Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:41
Gisteren mythic garrosh nog even gedaan. Daar droppen 2 mounts op, 2x 2e met /roll... Een van de 2 had ik zelfs hetzelfde als de winnaar van de mount :(

Wel weer een mythic heirloom erbij in ieder geval, maar nog steeds geen trinket op de mage. Heb nu 1 warforged heroic item, 1 warforged mythic, de rest mythic en 2 normal trinkets... Ach ja, binnenkort maar een paar quest greenies als trinket dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:33:
[...]
Volgens mij hebben gisteravond een aantal van de main raiders, nadat we Garrosh Mythic nog even gekilled hebben, een paar van de casual guildies geboost door Garrosh Heroic voor hun heirloom. Had je die dus juist even moeten meepakken.
Was er gisteren niet maar is zeker iets om te onthouden ja, bedankt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 10:46
We zijn gisteravond voor het eerst sinds deze expansion bezig geweest met het behalen van achievements. En vanaf nu sta ik lekker te shinen met mijn Reins of Galakras mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik denk dat ik ook maar eens een boost ga kopen. Ben toch maar een casual player en zal een half jaar na WoD toch stoppen dus waarom niet 5K van de 100K opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
demokert schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:47:
We zijn gisteravond voor het eerst sinds deze expansion bezig geweest met het behalen van achievements. En vanaf nu sta ik lekker te shinen met mijn Reins of Galakras mount :)
Och ik moet nog beginnen aan die van de 1e instance van deze uitbreiding >.>

Zijn er trouwens mensen te porren voor deze runs ?, zoals HOF etc en achievments en heroic dingen etc.
Lijkt me wel lachen om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Succes met dansen met de emperors in MSV ;)

Als ik online ben wil ik best helpen met HoF en ToES bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naja ik zeg ook niet we alles gelijk in 1 keer zullen halen, maar het leek mij wel leuk zulke dingen te gaan ondernemen.

Al is het alleen maar voor de achievments en titles etc

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Mektheb schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:53:
Naja ik zeg ook niet we alles gelijk in 1 keer zullen halen, maar het leek mij wel leuk zulke dingen te gaan ondernemen.
Oh, was niet vervelend bedoeld of zo, die achievement is gewoon erg ruk. Verder wel leuk om de iets oudere instances inderdaad nog wat te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee snap ik ook wel hoor :+, voelde me niet aangevallen, maar mij leek het wel lachen om te doen.

Weet niet of e meer mensen zich zo voelen die denken naja dat wil ik wel doen voor meta achievments en andere titles etc.

Bedoel nu is het nog "leuk" straks is het "nog ergere cake"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Weer met al mijn lvl90's Onyxia gedaan en bij de 13e van de 14 was het deze keer prijs, de Onyxia mount is binnen! Nu 149 mounts dus nog 1 voor de achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Zo heb je geen level 90's, zo heb ik er 5. Allemaal 500+ :S Die exp squish is volgens mij op alle levels doorgevoerd, want ook mijn level 70 warrior die ongeveer halverwege naar 71 was heeft nu ineens nog maar 1 xp nodig.

Ik ga me verder niet druk maken over gear tot aan WoD. Het enige wat ik nog wil proberen te halen is de pole arm, de staf, de 1h axe en de boog van garrosh. Maar ook dat is niet het einde van de wereld mocht ik dat halen. Dus mocht er nog iemand zijn waar ik een garry kill van kan mee leechen ^^

Wel zit naar een volgend character te kijken. Meestal speel ik zo 1 extra character per expansion. Gezien MoP helemaal aan mij voorbij gegaan is, zit ik nu op 4 verschillende. Ik mainde hunter in vanilla, dat werd druid in BC. In BC kwam er een mage bij, in wrath een shaman, in cata een GOBLIN hunter! Dus voor MoP 'moet' er eigenlijk nog een character bij.

Ik heb een ~50 monk die ik als mistweaver gespeeld heb. een ~70 warrior en ondanks dat die classes leuk zijn geven ze me niet dat omg awesome gevoel wat ik heb bij mijn eerste 4 classes(minus mage, ik vind me mage echt veel zwakker dan de rest van mijn 90s). Warlock is niet iets wat me echt aangetrokken heeft. Dat rest pala en fail knight en priest.

Ik heb al een level 80 pala koe, product van scroll of resseruction en gratis level 80. Die heb ik daarna 2 dagen intensief gespeeld, maar het kon me niet echt boeien. Ik ben nu op andere server even spacegoat pala aan het spelen om te zien of het me wat lijkt/de moeite is.

Van mijn beschrijving "fail knight" kan je denk wel achterhalen wat mijn mening is van DK's. Echter totdat ik hoorde dat dual wield weer viable is. Echter dat is alleen frost.

Priest is wel leuk, maar gezien de focus van een priest primair op healing ligt is dat voor mij niet echt mijn ding. Ik verveel me erg snel als ik aan het healen ben. Ik tank liever of doe deeps als of spec.

Waar ik nu dus naar op zoek ben is wat materiaal, zowel geschreven als youtube bv met info over hoe een DK speelt, maar ook hoe een pala speelt. Tutorial materiaal zogezegd. Maar gezien iedereen en hun moeder videos maakt op youtube krijg ik over het algemeen "crap" of "ik ben geweldig" of "koop al deze shizzle van deze mensen" videos en geen videos waar je echt wat aan heb. Ik ben vooral geinteresseerd in DK tanking, DK dual wield(vs 2h), pala tanking en pala ret. Mocht iemand hier links naar hebben, heel graag.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:02:
Weer met al mijn lvl90's Onyxia gedaan en bij de 13e van de 14 was het deze keer prijs, de Onyxia mount is binnen! Nu 149 mounts dus nog 1 voor de achievement.
Zo denk ik ook !

