Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teunis schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:46:
nee das geen issue van normal naar ce te gaan,
als contact zoekt met support, geven ze je zelf een code voor de normal zodat je die kan verkopen etc
bron: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/13977917762
Dat is wat ze inderdaad doen. Zojuist antwoord gehad op mn ticket.
Jammer had liever nog een boost gehad. :+ Maar een key om weg te geven te verkopen is ook prima.

quote: Battle.net Customer Service Representative
Greetings

I am afraid that you would not receive another boost when upgrading to the CE edition, but what we will do is give you back a standard WOD key once you have upgraded with your CE box code. So please be sure to contact us when you upgrade with the boxset and we will give you a WOD key that you can give to a friend or relative :)

I hope this solves your issue, have a great week :)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 09-11-2014 15:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
BlackMage schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:29:
[...]

Je hebt ook geen garantie op een key op releasedag bij die webshops. Alleen als je het bij Blizzard zelf doet.

Inloggen op de server is afhankelijk van van hoe druk je server is. Als je op Draenor of Silvermoon zit ofzo dan denk ik dat je wel rekening moet houden met flinke queues.

En persoonlijk vind ik wachten niet eens erg. In Pandaria was het een verschrikkelijke ervaring om te levellen tussen de meute. 4x zo lang doen over een quest omdat je moet wachten op mobs die spawnen, die vervolgens 80% zeker direct weer getagd werden door iemand anders.
Ik zag gisteren een gast die all zijn chars van een low pop server naar een high pop server geswitched had.
Ik vroeg me toen al af of dit wel een slim idee was vlak voor de launch van WOD.
Want naast eventuele login problemen heb je ook het probleem dat het begin gebied vol zal zitten met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Ben nu toch met een paladin begonnen. Die speelt wel heerlijk. Toch kriebelt de level 90 boost. Meer om met de uitbreiding dan eens vanaf het begin mee te kunnen knallen. Levellen met pala is ook wel goed te doen. Level 21 reeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan nu iig 2 heirloom runs doen op heroic Mek, waar ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Deadsy schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:50:
[...]

Ik zag gisteren een gast die all zijn chars van een low pop server naar een high pop server geswitched had.
Ik vroeg me toen al af of dit wel een slim idee was vlak voor de launch van WOD.
Want naast eventuele login problemen heb je ook het probleem dat het begin gebied vol zal zitten met mensen.
Is dit niet een achterhaald 'probleem'? Door het samenvoegen van servers heb je nu toch geen echte low-pop servers meer lijkt me.

Zelf gemerkt op Anachronos, was eerst een low pop server tot aan de merge. Daarna Anachronos aangemerkt zien staan als low, medium of high server. In-game zijn er nu altijd wel mensen waar je voorheen het rijk alleen had. Vaak zijn ze van andere servers omdat Anachronos in werkelijkheid nog altijd low pop is, maar in de praktijk merk je hier weinig meer van.

Dus al zou je van een low naar high pop server gaan maakt het niet heel veel uit lijkt me? En queue's om in te loggen ben ik alleen tegen gekomen op de full / locked servers, dus op een high pop server zou ik me hier niet zo druk om maken. Tijdens de launch heeft vrijwel iedereen last van log-in problemen, bugs, crashes, etc.. onafhankelijk welke server als je het mij vraagt.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:38:
We gaan nu iig 2 heirloom runs doen op heroic Mek, waar ben je?
Op een verjaardag >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Freaky Maus schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:49:
[...]

Is dit niet een achterhaald 'probleem'? Door het samenvoegen van servers heb je nu toch geen echte low-pop servers meer lijkt me.

Zelf gemerkt op Anachronos, was eerst een low pop server tot aan de merge. Daarna Anachronos aangemerkt zien staan als low, medium of high server. In-game zijn er nu altijd wel mensen waar je voorheen het rijk alleen had. Vaak zijn ze van andere servers omdat Anachronos in werkelijkheid nog altijd low pop is, maar in de praktijk merk je hier weinig meer van.

Dus al zou je van een low naar high pop server gaan maakt het niet heel veel uit lijkt me? En queue's om in te loggen ben ik alleen tegen gekomen op de full / locked servers, dus op een high pop server zou ik me hier niet zo druk om maken. Tijdens de launch heeft vrijwel iedereen last van log-in problemen, bugs, crashes, etc.. onafhankelijk welke server als je het mij vraagt.
Het probleem zal in deze expansion waarschijnlijk nog wat groter zijn. Dit is de eerste expansion waar er geen reden is om te rerollen, in het verleden ging een deel van de spelers dat eerst doen.
- TBC: Draenei/Blood Elf met de nieuwe classes Shaman en Paladin voor de andere faction
- Wrath: Death Knights
- Cata: Worgen/Goblins, vele nieuwe race/class combinaties en het hele 1-60 proces vernieuwd.
- Panda: Monks/Pandaren
- Warlords: Alle nieuwe content is lvl90+ only. En iedereen krijgt een boost om het helemaal af te maken.

Dat gaat dus een hel worden met het spawnpoint campen en killstealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'T koste wat moeite met 10 alts en 5 mains, maar het is gelukt om weer een zooi heirlooms te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 23:27:
'T koste wat moeite met 10 alts en 5 mains, maar het is gelukt om weer een zooi heirlooms te halen :P
haha, ik weet hoe je je voelt. Heb zelf ook aardig wat characters waarvan ik weet dat ik ze naar level 100 ga brengen. Dus... waarom dan geen heirloom's voor deze fixen? Kost wat, maar dan heb je ook iets. ;D

-- Caster staff
-- 2* AGI axe
-- Dagger
-- 2* STR 1h sword
-- STR 2h axe

Enige welke ik nog wil en mis en ook niet meer ga krijgen: bow, tanking shield

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Aww....*jealous mode* }:| ;)
Meh

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennie777
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Dus het is mogelijk door nog een WoD expansion te kopen, daaruit de char boost te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh van het weekend niet veel gedaan. Nog eens een poging gedaan op mijn Druid, maar vind er echt geen moer aan. Ik moet toch echt een class hebben die wapens door iemands skull probeert te rammen. Mijn vanilla Rogue eens voorzien van een boostje, gaan bij ons inmiddels voor 4K ;) Mijn main had al eens een normal dagger geloot, dus Rogue heeft nu 2 heirloom daggers.

