Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gotta love karma. Vorige reset Invincible zien droppen en die getrade met guildie. Vandaag dropte 'ie nog een keer en dit keer was ie voor mij O+

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dafuq, drop rate omhoog ofzo :/

Dat is de 3de Invincible in minder dan 2 weken voor de guild :>

next time, Pick ME pick me pick me !!

maar, GZ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 13:26 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Haha, geen idee. Wie heeft er nog meer Invincible gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ravee natuurlijk wie anders, hij dacht laat ik ook eens Onyxia doen... Boem mount..

Zo gaat het ook met loot in raids voor die gozer, ben blij dat priests geen leather class is maar veel items (ring neck trinkets weapons) verloren aan die kerel.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik ga voor dit denk ik op men main:
http://wod.wowhead.com/ga...NFpEBcnGEMBkkOz8D-JQ4cFGo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Lol :D Briljant. Sush is ook al zo lekker bezig met de mount van Maly en nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is ICC HC een beetje te doen als Mage solo ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICC 10 heroic zeker, daar is gister een net gebooste mage (dus die boost gear) zonder issues tot Valithria gekomen. ICC 25, geen idee..

Maar vooral omdat je nu gunship compleet oneshot is het echt een simpele raid geworden :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:29:
Is ICC HC een beetje te doen als Mage solo ? :D
Je kan toch normal en dan LK op HC verslaan ?

LK 25HC is gewoon arcane blast spammen en zorgen dat die sparks neer gaan in trasition phase Timewarp en Rug naar de trap just in case zou denk ik voldoende moeten zijn, geloof dat wederom mana een non-issue is voor arcane.

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja je kan inderdaad ICC tot lichking op normale doen en dan op 10 heroic zetten en dan 25 heroic en dan kan je hem alleen killen.

Alleen ik hoor verschillende geluiden hij zijn oude dmg nog doet en dus ``broken`` is nu.

Vandaag wel even Firelands proberen alleen, denk me dat wel lukt op normal eerst.

[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meh, Anub in TOC was ook "broken" als in zijn debuff deed heel veel damage en heel veel healing op hem, en daar was ook makkelijk doorheen te komen :p Ik vind dat broken-ness altijd wel leuk, nieuwe manieren zoeken om er langs te komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
oooow, weet niet deed het dan wel met 2 man om dat mijn priest geen shadow heeft.
Maar 3 min lang kwam hij niet uit zijn trasition phase en heeft zelfs geen tijd om ons te doden.

Dat tirion ons komt helpen is compleet overbodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:37:
meh, Anub in TOC was ook "broken" als in zijn debuff deed heel veel damage en heel veel healing op hem, en daar was ook makkelijk doorheen te komen :p Ik vind dat broken-ness altijd wel leuk, nieuwe manieren zoeken om er langs te komen.
Ja ok, maar als je ilvl 530 ofzo hebt dan hakken sommige dingen er nog best in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als je maar 530 heb, dan zal het wel anders zijn.
Maar vond LK's damage niet buitensporig hoog geloof zelfs dat lightwell niets had gehealt tijdens de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Vanavond van 22:00 tot 0:00 zullen de authentication servers offline gaan voor extra maintenance

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Dat hele professions en garrison kan mij ook eigenlijk weinig bekoren. (heb dus ook niet 1 profession op mijn chars). Doe het wel the hard way dan inderdaad. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zorg iig dat je eerst een Lock wat soulstones maakt of even naar proving Grounds om daar die stones te halen. Just incase :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Al ruim een jaar niet gespeeld, maar met de aankomende release begint het toch weer te kriebelen, zag ook al 7 gratis gametime in m'n mail.. misschien vanavond toch maar installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op 530 brand je overal tegenwoordig nog makkelijk door heen. Als hij de oude damage nog doet, wees creatief als mage. Genoeg manieren voor damage reduction.
Neem wat scrolls mee, neem een flask mee of food.

Genoeg opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:40:
Als je maar 530 heb, dan zal het wel anders zijn.
Maar vond LK's damage niet buitensporig hoog geloof zelfs dat lightwell niets had gehealt tijdens de kill.
Nee ok, naja kan natuurlijk pot´s en food buff enz gebruiken en dan is kijken hoe het gaat.

