Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Zal ook nog ff wat gaan "Froggen". Nadeel is dat via de premade groups je met 540 ilvl oid niet erg gewild bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Met al m'n quest greens uit MoP zit ik op het moment maar op iLvl 385, dus kan allemaal erger... sla nog geen deuk in een pakje boter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
DizzyWeb schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:22:
Met al m'n quest greens uit MoP zit ik op het moment maar op iLvl 385, dus kan allemaal erger... sla nog geen deuk in een pakje boter ;)
Op timeless ben je zo op 450, ook met de 3 items van ilvl 510 van de pre-wod quests zit je daar zo.
En dan een paar keer LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Met een beetje doorzettingsvermogen en geluk moet je inderdaad binnen een week op boven de 510 ilvl uit kunnen komen. Ik ga er in ieder geval voor haha! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik vanavond met mijn kersverse lvl90 Warrior maar eens op Timeless Isle ga rondneuzen. Voor de rest ga ik me denk ik vooral weer bezig houden met achievements :)
Net al een beetje door de lijst gekeken en er zijn zo al een stuk of 10-15 achievements die ik met een avond of twee compleet kan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Kapteynn schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:20:
Zal ook nog ff wat gaan "Froggen". Nadeel is dat via de premade groups je met 540 ilvl oid niet erg gewild bent.
Gewoon op TI beginnen met killen en dan krijg je vaak toch wel een invite ^^ Moet je alleen niet van die dicks rond hebben huppelen. Gister ook even een poging gedaan, maar redelijk rap opgehouden. Het was zo teringdruk met 2 groepen alliance en 2 groepen horde. 1 alliance groep vond het nodig om op spawnpoints van frogs aoe neer te leggen en daarmee dus alles te taggen terwijl ze al een redelijk groot stuk hadden met een flinke respawnrate. Horde vind het vervolgens noodzakelijk om hun gebied uit te breiden door alliance af te maken. Uiteindelijk heb ik zelf op een ienieminiestukje gestaan om heen en weer te gaan tussen 2 frogs, maar ook daar vond horde het nodig om je het leven zuur te maken. Op dit soort momenten mis ik een pve-server :'( Aah well, er zijn ergere dingen ^^

We hebben afgelopen donderdag heel SoO Hc gecleared dus we hebben vanavond een fresh run met alts op de planning staan. Mijn monk voelde te squishy aan met 520ish ilvl, dus van het weekend iets meer tijd gestoken in mijn warrior. Die zat deels al wel redelijk in de gear, maar toch ook nog een paar crappy items. Uit UBRS een ring en hands gehaald, trinket van de shadopan en nog een ring van Horseless Headman. Daarmee staat mijn ilvl op 543 en dat moet ruimschoots voldoende zijn voor SoO Hc. Gelukkig genoeg coins om met 20 mogu runes SoO in te gaan, dus dat komt helemaal goed.

Nu ik weer tijd heb gespendeerd op mijn warrior merk ik toch hoe tof de class is als tank. Ik denk dat die als eerste alt geleveld gaat worden zodra mijn Blood DK de 100 aantikt. Daarna zal het gaan tussen mijn brewmaster monk, resto/ele shaman of feral druid. Al heb ik het vermoeden dat het naast mijn Blood DK toch zal gaan tussen warrior tank en resto shaman als primary alt. Al kijk ik het meest uit naar mijn warrior. Ik ben denk ik gewoon teveel verliefd geworden op tanken :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Frog group vinden is vaak geen probleem. Ging me meer om een SoO HC group :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Kapteynn schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:38:
Frog group vinden is vaak geen probleem. Ging me meer om een SoO HC group :)
Ah, de zin was zo geformuleerd alsof je het had over premade frog groups in plaats van SoO Hc group ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Kan iemand mij vertellen waarom Frogs ineens zo populair zijn? Wat moet iedereen ineens met Timeless coins? Of droppen ze nu ook wat anders moois?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Amras schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:39:
Kan iemand mij vertellen waarom Frogs ineens zo populair zijn? Wat moet iedereen ineens met Timeless coins? Of droppen ze nu ook wat anders moois?
Coins voor upgraden van gear en voor het halen van mogu runes zodat je weer extra rolls hebt in SoO voor gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet onmiddelijk in hoe mijn van ilvl 512 naar pakweg 540 te brengen mij gaat helpen in WoD. Het levellen zal iets vlotter gaan en je moet minder snel gear wisselen maar dan nog. Toch een paar mechanics waar ik al even op zit te wachten die er eindelijk inkomen:
  • Nieuw Lootsysteem -> Ik ben fan! Zelfs al krijg ik geen items, liever iemand van de group die nuttige items krijgt dan dat alles gevendored / gedisenchant moet worden.
  • Garrisons -> Zalige timesink voor mij, beetje klooien met professions en eindelijk het systeem eens uitgediept! Beetje tijd gestoken in het lezen van verschillende guides / info en ben uitgekomen op een mooie build voor mij persoonlijk van het Garrison.
Reputation-grind zal er -spijtig genoeg- nog steeds inzitten maar dat gaan we vanaf nu ook maar maxen op 1char en niet meer proberen 2chars maxed te krijgen. Ondervonden in Cata / MoP dat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 07:40
Amras schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:39:
50 coins = 1 upgrade van een item. Iedereen wil die dingen nu dus hebben... Met die frogs farm je als het meezit tussen de 1000 en 1500 coins in een uur als je een redelijke groep hebt.

