Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blitzdoctor schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:40:
[...]
Je kan max 3 primary profession buildings neerzetten. Als je de profession niet hebt kun je niet de beste items maken, en minder daily cooldown mats maken.
Klopt helemaal, maar dit zal voor de meeste mensen (non raiders en Alts) meer dan voldoende zijn.

Daarnaast is het zo dat als je twee primairy profs hebt je er drie additionele bij kan krijgen en dan heb je ook nog de mijn en fishing in je garrison.
Daarom denk ik dat men minder gebruik zal maken van de auction house.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Unigo schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:02:
Haha, ja same here.... Of met 15 man UBRS in, en rustig een dikke 2 uur onderweg zijn, of met 10 man Stratholme in, voor een baron run.

Heb er goede herinneringen aan, maar denk dat er ook veel vooruitgang is geweest. Alleen de groupfinder tool al :) Maar, sweet memories... toen epic nog ECHT epic was :)
Haha... vroegah toen alles beter was, zoals gisteren ... toen was het nog weekend 8)

Wat ik het meeste mis was een questline zoals voor de Warlock - Dreadsteed - of de Doomguard. Zoiets ben ik na vanilla/TBC nooit echt meer tegengekomen. Die huidige legendary questline is niet echt zo spannend of uitdagend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:56:
[...]

DIT!

Ik heb nog steeds een aantal vrienden van dat tijdperk in mn friendslist :) Was inderdaad mooi!
Maargoed, ik had toen ook bakker meer tijd die ik nu niet meer heb.
Ik heb toevallig afgelopen donderdag een x-realm raid gedaan met de mensen uit mijn eerste raiding guild. Die ik heb leren kennen tijdens het dungeon runnen in vanilla. Was een feest!

Ik speel echter alweer sinds WotLK met de core van mijn huidige groep (5 raiders en een hele hoop casuals die sinds wotlk in de guild zitten.), dus een permanente reunie zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Ik weet nog wel van vroegah in Molten Core....eigenlijk mijn eerste echte raid toen.
Oh man wat scheet ik eigenlijk in m`n broek om mee te gaan.
Zo bang om iets fouts te doen! Maar als je dan eindelijk de raid klaar had was de voldoening zo gigantisch groot. Dat gevoel en beleving gaan wij "oud" wower`s denk ik nooit meer meemaken in welke komende mmorpg dan ook. Zelfs al zou die MMO van blizzard zelf zijn....we zijn te verwend door die ervaring en kan echt nooit meer overtroffen worden naar mijn mening.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ghosty schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:12:
Ik weet nog wel van vroegah in Molten Core....eigenlijk mijn eerste echte raid toen.
Oh man wat scheet ik eigenlijk in m`n broek om mee te gaan.
Zo bang om iets fouts te doen! Maar als je dan eindelijk de raid klaar had was de voldoening zo gigantisch groot. Dat gevoel en beleving gaan wij "oud" wower`s denk ik nooit meer meemaken in welke komende mmorpg dan ook. Zelfs al zou die MMO van blizzard zelf zijn....we zijn te verwend door die ervaring en kan echt nooit meer overtroffen worden naar mijn mening.
Ik kwam er na een maand pas achter waarom iedereen zo veel gold had. Bleek dat van AH te zijn en ik was zelf een NE. (Ben begonnen 1 maand na de release) Heb ik heel het stuk van Ashenvale naar Ironforge gelopen zonder mount :'( Na die fout ben ik een stuk socialer geworden in-game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
RobbertDs1 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:15:
[...]

Ik kwam er na een maand pas achter waarom iedereen zo veel gold had. Bleek dat van AH te zijn en ik was zelf een NE. (Ben begonnen 1 maand na de release) Heb ik heel het stuk van Ashenvale naar Ironforge gelopen zonder mount :'( Na die fout ben ik een stuk socialer geworden in-game :p
Oh ja - die tocht door Wetlands als low-level en dan een hele string van Crocolisks achter je aan de hele tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Waywaith schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:51:
Klopt het dat dungeon finder nu alleen beschikbaar is op LVL85? Ben een nieuw mage'je (lvl 10 :+ ) aan het levellen. Staat er dat het pas op 85 beschikbaar is...
Er staat inderdaad at hij vanaf level 85 beschikbaar is. Ik zat ook al raar te kijken toen ik net begon met het levelen van mijn nieuwe Warrior. Maar vanaf level 15 was hij gewoon beschikbaar om een groepje te zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ioramus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:17:
[...]
Oh ja - die tocht door Wetlands als low-level en dan een hele string van Crocolisks achter je aan de hele tijd :)
Ja die tocht inderdaad :p En dan zag je higher level players staan lachen :p
Prx schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:22:
[...]