Maar ja eerst maar is Firelands farmen tot ik de mount heb, dan daarna in WoD begin ik wel aan ICC met me pally
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:42:
Op 530 brand je overal tegenwoordig nog makkelijk door heen. Als hij de oude damage nog doet, wees creatief als mage. Genoeg manieren voor damage reduction.
Neem wat scrolls mee, neem een flask mee of food.

Genoeg opties
Yup ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:41:
Dat hele professions en garrison kan mij ook eigenlijk weinig bekoren. (heb dus ook niet 1 profession op mijn chars). Doe het wel the hard way dan inderdaad. :p
Je ontkom niet aan Garrisons als je gaat questen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Derr_Hans schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:42:
[...]

Je ontkom niet aan Garrisons als je gaat questen !
Maar dat zijn dan de algemene gebouwen toch, voor algemene professions (fishing e.d.)? Niet alles wat op je char Primaire en Secundaire professions zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garrisons zorgen ook voor o.a. extra bonus roll in raids. Zeker wel belangrijk om je alvast in te verdiepen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:51:
Garrisons zorgen ook voor o.a. extra bonus roll in raids. Zeker wel belangrijk om je alvast in te verdiepen :Y
En zoals ik al las voor gathering en dergelijke en nog meer leuke snufjes dat je niet meer hoeft te dismounte

Ik hou niet van Questen maar dit is wel iets wat mij leuk lijkt !.

Alleen voor acces van bank / guildbank en voidstorage is het al leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 05-11-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vergeet niet! Je garrison verkoopt ook potions voor +20% xp. Altijd handig als je sneller wil levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Zijn alle andere facetten van WoW ook langzaam geïntroduceerd? Ik vind het als nieuwe speler echt een lawine aan dingen waar je rekening mee kan (moet?) houden. Het is zo enorm en je kunt zoveel.

Om nog maar niet te spreken van de 1001 flames die ik naar mijn kop krijg in LFR/Dungeons omdat ik dingen nu eenmaal moet leren. :s (ja, ik lees tacs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:47:
[...]

Maar dat zijn dan de algemene gebouwen toch, voor algemene professions (fishing e.d.)? Niet alles wat op je char Primaire en Secundaire professions zijn?
De eerste quests krijg je op een gegeven moment een Q voor garrison gebouwen.
De eerste 2 hievoor zijn quests die bouw plans geven voor main proffs.

heb nog geen vendor gezien met lvl 1 plans als je maar lvl 1 garrison heb.

Je heb iig lvl 2 Garrison nodig om eventueel de niet profesions gebouwen te maken (je krijgt bij lvl 2 garrison alle lvl 1 plans tot je beschikking geloof ik). lvl 2 Garrison is weer een Q die je krijg als je 2 lvl 1 gebouwen heb en lvl 92 bent of bepaalde quests gedaan heb.

iig dat is wat ik merkte op Beta.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja eigenlijk wel, bedoel het is een game die zich al ontwikkeld sinds 2005.

Dus ja als je niet vanaf dag 1 mee draait ken je een hoop niet, en al helemaal niet als je 1e char een level 90 is.
Dan heb je alles zowat overgeslagen.

Aan de andere kant er zijn genoeg addons om je te helpen en te zorgen je het niet fout doet.
Lezen en in je guid vragen is het beste, en helaas zijn er altijd wel rotte appels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:56:
Zijn alle andere facetten van WoW ook langzaam geïntroduceerd? Ik vind het als nieuwe speler echt een lawine aan dingen waar je rekening mee kan (moet?) houden. Het is zo enorm en je kunt zoveel.

Om nog maar niet te spreken van de 1001 flames die ik naar mijn kop krijg in LFR/Dungeons omdat ik dingen nu eenmaal moet leren. :s (ja, ik lees tacs)
Helaas is dat wel het niveau geworden Prx, mocht je vragen hebben, vraag het hier, stuur me een DM. Allemaal geen enkel probleem

Als je kijkt naar de features:

Vanilla: Geen nieuwe features
TBC: Flying en 2 nieuwe rassen (Belves en Draenei) en Outland continent
WOTLK: Death Knight, heroic raiding, en vast nog wel andere dingen. Northrend Continent
Cata: Worgen/Goblin. Complete revamp van Azeroth. Reforging, Transmogging, en LFR introductie (en Archeology)
Panda: Pandaren + Monk, nieuw continent, nieuwe talent trees (of was dat al in Cata?), pet battles

Alles is langzaam erin gegooid, maar kan nu voor nieuwe spelers overweldigend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 22:52
ja Flying maar daar hebben we weinig aan in WoD :P

er is vast wel ergens een list met wat alle buildings van je garrison precies doen ? (iemand een linkje hier is google.com al een dag niet bereikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Niet alleen voor nieuwe spelers.
Heb vanaf het begin af aan tot 2jaar geleden alleen maar hardcore gespeeld.
Ben dus recentelijk weer terug maar alle wijzigingen en aankomende dingen waren voor mij in het begin ook overweldigend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:02:
ja Flying maar daar hebben we weinig aan in WoD :P

er is vast wel ergens een list met wat alle buildings van je garrison precies doen ? (iemand een linkje hier is google.com al een dag niet bereikbaar)
http://www.wowhead.com/ne...ts-followers-missions-and :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx

Prx

Ach, het komt vast ook wel goed. Maar ik zal voorlopig nog wel achter de feiten aanhobbelen. :)

Heb overigens mijn lvl90 boost nog niet gebruikt. Durf absoluut geen char te boosten, dan snap ik helemaal niet waar ik mee bezig ben als ik hem ga gebruiken.

Ik lees in ieder geval driftig mee met alles wat hier geschreven wordt. Ben begonnen door mijn nieuwe GF (speelt als sinds vanilla) dus die helpt ook al aardig. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:06:
Ik lees in ieder geval driftig mee met alles wat hier geschreven wordt. Ben begonnen door mijn nieuwe GF (speelt als sinds vanilla) dus die helpt ook al aardig. ;-)
Hij: Schat gaan we eten? *O*
Zij: *Conjures a refreshment table*
Hij: ... -O-

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:56:

Als je eenmaal je char onder controle heb dan ben je al over de helft, vooral in WoD zou interupts en wat CC weer handig zijn. Handig om deze skills te kennen en hoe te gebruiken.

Als je dat weet ben je al over de helft.

Proffesions zijn niet noodzakelijk maar zijn nu eenmaal onderdeel van je garrisons.
Je hoeft je proffs niet te lvlen als je maar een profesion heb gekozen maar daarnaast is Proffesion lvlen van skill 1 tot max alleen maar makelijker geworden in WoD.

Welke profesion je kiest maakt dan weer niet zo veel uit voor dungeons/raids/pvp om dat de stat bonus weg zijn die je ooit kreeg.

Al zijn er een aantal wel handig om goud te verdienen wat dan wel weer handig is als je maar 1 char heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waywaith schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:08:
[...]

Hij: Schat gaan we eten? *O*
Zij: *Conjures a refreshment table*
Hij: ... -O-
Lol, dat klinkt wel als de discussie die ik gister met m'n vrouw had.

Ik: "Schat, wat gaan we eten"
Zij: "Nou, ik heb net een mage gelevelled"
"Ik bedoel buiten het spel"
"oh, uhm, wraps?"

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Ik heb me ook nooit bezig gehouden met professions, dat is echt teveel gewoon ''werk'' in plaats van plezier.

Heb nu dan wel max profs op mijn Rogue door die char boost maar alsnog doe ik er helemaal niks mee.

Net even wat meer gelezen over die garrisons, je ontkomt er dus idd niet aan maar ik ga me er ook niet echt op focussen verder.

In WoD eerst maar eens zien lvl 100 te halen, dat zal al lastig zat worden want het moeten levellen was een van de grootste redenen dat ik er ooit mee ben gekapt, bij elke expansion weer ''opnieuw''' beginnen.

Maar ja, het is natuurlijk al heel wat jaren geleden dus hopelijk hou ik het nu wel gewoon vol tot lvl 100.
Daarna ga ik gewoon lekker de 5-mans in, BGs spelen, slap ouwehoeren in de verschillende chats en als het allemaal nog leuk is tegen die tijd misschien ook casual raiden met de guild. Maar daar houdt het wel zo'n beetje bij op dan ook.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Prx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:06:
Ach, het komt vast ook wel goed. Maar ik zal voorlopig nog wel achter de feiten aanhobbelen. :)

Heb overigens mijn lvl90 boost nog niet gebruikt. Durf absoluut geen char te boosten, dan snap ik helemaal niet waar ik mee bezig ben als ik hem ga gebruiken.

Tja nieuwe spelers in de community hebben het niet makkelijk; de toon die men aanslaat is redelijk verhard. Maar goed, daar tegenover staat dat er ook een heleboel free riders zijn. Mensen die AFK gaan staan in LFR bijvoorbeeld of met 0 gear een dungeon door getrokken willen worden...

