Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
pvp gear snelste manier om aan +/-550 ilvl te komen zonder raiding en qua stats gelijk aan pve gear.
Tegenwoordig is er 1 trinket zelfs goed voor PvE, deze is vergelijkbaar met de 520 trinket van de pre-event questline.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

kowapanga schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:29:
Wat is nu eigenlijk de snelste manier om aan gear te komen?
Ben nu raidfinder aan het doen maar dat is zo klaar, zijn er nog andere dungeons of iets gelijks met redelijke gear?
Ik zou mijn tijd er neit meer in steken, tenzij je het leuk vindt ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Nou ja wil alle tiers wel ff gezien hebben met raiden, en heb nu gear van item lvl 480 ofzo,heb 0,0 geraid in pandaland.
Lijkt mij toch wel iets te helpen straks in WoD als ik met betere gear begin.

Sta overigens echt met verbazing te kijken in LFR, sta continue in top10 dps terwijl ik me class nog amper kan spelen en geen gear heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:00:
[...]

Ik zou mijn tijd er neit meer in steken, tenzij je het leuk vindt ;)
Aan de andere kant, je moet nog 2 weken vol maken ;)

Maar inderdaad, qua gearing gewoon kijken wat je kan krijgen op je gemak tenzij je SoO iig een keer wil meemaken buiten lfr om.

Raiden kan leuk zijn en wellicht vind je zo een guild waar je mee kan om vanuit daar weer meerdere contacten te krijgen voor WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
kowapanga schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:18:
Nou ja wil alle tiers wel ff gezien hebben met raiden, en heb nu gear van item lvl 480 ofzo,heb 0,0 geraid in pandaland.
Lijkt mij toch wel iets te helpen straks in WoD als ik met betere gear begin.

Sta overigens echt met verbazing te kijken in LFR, sta continue in top10 dps terwijl ik me class nog amper kan spelen en geen gear heb :o
Als je gewoon alles even wilt zien kun je gewoon de LFR gebruiken, dan zie je alle bosses een keer. Maar als je het doet voor een betere start in WoD zou ik met net als hmr niet druk maken om je gear.
Een verse lvl 90 moet het met ilvl 420 gear doen gemiddeld, daar komt nu bij die questitems (ilvl 515/520) en dan heb je nog de TI spullen (ilvl 496).
Het beste wat een verse lvl 90 dus kan worden (in korte tijd zonder speciale handelingen zoals BoE items, etc.) is zo'n ilvl 503 na bovenstaand, dus WoD zal met de beginquests heus niet moeilijk zijn. Tuurlijk heb je een betere start als je in mythic warforged gear loopt, maar wat maakt het uit als je binnen de eerste 50 (roep maar wat) quests toch al je gear vervangen hebt door ilvl 590 greenies (again, roep maar wat).

Ik zou zeggen: doe nu geen moeite meer voor gear, speel zo weinig mogelijk WoW zodat je straks als een malle aan WoD begint! oOo
Anders heb je misschien een farm-dip waardoor WoD minder leuk is?

En ja, LFR is echt zo knudde maar daar is het LFR voor.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Gisteren met de guild (en 2de raid week) tot aan Garrosh Normal gekomen. Maar oh lol wat is Thrash op dit moment OP voor een Guardian Druid.. :) Ook Thok(2x), Siege(2x) en Paragons(1x) waren nieuw voor de meeste. Dus die staan ook nog in de lijst.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0SsEn8i.png

Zeker op Garrosh is het leuk. Alleen de Warlock Mezekiel kon me daar bij blijven.
Geen idee hoe het op straks op level 100 is.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik d8 ik ga mn alts maar eens proberen naar 90 te krijgen voor de expansion..... omg levelen gaat zo traag....
90% van de bevolking in dungeons zijn retards......

Iemand een tip hoe ik mn alts asap naar 90 krijg zonder boosts te kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
was je 1 of 2 dagen sneller geweest had je in pandaland even gebruik kunnen maken van een lvl-boost (dmv xp-bug) waarmee je op minder dan een uurtje van 1 naar 60 a 75 ging .. (11 a 15k xp / mob die gekilled werd)
gisterenavond zijn ze echter begonnen met het te fixen (mob per mob in pandaria) en ondertussen is alles gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 11:35
soulrider schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 02:28:
was je 1 of 2 dagen sneller geweest had je in pandaland even gebruik kunnen maken van een lvl-boost (dmv xp-bug) waarmee je op minder dan een uurtje van 1 naar 60 a 75 ging .. (11 a 15k xp / mob die gekilled werd)
gisterenavond zijn ze echter begonnen met het te fixen (mob per mob in pandaria) en ondertussen is alles gefixed
True was binnen 15 min van lvl 1 naar lvl 72.... Was leuk voor zolang het mocht duren...

