Verwijderd

Ik ga die van mij ook maar weer lvlen dan. Dacht ik begin eerst wel met me DK en dan zie ik wel wat ze der aan veranderen. Klinkt wel positief ^^

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Racemol schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:18:
Ah leuk, Tweakers op "mijn" server. Ik speel zelf al sinds het begin op Terenas, die volgensmij is gekoppeld met EmeraldDream. Het is inderdaad een erg gezellige realm geworden. Paar jaar terug was het een stuk minder, erg leeg.
ED was ook vrij dood, heb de merge niet echt meegekregen met Terenas maar als ik her en der /trade lees heb ik mijn twijfels of het allemaal beter is geworden. Maar ja, om /trade nu als bench te gebruiken...

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 11-12-2014 14:25 ]

Strava

Verwijderd

TIGER79 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:14:
[...]

hehehe, sorry, deze vindt ik wel grappig :P
jij cheater, magnetron-maaltijd geldt niet als koken he ;) In een half uur koken en eten dat kan nooit gezonde spul zijn... Geeft niet hoor een paar avonden per week, maar anders zou ik het aan je vrouw overlaten die doet toch alles al doet dus dat kleine beetje extra moet ook wel kunnen...
Er zijn genoeg simpele gevarieerde gerechten die je in 15-30 minuten kan maken. Als je de kooktijd van die gerechten gebruikt voor een snelle salade heb je in 30 minuten twee gangen op tafel.

Ik heb zelf ene hekel aan koken en wil snel klaar zijn. Maar ik houd wel van lekker eten. Heb links en rechts zo wat recepten verzameld dat ik een beetje kan variëren.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik ben blij dat de Shamans weer gebuffed zijn. Ze zijn zo lang al de minste klasse van WoW. Ik denk soms met smart terug aan Vanilla. Toen waren de shamans teminste the bomb. Zeker in PVP. Vooral om dat je de bubble van de pala's kon purgen. Ik ga meteen mijn Shaman er weer bij pakken.

Yavu Steam Profile Lanithro

vhal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:24:
[...]

ED was ook vrij dood, heb de merge niet echt meegekregen met Terenas maar als ik her en der /trade lees heb ik mijn twijfels of het allemaal beter is geworden. Maar ja, om /trade nu als bench te gebruiken...
Alliance kant is verre van dood, en nog zeer druk ook op het moment. Natuurlijk is het op dit moment niet echt een goed voorbeeld rond expansion start. Maar nee, dood is het zeker niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:29:
[...]
Alliance kant is verre van dood, en nog zeer druk ook op het moment. Natuurlijk is het op dit moment niet echt een goed voorbeeld rond expansion start. Maar nee, dood is het zeker niet.
Ik speel sinds vanilla op ED en moet zeggen dat het TBc/WotLk wel de beste tijden waren. Het valt nu wel mee maar het gemis van een expansion capital zoals Dalaran e.d. mis ik wel. Iedereen loopt te AFK'en in zijn of haar Garrison hetgeen alles een beetje leeg maakt.

In welke guild zit jij?

Strava

Solace! Tijdje in Exiles gezeten, maar dat was echt een vrienden kringtje van officers die alles samen doen, en de members kunnen het maar zelf opknappen. Erg jammer :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

vhal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:35:
[...]

Ik speel sinds vanilla op ED en moet zeggen dat het TBc/WotLk wel de beste tijden waren. Het valt nu wel mee maar het gemis van een expansion capital zoals Dalaran e.d. mis ik wel. Iedereen loopt te AFK'en in zijn of haar Garrison hetgeen alles een beetje leeg maakt.

