Ik las zelfs dat de "heroics" van WoD vereisen dat je de proving ground succesvol behaald voor die rol (met een Bronze score dus). Ik heb op level 90 dat al eens geprobeerd op mijn druid (vers-van-levellen gear) en dat is nog niet zo dat je dat slapend doet. Het is zeker geen pittige taak, maar je moet wel opletten en weten wat je skills doen.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:49:
net gemerkt:
de tripple hybride classes zoals palladins, monks en druids kunnen niet in de dungeon queue niet meer de keuze uit tank, healer _en_ dps,
maar enkel uit de 2 die hun main en offspec zijn
maw: zijn uw specs boomie en feral: dan kan je enkel Q als dps, en is healer/tank niet beschikbaar voor je. ben je bv WW (dps) monk met brewmaster (tank) als offspec, vergeet het dan maar om als healer de Q in te gaan.
Eindelijk iets tegen de dps'ers die op die manier de Q in gaan omdat ze te tam zijn om even lang als de rest te wachten. Nu nog forceren dat als je Q'd als je offspec je ook direct in je offspec gezet wordt zodra je binnengaat
Dat is zeker goed niews - icm de proving grounds (SIlver) kan dan in ieder geval de basis worden gelegd voor betere groepen in dungeons.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:49:
net gemerkt:
de tripple hybride classes zoals palladins, monks en druids kunnen niet in de dungeon queue niet meer de keuze uit tank, healer _en_ dps,
maar enkel uit de 2 die hun main en offspec zijn
maw: zijn uw specs boomie en feral: dan kan je enkel Q als dps, en is healer/tank niet beschikbaar voor je. ben je bv WW (dps) monk met brewmaster (tank) als offspec, vergeet het dan maar om als healer de Q in te gaan.
Eindelijk iets tegen de dps'ers die op die manier de Q in gaan omdat ze te tam zijn om even lang als de rest te wachten. Nu nog forceren dat als je Q'd als je offspec je ook direct in je offspec gezet wordt zodra je binnengaat
Absoluut een van de betere dingen in WoD inderdaad. Ikzelf speel al 8 jaar Warlock als main, en die tank/healer silver challenge op level 90 met m'n alts was toch behoorlijk pittig. Als straks iedere speler dit moet gaan doen zal je veel en veel minder ''noobs'' krijgen.
-
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]
Via PvP wordt een lang projectIoramus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:48:
In MoP was levellen via dungeons inderdaad trager, maar voor eerdere expansies was dit niet zo dacht ik. Weet niet hoe het in WoD gaat worden, maar kan niet wachten
Yup, tenzij je een boost kunt toepassen (gekocht in de shop of via de pre-purchase).GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:58:
Als je nu een nieuwe char aanmaakt, moet je dan gewoon vanaf level 1 beginnen? Ook al heb je al een level 90?
-
[ Voor 111% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]
Verwijderd
P{rettig straks in WoD, maar rete irritant nu. Ik heb een mistweaver met windwalker offspec en queuede eigenlijk altijd als tank om valor points te cappen.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:49:
Geen enkel probleem, aangezien ik de meeste heroics gewoon kon solo-en als ik voorzichtig pullde en met de extra 3 dps en een healer was het al helemaal easy mode. Dat ik geen agro hield boeide ook niet, mijn aoe heals van het fistweaven waren genoeg, meestal ging de healer juist naar dps offspec omdat die zich verveelde.
Dat was met 6.0 dus subiet afgelopen
silver rating op proving ground is nodig als je via LFD een HC dungeon in wilt geraken.BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:53:
[...]
Ik las zelfs dat de "heroics" van WoD vereisen dat je de proving ground succesvol behaald voor die rol (met een Bronze score dus). Ik heb op level 90 dat al eens geprobeerd op mijn druid (vers-van-levellen gear) en dat is nog niet zo dat je dat slapend doet. Het is zeker geen pittige taak, maar je moet wel opletten en weten wat je skills doen.
(op de spec waarmee je de Q in wilt geraken - dus silver als dps is niet voldoende om als healer HC binnen te wandelen)
Met pre-made groep (guildies, vrienden,...) is het niet nodig.
als druid - probeer het als cat - dps is dps - of ga op zoek naar wat trinkets met korte on use (die van ToT)
voor 6.0 was het echt rot om ook maar inde buurt te komen van de hast cap door de resaling
toen heb ik er speciaal een setje voor gemaakt - ondertussen is die al na DE als sha crystals verkocht
ik spamde wel een hc dungeons in MoP met een guildie op zijn boomie:Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:02:
[...]
P{rettig straks in WoD, maar rete irritant nu. Ik heb een mistweaver met windwalker offspec en queuede eigenlijk altijd als tank om valor points te cappen.
Geen enkel probleem, aangezien ik de meeste heroics gewoon kon solo-en als ik voorzichtig pullde en met de extra 3 dps en een healer was het al helemaal easy mode. Dat ik geen agro hield boeide ook niet, mijn aoe heals van het fistweaven waren genoeg, meestal ging de healer juist naar dps offspec omdat die zich verveelde.