Als ja aan het levelelen bent, zou je eigenlijk je klasse redelijk goed moeten leren kennen. Als je levelt, richt je dan eerst op een DPS spec. Healer kan ook, maar daar kun je weinig schade mee doen en dat is onhandig bij solo levelen. Tanken zou ik even laten zitten, omdat je dan vaak ook meteen tactics moet kennen (of anders een bak ellende over je heengestort krijgt).

Tijdens het levelen leer je welke spells wel lekker werken en welke niet. De absolute basis van het spel vind je op de WoW battle.net site. Voor (veel) meer details kun je terecht op bijvoorbeeld icy-veins.com. Voor video's van dungeons of raids kun je op Youtube erg goed terecht.

Ik zou gewoon eerst rustig aan levelen en af en toe een dungeon mee proberen te pakken voor de afwisseling. Trek je niets aan van idioten die je voor rotte vis uitmaken. En maak je voor level 90 niet te veel zorgen over gear, stats, rotatie, talents, etc. Dat kun je later allemaal nog rechttrekken en min-maxen.

Waar loop je trouwens tegen aan als ik vragen mag?

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 05-11-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Wat een problemen weer met de Servers zeg, niet normaal.

Word nog leuk volgende week.

Ik vraag me af waar ze elke Woensdag onderhoud aan hebben... De Servers of de Koffie Automaat?

[ Voor 35% gewijzigd door TheDeeGee op 05-11-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The next WoW expansion is pretty good. Trust me. http://i.imgur.com/iWhwYGx.jpg
En dat was de laatste hoop dat het uberhaupt waar zou zijn.

Demon Hunter? Kan eenegzins met een burning legion expansion
Engineer? Waar zullen we beginnen

1.) 2 classes nieuw? Sure.. gaat qua balance zeker goed komen. Echt, want 1 class introduceren ging al vlekkelo.. ow wait.
2.) Wat zou kunnen is DH voor Horde, Engi voor alliance. Alleen gaat dat nooit gebeuren. De backlash daarvan zou te groot zijn.
3.) Weer een leather class? Nee, dat is een slim idee :+
4.) Zie de andere 90 dingen die het ondermijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svarog schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:29:
Wat een problemen weer met de Servers zeg, niet normaal.

Word nog leuk volgende week.

Ik vraag me af waar ze elke Woensdag onderhoud aan hebben... De Servers of de Koffie Automaat?
Als ik al zie hoevaak ze bezig zijn bij mij op kantoor met 3 servers dan wil ik het niet weten hoe dit daar gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Als het maar nu is en niet volgende week...
Over t algemeen verlopen blizzard launches niet helemaal vlekkeloos.

Is er trouwens nog meer te doen dan alleen de eerste boss in UBRS als intro naar WoD? Vind 't een beetje slapjes als dit het is eerlijk gezegd..
edit: en de eenmalige questline

[ Voor 5% gewijzigd door Goemies op 05-11-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
questline + UBRS boredom..

Had zelf ook wat meer verwacht ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:32:
questline + UBRS boredom..

Had zelf ook wat meer verwacht ja.
Ja indeed no zombie event :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Ze mogen wel eens een dag gratis weg geven met al deze problemen.

De laatste keer dat we dat kregen was in 2009...
16/05/2009 1-days Exempt
09/11/2008 1-days Exempt
08/11/2008 1-days Exempt
07/11/2008 1-days Exempt
22/09/2007 1-days Exempt
17/05/2007 1-days Exempt
16/05/2007 1-days Exempt
11/02/2007 1-days Exempt
10/02/2007 1-days Exempt
07/12/2006 1-days Exempt
02/08/2006 1-days Exempt
30/06/2006 1-days Exempt
29/06/2006 1-days Exempt
27/05/2006 1-days Exempt

[ Voor 62% gewijzigd door TheDeeGee op 05-11-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Als er nog meer moet komen, mogen ze wel opschieten onderhand. Vrees dat het helaas hierbij blijft. Ze zijn nu ook druk met servers, bugfixes, balance fixes en BlizzCon natuurlijk.

Vind het zelf niet heel erg, want moest heel Pandaland nog inhalen en ben nu met DMF bezig :) Dropt er eigenlijk loot in UBRS? Paar keer gedaan, maar ik krijg daar nooit wat.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 05-11-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
UBRS drop ilvl 550 loot.