Moet er nog 80 voor ik er 250 heb :(

Maar zoals ik gister in de Tweakers guild al zei, ik kan er nog zoveel makkelijk halen.

Als ik maar daily's en quests doe :( haha

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gister eens wat filmpjes zitten kijken van de nieuwe gear en weapons in WoD.
JESUS CHRISTUS wat doet Blizz daar goede zaken!
Ik zag een 2H sword uit CM mode welke zelfs Armageddon er als een tandenstoker uit laat zien!
En een shield waar ze in Sparta spontaan bang van gaan worden! :D
Het zal allemaal wel clip-o-mania worden ben ik bang, maar wat gaaf! En wat heb ik nog veel meer zin om mijn warrior te mainen! Als je al die gear ziet wil je toch geen caster meer! :P

Echt een goede ontwikkeling die oversized items met allerlei animaties erin! /nerdpron

Ben je wel een purist als je nog gaat moggen naar non-animated gear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Predje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:23:

Ben je wel een purist als je nog gaat moggen naar non-animated gear :D
:w

Veel van mijn setjes zijn non-animated ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 04-11-2014 09:30 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Level 100 "fail knight" speelde wel verdomd lekker weg, Ye roon :)
Is allemaal persoonlijke voorkeur denk ik

Ret pally trouwens ook. vond het zelf wat "chaotischer" maar erg leuk

[ Voor 26% gewijzigd door Iusedto op 04-11-2014 09:31 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:33:
Gisteren mythic garrosh nog even gedaan. Daar droppen 2 mounts op, 2x 2e met /roll... Een van de 2 had ik zelfs hetzelfde als de winnaar van de mount :(

Wel weer een mythic heirloom erbij in ieder geval, maar nog steeds geen trinket op de mage. Heb nu 1 warforged heroic item, 1 warforged mythic, de rest mythic en 2 normal trinkets... Ach ja, binnenkort maar een paar quest greenies als trinket dus :p
Ik baal nog steeds dat ik op de plee zat toen je whisperde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ook graag gewild, maar was zo lekker bezig om me cape te halen :).

Zoek nu nog alleen de kills van de celestials, en ja zoals iemand al zei dat is niet makkelijk omdat niemand het bijna doet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
App op telefoon, mee naar plee, ... , profit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:29:
[...]

:w

Veel van mijn setjes zijn non-animated ;)
Mijn Warrior is momenteel net een discobal. Mythic belt die flikkert als een idioot, mijn skull shoulders gloeien behoorlijk, animatie van legy cloak, Quel'Denar animaties op beide wapens en dan nog eens enchants mats.

Als ik een Paladin zou zijn was ik echt Lightbringer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kaap schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:44:
[...]

Mijn Warrior is momenteel net een discobal. Mythic belt die flikkert als een idioot, mijn skull shoulders gloeien behoorlijk, animatie van legy cloak, Quel'Denar animaties op beide wapens en dan nog eens enchants mats.

Ja het risico is wel dat je met alles samen over the top gaat.
Zeker als retpala met al die disco spells erbij ook nog.

Gelukkig zijn de spells van warrs not zo interessant verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb wel shoulders met glow, want daar ontkom je vaak niet aan.
Al moet ik wel zeggen dat er steeds betere shoulders komen met wat animaties die niet te vaak komen.

De priest prideful pvp shoulders zijn cool en zit een goede tijd tussen voor de wings weer komen.

Voor Shadowform, dan is het hoe meer glow hoe beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Na even afwezig en gehackt te zijn geweest ben ik afgelopen week maar weer begonnen met spelen op Kazzak.
Nu een Troll rogue op lvl 86, en vanavond zal die denk ik wel de 90 halen :)
Alleen mijn guild is echt ruk, het enige wat ik zie zijn achievements , daarom ben ik op zoek naar een goede social guild op Kazzak die lief voor me wil zijn :) Raiden is al een tijdje geleden maar ik was er volgens mij wel goed in :).

Ik twijfel nog wel wat mijn lvl 90 toon moet gaan worden, denk een monk. dan kan ik een beetje alles proberen :)

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt die heirloom altijd bij Garrosh ?

En ik weet niet hoe het met jullie is maar voor mij kan 13 november niet snel genoeg komen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
Iusedto schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:40:
En ik weet niet hoe het met jullie is maar voor mij kan 13 november niet snel genoeg komen
Idd. Nu het zo dichtbij is voelt alle gear die je krijgt toch nutteloos :/ Doe alleen nog maar guild runs voor de gezelligheid van het raiden en haal verder een beetje achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:04

hmr

Kaap schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:44:
[...]

Ik had graag gewild dat die animatie van de cloack uitgezet kon worden... Ik word gek van die vleugels.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Iusedto schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:40:
Valt die heirloom altijd bij Garrosh ?

...
Ja, alleen de eerste keer op elke moeilijkheidsgraad, behalve LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Mektheb schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:37:
Ik had ook graag gewild, maar was zo lekker bezig om me cape te halen :).

Zoek nu nog alleen de kills van de celestials, en ja zoals iemand al zei dat is niet makkelijk omdat niemand het bijna doet haha.
Dat is bijna het makkelijkste gedeelte nu. CTRL-i - custom raids - Celestials . Ik vond zo een groep waarbij er 10 mensen zaten die ook die cape moesten en zo bleven plakken :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randomice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:50:
[...]

Dat is bijna het makkelijkste gedeelte nu. CTRL-i - custom raids - Celestials . Ik vond zo een groep waarbij er 10 mensen zaten die ook die cape moesten en zo bleven plakken :D
Helemaal vergeten !

