Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
randomice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
Hmm ik ben de enige die met een shaman verder gaat als ik de berichten zo lees :P
http://eu.battle.net/wow/...ered-hand/Thyberia/simple
Elemental Shaman represent!
http://eu.battle.net/wow/...runetotem/%C3%86ox/simple

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Ik las iets over automatische gear switch, geld dit ook voor quest gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hier nog een guild actief die op ragnaros horde of tank of hunter nodig heeft voor wod mythic raiding en niet op zondag raid?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Eigenlijk durf ik er bijna om te wedden dat de servers het (van de drukke servers) het gaan begeven. Het zal in ieder geval het eerste uur niet te spelen zijn. Ergste geval duurt het 3-4 uur. Ach we zullen zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Ik durf te wedden dat je voor 1 online bent :P 100goud @Tarren mill horde zet ik erop! :D hahaha

En @rutger465

Ik ga nu voor de 5e xpack om 12 uur online. 1e 2 uur is meestal een drama daarna is het rustig. Echter de middag erop/avond erop is het dramatisch maar goed dan ben ik al weer 1/2 zones verder :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:50:
Ik las iets over automatische gear switch, geld dit ook voor quest gear?
Kweenie of alle gear dit doet, maar bepaalde gear past zich aan aan de spec dat je draagt. Zodat je niet meer voor meerdere specs hoeft te farmen.

@ Piertje: Dat is het vaak, he. Zorgen dat je in eerste 12 uur al minimaal een zone vooruit bent om de drukte voor te blijven.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 13:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:03:
[...]

Kweenie of alle gear dit doet, maar bepaalde gear past zich aan aan de spec dat je draagt. Zodat je niet meer voor meerdere specs hoeft te farmen.
Ja wat het is, ik ga m'n warrior levelen, dat word/is een tank, maar levelen doe ik liever in DPS gear. Als het nou mee switched hoef ik er niet over na te denken dat ik op level 99 bijvoorbeeld stop met dps gear van quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

piertje1984 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:01:
Ik durf te wedden dat je voor 1 online bent :P 100goud @Tarren mill horde zet ik erop! :D hahaha

En @rutger465

Ik ga nu voor de 5e xpack om 12 uur online. 1e 2 uur is meestal een drama daarna is het rustig. Echter de middag erop/avond erop is het dramatisch maar goed dan ben ik al weer 1/2 zones verder :D haha
Het is niet alleen inloggen he? Het zullen de disconnects zijn, het feit dat de daadwerkelijk opening van the dark portal later zal zijn. Micht het open zijn dat het nieuwe outlands crashed, of de instance servers. er zullen gewoon genoeg server problemen komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

randomice schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:19:
Hmm ik ben de enige die met een shaman verder gaat als ik de berichten zo lees :P
http://eu.battle.net/wow/...ered-hand/Thyberia/simple
Nee hoor, ben al sinds TBC een enhancement shaman
http://eu.battle.net/wow/...ringer/blitzdoctor/simple

Morgen tijdens de lunchpauze even langs de MM WoD ophalen, moet toch het doosje hebben :+

[ Voor 10% gewijzigd door Blitzdoctor op 12-11-2014 13:15 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Met Mop heb ik geen last van disconnects gehad. Ik verwacht alleen nu wel dat het wat moeilijker wordt gezien iedereen voor die portal staat te humpen...

Maargoed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Voor mij wordt het: Druid>Druid>shamanaladingdong>huntard>Mage. Wel ff met de mage spelen voor tailor gebouwtje.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Priest>Priest>Priest met tussendoor een Druid voor gathering :D

MoP launch was wel ok, alleen die quest van alliance met die helecoptors duurde wel heel erg lang voordat je daar door heen was met de lag. Maar goed dat ze de Collision van quest mobs op standje max hebben gezet. Geen giant mammoths blocking the NPC's <3

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mage > Pally > Priest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDustv
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 16:48

MrDustv

All day, Every day!

Paladin-> Rogue -> Hunter -> Warlock -> Mage -> Shaman

Man ik heb nog wat te lvlen :S

Battle tag Dusts#2388 - Youtube " if you can't say something nice, say something clever but devastating!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Iets wat ik niet in Beta geprobeert heb..

