Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe ook rustig aan . Er is deze expansie veel te zien en ontdekken (veel garrison chars vind je in de open wereld) maar ook bij/op level 100 is er nog veel te doen.
Maar grootste time sink wordt toch echt de Garrison

Als eerste level ik of mijn warrior of mijn feral druid.
Moet gewoon gladiator stance hebben maar ok die nieuwe feral form is zo ontzettend handig
Keuzes :)

[ Voor 27% gewijzigd door Iusedto op 12-11-2014 08:55 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij ook en ik heb er echt enorm veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Nidhiki schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:13:
Ik morgen na werk maar eens rustig beginnen aan mijn WoD avontuur. Zit alleen nog enorm te twijfelen of ik begin met mn DK of Paladin :) Beide heb ik DPS + tank spec. Lijken me beide erg leuk, morgen maar ff kijken wat ik kies. Hebben jullie al een idee welke class je eerst gaat lvlen naar 100?
Ik had hetzelfde "probleem". Ik had tot dit jaar zelfs nooit DK gespeeld. Ik ben wel altijd een plate wearer geweest. Maar ik vind op moment het zoveel leuker om DK te spelen. DK vind ik net wat agresiever spelen, alles bij de DK is gerricht op aanval: applien van diseases. Veel meer mogelijkheden tot interrupts etc. Pala heeft vaak meer ondersteunende functie, healing etc.
Zelfs in blood spec drawit het nog meer om aanvaen, ook al is het een tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 11:00
De "aanbieding" bij de MediaMarkt voor 33,- euro is zeker pas vanaf morgen te krijgen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:17:
Ik ga zeker niet op launchdag spelen. Na 3 expansies weet ik ondertussen wel hoe het werkt :)
Wacht wel tot vrijdag of het weekend .
Ik heb een paar dagen vrij genomen (had en flink aantal dagen over die ik toch verplicht op moet nemen dit jaar, dus ik dacht waarom niet). Maar ik heb inderdaad ook de donderdag niet vrij genomen, dat is zonde van de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Begint de questline nu bij de darkportal of in Orgri/SW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Ben toch maar weer terug gaan spelen, Heb de pre-order inclusief de boost genomen.

Mijn spriest ga ik soweiso levellen tot 100, maar ben nu eerst bezig mijn lock naar 60 te levellen, zodat ik met de boost ook de veteran status krijg en mijn profs mee krijg naar 600 :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Raven__NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:01:
De "aanbieding" bij de MediaMarkt voor 33,- euro is zeker pas vanaf morgen te krijgen he?
Volgens de folder wel, maar het kan zijn dat sommige filialen hem al in de schappen leggen, dat doen ze vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Is alleen de preorder met een boost dan? Als ik over een paar weken de exp. koop krijg je toch alsnog een boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Douweegbertje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:12:
Is alleen de preorder met een boost dan? Als ik over een paar weken de exp. koop krijg je toch alsnog een boost?
Dat laatse naar mijn weten, zit gewoon bij de uitbreiding, die boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
beebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:09:
Begint de questline nu bij de darkportal of in Orgri/SW?
"What do I do right before WoD launches? How will I know when to leave?

You’ll want to be at the Blasted lands, and there’s no need to log out/in! A switch will simply be flipped while the servers are online and live, and you’ll notice that Draenor is open to the masses when you receive a quest to talk to Khadgar. The minutes leading up to midnight, you should be spamming the macro that I linked below along with the keybinding you set for Interact with NPC.