Hoppa :D bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
LFR is de beste feature ooit ingebracht voor mensen met weinig tijd maar die wel bosses en content willen zien ;)

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
randomice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:00:
LFR is de beste feature ooit ingebracht voor mensen met weinig tijd maar die wel bosses en content willen zien ;)
Inderdaad! Ik wil niet meer 3 keer raiden in de week maar wel alle bosses 1 keer hebben gedaan. Tnx LFR!
Nu enkel nog een groepje vinden voor men Heirloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
[b][message=43176242,noline]

:? Je wordt met je guild gelocked voor SOO Mythic, kunt het niet puggen om af te maken, maar mag deel 2 niet afmaken? Ik zou op zijn minst not amused zijn en daar zeker wel wat van zeggen. Iemand anders gaat lekker in jouw plaats mogelijk een heirloom looten bij wijze van spreken.

Als we op raidavond 1 een pug meenemen, dan gaat die in principe op raidavond 2 van de week ook mee om het af te maken. Ook als er een guildie beschikbaar is maar niet met ons mee was tijdens raidavond 1.
Het is niet mn eigen guild, ik loop mee met de guild van een collega op het werk, crossrealm, dus ik mag eigenlijk niet klagen met alle gear die ik al van ze gekregen heb, mn eigen guild doet momenteel niet veel raids, laat staat mythic :) Wellicht dat dit in WoD anders wordt, anders kan ik altijd nog naar een andere server toe met mn chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darn.. zit te denken om mijn Shaman te transferren en levellen.. sinds begin cata niet meer aangeraakt, dus ook die gear nog..

Iemand ideeen? Focus op heal/tank druid voor warlords? of een heal/dps shaman. Wat hebben raid leaders liever bij zich?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:00:
Darn.. zit te denken om mijn Shaman te transferren en levellen.. sinds begin cata niet meer aangeraakt, dus ook die gear nog..

Iemand ideeen? Focus op heal/tank druid voor warlords? of een heal/dps shaman. Wat hebben raid leaders liever bij zich?
Beetje zinloze vraag. Dat is voor elke raiding guild anders, je kan beter opzoek naar een guild die recruitments open heeft waar je interesse in hebt en daarop je character levellen. Advies van een persoon over welke class je moet spelen is puur persoonlijk. Elke spec heeft zijn positieve kanten die gebruikt kunnen worden voor raiden.

Kijk eerst zelf is naar wat je een leukere class vindt om te spelen, level eerst is je shaman naar 90 en doe een paar raids, wie weet bevalt het je niet eens.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
randomice schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 12:00:
Ik vind het alleen jammer dat LFR enkel tank 'n spank is. Je staat met 25 man voor 10-15 minuten op knopjes te rammen, waarbij het niet eens uit maakt wélke knopjes je indrukt. Dood gaat die boss toch wel.

LFR is mooi, maar had wel wat meer uitdaging mogen zijn voor mij. Wellicht 10man maken, ipv 25 zodat het makkelijker te overzien is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024

Druid tank staat volgens mij redelijk laag op de tanklijst, terwijl resto bovenaan het healing lijstje staat. Elemental shaman doet het volgens mij best wel goed, maar is de healing een krappe middenmoter. Persoonlijk zou ik denk ik eerder gaan voor heal/feral druid (dus guardian droppen voor feral).

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is guild afhankelijk, plus bijna niemand weet nog wat WoD raiding inhoud.
Voor 5 mans in WOD is ele shaman wel ZEER leuk

Zelf ga ik voor feral/guardian druid en ele/resto shaman . Combo is ook goed te gearen lijkt me

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NO U!

Guardian is mijn class, afblijven.

Mijn tip: speel gewoon wat je leuk vind en maak je niet druk over wat "andere" willen dat je doet. Dat zijn vaak mensen die puur naar een class kijken en niet naar de persoon die dat poppetje bestuurd.

wat xavento zegt: zoek een guild die je willen om de class die jij leuk vind en om de persoon achter het poppetje, niet omdat we perse poppetje X daar moeten neer zetten. Tis geen werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:06:
[...]

Beetje zinloze vraag. Dat is voor elke raiding guild anders, je kan beter opzoek naar een guild die recruitments open heeft waar je interesse in hebt en daarop je character levellen. Advies van een persoon over welke class je moet spelen is puur persoonlijk. Elke spec heeft zijn positieve kanten die gebruikt kunnen worden voor raiden.

Kijk eerst zelf is naar wat je een leukere class vindt om te spelen, level eerst is je shaman naar 90 en doe een paar raids, wie weet bevalt het je niet eens.
Helaas werkt het zo niet. Zodra je in Mythic raiding terecht komt, wordt er toch echt door elke serieuze raiding guild gekeken naar welke classes het beste performen in die Tier. Hierdoor merkte je dat veel echt high end guilds weigerden lange tijd shadow priests mee te nemen omdat ze gewoon nutteloos waren.

Dat was meer waar ik op doelde :)

Zelf neig ik nu wat meer richting Druid, puur omdat die al 90 is, en panda levelling experience zo traag als stront is.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:11:
[...]

Helaas werkt het zo niet. Zodra je in Mythic raiding terecht komt, wordt er toch echt door elke serieuze raiding guild gekeken naar welke classes het beste performen in die Tier. Hierdoor merkte je dat veel echt high end guilds weigerden lange tijd shadow priests mee te nemen omdat ze gewoon nutteloos waren.

Dat was meer waar ik op doelde :)

Zelf neig ik nu wat meer richting Druid, puur omdat die al 90 is, en panda levelling experience zo traag als stront is.
Dus dan heb je je eigen vraag toch al beantwoord? Je weet nog niet wat de beste classes zijn in de komende tier dus wat heeft het voor zin om daar nu een besluit over te maken?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Panda leveling traag? Ik heb mijn hunter, mage en enhancement shammy van 85-90 gehaald in ~ 4hours /played. Gewoon questen en in de queue staan en de neiging weerstaan om nog meer runs te doen met die groep. Of het moet een hele goede en snelle groep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
pryth schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:07:
[...]

