Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Omdat het enorm veel werk kost om alle classes te gaan redesignen om een 4e talent spec te maken en dat daarnaast ook nog eens te gaan balancen met PVP. Deze tijd kunnen ze veel beter stoppen in toffe content.

Ik zie echt geen meerwaarde in een 4e spec. Als je wilt healen kun je kiezen uit verschillende classes. WIl je tanken heb je genoeg ruimte om te kiezen en dps ook. Wat wil je rogues dan als 4e spec geven ?

De game is prima qua classes/specs momenteel. Ik snap echt niet waarom dat verandert moet worden.

[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 04-11-2014 17:07 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williammorren
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-07 12:46
GrazendeKoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:26:
Klopt het dat WoD 15 euro kost en dat je dan een gratis level 90 boost krijgt?
nee,

WoW kost 14,99 (incl. bc, wotlk, cata en mop)
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft

WoD kost 44,99 (incl. 90 boost)
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft-warlords-of-draenor

[ Voor 37% gewijzigd door williammorren op 04-11-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 132% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Iemand login problemen? Als ik een char wil laden komt ie tot 90% en dan disconnect ie :(

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 15:51
Blitzdoctor schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:09:
Iemand login problemen? Als ik een char wil laden komt ie tot 90% en dan disconnect ie :(
Ik krijg "Character not found" te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ja had ik de 1e keer, daarna steeds disconnect. Kon ineens wel mijn char die in Pandaria stond inloggen,maar iemand op de friends list was offline terwijl guild scherm zei dat ie online was, en niemand reageerde op de guild chat, alsof niemand las wat ik typte :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seaborz schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:36:
[...]

Ik krijg "Character not found" te zien
Same here :(
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij Blizzard maar de afgelopen tijd is het echt compleet ruk

ps.
Mijn vriendin die 30cm bij mij vandaan zit werkt het allemaal probleemloos. Kan ook niet inloggen op haar systeem. Al die BS die Blizzard voorstelt met betrekking tot router reset ed. is dus onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:03:
[...]

Same here :(
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij Blizzard maar de afgelopen tijd is het echt compleet ruk

ps.
Mijn vriendin die 30cm bij mij vandaan zit werkt het allemaal probleemloos. Kan ook niet inloggen op haar systeem. Al die BS die Blizzard voorstelt met betrekking tot router reset ed. is dus onzin.
Dat had ik gisteren dus ook, sloeg echt nergens op. Maar na een tijdje kon ik er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

GrazendeKoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:20:
Vreemd. Als ik van mijn battle.net account klik op purchase WOD kom ik in een volgend scherm en wordt mij gevraagd 15 euro te balen. Ik heb trouwens al wow tot en met Pandaria.

Imageshack werkt helaas niet mee, ik wilde het graag met afbeeldingen laten zien.
Meteen doen, zou ik zeggen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Effe gaan kijken: wel vreemd dat daar de release date is aangepast:
(als je dus al WoD hebt en de Deluxe Edition upgrade koopt voor 15 euro)
Play Warlords of Draenor™ on or before 20.12.2014
op de account die nog geen WoD heeft staat er bij beiden:
Includes the full expansion plus a Level 90 Character Boost. Warlords of Draenor is expected to release on 13/11/14.
Is het nu wel of niet release op 13 nov. of gaan ze uitstellen tot 20 dec?

of zijn ze gewoon tam geweest en is die 20dec nog de oude datum
(want 13nov voldoet natuurlijk aan de "on or _before_ 20 dec.")

[ Voor 12% gewijzigd door soulrider op 04-11-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

20 dec is de uiterste datum die bij de pre-order stond (nou ja, staat dus) toen de precieze release date nog niet bekend was. 13 nov is dus de goede datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeeej me cape gehaald vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17
lol jij dief :P gefeliciteerd net op tijd voor de title :D

dropped ony mount lol lol lol

[ Voor 23% gewijzigd door Wognummer op 04-11-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaah jeeej gz ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 21:17
dank dank

ik had echt zoiets wow veel loot huh wat reigns :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Grats :)

Ik had de chain ook nog open staan, ga kijken hoe ver ik er mee kom. 13 secrets uit de twee weken LFR, met wat geluk kom ik nog tot de epic variant ofzo :+

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrazendeKoe schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:41:
Ik denk dat ik het al begrijp. Ik heb toentertijd al WoD gekocht toen ik opnieuw begon met wow. Voor 15 euro kan ik 'm nu upgraden naar de special edition. En dan kan ik weer een char naar 90 boosten :)
Klopt dit? Als je bvb WOD normaal koopt en de level 90 boost gebruikt, dan de upgrade van WOD kopen en dan heb je opnieuw een level 90 boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maintenance is voorbij en voila, world server down, d/c's etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 07:25:
[...]

Klopt dit? Als je bvb WOD normaal koopt en de level 90 boost gebruikt, dan de upgrade van WOD kopen en dan heb je opnieuw een level 90 boost?
Lijkt me niet dan heb je een dubbele boost ?.