Tijdens lvlen kreeg ik quests voor mijn eerste profession buildings (JC/Engi) en voor alle proffesions zo..
Alleen weet ik niet of dit ook voor mining en herb is.

Druid heeft alleen maar deze 2 professions en er zijn geloof ik nog geen lvl 1 plans beschikbaar behalve die van de quests. Garrison lvl 2 verkoopt wel deze plans alleen moet je weer lvl 92 (Beta) of 93 (plaatje die eerder is gepost) zijn met 2x lvl 1 buildings.

Nu vraag ik mij af, hoe de F krijg ik 2 lvl 1 buildings als ik geen plan zou krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kon je mine/herb en fish toch gewoon plaatsen ?
Is apart stuk grond namelijk

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Gathering professions hebben hun eigen plot, en die krijg je op bepaalde levels. Daar dropt dus geen item van.
Je unlockt de mine op level 92, fishing shack op 94, herb garden op 96 en pet menagerie op 98.

[ Voor 6% gewijzigd door Blitzdoctor op 12-11-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 20:03
ik hoop inderdaad dat ze de servers goed op orde hebben.
Ze zijn al 10 jaar bezig en 4 expansions achter de rug, zal nu wel goed geregeld zijn hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nee dat weet ik, maar op beta was een vereiste dat je 2 lvl 1 buildings op je garrison heb om naar lvl 2 te gaan.

Maar als je geen plan krijgt om de 2de lvl 1 building te maken dan zal het lastig zijn om lvl 2 garrison te krijgen als herb/mining..

Wellicht dat iemand met beta die dit wel getest heeft (heb alleen met main priest gespeeld op beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
rutger465 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:46:
ik hoop inderdaad dat ze de servers goed op orde hebben.
Ze zijn al 10 jaar bezig en 4 expansions achter de rug, zal nu wel goed geregeld zijn hoop ik :D
Een launch day lawine aan internetverkeer hou je toch niet tegen hoor :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
heb trouwens van gamesync nog geen code gekregen.... zou 1 dag voor release verstuurd worden....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb bij de releases van Cataclysm en MoP geen technische problemen gehad, terwijl ik op een van de drukste servers speelde (Draenor). Ik vind een queue geen technisch probleem.

Wel functionele problemen gehad met de drukte. Ik kan me nog die quest herinneren in Jade Forest waar je die beeldjes moest slopen. Daar ben ik na een half ur maar gewoon mee gestopt, dat was niet te doen. Zo wel meer voorbeelden.

Het neemt af van mijn speelgenot, als het te druk is. Maar daar doe je niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang in het level gebied er een hoop Horde of Alliance loopt vermaak ik me wel als de Quest mob's weg zijn.

Dan kan ik nog wat PvPe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik heb net nog antwoord gehad op mijn vraag aan Bliz over de Legendary quest:
Greetings Marco, I had hoped to speak to you online but you were off exploring the real world it seems!

I hope you're well today and I'm sorry its taken so long to get back to you, we're very busy at the moment after the patch.

You wanted to know when the Legendary quest will be removed, it will be removed when the Expansion goes live tonight at Midnight server time. I hope this has solved your problem and that you have a great week.

Best regards and have many great adventures!
Het is mij maandag alsnog gelukt, maar mocht iemand anders de Legendary cloak nog lastminute bij elkaar moeten graaien, je hebt nog 10 uur dus *O*

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Derr_Hans schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:47:
Nee dat weet ik, maar op beta was een vereiste dat je 2 lvl 1 buildings op je garrison heb om naar lvl 2 te gaan.

Maar als je geen plan krijgt om de 2de lvl 1 building te maken dan zal het lastig zijn om lvl 2 garrison te krijgen als herb/mining..

Wellicht dat iemand met beta die dit wel getest heeft (heb alleen met main priest gespeeld op beta)
Ah op die fiets.
Salvage yard (quest in Arak) en Storehouse (garrison level 2) zijn helaas ook geen optie zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blitzdoctor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:15:
[...]