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
kowapanga schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:29:
Wat is nu eigenlijk de snelste manier om aan gear te komen?
Ben nu raidfinder aan het doen maar dat is zo klaar, zijn er nog andere dungeons of iets gelijks met redelijke gear?
spendeer je tijd aan het uitproberen van verschillende builds, alts, spaar wat goud op, misschien iets met professions, social events.. Een expansion is toch min of meer een reset dus gear schmear. Je hebt meer aan het vinden van een leuke club mensen om mee te spelen/levelen/dungeon runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
-Builds weet ik al.
-Alts doe ik weinig aan
-Goud zat :p
-Alle professions op max
-Zit nog steeds in de guild van 2jaar geleden dus sociaal zit het ook wel goed :p

Dus ja ^_^
Net Garrosh gekilled, was wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Als je genoeg gold hebt en gear wilt via een snelle manier zou ik zeggen koop een mythic run voor een paar honderd k gold

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
skassie schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:22:
Als je genoeg gold hebt en gear wilt via een snelle manier zou ik zeggen koop een mythic run voor een paar honderd k gold
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Garrosh HC zie ik nu al voor 6k voorbij komen, voor de heirloom. Valt te overwegen, maar geen idee wie je wel en niet kan vertrouwen :) Zit het wel te overwegen, normal danwel HC

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchman! op 01-11-2014 22:29 ]

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet dat SoO nu nog lastig is, op mijn lowpop realm wordt garrosh HC al makkelijk realm only gepugged, zelfs met alts en zonder belachelijke gear eisen. De realm is niet echt goed genoeg om mythic realm only te puggen, maar ook daar voorzie ik wel oproepjes langs komen (vaak crossrealm pugs). Ik kan me voorstellen dat dit op betere realms nog makkelijker gaat als je enkel wat gear en een loom wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
na bijna twee jaar afwezigheid lijkt het wat lastig, maar het valt te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 10:59
Ik heb Garrosh HC gekocht voor 4k, wilde die heirloom staff toch wel graag hebben :+

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchman! schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:53:
na bijna twee jaar afwezigheid lijkt het wat lastig, maar het valt te proberen
Mythic is misschien lastig, heroic of normal moet zeker lukken, tenzij je echt net gister teruggekomen bent ingame. Dan zou een koop voor een run misschien wel te overwegen zijn, daar de heirloom echt wel handig gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Jevon schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:06:
Ik heb Garrosh HC gekocht voor 4k, wilde die heirloom staff toch wel graag hebben :+
5K hier, je moet toch wat in die 7 dagen gratis gametime en een goldpool van 180K :+ Wel een leuke heirloom er aan over gehouden.

Zag ook een HC run van begin tot eind voorbij komen voor 25K. Dit vond ik weer iets te veel van het goede gezien ik dit 3/4 jaar geleden al had gecleared in flex. Voor de gear hoef je het niet te doen.

Overigens kan ik maar niet wennen aan de item/damage crush. :X Alsof je terugstapt naar Wotlk

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 02-11-2014 08:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Dropt die heirloom altijd? dan ga ik misschien wel een kill kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Volgens mij een 100% drop op je eerste kill.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 11-09 13:37
hoe werkt dat dan dat je 5k voor een HC run betaald? gewoon vragen in de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij waren deze week in SoO heroic en zijn op Norushen vastgelopen door een bug (AoE van tank mob in shadowrealm raakte de hele raid :X )

Vanavond doen wij weer een poging kijken of de bug weg is. We hebben 15 man in de raid, de meeste switchen voor Garrosh naar een waardeloze alt, een paar van ons blijven op hun main omdat ze de heirlooms al hebben die ze willen. Zo hoef je tenminste niet te betalen voor die heirloom.

Ik zit er zelf over te denken om even snel mijn Paladin of Warrior te boosten voor een Str heirloom, dan heb ik voor elke class een loom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

YouR schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:21:
er waren op onze server ongeveer 5 guilds die het organiseerden. Wel een aardige inkomstenbron voor hen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jevon
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 10:59
YouR schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:21:
Ik heb gereageerd op iemand die een Garrosh HC kill verkocht in de /2. Heb de persoon 4k gegeven, en geduimd dat het goed ging komen. Kreeg paar minuten later invite en summon naar Garrosh. 10 minuten op de vooraf gemarkte positie gestaan en toen kreeg ik m'n heirloom. Gewoon zorgen dat je zelf niet dood gaat tijdens de fight. Alhoewel je geloof ik nog steeds de loom krijgt, mocht je dood gaan...

Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
als die toon nog nooit een heirloom van garrosh heeft gekregen, krijgt ie tot aan de lanceren van WoD 100% zeker een heirloom bij een kill van Garrosh. zelf als je neervalt net na de pull van garrie..
Het hoeft dus niet de eerste kill te zijn, maar hij mag wel nog nooit eerder een garrosh heirloom hebben gekregen om te kunnen genieten van die 100% drop.

prijzen op silvermoon variëren van 8k tot zelfs maar 4k, afh. van hoeveel er in /trade aan't barken zijn, en hoeveel concurrentie er dus is tussen de boost-groepen/-guilds.
Mijn main had al 4 of 5 heirlooms (1x HC, de rest normal) verkregen, de andere 9 (8 op die account + 1x 90-alt op andere account) hadden met uitzondering van de DK nog nooit Garrosh gezien buiten LFR en de DK had in de paar kills nog geen heirloom verkregen.
Allen voor 5k door HC laten gaan, de DK heeft gratis gepugd, en 9x een heirloom verkregen.
Heb ze nu allemaal buiten de shields en de int. off-hand.