In welke guild zit jij?
Ik zie anders altijd wel redelijk wat mensen in Stormshield? Gisteren nog een zooi mensen die druk aan het rondspringen was omdat een of andere troll Blingtron op het dak van een hutje had gezet :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:38:
Solace! Tijdje in Exiles gezeten, maar dat was echt een vrienden kringtje van officers die alles samen doen, en de members kunnen het maar zelf opknappen. Erg jammer :(
Angels of Ares hier sinds een paar jaar. Nu raider-af maar verder is het wel ok. Doe voornamelijk mijn eigen dingen, net als 70% van de guild :+

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 11-12-2014 14:46 ]

Strava

Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:28:
[...]
Als je dagelijks 5 uur speelt naast 40 uur werken speel je wrs alleen WoW en doe je voor de rest weinig, of je moet 3 uur per nacht slapen.
Torisuta schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:39:
[...]
Dit kan indd nooit goed zijn voor een relatie. |:(
Azerox schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:39:
[...]
Dat is inderdaad niet gezond
Jammer, meteen die negatieve aannames. Oordeel niet over waar je niets van afweet ;)
vhal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:44:
[...]
Ik grijns terug, ik spreek je wel zodra ze meer kunnen dan slapen, eten en poepen/plassen.
Zeker wel, ze zal naar mate ze ouder wordt steeds meer tijd krijgen.
Darkfreak schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:44:
40 uur werken + partner en kind?
Even uitgaande van 9-5 job ..
Is op zich te doen als de partner alle overige taken (huishouden, boodschappen, koken etc) doet

Ben je dus rond half 6 thuis. Stel het avondeten is al klaar, ben je rond wat, 6/6:30 klaar met eten.
Even een uurtje a 2 aan vrouw en kind besteden. 7/7:30 - 8/8:30.
4 uur gamen: 11/11:30 - 12/12:30
Dan heb je 7:30 tot 9 uur tijd die je in bed kunt liggen.

Maar goed, een partner die jou 4 a 5 uur aan de PC laat zitten terwijl zij alles in huis doet ..
Dan heb jij t goed te pakken XD
biggydeen2 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:30:
[...]
Wat zijn dan precies de tijden die je speelt als ik vragen mag? 4-5uur per dag spelen met een 40 urige werk week plus een klein gezin lijkt mij namelijk niet echt gezond. Misschien heb je minder slaap nodig om meer uren over te houden of werk je thuis?
Ik vind niet dat het nodig is om verantwoording/uitleg te geven. Zeker niet gezien de veroordelingen die meteen volgden. Men moet zich lekker met zijn eigen priveleven bemoeien :Y Laat ik in ieder geval stellen dat mijn wekker al om 05:30 gaat en ik geen reguliere 9-5 job heb. Goede partner, goede afspraken en goed timemanagement maken dit gewoon mogelijk. Uiteraard zal dit in de toekomst minder gaan worden naarmate mini Kaap ouder wordt :+
biggydeen2 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:30:
[...]
Daarnaast laat een goede partner je geen 4-5 uur per dag spelen... Maar goed daar kunnen we in mening verschillen natuurlijk.
Mijn partner is juist eentje die niet wil dat ik verplicht nummertje op de bank tv kom kijken. Ze eist wel dat mijn PC in de woonkamer staat, want ze vind het fijn dat ik in de buurt ben en we ondertussen gewoon kunnen kletsen. Mijn vriendin heeft ook interesse in mijn game hobby. Elke vrijdagavond kijken we sowieso samen film en op zaterdag en zondag doe ik juist veel huishoudelijke taken. En daarnaast hebben we duidelijke afspraak dat als 1 van ons 2 behoefte heeft aan meer tijd samen, dat we dat aangeven. Nee, ik heb het zwaar getroffen nu. Vroeger had ik ook zon vriendin, die vond dat ik sávonds braaf naast haar op de bank moest zitten, "lekker tv kijken". Ik vind tv geen reet aan buitenom voetbalwedstrijden en het nieuws :D

Heb trouwens ook geen illusies, buitenom raids is het echt niet zo dat ik vol continue WoW zit te spelen, ik loop geregeld weg van mijn PC, entertain baby of vriendin, of doe iets. Er zijn tevens zat avonden dat ik geen zin heb om te WoWen en gewoon wel op de bank zit. Maar als ik alles optel kom ik echt wel aan 4-5 uurtjes per dag.
Kaap schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:46:

