Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:56
Ik heb mijn mythic guildrun gemist gisteren en wil nog graag kans maken op een Garrosh mount. Zijn er nog guilds die mythic doen vanavond en nog een paar spelers erbij kunnen hebben (ik breng als het goed is minimaal 3 anderen nog mee).

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Sowieso wil Blizzard het hele heirloom systeem hervormen/herwaarderen, vandaar dat de heirloom tab niet in patch 6.0 zat.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als muziek in mijn oren haha, ik zou dat ook nog wel willen doen.

En anders zoek ik nog steeds 5 man om met mij samen Only the Penitent...te doen.

Activate both of Fandral's Flames at once in Firelands without any raid member getting hit by Kneel to the Flame!

http://www.wowhead.com/achievement=5799/only-the-penitent

Everything you need to know about this achievement.
You need 6 people (3 on each side) on 10 and 25.
You can use /sit /kneel /lie /sleep or just press your sit button (Default is X)
You must not be shapeshifted
You must not be in bear/cat/wolf form
You must not have any companions/pets/minions/elementals out
You must not have any gear equipped that causes anything to spawn (eg. Gurthalak, Voice of the Deeps)
It doesn't matter how long you take to get to the seeds.
It takes 3 seconds to activate the seeds so I suggest you call out on mumble/vent when to do it, wait until a cast is finished then all click it at the same time.
If one person gets hit it fails the achieve.
Everyone must click at the same time (within 3 seconds of each other) if you don't it stops anyone else from clicking.
If one person doesn't click it fails the achieve.
It is required for Glory of the Firelands Raider
Failing this achievement awards -105000000000000 dkp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Mik! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:02:
[...]

Maar Champion Seals kan je elke dag van de maand doen, darkmoon fair alleen 1 week per maand.

De enige heirlooms die ik nog heel graag wil zijn de Garrosh shields, zowel tanks als heal. Maar op mijn warrior kreeg ik wederom de one handed sword (waar ik er nu drie van heb: 1 normal, 2 heroic). Maar goed, ik begreep dat die dusdanig weinig droppen dat ik beter mijn hoop op kan geven.

Vanavond een shits-and-giggles achievement run in SoO. Denk dat we het op normal doen, want het heeft toch weinig nut om het op heroic te doen behalve nog wat kans op gear. Maar goed, gear is vanavond volgende week toch een bijzaak.
Ik heb het geluk gehad ik mijn schild en wapen kreeg op een andere toon dus er is hoop voor je :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heb offhand nodig, maar die krijg ik dus niet.
Die stomme caster staff nu 2x

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Vloog gister naar Naxx voor weer een poging Armageddon te krijgen (weer mislukt).
Dacht zal eens een pitstop bij obsydian sanctum.
25H naar binnen, direct de middelste boss, heel de instance op mij. Thunderclap > bladestorm > alles dood.
Boss nuken. Geen idee wat ik moest doen. Boss kreeg een shield.. paar keer op portals klikken. 10 min later
nieuwe mount! :D 100% drop. Dus aanrader voor iedereen die snel een gratis mount wil :P

Dit lukt dan makkelijk.. Dragon Soul of Firelands krijg ik op 10N geen boss neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Predje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:26:
Vloog gister naar Naxx voor weer een poging Armageddon te krijgen (weer mislukt).
25H naar binnen, direct de middelste boss, heel de instance op mij. Thunderclap > bladestorm > alles dood.
Boss nuken. Geen idee wat ik moest doen. Boss kreeg een shield.. paar keer op portals klikken. 10 min later
nieuwe mount! :D 100% drop. Dus aanrader voor iedereen die snel een gratis mount wil :P

Dit lukt dan makkelijk.. Dragon Soul of Firelands krijg ik op 10N geen boss neer :P
Ik kwam gister even solo niet verder dan Baleroc <The Gatekeeper> :(

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Predje schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:26:

Firelands an sich moet wel lukken, met mijn ilevel 530 fury warrior ga ik in principe niet neer dankzij de instant BT en extra healing glyph/talent (weet ff niet welke ik genomen heb). Wat ik wel ervaar als nadeel is het gebrek aan ranged mogelijkheden voor een warrior. Vooral bij beth'lac en bv. Onyxia 25 is dat voelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gewoon doorlopen naar Alysrazor, enige die er toe doet in firelands :p (mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
kowapanga schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:30:
Ik wil voor m'n warrior de paladin lookalike set, die gelukkig ook dropped in de 10 man versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:30:
[...]

Firelands an sich moet wel lukken, met mijn ilevel 530 fury warrior ga ik in principe niet neer dankzij de instant BT en extra healing glyph/talent (weet ff niet welke ik genomen heb). Wat ik wel ervaar als nadeel is het gebrek aan ranged mogelijkheden voor een warrior. Vooral bij beth'lac en bv. Onyxia 25 is dat voelbaar.
Heb zelf maar ilvl 497. Als fury ging het allemaal een stuk moeilijker, maar wat lukte ging dan wel sneller.
Nu al prot gaat het makkelijker, doe nogsteeds genoeg dps en blijft makkelijker in leven.

