Dit is toch juist hoe het nu is? Sniper training is een % damage increase a.d.v. je mastery. Als je gaat lopen verlies je dat, wat resulteert in een DPS loss.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:49:
Uhm minder dps is een optie, ik vraag niet om alles.
Verwijderd
Snap je me punt echt niet?Racemol schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:57:
[...]
Dit is toch juist hoe het nu is? Sniper training is een % damage increase a.d.v. je mastery. Als je gaat lopen verlies je dat, wat resulteert in een DPS loss.
Of je zit de hele tijd al te trollen, of ik begrijp je inderdaad niet. In beide gevallen zonde van mijn tijd dus

Iedere ranged dps class levert dps in als ze veel moeten lopen. Daar is het op gebalanceerd, dat is het nadeel van ranged. Als je melee doet dan kan je beperkt blijven lopen, maar dan heb je het nadeel dat je dps verliest als je tussen targets moet switchen.
Hunters hebben daar veel minder last van, er is geen ranged class die zo goed kan blijven damagen tijdens het lopen als hunters. Want je verliest alleen maar je sniper training buff, waar andere classes soms helemaal niets meer kunnen doen behalve een dotje refreshen. Dus het hoort zo, daar is het spel op gebouwd.
Bewegen tijdens gevechten om dingen te ontwijken e.d. is zo'n belangrijk deel van het spel dat je geen class kunt hebben die daar helemaal geen nadeel van ondervindt. Al is het nadeel dat hunters ondervinden toch al een lachertje
Hunters hebben daar veel minder last van, er is geen ranged class die zo goed kan blijven damagen tijdens het lopen als hunters. Want je verliest alleen maar je sniper training buff, waar andere classes soms helemaal niets meer kunnen doen behalve een dotje refreshen. Dus het hoort zo, daar is het spel op gebouwd.
Bewegen tijdens gevechten om dingen te ontwijken e.d. is zo'n belangrijk deel van het spel dat je geen class kunt hebben die daar helemaal geen nadeel van ondervindt. Al is het nadeel dat hunters ondervinden toch al een lachertje
Vandaag met de guild even 7/7 normal run gedaan. We waren denk ik in 1.5 uurtje klaar. Ging vrij snel. Heb enkel wat legs mogen looten, met verschrikkelijke stats voor een warrior.
M'n bonusrolls hebben niets opgeleverd helaas; weapons keep eluding me... iedere expansion weer opnieuw.
Rest van de week focussen op m'n missions en wellicht een keer doorzetten met m'n enhancement shaman (level er van...;( )
M'n bonusrolls hebben niets opgeleverd helaas; weapons keep eluding me... iedere expansion weer opnieuw.
Rest van de week focussen op m'n missions en wellicht een keer doorzetten met m'n enhancement shaman (level er van...;( )
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Way back, geloof in tbc of wotlk hadden wij een mage die statistisch kon aantonen dat rng zo negatief uitviel in zijn geval dat er iets fout zat.
Gm's hebben toen aangegeven dat ze het zouden fixen. Daarna won hij op z'n zachtst gezegd iets vaker...
Het kan dus een fout zijn.
Ik ben as usual als een beest aan het gearen in heroics. Alles dropt, ongelooflijk. Maar uit ervaring weet ik dat in raids ik nooit de bis krijg die ik zoek
Gm's hebben toen aangegeven dat ze het zouden fixen. Daarna won hij op z'n zachtst gezegd iets vaker...
Ik ben as usual als een beest aan het gearen in heroics. Alles dropt, ongelooflijk. Maar uit ervaring weet ik dat in raids ik nooit de bis krijg die ik zoek
daar geloof ik dus echt helemaal niks van lolLynx schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:13:
Way back, geloof in tbc of wotlk hadden wij een mage die statistisch kon aantonen dat rng zo negatief uitviel in zijn geval dat er iets fout zat.
Bel de krant. Want ik ben het met Twylight eens. Spelers kunnen onmogelijk de data achter de rolls zien of uitrekenen. Tenzij ze ingebroken hebben bij Blizzard.Twylight schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:34:
[...]
daar geloof ik dus echt helemaal niks van lol
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Mwoh er is wel eens een loottable gefixed na een stroom klachten. Gebeurt niet vaak, maar komt wel voor. Dan heb je het alleen over vele runs door veel verschillende spelers. In je eentje zal je inderdaad nooit genoeg data kunnen verzamelen om iets zinnigs over de rng te kunnen zeggen.junglebeast schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:54:
[...]
Bel de krant. Want ik ben het met Twylight eens. Spelers kunnen onmogelijk de data achter de rolls zien of uitrekenen. Tenzij ze ingebroken hebben bij Blizzard.
Overigens heb ik even niets te klagen over rng; kreeg zomaar een Ashes of Alar cadeau gisteren :-)
Verder over hunters: MM is echt belachelijk sterk. M'n hunter altje doet meer dps dan m'n main warrior en met meer gemak. Ik vind hunters overigens ook zeer mobiel, aangezien hun casts gewoon doorlopen als je beweegt. Lone Wolf neem je vooral vanwege raid buff.
Vandaag de 650 ilvl aangetikt en eindelijk 2 tokens voor mijn Blackrock transmog set
Nu nog token voor de belt en 91 scraps om alles compleet te maken.
Klopt het dat heirlooms er voorlopig even uit zijn? Vind in ieder geval de vendor niet meer. Wil sinds lang nog eens een altje levelen en ben natuurlijk weer één van m'n heirlooms kwijt. Hoe ik het doe geen idee, maar ik blijk steeds wel altijd één of ander stuk kwijt te spelen. Nu is m'n axe de pineut
.
Achja, dan is het maar zonder. Het is een DK deze keer. Heb die ooit heel in het begin eens geprobeerd toen wotlk uit was, maar vond hem toen net iets te overpowered. Lijkt nu in ieder geval heel wat uitdagender en tanks zijn er altijd te kort
. Ben unholy gegaan vanwege de pet. Wat ik wel wat mis is een degelijke aoe ability. Komt daar nog wat bij op termijn? Buiten de blood boil? Kan me zoiets herinneren als unholy ground maar dat lijkt er niet meer te zijn.
Nvm: op 60 dus death and decay
. Die was het die ik bedoelde
.
Achja, dan is het maar zonder. Het is een DK deze keer. Heb die ooit heel in het begin eens geprobeerd toen wotlk uit was, maar vond hem toen net iets te overpowered. Lijkt nu in ieder geval heel wat uitdagender en tanks zijn er altijd te kort
Nvm: op 60 dus death and decay
[ Voor 9% gewijzigd door Powerblast op 18-12-2014 00:22 ]
Het was een leuke raid avond.
Mooi 7/7 normal en 2/7 hc met gemak gecleared!
Warrior gaat ook lekker met de gear!
http://eu.battle.net/wow/...rostmane/Colombian/simple
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ik ben nu weer 2 weekjes terug in WOW, garrison etc harstikke tof.
Maar ik kwam vooral terug voor de social aspect in WOW, echter blijkt die enorm afgebroken te zijn.
Capitals zoals dalaran/ ogrimar etc voelen ontzettend leeg aan, pvp mappen zitten bordevol met botters, de comunity op mijn server is van het type 9gag army, en moet constant alles trollen en iedereen de huid vol schelden en afzeiken... Erg fijn die nieuwe generatie gamers...
Ik weet niet hoelang ik nog subbed blijft, ik kan namelijk ook gewoon Skyrim standalone met gekke mods installaren, dan heb ik mischien ook niet de social aspecten zoals ze nu al veel minder in WOW zijn maar wel de eye candy.