Ik vind het alleen jammer dat LFR enkel tank 'n spank is. Je staat met 25 man voor 10-15 minuten op knopjes te rammen, waarbij het niet eens uit maakt wélke knopjes je indrukt. Dood gaat die boss toch wel.

LFR is mooi, maar had wel wat meer uitdaging mogen zijn voor mij. Wellicht 10man maken, ipv 25 zodat het makkelijker te overzien is!
Inmiddels is dat wel wat veranderd. LFR is nu 10-30 man. Wel is het zwaar generfd dus de bosses gaan inderdaad snel neer, maar toch wordt er nog altijd ge-wiped. Als je Normal (oude Flex) of Heroic (oude Normal) doet dan is helaas het wipen elke dag een feit. Mensen staan gewoon in AoE shit, er lopen in Heroics mensen mee met ilvl 520, mensen gaan AFK, leaven continu... echt een drama als je niet in een guild zit of PuGd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren wat 2v2 skirmishes gequeued op m'n restro druid. Queue popped, enter, sta ik daar in de preparation area opeens naast een bekende multi rank 1 gladiator mage. Ik ff snel op m'n tweede monitor aan het kijken of die aan het streamen was...yeps! Dan kan je natuurlijk maar één ding doen: /s "Hey stream, I have a giant cock!" (heel kinderachtig...i know 8) ). Geinig om mezelf te zien spelen in die stream (welliswaar met een delay van +- 20secs). De fight duurde helaas maar iets van 1,5 minuut en daarna was hij pleite (wel gewonnen uiteraard :P ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gemiste kans, hehe

Als resto tree druid had je moeten zeggen : I have a giant piece of wood. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Iusedto op 04-11-2014 13:27 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lol 8)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:13:
Panda leveling traag? Ik heb mijn hunter, mage en enhancement shammy van 85-90 gehaald in ~ 4hours /played. Gewoon questen en in de queue staan en de neiging weerstaan om nog meer runs te doen met die groep. Of het moet een hele goede en snelle groep zijn.
Laat ik het dan anders zeggen, vergeleken met hoe boeiend ik pandaria vind, is het gigantisch traag. van een best goede expansion (Cata) en een sommige zones goede plek (Icecrown, Sholazar, Zul'drak) naar.. boredom en zeer disconnected story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:02:
[...]

Laat ik het dan anders zeggen, vergeleken met hoe boeiend ik pandaria vind, is het gigantisch traag. van een best goede expansion (Cata) en een sommige zones goede plek (Icecrown, Sholazar, Zul'drak) naar.. boredom en zeer disconnected story.
Want icecrown zat in cata 8)7

Anyway, Gewoon even muziek opzetten en doorknallen met de quests, desnoods ga je healer op je shaman en ram je door dungeons heen. Binnen een uurtje of 4-5 zit je wel op 90 ;)

Vanavond maar eens Beast Master proberen op me hunter en nog eens een poging proberen om wat scripted mobs te killen in SOO. Maakt het in pve uit welke pet je gebruikt of is er in dat geval weinig dps verschil tussen de pets? Zeg bv core hound vs een cat (even los van de buffs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
totaal geen verschil meer, behalve de buffs. Gelukkig kan je dus nu de pets met de buff pakken die je wilt, en niet de pet die iedere hunter gebruikt. Blij dat we daar vanaf zijn ><

En als je niet kan zien over welke expansion ik het heb met die lijst, tsja.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:09:
totaal geen verschil meer, behalve de buffs. Gelukkig kan je dus nu de pets met de buff pakken die je wilt, en niet de pet die iedere hunter gebruikt. Blij dat we daar vanaf zijn ><

En als je niet kan zien over welke expansion ik het heb met die lijst, tsja.. :+
Uiteraard heb je het over wotlk, wotlk was ook in mijn ervaring de beste wow expansion bij verre, volgens mij hoeft dat ook niet eens onderbouwd te worden en is deze discussie al vele malen gevoerd.

Vanavond dan maar even probeer chromaggus te tamen of dat beest uit blackwing descent. Chimereon o.i.d.?
Kon zo op petopia niet echt hele toffe pets vinden tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 11:38
xavento schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:13:
[...]
Uiteraard heb je het over wotlk, wotlk was ook in mijn ervaring de beste wow expansion bij verre, volgens mij hoeft dat ook niet eens onderbouwd te worden en is deze discussie al vele malen gevoerd.
Wotlk was zeer zeker ok maar het is grappig dat we dat toen niet vonden. De eerste maanden van wotlk was het enorm gezaag (en terecht als je kijkt naar de raids, naxx 25 was gewoon heel zwak :x). Maar Ulduar en ICC hebben veel goed gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad, dat zit ik met mijn hunter ook. Ik wacht met smart op warlords op de legendary pet questline. Lijkt me geweldig

@Pater, ik blijf een van de weinigen die Naxx, Toc, Ruby Sanctum gewoon cool vond toen ook. Het pastte in de patch, het paste in de lore. Dus waarom niet? Natuurlijk was het raar dat we tijdens het gevecht tegen Arthas opeens een tournament hadden. Maar we gingen ook naar Northrend om Arthas te stoppen, dat we dan pauzes maken om een draak of 2 af te maken, en een old god. Dan moet een Tournament kunnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terugkijkend op 10 jaar WoW vind ik WotLK veruit de leukste expansie. Het hele Northrend gebeuren is super.
De verschillende zones zijn mooi en afwisselend, dungeons zijn goed gedaan en het hele Lore verhaal is gewoon klasse.
Ben met wat nieuwe alts bezig en Northrend spreekt gewoon weer het meest aan (voor mij)

MoP vind ik werkelijk de allerslechtste. Slaapverwekkend af en toe. Met name het questen en de Lore is ook mager. Absurde focus op dailies niet te vergeten
Wel leuk in MoP vind ik de Isle of Thunder en Siege of Orgrimar. Na Naxx heb ik niet meer zo genoten van een raid.

