-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]
http://www.tukui.org/dl.php
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Rest heb ik gewoon mouse over macros.
--
Bartender 4 (wat ook in elvUI zit geloof ik) veranderd je bars met je spec, dit doet de default actionbar van blizz ook. Als je dus van resto naar feral respec tijdens een raid of zo dan veranderd je bars naar je feral setup.
Dus je zou je bars voor 2 specs moeten maken.
--
Drop je een spec om een andere spec te nemen, bijv. Resto/Feral naar Resto/boomkin dan zal zou je de knopen voor je boomkin spec aan moeten passen naar je boomkin spells.
Wil je weer naar Resto/feral op een gegeven moment, dan zal je toch echt weer je knopjes in moeten stellen.
Er is maar 1 oplossing voor dit, Action Bar Saver, deze slaat jou keybinds op voor een bepaalde spec met een simpele commando
/abs save feral
wil je weer terug naar je feral setup /abs restore feral
Addon is ideaal voor meerdere alts die de zelfde class heeft
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Hoe dan? Ik heb wel dual profiles, maar keybindings switchen niet mee.Verderf schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:29:
Doet elvui dacht ik ook, helemaal gek op die addon :3
http://www.tukui.org/dl.php
Ik gebruik profiles: keybindings /kps load spec
Als ik Fire ben heb ik andere bar dan Frost.
Maar je wisselt toch niet van bindings op dezelfde bar?
Verwijderd
Beetje kort door de bocht niet? Ik ben er ook niet weg van, maar als je geen zin/tijd hebt om allerlei addons met de hand in te stellen is het wel ok.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Heb ik toch men Heirloom dagger voor WoD.
Wat is het probleem met Elvui ? Vind het anders wel handig en makkelijk te gebruiken, zeker omdat ik geen zin heb om allemaal addons te downloaden en in te moeten stellen. Just my two cents
Rupsen, Rapsen.
Met WoD launch aanstaande ben ik voorlopig wel bezig met het levelen van mijn main en deze te gearen voor de aanstaande Mythic raids met het guild waar ik in zit. Echter..
Zodra deze fase voorbij is en ik niet meer zo veel tijd in mijn main hoef te steken buiten raids om wil ik graag een alt levelen op een server waar ook andere tweakers zijn. Welke server/faction is hier het meest geschikt voor? Gaat niet zo zeer om raiden, daar ben ik al in voorzien, wil gewoon in een chille sfeer een extra altje levelen ter zijner tijd
Niks miss mee snap ook niet wat er scrub aan is maar goed
Iedereen zijn smaak hè, houdt daar rekening mee. Verder heeft bovenstaande post niet echt toegevoegde waarde aan het WoW forum en voor mijn gevoel heb je dit alleen gepost om reacties uit te lokken (correct me if I'm wrong).
OT: Ik ben benieuwd hoe Silvermoon zich gaat uithouden qua queues op release date.. Nu al meermalen een queue gehad terwijl WoD nog een paar dagen weg is. Met de release van MoP moest je vóór 4 uur inloggen, anders kon je het de rest van de avond wel vergeten. Gelukkig hebben ze toentertijd wel aangepast dat als je disconnect en uitlogt je ongeveer 5 minuten de tijd hebt om er weer in te komen. Menig maal een DC gehad terwijl ik in een dungeon of raid zat, wat was ik toen blij dat ik er direct weer in kon
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Merk wel dat zeker in het begin het hele 'geek' fenomeen nogal erg onderdrukt is in mijn omgeving. nog steeds wel denk ik. En als je dat zo ziet met al die mensen merk je dat het ook heel anders kan en daar heb ik respect voor! En stiekem ben ik daar best jaloers op.
Nu komt straks warlords of Draenor en ik ga daar wel weer gewoon uren in steken waarvan ik geen spijt ga krijgen.