Maar ik kwam vooral terug voor de social aspect in WOW, echter blijkt die enorm afgebroken te zijn.
Capitals zoals dalaran/ ogrimar etc voelen ontzettend leeg aan, pvp mappen zitten bordevol met botters, de comunity op mijn server is van het type 9gag army, en moet constant alles trollen en iedereen de huid vol schelden en afzeiken... Erg fijn die nieuwe generatie gamers...
Ik weet niet hoelang ik nog subbed blijft, ik kan namelijk ook gewoon Skyrim standalone met gekke mods installaren, dan heb ik mischien ook niet de social aspecten zoals ze nu al veel minder in WOW zijn maar wel de eye candy.
Open deur: Zoek een leuke guild. Verder ben ik het met je eens, maar een leuke guild maakt echt het verschilVerwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:20:
Ja duh..Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:20:
Capitals zoals dalaran/ ogrimar etc
Dalaran was de main city 6 jaar geleden en Orgrimmar heb je nu echt niks te zoeken als je level 100 bent. Iedereen is in Dreanor in zijn Garrison of in Stormshield/Warspear
Verwijderd
Als je level 100 bent dan zou ogri en dalaran nog steeds veel aangenamer moeten zijn dan de nieuwe end capitals alles ligt velemale dichter bijelkaar ook dreanor en warspear zijn behoorlijk leeg athands op mijn servers.Twylight schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:26:
[...]
Ja duh..
Dalaran was de main city 6 jaar geleden en Orgrimmar heb je nu echt niks te zoeken als je level 100 bent. Iedereen is in Dreanor in zijn Garrison of in Stormshield/Warspear
Ik zit tevens in een guild, mischien moet ik een andere zoeken want er zijn er helaas niet altijd veel members online.
Mischien ben ik te teveel vastgeroest omdat ik sinds de lichking niet meer gespeeld had, maar ik vond dalaran echt super, zo ontzettend veel mensen die daar rond liepen, er viel altijd wat te bekijken of casual te kletsen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 02:35 ]
Gratshmr schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:30:
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Gisteren een fijne run gehad. 5/7 normal clear + 1 HC.
2 items kunnen looten en mijn DPS is gegaan van 11k naar 16-17k DPS door aanpassen van 1 glyph en rotatie. Helaas toch nog zeer vaak dat ik focus verlies en daardoor weer verval in mijn oude rotatie wat dus een huge DPS-loss is. Gewoon een maand volhouden todat nieuwe rotatie erin is verslepen.
Garison wordt steeds leuker. Kan niet wachten tot vanavond zodat ik ze op een highmaul mission kan sturen voor gratis ilvl 455 item. Zit momenteel op 68% winkans maar moet vanavond naar de 75% te tillen zijn als de salvages mij gunstig gezind zijn.
2 items kunnen looten en mijn DPS is gegaan van 11k naar 16-17k DPS door aanpassen van 1 glyph en rotatie. Helaas toch nog zeer vaak dat ik focus verlies en daardoor weer verval in mijn oude rotatie wat dus een huge DPS-loss is. Gewoon een maand volhouden todat nieuwe rotatie erin is verslepen.
Garison wordt steeds leuker. Kan niet wachten tot vanavond zodat ik ze op een highmaul mission kan sturen voor gratis ilvl 455 item. Zit momenteel op 68% winkans maar moet vanavond naar de 75% te tillen zijn als de salvages mij gunstig gezind zijn.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ik heb die missie ook al enkele dagen in m'n lijst staan. Echter, 66% is het hoogst haalbare voor mij... Denk dat het eerder met de traits te maken heeft, dan met het ilvl dat nodig is.sabriel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:02:
Kan niet wachten tot vanavond zodat ik ze op een highmaul mission kan sturen voor gratis ilvl 455 item. Zit momenteel op 68% winkans maar moet vanavond naar de 75% te tillen zijn als de salvages mij gunstig gezind zijn.
Gisteren een aardig goede run, 6/7 normal en 1/7 hc.. helaas is het verschil tussen de spelers in de guild nogal groot.
Vooral op een gevecht als butcher normal is het verschil goed te zien, de top 4 dps ieder op 23k dps (3 mages en ikzelf als feral) en dan de rest met 16 tot 20k (warriors, warlocks, shamans).
Zal deels aan de gear / classes liggen natuurlijk, alhoewel het al wel steeds beter op elkaar wordt afgesteld.
Tot nu toe nog geluk gehad dat er weinig tot geen andere leather gebruikers in de raid zitten (het vinden van een WW monk / goed rogue laat nog op zich wachten). Nu dus naar ilvl 650 gegaan.
Daarnaast ook een 80 % kans op een ilvl 655 item begonnen... hopelijk is de kans hoog genoeg.. maar je weet het nooit.
Vooral op een gevecht als butcher normal is het verschil goed te zien, de top 4 dps ieder op 23k dps (3 mages en ikzelf als feral) en dan de rest met 16 tot 20k (warriors, warlocks, shamans).
Zal deels aan de gear / classes liggen natuurlijk, alhoewel het al wel steeds beter op elkaar wordt afgesteld.
Tot nu toe nog geluk gehad dat er weinig tot geen andere leather gebruikers in de raid zitten (het vinden van een WW monk / goed rogue laat nog op zich wachten). Nu dus naar ilvl 650 gegaan.
Daarnaast ook een 80 % kans op een ilvl 655 item begonnen... hopelijk is de kans hoog genoeg.. maar je weet het nooit.
Gisteren met de guild begonnen op heroic. Groot deel van de vaste groep kon jammer genoeg niet, dus we haalden er een paar pugs bij.
Kregen kargath niet eens dood -.- Zijn na een aantal pogingen maar geswitcht naar normal en hebben toen de helft van de groep laten vertrekken. Vervolgens nog 3 bosses gedaan zonder problemen en toen was de tijd op.
Kan iemand mij trouwens een beetje inzicht geven in de gemiddelde dps die je op een bepaald ilvl hoort te doen. De verschillen die ik in onze guild merk zijn al redelijk en gisteren met de pugs erbij was het al helemaal erg.
Ik ben zelf een ilvl 641 arcane mage en mijn dps op de bosses die we gisteren wel neerkregen (kargath, butcher, bracken) was respectievelijk 22.5k, 23k en 21k
real life vriend van mij heeft meer geluk qua ilvl en is een arms warrior van +- 648 en die zit net een beetje onder mij qua dps (gemiddeld ongeveer 1k lager)
verder hadden we gisteren een ilvl 653 roque, wij dachten ow die gaat flink wat dmg doen, maar die kwam steeds net boven de 20k uit.
Verder hebben we nog een paar anderen in de guild rond ilvl 640 die nauwelijks boven de 15k uit komen.
en een paar rond hetzelfde level als mijn vriend die moeite hebben met de 20k
Ik snap dat er verschil zit tussen classes en specs, maar zijn die verschillen hierdoor te verklaren? Vind de verschillen namelijk vrij groot. (fyi, ik ben enige mage in het raiding team dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal. ook in lfr en pugs kan ik mezelf niet vergelijken omdat 95% van de mages frost speelt heb ik het idee)
Kregen kargath niet eens dood -.- Zijn na een aantal pogingen maar geswitcht naar normal en hebben toen de helft van de groep laten vertrekken. Vervolgens nog 3 bosses gedaan zonder problemen en toen was de tijd op.
Kan iemand mij trouwens een beetje inzicht geven in de gemiddelde dps die je op een bepaald ilvl hoort te doen. De verschillen die ik in onze guild merk zijn al redelijk en gisteren met de pugs erbij was het al helemaal erg.
