-
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]
Ik mag toch hopen dat je battlegrounds bedoeld? Ferals zijn namelijk insane sterk in arena. Al helemaal pre-patch.GrazendeKoe schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:28:
Ik vind feral druid echt geweldig, maar ik speel nu een potje pvp en je merkt gewoon dat je ronduit de lul bent als melee. Als je wordt gefocussed ben je dood, terwijl je als rogue nog kan ontsnappen en een class als hunter lekker van afstand kan schieten.
Vandaar dat ik heel erg twijfel of ik er vrolijk van ga worden om als feral druid te gaan spelen...
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
NIKS VAN! Khadgar heeft mij nodig! Mee op de barricades! Als eerste aan het front! Vorige keer is het ook goed geg...Ricmaniac schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:27:
Ik zou inderdaad gewoon lekker slapen en een uur of 10 sochtends maar is inloggen
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Interstellar, film van t jaarErycius schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:35:
[...]
NIKS VAN! Khadgar heeft mij nodig! Mee op de barricades! Als eerste aan het front! Vorige keer is het ook goed geg...
Ah.
Hum.
Iemand een idee voor een film?
[ Voor 99% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:33 ]
Er zijn geen updates nodig omdat er niet veel meer gaat veranderen, denk ik. We draaien al maand op 6.xbeebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:41:
Dat ze nog geen add-on updates hebben ben ik wel verbaasd over
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Ik heb gisteren al mijn add-ons opnieuw geïnstalleerd en deze werken allemaal prima. De pre-patch is immers een aantal weken geleden al uitgerold.beebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:41:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Wacht tot LFR en raiding e.d. weer op gang komen. Om de x minuten een DBM update, waardoor je ineens auto whispers krijgt van andere spelers om te zeggen dat je weer moet updatenbeebie121 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:41:
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik gebruik geen DBM.Kapoen schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:52:
[...]
Wacht tot LFR en raiding e.d. weer op gang komen. Om de x minuten een DBM update, waardoor je ineens auto whispers krijgt van andere spelers om te zeggen dat je weer moet updaten
Gingen ze questmobs niet faction/global-taggable maken zoals de rares op timeless?Carthrax schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:48:
Vergeet ook niet dat bij de kill zoveel mobs de halve planeet hetzelfde moet uitvoeren. Dus dat is weer tag-de-mob hel. Echt dat mob tagging is zoooooo 2004.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Vooral niet komen kijken in deze thread dan, die gaat volstaan met glunderende mensen die allerlei items, achievements, pets,... posten waar jij nog niet aan kanNostordici schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:55:
W00t, mijn CE is afgegeven aan de post, als alles mee zit morgen in huis. Nu morgen mijn stage nog doorkomen tot 16.00 uur
Hebben ze geloof ik al een tijd geleden gedaan.Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]
Gingen ze questmobs niet faction/global-taggable maken zoals de rares op timeless?
De "specials" om het zo te zeggen hebben de rare behandeling gekregen. Maar de standaard mobs over het algemeen nog niet. In ieder geval in de beta waren de orcs die je in het begin neer moet sabelen nog geen gedeelde mobs.Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:54:
[...]
Gingen ze questmobs niet faction/global-taggable maken zoals de rares op timeless?
Bro you're fucked als je geen back-up hebt. Daar gaan direct vijf kostbare urenjunglebeast schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:47:
Oh mooi is dat. Eerst een uur in de queue of bugged quest zitten en dan.
Onderhoud Internet & Telefonie
Wij zijn bezig met onderhoudswerk om ons netwerk verder te verbeteren. Hierdoor kunt u tijdelijk niet, of niet goed, gebruik maken van Internet & Telefonie.
Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk weer van uw Ziggo diensten te laten genieten.
Status: gepland Start 13-11-2014 01:00:00 Verwachte einde voor 13 november, 06.00 uur
Verwijderd
CoD AW. Seriously bro. Dat is amper een game te noemenVerwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:33:
Al een half jaar geleden gepreordered. Maar meh, morgen geen zin in. Vermaak me nog prima met cod aw, volgende week gta 5. Vrees dat wod pas in december of januari gespeeld gaat worden
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
ik ook nog nietLord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:58:
heb trouwens van gamesync nog geen code gekregen.... zou 1 dag voor release verstuurd worden....