Ik ben zelf wel erg benieuwd hoe dat garrison zich nou uitpakt, en kan iemand mij alsjeblieft vertellen waarom ik skills mis bij mijn Blood DK en wat nou de beste spell combinatie is.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Ligt het trouwens aan mij of is Flurry of Xuen van de melee-dps versie extreem overpowered? Dat doet meteen een flink percentage van mijn dps O_o
[ Voor 18% gewijzigd door Chakotay op 11-11-2014 09:06 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Het valt opzich wel mee wat je als Blood DK mist, maar de guide van Icy Veins is behoorlijk duidelijk voor wat betreft de spells/rotation/cooldowns etc. De speelstijl is wat anders dan voorheen, maar daar wen je snel genoeg aan.weszz schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:50:
Ik ben zelf wel erg benieuwd hoe dat garrison zich nou uitpakt, en kan iemand mij alsjeblieft vertellen waarom ik skills mis bij mijn Blood DK en wat nou de beste spell combinatie is.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Staat alles over je class/ rotaties etc. bij.weszz schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:50:
http://www.noxxic.com
Of bij http://www.icy-veins.com/wow/ natuurlijkFalcone schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:11:
[...]
Staat alles over je class/ rotaties etc. bij.
http://www.noxxic.com
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Valt mee, ilvl 556 nu incl cloak. Wel gemmed, niet geheel enchanted aangezien alles toch waardeloos is over een paar dagenTwylight schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:16:
Het scaled niet zo verschrikkelijk veel dus als de rest van je gear vrij slecht is zal de cloak veel dps doen ja
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Grats dude! Helemaal top!Chakotay schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:06:
Dank voor de tip van vanmiddag om een Normal Siege of Orgrimmar-run te doen voor de laaste Runestones voor de Legendary quest! Dat werkte inderdaad, na de 1e 2 bosses had ik mijn Runestones al. Daarna ook de rest van de questline gedaan, nog net gelukt om de cloak, achievements en title binnen te halen op het laatste moment
Ligt het trouwens aan mijn of is Flurry of Xuen van de melee-dps versie extreem overpowered? Dat doet meteen een flink percentage van mijn dps O_o
Ik ga me deze laatste dagen denk ik maar bezig houden met het levelen van mijn gnome monk. Ziet er awesome uit hoor, met de heirloom fists van de brawler's guild.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gister tot 2 keer toe in UBRS dat iedereen dood ging op de boss.
De druid tank soloede elke keer de boss van 50%>0%.
Deed sowieso het meeste DPS, maar ging ook nog niet dood
Zin aan!!
Werken tot 1600 /check
Redbull en Pizza eten /check
Gamen tot 2330 /check
Vrijdag repeat.
Zaterdag heledag
Zondag heledag
Woensdag ben ik ook pas laat online, hopelijk geen queue (sinds merge is de realm "full") als ik tussen 22:00 a 22:30 thuis ben.
Ben echt klaar met MoP lol
Vanavond alleen nog even die achievement halen in SoO en wellicht uitloggen en geen wow tot morgen avond. Aankomende dagen wordt het te veel wow anyways
Wil het liever spenderen aan mounts.
Die ik nadat ik exalted met august celestials werd ook erg duur vond >.<
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618443432?page=2
support
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Hmm toen ik de Q&A aan het kijken was kreeg ik niet echt de indruk dat ze dit graag wouden.Teunis schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:41:
zou al blizzcon gezegt als vraag naar is komt er misschien een 3de spec
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618443432?page=2
support
Ene kant, als ik spec wissel dan zie ik de Catedral weer eens een keer.
Andere kant, met hoe de talents nu werken dan is het onzinnig om voor spec naar de trainer te gaan.
Maar ja, speel toch vaak maar 1 spec op de meeste (hybrid) alts, dat is main spec healing op die gene die kunnen healen of tanking.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Nooit vanilla gespeeld zeker ?BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
Ik zie het graag, de 3e (en 4e voor druids) spec. Alle redenen die je tegen een 3e spec kan hebben zouden ook moeten gelden tegen de 2e. Het is zo jammer dat de drempel om wat nieuws te proberen zo hoog ligt. Het gaat totaal niet om naar de trainer te lopen en een paar gold af te tikken. Het gaat om het karwij om je talents, glyphs en actionbars in te richten voor die nieuwe spec.
Dat karwij is een non-issue met 1 simpele addon die action bars opslaat, deze kan je in en uitschakkelen wanneer je wil. De glyphs en talents zijn al zo makkelijk dat de glyphs nu zelfs gesorteerd staan op spec inplaats van alfabet.BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
Ik zie het graag, de 3e (en 4e voor druids) spec. Alle redenen die je tegen een 3e spec kan hebben zouden ook moeten gelden tegen de 2e. Het is zo jammer dat de drempel om wat nieuws te proberen zo hoog ligt. Het gaat totaal niet om naar de trainer te lopen en een paar gold af te tikken. Het gaat om het karwij om je talents, glyphs en actionbars in te richten voor die nieuwe spec.
Inderdaad 40man en 5min buff's en 3 palladin's die buff's moesten bespreken wie wat deed >.<
Single target wel te verstaan
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 11-11-2014 10:28 ]
Verwijderd
En een uur CD op rebirth, de heals wat alleen voor je eigen group werkte ipv raidwide etc.. Heerlijk was het tochMektheb schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:28:
[...]
Inderdaad 40man en 5min buff's en 3 palladin's die buff's moesten bespreken wie wat deed >.<
Kan er wel om lachen ja, en het was ook wel echt je 1e ervaring en dat blijft toch een roze brilVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:29:
[...]
En een uur CD op rebirth, de heals wat alleen voor je eigen group werkte ipv raidwide etc.. Heerlijk was het toch
Kon het na patch 6.0 niet meer vinden met mijn Arms warrior en Fury is niet mijn ding.
Kan niet wachten op Galdiator stance, jammer dat het een lvl100 talent is
[ Voor 18% gewijzigd door Iusedto op 11-11-2014 10:31 ]
FUMES et CARNES
Ik doelde op het respeccen. 200gold per keer betalen, 51 talents goedzetten, actionbars opnieuw vullen, en bij de volgende boss weer respeccen. Raiden was duur als shadowpriest in de tijden van NaxxramasMektheb schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:28:
[...]
En dan 1 keer verkeerd klikken waardoor je een puntje te veel in een talent stopte... Kon je twee keer dokkenpryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:36:
[...]
Ik doelde op het respeccen. 200gold per keer betalen, 51 talents goedzetten, actionbars opnieuw vullen, en bij de volgende boss weer respeccen. Raiden was duur als shadowpriest in de tijden van Naxxramas
Tri-spec zou er wat mij betreft mogen komen, maar het gaat niets veranderen aan het tekort aan tanks en / of healers. Het is redelijk naief als je denkt dat het beetje werk van een spec maken mensen weerhoudt om die rollen te gaan spelen.
Wel denk ik dat er ook nadelen aan tri-spec zitten. Met een enkele spec had je meer gevoel dat je character ergens echt goed in was; dit was 'zijn ding'. Met dual spec wordt een character al meer een alles-kunner. Je kunt je afvragen hoe ver je daarmee door kunt gaan, voordat characters hun unieke karakter verliezen.
Als je het heel ver door trekt, kun je jezelf afvragen waarom je uberhaupt nog rollen zou willen. Veel makkelijker toch als iedereen alles kan (schade doen, schade opnemen, healen) zonder dat daar extra 'gedoe' (spec wisselen) voor nodig is. GW2 heeft echter laten zien dat die formule ook niet altijd en succes is.
[ Voor 48% gewijzigd door Morrar op 11-11-2014 10:43 ]
Weet jij toevallig wat nou het plan is vanavond? Er staan een hoop vraagtekens bij het event ^^Derr_Hans schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:37:
Vanavond alleen nog even die achievement halen in SoO en wellicht uitloggen en geen wow tot morgen avond. Aankomende dagen wordt het te veel wow anyways
Anywho, ik heb mijn reguliere vrije dag morgen gewisseld met vrijdag zodat ik kan (hopelijk) kan levelen. Al afgesproken met 2 guildies en mijn vriend om in ieder geval samen te levelen op vrijdag. Ik verwacht dat er een hoop anderen online zijn, dus ik heb het vermoeden dat het sowieso met meer mensen levelen wordt. Wellicht toch ook skype maar openzetten en met een hele meute al ouwehoerend naar de 100. Omdat ik nog 2 dagen over heb, heb ik deze maar op maandag en dinsdag ingezet waarmee ik tot en met volgende week woensdag rustig de tijd heb om WoD te ontdekken.
Idd.
Dat was om 19:00 inloggen en mage respeccen naar frost.
Raidfood grinden, flasks kopen of grinden nog even een normal dungeon draaien.
om 20:30 respeccen en alvast naar de raid instance toe gaan met de flightmaster en groundmount
21:00 was dan start raiden
Respec was gecapped op 50 afaikpryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:36:
[...]