Als dat zo is dan ga ik ook upgraden >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Gisteren eindelijk met mn pally de garrosh heirloom te pakken gekregen, weliswaar op heroic en geen mythic, maar toch. Nu nog maar eens gaan kijken voor een boost voor een int staff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
Mektheb schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:18:
[...]

Lijkt me niet dan heb je een dubbele boost ?.

Als dat zo is dan ga ik ook upgraden >.>
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar. Inderdaad dan heb je voor 15 euro een boost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, ik wil nog wel een Warlock ^^

Ja heb ik al 3 maar niet high level en zitten op andere accounts

[ Voor 47% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2014 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad niet zo :) je krijgt niet de upgrade er nog een keer bij

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:28:
Is inderdaad niet zo :) je krijgt niet de upgrade er nog een keer bij
*Stopt creditcard terug weg*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou wel leuk zijn

Heb zelf nog 1 boost over.
Gebruik die voor een warlock, mage of een hunter.
Nog geen enkel idee voor welke :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
lanerios schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:11:
Als er een nieuwe class komt, wordt het mail. Anders is de balance eruit. En Demon Hunter is altijd de leather user geweest iirc. (Warcraft 3, en de Pen & paper RPG)
Ik heb het hier enkele dagen geleden nog neergezet als halve suggestie/grap, maar het zou me niet verbazen moest er ooit een einde komen aan het concept van cloth, leather, mail en plate in WoW. Hoeveel hebben deze armor klasses nog te maken met lore in WoW tegenwoordig? Ze dienen alleen maar als extra obstakel om itemization te sturen.

Bijvoorbeeld: cloth is cloth omdat er geen strength op zit, plate is plate omdat er geen agility op zit,...
In vanilla stond ik met mijn warrior vaak te tanken in leather, mail (en zelfs cloth) omdat veel bosses gewoon de armor component van plate negeerden en veel elemental dmg deden. In PvP was plate ook weinig effectief, behalve tegen rogues.

Vandaag de dag heeft Blizzard andere boss mechanics (minder resistance gevechten) en talents zodanig dat je comfortabel binnen je armor klasse kan blijven, maar volgens mij is de achterliggende problematiek er nog steeds: armor betekent weinig voor je char, het zorgt alleen maar dat je keuze voor items beperkt tot een bepaalde pool.

Het idee van Diablo 2 vond ik wel leuker in dat opzicht, iedereen kan alle items equippen, maar als je als caster een armor aandoet met veel strength op ga je langzamer lopen. Omgekeerd willen melee chars geen armor gebruiken met veel int op wegens weinig nut voor een grote mana pool.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Predje schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:38:
[...]
Rogues zouden nog een 4e spec moeten krijgen; ranged rogues! Aka messenwerper. (misschien wat crossbow attacks). Dat zou nog wel passen. i.t.t. melee mages ofzo.
Ranged rogue, met een blaaspijp. Gif pijltjes enz... Lijkt me wel cool :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kapoen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:32:
[...]

Ik heb het hier enkele dagen geleden nog neergezet als halve suggestie/grap, maar het zou me niet verbazen moest er ooit een einde komen aan het concept van cloth, leather, mail en plate in WoW. Hoeveel hebben deze armor klasses nog te maken met lore in WoW tegenwoordig? Ze dienen alleen maar als extra obstakel om itemization te sturen.

Bijvoorbeeld: cloth is cloth omdat er geen strength op zit, plate is plate omdat er geen agility op zit,...
In vanilla stond ik met mijn warrior vaak te tanken in leather, mail (en zelfs cloth) omdat veel bosses gewoon de armor component van plate negeerden en veel elemental dmg deden. In PvP was plate ook weinig effectief, behalve tegen rogues.

Vandaag de dag heeft Blizzard andere boss mechanics (minder resistance gevechten) en talents zodanig dat je comfortabel binnen je armor klasse kan blijven, maar volgens mij is de achterliggende problematiek er nog steeds: armor betekent weinig voor je char, het zorgt alleen maar dat je keuze voor items beperkt tot een bepaalde pool.

Het idee van Diablo 2 vond ik wel leuker in dat opzicht, iedereen kan alle items equippen, maar als je als caster een armor aandoet met veel strength op ga je langzamer lopen. Omgekeerd willen melee chars geen armor gebruiken met veel int op wegens weinig nut voor een grote mana pool.
Denk juist dat ze het altijd zo zullen laten, anders begint de grens tussen classes ook heel erg dun te worden. Het feit dat er nog een grens is tussen loot door de verschillende classes zorgt voor nog enige spanning bij het droppen, anders is ieder item goed voor iedereen en zorgt dit voor nog meer discussie bij loot verdelingen.