sidenotes:
- wel lachen hoe cata-flasks en potion nu beter stats geven dan die van MoP
(119 vs 114, en 476 vs 456) net als het eten, (+36 ipv +34)
- ze hebben blijkbaar nog niet alle xp-gain-bugs gevonden en gehotfixed.
- potion of luck laat nu wel serieus veel kistjes droppen, wat in combinatie met de starfall van druids en de concentratie van sommige mobs en hun respawn rate het terug de moeite waard maakt om ermee te farmen in pandaria.
(potion, starfall, stampeding roar, en loop er maar doorheen.. ev. halfweg effe refreshen en niet vergeten te looten.) ps: natuurlijk de 'guided stars' glyph _niet_ gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

soulrider schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:28:
als die toon nog nooit een heirloom van garrosh heeft gekregen, krijgt ie tot aan de lanceren van WoD 100% zeker een heirloom bij een kill van Garrosh. zelf als je neervalt net na de pull van garrie..
Het hoeft dus niet de eerste kill te zijn, maar hij mag wel nog nooit eerder een garrosh heirloom hebben gekregen om te kunnen genieten van die 100% drop.

prijzen op silvermoon variëren van 8k tot zelfs maar 4k, afh. van hoeveel er in /trade aan't barken zijn, en hoeveel concurrentie er dus is tussen de boost-groepen/-guilds.
Mijn main had al 4 of 5 heirlooms (1x HC, de rest normal) verkregen, de andere 9 (8 op die account + 1x 90-alt op andere account) hadden met uitzondering van de DK nog nooit Garrosh gezien buiten LFR en de DK had in de paar kills nog geen heirloom verkregen.
Allen voor 5k door HC laten gaan, de DK heeft gratis gepugd, en 9x een heirloom verkregen.
Heb ze nu allemaal buiten de shields en de int. off-hand.

sidenotes:
- ze hebben blijkbaar nog niet alle xp-gain-bugs gevonden en gehotfixed.
- potion of luck laat nu wel serieus veel kistjes droppen, wat in combinatie met de starfall van druids en de concentratie van sommige mobs en hun respawn rate het terug de moeite waard maakt om ermee te farmen in pandaria.
(potion, starfall, stampeding roar, en loop er maar doorheen.. ev. halfweg effe refreshen en niet vergeten te looten.) ps: natuurlijk de 'guided stars' glyph _niet_ gebruiken.
Weet jij nog wat xp gain bugs? Ik probeer mn alts asap te lvlen, maar zelfs met heirlooms gaat het toch enorm traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Squishie schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:56:
[...]

Weet jij nog wat xp gain bugs? Ik probeer mn alts asap te lvlen, maar zelfs met heirlooms gaat het toch enorm traag...
Blijkbaar kun je nog vrij snel naar 60 levelen met Troggs in Deepholm. Bij Verlok strand.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
molten front is/was ook nog beschikbaar .. maar je moet met 2 zijn die de questline hebben voltooid, en één van beiden moet een lock zijn om de lowlvl een summon te geven in molten front.
Deepholm: wellicht zelfde noodzaak...
(of werkt die 'teleport naar deepholm'-potion nu ook op lowlevels? Die meldt dus nog 'requires lvl 82') dus alsnog lock nodig voor summon naar deepholm :s :( )

Maar als molten front in Mount Hyjal, en Deepholm dat nog hebben, dan durf ik de lijn door te trekken naar andere soortgelijke Cata-zones

[ Voor 36% gewijzigd door soulrider op 02-11-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Ik ben naar aanleiding van twee studiegenoten ook maar begonnen met wow (beetje laat, I know). Zij zijn beide opnieuw begonnen op een nieuwe server en we hebben een eigen guild. We spelen op een pvp server (bloodfeather), maar man man man ik maak echt 0 kans in pvp :') . Domste idee ooit nu ik lvl 66 ben en dungeons alleen niet genoeg zijn om door te levelen. In BG's kom ik dan wel weer lekker mee, maar ook omdat we met zijn 3en met skype gewoon samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Ik heb gisteren mijn gratis level 90 boost gebruikt en een druid aangemaakt. Het was wel grappig om met slechts 4 knoppen in dat blasted lands event gedumped te worden. Geen talents, geen glyphs, niks flying form/mount en crappy gear to boot :D Beetje bij beetje wordt dan alles unlocked, maar ik vond het allemaal niet echt samen passen om de één of andere reden. Misschien dat de ervaring anders is voor nieuwe spelers, maar voor mij mocht echt alles direct beschikbaar zijn.

Vandaag heb ik dan maar een risico genomen en zo'n heirloom boost gekocht, ik wilde heel graag die 2h str axe voor mijn collectie plate chars te bedienen. Ik had niet verwacht dat Garrosh zo gemakkelijk neer zou gaan om eerlijk te zijn. Maar anderzijds wil dat ook zeggen dat ik deze week dus nog andere heirlooms van hem kan oogsten. Al dan niet met mijn guild ;)

*edit* wat ik me wel nog afvraag ivm die heirlooms: schalen de mythic, heroic en normal versies van een heirloom op een andere manier boven level 90? Of zijn de stats op level 91 gelijk?
*edit2* en het antwoord al gevonden op wowhead.com. Op level 100 zijn alle heirlooms gelijk, maar tijdens het levellen zal de mythic versie net iets sterker zijn dan de heroic en normal versies.