Er staat inderdaad at hij vanaf level 85 beschikbaar is. Ik zat ook al raar te kijken toen ik net begon met het levelen van mijn nieuwe Warrior. Maar vanaf level 15 was hij gewoon beschikbaar om een groepje te zoeken. :)
Zo zijn er wel meer errors, zo gaf een item dat ik kreeg van die pre-WoD quests aan dat ie pas beschikbaar was vanaf level 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over bugs gesproken: Gisteren niet langs Norushen gekomen in SoO.

De Titanic smash die tanks krijgen in de shadowrealm raakte de hele raid. Ineens 3 man van 100% naar dood instant. Kijk je in het log, zie je dat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net WoD pre-purchased en heb dus een 'gratis' lvl 90, zit er aan te denken om hier een Warrior van te maken. Ik heb momenteel al wel een lvl 68 warrior dus ik twijfel nog om deze dan maar verder te levelen…

Priest, Hunter en Rogue vallen af omdat ik deze al om en nabij de 90 heb, maar andere opties zouden een Druid of Paladin zijn (druid voor healen, pala voor tanken/dps) Mage, Shaman, Warlock en Monk begin ik niet meer aan; die classes vind ik geen reet aan. (allemaal rond de lvl 40) Ten slotte ben ik net met een verse DK gestart dus daar spendeer ik mijn gratis lvl 90 maar niet aan.

Weet alleen nog niet op welke server ik deze ga starten, op Haomarush heb ik alle classes al dus een keer op een andere server zou niet erg zijn. Mocht er iemand een guild weten die nog een casual lvl 90 kan gebruiken dan hoor ik het graag :) Server-type en faction maakt me niet uit zolang het maar een lekker drukke server is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:09

On_E

Housemusic

Wat ik nog het meeste mis van de Vanilla tijd is dat er echt een community op servers was.
Ik ‘’kende’’ veel karakters, Horde en Alliance, en je kreeg er ook echt een band mee zeg maar. Toen de realm-fora erbij kwamen was dat helemaal leuk omdat je die ene NE Rogue die je tijdens het levellen altijd lastig viel eens kon aanspreken, bleek nog een toffe gast te zijn ook. :P

Vanaf cross-realm PvP enzo is dat allemaal een stuk minder geworden en ondanks dat het een stuk makkelijker voor iedereen maakt (je hoeft niet meer eerst een uur te wachten voor je een instance kan doen) heeft het dus ook wel zijn mindere kanten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:41:
Net WoD pre-purchased en heb dus een 'gratis' lvl 90, zit er aan te denken om hier een Warrior van te maken. Ik heb momenteel al wel een lvl 68 warrior dus ik twijfel nog om deze dan maar verder te levelen…

Priest, Hunter en Rogue vallen af omdat ik deze al om en nabij de 90 heb, maar andere opties zouden een Druid of Paladin zijn (druid voor healen, pala voor tanken/dps) Mage, Shaman, Warlock en Monk begin ik niet meer aan; die classes vind ik geen reet aan. (allemaal rond de lvl 40) Ten slotte ben ik net met een verse DK gestart dus daar spendeer ik mijn gratis lvl 90 maar niet aan.

Weet alleen nog niet op welke server ik deze ga starten, op Haomarush heb ik alle classes al dus een keer op een andere server zou niet erg zijn. Mocht er iemand een guild weten die nog een casual lvl 90 kan gebruiken dan hoor ik het graag :) Server-type en faction maakt me niet uit zolang het maar een lekker drukke server is
Je kan de 68 anders boosten en dan heb je er 2 professions meteen bij max.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Proffesions heb je met 2x knipperen met je ogen zo op max in WoD..
Zou dan voor een nieuwe realm i.c.m. boost gaan.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:43:
Wat ik nog het meeste mis van de Vanilla tijd is dat er echt een community op servers was.
Teveel klachten van mensen met geen of weinig tijd die ook vonden dat ze bediend moesten worden daar ze hetzelfde bedrag per maand betalen.