Ik doelde op het respeccen. 200gold per keer betalen, 51 talents goedzetten, actionbars opnieuw vullen, en bij de volgende boss weer respeccen. Raiden was duur als shadowpriest in de tijden van Naxxramas
Maar toch was dat met 3x per week raiden 300g en dan nog de repaircosts.

[ Voor 34% gewijzigd door Rmg op 11-11-2014 10:47 ]
Én toch had 't watMorrar schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:38:
[...]
En dan 1 keer verkeerd klikken waardoor je een puntje te veel in een talent stopte... Kon je twee keer dokken
Ja ja dat was het vanilla WoW waar iedereen zo naar terug verlangt
Maar serieus, wat ik het meeste mis, is de (un)balance in PvP, en de worldPvP zoals die was. Ik heb zo ontzettend veel uren doorgebracht in Searing Gorge, Tyrs' hand, en Sorrow Hill. Heerlijk. Sinds de komst van de flying mounts is dat echt naar de klote gegaan. Blij dat dit in WoD nog even achter de hand gehouden wordt.
Het feit dat je (makkelijk) kon winnen als level 55 van een (gegearde) lvl 60, als je maar goed genoeg was. Moet je nu eens proberen om als lvl 89 tegen een (undergeared) lvl 90 te spelen. Hoe goed je ook bent, je legt het gewoon af.
Had gehoopt de Spoils achievement te halen, in iig ga ik vanuitMik! schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:38:
[...]
Weet jij toevallig wat nou het plan is vanavond? Er staan een hoop vraagtekens bij het event ^^
Neem aan als ik spoils opnieuw kill met een andere corpse te klikken dat ik die ook krijg
Zo niet, dan geen idee wat te doen ^^
Ik heb Vanilla wel gespeeld. Ik was een hunter, dus ik had genoeg aan de enige spec die boeide: Tranq shot spec.Rmg schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:41:
[...]
Idd.
Dat was om 19:00 inloggen en mage respeccen naar frost.
Raidfood grinden, flasks kopen of grinden nog even een normal dungeon draaien.
om 20:30 respeccen en alvast naar de raid instance toe gaan met de flightmaster en groundmount
21:00 was dan start raiden
Over de vliegende mounts; tja dat blijft een punt van discussie. Ik word persoonlijk wel een beetje moe van iedere uitbreiding een excuus om vliegende mounts aan de grond te houden... Voor PVP zou ik dan liever een andere oplossing zien (PVP item waarmee je iemand kunt dismounten?).
Dit ging alleen in TBC er heel snel uit omdat je in de lucht gesheept werd en daarna hard dood viel
Tranq shot was een spell die dropte als boek, dat was geen specBlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:47:
[...]
Ik heb Vanilla wel gespeeld. Ik was een hunter, dus ik had genoeg aan de enige spec die boeide: Tranq shot spec.
De balans was echt naar de klote ja. Als rogue kon je een mage oneshotten met ambush. Toen Sco (de MT van Method, destijds nog op Sylvanas) Might of Menethil uit Naxxramas had, was het helemaal feest. Warriors werden hier ook door ge-oneshot. Maar het was zo heerlijk spelen, ook al was het zo unbalanced.Morrar schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:47:
Ik ben geen PVPer, maar ik dacht dat de balans in Vanilla behoorlijk ruk was toch? Mensen met BWL epics die in BGs alles omlegden zonder moeite, dat soort zaken. Volgens mij juist de reden waarom er aparte PVP gear is gekomen.
Over de vliegende mounts; tja dat blijft een punt van discussie. Ik wordt persoonlijk wel erg moe van iedere uitbreiding een excuus om vliegende mounts aan de grond te houden... Voor PVP zou ik dan liever een andere oplossing zien (PVP item waarmee je iemand kunt dismounten?).
Het feit dat je nu geen 1v1 kan winnen zonder alle cooldowns zegt al zat.
Maar gear zei lang niet alles. Kijk maar eens naar Vurtne. Die gebruikte veel hulpmiddelen buiten zijn class om (engineering bombs; volgens mij heeft NIEMAND die ooit nog gebruikt na de launch van TBC, omdat ze een 3sec cast hebben voor een 3sec stun, waarbij je stil moet staan om te casten).