Khadgar will appear in the middle of the camp in front of the dark portal. You can see a screenshot of this here: http://i.imgur.com/NXUtJ7r.jpg"

Voor diegene die nog willen preppen:
https://docs.google.com/d...Ls/preview?pli=1&sle=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

IK ben er nog niet overuit wat ik wil gaan spelen, aan de ene kant denk ik "ik ga gewoon m'n priest doen"(mn main nu) aan de andere kant wil ik gaan tanken(met m'n warrior of DK), maar ook m'n mage kriebelt wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Was zelf ook zwaar aan het twijfelen om verlof te nemen. Maar ga gewoon lekker rustig beginnen in het weekend en de aankomende avonden. Niet echt in de mood om 5 minuten te wachten voor quest mobs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
laatste dagje werken en daarna 2 dagen vrij. Vanaf vanacht me DK z.s.m. naar 100 rammen en vervolgens beginnen aan me Mage of paladin.

Wil zo snel mogelijk een aantal chars op 100, lore en quests intereseert me niet zoveel, wil het liefst asap ashran in :D

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Falcone schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:18:
Was zelf ook zwaar aan het twijfelen om verlof te nemen. Maar ga gewoon lekker rustig beginnen in het weekend en de aankomende avonden. Niet echt in de mood om 5 minuten te wachten voor quest mobs etc.
Dungeon doen en hopen dat er een mob is als je terugkomt :+ hoort er allemaal bij juist, dat vind ik juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Zoooo, wordt WoW nog een beetje gespeeld? Zit erover te denken weer te beginnen. Een nieuwe main pakken. En ff goed aan de game weer beginnen. Nog actieve servers waar ik naar toe kan? Beetje met releaxte nederlandstalige guilds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:23:
[...]

Dungeon doen en hopen dat er een mob is als je terugkomt :+ hoort er allemaal bij juist, dat vind ik juist leuk.
Als het een specifieke quest mob is. (Bvb de boss van een kamp) kun je de andere persoon gewoon helpen killen en krijg je de quest ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
alwinus schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:26:
Zoooo, wordt WoW nog een beetje gespeeld? Zit erover te denken weer te beginnen. Een nieuwe main pakken. En ff goed aan de game weer beginnen. Nog actieve servers waar ik naar toe kan? Beetje met releaxte nederlandstalige guilds?
Nee wordt helaas niet meer gespeeld. Ik raad je Wildstar aan..

serieus ? 8)7

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:18:
IK ben er nog niet overuit wat ik wil gaan spelen, aan de ene kant denk ik "ik ga gewoon m'n priest doen"(mn main nu) aan de andere kant wil ik gaan tanken(met m'n warrior of DK), maar ook m'n mage kriebelt wel een beetje.
Mijn kriebel was dat ik nu eindelijk mijn lock wel 's wilde gaan gebruiken als main.... mijn priest is altijd al mijn main geweest en omdat ik voorheen altijd heals was kwam ik er niet meer aan toe om te gaan levellen met een toon, omdat ik dan meestal te druk was met hem te gearen......

nu wil ik eerst een dps naar 100 hebben (vind mijn lock erg lekker spelen) en dan ga ik mijn priest later rustig naar 100 brengen....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:23:
[...]

Snap ik. Alleen ik vreet mezelf op dat ik dan zo lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het begint weer ouderwets te kriebelen :)

Weet nog steeds niet wat ik als eerste ga levelen, ben nu bezig om mijn DK te levelen naar 90, gaat zo rap tegenwoordig. Heb de volgende classes staan, en dan heb ik ook nog een instant 90 tegoed.

Horde:
Paladin 90
Shaman 90
Monk 90

Alliance:
Druid 90
Priest 90
DK 88

Denk dat ik voor "my first love" de Paladin ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:26:
[...]