Ah op die fiets.
Salvage yard (quest in Arak) en Storehouse (garrison level 2) zijn helaas ook geen optie zie ik.
Zal het wel zien aankomende dagen :)

hoe dan ook, druid gaat gelvld met herb/mining in het begin.
Zou fijn zijn als hij lvl 2 garrisons kan krijgen voor de BoA reputation bonus en tannery tents :P

Iig dat is het idee er achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Voor mensen die niet achter een firewall zitten. Hele mooie gallery op Blizzcon van oude screenshots. (en Overwatch)

http://wow.joystiq.com/photos/blizzcon-2014-art-gallery/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GrazendeKoe schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:35:
Moet je per sé mee doen met dat "gebouwen bouwen"? Garrinson of zo heet dat. Ik begrijp daar niks van en mijn chars hebben eigenlijk ook geen professions. Waarom niet? Omdat ik alleen maar pvp doe. Hebben die Garrinsons ook voordelen voor pvp?
Volgens mij is het wel de bedoeling ja, en of er iets voor PvP is geen idee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je per sé mee doen met dat "gebouwen bouwen"? Garrinson of zo heet dat. Ik begrijp daar niks van en mijn chars hebben eigenlijk ook geen professions. Waarom niet? Omdat ik alleen maar pvp doe. Hebben die Garrinsons ook voordelen voor pvp?
Om het wat meer te gaan begrijpen zou ik je willen verwijzen naar hier

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet in ieder een garrison hebben anders kom je nog geen eens in het nieuwe pvp gebied

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

junglebeast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:32:
Voor mensen die niet achter een firewall zitten. Hele mooie gallery op Blizzcon van oude shots. (en Overwatch)

http://wow.joystiq.com/photos/blizzcon-2014-art-gallery/
Mooi om te zien zeg. Voel de nostalgie gewoon...jemig wat gaat de tijd hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Deze? http://www.wowhead.com/building=161
Maar meer ook niet. Maar ze zijn wel handig aangezien echte pvp gear weg is/gaat dus kun je missions gebruiken voor raid gear die je anders niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
GrazendeKoe schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:41:
[...]

Oh meen je, dat wist ik nog niet. Dus geen gear met honor/arena punten? Moet ik me nog maar even in verdiepen dan..
Nee dat niet, maar de pvp stats zijn weg van de gear. Tuurlijk zullen de stats zich anders verhouden voor pvp gear en raid gear. Maar als er toevallig een raid item is dat beter is kun je dat met missions in sommige gevallen wel verkrijgen.

Edit: http://www.wowhead.com/ne...es-in-warlords-of-draenor

[ Voor 8% gewijzigd door Cr0kie op 12-11-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Je krijgt de garrison in een quest line, en je komt er tijdens het levelen een paar keer terug voor quests. Je hoeft dus niet je hele garrison uit te bouwen als je daar geen zin in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zoals altijd: kies wat je zelf graag speelt en zoek vooral niet naar 'de sterkste klasse' want die bestaat niet of loopt het risico om zwaar generfed te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
GrazendeKoe schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:52:
Wat veel veranderingen in PvP zeg. Ik weet nu echt niet meer welke class ik moet nemen. Minder interrupts, minder CC etc.

Ik kan kiezen voor mage, lock, druid (feral of resto) of nog een rogue levelen. Iemand die iets van advies kan geven PvP-wise? :D
Ik kan alleen maar Rogue zeggen, maar dat is omdat ik zelf Rogue speel en er helemaal dol op ben.
Healen zit er niet echt in, dus het komt echt neer op combat skills en op het juiste moment stealth + attacks.
Ook binnen Rogue class heb je meerdere mogelijkheden. Combat, Subtlety, Assassination (De namen spreken voor zich)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Nog 9 uur te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je hoeft niet perse mee te doen met garrisons, maar dan mis je wel een belangrijk stuk van de game. Daarnaast hoef je voor garrisons niet perse professions te hebben (of te hebben gemaxed). Volgens mij is er wel een gebouw in garrisons wat iets voor pvp aanbied, de Gladiator's Sanctum. Die bied toegang tot Highmaul Coliseum.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Wilde ik net al zeggen na de countdown op MMOC gezien te hebben.