Voor ranged dps gebruik ik thunderbolt, throw en glyphed whirlwind of thunderclap.
Volgens mij raakt een standaard whirlwind de ony ook al in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisteren LFR Downfall gedaan. Het zal vast aan mijn groep hebben gelegen, maar ik vond hem een stuk makkelijker te doen dan bv een Underhold. Wel cool om voor het eerst Garrosh te hebben verslagen. :D

Nu nog eens even gaan uitvogelen hoe ik mijn gear nog wat beter kan krijgen. Een head is niet te verkrijgen bij Ao Pye en voor de shoulders heb ik de rep niet. Laten dat nou net de twee items zijn die nog op zeer laag niveau zitten (496 en 489). De rest van mijn gear is allemaal 526+.

Afgezien van mijn dual weapons, die beiden ook 489 zijn. Maar weapon drops heb ik sowieso nooit geluk mee. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
PvP een beetje in battlegrounds...

Zo krijg je head en shoulders ilvl 550.. voor weapons moet je een 10k points hebben behaald tijdens een seizoen. Dit is snel te halen hoor, maar zo krijg je iig ilvl 550 weapons wat iig een groote boost is voor dps en pvp is leuk om te doen ;)

Head en Shoulders zijn bij elkaar 4k points, weapons (main / offhand) samen ook 4k. Dan zit je al bijna op de 10k ;)

550 ilvl zal iig helpen in WoD tot je betere kan krijgen rond lvl 95 ofzo.

Ooo weapons is minder dan 10k.. dat was de metagem.
Voor Weapons zijn 7.5k points nodig om te kunnen kopen...

[ Voor 24% gewijzigd door Derr_Hans op 06-11-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:30:
En Ragnaros / mount 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Prx schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:48:
Afgezien van mijn dual weapons, die beiden ook 489 zijn. Maar weapon drops heb ik sowieso nooit geluk mee. :'(
In de tijdelijke level 90 versie van UBRS droppen ilevel 550 wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Dropte die niet 100% op Heroic mode in firelands tijd?
Volgens mij heb ik die al namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Nog nooit iets met PVP gedaan (zit ook op een PVE server). Ik ga eens kijken, dank!
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:08:
[...]

Die ga ik inderdaad ook eens voor queuen. Had gezien dat ilvl 510 verplicht is voor deze en ik zit ondertussen op 521, dus dat moet dan goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Prx schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:15:
[...]
Die ga ik inderdaad ook eens voor queuen. Had gezien dat ilvl 510 verplicht is voor deze en ik zit ondertussen op 521, dus dat moet dan goed komen. :)
Veel succes allesinds :) En niet vergeten dat je bosses zelf moet looten om te kijken of je iets gewonnen hebt, er komt geen loot roll venster meer aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:08:
[...]
Echt ?
Dat wist ik dus niet |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blue, de pvp is epic met gem slot en net dat beetje meer stats.
PvP kost iets meer tijd, tenzij je pech heb in UBRS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:25:
Of een class speelt waarvoor er geen wapens droppen in UBRS :) Maar dan kan je alsnog 2 ringen, gloves en chest halen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Queue for UBRS is altijd vrij lang.
Vanavond toch maar even proberen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:25:
Hangt er maar net vanaf wat voor weapon je wilt. Want veel zijn er niet in UBRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kowapanga schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:10:
[...]
Was toen een bug dat hij op normal 100% dropte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RobbertDs1 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:30:
[...]

Hangt er maar net vanaf wat voor weapon je wilt. Want veel zijn er niet in UBRS.
Ik heb even de lijst bekeken:
- 2h mace strength
- 1h sword strength
- 1h sword agi
- dagger spell dps (en +10 skinning, verwijzing naar good 'ol Finkle)

Inderdaad niet zo heel uitgebreid.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 06-11-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:10:
[...]

Die dropte toen 100%.

Nu 1% die Firehawk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Mektheb schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:11:
[...]

Die dropte toen 100%.

Nu 1% die Firehawk
Voor de zekerheid armory gechecked en ik heb hem gelukkig al, heb al een waslijst met mounts die ik moet farmen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:09:
[...]

Voor de zekerheid armory gechecked en ik heb hem gelukkig al, heb al een waslijst met mounts die ik moet farmen nog
Kunnen we elkaar de hand schudden.

Helaas een hoop rep gerelateerd of achievments met een groep :+.

Nog 70 ofzo moet ik er voor me Fel hawk.

Komt wel ben wel gemotiveerd om te farmen dus dat komt wel goed !.
Verwacht in WoD er mee aan de slag te gaan met meerdere char's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zo zie je maar dat WoW langzaam maar zeker in een collector simulation veranderd :D
Mounts, toys, pets, transmog sets, tabards,... gotta collect them all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:38:
Zo zie je maar dat WoW langzaam maar zeker in een collector simulation veranderd :D
Mja helaas is het wel zo, maar andere kant is dat ook leuk om te doen.

Elke 3 maanden een andere tier verzamelen kan me niet veel boeien !

Ben meer van legacy dingen en afstemmen, bij een witpaard hoort geen gele outfit en geen title over vuur.