Nee wordt helaas niet meer gespeeld. Ik raad je Wildstar aan..

serieus ? 8)7
...moet ik bij elke uitspraak smilies gaan zetten :p...zo dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
Pfoe, hier ook twijfels, heb de meeste dagen played op mijn Warrior (360days) Priest met 'maar' 44days, maar het kriebelt om weer te spelen met mijn mage, waar ik vanilla MC/BWL mee heb gedaan. Lijkt me ook wel weer leuk om pure dps te spelen. Met warrior en priest is het altijd een gedoe, 2 mogelijke rollen, 2 sets of gear, hoop gezeur, extra kosten voor alle spells en gear etc. Dus denk dat ik mijn mage maar weer eens uit de kast trek voor WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Lord_Dain schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:31:
Pfoe, hier ook twijfels, heb de meeste dagen played op mijn Warrior (360days) Priest met 'maar' 44days, maar het kriebelt om weer te spelen met mijn mage, waar ik vanilla MC/BWL mee heb gedaan. Lijkt me ook wel weer leuk om pure dps te spelen. Met warrior en priest is het altijd een gedoe, 2 mogelijke rollen, 2 sets of gear, hoop gezeur, extra kosten voor alle spells en gear etc. Dus denk dat ik mijn mage maar weer eens uit de kast trek voor WoD.
In WoD past gear aan naar de spec die je gekozen hebt. Dit houd dus in dat als jij bijvoorbeeld raid gear hebt gehaald voor Protection waar je vervolgens switched naar resto, de gear stats ook mee switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:33:
[...]

In WoD past gear aan naar de spec die je gekozen hebt. Dit houd dus in dat als jij bijvoorbeeld raid gear hebt gehaald voor Protection waar je vervolgens switched naar resto, de gear stats ook mee switchen.
Serieus? Dat wist ik niet! Gaat wel heeeel handig zijn voor mijn ele/resto shammy en mijn shadow/disc priest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
Dat is inderdaad ook nieuw voor mij. Bizar, maar wel eerlijker naar classes die meerdere rollen vervullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:33:
[...]

Niet alle stats. Alleen primaire stats. Bonus armor en spirit zijn secondary stats voor tanks en healers, waar je niets aan hebt in andere rollen. Andere secondary stats heb je altijd wat aan, maar wellicht niet optimaal.

Als je serieus bent over meerdere rollen dan zou je nog steeds meerdere sets gear moeten hebben. Maar als je als healer wat dailies wil doen dan hoef je niet meer je restjes offspec zooi bij elkaar te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
ik zoek ook nog een leuke be-nl guild langs alliance kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Pfff, nog 14,5 uur tot het lagfest begint :)
In totaal 8 chars klaar staan om naar 100 te pompen.

Denk dat ik maar met mijn hunter begin, of mijn pala, of mijn priest, of mijn druid, of mijn .,...

Pff keuzes !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:37:
[...]

Serieus? Dat wist ik niet! Gaat wel heeeel handig zijn voor mijn ele/resto shammy en mijn shadow/disc priest :D
Je kunt het al zien aan een paar van de nieuwe UBRS drops uit de prelaunch-dungeon, die hebben een extra stat die grijs is als jouw spec daar niets aan heeft. Intellect op een plate item als warrior bijvoorbeeld :)
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:43:
Dit keer eens rustig aan levelen, een beetje genieten van de lore en content :) Ik heb het boek over draenor gelezen dus ik wil eens zien hoe ze dit visueel hebben uitgewerkt! Ik ga m'n druid levelen in elk geval.
Welk boek is dat? Ik vind het ook altijd leuk om zoveel mogelijk backstory mee te krijgen.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Tha-Skunk schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:39:
Pfff, nog 14,5 uur tot het lagfest begint :)
In totaal 8 chars klaar staan om naar 100 te pompen.

Denk dat ik maar met mijn hunter begin, of mijn pala, of mijn priest, of mijn druid, of mijn .,...