Dat was met 6.0 dus subiet afgelopen
ik tank hij healer... beiden nog steeds boomie, maar ik was toen 580, hij 585, (ondertussen 584 en 587), en we kunnen dat nog steeds doen, omdat we resp. tank/healer offspec hebben,
Aggro was geen probleem, omdat alles neerlag voordat iemand aggro van ons kon plukken
(die goede 5.4.8-tijd waar je nog +1M dps bursts kon doen)
maar ik zie dit vooral positief in voor het levellen, zowel voor WoD als oude content, maar ook in LFR is dat verdomd handig.
Ja, ik ben van het principe - vooral in LFR - "hoe goed je ook denkt te zijn, als je wilt dps'en ga je schoon in de Q staan als dps, net als al de rest - uwe 588 gear of Garrosh AotC telt hier niet in LFR"
(ik vote to kick telkens als ik een dps'er opmerk die als healer binnen is gekomen - ook al doet die misschien 30% van de gehele damage of evenveel dps als de rest van de top 10 samen)
[ Voor 43% gewijzigd door soulrider op 11-11-2014 15:13 ]
4 times

WoW: Doutz @ Defias brotherhood
tenzij je een DK aan maakt, die starten op 55, en zijn ergens rond de 58 als ze hun startzone uit zijn geraakt.GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:58:
Als je nu een nieuwe char aanmaakt, moet je dan gewoon vanaf level 1 beginnen? Ook al heb je al een level 90?
Maar rete irritant als je weer beter in de gear zit in WoDVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:02:
[...]
P{rettig straks in WoD, maar rete irritant nu. Ik heb een mistweaver met windwalker offspec en queuede eigenlijk altijd als tank om valor points te cappen.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Damn, net even gekeken.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:04:
[...]
silver rating op proving ground is nodig als je via LFD een HC dungeon in wilt geraken.
(op de spec waarmee je de Q in wilt geraken - dus silver als dps is niet voldoende om als healer HC binnen te wandelen)
Met pre-made groep (guildies, vrienden,...) is het niet nodig.
In MOP had ik zilver als DPS en brons als healer.
De troost is dat ik er niet veel tijd in gestoken heb dus zilver op beide moet te doen zijn.
Dit zou voor betere groepen moeten zorgen in de HCs maar wie zegt dat ze ook allemaal zelf het zilver gehaald hebben?
Zullen denk ik veel mensen niet leuk gaan vinden deze req. Genoeg mensen tegengekomen die dagen bezig geweest zijn om brons te halen.
Dan mag ik hopen dat al je pets 25 zijn!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
de requirement is dan ook enkel nodig voor LFD (en dan enkel maar voor de HC versies) en dus volledige random groepen,
niet voor pre-mades - via "pre-made groups" of gewoon tussen vrienden/guildies...
niet voor pre-mades - via "pre-made groups" of gewoon tussen vrienden/guildies...
Silver zou geen probleem moeten zijn... het is echt basic stuff kost misschien wat tries, het helpt iig met de boosted chars enzo. Heroics zijn weer moeilijker dan MoP dus het is alleen maar goed dat mensen silver als basis moeten doen.Deadsy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:15:
[...]
Damn, net even gekeken.
In MOP had ik zilver als DPS en brons als healer.
De troost is dat ik er niet veel tijd in gestoken heb dus zilver op beide moet te doen zijn.
Dit zou voor betere groepen moeten zorgen in de HCs maar wie zegt dat ze ook allemaal zelf het zilver gehaald hebben?
Zullen denk ik veel mensen niet leuk gaan vinden deze req. Genoeg mensen tegengekomen die dagen bezig geweest zijn om brons te halen.
Sorry dat ik het zeg maar Brons stelt echt niets voor en is het absolute minimum aan basis (probeer niet de elitist uit te hangen hier), als mensen brons niet kunnen halen dan is het droevig gesteld en is het alleen maar goed dat die requirement er is.
helaas maar 166 op 25RustStorm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:16:
[...]
Dan mag ik hopen dat al je pets 25 zijn!
[ Voor 94% gewijzigd door Derr_Hans op 11-11-2014 15:25 ]
Nog steeds op Shadowsong aanwezig? Je was eerst alliance en rond eind wotlk horde toch?Feihcretsam schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:56:
Absoluut een van de betere dingen in WoD inderdaad. Ikzelf speel al 8 jaar Warlock als main, en die tank/healer silver challenge op level 90 met m'n alts was toch behoorlijk pittig. Als straks iedere speler dit moet gaan doen zal je veel en veel minder ''noobs'' krijgen.
enkel krijg je dan wellicht trade spam:
"looking voor HC dungeons spam ... need PG gold or 30 waves else no invite"
gevold door "oh and ilvl 640+"
[ Voor 11% gewijzigd door soulrider op 11-11-2014 15:23 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:29 ]
wellicht wowhead, of blizzards eigen site
[ Voor 43% gewijzigd door soulrider op 11-11-2014 15:25 ]
PG is toch niet zo'n enorme uitdaging? Of ben ik nu raar?soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:22:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wie gebruikt nog de chat voor een heroic dungeon groep? Daar heb je de LFD voor. Voor challenge modes misschien welsoulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:22:
Ik las inderdaad dat het zilver is dat vereist was. Ik dacht bronze. Opzich wel leuk die filtering, maar iets zegt me dat Blizzard daar weer op terug gaat komen. Als zilver inderdaad een opvolger is van de moeilijkheid van bronze dan gaan veel daar moeite mee krijgen.
