Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
GrazendeKoe schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:28:
Ik vind feral druid echt geweldig, maar ik speel nu een potje pvp en je merkt gewoon dat je ronduit de lul bent als melee. Als je wordt gefocussed ben je dood, terwijl je als rogue nog kan ontsnappen en een class als hunter lekker van afstand kan schieten.

Vandaar dat ik heel erg twijfel of ik er vrolijk van ga worden om als feral druid te gaan spelen...
Ik mag toch hopen dat je battlegrounds bedoeld? Ferals zijn namelijk insane sterk in arena. Al helemaal pre-patch.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ricmaniac schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:27:
Ik zou inderdaad gewoon lekker slapen en een uur of 10 sochtends maar is inloggen
NIKS VAN! Khadgar heeft mij nodig! Mee op de barricades! Als eerste aan het front! Vorige keer is het ook goed geg...

Ah.

Hum.

Iemand een idee voor een film? :p

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Erycius schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:35:
[...]

NIKS VAN! Khadgar heeft mij nodig! Mee op de barricades! Als eerste aan het front! Vorige keer is het ook goed geg...

Ah.

Hum.

Iemand een idee voor een film? :p
Interstellar, film van t jaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Iets met Arnold Schwarzenegger - veel actie en bloed als goede voorbereiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:48
Dat ze nog geen add-on updates hebben ben ik wel verbaasd over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

beebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:41:
Er zijn geen updates nodig omdat er niet veel meer gaat veranderen, denk ik. We draaien al maand op 6.x

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb gisteren al mijn add-ons opnieuw geïnstalleerd en deze werken allemaal prima. De pre-patch is immers een aantal weken geleden al uitgerold.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Oh mooi is dat. Eerst een uur in de queue of bugged quest zitten en dan. :(

Onderhoud Internet & Telefonie

Wij zijn bezig met onderhoudswerk om ons netwerk verder te verbeteren. Hierdoor kunt u tijdelijk niet, of niet goed, gebruik maken van Internet & Telefonie.

Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer van uw Ziggo diensten te laten genieten.

Status: gepland Start 13-11-2014 01:00:00 Verwachte einde voor 13 november, 06.00 uur

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Vergeet ook niet dat bij de kill zoveel mobs de halve planeet hetzelfde moet uitvoeren. Dus dat is weer tag-de-mob hel. Echt dat mob tagging is zoooooo 2004.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Wacht tot LFR en raiding e.d. weer op gang komen. Om de x minuten een DBM update, waardoor je ineens auto whispers krijgt van andere spelers om te zeggen dat je weer moet updaten |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
Kan je in de battle net shop van blizzard met een debet card betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:52:
[...]

Wacht tot LFR en raiding e.d. weer op gang komen. Om de x minuten een DBM update, waardoor je ineens auto whispers krijgt van andere spelers om te zeggen dat je weer moet updaten |:(
Ik gebruik geen DBM.

En met LFR heb je dat al helemaal niet nodig :P.

En ja ik doe alleen LFR geen normale raids of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Carthrax schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:48:
Vergeet ook niet dat bij de kill zoveel mobs de halve planeet hetzelfde moet uitvoeren. Dus dat is weer tag-de-mob hel. Echt dat mob tagging is zoooooo 2004.
Gingen ze questmobs niet faction/global-taggable maken zoals de rares op timeless?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:34
W00t, mijn CE is afgegeven aan de post, als alles mee zit morgen in huis. Nu morgen mijn stage nog doorkomen tot 16.00 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nostordici schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:55:
W00t, mijn CE is afgegeven aan de post, als alles mee zit morgen in huis. Nu morgen mijn stage nog doorkomen tot 16.00 uur :P
Vooral niet komen kijken in deze thread dan, die gaat volstaan met glunderende mensen die allerlei items, achievements, pets,... posten waar jij nog niet aan kan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]

Gingen ze questmobs niet faction/global-taggable maken zoals de rares op timeless?
Hebben ze geloof ik al een tijd geleden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]

De "specials" om het zo te zeggen hebben de rare behandeling gekregen. Maar de standaard mobs over het algemeen nog niet. In ieder geval in de beta waren de orcs die je in het begin neer moet sabelen nog geen gedeelde mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
junglebeast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:47:
Oh mooi is dat. Eerst een uur in de queue of bugged quest zitten en dan. :(

Onderhoud Internet & Telefonie

Wij zijn bezig met onderhoudswerk om ons netwerk verder te verbeteren. Hierdoor kunt u tijdelijk niet, of niet goed, gebruik maken van Internet & Telefonie.

Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer van uw Ziggo diensten te laten genieten.

Status: gepland Start 13-11-2014 01:00:00 Verwachte einde voor 13 november, 06.00 uur
Bro you're fucked als je geen back-up hebt. Daar gaan direct vijf kostbare uren :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend mijn gaming desktop open gemaakt en volledig schoon gemaakt, alle fans en de kast weer stof vrij. Nog even drivers updaten en dan ben ik er ook klaar voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een half jaar geleden gepreordered. Maar meh, morgen geen zin in. Vermaak me nog prima met cod aw, volgende week gta 5. Vrees dat wod pas in december of januari gespeeld gaat worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:33:
Al een half jaar geleden gepreordered. Maar meh, morgen geen zin in. Vermaak me nog prima met cod aw, volgende week gta 5. Vrees dat wod pas in december of januari gespeeld gaat worden :P
CoD AW. Seriously bro. Dat is amper een game te noemen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
Laten we geen CoD discussie hier beginnen. Als die kerel liever andere games gaat spelen dan is dat leuk voor hem. Veel plezier ermee.

Zie ook het nut niet om dat hier te gaan posten maar goed, ieder zo zijn ding.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://i.imgur.com/IuZCRU7.jpg

We, are waiting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hoop dat Bol.com mijn Collector's Edition niet vergeten is : /

In Maart gepre-ordered, maar er staat nog steeds "Wordt "verwerkt" sinds dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xniio
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 10:57
Lord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:58:
heb trouwens van gamesync nog geen code gekregen.... zou 1 dag voor release verstuurd worden....
ik ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Mediamarkt wilde hem vandaag niet meegeven, hoorde wel dat ze hem zelf vanavond wel meenemen... Tja dan maar morgen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Ik ook nog niet maar dit staat op de site bij de wod pre order:
U ontvangt de Warlords of Draenor ( WOD ) CDkey per email in de avond op 12 November 2014 per email en kunt hier mee deze uitbreiding downloaden via Battle.net.
Dus hopelijk krijgen we het in de loop van de avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
De mijn net gekregen van g2play. Mja wanneer je hem krijgt maakt vrij weinig uit als je pas na middernacht kunt spelen en in mijn geval waarschijnlijk pas morgen middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik heb tijden terug paladin gespeeld, gewoon netjes gespeeld tot ongeveer 75. Na een jaar niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan beginnen met een maat die al wel een lvl 90 heeft etc. Ik wilde dan eigenlijk die boost gebruiken voor een char op zijn server, echter vraag ik me af; kan ik met zo'n lvl 90 wel direct door lvlen of mis je dan echt nog de gear ervoor?

Verder; wat is jullie gedachte over de pala? Ik heb 'goede' verhalen gehoord over het nut ervan met deze nieuwe uitbreiding. Nog meer mensen hier die een pala hebben? Ik ben dan benieuwd naar jouw ervaring van nu, en wat je verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svarog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:47:

Die gasten versturen altijd rond middernacht, of zelfs midden in de nacht de bevestiging dat hij onderweg is... :-/

Daarbij komt dat ze nog steeds op de website hebben staan: vandaag besteld voor 2300 uur, morgen in huis... Dus het zal allemaal wel goed komen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 12-11-2014 18:15 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Douweegbertje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:13:
Ik heb tijden terug paladin gespeeld, gewoon netjes gespeeld tot ongeveer 75. Na een jaar niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan beginnen met een maat die al wel een lvl 90 heeft etc. Ik wilde dan eigenlijk die boost gebruiken voor een char op zijn server, echter vraag ik me af; kan ik met zo'n lvl 90 wel direct door lvlen of mis je dan echt nog de gear ervoor?