Elke alt en elke offspec van mensen is dus fully 4/4 upgraded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Adimeuz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:32:
Met een beetje doorzettingsvermogen en geluk moet je inderdaad binnen een week op boven de 510 ilvl uit kunnen komen. Ik ga er in ieder geval voor haha! :)
Ik heb zaterdag mijn alliance druid naar 90 geboost. Iron Horde invasion quest gedaan, alle kistjes op timeless. 1 LFR Last Stand of Zandalari. Daarna wat frog farm voor 20k coins en een wapen. Geld uitgeven voor 520 gear bij de shadopan (door 1 LFR run ben je als het goed is friendly). Zat in 1 avond op 516. Tip: Gebruik de gegarandeerde burden of eternity op shoulders/helm er is namelijk wel een 520 chest van shado pan, maar geen helm en geen shoulders. Per saldo verhoog je zo je iLevel.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
OWh dat wist ik niet, dan ga ik dat ook maar is doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Gister maar weer eens op mn (boosted) mage gelogd. Was in een avond van 490 -> 520 ilvl (mede door de Garrosh Heirloom staff van mn main :p).

Ik had gister 10k coins uitgegeven aan keys voor die chests, en nu lees ik dat je je items kan upgraden met die dingen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Thommes schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:07:
Na 1,5 jaar ook mijn account maar weer eens geactiveerd. 4 lvl 90's maar is ff wennen nu de spellbooks wat leger zijn. Wat is beter voor healen: holy pally of resto druid??

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Mik! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:39:
[...]

Ah, de zin was zo geformuleerd alsof je het had over premade frog groups in plaats van SoO Hc group ^^
Zie het ook inderdaad, had iets duidelijker gekunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Is er ook zo'n comparison voor melee dps en voor ranged dps te vinden? Zit nu op werk en kan zelf niet echt lekker browsen. Ik wil ivm een mage overschot in de groep misschien rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

hulkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:44:
[...]

Is er ook zo'n comparison voor melee dps en voor ranged dps te vinden? Zit nu op werk en kan zelf niet echt lekker browsen. Ik wil ivm een mage overschot in de groep misschien rerollen.
Preacher heeft een ranged DPS video laatst uitgebracht, melee zal vast volgen :)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 19:11
Hmm ok, mijn main had nog zat van die Lesser Charms, dus upgraden van gear was redelijk snel gebeurd. Alts gearen vind ik nu niet meer zo nuttig met WoD op de stoep, dus dan zijn Frogs voor mij niet erg interessant.

Bedankt voor de info allen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mik! schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:36:
[...]

We hebben afgelopen donderdag heel SoO Hc gecleared dus we hebben vanavond een fresh run met alts op de planning staan. Mijn monk voelde te squishy aan met 520ish ilvl, dus van het weekend iets meer tijd gestoken in mijn warrior.
Kan zo mijn main meenemen, dan zal de monk geen probleem "mogen" zijn.

Gister WoW herinstalleren, en wat addons weer op zijn plek zetten.
De SavedVariables map waar de profiles zitten filteren met alleen de addons die ik nog gebruik en terug zetten.

Had daar nog niet eerder opgeruimd maar wat zaten er veel files in van addons die ik al Jaren niet meer gebruikt. UI is iig weer in de staat zoals ik hem had op een paar addons na die ik toch al van plan was om te wisselen/verwijderen.

WoW is er iig nog niet mee gestopt, maar of mijn wow crashes opgelost zijn zal ik vanavond wel zien met de raid. Gebeurde voor namelijk in-combat (ook wel out of combat maar niet zo vaak) en extra vaak op mijn Gnome priest om een of andere manier.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
pryth schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:42:
Ik had gister 10k coins uitgegeven aan keys voor die chests, en nu lees ik dat je je items kan upgraden met die dingen! :(
Dat zijn andere coins ;) Je hebt lesser coins, die gebruik je voor upgraden. En dan heb je de timeless coins welke je kunt gebruiken voor die chests.
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:54:
Kan zo mijn main meenemen, dan zal de monk geen probleem "mogen" zijn.
Nah, het voelt gewoon niet helemaal fijn. Ik vind het een toffe class, maar ik bekijk die wel weer in WoD. Mijn warrior daarentegen is gewoon O+ Het voelt allemaal beter, de class klopt gewoon. En daarmee weet ik gewoon zeker dat ik SoO kan clearen.

[ Voor 36% gewijzigd door Mik! op 28-10-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

van die timeless heb ik er echt iets van 190.000 ofzo :P lesser coins ook al redelijk wat :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
mrsar schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:15:
van die timeless heb ik er echt iets van 190.000 ofzo :P lesser coins ook al redelijk wat :)
Wut? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

en nog ben ik niet exalted :( ben er nu paar weken mee bezig maar groepen schieten niet altijd op :P ow en misschien zou ik meer online moeten zitten :P en gaat best rap hoor met die timeless coins,je zit zo op de 100k

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 28-10-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
hulkie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

50 coins = 1 upgrade van een item. Iedereen wil die dingen nu dus hebben... Met die frogs farm je als het meezit tussen de 1000 en 1500 coins in een uur als je een redelijke groep hebt.