Mijn partner is juist eentje die niet wil dat ik verplicht nummertje op de bank tv kom kijken. Ze eist wel dat mijn PC in de woonkamer staat, want ze vind het fijn dat ik in de buurt ben en we ondertussen gewoon kunnen kletsen. Mijn vriendin heeft ook interesse in mijn game hobby. Elke vrijdagavond kijken we sowieso samen film en op zaterdag en zondag doe ik juist veel huishoudelijke taken. En daarnaast hebben we duidelijke afspraak dat als 1 van ons 2 behoefte heeft aan meer tijd samen, dat we dat aangeven. Nee, ik heb het zwaar getroffen nu. Vroeger had ik ook zon vriendin, die vond dat ik sávonds braaf naast haar op de bank moest zitten, "lekker tv kijken". Ik vind tv geen reet aan buitenom voetbalwedstrijden en het nieuws :D

Heb trouwens ook geen illusies, buitenom raids is het echt niet zo dat ik vol continue WoW zit te spelen, ik loop geregeld weg van mijn PC, entertain baby of vriendin, of doe iets. Er zijn tevens zat avonden dat ik geen zin heb om te WoWen en gewoon wel op de bank zit. Maar als ik alles optel kom ik echt wel aan 4-5 uurtjes per dag.
Precies zoals ik het ook heb ja. Ik hoeft echt niet aan te komen met "zullen we gezellig TV gaan kijken". Meestal als ik ga raiden zit ze Crunchyroll te browsen of gewoon op haar DS/wii U te spelen.
We hebben allebei niet echt een 9 to 5 job, dus ik denk dat dat ook wel mee werkt hierin. We zijn nogal gewend onze eigen gang te gaan. En uiteraard, tijdens de raid breaks en andere downtimes hebben we nog genoeg te doen.

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Weet iemand een niet hardcore raiding guild op Magtheridon?

Heb aan LFR niet echt genoeg satisfaction zeg maar :P, maar met PUGs doen word ik ook niet heel vrolijk!

[ Voor 76% gewijzigd door thomassie12 op 11-12-2014 15:05 ]

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Heeft niets met kritiek te maken, meer met geloofwaardigheid. Als je 40 uur in de week werkt met vrouw en kind is het onmogelijk om 4-5 uur per dag aan WoW te besteden tenzij je niet/nauwelijks slaapt..

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:16
Lanithro schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:28:
Ik ben blij dat de Shamans weer gebuffed zijn. Ze zijn zo lang al de minste klasse van WoW. Ik denk soms met smart terug aan Vanilla. Toen waren de shamans teminste the bomb. Zeker in PVP. Vooral om dat je de bubble van de pala's kon purgen. Ik ga meteen mijn Shaman er weer bij pakken.
TBC waren ze ook nog prima.

ooit een 3v3 arena team gespeeld met resto druid (ik), frost mage, ele shammy.

Die mage en shammy konden echt in 1 seconden iemand nuken.
Als het misging bij de eerste poging hadden we in principe verloren op hogere levels, maar toch nog tegen de 2k gespeeld op S2 en 3.
Alles daarboven werden we meestal wel gefacerolled door FOTM teams.
Had zijdelings nog een team met rogue en lock, en dat was simpelweg te makkelijk.
Grimmie187 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:57:
Heeft niets met kritiek te maken, meer met geloofwaardigheid. Als je 40 uur in de week werkt met vrouw en kind is het onmogelijk om 4-5 uur per dag aan WoW te besteden tenzij je niet/nauwelijks slaapt..
Tja nogmaals, als je de details niet weet, kun je het ook niet veroordelen. Het punt is dat men hun eigen situatie als de norm acht, en daar vervolgens aan toetst.

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-12-2014 15:08 ]

• Grimmie187
Kaap schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:07:
[...]

