Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Battlestones gebruiken op non-rare quality pets of die nog niet rare zijn opnieuw capturen maar dan in rare vorm..
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:58:
[...]

En daar hebben ze ook een achievement voor. Dat je bepaalde trainers verslaat met dat plushie petje in je team... Hoe geweldig is dat haha :D
Kwam op de beta een pet battle trainer tegen die deze pet inzet tegen jou.
totaal nutteloos maar zo cute O+

Had niet verwacht dat ik ooit zo veel pets battles zou doen.
Ben niet zo van het hele pokemon genre, en nog steeds niet.

Maar het was best leuk om te doen en veel pets heb ik naar max gelvl'd samen met een alt ;)
Kijk wel eens op de ah of er toevallig een pet op staat die cheap is. Heb nog geen pet gekocht die voor meer dan 2k op de AH staat.

[ Voor 21% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 11:07 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even op Wowhead gekeken en dat is hem ja. (Obsidian Sanctum)
Dropt ook een mount zie ik

Lol, zal zelfs de entrance moeten zoeken ben ik bang . Je kan onder die toren komen en dan kan je 4 portals daar kiezen of zo kan ik me nog herinneren.

Ty Mektheb

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Iusedto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:04:
Net even op Wowhead gekeken en dat is hem ja. (Obsidian Sanctum)
Dropt ook een mount zie ik

Lol, zal zelfs de entrance moeten zoeken ben ik bang . Je kan onder die toren komen en dan kan je 4 portals daar kiezen of zo kan ik me nog herinneren.

Ty Mektheb
naar binnen en zo'n beetje rechtdoor lopen ;)

Mount is 100% op zowel 10 (black) als 25 (twilight) als je maar 3drakes up doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:03:
[...]
Battlestones gebruiken op non-rare quality pets of die nog niet rare zijn opnieuw capturen maar dan in rare vorm..
Jeetje, heb dus nog een hoop te leren van die battle pets 8)7
Vind het wel erg leuk ( had ik nooit verwacht eerlijk gezegd)

[ Voor 9% gewijzigd door Iusedto op 07-11-2014 11:10 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik heb na een poosje afwezig te zijn mij aangemeld voor de gratis 7 dagen speeltijd.
Nu heb k een probleem dat ik niet kan inloggen in mijn eigen server?

Ik zit op Skullcrusher maar krijg de serverlijst niet correct te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/p9axi.jpg

Moet ik hier zelf iets aan doen, of is het tijdelijk?

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
kan je niet sorteren op characters? dan moet je iig de servers zien waar je al chars hebt :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:09:
[...]

naar binnen en zo'n beetje rechtdoor lopen ;)

Mount is 100% op zowel 10 (black) als 25 (twilight) als je maar 3drakes up doet.
Er is onder die toren toch maar 1 portal?

Nice dat er een black dropt op 10! had zelf woensdag de twilight op 25! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Gisteren mijn Jademist Dancer cadeau gedaan aan mijn GF. Die is ook zo ubercute. :D
Ze heeft beloofd hem naar 25 te levelen. ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
Mijn Profile of warcraft pets, nu 608 pets.
(baal nog steeds dat destijds niet de Collecter Edition van normale WoW niet geruilt heb.)
zou Syd kunnnen kopen maar om 20k voor pet te betalen welke ik de gehele expansie nog kan farmen, nah

1 van de redenen waarom eigenlijk opzoek ben naar nieuwe guild, er is weer een nieuwe guild achiefment pet welke ik graag zou willen hebben zodra die uit is.

Ik ben niet iemand die alle pets naar level 25 gaat level puur omdat dan hoger in de ranking kom,
ik vind gewoon leuk om zoveel mogelijk te hebben, een van de grootste motivatie om pet te levelen voor mij is omdat deze een trainer een makkie maakt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
[...]

Er is onder die toren toch maar 1 portal?

Nice dat er een black dropt op 10! had zelf woensdag de twilight op 25! :D
Nee er zit ook nog een andere instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marruk schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:10:
Ik heb na een poosje afwezig te zijn mij aangemeld voor de gratis 7 dagen speeltijd.
Nu heb k een probleem dat ik niet kan inloggen in mijn eigen server?

Ik zit op Skullcrusher maar krijg de serverlijst niet correct te zien.

[afbeelding]

Moet ik hier zelf iets aan doen, of is het tijdelijk?
Probeer je Cache map eens te verwijderen in je WoW map.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat Heroes of the Storm nu in mijn launcher staat.
Was dat al ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Verderf schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:14:
kan je niet sorteren op characters? dan moet je iig de servers zien waar je al chars hebt :)
Nee :s

Op de een of andere vage reden niet.

Wanneer ik inlog in battlenet op de site dan krijg ik wel gewoon netjes het overzicht van mijn chars.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik heb al een jaartje niet gespeeld, heb geloof ik nog een level 85 DK. Welke dungeons kan je solo'en? Zou ik Naxx kunnen doen al bijvoorbeeld? (of is dit een domme vraag? :P)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
Zeror schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:17:
[...]

Probeer je Cache map eens te verwijderen in je WoW map.
Gefixed!
Thx :D

Ik ga weer terug naar Azeroth

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naxx op 85 ?
Denk het niet of je gaat met iemand mee. Misschien krijg je nog XP

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Teunis: ruim 600 pets? Impressive! :) Ik kan je profile niet bekijken atm, maar ik denk dat je ook de RAF pets hebt? Ik zou namelijk niet weten waar ik de rest vandaan kan toveren...

Ik heb nog de RAF pets nodig (die zijn nog te doen...) en alle murlocs en tyrael's hilt enzo... Maar die zijn waaaaaaay too expensive echt...

edit: nu we het toch over verzamelwoede hebben... Hoe staat het met jullie toy collections? Blizzard heeft er in mijn geval weer voor gezorgd dat ik (weer) iets ga verzamelen... /sigh

[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2014 11:23 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Iusedto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:10:
[...]