Je moet nu ZELF de boss looten.

[ Voor 42% gewijzigd door TheDeeGee op 05-11-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat crappy peronal blue loot. 550 oid? Wel grappig, maar niet zo super nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ok, dan heb ik gewoon nog weinig geluk gehad daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
550 loot is een beetje zinloos als je mythic warforged items hebt.
(en die zijn echt niet lastig meer om te krijgen, ik heb sinds 6.02 verschillende alts ook in mythic mee mogen laten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Goemies schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:39:
550 loot is een beetje zinloos als je mythic warforged items hebt.
(en die zijn echt niet lastig meer om te krijgen, ik heb sinds 6.02 verschillende alts ook in mythic mee mogen laten doen)
Dan moet je wel een guild hebben die (nog) raids doet. Die van mij is in slaapstand geraakt halverwege MoP blijkbaar. Voor WoD is iedereen nu alts en achievs aan het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Svarog schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:29:
Want jij kan het natuurlijk beter en sneller? Ik denk dat we de omvang van hun serverpark niet mogen onderschatten. Daarnaast weten we ook niet hoe de realm software precies werkt. En dan zijn er nog de andere games die ook op het battle.net platform draaien, plus de forums. Wij hebben geen idee hoe de puzzel precies in elkaar zit.

De launch van MoP ging redelijk goed, maar finaal verzopen de servers toch vanwege de zware load.
Dan kan je natuurlijk zeggen dat Blizzard maar extra server capaciteit moet inzetten, maar welk bedrijf gaat zoveel geld uitgeven om een tijdelijke piek op te vangen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Morrar schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:41:
[...]

Dan moet je wel een guild hebben die (nog) raids doet. Die van mij is in slaapstand geraakt halverwege MoP blijkbaar. Voor WoD is iedereen nu alts en achievs aan het doen :)
een hoop guilds zijn in slaapstand gegaan

vind het wel grappig om te zien hoe de tweakers guild weer vol leven is en iedereen weer een beetje zn account aan het reviven is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Svarog schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:36:
UBRS drop ilvl 550 loot.

Je moet nu ZELF de boss looten.
Ga je altijd mogen doen als de loot manier op 'personal' staat.
Net zoals je dat nu ook moet doen in LFR, en als ze er in Normal/Hc voor gekozen hebben ipv need/greed, lootmaster,...
Vergeet je je loot op te halen dan stuurt postmaster die achterna, ook de personal loot van trash/adds

(mmm weer 'worldserver is down' voor toons die in shrine geparkeerd staan, die in SW laden wel...)

[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 05-11-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GrazendeKoe schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:48:
Gebruik hier iemand Dominos actionbars? Ik wil graag geen override bar. Dus dat alles gewoon blijft zoals het is als ik shift naar steatlth, cat, bear etc.. Kan de override bar uitgezet worden?
Rechtermuisknop op de balk en dan bij class of functions kijken, dan kan je met de slider de optie 'disable' bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
GrazendeKoe schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:01:
[...]

Hartstikke bedankt! Je wilt niet weten hoelang ik hier naar gezocht heb :)
Graag gedaan :)

Met mijn warrior had ik hetzelfde probleem, ik wilde al mijn knoppen zichtbaar hebben ongeacht de stand waarin ik rondliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
soulrider schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:49:
[...]
(mmm weer 'worldserver is down' voor toons die in shrine geparkeerd staan, die in SW laden wel...)
Yep, kneusjes van Blizzard tech department hebben hun zaakjes weer eens niet op orde. Zoveelste keer in 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

daar heb ik de laatste paar dagen ook last van, laden van characters gaat niet helemaal lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Wees blij dat dit gebeurd met de prepatch, ipv net na de lauch. Nu kunnen ze tenminste zonder al te grote impact de problemen oplossen. Strax bij release is het toch wat vervelender ivm progress etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

sommigen zien hun kans op world's first al voor hun ogen voorbij gaan

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/images/189795.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Je merkt pas hoe verslaafd je bent als je niet in kunt loggen! :P
Blizz is druk bezig alles te fixen.. en wereldwijd liggen er een hoop nerds op sterven :P