Tja nogmaals, als je de details niet weet, kun je het ook niet veroordelen. Het punt is dat men hun eigen situatie als de norm acht, en daar vervolgens aan toetst.
Zoals ik al zei, het heeft niet met kritiek te maken. Ik veroordeel je dus ook absoluut niet, hoe jij je dag indeelt mag/moet je helemaal zelf weten.

Ik probeer alleen maar aan te geven dat het beeld wat je hierboven schetst gewoon niet realistisch is, er zitten niet genoeg uren in een dag.

Maar goed we dwalen af, back on topic :)

Ik hoop vanavond eindelijk Tectus op normal (met randoms) neer te krijgen. De mechanics zijn niet moeilijk maar het wordt altijd zo'n chaos richting het einde van het gevecht?

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zelf ook 2v2 arena team gehad met een maatje.
Ik Ele shaman en hij Frost mage.
Ging inderdaad nergens over, alles poppen op 1 target en binnen 1 seconden dood :p

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Hmm als ik zo de top van de HC gevechten zie staan de melee dik bovenaan. Behalve op Kargath dan.

https://www.warcraftlogs.com/rankings/6#difficulty=4

[ Voor 8% gewijzigd door junglebeast op 11-12-2014 15:14 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Grimmie187 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:12:
[...]

Ik hoop vanavond eindelijk Tectus op normal (met randoms) neer te krijgen. De mechanics zijn niet moeilijk maar het wordt altijd zo'n chaos richting het einde van het gevecht?
Niet moeilijk? 5x Tectus's (Tecti?) is gewoon tricky as hell, vooral als je dan ook nog alle zooi moet ontwijken, door de heal moet branden etc.

Ik ga hem vanavond ook doen op Normal, maar is hij echt zo makkelijk als mensen zeggen?

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Oei, ik ben hier iets begonnen precies. Ik vind het zelf erg moeilijk om het te combineren.

Samen met m'n vrouw komen we uit een erg moeilijke periode. Na de veels te vroege geboorte van onze tweeling heeft m'n zoon het niet gehaald en heeft m'n dochter 4 maanden op intensieve gelegen. Elke dag hebben we naar het ziekenhuis gependeld en tussendoor had ik tijd zat om terug een char van scratch te levelen naar 100 om mijn gedachten te verzetten.

Nu dat de dochter thuis is, wil ik niet stoppen met WoW. Maar ik zie het niet om dit te combineren met raiden. We hebben beiden een mooie job, maar zijn weg van 7u tot 19u. Eens gekookt, gegeten en afgewassen is het al snel 21u. Dan zit ik een half uurtje tot een uurtje op de PC, daarna nemen we de tijd samen om series te verslinden. Onze baby is momenteel erg onderhoudsvriendelijk. :)

In het weekend ben ik redelijk vroeg op, terwijl m'n vrouw slaapt tot 12u. Tijd zat voor WoW. Maar geen kat dat dan raid. Ik zal het wel kunnen regelen om één avond te raiden in de week. Maar 3 avonden wil ik zelf ook niet opofferen. En een guild die zo iemand wil opnemen. Ik heb ze nog niet gevonden op Aggramar.

Soit in principe mag ik niet klagen. Voor de casual speler is er al véél meer te doen dan vroeger. Ik kan me aardig amuseren met m'n Garrison, mount grinding, transmogging ... en nu kan ik de LFR tool uitproberen.

Frank Lenaerts

• Grimmie187
lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:14:
[...]

Niet moeilijk? 5x Tectus's (Tecti?) is gewoon tricky as hell, vooral als je dan ook nog alle zooi moet ontwijken, door de heal moet branden etc.

Ik ga hem vanavond ook doen op Normal, maar is hij echt zo makkelijk als mensen zeggen?
De mechanics vind ik behoorlijk straight-forward. Probleem is echter dat richting het eind van het gevecht er overal rotsblokken in de weg staan, dit i.c.m. mensen die wegrennen met de rode debuff gaat op een gegeven moment altijd fout (bij mij tot nu toe).