Mijn bags en bank eens leeggemaakt, 240K gold nu. Vanavond nog even Garrosh Mythic killen en dan is deze expansion klaar wat mij betreft :Y Donderdag en Vrijdag vrij genomen van het werk, en geen plannen voor het weekend, dus behalve enkele flesjes aan de baby, heb ik in principe 4 dagen gereserveerd voor WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroennie777 schreef op maandag 10 november 2014 @ 03:53:
Dus het is mogelijk door nog een WoD expansion te kopen, daaruit de char boost te krijgen?
Uhm op een andere account misschien, maar je kan niet nogmaals je account upgraden van Normale editie naar Normale editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
Mijn boosted rogue zit inmiddels op 520 ilevel. Ik heb zowel assa als combat spec. Maar wat ik vreemd vind is dat combat heel erg sloom aanvoelt... Vroeger was het non-stop knoppen rammen, nu zit ik regelmatig zonder energy of CP. Kan dat aan mijn gear liggen of is de spec gewoon veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb nog net op tijd voor de launch van WoD de eerste keer SOO weten te voltooien om de end-game raid content achter de rug te hebben voor de new-game raid content is uitgekomen. Als nu WoD uit komt ben ik iig voor mijn gevole met de content bij en ik zit aardig decent gegeared bij WoD. Let the Iron Horde come!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Woooohoooo nog maar een paar dagen :D

13 en 14e vrij genomen, heirlooms check, berg gold check, bananen en noten check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is het het echt waard denk je om dat BOA wapen te halen van siege of orgrimmar?

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 10-11-2014 08:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt, maar je bent gegarandeerd van een wapen dat beter is dan alle quest rewards lijkt me en het schaalt uiteraard automatisch mee met je level. Je krijgt geen extra experience of zo.

Heb er zelf niet heel veel moeite voor gedaan, maar had sowieso al caster staff en 2H strength mythic heirlooms en daarmee kan ik 4 (of 5, met offspec) van de 5 chars levelen. Voor de lols had ik nog wel een agi polearm gehaald op normal zodat ik in ieder geval makkelijk als beertje kan levelen. Die moet een lading ore en herbs op gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Azerox schreef op maandag 10 november 2014 @ 08:32:
Woooohoooo nog maar een paar dagen :D

13 en 14e vrij genomen, heirlooms check, berg gold check, bananen en noten check.
Ga je voor een server first?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
pryth schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:14:
[...]
Ga je voor een server first?
Die achievements bestaan niet meer dus dan zou het puur voor je eigen Glory zijn ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mik! schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:20:
[...]

Die achievements bestaan niet meer dus dan zou het puur voor je eigen Glory zijn ;)
Wat best lame is als je het mij vraagt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Een aantal mensen al opgevallen, dat een groot deel van de characters hun gehele Archaeology log/progress is kwijtgeraakt met de overgang naar patch 6 ?

Viel mij ineens op dat ik een rare artifact moest resolven die ik al eens eerder gedaan had, toen ik bij completed artifacts keek, was eigenlijk alles weg :(
Een aantal guildies blijken dit ook te hebben, niet iedereen overigens.
Is wel ontzettend vervelend, want in princiepe betekend dit dus dat je helemaal opnieuw moet gaan beginnen als je bijv aan het grinden was voor de Vial of Sands recept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Het was idd een niet geheel vlekkeloze run, maargoed, ik heb met mn crappy geared hunter nu iig ook een heirloom, het totaal staat dus nu op 3 momenteel, 2h str axe, int staff, en de bow.

In theorie kan ik daar het merendeel van mn chars mee levelen

2h STR:
- Warrior
- Pala
- DK

Int staff:
- Warlock
- Mage
- Priest
Indien ik als healer level ook nog de volgende:
- Druid (resto)
- Monk (WW)

En natuurlijk mn hunter met de bow.

Dan blijven mn shammy, rogue over zonder heirlooms, wellicht dat ik nog een boost regel voor beide, zodat ze tenminste 1 goed wapen hebben, maar verder wordt het moeizaam levelen met ~500 ilvl voor die chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kon toch niet laten een ticket te halen, na het zien van overwatch.
Lijkt mij een heerlijke game, lang geleden dat ik zo iets had van.. Mmm shooter, lijkt me leuk..

Had dit bij Rainbow Six 3: Raven Shield (ooit 2de geworden met clan met een Ubi NL tournament) en nadat Ubi R6 veneukt heeft met de delen er na nooit echt meer FPS online gespeeld.

Zie het spel wel zitten tbh.
Mix TF2 - Smite lijkt me heerlijk.

Gister Mythic Paragons en Garrosh gepugged.
Titel en Loom binnen, duurde wel ff met een pug en een RL Die nog nooit eerder iets leade.
Loot stond op personal, helaas kreeg niemand de mount, al is de mount nou niet heel bijzonder.

Maar ja, het is binnen en meteen Caster Staff #3 .. 2 HC 1 Mythic.
Morgen nog even de 2 laaste achievements in SoO halen en dan ben ik echt klaar met MoP.

Dan is het alleen nog ff inloggen om de laatste royal satchels te maken voor donderdag (in 2 weken tijd heb ik er 10 gemaakt) en verder verkopen van oude mats en Noodle carts/Banquets vooral noodle carts verkopen als een trein 0o.

Overal, tevreden over MoP en wat ik behaald heb en daarnaast nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gemaakt tijdens de expansion.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Dit weekend heb ik de heroic heirlooms kunnen binnenslepen:

2h caster staf
1 dagger
2 pole arms
1h strength
1 bow

De mythic 2h sword had ik al :). Ik ben klaar met MOP, al hebben we dacht ik nog een mythic raid woensdag..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 15:25
Pfoe, wat is het soms vermoeiend om in een guild te zitten. Vooral het continu konten draaien. Eerst was het guild echt een 'hardcore' 25 man raiding guild (wel met een sociale kern), daarna werd het 10 man en werd er opeens gezegd, het is nu echt een social guild en niet hardcore meer dus mensen mogen gewoon op dezelfde bosses falen de hele avond en komen ungemmed naar raids, nu bij de release voor WoD wordt op het forum opeens weer alles strak getrokken en wil het guild weer hardcore gaan raiden met allerlei strikte rules.. Make up your mind!

