We zijn binnen!
Zo druk op mijn realm dat ik even een paar dagen wacht met levelen haha
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Op silvermoon is het heerlijk druk en de lagg.. maar we blijven het proberen!
Nog 1 uur werken en dan 5 dagen vrij. Ik ben benieuwd of ik een paar levels kan maken of eerst kom aan het wachten tot alles bijgewerkt is (Add-ons) en de que wat minder is. Ik speel ook op silvermoon en zal wel lekker druk zijn weer nu. Heb er wel weer zin want begon langzaam aan beetje moe van SoO te worden en nog meer alts op andere realms te levenen, 11 lvl 90's moet eigenlijk genoeg zijn.
Level 100 here we come :-)
Level 100 here we come :-)
If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music
Leuk momentje gehad vanavond. Argent-Dawn EU is ook zo'n mega drukke realm.
Bepaalde questen zijn bijna niet te doen door lag en de tientallen spelers die allemaal op dat ene ding moeten klikken.
Zo ook een quest dat je op zo'n stone moet klikken. Zo frusterend, leek wel dat er 100man op aan het rageklikken was.
Tot iemand opperde om gewoon een heuse wachtrij te maken.. Het leek wel de Efteling op een zomerse dag
Want iedereen deed het, en dat werkte inderdaad.. Gewoon ff netjes in de rij gaan staan, aanschuiven en wachten op je beurt
Bepaalde questen zijn bijna niet te doen door lag en de tientallen spelers die allemaal op dat ene ding moeten klikken.
Zo ook een quest dat je op zo'n stone moet klikken. Zo frusterend, leek wel dat er 100man op aan het rageklikken was.
Tot iemand opperde om gewoon een heuse wachtrij te maken.. Het leek wel de Efteling op een zomerse dag

En hij is weer level 90. Hij heeft dus gewoon misbruik gemaakt van wat bugs enzo.GrazendeKoe schreef op donderdag 13 november 2014 @ 01:20:
http://eu.battle.net/wow/...ing-legion/Auxilla/simple
level 99, doe ie aardig..
* Zeror heeft ff lekker geslapen en gaat nu fris (half wakker en suf) aan de expansion beginnen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De meeste addons zijn met de Pre-patch wel bijgewerktBonzai schreef op donderdag 13 november 2014 @ 05:40:
Ik ben benieuwd of ik een paar levels kan maken of eerst kom aan het wachten tot alles bijgewerkt is (Add-ons) en de que wat minder is.
Deze versie van WoW is eigenlijk hetzelfde als paar weken terug, behalve dat dus de Portal open is.
Gedurende deze tijden mis ik het toch wel hoor. De week vrij nemen van je werk, de hele nacht proberen in te loggen, als het eindelijk lukt teveel lag en mensen en dan grinden tot max level. Daarna instancen om wat gear te krijgen en dan gaan slapen.
İk ga hopelijk over een paar uur beginnen, heb altijd een zwak gehad voor Blizzard doosjes. İemand van sylvanas hier die misschien weet wat de loginque's zijn?
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Wordt met de release van een nieuwe expansion altijd een beetje nostalgisch en depri. Fucking 10 jaar geleden! Heb de eerste vier jaar er van meegemaakt, tijdens m'n studietijd. High-end raiding guild, één van de eerste met Atiesh in EU (op m'n priest)... paar top 5 kills en zelfs top 3 world wide op Magtheridon. Zet weer even in perspectief dat hoe lang 10 jaar ook conceptueel lijkt... het gewoon nog als vorige week voelt.
Was meer dan een spel... het was gewoon een enorm onderdeel van een hele levensfase. Ik speel niet meer om twee redenen: de nostalgie intact laten en het feit dat ik niet zo iets kan spelen zonder competitieve mindset. Heb voor dat laatste gewoon simpelweg geen tijd meer.
Veel plezier aan iedereen die door de Dark Portal gaat dezer dagen!
Was meer dan een spel... het was gewoon een enorm onderdeel van een hele levensfase. Ik speel niet meer om twee redenen: de nostalgie intact laten en het feit dat ik niet zo iets kan spelen zonder competitieve mindset. Heb voor dat laatste gewoon simpelweg geen tijd meer.
Veel plezier aan iedereen die door de Dark Portal gaat dezer dagen!
Allemaal alvast veel plezier ermee !.
En voor de Tweakers guild tot vanavond !.
Is er een TS / Vent / etc waar we op zitten gezellig ?.