Anyway; Ik gebruik sinds een week ElvUI, helemaal geweldig!
Maar hoe kan ik nou voor mijn prott spec eigen keybindings hebben en voor fury. Ik wil niet steeds al mijn bindings weer opnieuw in moeten stellen als ik even spec wissel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Predje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:18:
Je merkt pas hoe verslaafd je bent als je niet in kunt loggen! :P
Blizz is druk bezig alles te fixen.. en wereldwijd liggen er een hoop nerds op sterven :P

Anyway; Ik gebruik sinds een week ElvUI, helemaal geweldig!
Maar hoe kan ik nou voor mijn prott spec eigen keybindings hebben en voor fury. Ik wil niet steeds al mijn bindings weer opnieuw in moeten stellen als ik even spec wissel..
Download Action Bar Saver !

heel simpel met
/abs save fury
/abs restore fury

en zo ook voor prot / arms natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Ik gebruik bartender voor mn knoppen. misschien is dat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 19:44
met bartender weet ik wel dat je character afhankelijke bindings kan hebben, kan je ook spec afhankelijke bindings hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Thysiej schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:23:
met bartender weet ik wel dat je character afhankelijke bindings kan hebben, kan je ook spec afhankelijke bindings hebben?
volgens mij met een extra addon voor bartender kan je dual spec gaan, ik heb er in iedergeval geen problemen mee om van spec te wisselen en daarbij dan ook de knoppenschema's (die zelf wisselen dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Geloof het niet, daarom gebruik ik ABS voor mijn bartender setup.

Gewoon makkelijk om mijn 3 priests de zelfde binds te geven voor alle specs.
Waywaith schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:25:
[...]

volgens mij met een extra addon voor bartender kan je dual spec gaan, ik heb er in iedergeval geen problemen mee om van spec te wisselen en daarbij dan ook de knoppenschema's (die zelf wisselen dus)
Hij bedoeld waarschijnlijk spec droppen voor een andere spec ingeval dat je een fury / arms naar prot /arms gaat om vervolgens later weer fury / arms te nemen.

Althans neem ik aan, want ElvUI heeft net zoals de default blizz ui gewoon dat je knoppen mee wisselt als je spec wissel. gebruik ElvUI niet gewoon bartender ?

(mijn bartender veranderd gewoon knoppen zonder de dual spec addon voor bartender)

[ Voor 78% gewijzigd door Derr_Hans op 05-11-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mijn ticket zei 7 dagen maar een dag later was hij al beantwoord.
Gezien de hoeveelheid problemen en bug verbaast het me niet.

Normaal is het een dag, verwacht dat dit ook wel weer zo zou zijn zodra ze de issues opgelost hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ticket support 6 dagen? Lol, ik heb 90% van mijn tickets binnen een dag beantwoord.

maar komt ook denk ik omdat ik pas tickets maak als shit echt fout is. In tegenstelling tot wat nu het ticket systeem vervuild. Wat een niveau zie ik soms aan ticket vragen langskomen in trade dan zakt de moed me in de schoenen. 80% van de lange ticket tijd komt door bullshit tickets helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Waywaith schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:17:
sommigen zien hun kans op world's first al voor hun ogen voorbij gaan

[afbeelding]
Worlds first's qua levelling bestaan niet meer toch? O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Van de week ook een ticket ingeschoten voor een quest, de questgiver zegt dat ik em in kan leveren, maar ik ben ineens 5 aspirant seals kwijtgeraakt toen ik de laatste daily van die dag inleverde voor de argent tournament. Blizzard verwijst me naar een blog als reply na 2 dagen....

*EDIT* Uiteindelijk gisteren van ellende nogmaals de dailies gedaan, kreeg gelukkig weer voldoende seals zodat ik eindelijk verder kan....

[ Voor 20% gewijzigd door EelcoB op 06-11-2014 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb trouwens afgelopen weekend de knoop doorgehakt. Ik ga in WoD Rogue spelen na jarenlang Hunter gespeeld te hebben. Eens een andere ervaring. Ik speel op de realm Silvermoon als Dwarf met de naam Raydr.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

De servers hebben het weer moeilijk vandaag.. net 4 keer gekicked in 10 minuten of zo. :(