En aangezien blizzard alles blijft versimpelen in de game lijkt het me weinig nut om bv cloth users mail items te kunnen laten dragen aangezien ze het toch nooit zullen doen aangezien dit een enorme invloed heeft op hun progressie/speel stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
In ICC had ik als elemental shaman 4 mail items en dat was mijn tier set, de rest was allemaal cloth puur omdat dit gewoon BiS was qua stats.
Dit leidde uiteraard tot ergernis bij mijn mede raiders die cloth moesten gebruiken (mages/locks/priests)

Volgens mij hadden ze dat toen opgelost met een bonus geven als je de juiste armor class voor je class aan had.
Persoonlijk had ik zoiets van: Maar waarom maak je niet gewoon mail items met de juiste stats dan?! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 19:44
kowapanga schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:09:
In ICC had ik als elemental shaman 4 mail items en dat was mijn tier set, de rest was allemaal cloth puur omdat dit gewoon BiS was qua stats.
Dit leidde uiteraard tot ergernis bij mijn mede raiders die cloth moesten gebruiken (mages/locks/priests)

Volgens mij hadden ze dat toen opgelost met een bonus geven als je de juiste armor class voor je class aan had.
Persoonlijk had ik zoiets van: Maar waarom maak je niet gewoon mail items met de juiste stats dan?! :S
Die bonus is er toch pas gekomen eind WotLK of begin Cataclysm? Ik weet redelijk zeker dat ik tijdens WotLK nog runs gedaan heb waar hunters ineens leather gingen dragen omdat die stats beter waren.

Het valt mij nu tijdens het levelen trouwens wel erg op dat je ook van de MoP content tijdens het levelen bijna niets meer ziet. Mijn mage begon volledig rested aan de 'reis' van 85 naar 90. Ik heb de eerste zone nu volledig gehad en een stuk of 20 quests in de 2e zone gedaan en ik ben ondertussen 89 en 50% ongeveer. Vanavond krijg ik een boost van de guild voor mijn heirloom op mijn warrior. Eens kijken wat het gaat betekenen, ben nog nooit SoO ingeweest en heb mn warrior van 60 naar 90 laten boosten. Zal vast een leuke run worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Die bonus kwam pas in Cata volgens mij ja.
Maar de oplossing blijft raar, als enige caster class die mail draagt had je ook gewoon de stats op mail gear goed kunnen maken.
Maar goed volgens mij hadden onze holy paladins in ICC ook weer mail gear aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:32:
[...]

In D2 moest je wel je Char zo bouwen met stat points om bepaalde gear aan te kunnen trekken.
Plate Mail had iets van 232 strenght nodig. Dat haalde je dus niet met je Sorc omdat dan je teveel waardevolle stats in een nuteloze stat steekt.

Je kon het wel dragen als je wou, maar was gewoon niet goed om te doen en alleen mogelijk met +stat items.

In wow zal er geen ene caster plate aantreken als dit invloed heeft op movement ongeacht of er massas aan int op zit.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 19:44
kowapanga schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:34:
Maar de oplossing blijft raar, als enige caster class die mail draagt had je ook gewoon de stats op mail gear goed kunnen maken.
Maar goed volgens mij hadden onze holy paladins in ICC ook weer mail gear aan :p
De mooie tijden ja, oneindig Flash of Light spammen. Er staat mij ook bij dat holydins mail gingen dragen, de secondary specs waren beter volgens mij. Toen had ik op mijn warlock zelfs verschillende itemsets, afhankelijk of er een shadow priest en/of balance druid mee ging had ik meer of minder hit/haste nodig. Ik had niet zoveel bagspace meer tijdens het raiden; verschillende gear met verschillende enchants mee en vervolgens ook nog eens een berg soulstones. Kreeg ik vervolgens een keer loot, zat mn bag vol omdat één of andere smerige leatherworker met die heavy leather balls zat te gooien (http://www.wowwiki.com/Heavy_Leather_Ball) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Derr_Hans schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:37:
[...]

In D2 moest je wel je Char zo bouwen met stat points om bepaalde gear aan te kunnen trekken.
Plate Mail had iets van 232 strenght nodig. Dat haalde je dus niet met je Sorc omdat dan je teveel waardevolle stats in een nuteloze stat steekt.

Je kon het wel dragen als je wou, maar was gewoon niet goed om te doen en alleen mogelijk met +stat items.

In wow zal er geen ene caster plate aantreken als dit invloed heeft op movement ongeacht of er massas aan int op zit.
Ja inderdaad zo was het, bedankt om mijn herinneringen op te poetsen _/-\o_
kowapanga schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:09:
Volgens mij hadden ze dat toen opgelost met een bonus geven als je de juiste armor class voor je class aan had. Persoonlijk had ik zoiets van: Maar waarom maak je niet gewoon mail items met de juiste stats dan?! :S
Vandaar ook mijn idee dat het achterliggende 'probleem' (in mijn ogen dan) niet echt is opgelost. Blizzard heeft alleen een negatieve stimulans gegeven om niet bij andere armor klasses te gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 23:51
Er was nog een ander probleem, want voor str users werden stats verdeeld over str / stam / crit bv, terwijl voor leather / mail users het agi / stam / ap / crit was, dus een minder groot deel kwam bij stam terecht (en dat hielp niet op de dps lijsten) en een groter deel bij de offensive stats.
Omdat je ook nog best wat crit kreeg van agi heb ik toen als warrior ook nog een aantal leather items gedragen.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 08:45:
[...]