Zelf 4 heirlooms binnengehaald, 1H caster wep, 1H and 2H melee wapen en een bow.. wil eigenlijk nog een 2H wep ernaast en een 2H staff voor mijn healer. Warrior (2x2H) en Priest (disc) zijn op dit moment mijn favoriete chars. Gaat iemand nog HC doen vanavond of morgen? Ik wil wel mee!

[ Voor 20% gewijzigd door Lord_Dain op 10-11-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

EelcoB schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:47:
[...]

Het was idd een niet geheel vlekkeloze run, maargoed, ik heb met mn crappy geared hunter nu iig ook een heirloom, het totaal staat dus nu op 3 momenteel, 2h str axe, int staff, en de bow.

In theorie kan ik daar het merendeel van mn chars mee levelen

2h STR:
- Warrior
- Pala
- DK

Int staff:
- Warlock
- Mage
- Priest
Indien ik als healer level ook nog de volgende:
- Druid (resto)
- Monk (WW)

En natuurlijk mn hunter met de bow.

Dan blijven mn shammy, rogue over zonder heirlooms, wellicht dat ik nog een boost regel voor beide, zodat ze tenminste 1 goed wapen hebben, maar verder wordt het moeizaam levelen met ~500 ilvl voor die chars
Je kan je shammy ook levelen als healer/elemental met de staff. Zelfde geld voor Boomkin dps op de druid :)

Ik ben gister mee geweest met heroic groepje, hopelijk woensdag ff afmaken tot garry. Voor de boog. Misschien vandaag nog ff kijken voor een evt boost (lolololol op sylvanas horde succes lolololol) op me mage/shammy. Het liefst heb ik nog een 1h axe. Ik heb geen str characers op level 90. Dus 2h Axe kan ik op me buikschrijven denk ik, tenzei heroic garrosh me mijn gegarandeerde heirloom geeft, en daarna als loot een andere :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
hmm zie al die lijstje, maar na de eerste kill op het account is toch niet meer 100% ?
of is de drop rate vrij hoog ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Teunis schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:03:
hmm zie al die lijstje, maar na de eerste kill op het account is toch niet meer 100% ?
of is de drop rate vrij hoog ?
100% droprate per 1e kill per char.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Laatst online: 13-09 15:25
Ik kreeg de eerste 2 kills voor 2 chars vier heirlooms. Daarna dropten ze (niet) meer. Ik heb wel na de 1e kill op een char de loot spec aangepast. Ik weet niet of dat er mee te maken kan hebben. Denk het niet, zal wel RNG zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Weet iemand of je de MoP-Legendary chain nog kan afmaken als WoD live is? Ik heb het na een jaar downtime redelijk laat pas weer opgepikt en moet nog 2 Titan Runestones... Zou in theorie te doen moeten zijn woensdag, om daarna door de rest van de questline te rennen. Ben er alleen niet zeker van of dat allemaal lukt in 1 avond. Beetje afhankelijk van hoe lang de LFR-queues zijn en of er een groep te vinden is om de Celestials te slopen voor het laatste gedeelte.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:32:
Weet iemand of je de MoP-Legendary chain nog kan afmaken als WoD live is? Ik heb het na een jaar downtime redelijk laat pas weer opgepikt en moet nog 2 Titan Runestones... Zou in theorie te doen moeten zijn woensdag, om daarna door de rest van de questline te rennen. Ben er alleen niet zeker van of dat allemaal lukt in 1 avond. Beetje afhankelijk van hoe lang de LFR-queues zijn en of er een groep te vinden is om de Celestials te slopen voor het laatste gedeelte.
Ik zou het vooral proberen. Het is sowieso niet meer mogelijk de runestones te krijgen na de WoD release. Wat betreft de andere delen van de chain, dat zal wel gewoon te doen zijn nog omdat je al de chain gestart bent. Echter; ik zou het risico niet nemen het uit te proberen en zou als ik jou was alles vanavond of morgenavond in orde maken. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
- Heirloom, check
- 50k gold +, check (voor garrisons etc.)
- Bank en Bags sorted, check

Iemand nog meer tips als voorbereiding op WOD of items die ik moet inslaan/stashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falcone schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:42:
- Heirloom, check

Iemand nog meer tips als voorbereiding op WOD of items die ik moet inslaan/stashen?
Alle professions die je wilt hebben op max? Een alt op level 60 + profs gekozen voor de boost? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Fishing... staat op 425.... nog 175 te gaan voor woensdag...pff :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

RustStorm schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:41:
[...]

Ik zou het vooral proberen. Het is sowieso niet meer mogelijk de runestones te krijgen na de WoD release. Wat betreft de andere delen van de chain, dat zal wel gewoon te doen zijn nog omdat je al de chain gestart bent. Echter; ik zou het risico niet nemen het uit te proberen en zou als ik jou was alles vanavond of morgenavond in orde maken. :)
Dat word lastig, ik heb alle 14 bosses die runestones geven voor het weekend al geloot. Ik kan pas na de reset a.s. woensdag weer verder dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:48:
Dat word lastig, ik heb alle 14 bosses die runestones geven voor het weekend al geloot. Ik kan pas na de reset a.s. woensdag weer verder dus :)
Dan komt het goed uit dat WoD donderdag pas uit komt... ;) Woensdag it is! ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

RustStorm schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:53:
[...]

Dan komt het goed uit dat WoD donderdag pas uit komt... ;) Woensdag it is! ^_^
Nou alleen hopen dat de questline niet bij de reset al eruit gesloopt word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:57:
[...]

Nou alleen hopen dat de questline niet bij de reset al eruit gesloopt word :)
Zojuist even in de guild gevraagd. Maar die gasten zeggen dat de hele questline verwijderd wordt vanaf woensdag.... :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup vanaf Woensdag is die helemaal pleitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Mektheb schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:02:
Yup vanaf Woensdag is die helemaal pleitte.
Hmm... Woensdag 00:01 of 23:59? In de guide op Wowhead staat namelijk 13 november, dat is donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

- Heirloom, check

Het enige wat ik mis is gold :(

iemand op Frostmane teveel gold ? O-) O-) O-)

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 10-11-2014 11:21 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
RustStorm schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:44:
[...]

Alle professions die je wilt hebben op max? Een alt op level 60 + profs gekozen voor de boost? :)
Mining + Enchanting @ 600.
Fishing, First Aid, Archeology, Cooking @ 600.