Ik ben zelf een ilvl 641 arcane mage en mijn dps op de bosses die we gisteren wel neerkregen (kargath, butcher, bracken) was respectievelijk 22.5k, 23k en 21k
real life vriend van mij heeft meer geluk qua ilvl en is een arms warrior van +- 648 en die zit net een beetje onder mij qua dps (gemiddeld ongeveer 1k lager)
verder hadden we gisteren een ilvl 653 roque, wij dachten ow die gaat flink wat dmg doen, maar die kwam steeds net boven de 20k uit.
Verder hebben we nog een paar anderen in de guild rond ilvl 640 die nauwelijks boven de 15k uit komen.
en een paar rond hetzelfde level als mijn vriend die moeite hebben met de 20k
Ik snap dat er verschil zit tussen classes en specs, maar zijn die verschillen hierdoor te verklaren? Vind de verschillen namelijk vrij groot. (fyi, ik ben enige mage in het raiding team dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal. ook in lfr en pugs kan ik mezelf niet vergelijken omdat 95% van de mages frost speelt heb ik het idee)
ilvl zegt niets als je niet de juiste Secondaire stats heb...
Bij puggen moet je weten welke stats ok zijn en welke niet voor classes en niet blindelings op ilvl staren, op Normal zou het kunnen op heroic wordt het toch wat lastiger.
Bij puggen moet je weten welke stats ok zijn en welke niet voor classes en niet blindelings op ilvl staren, op Normal zou het kunnen op heroic wordt het toch wat lastiger.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Plus mages zijn belachelijk overpowered op dit moment. Bij ons staan ze ook vrij hoog in de rankings, ondanks ilvel.Derr_Hans schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:39:
ilvl zegt niets als je niet de juiste Secondaire stats heb...
Arms warrior is overigens niet echt best op dit moment, gister een rondje geprobeerd maar het is echt een SAAIE spec
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als het goed is levelen er vandaag 3 followers van mij in epic, en dan krijgen ze er een trait bij.RustStorm schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:20:
[...]
Ik heb die missie ook al enkele dagen in m'n lijst staan. Echter, 66% is het hoogst haalbare voor mij... Denk dat het eerder met de traits te maken heeft, dan met het ilvl dat nodig is.ik kijk vandaag en morgen nog even aan en dan start ik hem maar gewoon met hoop op zegen.
Tevens heb ik nog 2 ringen om een trait-reroll te doen
Momenteel heb ik 5 van de 6 benodigde traits.
Ik neem aan dat je DPS bent? Wat voor DPS doe je in die gear als gladiator?hmr schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:30:
Ik had een vraag omtrent World Bosses en Highmaul LFR. Zijn die zaken ook gelockt in tijd? Zoals een dungeon dagelijks gelockt is en een raid instance wekelijks. Het viel me op dat wanneer ik een World Boss voor de 2e keer (Tarina) ging neerhalen, dat er geen loot was. Hetzelfde voor een 2e run Highmaul LFR. Bij raidinfo vind ik hier niets over terug ...
Heb op dit moment alles epic, en nog steeds geen reroll item gezien op main.sabriel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:44:
[...]
Als het goed is levelen er vandaag 3 followers van mij in epic, en dan krijgen ze er een trait bij.
Heb afgelopen disndag en gister 2 epic met ilvl 615 op non-aktief gezeg.
2 nieuwe followers uit mijn inn gehaald (1 blauwe en 1 groene).
heb zo veel van die +615 ilvl items gehad dat zelfs oudere followers die al tijden op nonactief staan op 607 tot 615 heb staan.
Beide geven maar eens per week loot.Catscratch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:55:
Ik had een vraag omtrent World Bosses en Highmaul LFR. Zijn die zaken ook gelockt in tijd? Zoals een dungeon dagelijks gelockt is en een raid instance wekelijks. Het viel me op dat wanneer ik een World Boss voor de 2e keer (Tarina) ging neerhalen, dat er geen loot was. Hetzelfde voor een 2e run Highmaul LFR. Bij raidinfo vind ik hier niets over terug ...
[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2014 10:00 ]
Voor LFR en World Bosses is het zo dat je deze bazen maar 1 keer per week kan looten.Catscratch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:55:
En deze worden gereset op woensdag?thomassie12 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:00:
[...]
Voor LFR en World Bosses is het zo dat je deze bazen maar 1 keer per week kan looten.
Jup elke woensdagochtend zijn de servers even dicht, daarna wordt het gereset. Ook je instances maar die kan je nog langer locken als je wil.
Heb er nu 2 op mijn main en 1 op mijn alt.Derr_Hans schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:59:
[...]
Heb op dit moment alles epic, en nog steeds geen reroll item gezien op main.
heb zo veel van die +615 ilvl items gehad dat zelfs oudere followers die al tijden op nonactief staan op 607 tot 615 heb staan.
Nog even een vraag over je oude followers.
Zijn dit followers die al lvl 100 waren of kan je gear geven aan followers <100 ?
Die zijn gelvl'd naar 100, zoals bijv kimzee.
Dat is een goblin en als alliance zijn daar geen racial triats voor.
Dus Vrij nutteloos, heb wel gelvld naar 100 omdat ik nog geen lvl 3 barracks had
Als je dismissed heb kan je ze ook gewoon nog gear geven.
Die reroll tokens, op sommige alts heb ik er zelfs nog 2 in de bank.
Maar nog geen 1 keer gehad op mijn main.
Dat is een goblin en als alliance zijn daar geen racial triats voor.
Dus Vrij nutteloos, heb wel gelvld naar 100 omdat ik nog geen lvl 3 barracks had
Als je dismissed heb kan je ze ook gewoon nog gear geven.
Die reroll tokens, op sommige alts heb ik er zelfs nog 2 in de bank.
Maar nog geen 1 keer gehad op mijn main.
[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 18-12-2014 10:22 ]
All, ik zit in LFR toch elke keer onderaan de DPS lijst en dat zal vast een goede reden hebben, dus ik ben op zoek naar een betere rotatie dan ik nu gebruik. Tevens ben ik nu een beetje aangekomen op het punt dat ik sommige gear wel kan vervangen door andere stats. Echter weet ik niet goed hoe ik Icy Veins nu precies moet lezen.
Agility is mijn main stat. Dat zit dus ook op elk item wat dropped (doh). Daarna zegt Icy Veins dat ik Haste moet nemen, wanneer dit kan, tot 50%. Maar op mijn char staat nu dat ik 13,43% haste heb, met een hover erover heb ik echter 803 haste (+8,03%). Hoe moet ik dat lezen? Welke van de twee zou ik moeten cappen op 50%? (Appol@Shadowsong).
Agility is mijn main stat. Dat zit dus ook op elk item wat dropped (doh). Daarna zegt Icy Veins dat ik Haste moet nemen, wanneer dit kan, tot 50%. Maar op mijn char staat nu dat ik 13,43% haste heb, met een hover erover heb ik echter 803 haste (+8,03%). Hoe moet ik dat lezen? Welke van de twee zou ik moeten cappen op 50%? (Appol@Shadowsong).
Gewoon haste proberen te krijgen op elke item, tot je inderdaad met Mouse over 50% zit.
Voor Enhancment is Haste / Mastery of Haste / Multistrike items het beste.
Haste being higher than the other secondary stats until 50%, does not mean that you should stack Haste to 50% before building up any other secondary stat. It merely means that until you reach 50% Haste, you should have more Haste than any other secondary stat.