Jeetje, heb dus nog een hoop te leren van die battle pets 8)7
Vind het wel erg leuk ( had ik nooit verwacht eerlijk gezegd)
Voor je met battle stones begint moet je ook even nakijken of je wel de beste versie van een bepaalde pet hebt. Anders riskeer je dat je een pet met matige stats boost. Zoek eens naar addons die de zogenaamde Pet Breed weergeven in je UI, dan kan je gerichter kiezen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
@Teunis, 607 pets van de 609 :o
Welke moet je nog?

[ Voor 10% gewijzigd door Cr0kie op 07-11-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Teunis schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:15:
Mijn Profile of warcraft pets, nu 608 pets.
(baal nog steeds dat destijds niet de Collecter Edition van normale WoW niet geruilt heb.)
zou Syd kunnnen kopen maar om 20k voor pet te betalen welke ik de gehele expansie nog kan farmen, nah

1 van de redenen waarom eigenlijk opzoek ben naar nieuwe guild, er is weer een nieuwe guild achiefment pet welke ik graag zou willen hebben zodra die uit is.

Ik ben niet iemand die alle pets naar level 25 gaat level puur omdat dan hoger in de ranking kom,
ik vind gewoon leuk om zoveel mogelijk te hebben, een van de grootste motivatie om pet te levelen voor mij is omdat deze een trainer een makkie maakt.
Voor mij is het ook meer de pet verzameling zelf, de hoeveelheid lvl 25 pets is gewoon omdat dit een efficiënte manier van alt lvlen was voor mij en nogsteeds is de Exp goed. Zal een hoop lvl 25 erbij krijgen zodra ik alts ga lvl'en in WoD :D

Maar op momenten dat ik niets te doen had, ging ik nog wel eens door azeroth om common pets te vervangen voor rare, dan had ik als doel om iig op Page 1 te staan van warcraft pets. Dit heb ik al een tijdje niet meer gedaan maar sta nog steeds op Page 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Oh vergeten te updaten het zijn er 608/609, moet alleen nog Syd the Squid
die kost 20k op onze AH, niet dat geld niet heb maar om pet te kopen die komende jaar of meer makkelijk kan farmen, nah as 5k wordt dan doe ik het

alts levelen met pet training hmm dat klinkt aanlokkelijk, misschien is dat wel iets voor paar van mij alts welke ik niks aan vindt om te spelen

@Derr_Hans
Page 1 is voor mij sinds de verandering van aantal pets naar nieuwe systeem uitzicht.
zelfs op aantal haal ik page 1 niet meer, das waarom ik nog semi baal van de CE flater.

O page 1 op jouw realm, vondt het al zo raar, page 1 op top 500 moet je gewoon 610+ pets hebben

[ Voor 60% gewijzigd door Teunis op 07-11-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hij is nog nieuw, bij ons gaat hij voor 15k weg.

Maar darkmoon en pet rewards zijn niet aan mijn besteed >.>

Moon Moon, Darkmoon Eye en waarschijnlijk Syd zou ik uiteindelijk van de ah moeten halen denk ik.

--

Tip, Fly + Beast pet + lvl pet en rivier op en neer in vally of the 4 winds.
Veel Turtles en Bandicoons die allemaal dicht bij elkaar lopen.

Toegankelijk voor alts vanwegen de mobs in die zone + 2 fables pet (bagger exp maar de quest = xp) naar beneden springen voor de 3 fable pet als je genoeg heb van het lvlen om vervolgens HS naar shrine (mocht alt er kunnen komen).

[ Voor 81% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:57:

@Mik!: go go you! Op warcraftpets hebben ze een leuk topic (waar ik niet aan mee heb gedaan) waarin ze je aanmoedigen bepaalde pets te levelen. Zodra je dat gedaan hebt kan je van de bovenstaande poster pets uitkiezen die hij/zij "moet" levelen. :) Dat houdt je wel bezig denk ik...
Nah, het klinkt als een leuke actie, maar is niet aan mij besteedt ^^ Ik vind het verzamelen best wel heel erg tof en zie zeker uit naar WoD om weer wat meer pets te kunnen verzamelen. Maar het levelen doe ik lazy style met de dailies als ik daar zin in heb/het niet vergeet :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mik! schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:35:
Maar het levelen doe ik lazy style met de dailies als ik daar zin in heb/het niet vergeet :D
Op die manier kom je er ook wel ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daily's Lazy style ?, kost me zoveel moeite om er ook maar 1 te doen.

Doe mij maar rennen door een veld met mobs en dab en dot en dab en dot. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:38:

Haha, voor mij zijn dailies en grinden beide lazy style. Blik op oneindig, verstand op nul en gaan :D

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Iusedto schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:17:
Was dat al ?
dan heb je waarschijnlijk een invite voor de heroes of the storm alpha gehad,

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:38:

Daily Pet Battle quests zijn anders ;)

Enigste Dailies die ik echt deed, pet exp is erg goed.
1 win en mijn lvl 1 pet is lvl 10 geworden (met Safari Hat en exp worst)
Was dat al ?
Beste kamaraad aangespoort om die 7dagen wow te gebruiken, start hij na iets van 6 maanden weer een battle.net app op en zie ik Heroes beta, hij wist niet eens dat hij zich voor aangemeld had >.>

Ik aangemeld sinds begin maar ik mag nog niet :(

[ Voor 33% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
estrion schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:41:
[...]
dan heb je waarschijnlijk een invite voor de heroes of the storm alpha gehad,
Blijkbaar :)
Ga niet spelen maar het viel me net op.