Wat dacht je van Blastwave en WOTLK (naxrammas entrance). Dat was pas geniaal!Mektheb schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:51:
Zoals we al konden dus, mage sheep
Dit ging alleen in TBC er heel snel uit omdat je in de lucht gesheept werd en daarna hard dood viel
Dat was juist leukph4nt0m schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
[...]
Wat dacht je van Blastwave en WOTLK (naxrammas entrance). Dat was pas geniaal!
Mijn sarcasme kwam niet goed aan geloof ikpryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
[...]
Tranq shot was een spell die dropte als boek, dat was geen spec
Nee ik zat ook al te staren zo van wat lult die BlackMage hahaBlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:56:
[...]
Mijn sarcasme kwam niet goed aan geloof ik
Verwijderd
Ik heb zelf nog een tijd op een private server (60) gespeeld, waarop alles live werd gezet hoe het ook in vanilla was (met wat kleine aanpassingen aan bugs). Heb een jaar lang heerlijk geraid met wat australiers, waarin ik ook echt nog veel heb mogen beleven.
Nu moet ik wel erbij zeggen dat alle ervaring wat ik tot noch toe heb gekregen door het jarenlange spelen van WoW zeker toedoet aan die vanilla ervaring, het ging stukken beter als de 'echte' vanilla
Full Arena geared incl shoulders enz, dan kon je gewoon bijna niet dood >.<
Pom Pyro was toch de shit hoor ;)!
*needs skill lvl Mione
YouTube: Solo: Garrosh Hellscream :)
[ Voor 34% gewijzigd door Derr_Hans op 11-11-2014 11:10 ]
Inderdaad leuk mee gespeeldFalcone schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:07:
YouTube: Level 60 PoM Pyro Mage, Double Trinket - Joink PvP video (Vanilla WoW)
Windfury sloeg nergens op toen
[ Voor 22% gewijzigd door xavento op 11-11-2014 11:24 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Of ik nou 5min eerder of later begin met levelen zal ook wel niet uit maken
Edit:
Lol, auto-attack op "1" in je hotbar.xavento schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:
Hmm laten we maar niet beginnen over shamans met hand of ragnaros -_-
[video]
[ Voor 32% gewijzigd door EG Mike op 11-11-2014 11:25 ]
Heb je alle items dan ? want het is toch niet 1 ding die je moet maar meerdere keren ?pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:24:
Trouwens, ik zit even te denken, ik ga bij de WoD release om 24.00u eens eindelijk die Gurubashi Arena trinket halen, dan zal het wel rustig zijn. Maar then again, Ik zit op een hele drukke realm, waar er altijd wel een of andere eikel met hetzelfde idee zal zitten.
Of ik nou 5min eerder of later begin met levelen zal ook wel niet uit maken
Edit:
[...]
Lol, auto-attack op "1" in je hotbar.
Verwijderd
Volgens mij sloeg Windfury wel ergens op, en heeeeeel hardxavento schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:
Hmm laten we maar niet beginnen over shamans met hand of ragnaros -_-
[video]
[ Voor 4% gewijzigd door EG Mike op 11-11-2014 11:30 ]
Dat klopt ook weer ja.pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:27:
Oh, fuck ja. Je moest er 10 hebben.. Maar volgens mij zijn het twee achievements; 1 voor de eerste keer, en 1 voor 10x.
Pack rat me is
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hier ook, van alle 12 90's alles wat weg kan verkocht. Zit nu van 40k op 130k door alle toys,pets,mats en weet ik veel wat ik wel niet allemaal verkocht heb. Volgens mij heb ik nu nog ongv voor 30k op AH staan. Hopelijk als ik thuis kom is de meeste zooi verkocht.Kapoen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:38:
Met WoD in aantocht ben ik bezig aan een lente schoonmaak van al mijn bankruimtes. Dat levert best nog een aardige zakcent op aan items die kunnen gevendored worden. Toys waarvan ik x exemplaren had die nog goed zaten weggestopt, oude blauwe en epic items die ik toch echt eens moest wegkieperenIk ben zelfs al complete transmog sets tegengekomen waarvan ik vergeten was dat ik ze had.