Verder; wat is jullie gedachte over de pala? Ik heb 'goede' verhalen gehoord over het nut ervan met deze nieuwe uitbreiding. Nog meer mensen hier die een pala hebben? Ik ben dan benieuwd naar jouw ervaring van nu, en wat je verwacht :)
Bij de boost krijg je ook gear voor een lvl 90. Het zal geen epic spul zijn maar zal goed genoeg om mee vooruit te gaan.
Mijn main is een pala en dat zal het in WOD waarschijnlijk ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Douweegbertje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:13:
Je krijgt meteen een set ilevel 483 gear kado voor de spec die je gekozen hebt. Je kan dus meteen door de portal en verder levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Cyclonic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:03:
Mediamarkt wilde hem vandaag niet meegeven, hoorde wel dat ze hem zelf vanavond wel meenemen... Tja dan maar morgen halen.
Hier in Amersfoort ook niet, zelfde voor de Toys R Us in Utrecht. Volgens de mediamarkt-redshirt heeft Blizzard zelfs een Intertoys gebeld om ze het weer uit de schappen te laten halen.

Apart dat er zo'n harde releasedatum is voor het doosje, keys zijn gewoon online te krijgen en je kunt het toch nog niet spelen voor middernacht O_o

Dan maar later het doosje een keer uit een aanbiedingsbak vissen en een webshop vinden die vanavond nog keys levert, of niet zo gierig doen en gewoon bij Bliz zelf kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:16:
[...]

Hier in Amersfoort ook niet, zelfde voor de Toys R Us in Utrecht. Volgens de mediamarkt-redshirt heeft Blizzard zelfs een Intertoys gebeld om ze het weer uit de schappen te laten halen.

Apart dat er zo'n harde releasedatum is voor het doosje, keys zijn gewoon online te krijgen en je kunt het toch nog niet spelen voor middernacht O_o

Dan maar later het doosje een keer uit een aanbiedingsbak vissen en een webshop vinden die vanavond nog keys levert, of niet zo gierig doen en gewoon bij Bliz zelf kopen :P
Is denk ik ook zodat alle winkels op gelijke voet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die het leuk vinden is er vanavond om 20.00 uur (als goed is, want er staat geen tijdzone bij) een live Q&A van WoW - WoD Launch op dit Twitch kanaal om tijdens het wachten te kijken.

http://www.twitch.tv/wow

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 18:36 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Svarog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:47:

Oboy Bol en hun pre-order acties. Altijd één groot feest. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 30-08 11:04
Vanaf welk level kan je de nieuwe wereld binnen? Pas op level 90? Of al vanaf 88. Bij TBC kon je ook 58 zijn om Draenor in te gaan. Dit vraag ik voor mijn alts die ik wil gebruiken om garisons te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Iemand gamesync al gemailed over de keys die niet verzonden zijn?

EDIT:
Komt waarschijnlijk vanavond, dit staat bij het product
Dit product is een Pre-Order bestelling voor de World of Warcraft Uitbreiding/Expansion Warlord of Dreanor Battlenet CD key .
U ontvangt de Warlords of Draenor ( WOD ) CDkey per email in de avond op 12 November 2014 per email en kunt hier mee deze uitbreiding downloaden via Battle.net.

[ Voor 74% gewijzigd door kowapanga op 12-11-2014 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet niet of het nog van toepassing is maar straks niet vergeten om al je chars 1 keer in te loggen om alvast rested XP op te bouwen.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owh ga ik niet eens doen wil lekker op me gemak doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Guild pic :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x48uHpB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soulizer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:43:
[...]

Oboy Bol en hun pre-order acties. Altijd één groot feest. |:(
Eerlijk gezegd nog nooit problemen met ze gehad.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
En dan word je ineens geDCd en is er een queue van 1400+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ainnir schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:22:
En dan word je ineens geDCd en is er een queue van 1400+..
Je blijft 5-10 Min geregistreerd op de server, dus als je DCed kun je zo weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
En de queue's zijn begonnen..