Met WoD over 6 dagen zit ik vrij vol de komende maanden, hehe
Kan alleen geen enkele melee main kiezen, vind ze nl allemaal leuk.
Warrior, druid, ret pally of DK 8)7

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:43:
[...]
Daily Pet Battle quests zijn anders ;)

Enigste Dailies die ik echt deed, pet exp is erg goed.
1 win en mijn lvl 1 pet is lvl 10 geworden (met Safari Hat en exp worst)
Als ik mij niet vergis kan je nog sneller levellen. In Pandaria is er een trainer (bij een Jade Forest quest hub) met schildpad pet die helemaal geen dmg doet. Als je je level 1 pet een keer die pet laat aanvallen en daarna afmaken met je level 25 boost pet zit je meteen op level 16 of zoiets... 't is al een tijd geleden dat ik nog pets gelevelled heb...

*edit* Ik ben nog maar onlangs terug begonnen met WoW, dus don't shoot me als dit niet meer klopt :)
Om een level 1 pet te boosten had ik een route van 4 trainers in Pandaria. Eerst die schildpad trainer in Jade Forest, dan de Elemental trainer/legendary in Jade Forest, daarna de trainer in de Vale en als laatste de trainer in Townlong Steppes die goed weggestopt zit in een bergtop. Mijn team was altijd hetzelfde:
- level 1 pet
- Proto drake pet uit Sholazaar Basin
- Anubisath pet uit AQ40.
Als ik mij niet vergis waren de meeste pets daarna al level 23 of zo.

[ Voor 32% gewijzigd door Kapoen op 07-11-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:50:
Als ik mij niet vergis kan je nog sneller levellen. In Pandaria is er een trainer (bij een Jade Forest quest hub) met schildpad pet die helemaal geen dmg doet. Als je je level 1 pet een keer die pet laat aanvallen en daarna afmaken met je level 25 boost pet zit je meteen op level 16 of zoiets... 't is al een tijd geleden dat ik nog pets gelevelled heb...
Als je pet battle dailies doet met 2 level 25 en een level 1 carry pet, dan is het alleen noodzakelijk dat de carry pet 1 ronde heeft meegedaan (wel of niet aangevallen) of dat het als enige van het team over is door een suicide van een van je level 25 pets waardoor het andere team verslagen is.

Echter, op deze manier zal je level 1 pet level 11 worden ongeveer (met safari hat) en misschien hoger met de pet treat exp buff er bij... Level 16 zal na de tweede daily zijn. :)

Er zijn ongeveer 5-6 dailies nodig om een pet van level 1 naar 25 te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ja dat is best mogelijk, 't is al even geleden dat ik nog pets getrained heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:00:
[...]

Als je pet battle dailies doet met 2 level 25 en een level 1 carry pet, dan is het alleen noodzakelijk dat de carry pet 1 ronde heeft meegedaan (wel of niet aangevallen) of dat het als enige van het team over is door een suicide van een van je level 25 pets waardoor het andere team verslagen is.

Echter, op deze manier zal je level 1 pet level 11 worden ongeveer (met safari hat) en misschien hoger met de pet treat exp buff er bij... Level 16 zal na de tweede daily zijn. :)

Er zijn ongeveer 5-6 dailies nodig om een pet van level 1 naar 25 te krijgen.
aaah ja, dacht lvl 10 te halen met pet treat.. het is echt een tijdje geleden ^^

Voor lvl'en van lvl 1 pets zijn die turtles best ok, al is het willekeurig waarmee ze beginnen in tegenstelling tot de pets van de dailies .Dus kans zit er in dat je lvl pet dood gaat als je er mee start.

De pet dailies helpen als je Alts gaat lvlen met pets, met je main de moeilijke dailies doen die flying nodig heeft of ver weg van het gebied waar je wilt lvlen, per daily new pet pakken en zo bouw je een voorraadje lvl 10 pets op zodat ze niet doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zelfs zeer lucratief om je alts te levelen zonder de dailies, maar enkel en alleen met pet battles in de vale of iig die level range. Ik heb op deze manier een fresh character naar level 90 geleveld. Die battles geven namelijk per win net zo veel of zelfs meer exp als een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Was dat al ?
je zit dan in de alpha,heb em sinds vorige week :) best geinig

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Qua pets heb ik onlangs nog gelukg gehad blijkbaar. De eerste keer dat ik dat Blasted Land events deed dropte er een bronze whelpling bij de ogre quests. Ik wist nog niet eens dat er een pet te krijgen was :)

X dagen geleden gebruikte ik mijn gratis boost voor een druid en word ik weer in dat event gedropped. De allereerste mob die ik afmaak dropte weer een whelpling. En een bijkomend geluk is dat beide exemplaren tot de beste breeds behoren S/S en P/P :p

Ik heb al wat guildies zien vloeken omdat ze zich al suf gefarmed hebben en nog steeds geeneen drop gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Groentje is geboren...

Ik heb mijn level 90 boost gisteravond gebruikt om op Frostmane een 90 rogue te creeren.
Groentje was wel een toepasselijke naam voor een gnome met groen haar. Het is meteen een verwijzing naar mijn level 85 rogue Greenanger op een andere realm. Dat is weer een verwijzing naar Hulkie :)

De starter quests in Blasted Lands waren serieus een uitdaging. Helemaal als je nog niet alle skills hebt omdat die tegenwoordig unlocked worden door het questen. Mobs die ik op mijn mage oneshot zijn ineens een uitdaging en moeten gekite worden... (stiekem best leuk!)

Inmiddels zit ik op 496 itemlevel na 1,5 uur spelen. Ook heb ik inmiddels Gouge, Evasion, Vanish, Sprint, kidneyshot en meer van dat soort fratsen. Dat maakt het overleven een stuk aangenamer.