Maar goed dat is mijn mening :P.

Het is alleen jammer dat een hoop rep gerelateerd is en je dus daily's moet doen en elke dag maar 1/10 kan doen.

Had liever gezien kill mob A voor 10REP zodat ik weet ik er 100000 moet killen om exaled te worden.
Veel leuker xD, lekker pullen en ondertussen wat anders doen etc of in groepje.
Kom je nog is buiten in de zone ook en kans op PvP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou volgens mij kan ik een Garrosh heirloom wel op m'n buik schrijven. Ik had sowieso al weinig kans op zo'n apparaat doordat ik niet raid en op mijn realm worden ook nog eens bijna geen Garrosh kills verkocht. Had het wel leuk gevonden als Blizzard ook iets voor pvp'rs had bedacht :-(

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:38:
Het is de simpelste manier om mensen te triggeren om bepaalde dingen te laten doen. Rewards geven voor hun effort.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:49:
[...]

Het is de simpelste manier om mensen te triggeren om bepaalde dingen te laten doen. Rewards geven voor hun effort.
Of bezigheids therapie, elke week dezelfde boss killen voor een beestje is natuuurlijk slim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:47:
Nou volgens mij kan ik een Garrosh heirloom wel op m'n buik schrijven. Ik had sowieso al weinig kans op zo'n apparaat doordat ik niet raid en op mijn realm worden ook nog eens bijna geen Garrosh kills verkocht. Had het wel leuk gevonden als Blizzard ook iets voor pvp'rs had bedacht :-(
Dat hebben ze ook, pvp gear.

In wow is PVE de maingame, en pvp een side feature.

Dat er in de jaren meer balancing/support is voor pvp wil niet zeggen dat beiden op gelijke voet worden behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
OpenRaid > Crossrealm raids, dat werkt toch ook prima voor Heroic of Mythic Garrosh kills?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je alliance? Het lijkt erop dat wij voor zondag avond weer voldoende belangstelling hebben voor een paar Heroic Garrosh kills; goede PvP gear en een speler die weet wat hij doet voldoet daar prima voor.

Het lijkt er wel op dat twee van onze top dps het laten afweten, dus leuk als de pugs ook nog wat bijdragen :-)

We gaan niet een dozijn scrubs boosten natuurlijk, maar als je alliance bent, weet wat je doet en enigzins redelijke gear hebt dan moet het wel te regelen zijn. Het wordt ook op prijsgesteld als goede spelers even blijven voor een paar extra kills zodat mensen het ook op hun alt kunnen doen.

Vorige week hebben we het nog gedaan met 12 man met twee net gebooste level 90's erbij voor spek en bonen. Maar dat is wel zo'n beetje de limiet van wat we kunnen boosten. We zijn geen mythic guild (meer :( )
Mektheb schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:14:
Klinkt als muziek in mijn oren haha, ik zou dat ook nog wel willen doen.

En anders zoek ik nog steeds 5 man om met mij samen Only the Penitent...te doen.

Activate both of Fandral's Flames at once in Firelands without any raid member getting hit by Kneel to the Flame!

http://www.wowhead.com/achievement=5799/only-the-penitent

Everything you need to know about this achievement.
You need 6 people (3 on each side) on 10 and 25.
You can use /sit /kneel /lie /sleep or just press your sit button (Default is X)
You must not be shapeshifted
You must not be in bear/cat/wolf form
You must not have any companions/pets/minions/elementals out
You must not have any gear equipped that causes anything to spawn (eg. Gurthalak, Voice of the Deeps)
It doesn't matter how long you take to get to the seeds.
It takes 3 seconds to activate the seeds so I suggest you call out on mumble/vent when to do it, wait until a cast is finished then all click it at the same time.
If one person gets hit it fails the achieve.
Everyone must click at the same time (within 3 seconds of each other) if you don't it stops anyone else from clicking.
If one person doesn't click it fails the achieve.
It is required for Glory of the Firelands Raider
Failing this achievement awards -105000000000000 dkp.
De meest gemaakte fout staat er dus niet bij: Mensen die 'dubbel klikken' Aaaaargh!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Er zijn vele andere manieren..
Meld aan bij openraid.eu daar zijn veel pugs te vinden ook voor mensen in pvp gear.

Ik heb nog een HC lockout open alliance kant die ik denk ik na vanavond nog open hou aangezien ik op een ander char de kill gaat halen. Als er meerdere mensen zijn dan kan ik eventueel na vanavond best voor een Garrosh only Lockout zorgen.

Maar dat weet ik pas 100% zeker als het vrijdag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:51:
[...]

Dat hebben ze ook, pvp gear.

In wow is PVE de maingame, en pvp een side feature.

Dat er in de jaren meer balancing/support is voor pvp wil niet zeggen dat beiden op gelijke voet worden behandeld.
Wat een non argument. Het feit is wel dat ik straks net zoals iedereen óók naar level 100 moet levelen.