*edit* Ook veel out of range / line of sight problemen met healing vanwege die rotsblokken.

[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 11-12-2014 15:21 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben arena aan het doen met een disc priest. Ben zelf rogue. en dat gaat echt super lekker.. vind het ook een stuk leuker dan mage in arena. Gister avond zonder moeite conquest points kunnen cappen. alleen elke keer net geen 10 wins in a row :/ vorige week waren het er 9 en dit keer 8

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
vhal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:24:
[...]

Trade is altijd al een vervelend kanaal geweest. Heb die chat bij mij in een apart tabje gestopt en kijk daar alleen als ik wat nodig heb in.
Ik vind bijvoorbeeld de /1 chat in de garrison soms wel grappig.

Edit: Ik speel aan de Alliance kant.

[ Voor 3% gewijzigd door Racemol op 11-12-2014 15:35 ]

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Lynx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:06:
[...]

TBC waren ze ook nog prima.

ooit een 3v3 arena team gespeeld met resto druid (ik), frost mage, ele shammy.

Die mage en shammy konden echt in 1 seconden iemand nuken.
Als het misging bij de eerste poging hadden we in principe verloren op hogere levels, maar toch nog tegen de 2k gespeeld op S2 en 3.
Alles daarboven werden we meestal wel gefacerolled door FOTM teams.
Had zijdelings nog een team met rogue en lock, en dat was simpelweg te makkelijk.
Ja PVP in die tijd was geniaal ondaks dat ik niet echt een PVP'er was. Heb veel AV's bovenaan gestaan toentertijd en was bijna max rank totdat ze die ranking op de schop namen, maar in de laatste twee patches van TBC was het gedaan met de shaman. Ja Healen daar waren ze master in als ze goede Spirit gear hadden.

Weet nog wel dat ik uitgenodig werd door dé raiding guild van mijn server omdat ik met lage gear zo goed de heroics kon healen maar had geen zin in.

Yavu Steam Profile Lanithro

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Heb een baan van 50+ uur per week, maar ik woon nog niet samen dus kan lekker mijn eigen tijd indelen :D

Een druk sociaal leven zorgt ervoor dat vrijdag en zaterdagavond sowieso vaak vol zitten. Toch probeer ik 2 van de 3 raidavonden mee te pakken, helaas laat het werk het af en toe niet toe.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:14:
[...]

Je moet gewoon duidelijk afspreken met je raidgroep hoe jullie het gaan doen. Wij laten de mensen met de rode debuff naar rechts lopen terwijl de raid tijdens de grote rotsblokken naar links loopt. Op deze manier komt die rode shit iig niet door de raid, waardoor ook veel mensen doodgaan.

Daarnaast moet je gewoon zorgen dat je genoeg DPS in huis hebt om de baas te kunnen nuken in de periode dat hij de AOE damage doet, waarbij je wel rekening moet houden met je eigen personal CD's en juiste healers. Ranged kan dan ook prima stacken, wat het healen ook weer wat makkelijker maakt.

Zeker als er 5 van die kleine adds zijn, en er elke seconde van die rotsblokken uit de grond tevoorschijn komen is het gevecht best wel tricky en moet je gewoon je hoofd koel houden. (wij laten dan iedereen free for all doen, personals/healthstones en zodra die fase over is weer groepperen). Het main principe van 'naar rechts met rood' moet je dan wel blijven handhaven, dan komt alles wel goed.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Fuuuuuu .. Ik me maar aan het afvragen waarom ik die inn-quest van milhouse maar niet krijg .. Blijkt dat je die alleen krijgt met een Inn lvl 2 of hoger. Ben mijn Inn dus maar eens gaan upgraden :') ..