Pff keuzes !!!!
Iene miene mutte... nah, die toch maar niet... opnieuw... iene miene mutte... hmmnee... ik zie het al voor mij ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ashtaria schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:38:
ik zoek ook nog een leuke be-nl guild langs alliance kant. :)
Mocht je op de Silvermoon realm willen spelen dan zou je "The Allions" kunnen joinen. We hebben 3 vaste raid avonden (Progress & Social) en verder een gezellige NL-BE guild. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silvermoon en Draenor zullen wel ontzettend vol zitten.
Lange, lange queue

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik ga mooi eerst 1 char helemaal stacken en klaarmaken voor raids. Daarna begin ik wel met me andere chars naar level 100. Heb 6 alliance 90 en 7 horde 90. Ben nog wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Gewoon na werk alvast inloggen en online blijven tot 12 uur, de switch gaat live om dus de servers gaan niet offline. Queue's lijkt me dan ook geen probleem tenzij je rond half 12 gaat inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Denk dat het de hunter wordt, aangezien mijn vriendin zo nodig de Collectors edition wil hebben en we die pas morgen kunnen kopen moet ik me vermaken totdat ze online is.

Dan zal het wel samen levelen worden met haar tank en mijn healer samen dunguons grinden.

Laten we hopen dat het lagfest meevalt, met cata en wotlk viel het ook reuze mee.

Misschien red ik het wel in de eerste 10 uur lvl 100 te zijn met de hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz, het begint bij mij ook allemaal best wel te kriebelen moet ik zeggen. Ik zal alleen nog wat langer geduld moeten hebben. Gok dat ik morgen pas mijn CE exemplaar thuisgestuurd ga krijgen, ALS bol.com hem inderdaad vandaag verstuurt... Het zal mij benieuwen; ik merk het allemaal wel. Zal me ongetwijfeld wel vermaken ondanks dat ik nog iets langer moet wachten.

Voor mij gaat het sowieso mijn warrior worden die ik ga levelen; SMF ftw. ;D

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

RustStorm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:43:
Hmmz, het begint bij mij ook allemaal best wel te kriebelen moet ik zeggen. Ik zal alleen nog wat langer geduld moeten hebben. Gok dat ik morgen pas mijn CE exemplaar thuisgestuurd ga krijgen, ALS bol.com hem inderdaad vandaag verstuurt... Het zal mij benieuwen; ik merk het allemaal wel. Zal me ongetwijfeld wel vermaken ondanks dat ik nog iets langer moet wachten.

Voor mij gaat het sowieso mijn warrior worden die ik ga levelen; SMF ftw. ;D
o jezus, bol.com en game releases, ik hou m'n hart vast voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK ga zo gauw ik mijn Garrison heb eerst die resources als een gek farmen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:45:
[...]

Is bij mij anders nog altijd goed gegaan en ik heb al mijn WoW CE's daar besteld.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Man o man! Jaaaaaaren geleden in het Grote World of Warcraft topic gepost! En goed om te zien dat jullie er nog steeds zijn!

Ik heb sinds jaren niet meer zo een zin gehad in de nieuwe uitbreiding! Kan niet wachten, enige nadeel.. verveelde me de laatste tijd zo erg dak maar ben gaan lvlen en heb dus nu 7 lvl 90's.. de enige die ik geen drol aan vindt is de Rogue(geboost..erg dom) maargoed... de overige 6 zijn super leuk(monk/dk/hunter/shaman/paladin/warlock) Maar met wie moet ik nu in vredesnaam gaan lvlen hahaha ik weet het nog steeds niet!

Maar zo te lezen benk niet de enige die het nog niet weet haha :D

Wie o wie gaat het worden, mag er nog wel ff goed over na gaan denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verderf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:46:
[...]

Is bij mij anders nog altijd goed gegaan en ik heb al mijn WoW CE's daar besteld.
Het zal ook vast vaker goed als fout gaan, maar de aantal keer dat ik daar een game preordered had, moest ik alsnog naar de MM om een ander exemplaar te halen omdat bol opeens niet kon leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:45:
[...]

Hehe, in het kader van dat ik hem vrijdag pas ga krijgen? ;) Och, ik hou er gewoon rekening mee dat het vrijdag wordt; kan het alleen maar meevallen.

Heb eerder dingen bij bol.com vandaan getrokken met release, en het is altijd goed gegaan -- vandaar dat ik daar ook weer ben gebleven (zekerheid op CE is best wel een must voor mij ;))

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Normaal krijg ik bij pre-orders van bol.com meestal wel op de juiste dag geleverd. Hoewel ik mijn playstation 4 pas 5 maanden na de release van bol.com in huis kreeg.