Pack rat me is
Al waren er natuurlijk al addons die dat automatisch deden. Ik heb een tijdje AdiBags gebruikt, dat is de koning van het sorteren. Die verzamelde alles al netjes bij elkaar op armor type, equipment set en itemlevel. Maar ik heb graag een beetje meer invloed op hoe mijn bag eruit ziet dus ben weer Bagnon gaan gebruiken (in principe gewoon een addon die 1 groot bag frame maakt). En ik vind AdiBags er saai en lelijk uit zien.
Betekent alleen wel dat we de hele raidinstance weer door moeten ^^Derr_Hans schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:46:
[...]
Had gehoopt de Spoils achievement te halen, in iig ga ik vanuit
Neem aan als ik spoils opnieuw kill met een andere corpse te klikken dat ik die ook krijg
Zo niet, dan geen idee wat te doen ^^
Verder moet ik toegeven dat dit nog steeds zowat de koning van de mmorpg is, maar niet meer voor mij.
Ik zit inmiddels na 13 uur played rond de 530 itemlevel. Ik moet zeggen dat combat nog erg sloom aanvoelt en ik dus liever assasin speel.
Op level 100 ga ik ook maar eens uitvogelen of Sub te doen is voor pvE. De drie specs schijnen qua dps behoorlijk bij elkaar in de buurt te liggen, ik hoop dat dit zo blijft!
Tja ieder z'n meug natuurlijk, maar na 2 uurtjes kom je al tot een conclusie? En die is dan gebaseerd op scaling die niet goed zou zijn... WoW is geen realistische MMO qua graphics, dat was je hopelijk toch al wel bekend. Het gaat sowieso meer om gameplay dan om graphics bij Blizzard games en dan is 2 uurtjes wat kort om die goed te testen.SideShow schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:06:
Met mn "7 free days" heb ik een uurtje of 2 gespeeld... mja ik zal niet terugkeren naar WoW, maar wel volgende opmerking; volgens mij is blizzard toch een beetje aan het overdrijven met de scaling in het spel. Ik moest 10 plantjes collecten ... die planten zijn groter dan mijn human warrior. Toen begon ik er eens op te letten en echt alles in dit spel is zo van de pot gerukt kwa scaling.
Verder moet ik toegeven dat dit nog steeds zowat de koning van de mmorpg is, maar niet meer voor mij.
We spend our years as a tale that is told
Ik heb zelfs nog wat haunted memento's gevonden in mijn bags. Daarvan heb ik er een aantal verkocht uiteraardAzerox schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:40:
[...]
Hier ook, van alle 12 90's alles wat weg kan verkocht. Zit nu van 40k op 130k door alle toys,pets,mats en weet ik veel wat ik wel niet allemaal verkocht heb. Volgens mij heb ik nu nog ongv voor 30k op AH staan. Hopelijk als ik thuis kom is de meeste zooi verkocht.
Je kunt max 3 van elk type pet verzamelen; dus 3 Sinister Squaslings, 3 Bombay Cat's, etc. De limiet laat je een volledig team maken van dezelfde pets, mocht je dat willen (meestal een slecht idee).Dutchman! schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:18:
Hoe werkt dat eigenlijk met die nieuwe toy en pet interface. Ik heb best wat pets opgepikt toen ik actief speelde, en zie nu diverse dubbel, driedubbel of meer vermeld staan. Kan ik de dubbelen ongestraft releasen? Is het waard wat rares te verkopen?
Je kunt de dubbele versies releasen, maar let er wel op dat er verschillende breeds zijn. De ene breed heeft meer power, de andere meer snelheid en weer een ander meer health. Het kan handig zijn om verschillende breeds aan te houden van dezelfde pet.
Zie: http://www.warcraftpets.com/wow-pet-battles/breeds/
[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 11-11-2014 12:21 ]
Dat is dik verdienen.Kapoen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:19:
[...]
Ik heb zelfs nog wat haunted memento's gevonden in mijn bags. Daarvan heb ik er een aantal verkocht uiteraard
Die heb ik wel is voor een hoop k verkocht.
Inderdaad, en omdat er een toy komt in WoD met dezelfde naam wou ik meteen mijn stock verkopen. Ik heb geen idee of de functie van de toy gelijkaardig is om eerlijk te zijn.Mektheb schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:20:
[...]
Dat is dik verdienen.