[ Voor 18% gewijzigd door Kapoen op 02-11-2014 20:10 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Langzaam maar weer eens begonnen, erg onwennig na break van bijna 11 maanden.
Ene kant wil ik een nieuwe guild voor alle guild pets en mount maar tja een hc/mystic guild binnen komen zonder enige intentie om ook daadwerkelijk te raiden is erg lastig
liefst blijf ik wel op mijn khadgar/bloodhoof-alliance heb niet zoveel zin om 11 * realm transfer (met misschien race ook nog)
maar mocht iemand hier wel sociaals accepteren in een hc georiënteerde guild zal ik het zeker overwegen

daarnaast heb weer eens veel moeite om te kiezen met welke toon ik als eerste level, waarschijnlijk de paladin maar probeer te bekijken of me niet fijner voel op andere tank class.
zeker de dk en druid staan hoog in mijn like lijstje

Is garrison nu toon bassed ? dit ook in verband met alle pet en mindere mate maar toch ook mounts

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Teunis schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:32:
Is garrison nu toon bassed ? dit ook in verband met alle pet en mindere mate maar toch ook mounts
Ja, garrisons zijn per toon afaik. Dus er zijn verschillende configuraties mogelijk :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ook maar is even de 7 free days geactiveerd om nog eens te proberen na meer dan een jaar te zijn gestopt. Denk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Grafisch zie ik weinig verschil. Character models zijn natuurlijk iets mooier maar dat is een kleinigheidje. Wel jammer had toch wel verwacht weer zin te krijgen om misschien die nieuwe expansion aan te schaffen maar denk het toch niet nu.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW een goede alliance dps of healer die Garrosh HC wil voor heirloom contact Znaak#2804 de komende 5 minuten. We zijn met Garrosh kils bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Tr!gger schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:07:
Ook maar is even de 7 free days geactiveerd om nog eens te proberen na meer dan een jaar te zijn gestopt. Denk dat ik er echt helemaal klaar mee ben. Grafisch zie ik weinig verschil. Character models zijn natuurlijk iets mooier maar dat is een kleinigheidje. Wel jammer had toch wel verwacht weer zin te krijgen om misschien die nieuwe expansion aan te schaffen maar denk het toch niet nu.
Grafisch is het hier en daar wel iets beter geworden, echter is dit pas echt te zien in WoD zoals eigenlijk met elke expansion pack. Maar nu is het ook zo dat je grafisch gezien niet teveel moet verwachten van WoW. Gameplay is hier stuk belangrijker.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
soulrider schreef op zondag 02 november 2014 @ 15:28:
sidenotes:
De potions heb ik nog een k of 10 mee verdient. Ze verkopen, gek genoeg, nog steeds zo vlak voor de expansion.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week een guild gevonden dus dat deel is voor WoD gelukt :)

Niet zo veel te doen op de main chars dus ben maar begonnen een "undeleted" char te levelen.
Is een lock en ben nu lvl 78 geworden.
Speelt wel erg lekker weg moet ik zeggen :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Tr!gger schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:07:
Ik vind WoW grafisch juist wel aantrekkelijk. Foto realistische beelden vind ik in een MMO maar niks.
Dit spel moet je ook niet voor de grafische beelden maar meer voor de gameplay. Welke ik na al die jaren nog steeds geweldig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:44:
[...]

Grafisch is het hier en daar wel iets beter geworden, echter is dit pas echt te zien in WoD zoals eigenlijk met elke expansion pack. Maar nu is het ook zo dat je grafisch gezien niet teveel moet verwachten van WoW. Gameplay is hier stuk belangrijker.
IPS scherm check

Resolutie 2560x1440 check

Settings ULTRA check

WoW mooi ?, Jazeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 15:12
Mektheb schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:39:
[...]

IPS scherm check

Resolutie 2560x1440 check

Settings ULTRA check

WoW mooi ?, Jazeker :)
Op full HD met ultra settings is het ook mooi hoor ;) Al zijn questitems en dergelijke die je op moet pakken sinds de prepatch op ultra settings wel een stuk moeilijker te zien dan voorheen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister met 2 ex-guildies 2x ulduar gelopen, wat items gevonden die ik nodig had.
PvP set voor mijn Draenei is compleet, en geen wow crashes :)

Ook ICC25HC met 4 guildies gelopen, meteen 3x crashen >.>

The Guild is cursed i tell you !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:44:
[...]

Op full HD met ultra settings is het ook mooi hoor ;) Al zijn questitems en dergelijke die je op moet pakken sinds de prepatch op ultra settings wel een stuk moeilijker te zien dan voorheen imo.
|Dat is waar, echter is 2560x1440 wel erg fijn voor je UI.

Maar WoW ziet er op hoge settings gewoon goed uit punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het kader van achievements farmen ben ik nu bezig met fishing, gistermiddag een uur of 2 in Ironforge gestaan om 'Old Ironjaw' aan land te trekken maar die rotvis wil maar niet bijten :(

Ik kan me niet herinneren dat 'Old Crafty' me zoveel tijd heeft gekost toen ik daar mee bezig was. Maarja vanavond maar weer verder hengelen :)

(bijkomend 'voordeel' is wel dat ik op deze alt fishing heb leveled van 115 naar 388…..)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

al kan je discussieren over het gebrek aan spell-effects voor een hunter....itt een mage e.d.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Mektheb schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:54:
[...]

|Dat is waar, echter is 2560x1440 wel erg fijn voor je UI.

Maar WoW ziet er op hoge settings gewoon goed uit punt.
Sinds kort ook hier 2560x1440 en had er niet super veel van verwacht maar het scheelt behoorlijk. Ik gebruik gewoon de WoW raid UI en op 1920x1080 komt het scherm dan behoorlijk vol met 25 man, maar nu niet meer.