WoD digitaal via battle.net besteld en de CE koop ik later volgend jaar wel als ie 2 tientjes is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
De playstation kan je helaas bol.com niet aanrekenen. Dat was meer een Sony issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
Kapteynn schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:40:
[...]

Mocht je op de Silvermoon realm willen spelen dan zou je "The Allions" kunnen joinen. We hebben 3 vaste raid avonden (Progress & Social) en verder een gezellige NL-BE guild. :)
Welke dagen zijn dit? :) Hebben jullie toevallig een website of forum? Wil alles toch even bekijken voor ik een transfer aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:54:
WoD digitaal via battle.net besteld en de CE koop ik later volgend jaar wel als ie 2 tientjes is.
Waar?! ;) Als jij TBC CE voor 2 tientjes kan krijgen; ik hou me aanbevolen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
RustStorm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:03:
[...]

Waar?! ;) Als jij TBC CE voor 2 tientjes kan krijgen; ik hou me aanbevolen... :P
Normaal gesproken is een CE van de huidige expansion vrij goedkoop richting de nieuwe expansion.

Vaak op marktplaats e.d. zijn ze voor een paar tientjes nieuw gesealed te krijgen.

bijvoorbeeld: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

[ Voor 56% gewijzigd door xavento op 12-11-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
Die zou ik nog even goed nalezen..

World of Warcraft Mists of Pandaria CD-Key

Rating: 5/5 (3 votes)EUR 19,99
Nu €14,99

Is niet de CE dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:55:
[...]

Dat werkte niet voor mij..

Ik denk dat ik maar gewoon elke keer opnieuw mijn spells bind bij het veranderen van spec dan..
Geen idee wat jij nou precies bedoel, heb en meerdere zelfs hebben al aangegeven dat het gewoon moet werken met bartender en zelfs default UI.

Als je bedoel dat op Bar 1 positie 1 de knop Q bind en voor spec 2 de knop E wilt op die positie dan gaat het niet, ook niet met bartender of default ui (wellicht met een addon).

Bedoel je dat niet, gebruik dan gewoon Bartender en bind je knoppen aan de bars in het wow menu, nu kan je gewoon je spec wisselen zonder je spell opnieuw te plaatsen iig ik en de rest van de bartender gebruikers.

Wil je toch je broken Domino's blijven gebruiken, gebruik dan Action Bar Saver om je spell layouts te saven en te restoren, zoals ik al eerder als optie aangaf.

Mocht je wat anders bedoelen, leg dan eens goed uit want veel andere opties zijn er niet.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Mischien wel handig om er bij te houden:

Afbeeldingslocatie: http://blog.askmrrobot.com/wp-content/uploads/2014/11/Garrisons1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Ik weet al zeker dat de eerste die draenor binnenstap mijn main boomie gaat worden.
(is ook beste gegeared) Daarna mijn dk die gear heeft, en mijn monk.
Toch ook even kijken of die monk buff terug actief gaat zijn tijdens de 90->100 spurt :-)

De 2de boomie, 2de dk, spriest, shaman, warlock en hunter mogen daarna aantreden,
maar die gaan wellicht meer met hun Garrison en/of de lore bezig zijn.

Uiteindelijk zal de rogue volgen die nu op lvl 15 hangt (dungeon spam naar lvl 100 waarschijnlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:12:

[afbeelding]
Hee die zag ik net ook op reddit, leuke "guide" om te lezen. Alles op 1 plek en lekker overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Misschien dat ik wel eerst m'n prive guild bank/craft alt naar 100 breng. Die heeft tegenwoordig een aantal van de belangrijkste guild perks, aangezien Blizzard alles genivelleerd heeft op dat vlak. 15 min hearthstone, 10% mount speed increase,... allemaal leuke dingen om te hebben tijdens het levellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ashtaria schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:57:
[...]