Heb nog een 90 alt zonder professions. Wat zal een goede aanvulling zijn (main = arms warrior):
- Jewelcrafting & Tailoring/ Inscription?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:10:
[...]

Hmm... Woensdag 00:01 of 23:59? In de guide op Wowhead staat namelijk 13 november, dat is donderdag.
Ik denk eerlijk gezegd dat het ook vanaf donderdag pas weg is... Er is maar één manier om er achter te komen, en dat is woensdag inloggen en /pray dat je quests er nog zijn en dan als een malle proberen te completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

RustStorm schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat het ook vanaf donderdag pas weg is... Er is maar één manier om er achter te komen, en dat is woensdag inloggen en /pray dat je quests er nog zijn en dan als een malle proberen te completen.
Inderdaad :) Ik heb het voor de zekerheid ook nog even via een ticket aan Blizzard gevraagd, eens kijken of daar optijd antwoord op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falcone schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:28:
[...]

Mining + Enchanting @ 600.
Fishing, First Aid, Archeology, Cooking @ 600.

Heb nog een 90 alt zonder professions. Wat zal een goede aanvulling zijn (main = arms warrior):
- Jewelcrafting & Tailoring/ Inscription?
Ik zou misschien zelfs voor Blacksmithing en Engineering gaan. :)

En dan, mocht je nog een alt willen maken, deze naar 60 brengen + jewelcrafting en Inscription en dan de boost gebruiken; heb je meteen je poppetje op level 90 + beide professions op skilllevel 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond grote opruiming voor WoD.

Ik heb nog 15 Royal Satchels over, main en twee alts zijn al voorzien en heb nog mats om twee weken cloth te blijven maken.(nog minimaal 1 extra bag) (rest misschien woensdag voor hoge prijs op AH gooien als er niet te veel op staan.

UI is totaal over de zeik, dus dat wordt een volledige reset vanavond.

Voidstorage vol plempen met CM en PvP gear.

Heirlooms zijn enchanted en gemmed. Helaas geen wapen voor mijn feral druid kunnen halen. Ik moest als healer aan de bak gisteren anders was het drama compleet en had niemand heirlooms gekregen. Gelukkig heb ik de caster staff dus dat wordt voor het eerst als moonkin levelen :)

Zit nu op 15k gold, maar in de beta verdiende ik genoeg, dus ik denk niet dat garisons een probleem worden.
Lord_Dain schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:56:
Pfoe, wat is het soms vermoeiend om in een guild te zitten. Vooral het continu konten draaien. Eerst was het guild echt een 'hardcore' 25 man raiding guild (wel met een sociale kern), daarna werd het 10 man en werd er opeens gezegd, het is nu echt een social guild en niet hardcore meer dus mensen mogen gewoon op dezelfde bosses falen de hele avond en komen ungemmed naar raids, nu bij de release voor WoD wordt op het forum opeens weer alles strak getrokken en wil het guild weer hardcore gaan raiden met allerlei strikte rules.. Make up your mind!
Onze guild is altijd al casual geweest. En dat heeft altijd betekend 2x per week raiden, 3e raid alleen als aan het eind van de tweede er dus danige progressie is dat er grote kans op een nieuwe kill is EN iedereen kan en wil. Verder raid van 20:30 tot 23:30 met maximaal uitloop tot 24:00 als we op 23:30 voor een boss staan. Trash om 23:30 = einde raid.

Maar je hoeft niet aan te komen kloppen om mee te mogen als je niet enchanted, gemmed en voorzien van food en flasks bent. Zelfs al verzorgt de guild de food buffs, dan nog wordt je geacht ook zelf te hebben, aangezien we geen feasts gebruiken als een enkeling tijdens een gevecht is dood gegaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:48:
[...]

Als je in SoO een boss hebt geloot die nog geen runstone gaf dan kan je die gewoon farmen totdat ie wel dropped. 100% zeker omdat ik 11/12 runstone had en ik 7 keer protectors heb overnieuw gedaan totdat die laatste dropte. Als je er 4 uit ToT hebt gekregen dan kan je die Quest gewoon diezelfde week afkrijgen.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

randomice schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:56:
[...]

Als je in SoO een boss hebt geloot die nog geen runstone gaf dan kan je die gewoon farmen totdat ie wel dropped. 100% zeker omdat ik 11/12 runstone had en ik 7 keer protectors heb overnieuw gedaan totdat die laatste dropte. Als je er 4 uit ToT hebt gekregen dan kan je die Quest gewoon diezelfde week afkrijgen.
Hmm, ik dacht dat je maar 1 kans per kill per week had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
- Heirloom, check

- Genoeg MoP materiaal om snel en goedkoop 10 of meer skill ups te halen voor professions.
- Quest log vol met Quests die je zo kan inleveren. Daily hubs zijn het beste omdat die vaak bij elkaar liggen (Klaxxi/Golden Lotus/PvP Krasarang Wilds/Tillers/Shadow Pan etc.)
- Plan van aanpak/inlezen op Garrisons. Basis uitleg + Meer op Gold making gericht.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 11:59:
[...]

Hmm, ik dacht dat je maar 1 kans per kill per week had?
Ik zag op reddit en WoW fora dat mensen die via bonus rolls item probeerden binnen te slepen ook na een aantal kills nog een runestone kregen .Daarna hebben die mensen die stones proberen te farmen en de uitkomst was dat de boss kan de gehele week 1 stone dropen dus je kan 8/8 via SoO krijgen . Werkt niet in ToT

Schaamteloos copy/p[aste uit reddit:

http://i.imgur.com/sy05j4q.jpg From my own experience, it seems like the rules are:

1) You can re-do bosses on different difficulties and get legendary items if they did not drop one on the other difficulty/ies.

2) You can re-do bosses on at least Normal and get legendary items even if they are not lootable/did not drop loot otherwise.

Things I have not personally confirmed:

1) Getting multiple legendary items from the same boss.

2) Getting legendary items from ToT bosses across multiple attempts. General consensus is that the repeat attempts for more legendary items only works on SoO. I personally am not running multiple ToTs to find out.

3) If LFR is "farmable".

So at the very least it seems like there are 9 guaranteed ones you can get per week (8 from SoO wings 1 + 2, Lei-shen). Good luck.