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hahaha, beetje jammer dit. Ik heb een fury warrior als main, en gebruik SMF. Heb zo goed als iedere slot gegeard zoals het zou moeten -- Crit + mastery als 2ndairy stats. Kom ik zojuist op icy veins, zie ik dat multistrike inmiddels toch beter is dan mastery.. Dus, wat kan ik doen? -- regearen naar de juiste gear als bekend vandaag de dag....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Ik zou er niet teveel op letten op dit punt, maar hoogstens iets van aantrekken wanneer je kijkt naar nieuwe drops. Het verschil in DPS zal niet veel maken, denk ik zomaar.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
Vergeet niet dat in Highmaul er voor elk slot maar 1 of 2 drops zijn, dus je kunt bijna niet kiezen vanaf het moment dat je gaat raiden. Alleen enchants en eventuele gem slots.

Verwijderd

IntToStr schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:39:
Vergeet niet dat in Highmaul er voor elk slot maar 1 of 2 drops zijn, dus je kunt bijna niet kiezen vanaf het moment dat je gaat raiden. Alleen enchants en eventuele gem slots.
Breek mij de bek niet open, ik pass op alle cloaks omdat het niet de juiste stats heeft. Loop nog met de legendary rond omdat in heroics sowieso niets is gedropt.

Wat blijkt, de cloaks waarop ik heb lopen passen zijn vooralsnog BiS!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Kleine update:

Met mn nieuwe guild inmiddels 5/7 Normal en 1/7 Heroic. Niet super goed of zo maar voor een guild die van scratch af begonnen is voor de expansion ook niet heel slecht. 2 day raiding guild enzo.

Tot nu toe ongeveer 22/24 man per raid wat gewoon heel lekker is maar helaas warlocks zijn ver te zoeken die een beetje reliable zijn. Moet kazzak toch nog maar eens goed afzoeken.

Hopelijk aankomende zondag normal clearen en dan Heroics in en Mythic raiden.

Verwijderd

Langolier schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:56:
Kleine update:

Met mn nieuwe guild inmiddels 5/7 Normal en 1/7 Heroic. Niet super goed of zo maar voor een guild die van scratch af begonnen is voor de expansion ook niet heel slecht. 2 day raiding guild enzo.

Tot nu toe ongeveer 22/24 man per raid wat gewoon heel lekker is maar helaas warlocks zijn ver te zoeken die een beetje reliable zijn. Moet kazzak toch nog maar eens goed afzoeken.

Hopelijk aankomende zondag normal clearen en dan Heroics in en Mythic raiden.
Wij zitten op 5/7 normal en kwamen net nog wat tekort in heroic voor de kill. Was voornamelijk gear issue, de tank was nog half normal instance geared en werd met impale in de pan gehakt.

We hebben 5/7 gisteren in 2,5 uur gedaan op normal, dus genoeg tijd deze week om meer om te leggen. Bijna niemand had ook zijn dungeon gear ge-gemmed en enchanted en flasks waren in de verste verte niet te bekennen.

Ik heb aangegeven dat ik dat deze reset nog slik van ze, omdat sommigen net 100 zijn en gefocused op gear en niet op gold en professions.

Maar volgende week verwacht ik iedereen in de raid met enchants, gems, food en flasks (wie niet voldoet gaat niet mee). En dan gaan we eens serieus naar Heroic kijken.
Prx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:33:
Ik zou er niet teveel op letten op dit punt, maar hoogstens iets van aantrekken wanneer je kijkt naar nieuwe drops. Het verschil in DPS zal niet veel maken, denk ik zomaar.
Is ook zo, maar zal voorlopig toch wel heroics blijven doen, omdat ik nog geen andere character heb waar ik deze op kan runnen. Dan met name om wellicht warforged gear te krijgen en/of sockets. En heb nog een ander wapen nodig... Dus och, kan ik net zo goed m'n gear vervangen als het crit + multistrike heeft :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
3/7heroic in met een pug :7

best lekkere dps op butcher 8-)
https://www.warcraftlogs....qmNGghk/#type=damage-done