Verder is volgens mij ook de view distance verhoogd? Of ik heb nu de settings echt op max gezet, want ik zie nu veel eerder gebouwen/landschap dan voorheen. Hopelijk gaan de graphics nog wat omhoog als WoD er daadwerkelijk is, maar sommige dingen zijn nu al best mooi. Zoals een frost trap van hunters, veel fijner. Elke spel heeft nu wel een soort glow, etc.. kleine dingen maar toch voor het gevoel een stuk fijner. Ok, het blijft WoW maar toch.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Maus schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:16:
[...]
Verder is volgens mij ook de view distance verhoogd? Of ik heb nu de settings echt op max gezet, want ik zie nu veel eerder gebouwen/landschap dan voorheen. Hopelijk gaan de graphics nog wat omhoog als WoD er daadwerkelijk is, maar sommige dingen zijn nu al best mooi. Zoals een frost trap van hunters, veel fijner. Elke spel heeft nu wel een soort glow, etc.. kleine dingen maar toch voor het gevoel een stuk fijner. Ok, het blijft WoW maar toch.
Dat dacht ik laatst ook al te merken, kwam aangelopen vanaf Mulgore richting Thunder Bluff en dacht dat ik de liften opeens een stuk eerder kon zien. Voor de rest is me eigenlijk niets opgevallen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:10:
In het kader van achievements farmen ben ik nu bezig met fishing, gistermiddag een uur of 2 in Ironforge gestaan om 'Old Ironjaw' aan land te trekken maar die rotvis wil maar niet bijten :(

Ik kan me niet herinneren dat 'Old Crafty' me zoveel tijd heeft gekost toen ik daar mee bezig was. Maarja vanavond maar weer verder hengelen :)

(bijkomend 'voordeel' is wel dat ik op deze alt fishing heb leveled van 115 naar 388…..)
10 minuten hier... alleen was die pinchy irritant. en moet nog de fishing contest, binnenkort op zoek naar dode realm.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Pinchy moet ik sinds TBC nogsteeds >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tot nu toe:

Pinchy: 70 minuten
Turtle: 20 minuten
Old Crafty: 10 minuten
Org vis: 40 minuten

Dus viel op zich allemaal mee. Zit nog steeds te hopen op de beloofde fishing update (je weet wel, die ze bij wotlk launch al hadden beloofd, bobber die je kan richten, meer fishing challenges etc), maar ja. Blizzard zorgt er liever voor dat je ipv je bobber kan richten, je cooking wel kan richten. :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JA ik heb er wel is over na zitten denken een fishing bot er tegenaan te gooien maar goed dat mag niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat zou ik nooit over mijn hart kunnen verkrijgen. Ook al moet ik nog eens 2 uur naar die saaie grot staren in Ironforge…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep.. wie niet :D

Fishing is gewoon veels te saai nu. En als je dan ziet wat Rift, FFXIV, of fucking Fantasy Life (3DS game) kan doen ermee, is er veel te winnen. Maar ja, ik denk dat het ook komt omdat als ze daar iets van tijd in steken er veel LFR raiders komen met "Ja maar dat kost me een raid tier! BLIZZARD IK STOP".

Ook eigen schuld natuurlijk, een half jaar lang bij alles zeggen "het is dat of een raid tier" is gewoon dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze mogen auto-fishing vooral eens implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Dan hebben jullie echt nog geluk gehad met vissen. Ik heb voor de muntjes in Dalaran enkele avonden besteed om alle gouden munten te verzamelen, en toen had ik nog niets. Voor het levelen van 500 naar 600 ben ik weer naar Dalaran gegaan en toen eindelijk me allerlaatste munt gevonden.

Vissen is leuk, maar de RNG is gewoon killing. Sommige drops hebben gewoon 0,000002%. Soms moet je gewoon 1000 vissen vangen voordat je eindelijk die ene vis hebt gevonden. 1000 vis x 15 seconden is gewoon te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@DonFauss, haha.. nee. Leuke humor, dat wel :+

@Taen, mee eens. En dat bedoel ik dus, Rift fishing en FFXIV fishing was een stuk meer engaging dan dit, Nu is het "wachten, en klikken" niets anders. En dat is wel iets waar ik soms over baal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ochten paladin gemaakt en geboost naar 90, gisteren avond met ilevel 499 Garrosh HC gedaan voor de heirloom. Ik had nog geen level 90 plate character helaas, waardoor ik voor die heirloom wel moest boosten :-(

Meteen maar 5 keer Garrosh neergelegd, lopen nu 10 extra characters in groene gear met een Garrosh HC achievement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:10:
Gisteren ochten paladin gemaakt en geboost naar 90, gisteren avond met ilevel 499 Garrosh HC gedaan voor de heirloom. Ik had nog geen level 90 plate character helaas, waardoor ik voor die heirloom wel moest boosten :-(

Meteen maar 5 keer Garrosh neergelegd, lopen nu 10 extra characters in groene gear met een Garrosh HC achievement :D
Ik moet hem ook nog steeds doen voor me boosted pally..

Alleen nog geen groep gezien waar ik mee kan hobbelen voor weinig :P, heb op die realm maar 1k gold dus ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ik heb het op mijn DK gedaan gisteren, was wel gelijk 5k maar ach, die heirloom kan daarna gelijk door naar mn pala :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:12:
[...]