[ Voor 4% gewijzigd door Iusedto op 04-11-2014 14:28 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
WotLK was zeker leuk, ICC was voor mij de laatste raid instance die ik echt leuk vond.
MoP was voor mij zo teleurstellend dat ik gestopt ben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Het tournament vondt ik geweldig, al was het maar een placeholder. We hadden iets te doen! De afgelopen maanden heb ik me kapot verveeld naast pvp in mop. De eerste 3 raids voor mij als pvp'r waren al beroerd. Throne of thunder was dan nog wel "redelijk ok" en toen kwam SOO die ik na 2 keer al weer zat was.

Terwijl in een simpel tournament raidje zonder trash ik me enorm vermaakt heb. Het is iets aan mop dat me vanaf het begin al totaal niet zint. Het hele sfeertje trekt me totaal niet, en vindt het nog steeds belachelijk dat ze een expansion hebben gemaakt met panda's maar goed het heeft geen zin om daar nog steeds over te zeuren.

WoD ziet er voor nu gelukkig al een stuk beter uit, en weer een giant pvp zone. Wintergrasp was enorm vet destijds (wel enorm saai als je realm natuurlijk niet balanced was A/H ratio). Maar op een normale realm had je daar hele toffe battles. Tol Barad vondt ik al een stuk minder, heb het ook heel cata mischien 10-15 keer gedaan (let op heb het hier over de pvp niet de bosses).

Waarom ze geen pvp zone in MoP hebben gemaakt heb ik nooit uitgezocht, vondt het alleen jammer. Hoewel achteraf het waarschijnlijk toch niet al te best was met deze sfeer.

ICC was awsome, vooral als feral druid toen swipe was zo belachelijk OP ^^

Ulduar was ook geweldig, ze hadden alleen de raid zelf een stuk kleiner mogen maken. De uren rond rennen in AQ om van baas naar baas te komen had ik al een hekel aan en in ulduar zag je dat ook grotendeels terug. Verder waren de raid mechanics echt gaaf en was mimiron echt een bitch (al helemaal op hard mode.. klote vuur.)

Naxx was meh. Ik heb de originele naxx maar kunnen killen tot de 4 horseman (destijds nog de bug waardoor we hem niet dood kregen) waarna de guild uit elkaar viel. Dus om het gevecht deels te herleven was wel leuk. Heb me er wel in vermaakt maar het echte gevoel was er niet meer.

Onyxia ja valt niet veel over te zeggen, geen flikker aan, was het al niet in vanilla en in wotlk nog steeds niet.

De overige 3 raids laat ik even terzijde, voegden ook niet veel toe. OS Was leuk om de mount te krijgen voordat iedereen hem had toen ik nog scripted-mobs (PVE) deed, en malygos was de eerste paar keer wel leuk maar was je ook snel zat.

PS: gvd wist niet dat de post zo lang was geworden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

kowapanga schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:27:
WotLK was zeker leuk, ICC was voor mij de laatste raid instance die ik echt leuk vond.
MoP was voor mij zo teleurstellend dat ik gestopt ben :p
Inderdaad ICC rammen met een Arcane Mage super lachen :) MoP, not so much...
Heel MoP vind ik echt crappy, enige wat handig is dat is Timeless Isle om epic te gearen binnen 1 uur. Voor de rest dikke fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
Vraagje tussendoor, wellicht hoort het hier niet eens thuis, maar waar kan je de laatste expansion online kopen !? (behalve blizzard/battle.net zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Leuk dat terug kijken hoor. Maar wil dit toch even neer plempen..
Hello reddit!

Thought I'd come in here and share some information I got from a friend who contracted at the Eden Prairie office at Blizzard.

Why should you believe? Well, you shouldn't - and I'm not telling you to. Take this post as fun speculation, and then once it's confirmed on Friday, so much the better.

Eye of Azshara is the next expansion to World of Warcraft and is planned to launch Q1 2016. Blizzard is intentionally breaking their mold and announcing this expansion at this year's Blizzcon for a few reasons. First, there's about to be a big company-wide push to bring the Warcraft franchise into the next decade with Hearthstone, WoW, and a PVP Battleground themed console game that will also be briefly teased at Blizzcon. Second, the loss of subscriptions at the end of MoP was a big blow to morale as they went into the expansion planning regular content patches - they want to prove to the gaming community that WoW is going to be around for awhile, and won't go stagnant at the end of the next expansion (the last patch of WoD is tentatively planned 4 to 6 months prior to the launch of EoA)

Eye of Azshara will be the 'South Seas' expansion players have hoped for. Nazjatar will rise from the ocean and Queen Azshara will begin an assault on Azeroth. New zones will include Nazjatar, Zandalar, the Rift of Aln, and Kul'Tiras. The Alliance will ally with a faction of uncorrupted highborne seeking to usurp their former leader, the Horde with a disgruntled Naga tribe. (These are not playable races, but NPC factions)

Azshara is working closely with Sargeras and this expansion will be the second 'pseudo' Burning Legion expansion - heavily legion influenced without the Legion as a central theme. They're building the Legion up big time.

EoA will be introduced at Blizzcon during a video celebrating the next 10 years of Warcraft. Also in the video are clips of the Deathknight class for Hearthstone and an alpha gameplay clip of the console battlegrounds game. The video is narrated by Martin Sheen, in character as Nozdormu, and is a 'glimpse into the future'. Cheeky.

The big focus of Blizzcon, as far as Warcraft goes, will be the content patches of WoD. One of the Tanaan Jungle raids will be previewed (Hellscream's Ascent), but the big news is that Illidan is coming back. When the Legion begins to invade Dreanor in 6.1, Khadgar believes it's time to fight fire with fire and, with the help of Chromie, sends the players back in time on Azeroth to free Illidan from his prison. Illidan comes in as a 'wild card', leading a faction of Demon Hunters against the Legion and Gul'dan. My friend says she doesn't know for sure, but it sounds like Demon Hunters as a playable class is being set up.