Momenteel 2000+ als je op Silvermoon wilt inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij overigens af of al die mensen die in Blasted Lands aan het wachten zijn, überhaupt wel de prequest krijgen om door de portal heen te gaan. Niet beter idee om lekker in SW te wachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roflzor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:54:
En de queue's zijn begonnen..

Momenteel 2000+ als je op Silvermoon wilt inloggen.
Ja, wat ouderwets.... :/
RustStorm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:04:
Ik vraag mij overigens af of al die mensen die in Blasted Lands aan het wachten zijn, überhaupt wel de prequest krijgen om door de portal heen te gaan. Niet beter idee om lekker in SW te wachten? :)
Het zou kunnen dat Blizzard gewoon een global quest uitstuurt om 12 uur waarmee je door de dark portal kan reizen.

[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

3000+ queue in Draenor. Dat volgens Blizzard ongeveer een uur duurt, precies goed dus. Hopen dat ik nog heel even half uurtje tot uurtje kan spelen. Morgenvroeg gaat de wekker gewoon weer af.. :/

De quest zal denk ik gewoon tevoorschijn komen, je hoeft namelijk niet opnieuw in te loggen om WoD te kunnen spelen vanaf 00.00 uur.

[ Voor 19% gewijzigd door Metian op 12-11-2014 22:24 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF Silvermoon queue estimated time 140 min. momenteel 8)7

Edit: weer gezakt naar een schappelijker wachttijd :P

[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
queue op ragnaros.... 1076 duurt 56 minuten....

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Ik heb me gamesync key binnen en ik ben zojuist ingelogd. Ik heb de pre order (niet de pre purchase key) gekocht en zoals ik al dacht heb ik ook een lvl 90 boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
-kardo- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:42:
Ik heb me gamesync key binnen en ik ben zojuist ingelogd. Ik heb de pre order (niet de pre purchase key) gekocht en zoals ik al dacht heb ik ook een lvl 90 boost.
waar zie je dat? want ik heb hem ook van gamesync binnen

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Weet iemand waar je precies moet zijn voor de eerste quest richting WoD? Kan er nergens duidelijke info over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:44:
[...]

Als je in je char screen bent krijg je een pop up waar je de keuze krijgt de boost nu te gebruiken of later.
Als je dan later kiest heb je rechts bovenin (links van je char lijst) een groot symbool staan waarmee je de boost kunt gebruiken.

Waren er niet mensen die zeiden dat het wel mee zou vallen met de wacht tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
Feihcretsam schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:45:
Weet iemand waar je precies moet zijn voor de eerste quest richting WoD? Kan er nergens duidelijke info over vinden..
Voor de duizendste maal, Blasted lands en om 00:00 de dark portal invliegen yo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Feihcretsam schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:45:
http://www.wowhead.com/gu...questing-in-tanaan-jungle

Hier staat wel wat informatie.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:44:
[...]

De lvl 90 boost staat op je character select screen. Er staat een ronde goudgele knop bovenaan naast je namenlijst.

Afbeeldingslocatie: http://i1.2pcdn.com/node14/image/article/201402/06/20140206090630a0dpbc53h9x3844y.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:50:
[...]

De lvl 90 boost staat op je character select screen. Er staat een ronde goudgele knop bovenaan naast je namenlijst.
ahh ja door de queues had ik die nog niet gezien.... klote queues...

edit wanneer ik inlog nu krijg ik mijn loading bar tot 90% en dan boem... world server down....

[ Voor 13% gewijzigd door Lord_T op 12-11-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat die vriendin van mij maar eens ga wurgen voor het overhalen om naar Silvermoon te komen 8)7
Queue duurt een beetje lang zo.

edit: dit soort dingen moet ik vaker typen. Ik zit er nu in. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Woo, nog net even een 2e Hellscreams Decapitator gekregen uit een hele snelle LFG run. Kan ik mooi met die dingen dualwielden tot L100, een Heroic en een Normal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg je de menigte gek?

/y Introquest is live - let's go in!!!!!! :)

:+

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

ZO ik ben weer wakker, even een uurtje de oogjes.dichtgedaan! Ik kan er tegenaan. Even kijken hoelang ik het volhous.