Ik moet hem ook nog steeds doen voor me boosted pally..

Alleen nog geen groep gezien waar ik mee kan hobbelen voor weinig :P, heb op die realm maar 1k gold dus ja :+
Is dat een alliance character? We gaan a.s. zondag weer een rondje doen als er voldoende animo is. Raids met 12 man, waarvan we er twee boosten (of meer als ze goede gear hebben en weten wat ze doen, maar gewoon pech hadden met hun guild)

Kosten: niets, het zijn alleen bekenden die we boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:45

hmr

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:18:
[...]

Is dat een alliance character? We gaan a.s. zondag weer een rondje doen als er voldoende animo is. Raids met 12 man, waarvan we er twee boosten (of meer als ze goede gear hebben en weten wat ze doen, maar gewoon pech hadden met hun guild)

Indien er veel bekende meegaan wil ik best helpen met boosten, een ilevel 582 warrior hierzo!

Of ik kan mee op priest ilevel 550 (die heeft nog loom nodig)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 03-11-2014 11:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hij is op dit moment ilvl 525 / 519 equiped en hij is inderdaad Alliance, Pally healer.

http://eu.battle.net/wow/en/character/sylvanas/Zjiara/simple

Moet nog sommige dingen gemmen en enchanten etc, maar dat is niet zo'n probleem.
En nog wat glyhs.

Heb niet helemaal het idee ik voor niks mee loop dan :+

Zou wel heel tof zijn als ik dan mee zou mogen, hoop tegen die tijd dan nog wel wat beter gear te hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 03-11-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
[...]

Mocht er voldoende animo zijn, en ik vandaag met mijn run met een guild geen geluk hebben, hou ik me aanbevolen voor een garrosh kill :) (ilvl 564 alliance pally met enige ervaring op Garrosh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn battletag: Znaak#2804 We gaan op Zondag om 20:30. Ik zal Mek iig even melden, als je mee wilt doen met het geouwehoer heb je mumble nodig :D

Als je eerder al ergens mee kan liften zou ik het doen. Zoals gezegd ik weet niet wat de animo is, nu we de meeste alts al een heirloom hebben gegeven.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je op Emerald Dream doen..

554 WW Monk, kan geen enkele groep krijgen voor de heirlooms >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:33:
Mijn battletag: Znaak#2804 We gaan op Zondag om 20:30. Ik zal Mek iig even melden, als je mee wilt doen met het geouwehoer heb je mumble nodig :D
Super, ik ga je toevoegen.

Mumble ken ik niet maar goed daar kom ik wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ik ga denk ik ook maar eens sparen. Heb maar 1 90 char (Enhancement/Resto Shaman) maar die Heirloom lijkt me toch wel leuk om te hebben. :9

Paar dagen Dalies en Dungeons en dan moet het goed komen met die 5-6K die ze lijken te kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:34:

try ilvl 530...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:34:

Ik speel ook op Emerald Dream maar kon zonder al te veel moeite kiezen uit 5 groepen waarvan er 2 xrealm waren. Dit was een vrijdagavond.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Zie het probleem niet zo, heb op 9 alts de heirlooms gehaald zonder een gold eraan uit te geven en die zijn echt niet allemaal goed gegeared. Sterker nog ik pvp alleen in wow dus had niet eens pve gear.
Van de 9 characters zaten er mischien 4 of 5 in 550 pvp gear en de rest in brak 496-522 ish gear.

Desnoods maak je gewoon je eigen raid en invite je mensen via de group finder?

[ Voor 4% gewijzigd door xavento op 03-11-2014 11:47 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik zoek in ieder geval nog een Horde groep die mensen mee wil nemen, wil hem graag nog hebben op mijn warlock en shaman en om nou 5k per run uit te geven is me ook wat veel...

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Warlock en shamen gebruiken de zelfde staff, mocht je geen groep hebben dan minimaal 1x 5k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB

Als je eerder al ergens mee kan liften zou ik het doen. Zoals gezegd ik weet niet wat de animo is, nu we de meeste alts al een heirloom hebben gegeven.
Ik zal je vanavond even toevoegen, mumble is geen probleem, staat al geinstalleerd, evenals ventrilo en TS3 :P

Ik hoop dat we vanavond een full clear krijgen, gisteren de eerste 2 wings gedaan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Derr_Hans schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:01:
Warlock en shamen gebruiken de zelfde staff, mocht je geen groep hebben dan minimaal 1x 5k ;)
Goed punt! heb ik hem gelijk voor mijn gisteren gebooste priest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo een wapen lijkt me heerlijk voor mijn chars maar dat zit er niet in ben ik bang :)
Ga wel "old school " levelen, hehe

Nog steeds geen idee welke mij main wordt dus dat schiet ook lekker op ....niet :(
Wordt melee maar rest wisselt per week.
Helaas kan ik niet meer testen in de beta

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Weet er iemand wat de huidige XP bugs zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen voor zover ik weet.. dungeon boosting gaat sinds 6.0 zo bizar snel, slaat nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
RobbertDs1 schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:39:
Weet er iemand wat de huidige XP bugs zijn
Zover ik weet inmiddels al gefixed. Wat je kon doen was in een groep van 90'rs en een level 1 naar bv timeless isle te gaan (warlock summon) om vervolgens alle mobs te taggen en te killen. Door de bug kreeg je de XP die normaal voor een level 90 zou zijn op lagere level chars. Zo was je in een half uurtje level 80

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Weet iemand toevallig of bij de 'goedkope' WoD uit de pricewatch ook de boost zit, of zit dit alleen bij de versie die je bij de Blizzard shop zelf haalt?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit ook bij de goedkope :) er zijn geen verschillende wel/geen boost varianten.