Ranged rogue, met een blaaspijp. Gif pijltjes enz... Lijkt me wel cool :p
Zie het al voor me, vanuit stealth gif pijltjes blazen en weer vanishen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik heb ook mn 7 dagen maar weer aangezet na de laatste WotLK uitbreiding.
Er is echt bizar veel veranderd zeg!

Wat kies je nu voor gear als DPS zijnde (DK), mastery of haste of crit? Gear zie ik vaak met dezelfde stats, maar dat zijn de grote verschillen in de items.

Ben inmiddels lvl 90, vaak in 2 hits (frost) de mobs down, crits van 8k of zo. Geen idee of dat veel of weinig is, maar ik zag dat mn lvl 85 shaman geen ruk meer doet aan dps :')

Het ziet er wel aardig uit, prima FPS, leuke quests op pandoria, wel wat kinderachtig...

Het LFG systeem werkt eindelijk perfect, leuk om te zien dat het nu wel goed werkt, en dat je niet uren zit te wachten in de queue.

Ik denk dat ik weer eens lekker casual ga spelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
bitshady schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:17:
[...]

GnomeTiki doll mode!
En doe er dan meteen nog een sentry build bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
bitshady schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:17:
[...]

Het klink wel leuk, maar ook voor de huidige Subtlety build is dit een idee. Dat je een pijltje kan blazen op een target met bijvoorbeeld slowness. En dan kun je nog 10 sec in stealth blijven voor een aanval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:32:
[...]

Het klink wel leuk, maar ook voor de huidige Subtlety build is dit een idee. Dat je een pijltje kan blazen op een target met bijvoorbeeld slowness. En dan kun je nog 10 sec in stealth blijven voor een aanval?
Lijkt me geniaal, dan stunlock ik iedereen van 100-0 met zoveel tijd in stealth ;)
Pijltje blazen, shadow step and go to work :)

[ Voor 7% gewijzigd door bitpixl op 05-11-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
bitshady schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:46:
[...]

Lijkt me geniaal, dan stunlock ik iedereen van 100-0 met zoveel tijd in stealth ;)
Pijltje blazen, shadow step and go to work :)
Bedoelde meer dat je dan nog 10 seconden hebt voor je stealth breekt, en je kan maar 1 aanval doen dan.
En als extra, in plaats van enkel stunnen, ook een sleep. Als vervanging van Sap, blaas je een sleep pijltje gaat ie liggen slapen.

[ Voor 15% gewijzigd door Cr0kie op 05-11-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:52:
[...]

Bedoelde meer dat je dan nog 10 seconden hebt voor je stealth breekt, en je kan maar 1 aanval doen dan.
En als extra, in plaats van enkel stunnen, ook een sleep. Als vervanging van Sap, blaas je een sleep pijltje gaat ie liggen slapen.
Ben gelijk minder enthausiast... ;)

Maar eerlijk gezegt denk ik dat een ranged rogue niet gaat werken.
Ik zou dan een nieuwe class maken, die is gespecialiseerd in attacks met throwable weapons.
assassin of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Ah je bedoeld wat een rogue vroeger had alleen totaal niet werkte ?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hadden 1 ability.. ranged rogues zijn nooit een ding geweest. :)

Moet zelf zeggen wat ik zou willen:

Mail

Shaman -> 4 spec tank
Hunter -> 4 spec melee dps? Terug naar de leuke raptor strike days? :p (Warhammer online met de melee hunter was echt awesome!)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Messen werper class ?

Tier set looks is iets circus achtig met veel glitters en als pet een mooie assistente met een appel op haar hoofd.

Would play !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:55
Derr_Hans schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:20:
Messen werper class ?

Tier set looks is iets circus achtig met veel glitters en als pet een mooie assistente met een appel op haar hoofd.

Would play !!
Misschien als darkmoon faire spel in de volgende expansion.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Over de stats op gear en "als mail class met int is er maar 1 soort item". Kijk voor de grap naar de items die droppen in UBRS. mail item met int en agi. Alleen diegene van je spec is actief. Dus dat word op die manier opgelost.

4de spec voor classes:
Hunter: Een melee spec. switch place with pets etc.
Rogue: ranged, meer damage als je dichtbij staat (anders word stealth te OP).
Warlock: Tank spec. IPV een demon summonen, ga je in demon form, daarmee krijg je armor/hp/threat etc.
Mage: Elemental spec, mix van arcane/frost/fire (niet een hele sterke verbetering imho).
Priest: Holy dps spec
Paladin: dunno
Warrior: ranged spec met guns
DK: Lich Spec, verander in lich form en krijg ranged attacks.
Shaman: TANK SPEC. Iets wat al een beetje kon met rockbite weapon in vanilla maar nooit is door ontwikkeld. Er is ook nog geen "mail" Tank spec. Samen met Warlock tank zou je dan tank specs in elke armor class hebben.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paladin -> Waarom geen ranged dps spec? Zoals Shockadin ooit was

Mage -> Een healing spec? Healing Water, cleansing flame, zulk soort zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
En voor druid de tank en kitty dps los knippen? daar zitten ten slotte nog 2 spec's in 1 talent tree.