Mastery and Multitrike are equal on single-target situations, but Mastery pulls way ahead in AoE situations.
Gems/enchants zou je haste moeten pakken.
Voor Enhancment is Haste / Mastery of Haste / Multistrike items het beste.
Haste being higher than the other secondary stats until 50%, does not mean that you should stack Haste to 50% before building up any other secondary stat. It merely means that until you reach 50% Haste, you should have more Haste than any other secondary stat.
Mastery and Multitrike are equal on single-target situations, but Mastery pulls way ahead in AoE situations.
Gems/enchants zou je haste moeten pakken.
Er is op dit punt in het spel geen enkele mogelijk om je haste zo hoog te krijgen en als je bij de LFR blijft zal dat waarschijnlijk ook nooit gebeurenPrx schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:21:
All, ik zit in LFR toch elke keer onderaan de DPS lijst en dat zal vast een goede reden hebben, dus ik ben op zoek naar een betere rotatie dan ik nu gebruik. Tevens ben ik nu een beetje aangekomen op het punt dat ik sommige gear wel kan vervangen door andere stats. Echter weet ik niet goed hoe ik Icy Veins nu precies moet lezen.
Dank voor de comments. Dan houd ik gewoon vol met het zoveel mogelijk verzamelen van Haste op mijn items met Mastery/Multistrike als secondary stat.
Zou top zijn als je inderdaad je missie 100% kan laten worden... fingers crossed!sabriel schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:44:
[...]
Als het goed is levelen er vandaag 3 followers van mij in epic, en dan krijgen ze er een trait bij.
Ik heb nog nooit zo een trait-reroll missie gehad... echt abnormaal.... Zou wel fijn zijn die een keer te krijgen. Zijn aantal traits die ik zeer veel heb.

ilevel speelt ook een rol in het slaagpercentage van een missie. Dat zie je goed wanneer je een minion toewijst aan een missie en het ilevel vervolgens oranje of zelfs rood wordt.RustStorm schreef op donderdag 18 december 2014 @ 09:20:
[...]
Ik heb die missie ook al enkele dagen in m'n lijst staan. Echter, 66% is het hoogst haalbare voor mij... Denk dat het eerder met de traits te maken heeft, dan met het ilvl dat nodig is.ik kijk vandaag en morgen nog even aan en dan start ik hem maar gewoon met hoop op zegen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Beetje probleem binnen de guild dat veel mensen die we voor mythic hebben gerecruit (Dragonblight/Ghostlands) gewoon zwaar onder de dps van ons mainteam van MOP zitten.
We hebben echt betere raiders nodig want dit gaat nergens over. Gewoon ook totaal geen idee
hebben. Beetje jammer.
Warrior beetje gegeared gister.. in lfr doe ik niet eens meer pulltimers instant pull boss anders doet een dps het wel.
http://eu.battle.net/wow/...ragonblight/Syanaa/simple
We hebben echt betere raiders nodig want dit gaat nergens over. Gewoon ook totaal geen idee
hebben. Beetje jammer.
Warrior beetje gegeared gister.. in lfr doe ik niet eens meer pulltimers instant pull boss anders doet een dps het wel.
http://eu.battle.net/wow/...ragonblight/Syanaa/simple
Verwijderd
De heirlooms die je voor justice points kocht zijn alleen nog beschikbaar via argent tournament en darkmoon faire. Blizzard werkt aan een nieuwe manier om heirlooms te krijgen, maar die was niet op tijd af voor WoD.Powerblast schreef op donderdag 18 december 2014 @ 00:14:
Klopt het dat heirlooms er voorlopig even uit zijn? Vind in ieder geval de vendor niet meer. Wil sinds lang nog eens een altje levelen en ben natuurlijk weer één van m'n heirlooms kwijt. Hoe ik het doe geen idee, maar ik blijk steeds wel altijd één of ander stuk kwijt te spelen. Nu is m'n axe de pineut.
'T is maar hoe je het bekijkt. De server communities zijn met alle LFG/LFR en x-realm meuk volledig om zeep geholpen.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:20:
Aan de andere kant is de core van mijn guild al sinds WotLK start constant gebleven. Mensen worden wat actiever en gaan raiden of stoppen met raiden door RL omstandigheden, maar de kerngroep blijft wel hangen.
Zelfs mensen die helemaal met WoW gestopt zijn hangen nog op mumble rond voor af en toe een rondje CS:Go.
WoD is de beste expansion sinds TBC en ik vermaak me prima. Maar de belangrijkste reden dat ik nog speel is sociaal, guilds is waar het nu gebeurt, niet in de capitals!
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 12:49 ]
Ja dat weet ik.Kapoen schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:33:
[...]
ilevel speelt ook een rol in het slaagpercentage van een missie. Dat zie je goed wanneer je een minion toewijst aan een missie en het ilevel vervolgens oranje of zelfs rood wordt.
Voor het grootste deel bepalen de follower abilities het winstpercentage. Als je de boss abilities niet kan counteren, drukt dat je winst %.
Ik heb er dus ook speciaal een team voor gegeared. 5 followers die allemaal ilvl 645 zijn en gecombineerd alle abilities kunnen counteren.
Ik heb er dus ook speciaal een team voor gegeared. 5 followers die allemaal ilvl 645 zijn en gecombineerd alle abilities kunnen counteren.
Verwijderd
Ik heb nog twee rerolls een manual of dance en een Heartstone pro liggen. Ik wacht even tot ze allemaal epic zijn en dan reroll ik degene die het meest doubleert en kies ik er één die 3 counters krijgen.
Nu alleen even kijken welke green level 90 de meest waardeloze trait heeft om die HeartstonePro trait te geven.
Nu alleen even kijken welke green level 90 de meest waardeloze trait heeft om die HeartstonePro trait te geven.
Ik heb mijn eerste invasion gekregen, hoe moeilijk is het om gold te krijgen?
Kan ik zomaar 2 mensen uit de guild mee nemen of moet je wel echt goeie gear en dps hebben?
Kan ik zomaar 2 mensen uit de guild mee nemen of moet je wel echt goeie gear en dps hebben?
tot nu toe 3 keer gold gehaald, als iedereen rond de ilvl 630+ zit en alle objectives doet / zo veel mogelijk vermoord en voorkomt dat gebouwen stuk gaan, red je het makkelijkIdanue schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:13:
Ik heb mijn eerste invasion gekregen, hoe moeilijk is het om gold te krijgen?
Simpelweg je team verdelen over de meerdere ingangen en ieder z'n ding laten doen. M'n 3 pogingen zijn allemaal zo gegaan en met 1100-1200 score gehaald (Als horde).
Oki, bedankt voor de info.
Zal later eens een poging wagen.
http://www.mmo-champion.c...o?p=31212826#post31212826
^^ Paragon #1 kill
^^ Paragon #1 kill
[ Voor 6% gewijzigd door ramon1984 op 18-12-2014 14:58 ]
1 iemand bij de mines, 1 bij de ingang en 1 op het pleintje bij de fontijn. Beetje dps-en en het lukt wel. Een truukje dat ik gister in de guild hoorde was het meenemen van een tank die ALLES tagged en rondloopt en dan twee dps-ers lekker aoe festen.Idanue schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:18:
Oki, bedankt voor de info.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Let er even op dat je niet bij alle items kan kiezen welke trait je vervangt! Bij de Dance manual vervangt hij namelijk een random trait! het is dan dus juist beter om een groene te pakken waar je een waardeloze hebt (bv tailoring als je toch geen tailorshop in je garrison wilt) dan dat je een epic pakt waar je toevallig een nuttige vervangt.Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 14:06:
Ik heb nog twee rerolls een manual of dance en een Heartstone pro liggen. Ik wacht even tot ze allemaal epic zijn en dan reroll ik degene die het meest doubleert en kies ik er één die 3 counters krijgen.