Elke alt en elke offspec van mensen is dus fully 4/4 upgraded.
Waar kun je die items nu upgraden dan? Misschien ook maar eens naartoe gaan :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
@healers video: die gast kan soms leuk praten, maar hij maakt vooral filmpjes over zijn eigen mening, niet objectief over welke class/spec daadwerkelijk beter is

En upgraden kan in de shrine bij transmog en reforge gasten achter de bank (voor alliance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

IntToStr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:46:
@healers video: die gast kan soms leuk praten, maar hij maakt vooral filmpjes over zijn eigen mening, niet objectief over welke class/spec daadwerkelijk beter is

En upgraden kan in de shrine bij transmog en reforge gasten achter de bank (voor alliance)
Die upgrade bij Transmog is weg bij mij. In ieder geval eergister was die pleite.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55
In de Shrine kan je altijd terecht voor upgrading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:15:
190.000 o0

Heb op mijn main toen die trinket van 35k gehaald, toen had ik er wel weer genoeg van.
Mijn alts hebben dan ook ruim onder 10k van die coins.

[ Voor 39% gewijzigd door Derr_Hans op 28-10-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Zelf heb ik een hekel aan froggen, dus gaan ze bij mij ook niet zo snel. Moet ook eerlijk zeggen dat ze op Shadowsong niet zo happig zijn op mensen die in hun uppie gaan farmen. Kreeg een redelijke scheldpartij richting mijn hoofd toen ik daar alleen stond. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:54:
190.000 o0

Heb op mijn main toen die trinket van 35k gehaald, toen had ik er wel weer genoeg van.
Main Tank heeft main hand en shield daarvandaan.
Monk draagt een van de fist weapons
Hunter draagt de gun

Ik heb aardig wat timeless coins zitten farmen en spenderen zo :') ..
Was het zat dat ik geen drops kreeg en nog steeds met een blue weapon aan het tanken was.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

190.000 o0

Same :)
Ik blijf daar tot 10K , koop 2 handed weapon en ben dan weg.
Vind het een van de stomste en saaiste dingen ooit geïmplementeerd in WOW , maar dat is dan weer een persoonlijke mening ;)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:46:

En elke healer vult weer een andere rol in, zo'n video zegt inderdaad niet zo veel.
Disc vult een andere rol in dan Holy priest en Holy priest weer andere rol dan een Holy Paladin.

Healing roles komen weer een beetje terug in Mythic daar waar healing roles in 10man weinig zin had met 2 healers.
Iusedto schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Same :)
Ik blijf daar tot 10K , koop 2 handed weapon en ben dan weg.
Vind het een van de stomste en saaiste dingen ooit geïmplementeerd in WOW , maar dat is dan weer een persoonlijke mening ;)
Ben niet zo'n "grinder", zelfde met die Cloak quest.
Mijn alts hebben die eerste Q opgepakt, want het is toch 9g of zo en achter shrine ^^

Maar verder stappen heb ik meteen weg geknikkerd uit mijn Quest lijst.

Lesser Coin's Farm ik ook niet, deed veel pet battles en daar had ik veel lesser coins op mijn main, maar heb nu 10 extra rolls die ik niet gebruik op Heroic en Mythic lopen we pas in WoD denk ik ;)

Heb zo wie zo niet veel mythic gear meer nodig.

Mijn alts, tja 3 alts lopen nu met +540 rond, upgraden heeft geen zin met WoD om de hoek en extra rolls geloof ik wel.

---

Soms vraag ik me af, is MMO wel een genre voor me...
Nou niet echt, maar dan log je in en is daar een groep manfriends in /g en dan is alles toch wel leuk. O+

[ Voor 45% gewijzigd door Derr_Hans op 28-10-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach zogauw ik exalted ben haal ik die mount en ben ik volgens mij gelijk -100k aan die timeless muntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@healer video : hij geeft altijd wel aan dat het zijn persoonlijke mening is maar veel mensen nemen het allemaal gewoon aan als een soort van "waarheid".

Ik kijk zijn filmpjes ook allemaal maar bepaal toch echt zelf wat ik ga spelen in WoD.
Voor mij is "fun" de bepalende factor want DPS etc. wijzigt best wel vaak n.a.v. buffs en nerfs.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Welke site is beter qua info? noxxic of icy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ik hoorde dat Icyveins diepgaander was dan Noxxic. Maar beter? Met die rotation van 3 spells tegenwoordig valt er weinig 'beter' te zijn imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Icy-veins, noxxic was het vaak net niet.

--
Altijd leuk om weer zo'n white kitten te verkopen voor 250g, koste mij 10silver van Timmy de rare vendor (maar niet zo heel rare) in SW.

[ Voor 64% gewijzigd door Derr_Hans op 28-10-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:59:

Ben niet zo'n "grinder", zelfde met die Cloak quest.
Mijn alts hebben die eerste Q opgepakt, want het is toch 9g of zo en achter shrine ^^

Maar verder stappen heb ik meteen weg geknikkerd uit mijn Quest lijst.

Lesser Coin's Farm ik ook niet, deed veel pet battles en daar had ik veel lesser coins op mijn main, maar heb nu 10 extra rolls die ik niet gebruik op Heroic en Mythic lopen we pas in WoD denk ik ;)

Soms vraag ik me af, is MMO wel een genre voor me...
Nou niet echt, maar dan log je in en is daar een groep manfriends in /g en dan is alles toch wel leuk. O+
Lol, het is net of ik zelf die post heb geschreven.
Maak niet zo vaak mee dat iemand exact het zelfde over iets denkt als dat ik doe :)

Speel sinds de launch van MoP (helaas) helemaal solo omdat onze vrienden groep van wow beta in 2004 uit elkaar gevallen is. Toch 15 jaar samen gespeeld en dat was geweldig.
Mis de laatste tijd dat "/g vrienden gevoel" wel enorm maar misschien komt dat in WoD wel weer.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dat is jammer, zonder de /g gevoel was ik allang gestopt met WoW :)

Was beetje bang nadat we (aantal maanden geleden) besloten hebben om niet verder te gaan met onze oude guild (was daar 6jaar gm) dat het /g vrienden gevoel minder zou worden.