Tja crossrealm en dungeonfinder hebben communities echt kapot gemaakt. Ik ken de meeste mensen uit mijn guild, maar daarbuiten heel sporadisch nog eens iemand, verder niemand, zelfs de guilds herken ik niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Derr_Hans schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:48:
Proffesions heb je met 2x knipperen met je ogen zo op max in WoD..
Zou dan voor een nieuwe realm i.c.m. boost gaan.
Dit.

Ik wilde perse een alliance character. Dus heb mijn boost gebruikt op m'n worgen op andere server. Alle flightpaths, first aid, proffessions, maar het belangrijkste: overal kunnen vliegen op 280%. Vooral dat vliegen scheelt zo ongelofelijk veel moneys op een nieuwe servert. Plus worgen is awesome imho.

Maatje heeft zijn worgen gefaction changed. Hij kon een badass orc warlock worden. Hij is een *pieeeeppppp* elf warlock geworden. Gemiste kans. Van de awesomess van een worgen naar de *pieepppp* van een blood elf. Ach als hij er maar gelukkig van wordt. Moving on.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
BE > Worgen.

Undead > all

Speel het liefst human :+

Ach ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Spacegoat über alles! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Die hebben wel een heel erg tof verhaal en hoe ze gekomen zijn en waarom en wie en wat.

Eigenlijk zijn hun de enige die echt justice verdienen tegen de Burning Legion.
Naaru <3
Outland <3

Orcs ? bah lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
ik verwacht gewoon dat we hierna weer tegen de burning legion mogen. invasie op 1 van de planeten overgenomen door de BL wellicht? Als een soort pre-emptive strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Undead ftw, al sinds ik ze kon spelen in WC3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orc female _/-\o_

Maar hangt ook van de klasse af.
Zelf zoek ik een mooie combo.

Tauren male pally
Orc female warrior
Orc female DK
Orc male shaman
undead male rogue
undead male priest
tauren male feral druid
troll male resto druid

[ Voor 86% gewijzigd door Iusedto op 27-10-2014 15:26 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Kaap schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:38:
Tauren > alles, puur vanwege oversized gear!
+1 [zelfs als ally speler].

Tis dat ik een goede guild heb met een lange geschiedenis want anders was ik zeker verder gegaan op mijn Tauren Shaman _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Bensel15 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:03:
ik verwacht gewoon dat we hierna weer tegen de burning legion mogen. invasie op 1 van de planeten overgenomen door de BL wellicht? Als een soort pre-emptive strike.
Dat hoop ik wel anders begin ik toch de hoop te verliezen we van het verhaal afwijken en het allemaal erg lang gaat duren.

Want Sargeras is toch wel de endboss

[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 27-10-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:22:
Orc female _/-\o_

Maar hangt ook van de klasse af.
Zelf zoek ik een mooie combo.

Tauren male pally
Orc female warrior
Orc female DK
Orc male shaman
undead male rogue
undead male priest
tauren male feral druid
troll male resto druid
Zeker met de nieuwe models. Ik ben echt blij verrast dat mijn orc female shammy nog toffer is geworden. imho. Ik zou het kunnen linken, maar me transmog zit nog niet op me huidige gear.. Vanavond maar ff doen :)
Verder heb ik een tauren male guardian druid. troll male mage. goblin male hunter. Ik ben nog aan het twijfelen voor mijn 5de class. Ik hoop ooit nog plezier te krijgen in paladin. Maja, tot die tijd, word het zoeken. Ik vind panda's ook tof, maar heb al een shammy, mage en huntard. Priest is niet mijn ding, fatbellyrogue is ook wel tof, maja, rogue is niet echt mijn ding. Warrior veel plezier mee gehad, 70 panda warr, maar lijkt kwa speelstijl op een guardian druid zonder flight form. Panda monk heeft iedereen en hun moeder al. Dus tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelf mis ik nog een echte caster als mage of warlock. (heb nog een boost over)
Liefst neem ik dan een female orc maar een male goblin mage lijkt me wel grappig om te hebben.
Keuzes :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:59:
Zelf mis ik nog een echte caster als mage of warlock. (heb nog een boost over)
Liefst neem ik dan een female orc maar een male goblin mage lijkt me wel grappig om te hebben.
Keuzes :)
Ben zelf helemaal gek van Goblins :)
Zo erg zelfs ik al meerdere racechanges betaald heb;
- Male Tauren Shaman > Goblin (nog uit de tijd dat je enkel tauren shamans kon!)
- Male Tauren Warrior > Goblin, heerlijke kleine plate wreckingball
- Female Blood Elve Mage > Goblin
- Male Undead Priest > Goblin
- Boosted Goblin Lock :P
En nog jammer dat ik mijn female troll druid nog om kan zetten :P

Al zit ik redelijk dicht te kijken of mijn warrior niet toch naar male orc kan.. mijn Asscandy's steken altijd een meter in de grond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Predje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

- Male Tauren Shaman > Goblin (nog uit de tijd dat je enkel tauren shamans kon!)

