Nou ik zat er net lang genoeg in om de openingsquest te accepteren en ik vlieg er weer uit.
Accept quest -> Disconnect. Haha het zal ook weer eens niet. /golfclap Blizzard
Lol we are down... Black Hawk is down!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Haha, mooi dit. WoW expansion launch als vanouds.
Ik blijf hangen op Retrieving Character List...
Ik blijf hangen op Retrieving Character List...
Heh, op mijn server Mazrigros is er niets/niemand te zien bij de dark Portal... alleen Ed
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Veel plezier ik ga slapen.
Al kom je erin dan denk ik dat de eerste paar quests te doen zullen zijn.
Al kom je erin dan denk ik dat de eerste paar quests te doen zullen zijn.
Kon de quest net wel accepteren, maar zag Khadgar helemaal niet staan. Niet omdat er een hoop mensen waren. Integendeel ik zag helemaal niemand, ook geen NPC's
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
servers down, drama lag... tja to be expected?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ja maakt het spannend he al die falende servers 😉
Ski or Die
/tar ArchmageZeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:04:
Kon de quest net wel accepteren, maar zag Khadgar helemaal niet staan. Niet omdat er een hoop mensen waren. Integendeel ik zag helemaal niemand, ook geen NPC's
En dan script om met em te praten.
Wat raar, bij mij was ook alleen 'Ed' te zien. Tot er opeens 300 man spawnden op mijn scherm.. hahaChakotay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:03:
Heh, op mijn server Mazrigros is er niets/niemand te zien bij de dark Portal... alleen Ed
Kon NPC niet zien, wel targetten en de quest accepten.
[ Voor 8% gewijzigd door Lord_Dain op 13-11-2014 00:05 ]
azjol-nerub crash, daarna weer was ik magish @ shrine
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Ja, dat wilde net gaan doen, maar toen was ik alweer disconnected LOLMorrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:04:
[...]
/tar Archmage
En dan script om met em te praten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
nou ja, heb ik ook weer meegemaakt
drankje opdrinken en dan naar bed
drankje opdrinken en dan naar bed
-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."
Dat gebeurde bij mij ook, minuut later deed het poef en nu zit ik naar een 90% loadingscreen te starenLord_Dain schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:05:
[...]
Wat raar, bij mij was ook alleen 'Ed' te zien. Tot er opeens 300 man spawnden op mijn scherm.. haha
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
-
[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
Ik stond in de Blasted Lands (kwartier geleden weer ingelogd, low pop realm) en die quest popte net gewoon zonder dat ik met de NPC had gepraat
. Helaas kan ik niet levelen vannacht, wordt waarschijnlijk morgenavond.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Kazzak is hopeloos, was ingelogd en nu dc gehad en bij elke inlog direct dc.
Naja ik wacht rustig af. In tussentijd series kijken. Wel vervelend.
Naja ik wacht rustig af. In tussentijd series kijken. Wel vervelend.
ik kom niet eens bij server selectie scherm... krijg vrijwel direct melding "you'vé been disconnected from the server
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
rofl yepMorrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:01:
Bloodhoof neer!
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ben benieuwd of je er dan doorkomt. Ik zat ook vast op 90%, maar heb de client gekilled. Mijn ervaringen eerder met die bug waren dat je dan niet verder komt. Maar goed, pin me er niet op vast.Chakotay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:08:
[...]
Dat gebeurde bij mij ook, minuut later deed het poef en nu zit ik naar een 90% loadingscreen te staren
Hier ook.Lord_T schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:09:
ik kom niet eens bij server selectie scherm... krijg vrijwel direct melding "you'vé been disconnected from the server
Hoorde ik van meer mensen idd.Ainnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:09:
Nou, bij de MoP launch bleef ik tenminste ingelogd.. dit is echt slecht zeg..
Denk zal ook eens een keer live gaan bij de release, nog nooit gedaan maar zo is het niet echt voor herhaling vatbaar haha
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb het gevoel dat er best veel mensen terug gekeerd zijn voor de expansion, meer dan voorheen.
Hebben jullie de Looking For Group documantaire gezien?
Daar zeiden ze heel trots hoe stom en fout het was wat ze deden bij het openen van de AQ gates en zoiets niet meer zouden doen.
Vind dit er verdacht veel op lijken
Daar zeiden ze heel trots hoe stom en fout het was wat ze deden bij het openen van de AQ gates en zoiets niet meer zouden doen.
Vind dit er verdacht veel op lijken
Ik zag bij die docu laatst dat ze zo'n state of the art control room hebben waar ze alles monitoren etc. Ik zou die login popups nu wel eens willen zien.
Lol, mijne is up en low populated en toch kom ik er niet inAinnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:12:
http://eu.battle.net/wow/en/status
Flink wat servers down
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Maar 4 engelse servers. Valt wel meeAinnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:12:
Flink wat servers down
Ja klopt, Network Operation Centre. Hebben ze bij veel ISP's ook.xeple schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:12:
Ik zag bij die docu laatst dat ze zo'n state of the art control room hebben waar ze alles monitoren etc. Ik zou die login popups nu wel eens willen zien.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
als je niet in kan loggen, heb je geen server queues en zijn de servers ook niet overbelast 
opgelost door bliz dus ;p
opgelost door bliz dus ;p
Hahaha Blizzard ICT afdeling zit gewoon te fuckenAinnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:13:
Ze zitten ons vast allemaal uit te lachen.

Login / world server is downNiek_1981 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:13:
[...]
Lol, mijne is up en low populated en toch kom ik er niet in
Geweldig dit, Blizzard weigert al 15 maanden nieuwe content uit te brengen, want alle focus en alle tijd en alle energie moet in WoD gestoken worden. En vandaag, de grote dag, gaat het hopeloos mis
Da's altijd met release. Op zich wel grappig natuurlijk. Beter morgenochtend half uurtje eerder op dan nu een half uurtje langer wachtenMysticSnake schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:17:
Geweldig dit, Blizzard weigert al 15 maanden nieuwe content uit te brengen, want alle focus en alle tijd en alle energie moet in WoD gestoken worden. En vandaag, de grote dag, gaat het hopeloos mis
Bloodscalp (PvP) Medium English
Kazzak (PvP) Low English
Ragnaros (PvP) Medium English
Twisting Nether (PvP) High English
lol dat had ik niet verwacht.... kazzak low pop en rag medium
Kazzak (PvP) Low English
Ragnaros (PvP) Medium English
Twisting Nether (PvP) High English
lol dat had ik niet verwacht.... kazzak low pop en rag medium

-
yep absoluut
Heeft er misschien alles mee te maken dat een zeer groot deel niet meer kan inloggen.
Blizzard doet nou al jaren alle expansies met een big bang. Als ik dit op mijn werk elke keer zou verkl*ten dan zou ik al heel lang overgestapt zijn op gefaseerde uitrol. Ja ok dan duurt het op de ene realm een paar uur langer voor je kan gamen, maar kan je wel de load op je omgeving spreiden. Wat een fail weer dit.
Standard reply.BlizzardCS @BlizzardCS 53s54 seconds ago
[EU #WoW] We are aware of the connection issues & our technicians are on the case. Updates to follow when we have more info to share.
Alleen is de impact hier een aantal gamers die niet kunnen gamen. Ze weten ook dat een groot deel van diezelfde gamers hun bedje gaan opzoeken. Dat het dan 1/2 uur even dringen geblazen interesseert ze dan weinig.Lord_Dain schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:22:
Blizzard doet nou al jaren alle expansies met een big bang. Als ik dit op mijn werk elke keer zou verkl*ten dan zou ik al heel lang overgestapt zijn op gefaseerde uitrol. Ja ok dan duurt het op de ene realm een paar uur langer voor je kan gamen, maar kan je wel de load op je omgeving spreiden. Wat een fail weer dit.
volgens die lijst is silvermoon 'low pop' ... sure ...Ainnir schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:12:
Flink wat servers down
(de US versie wel, maar EU echt niet hoor)
ondertussen zou die 'medium' pop zijn ... close but no sigare
[ Voor 10% gewijzigd door soulrider op 13-11-2014 00:29 ]
Zo net even al m'n chars ingelogd voor rested XP en de quest geaccepteerd, nu ga ik pitten. Have fun iedereen die gaat questen
Ik wil wel, maar ik mag niet van Blizzard's netwerkinfrastructuurtemp00 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:27:
Zo net even al m'n chars ingelogd voor rested XP en de quest geaccepteerd, nu ga ik pitten. Have fun iedereen die gaat questen
kom jij voorbij login/ worldserver issue dan? want ik krijg nog steedstemp00 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:27:
connecting..
you have been disconnected from the server
Ik heb de wekker op half 7 gezet, ik ga morgen wel spelen
Zal er toch niks mee te maken hebben?Rob Pardo @Rob_Pardo 3m3 minutes ago
Power outage in Irvine today... Is it possible to do anything these days without electricity?!?
Zat net op argent dawn in tanaar jungle maar zoveel lag dat het onspeelbaar was. De wekker staat klaar voor 6 uur ik ga slapen.
w00t voor zolang als het duurt: enter world
Zijn toch mensen al binnen, 1 gast is al bijna 91...
Ik ben nu wel weer binnen, maar ik kan khadgar niet vinden of de quest completen.
sterker nog ik ben dood sta op corpse maar kan de accept van revive lijkt niet te werken