@Derr_Hans: ik zoek 'm op Horde kant maar thanks voor het aanbod ;) Misschien inderdaad maar eens kijken of OpenRaid een uitkomst is. Is het trouwens makkelijk een groep te vinden via OpenRaid als je nog geen één keer in SoO bent geweest? Tactics kan ik waarschijnlijk wel een beetje leren via strat guides/youtube maar de echte ervaring ontbreekt natuurlijk.

[ Voor 29% gewijzigd door temp00 op 06-11-2014 14:00 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:54:
[...]

Er zijn vele andere manieren..
Meld aan bij openraid.eu daar zijn veel pugs te vinden ook voor mensen in pvp gear.

Ik heb nog een HC lockout open alliance kant die ik denk ik na vanavond nog open hou aangezien ik op een ander char de kill gaat halen. Als er meerdere mensen zijn dan kan ik eventueel na vanavond best voor een Garrosh only Lockout zorgen.

Maar dat weet ik pas 100% zeker als het vrijdag is ;)
Ik begreep van Sush dat ie graag gebruik wil maken van de lockout zodat de laatste mensen hun heirloom kunnen pakken. En dat we verder vooral de achievements gaan doen voor de mount. Ik denk dat er sowieso wel ruimte is voor mensen om aan te sluiten. Misschien 1 van ons toevoegen op bnet en dan kunnen we mensen inviten voor de Garrosh kill zodra we die gaan doen. Maar het is nog wel een grote maar. Ik zal wel even overleggen met hem.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:59:
[...]

Ik begreep van Sush dat ie graag gebruik wil maken van de lockout zodat de laatste mensen hun heirloom kunnen pakken. En dat we verder vooral de achievements gaan doen voor de mount. Ik denk dat er sowieso wel ruimte is voor mensen om aan te sluiten. Misschien 1 van ons toevoegen op bnet en dan kunnen we mensen inviten voor de Garrosh kill zodra we die gaan doen. Maar het is nog wel een grote maar. Ik zal wel even overleggen met hem.
Laat even weten wat het wordt, zoals bovenstaand, alliance spelers die niet met jullie mee kunnen, kunnen nog even met mij contact opnemen voor zondag 21:30.

@Derr_hans hieronder: Wij gebruiken zo al meerdere weken dezelfde lockout, dus ja dat werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Ik behoud de lockout als ik de group leaved nadat iedereen binnen is..
Dus meerdere alts van ons zouden heirlooms kunnen krijgen als we garrosh paar keer killen (deze week).

Als mijn DK (2hander) en Warrior (1hander) de kill kunnen krijgen zijn al mijn classes voorzien.

Het werkte zo op een stream, dan zou het ook voor mij moeten werken hoop ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 06-11-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Is de SoO 'Ahead of the curve' mount nog te krijgen dan? Ik dacht dat die met de invoering van patch 6.0 verdween.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mount is ook weg, echter kan hij nog steeds iets droppen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ahead of the Curve mount is weg geloof ik, maar de meta achiement mount niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:09:
Ahead of the Curve mount is weg geloof ik, maar de meta achiement mount niet ;)
Indeed.

en Kor'kron Juggernaut heeft 93% kans droprate in mythic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Gisteren een rondje heroic SoO gedaan om mensen te boosten die ervoor betaalden + op eind een garrosh boost. Toch 120k gold voor de guild bank er bij :) Aangezien je geen inkomsten meer hebt uit leveling etc. wilden we toch voor de zekerheid alvast wat extra inkomsten regelen. Ik neem aan dat er in WoD een alternatief komt voor gold verdienen voor een guild, maar dit geeft in ieder geval weer een paar repairs :p

@mythic mount: die dropt 2x van garrosh

[ Voor 4% gewijzigd door IntToStr op 06-11-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice ! :D

Dan is er nog kans die te krijgen in "runs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
ik ga eens zien of ik mijn alts allemaal ook nog eens doorheen een normal (old felx) krijg, zodat ze ook daar hun heirloom krijgen. (100% bij garrosh / difficulty) Vooral voor mijn 2 frost dk's hoop ik op een 2de sword zodat ze kunnen gaan dualwielden - of toch minstens de best gegearde kan DW'en, want de 2h-axe die viel ook bij de gekochte boost/kill-runs.
Voor mijn main boomie hoop ik alsnog op een mythic kill van Garrosh + loom ofc.
(ondertussen toch al 13/14 maar omdat ik maar social ben, mocht ik vorige keer de plaats ruimen voor iemand die genoeg gold neergelegd had voor een boost+mount)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
toevallig ergens een alliance guild op outland waar ik terecht kan binnenkort? Ben meer dan een jaar inactive geweest maar het kriebelt terug.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Ik heb al een loom te pakken (2h str) maar wil nog een intel wapen erbij. Of het nu een 1h of staff is ik zal er aardig wat alts mee kunnen voorzien.

Ik probeer dus nu al pakweg 2 weken ofzo een groep te krijgen met mijn Shaman, deze is ilvl 542 maar word door groepen met ilvl req 530 gewoon geweigerd omdat mijn ilvl te laag is.
En als ik al in een groep kom is deze of absurd slecht (hele lage dps) of word geleid door Adolf junior.