Al zit ik redelijk dicht te kijken of mijn warrior niet toch naar male orc kan.. mijn Asscandy's steken altijd een meter in de grond :P
Dude :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Tsja, WoW is een game die iedereen op zijn eigen manier beleeft en leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Predje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:19:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://makeameme.org/media/created/Goblins-Goblins-Everywhere.jpg

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb zelf:
4 Draenei (Female, Priest, Warrior, DK en Shaman)
3 Gnomes (2 Female Priest, Lock en 1 Male Mage).
2 Nelfs (Female Priest en Male Druid)
1 Human (Female Paladin)
1 Panda Female (Monk)

Het is dat race change zo prijzig is, anders was mijn Nelf male een Female geworden, paladin een Draenei en de Monk een Dwarf Female (Zien er goed uit na de nieuwe models).

Dus laat ik het maar zo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 27-10-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gnomes!

Gnome male mage
Gnome male rogue
Gnome female warrior
Gnome female priest
Gnome female warlock
Gnome female DK
Gnome female monk

En dan een paar dwarves.

Dwarf female shaman
Dwarf male hunter

Enige reden dat ik geen druid heb is omdat er geen dwarf of gnome mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Undead Male Mage
Undead Male Priest
Humand Male Pally

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gnomes!
Lol, ik heb dit weekend chars(4x) een server change plus faction change gegeven omdat ik absoluut geen Gnomes in mijn Garrison wil.
Maar weer terug naar Horde :)

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 27-10-2014 16:42 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Mektheb schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:38:
Undead Male Mage
Undead Male Priest
Humand Male Pally
Had jij niet een warlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Iusedto schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:39:
[...]

Lol, ik heb dit weekend chars(4x) een server change plus faction change gegeven omdat ik absoluut geen Gnomes in mijn Garrison wil.
Maar weer terug naar Horde :)
Ook weer... dude :S

Ik twijfel al om me Mage te switchen naar de ally side, wat 32 euro zou kosten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Wou niet dat mijn priests allemaal het zelfde er uit zien vandaar een Nelf Priest.
Female Humans zijn die wapens gewoon te groot.

Maar Draenei Females en Gnomes zijn toch wel mijn meest favorite classes.

Reden dat ik 2 Druids heb is omdat ik alle healing classes wou hebben en Druid met Mining en Herb + Shadowmelt = Win.

Panda, was nieuw en wel geinig maar achteraf past er geen enkele mog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Predje schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:44:
[...]

Had jij niet een warlock?
Ja klopt

Ergens een account met een undead lvl 80 warlock op bladefist
Maar speel ik nooit op.

Heb 3 accounts, maar speel maar op 1 account met de genoemde char's.
Die andere accounts komen nog uit de tijd dat je niet met 1 account horde en ally op 1 server kon hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 27-10-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Ziezo. :Y) Gereed voor WoD! :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NKb3ZZz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 22:48
WTF zit gewoon in een battlenet queue....
Er staat minder als 1 minute wacht tijd. Yeah right, zit nu al 3 min te wachten 8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Ryatzu op 27-10-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 10:42
ik zit al 6 mins in die queue....

enne ik EIS TAUREN MAGES EN ROGUES

verder zijn al mn chars Tauren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik moet nog 18 minuten :(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

pff, 26 hier. Is dit allemaal door die pre-patch?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Staat nu een bericht bij dat ze problemen hebben met de auth servers. Estimated wait loopt wel sneller dan ie aangeeft, ik moet sinds mijn vorige bericht nog 5 minuten wachten.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet niet wachten, gewoon "wow.exe" opstarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Bnet problemen: best om wow zo op te starten en nietvia die battlenet client ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Zucht, na 30 minuten mocht ik eindelijk, error dat ie niet kon inloggen. Begint ie weer gewoon opnieuw met 30 minuten...