En voor de Tweakers guild tot vanavond !.
Is er een TS / Vent / etc waar we op zitten gezellig ?.
Hoe tof! Wat gaaf om te zien dat mensen dus daadwerkelijk ook luisteren en netjes in de rij gaan staan.Madshark schreef op donderdag 13 november 2014 @ 05:41:
Leuk momentje gehad vanavond. Argent-Dawn EU is ook zo'n mega drukke realm.
Tot iemand opperde om gewoon een heuse wachtrij te maken.. Het leek wel de Efteling op een zomerse dagWant iedereen deed het, en dat werkte inderdaad.. Gewoon ff netjes in de rij gaan staan, aanschuiven en wachten op je beurt
![]()
[afbeelding]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Oke dit geloof je niet.
Gisteravond is dus mijn fucking videokaart naar de klote gegaan. hoopte zo dat het iets met windows was of memory.. maar nee alles uit gesloten. Probleem zit hem echt in me videokaart
Gisteravond is dus mijn fucking videokaart naar de klote gegaan. hoopte zo dat het iets met windows was of memory.. maar nee alles uit gesloten. Probleem zit hem echt in me videokaart
Dat is balen !Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:08:
Oke dit geloof je niet.
Ik weet 1 ding zeker : bestelling + afhalen
Ik heb heerlijk geslapen
Wel overwogen om het eerste uurtje of zo mee te pakken maar op Draenor had ik in het begin vd avond al een queue van 3000 mensen
Misschien vanavond meer geluk
Alleen Blasted Lands hoeft niet meer :
Wel overwogen om het eerste uurtje of zo mee te pakken maar op Draenor had ik in het begin vd avond al een queue van 3000 mensen
We've had some time to evaluate the overwhelmingly positive response to Warlords of Draenor as it went live for European players, and realized getting you through the Dark Portal in an efficient manner is important. When the switch from Mists of Pandaria to Warlords takes place at 12:00 a.m. PST, you will automatically receive a quest titled "The Dark Portal" that will direct you to visit Khadgar in the Blasted Lands. However, now that we have four more Khadgars added to the world, you can go to one them as well!
Here are Khadgar's locations:
Stormwind - next to the Hero's Call Board in the Trade District
Orgrimmar - next to the Warchief's Command Board in the Valley of Strength
Shrine of Seven Stars (Alliance) - in front of the main entrance
Shrine of Two Moons (Horde) - in front of the main entrance
[ Voor 71% gewijzigd door Iusedto op 13-11-2014 08:15 ]
FUMES et CARNES
Ik mag vanavond na het werk een poging wagen. Een monk op Silvermoon, maar als de queue lang is, wat ik wel vermoed, dan word het de hunter op Twilight's Hammer. Heb er wel zin in.
Ik heb vanmorgen even gekeken naar hoe ver de eersten zijn. Er was een handjevol spelers op level 97. Dat valt me wel mee, bij MoP liepen de volgende ochtend al level 90's rond.
Op realm Shadowsong/Aszune
[ Voor 7% gewijzigd door BlackMage op 13-11-2014 08:32 ]
Ik heb gisterenavond nog even m'n bags leeggemaakt, rondje Ulduar voor de lols gedaan en om half 12 gedag gezet. Zag vanochtend dat het 1 grote puinhoop is geweest, wat een verrassing 
Net even ingelogd met wat chars om rested exp te starten en nu gewoon rustig een dagje werken en vanavond maar eens kijken of ik er door kom. Ben bang dat het ook vanavond drama gaat worden...
Net even ingelogd met wat chars om rested exp te starten en nu gewoon rustig een dagje werken en vanavond maar eens kijken of ik er door kom. Ben bang dat het ook vanavond drama gaat worden...
Naww, het massale lagfest is juist iets wat bij zo'n release hoort vind ikIusedto schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:11:
Ik heb heerlijk geslapen![]()
[...]
Het verschilt ook wel dat MoP maar 5 extra levels was, WoD is 2x zolang levelen als de de hoeveelheid XP per level niet gescaled hebbenBlackMage schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:31:
Ik heb vanmorgen even gekeken naar hoe ver de eersten zijn. Er was een handjevol spelers op level 97. Dat valt me wel mee, bij MoP liepen de volgende ochtend al level 90's rond.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
er zijn er al een paar 100 hoor. er was al 1 level 99 na anderhalf uur en toen gebanned voor het gebruik van exploit. er zijn meerdere die nu 100 zijn door diezelfde exploit en nog niet gebanned zijn. maar zullen vast een rollback krijgen
ik blijf het slecht vinden dat blizzard elke keer weer foutjes maakt waardoor er ge-exploit wordt.
dit keer was het een quest die ze konden blijven inleveren op timeless isle
ik blijf het slecht vinden dat blizzard elke keer weer foutjes maakt waardoor er ge-exploit wordt.