Voor monk zou je nog een ranged tree toe kunnen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Druid is al los nu :) zijn al 4 specs

Monk, ik zou zelf zeggen inderdaad een ranged dps. meer gericht op channeling attacks (zie de crackling Jade Lightning etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
ye-roon schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:33:
Over de stats op gear en "als mail class met int is er maar 1 soort item". Kijk voor de grap naar de items die droppen in UBRS. mail item met int en agi. Alleen diegene van je spec is actief. Dus dat word op die manier opgelost.

4de spec voor classes:
Hunter: Een melee spec. switch place with pets etc.
Rogue: ranged, meer damage als je dichtbij staat (anders word stealth te OP).
Warlock: Tank spec. IPV een demon summonen, ga je in demon form, daarmee krijg je armor/hp/threat etc.
Mage: Elemental spec, mix van arcane/frost/fire (niet een hele sterke verbetering imho).
Priest: Holy dps spec
Paladin: dunno
Warrior: ranged spec met guns
DK: Lich Spec, verander in lich form en krijg ranged attacks.
Shaman: TANK SPEC. Iets wat al een beetje kon met rockbite weapon in vanilla maar nooit is door ontwikkeld. Er is ook nog geen "mail" Tank spec. Samen met Warlock tank zou je dan tank specs in elke armor class hebben.
Ik neem aan dat je dit allemaal ziet vanuit een PVE standpunt ? Dit zou namelijk helemaal nergens op slaan in PVP, laat staan het te balancen.

Daarnaast hebben we echt ranged paladins/warriors en dk's nodig en melee hunters? Kom op zeg 8)7
Nogmaals, een 4e spec is onzin. Als je graag warlock tanks wilt laat ze dan demonology veranderen naar een tank spec. Waar ik echt totaal het nut niet van in zie gezien we al 5 tanks hebben (dk/warrior/pala/monk/druid).

Ik begrijp niet helemaal waarom iedereen op dit forum zo zit te geilen op een 4e spec. 3 specs zijn al zat en nogmaals, laat ze eerst is hybrid classes een triple spec geven i.p.v. dual. Of verwijder zelfs het limiet zodat je altijd kan switchen wanneer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want alles moet altijd om PVP draaien? Sorry hoor, maar de "ja maar balance" excuus kwam constant terug toen mensen het hadden over nieuwe classes. Goh, wat zijn er bij gekomen?

Speculeren mag altijd, vind je het niks. Gefeliciteerd, taart staat om de hoek bij de andere mensen die liever zeiken op alles wat blizzard fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeft voor mij ook niet maar vind het wel leuk om erover te brainstormen :)

Voor mij miste ik altijd de fun die ik heb gehad met mijn Black Orc char in Warhammer.
Maar nu met Gladiator stance komt dat eindelijk in WoW.
WoD kan alleen daarom al niet meer stuk :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zie zelf een 4de spec ook niet zitten..
Ze hebben nu al moeilijk met een goede balance..

Daarnaast een Mage hoort niet te healen met water spells, reroll shaman !, Priest Holy dps reroll naar Paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:49:
Hoeft voor mij ook niet maar vind het wel leuk om erover te brainstormen :)

Voor mij miste ik altijd de fun die ik heb gehad met mijn Black Orc char in Warhammer.
Maar nu met Gladiator stance komt dat eindelijk in WoW.
WoD kan alleen daarom al niet meer stuk :)
Black Orc was echt awesome ja. Zelf zou ik ook dolgraag ooit een Marauder type class zien.

Voor wat beeldvorming:

Marauder was een Chaos class die een mutating arm had. Deze kon mutaten in een Mace, Sword, Axe en nog iets? en had per mutation ook totaal andere rotations en uses. In RvR (zeer grootschalige PVP) was het dus van belang de goede mutation voor het goede moment te kiezen. En dus kwam er een vorm van stance dancing bij. Was awesome.

En ja mensen, ik weet dat het nooit gaat komen. Echt, ja, ik weet dat het qua balance kut zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:48:
Want alles moet altijd om PVP draaien? Sorry hoor, maar de "ja maar balance" excuus kwam constant terug toen mensen het hadden over nieuwe classes. Goh, wat zijn er bij gekomen?

Speculeren mag altijd, vind je het niks. Gefeliciteerd, taart staat om de hoek bij de andere mensen die liever zeiken op alles wat blizzard fout doet.
kerel waar heb jij het over ?

Ik geef alleen aan dat als er gespeculeerd wordt over PVE specs dit ook verhaald moet worden op PVP. Dit betekend totaal niet dat alles om pvp draait. Daarnaast vergelijk je 1 nieuwe class met een 4e spec voor alle classes. Beetje vreemde opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:48:
Want alles moet altijd om PVP draaien?
Nee maar naast PvE is PvP toch zeker een groot deel van de game.
Wat voor nut zou een 4de spec hebben als een heel groot deel van de player base er geen gebruik van kan maken.