Ik ook nog niet maar dit staat op de site bij de wod pre order:
Die gasten versturen altijd rond middernacht, of zelfs midden in de nacht de bevestiging dat hij onderweg is... :-/Svarog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:47:
Hoop dat Bol.com mijn Collector's Edition niet vergeten is : /
In Maart gepre-ordered, maar er staat nog steeds "Wordt "verwerkt" sinds dien.
[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 12-11-2014 18:15 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Bij de boost krijg je ook gear voor een lvl 90. Het zal geen epic spul zijn maar zal goed genoeg om mee vooruit te gaan.Douweegbertje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:13:
Ik heb tijden terug paladin gespeeld, gewoon netjes gespeeld tot ongeveer 75. Na een jaar niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan beginnen met een maat die al wel een lvl 90 heeft etc. Ik wilde dan eigenlijk die boost gebruiken voor een char op zijn server, echter vraag ik me af; kan ik met zo'n lvl 90 wel direct door lvlen of mis je dan echt nog de gear ervoor?
Verder; wat is jullie gedachte over de pala? Ik heb 'goede' verhalen gehoord over het nut ervan met deze nieuwe uitbreiding. Nog meer mensen hier die een pala hebben? Ik ben dan benieuwd naar jouw ervaring van nu, en wat je verwacht
Je krijgt meteen een set ilevel 483 gear kado voor de spec die je gekozen hebt. Je kan dus meteen door de portal en verder levellen.Douweegbertje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:13:
Ik heb tijden terug paladin gespeeld, gewoon netjes gespeeld tot ongeveer 75. Na een jaar niet gespeeld te hebben wil ik weer gaan beginnen met een maat die al wel een lvl 90 heeft etc. Ik wilde dan eigenlijk die boost gebruiken voor een char op zijn server, echter vraag ik me af; kan ik met zo'n lvl 90 wel direct door lvlen of mis je dan echt nog de gear ervoor?
Hier in Amersfoort ook niet, zelfde voor de Toys R Us in Utrecht. Volgens de mediamarkt-redshirt heeft Blizzard zelfs een Intertoys gebeld om ze het weer uit de schappen te laten halen.Cyclonic schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:03:
Mediamarkt wilde hem vandaag niet meegeven, hoorde wel dat ze hem zelf vanavond wel meenemen... Tja dan maar morgen halen.
Is denk ik ook zodat alle winkels op gelijke voet beginnen.Chakotay schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:16:
[...]
Hier in Amersfoort ook niet, zelfde voor de Toys R Us in Utrecht. Volgens de mediamarkt-redshirt heeft Blizzard zelfs een Intertoys gebeld om ze het weer uit de schappen te laten halen.
Apart dat er zo'n harde releasedatum is voor het doosje, keys zijn gewoon online te krijgen en je kunt het toch nog niet spelen voor middernacht O_o
Dan maar later het doosje een keer uit een aanbiedingsbak vissen en een webshop vinden die vanavond nog keys levert, of niet zo gierig doen en gewoon bij Bliz zelf kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 18:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oboy Bol en hun pre-order acties. Altijd één groot feest.Svarog schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:47:
Hoop dat Bol.com mijn Collector's Edition niet vergeten is : /
In Maart gepre-ordered, maar er staat nog steeds "Wordt "verwerkt" sinds dien.
Dit product is een Pre-Order bestelling voor de World of Warcraft Uitbreiding/Expansion Warlord of Dreanor Battlenet CD key .
U ontvangt de Warlords of Draenor ( WOD ) CDkey per email in de avond op 12 November 2014 per email en kunt hier mee deze uitbreiding downloaden via Battle.net.
[ Voor 74% gewijzigd door kowapanga op 12-11-2014 19:32 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Eerlijk gezegd nog nooit problemen met ze gehad.Soulizer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:43:
[...]
Oboy Bol en hun pre-order acties. Altijd één groot feest.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Je blijft 5-10 Min geregistreerd op de server, dus als je DCed kun je zo weer inloggen.Ainnir schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:22:
En dan word je ineens geDCd en is er een queue van 1400+..