[ Voor 46% gewijzigd door randomice op 10-11-2014 12:08 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeQ99
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-08 10:38
Weet iemand of er nog een nachtverkoop is bij de mediamarkt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Zertaxka schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:02:
[...]

- Genoeg MoP materiaal om snel en goedkoop 10 of meer skill ups te halen voor professions.
- Quest log vol met Quests die je zo kan inleveren. Daily hubs zijn het beste omdat die vaak bij elkaar liggen (Klaxxi/Golden Lotus/PvP Krasarang Wilds/Tillers/Shadow Pan etc.)
- Plan van aanpak/inlezen op Garrisons. Basis uitleg + Meer op Gold making gericht.
Professions kunnen naar verluid makkelijker geleveled worden in WoD, je kan vanaf level 1 al WoD recepten craften. Of oude quests nog veel zullen uitmaken weet ik niet, volgens mij worden die steeds vakkundig generfed.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:08:
[...]

Professions kunnen naar verluid makkelijker geleveled worden in WoD, je kan vanaf level 1 al WoD recepten craften. Of oude quests nog veel zullen uitmaken weet ik niet, volgens mij worden die steeds vakkundig generfed.
Gaat er meer om dat het goedkoper zal zijn dan met WoD materialen, die je dan dus weer kan gebruiken voor de latere skill levels. Scheelt je wat gold.
Wowhead geeft aan dat zowel de Daily's in Dread Wastes als de start quest evenveel XP (16.690xp) geven. Dus als je zo 25 quests kan inleveren dan tikt het dus wel lekker aan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Jep, ik zou me als je echt niets te doen heb tot Donderdag met Professions bezig houden.
Anders zou ik geen moeite doen, professions van 1 tot 700 is stukke simpeler en goedkoper tegenwoordig.

Heb 7 healers, al deze healers hebben geen First Aid, op beta kreeg ik de boek om first aid WoD versie te leren en zo kon ik gewoon max lvl krijgen zonder oude cloth te gebruiken.

Zelfde geld voor Main professions, Fishing is anders want je moet actief vissen maar was al goed in MoP omdat je low skill al relevante vis kon vangen.
Zertaxka schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:22:
[...]

Gaat er meer om dat het goedkoper zal zijn dan met WoD materialen, die je dan dus weer kan gebruiken voor de latere skill levels. Scheelt je wat gold.
Wowhead geeft aan dat zowel de Daily's in Dread Wastes als de start quest evenveel XP (16.690xp) geven. Dus als je zo 25 quests kan inleveren dan tikt het dus wel lekker aan.
Niets is goedkoper dan je eigen mats uit je eigen garrisons te gebruiken om je profession te lvlen (zelfs vanaf skill 1 ). Iedereen heeft toegang tot mining/herb/Barn (cloth/leather) op je garrisons.

Markt voor raw mats zal redelijk inklappen, gok ik ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Derr_Hans op 10-11-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou er persoonlijk altijd wel van als ik alles op "orde" heb. Anders loop je zo achter de feiten aan, heb ik geen zin in. ;)

- characters die ik naar level 100 wil gaan brengen zo goed als allemaal op 90 hebben
- professions aanwezig bij deze alts naar 600 brengen
- MoP specifiek: de garrosh heirlooms regelen voor desbetreffende characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik ga iig de komende dagen bezig zijn met het aanmaken van mats e.d. healing flasks, mana flasks. Mss nog wat professions levelen alhoewel ik alleen koken, vissen en archeologie hoef te levelen. Ik wil iig voorlopig voldoende mats hebben voor goed te kunnen questen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben na een half jaartje pauze een maand geleden weer gaan spelen. In die tijd heb ik mijn priest, rogue en DK naar 90 geleveld (ze waren 85) en mijn monk van 25 naar 60 getild zodat ik bij de boost donderdag ook mijn professions gemaxt krijg. Op dat moment heb ik 9 level 90s en 2 level 85s (van elke class één).

Verder heb ik alle crafting professions gemaxt verspreid over die 9 karakters, en heb ik de gathering professions ook op bijna elk level 90 karakter op max. Laat maar komen die expansion. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment ben ik eigenlijk maar één ding aan het hopen, en dat is dat bol.com mijn CE woensdag verstuurt, zodat ik hem donderdag heb en ook kan beginnen met spelen. Anders wordt het vrijdag en dat zou natuurlijk wel klein beetje jammer zijn. Maar och, haast heb ik sowieso niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:33:
Ik ga iig de komende dagen bezig zijn met het aanmaken van mats e.d. healing flasks, mana flasks. Mss nog wat professions levelen alhoewel ik alleen koken, vissen en archeologie hoef te levelen. Ik wil iig voorlopig voldoende mats hebben voor goed te kunnen questen.
Jij en meerder, heb Noodle Carts voor absurde prijzen al verkocht :D
Nu is zo'n noodle cart natuurlijk makkelijk door dat je meteen 5 food stuff krijg ;)

Had een (nog steeds) grote hoeveelheid greater pandaren banquets (pvp dailies voor HP op thunder isle) en deze verkopen ook redelijk.

Flasks die ik over had uit oude guild bank (stamina, str en wat spirit) verkochten als warme broodjes :D

Heb zelf wat spul gehouden en wat Raw mats die ik gebruik voor die paar extra professions points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik snap het nooit zo, mensen die mats verzamelen om te gaan questen. Alsof alles zonder niet ook heel snel omvalt. :P Goed, ik ga meestal heel goed gegeared de expansion in (ilevel 581 deze keer) dus misschien is mijn beeld een beetje off. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Ik laat het allemaal lekker op mij afkomen. Ik wil ook wel alle Heirlooms en een shitload aan gold hebben, maar die voorbereidingstijd heb ik helaas niet.

Dus ik roei lekker met de riemen die ik heb. Lekker vanaf de eerste quest de verhaallijnen volgen. Trots zijn als Dreanei ;)

Deze expansie maar eens echt het verhaal volgen, ipv rushen :)

Garrisons? whatever feels right...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Derr_Hans schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:44:
[...]

Jij en meerder, heb Noodle Carts voor absurde prijzen al verkocht :D
Nu is zo'n noodle cart natuurlijk makkelijk door dat je meteen 5 food stuff krijg ;)

Had een (nog steeds) grote hoeveelheid greater pandaren banquets (pvp dailies voor HP op thunder isle) en deze verkopen ook redelijk.