Wat boeit level 100, dat bereik je toch wel uiteindelijk. Ik ben iig net begonnen. Vanmorgen door de portal gegaan en de eerste quest gedaan. Dat was iig super leuk. Wat mij op viel was de vogels (neutral) in het openingsgebied, vond het wel een grappig design. Ook hoe de Iron Horde lleiders worden voorgesteld is fijn. Ik had in het verleden bij dungeons en raids te vaak het idee 'ik vecht tegen een belangrijke dude maar ik weet eigenlijk niet wie. ' Dat liet mij wel wat de lore kwijt raken hier en daar. Denk niet dat het nu zo snel zal gebeuren.
Ik kijk iig uit naar vanaaf.
Ik kijk iig uit naar vanaaf.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
lolRicmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:
er zijn er al een paar 100 hoor. er was al 1 level 99 na anderhalf uur en toen gebanned voor het gebruik van exploit. er zijn meerdere die nu 100 zijn door diezelfde exploit en nog niet gebanned zijn. maar zullen vast een rollback krijgen
Hoezo slecht....
Ik vind het behoorlijk stom van mensen die daar misbruik van maken, je kan er 100% vanuit gaan dat bij zoiets zeker een belletje gaat rinkelen bij Blizz
Weet iemand of er een addon is waarmee je in je bags kunt zien welke armor/weapons een upgrade zijn voor datgene wat je draagt?
Btw. over een kwartier gaat de USA ook los
Btw. over een kwartier gaat de USA ook los
[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 13-11-2014 08:44 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja maar een exploit is geen hack.. ze gebruiken gewoon een game mechanic op een manier die niet zo bedoeld is.. het is gewoon een fout van blizzard niet van de persoon .. is toch hetzelfde als jij een quest complete en in eens 20 miljard exp in je scherm ziet staan .. is gewoon een fout van blizzard en vind niet dat je daar users op kan straffen met een ban .. rollback hooguit.Raven__NL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:42:
[...]
lol
Hoezo slecht....
Ik vind het behoorlijk stom van mensen die daar misbruik van maken, je kan er 100% vanuit gaan dat bij zoiets zeker een belletje gaat rinkelen bij Blizz
Exploiten is geen hacken
Op welke server zit de tweakers Guild eigenlijk? En hoe heet deze? Denk zo een level 90 doen om toch eens te proberen... En nu nog welke class....
Nogmaals, je kan er 100% vanuit gaan dat dit op de radar komt bij Blizz en dan ben je dus genaaid met een ban of een rollback. Exploiten is geen hack maar is nog altijd misbruik maken van de situatie en je kan er vanuit gaan dat dit zeker weten in de EULA staat dat het niet mag. Waarom zou je het dan willen riskeren.Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:44:
[...]
ja maar een exploit is geen hack.. ze gebruiken gewoon een game mechanic op een manier die niet zo bedoeld is.. het is gewoon een fout van blizzard niet van de persoon .. is toch hetzelfde als jij een quest complete en in eens 20 miljard exp in je scherm ziet staan .. is gewoon een fout van blizzard en vind niet dat je daar users op kan straffen met een ban .. rollback hooguit.
Exploiten is geen hacken
Maar goed andere discussie...tijd om een copy zien te bemachtigen bij de MM straks
Defias-brotherhood EU < Gathering of Tweakers >
Vanaf een uur of 23:00 leuk met de guild voor de portal gekke dingen doen en toen om 00:00 lekker de timeout en world server down. Daarna terug zijn in de shrine met de rest van de realms en wachten op de portals die foetsie waren 
Even doorgegaan tot ik mijn garrison had, volger op quest gestuurd en lekker naar bed. Kan niet wachten om verder te gaan.
Voor het werk aan even lvl91 geworden, Bruma als Epic buddy gekregen en naar Ashran geweest voor de rare buddy.
Even doorgegaan tot ik mijn garrison had, volger op quest gestuurd en lekker naar bed. Kan niet wachten om verder te gaan.
Voor het werk aan even lvl91 geworden, Bruma als Epic buddy gekregen en naar Ashran geweest voor de rare buddy.