Welke dagen zijn dit? :) Hebben jullie toevallig een website of forum? Wil alles toch even bekijken voor ik een transfer aanvraag.
Forum is nog in de maak :P We raiden zondag & Donderdag(Progress) en op Dinsdag een social raid. Extra avonden indien animo zijn altijd mogelijk. We zijn overgens geen hardcore guild die met alles de eerste wil zijn, de focus list met name op gezelligheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Eerst mijn main priest, dan de 2 andere priests met tussen door de Druid om de 3 priests van ore (jc+engi) / herbs (2xscribe) te voorzien tot mijn garrisions lvl 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:13:
[...]

Hee die zag ik net ook op reddit, leuke "guide" om te lezen. Alles op 1 plek en lekker overzichtelijk.
Inderdaad, ik ga zelf deze gebruiken:

http://www.mmo-champion.c...building-up-your-Garrison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashtaria
Kapteynn schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:14:
[...]

Forum is nog in de maak :P We raiden zondag & Donderdag(Progress) en op Dinsdag een social raid. Extra avonden indien animo zijn altijd mogelijk. We zijn overgens geen hardcore guild die met alles de eerste wil zijn, de focus list met name op gezelligheid :+
dat lijkt me ideaal!
Velen raiden op woensdag maar dan heb ik altijd een voetbalwedstrijd.
Ik zal zelf ook casual spelen maar heb wel veel zin om met een vaste leuke groep samen te spelen. Aan inzet geen gebrek! :)

Ik denk er nog een dagje over na en ik laat je dan wel iets weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Ashtaria schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:25:
[...]

dat lijkt me ideaal!
Velen raiden op woensdag maar dan heb ik altijd een voetbalwedstrijd.
Ik zal zelf ook casual spelen maar heb wel veel zin om met een vaste leuke groep samen te spelen. Aan inzet geen gebrek! :)

Ik denk er nog een dagje over na en ik laat je dan wel iets weten.
Mocht je nog wat meer informatie willen mag je altijd een DM sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvast 17 dailies geparkeerd. Inleveren op Timeless, IoT, dan Shado-Pan en dan Klaxxi. Dan heartstonen en naar Draenor. Tot uurtje of 3 spelen, slapen. Donderdag t/m zondag zijn volledig gereserveerd voor WoD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:25
Stomme vraag, maar begint het nou al vanavond om 23h00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Middernacht onze tijd dacht ik, 23u is GMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Freezerator schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:38:
Stomme vraag, maar begint het nou al vanavond om 23h00?
http://www.mmo-champion.com/content/

Mooie grote countdown timer op de voorpagina. 12 uur dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:12:
Thanks, ff gebookmarked !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 07:44:
[...]

Vanavond zit ik er natuurlijk ook klaar, maar, weet je zeker dat de queste beginnen bij de dark portal? want dan zet ik mezelf daar als ik thuis ben ook even neer.
Ik heb geen idee. Veel van die quests die in Stormwind / Orgrimmar beginnen zijn optioneel. Geen idee of dat nu ook zo is. Daar komen we vannacht wel achter. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Gewoon in SW/ORG wachten bij de portal. Als de quest daar begint dan krijg je die automatisch daar en ben je in 5 seconden in Blasted Lands dankzij de portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
In de beta was het makkelijk, klik op Khadgar en hij teleporteerde je naar de juiste plek ;)
Dit weekend niet thuis maar gelukkig maandag wel vrij dus een hele dag WoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Starting quest: Khadgar will appear in the middle of the camp in front of the dark portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik start gewoon in of wellicht in swamp of sorrows, geen zin om in te loggen in blasted lands om vervolgens te moeite hebben met inloggen door disconnecten om dat de zone te veel lagged of whatever.

Gewoon iets veiliger :)

Al kan ik toch niet lang door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Als ik mij niet vergis staan al mijn chars nog in de shrine, dus ik verwacht geen problemen met inloggen.

Ik vraag me af of al de portals weer verwijderd zullen worden uit de shrines, behalve die naar SW/Org natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga gewoon om 23.00 naar bed.
Baan en zo :)

Zit wel te denken om Garrison plan iets aan te passen.
Heb een filmpje gezien over "disposable buildings" en ik kan me daarin wel vinden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Iusedto schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:00:
Ik ga gewoon om 23.00 naar bed.
Baan en zo :)

Zit wel te denken om Garrison plan iets aan te passen.
Heb een filmpje gezien over "disposable buildings" en ik kan me daarin wel vinden
Ja je kan inderdaad in het begin andere keuzes maken voor meer gold+resources en dan op lvl 100 je echte garrison bouwen. Ik ben hier ook sterk over aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik ga mijn garrison gewoon maken zoals ik het in gedachten had.
De guides zijn leuk, maar ik doe het toch zoals het mij het beste uitkomt.
Mijn layout komt overigens wel grotendeels overeen met wat er "aanbevolen" wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Net als de vorige uitbreiding heb ik er al weer helemaal zin in om de treinset neer te gooien :P mensen te zien ragen (na 2 a 3 minute want opeens nog meer lag) xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
@Mrsar: goed plan man!

maar dan niet.. vind het echt sneu om mensen hiermee te fukken.
Wat win ej ermee om nog meer lag te veroorzaken?? snap dat echt niet hoor.

geintje is leuk, maar om meer lag te creeren.. nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

beebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:33:
@Mrsar: goed plan man!

maar dan niet.. vind het echt sneu om mensen hiermee te fukken.
Wat win ej ermee om nog meer lag te veroorzaken?? snap dat echt niet hoor.

geintje is leuk, maar om meer lag te creeren.. nee..
hap hap :P :9

ik lig lekker in bed om 00:00 ;) nee zal dat niet zomaar meer doen hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door mrsar op 12-11-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
mrsar schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:37:
[...]

hap hap :P :9

ik lig lekker in bed om 00:00 ;) nee zal dat niet zomaar meer doen hoor.
Train is altijd leuk als er veel volk staat. + Er is altijd iemand met een train wrecker dus ook de /train lag spike is snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

train wrecker heb ik ook standaard bij me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Train is makkelijk te counteren Lil XT pet summonen (als je die heb) voordat je uitlog ;)
Hoef je niet train wrecker te zoeken en te summonen tijdens lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Werkt zo'n dans granaat niet het zelfde? Daardoor gaat ook iedereen een emote doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Oe, die heb ik er ook nog een paar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
En dan is er nog de old skool picolo of the flame trinket >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Daarom log ik uit in SW maar hoogst waarschijnlijk to in Swamp of Sorrow :+
Minder gezeik met inloggen en zodra het lagged gewoon terug vliegen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Derr_Hans op 12-11-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Als je toch aan het wachten bent dan is een beetje lag niet erg ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:48:
Daarom log ik uit in SW maar hoogst waarschijnlijk to in Swamp of Sorrow :+
Minder gezeik met inloggen en zodra het lagged gewoon terug vliegen :P
Ik heb mijn plekje in Silvermoon al geparkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan me toch niet voorstellen dat het problemen gaat geven, als toen met de opening van AQ bijvoorbeeld.
Blasted Lands en de portal in Orgri/SW moeten dat tegenwoordig toch wel aankunnen

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Al die spanning, al die mensen die dagen/weken gereserveerd hebben en de komende tijd een als kluizenaar door het leven zullen gaan. En dat voor een game die al 10 jaar lang aan de top van zijn genre staat!
Geweldig!

Zelf heb ik het ook gedaan bij BC en WOTLK.

Tegenwoordig een gezin en baan, dus we gaan het rustig en vooral casual aanpakken.
Sinds ik enkele maanden geleden weer begonnen ben en eens melee probeerde ben ik verliefd op melee.
Voorlopig voor mij dus even geen casten of healen.