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik had gisteren problemen maar vandaag niet. Geen peil op te trekken.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
2 secrets uit de SoO wings, wat inhoud dat er maarliefst 5 uit de 2 troll wings moeten vallen ...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik heb toch iets vreemds, misschien dat iemand van jullie me kan helpen.
Als ik de Ctrl toets gebruik (bvb Ctrl-Space combi) dan kan ik men andere toetsen niet gebruiken. Als ik op 'm' duw stopt de muziek in plaats van de Map. Als ik daarna enken de Ctrl toets induw is het weer opgelost. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• versay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 19:35
Misschien dat je CTRL toets ingedrukt blijft, dus dat hij blijft haken? Dus wanneer je weer op CTRL drukt schiet hij er weer uit. Ik denk maar wat mee hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gisteren dacht ik, ff m'n alliance druid gaan spelen. Ben ik bezig met tillers dailies opeens in guild chat: Salt, have you got your garry loom yet? Ik zei: nope. PADADA, group invite. 30 min later(ze hebben de kill ook verkocht aan andere). Had ik een hele mooie polearm op heroic niveau. Gezien ik 2 druids heb, is dat best wel handig, vooral als ik later ook nog een monk zou willen levelen oid :)

Misschien deze week maar ff kijken of ik op 1 of meerdere van me andere characters ook nog aan een loom kan komen. Ik heb met vrienden een normal SoO geplanned voor as zaterdag. Dat word voor ons allemaal de eerste keer maar dat komt vast goed :) De rest vullen we wel met randoms.

Of misschien kijken of iemand een garry kill verkoopt. Ik zou graag een 1h axe willen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
versay schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:41:
Misschien dat je CTRL toets ingedrukt blijft, dus dat hij blijft haken? Dus wanneer je weer op CTRL drukt schiet hij er weer uit. Ik denk maar wat mee hoor ^^
Ja dat niet echt, want als ik naar een ander scherm gaat geeft het geen problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Gisteren eindelijk de knoop door gehakt.
WoD gekocht en 2maanden game time.
Was een goed lokkertje die 7dagen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ye-roon schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:
Of misschien kijken of iemand een garry kill verkoopt. Ik zou graag een 1h axe willen.
Ik zou graag nog een schild willen, caster of tank mij om het even. Ik heb genoeg chars die beide kunnen gebruiken, maar 't is voornamelijk voor 'looking fabulous' achteraf.

't is wel grappig hoezeer mijn Alliance chars eerder Horde lijken door al die items en Horde mounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ye-roon schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:47:

ik heb die 1h axe 2 keer op mn shammy dat is echt feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Over heirlooms gesproken: zijn de heirlooms van de justice vendors toegevoegd aan het argent tournament of niet? Anders is de Darkmoon Faire de enige plaats waar de level 85 heirlooms nog te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Was dat al niet sinds WotLK ?

Heirlooms met champion seals kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:24:

Kan ik me wel herinneren ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren wat oude raids op mijn boosted Ret pally gedaan.
Moet sparen voor een Garry boost :)

Naxx 25 lukte me niet. Kreeg helaas Gluth niet neer

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:23:
Over heirlooms gesproken: zijn de heirlooms van de justice vendors toegevoegd aan het argent tournament of niet? Anders is de Darkmoon Faire de enige plaats waar de level 85 heirlooms nog te krijgen zijn.
Momenteel kun je alleen van de guild vendors, honor vendors en DMF heirloom items kopen. Ze herintroduceren wel de JP vendors in WoD, maar tot die tijd zijn ze 'op vakantie'.

Edit: en argent tournament natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Roflzor op 06-11-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Gisteren Argent Tournament solo gedaan
Ging allemaal goed tot het PVP gedeelte.

Chain Stun/Silence/Fear en wat niet.
Was een uitdaging als elemental shaman maar naar 30minuten strijden had ik eindelijke de 1ste healer neer, daarna nog een 15minuten aan het knokken geweest en de overwinning was binnen :p
Opzicht een leuke uitdaging maar volgende keer doe ik het toch maar op 10man ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Iusedto schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:25:
Gisteren wat oude raids op mijn boosted Ret pally gedaan.
Moet sparen voor een Garry boost :)

Naxx 25 lukte me niet. Kreeg helaas Gluth niet neer
Zou wel moeten lukken zelfs in boosted gear, Gluth kill ik in heal (Disc en Holy) spec en dat is echt belabberde damage tegenwoordig.

Een oud guildy heeft zijn boost gebruikt voor een priest.
Had ik maar gewacht met de mijne, ik had achterlijke looks gear met een serpent kop staff en hij coole priest gear met mooie staff.