Je moet wel zorgen dat je min. 5/6 gebouwen hebt staan. Er spawnen anders minder mobs en je mist bonus punten door gebouwen die overeind zijn blijven staan. Als dat in orde is haal je met gemak met 3 man goud.hmr schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:49:
[...]
1 iemand bij de mines, 1 bij de ingang en 1 op het pleintje bij de fontijn. Beetje dps-en en het lukt wel. Een truukje dat ik gister in de guild hoorde was het meenemen van een tank die ALLES tagged en rondloopt en dan twee dps-ers lekker aoe festen.
Gister eindelijk m'n eerste lvl 100 gedinged! Blood DK speelt erg fijn, nooit gedacht dat ik deze class zo leuk zou vinden. Nu maar rustig beginnen met gearen, klopt het dat alleen de lvl 100 dungeons drops je naar iLvl 610 moeten brengen? Zit nu op 609
Dus nog ff wachten op een lucky drop zodat ik heroics kan gaan doen. En ook maar door naar de volgende lvl 100, mn pally wordt dat wss. Is nu lvl 92. Is het een beetje te doen om alleen te lvlen door dungeons te doen? Of is questen nog steeds het snelste? Lijkt me nu beetje saai om alle quests weer opnieuw te doen.
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Questen met dungeons is prima te doen, ik heb op mn 2e char heel veel dungeons gebruikt om te levelen en in de queue Treasures vinden.Nidhiki schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:06:
Gister eindelijk m'n eerste lvl 100 gedinged! Blood DK speelt erg fijn, nooit gedacht dat ik deze class zo leuk zou vinden. Nu maar rustig beginnen met gearen, klopt het dat alleen de lvl 100 dungeons drops je naar iLvl 610 moeten brengen? Zit nu op 609Dus nog ff wachten op een lucky drop zodat ik heroics kan gaan doen. En ook maar door naar de volgende lvl 100, mn pally wordt dat wss. Is nu lvl 92. Is het een beetje te doen om alleen te lvlen door dungeons te doen? Of is questen nog steeds het snelste? Lijkt me nu beetje saai om alle quests weer opnieuw te doen.
Als je Handynotes en Handynotes_draenor gebruikt staan alle locaties van treasures aangegeven, daarmee level je ook razendsnel en verzamel je veel resources! Via die resources kan je ook nog elixirs kopen die 20% exp increase voor een uur geven. Kosten 200 resources geloof ik, maar die heb je zo bij elkaar met die addons!
Dit weekend mijn scribe naar level 3 brengen en dan de wand halen aangezien ik de mats al ervoor heb verzameld. Ik begin nu ook de eerste ilvl 630 items te zien in mijn garrison missions omdat het ilvl van mijn followers boven de 625 aan het komen is. Dit weekend zou ik iig qua garrison en gear wel aardig omhoog moeten kunnen komen.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Gisteravond met 5 andere guildies van het raidteam high maul normal ingedoken, eerste 2 bosses gingen wel lekker alleen bij brackenspore hadden we moeite, ook ivm de pugs. Die leaven meteen naar 1 wipe of weten niet wat ze moeten doen. Uiteindelijk wel neergekregen, wel nadat 3 guildies leavede
. Gelukkig wel een WF chest eraan overgehouden. We moeten toch nog meer recruiten, het raidteam verder aanvullen en eventueel back ups/casuals.
Moet wel zeggen, nu ik van rogue naar hunter ben geswitchted dat hunters veel chiller spelen is en qua dps zijn ze ook wel bruut

Moet wel zeggen, nu ik van rogue naar hunter ben geswitchted dat hunters veel chiller spelen is en qua dps zijn ze ook wel bruut
Als je een beetje wil cheaten met je ilevel kan je ook die daily apexis quest doen. Specifiek de raid versie.Nidhiki schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:06:
Gister eindelijk m'n eerste lvl 100 gedinged! Blood DK speelt erg fijn, nooit gedacht dat ik deze class zo leuk zou vinden. Nu maar rustig beginnen met gearen, klopt het dat alleen de lvl 100 dungeons drops je naar iLvl 610 moeten brengen? Zit nu op 609Dus nog ff wachten op een lucky drop zodat ik heroics kan gaan doen. En ook maar door naar de volgende lvl 100, mn pally wordt dat wss. Is nu lvl 92. Is het een beetje te doen om alleen te lvlen door dungeons te doen? Of is questen nog steeds het snelste? Lijkt me nu beetje saai om alle quests weer opnieuw te doen.
Vervolgens ga je mee met een van de dozijnen pugs die rondjes lopen in dat gebied en je maakt zoveel mogelijk rare mobs af. Die droppen allemaal ilevel 620 gear, hou alle items bij. Ook de items die je niet kan equippen dragen bij aan je ilevel.
Nou gisteren eens een kijkje genomen in de Highmaul LFR (wing 2). En moet zeggen dat er daar wat meer opgelet moet worden. Vooral op Koragh is het wipen geweestt (3x). Maar dit lag vooral aan de melee dps welke niet oplet en shitloads aan dmg pakt in 1 keer. Moet zeggen dat het wel oppassen geblazen is met je mana hoor nu als healer. Maar dat kan ook liggen aan mijn ilvl 627 natuurlijk. Vind het wel een leuke uitdaging moet ik zeggen.
Wel nog een vraagje aan de andere resto's ik zie veel tegenstrijdigheden in de beste secondary de ene zegt haste en de ander zegt mastery. Weet zelf niet zo wat ik moet volgen maar mijn gevoel zegt mastery omdat je hots niet meer met haste scalen. Iemand daar nog ideeen over?
Wel nog een vraagje aan de andere resto's ik zie veel tegenstrijdigheden in de beste secondary de ene zegt haste en de ander zegt mastery. Weet zelf niet zo wat ik moet volgen maar mijn gevoel zegt mastery omdat je hots niet meer met haste scalen. Iemand daar nog ideeen over?
Lees op mmochamp:
World of Warcraft in the New Year
Lots of Patch 6.1 and other announcements today!
•Tradable game time tokens that you can sell to other players for gold.
Betekend dit dat ik straks mijn ingame gold kan uitgeven aan Speeltijd ?. Zou namelijk fantastisch zijn als dat zo zou zijn, heb namelijk flink wat gold en dan hoef ik geen € meer uit te geven als ik 2 maandjes koop. Of lees ik het verkeerd ?
Betekend dit dat ik straks mijn ingame gold kan uitgeven aan Speeltijd ?. Zou namelijk fantastisch zijn als dat zo zou zijn, heb namelijk flink wat gold en dan hoef ik geen € meer uit te geven als ik 2 maandjes koop. Of lees ik het verkeerd ?
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ja, zo werkt dat, mits er mensen zijn die die tokens gekocht hebben en aanbieden in game natuurlijk
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Daar zou ik erg blij mee zijn, aangezien ik nooit mijn gold uitgeef aan mounts o.d. . Is het nu opgelopen tot 300k. Als ik daar extra maanden van kan kopen, scheelt dat toch weerBlitzdoctor schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:51:
Ja, zo werkt dat, mits er mensen zijn die die tokens gekocht hebben en aanbieden in game natuurlijk
Toch jammer dat ze daar voor kiezen. Ze hadden beter een item in de shop kunnen zetten welke gold kost en op die manier gametime toevoegt.GokuSsj schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:50:
Lees op mmochamp:
Ik zie een economy al weer deels ontsporen voor dit item.