Flasks die ik over had uit oude guild bank (stamina, str en wat spirit) verkochten als warme broodjes :D

Heb zelf wat spul gehouden en wat Raw mats die ik gebruik voor die paar extra professions points.
Ik ben Mage dus voedsel is nooit een probleem geweest. Ik ben een wandelende supermarkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

randomice schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:05:
[...]

Ik zag op reddit en WoW fora dat mensen die via bonus rolls item probeerden binnen te slepen ook na een aantal kills nog een runestone kregen .Daarna hebben die mensen die stones proberen te farmen en de uitkomst was dat de boss kan de gehele week 1 stone dropen dus je kan 8/8 via SoO krijgen . Werkt niet in ToT

Schaamteloos copy/p[aste uit reddit:

http://i.imgur.com/sy05j4q.jpg From my own experience, it seems like the rules are:

1) You can re-do bosses on different difficulties and get legendary items if they did not drop one on the other difficulty/ies.

2) You can re-do bosses on at least Normal and get legendary items even if they are not lootable/did not drop loot otherwise.

Things I have not personally confirmed:

1) Getting multiple legendary items from the same boss.

2) Getting legendary items from ToT bosses across multiple attempts. General consensus is that the repeat attempts for more legendary items only works on SoO. I personally am not running multiple ToTs to find out.

3) If LFR is "farmable".

So at the very least it seems like there are 9 guaranteed ones you can get per week (8 from SoO wings 1 + 2, Lei-shen). Good luck.
Hm, wel alleen op Normal ipv LFR? Dat is wel jammer, lastiger om een nuttige groep bij elkaar te krijgen. Maar alsnog eens proberen vanavond :)

Over het hoarden van mats voor WoD, ik heb een paar weken terug juist al mijn MoP-spul verkocht voordat het minder waard word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waywaith schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:49:
Deze expansie maar eens echt het verhaal volgen, ipv rushen :)
Dat heb ik ook. Alle eerdere expansions vanaf WotLK tot en met MoP heb ik gerusht om zo snel mogelijk raidklaar te zijn. Dat betekende een weekje vrij nemen na de release date en vanaf 12 uur 's nachts op eten en toiletpauzes na aan één stuk door spelen tot ik max level was (duurde meestal zo'n 24-30 uur). Daarna fanatiek even Glory of the [...] Hero halen en tegen de tijd dat ik daarmee klaar was werd er weer geraid. Deze keer ben ik al mijn raiders verloren omdat er eerst twee tegelijk stopten omdat ze geen zin meer hadden in raiden toen ik nog maar 11 spelers had in totaal en daarna alle raiders samen met die twee transferden naar horde....waar ze weer gingen raiden. 8)7 Nu ik dus een social guild heb in plaats van een raiding guild heb ik geen verantwoordelijkheden meer als leider anders dan dat het gezellig blijft in de guild, dus ik kan het ook eens wat rustiger aan doen en daadwerkelijk quest texts lezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 19:44
Ik ben nog nooit zo slecht voorbereid voor een expansion. Mijn paladin is gisteren eindelijk 90 geworden. Ik hoop voor de release van WoD alle professions op al mijn characters te kunnen maxen. Mijn warrior is geboost en heeft dus al twee professions op 600, mijn mage heeft nog steeds 2 professions op 450, die moeten nog een stukje. Mijn paladin wordt mijn farm character, daar moet ik zsm mining en herbing op gaan levelen, gelukkig gaat dat super snel tegenwoordig:)

Verder hoop ik met een paar runs door Timeless Isle een beetje aardige gear bij elkaar te verzamelen. Ik twijfel overigens weer of ik mijn warrior of mijn paladin main moet maken voor WoD. Ik heb vorige week even geraid op mijn warrior als dps, maar dat is redelijk saai naar mijn mening. Met mijn paladin daarintegen is het één groot proc-feest. Ik verwacht grotendeels te gaan tanken in WoD... wat een dilemma weer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:48:
Ik snap het nooit zo, mensen die mats verzamelen om te gaan questen. Alsof alles zonder niet ook heel snel omvalt. :P Goed, ik ga meestal heel goed gegeared de expansion in (ilevel 581 deze keer) dus misschien is mijn beeld een beetje off. :P
Ook nooit gedaan, alleen wat ik overhield om uiteindelijk vergeten te gebruiken tijdens lvlen om vervolgens aan een vendor te verkopen.

Enigste wat ik nu wel mee bezig ben qua voorbereiding, de bag space van de classes die ik echt ga spelen in WoD verhoogen met Royal Satchels. Dit waren over het algemeen een mix van netherweave en frostweave bags die ik met alt prof lvl'ng gemaakt heb dus redelijk wat ruimte extra nu op mijn main chars.

Heb ook pas 3 weken ofzo de patern voor royal satchels en pas sinds 6.0.2 echt begonnen met het maken van die dingen vanwege de mote of harmony change ondertussen dus 10 gemaakt met alleen tillers farm en wat spirit of harmony die gedoneerd waren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Chakotay schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:53:
[...]

Hm, wel alleen op Normal ipv LFR? Dat is wel jammer, lastiger om een nuttige groep bij elkaar te krijgen. Maar alsnog eens proberen vanavond :)

Over het hoarden van mats voor WoD, ik heb een paar weken terug juist al mijn MoP-spul verkocht voordat het minder waard word :P
Ik kreeg die laatste uit LFR na 4 keer , eerst 3 keer op normal gedaan. Via die LFR siege kan je makkelijk zien bij welke boss een groep is, gewoon 1 zoeken en na de boss leaven en andere zoeken als de stone niet gedropped is

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal Satchels zijn heerlijk :-)

NIW, ik ga eerst mijn monk levelen (ilevel 571 healing, 562 dps) En heb daarvoor een hele lading flasks en food buffs over, die gaan gewoon in de tassen, maar ervoor farmen doe ik zeker niet meer.

Iedereen zal inmiddels gemerkt hebben dat quest items niet meer in je tas komen, dus met 4 royal satchels kan je heel lang zonder in een stad te komen door. Ik level vooralsnog alleen mijn gathering professions en dump alles in de crafting bank. Dan kan ik daarna rustig kiijken wat ik nog tekort kom.