Nou, blij dat Mik! en cornuiten op het zelfde (lage :+) niveau Humor zitten waardoor het vrij snel als thuis aanvoelde.

Er is dus nog hoop voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Welke server spelen jullie eigelijk? Mijn ingame-vriendjes zijn na WoTLK allemaal gestopt (ik ook, maar blijf steeds maar terugkomen :p).

Als ik inlog sta ik ongeveer 90% van de tijd rond te springen op de fontein in Stormwind (letterlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike

Doublepost

[ Voor 92% gewijzigd door EG Mike op 28-10-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik speel zelf op Nordrassil, was vroeger een leuke realm. Maar veel mensen zijn weg. Nooit geen queue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:45:
Dat is jammer, zonder de /g gevoel was ik allang gestopt met WoW :)

Was beetje bang nadat we (aantal maanden geleden) besloten hebben om niet verder te gaan met onze oude guild (was daar 6jaar gm) dat het /g vrienden gevoel minder zou worden.

Nou, blij dat Mik! en cornuiten op het zelfde (lage :+) niveau Humor zitten waardoor het vrij snel als thuis aanvoelde.

Er is dus nog hoop voor je ;)
D'aaaaw O+ Het is inderdaad erg tof om te zien hoe de twee groepen in elkaar klikte. Zeker als je bedenkt waar we uiteindelijk allemaal vandaan komen. Ik zag er zelf als een berg tegenop om naar Azure te gaan nadat Citadel uit elkaar viel, maar alles viel op zijn plek nadat Zuck Azure joinde en jullie volgden. We zullen nooit de beste guild op de server worden, maar de sfeer in de groep is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pryth schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:49:
Welke server spelen jullie eigelijk? Mijn ingame-vriendjes zijn na WoTLK allemaal gestopt (ik ook, maar blijf steeds maar terugkomen :p).

Als ik inlog sta ik ongeveer 90% van de tijd rond te springen op de fontein in Stormwind (letterlijk).
Ik heb mijn mains op Haomarush-PvP staan, gister een lvl90 geboost op Draenor-PvE en nog twee characters in het Tweakers guild op Defias Brotherhood-RPPvP

Ik heb mijn lvl90 bewust op Draenor gezet omdat dit een PvE server is (keer wat anders na 7 jaar op een PvP server; lekker zorgeloos ;p ) en er zitten kennelijk al wat tweakers daar, heb al contact gehad met Kaap om in zijn guild te komen als casual/social member. Daarnaast leek het me sowieso leuk om een keer opnieuw op een 'drukke' server te beginnen. (alleen dan niet vanaf lvl 1, van begin af aan levelen heb ik ondertussen al vaak genoeg gedaan)

Dus als je een lvl90 boost over hebt en zin om een beetje te questen/achievements/oude content te doen dan ben je van harte welkom op Draenor. :) (horde)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Spelen er mensen op Stormscale Horde? Mis inderdaad wel het /g gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Ooit begonnen op Deathwing en daarna met een migration naar Tarren Mill verhuisd. (omdat Deathwing niet meer te spelen was toen…)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 22:44

Ik blijf het ook steeds weer een maandje proberen. Voornamelijk speel ik op Zenedar, heb nog een paar chars in de GoT guild (Defias Brotherhood), en nog een paar char op Executes.

Op deze laatste server bestaat nog de oorspronkelijke guild die we daar ooit hebben gemaakt met als guildmessage sinds ooit: "The place to outlag yourself" uit de tijd dat Zenedar het zwaar had :)
Ik heb daar pas nog weer eens gekeken en op de meeste chars in die guild (alts dus) is al 6-8 jaar niet meer ingelogd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommes
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-03 06:46
Darksorrow en Karazhan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Wij zijn een guild met bijna volledig belgische leiding. Er wordt wel geraid in het engels omdat niet iedereen nederlandstalig is.
We raiden 2 dagen per week, woensdag & zondag van 20:00 tot 23:00.
We zoeken nog 2 healers en 4 DPS voor Mythic raiding in WoD.
We zijn een Horde guild op Shattered Hand. Vroeger deden we 10 man heroic raiding maar nu zoeken we dus extra mensen door de verplichte 20 man.

Moesten er mensen geïnteresseerd zijn kan je altijd een application maken op http://midnightmaffia.enjin.com

Er is wel een minimum leeftijd van 18 verwacht en toch wel de nodige ervaring om op mythic te kunnen meedraaien.

Als er geïnteresseerden zouden zijn kom gerust eens langs of laat een berichtje na met je battletag zodat we ingame eens kunnen kijken of bespreken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Elim op 28-10-2014 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Stigandr schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Ik blijf het ook steeds weer een maandje proberen. Voornamelijk speel ik op Zenedar, heb nog een paar chars in de GoT guild (Defias Brotherhood), en nog een paar char op Executes.