Zal denk ik wel komen omdat iedereen nu nog een loom wil krijgen (zoals ik zelf ook) waaronder dus veel mensen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Vorige week zat ik in 2 groepen. Eentje was grotendeels een guild run en de meeste guildies hadden nog aardig was groene en blauwe gear en hun DPS was er ook naar. Deze mensen wilden zich dus min of meer door pugs laten boosten en ik was ook vlug weg.

Een andere groep had een RL welke graag in full caps tikte en mensen begon te beledigen als hij zijn zin niet kreeg. En dan ging hij natuurlijk zijn Ahead of the Curve achies spammen.
Ik vroeg hem toen of hoeveel hij betaald had voor de boost om die achies te krijgen.
Was hij niet blij mee :D. Maar ik was top healer dus hij kickte me niet, maar niet veel later ben ik zelf weg gegaan.

Het niveau in de groepen is vaak nog lager dan in LFR. Betwijfel zelfs of de meeste mensen die het nu zitten te puggen het ooit wel eens eerder gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:12:
Gisteren een rondje heroic SoO gedaan om mensen te boosten die ervoor betaalden + op eind een garrosh boost. Toch 120k gold voor de guild bank er bij :) Aangezien je geen inkomsten meer hebt uit leveling etc. wilden we toch voor de zekerheid alvast wat extra inkomsten regelen. Ik neem aan dat er in WoD een alternatief komt voor gold verdienen voor een guild, maar dit geeft in ieder geval weer een paar repairs :p

@mythic mount: die dropt 2x van garrosh
De guild challenges blijven toch wel bestaan? Dus 7 keer een dungeon, 3 keer een cm, 1 keer raid etc..
Als je alles per week doet krijg je 5750g. Dat is toch niet slecht lijkt me.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 06-11-2014 15:21 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:41:
[...]

Mja helaas is het wel zo, maar andere kant is dat ook leuk om te doen.

Elke 3 maanden een andere tier verzamelen kan me niet veel boeien !

Ben meer van legacy dingen en afstemmen, bij een witpaard hoort geen gele outfit en geen title over vuur.

Maar goed dat is mijn mening :P.

Het is alleen jammer dat een hoop rep gerelateerd is en je dus daily's moet doen en elke dag maar 1/10 kan doen.

Had liever gezien kill mob A voor 10REP zodat ik weet ik er 100000 moet killen om exaled te worden.
Veel leuker xD, lekker pullen en ondertussen wat anders doen etc of in groepje.
Kom je nog is buiten in de zone ook en kans op PvP :+
Dat heb ik dus ook, gear is zo een tijdelijk iets geworden dat het me steeds minder boeit. So what dat ik minder dps doe. Een mooie mount loop je jaren op, een top wapen op het gebied van ilvl is na een half jaar weer een redelijk wapen.
Transmogrification vind ik toch wel een van de betere toevoegingen. ^^
Wat je nu wel krijgt na al die jaren is dat je zo ontzettend veel mounts en troep in de game hebt dat het overzicht er amper nog is. Als je in SW kijkt word je scheel van de vele verschillende mounts, vroegah had je een zootje standaard mounts en wat rare mounts en als je die rare mount zag viel ook echt je mond even open, inmiddels zijn er zoveel dingen dat je al niet meer kijkt.

Vind WoW nog steeds een goede game maar ik weet zeker dat er nog zo veel aan verbeterd kan worden aan de basics, en dat gaat gewoon niet radicaal gebeuren in deze oude vertrouwde mmorpg. :) Het kunstje van de wortel die voor je neus hangt is inmiddels zo uitgekauwd dat een reward steeds minder een gevoel geeft van een reward ondanks dat ik veel of weinig moeite er voor moet doen.

En toch blijft de game zo nu en dan je keihard in de wereld zuigen, aparte game al bij al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:03:
[...]

Laat even weten wat het wordt, zoals bovenstaand, alliance spelers die niet met jullie mee kunnen, kunnen nog even met mij contact opnemen voor zondag 21:30.

@Derr_hans hieronder: Wij gebruiken zo al meerdere weken dezelfde lockout, dus ja dat werkt.
Ik heb inmiddels mijn pally van een 2h str heirloom voorzien, en mn mage/priest/lock van een int staff.
Zondag is het op zich nog wel interessant voor mij om een van mn chars een andere heirloom te regelen. Als er nog enige dps verwacht wordt van de chars die meegaan zou mn hunter nog in aanmerking kunnen komen(ilvl 542), de rest ligt hopeloos achter qua ilvl (~500-510)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Voor de alliance chars die vanavond nog eventueel hun heroic Garrosh willen, kunnen mij anders wel even toevoegen op B-net. Ik kan niets beloven, maar ik wil zeker wel mijn best doen om mensen mee te nemen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik moet er toch eens aan gaan denken om die members only tag te gaan gebruiken als ik mijn battletag post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeQ99
  • Laatst online: 12-08 10:38
Is er nog iemand met een Horde guild die mij kan helpen aan een garrosh HC run.
De server waar ik zit is very low pop en de guild gebeurt ook niets. :(

