here.... Of met 15 man UBRS in, en rustig een dikke 2 uur onderweg zijn, of met 10 man Stratholme in, voor een baron run.

Heb er goede herinneringen aan, maar denk dat er ook veel vooruitgang is geweest. Alleen de groupfinder tool al :) Maar, sweet memories... toen epic nog ECHT epic was :)

3ds fc: 4270-0926-7440

Pagina: 1 ... 7 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.