[ Voor 13% gewijzigd door Carthrax op 13-11-2014 08:58 ]
Er zijn er al 2 lvl 100 bij ons in de guild, hele nacht door gegaan en net 100 aangetikt 
Vanacht zelf ook even een uurtje gespeeld maar moet gewoon werken vandaag dus op tijd gestopt
Vanacht zelf ook even een uurtje gespeeld maar moet gewoon werken vandaag dus op tijd gestopt
Volgens mij ben ik ook de enige die op Azjol-Nerub zitMektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:50:
Defias-brotherhood EU < Gathering of Tweakers >
Toen ze voor het eerst 5 levels deden ipv 10 (cata) toen zeiden ze dat het in principe even lang zou duren, maar in grotere stapjes. Ik ging er dus van uit dat dat nu weer andersom zou zijn. Ben er wel blij om trouwens.Chakotay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 08:36:
Het verschilt ook wel dat MoP maar 5 extra levels was, WoD is 2x zolang levelen als de de hoeveelheid XP per level niet gescaled hebben
Met de uitbreiding krijg je toch een free 90fuqua schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:00:
[...]
Volgens mij ben ik ook de enige die op Azjol-Nerub zit, jammer dat realmtransfer zo duur is.
Mjah, is ook wel zo, maar al mn chars zitten al sinds vanilla op Azjol, wil graag alles bij elkaar houden.Mektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:00:
[...]
Met de uitbreiding krijg je toch een free 90, kies dan een voor de Tweaker guild
Ik probeer de guild te vinden maar geeft aan 0 spelers.... gupje is mijn naam mocht er iemand online zijn
Ik hoop dat ze snel komen met cross realm guilds. De techniek bestaat al, dat wordt al gebruikt in de connected realms.
Maargoed de transfers zijn een inkomstenbron voor ze en volgens mij zijn guilds nog de enige reden om te transferren. Dode realms zijn er niet meer, economie is nu cross faction en battlegroups bestaan volgens mij al lang niet meer.
Maargoed de transfers zijn een inkomstenbron voor ze en volgens mij zijn guilds nog de enige reden om te transferren. Dode realms zijn er niet meer, economie is nu cross faction en battlegroups bestaan volgens mij al lang niet meer.
Zijn er al mensen die WoD van de mediamarkt hebben gekocht? Zo ja zit hier die level 90 boost bij? Ga namelijk na mijn werk beginnen met WoD.
Of weet iemand waar je goedkoop WoD + level 90 boost kan kopen? Alleen een CD-key is ook goed.
Of weet iemand waar je goedkoop WoD + level 90 boost kan kopen? Alleen een CD-key is ook goed.
ik denk het wel, zolang je het maar "activeert" voor 12-12-2014versay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:12:
Zijn er al mensen die WoD van de mediamarkt hebben gekocht? Zo ja zit hier die level 90 boost bij? Ga namelijk na mijn werk beginnen met WoD.
ik heb de mijne gekocht bij kinguin voor 34 euro, maar mediamarkt is absoluut de goedkoopste met 33 euro.versay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:12:
Mijn CE is opgestuurd, dus die verwacht ik vandaag binnen te krijgen. Toppertje! Kan niet wachten... Nu even huis schoonmaken en mezelf nuttig maken; anders gebeurt dat komende tijd vast niet.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Hoe kan men zo snel lvl 100 zijn
?
Ik vindt dat uitermate interessant, ik heb gisteren nog 2 uur gespeeld en heb maar 35% XP behaald van 1 lvl
....
Wat doe ik fout haha ?
Ik vindt dat uitermate interessant, ik heb gisteren nog 2 uur gespeeld en heb maar 35% XP behaald van 1 lvl
Wat doe ik fout haha ?
Klopt het dat de drop chance van de heirloom wapens bij Garrosh weer flink naar beneden gehaald zijn?
Yup, die hadden ze geboost tot de launch van WoD zodat je nog even je heirlooms kon scoren voor het lvlen. Nu de expansion uit is, hebben ze dat weer bijgesteld naar normale droprates.pascal073 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:28:
Klopt het dat de drop chance van de heirloom wapens bij Garrosh weer flink naar beneden gehaald zijn?
Met 3,5 uur slaap mag ik beginnen aan een lange dag werken... Wel 91,5 aangetikt, na een uur kloten met de connectie en de server problems..