Like I said, I don't want you to believe me because enough of these threads pop up - so just take this as fun speculation. See you guys on Friday!
/discuss :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gok echt op een Hearthstone expansion.
sends the players back in time on Azeroth to free Illidan from his prison. Illidan comes in as a 'wild card', leading a faction of Demon Hunters against the Legion and Gul'dan. My friend says she doesn't know for sure, but it sounds like Demon Hunters as a playable class is being set up.
lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit hem toch even helemaal te lezen, en wat een headdesk niveau.. bijna copy paste van dezelfde rumour als bij elke blizzcon voor naga als race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Inderdaad, Het enige wat ik kan geloven hieruit is dat Blizzard iets vroeger een nieuwere uitbreiding in het nieuws brengt om de subscriptions te houden.
Ben eerder benieuwd naar "Warcraft Movie Presentation" Friday 11PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik zag het verhaal ook voorbij komen vandaag doordat een guildie hem gelinkt had.
Ziet er plausibel uit, al gebeurt het vaak vlak voor blizzcon dat er onzin verhalen naar buiten komen (The Dark Below anyone?).
Het zou ook in de lijn liggen van 'elk jaar een expansion'.

We gaan het zien eind van de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje hoog Fallout 4 gehalte :)

Daarnaast ga je nooit een expansie aankondigen als je andere expansie nog live moet gaan.
Blizcon is deze vrijdag ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Wel veel leuke comments in die reddit post :P
Its entirely possible that Chromie could eventually become one of the Infinite Dragonflight, remember. In fact, maybe the ENTIRE bronze dragonflight will become Infinite.
That sounds like a lot of quest mobs to kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Vond MoP best geslaagd, lore wise boeit het me niet zo daar ik quests als noodzaak zie om eerste char snel mogelijk naar max lvl te krijgen. Maar vond de raids (op HoF na) best geslaagd, vooral vergeleken met waar we vandaan kwamen met Cataclysm (Alleen BoT en BWD waren geslaagd imo).

Daarnaast had ik meer te doen dan in alle vorige expansions.

Proving Grounds, Challenge Modes, Wat Scenario's, Timeless Isle en zelfs pet battles.
Daar waar ik bij WotLK/Cata vaker rondjes aan het rennen was in Dalaran en SW was ik nu daadwerkelijk buiten deze "veilige muren".

WotLK is voor mij zelf ook nog wel de beter expansion voor mij gevoel, maar dat is voornamelijk door de nostalgie gevoelens en de vele vrienden die maakte, daarnaast ben ik in WotLK de GM van een guild geworden die ik uiteindelijk 6 jaar lang draaiende had.

SoO heeft last waar ook ICC last van had, de duur van de tier is zolang dat ik ICC op den duur niet meer kon zien of luchten en mede daarom is ICC niet mijn meest favoriete raid. SoO vond ik best goed als raid alleen nu heb ik er meer dan genoeg van en maal ik er niet om dat we een raid avond overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Okay, omdat niemand het post:

Half Life 3 Confirmed

Voor de rest, demon hunter class, really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Dat is al even geleden weer, maar was leuk event toen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
ye-roon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
Okay, omdat niemand het post:

Half Life 3 Confirmed

Voor de rest, demon hunter class, really?
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zombie infestation was alleen leuk voor griefers, voor de rest was het meh.. Idee was leuk, maar complete steden een paar dagen nutteloos maken was een te irritant side effect.

Wordt denk ik ook als de heilige graal van pre events gezien vanwege juist het roze bril effect.

@Predje, google: Half Life 3 confirmed :p

@Ye-roon, nee, dat is pas als ze de nieuwe hearthstone expansion aankondigen. Set 3 van Hearthstone (basic, naxx, expansion). + minimaal 3 nieuwe kaarten = 2x3, om 3x3 te maken -> Half Life 3 confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Wat heeft HL3 met WoW te maken? En hoezo demon hunter class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gisteren eindelijk mijn Flag of Ownership eens kunnen claimen in booty bay. Stond al een paar maanden een call open die door Blizzard vervolgens weer werd geclosed met het bericht van, als het werkt nemen wij wel contact op met jou. Nou vervolgens tijden niets gehoord en bijna vergeten dat ik die Flag in mijn bezit had.

Dus ik dacht gisteravond weet je, ik probeer nog eens de code te claimen vai de TCG site en ik zag direct al dat de code anders was als de eerste keer. Dus ik met die code naar BB en whoop, eindelijk de Flag. Direct met mijn rogue PvP ingedoken en meerdere malen de flag op een (on)vrijwillig slachtoffer geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:44:
:+ beetje humor moet kunnen toch?

Toch na overleg besloten bij de druid te blijven. De guild heeft gewoon een healer en een mage nodig. Aangezien ik een pest hekel heb aan mages sinds Dragon Soul (arcane faceroll was gewoon kansloos), en m'n vrouw mages geweldig vind wordt de combo Druid/Mage voor 90-100.

Drinken staat er al
Eten wordt makkelijk
Garrison plannen zijn er al

En gaan met die banaan! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is het trouwens zo dat als je die enchanting garrison neerzet, dat die voor al je chars available is? is het account wide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als we dan toch terugkijken op MoP ;)
Vanuit mijn PvE point of view.