Moet alles dan om PvE Draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, wat zijn jullie weer lekker gevoelig vandaag.

Het enige wat ik wil is iets of iemand zijn gezicht indeuken met een heel groot schild.
Zal me worst wezen of het een monster of player is :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Wat voor voorbereidingen treffen de mensen die een dagje vakantie hebben voor WoD?
Muziek playlist? Drinken/eten? Koelkast naast de bureau? :p
Trouwens al veel mensen die hun Garrison plan klaar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Heb karazhan wel eens getankt op me shaman, was niet altijd een success :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garrison plan klaar
12x Fernandes Geel
20x Nespresso cupjes
veel, veel thee

pasta, lekkere saus, verse ham. Eten komt dus wel goed.

Neh, voorbereiding is klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobbertDs1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:59:
Wat voor voorbereidingen treffen de mensen die een dagje vakantie hebben voor WoD?
Geen vrij helaas. Kan ik niet maken ivm werk etc.

Garrison plan heb ik klaar voor de eerste 3 chars die ik ga levelen naar 100.
Een en ander was afhankelijk van hun professions (of geen profession) en met name de bonus van Tier 3 huizen in je Garrison. Aangezien dat nog kan veranderen hou ik een slag om de arm.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RobbertDs1 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:59:
Muziek playlist? Drinken/eten? Koelkast naast de bureau? :p
Wellicht als werk toelaat neem ik vrij aangezien ik nog dagen overheb en voor 2015 op moet zijn.
Speel lekker rustig aan, pas 2 weken na release komt raiding vrij.

Druid met mining en herbs gaat (net zoals ik in MoP deed van 85 tot 89 en laatste lvl dungeons) mats halen en daar mee zijn lvl's haalt. Deze moet Engineer / JC (main) en 2x Scribe (2 alts waar ik meer op ga focussen tijdens wod) voeden en met 1 herb tuin en mijn in begin op mijn main's garrison gaat het te traag.

Hoop iig dat de druid tot lvl 94/95 komt speel je de garden vrij in je garrison.

Dat zijn mij lvling plannen voor komende weken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de liefhebber, exclusieve en zeer prijzige WoW kleding:

- https://www.musterbrand.c...ial&utm_campaign=Blizzard

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gaat de launch van WoD overal gelijk in op 13 november? Of mogen wij in Europa wachten tot vrijdag 14 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
kowapanga schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:34:
Als Holydin had je mail belt en bracers als BIS in ICC ja.
Grappige was dat de plate intellect bracers/belt elke keer dropten en toen we die dus nodig hadden ze eigenlijk niet meer gezien hebben. Moest uiteindelijk de BoE bracers van Blood Council van de AH afhalen toen.
Thysiej schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:44:
De mooie tijden ja, oneindig Flash of Light spammen. Er staat mij ook bij dat holydins mail gingen dragen, de secondary specs waren beter volgens mij. Toen had ik op mijn warlock zelfs verschillende itemsets, afhankelijk of er een shadow priest en/of balance druid mee ging had ik meer of minder hit/haste nodig. Ik had niet zoveel bagspace meer tijdens het raiden; verschillende gear met verschillende enchants mee en vervolgens ook nog eens een berg soulstones. Kreeg ik vervolgens een keer loot, zat mn bag vol omdat één of andere smerige leatherworker met die heavy leather balls zat te gooien (http://www.wowwiki.com/Heavy_Leather_Ball) ;)
Je had 2 manieren om als Holydin te gemmen. Vol Spellpower voor Flash of Light of vol intellect voor Holy Light spam. Toen Cata patch kwam kreeg je Divine Light erbij en werd het puur intellect voor Holy Light/Divine Light spam.
Kan me idd nog wel herinneren dat je 4-5 Draenei mee wou hebben om iedereen in zijn groep de 1% bonus hit van Heroic Presence wou geven. Heb toen zelfs een race change gedaan omdat wij er niet altijd 4 hadden.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:09:
Gaat de launch van WoD overal gelijk in op 13 november? Of mogen wij in Europa wachten tot vrijdag 14 november?
Ik neem dat wij op ook gewoon op 13 november mogen starten. Zo is het immers altijd met WoW launches gegaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:12:
[...]

Ik neem dat wij op ook gewoon op 13 november mogen starten. Zo is het immers altijd met WoW launches gegaan.
Ben alleen benieuwd of ze het net als Cata->MoP gaan doen of dat ze de servers weer in maintenance gooien en om 0:00 weer online zetten.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:20:
Ze hadden 1 ability.. ranged rogues zijn nooit een ding geweest. :)

Moet zelf zeggen wat ik zou willen:

Mail

Shaman -> 4 spec tank
Hunter -> 4 spec melee dps? Terug naar de leuke raptor strike days? :p (Warhammer online met de melee hunter was echt awesome!)
Terug naar de tijd dat ook Hunters mail nodig hadden met +INT? Hunters hadden immers mana... later werd Shaman de enige class die INT moest hebben op mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Wat ik mij nog herinner van de MoP launch was dat ik met veel moeite op dat vliegdekschip geraakte (Alliance), maar vervolgens in Pandaria de boel vastliep. Toen ben ik maar gaan slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in ieder geval 14, 17 en 18 november vrij genomen., 5 dagen moet genoeg zijn voor twee level 100 characters. (PvE mijn monk en voor PvP nog niet gekozen: warlock, druid of priest wordt dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Op beta was ik in no-time lvl 92 en een beetje, ben toen gestopt omdat ik het op live servers nog een keer zou moeten doen.