Die heb ik wel is voor een hoop k verkocht.
Pet battles heb ik nog niet echt iets mee gedaan, ziet er naar uit dat ik wat op kan schonenMorrar schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:19:
Je kunt de dubbele versies releasen, maar let er wel op dat er verschillende breeds zijn.
Alleen van de squashling heb ik er vier rest idd maximaal drie.
We spend our years as a tale that is told
Voor normale dailies of pve battles niet echt belangrijk welke breed je heb.
Je hebt gelijk. Maar het is toch leuk om van alles het beste te hebbenDerr_Hans schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:52:
De verschillende breeds zijn alleen belangrijk als je daadwerkelijk pvp pet battles doet.
Voor normale dailies of pve battles niet echt belangrijk welke breed je heb.
Class snatcherhulkie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:16:
De kogel is door de kerk. Ik zet mijn gnome mage 'Blinkyblink' in de koelkast en ga door met mijn kersverse rogue 'groentje' (uiteraard ook een gnome!).
Ik zit inmiddels na 13 uur played rond de 530 itemlevel. Ik moet zeggen dat combat nog erg sloom aanvoelt en ik dus liever assasin speel.
Op level 100 ga ik ook maar eens uitvogelen of Sub te doen is voor pvE. De drie specs schijnen qua dps behoorlijk bij elkaar in de buurt te liggen, ik hoop dat dit zo blijft!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Aardige addon overigens voor de 'gotta catch 'em all' types (zoals ikzelf ook ben): http://www.curse.com/addons/wow/pettrackerKapoen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:58:
[...]
Je hebt gelijk. Maar het is toch leuk om van alles het beste te hebbenIk ga altijd op zoek naar de beste breeds, of ik ze nu gebruik of niet
De icoontjes op de kaart kun je overigens uitzetten om het wat overzichtelijker te maken, of je kunt zoeken naar een specifieke pet als dat nodig is.
P.S. Overigens vind ik dat ze wel erg over the top zijn gegaan met pets. Er zijn er wat mij betreft nu te veel en sommige lijken veel te veel op elkaar. Ik heb niet echt meer het overzicht en weinig pets zijn nog echt speciaal.
[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 11-11-2014 13:38 ]
Yup! Been there done that! TwiceIoramus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:27:
Geloof dat je zelfs helemaal kan levellen op pet-battles alleen.
Oprecht alleen maar doen als je een alt wilt en tegelijkertijd ook uit bent op al je pets level 25. Dat is win-win.
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 11-11-2014 14:36 ]
3 Minute mage dat was 20x per uur grappig iddFalcone schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:07:
YouTube: Level 60 PoM Pyro Mage, Double Trinket - Joink PvP video (Vanilla WoW)
de tripple hybride classes zoals palladins, monks en druids kunnen niet in de dungeon queue niet meer de keuze uit tank, healer _en_ dps,
maar enkel uit de 2 die hun main en offspec zijn
maw: zijn uw specs boomie en feral: dan kan je enkel Q als dps, en is healer/tank niet beschikbaar voor je. ben je bv WW (dps) monk met brewmaster (tank) als offspec, vergeet het dan maar om als healer de Q in te gaan.
Eindelijk iets tegen de dps'ers die op die manier de Q in gaan omdat ze te tam zijn om even lang als de rest te wachten. Nu nog forceren dat als je Q'd als je offspec je ook direct in je offspec gezet wordt zodra je binnengaat
Welcome to the League of Draven
Combinatie lijkt het snelste. Alle dungeons 1x doen voor de questen en vervolgens snel door de area's heen rammen.BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:45:
Is het niet zo dat de alternatieve manieren van levellen veel langer duren als het doen van quests? Een beetje verschil is niet zo erg, maar ik heb een aantal characters geleveld in dungeons (met Healer, practisch instant queues) en dat was voor mijn gevoel al trager dan questen terwijl ik rested XP had, laat staan wanneer dat niet zo is.
Dat je hier al post is je eerste stap terug in WoW! Welcome Back!Euphanasia schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:50:
Het jeukt zo heh om deze game weer is te proberen. but.......must..resist....
Daarnaast zijn de tactics nieuw en moeten bekend zijn.
Deed me een beetje denken aan TBC expansie.
FUMES et CARNES
Dit topic is gesloten.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.