Op deze laatste server bestaat nog de oorspronkelijke guild die we daar ooit hebben gemaakt met als guildmessage sinds ooit: "The place to outlag yourself" uit de tijd dat Zenedar het zwaar had :)
Ik heb daar pas nog weer eens gekeken en op de meeste chars in die guild (alts dus) is al 6-8 jaar niet meer ingelogd :)
Hoe noemen je chars op Executus? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 22:44
Elim schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Hoe noemen je chars op Executus? :o
In de guild "Wodka Warriors" op Executus zitten alleen alts, hier werd door ons gespeeld als Zenedar weer eens veel te veel lag had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Geloof dat de GoT guild weer meer actief wordt in WoD op Defias dus wellicht dat het daar gezellig wordt voor jullie hordies.. Weet niet hoe het nu is aangezien ik geen Horde char heb, maar zou het niet erg vinden wat extra targets op de lijst te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Adimeuz schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Dus er is nog kans voor mijn warrior als ik die +- donderdag op level 90 heb? :>
Natuurlijk. Tis vrij normaal om boven ilvl 520 te komen in 1 week na lvl 90. Ik had het geluk om meteen met mijn DK de hele RF vrij te spelen. En aangezien vrijwel iedereen (op een paar alts na) gegeared zijn is epics looten geen probleem. TImeless Isle, Raidfinder en ik had het geluk de mace van UBRS 90 te looten. iLVL 528 na 1 week :-) En ik speel echt niet elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Ondertussen nr 9 op lvl 90 op silvermoon.
Allen buiten de hunter hebben hun looms al, dus die hunter nog effe via een hc kill leiden en dan is die ook klaar voor WoD.
De 2 andere slots zijn gevuld door bank alts, maar die gaan met wat geluk ook nog naar lvl 90 voor of kort na WoD.

De toons die nu al 550+ zijn gaan toch wat sneller door de content gevlamd worden, - zeker mijn main boomie - net als de mining+herbing-boomie en de skinning-hunter zodat die professions ook zo rap mogelijk naar 700 kunnen.

De lore haal ik wel op met de 3 andere, als die content ook 2 jaar moet overspannen dan heb ik ruim de tijd :+
Maar met wat goede wil en geluk, plan ik toch om (op meer dan 1 toon) de 100 te dingen voor de eerste guild-raid op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig vandaag mijn laatste char weggemigrate van Silvermoon. Alliance was leuk als test, maar back to The Horde :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even 10 minuten ingelogd geweest. Op het moment dat ik voor Headless Horseman que. Knalt die op loading screen vast en kan sindsdien nu al niet meer inloggen. Meer problemen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Garrosh Mythic gekilled. Ondanks geen curve, wel een opluchting dat we die nog gehaald hebben terwijl we als guild zo laat in de expansion pas begonnen. Helaas geen mount gewonnen, en helaas gingen de mythic warforged plate shoulders naar een alt van iemand die we pugde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Wij hebben gisteren onze eerste 3 pulls kunnen doen op mythic garrosh, ging nog niet echt heel best :p maarja het was al laat en mensen waren echt moe ^^
Vandaag hopelijk heel ver geraken en dan zondag garrosh progress :) Zou toch moete lukken als je 1 volle avond garrosh kan doen om hem neer te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas deze week geen tijd gehad om WoW te spelen . Wel mijn laatste char naar naar Draenor gehaald en 1 warlock uit de "delete stal " gehaald :)
Al mijn chars nu weer Horde en dat voelt goed, hehe

Donderdagavond maar even inloggen en kijken of ik mijn druid wat betere gear kan geven.
Itemlevel op hem is dramatisch :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Elim schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:54:
Wij hebben gisteren onze eerste 3 pulls kunnen doen op mythic garrosh, ging nog niet echt heel best :p maarja het was al laat en mensen waren echt moe ^^
Vandaag hopelijk heel ver geraken en dan zondag garrosh progress :) Zou toch moete lukken als je 1 volle avond garrosh kan doen om hem neer te halen?
In principe wel, maar zorg ervoor dat iedereen een video van p4 heeft gezien. Dit helpt al heel erg: http://voximmortalis.com/wiki/WeakAuras_SiegeOfOrgrimmar (die voor Garrosh uiteraard), dit laat zien wanneer je in de malice moet stappen en wanneer eruit.

Iron star kiten is ook wel echt een ding en ik denk dat je er wel 1 van nodig gaat hebben als je deze week voor het eerst het tweede deel van mythic SoO hebt gedaan.

Waarschijnlijk kan ik vanavond wel helpen als je nog een dps nodig hebt, maar vrouw is niet helemaal lekker, dus kan het nog niet 100% garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:34:
Geloof dat de GoT guild weer meer actief wordt in WoD op Defias dus wellicht dat het daar gezellig wordt voor jullie hordies..
Helaas zeggen veel guilds dat per expansion. ALleen vergeten veel guilds ook dat genoeg spelers gemigrate zijn naar andere guilds/plekken juist in die rust periode. Ik hoop echt dat GoT weer gaat opleven in Warlords, m'n alts hebben toch wat gezelligheid nodig :p

Maar helaas heb ik teveel expansions meegemaakt om er 100% van overtuigd te zijn.

Anywho,

Na mijn bruiloft en huwelijksreis weer gaan spelen, en toch weer wat goed nieuws gekregen

mythic raidspot voor Warlords is binnen!