laat maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Mis ik iets? Is er opeens iets nieuws te doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:29
als je in de battle.net app op play drukt nij WoW kon ik gewoon inloggen in WoW zelf. Je moet alleen wel je wachtwoord dan invoeren en evetueel token

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Via battle.net app 10m wachten. Via wow.exe: Instant access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wat is er vandaag dan ineens anders? Die pre-patch was er toch al even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
Ook een beetje raar dat het de bnet launcher is en niet wow zelf. Maar goed, gewoon wow.exe opstarten en je shortcut het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

We are aware of an issue affecting our authentication servers, which may result in slow or failed login attempts. We are currently investigating the cause and will provide updates as they are available. Please follow @BlizzardCSEU_EN on Twitter for further updates.
En ook via us.battle.net
We’re planning to release a patch tomorrow that will bring the live game up-to-date with the version currently being tested on the beta realms. This includes a number of fixes and changes to address issues we've identified since the release of 6.0.2, as well as remaining assets and content to prepare for the launch of Warlords of Draenor. As we've done in prior expansions, our plan is to not require a launch-day patch, and have a smooth transition to the new expansion in North America at midnight Pacific on November 13.

[ Voor 56% gewijzigd door junglebeast op 27-10-2014 22:45 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Ik denk dat die queue ook deels kwam doordat alle niet-gesubscribde mensen (waaronder ik) gister een emailtje kregen: *TRY WOW 7 DAYS WITH THE NEW PATCH*. Best wel awesome, want ik was eigenlijk aan het twijfelen om nog te subscriben voordat WOD kwam om te kijken of ik al die nieuwe balances enzo wat vind.

Moet zeggen dat ik tot nu toe weinig verschil heb gezien, behalve dat alle nummertjes lager zijn. Geen nieuwe talents ofzo :(.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
po1son schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:15:
Ik denk dat die queue ook deels kwam doordat alle niet-gesubscribde mensen (waaronder ik) gister een emailtje kregen: *TRY WOW 7 DAYS WITH THE NEW PATCH*. Best wel awesome, want ik was eigenlijk aan het twijfelen om nog te subscriben voordat WOD kwam om te kijken of ik al die nieuwe balances enzo wat vind.

Moet zeggen dat ik tot nu toe weinig verschil heb gezien, behalve dat alle nummertjes lager zijn. Geen nieuwe talents ofzo :(.
Weinig verschil? :o Classes zijn veranderd, sommige dusdanig veel door het opschonen van de spellbooks. Stats zijn veranderd naast de squish. Mastery van bijvoorbeeld shamans is veranderd. Tuurlijk is alles broken as f$%# op dit moment, maar ik vind wel degelijk dat er dingen veranderd zijn.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Nog mensen hier de vakantie hebben achter de uitbreiding? Ik heb zelf de vrijdag vakantie genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RobbertDs1 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:01:
Nog mensen hier de vakantie hebben achter de uitbreiding? Ik heb zelf de vrijdag vakantie genomen.
Ik probeer nog een week vrij te regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas geen dagen meer over dus ik zal het van de avonden moeten hebben :)
Nog 2,5 weken

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik hoop alleen dat het vrijdag wat speelbaar is. Op de dag zelf vakantie nemen doe ik niet meer. Bij WotLK ooit eens gedaan tegen dat je kan spelen is het middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 13:10
Heb het geluk de hele week vrij te kunnen krijgen. Twijfel nog wel welke char ik als eerst ga levelen.

Resto druid lijkt me wat lastig ivm trage progressie als healer?
Blood DK lijkt me dan wel mooi om overal enigzins snel doorheen te kunnen levelen
Rogue met stealth kan handig zijn om het op te nemen tegen allys!

wat is jullie advies?

Staat jullie keuze al vast?

bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga proberen mijn Pally als 1e te levelen als mijn nieuwe main, maar aangezien ik holy ben verwacht ik of in een groepje te gaan of alleen maar dungeons te doen.

Liefst niet, wil natuurlijk de wereld zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste char zal een druid zijn (feral) want daar ben ik in de beta helemaal verliefd op geworden.
Daarna heb ik geen idee maar moet kiezen tussen ele shaman, warrior, ret pally of frost DK :)

Tzt zullen ze allemaal geleveled gaan worden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
Ik heb de vrijdag vrij genomen. Donderdag kijk ik het wel even aan en ga ik gewoon werken. Dan krijgt blizzard de kans om grote bugs eventueel te fixen, dan is er info over quests beschikbaar op wowhead indien nodig en als er launch problemen zijn en/of login issues dan zijn ze vast weg op donderdagavond en vrijdag.