(Blupr ben ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al besproken.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2014 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Argh weer niet gelukt om 7/7 HC te komen. Blijft een rot baas om te doen. Mocht nu wel meedoen met de overige 6/7 HC kills. Alleen nieuwe bracers kunnen ontvangen via een roll, want wij socials passen op loot voor de mythic groep. Die gisteren wel de eerste baas plat kregen na 21 tries.
En morgen een normal clear en hopen op wat items die de raiders niet nodig hebben. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:07

LazySod

Scumbag with a mission

Gisteren zowel Highmaul als Molten Core succesvol ten einde gebracht in LFR. Vooral bij Molten Core was het de raid leader die alle credits verdiende, het kan dus wel. Helaas totaal geen drops (buiten de helm en de mount die iedereen krijgt in MC) maar goed, we zijn er doorheen geraakt.

Nog een paar weken en dan kan ik eindelijk de laatste paar duizend reputation met de Hydraxians grinden in MC...

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Lol in die log Twylight zie je een mage op 2 met bijna 23k dps, en vervolgens nog een elemental met 2.5kdps.
Huntards helemaal grappig met allemaal sick dps, maar by far de laagste active time

Balance is nog ver te zoeken....

Feral druids staan er wat minder voor :(

[ Voor 30% gewijzigd door Lynx op 12-12-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3st0r
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-12-2024
Morgen,

Hoe pakken jullie je gold supply aan nu? Daar waar je in MoP lekker professions kon chainen (mining voor prospecting voor daily transmutes en disenchants en dan alles lekker verkopen) kan dat nu niet meer zo gemakkelijk. Mijn gold reserves dalen langzaam maar zeker tot lage onprettige niveaus....

Hebben jullie ook een zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 17:11

TTLCrazy

Listen to Frankie

Waar gebruik je je goud voor dan ? Ik had aan het begin van Draenor met al mijn karakters ongeveer 100k en nu nog steeds. Als je geen rare dingen op de Ah koopt kan je eigenlijk alleen maar steeds meer verdienen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:57
Lynx schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:30:
Lol in die log Twylight zie je een mage op 2 met bijna 23k dps, en vervolgens nog een elemental met 2.5kdps.
Huntards helemaal grappig met allemaal sick dps, maar by far de laagste active time

De dps zegt helemaal niet zo veel, bij andere bazen kan het wel weer helemaal anders zijn.
Als arcane mage is bijvoorbeeld mij AOE crap maar single target gaat wel lekker maar als ik moet bewegen dan blijft er van mij single target dps ook niet veel over.
Zo heeft iedere class wel iets volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Weet ik, weet ik

Mijn hardcore days zijn voorbij sinds TBC anyway (excl kleine opleving in wotlk).
Dus kan me er ook niet zo druk om maken.
enige wat ik nog te doen kan krijgen is LFR en evt. een ritje als social.

Anyway....eerst maar 100 worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik moet ook nog mijn pally naar 100 levelen maar heb nog niet zo heel veel zin om het hele gebied weer door te moeten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren voor het eerst een HC gedaan en LFR. Ben wat later dan de rest omdat ik eerst 2x naar 100 ben geleveld. Heroics zijn leuk om te spelen, sommige bosses hebben goede mechanics waardoor het best uitdagend is. Vervolgens LFR maar dat is inderdaad wel heel erg faceroll. Omdat ik dat hier al gelezen had ben ik zonder voorbereiding gewoon meegegaan om op bazen te hakken. Geen enkele keer dood en na 20 minuten 3 bosses down en 1 item rijker. De silver proving grounds waren lastiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister eerste normal raid gehad!

Kargath One shot
Butcher One shot
Brackenspore 4 attempts, 23%
Tectus 4 attempts, 1 split. Dan 1 extra split. 3 down (dus 1 grote en 1 kleine) en gingen wat kleine dingetjes fout. Ow well.

