Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Mijn main is een Fury/Prot warrior ;) vandaar! Ik heb besloten dat het een Priest gaat worden! Die heb ik ookal met 551 gear op dezelfde server staan. Alleen dan wil ik hem wel een race change geven, en dan wel een met updated models. Dus weer een keuze :p. Dwarf valt af, Worgen ook. Dus gnome of Draneei ...
Gnome natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank u :)

Vind wel dat na bijna 10 jaar Blizzard nu wel eens die klassen en ras restrictie overboord mag gooien.
Wil gewoon kunnen maken wat me leuk lijkt , undead paladin of tauren rogue <3

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iusedto schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:47:
Dank u :)

Vind wel dat na bijna 10 jaar Blizzard nu wel eens die klassen en ras restrictie overboord mag gooien.
Wil gewoon kunnen maken wat me leuk lijkt , undead paladin of tauren rogue <3
Lore-wise maken die combo's echt 0.0 sense :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lore kan me gestolen worden , hehe

Ik snap het wel hoor maar stiekem lijkt het me toch wel erg leuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 11:24
Is er al iets bekend over een nachtopening? Ben al enige tijd op zoek naar een plek in Nederland of België maar kan er maar geen vinden.

Zou graag het doosje zelf willen i.p.v de digitale pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
niets bekend maar ik zie game-mania dat wel doen (eventueel beperkt tot de winkels in de grotere steden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Prophasis schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:20:
Zou graag het doosje zelf willen i.p.v de digitale pre-order.
Bij mij is het dan weer net omgekeerd: doosjes kunnen mij niets schelen en ik ben vooral te lui om naar een winkel te lopen ;)

Dus gisteren heb ik mijn account via de b.net applicatie dan maar even 'geupgrade'. Wat ging dat verbazend vlot, twee klikken en ik was m'n centen kwijt (so to speak) :D Ik moest alleen de CVC code van mijn krediet kaart invullen.

Waarschijnlijk is de aankoop bij Blizzard zelf niet de goedkoopste optie, maar op deze manier ontwijk ik tijdens de drukke lanceer periode eventuele moeilijkheden met het invullen van een key.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:37:
[...]

Mijn main is een Fury/Prot warrior ;) vandaar! Ik heb besloten dat het een Priest gaat worden! Die heb ik ookal met 551 gear op dezelfde server staan. Alleen dan wil ik hem wel een race change geven, en dan wel een met updated models. Dus weer een keuze :p. Dwarf valt af, Worgen ook. Dus gnome of Draneei ...
Waarom niet beide :+

Male of female ?

Male -> Gnome female Draenei ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren dan eindelijk weer ingelogd naar een jaar afwezigheid.
Voelde aan als thuis komen :)
Morgen alles maar eens op een rijtje zetten want er waren aardig wat abilities ineens weg, en mijn oude rotatie is ongetwijfeld veranderd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ik ben een poos ertussenuit geweest en ben afgelopen weekend weer begonnen met WoW.
Gisteravond heb ik op mijn DK enchanting gemaxed, maar klopt het dat enchanters eigen ringen niet meer kunnen enchanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
patrickos85 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:19:
Ik ben een poos ertussenuit geweest en ben afgelopen weekend weer begonnen met WoW.
Gisteravond heb ik op mijn DK enchanting gemaxed, maar klopt het dat enchanters eigen ringen niet meer kunnen enchanten?
De meeste (alle?) crafting voordelen zijn weggevallen ja. Ik weet er ook nog het fijne niet van, ik ben zelf ook maar pas weer opnieuw begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

De meeste (alle?) crafting voordelen zijn weggevallen ja. Ik weet er ook nog het fijne niet van, ik ben zelf ook maar pas weer opnieuw begonnen :)
Alle voordelen zijn nu weg..
Zelfs voor Enginering's belt chants zoals Nitro boost (gebruikt Potion CD) en Goblin Glider (kan niet in-combat gebruikt worden).

Enigste voordeel Engineers nu nog (tijdelijk) hebben is AH in Shrine, Jeeves, Mailbox en northrend wormhole.(pandaren wormhole zuigt)

Jeeves komt in een mini-jeeves (5charges) versie met WoD, die voordeel valt ook gedeeltelijk weg en iedereen heeft toegang tot AH in Garrison. (mits je de building heb)

[ Voor 28% gewijzigd door Derr_Hans op 30-10-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Volgens mij is hitrating ook verdwenen of niet? kon het niet zo snel vinden gisteren op me char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kowapanga schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:28:
Volgens mij is hitrating ook verdwenen of niet? kon het niet zo snel vinden gisteren op me char
Dodge, Parry, Hit, expertise en voor groot gedeelte van gear Spirit en gem slots.

Dit is allemaal verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind die professions veranderingen erg wennen maar wel logisch.
Ben er wel uit hoe ik het ga oplossen

Grootste moeite heb ik nog met het kiezen van een main :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Iusedto schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:36:
Grootste moeite heb ik nog met het kiezen van een main :)
Wie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
zucht inmiddels 16 bezems bij HH vandaag nog steeds geen mount :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Derr_Hans schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:29:
[...]

Dodge, Parry, Hit, expertise en voor groot gedeelte van gear Spirit en gem slots.