Voor nieuwe spelers:

Game Mania is de laatste weken weer lekker proberen mensen te naaien door Mists of Pandaria voor 10 euro te verkopen.

Koop deze niet! Deze zit inmiddels al in de base game verwerkt. Dus je hebt hem NIET nodig om te spelen!

Klik de link voor info!

Helaas zie ik meerdere zaken dit doen, echter staat GM er een beetje om bekend nu. (aka, ze verkopen vaak ook 2e hands MMO keys etc)

[ Voor 77% gewijzigd door corset op 03-11-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:26:
Zit ook bij de goedkope :) er zijn geen verschillende wel/geen boost varianten.

[...]
Ahh, handig. De text bij de Bliz-shop deed me vermoeden dat er 2 versies waren.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er zijn officieel 2 versies: (3 als je echt eerlijk telt)

1.) standaard (of digital)
2.) Collectors edition ( of digital) met extra mount, pet en junk -> Deze ligt meestal half jaar later voor 10-20 euro in de lokale game shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:44:
er zijn officieel 2 versies: (3 als je echt eerlijk telt)

1.) standaard (of digital)
2.) Collectors edition ( of digital) met extra mount, pet en junk -> Deze ligt meestal half jaar later voor 10-20 euro in de lokale game shop.
Een van de redenen dat ik al jaren niet meer bij de Game Mania kom, die inruil-prijzen zijn b.v. ook een lachertje daar…
Daarnaast bestaat het personeel vaak ook uit 17 jarige jongetjes die hun opleiding palletsorteren niet af konden maken en geen reet verstand van- of affiniteit met gamen hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
So.. so true :(

Kwam er een tijdje geleden. Een of andere nieuwe mut die iemand liep te adviseren.

"Ja, als u echt wilt beginnen met WoW, dan moet u De basis set, Cataclysm, Mists en Warlords kopen"

>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Na een paar jaar vrijwel alleen maar pvp/arena te hebben gespeeld wil ik in WoD weer gaan raiden. Ik heb het pvp'n wel een beetje gezien en ik mis raiden en het gevoel iets te bereiken met een groep mensen qua progress ook wel. In PvP wil ik ook zo snel mogelijk een full set hebben maar buiten dat, interesseren gear upgrades me geen reet terwijl ik mij herinner dat ik dat in PvE wel leuk vond (gear drops, hogere output, /rollen etc.) Afijn, uiteraard hoort het zoeken van een geschikte raiding guild hier ook bij.

Kan iemand mij een goede site aanraden waarbij ik kan zien hoe de verschillende guilds van mijn realm (Aggramar/Hellscream) het hebben gedaan qua raiding progress tijdens Mist of Pandaria? Ik heb al zo lang geen actuele PvE content meer gedaan dat ik wellicht niet direct kan zien of bepaalde guilds erg snel/traag met de progress waren dus bij voorkeur een site die het een beetje in begrijpelijk vorm aanbiedt (als er uberhaupt zulke sites zijn :) ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
temp00 schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:36:
bla bla

Kan iemand mij een goede site aanraden waarbij ik kan zien hoe de verschillende guilds van mijn realm (Aggramar/Hellscream) het hebben gedaan qua raiding progress tijdens Mist of Pandaria? Ik heb al zo lang geen actuele PvE content meer gedaan dat ik wellicht niet direct kan zien of bepaalde guilds erg snel/traag met de progress waren dus bij voorkeur een site die het een beetje in begrijpelijk vorm aanbiedt (als er uberhaupt zulke sites zijn :) ).
http://www.wowprogress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zit even te kijken. Als ik op Guilds selecter krijg ik een tabel met wat ze hebben omgelegd met daarbij ook een "West" kolom en daaronder nummers. Zegt dat iets over hoe snel ze bepaalde progress hebben bereikt t.o.v. andere guilds? Want die info mis ik (als leek) een beetje.

edit:
ah op die fiets. Nee Aggramar is nooit echt high-end geweest met raiden volgens mij. Al zal dat voor mij niet zoveel uitmaken :)

[ Voor 20% gewijzigd door temp00 op 03-11-2014 16:50 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Elk nummer die jij onder west ziet is de guilds kill op de EU WEST ranglijst voor 10 en 25 man. Op aggramar zie je bv dat daar niet al te beste guilds zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Zo veelzeggend zijn die cijfertje daar nu ook weer niet en ik zou me daar ook zeker niet op blind staren.

Veel guilds (of liever de raid groepen) zijn uiteen gevallen in afwachting van WoD - dus er zal veel ge-reshuffeld worden als WoD eenmaal begint, voor de "goede" guilds die bij elkaar gebleven zijn bestaan uit "vrienden" die al heel lang bij elkaar zijn, dat wordt moeilijk om tussen te komen.