Ik: Main druid tank/healer. Off Monk tank/dps (afhangend van encounter wat er beter voor is)
Vrouw: Mage fire/frost Off Moonkin (afhangend etc)

Kan er niet op wachten, op de Beta waren de tests al heerlijk, en met een leuke guild wordt het alleen maar gezelliger!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Gisteravond met een 10-man Heroic meegedaan met de guild, dat was een eye-opener. :')

Weet niet eens welke instance het was maar er was een gevecht bij met 3 ''lords'' (War, Bandit en Sorcerer) waar ik 4 keer achter elkaar doodging door een Annihilate skill van de eerste baas, stond aardig voor joker iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Learning curve ;), komt best goed.

1e keer dat ik heroic ik deed failde ik ook hard.

Waarbij de tank meer dmg deed dan ik als dps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Zo vergat ik als Rogue ooit eens stealth en liep ik zo naar de boss toe. (Iedereen dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mektheb schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:17:
Learning curve ;), komt best goed.

1e keer dat ik heroic ik deed failde ik ook hard.

Waarbij de tank meer dmg deed dan ik als dps :P
Snapte het ook niet echt want ik moest als ie die Annihilate aankondigde out of range lopen en dat deed ik ook maar blijkbaar de verkeerde kant op of net niet ver genoeg. :+

Wel een grappig gevecht trouwens, bij die Bandit lord moest men gaan dansen als ie een Pillage skill deed.

Oh en ik ben ook even op mijn Warlock ingelogd, ik kan er echt niet over uit dat Shadow Bolt tegenwoordig een spec-afhankelijke skill is, echt WTF man. :o

[ Voor 12% gewijzigd door On_E op 29-10-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Klinkt als MSV, de 4e boss. Hoeveel mensen daar inderdaad wel niet hebben gefaald in LFR :p

Je moet met z'n allen voor de boss staan en als ie z'n slam doet door de boss heen lopen en dan ben je veilig. Dat dansen is voor een achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RobbertDs1 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:19:
Zo vergat ik als Rogue ooit eens stealth en liep ik zo naar de boss toe. (Iedereen dood)
Zo hadden wij een rage toen we met Yog + 0 keepers aan het doen waren + voor de title Conquerer of Ulduar / Champion weet even niet meer.

Toen disconnecte er iemand tijdens de fight, en horde je 20 man op TS schreeuwen van DONT LOG BACK IN DONT LOG BACK IN !!!

Toen logde die weer in = Instant mind control.
Dus moest hij dood was achievment fail.

./scream rant death alf f4 etc >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Zo! Vruchtbare avond gister! Mage full epic (dat was heel wat in vanilla! Nu 2 uurtjes werk :P)
Alles gekocht van die justice points NPC en horseman rings.

Daarna met de warrior nog ff snel BT/illidan doen voor shield (bulwark of azeroth). Drop MH warglaive! :D
Meteen HS naar orgri.. kun je die niet moggen! :'(

Vanavond ook maar even warrior aanvullen met gratis epics.

Dan heb ik mijn 3 hoofdalts op ilvl490-500. Voldoende voor WoD.

Wat kan ik nu nog extra krijgen op timeless isle? Is dat geen pvp/gankfest op een PVP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

IntToStr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:26:
Klinkt als MSV, de 4e boss. Hoeveel mensen daar inderdaad wel niet hebben gefaald in LFR :p

Je moet met z'n allen voor de boss staan en als ie z'n slam doet door de boss heen lopen en dan ben je veilig. Dat dansen is voor een achievement.
Ah! Dat had ik dus blijkbaar gemist op mumble, dat je door m heen moet lopen. :+
Weet ik dat voor de volgende keer, als ze me nog mee willen hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Predje schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:29:
Zo! Vruchtbare avond gister! Mage full epic (dat was heel wat in vanilla! Nu 2 uurtjes werk :P)
Alles gekocht van die justice points NPC en horseman rings.

Daarna met de warrior nog ff snel BT/illidan doen voor shield (bulwark of azeroth). Drop MH warglaive! :D
Meteen HS naar orgri.. kun je die niet moggen! :'(

Vanavond ook maar even warrior aanvullen met gratis epics.

Dan heb ik mijn 3 hoofdalts op ilvl490-500. Voldoende voor WoD.

Wat kan ik nu nog extra krijgen op timeless isle? Is dat geen pvp/gankfest op een PVP server?
Als dat zou kunnen liep ik nu als Mage met mijn Thunderfury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Eindelijk de laatste heirloom gehaald op me laatste alt. Als het goed is heb ik nu alle type heirlooms.

Gelukkig voorlopig geen SOO meer. Miss maar wat legacy content farmen op een aantal alts voor transmorph gear o.i.d.
Wil iig op me main chars 4k honor stacken alvast voor WoD. Ik las namelijk dat ze geen honor wipe gaan uitvoeren.