Vergoeding met in game gold is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk de STR (DK , Pally en DK done) heirloom, nu nog de AGI staff( nu in de queue) en daarna de INT

[ Voor 13% gewijzigd door Iusedto op 06-11-2014 21:48 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste post hier. :)

Heb bijzonder veel zin in volgende week, moet ik eerlijk bekennen. Hoop echter dat ik nog de STR 1h en 2h heirlooms kan bemachtigen. Ben druk op zoek naar een Garrosh HC kill. Geduld en dan komt het ongetwijfeld goed!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
En zo is de "mad dash" om deel III van de epic chain te halen geëindigd: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wzHxRfN.png

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dutchman! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:48:
En zo is de "mad dash" om deel III van de epic chain te halen geëindigd: [afbeelding]
Oh dat is wel balen zeg. Zou Ra-den nog 1tje droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Die kan je niet doen met de LFR denk ik, de afgelopen twee/drie weken in ieder geval niet tegen gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Dutchman! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 22:52:
Die kan je niet doen met de LFR denk ik, de afgelopen twee/drie weken in ieder geval niet tegen gekomen :)
Nee dat is Heroic Throne of Thunder. Welke factie ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Horde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Mik! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:03:
Voor de alliance chars die vanavond nog eventueel hun heroic Garrosh willen, kunnen mij anders wel even toevoegen op B-net. Ik kan niets beloven, maar ik wil zeker wel mijn best doen om mensen mee te nemen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Helaas ging er iets mis met de save en was het dus mensen doodgemaakt met een blije mus :'( Ik zal het hier posten mochten we toch nog een save hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Dutchman: weet niet precies waar dit over gaat maar ik vermoed iets van een legendary q line die niet meer te completen is voor je oid? Gaat wel ver maar mocht het je waard zijn, een faction change reset je raid lock out. Kan je alsnog misschien je laatste item behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Toch nog een 2e loom weten te bemachtigen.
Kon niet slapen en heb morgen toch vrij dus ik ging op mijn Shaman alt nog even naar de DM faire.

Heb toen voor diverse SOO raid gesigned als healer/dps (pakweg elke raid die geen rare eisen had ofzo).
Werd door diverse geweigerd en kreeg toen een invite als DPS van een zeer grote groep die tot mijn verbazing al bij Garrosh was en hij ging ook op de 1e attempt neer.

Denk dat ze toen ze bij Garrosh waren gewoon zoveel mogelijk mensen geinvite hebben om deze hun loom te bezorgen. Heb me dus ook diverse malen bedankt :). Want heb al genoeg verhalen gehoord van groepen die randoms kicken zodra ze bij Garrosh komen.

Ik had al de 2h str wapen en daar komt nu een intel staf bij.
Ik denk dat ik met deze 2 all mijn chars kan helpen bij het lvln behalve dan mijn hunter of mijn pala zijn main spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik had gister wel een goede avond in LFR. Ik probeer even wat gear te fixen voor hoger ilevel dus maar lfr. Ik was naar Timeless Isle gegaan, had namelijk ook nog wat raw turtle meat nodig om me cooking te levelen. Ik zie ineens dat mensen Xuen aanvallen en ik doe ook maar ff wat hits op hem. Ik kreeg die cache maar mocht rerollen. Bam 550 gladiator cloak met haste en crit ipv mastery en crit. Ook met pvp power, maar alles was verder groen in het upgrade scherm.

Daarna in eerste deel siege nieuwe boots. In het tweede deel dropt de proto drake de boog, gloves van die scorpion + boots na reroll. Nazgrim dropte de tier gloves. Hellaas dus 2x boots en 2x gloves. Maar al met al 4 items geupgrade. Vanavond de rest SoO in LFR doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu de heirloom 2hander en AGI staff (die er trouwens waanzinnig uitziet op een Tauren)
Vond een ontzettend leuke gilde die mensen een Garry kill verkocht en heb het maar gedaan.
Misschien vanavond maar even de INT staff halen en dan ben ik wel klaar.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Toch fijn om te zien hoeveel mensen ineens op de heirloom kar springen (mezelf incluis :) ), alsof niemand de afgelopen maanden SoO bezocht heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De rede daarvoor is dat nu de droprate 100% is. Iedereen wil gewoon zo'n ding voor het levelen in dreanor.

Ik heb zaterdag waarschijnlijk de boog(enige wat kan droppen voor een hunter volgens mij). Dan nog proberen een 1h axe te krijgen en de int staff. Mocht het niet lukken dan jammer joh.

btw lusedto, die agi staff is geen staff maar een polearm. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffft, pietje precies :)
Hij is wel cool , lol

En als verdediging , ik heb nog geen koffie gehad op mijn werk.
Nu ff halen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ye-roon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:32:
Ik heb zaterdag waarschijnlijk de boog(enige wat kan droppen voor een hunter volgens mij). Dan nog proberen een 1h axe te krijgen en de int staff. Mocht het niet lukken dan jammer joh.
Nog een geluk dat Blizzard het oude alles = hunter loot adagium heeft laten vallen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doet me hier aan denken die opmerking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Gister racechange van male goblin naar felale orc.
Mis wel direct rocketjump. Maar wat zien die nieuwe orc gezichten er goed uit!
Al met al voelt mijn toon nu meer 'warrior' aan. Groot, rechtopstaand.