Zelf nooit geen PG gedaan. Is PG gold harder dan Brawler lvl 10 of niet te vergelijken?
Kom op, silver was echt een grap en ik kwam er achteraf achter dat ik maar 1 trinket equipped had
Zelfs gold zo gedaan. Vooruit, voor gold moet je wel opletten misschien, ligt heel erg aan de spec/class, paladins waren bijv erg ruk.
Ben benieuwd naar donderdag in ieder geval. Al m'n bags nog even leeg gooien en dan donderdagavond aan de gang met de mage!
Ben benieuwd naar donderdag in ieder geval. Al m'n bags nog even leeg gooien en dan donderdagavond aan de gang met de mage!
Verwijderd
Ik ben zelf even gaan kijken voor de level 90 PG, maar was daar gauw klaar. Ik had op mijn monk bijna al mijn spirit weggereforged en na de schaling die er vervolgens gebeurde was ik steeds halverwege oomBlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:27:
[...]
Wie gebruikt nog de chat voor een heroic dungeon groep? Daar heb je de LFD voor. Voor challenge modes misschien wel
Ik las inderdaad dat het zilver is dat vereist was. Ik dacht bronze. Opzich wel leuk die filtering, maar iets zegt me dat Blizzard daar weer op terug gaat komen. Als zilver inderdaad een opvolger is van de moeilijkheid van bronze dan gaan veel daar moeite mee krijgen.

Ik had geen zin om dat nog om te gooien voor een flauwe achievement. Ik baal al genoeg dat ik straks die silvers moet doen omdat een of andere iodioot LFD anders verpest.
Brawlers in healing spec gedaan vergenoeg om de heirloom fist te halen, toen was ik er klaar mee.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 15:36 ]
GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:58:
Iedereen die WoD aanschaft krijgt 1 gratis boost.Falcone schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:00:
[...]
Yup, tenzij je een boost kunt toepassen (gekocht in de shop of via de pre-purchase).
De pre-purchase geeft de boost meteen, en niet pas als WoD uitkomt. (sommige pre-purchases schijnen de boost niet meteen te geven; die zijn dan iets goedkoper)
[ Voor 21% gewijzigd door Blitzdoctor op 11-11-2014 15:35 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
IntToStr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:33:
Kom op, silver was echt een grap en ik kwam er achteraf achter dat ik maar 1 trinket equipped hadZelfs gold zo gedaan. Vooruit, voor gold moet je wel opletten misschien, ligt heel erg aan de spec/class, paladins waren bijv erg ruk.
Ik heb er ook zin in.
Ik lees dat je niet meer hoger als bronze kan gaan met de nieuwe PG? Behalve als je level 100 bent.Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:34:
[...]
Ik ben zelf even gaan kijken voor de level 90 PG, maar was daar gauw klaar. Ik had op mijn monk bijna al mijn spirit weggereforged en na de schaling die er vervolgens gebeurde was ik steeds halverwege oomWel nog slver gehaald, maar goud moest ik echt meer mana regen voor hebben of ambers gaan gebruiken
Ik had geen zin om dat nog om te gooien voor een flauwe achievement. Ik baal al genoeg dat ik straks die silvers moet doen omdat een of andere iodioot LFD anders verpest.
Brawlers in healing spec gedaan vergenoeg om de heirloom fist te halen, toen was ik er klaar mee.
Ik deed de bronze pg toen ik net klaar was met levellen en ik nog niet eens itemlevel 400 had. Dat zal uitmaken, denk dat dat prima te vergelijken is met level 100 als je net klaar bent met levellen.
Je heb silver al, neem aan dat je die niet nog eens hoeft te doen @ 100Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:34:
[...]
Ik ben zelf even gaan kijken voor de level 90 PG, maar was daar gauw klaar. Ik had op mijn monk bijna al mijn spirit weggereforged en na de schaling die er vervolgens gebeurde was ik steeds halverwege oomWel nog slver gehaald, maar goud moest ik echt meer mana regen voor hebben of ambers gaan gebruiken
het was geen grap als boomie...
je was te afhankelijk van haste en crit die beiden werden serieus gescaled en je hebt maar 2 stuns: solar beam met 1min. CD en als je de juiste talent pakte: mighty bash - waarvoor je dan weer in melee range moest gaan staan...
voor andere specs (vooral melee dps) was het inderdaad faceroll, omdat die allemaal een interrupt hebben met een cd van 15sec. of minder, en vaak zelfs meer dan één ter beschikking hebben.
maw: voordat je een statement maakt dat het een grap was, zeg er dan ook even bij met welke faceroll class je het hebt gedaan, en/of je het bv ook als boomie hebt gedaan? (en dan liefst geen horde-troll met hun racial beserker of tauren met hun racial stun)
je was te afhankelijk van haste en crit die beiden werden serieus gescaled en je hebt maar 2 stuns: solar beam met 1min. CD en als je de juiste talent pakte: mighty bash - waarvoor je dan weer in melee range moest gaan staan...
voor andere specs (vooral melee dps) was het inderdaad faceroll, omdat die allemaal een interrupt hebben met een cd van 15sec. of minder, en vaak zelfs meer dan één ter beschikking hebben.