Denk dat 5 dagen iinderdaad genoeg moeten zijn voor 2 lvl 100's zelfs als je niet vrij heb.
Mits de servers niet te erg gaat laggen in het weekend als alles en iedereen online gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk vanaf 01-12 toch wat meer tijd dan ik dacht. Oh well, tijd om een Druid, Paladin en Monk naar 100 te krijgen en raid ready te maken.

Off topic:

1 waarschuwing. Eet niet teveel junk food tijdens de expansion release :p ik heb al enkele guildies en server mensen ziek zien worden tijdens raid tijden omdat ze voor de raid preparations teveel op junk food teerden.

Uiteraard is het makkelijk, maar een lekkere pasta, wrap, of whatever heb je zo gemaakt en werkt veel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik vraag me af of we ons echt moeten haasten om een eerste char naar 100 te brengen, we zitten dicht bij het verjaardagsevent dat exclusief is voor level 100 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoah, dat loopt tot half december oid? Je hebt iets meer dan een maand, dus dat moet wel lukken denk ik. Van wat ik begreep (en voor zover ik weet was beta XP boosted, dus je kreeg meer dan met de release) is dat het stukken sneller leek te gaan, en ik dacht dat blizzard daar ook op inzette, sneller naar 100 dan van 85 naar 90.

[ Voor 51% gewijzigd door corset op 05-11-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel questen de eerste dagen want ik vond het doen van dungeons erg veel tijd kosten tov de XP.
Zijn wat moeilijker en nieuw.
Deed me een beetje denken aan die dungeons in TBC

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik zie iedereen het hebben over hun plan voor garrison. Vertel, leg uit, en ja ik heb wowhead gelezen. Maar het zegt me allemaal best weinig :p

Zolang ik maar kan vissen in me garrison vind ik het prima. Maar iemand linkjes naar "plannen" voor de garrison?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Garrison plannen... pas bij lvl 100 kan je max 3 proffesion gebouwtjes hebben of 2 proff + andere small building.

Denk dat ik iig een Enginering building maak, als ik lvl 92 ben krijg je de optie om garrisons lvl 2 te maken en dan maak ik mijn JC building. @ lvl 100 (lvl 3 garrisons) zie ik wel wat ik verder neer zet.

Denk dat ik voor Salvage (kans op followers en player items) als 3de small building plaats naast mijn 2 proffesion buildings.

Mining, Herb, Fishing krijg iedereen, alleen die unlock je weer met behalen van bepaalde lvl of quest progression.

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is het simpel:

Garrison neerpleuren, doen wat ik moet doen. Levellen naar 100 -> Druid
Garrison neerpleuren, doen wat de meeste xp geeft, naar 100 -> Paladin (dus resources gebruiken voor XP potions)
Garrison neerpleuren, en de tijd nemen om het uit te zoeken en in te richten -> Monk

Zo zie ik het elke keer toch net iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:42:
Hmm ik heb net faction change gedaan en ben nu de quest voor WoD kwijt. Waar kan ik die weer krijgen?
Gewoon naar blasted lands gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Ik heb nog niet concreet een plan voor 4 garrisons klaarliggen, maar denk er wel vast over na. De resource buildings (mining, herbalism, fishing) krijg je van quests, dus die zul je sowieso hebben. Daarnaast hebben al je chars natuurlijk ook nog beroepen. De vraag is of je wilt verbreden met nieuwe beroepen of meer nut wilt halen uit je bestaande beroepen.

Zelf zie ik maar een aantal beroepen die op de wat langere termijn interessant blijven. Veel crafts worden op een gegeven moment waardeloos door gear die dropt. Naarmate die gear beter beschikbaar komt, wordt craften minder interessant. Dingen als enchants, gems en flasks hebben vaak een wat langere levensduur. Veel mensen kunnen die dingen natuurlijk ook wel via hun guild krijgen overigens.

Verder twijfel ik nog over de lumbermill; deze zou je eigenlijk eerst neer moeten plempen zodat je snel garrison resources krijgt. Later kun je em dan weer platgooien en vervangen door iets nuttigers. Alleen voor 4 characters is dat ook wel weer een hoop gedoe :P

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 05-11-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:25:
Off topic:

1 waarschuwing. Eet niet teveel junk food tijdens de expansion release :p ik heb al enkele guildies en server mensen ziek zien worden tijdens raid tijden omdat ze voor de raid preparations teveel op junk food teerden.