Vandaag nog even erover nagedacht om morgen vrij te nemen maar had al vlug besloten dat ik het niet kan maken.
Mijn baas zou er geen probleem mee hebben maar neem morgen een bijeenkomst over en we zitten al krap qua handen. En krijg ik vandaag nog te horen dat we overleg hebben over de kerst viering.
Als ik op alles ja zeg ben ik om 13:00 thuis en kan ik gaan gamen :D.

maar nu OT.
Ik heb de laatste tijd niet echt zitten opletten, maar de gamefiles van WOD zijn allemaal toch al preloaded of niet? Morgen hoeft men alleen nog wat laatste files te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:10:
[...]

maar nu OT.
Ik heb de laatste tijd niet echt zitten opletten, maar de gamefiles van WOD zijn allemaal toch al preloaded of niet? Morgen hoeft men alleen nog wat laatste files te downloaden?
De hele nieuwe patch die enkele weken terug is uitgebracht bevat de meeste elementen welke belangrijk zijn voor WoD. Dus in principe ben je good to go. Altijd mogelijk dat er nog een paar files gedownload moeten worden, maar die kans acht ik zeer klein aangezien ze sowieso geen server restart gaan doen om 12 uur vanavond, en je gewoon ingelogd kan blijven en de portal in kan...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:10:
maar nu OT.
Volgens mij hoeft enkel Blizzard nog maar de de WoD switch om te zetten op de servers. Alle content heb je als goed is al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:16:
[...]

Volgens mij hoeft enkel Blizzard nog maar de de WoD switch om te zetten op de servers. Alle content heb je als goed is al.
Ze zetten inderdaad live de switch om. Dit betekend dus dat je niet uitgelogd wordt en de servers ook niet worden herstart. In andere woorden, zorgen dat je vroeg inlogd ;)

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Heeft iemand de game vandaag al bij mediamarkt zien liggen ? 33 euro is wel een goede prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Cyclonic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:21:
Heeft iemand de game vandaag al bij mediamarkt zien liggen ? 33 euro is wel een goede prijs.
Denk niet dat ze dat gaan doen, ik ga morgen ochtend om 10;00 voor de deur liggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Waar halen jullie die €33 bij de MM eigenlijk vandaan? Hier staat €44.99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
33 euro is niet mis, zeker voor een fysiek exemplaar voor de verzamelaars onder ons :D. Ik ga na mijn werk even langs de MM om te kijken of hij al in de verkoop is. Zo niet dan vraag ik wel of ze 'm willen reserveren.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Why you NEED the Garrison:
- to level up ofc, a lot of major quest lines are phased and will not be available to those who haven't set up a Garrison
- to gain access to Ashran the new world pvp zone (mage portal is only alternative)
- to start the Legendary quest line at 100
- to collect Apexis Crystals which act as currency for gear and items gained from WoD factions

Do note all that I just mentioned can be done from a lvl 1 garrison. If you hate and don't want to deal with Garrisons you can just complete the introduction and forget about it.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
rutger465 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:32:
ik ga vanavond voor het eerst bij een expansion om 12u gewoon direct beginnen, wat zijn jullie ervaringen hiermee? is het echt te druk om tot 4u snachts 1 quest te kunnen doen, of kom je er met wat vertraging wel doorheen?:P
Hoop mensen houden van zeiken om t zeiken. :') Klagen over lagfest en over serverissues zijn gwn pussies die liever pessimistisch zijn dan realistisch. Jah er kan wat tijdelijke vertraging zijn tot jij erdoor komt en ja soms iets lag voorkomen maar dat doet niks aan de ervaring van drukke gebieden, andere mensen snitchen en de druk om door te pompen. :w Tenslotte zijn mensen die launches overslaan en releasedag vermijden zelf echte casual plebs. Doorbeuken en gou mensen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:24:
Hier staat 33 euro.

Het stond ook in het weekelijkse reclame blaadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:24:
Het MM krantje.

Op G2play staat trouwens een bundel met 60 dagen game time voor 54 euro. Is wel een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Cambrium91 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:29:
[...]

Hier staat 33 euro.

Hm, 12 euro extra betalen als je pre-ordert dus. Dat is ook lullig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Kan tussen 0:00 en 6:00 niet spelen vanwege ziggo werkzaamheden toevallig net vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:31:
[...]