Dit is allemaal verdwenen.
En meta gems gaan blijkbaar ook 'the way of the dodo'. Ik kan de achterliggende filosofie wel begrijpen in die zin dat je een drop uit een raid/dungeon vlotter kan equippen zonder eerst je huiswerk te moeten doen qua enchants, gems en reforging.

Dan vraag ik me af of we misschien niet direct kunnen overgaan naar het Diablo 3 loot systeem :9 ;) </brainfart>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wognummer schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:37:
zucht inmiddels 16 bezems bij HH vandaag nog steeds geen mount :(
Al jaren bezig met die mount op verschillende characters. Ik begin te twijfelen of hij wel echt bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Ach ik had vandaag run nummero 8000000000 voor megevoel in KARA en die dropte ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 10:42
het suffe is dat ik nog een ander account heb waar ik ooit een poging op gedaan heb en guess what :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Kapoen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

En meta gems gaan blijkbaar ook 'the way of the dodo'. Ik kan de achterliggende filosofie wel begrijpen in die zin dat je een drop uit een raid/dungeon vlotter kan equippen zonder eerst je huiswerk te moeten doen qua enchants, gems en reforging.

Dan vraag ik me af of we misschien niet direct kunnen overgaan naar het Diablo 3 loot systeem :9 ;) </sarcasm>
Waarom niet, personal loot en dan Swords looten als priest.
Achteraf, denk ik niet dat Diablo 3 loot zal passen :+

Ene kant wel handig, item looten en equipen en klaar.
Enchants kunnen in wod alleen op Ringen Neck en Cloaks, hoef je ook niet een hoeveelheid scrolls te hebben. Met Gems het zelfde idee, dit scheel een hoop gold als je het allemaal moest kopen.

Daarnaast zijn er wel redelijk wat stats bij gekomen die wat meer bepalend zijn.
Gelukkig maar anders was het wel erg saai geworden met het zoeken van BiS items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:40:
[...]

Al jaren bezig met die mount op verschillende characters. Ik begin te twijfelen of hij wel echt bestaat.
Hij bestaat! Ik heb hem :P >:)
Maar ik ben bijvoorbeeld al eeuwen bezig voor de Onyxia mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
11 90's en nog geen Headless Horseman mount.
In al die jaren ook zelfs maar 1 keer die plate helm geloot.... vorige week op 1 van mijn priests >.>

Zelfde geld voor de Kodo brewfest mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HH mount weigert ook voor mij te droppen, ben al jaren bezig.

Helm heb ik gisteren wel gekregen ...op mijn DK ook dus dat was mooi

[ Voor 37% gewijzigd door Iusedto op 30-10-2014 09:53 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de mount al lang maar nog nooit de helm/sword gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Derr_Hans schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Waarom niet, personal loot en dan Swords looten als priest.
Achteraf, denk ik niet dat Diablo 3 loot zal passen :+
Als ik nog even blijf fantaseren in de richting van Diablo stijl loot dan zie ik nog een mogelijkheid:
- cloth, leather, mail, plate -> één enkele armor klasse. Eventueel met Diablo 2 handicap waarbij bv. casters items met veel armor/strength niet gebruiken omdat ze dan langzamer gaan lopen. En omgekeerd hebben melee chars niets aan items met overwegend manaslurper stats ;)

*edit* ivm mounts: de truuk is om ze niet te willen hebben/farmen. Ik heb twee jaar geleden beide brewfest mounts en de HH mount gekregen zonder er eigenlijk achter te zoeken. Bij het brewfest was het zelfs zo gek dat ik beide mounts meteen achter elkaar kreeg op enkele minuten tijd 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 30-10-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Wow spirit en hit weg, dus je hit nu altijd alles?
Vond theory craften met reforgen altijd wel leuk om de perfecte hitrating/stats te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Daar moest je niet echt veel meer voor doen tbh, blizzard doet gwn dingen weg die volledig voor zichzelf spreken en gwn meer een last zijn om te fixen dan een plezier...
Er is / was gewoon telkens maar 1 beste oplossing en mensen ging gewoon rechtstreeks voor die beste setup/oplossing, ze moesten gwn gold gaan uitgeven en elke keer dat ze een nieuwe item looten, weer gold gaan uitgeven en alles verzetten etc ..

Het nam voor mij het plezier van m'n alts een beetje weg, elke keer je een nieuwe item lootte moest je heel je set gaan reforgen en regemmen en weet ik veel, ben blij dat die shit allemaal weg is tbh :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
kowapanga schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:05:
Vond theory craften met reforgen altijd wel leuk om de perfecte hitrating/stats te krijgen :(
Voor m'n warrior was er in MoP anders niets leuk aan:
- haste/mastery -> crit rating
- hit/exp -> moest ik massaal wegforgen wegens een te grote overschot. En als er al crit rating op het item zat moest je dus naar haste/mastery reforgen, maar die waren niet bijster goed voor warriors.

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 30-10-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
kowapanga schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:05:
Spirit is er nog wel maar nu puur een healer stat en voornamelijk op neck,ring en trinkets te vinden.
Ging op mijn Holy priest van 19k spirit naar nu 617 en heb nu zo veel regen dat het bijna infinite mana is :)

Theory crafting van stats is nu anders.