Had die staff mooi kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:23:
Van mij mogen alle heirlooms wel naar Darkmoon Faire vendors. De mogelijkheid om een week per maand toegang te krijgen houd heirlooms wel wat exclusiever. Ik denk dat dit is wat heirlooms nodig hebben. De game wordt al op veel fronten makkelijker gemaakt dat er eigenlijk wel ergens een rem mag komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Fucking awesome ... Intertoys verkoopt online WoD CE (boxed versie) en hebben het al maanden op hun site staan. Reserveer nu en wordt VIP! Twee stuks gereserveerd voor 80 euro per stuk. Krijg ik net een uurtje geleden een email dat de voorverkoop gestart is. Nice!

Ik log in ... is dat ding UITVERKOCHT ?!?! Wat heeft die reservering dan uberhaubt voor zin gehad ?! Stelletje lutsers ... en mijn stemming was al niet geweldig.

Bol.com heeft zojuist de bestelling WEL aangenomen.

[ Voor 6% gewijzigd door redfoxert op 06-11-2014 09:41 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:36:
[...]

Van mij mogen alle heirlooms wel naar Darkmoon Faire vendors. De mogelijkheid om een week per maand toegang te krijgen houd heirlooms wel wat exclusiever. Ik denk dat dit is wat heirlooms nodig hebben. De game wordt al op veel fronten makkelijker gemaakt dat er eigenlijk wel ergens een rem mag komen.
Dit geld alleen voor nieuwere spelers..
Champion Seals is meer werk dan Darkmoon fair imo.

Denk dat veel oudere spelers alle heirlooms al wel hebben.
Ik heb alle looms met de lvl 85 upgrade :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:34:
[...]
Zou wel moeten lukken zelfs in boosted gear, Gluth kill ik in heal (Disc en Holy) spec en dat is echt belabberde damage tegenwoordig.
Dan ben ik nog slechter dan ik al dacht want ik kreeg hem echt niet neer na meerder pogingen :)
Probeer het vanavond wel met mijn DK

Ret pally is wel erg leuke class voor oude content te runnen. Heal/melee en ranged maken een ideale class imo.
Rotation is wel erg "saai" maar dat is op vrij veel specs tegenwoordig.

[ Voor 6% gewijzigd door Iusedto op 06-11-2014 09:45 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:24:

De level 80 versies ja. Ondertussen zijn er nog een aantal upgrades bijgekomen en bijvoorbeeld een schild.
Op het Tournament kan je sowieso de level 80 items kopen, maar ik vraag me dus af of de nieuwere items ook beschikbaar zijn via die weg.

Nuja, ik heb in feite al alles wat ik nodig heb qua heirlooms, ik vroeg me alleen af of Blizzard de toegang er toe nu echt lastiger heeft gemaakt met het verwijderen van de justice vendors of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:47:
[...]

De level 80 versies ja. Ondertussen zijn er nog een aantal upgrades bijgekomen en bijvoorbeeld een schild.
Op het Tournament kan je sowieso de level 80 items kopen, maar ik vraag me dus af of de nieuwere items ook beschikbaar zijn via die weg.

Nuja, ik heb in feite al alles wat ik nodig heb qua heirlooms, ik vroeg me alleen af of Blizzard de toegang er toe nu echt lastiger heeft gemaakt met het verwijderen van de justice vendors of niet.
De Justice Vendors komen met WoD weer terug, ze zijn nu tijdelijk niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ach, je kan leuke titels halen bij de argent tourney. Enige jammere is dat je die niet kan halen voor goblin/worgen en panda's.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:41:
[...]

Dit geld alleen voor nieuwere spelers..
Champion Seals is meer werk dan Darkmoon fair imo.
Maar Champion Seals kan je elke dag van de maand doen, darkmoon fair alleen 1 week per maand.

De enige heirlooms die ik nog heel graag wil zijn de Garrosh shields, zowel tanks als heal. Maar op mijn warrior kreeg ik wederom de one handed sword (waar ik er nu drie van heb: 1 normal, 2 heroic). Maar goed, ik begreep dat die dusdanig weinig droppen dat ik beter mijn hoop op kan geven.

Vanavond een shits-and-giggles achievement run in SoO. Denk dat we het op normal doen, want het heeft toch weinig nut om het op heroic te doen behalve nog wat kans op gear. Maar goed, gear is vanaf volgende week toch een bijzaak.

Pagina: 1 ... 14 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.