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 19-12-2014 10:00 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je moet dus een game time token kopen voor echt geld, en die kan doorverkocht aan andere mensen voor gold ingame. Begrijp ik dat goed?
Legaal gold kopen ofzo
?
Legaal gold kopen ofzo
On release gelijk maar een paar op AH gooien 
RL geld is het probleem niet, maar in WoW heb ik nooit gold kunnen farmen ><
Zo werkt het ja. Een persoon koopt een token voor bijvoorbeeld 13 euro. Dit token kan vervolgens op de AH gezet worden en dan is het maar net wat de gek er voor geeft.thomassie12 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:01:
Je moet dus een game time token kopen voor echt geld, en die kan doorverkocht aan andere mensen voor gold ingame. Begrijp ik dat goed?
Legaal gold kopen ofzo?
Eve doet hetzelfde met PLEX en Wildstar met CREDD. Het is dus een redelijk beproefd concept en het schijnt te helpen tegen goldsellers.
Wel moet ik zeggen dat de economie van WoW zo'n bende is, dat ik het hier nog maar moet zien gebeuren.
SameLynx schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:06:
On release gelijk maar een paar op AH gooien
Oke heb ik t goed begrepen, WoW economie is idd wel een bende maar ik denk dat de eerste dag de prijzen hoog zullen zijn en daarna gestaag zullen dalen.Morrar schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:07:
[...]
Wel moet ik zeggen dat de economie van WoW zo'n bende is, dat ik het hier nog maar moet zien gebeuren.
Ben wel benieuwd hoeveel gold mensen ervoor over zouden hebben om 13 euro aan gametime te kopen
[ Voor 7% gewijzigd door thomassie12 op 19-12-2014 10:21 ]
Dit soort tokens worden eigenlijk altijd alleen maar duurder door de tijd heen is mijn ervaring. Tenminste als je kijkt naar absolute waarde in gold. De vraag is wat je met dat gold kunt kopen. Je zou dus eigenlijk voor inflatie moeten corrigeren. Nu is de inflatie in WoW nu net een probleem; die loopt behoorlijk uit de hand.[b]
[...]
Oke heb ik t goed begrepen, WoW economie is idd wel een bende maar ik denk dat de eerste dag de prijzen hoog zullen zijn en daarna gestaag zullen dalen.
Ben wel benieuwd hoeveel gold mensen ervoor over zouden hebben om 13 euro aan gametime te kopen.
Als de tokens verder alleen tussen spelers verhandeld kunnen worden, zullen tokens geen effect hebben op de totale omvang van de economie (dus totaal aanwezige gold). Het zal dan alleen de verdeling van het gold over spelers beïnvloeden.
Tja, inflatie ben ik het niet mee eens, gold verdienen middels professions is grotendeels verkracht met deze expansion. Een epic JC ring of neck gaat bij ons weg voor 3-7K en de vraag naar gems is laag. Bij crafted armor/wapens is het idem.
Ik overweeg om JC te droppen voor Alchemy, flasks/pots loopt wel. Enchanting hou ik wel aan, de weapon enchants verkopen wel goed bij ons.
Zon gametime token zou voor mij wel prima zijn, kan makkelijk wat RL cash inzetten om op die manier gold te maken. Eigenlijk legaal gold buying
Ik overweeg om JC te droppen voor Alchemy, flasks/pots loopt wel. Enchanting hou ik wel aan, de weapon enchants verkopen wel goed bij ons.
Zon gametime token zou voor mij wel prima zijn, kan makkelijk wat RL cash inzetten om op die manier gold te maken. Eigenlijk legaal gold buying
Ik verwacht een bedrag tussen 10k en de 15k. Kijk maar toen bijvoorbeeld de Guardian Cub uitkwam. Dat was een beetje hetzelfde idee eigenlijk. Werd op de meeste realms voor dit bedrag verkocht.thomassie12 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:09:
Ben wel benieuwd hoeveel gold mensen ervoor over zouden hebben om 13 euro aan gametime te kopen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik verwacht wel meer ingame gold. Denk dat de gemiddelde speler die meerdere alts heeft, en een paar van mijn ingame vrienden, die hebben wel tussen de 100 en 150k. Dit zou betekenen dat we allemaal 10 maanden speeltijd kunnen kopen. Ben eg benieuwd!. Zou het echt geweldig vinden als ik gewoon een jaar gametime kan kopen van ingame goldZeror schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:34:
[...]
Ik verwacht een bedrag tussen 10k en de 15k. Kijk maar toen bijvoorbeeld de Guardian Cub uitkwam. Dat was een beetje hetzelfde idee eigenlijk. Werd op de meeste realms voor dit bedrag verkocht.
Ik zou zelfs wel 25k over hebben voor een maandje
[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 19-12-2014 10:39 ]
Wie zegt dat het speelmaanden gaat zijn wat je kan kopen? Verwacht eerder dat het weken of dagen zullen zijn. Een 7 day gametime token zou best een mooie hoeveelheid zijn.GokuSsj schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:39:
[...]
Ik verwacht wel meer ingame gold. Denk dat de gemiddelde speler die meerdere alts heeft, en een paar van mijn ingame vrienden, die hebben wel tussen de 100 en 150k. Dit zou betekenen dat we allemaal 10 maanden speeltijd kunnen kopen. Ben eg benieuwd!. Zou het echt geweldig vinden als ik gewoon een jaar gametime kan kopen van ingame gold
Ik zou zelfs wel 25k over hebben voor een maandje
Dat zou uiteraard ook kunnen, ik reageerde alleen even op de vraag hoeveel mensen zouden bieden voor de speeltijd van € 13,- voor 1 maand. Daar heb ik best veel voor over (omdat ik ingame rijker ben dan in real lifeZeror schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:42:
[...]
Wie zegt dat het speelmaanden gaat zijn wat je kan kopen? Verwacht eerder dat het weken of dagen zullen zijn. Een 7 day gametime token zou best een mooie hoeveelheid zijn.
Gold verdienen met professions heeft toch geen zak met inflatie te maken? Dat schuift alleen gold van de ene naar de andere speler. Het gaat om de totale hoeveelheid gold die aanwezig is; dus hoeveel wordt er gegenereerd en hoeveel gaat eruit.Kaap schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:31:
Tja, inflatie ben ik het niet mee eens, gold verdienen middels professions is grotendeels verkracht met deze expansion. Een epic JC ring of neck gaat bij ons weg voor 3-7K en de vraag naar gems is laag. Bij crafted armor/wapens is het idem.
Als ik kijk hoeveel gold ik binnen krijg van drops, dungeons en missions, dan is dat veel en veel meer dan ik uitgeef aan bijvoorbeeld garrisons, repairs of een seal hier en daar. Natuurlijk zullen er mensen zijn die het minder zuinig aan doen, maar er zullen ook mensen zijn die nog meer grinden. Ik verdien momenteel ruim 10K per week meer dan ik uitgeef met 4x garrison en een zootje dungeon runs. De AH raak ik zelfs amper aan.
Inflatie gaat puur om de inkomstenbronnen en de uitgavenposten (gold sinks). Alleen garrison kost ff wat, maar als je het goed plant is dat een eenmalige investering die je er zo weer uit hebt.
Hangt inderdaad er even vanaf hoeveel dagen je koopt denk ik ookZeror schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:34:
[...]
Ik verwacht een bedrag tussen 10k en de 15k. Kijk maar toen bijvoorbeeld de Guardian Cub uitkwam. Dat was een beetje hetzelfde idee eigenlijk. Werd op de meeste realms voor dit bedrag verkocht.
7 vs 30 dagen is best een verschil.
Denk wel dat ze 10-40 k zullen worden!
Hoop op langer dan 7 dagen! Maarja dat merken we dan wel. Eindelijk iets om met al dat gold te doen. Denk dat de meeste mensen die al langer spelen wel op flink wat gold zitten. Zelf zit ik op alle chars rond de 1.5M ofzo. Dus dat word even geen gametime kopen ^^
In het totaalplaatje heb je gelijk, maar individueel is dat voor veel mensen deze expansion toch anders geworden. Jij noemt inkomstenbronnen, voor heel veel mensen waren hun professions een bron van inkomsten.Morrar schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:57:
[...]
Gold verdienen met professions heeft toch geen zak met inflatie te maken? Dat schuift alleen gold van de ene naar de andere speler. Het gaat om de totale hoeveelheid gold die aanwezig is; dus hoeveel wordt er gegenereerd en hoeveel gaat eruit.
Inflatie gaat puur om de inkomstenbronnen en de uitgavenposten (gold sinks).
Blizzard's nieuwe crafting systeem klonk leuk, armor, weapons, jewelry en trinkets, 2 upgrade niveaus etc. De stats op al die items blijken vervolgens volledig random. Dan bieden ze een item aan waarmee je de stats kunt rerollen. Dus extra randomness op de randomness. Het kwam de waarde van die items niet ten goede. Vervolgens kwamen de BOE epics uit Highmaul, met de toch al bestaande world drop BOE's, en vlak daarachter LFR, wat resulteerde in de nagels in de kist voor professions.
Dat heeft als gevolg dat mensen dus hun geld op zak houden. Dat heeft als gevolg dat andere mensen minder snel van hun spullen afkomen, dat terwijl het aanbod toch wel blijft groeien.
Jij geeft aan vooral geld te verdienen door missions en dungeons, maar niet iedereen beleeft daar zoveel lol aan. Sowieso vind ik dat allemaal niet echt een vetpot tenzij je echt een aantal uren per dag die dungeons induikt. De gold rewards van missions vind ik trouwens best mager, 35G, 60G, soms eens 100, of net die ene rare mission voor 500G.
Dus wat we eigenlijk zien is krimp, mensen geven hun geld minder snel uit omdat de inkomsten minder zijn geworden. Goed, ik zit lekker op 240K met deze week 20K verdient, maar toch merk ik een behoorlijke daling van inkomsten, juist vanwege mijn professions. Dat zorgt ervoor dat ik niet 100K neer ga tellen voor een Scabbard trinket.
Verwijderd
Kaap heeft wel een punt, ik heb nog geen enkel moment de behoefte gehad gold uit te geven aan items. Met LFR en normal raids twijfel ik zelfs ernstig aan het nut van het maken van de craftable gear voor mezelf, terwijl dat niet meer dan een 5 minuten investering per dag is.
Craftable gear kunnen je wel de beste stats geven.
Mijn neck piece van JC wordt pas vervangen in de volgende raid op heroic mode.
Mijn head piece idem ditto.
JC neck had meteen de stats die ik wou, mijn head piece 20 rerolls (alts ftw).
Heb ze ook op 655 en mijn darkmoon trinket moet nog geupgrade worden.
Nut heeft het wel, maar je moet ff kijken in de loot table welke pieces nut heeft.
(ooo heb geen gold uitgegeven aan alle rerolls/upgrades, alles gedaan op alts (primal spirits in mines bijv))
Mijn neck piece van JC wordt pas vervangen in de volgende raid op heroic mode.
Mijn head piece idem ditto.
JC neck had meteen de stats die ik wou, mijn head piece 20 rerolls (alts ftw).
Heb ze ook op 655 en mijn darkmoon trinket moet nog geupgrade worden.
Nut heeft het wel, maar je moet ff kijken in de loot table welke pieces nut heeft.
(ooo heb geen gold uitgegeven aan alle rerolls/upgrades, alles gedaan op alts (primal spirits in mines bijv))
[ Voor 12% gewijzigd door Derr_Hans op 19-12-2014 11:57 ]
Ik zei toch ook nergens dat dat niet zo isDerr_Hans schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:54:
Craftable gear kunnen je wel de beste stats geven.
Uiteraard kan ik mijn JC neck en DMF trinket upgraden, maar als ik zie wat at mij eigenlijk kost en wat er uit raids nu al beschikbaar is, zet ik die savage bloods liever op de AH.
Maar dit ging over de economie en hoe professions daarin staan. Niet over selfsupport.
[ Voor 30% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-12-2014 12:33 ]
reageerde ook niet op jouw maar op Omega Supreme omdat hij het nut niet zag om craftable voor hem zelf te maken. Ik gaf aan dat het best nut heeft mocht je de gear in slots maken die highmaul niet in de juiste stats heeft.
Aangezien ik meteen onder hem post heb ik hem niet gequote.
Aangezien ik meteen onder hem post heb ik hem niet gequote.
Wat is leuk om met een vriend/vriendin ingame te doen terwijl je ondertussen een beetje slap kan lullen?
- Samen dungeons doen is al best leuk @ lvl 100.
- Oude content doorlopen en misschien wat mounts vangen als RNG meezit
(wel rollen dan
)
- Alts lvlen
Iemand nog meer suggesties
?
- Samen dungeons doen is al best leuk @ lvl 100.
- Oude content doorlopen en misschien wat mounts vangen als RNG meezit
- Alts lvlen
Iemand nog meer suggesties
[ Voor 3% gewijzigd door thomassie12 op 19-12-2014 13:12 ]
Een vraag aan de raidende shadowpriests onder ons.
The interwebs is er duidelijk over, Clarity of Power is de beste raiding talent momenteel. Ik vraag mij echter af of het op gevechten waar veel movement is, of waar meer dan één boss is (Twins bijvoorbeeld) het niet beter is om void entropy te kiezen? Ik kan daar dusver niets van vinden. Hoever zitten Clarity of Power, Void Entropy en Auspicious Spirits van elkaar af qua dps?
The interwebs is er duidelijk over, Clarity of Power is de beste raiding talent momenteel. Ik vraag mij echter af of het op gevechten waar veel movement is, of waar meer dan één boss is (Twins bijvoorbeeld) het niet beter is om void entropy te kiezen? Ik kan daar dusver niets van vinden. Hoever zitten Clarity of Power, Void Entropy en Auspicious Spirits van elkaar af qua dps?
Gelden deze dan ook boven lvl 94 ?thomassie12 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 08:37:
[...]
Als je Handynotes en Handynotes_draenor gebruikt staan alle locaties van treasures aangegeven, daarmee level je ook razendsnel en verzamel je veel resources! Via die resources kan je ook nog elixirs kopen die 20% exp increase voor een uur geven. Kosten 200 resources geloof ik, maar die heb je zo bij elkaar met die addons!
De potion of experience gaat namelijk maar tot lvl 94.
ik zou eens gaan kijken op de site www.howtopriest.comThysiej schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:25:
Een vraag aan de raidende shadowpriests onder ons.
Onder raids vindt je als 1 van de eerste topics een post waar ik veel informatie vandaan haal.
Afhankelijk vanje Tier 100 spell veranderen namelijk je sec stats qua prioriteit.
Tevens handig voor het kijken naar BIS pre-raid etc.
[ Voor 43% gewijzigd door sabriel op 19-12-2014 13:45 ]
Yup gaan gewoon tot level 100!sabriel schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:32:
[...]
Gelden deze dan ook boven lvl 94 ?
De potion of experience gaat namelijk maar tot lvl 94.
iMac 27'' 2012 | i7 3.4 GHz | GTX680MX | 32GB RAM | 3TB Fusion Drive
@Kaap: Dat professions verneukt zijn deze expansion ben ik helemaal met je eens. Ik vind ook dat er veel te veel willekeur zit in het craften van epics. RNG op RNG is inderdaad niks waard. Zeker als rerollen vaak gewoon exact dezelfde stat terug geeft.
Daarnaast zijn er inderdaad veel te weinig leuke spullen te craften. Consumables / enchants / gems is allemaal minder geworden. Alleen de reroll items lopen ws best aardig, gezien het manke crafting systeem. Daarnaast kan je daar met een garrison nu vrij makkelijk zelfvoorzienend in worden. Tot slot kun je weinig leuke dingen craften voor tijdens het levelen; drie blauwe items verspreid over 10 levels is gewoon bagger.
Maar goed, dat heeft allemaal geen invloed op de totale omvang van de economie, hooguit op hoe het geld er in rondgaat (tussen spelers, opgepot in de bank). Ik haal overigens met missions best wel wat geld op, mede vanwege de inn. Heb toch vrij vaak missions van 100G of meer in de lijst staan en salvage items die je kunt verkopen.
Daarnaast zijn er inderdaad veel te weinig leuke spullen te craften. Consumables / enchants / gems is allemaal minder geworden. Alleen de reroll items lopen ws best aardig, gezien het manke crafting systeem. Daarnaast kan je daar met een garrison nu vrij makkelijk zelfvoorzienend in worden. Tot slot kun je weinig leuke dingen craften voor tijdens het levelen; drie blauwe items verspreid over 10 levels is gewoon bagger.
Maar goed, dat heeft allemaal geen invloed op de totale omvang van de economie, hooguit op hoe het geld er in rondgaat (tussen spelers, opgepot in de bank). Ik haal overigens met missions best wel wat geld op, mede vanwege de inn. Heb toch vrij vaak missions van 100G of meer in de lijst staan en salvage items die je kunt verkopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 19-12-2014 14:27 ]
Je kan de epics ook gewoon craften voor tijdens het levelen hè, die zijn equipable vanaf level 91...Morrar schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:25:
@Kaap: Dat professions verneukt zijn deze expansion ben ik helemaal met je eens. Ik vind ook dat er veel te veel willekeur zit in het craften van epics. RNG op RNG is inderdaad niks waard. Zeker als rerollen vaak gewoon exact dezelfde stat terug geeft.
Da's waar voor alts ja. Maar voor je main zul je niet echt de benodigde materialen ervoor kunnen scoren op tijd.Thysiej schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:32:
[...]
Je kan de epics ook gewoon craften voor tijdens het levelen hè, die zijn equipable vanaf level 91...
Toch de Grinning Reaver mount maar gekocht. Op de beta was dit verreweg m'n favoriete mount, en momenteel verkies ik 'm ook ruim boven m'n Spectral & Mimiron's Head.
Echt hele toffe animatie en model, ook alstie vliegt.
En natuurlijk weer een mountje dichter bij de 250, 218 nu
Tesla M3LR '21
Het is dat ik er momenteel geen geld voor heb maar ooit....Las Vegas schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:25:
Toch de Grinning Reaver mount maar gekocht. Op de beta was dit verreweg m'n favoriete mount, en momenteel verkies ik 'm ook ruim boven m'n Spectral & Mimiron's Head.
Voor je alts ja, want tegen de tijd dat je de materials bij elkaar hebt ben je waarschijnlijk al level 100. Dat is ook zon hekel punt aan het crafting systeem. Dat wat je craft is voor de tier waarin je al bezig bent, vergelijkbare gear is al beschikbaar uit raids, en tegen de tijd dat je genoeg mats voor de upgrade hebt, zit je alweer verder in de content waardoor de money investment vs time used nihil is.Thysiej schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:32:
[...]
Je kan de epics ook gewoon craften voor tijdens het levelen hè, die zijn equipable vanaf level 91...
Heeft iemand een idee waarom mijn Priest in Disc spec 30k healed met [Heal], maar slecht voor 20k in mijn Holy spec. Hetzelfde geldt voor Prayer. In disc 14700, in Holy 11300.
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met Frost DK?
Ik doe maar 11-12k DPS op lvl 100 met ilvl 640.
Veel zeggen dat ik te weinig DPS doe en ik weet niet wat ik fout doe.
Character:
http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Sijenna/simple
Constant zitten me skills in cooldown en doordat ze in cooldown zitten gebruik ik vaak Frost Strike en raak ik te laag in runes.
Ik heb op youtube wel een rotation voor PVE gevonden maar ik weet niet of me stats wel goed genoeg zijn.
Character:
Constant zitten me skills in cooldown en doordat ze in cooldown zitten gebruik ik vaak Frost Strike en raak ik te laag in runes.
Ik heb op youtube wel een rotation voor PVE gevonden maar ik weet niet of me stats wel goed genoeg zijn.
Iemand die weet hoe die addon heet die de boomkin rotation laat zien in dat filmpje van paragon? Ik dacht aan tell me when of weakauras, maar kan die string niet vinden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb ook geen idee wat je fout doet, maar op mijn pala haal ik met 630 gear wel ~20k dps, dus ja, het is weinig.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:31:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Precies... en ze zeggen dat een frost DK veel DPS moet doen in deze expansion. Alleen geen idee hoeKees schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 00:20:
[...]
Ik heb ook geen idee wat je fout doet, maar op mijn pala haal ik met 630 gear wel ~20k dps, dus ja, het is weinig.
Zal me rotation wel wezen...
Een hoge ilvl wil niet alles zeggen als je slechte stats hebt. Probeer eens je gevechten te loggen en deze up te loaden naar warcraftlogs.com.
Of skada/recount screenshot te nemen van je gebruikte skills.
Of skada/recount screenshot te nemen van je gebruikte skills.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zucht...
Mijn RNG in dit spel... Failed een Highmaul Raid mission welke op 91% success chance stond...
Hmm jouw Frost is een stuk beter qua stats dan de mijne (629 ilvl nu) maar ik doe wel wat meer dps dan 12K. Rotation kun je bijna niet verkeerd doen want het zijn maar een paar buttons. Wat ik in elk geval altijd doe is: Howling blast - Plague Strike om diseases te verspreiden en dan daarna obliterate/frost strike spammen. Het helpt soms om, voordat je het gevecht in gaat, alvast Defile op de grond te spammen en daarna aan je rotation te starten. Verder gebruik ik Pillars of Frost als deze up is, dat scheelt ook veel DPS.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 23:31:
Character:
Ik speel altijd blood maar toen ik nog frost speelde (ilvl 610) haalde ik toch al snel 13-14K dps, dat zal op jouw item lvl een stuk hoger moeten zijn. Ik loote toen ook alleen maar tank gear maar was te lui 2 gear sets aan te maken, dus mijn stats waren ook vooral tank based. Heb je Rune of Razorice op je wapen? Dat kan ik in je stats niet zien namelijk, scheelt ook nog wat.
Troost je, dat overkomt mij ook vaak genoeg met missies tot 99%.RustStorm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 08:52:
Zucht...Mijn RNG in dit spel... Failed een Highmaul Raid mission welke op 91% success chance stond...
Missies met een belachelijk percentage zoals 25% slagen vaker volgens mijn buikgevoel
Dit topic is gesloten.
Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.