Het is meer, will ik de item met Cleave stat or Run speed (tertiary stats (Zijn rare)).
Wil ik meer multistrike of versatility.. dat zijn de nieuwe secondary stats inplaats van hit enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Zit een beetje bij te lezen over elemental shaman, lijkt erop dat de enige theorycrafting die er nog is bestaat uit: Ga ik full mastery of niet.. :p
Jammer, weet niet hoe het bij andere classes was maar bij ele shaman was er zeker niet 1 de beste oplossing met reforgen. ( nu praat ik over voor de oorlog he).

Logde gisteren dan voor het eerst sinds een jaar+ weer in, blijkt dat ik ook nog 210k op me char had, was ik vergeten ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
210K ? zo veel geld heb ik in al die jaren nog nooit gehad.
Zit nu gemiddeld op 1 tot 5K goud per char en dat is het wel.
Ben niet zo goed in farmen en de AH :)

Mijn oude shadow priest die ik na jaren weer inlogde had precies 10 silver, hehe
Kon zelfs geen flightpath nemen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door skassie op 30-10-2014 10:39 . Reden: niet van toepassing ]

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Iusedto schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 10:33:

Mijn oude shadow priest die ik na jaren weer inlogde had precies 10 silver, hehe
Ik zit op zo'n 50k over al mn characters gezamenlijk... meer wordt het niet

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga

3 jaar geleden elemental shaman, flame-shock/fire nova farm runs op fireland trashmobs.
Elke mob met flameshock op hem verspreide de flameshock dot(+6 seconden) als je fire nova gebruikte
En fire nova ging weer af van elke mob die een flame shock dot op hem had
Dus rond rennen met 30mobs achter je aan met ieder 2+min op flameshock dot, en elke fire nova ging 30keer af :p
Dat ziet er dan zo uit: YouTube: Elemental Shaman Firelands 25man farming

Iets van 2mil gold mee binnen geharkt
Maar goed me spectral tiger koste toen de tijd wel 800k ofzo dus het ging ook snel de deur uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online

Ben ook niet zo'n farmer zoals je weet ;)

Maar heb nu 60k gezamelijk op 11 chars , 3 weken geleden was dit nog 35k was mop begonnen met 25k :D Enigste wat ik heb gedaan is Celestial August rep dailies op 2 chars (1 voor de enchants en 1 voor de royal bags), en nu wat solo raid voor transmog items, de JP conversion heeft wel de grootse impact gehad op mijn gold voorraad.

Meeste goud komt eigenlijk van Raiden over heel MoP genomen, want dat is het enigste wat ik doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Over mounts gesproken: gister met een guildie ICC in. Eerst een run voor mij om de blood thingy te doen voor shadowmourne en LK heroic voor een kans op de mount. Geen mount. Vervolgens mijn guildie geholpen voor zijn legendary quests en ook hier LK heroic gedaan. Dropt toch volledig onverwacht Invincible. Het voelde goed om hem 30 seconden in mijn bag te hebben na de rol gewonnen te hebben, maar ik weet hoe graag mijn guildie de mount wilde dus uiteindelijk getrade ^^ Het voelde niet goed om de mount te houden als ik weet dat hij knettershard aan het sparen was om 'm eventueel van de BAM te kopen en ICC elke week doet met meerdere chars. Maar wat is het toch een vette mount zeg... O+

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vond altijd dat je met het solo runnen van oude dungeons wel aardig gold kon krijgen, helemaal als je de loot disechante en verkocht. Had er alleen niet het geduld voor.

mbt mains denk ik dat ik mijn druid het eerste level. (feral). Omdat de class in de beta ook enorm lekker weg speelt. Plus stealth en heals maken levelen een eitje in WoD.

Tweede char wilde ik ele shaman levelen maar speel al een paar weken een gladiator stance warrior en ben er wel erg weg van. Dus hoewel ik een caster als alt wilde kan het zo maar een warrior worden , Orc female :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:
Over mounts gesproken: gister met een guildie ICC in. Eerst een run voor mij om de blood thingy te doen voor shadowmourne en LK heroic voor een kans op de mount. Geen mount. Vervolgens mijn guildie geholpen voor zijn legendary quests en ook hier LK heroic gedaan. Dropt toch volledig onverwacht Invincible. Het voelde goed om hem 30 seconden in mijn bag te hebben na de rol gewonnen te hebben, maar ik weet hoe graag mijn guildie de mount wilde dus uiteindelijk getrade ^^ Het voelde niet goed om de mount te houden als ik weet dat hij knettershard aan het sparen was om 'm eventueel van de BAM te kopen en ICC elke week doet met meerdere chars. Maar wat is het toch een vette mount zeg... O+
Ik had nog even gewacht ... 2 uur trade ding kon je lekker uitmelken :P

[ Voor 161% gewijzigd door Derr_Hans op 30-10-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:13:
Ik had nog even gewacht ... 2 uur trade ding kon je lekker uitmelken :P
Nah, dat vind ik evil. Sowieso zei Sush verder niets en had 'ie mij de mount ook echt wel gegund als ik 'm had gehouden. Maar ik vond het eigenlijk ook wel heel tof om te horen hoe blij hij er echt mee was nadat ik 'm had getrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:11:
..... maar ik weet hoe graag mijn guildie de mount wilde dus uiteindelijk getrade ^^ Het voelde niet goed om de mount te houden als ik weet dat hij knettershard aan het sparen was om 'm eventueel van de BAM te kopen en ICC elke week doet met meerdere chars.
Respect hoor _/-\o_