Die eerste dungeon is echt een faceroll met onze gear levels. Ik tank in DPS spec en gear en kan hele kamers chainpullen
Duurt nog wel ff voor ik mijn gear kan vervangen
Die eerste dungeon is echt een faceroll met onze gear levels. Ik tank in DPS spec en gear en kan hele kamers chainpullen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die hebben waarschijnlijk vanuit de beta al informatie over de quests en kunnen dat veel sneller. Plus met een voorsprongetje (van bijv. inleveren van een voorraad daily quests)) heb je veel minder last van de 'meute' die quest objectives van je afjatten.Revocx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:28:
Hoe kan men zo snel lvl 100 zijn?
Ik vindt dat uitermate interessant, ik heb gisteren nog 2 uur gespeeld en heb maar 35% XP behaald van 1 lvl....
Wat doe ik fout haha ?
Maar die zitten nu lekker op level 100 zich te vervelen
Edit: Dat boeit natuurlijk niet
[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 13-11-2014 09:32 ]
Op lvl 100 en vervelen dacht het niet
, als ik het nu al was dan was ik nu alle oude dungeons op heroic aan het farmen
Wat voor gearlvl moet ik dan aan denken, full heroic?hmr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:30:
Met 3,5 uur slaap mag ik beginnen aan een lange dag werken... Wel 91,5 aangetikt, na een uur kloten met de connectie en de server problems..
Eigenlijk niet verkeerd dat je huidige gear nog wel een paar leveltjes meegaat, was vroeger een van de dingen waar mensen over zeurden, dat ze een hele expansion moeite hadden gedaan en zodra ze de eerste questreward van de nieuwe expansion zagen was hun hele gear nutteloos...
Heb gistere een hele review zitten kijken op youtube, en daar hadden ze het over dat de meeste mensen met 550+ ilvl pas op level 100 gear vervangen.
In MoP werd het gedaan door een raid groep en een speler. Deze speler zal alle XP krijgen. De raidgroep krijgt slechts een handjevol. Deze 41 mensen gaan naar een plek met veel high level mobs met een goeie respawntijd. Daar gaat de speler dus alle mobs taggen en de raidgroep gaat ze afmaken. En voila de XP schiet als een idioot omhoog.Revocx schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:28:
Hoe kan men zo snel lvl 100 zijn?
Ik vindt dat uitermate interessant, ik heb gisteren nog 2 uur gespeeld en heb maar 35% XP behaald van 1 lvl....
Wat doe ik fout haha ?
Daar zat altijd al wel wat variatie in hoor. Als raider vervang je je epics niet met de eerste quest rewards hoor. In de loop van het questen meestal wel, maar het was ook niet ongebruikelijk dat je de beste pre-expansion items nog aan had als je max level was.Cronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:33:
[...]
Eigenlijk niet verkeerd dat je huidige gear nog wel een paar leveltjes meegaat, was vroeger een van de dingen waar mensen over zeurden, dat ze een hele expansion moeite hadden gedaan en zodra ze de eerste questreward van de nieuwe expansion zagen was hun hele gear nutteloos...
De twee die bij ons al lvl100 zijn flikken dat eigenlijk elke expansion.
Zijn een warrior en een priest en die razen echt zo bizar snel door de content heen.
Binnen een uur lopen ze voor op de rest van de realm waardoor het questen alleen maar makkelijker word en dus ook sneller gaat
Zijn een warrior en een priest en die razen echt zo bizar snel door de content heen.
Binnen een uur lopen ze voor op de rest van de realm waardoor het questen alleen maar makkelijker word en dus ook sneller gaat
Verwijderd
Op basis van de beta schat ik dat ik met een uurtje of 7-8 played 100 ben. Gezien mijn vrije dagen betekent dat twee levels 100 en wat gear na mijn lange weekend.
Daarna is het garrison afbouwen en de guild helpen die nog moeten levelen.
Daarna is het garrison afbouwen en de guild helpen die nog moeten levelen.
Is de dropchance niet zelfs naar 0% verlaagd? As in, die dingen waren alleen te krijgen voordat WoD live ging? Een paar mensen van mijn guild waren net te laat klaar met een lastminute Garroshrun, en niemand kreeg er een. Zelfs degene wiens eerste Garrosh-kill het was niet.Cronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:30:
[...]
Yup, die hadden ze geboost tot de launch van WoD zodat je nog even je heirlooms kon scoren voor het lvlen. Nu de expansion uit is, hebben ze dat weer bijgesteld naar normale droprates.