Mage mag eerst levelen, beetje samen met paladin om rested proberen te gebruiken waar mogelijk en ze zo snel mogelijk eerst naar 92 voor garrison en later naar 96 voor level 2 garrison krijgen. Aangezien je daar bepaalde quest lines voor nodig hebt ga ik ook veel questen en niet alleen dungeons doen. Alleen voor de dungeon quests denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Bij mij zal het men main Rogue worden. Ik was hem in MoP helemaal beu maar sinds 6.0 niet meer.
Inderdaad zo snel mogelijk naar lvl 92, Garrison bouwen en hopelijk al een dungeon en dan denk ik dat de vrijdag wel ver om is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Levelen duurt naar verwachting 1 uur per level. Er zijn al guides beschikbaar van mensen die in 5.5 uur op beta naar 100 geleveld zijn met overal de optimale route etc. Zie bijv. http://www.elvinelol.com/forums/showthread.php?1405.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
IntToStr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:41:
Levelen duurt naar verwachting 1 uur per level. Er zijn al guides beschikbaar van mensen die in 5.5 uur op beta naar 100 geleveld zijn met overal de optimale route etc. Zie bijv. http://www.elvinelol.com/forums/showthread.php?1405.
Dat is wel heel erg kort :(
Ik ben zelf meer van op men gemakje levelen de eerste keer. Alles rustig even bekijken en doen. Quests lezen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RobbertDs1 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:42:
[...]

Ik ben zelf meer van op men gemakje levelen de eerste keer. Alles rustig even bekijken en doen. Quests lezen enz.
Mooi meer tijd voor de echte content op level 100 dus :+

En zo level je je alt ook nog is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zo, gisteren een raid gedaan en daardoor friendly geworden met Shado-Pan Assault, dat was even een zooitje nieuwe armor ophalen. :)

Alleen nog steeds geen nieuwe wapens, ben echt op zoek naar een MH en OH Sword die ik op niet al te moeilijke manier kan krijgen zodat ik iig klaar ben voor solo PvE straks in WoD.

Heb nu daggers maar die zijn met een combat build toch wat minder en in mijn eentje met een Backstab build rondlopen schiet ook niet echt op tijdens questen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik begrijp niet waarom mensen in 5.5 uur alle nieuwe content willen skippen en direct een dungeon in willen.

Ik ga gewoon lekker me character levelen, om mee heen kijken, garrison bouwen, hopen dat kale Thrall weer een bad-ass rol krijgt etc.

Maar 1 level per uur lijkt me placeholder voor de beta. Dat doe je nu ook in pandaria. Dus ik hoop dat het wel iets langer word :)

Verder ga ik mijn guardian druid(s) als eerste levelen. Ik ben erg fan van de druid speelstijl, ik hou van tanken, insta flight (travel tot 5.1). Er is een rede dat ik mijn alliance chararter ook een druid gemaakt heb :)

M'n tweede class zal m'n shaman zijn. Puur vanwege: Shaman = horde = orc = dreanor. Plus die is Skinning/LW. Daarna zie ik wel wat ik ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat zijn allemaal dingen die ik op level 100 wel doe en ga doen, ik wil het liefst snel mogelijk high level zijn en dan ga ik rustig alles bekijken en rustig alles doen en zoeken wie wat geeft en dropt en mounts etc.

Ik heb niet een bepaalde manier, maar doe gewoon waar ik zin in heb om level 100 te worden.
En dan zie ik wel wat ik doe ik kies meestal 1 faction en daar begin ik dan afhankelijk van de rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ga zo snel mogelijk questen en dan mogelijk verdwaald raken en quests niet snappen waardoor ik weer achter loop en zal denken, mijn tijd komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wat WoD betreft zie ik het allemaal wel, heb iig geen haast om lvl 100 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:55:
Dat zijn allemaal dingen die ik op level 100 wel doe en ga doen, ik wil het liefst snel mogelijk high level zijn en dan ga ik rustig alles bekijken en rustig alles doen en zoeken wie wat geeft en dropt en mounts etc.