MoP vond ik verweg gewoon de minste expansie qua lore en gameplay. Bijna beschamend voor Blizzard eigenlijk.
Positief:
Pet battles, zelf niet veel mee gedaan, mijn vriendin vond het erg leuk.
Farm van Halfhill. Had toegevoegde waarde, beetje Farmville idee.
De nieuwe groupfinder (hoewel, eigenlijk valt dit al onder WoD)
Flex difficulty raids, leuk om je alts te gearen of soms eens ergens even bij te springen om te helpen.
Timeless Island vond ik toch wel een leuk concept, vooral met de toy's die uit rare's konden komen.
Legendary items voor alle classes.
SoO vanaf P2
Challenge modes
Prooving grounds
Negatief:
De hele setup van pandaria. Ik heb het gevoel dat ik afgelopen 2 jaar in een afhaalchinees geleefd heb. Ik vond het al niets bij de start, vind het nog steeds niet bij de game passen.
Het concept is leuk, had er een zone of 2 aan gewijd, maar niet een hele expansie+continent.
Scenario's. Gewoon veels te easy, en dus ook gigantisch saai.
De daily quest grind de eerste patches.
Relatief weinig content. We hebben veel minder dungeons en raids gekregen t.o.v. voorgaande expansies.
(MoP: 6 dung, 5 raid, Catac: 12 dung, 6 raid, WotLK 16 dung, 9 raid)

De dungeons die we wel hadden waren eigenlijk allemaal zo'n beetje van hetzelfde. Cataclysm had meer unieke dungeons als Vortex Pinnacle, Stonecore, Halls of Origination en Grim Batol, die allen op HC toen best stevig waren.
Cataclysm had al iets minder dungeons en raids t.o.v. WotLK, maar toen was het excuus dat er veel tijd in de shattering gestoken was. Het excuus van MoP, de saaie scenarios.

Quest levelen van 85-90 vond ik ook veel minder boeiend dan 71-80 en 80-95. Wellicht kwam het door de afhaalchinees setting, met iets te weinig diversiteit tussen de verschillende zones. Een overgang van Vash'ir naar Deepholm, of HowlingFjord naar DragonBlight vond ik veel interessanter.

Afin, hopelijk brengt WoD weer betere content.
Hoop het echt, want qua patch6 gamemechanics (ability nerf, profession nerg, old content boost, de grap die men Mythic raiding noemt, etc) ben ik eigenlijk nu al helemaal klaar met WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Op alliance heb een Druid/Hunter combo die ik het eerst ga levelen. En op Horde is dat een Druid/Shaman. En dan waarschijnlijk mijn 2 Mages voor de enchanting. Maar eerst zien wat je allemaal kan doen met de garrisons en daar het beste uithalen wat mogelijk is.

MoP is zeker beter in mijn ogen dan Cata. Wel makkelijke en ook wat saaie dungeons. De raids zeker niet slecht. Jammer van die lange tijd in SoO. Ook vond ik de zones erg mooi gemaakt, en questen was goed te doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vond ik van MoP? Tja...enerzijds heb ik mezelf goed vermaakt, maar ook voor mij geldt dat de hele aziatische setting me niet kan boeien. Zoals bij wel meer, films of andere games, trekt het me gewoon helemaal niet. Het verhaal vond ik ook niet echt sterk noch passend bij Warcraft. Hierdoor vond ik de raidcontent niet boeiender omdat het lore stukje geen link maakte.

Ik heb me vermaakt vooral vanwege mijn guild en de raids daarmee.

Voor mij blijft WOTLK nog altijd de beste expansion ooit met heel dicht daarachter TBC. Cataclysm en MoP komen mijlenver achteraan. Voor WoD heb ik echter hoge verwachtingen, de geplande changes geven me voor het eerst sinds WOTLK ook echt het gevoel van: Exciting! oOo

Ik heb 250K gold bij elkaar gesprokkeld, 13 en 14 november vrij genomen, afgestemd met mijn vrienden, ik ben er klaar voor dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Predje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:44:
Met een naam als "Predje" had ik wel gedacht dat je het zou begrijpen. Het is namelijk gewoon een internet binnenpreTje :)

Het is meer om aan te geven dat dit een hoax is, dan wordt er vaak HL3 Confirmed onder gezet.

Maar ik denk niet dat er een demon hunter class komt. Ik denk dat ze niet snel meer een nieuwe class gaan invoeren. Ook een nieuw ras wordt lastig. Ik denk dat ze eerder nieuwe specializations toevoegen aan bestaande classes. Zeg maar een 4de talent tree. Daar is meer ruimte voor dan een nieuwe class ergens in balancen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er een nieuwe class komt, wordt het mail. Anders is de balance eruit. En Demon Hunter is altijd de leather user geweest iirc. (Warcraft 3, en de Pen & paper RPG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
ye-roon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:07:
[...]

Met een naam als "Predje" had ik wel gedacht dat je het zou begrijpen. Het is namelijk gewoon een internet binnenpreTje :)

Het is meer om aan te geven dat dit een hoax is, dan wordt er vaak HL3 Confirmed onder gezet.

Maar ik denk niet dat er een demon hunter class komt. Ik denk dat ze niet snel meer een nieuwe class gaan invoeren. Ook een nieuw ras wordt lastig. Ik denk dat ze eerder nieuwe specializations toevoegen aan bestaande classes. Zeg maar een 4de talent tree. Daar is meer ruimte voor dan een nieuwe class ergens in balancen.
Ook dat niet, wat wil je bijvoorbeeld rogues nog geven dan als 4e spec? of warlock, mage ?

Ik hoop ook niet dat ze een nieuwe class of ras maken, we hebben er al zat. Laat ze eerder focussen op toffe content dan hoe me virtuele poppetje eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Madshark schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:49:
Ik heb het gevoel dat ik afgelopen 2 jaar in een afhaalchinees geleefd heb. Ik vond het al niets bij de start, vind het nog steeds niet bij de game passen.
Nadeel van dit lezen op kantoor en in lachen uitbarsten is dat iedereen je aankijkt :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
[...]

Je post heeft 3 alinea's, 9 zinnen. 9 / 3 = 3.