Ik maak mij overigens niet zo'n zorgen dat gathering professions niets meer waard zijn straks. De garisson levert mats veel te langzaam voor iemand die actief is met zijn crafting profession. Je hebt dus altij beide nodig, of je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Derr_Hans schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:00:
[...]

Heb ook pas 3 weken ofzo de patern voor royal satchels en pas sinds 6.0.2 echt begonnen met het maken van die dingen vanwege de mote of harmony change ondertussen dus 10 gemaakt met alleen tillers farm en wat spirit of harmony die gedoneerd waren :D
Mote of Harmony change?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:52
ze zijn niet meer soulbound ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zoals Wognummer al zei, niet meer soulbound.

heb 11 alts met exalted Tillers, en 2 alts doen cloth.
Ik maak 6 silk cloth per dag wat erg handig is ;)

Heb zo'n 60 spirit of harmony (totaal van 2 mensen) gedoneerd gekregen wat ook handig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 22:44
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:18:
Royal Satchels zijn heerlijk :-)

NIW, ik ga eerst mijn monk levelen (ilevel 571 healing, 562 dps) En heb daarvoor een hele lading flasks en food buffs over, die gaan gewoon in de tassen, maar ervoor farmen doe ik zeker niet meer.

Iedereen zal inmiddels gemerkt hebben dat quest items niet meer in je tas komen, dus met 4 royal satchels kan je heel lang zonder in een stad te komen door. Ik level vooralsnog alleen mijn gathering professions en dump alles in de crafting bank. Dan kan ik daarna rustig kiijken wat ik nog tekort kom.

Ik maak mij overigens niet zo'n zorgen dat gathering professions niets meer waard zijn straks. De garisson levert mats veel te langzaam voor iemand die actief is met zijn crafting profession. Je hebt dus altij beide nodig, of je moet kopen.
Satchels zijn idd erg lekker, ook leuk om geld te verdienen, dit zal ook wel zo blijven vermoed ik, aangezien de 30 slotters flink wat mats nodig hebben, en de 28 slotters vanuit WoD zijn unique, en 2200g... Zolang ik de raw mats kan blijven kopen voor een leuke prijs, ga ik geen moeite doen om ze op mn farm te planten zodra WoD uit is. Het enige waar ik motes voor zou willen gebruiken zijn de profession recipes momenteel, aangezien ik daar nog een heleboel van mis op mn alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ik zie ze regelmatig voor veel geld verhandeld worden. Wat is een gangbare prijs als ik zelf 720 Windwool Cloth en 360 Mote of Harmony naar de tafel breng? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Ik heb HEEEEEEEL veel spirit of harmonys te koop :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:05:
Ik heb HEEEEEEEL veel spirit of harmonys te koop :)
Ik heb ze gisteren allemaal gespendeerd. Had m'n shaman naar level 90 gekregen en deze heeft mining en JCing als professions. Toen ik eenmaal JCing op max level had, heb ik alle harmonies gebruikt om de recipes te discoveren... en dat zijn er 64... maal 3 spirits... Tel uit m'n verlies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Prx schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:04:
Ik zie ze regelmatig voor veel geld verhandeld worden. Wat is een gangbare prijs als ik zelf 720 Windwool Cloth en 360 Mote of Harmony naar de tafel breng? :o
Op mijn realm zat een gast ze weken lang te kopen voor ongeveer 50g per stuk (the spirit of harmony).
Ik hoorde via via dat hij dacht er rijk mee te worden nadat WOD komt omdat iedereen ze volgens hem nodig zou hebben.
Hij zou er nu een paar duizend hebben en ik weet dat hij ze alweer zit te verkopen voor ongeveer 30g per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ach, ik heb onlangs een hoop Frost Orbs gekocht van onder de 10g, omzetten naar eternal fire en verkopen voor 50g, aanschaf van de orbs heb ik er al uit met het verkopen van 8van die eternal fire's heb er nog 32 te verkopen voor pure winst..

Die spirits gaan voor +40g weg op defias, dat is een hoop goud die ik bespaar voor het maken van Royal Satchels die 12 silk cloth nodig heeft door het met tillers te farmen.. (x3 = 36 spirits voor 1 bag en de costen van windwool cloth)

Tenzij ik 12 dagen over 1 bag wil doen.

[ Voor 71% gewijzigd door Derr_Hans op 10-11-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer eens inloggen, het hele weekend geen tijd gehad ;(. Ga denk ik verder met de profs op mijn verse lvl90 Warrior, of mijn lvl83 Priest verder omhoog schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Derr_Hans schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:11:
Ach, ik heb een hoop Frost Orbs gekocht van onder de 10g, omzetten naar eternal fire en verkopen voor 50g ;)
heb ik ook lang gedaan en ze ook voor andere dingen gebruikt.

Maar ik heb zelf het gevoel dat veel mensen zich verkijken op de Spirits of Harmony. Ik weet dat diverse mensen op mijn realm een paar duizend in hun bank hebben en ze zitten ze gewoon nog steeds voor 50 tot 70g per stuk te kopen.

Ze denken dat ze de spirits met flinke winst kunnen verkopen aan mensen die professions opnieuw lvln.
Dat je de lvls waar nu Spirits voor nodig zijn in WOD gewoon met WOD mats kunt doen willen ze gewoon niet begrijpen.
En met de prijzen die hun moeten vangen om winst te maken op hun Spirits zullen de WOD mats denk ik goedkoper zijn.

De spirits zullen nog heel lang interessant zijn voor mensen die bags en mounts willen verkopen. Maar hun zullen alleen de spirits gebruiken als deze goedkoper zijn dan de alternatieve mats en juist daar gaan veel handelaren de mist in. Ze denken niet goed na en realiseren zich niet dat er een alternatief is voor de Spirits en als deze goedkoper is dan koop je dus geen spirits.

Daarnaast hebben de meeste mensen die bags en mounts verkopen zelf al een flinke voorraad spirits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

ye-roon schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:00:
[...]