Blauwe quest & dungeongear die ik op 90 & 91 heb gehad is inderdaad maar ilvl 515-530. Mijn 550-616 gear kan nog wel even mee.Mektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:34:
Heb gistere een hele review zitten kijken op youtube, en daar hadden ze het over dat de meeste mensen met 550+ ilvl pas op level 100 gear vervangen.
Maar wat is de fun om zo gruwelijk snel te levelen... heb ik mezelf altijd afgevraagd... :-/ (iedereen zijn ding natuurlijk, don't get me wrong)
[ Voor 22% gewijzigd door RustStorm op 13-11-2014 09:41 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Als je ook naar de achievements kijkt, krijg je de 'epic' achievement voor WoD ook al op ilvl 640, en de 'superior' al op ilvl 608. Gezien de mythic gear al op 588 zit, is het niet zo gek dat gear pas laat vervangen gaat worden!Mektheb schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:34:
Goede toevoeging imho.
Dat is inderdaad ieder zijn ding. Ik zie de lol er ook niet van in, maar het is een uitdaging in een fase van het spel waar er eigenlijk nog geen uitdagingen zijn. Vroeger had je nog world/realm first achievements, maar die zijn volgens mij nu weg toch?RustStorm schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:40:
Maar wat is de fun om zo gruwelijk snel te levelen... heb ik mezelf altijd afgevraagd... :-/ (iedereen zijn ding natuurlijk, don't get me wrong)
Vannochtend van 5 tot 8 gespeeld.
Ben gelijk bijna lvl 92, het is gewoon het oude wow gevoel met wat extra's.
Jammer dat er maar 1 dungeon is maar goed we zullen straks wel zien na het werken !
De quest line was Episch rond de portal Hulde aan blizzard
die mij al jaren weten te vermaken / verbazen !
Ben gelijk bijna lvl 92, het is gewoon het oude wow gevoel met wat extra's.
Jammer dat er maar 1 dungeon is maar goed we zullen straks wel zien na het werken !
De quest line was Episch rond de portal Hulde aan blizzard
Warhammer en PC games en lego
Ik heb ilevel 582Cronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:33:
[...]
Wat voor gearlvl moet ik dan aan denken, full heroic?
En om in te gaan op het plezier van super snel levelen: veel mensen boeit het levellen niet zo veel en is het zelfs een necessary evil wat nodig is om zo snel mogelijk end-game te doen.
Ik moet zeggen dat ik bij mijn main ook 0 quests lees en alles zo snel mogelijk probeer te doen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb geen haast om te levelen en ook niet om te gaan raiden.
Ik ga dus Zone voor Zone doen dan heb ik gelijk loremaster erbij of teminste zover mogelijk.
Komt er anders toch niet meer van
Ik ga dus Zone voor Zone doen dan heb ik gelijk loremaster erbij of teminste zover mogelijk.
Komt er anders toch niet meer van
gister gelaten voor wat het was,niet eens wow opgestart
maar vanmorgen even zonder issues ingelogd en de eerste paar quests gedaan waarna ik toch echt richting werk moest,vanavond verder dus, ik ga er vanuit dat ik maandag of dinsdag wel ergens de 100 aantik,speel tegenwoordig wow te social en zie het allemaal wel.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Besloten om morgen verlof te nemen. Begin vanavond, en dan morgen de hele dag. Rustig aan spelen, Loremaster uitbreiden met de nieuwe zones. Dungeons spelen zo snel ze uitkomen en eens kijken wat ze allemaal te bieden hebben.
Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)
Echt klasse die quest "Establish your garrison"...hele servers kunnen niet verder progressen met levelen doordat Blizzard het grappig vond een world interaction thingy te gebruiken om die quest te completen. 500 man staat op dat stukje als randdebielen te klikken, item bugged natuurlijk.
Geniaal Blizzard, werkelijk geniaal

hahahahahah, wacht maar tot je over een paar quests de portal quest krijgtKaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:52:
Echt klasse die quest "Establish your garrison"...hele servers kunnen niet verder progressen met levelen doordat Blizzard het grappig vond een world interaction thingy te gebruiken om die quest te completen. 500 man staat op dat stukje als randdebielen te klikken, item bugged natuurlijk.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Daarom ga ik eerst bezig met me bank / bags inrichten en wat dungeons te farmen voor me mounts.Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:52:
En dan pas levelen
Verwijderd
Ik ben er langs gekomen in beta door de quest in een groep te doen en alle 5 als een gek te klikken.Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:52:
Nog veel erger, ik weet zeker dat hier in de beta al bug reports over zijn gemaakt. Ik heb hem zelf als bottleneck gereport, en de rest van de groep waar ik in zat ook. In de hoop dat ze het op zouden lossen in de release
Dat is een ding die je niet tegelijk met anderen kan gebruiken ofzo? Een beetje zoals de vervelende loot boxes in raids waar 25 man als een gek zit te klikken om die kist te looten, maar dan 20x zo erg?