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Nah, dat vind ik evil. Sowieso zei Sush verder niets en had 'ie mij de mount ook echt wel gegund als ik 'm had gehouden. Maar ik vond het eigenlijk ook wel heel tof om te horen hoe blij hij er echt mee was nadat ik 'm had getrade.
Je bent ook veeeeeelste lief... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Respect indeed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, nu toch maar besloten weer eens te gaan spelen. Alleen nu nog de moeilijke keuze welke char ik ga mainen. Bijna alles op mijn mage gedaan vanaf dat ik begonnen ben, maar paladin (vooral als holy) vind ik tegenwoordig toch ook wel leuk (en als bijkomend voordeel dat healers meestal wel meer nodig zijn dan dps).
Alleen om zomaar mijn eeuwige main als alt achter te laten in WoD is toch wel een grote stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide tot 100 levelen en daarna een keuze maken ?
Ga ik met 4 chars doen want ik vind (te) veel leuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Je bent ook veeeeeelste lief... :+
Nah :D Ik vind het gewoon leuk om andere mensen blij te kunnen maken met iets. Daarnaast weet ik ook bij wie ik het doe. Was jij het niet die zei dat Sush en ik een getrouwd raidkoppel zijn? :P Maar goed, ik weet gewoon dat ik het andersom ook kan verwachten als ik om hulp vraag of iets graag wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
ivm gold op toons:
mijn main heeft 5k (alhetgeen erboven mail ik via TSM door naar AH-toon)
De andere alts zitten met 1k in hun pockets: die zitten allen in mijn eigen bankguild(-s) en hebben een macro die ervoor zorgt dat ze steeds 1k hebben: indien te weinig : guild withdrawn tot 1k, te veel deposit de overschot in bank.
code:
1
/script local m=GetMoney();local l=10000000; if (m<l) then WithdrawGuildBankMoney((l-m)) elseif (m>l) then DepositGuildBankMoney((m-l)) end

de 10000000 = 1000k g (in copper) naar het bedrag in copper dat je wenst.

Op de moment 50k in guildbank en 15k overheen de toons
op 2de account is het 500g / toon (overschot gaat naar de zelfde bank als waar alle lvl 90-alts zitten)
en de paar horde characters zitten samen op een 2 a 3k denk ik.
mbv flexboosts voor de nerf getopt op 250k waarmee ik toen een CMboost gekocht heb op mijn main, (boomie) en die reforg/transmog-yak, achteraf nog wat gold uitgegeven voor het levellen van profs op de extra alts en wat gold gebruikt voor de garrosh hc kill op die alts (100% loom op alle alts want geen van allen had ooit garrosh van kortbij gezien en ik haat rondmailen van heirlooms).
gedipt tot op 20k total (wederom 15k op alts, 5k in bank) en nu dus terug naar de 75k door rustig op AH te spelen. goed beseffend dat die hc kill boosts wel heel vlotjes gaan en best wat zouden binnen brengen.
(met 10 boost je 20man aan 5 tot 8k/toon = 10 a 16k/booster per kill)

[ Voor 8% gewijzigd door soulrider op 30-10-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Kreeg een mailtje dat ik 7 dagen gratis kon spelen. Maar mijn hemel, het spel is na 1 jaar wel behoorlijk veranderd :/ Moet er weer even induiken, al ziet mijn female dwarf hunter er wat typisch uit..

Gelukkig heeft Tukui nu eindelijk eens een fatsoenlijke ingame config zodat ik niet tig LUA files hoeft aan te passen voor ander lettertype e.d.

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 30-10-2014 13:02 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Dat had ik gisteren dus ook vhal.
7 dagen gratis spelen maar ben bang dat deze 7dagen mij overhalen om toch WoD te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Zelfde hier, 1 jaar geleden gestopt. WoD komt eraan, dan begint dat onderbuik gevoel weer te komen. Ook met de gedachte nu je alles gezien hebt wil je de rest ook nog meemaken. Gebruik gemaakt van die in een keer naar 90 voor een monk. Ben benieuwd of ik die leuk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Ben toen de tijd in MoP interesse kwijt geraakt in het alles zien, weet niet waarom maar het trok me totaal niet meer, daar liep ik eigenlijk al mee sinds het einde van de lich king.

Maar WoD trekt me toch wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

kowapanga schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:57:
Dat had ik gisteren dus ook vhal.
7 dagen gratis spelen maar ben bang dat deze 7dagen mij overhalen om toch WoD te kopen :p
Hehe, waarschijnlijk probeer ik hem wel maar zit nu een uurtje rond te kloten maar lol..

- waar is mijn hitrating :?
- wtf is multistrike, leech, versatility en avoidance 8)7
- geen reforger meer :/
- toybox _/-\o_
- waar is flexmode :?
- en zo kan ik nog wel even doorgaan ;(

Maar eens kijken of oQueue nog levend is...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
geen hit meer - of toch niet meer op je gear - nu wordt dat automatisch berekend: hoe meer lvl's de boss,trash,... hoger heeft dan jij, hoe lager de kans voor een hit.
dat zijn nieuwe stats voor WoD
reforge = weg
toybox = handy
flexmode: renamed to normal, oude normal is nu hc, en oude hc is nu mythic.
(loot principes op die eerste 2 kunnen alsnog ingesteld worden zoals flex was: persoonlijke loot: iedereen moet zelf boss gaan looten, vergeet je het krijg je achteraf wel postmaster mailtje)

[ Voor 19% gewijzigd door soulrider op 30-10-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
soulrider schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:20:
(loot principes op die eerste 2 kunnen alsnog ingesteld worden zoals flex was: persoonlijke loot:iedereen moet zelf boss gaan looten, vergeet je het krijg je achteraf wel postmaster mailtje))
Daar moest ik even aan wennen. Eergisteren geraakte ik eindelijk eens in UBRS, en ik kreeg achteraf twee mailtjes van de postmaster met welgeteld 30 silver in totaal of zoiets. Gaan we in WoD voor elke mob die we vergeten te looten een mail krijgen? De virtuele postbodegnome zal werk hebben vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Moet me toch van het hart dat Fury echt heeeeeerlijk speelt! Er waren mensen sceptisch over de nieuwe speelwijze, maar de afgelopen mythic raids heb ik erg veel plezier in mijn hack&slash warriorplaystyle!

Heb ook een nieuwe transmo :D en ben helemaal klaar voor WoD! Misschien nog 1 Mythic clear de avond voor WOD en dan lekker snel doorbeuken naar 100!

Check mijn transmo: Colombian @ Frostmane (glow van mijn belt en swords ontbreek :()

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 30-10-2014 15:28 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:55:
Daar WoD ook een eigen feature voor toch? Of is die nog niet af? Ik weet het niet meer :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

De group finder is vernieuwd, kun je van alles mee doen nu (zelf nog niet naar gekeken).

Over de item/stat changes, zie deze wowhead guide

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
vhal schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:55:
[...]
- waar is flexmode :?
- en zo kan ik nog wel even doorgaan ;(
Flexmode heet nu normal, normal heet heroic en heroic heet mythic. Dus flex bestaat nog steeds, maar dan moet je zoeken naar een normal ;)
De ingame group finder werkt ook meer dan prima en heeft dezelfde functionaliteit als OQ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Wat is nu dan eigenlijk het verschil tussen LFR en Normal (voorheen Flex?).
Je moet zelf je groepje samenstellen daar gebruik te maken van dat andere tooltje (met die listings?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit, hmr
Mooi gedaan

Ben zelf arms warrior en zo heel graag Fury willen proberen maar op een of andere manier krijg ik maar geen knappe wapen drop

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Adimeuz schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:48:
Wat is nu dan eigenlijk het verschil tussen LFR en Normal (voorheen Flex?).
Je moet zelf je groepje samenstellen daar gebruik te maken van dat andere tooltje (met die listings?)
LFR is helemaal lang leve de lol en hebben nauwelijks tactics. Daarnaast is het een fixed aantal van 25m en ligt het itemlvl lager. Normal heeft dezelfde tactics als Heroic en Mythic, maar scaled down tot een makkelijker niveau, minimaal 10 en maximaal 30(?) mensen en wat betere loot. Heroic is hetzelfde als Normal qua tactics, maar weer wat moeilijker en betere loot. Mythic is minimaal 20 man, moeilijkere fights (extra abilities) en het hoogst haalbare ilvl. Voor WoD krijgt Mythic gear zijn eigen look & feel.

Correct me if I'm wrong tho. Ik doe eigenlijk alleen heroic (en tot de pre patch mythic).
hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:23:
Heb ook een nieuwe transmo :D en ben helemaal klaar voor WoD! Misschien nog 1 Mythic clear de avond voor WOD en dan lekker snel doorbeuken naar 100!

Check mijn transmo: Colombian @ Frostmane (glow van mijn belt en swords ontbreek :()
Je moet er denk ik van houden ;) Idee is opzich tof, maar de kleuren wijken van elkaar af en ik krijg al jeuk als ik er naar kijk :D Maar goed, ik ben dan ook echt een mierenneuker op dat gebied.

[ Voor 28% gewijzigd door Mik! op 30-10-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Mythic is niet minimaal 20 man, dat is 20 man punt ;)
Vast aantal is beter te balancen wat op de hoogste moeilijkheidsgraad wel fijn is. Anders is straks boss 1 het beste met 14 man te doen, en boss 5 met 19 man etc.

[ Voor 60% gewijzigd door Blitzdoctor op 30-10-2014 15:57 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adimeuz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 06:53
Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
LFR is helemaal lang leve de lol en hebben nauwelijks tactics. Daarnaast is het een fixed aantal van 25m en ligt het itemlvl lager. Normal heeft dezelfde tactics als Heroic en Mythic, maar scaled down tot een makkelijker niveau, minimaal 10 en maximaal 30(?) mensen en wat betere loot. Heroic is hetzelfde als Normal qua tactics, maar weer wat moeilijker en betere loot. Mythic is minimaal 20 man, moeilijkere fights (extra abilities) en het hoogst haalbare ilvl. Voor WoD krijgt Mythic gear zijn eigen look & feel.
Thanks. Met de fury warrior nu op iLVL 517. Doe nog niet erg veel damage in LFR. Dus daar houden we het dan nog maar even bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 10:45

hmr

Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Je moet er denk ik van houden ;) Idee is opzich tof, maar de kleuren wijken van elkaar af en ik krijg al jeuk als ik er naar kijk :D Maar goed, ik ben dan ook echt een mierenneuker op dat gebied.
Het is een work in progres! :D Wil eigenlijk de t6 pally shoulders hebben ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Blitzdoctor schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:55:
Mythic is niet minimaal 20 man, dat is 20 man punt ;)
Vast aantal is beter te balancen wat op de hoogste moeilijkheidsgraad wel fijn is. Anders is straks boss 1 het beste met 14 man te doen, en boss 5 met 19 man etc.
You're right! Ik weet alleen dat wij (grrrmbl) nog niet genoeg man hebben voor mythic en daar houdt mijn kennis op :D
hmr schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:22:
[...]
Het is een work in progres! :D Wil eigenlijk de t6 pally shoulders hebben ;)
Het geel is gewoon verdomd lastig te combineren. Deze set is ook geelgeel wat het nog moeilijker maakt. Wat dat betreft kies ik eigenlijk bijna altijd voor een volle set ^^ Die kleuren zijn dusdanig op elkaar afgestemd. Maar goed, een zelf samengestelde set is natuurlijk wel toffer. Ik heb al zoveel tijd gespendeerd aan Mogit dus ik weet hoe lastig het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mik! schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:28:

Het geel is gewoon verdomd lastig te combineren. Deze set is ook geelgeel wat het nog moeilijker maakt. Wat dat betreft kies ik eigenlijk bijna altijd voor een volle set ^^ Die kleuren zijn dusdanig op elkaar afgestemd. Maar goed, een zelf samengestelde set is natuurlijk wel toffer. Ik heb al zoveel tijd gespendeerd aan Mogit dus ik weet hoe lastig het is :D
Voor transmog zijn dit soort topics ook altijd erg handig. Het brengt je op nieuwe ideeën.

- MMO-Champion: Rate the transmogrification set above you!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Zeror schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:33:
[...]

Voor transmog zijn dit soort topics ook altijd erg handig. Het brengt je op nieuwe ideeën.

- MMO-Champion: Rate the transmogrification set above you!!
Die bekijk ik idd ook, net als de class specifieke. Ook check ik de mog competions van preach. Maar vaak pak ik toch een item als basis en ga ik in Mogit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Dank voor de antwoorden. Inmiddels is het eea mij wel duidelijk. :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Transmog, ik pak een chest piece en daar bouw ik omheen :)
Als het even kan zo min mogelijk items van de zelfde set ..

Kan zo een uur zoet zijn in mogit alleen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
mm, niet echt bezig met transmog, buiten dat ik zoveel mogelijk BoE's op AH gooi :$ :)
enkel mijn druid heeft wat transmog liggen - CM-set, gedeeltelijke tiersets ahv tokens (nog bezig met verzamelen), volledige Molten Core-set - voor tijdens de verjaardagsrun in Molten Core: effe in de stijl van de gear toen :+ en bij de rest is het enkel het wapen dat naar een zo simpel mogelijk wapen getransmogd wordt.
de pigsticker van monk is bv ge transmogged naar zo'n training staff waar zo'n potje aanhangt, de war staff van de priest lijkt op een simpele stok die ze ergens in de lowlevel-quest zou krijgen, de frost DK's lopen rond met schijnbare samouraizwaarden, en ga zo maar door.
Misschien dat ik er in WoD wat meer tijd in steek bij sommige toons, maar ik schat de kans zelf vrij klein in

[ Voor 4% gewijzigd door soulrider op 30-10-2014 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Transmoggen was ik ook niet mee bezig, maar nu voor WoD wel. Vind het prachtig om mijn characters in gear te steken die uit TBC komt.
Zo heeft m'n druid de dungeon 3 set welke ik destijds behaald heb, geen super achievement maar ben er nog altijd trots op. Verder nog de T4 set en ben nu bezig met de T7 25 set, de T4 heb ik deels (2-piece) behaald toendertijd en de T7 heb ik volledig gehad maar helaas ook weer verkocht om ruimte te maken.
En sinds kort heeft mijn priest de T5 en T6 set, mist voor T5 nog wel de helm en voor allebei de belt en boots. De staff zie je helaas niet maar dat is een best mooie; niet rare of iets maar wel mooi. Net als eigenlijk al mijn transmog, simpel maar mooi. :)
Vergeet bijna m'n shaman welke de S2 set draagt, voor de helft ongeveer destijds behaald. Wat was ik trots op die maces en dat met +20 strength enchant, koste best wat moeite toen. Ook zo'n standaard transmog maar zo mooi.
Dit zijn de chars op de PvE server Anachronos waar ik rustig kan genieten, op Defias Brotherhood heb ik nog geen tmog-sets al ziet m'n warrior er wel bad-ass uit met prideful gear al kijkt hij wat zoetsappiger na de character remodelling.

Wel jammer trouwens, al mijn characters maak ik zodat ze een unieke naam hebben. Na al die jaren helaas niet meer..