Je kan je shammy ook levelen als healer/elemental met de staff. Zelfde geld voor Boomkin dps op de druid :)

Ik ben gister mee geweest met heroic groepje, hopelijk woensdag ff afmaken tot garry. Voor de boog. Misschien vandaag nog ff kijken voor een evt boost (lolololol op sylvanas horde succes lolololol) op me mage/shammy. Het liefst heb ik nog een 1h axe. Ik heb geen str characers op level 90. Dus 2h Axe kan ik op me buikschrijven denk ik, tenzei heroic garrosh me mijn gegarandeerde heirloom geeft, en daarna als loot een andere :p
Op zich wel lol gehad. Beetje sloppy raid het wel. Te veel dooien wat mij betreft. Maar wij stappen net HC in met deze groep. Zie je graag woensdag. :)

@deadsy

Ja ik heb ook nog een boel MoP enchant materiaal liggen. Geen idee of dat ergens volgend jaar nog wat gaat opleveren. Maar als ik zo de WoD leveling zie zal dat niet het geval zijn ben ik bang.

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 10-11-2014 14:40 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloth is op Grim Batol goedkoop, spirits zijn duur. Tot voor kort haalde ik uit spelen genoeg spirits om iedere week mijn cloth op te maken met de Cooldown en de spirits. Sinds 6.0 speel ik niet meer genoeg om de spirits te krijgen en ik heb daardoor nu een twee weken voorraad cloth.

Ik zit nu naar de AH te kijken voor goedkope cloth en gebruik mijn farms voor de spirits. Bags gaan nu voor zon 2400G over de toonbank op goede dagen, dat zal straks dan iets minder dan 2200G zijn. Dat is makkelijk verdient straks door gewoon cloth te kopen en twee alts iedere dag songbell te laten planten. Challenge mode portal naar brewery gaat druk gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
GrazendeKoe schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:20:
Ik heb een vraag over een macro. Ik wil graag shred voor catform en mangle voor bearform op één knop binden. Ik heb nu dit gemaakt:

#showtooltip
/cast [stance:1] Mangle; Mangle
/cast [stance:2] Shred; Shred

Hij blijft alleen zeggen dat ik hele tijd in bearform zit. Wat doe ik fout?
Die ; is in programmeer jargon een "else" . Dus die eerste regel is eigenlijk "Als je in Bear form zit doe Mangle, anders doe Mangle." En omdat Mangle niet kan buiten bear form stopt de macro.

Dus gewoon weghalen die ; en wat er achter staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Heeft iemand een idee van de grootte van de bags in WoD? Ik loop nog steeds met 22 slot bags rond op mijn main.....
Die royal satchels lijken me wel interessant, maar kan me geen 1,5-2k per bag mezelf veroorloven (heb maar 10k op mijn char)...... Misschien door iemand laten craften?

Iemand nog andere ideeen om goedkoop grotere bags te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag het hopen van wel en dat er iets van een kledingkast komt.

Bagspace i must have >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel317
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Voor het geval het nog niet gezegd is; MediaMarkt Den Haag heeft (helaas) geen nachtopening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Squishie schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:38:
Heeft iemand een idee van de grootte van de bags in WoD? Ik loop nog steeds met 22 slot bags rond op mijn main.....
Die royal satchels lijken me wel interessant, maar kan me geen 1,5-2k per bag mezelf veroorloven (heb maar 10k op mijn char)...... Misschien door iemand laten craften?
Nu Harmonies blijkbaar niet meer BoP zijn kun je zelf de mats verzamelen en iemand anders vragen bags te maken.

Ik denk niet dat er nieuwe, grotere bags komen in WoD. Niet nu ze ook nog eens je void storage verdubbeld hebben, een reagent bank hebben toegevoegd en de stack sizes van veel reagents hebben verhoogd van 20 naar 200. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
NMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:42:
[...]
Ik denk niet dat er nieuwe, grotere bags komen in WoD.
wrong: 30 slots incoming http://wod.wowhead.com/item=114821

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:42:
[...]

Nu Harmonies blijkbaar niet meer BoP zijn kun je zelf de mats verzamelen en iemand anders vragen bags te maken.

Ik denk niet dat er nieuwe, grotere bags komen in WoD. Niet nu ze ook nog eens je void storage verdubbeld hebben, een reagent bank hebben toegevoegd en de stack sizes van veel reagents hebben verhoogd van 20 naar 200. ;)
En ook die zitten allemaal al vol :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Marcel317 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:41:
Voor het geval het nog niet gezegd is; MediaMarkt Den Haag heeft (helaas) geen nachtopening.
Gamemania Leiden ook niet, is er ergens wel een nachtopening? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeQ99
  • Laatst online: 12-08 10:38
Cambrium91 schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:54:
[...]

Gamemania Leiden ook niet, is er ergens wel een nachtopening? :o
Ik kan er niks over vinden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tas wordt peperduur gezien de mats en de tijd om die te verzamelen, de 28 slot bag is zoals eerder gezegd unique, de Royal Satchels blijven nog wel even het beste wat je zonder te veel moeite kan verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:01:
[...]

Die tas wordt peperduur gezien de mats en de tijd om die te verzamelen, de 28 slot bag is zoals eerder gezegd unique, de Royal Satchels blijven nog wel even het beste wat je zonder te veel moeite kan verkrijgen.
En datzelfde cloth kunnen de tailors ook gebruiken voor cloth armor of voor de nieuwe mount.

Dus voor die paar extra slots mag je aan het begin een premium betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
GrazendeKoe schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:03:
Ik speel nu weer sinds een paar dagen en wat is er veel veranderd zeg..

Ik ga nu proberen wat moeilijks uit te leggen (denk ik). Ik heb dus feral en resto spec. Nu is het zo dat ik dominos action bars gebruik. Ik orden spells altijd zo dat de "soortgelijke" bij elkaar staan. Dus healing spells bij elkaar, cc-spells bij elkaar, shapeshift vormen bij elkaar etc. Dat doe ik bij mijn feral spec net zo.

Nu kun je alleen geen keybinds afhankelijk maken van je spec. De keybinds zijn zo als het is en dat vind ik jammer. Dit zorgt er voor dat ik voor mijn tweede spec eigenlijk mijn spells niet kan ordenen. Is er een addon dat je je keybinds ook afhankelijk kan maken van je spec?
Is het niet makkelijker om je actionbar te verwisselen per spec? dan behoud je per spell slot je key binds.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een goede vraag zeg, ik zit daar namelijk ook best vaak mee te knoeien haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Nee, je kan als het goed is per spec een aparte action bar hebben. Ik weet dat het met elvui kan iig.

Dus als ik switch van spec dan heb ik een gevulde actionbar met de skills die bij die spec horen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Pagina: 1 ... 17 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.