Zal vast wel gehotfixt worden denk ik. Maar wanneer weet ik niet, hoop voor vanavond 18:00 uur
Zal vast wel gehotfixt worden denk ik. Maar wanneer weet ik niet, hoop voor vanavond 18:00 uur
heb je een linkje ben wel benieuwdkowapanga schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:37:
De twee die bij ons al lvl100 zijn flikken dat eigenlijk elke expansion.
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Spelen is echt weer rampzalig nu. Lags zijn enorm. Ik zie continu spelers en objecten verschijnen en verdwijnen. Zo kan ik me quests niet echt doen.
Ik wilde gister (op sylvanas) dus ook ff de launch meepakken, maar er stonden geloof ik 10.000 man bij de portal; de hele tijd verdween/verscheen er een meute. Ik zag de bui wel hangen, en ben uiteindelijk gewoon naar bed gegaan.Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:11:
Spelen is echt weer rampzalig nu. Lags zijn enorm. Ik zie continu spelers en objecten verschijnen en verdwijnen. Zo kan ik me quests niet echt doen.
Had eigelijk wel verwacht dat de lag vandaag ver weg zou zijn. Niet dus?
Ha ha ... ik ben gisteren wel bij de portal geweest om het allemaal aan te zien maar ben blij dat ik even later naar bed ben gegaan. Was wel bijzonder om zoveel spelers in zo'n klein gebiedje te zien staan.
Ik ga het vanavond wel even proberen, anders vrijdag!
Ik ga het vanavond wel even proberen, anders vrijdag!
Is er iemand die me uit kan nodigen voor de tweakers Guild? Gupje is de naam.
Via /Who krijg ik niemand te zien. Elke keer 0 personen
Vanmorgen vroeg ging het prima, maar langzaam aan komen de spelers allemaal online nu. Degene die vannacht niet hebben kunnen spelen hebben vanmorgen hun game opgepikt bij de gamestore en komen nu online enzo.pryth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:13:
[...]
Ik wilde gister (op sylvanas) dus ook ff de launch meepakken, maar er stonden geloof ik 10.000 man bij de portal; de hele tijd verdween/verscheen er een meute. Ik zag de bui wel hangen, en ben uiteindelijk gewoon naar bed gegaan.
Dit weekend doorlevellen Mike! De arena's roepen!!pryth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:13:
[...]
Ik wilde gister (op sylvanas) dus ook ff de launch meepakken, maar er stonden geloof ik 10.000 man bij de portal; de hele tijd verdween/verscheen er een meute. Ik zag de bui wel hangen, en ben uiteindelijk gewoon naar bed gegaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zit je wel op de goede server ?, kan me namelijk niet voorstellen er nu niemand is.jaydenjarno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:15:
Ik vond het vannacht eigenlijk redelijk te doen. Het kostte even wat moeite om door de portal te komen, dus eerst even de dungeon geprobeerd. Daarna eigenlijk geen issues meer gehad behalve dat het wat druk was bij die Ravens e.d. 
Nu aan het werk, dus geen idee hoe het nu gaat.
Nu aan het werk, dus geen idee hoe het nu gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door Chakotay op 13-11-2014 10:18 ]
Dat wordt momenteel gehotfixed.Chakotay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:17:
Ik vond het vannacht eigenlijk redelijk te doen. Het kostte even wat moeite om door de portal te komen, dus eerst even de dungeon geprobeerd. Daarna eigenlijk geen issues meer gehad behalve dat het wat druk was bij die Ravens e.d.
https://twitter.com/Rygarius/status/532723636164395008
guild is horde! niet aliancejaydenjarno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:15:
edit: en op Defias Brotherhood
[ Voor 5% gewijzigd door jorren op 13-11-2014 10:21 ]
HandigZeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:18:
[...]