Verder is priest best wel leuk om te spelen, shadow voelt goed aan. Druid, warrior, warlock en priest worden het in WoD. Druid als eerste, resto/balance. Tegelijk of iets later de warrior en dan is het twijfelen, of full dps met de lock of toch de priest. Priest kan healen wat mij altijd blij maakt, dus dat wordt nog wat. Maargoed, met de tijd komt toch alles wel behalve mage, hunter en monk want deze classes liggen mij weinig. Op Defias ook een mage gestart maar kan er met moeite wat lvl's doorheen krijgen dus zal deze niet snel naar 100 hebben. DK en rogue staan ergens halverwege met daar net boven de paladin en shaman. Uiteindelijk kom ik vaak terug op melee dps of heals, warlock was een uitzondering in MoP.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Meeste characters probeer ik wel een beetje te moggen. Paladin & Mage ben ik nog het meest tevreden mee. M'n Warrior vind ik eigenlijk spuuglelijk (qua kleuren), maar ik vind het setje wel aardig passen + lekker Warrior achtig (althans voor mij dan :P ).
Pala http://tweakers.net/ext/f/cX9FMwfvdJDuZxPs2ZxoNZMB/full.jpg
Mage http://tweakers.net/ext/f/x0DuCFsbq5oFT64QCqnpcaBQ/full.jpg (af en toe afgewisseld met m'n blauwe zwaard)
Warrior http://tweakers.net/ext/f/5vnsP3G9meKhIlDQTfoZsrZK/full.jpg

Eigenlijk wil ik voor m'n Mage nog deze shoulders hebben, 't is alleen even wachten totdat ik weer toegang heb tot de BMAH en ze er een beetje voor een redelijke prijs opstaan.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik heb nog een deel pvp season 1-2 sets op AH voor men Rogue, eens kijken of ik daar wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan is er monk.. lelijke tier sets, lelijke CM set. En dan alleen offset junk van oude raids. Niet mijn ding.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Een vraagje, ben de naam kwijt. Gisteren stond er in AH iemand met een pet, een soort voidbinder die je ook in Nagrand kunt vinden. Deze verkocht voor een soort crystals een leuke set. Enig idee hoe ik zo'n pet kan krijgen + die crystals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Die pet kan je enkel krijgen met het Trading Card Game van wow, net zoals je de spectral tiger etc kan krijgen. Moet je eigelijk met echt geld de code online kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Elim schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:40:
Die pet kan je enkel krijgen met het Trading Card Game van wow, net zoals je de spectral tiger etc kan krijgen. Moet je eigelijk met echt geld de code online kopen.
Ik heb hem gevonden inderdaad: http://www.wowtcgloot.com/soultrader_beacon.htm
Ik vind de set echt vet, maar ik ga geen 200 dollar betalen voor een pet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond definitief overgestapt op 1-handers als Fury. Daar Blizzard vind dat Fury Warriors, ondanks dat we 2-handers kunnen wielden, 1-handers krijgen als heirloom, zat ik dus met een Mythic 1-hander heirloom. Gisteravond dropte er gelukkig een Mythic Warforged 1-hander, zodoende nu dus SIngle Minded Fury. Op zich vind ik dat niet erg, daar ik de transmogs van 1-handers vaak mooier vind plus dat 2 2-handers op je rug vaak clippen, dat is zo lelijk.

Mjah verder nog een paar items geloot, oh en 12 bonus rolls alleen maar gold :P

Gelukkig is mijn World Spinner mount verkocht, 70K voor kunnen vangen. Nu hopelijk nog Swift Lovebird en Swift Springstrider snel verkopen zodat ik over de 250K gold tik :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Gisteren de shaman naar level 60 kunnen halen en daarna boost naar 90. Was even irritant dat ik zonder flying eerst al m'n skills vrij moest spelen in de blasted lands pre-patch event, maar goed, uiteindelijk dus 90 met al m'n abilities :)

Meteen een lading timeless gear erop + de 3 items van blasted lands + heroic heirloom en voor de grap eens LFR in gegaan zonder enige gem/enchant. Wat een grap was dat zeg, totale chaos, niemand had een idee wat te doen totdat ik uit wanhoop toch maar even een paar basisdingen probeerde uit te leggen, bij de gekste dingen dood gaan. Op protectors zijn alle 3 de bosses wel een keer of 8 weer tot leven gekomen omdat ze niet ongeveer tegelijk dood gingen bijv. Echt bijzonder om mee te maken voor een keer :p Wel meteen de caster trinket van immerseus en shoulders gewonnen, dus zat met 2 uur /played op level 90 al op ilvl 510 geloof ik.

Tot zover LFR, daar blijf ik wel weer uit voorlopig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
Hmmm ik heb plots wel erg zin gekregen om een monk alt te levelen. Het ziet er veel leuker uit in WoD..
Alleen weet ik niet welke race te kiezen ervoor :p voor monk vind ik dat alliance het beter hebben ^^ mijn voorkeur gaat voorlopig naar een female orc ( _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ) maar weet het niet zeker :p
Een panda vin ik zo lomp haha en de gear ziet er niet echt 100% awesome uit op een panda, eigelijk ben ik fan van een human male maar ja het moet horde zijn :p
Vind dat een female orc er qua gear size enzo nog dichtste bij komt xD vooral met de nieuwe models ziet et er echt goed uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monk = <3. Je moet niet van transmog houden (aka, je zit snel vast aan fist weapons als monk, en die zijn gewoon lastig mooi te transmoggen), maar de solo opties en de pure survivability is gewoon insane. Kan op dit moment alles solo'en t/m Cata 10 heroic (sommige niet, zoals Sinestra, daar heb ik nog geen goede manier op gevonden) als Brewmaster.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Gisteren pre-patch quests gedaan. Was nou niet echt moeilijk, maar met de items mijn itemlevel naar 456 geduwd. Hopelijk dit weekend genoeg gear om Throne of Thunder in te gaan, maar ik weet niet precies hoe of wat. Gaan we maar eens uitzoeken. :-)

Is er overigens al bekend of er nachtopeningen gaan zijn van bijvoorbeeld de Mediamarkt? Mijn vriendin en ik willen daar graag heen zodat we de game fysiek kunnen kopen.