Edit: zat erin, en nu "world server is down"

[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit weer terug in de queue. :|

Edit: LOL 600 minuten wachten. Die is gek.

Edit 2: Als iedere keer de world server eruit knalt dan duik zo maar even Sunken Temple in. Hopelijk houd de instance server het langer vol.

[ Voor 90% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
World server down :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Alles gaat langzaam, enorm veel lag in de Blasted Lands. Ik adviseer je om naar de swamps erlangs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Op Silvermoon word ik er steeds weer uitgegooid. Misschien toch maar wachten tot morgenvroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op runetotem er net uitgekicked met de melding world server down, kom er ook niet meer in.

edit: ik lieg, ben er toch weer maar wel met mega lag, en kan feitelijk maar een handvol spelers om me heen zien.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Volhouden mensen, dit is de truc van blizzard om mensen naar bed te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:55:
Ik denk dat die vriendin van mij maar eens ga wurgen voor het overhalen om naar Silvermoon te komen 8)7
Queue duurt een beetje lang zo.

edit: dit soort dingen moet ik vaker typen. Ik zit er nu in. :+
Silvermoon is de de drukste aliance server en de op een na drukste server in de EU, had je dan iets anders verwacht? Silvermoon heeft buiten expansion launches rond raid starts een queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:32:
Op runetotem er net uitgekicked met de melding world server down, kom er ook niet meer in.

edit: ik lieg, ben er toch weer maar wel met mega lag, en kan feitelijk maar een handvol spelers om me heen zien.
Ook Runetotem hier. Zit nog in een dungeon, zal na de dungeon wel gedisconnect worden.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf geen probleem op Steamwheedle cartel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb ook problemen op frostmane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Fun Fact™: we're running multiple copies of Blasted Lands to spread out the load, in case you're wondering why you can't see everybody there — Zorbrix (@Zorbrix)
Dus zo doen ze het. Ik vond het al vaag dat ik steeds iedereen zag verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Argent dawn is ook unstable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ainnir schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:38:
[...]

Dus zo doen ze het. Ik vond het al vaag dat ik steeds iedereen zag verdwijnen.
"were spreading everything out so everything can crash at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bSyiHZB.png

Is er iets te doen vanavond ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door jmxd op 12-11-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tarren mill, 2500 queue na crash..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet dat WoD lanceert zometeen, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:42:
[...]

Je weet dat WoD lanceert zometeen, hè?
WoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Iedereen veel plezier gewenst. Jammer genoeg moet ik eerst maar de uni zien te overleven voordat ik weer door de Dark Portal ga :'(

Wat gaat er trouwens gebeuren met de GoT guild op Defias Brotherhood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kan gewoon inloggen :D. Low pop server ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook weer ingelogd op Silvermoon. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
-

[ Voor 108% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618563933?page=6

Deze thread is wel lache.
De begin quests zullen wel leuk zijn.

Edit:Hoe gaat het eigenlijk op de PVP realms?
Ik neem aan dat je daar geen grote groepen hebt bij de portal?

[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 12-11-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Het is druk bij de Dark Portal http://i.imgur.com/GeHbyeo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Nou, denk dat voor mij het hem niet gaat worden. Zit nog tegen 1300 spelers aan te kijken..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gelukkig geen queueu op turalyon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Hier ook rond de 900. Ik gok op een mega crash om 00:00, scheelt voor mij weer een paar plekken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Niek_1981

Think Different.

Ennnn ik lig er weer uit :P

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Niet online
Ik ook. Dan maar even snel snacks en een wijntje pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bij mij zit zelfs de chat te laggen.
over 5 min wanneer je kunt beginnen zal het denk ik meer irritatie zijn dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
En we hebben een lekkere partij lag
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rg0rr8.jpg
Zelfs mn loading screen lagged :P

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Niek_1981

Think Different.

we zijn live!! :P

-edit word me mount niet geladen.... -O-

[ Voor 56% gewijzigd door Niek_1981 op 13-11-2014 00:01 ]

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Bloodhoof neer!

• Deadsy
Pakweg 100 man op de npc en als je inzoomed word het een dia voorstelling.
Pagina: 1 ... 22 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.