Wel is het zo dat voor nieuwe Mythic (oude heroic) de raid groepen nu van 10 naar 20 (maar ook sommige van 25 naar 20) moeten veranderen dus er zullen best kansen liggen maar neem de tijd om eens goed te kijken - ook op de realm forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja klopt thanks voor de tips ;). Realm forums had ik idd al een beetje rond gesnuffeld maar nog niet echt veel recruitment posts gevonden, misschien dat dat in de komende weken nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 21:55
Iemand voor Klaxxi + Garrosh Mythic? We zoeke nog 2 healers en 4 DPS ... Horde, ilvl 575+ & 14/14 ervaring liefst. en voorzien zijn aub :) flasks etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
een Horde normal/heroic durf ik wel aan met mijn 522 dps :)
't kromme is dat als mijn White Tiger setje vervang door random raidfiner loot het iLvl stijgt naar de meestal gevraagde 530, maar dat mijn DPS dan daalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

lanerios schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:00:
So.. so true :(

Kwam er een tijdje geleden. Een of andere nieuwe mut die iemand liep te adviseren.

"Ja, als u echt wilt beginnen met WoW, dan moet u De basis set, Cataclysm, Mists en Warlords kopen"

>_>
Ik zou haast langs gaan om geadviseerd te worden om vervolgens uit te leggen hoe het wel zit en weer weg te gaan. Wat een giller.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Ook maar weer ff mijn account geactiveerd. Zie dat er in 10 maanden bijna niets veranderd is en dat mijn gear nog gewoon goed is (iLvl550+), sterker er is gewoon in 10 maanden niets in het AH te koop wat een verbetering qua gear kan zijn. Dan heb ik nog niet eens serieus geraid ofzo voor mijn break.

Wil ook WoD gaan spelen in mijn casual guild, vraag me wel af hoe snel WoD gaat vervelen ivm MoP.

Garrosh Mythic wordt verkocht voor 50k incl. mount. Mount boeit niet echt maar op zich is heirloom wel leuk. Dan kan ik toch net zo goed het HC heirloom proberen te krijgen? Zo veel extra geeft het mythic heirloom niet en op lvl 100 is hij weer gelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Lord_Dain op 03-11-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

....50k vind je niet veel?
Ik koop nooit gear, boosts, mounts of pets en moet het maar doen met een schamele 14k verspreid over al mn characters......
Ik snap niet dat mensen al 3-4-5 characters op goldcap hebben zitten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Lord_Dain schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:15:
Garrosh Mythic wordt verkocht voor 50k incl. mount. Mount boeit niet echt maar op zich is heirloom wel leuk. Dan kan ik toch net zo goed het HC heirloom proberen te krijgen? Zo veel extra geeft het mythic heirloom niet en op lvl 100 is hij weer gelijk.
prijsverschil is een factor 10, voor een tijdelijk voordeel. Tenzij je de mount wil natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Squishie schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 00:15:
Ik koop nooit gear, boosts, mounts of pets en moet het maar doen met een schamele 14k verspreid over al mn characters......
Gold komt niet vanzelf, doe je er ook iets aan om het te verdienen? Als je alleen elke avond een uurtje inlogt om wat aan te keutelen, misschien een paar quests doet en in raids repairbills opbouwt gaat het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/wave Kaap

Ach, meeste geld komt bij mij via het questen en vaak is dat voldoende.
Niet voor Garrosh runs maar dat is een ander verhaal :)
Met prijzen rond de 5K zou ik 3 runs nodig hebben , voor warrior/pala en 1 voor lcok en 1 voor druid.
Vooral druid en warrior zou geweldig zijn maar kan ik niet betalen.

Vanavond maar weer inloggen, nadeel van een drukke baan is dat WoW wat minder tijd krijgt, hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB

Gisteren helaas geen invite voor me voor de 2e helft van de mythic raid, dus zit er nu aan te denken om voor een aantal minder gegearde alts een boost te regelen, zodat ik in ieder geval een goed wapen heb als ik WoD in ga. Mn pala heeft op zich al een best leuk wapen, mythic warforged Greatsword of Pride's Fall, al zou hij wel een heirloom kunnen gebruiken zodat ik het op mn warrior e.d kan inzetten. Ik kijk voor mn pally zondag even aan, anders ga ik die ook maar ns boosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:07:
/wave Kaap

Niet voor Garrosh runs maar dat is een ander verhaal :)
Met prijzen rond de 5K zou ik 3 runs nodig hebben , voor warrior/pala en 1 voor lcok en 1 voor druid.
Vooral druid en warrior zou geweldig zijn maar kan ik niet betalen.
Volgens mij hebben gisteravond een aantal van de main raiders, nadat we Garrosh Mythic nog even gekilled hebben, een paar van de casual guildies geboost door Garrosh Heroic voor hun heirloom. Had je die dus juist even moeten meepakken.
EelcoB schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:19:
[...]
Gisteren helaas geen invite voor me voor de 2e helft van de mythic raid
:? Je wordt met je guild gelocked voor SOO Mythic, kunt het niet puggen om af te maken, maar mag deel 2 niet afmaken? Ik zou op zijn minst not amused zijn en daar zeker wel wat van zeggen. Iemand anders gaat lekker in jouw plaats mogelijk een heirloom looten bij wijze van spreken.

Als we op raidavond 1 een pug meenemen, dan gaat die in principe op raidavond 2 van de week ook mee om het af te maken. Ook als er een guildie beschikbaar is maar niet met ons mee was tijdens raidavond 1.

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-11-2014 08:38 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.