Hm, 12 euro extra betalen als je pre-ordert dus. Dat is ook lullig :P
Eerlijk gezegd was het te verwachten, ik pre-order werkelijk nooit meer. Morgen om 10;00 is hij van mij voor een mooi prijsje. (had ergens wel gehoopt op een nacht opening maar helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyclonic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:33:
Kan tussen 0:00 en 6:00 niet spelen vanwege ziggo werkzaamheden toevallig net vandaag.
Lekker nachtrustje houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Omg dat is een grapje zeker !!! :(

Ik heb ook Ziggo, dat zou wat zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
Cambrium91 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:29:
[...]

Hier staat 33 euro.

dat is zeker de goedkoopste plek, ik heb het nog bij kinguin besteld voor 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie mezelf als alles behalve casual, maar ik heb me inmiddels neergelegd bij het feit ik vannacht niet zal spelen. Lekker nachtje slapen en wachten op de game. Dan einde van de dag maar eens beginnen met het nieuwe avontuur. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom altijd backup internet aanwezig :+ ( backtrack ftl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Indien nodig wordt het gewoon via de mobiel hotspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Of op het netwerk van de buren/neighborhood gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Wat zeg je nu? Hopelijk niet bij mij.

Anders speel ik via hotspot via me mobiel (wil ook met 80ms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Soulizer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:38:
Of op het netwerk van de buren/neighborhood gaan haha
Die hebben ook allemaal Ziggo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen-problemen

Hier nergens last van, maar je kan zelf ook even kijken met je postcode.

[ Voor 40% gewijzigd door xavento op 12-11-2014 15:40 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:39:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/storingen-problemen

Hier nergens last van, maar je kan zelf ook even kijken met je postcode.
Geplande werkzaamheden(0)

Er zijn op dit moment geen geplande werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Status:opgelost

Start 12-11-2014 01:00:00

phew, bij mij zijn ze vannacht al bezig geweest

met ze alle bellen dat ze vandaag ECHT GEEN werkzaamheden kunnen doen.

[ Voor 28% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Ziggo en 020, twee dingen die gewoon niet ok zijn haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
Iusedto schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:40:
Ik zie jullie vannacht allemaal zo gamen :

[afbeelding]
De tijd dat ik wakker ben geworden met qwerty in mijn voorhoofd kan ik me nog wel herinneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Heus niet :+

En zo kijk ik altijd in het weekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Wij zijn bezig met onderhoudswerk om ons netwerk verder te verbeteren. Hierdoor kunt u tijdelijk niet, of niet goed, gebruik maken van Televisie, Radio, Internet en Telefonie. Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer van uw Ziggo diensten te laten genieten.

Status:gepland
Start 14-11-2014 12:00:00 Verwachte einde voor 14 november, 16.00 uur

WAT DE NEUK, OP EEN VRIJDAG MIDDAG ME INTERNET ERUIT GOOIEN, ZIJN ZE GEK GEWORDEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:42:
Wij zijn bezig met onderhoudswerk om ons netwerk verder te verbeteren. Hierdoor kunt u tijdelijk niet, of niet goed, gebruik maken van Televisie, Radio, Internet en Telefonie. Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer van uw Ziggo diensten te laten genieten.

Status:gepland
Start1 4-11-2014 12:00:00 Verwachte einde voor 14 november, 16.00 uur

WAT DE NEUK, OP EEN VRIJDAG MIDDAG ME INTERNET ERUIT GOOIEN, ZIJN ZE GEK GEWORDEN?
Direct aan de callcenter hangen en effe de baas daar appelleren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Soulizer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:44:
[...]

45min later.... Nog één moment geduld astublieft, u wordt z.s.m. te woord gestaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online

[afbeelding]
Zal niet de eerste keer zijn lol

Ben wel eens wakker geworden van geschreeuw op Mumble omdat de tank bijna dood ging.
Vaak genoeg in coma gelegen in mijn relax stoel en toetsenbord op schoot en muis in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Hold the presses! Customer needs WoW fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

Alleen niet doorgeven of je Horde of Alliance bent want dat zou tegen je kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-Skunk
ff old times reviven, vroegah in vanilla met guild runs doen in dire maul.

Wakker worden, zien dat je uitgelogt was, opnieuw inloggen en 4 blije mensen zien die al op je zaten te wachten.