[ Voor 9% gewijzigd door xavento op 29-10-2014 09:43 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Heb schijnbaar zo lang al niet gespeeld dat me main niet eens meer op armory staat.
Ga deze week toch maar weer eens beginnen denk ik: http://www.wowprogress.com/character/eu/turalyon/Zekow
Loop iig flink achter qua gear, ben rond tier14 gestopt ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kowapanga schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:34:
Heb schijnbaar zo lang al niet gespeeld dat me main niet eens meer op armory staat.
Ga deze week toch maar weer eens beginnen denk ik: http://www.wowprogress.com/character/eu/turalyon/Zekow
Mijn Warlock loopt nog in T4 spul rond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Je kon toch een char terughalen die je gedeelte had of komt dat pas in een latere patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nu al
Gisteren zelf gedaan en het werkt uitstekend

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 29-10-2014 10:00 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Hoe doe je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat naar de server waar de char was die je gedelete hebt.
Dan staat er recht onderin eeen pijltje/cirkeltje en als je daar op klikt ga je naar een scherm die de deleted chars op die server laat zien.
je klikt degene aan die je terug wilt en dan ben je klaar

Kan trouwens eens in de 30 dagen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik heb nog een druid die ik in 2007 ooit eens gedelete heb. Jammer dat ik die niet kan terughalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als hij hoger was dan level 50 moet het kunnen hoor
All other characters level 50 and above are eligible to be undeleted at any time.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
xavento schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:32:
Eindelijk de laatste heirloom gehaald op me laatste alt. Als het goed is heb ik nu alle type heirlooms.

Gelukkig voorlopig geen SOO meer. Miss maar wat legacy content farmen op een aantal alts voor transmorph gear o.i.d.
Wil iig op me main chars 4k honor stacken alvast voor WoD. Ik las namelijk dat ze geen honor wipe gaan uitvoeren.
Ik moet alleen nog een plate set voor mij pala maar ik gok dat je die nu alleen via de darkmoon fair kan krijgen?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Hmmm ik moet gaan bepalen wat mijn eerste (en enige aangezien ik niet meer tijd heb om ze bij te houden) alt wordt in WoD..

Mijn warrior is mijn main, maar dan is er de twijfel wat mijn alt wordt:

Rogue
Mage
Priest
of Hunter

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:15:
Hmmm ik moet gaan bepalen wat mijn eerste (en enige aangezien ik niet meer tijd heb om ze bij te houden) alt wordt in WoD..

Mijn warrior is mijn main, maar dan is er de twijfel wat mijn alt wordt:

Rogue
Mage
Priest
of Hunter
Ik ben altijd priest geweest als main. Nu de switch naar warrior als main en priest als alt. Puur omdat ik beide classes het meest vind toevoegen aan de speelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Iusedto schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:14:
Als hij hoger was dan level 50 moet het kunnen hoor

[...]
Nope ik denk level 23-25 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Oh dat ben je met een beetje spelen in een avondje ;)
Ben gisteren op mijn priest van 14 naar 33 gegaan in 3 uurtjes ofzo. wel met heirlooms tho.

[ Voor 46% gewijzigd door Verderf op 29-10-2014 10:23 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik ben even aan het kijken of monk dps wat voor me is. Dat naar aanleiding van flink wat Preacher youtube filmpjes over de verschillende classes.

Dit leek me de spec met veel variatie en interessante dingen om in de gaten te houden. Dit maakt het meteen erg lastig om te bepalen of ik het leuk vind of niet.. Snap er werkelijk geen zak van!

Meneer Preacher is van mening dat mage de leukste ranged dps class is voor WoD, maar nu ik fire heb gezien twijfel ik daar toch over. Frost en Arcane zijn potentieel nog wel leuke specs... Maargoed.

[ Voor 22% gewijzigd door hulkie op 29-10-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:27:
Ik ben even aan het kijken of monk dps wat voor me is. Dat naar aanleiding van flink wat Preacher youtube filmpjes over de verschillende classes.

Dit leek me de spec met veel variatie en interessante dingen om in de gaten te houden. Dit maakt het meteen erg lastig om te bepalen of ik het leuk vind of niet.. Snap er werkelijk geen zak van!
Vond monk melee juist niet zo heel bijzonder... Heb het een tijdje gespeeld, maar alle specs van de monk vind ik maar mwoah..

Wellicht toch maar priest dan, dan kan ik alle specs spelen tank/dps/heals. Of de druid, maar hoor dat balance er tegenvalt..

overigens geldt de aanbieding die voor de rogue is gedaan, ook voor de monk :)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 29-10-2014 10:36 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
hulkie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:27:
Meneer Preacher is van mening dat mage de leukste ranged dps class is voor WoD, maar nu ik fire heb gezien twijfel ik daar toch over. Frost en Arcane zijn potentieel nog wel leuke specs... Maargoed.
Is ook wat hij zegt he; Fire is meh, frost en arcane zijn pure fun!
Zelf vind ik het concept van fire altijd goed klinken, maar in de praktijk vind ik het altijd na 30 min alweer saai. Frost blijft mijn spec. Zoveel opties, zoveel crits, zoveel harde hits.
En de nieuwe ice nova hits like a truck! Frostbomb bye bye!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Gister trouwens van level 48-87 gegaan in een halve avond (serieus :p).

Had iemand gerecruit via RAF, en die had nog wat levels over. Hij heeft me geboost van 48 naar 77, en binnen 7 dungeons (met +300% XP door RAF) waren we 87 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Vond monk melee juist niet zo heel bijzonder... Heb het een tijdje gespeeld, maar alle specs van de monk vind ik maar mwoah..

Wellicht toch maar priest dan, dan kan ik alle specs spelen tank/dps/heals. Of de druid, maar hoor dat balance er tegenvalt..

Tanking priest? Dat is nieuw voor me :P Waarschijnlijk met een combinatie van characters :)

Zelf net Monk geleveled naar 90 en in LFR wat mee aangeklooid, voornamelijk als healer. Vind Monk op zich aardig spelen. De rotatie is niet te simpel en het idee met de channel is wel geinig. Wel maakt het je net wat trager dan je zou willen, omdat je eerst je beam moet switchen voor instant casts. Ook mis ik soms goede AoE healing, want daarvoor moet de groep eigenlijk gestacked zijn. Twee stances voor healing is leuk, maar merk dat ik toch vooral in Serpent zit.