Ja, wat ouderwets....Roflzor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:54:
En de queue's zijn begonnen..
Momenteel 2000+ als je op Silvermoon wilt inloggen.
Het zou kunnen dat Blizzard gewoon een global quest uitstuurt om 12 uur waarmee je door de dark portal kan reizen.RustStorm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:04:
Ik vraag mij overigens af of al die mensen die in Blasted Lands aan het wachten zijn, überhaupt wel de prequest krijgen om door de portal heen te gaan. Niet beter idee om lekker in SW te wachten?
[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:18 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 19% gewijzigd door Metian op 12-11-2014 22:24 ]
Rupsen, Rapsen.
[ Voor 40% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:26 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
waar zie je dat? want ik heb hem ook van gamesync binnen-kardo- schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:42:
Ik heb me gamesync key binnen en ik ben zojuist ingelogd. Ik heb de pre order (niet de pre purchase key) gekocht en zoals ik al dacht heb ik ook een lvl 90 boost.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Als je in je char screen bent krijg je een pop up waar je de keuze krijgt de boost nu te gebruiken of later.Lord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:44:
[...]
waar zie je dat? want ik heb hem ook van gamesync binnen
Voor de duizendste maal, Blasted lands en om 00:00 de dark portal invliegen yoFeihcretsam schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:45:
Weet iemand waar je precies moet zijn voor de eerste quest richting WoD? Kan er nergens duidelijke info over vinden..
http://www.wowhead.com/gu...questing-in-tanaan-jungleFeihcretsam schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:45:
Weet iemand waar je precies moet zijn voor de eerste quest richting WoD? Kan er nergens duidelijke info over vinden..
Rupsen, Rapsen.
De lvl 90 boost staat op je character select screen. Er staat een ronde goudgele knop bovenaan naast je namenlijst.Lord_T schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:44:
[...]
waar zie je dat? want ik heb hem ook van gamesync binnen
[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:53 ]
ahh ja door de queues had ik die nog niet gezien.... klote queues...Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:50:
[...]
De lvl 90 boost staat op je character select screen. Er staat een ronde goudgele knop bovenaan naast je namenlijst.
[ Voor 13% gewijzigd door Lord_T op 12-11-2014 22:53 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 22:56 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 23:03 ]
[ Voor 17% gewijzigd door garriej op 12-11-2014 23:15 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 23:27 ]
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2014 23:34 ]
Verwijderd
Silvermoon is de de drukste aliance server en de op een na drukste server in de EU, had je dan iets anders verwacht? Silvermoon heeft buiten expansion launches rond raid starts een queue.Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:55:
Ik denk dat die vriendin van mij maar eens ga wurgen voor het overhalen om naar Silvermoon te komen![]()
Queue duurt een beetje lang zo.
edit: dit soort dingen moet ik vaker typen. Ik zit er nu in.
Ook Runetotem hier. Zit nog in een dungeon, zal na de dungeon wel gedisconnect worden.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:32:
Op runetotem er net uitgekicked met de melding world server down, kom er ook niet meer in.
edit: ik lieg, ben er toch weer maar wel met mega lag, en kan feitelijk maar een handvol spelers om me heen zien.
Dus zo doen ze het. Ik vond het al vaag dat ik steeds iedereen zag verdwijnen.Fun Fact™: we're running multiple copies of Blasted Lands to spread out the load, in case you're wondering why you can't see everybody there — Zorbrix (@Zorbrix)
"were spreading everything out so everything can crash at once"Ainnir schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:38:
[...]
Dus zo doen ze het. Ik vond het al vaag dat ik steeds iedereen zag verdwijnen.
Je weet dat WoD lanceert zometeen, hè?Twylight schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:40:
[afbeelding]
Is er iets te doen vanavond ofzo?
[ Voor 108% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Deadsy op 12-11-2014 23:48 ]
Rupsen, Rapsen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
[ Voor 56% gewijzigd door Niek_1981 op 13-11-2014 00:01 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
Pakweg 100 man op de npc en als je inzoomed word het een dia voorstelling.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq