• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
kowapanga schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:26:
[...]

Persoonlijke armory is nog niet geupdate maar guild roster wel

http://eu.battle.net/wow/...ure/roster?sort=lvl&dir=a

Zijn er ondertussen al 4 lvl 100 nu in de guild
Thanks en grzt to your guildies :)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
kowapanga schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:37:
De twee die bij ons al lvl100 zijn flikken dat eigenlijk elke expansion.
Zijn een warrior en een priest en die razen echt zo bizar snel door de content heen.
Binnen een uur lopen ze voor op de rest van de realm waardoor het questen alleen maar makkelijker word en dus ook sneller gaat
Oh hey, iemand van Pure! Ik zwaai wel even als ik je tegenkom :p Zit zelf in The Phoenix Reborn met mage Kaehlen en paladin Haelden (en nog wat alts). Ben benieuwd of jullie weer mooie rankings gaan krijgen wereldwijd. Wij raiden maar 2 dagen per week, dus server firsts zullen we nooit halen, maar met Pure op je realm wordt dat sowieso lastig :p

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Pure als in Pure op Turalyon? Daar heb ik nog een tijd ingezeten eind WotLK, leuk om te zien dat ze het echt goed doen tegenwoordig.

Tegenwoordig speel ik op Silvermoon, we zijn ergens begin MoP als guild gemoved omdat het te moeilijk was om mensen te recruiten ^^

[ Voor 33% gewijzigd door Cronax op 13-11-2014 11:05 ]

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Chakotay schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:00:
[...]

He, toch nog iemand die daar zit, Mazrigos hier. In welke guild zit je, niet heel toevallig Sanctity?
Ik zit in Prodigium op Lightbringer :)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
IntToStr schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:01:
[...]

Oh hey, iemand van Pure! Ik zwaai wel even als ik je tegenkom :p Zit zelf in The Phoenix Reborn met mage Kaehlen en paladin Haelden (en nog wat alts). Ben benieuwd of jullie weer mooie rankings gaan krijgen wereldwijd. Wij raiden maar 2 dagen per week, dus server firsts zullen we nooit halen, maar met Pure op je realm wordt dat sowieso lastig :p
Hoi \o
Speel zelf Draenei Shaman genaamd Zekow

Zit in Pure met de mooie rank ex-raider (gestopt in MoP)
Lekker rustig aan doen, alhoewel de drang om te raiden en die server firsts halen toch aardig aanwezig is :p

@Cronax
Welke char speelde je in WotLK dan?

[ Voor 3% gewijzigd door kowapanga op 13-11-2014 11:07 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

GrazendeKoe schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:06:
Ik krijg van de quests alleen guild honor, bestaat faction honor niet meer?
Ik heb in Shadowmoon voor een paar quests rep gekregen voor 'Council of Exarchs'. In het rep-overzicht in de Armory staan er nog 6 :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Cronax
GrazendeKoe schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:06:
Ik krijg van de quests alleen guild honor, bestaat faction honor niet meer?
Je bedoelt reputation vermoed ik?

@kowapanga Dude, Zekow! Ik speelde toen Shiron, de shammy :D

• kowapanga
Cronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:09:
[...]

Je bedoelt reputation vermoed ik?

@kowapanga Dude, Zekow! Ik speelde toen Shiron, de shammy :D
Haha nog een collega shaman ook :D
Lachen man :)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:15
daar ging ze

Dotverdomme echt je moet je grote mond eens houden

Dot: ik denk dat we zo onze crash krijgen
Ik: ? hoezo

CRASH

• GrazendeKoe
-

[ Voor 108% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:34 ]

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Iemand van een laag populated realm die mij wilt inviten, @alliance. Ik word hier helemaal gaar van het klikken op een kooi 20 min lang

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
Fijn Postnl heeft er maar voor gekozen om mijn pakket niet te bezorgen vandaag :| :(
Dat dat bedrijf nog bestaat is mij een raadsel echt niets dan problemen met hen.

Al wat zaken gebeld of ze de CE toevallig nog hadden, maar helaas dat geluk heb ik dan ook weer niet ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Woolfy681 op 13-11-2014 11:40 ]

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:29
Je kan toch gewoon anders de digitale versie nemen?

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
ik heb het ook... had het besteld via bol.com maar staat nog altijd op : De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar.
Anders is bol.com altijd perfect op tijd bij mij. zelfs voor gamereleases

[ Voor 22% gewijzigd door Ashtaria op 13-11-2014 11:42 ]

• Woolfy681
Ioramus schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:41:
Je kan toch gewoon anders de digitale versie nemen?
Ja alleen heb ik alle versies als CE en dat staat dan wel mooi om deze er ook bij te hebben staan plus ik geef wel wat om het arts boek wat er bij zit.

• Ioramus
Dan is het even geduld hebben :) - Hopelijk is het gewoon een foute status en komt hij alsnog vandaag?

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Herkenbaar zeg.
Zo ben ik ook met 2 dagen vertraging aan WotLK begonnen.

Zonde achteraf, want inmiddels niet meer actief vanwege de installatie van kind 1.0 en 2.0. Schijnt niet compatible te zijn met WoW :(

Eigenlijk mis ik niet, maar op dagen als deze.... toch wel. (/wave to Aggramar)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:52
Ter info: de informatie van postnl loopt vaak achter op de werkelijkheid. Het is me al een aantal keer overkomen dat er nog geen track and trace beschikbaar was, maar dat ik het pakketje al thuis had :)

Verder gewoon afhankelijk van de route van de bezorger wanneer je het krijgt uiteraard.
Woolfy681 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:43:
[...]

Ja alleen heb ik alle versies als CE en dat staat dan wel mooi om deze er ook bij te hebben staan plus ik geef wel wat om het arts boek wat er bij zit.
Ik heb zelf de digitale versie gekocht zodat ik al kan spelen. Vandaag of morgen ga ik op mn gemak de CE ophalen bij de winkel. Dan voeg ik die toe en contact ik Blizzard support dat ik een upgrade heb gedaan. En dan krijg ik de key van normale digitale editie vrij om weg te geven/verkopen/etc... Ideaal.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Woolfy681
Helaas gaat hij vandaag niet meer komen trackandtrace geeft al aan dat het uigesteld is tot morgen en Unity is wel al afgeleverd.
Telefonisch net contact gehad met postnl en geven aan dat het niet meer bezorgd wordt wat heel klant vriendelijk gaat (NOT).

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Gister avond rond de launch mooi in de lag-vrije instance servers gespeeld, mijn Shaman nog bij levelen voordat ik Draenor ga betreden. Straks even de game ophalen in de lunchpauze en dan vanavond lekker knallen. :D

PSN

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
PostNL is ook gewoon dikke faal geworden sinds ze die ZZP bezorgers gebruiken. Ik wordt oprecht blij als iets wat in een envelop past ook in envelop wordt verzonden, want daar heb ik tenminste nooit gezeur mee.

• GrazendeKoe
-

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Die mensen die nu al level 100 zijn hebben hun char doormiddel van Garrisons geleveld als ik zo hun achievements bekijk

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik denk niet dat dit met ZZP bezorgers te maken heeft. Een zzp-er heeft er alleen maar baat bij goed te presteren zodat hij/zij dit kan blijven doen. Aangezien ze voor hem/haar zo een nieuwe hebben ingehuurd die dat wel doet. Mijn buurman is zo'n zzp-er voor PostNL. Al heeft hij niet vaak de wijk waar hij in woont, als hij dat wel heeft en je bent niet thuis, staat er netjes op het briefje dat hij het bij zijn huis bezorgt heeft en dat hij het 's avonds even langs brengt. Alleen maar lof tbh. Met andere bezorgers ook nog nooit problemen gehad.

Ik hoop daarom dat frustraties over: IK MOET NU GAMEN EN HET IS DE SCHULD VAN ... niet zo letterlijk genomen worden. Het is de schuld van niemand dat iets niet bezorgd word op een dag, het ligt er niet aan dat het een interne medewerker is of een zzp-er. Het is waarschijnlijk de bron die het te laat verstuurd heeft, of een verkeerd adres op de verpakking gezet heeft. Of de ontvanger die bij het bestellen zijn/haar postcode niet goed heeft ingevuld en dat het daarna door een distributie centrum van PostNL een dag later alsnog bij de goede plek terecht komt.

Dus aub, ik begrijp dat je gefrustreerd bent, maar stop met de schuld ergens leggen en generaliseren en mensen die gewoon hun werk doen beschuldigen van het niet bezorgen van iets waar je op wacht. Wees gewoon reeel.

Also: dit is een topic over wow, niet over "mijn key/game is nog niet binnen".

Dus kijk om je heen, geniet, tis prachtig weer, ga stukkie wandelen. Of ga ff lekker stukkie vissen in pandaria en kom tot rust.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
300 queue om 12:10 op Ragnaros..... 8)7

Gisteren was het niet te doen op Ragnaros. Veel crashes en dan zie je weer een hoop mensen uit de pandaria portal komen in Orgrimmar om weer naar de portal te rushen. Was zelfs zo erg dat ik helemaal niet meer in WoW kon loggen en dus weer in een 700+ queue terecht kwam om 3:00. Reden om alle andere servers maar mijn lvl 90's te loggen om rested xp te laten lopen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

GrazendeKoe schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:12:
Ik heb nu mijn follower op een missie gestuurd. Betekent dat dat die gewoon voor mij gaat 'questen'? En waar kan ik mijn garrison abilities vinden?
De follower gaat inderdaad 'een quest uitvoeren'. Waar dit voor jou op neerkomt is dat er een timer loopt, waarna je in je Garrison de resultaten (XP/loot/gold/resources/etc) kunt ophalen.

Wat klopt hier niet? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YX5g8aHDQDcbYr0JqN83dyLC/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

op silvermoon niet te questen :p

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Zo, jij hebt veel followers! :+

Zooo huisje schoon, even lunchen tijdens een episode van Suits en wachten maar op het arriveren van mijn CE exemplaar die nu ergens in een koud hoekje van een busje ligt achter de chauffeur die zijn uiterste best doet alles te bezorgen. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• rjpurk
Kazzak is al helemaal niets. Ik had wel net rond een uur of 11 een momentje tussen alle lagg door dat ik even geen lagg had voor 10 minuten. Kon zo doorquesten zonder problemen. Maar nu crashed Draenor al elke keer.

• kowapanga
rjpurk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:12:
Die mensen die nu al level 100 zijn hebben hun char doormiddel van Garrisons geleveld als ik zo hun achievements bekijk
Hoe werkt dat dan?
RustStorm schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:18:
Zooo huisje schoon, even lunchen tijdens een episode van Suits en wachten maar op het arriveren van mijn CE exemplaar die nu ergens in een koud hoekje van een busje ligt achter de chauffeur die zijn uiterste best doet alles te bezorgen. ;)
Hahaha, PostNL is vandaag WoW bezorgdienst. :+

Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:20:
[...]

Haha, daar lijkt het wel op ja! Och, houdt de economie draaiende!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• rjpurk
geen idee, ik heb wel die quest line gedaan van garrisons, maar ben daarna gelijk verder gegaan met normale quests, dus heb er net zoveel verstand van als jullie :P

• srvdp
Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:20:
[...]

Je zal maar post moeten bezorgen EN World of Warcraft speler zijn. Wat een akelige dag moet dat zijn ;w .

PSN

• shoombak
  • Niet online
momenteel is het echt niet meer te spelen door al die lag op Defias.

• Cronax
Zertaxka schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:15:
300 queue om 12:10 op Ragnaros..... 8)7

Gisteren was het niet te doen op Ragnaros. Veel crashes en dan zie je weer een hoop mensen uit de pandaria portal komen in Orgrimmar om weer naar de portal te rushen. Was zelfs zo erg dat ik helemaal niet meer in WoW kon loggen en dus weer in een 700+ queue terecht kwam om 3:00. Reden om alle andere servers maar mijn lvl 90's te loggen om rested xp te laten lopen.
Had je Silvermoon moeten proberen...12:05 en de server zat vol met 1300-1400 man in de queue. Ik hoop dat het vanavond al wat rustiger zal zijn maar ik vrees er een beetje voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Cronax op 13-11-2014 12:29 ]

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Haha.. al die lag.. mooi dat ik toch geen tijd heb :P

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Komt een hotfix voor de surveyor, het lukt niet om daar op te klikken door de hoeveelheid mensen
Srvdploeg schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:24:
[...]

Je zal maar post moeten bezorgen EN World of Warcraft speler zijn. Wat een akelige dag moet dat zijn ;w .
Zie het als een eer om je mede-azerothianen een dienst te bewijzen. 8)

• BlackMage
Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:31:
[...]

Zie het als een eer om je mede-azerothianen een dienst te bewijzen. 8)
Straks is het een hunter :P

Hunter loot!

• GrazendeKoe
-

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dat vraag ik me ook af!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje: als je HD wisselt voor een SSD, merk je dat dan in je game ervaring [WoW gezien]?

Wil vanavond spelen maar zou eigenlijk de laptop opschonen ...keuzes :)

• GrazendeKoe
-

[ Voor 100% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-11-2014 12:35 ]

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Niet meer Farmville? De petbattles zijn al Pokemon :P

• BlackMage
Maduth schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:37:
Vraagje: als je HD wisselt voor een SSD, merk je dat dan in je game ervaring [WoW gezien]?

Wil vanavond spelen maar zou eigenlijk de laptop opschonen ...keuzes :)
Ik merk het ontzettend. Alles gaat flink sneller, maar ik heb ook een gigantische lading addons die eerder bij mij het laden traag maakten. Heeft ook mijn leven gered toen ik er achter kwam dat mages nieuwe manieren hebben gekregen om te trollen :P

(Mages hebben een portal to Dalaran die naar de oude locatie gaat, waar Dalaran niet meer is en je dus dood op de grond valt als je niet optijd iets van je class gebruikt tegen vallen)

Maar als ik het goed begrijp heb je dus een laptop waar je wow op doet. Laptop harddisks zijn nog veel langzamer dan desktopvarianten. Dus twijfel geen seconde.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
server lag is weer insane, was afgelopen nacht maar op bloodscalp op altje bezig gegaan omdat ragnaros niet te doen was... nu mijn war op ragnaros naar 91 maar de lag is bijna erger dan afgelopen nacht...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Ik zit serieus een realm transfer te overwegen om wel te kunnen spelen.

Edit: Gewoon gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 13-11-2014 12:51 ]

Cronax schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:29:
[...]

Had je Silvermoon moeten proberen...12:05 en de server zat vol met 1300-1400 man in de queue. Ik hoop dat het vanavond al wat rustiger zal zijn maar ik vrees er een beetje voor.
Draenor hier hetzelfde. Ik ga een free migration naar Shadowsong of Emerald Dream pakken. Kom over maandje wel terug naar Draenor dan ;)

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:49:
Kun je niet beter een xrealm party maken? Op Bloodhoof was vanmorgen goed te spelen. Zelfs ravens en vlaggetjes waren geen probleem meer.

• rjpurk
Je zou toch haast denken dat ze de lagg met opzet doen om mensen op deze gedachten te brengen :9

• BlackMage
Als je link uit je sig klopt, je kan gratis weg bij Ragnaros.
http://eu.battle.net/wow/...ions-available-10-11-2014
Was bezig op mn Rogue op Silvermoon nu. Mn Hunter mag nog even op Ragnaros blijven.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Morrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:51:
[...]

Kun je niet beter een xrealm party maken? Op Bloodhoof was vanmorgen goed te spelen. Zelfs ravens en vlaggetjes waren geen probleem meer.
Mocht er iemand vanavond mij willen inviten op een lege realm, dan zou dat top zijn :D. Frostmane schijnt nu ook weer een laggfest te zijn en ik verwacht vanavond dat het nog erger is.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
Ja, maar kom je ook weer gratis terug.... ;)

@hmr: ik zit nu op werk en weet niet tot hoe laat dat gaat duren, maar als ik online ben kan ik best wat mensen inviten. Volgens mij kun je daarna gewoon ieder je eigen gang gaan toch?

[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 13-11-2014 12:53 ]

• BlackMage
Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:52:
Was bezig op mn Rogue op Silvermoon nu. Mn Hunter mag nog even op Ragnaros blijven.
Je mag ook bij Silvermoon weg :P
Morrar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:52:
[...]

Ja, maar kom je ook weer gratis terug.... ;)
Nee, maar toch 50% korting! We blijven Nederlanders toch :P

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Transfer rond deze periode? Ik weet ook niet of dat zo slim is :+
Op mijn server stond om 11:30 al een queue van 550 en dikke dikke lag, dussss altijd is een goede periode om te transferen ;)

• rjpurk
Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:14:
Op mijn server stond om 11:30 al een queue van 550 en dikke dikke lag, dussss altijd is een goede periode om te transferen ;)
Bedenk wel dat een Realm transfer goed gekeurd moet worden door zo'n typ miep daar bij blizzard. Denk maar niet dat ze daar op het moment tijd voor hebben.

• BlackMage
Ik ben een paar dagen geleden al getransfered. Maar ik zat ook aan de alliance-kant van Draenor dus dat is het ergste wat je kan hebben: dikke queues en alsnog is de community zo dood als een pier :P
rjpurk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:15:
[...]

Bedenk wel dat een Realm transfer goed gekeurd moet worden door zo'n typ miep daar bij blizzard. Denk maar niet dat ze daar op het moment tijd voor hebben.
Had ik geen last van hoor. Ik heb alle 11 characters getransfered (rond een uur of 23:00 toen, dan werken de tiepmiepen vast niet meer) en binnen 5 min waren ze allemaal over.

[ Voor 53% gewijzigd door BlackMage op 13-11-2014 13:18 ]

rjpurk schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:15:
[...]
Ik ga er vanuit dat dat gewoon een geautomatiseerd proces is. Zie niet in waarom een typmiep dat stuk voor stuk zou moeten goedkeuren :+

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:49

aap

Woolfy681 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:39:
Al wat zaken gebeld of ze de CE toevallig nog hadden, maar helaas dat geluk heb ik dan ook weer niet ;(
Mediamarkt in Eindhoven had nog zeker 4 CE's staan vanochtend om 12 uur.

Heb even staan twijfelen, maar vind het toch geen 80 euro waard...

• Ioramus
Het is een geautomatiseerd process ... maar dat is inloggen ook :)
Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:18:
[...]

Ik ga er vanuit dat dat gewoon een geautomatiseerd proces is. Zie niet in waarom een typmiep dat stuk voor stuk zou moeten goedkeuren :+
Normaal is dat zelfs vrijwel instant, maar op een dag als vandaag zullen wel uurtje of misschien iets langer nodig hebben.

Verwijderd

CE zit op de post, maar heb digital edition al aangeschaft, kan vanavond dus meteen aan de slag. Vanochtend even alle characters ingelogd om rested op te gaan bouwen.

• BlackMage
Zeror schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:21:
[...]