Ik heb niet een bepaalde manier, maar doe gewoon waar ik zin in heb om level 100 te worden.
En dan zie ik wel wat ik doe ik kies meestal 1 faction en daar begin ik dan afhankelijk van de rewards.
Wil mijn main ook ASAP op 100 hebben. :p Ik geef niets om questing haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Maar dan mis je die awesome quests like: "the girls went off to do girl stuff" en "i would like a kiss, aaaaaaaaaaaah" en "i'm back you DOOKERS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Heb nu een priest en mage op level 90. Heb eigenlijk een beetje genoeg van casters. Sinds vanilla zijn dit mijn twee mains. Een paar dagen geleden mijn level 60 warrior eens opgepakt. Nu nog een paar levels te gaan (87) en dan nog even snel wat gear meenemen zodat ik met het levellen wat minder probleempjes heb. Ik vind het een leuke verandering - van subtiele chars als een priest naar een brute warrior. Time for a change! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hoe eerder ik een heroic dungeon doe, hoe beter! Let the gear collecting begin :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

hmr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:39:
Hoe eerder ik een heroic dungeon doe, hoe beter! Let the gear collecting begin :D
zucht... daar gaan we weer }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
't is goed dat er voor ieder wat wils is. Ik ben zelf ook benieuwd naar de nieuwe areas en hoop dat de dungeons (in ieder geval op HC mode) meer uitdaging geven in het begin. Het zou ook mooi zijn als er weer eens een echte lange questline kwam - die ook uitdagend is en niet zo "grindy".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Adimeuz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:36:
Heb nu een priest en mage op level 90. Heb eigenlijk een beetje genoeg van casters. Sinds vanilla zijn dit mijn twee mains. Een paar dagen geleden mijn level 60 warrior eens opgepakt. Nu nog een paar levels te gaan (87) en dan nog even snel wat gear meenemen zodat ik met het levellen wat minder probleempjes heb. Ik vind het een leuke verandering - van subtiele chars als een priest naar een brute warrior. Time for a change! :)
Heb ook altijd casters gespeeld (m.u.v. tijdje enh sham in BC raids).
Van achteraan staan casten naar vooraf lopen meppen is een giga verschil.
Ik vind warrior heerlijk spelen! Charge en heroic leap mis ik sindsdien op iedere andere char!

Moet zeggen dat ik gister toch weer een avond op de frostmage gespeeld heb. En na even wennen aan de veranderingen geniet ik er toch wel weer van! Wat veel dmg doen die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbertDs1 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:42:
[...]

Ik verwacht niet veel nieuws en bijzonders van de quests, kill x van mob y, deliver y naar x, beetje hetzelfde als altijd dus.

Dus verstand op nul en asap naar level 100 om aan endgame te kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55
Het gaat hem meer over de inhoud van de quests vin ik :p
Kill x mob etc is normaal en niet erg maar er is een verschil tussen 15 van een soort misvormd konijn dood moeten doen omdat ze een wortel van een panda gestolen hebben of 15 orcs moeten doden die je kamp willen vernietigen ofzo :p Het gaat hem ook allemaal een beetje rond het thema vind ik ^^
Je moet het gevoel hebben dat je iets betekent en niet dat je een slaveboy bent van een panda boer haha :D
Was ook best grappig toen cataclysm uitkwam, ging je van de lich king dood doen naar beertjes uit een boom halen en hertjes redden etc XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Elim schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:52:
Het gaat hem meer over de inhoud van de quests vin ik :p
Kill x mob etc is normaal en niet erg maar er is een verschil tussen 15 van een soort misvormd konijn dood moeten doen omdat ze een wortel van een panda gestolen hebben of 15 orcs moeten doden die je kamp willen vernietigen ofzo :p Het gaat hem ook allemaal een beetje rond het thema vind ik ^^
Je moet het gevoel hebben dat je iets betekent en niet dat je een slaveboy bent van een panda boer haha :D
Was ook best grappig toen cataclysm uitkwam, ging je van de lich king dood doen naar beertjes uit een boom halen en hertjes redden etc XD
Vergeet de trampoline bij die boom niet ;) Bounce !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Kaap schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:49:
[...]

Ik verwacht niet veel nieuws en bijzonders van de quests, kill x van mob y, deliver y naar x, beetje hetzelfde als altijd dus.
Die zulen er zeker ook tussen zitten maar om zoveel mogelijk van het verhaal mee te nemen is het leuk om die quests te done (op je main - voor ALTS rush ik er ook gewoon doorheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik probeer het juist andersom te doen: rush op main en later nog quests doen als ik dat nuttig acht en op alts wat rustiger aan om het goed te bekijken.