Ik zit eraan te denken om deze rogue mijn main te maken voor WoD. De raidgroep heeft zat mages en een keertje wat anders is misschien ook wel leuk!

Ik heb nu in ieder geval weer een doel. Deze gnome moet over een week genoeg gear hebben om mee te kunnen levellen. Eens kijken of iemand me even een Garrosh HC boost kan geven dan heb ik iig een wapen dat voorlopig mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
hulkie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:21:
Ik heb nu in ieder geval weer een doel. Deze gnome moet over een week genoeg gear hebben om mee te kunnen levellen. Eens kijken of iemand me even een Garrosh HC boost kan geven dan heb ik iig een wapen dat voorlopig mee kan!
Niet vergeten om de mobs in Blasted Lands te pickpocketten, Blizzard heeft een nieuw speelgoedje voor Rogues toegevoegd. Een 'epische fluit' waarmee je een Troll NPC kan oproepen, deze koopt van jou een aantal van de prullen die je pickpocket van mobs. Hiervoor krijg je een soort currency in de plaats waarvoor je later gold krijgt of misschien een andere reward.

Ik wist niets van deze toevoeging tot ik ineens gewoon epic items pickpockette van die quest mobs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie tip van die pickpocketing. Ga ik ook maar eens doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:31:
Niet vergeten om de mobs in Blasted Lands te pickpocketten, Blizzard heeft een nieuw speelgoedje voor Rogues toegevoegd. Een 'epische fluit' waarmee je een Troll NPC kan oproepen, deze koopt van jou al de prullen die je pickpocket van mobs. Hiervoor krijg je een soort currency in de plaats waarvoor je later gold krijgt of misschien een andere reward.
Pardon...?! Daar wist ik ook niets van! Is het een toy of is het gewoon een item voor in de bags?

Desalniettemin; tijd om te gaan farmen met m'n kleine gnome rogue ;) (pffff, denk meteen weer aan die drie dices die je kan pickpocketen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
't is een item voor in de bags ja, met een uur cooldown. Het kwam voor mij ook als een complete verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:37:
[...]

Pardon...?! Daar wist ik ook niets van! Is het een toy of is het gewoon een item voor in de bags?

Desalniettemin; tijd om te gaan farmen met m'n kleine gnome rogue ;) (pffff, denk meteen weer aan die drie dices die je kan pickpocketen...)
Class specifieke items, ook al zijn ze bijna toys zullen nooit in de toy box komen. Dit is nogal oneerlijk tegenover de andere classes.

Op een andere note ik wil meer toys, zit nu op 103..maarja 150 wordt lastig zonder WoD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:15:
Het is zelfs zeer lucratief om je alts te levelen zonder de dailies, maar enkel en alleen met pet battles in de vale of iig die level range. Ik heb op deze manier een fresh character naar level 90 geleveld. Die battles geven namelijk per win net zo veel of zelfs meer exp als een quest.
Heb 4 alts op deze manier gelvld.
Deed alleen de Daily in vally of 4 winds en de Fable pets in die zone (2 dichtbij en 1tje bij waterval in Karasang (gewoon in water springen)).

Om pets te lvlen had ik graag pets van lvl 5 of hoger zodat ze niet ge-oneshot werden.

De andere dailies deed ik op mijn main + fable want ik kwam er toch langs (quest inleveren op alt) om nieuwe voorraad lvl 10s te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Inderdaad, lusedto is me net voor :)

Ik ben allesinds blij met deze opwaardering voor pickpocketting.
Rogues and the return of Griftah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fiole schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:38:
Class specifieke items, ook al zijn ze bijna toys zullen nooit in de toy box komen. Dit is nogal oneerlijk tegenover de andere classes.

Op een andere note ik wil meer toys, zit nu op 103..maarja 150 wordt lastig zonder WoD :(
Dat is waar, maar Blizzard is echt wel in staat om deze toys ook class specific te houden. En daar bedoel ik mee te zeggen: dat ze alleen zichtbaar in je toybox zijn wanneer je op die bepaalde class bent ingelogd. Dat hebben ze immers ook gedaan met de toys die je (kennelijk) behalen kon tijdens de pre-event van de patch (of zoiets) en welke nu niet meer te krijgen zijn. Zelfde voor de class mounts... Lukt ze op die manier toch ook? :) Het zou enorm schelen als ze dit in de toekomst zouden toepassen.

Ze hebben overigens ook al gezegd dat de toys die niet meer te verkrijgen zijn, ook niet als "grijs" in je toybox zichtbaar zullen zijn om frustraties te voorkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door RustStorm op 07-11-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Kapoen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 12:40:
Inderdaad, lusedto is me net voor :)

Ik ben allesinds blij met deze opwaardering voor pickpocketting.
Rogues and the return of Griftah
Nice! Ik heb men bezigheid gevonden! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb anders wel een Horde Toy in my toybox staan, een of ander darkspear thingy.
Heb geen Horde char maar hij telt mee met de counter :)

Niet dat ik er veel heb (31 geloof ik) maar wellicht dat ik wat actiever er naar op zoek gaat ;)

---

ff wat zooi verkopen, flasks, gems enz. die zijn over een week toch niet meer nuttig.

Hou alleen nog wat raw mats, voor die paar profession points extra.
Net op de app gekeken, al 1k verdiend.

[ Voor 31% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Teunis schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:27:
Oh vergeten te updaten het zijn er 608/609, moet alleen nog Syd the Squid
die kost 20k op onze AH, niet dat geld niet heb maar om pet te kopen die komende jaar of meer makkelijk kan farmen, nah as 5k wordt dan doe ik het

alts levelen met pet training hmm dat klinkt aanlokkelijk, misschien is dat wel iets voor paar van mij alts welke ik niks aan vindt om te spelen

@Derr_Hans
Page 1 is voor mij sinds de verandering van aantal pets naar nieuwe systeem uitzicht.
zelfs op aantal haal ik page 1 niet meer, das waarom ik nog semi baal van de CE flater.

O page 1 op jouw realm, vondt het al zo raar, page 1 op top 500 moet je gewoon 610+ pets hebben
En ik maar denken dat ik met mijn collectie al redelijk goed zat....

http://www.warcraftpets.com/collection/icebyte/

Ben nu bezig met de argent tournament om daar de pets vandaan te gaan halen, maar daar ben ik nog wel ff zoet mee... Verder mis ik de nodige CE pets van de oudere expansions die ik nooit meer zal gaan krijgen.
Alts levelen met pet battles heb ik nog niet gedaan, geen idee of dit enigzins te doen is op de lagere levels. Ik heb namelijk nog wel het een en ander aan alts waarbij het queuen voor instances me gewoon te lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of er een addon bestaat waarbij je kunt zien naar wie je geld getrade of verstuurd hebt en wie je ontvangen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Heb ook nog geen idee met welke char ik ga beginnen in WOD.
Heb wel op diverse chars al wat DM Top Hats gehaald voor de 10% bonus.

Mja loop iets op de feiten vooruit, ik moet ook nog WOD kopen.
Ik weet nog niet of ik de lvl 90 boost wel wil. Heb alle classes op 90 behalve een lvl 81 Monk.

Mja dit weekend nog even rond kijken voor een leuke deal voor WOD. De doos hoef ik niet dus zal wel even de betrouwbare key sites afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
DM Tophats verdwijnen zodra Darkmoon weg is, dus dat zijn tickets verspeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:29:
DM Tophats verdwijnen zodra Darkmoon weg is, dus dat zijn tickets verspeeld...
Damn pech gehad. Gelukkig nog geen gekocht, de hats die ik had waren via de daily bags.

Ga ze vandaag dan op mijn pala gebruiken voor rep farming. Moet nog 3 reps voor de 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Scheelt weer ^^
Niet dat tickets moeilijk te krijgen zijn .. maar je had er andere dingen van kunnen halen ;)

Als je niet op je main wilt spelen tot wod komt, zou je eventueel de carousel buff kunnen pakken, HS naar SW en uitloggen tot wod. Heb je iig de 10% buf voor een 59 min tenzij je dood gaat.

je moet er wel wat voor over hebben als je 10% exp buff wilt :+

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 07-11-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Deadsy schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:25:
Heb ook nog geen idee met welke char ik ga beginnen in WOD.
Heb wel op diverse chars al wat DM Top Hats gehaald voor de 10% bonus.

Mja loop iets op de feiten vooruit, ik moet ook nog WOD kopen.
Ik weet nog niet of ik de lvl 90 boost wel wil. Heb alle classes op 90 behalve een lvl 81 Monk.

Mja dit weekend nog even rond kijken voor een leuke deal voor WOD. De doos hoef ik niet dus zal wel even de betrouwbare key sites afgaan.
Ik denk dat ik het zelfde ga doen. Me monk die al 90 is word me main (moet wel faction transferen omdat al me vrienden alliance zijn) dus heb alleen een goedkope pre order nodig. Het goedkoopste wat ik zag is 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:41:
Scheelt weer ^^
Niet dat tickets moeilijk te krijgen zijn .. maar je had er andere dingen van kunnen halen ;)

Als je niet op je main wilt spelen tot wod komt, zou je eventueel de carousel buff kunnen pakken, HS naar SW en uitloggen tot wod. Heb je iig de 10% buf voor een 59 min tenzij je dood gaat.

je moet er wel wat voor over hebben als je 10% exp buff wilt :+
Denk dat ik dat sowieso ga doen.
Ga vandaag nog even de weekly dingen doen en hem daarna even parkeren tot WOD uit is.

Zat er al over na te denken wat ik met de tickets ga doen maar heb nog geen idee. Heb de mounts en pets al.
Denk dat ik ze ga gebruiken voor Nemelex Xobeh. De buffs zijn wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

THE HYPE IS REAL!! Blizzcon!

Overwatch - nieuwe shooter van blizzard! Beetje Team Fortress clone.

En dat was alles... oh en een expansion voor Heartstone - Gnomes&Goblins.

Meh gevoel, had gehoopt iets van Eye of Azshara te zien of een WC4. Dan maar in 2015.

[ Voor 106% gewijzigd door junglebeast op 07-11-2014 20:55 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat een teleurstellende openings ceremony.

En Overwatch, bah :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja, ik moet ook nog even bedenken wat ik nou van Overwatch vind... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Overwatch is een hergeboorte van Titan. (waarschijnlijk)

Van een Titan leak:

"Players would be able to select from classes with names like Reaper, Jumper, Titan, Ranger, and Juggernaut, each of which had its own special combat abilities and items, according to a source. Jumpers, for example, would be agile scouts with a teleport ability and the ability to quickly leap in and out of combat. Titans were tanks, while Rangers were snipers with cloaking and other abilities (think Nova from StarCraft II and the ill-fated StarCraft Ghost)."

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie het wel zitten !! Leuke game lijkt me !!

En ojaa ik heb eindelijk the penitent man.... achievment !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 23:32:
En ojaa ik heb eindelijk the penitent man.... achievment !!
Gratz! ;)

Ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in al die meta raid achievements. Heb er werkelijk nog geen eentje, kan mezelf er namelijk niet goed toe zetten.... Maar mounts... <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
een uurtje terug eindelijk Garrosh Mythic kunnen aftikken en dus 14/14 all the way behaald + Mythic warstaff heirloom bij in de collectie.
ilvl op 484 en dus voldoende voor de volgende expansie.