Normaal is dat zelfs vrijwel instant, maar op een dag als vandaag zullen wel uurtje of misschien iets langer nodig hebben.
Ik heb het even getest, had nog een inactieve char op een realm die FCT heeft (silvermoon->azjol-nerub). Het duurde echt nog geen minuut.

(geen garantie natuurlijk)
Heb inmiddels best wel zin om te spelen, maar aan de andere kant helemaal niet gezien alle toestanden die er zijn in Draenor (nieuwe gebied, niet server ;))... Alleen maar negatieve invloed op speelervaring ;(

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Mensen nog tips and tricks voor het levelen waar ze de afgelopen uren zijn achter gekomen?

Treasure chests zijn gewoon random?

Vanochtend voor het werk even half uurtje gespeeld, even snel questen ingeleverd en begonnen met intro questline. Morgen maar verlof opgenomen en m'n vriendin gewaarschuwd dat ik dit weekend niet beschikbaar ben :D.
Ik zit met al mijn chars op Draenor dus dat wordt een ramp de komende dagen/weken.

Heb nog een 82 lock op een low pop server (AP) denk dat ik die maar ga levelen de komende dagen

FUMES et CARNES

Emerald Dream is gelukkig lekker rustig :) Zit op 91,5 na korte tijd spelen. Vanavond weer verder als ik alles van Jinx heb uitgepakt en nagekeken ><

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Iusedto schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:20:
Ik zit met al mijn chars op Draenor dus dat wordt een ramp de komende dagen/weken.

Heb nog een 82 lock op een low pop server (AP) denk dat ik die maar ga levelen de komende dagen
Daar was ik ook al bang voor, zit hier ook op Draenor. Moet ook gewoon nog werken, dus voor ik kan spelen is het pas half 7, 7 uur. Dus vanavond maar hopen dat ik nog door de queue heen kom en beetje kan spelen. :/

Rupsen, Rapsen.

Voordat ik kan spelen is het gemiddeld rond 20.00 uur. En gisteren was er toen een queue van 3400 ofzo.
Ga ik dus gewoon nooit redden.
Kan me wel in de queue plaatsen maar questen wordt ook een ramp zo druk al het zal zijn. Was met de andere expansions ook altijd zo op Draenor.

De free transfer heeft maar 2 realms en dat zijn (imo) niet de beste servers.
Als ze mensen weg willen hebben van Draenor moeten ze free transfer naar elke server geven .

FUMES et CARNES

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:35
Maar gestopt met spelen (dreanor). Pak de game over een paar dagen wel weer op.. wat een drama is het. Zelden zo'n slechte launchdag gezien. De que's zo'n zo lang en dan kom je erdoor ben je letterlijk een uur aan het campen om een quest in te leveren. Voor de mensen die nog niet tot spelen toe zijn gekomen mag ik hopen dat ze op een low populated server spelen.. anders laat de spel de komende dag maar ff liggen.

• shoombak
  • Niet online
Lijkt wel of iedereen hier al op Draenor speelt, ik heb er ook 3 toons staan die ik nog moet levelen, maar dat komt later wel.

Defias nu ook vol |:(

[ Voor 9% gewijzigd door shoombak op 13-11-2014 14:48 ]

Tja, Draenor is gewoon de enige Horde PVE topserver met zon grote actieve population. Nummer 2 EU-English meen ik. Silvermoon is de Alliance tegenhanger.

Maar ja, for the time beeing maar even free migration naar Shadowsong. Als we level 100 en paar dagen verder zijn transferren we terug.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Het helpt ook niet dat als mensen vragen om een leuke server dat de twee drukste altijd genoemd worden.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Tja, alleen met expansion launches is het nooit leuk. Verder zit ik hier al jaren met veel plezier.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

lanerios schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:22:
Emerald Dream is gelukkig lekker rustig :) Zit op 91,5 na korte tijd spelen. Vanavond weer verder als ik alles van Jinx heb uitgepakt en nagekeken ><
goed om te horen,mijn main zit daar op :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe speelt defias-brotherhood ? ook veel problemen en lag?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• shoombak
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:50:
Hoe speelt defias-brotherhood ? ook veel problemen en lag?
Vanmorgen flinke lag, nu queue van 250 oid.

• Ioramus
Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:47:
Tja, alleen met expansion launches is het nooit leuk. Verder zit ik hier al jaren met veel plezier.
Ik vond het gisteravond best grappig in de aanloop naar middernacht. Ik werd er ook uitgeknikkerd maar anderen van mijn guild niet - dus je kan geluk hebben.

Wordt gezellig van het weekend als alles overbelast is :)

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:23
Op Earthen Ring kan ik gelukkig gewoon inloggen en spelen, toch nog 1 voordeel van een rustige server. :P

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Garrisons worden niet gezoned, dus de quest givers staan er niet, sta er met een kleine 400 man gok.ik.

• srvdp
garriej schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:03:
Garrisons worden niet gezoned, dus de quest givers staan er niet, sta er met een kleine 400 man gok.ik.
Laat de fameuze: "Chugga Chugga Choo Choo" party trains maar weer horen.

PSN

Idanue schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:56:
Op Earthen Ring kan ik gelukkig gewoon inloggen en spelen, toch nog 1 voordeel van een rustige server. :P
Daar ben ik nu dus ook even tijdelijk naar toe gegaan vanaf Silvermoon :P

mrsar schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:48:
[...]

goed om te horen,mijn main zit daar op :P
Bevalt goed hoor, paar guildies al richting de 100 dacht ik, ik ga vanavond naar de 92 oid, heb geen haast. Raids gaan voorlopig niet open, en gearen voor raids is zo gedaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:43:
Maar ja, for the time beeing maar even free migration naar Shadowsong. Als we level 100 en paar dagen verder zijn transferren we terug.
Op zich nog geen eens zo een slecht idee.

FUMES et CARNES

• Falcone
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-06 15:30
Kaap schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:43:
Tja, Draenor is gewoon de enige Horde PVE topserver met zon grote actieve population. Nummer 2 EU-English meen ik. Silvermoon is de Alliance tegenhanger.

Hey!! Ik speel op shadowsong, straks dikke lag fest omdat iedereen free transfererd! :'(

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

He He, inderdaad... blijf es ff weg van Shadowsong!! :( :( :(

Welkom hoor mannen! ;-)

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Terug begonnen na 2 jaar inactief zijnde..
Draenei Paladin let's go! Kan er iemand me wat must-have addons doorgeven om te beginnen?
Thanks!

• srvdp
Tomski1986 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:25:
Terug begonnen na 2 jaar inactief zijnde..
Draenei Paladin let's go! Kan er iemand me wat must-have addons doorgeven om te beginnen?
Thanks!
Ik zou ff kijken op curse.com en dan bij wow-addons top 100 downloads.

PSN

@Tomski,

erg erg lastig om aan te geven, wat ga je doen?

Voor PVP zijn er veel addons
Voor PVE ook
Voor craften
Voor Archeology zijn er specifieke
Voor Vissen ook

etc
etc

Wat wil je gaan doen, dan kunnen we beter adviseren :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

lanerios schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:28:
@Tomski,

Voor PVE ook
Voor craften
Voor Vissen ook

etc
etc

ElvUi en DBM ... dan heb je de basics wel binnen ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Silvermoon is niet op te spelen :')

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
lanerios schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:28:
@Tomski,

Voor PVE ook
Voor craften
Voor Vissen ook

etc
etc

PVE voornamelijk.
Eigelijk gewoon om mijn UI wat overzichtelijk te maken en wat vlugger te levelen, de addons voor crafting en dergelijke zoek ik zelf wel uit.
Pagina: 1 ... 25 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.