maw: voordat je een statement maakt dat het een grap was, zeg er dan ook even bij met welke faceroll class je het hebt gedaan, en/of je het bv ook als boomie hebt gedaan? (en dan liefst geen horde-troll met hun racial beserker of tauren met hun racial stun)
Volgens mij moest je het juist wel overnieuw doen op 100. Ach ja, komt wel als ik 100 ben
Rogue, SP, Monk, Warrior, Mage, Lock, Hunter.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:41:
voor andere specs (vooral melee dps) was het inderdaad faceroll, omdat die allemaal een interrupt hebben met een cd van 15sec. of minder, en vaak zelfs meer dan een te beschikking hebben.
maw: voordat je een statement maakt dat het een grap was, zeg er dan ook even bij met welke faceroll class je het hebt gedaan, en/of je het bv ook als boomie hebt gedaan? (en dan liefst geen horde-troll met hun racial beserker)
Endless kan ik me voorstellen als Boomie, maar gold? Gold dps heb je niet heel veel interupts voor nodig, daarbij komt dat je ook nog cyclone hebt, bash idd melee maar dat zorgt voor een uitdaging, typhoon (?) interupt toch ook?
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 11-11-2014 15:45 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Eh, wat? Ik haalde de berserk timer als ele shaman (MEGA burst + lopend casten) met ilvl 550 vaak maarop luttele seconden. Of is BG ook al generfed?Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:34:
[...]
Nou, misschien was boomie dan 1 van de weinige specs met nog slechtere scaling dan ret paladins toevallig. In dat geval heb je pech, maar 90% van de specs zou lachend silver moeten halen.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:41:
-
[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]
Wow - de nieuwe styleGrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ik heb die boost maanden geleden al gebruikt. En helaas kost een charboost wel €50. Ik ben nu een rogue aan het level en level 1 t/m 7 ben ik nu 30 minuten mee bezig. Iemand enig idee hoe lang het duurt zonder enige heirlooms o.i.d. te levelen van 1 tot 90? Het klinkt al zo ver..
* hmr denkt met weemoed terug
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Tank speccen, en dungeons doen vanaf lvl 15. level 60 moet voor de WoD launch makkelijk haalbaar zijn.GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:45:
[...]
Ik heb die boost maanden geleden al gebruikt. En helaas kost een charboost wel €50. Ik ben nu een rogue aan het level en level 1 t/m 7 ben ik nu 30 minuten mee bezig. Iemand enig idee hoe lang het duurt zonder enige heirlooms o.i.d. te levelen van 1 tot 90? Het klinkt al zo ver..
Als ik tussen de lijnen door lees dan denk ik dat de heroic dungeons weer op cata pre-nerf niveau komen. Maar ze zijn geen verplicht onderdeel meer van de 'ladder' van progressie. Want die rol is nu voor de LFR. Je kan met quest+normal dungeon gear namelijk de LFR in.
Dan is het ook wel logisch dat je je even moet bewijzen in de proving grounds voordat je heroics in mag. Want dat was met random groepen in cataclysm namelijk een hel. Altijd wel iemand die het verpeste voor de rest.
Dan is het ook wel logisch dat je je even moet bewijzen in de proving grounds voordat je heroics in mag. Want dat was met random groepen in cataclysm namelijk een hel. Altijd wel iemand die het verpeste voor de rest.
-
[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]
bekijk de rangorde nog eens van PG's: de eerste boomie die gold voltooide voor 6.0 stond ergens rond plekje 700 ofzo, de eerste feral rond 450 ofzo...hmr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:42:
[...]
Rogue, SP, Monk, Warrior, Mage, Lock, Hunter.
Endless kan ik me voorstellen als Boomie, maar gold? Gold dps heb je niet heel veel interupts voor nodig, daarbij komt dat je ook nog cyclone hebt, bash idd melee maar dat zorgt voor een uitdaging, typhoon (?) interupt toch ook?
alle plekken ervoor werden volzet door al de rest.
en cyclone gebruikte je beter niet want 'makes them invurnerable', en je had elke dot nodig die je op je targets kon zetten en in de hoop wat shooting star procs te krijgen.
Gold had een verdomd goede planning nodig ivm je cooldowns.
dank u voor de erkenning dat het niet voor elke class een faceroll was,IntToStr schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:45:
[...]
Nou, misschien was boomie dan 1 van de weinige specs met nog slechtere scaling dan ret paladins toevallig. In dat geval heb je pech, maar 90% van de specs zou lachend silver moeten halen.
ik heb PG silver gehaald met een apart gearsetje vol met spirit, hit en haste gems zodat ik toen hit en haste caps kon halen na rescaling en een paar youtube filmkes ivm CD-timing. en zelfs toen had ik een paar pogingen nodig.
Maar alsnog behaald en dus clear, de rest heb ik gewoon nog niet geprobeerd maar monk faalde op de voorlaatste ronde toen ik probeerde maar heb ik niet nog eens geprobeerd ondertussen.
maar dat zijn alts, die moeten niet echt de HC's door
[ Voor 38% gewijzigd door soulrider op 11-11-2014 15:56 ]
Dat is al een hel sinds dat LFG er is.BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:48:
Als ik tussen de lijnen door lees dan denk ik dat de heroic dungeons weer op cata pre-nerf niveau komen. Maar ze zijn geen verplicht onderdeel meer van de 'ladder' van progressie. Want die rol is nu voor de LFR. Je kan met quest+normal dungeon gear namelijk de LFR in.