Button spammen was voor mij de oplossing.Lord_T schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:35:
sterker nog ik ben dood sta op corpse maar kan de accept van revive lijkt niet te werken
Maar ik world server is weer down due het riedeltje begint weer opnieuw voor mij

yep wel respect als je 91 haalt op deze manier... dan moet je of uber snel zijn of heel veel geluk met server hebben
-
lol ik was dood, kom online na dc sta als ghost in shrine met corpse in blasted lands... lekker dan 
en ik lijk niet echt snel ergens in de buurt te komen lag is insane

en ik lijk niet echt snel ergens in de buurt te komen lag is insane
[ Voor 25% gewijzigd door Lord_T op 13-11-2014 00:42 ]
Called itFiole schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:59:
Eigenlijk durf ik er bijna om te wedden dat de servers het (van de drukke servers) het gaan begeven. Het zal in ieder geval het eerste uur niet te spelen zijn. Ergste geval duurt het 3-4 uur. Ach we zullen zien
-
Tijdens het proberen en wachten kun je je even hiermee vermaken:

zo wacht tijd is 30min op defias brotherhood er zitten 631 wachten voor u
[ Voor 7% gewijzigd door Motaro op 13-11-2014 01:09 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
-
[ Voor 156% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
Zit al een tijdje on, dark portal is compleet leeg, maar dat is geen goed teken, kan gewoon helemaal niks.
Die servers beginnen een beetje hopeloos te worden op deze manier.
edit: Ik ga maar slapen denk. Zet de wekker wel iets vroeger om te gaan spelen 6 uur ofzo. Dit gaat zo niet werken.
edit: Ik ga maar slapen denk. Zet de wekker wel iets vroeger om te gaan spelen 6 uur ofzo. Dit gaat zo niet werken.
[ Voor 47% gewijzigd door Zeror op 13-11-2014 01:11 ]
tis niet te spelen... dat is zeker....
-
-
[ Voor 97% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]
ik kan nog steeds niet archmage aanklikken... iedere keer disconnects... KUT BLIZZARD SERVERS
iemad al iets op die For the Horde! quest bedacht (voor de garrison) als er 4000 players op een vierkante meter staan
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchman! op 13-11-2014 01:32 ]
We spend our years as a tale that is told
Nou tot zo ver valt het tegen. Ik zit op een toon in timeless isle gear, net een dungeon gedaan. 1e baas, tank offline.. geen probleem. 2e baas, ik offline (heals) geen probleem. Alles wordt gewoon neergemaaid. Het is iets te makkelijk.
ik sta on top of archmage voor inleveren eerste quest en na 10 dc's nog niet gezien....
Dit is zo slecht, dat Blizzard dit de community aan durft te doen. Meer dan een jaar wordt gewerkt aan deze expansion en dan zo slecht beginnen. Echt schandalig
Bij mij liep ie soepel. De eerste 10 mins wat lagg en 1 dc, maar daarna 0 problemen. Ik speel op Aerie Peak wat niet een erg grote realm is maar sinds de merge met Bronzebeard is het best druk en vooral zojuist was het echt stikdruk.
nou de echt grote servers trekken het echt niet heb ik het idee.... en dan heb ik het over servers zoals kazzak / ragnaros / twisting nether
Hier op twisting nether zojuist voor het eerst bij de Archmage gekomen (na 25x niks te hebben gezien), nu staan er gewoon teveel mensen om uberhaupt op de archmage te kunnen klikken.....
Ik snap niet dat Blizzard dit niet ziet aangekomen, neem gewoon 50% van de Diablo 3 servers voor de eerste week van WoD.
Flag quest / Gronnling quest is waar het feest daadwerkelijk op design instort, 4000 mensen die dezelfde boom tegelijkertijd om willen hakken enzo
We spend our years as a tale that is told
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.