Good old times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Nee maar serieus, thuiswerken is best wel een ding tegenwoordig, bijvoorbeeld met citrix. Dan kun je dus gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:48:
Nee maar serieus, thuiswerken is best wel een ding tegenwoordig, bijvoorbeeld met citrix. Dan kun je dus gewoon niet werken.
Inderdaad, zo ben ik onlangs naar mijn werk moeten rijden omdat het internet eruit lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Je zou inderdaad verwachten dat er 's nachts onderhoud gepleegd zou worden. Best jammer als je al van je weekend mag genieten, en je tegenwoordig zo afhankelijk bent van een IP adres.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom heb ik altijd backup internet, of het nou mag of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Srvdploeg schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:51:
Je zou inderdaad verwachten dat er 's nachts onderhoud gepleegd zou worden. Best jammer als je al van je weekend mag genieten, en je tegenwoordig zo afhankelijk bent van een IP adres.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met ziggo, zeker het afgelopen jaar niet.

Naast het feit dat internet uitviel als de telefoon werd opgenomen :+ (nieuwe modem gekregen en alles werkt weer als een zonnetje :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Als IT'er kun je daar toch wel een oplossing voor bedenken? Plus, dit wordt weken van te voren aangekondigd, dus kan je daar omheen plannen met je thuis-werk rooster.

Storingen daar gelaten natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Met je laptop lekker hipster in de starbucks zitten en hun wifi gebruiken voor WoD?

Weet niet of er een mac/starbucks snachts open is maar vast wel ergens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
De onderbuurvrouw heeft haar modem uit gezet, omdat ze meer bij haar vriend zit dan thuis (appartement staat ook te koop). Deze was onbeveiligd en die ik gebruikte als ik internet issues had.

Als het moet dan is mijn Telefoon de hotspot en de draadloos adapter is zo aangesloten op USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

xavento schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:55:
Met je laptop lekker hipster in de starbucks zitten en hun wifi gebruiken voor WoD?

Weet niet of er een mac/starbucks snachts open is maar vast wel ergens :p
In delft is er een mac 24uur per dag open, maar of ook binnen 24 uur per dag open is weet ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:58:
[...]

In delft is er een mac 24uur per dag open, maar of ook binnen 24 uur per dag open is weet ik niet :P
--> http://www.beslist.nl/pro.../r/tent/?sortby=price_min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Ik heb me nog niet verdiept in de World PVP-zone van WoD. Is deze zone vergelijkbaar met Wintergrasp of zit het heel anders in elkaar?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

echt shit, ik had nog wat atv dagen die ik op moet maken dus dacht dit is een mooi moment, is er al een ander iemand toevallig vrij morgen en vrijdag en maanden... dan kan ik niet vrij nemen :( daar gaat me race to lvl 100

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Ik hoorde ook dat de griep rond gaat bij WoW spelers.

Heel vreemd.

Gelukkig geen last van en gewoon wat vrije dagen gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Waar kan ik me best klaarzetten (Alliance)? Stormwind? Blasted Lands?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Swamp of Sorrows is misschien het beste; daar zal het niet zo druk zijn en zal je dus minder lag hebben bij inloggen.
De quest om naar blasted lands te gaan krijg je als het goed is automatisch, waar je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
:')

* Zeror heeft zichzelf weleens zo aangetroffen nadat ie wakker schrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
garriej schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:48:
Chill toch, niks mis met het nieuwe werken hoor. Eigen planning en werkuren zolang t maar af is en je de mails/phone beantwoord. En gewoon tijd hebben voor de WoW nightlaunch ;)

@internetproblemen, zoals al meerdere malen bevestigd regel een backup. Life without internet is no life :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:21:
[...]

:')

* Zeror heeft zichzelf weleens zo aangetroffen nadat ie wakker schrok.
Moet spontaan denken aan "Make love, not warcraft" :+

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Erycius schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:19:
Waar kan ik me best klaarzetten (Alliance)? Stormwind? Blasted Lands?
In je luie stoel - lekker een filmpje kijken (of van een afstandje de Dark Portal) en pas als de eerst 5000 man zich met veel gezucht, geklaag en gescheld door de portal heen hebben gwrongen er lekker op je gemak achteraan zonder stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik zou inderdaad gewoon lekker slapen en een uur of 10 sochtends maar is inloggen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 21 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.