Toen je via je eigen realm mensen moest vinden was het veel beter, maar goed dat is iets wat we al 100x besproken hebben
Rogues kunnen niet shapeshiftenpryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:47:
[...]
Tank speccen, en dungeons doen vanaf lvl 15. level 60 moet voor de WoD launch makkelijk haalbaar zijn.
Maar DPS queue times zijn niet zo heel lang low lvl geloof ik.
Laatste alts was /played bijna 4 dagen aangezien ik nu 3 dagen /played op max lvl zit.
--
Boomies zijn inderdaad de uitzondering, veel groups in CM's weigerden boomies en in PG goud was lastig.
Silver was nog steeds te doen, wel meer tries nodig maar zeker te doen zoals het voor alle classes is.
[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 11-11-2014 15:57 ]
Ok, nou dan stellen we bij dezen vast dat jouw class (als uitzondering op de rest) het heel moeilijk heeft gehad met gold verkrijgen.soulrider schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:50:
[...]
bekijk de rangorde nog eens van PG's: de eerste boomie die gold voltooide voor 6.0 stond ergens rond plekje 700 ofzo, de eerste feral rond 450 ofzo...
alle plekken ervoor werden volzet door al de rest.
en cyclone gebruikte je beter niet want 'makes them invurnerable', en je had elke dot nodig die je op je targets kon zetten en in de hoop wat shooting star procs te krijgen.
Gold had een verdomd goede planning nodig ivm je cooldowns.
Neemt nog niet weg dat silver echt wel te doen is. Vind deze maatstaf voor heroics ook helemaal niet raar of verkeerd.
Mocht iemand het willen, dan verhuur ik mezelf graag in ruil voor gold om het even voor je te doen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
-
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]
Ach, ik kan me herinneren dat het 5 maanden duurde voordat ik level 55 was op mijn eerste char (in vanilla). Nog een maand later was ik 60. Ik was veel te druk bezig met andere dingen ingame, dan het levelen an sich.GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:50:
[...]
Tank speccen als rogue gaat lastigEn ja ik kan dan level 60 zijn, maar dan moet ik 60 - 90 ook nog doen hehe. Twijfel toch ten zeerste om die 50 euro neer te tellen dan, maar is eigenlijk ook weer van de zotte.
En ja, ik speelde véél.
Dat mensen nu verwachten binnen een dag of twee level 90 te moeten zijn is inderdaad te gek voor woorden.
-
Ik deed er inderdaad ook zoiets over, altijd maar bezig met andere dingen.pryth schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:02:
[...]
Ach, ik kan me herinneren dat het 5 maanden duurde voordat ik level 55 was op mijn eerste char (in vanilla). Nog een maand later was ik 60. Ik was veel te druk bezig met andere dingen ingame, dan het levelen an sich.
En ja, ik speelde véél.
Dat mensen nu verwachten binnen een dag of twee level 90 te moeten zijn is inderdaad te gek voor woorden.
Was wel gaaf hoor
Heb nu nog bij elke uitbreiding dat ik denk, meh is dit alles ?.
Pandaria was te klein.
Wotlk was me te klein.
Tbc was me te klein.
Ik hou er wel van om alles lopend te doen, wij deden wel is met 5man van Darnassus naar Silthus lopen.
Op een zaterdag op teamspeak met wat wishky en andere dingen
Ouwehoeren en -punten krijgen in honor omdat je gaurds kilde en npc's
Mja dat wel, maar andere kant het duurde zo lang dat ik het 1e gedeelte al helemaal niet meer kon herinnerenGrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:04:
[...]
Ben ik met je eens en zo ging het ook bij mijn eerste paar chars.. maar je bent het met me eens dat je het levelen dan wel eens gezien hebt, toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 11-11-2014 16:05 ]
oh man.... good old times...
zou het eigenlijk wel weer eens opnieuw willen beleven. Ongetwijfeld een deceptie dan
[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 11-11-2014 16:10 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Honor voor NPC's slopen... Dat was leuk, wil je als lowbie je questjes inleveren, zijn alle NPC's dood
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Indeed, wij deden wel is een avond in Duskwood rondlopen om levelende mensen te beschermen van horde's.Chakotay schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:10:
Honor voor NPC's slopen... Dat was leuk, wil je als lowbie je questjes inleveren, zijn alle NPC's dood
Crusaders of the light >.>
Klinkt bijna RP achtig, maar je moest wel want anders werden mensen enorm gegankt en belemmert haha
[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 11-11-2014 16:15 ]
leuk verveling voor WoD
baron mount in de pocket
baron mount in de pocket
Super tof dat soort reclame's. Typisch Blizzard ook.
Dat is het probleem; WoW tegenwoordig is niks anders meer dan levelen, levelen, levelen, en dan zo snel mogelijk hersenloos de LFD/LFR in. Ik heb echt niet meer de immersie en het 'mmo-gevoel' wat ik eerst had. Ik denk dat het (niet overdreven) 4jaar geleden is dat ik daadwerkelijk een quest heb gelezen om nou te snappen wat ik precies moest doen. Alles is zo lineair tegenwoordig, dat je van 1-90 kan gaan in een avondje of 4/5, zonder dat je uberhaupt naar je beeldscherm hoeft te kijken.GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:04:
[...]
Ben ik met je eens en zo ging het ook bij mijn eerste paar chars.. maar je bent het met me eens dat je het levelen dan wel eens gezien hebt, toch?
En tóch blijf ik maar spelen...

-
[ Voor 103% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]
Heb toch nog vaak wel de irritante groepsleiders die met de nieuwe Dungeon Finder tool een hoog ilvl vragen of je simpelweg weigeren.
Ze hebben nu natuurlijk ingesteld dat je geen hoger ilvl mag eisen dan je zelf bent, maar je wordt gewoon geweigerd. Vaak is er een SoO HC groep met een leider die ilvl 540 is en die vraagt dan 560+. (Mind you, er dropt 553 of max 559 daar dus waarom zou je meedoen als je 560+ bent?!)
Als je dus queued als 545 of 555 dan word je verwijderd uit de queue omdat je niet goed genoeg zou zijn. Ik snap dat er echt veel slackers zijn, maar schop ze dan als ze niet presteren en niet op voorhand op een getalletje al...
Ik outheal en dps de meeste spelers van 10-15 ilvl hoger simpelweg omdat je weet wat je doet en ACTIEF speelt. Niet lui zijn en het maximale eruit willen halen dus.
Niet erg als je hoog gegearde spelers wilt, maar zorg dan dat je zelf dat ook bent...
Ik vind dat ze het systeem nog moeten uitbreiden, zodat je met hetzelfde ilvl of hoger wél automatisch geplaatst wordt (indien de positie vrij is die de leider vooraf aangeeft; b.v. 2 healers en 3 dps nodig) en dan pas na 1 bossfight op z'n vroegst gekicked mag worden.
Oh wacht, dat heeft LFR... haha.
Ze hebben nu natuurlijk ingesteld dat je geen hoger ilvl mag eisen dan je zelf bent, maar je wordt gewoon geweigerd. Vaak is er een SoO HC groep met een leider die ilvl 540 is en die vraagt dan 560+. (Mind you, er dropt 553 of max 559 daar dus waarom zou je meedoen als je 560+ bent?!)
Als je dus queued als 545 of 555 dan word je verwijderd uit de queue omdat je niet goed genoeg zou zijn. Ik snap dat er echt veel slackers zijn, maar schop ze dan als ze niet presteren en niet op voorhand op een getalletje al...
Ik outheal en dps de meeste spelers van 10-15 ilvl hoger simpelweg omdat je weet wat je doet en ACTIEF speelt. Niet lui zijn en het maximale eruit willen halen dus.
Niet erg als je hoog gegearde spelers wilt, maar zorg dan dat je zelf dat ook bent...
Ik vind dat ze het systeem nog moeten uitbreiden, zodat je met hetzelfde ilvl of hoger wél automatisch geplaatst wordt (indien de positie vrij is die de leider vooraf aangeeft; b.v. 2 healers en 3 dps nodig) en dan pas na 1 bossfight op z'n vroegst gekicked mag worden.
Oh wacht, dat heeft LFR... haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 11-11-2014 18:13 ]
ja dat soort types ben ik de afgelopen weken vaker tegengekomen.Soeski schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:10:
Heb toch nog vaak wel de irritante groepsleiders die met de nieuwe Dungeon Finder tool een hoog ilvl vragen of je simpelweg weigeren.
Ze hebben nu natuurlijk ingesteld dat je geen hoger ilvl mag eisen dan je zelf bent, maar je wordt gewoon geweigerd. Vaak is er een SoO HC groep met een leider die ilvl 540 is en die vraagt dan 560+. Als je dus queued als 545 of 555 dan word je verwijderd uit de queue omdat je niet goed genoeg zou zijn. Ik snap dat er echt veel slackers zijn, maar schop ze dan als ze niet presteren en niet op voorhand op een getalletje al...
Maarja, dream on
Een RL die een hoger ilvl eist dan dat hij zelf is. Mensen die hun Ahead of the Curve achie spammen en als je ze dan bezig ziet ga je heel hard twijfel aan die achie (dus of nep of geboost).
Of de leukste run de ik meegemaakt heb. Via de LFG tool joinde ik een raid, pakweg 25 man. De helft van hun was van dezelfde guild als de RL (dus een soort van guild run).
Pakweg de hele guild zat onderaan de DPS en HPS meters, en dan heb ik het niet over een klein verschil maar deels echt absurd lage DPS.
Na 2 bazen hadden de meeste PUGers (Incl ik) dus door dat wij gewoon deze hele guild zaten te boosten.
en dan dan droppen op een dag de baron rivendare mount EN ashes of alar 
whoohoo
whoohoo
Ben zo jalours op je. Rivendare heb ik al maar die damn Ashes.Wognummer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:27:
en dan dan droppen op een dag de baron rivendare mount EN ashes of alar
whoohoo
-
-
[ Voor 124% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]
WoD review :
YouTube: FULL REVIEW - WARLORDS OF DRAENOR !!
Goed gedaan imo
Heb toch wel dezelfde ervaring c.q. gevoelens na de beta fase.
YouTube: FULL REVIEW - WARLORDS OF DRAENOR !!
Goed gedaan imo
Heb toch wel dezelfde ervaring c.q. gevoelens na de beta fase.
FUMES et CARNES
Zo loom set compleet. tnx aan wie mij tip 100% per toon gaf.
2H str, 2H staff int & agi, en bow,
dat laat de rogue over, maar ik ga die echt niet pimpen, level deze wel via pet battles of zo
klaar voor wod
imo
2H str, 2H staff int & agi, en bow,
dat laat de rogue over, maar ik ga die echt niet pimpen, level deze wel via pet battles of zo
klaar voor wod
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Moet je even googlenVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:52:
Morgen even een key kopen. Waar is dit het goedkoopst?
Verwijderd
Al gedaan zonder bevredigend resultaat. Digitaal lijkt duurder te zijn dan fysiek.
http://www.budgetgaming.n...rlords+of+draenor_PC.html
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 22:56 ]
PricewatchVerwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:56:
[...]
Al gedaan zonder bevredigend resultaat. Digitaal lijkt duurder te zijn dan fysiek.
http://www.budgetgaming.n...rlords+of+draenor_PC.html
Verwijderd
Met dezelfde conclusie. Dan maar een exemplaar bij de Mediamarkt kopen en alleen de code gebruiken.
Denk inderdaad dat het niet heel veel goedkoper zal gaan. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel Blizzard voor de digitale versie vraagt!Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:59:
[...]
Met dezelfde conclusie. Dan maar een exemplaar bij de Mediamarkt kopen en alleen de code gebruiken.
44.95 uiteraardRustStorm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:00:
[...]
Denk inderdaad dat het niet heel veel goedkoper zal gaan. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoeveel Blizzard voor de digitale versie vraagt!
Haha helden!
Verwijderd
Wie gebruikt er nu nog een optische drive
. Zullen er vast nog een heel wat zijn, maar in mijn nieuwe setup eruit gelaten (wacht nog op bepaalde componenten).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2014 23:06 ]
Eerlijk gezegd.......Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:05:
Wie gebruikt er nu nog een optische drive. Zullen er vast nog een heel wat zijn, maar in mijn nieuwe setup eruit gelaten (wacht nog op bepaalde componenten).
Ben een van die mensen die er nog van houdt om een CD/DVD/Bluray schijfje in een laatje te stoppen... Open... Dicht...

De disks gebruik je sowieso niet voor deze expansion, want alle expansion data heb je al op je pc. Patch 6.0.3. heeft de laatste dingen toegevoegd. Key activeren en gaan dusRustStorm schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:24:
[...]
Eerlijk gezegd.......![]()
Ben een van die mensen die er nog van houdt om een CD/DVD/Bluray schijfje in een laatje te stoppen... Open... Dicht...
Maar het doosje met de disk hoort gewoon in de kast naast Vanilla, TBC, Wrath, Cataclysm en MoP
Dat zeker, maar wel gwn bij blizzard zelf gehaald zodat je a geen key nodig heb en gelijk om 0:00 los kan gaanBlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:41:
[...]
De disks gebruik je sowieso niet voor deze expansion, want alle expansion data heb je al op je pc. Patch 6.0.3. heeft de laatste dingen toegevoegd. Key activeren en gaan dus
Maar het doosje met de disk hoort gewoon in de kast naast Vanilla, TBC, Wrath, Cataclysm en MoP
Nou dat los gaan twijfel ik nog over. vorige keren was alles overbelast...Soulizer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:43:
[...]
Dat zeker, maar wel gwn bij blizzard zelf gehaald zodat je a geen key nodig heb en gelijk om 0:00 los kan gaan

Soulizer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:43:
[...]
Dat zeker, maar wel gwn bij blizzard zelf gehaald zodat je a geen key nodig heb en gelijk om 0:00 los kan gaan

Er komt ooit een einde aan dit rijtje, maar deze keer in ieder geval niet. Ik hoef geen collectors editions ofzo, maar ik hecht wel waarde aan deze doosjes. Ik moet donderdag toch werken, dus voor dat uurtje extra spelen ga ik niet een eind maken aan het rijtje.
Zeka zo. Nice. Maar ik koop de game fysiek ook nog. Maarre was het niet zo dat de 'mogelijke expansions namen' al bekend waren en dat dit nog maar max 5 expansions waren ofso, wat dan ook weer logisch kwa tijdslijn schatting zou zijn. Of zit ik hier met halve gerucht in mijn hoofd naar voren te halen.BlackMage schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:50:
[...]
[afbeelding]
Er komt ooit een einde aan dit rijtje, maar deze keer in ieder geval niet. Ik hoef geen collectors editions ofzo, maar ik hecht wel waarde aan deze doosjes. Ik moet donderdag toch werken, dus voor dat uurtje extra spelen ga ik niet een eind maken aan het rijtje.

Niet alles geloven wat je leestSoulizer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:54:
[...]
Zeka zo. Nice. Maar ik koop de game fysiek ook nog. Maarre was het niet zo dat de 'mogelijke expansions namen' al bekend waren en dat dit nog maar max 5 expansions waren ofso, wat dan ook weer logisch kwa tijdslijn schatting zou zijn. Of zit ik hier met halve gerucht in mijn hoofd naar voren te halen.
Het is een business en natuurlijk zijn ze vooruit aan het werken, maar alles van het thema van een expansion tot of ze uberhaubt nog een expansion maken is afhankelijk van de markt. Er kan veel gebeuren in 5-10 jaar.
Er gaan bijvoorbeeld geruchten dat de hele MoP expansion er tussen is gedrukt om de zwaar dalende chinese markt weer een beetje leven in te blazen.
Ergens zou ik niet eens vreemd vinden als je dit keer een doosje koopt zonder DVD erin, maar enkel een boekje met daarbij een serial key.
Anyways.. Uitgelogd bij de Dark Portal. Morgenaonvd maar eens kijken hoe een lagfest het daar gaat zijn
Tevens heb ik ook een voorspelling: De eerste level 100'tjes worden al gehaald in EU voordat US launch live (voor ons donderdag 9 uur sochtends) gaat.
Anyways.. Uitgelogd bij de Dark Portal. Morgenaonvd maar eens kijken hoe een lagfest het daar gaat zijn
Tevens heb ik ook een voorspelling: De eerste level 100'tjes worden al gehaald in EU voordat US launch live (voor ons donderdag 9 uur sochtends) gaat.
[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 00:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kijk aan. Net mijn WoD key gekregen van G2a.com. Dat is toch lekker snel van ze.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Vanavond zit ik er natuurlijk ook klaar, maar, weet je zeker dat de queste beginnen bij de dark portal? want dan zet ik mezelf daar als ik thuis ben ook even neer.Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 00:49:
Ergens zou ik niet eens vreemd vinden als je dit keer een doosje koopt zonder DVD erin, maar enkel een boekje met daarbij een serial key.
Krijg je de eerste quest niet gewoon in SW/IF/... Bij dat bord.garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:44:
[...]
Vanavond zit ik er natuurlijk ook klaar, maar, weet je zeker dat de queste beginnen bij de dark portal? want dan zet ik mezelf daar als ik thuis ben ook even neer.
Dat was mijn vraag dus.RobbertDs1 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:52:
[...]
Krijg je de eerste quest niet gewoon in SW/IF/... Bij dat bord.
Als de launch vanavond plaatsvind ga ik lekker slapen en zie ik het morgen wel 
Bij de MoP launch was ik nog zo gek om tot middernacht te wachten, maar dat is nu niet meer het geval vrees ik.
Bij de MoP launch was ik nog zo gek om tot middernacht te wachten, maar dat is nu niet meer het geval vrees ik.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb 3 maanden geleden al morgen en vrijdag vrij gevraagd, in de tussentijd niet meer echt gspeeld, maar alsnog is het: time to no life vanaf 12 uurKapoen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:54:
Als de launch vanavond plaatsvind ga ik lekker slapen en zie ik het morgen wel
Ik morgen na werk maar eens rustig beginnen aan mijn WoD avontuur. Zit alleen nog enorm te twijfelen of ik begin met mn DK of Paladin
Beide heb ik DPS + tank spec. Lijken me beide erg leuk, morgen maar ff kijken wat ik kies. Hebben jullie al een idee welke class je eerst gaat lvlen naar 100?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Jep, men NE Rogue.Nidhiki schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:13:
Ik morgen na werk maar eens rustig beginnen aan mijn WoD avontuur. Zit alleen nog enorm te twijfelen of ik begin met mn DK of PaladinBeide heb ik DPS + tank spec. Lijken me beide erg leuk, morgen maar ff kijken wat ik kies. Hebben jullie al een idee welke class je eerst gaat lvlen naar 100?
Ik ga zeker niet op launchdag spelen. Na 3 expansies weet ik ondertussen wel hoe het werkt
Wacht wel tot vrijdag of het weekend .
Wacht wel tot vrijdag of het weekend .
FUMES et CARNES
Ik verwacht dat het morgenvroeg wel speelbaar zal zijn, dat was toch het geval met MoP. Rond middernacht lag fest, en 's ochtends druk maar speelbaar.
Ik log morgen avond pas in, eventjes rondlopen beetje prutsen, en lekker gaan slapen om vrijdag heel de dag te gamen.Kapoen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:18:
Ik verwacht dat het morgenvroeg wel speelbaar zal zijn, dat was toch het geval met MoP. Rond middernacht lag fest, en 's ochtends druk maar speelbaar.
Ik begin donderdag om 20:00 dan zijn de 1e gok ik allang 100
20 uur na de release, mag hopen van welMektheb schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:20:
Ik begin donderdag om 20:00 dan zijn de 1e gok ik allang 100
Ik denk dat ik 8 uur niet red, maar de nacht van donderdag op vrijdag misschien
[ Voor 16% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 08:26 ]
Owh ik begin Donderdag en dan Vrijdag niet en Zaterdag de heledag en dan hoop ik wel klaar te zijn en kan ik met tune 2 beginnen.
Ik heb twee dagen vrij genomen na een hele lange tijd 40u pw gedrraait te hebben.
Ga vanacht mooi doorknallen, en voor de downtime heb ik een pokerspel op me 2e scherm (of CoDAW)
Ga vanacht mooi doorknallen, en voor de downtime heb ik een pokerspel op me 2e scherm (of CoDAW)
Verwijderd
Dit keer eens rustig aan levelen, een beetje genieten van de lore en content
Ik heb het boek over draenor gelezen dus ik wil eens zien hoe ze dit visueel hebben uitgewerkt! Ik ga m'n druid levelen in elk geval.
Ik weet nog steeds niet welke klasse ik eerst ga levellen, dat wordt dus iene miene mutte.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.