Vanavond grote opruiming voor WoD.
Ik heb nog 15 Royal Satchels over, main en twee alts zijn al voorzien en heb nog mats om twee weken cloth te blijven maken.(nog minimaal 1 extra bag) (rest misschien woensdag voor hoge prijs op AH gooien als er niet te veel op staan.
UI is totaal over de zeik, dus dat wordt een volledige reset vanavond.
Voidstorage vol plempen met CM en PvP gear.
Heirlooms zijn enchanted en gemmed. Helaas geen wapen voor mijn feral druid kunnen halen. Ik moest als healer aan de bak gisteren anders was het drama compleet en had niemand heirlooms gekregen. Gelukkig heb ik de caster staff dus dat wordt voor het eerst als moonkin levelen
Zit nu op 15k gold, maar in de beta verdiende ik genoeg, dus ik denk niet dat garisons een probleem worden.
Lord_Dain schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:56:
Pfoe, wat is het soms vermoeiend om in een guild te zitten. Vooral het continu konten draaien. Eerst was het guild echt een 'hardcore' 25 man raiding guild (wel met een sociale kern), daarna werd het 10 man en werd er opeens gezegd, het is nu echt een social guild en niet hardcore meer dus mensen mogen gewoon op dezelfde bosses falen de hele avond en komen ungemmed naar raids, nu bij de release voor WoD wordt op het forum opeens weer alles strak getrokken en wil het guild weer hardcore gaan raiden met allerlei strikte rules.. Make up your mind!
Onze guild is altijd al casual geweest. En dat heeft altijd betekend 2x per week raiden, 3e raid alleen als aan het eind van de tweede er dus danige progressie is dat er grote kans op een nieuwe kill is EN iedereen kan en wil. Verder raid van 20:30 tot 23:30 met maximaal uitloop tot 24:00 als we op 23:30 voor een boss staan. Trash om 23:30 = einde raid.
Maar je hoeft niet aan te komen kloppen om mee te mogen als je niet enchanted, gemmed en voorzien van food en flasks bent. Zelfs al verzorgt de guild de food buffs, dan nog wordt je geacht ook zelf te hebben, aangezien we geen feasts gebruiken als een enkeling tijdens een gevecht is dood gegaan.
[
Voor 28% gewijzigd door
Verwijderd op 10-11-2014 12:02
]