HL3 confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik had onlangs een mailtje met daarin 7 dagen gratis speeltijd. Overigens lijkt het me best leuk om af en toe eens wow te spelen en daarvoor subscription te moeten betalen (heb actief gespeeld van vanilla tm WLOTK).

Echter heb ik weinig zin om een expansion aan te moeten aanschaffen terwijl ik ook subscription zou moeten betalen om te spelen.
Ben ik nu cheap, of zou tegenwoordig subscription voldoende moeten zijn om te spelen waarbij het uitdaging voor blizzard is om zoveel mogelijk subscription binnen te trekken door (content) patches etc.

Dit vanuit het oogpunt van speler die soms een paar uurtjes per week gamed, en dan vervolgens bijvoorbeeld twee weken niets speelt.

[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 04-11-2014 16:19 . Reden: grammer crits for over 9000 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich mee eens, moet ik er wel bij zeggen dat Blizzard wel zo cool is om bij WoW te zorgen dat je maar 1 expansion hoeft te kopen.

En dan aan de andere kant doen bij de PS4 diablo groot als sticker "Limited edition, now also contains the original diablo 3!"

>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Een MMO met 8 miljoen spelers kost HEEL veel geld om te onderhouden. Zonder die subscription was er allang geen nieuwe content, laat staan expansion, meer geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!
we hebben het ook niet over de subscription :) maar over de expansion cost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Dat geneuzel altijd over het betalen van een subscription en de game erbij hebben we toch na vanilla al behandeld?

Ben je het er niet mee eens? Dan ga je toch lekker een andere game spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we aub niet deze discussie aangaan.
Eindigt meestal niet goed :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nieuwe class wat mij betreft zeer welkom en dan nu graag weer eens caster (vind casters altijd veel leuker dan melee). Een nieuwe class moet nog best in de game passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mail caster zou geweldig zijn!

Beetje zoals de Pathfinder Cleric (of D&D), frontline caster
Warrior Priest van Warhammer

beetje die hoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
[...]

Nog nooit van gehoord.. snapte derhalve de grap niet :P

Opzich hebben ze nu ook een nieuwe "spec" toegevoegd aan Warriors. Ik heb dat ze het echt viabel maken omdat de prot rotation veel leuker is dan arms en swords&boards style spreekt me aan!

Rogues zouden nog een 4e spec moeten krijgen; ranged rogues! Aka messenwerper. (misschien wat crossbow attacks). Dat zou nog wel passen. i.t.t. melee mages ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Ele Shaman? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een melee caster, zoals ooit shamans bedoeld waren :( niet zoals ze nu zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 15:12
Ik zie juist graag een vierde talenttree. Een mix met RIFT lijkt mij zeer welkom voor WoW op dit gebied. Zorg ervoor dat classes diverser worden in plaats van nieuwe classes te introduceren. Hoe tof zou het zijn om mage healers en warlock tanks te zien bijvoorbeeld. Met de komende gear changes in WoD (dat gear afhankelijk van de spec andere stats heeft als ik het goed heb begrepen) lijkt mij dit een mooie toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Thysiej schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:43:
Ik zie juist graag een vierde talenttree. Een mix met RIFT lijkt mij zeer welkom voor WoW op dit gebied. Zorg ervoor dat classes diverser worden in plaats van nieuwe classes te introduceren. Hoe tof zou het zijn om mage healers en warlock tanks te zien bijvoorbeeld. Met de komende gear changes in WoD (dat gear afhankelijk van de spec andere stats heeft als ik het goed heb begrepen) lijkt mij dit een mooie toevoeging
Nee, dat zou totaal niet tof zijn. mage healers ? really ? 8)7 Wat is dan nog het nut van een priest ?
Daarnaast hebben we al 4 tanks (meer dan zat).

Een 4e talent tree zou op weinig classes werken. Laat ze eerst is triple spec geven zodat ik op mijn hybrid classes niet steeds hoef te kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
xavento schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:28:
Dat geneuzel altijd over het betalen van een subscription en de game erbij hebben we toch na vanilla al behandeld?

Ben je het er niet mee eens? Dan ga je toch lekker een andere game spelen ?
Heerlijk argument, maar ik speel idd momenteel andere games ;)
Voor de casual gamer zoals ik is dat toch een drempel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:54:
[...]

Nee, dat zou totaal niet tof zijn. mage healers ? really ? 8)7 Wat is dan nog het nut van een priest ?

Een 4e talent tree zou op weinig classes werken. Laat ze eerst is triple spec geven zodat ik op mijn hybrid classes niet steeds hoef te kutten.
yikes.. nog nooit Rift gespeeld dus. Je weet wel, dat spel waarbij offspeccing echt geweldig was omdat het heerlijk werkte met veel verschillende roles om te doen :p Je had altijd wel elke role bij je in groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Dat heb je nu toch ook ?

Geef anders is een voorbeeld want ik kan me zo niet bedenken waneer je dat niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

of een class tree als in Ragnarok online 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i367.photobucket.com/albums/oo119/a_yusup/JobTree.gif

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 15:12
xavento schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:54:
[...]

Ik denk dat een 4e talent tree op alle classes zou werken. Door op een andere manier healing te implementeren bij een mage bijvoorbeeld zie ik wel degelijk voordelen. Door meer talent trees toe te voegen zorgt het er ook voor dat je minder snel op je class uitgekeken raakt denk ik, je hebt immers veel meer mogelijkheden.

Daarnaast moeten ze van het gehele 'spec' idee afstappen naar mijn idee. Zorg er gewoon voor dat je een onbeperkt aantal specs kan hebben, die je out of combat kan wisselen (zoals Wildstar bijvoorbeeld doet). Dan kan je voor specifieke situaties een spec maken, waarom niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Als je 4 talents wilt (specs geloof ik): speel dan druid...
al de rest is goed imho.
Pagina: 1 ... 12 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.