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, lees net dat de beta server op 3 november gesloten wordt.
Lijkt me wat vroeg

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 11-09 12:23
Iusedto schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:37:
Hmm, lees net dat de beta server op 3 november gesloten wordt.
Lijkt me wat vroeg
Hoezo vroeg?

dat is 10 dagen voordat het live gaat? vergeet niet dat de beta ook al geruime tijd draait :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje laat vind ik zelf :) alles wat getest moet worden is getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me toch dat ze een en ander moeten testen maar misschien willen ze dat intern doen.
Ik heb begin vd week de beta client er af gegooid omdat ik niet al te veel meer wil zien van WOD maar toen werkte niet alles naar behoren.

Vraag me af of ze open beta gaan

[ Voor 7% gewijzigd door Iusedto op 31-10-2014 10:56 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Is de PTR nu nog online? Zoja; is dat makkelijk om een char te proberen? Wil eens kijken wat rogues doen.
Sinds ik een warrior "main" voelt alleen mijn shadowpriest van de casters nog "snel" genoeg. Frostmage trek ik ook nog wel, maar de rest (shaman, lock) voelt traag.
WoD wordt voor mij dus melee. Heb al een hele oude 70 rogue, maar dat is natuurlijk nergens meer mee te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 11-09 12:23
Iusedto schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:56:
Lijkt me toch dat ze een en ander moeten testen maar misschien willen ze dat intern doen.
Ik heb begin vd week de beta client er af gegooid omdat ik niet al te veel meer wil zien van WOD maar toen werkte niet alles naar behoren.

Vraag me af of ze open beta gaan
Open Beta? Dat doen ze niet. Het is gewoon over en sluiten voor de beta realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EOPdCiP.jpg?1

2 van mijn priests, de gnome priest nog even een goed setje maken (loop nu in look alike Lock 25hc ICC tier rond). De PvP sets moet ik nog Farmen (items willen niet droppen) en de Nelf Priest moet allen nog even genoeg Honor Points halen voor de Shoulders in pvp Set :)

Het is wat mij iig bezig hou voor WoD en ToT achievements aangezien we daar aanbegonnen zijn en ik halverwege er bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Predje schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:59:
Is de PTR nu nog online? Zoja; is dat makkelijk om een char te proberen? Wil eens kijken wat rogues doen.
Sinds ik een warrior "main" voelt alleen mijn shadowpriest van de casters nog "snel" genoeg. Frostmage trek ik ook nog wel, maar de rest (shaman, lock) voelt traag.
WoD wordt voor mij dus melee. Heb al een hele oude 70 rogue, maar dat is natuurlijk nergens meer mee te vergelijken.
Ik speel altijd Rogue als main en ik krijg nu weer het echte Rogue gevoel terug.
Tijdens MoP en Cata was ik de Rogue echt beu. Tijdens TBC en WotLK was rogue echt lekker spelen en nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Officieel... me oude 'mains' zitten in de wachtkamer... ga gelijk met me Pally en Shaman aan de bak. Alhoewel, zal wel alleen me pally worden in het begin. Misschien een keer gaan raiden na 7 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Yesterday was a good day :D +9 shards voor mijn ICC legendary :P

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
RobbertDs1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:46:
[...]

Ik heb hem gevonden inderdaad: http://www.wowtcgloot.com/soultrader_beacon.htm
Ik vind de set echt vet, maar ik ga geen 200 dollar betalen voor een pet :p
de Ethereal Soul-Trader ?: (lvl1) die gaat voor zo'n 10 a 15k in AH...
met wat geluk kan je hem in /trade vinden voor zo'n 8k...
ps: de laatste weken lijken de AH-prijzen voor TCG-pet de pan uit te swingen..
(had ik er zelf maar een paar extra gekocht op voorhand :$)
Want die soul-trader gaat nu voor zo'n 24k op eu-silvermoon

[ Voor 25% gewijzigd door soulrider op 31-10-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:37:
Transmog, ik pak een chest piece en daar bouw ik omheen :)
Als het even kan zo min mogelijk items van de zelfde set ..

Kan zo een uur zoet zijn in mogit alleen :D
Ik pak meestal als eerste de shoulders en daar bouw ik omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Wat is nu eigenlijk de snelste manier om aan gear te komen?
Ben nu raidfinder aan het doen maar dat is zo klaar, zijn er nog andere dungeons of iets gelijks met redelijke gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
Heroic scenarios geven 516 gear. Normal raids als je daar in kunt komen geven 540.

Er is nog wat valor gear (522) dat tegenwoordig gold kost, bij Shadowpan denk ik.

De pre-patch event in blasted lands geeft 2 515 items en een 520 trinket.
Pagina: 1 ... 10 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.