Al blijkt in de praktijk vaak dat alts ook een rush doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waywaith schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:41:
[...]

zucht... daar gaan we weer }:|
Wat is er dan?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Iedereen om je heen sweet loot zien ontvangen en jij maar wachten en wachten... en wachten totdat eindelijk die ene drop komt... the horror... maar dan toch doorgaan 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Waywaith schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

Iedereen om je heen sweet loot zien ontvangen en jij maar wachten en wachten... en wachten totdat eindelijk die ene drop komt... the horror... maar dan toch doorgaan 7(8)7
True that! Maar ik ben blij dat er weer een uitdaging aankomt, nieuwe raids, nieuw BG's etc.. was zo klaar met MoP en de easy epics.

Gief back tbc ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Waywaith schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

tja...hoort bij de rng he :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sinds korte tijd dus weer begonnen, vermaak mij kostenlijk!

Ik zat nog in Cataclysm blues en WotlK epics maar inmiddels is mijn ilvl 502 geworden en heb ik de Halls of Lightning raid doorlopen. Geweldig om tegen de Zandalari te mogen. Trollen hebben een speciaal plekje in mijn hart lorewise. (ik speel zelf human :P )

Ik wil SOO nog doen voor WoD maar dat wordt denk ik te krap. Moet nog wat omhoog in ilvl bijvoorbeeld (Timeless Isla kan mij daarbij helpen).

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Tja, m'n mage heeft nu ilvl 580+, maar nog steeds 2 normal (oude flex) trinkets :S

Bijna al m'n gear is mythic, alleen 2 heroic warforged items en dan dus die 2 trinkets. Elke boss die trinkets dropt op heroic en mythic altijd een coin gebruikt, maar nooit een trinket gezien.

Gelukkig is m'n mage verder echt epic skilled als het op /roll aankomt :p Gisteren ook weer 2 mythic tier pieces gewonnen, een ervan met 100 tegen een 98 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mijn ilvl is van 483 naar 503 gegaan in minder dan een week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Na 2 jaar niet gespeeld te hebben ben ik ook weer beetje begonnen. Ga het niet meer zo spelen als vroeger, dat was echt dodelijk.

M'n druidje verhuisd en faction change gedaan, loop nu als Worgen druid chick rond. Naar 90 geholpen, in een guild bij een vriend, maar echt druk is het niet meer.

Loop nu een beetje op Timeless Isle te kloten, wat niet echt soepel loopt. In je eentje doe je daar ook niet heel veel, als je de lvl 90 elites niet plat krijgt. Ja, die paarse vogels, maar daar houd het wel mee op. Maar wtf, hoe high was die Blizz dev toen hij die kikkers maakte daar!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
On_E schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:45:
Mijn ilvl is van 483 naar 503 gegaan in minder dan een week. :)
2 dagen van ilvl 483 naar 515 en nu op 524 na een week. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Mektheb schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Dus er is nog kans voor mijn warrior als ik die +- donderdag op level 90 heb? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Het kan heel snel gaan zeker als je wat vrienden/guildies hebt die mee gaan raiden. Zo kon ik zondag mee met Garrosh HC met mn 538 illvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mektheb schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:47:
[...]

Altijd baas boven baas he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik doe me best en heb nog lang niet de dingen die ik echt wil ! :D.

Maar goed heb ook geluk dan denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het viel me trouwens op dat je niet via de PvP tool een BG uit kan kiezen maar dat je er hooguit 2 weg kunt laten uit de hele reeks..

Ik wil eigenlijk alleen AB en WSG doen, worden die uberhaupt nog gespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03 06:46
Na 1,5 jaar ook mijn account maar weer eens geactiveerd. 4 lvl 90's maar is ff wennen nu de spellbooks wat leger zijn. Wat is beter voor healen: holy pally of resto druid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Kapteynn schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:51:
Het kan heel snel gaan zeker als je wat vrienden/guildies hebt die mee gaan raiden. Zo kon ik zondag mee met Garrosh HC met mn 538 illvl :)
Moet makkelijk gaan. Ik ging deze week mee als 540 feral in een HC raid. Alleen op Paragons ging het mis. En die hebben ze met 6 man (van de 22) gekilled. :)

Ben de afgelopen 2,5 week (mede door die HC raid) van 524 naar 558 gegaan. En natuurlijk de frogs...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Pagina: 1 ... 8 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.