Warrior is nu ilvl501. Nog wat Timeless isle quest (wat moet ik in godensnaam doen op dat eiland. Moet een tour volgens ofzo met NPCs die me killen) en ToT LFR om friendly te worden met Shadow Pan Assault.
Dan kan ik nog wat 522 items kopen en hoop ik de 510 te halen voor UBRS.
Had nog 2K honor van jaren geleden, kun ik een mooie 550 +str trinket voor kopen :D
Bij mij is de verlijden altijd groot om shoulders en helmets te kopen voor de looks. Trinket is 'saai' maar wat de beste kieze voor de stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:52:
Doet me hier aan denken die opmerking :+
Dat is zoooooo vanilla _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:19:
[...]

Helaas ging er iets mis met de save en was het dus mensen doodgemaakt met een blije mus :'( Ik zal het hier posten mochten we toch nog een save hebben.
*whistle and flies away*

Maar was gewoon vaag, alle chars hadden zo'n beetje +10 raidlockouts.
De priest met garrosh kill, had er maar 4 en door een foutje (tja al lang geen RL meer geweest dus vergeten extenden) werd de Garrosh kill uit mijn Lockout lijst geknikkert door een fresh >.>

Had daar nog lockout over waar ik wat kills had van Nazgrim tot aan Garrosh maar omdat Immerseus nog open was begin je dus van voor af aan >.>

Ach ja 8)7, iig wat achievements, Spoils (somehow mislukt) en Paragons (nog maar 1x een corps klikken) staan open voor de meta.

Op Garrosh ff reloggen naar warrior om daar de Normal 1h-Sword heirloom voor prot mee te pakken..
Was ff raar om melee te meppen, moets ook weer mijn action bars ff zichtbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, vanochtend de twee heirlooms weten te fixen die ik nog wilde van Garrosh: 1h en 2h STR weapons. <3

Mocht ik mijn shaman level 90 krijgen, ik zit er nog over na te denken een 2e AGI axe te regelen (is zowel handig voor enhancement shaman als voor een monk)

Mocht ik daar voor gaan, dan mis ik uiteindelijk alleen de heirloom boog nog om helemaal "ready" te zijn voor het levelen in Draenor.

:edit: je moet voor de grap eens kijken naar de hoeveelheid gold die al die garrosh kill boosters hebben... Door dit geintje van de afgelopen weken hebben velen de goldcap bereikt... lucratieve bezigheid als je het mij vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2014 10:00 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gisteravond "Only the Penitent" gehaald en de Corrupted Firehawk toegevoegd aan de collectie. Nu die Pureblood Fire Hawk nog... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:53:
Mocht ik mijn shaman level 90 krijgen, ik zit er nog over na te denken een 2e AGI axe te regelen (is zowel handig voor enhancement shaman als voor een monk)
En rogues kunnen ook 1h axes wielden :)

Ik zou graag nog een schild en de int staff scoren, maar ik weet niet of ik beide nog kan betalen.
Misschien dat ik het schild meepik met een guild flex run of zo, ik wil het ding alleen maar voor transmog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Weet iemand hoe dat zit met de Warlords of Draenor expansion? Krijg je ook een level 90 boost als je de expansion koopt nadat hij al uitgekomen is? Of is dat alleen bij "Pre-purchase".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Afaik is die boost permanent in de prijs inbegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:04:
[...]
En rogues kunnen ook 1h axes wielden :)
Dat is ook de reden dat ik er al eentje heb. ;) Heb namelijk een combat rogue met de heirloom axe en de dagger. Dus, vandaar dat ik eigenlijk nog wel een tweede er bij wil. Toch weer nuttig voor de twee andere genoemde classes. (hoewel m'n monk nog maar jong is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bitshady schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:53:
Gisteravond "Only the Penitent" gehaald en de Corrupted Firehawk toegevoegd aan de collectie. Nu die Pureblood Fire Hawk nog... :)
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo x3000

Die wil ik ook :( damn you >:) >:)

Das de geen die ik echt al een jaar of langer moet.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 07-11-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:22:
[...]

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo x3000

Die wil ik ook :( damn you >:) >:)

Das de geen die ik echt al een jaar of langer moet.
Troost je met de gedachte dat iig een mede tweaker hem nu wel heeft? ;)

/comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat wel, maar ik zoek nog steeds 5 man die mee willen :+ ( HORDE / ALLIANCE )

Dont care :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens, zijn er hier mensen die zich bezig houden met pet battles en collecting?

Ik zie namelijk uit naar de Garrisons en alles wat te maken heeft met pet battles en collecting in Draenor. :) Ben nu verzadigd in de pets en max levels, dus het is tijd voor een nieuwe lading rares en max levels. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er net mee begonnen, lvl 13 pets of zo iets.
Is bizar verslavend en ontzettend leuk.
Run zelfs oude raids voor battle pets 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:33:
Overigens, zijn er hier mensen die zich bezig houden met pet battles en collecting?

Ik zie namelijk uit naar de Garrisons en alles wat te maken heeft met pet battles en collecting in Draenor. :) Ben nu verzadigd in de pets en max levels, dus het is tijd voor een nieuwe lading rares en max levels. >:)
Voordat de petbattles bestonden had ik 1 van de grootste verzamelingen op ons realm, daarna nog even fanatiek pets verzameld tot die achievement (400 of zo?). Met elke patch bleven er maar ladingen minipets komen en had ik op een gegeven moment zoiets van... nu ben ik er wel klaar mee.

Ik heb toen alle pets die ik zelf niet tof vind en tradeable zijn verkocht of weg gegeven aan guildies.
Nu heb ik er volgens mij iets van 130? en collect ik alleen nog de pets die ik echt wil toevoegen aan mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Iusedto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:39:
Ik ben er net mee begonnen, lvl 13 pets of zo iets.
Is bizar verslavend en ontzettend leuk.
Run zelfs oude raids voor battle pets 8)7
Ik denk dat de meeste van die raid pets nochtans of spotgoedkoop of gratis te krijgen zijn bij guildies,
ik moet er allesinds massas van deleten. Nuja, toch die van MC/BWL.

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 07-11-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:27:
Ja dat wel, maar ik zoek nog steeds 5 man die mee willen :+ ( HORDE / ALLIANCE )

Dont care :+
Goede tip is het maken van een macro
code:
1
2
 /stopcasting
/kneel

en afspreken dat je met 2.5 sec remaining voor de blast de kneel doet.
(/stopcasting is optioneel, een just in case optie)

[ Voor 6% gewijzigd door bitpixl op 07-11-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:33:

Profile warcraftpets.com momenteel #49 van realm

Veel gedaan daarna iets minder, ondertussen weer wat pets extra.

[ Voor 60% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, helaas toch tot nu toe altijd iemand gehad die het niet snapt :+.

Maar goed het is ook vrij lastig mensen te vinden voor Firelands, dus ik moet het denk ik hebben van Tweakers die me een keer willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blizzard heeft een uitgebreide guide over Garrisons geplaatst in hun gameguide.

- http://eu.battle.net/wow/en/game/garrisons/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:40:
[...]
Ik denk dat de meeste van die raid pets nochtans of spotgoedkoop of gratis te krijgen zijn bij guildies,
ik moet er allesinds massas van deleten. Nuja, toch die van MC/BWL.
Ik run de oude Raids voor gold en disenchants dus die pets zijn de bonus
Door boost voor heirlooms te kopen ben ik nu helemaal blut :)

Vanavond Naxx en Kara doen denk ik.
Zit ook te denken om die ene raid te doen in Dragonblight met die draak en die lava waves.
Geen idee hoe die Raid heette :/

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Mijn Profile op warcraftpets. Verschrikkelijk lopen slacken met het doen van mijn dailies voor meer level 25 pets, maar het is wel de bedoeling dat ik het weer meer ga oppakken tijdens WoD. In ieder geval al de Garrisons in de gaten aan het houden voor mijn keuzes ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is mijn profile bij WarcraftPets.

@Iusedto; verschrikkelijk hè... toen ik er aan begon had ik zo iets van: "meh, zal mij benieuwen hoe ik dit ga vinden..." En dan ben je aan het battlen, kom je rare pets tegen en dan heb je ineens een doel... /zucht... OCD

@bitshady; ik was voorheen niet zo'n verzamelaar omdat het zo gruwelijk veel ruimte in beslag nam voorheen. Daarom had ik toen ook niet voor de Spirit of Competition gekozen, maar de tabard... Hoeveel spijt ik daar van heb? pffffff :-/

@Mik!: go go you! Op warcraftpets hebben ze een leuk topic (waar ik niet aan mee heb gedaan) waarin ze je aanmoedigen bepaalde pets te levelen. Zodra je dat gedaan hebt kan je van de bovenstaande poster pets uitkiezen die hij/zij "moet" levelen. :) Dat houdt je wel bezig denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ja, ik kan nog een hoop pets van Common naar Rare doen, maar ook ik heb lopen slacken met de dailies en de Celestial Tournament.

De Achiements met de Tailor pet lijk me wel cool, die pet doet geen damage of iets specials. Is een pluche beest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:57:
De Achiements met de Tailor pet lijk me wel cool, die pet doet geen damage of iets specials. Is een pluche beest :+
En daar hebben ze ook een achievement voor. Dat je bepaalde trainers verslaat met dat plushie petje in je team... Hoe geweldig is dat haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:49:
[...]

Ik run de oude Raids voor gold en disenchants dus die pets zijn de bonus
Door boost voor heirlooms te kopen ben ik nu helemaal blut :)

Vanavond Naxx en Kara doen denk ik.
Zit ook te denken om die ene raid te doen in Dragonblight met die draak en die lava waves.
Geen idee hoe die Raid heette :/
Obsidian sanctum.

Tenebron ! the egg's are yours to protect aswell ! of hoe ook alweer ging >.>

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 07-11-2014 11:01 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.