Mijn main is gekozen: Warrior (nu ilvl526).

Ga lekker alle quests rustig doen, heb geen haast om 100 te worden.
Zodra ik 100 ben is het voor de 100 allies ook niet meer fun om me te ganken, dus laat ze er maar lekker van genieten als ik over een week 92 ding ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Predje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:12:
Al die spanning, al die mensen die dagen/weken gereserveerd hebben en de komende tijd een als kluizenaar door het leven zullen gaan. En dat voor een game die al 10 jaar lang aan de top van zijn genre staat!
Geweldig!

Zelf heb ik het ook gedaan bij BC en WOTLK.

Tegenwoordig een gezin en baan, dus we gaan het rustig en vooral casual aanpakken.
Sinds ik enkele maanden geleden weer begonnen ben en eens melee probeerde ben ik verliefd op melee.
Voorlopig voor mij dus even geen casten of healen.

Mijn main is gekozen: Warrior (nu ilvl526).

Ga lekker alle quests rustig doen, heb geen haast om 100 te worden.
Zodra ik 100 ben is het voor de 100 allies ook niet meer fun om me te ganken, dus laat ze er maar lekker van genieten als ik over een week 92 ding ;P
Ik kijk er naar uit om lekker als kluizenaar te leven de komende 4 dagen! :D en dan is het weer aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Hmm ik ben de enige die met een shaman verder gaat als ik de berichten zo lees :P
http://eu.battle.net/wow/...ered-hand/Thyberia/simple

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

randomice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
Hmm ik ben de enige die met een shaman verder gaat als ik de berichten zo lees :P
Zal wat zijn hé als je de enige shaman bent :+ Dan had elke guild je wel willen hebbon.

Er zijn vast wel mensen op tweakers die een shaman gaan "mainen" maar, die kunnen misschien nu niet posten, of vinden het niet boeiend genoeg om te posten :P

[ Voor 19% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wilde mijn ele shaman als main maken maar kon lvl 100 chars testen in de beta en ben toen geswitched.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
ik ga vanavond voor het eerst bij een expansion om 12u gewoon direct beginnen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? is het echt te druk om tot 4u snachts 1 quest te kunnen doen, of kom je er met wat vertraging wel doorheen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
rutger465 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:32:
ik ga vanavond voor het eerst bij een expansion om 12u gewoon direct beginnen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? is het echt te druk om tot 4u snachts 1 quest te kunnen doen, of kom je er met wat vertraging wel doorheen?:P
Valt mee, meestal is het tot 1 uur even druk omdat iedereen toch het spel even wilt proberen, maar daarna gaan er steeds meer mensen offline. In MoP had ik o.a. hier weinig problemen mee.

Waren een paar quests die ff kut waren maar als je daar doorheen was kon ik vrij snel richting 90.

Edit: Mop speelde ik op Draenor met de launch en nu Ravencrest met WoD.

[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 12-11-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Snachts is het verrassend drukt, maar niet TE druk, tussen 12 en half 2/2 uur is het bijna niet te doen door de drukte en/of server problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randomice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
nope! Resto shammy main hierzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga er maar vanuit dat je de eerste paar quests waar je normaal een kwartier over doet dan 2-3 keer zo lang over doet ivm lagfest, drukte etc...

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:42
Ik ga gewoon donderdagavond wel beginnen en misschien vrijdag overdag ook. In ieder geval niet 's nachts. Ben al genoeg 's nachts wakker geweest door de baby en ben blij dat ik gewoon kan slapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
heb nu een week vakantie en ben net 15min wakker, helemaal klaar om vanavond ff door te trekken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:35:
[...]

nope! Resto shammy main hierzo :D
Hier ook een Ehancement Shammy main (Resto offspec, die ik regelmatig speel). :*)
Pagina: 1 ... 20 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.