Uiteraard is het makkelijk, maar een lekkere pasta, wrap, of whatever heb je zo gemaakt en werkt veel beter :+
Lekkere pizza, lekkere patat met mexicano, lekkere magnetron hamburgerbroodjes :+
Ik kom de releasedagen best door.
En ik hoef gelukkig maar voor 1 ochtend vrij te regelen. Vanaf donderdagmiddag heb ik altijd al weekend. :P

Voor Garrisons is dit mijn plan:
Large plots: Barracks (tot Garlvl 3) + Mage tower / vanaf garlvl 3 Stables
Medium plots: Inn + Lumbermill.
Small plots: iig Storehouse

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 05-11-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
GrazendeKoe schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:45:
Verder doen BG's het niet, customer support ook niet... Gaat lekker...
Een aantal dungeons en raids doen het niet: ''Instance not found''. Forum ligt er af en de ''world server is down'' heb ik ook een keer gehad net.

Gisteren heb ik 2 maal de ''Character not found'' gehad. Moest ik 20 min wachten en was alles weer in orde. Flink wat mensen klagen erover (toen het forum het nog deed haha).

Afwachten maarrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is trouwens een Garrison calculator . Zo kan je lekker oefenen :)

Op mijn "main" komt in ieder geval een Barracks (L plot), War Mill( L plot) en Tavern
Rest weet ik ook maar wacht even op eventuele wijzigingen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Die Garrisons boeien mij eigenlijk helemaal niet.... :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Veel plezier dan in WoD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:09
Ik heb voor 5 chars een plan gemaakt voor garrison, maar twijfel nog om bijv eerst een lumber mill neer te zetten en die later te vervangen door een inn of gewoon meteen een inn neerzetten en de garrison resources van alts eerst naar main overzetten bijv.

Ook is er de barn, die de enige bron van savage blood gaat zijn en dat heb je nodig voor de epic crafts en item upgrades. Dit gebouw kan dus erg belangrijk zijn en ga ik denk ik ook nemen op m'n 3 crafters (tailor + blacksmith + leatherworker), maar na een tijdje zijn die items niet zo belangrijk meer lijkt me (als ik ze uberhaupt al echt ga gebruiken, want raid loot is beter) en dan zijn de trading posts weer nuttiger om gewoon van alles te ruilen en bij auction house te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

We gaan 't meemaken!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
na een jaar inactief te zijn rap even die gratis 7 dagen opgepikt.. begint weer te kriebelen. /slap myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Medium plots zit ik te twijfelen of ik een Barn wil of niet.
Ga ik vaker mijn eigen food bouwen of niet of ga ik het op een alt doen.

In MoP heb ik in begin wat food gemaakt voor eigen gebruik en wat tables voor de guild bank.
Maar dat deed iedereen en zodoende heeft mijn oude guild bank nog steeds food tables >.>

Weet dus niet wat ik wil met de grotere gebouwen, al is de pvp building ook wel cool.
Vooral de titels die je kan krijgen..

Doutz, Lady of War zie ik wel zitten bijv.

Mage Tower voor de portals, maar ja als ik een starters account maak met een char en daar een groepje mee maakt om zo een andere alt te inviten om daar mee de portals van een andere garrison te gebruiken die je kiest uit een drop down menu. dan heb je aan 1 mage tower ook wel genoeg ;)

(SSD loading screens zijn snel, dus waarom niet ;))

Ik heb nu 11 90's en waarschijnlijk ook alle 11 naar 100 dus kan een hoop combinaties maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Iusedto schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:04:
Er is trouwens een Garrison calculator . Zo kan je lekker oefenen :)

Op mijn "main" komt in ieder geval een Barracks (L plot), War Mill( L plot) en Tavern
Rest weet ik ook maar wacht even op eventuele wijzigingen
Geinig ding. Heb hier bijvoorbeeld een plan voor m'n druid (Enchant / JC) gemaakt dat verder gericht is op followers en follower missions:

http://wod.wowhead.com/ga...MFiQBccGAoBmKOz8D-JQ4cFGo

Lumber Mill kan later vervangen worden, bijvoorbeeld door Trading Post. Moet wel zeggen dat de keuzes vrij gelimiteerd zijn nog momenteel. Hoop dat ze later met meer opties komen en ook manieren om het wat meer persoonlijk te maken (trophy room, doodads die je zelf kunt plaatsen, etc).

[ Voor 21% gewijzigd door Morrar op 05-11-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:12:
You've chosen the hard way!!!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:12:
Te groot aspect om te negeren tijdens het lvl'en.
Alles loop zo beetje via de garrisons tijdens het lvlings traject...

@ max lvl dan is het lang niet zo nodig om veel tijd in je garrisons te doen, het is maar net hoe je het wil gebruiken. Follower missions duren dan ook langer.

Voor de mats enzo, zie het als tillers v2.0. gebruik je garrison als je mats nodig en te duur is op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.wowhead.com/ga...CFpEBcnGBwBkkOz8D-JQ4cFGo

Mijn huidige setup.. nogal meh, want alleen de fishing/profession dingen boeien me. Buiten dat gedaan vanwege:

1.) rep bonus
2.) portals
3.) meer pet battles
4.) meer kansen op garrison loot.

Pagina: 1 ... 13 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.