Dat wordt momenteel gehotfixed.
https://twitter.com/Rygarius/status/532723636164395008
Hahahaha was een sukkel ben ik Hahaha verklaard een hoop
Persoonlijke armory is nog niet geupdate maar guild roster wel
http://eu.battle.net/wow/...ure/roster?sort=lvl&dir=a
Zijn er ondertussen al 4 lvl 100 nu in de guild
jaydenjarno schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:25:
Hahahaha was een sukkel ben ik Hahaha verklaard veklaart een hoop
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
O gelukkig zit er spellingcontrole op tweakers :-)
En was laat je zitten, pfff. Halve grammar nazi
Om nog te zwijgen van de interpunctiefoutenbvr1986 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:35:
[...]
En was laat je zitten, pfff. Halve grammar nazi
zoooo eerst ff alles gelezen sinds gister middag, pure entertainment dit topic 
Vanmorgen 7:15 kon ik gewoon zonder problemen inloggen op Sylvanas en Defias Brotherhood. Even al me level 90's ingelogt, quest gestart, gewacht tot er "you are now rested" in beeld stond. Toen naar me werk gegaan. Ik zie vanavond wel hoe druk het is/word en of ik eerst Horde of eerst Alliance toon ga levelen. Ligt aan de queue en de grievers van de alliance op sylvanas.
Gister tussen 23.30-24.00 nog even een DK gemaakt. Female Tauren, bad ass 2h melee animaties. Verrasend leuk gehad met de DK.
Dat ik een failknight leuk zou vinden, ach, need a blacksmith. Dan nog een pala met JC en me monk als scribe. Maar eerst me level 90's naar de garrison bonjouren vanavond.
Vanmorgen 7:15 kon ik gewoon zonder problemen inloggen op Sylvanas en Defias Brotherhood. Even al me level 90's ingelogt, quest gestart, gewacht tot er "you are now rested" in beeld stond. Toen naar me werk gegaan. Ik zie vanavond wel hoe druk het is/word en of ik eerst Horde of eerst Alliance toon ga levelen. Ligt aan de queue en de grievers van de alliance op sylvanas.
Gister tussen 23.30-24.00 nog even een DK gemaakt. Female Tauren, bad ass 2h melee animaties. Verrasend leuk gehad met de DK.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Vanmiddag ff naar de MM WoD oppikken en vanavond spelen. Speel op Lightbringer/Mazrigos, die is nooit echt druk geweest dus zal wel meevallen met lag en queues e.d.
Hoop wel dat de kleine wil slapen vanavond. Zul je net zien dat ze dat een keertje niet doet
Hoop wel dat de kleine wil slapen vanavond. Zul je net zien dat ze dat een keertje niet doet
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Kwam nog een handige tip tegen om serverlags te omzeilen. Blijkbaar als je crossrealm een party maakt met iemand van een andere rustige realm (en je laat hem leader zijn) dan wordt jij ook geplaatst op die realm en heb je minder last van lag.
Ik speel op Nordrassil dus ik zal vanavond wel geen last hebben.
Ik moet zeggen het begint weer te kriebelen bij me om wow te gaan spelen. Het lijkt me dan wel leuk om bij een groep nl te zitten. Kan ik de guild op defias brotherhood gewoon joinen of zijn er voorwaarden waaraan ik moet voldoen. Ik heb het spel besteld morgen binnen
(krijg er weer zin in)
Nee hoor, ik zit ook op Azjol-Nerub aan alliance kant. Heb me nog niet in WoD gewaagd nadat gisteren binnen 10 min de server op zn bek ging... Had al 25 quests in pandaria klaarstaan (veel pet battle dailies), maar ook deze heb ik niet allemaal kunnen inleverenfuqua schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:00:
[...]
Volgens mij ben ik ook de enige die op Azjol-Nerub zit, jammer dat realmtransfer zo duur is.
Ik hoop dat de inscriptors op mijn realm een beetje snel aan de slag gaan. Ik speel druid en wil graag door Draenor in met een instant cast mount speed Stag Form dankzij de nieuwe Glyph of Travel.
En dan deze zin zonder punt schrijvenCronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:36:
[...]
Om nog te zwijgen van de interpunctiefouten

Hahaha, ik zal stoppen. Ben ook eigenlijk te moe om dit te doen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
He, toch nog iemand die daar zit, Mazrigos hier. In welke guild zit je, niet heel toevallig Sanctity?Blitzdoctor schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:40:
Vanmiddag ff naar de MM WoD oppikken en vanavond spelen. Speel op Lightbringer/Mazrigos, die is nooit echt druk geweest dus zal wel meevallen met lag en queues e.d.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.