3 wipes omdat sommigen meer naar de stream van Blizzcon aan het kijken waren dan naar wow zelve...
zodra die stream 8min. op pauze ging was het een clean kill zonder dat er iemand omviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zijn er hier ook mensen die op een US server spelen? Gaat dat een beetje met raiden enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
RustStorm schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 21:21:
mja, ik moet ook nog even bedenken wat ik nou van Overwatch vind... :-/
Overwatch = gamestyle van firefall (meer pvp in eerste oogopslag), graphics richting wildstar, met vleugje blizzard

Maar het is door blizzard dus zal wel een hit worden.

ontopic:
http://www.warcraftpets.c...viewtopic.php?f=10&t=7556

Gehele guide hoe je welke tamer met weke opzet met elke level pet kan verslaan :)

[ Voor 18% gewijzigd door Teunis op 08-11-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Vraagje:

als ik deze preorder:
pricewatch: World of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)

zit daar dan niet meer die lvl 90 boost in?

scheelt ong 10 euro met wod op bliz website... is toch ruim 20%....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij iedere WoD upgrade zit een gratis level 90 boost bij ongeacht waar je deze upgrade koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ok ik raakte in de war want die website met alleen de key die heeft 2 versies... met boost en zonder en scheelt iets van 3 euro... maar kan niet echt een versie verschil zien op de website van battle.net alleen met pet/mount/d3 banner/heartstone background als premium versie...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:57:
ok ik raakte in de war want die website met alleen de key die heeft 2 versies... met boost en zonder en scheelt iets van 3 euro... maar kan niet echt een versie verschil zien op de website van battle.net alleen met pet/mount/d3 banner/heartstone background als premium versie...
De normale versie krijg je enkel de WoD upgrade met een level 90 boost en met premium je hetzelfde + pet/mount/etc.... erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lord_T schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 15:57:
Niet 100% zeker maar ik denk dat het verschil is wanneer je de boost krijgt.

De gratis lvl 90 zou bij ze allemaal moeten zitten maar bij de preorder versie krijg je nu al de beschikking over de boost en bij de non preorder pas bij release.

Tenminste dat is mijn idee erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Dat zou ik niet te hard roepen. Vooralsnog lijkt er een preorder versie te zijn tegen een lagere prijs (ca 36€) en een versie die je nu kan kopen a 45€, dat is gewoon de Blizzard prijs op battle.net. Bij degene die je per direct kan kopen zit de lvl90 boost, bij de preorder is het maar afwachten. En aangezien het een preorder is kan niemand het garanderen. Als je het dus zeker wilt weten zou ik voor de iets duurdere gaan (als je een lvl 90 boost wil uberhaupt).

Nuancering op bericht boven mij; een preorder krijg je niet direct die krijg je pas op de dag van de release (als je geluk hebt). Een preorder die je direct krijgt is geen preorder maar je koopt dan het spel nu al en kan de lvl 90 boost al uitvoeren, access tot WoD is gewoonweg pas wanneer de servers dat unlocken op de release date.

[ Voor 26% gewijzigd door Lord_Dain op 08-11-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Ik heb met halloween sale hem via g2play gepre-ordered voor 28euro, heb toch al 4chars op 90 dus lijkt me sterk dat ik die boost nodig heb.

Note: This is a PRE-ORDER, its bonuses may differ from the official version of the game. The key will be delivered upon release. Released on 13 Nov 2014.

Heb zelf al aangenomen dat bij deze versie geen 90 boost zat, ga er eigenlijk nog steeds van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Ik zie wel dat verschillende webshops de text de afgelopen week hebben aangepast en de lvl 90 boost erbij staat. Blijft enigszins dubieus. Ik heb zelf die boost niet nodig dus heb ook maar een preorder gedaan bij gamesync in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Volgens mij hoort het gewoon bij elke versie van WoD te komen. Zelfs koop je het na 6 maanden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
Sorry maar wat zaaien jullie toch een verwarring ;)

Boost zit er altijd standaard bij. Pre-purchase krijgt hem meteen en de rest bij WoD launch. Blizzard ligt niet voor niets te roepen dat ze ook nieuwe mensen zo snel mogelijk 90-100 willen hebben zodat ze meteen met hun friends kunnen spelen ipv level 1-90 te levellen en misschien dan al stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 21:03
Raven__NL schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 16:23:
Sorry maar wat zaaien jullie toch een verwarring ;)

Boost zit er altijd standaard bij. Pre-purchase krijgt hem meteen en de rest bij WoD launch. Blizzard ligt niet voor niets te roepen dat ze ook nieuwe mensen zo snel mogelijk 90-100 willen hebben zodat ze meteen met hun friends kunnen spelen ipv level 1-90 te levellen en misschien dan al stoppen.
Deze kocht ik voor 28euro, en is nu 34.99.

Deze is 37.88 en daar staat dus bij dat hij een level 90 boost include. (deze zag ik trouwens niet bij de halloween sales staan, of is recent toegevoegd)

2 verschillende versies en prijzen, ik blijf er nog bij dat ik geen boost krijg maar daar lig ik ook niet wakker om.

[ Voor 4% gewijzigd door Minaaj op 08-11-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren ook de openingscerenomie (en uiteraard de arena finals) gezien. Mooi om te zien hoe enthousiast het publiek op Blizzcon altijd is.

Vond Overwatch de grootste verassing. Die game hebben ze toch lang verborgen voor pers en fans weten te houden. Ik hoopte eigenlijk dat het een nieuwe MMO zou zijn, daar futuristisch/technologisch geavanceerde games mij altijd wat meer aanspreken (zou een mooie vervanger van WoW voor mij zijn). De trailer vond ik net iets te kinderachtig maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de gave beelden en toch ook wel het leuke verhaaltje. Ik heb nu al een voorkeur voor een class: Tracer! Gaaf zeg die moves en teleports, zal geen verassing zijn dat Mage m'n favoriete class in WoW is 8). Die aap vind ik dan weer helemaal niks. Mensapen in games/films doen het nooit echt voor mij.
Ben wel benieuwd hoeveel markt ze gaan winnen. Overwatch heeft gelukkig iets meer diepgang dan de meeste shooters qua gameplay (als ik het goed heb begrepen), maar de markt voor shooters is redelijk verzadigd. Team Fortress 2, die er toch wel aardig wat van weg heeft, zal een behoorlijke concurrent worden.

Ik ben super benieuwd naar beelden van de WoW-film die op Blizzcon zijn getoond (helaas Blizzcon only) en hoop dat daar binnenkort nog wat van op internet opduikt.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Minaaj schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:20:
[...]

Deze kocht ik voor 28euro, en is nu 34.99.

Deze is 37.88 en daar staat dus bij dat hij een level 90 boost include. (deze zag ik trouwens niet bij de halloween sales staan, of is recent toegevoegd)

2 verschillende versies en prijzen, ik blijf er nog bij dat ik geen boost krijg maar daar lig ik ook niet wakker om.
je hebt 2 dezelfde links gelinkt maar ik heb op de site gekeken en de 37,88 euro key is geen pre order dus de pre pruchase en krijg je de key voor wod en dus de lvl 90 boost meteen. Met de 35 euro versie krijg je de key voor wod met je lvl 90 boost pas woensdag avond. Ik kan me voorstellen als je je nieuwe lvl 90 wilt voorbereiden voor de launch dan kan je dus pre purchase doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben aan het bedenken welke class ik naar level 90 ga boosten zodra ik daar de mogelijkheid toe heb. Heb de CE besteld en zal deze dan ook pas donderdag krijgen. Waarschijnlijk ga ik een poppetje (druid?) naar 60 toe brengen, twee professions kiezen zodat deze mee worden geboost naar 600 skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Ik heb deze week toch nog mijn legendary cloak kunnen maken, had ik eerlijk gezegd niet op gerekend, maar 8 titanstones in een week was genoeg :)

Ik heb zelf ook de fysieke CE gekocht, maar wel duur dit keer, 80 euro. Eerder was het tussen de 60 en 70 euro, fu inflatie :p

Of is ie elders een tientje of meer, goedkoper?

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 08-11-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:54:
Of is ie elders een tientje of meer, goedkoper?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee. Heb hem heul lang geleden besteld bij bol.com (ik zie zojuist dat ik de order op 01-04-2014 geplaatst heb). Weet niet eens hoeveel hij daar kost. Weet in ieder geval zeker dat ik hem krijg (tot dusverre altijd zo geweest met bol.com), alleen wel later op de dag; sterker nog -- waarschijnlijk pas einde van de middag. Zal eens kijken hoeveel hij kost daar. ;)

Rofl, zelfs €90,- bij bol.com... Jammer dat die gasten altijd zo duur zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 08-11-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
RustStorm schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:45:
Ik ben aan het bedenken welke class ik naar level 90 ga boosten zodra ik daar de mogelijkheid toe heb. Heb de CE besteld en zal deze dan ook pas donderdag krijgen. Waarschijnlijk ga ik een poppetje (druid?) naar 60 toe brengen, twee professions kiezen zodat deze mee worden geboost naar 600 skill.
Ik ben je erg dankbaar :P

Ik wil mijn Shammie gaan boosten, die is nu level 58. Ik dacht vanmorgen nog f*ck it ik ga er geen seconde meer in stoppen. Maar als ik er nog even twee dungeons mee doorloop dan krijgt ie gratis professions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:18:
[...]

Ik ben je erg dankbaar :P

Ik wil mijn Shammie gaan boosten, die is nu level 58. Ik dacht vanmorgen nog f*ck it ik ga er geen seconde meer in stoppen. Maar als ik er nog even twee dungeons mee doorloop dan krijgt ie gratis professions!
Graag gedaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
World of Warcraft: Warlords of Draenor Battlenet CD Key Version 5030917143229 1 € 36,70
ok.... toch maar gedaan... tja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
temp00 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:07:
Gisteren ook de openingscerenomie (en uiteraard de arena finals) gezien. Mooi om te zien hoe enthousiast het publiek op Blizzcon altijd is.

Vond Overwatch de grootste verassing. Die game hebben ze toch lang verborgen voor pers en fans weten te houden. Ik hoopte eigenlijk dat het een nieuwe MMO zou zijn, daar futuristisch/technologisch geavanceerde games mij altijd wat meer aanspreken (zou een mooie vervanger van WoW voor mij zijn). De trailer vond ik net iets te kinderachtig maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de gave beelden en toch ook wel het leuke verhaaltje. Ik heb nu al een voorkeur voor een class: Tracer! Gaaf zeg die moves en teleports, zal geen verassing zijn dat Mage m'n favoriete class in WoW is 8). Die aap vind ik dan weer helemaal niks. Mensapen in games/films doen het nooit echt voor mij.
Ben wel benieuwd hoeveel markt ze gaan winnen. Overwatch heeft gelukkig iets meer diepgang dan de meeste shooters qua gameplay (als ik het goed heb begrepen), maar de markt voor shooters is redelijk verzadigd. Team Fortress 2, die er toch wel aardig wat van weg heeft, zal een behoorlijke concurrent worden.

Ik ben super benieuwd naar beelden van de WoW-film die op Blizzcon zijn getoond (helaas Blizzcon only) en hoop dat daar binnenkort nog wat van op internet opduikt.
Nja het is ook niet echt geheim gehouden.
Overwatch was onderdeel van Titan zover ik gelezen heb.

Titan is gecancelled en het gedeelte dat Overwatch is werkte goed dus dit is eruit gehaald en word als game op de markt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja klopt wel maar die conclusie trok men ná dat Overwatch bekend was gemaakt. Het enige dat ik wist is dat Titan was gecancelled zonder info over een follow up oid (misschien dat ik niet goed op de hoogte was, ben niet zo heel erg update to date met alles :) ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een must-see documentaire over het World of Warcraft. Duurt een uur, maar zeer interessant om te kijken.
Als WoW fan mag en kan je deze eigenlijk niet overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 22:05
Zeror schreef op zondag 09 november 2014 @ 03:18:
Een must-see documentaire over het World of Warcraft. Duurt een uur, maar zeer interessant om te kijken.
Als WoW fan mag en kan je deze eigenlijk niet overslaan.

[video]
Net gekeken, zeker tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De doc.. geweldig... Roept een hoop waardevolle herinneringen op! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Voor het geval het nog niet bekend was:

Vanaf 13-11 is Warlords of Draenor bij de Media Markt te koop voor 33 euro. Staat in de nieuwste folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:51:
Voor het geval het nog niet bekend was:

Vanaf 13-11 is Warlords of Draenor bij de Media Markt te koop voor 33 euro. Staat in de nieuwste folder.
Wow... Dat is best wel goedkoop voor een fysiek exemplaar. De boxarts van de WoW expansions zijn dan ook de mooiste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af, hè. Ik heb onlangs de normale digital upgrade gekocht voor WoD en heb dus daarmee de level 90 boost gekregen. Nu ga komende week ook die CE box kopen. Zou ik dan nog een level 90 boost erbij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Zeror schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:24:
Ik vraag me af, hè. Ik heb onlangs de normale digital upgrade gekocht voor WoD en heb dus daarmee de level 90 boost gekregen. Nu ga komende week ook die CE box kopen. Zou ik dan nog een level 90 boost erbij krijgen?
Iets zegt me van niet, want de normale prijs voor de expansion is 45 euro, maar de prijs voor een losse level 90 boost is 50 euro. Als je meerdere expansions kon activeren dan deed iedereen dat wel.

Mogelijk ga je zelfs problemen krijgen om de CE-bonus items te activeren met een boxed versie. Tenzij je meerdere wow-accounts hebt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
nee das geen issue van normal naar ce te gaan,
als contact zoekt met support, geven ze je zelf een code voor de normal zodat je die kan verkopen etc
bron: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13977917762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Teunis schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:46:
nee das geen issue van normal naar ce te gaan,
als contact zoekt met support, geven ze je zelf een code voor de normal zodat je die kan verkopen etc
bron: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13977917762
Oke, goede service dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:43:
Mogelijk ga je zelfs problemen krijgen om de CE-bonus items te activeren met een boxed versie. Tenzij je meerdere wow-accounts hebt dan.
Dat verwacht ik niet. Was met MoP ook geen probleem. Daar heb ik hetzelfde gedaan namelijk. Digital gekocht zodat ik snachts bij launch kan beginnen. Vervolgens in de loop van de dag CE opgehaald in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Die 33 euro van de MM is wel een leuke prijs, dan heb je ook de garantie dat je hem op release dag hebt wat je bij een levering per post uiteraard niet altijd hebt.
Ik denk dat ze bij de MM ook genoeg exemplaren zullen hebben.

Nadeel voor mij is dat waar ik werk geen MM is en mijn huis dus tussen mijn werk en de MM in ligt.
Dus ik ga het gewoon voor een paar euro meer online bestellen en krijg dan een key gemailed.

Hoe zijn jullie verwachtingen om op release dag ook op de server te kunnen inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Deadsy schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:17:
Hoe zijn jullie verwachtingen om op release dag ook op de server te kunnen inloggen?
Als ik mij niet vergis ging MoP 's avonds live, en toen kon ik ook effectief inloggen zonder problemen.
De introductie quest lukte nog net, tot ik aankwam in Pandaria en toen verzoop de boel. Aangezien ik niet echt veel geduld heb met zo'n zaken en toch moe was kroop ik dan maar in bed :)

Tijdens de voormiddag de dag er op ging alles vlot. Dus ja, server saturatie zal altijd wel een heikel punt blijven denk ik.

In verband met beschikbaarheid van doosjes op launch day zit het wel snor denk ik. Ik kan me nog goed herinneren dat ik bij de launch van BC, WotLK en Cata de dag zelf al doosjes zag in kleinere speelgoedwinkels (regio Brussel), die worden immers gewoon op voorhand geleverd. MoP en WoD heb ik gewoon online gekocht bij Blizzard zelf, dan hoef ik zelfs het huis niet meer uit </lui modus> :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Deadsy schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:17:
Die 33 euro van de MM is wel een leuke prijs, dan heb je ook de garantie dat je hem op release dag hebt wat je bij een levering per post uiteraard niet altijd hebt.
Ik denk dat ze bij de MM ook genoeg exemplaren zullen hebben.

Nadeel voor mij is dat waar ik werk geen MM is en mijn huis dus tussen mijn werk en de MM in ligt.
Dus ik ga het gewoon voor een paar euro meer online bestellen en krijg dan een key gemailed.

Je hebt ook geen garantie op een key op releasedag bij die webshops. Alleen als je het bij Blizzard zelf doet.

Inloggen op de server is afhankelijk van van hoe druk je server is. Als je op Draenor of Silvermoon zit ofzo dan denk ik dat je wel rekening moet houden met flinke queues.

En persoonlijk vind ik wachten niet eens erg. In Pandaria was het een verschrikkelijke ervaring om te levellen tussen de meute. 4x zo lang doen over een quest omdat je moet wachten op mobs die spawnen, die vervolgens 80% zeker direct weer getagd werden door iemand anders.
Pagina: 1 ... 16 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.