Qua DPS is Monk inderdaad niet heel bijzonder; gewoon een vrij standaard melee rotatie. Vind em qua complexiteit best nog wel redelijk, maar de skills zijn niet echt indrukwekkend. Warrior is wat simpeler, maar voelt veel vlotter aan.

Qua druids; resto is grotendeels same old, same old. Erg sterke healer (zeker in deze content) en speelstijl spreekt me ook wel aan. Lekker HOT-en en hier een daar een paar grote heals uitdelen. Life bloom is wel versimpeld, dus het speelt allemaal nog wat makkelijker vergeleken met vroegah.

Qua DPS is balance inderdaad ... apart. Grootste verandering is de balance bar, die nu automatisch doorloopt. Vind dat zelf niet heel prettig, omdat je nu constant op die bar moet letten; voor je gevoel word je er een beetje door geleefd.

Hoor dat feral (kitty cat) wel heel lekker speelt, dus misschien is dat een optie? Zeker aangezien gear in WoD multistat is, kun je waarschijnlijk Int en Agi van dezelfde gear krijgen. Zit je alleen nog met gems en enchants vermoedelijk. Wellicht handiger om bear tank + kitty DPS te combineren, misschien ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:28:
[...]

Je bedoelt het vast anders, maar ik lees dit alsof je kunt tanken met je Priest :P TEACH ME!!!

Gisteravond met mijn lvl90 Warrior boost begonnen om professions te levelen. Heb om te beginnen maar mining/herbalism genomen, beetje shit verzamelen en dan kijk ik achteraf wel of ik blacksmithing/alchemy neem om de mats te gebruiken of gathering profs hou en de meuk op AH gooi. (hangt een beetje van het verloop in WoD af met de garisons)

Heb dus voornamelijk door oude content heen gevlogen om langs alle nodes te komen, best geinig om al die oude plekken weer eens te zien!

Daarnaast wat achievements binnen gehaald die al op het punt stonden te completen en besloten om in WoD te respeccen naar Prot Warrior en weer te gaan tanken, zal wel tegenvallen aangezien ik sinds WotLK al niet meer behoorlijk heb getanked :)

Voorlopig hoef ik me dus niet te vervelen in WoW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

kowapanga schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:34:
Hey Kowa, welkom terug op Doomhammer/Turalyon :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
junglebeast schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:54:
[...]

Hey Kowa, welkom terug op Doomhammer/Turalyon :)
Thnx :)
Is Doomhammer naar Turalyon verhuisd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:46:
[...]

Daarnaast wat achievements binnen gehaald die al op het punt stonden te completen en besloten om in WoD te respeccen naar Prot Warrior en weer te gaan tanken, zal wel tegenvallen aangezien ik sinds WotLK al niet meer behoorlijk heb getanked :)
Warrior tanking is niet heel sterk veranderd vond ik. Heb nog niet heel veel getanked sinds de patch, maar de hoofdlijnen zijn redelijk hetzelfde gebleven. Paar dingetjes zijn gestroomlijnd en Heroic Strike heeft een wat grotere plek gekregen (gebruik Cleave rune zou ik zeggen). Qua gear is er wel e.e.a. veranderd, maar dat maakt voor de speelstijl minder uit.

Ben wel benieuwd naar Gladiator Stance in WoD; dan heb je als warrior een tank en DPS spec ineen en houd je dus een spec over voor iets anders (nog een DPS spec of een PVP spec bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
kowapanga schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:06:
[...]

Thnx :)
Is Doomhammer naar Turalyon verhuisd ofzo?
Ze zijn gelinked ja :) Ik vermoed om de Horde populatie op Turalyon wat te boosten.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Kapoen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:10:
[...]

Ze zijn gelinked ja :) Ik vermoed om de Horde populatie op Turalyon wat te boosten.
Ja ik ben ook wat Horde chars begonnen op Doomhammer. En ik moet zeggen dat de mergen tussen de servers erg goed bevallen is. Niks van 'wij zijn de beste, etc'. Gewoon leuke samenwerking. Al lijkt het wel dat de spelers van DH iets meer in trade vertellen dan van Tura. Het is ook iets drukker in de steden en Shrine.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
[...]

Je bedoelt het vast anders, maar ik lees dit alsof je kunt tanken met je Priest :P TEACH ME!!!
Morrar schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

Tanking priest? Dat is nieuw voor me :P
Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

Mijn main is een Fury/Prot warrior ;) vandaar! Ik heb besloten dat het een Priest gaat worden! Die heb ik ookal met 551 gear op dezelfde server staan. Alleen dan wil ik hem wel een race change geven, en dan wel een met updated models. Dus weer een keuze :p. Dwarf valt af, Worgen ook. Dus gnome of Draneei ...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Wauww ben blij dat ik paar weken geleden weer ben begonnen. Ben nu bezig met een mage lvlen pff kan niet beschrijven hoe lekkere gevoel het is om weer te lvlen na een paar jaar niet gespeeld te hebben. Dus nu snel mage lvlen naar 90 en dan kan ik nog een character boosten naar 90 als ik volgende week WoD ga kopen. Denk dat het een pala wordt maar shammy ziet er ook nice uit.
Pagina: 1 ... 9 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.