Wel nieuwe tanking ring gekregen <3 Vanavond Raid Dag 2, met hopelijk Tectus down, en dan gaan klooien met Brackenspore. Als tank zou ik de bosses raten:

Kargath 7 -> Leuk idee
Butcher 2 -> Sta stil, oh het is dood
Brack 8 -> Ik vind dit gevecht als tank geweldig
Tectus 7 -> Begin is saai als je de add tank bent, daarna wordt het pas leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Lynx schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:30:

Verder staan er nog 3 andere mages in welke allemaal een hoger item lvl hebben en respectievelijk 20k, 18k en 15k dps doen.
Bewijst dus ook maar weer hoeveel de skill van de speler kan uitmaken.

Vind de dps gemiddeld vrij laag voor een 650 groep. van de week zelf in fire spec the butcher gedaan (terwijl ik geen fire gear heb, dus verkeerde stats) en had een gemiddelde dps 16.7k op ilvl 637 en guildies van vergelijkbaar ilvl met juiste gear zaten ook al rond 18 dps

Opvallend ook dat ze allemaal frost zijn en dat er geen fire of arcane bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
arnocl schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:16:
[...]

Verder staan er nog 3 andere mages in welke allemaal een hoger item lvl hebben en respectievelijk 20k, 18k en 15k dps doen.
Bewijst dus ook maar weer hoeveel de skill van de speler kan uitmaken.

Vind de dps gemiddeld vrij laag voor een 650 groep. van de week zelf in fire spec the butcher gedaan (terwijl ik geen fire gear heb, dus verkeerde stats) en had een gemiddelde dps 16.7k op ilvl 637 en guildies van vergelijkbaar ilvl met juiste gear zaten ook al rond 18 dps
Ja dat vond ik ook, maar desalniettemin is het voldoende om hem te killen, bij ons was het avg ilvl 640 ofzo. Ik zelf speel ook Frost mage (642ILVL) en had op butcher een dps van 25.5K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Laatst online: 17-09 14:28
Idanue schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:53:
Ik moet ook nog mijn pally naar 100 levelen maar heb nog niet zo heel veel zin om het hele gebied weer door te moeten. :(
Lijkt me sterk dat je alles al hebt gezien. Ben nu level 97 en heb alleen Frostfire Ridge gedaan en ben nu bezig met Gorgrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 13-09 19:44
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:15:

Wel nieuwe tanking ring gekregen <3 Vanavond Raid Dag 2, met hopelijk Tectus down, en dan gaan klooien met Brackenspore. Als tank zou ik de bosses raten:

Kargath 7 -> Leuk idee
Butcher 2 -> Sta stil, oh het is dood
Brack 8 -> Ik vind dit gevecht als tank geweldig
Tectus 7 -> Begin is saai als je de add tank bent, daarna wordt het pas leuk.
Kargath is wel aardig inderdaad. Op Mythic straks helemaal verwacht ik zo, omdat je dat ook het publiek nog moet bespelen, de tijgers uit hun hokje komen e.d.; dan wordt het helemaal een chaos gevecht. Butcher is puur een DPS graadmeter, er is echt totaal niets interessants aan inderdaad maar het is wel goed om dit soort gevechten te hebben zodat je kan zien of mensen hun optimale dps rotatie kunnen halen. Daarnaast is het op mythic echt een feest vanwege een enrage timer van 4 minuten... Dan moet je als dps wel serieus dps doen. Wat vind je zo leuk aan brackenspore als tank dan? Gevecht is naar mijn mening super simpel voor tanks:
- off tank pakt de big add op;
- tank swap als de debuff 'Rot' (zo heet ie dacht ik) komt;
- boss en big add van de raid weghouden als ie zn kots ability doet
- naar de groene mushroom gaan als die up is

Tectus daarentegen is echt grappig. Tuurlijk, die eerste phase is niet zo boeiend met die twee adds die je als offtank op moet pakken, bij de boss neer moet planten weghouden van de raid en een special ability soaken. Maar vanaf phase 2 en later phase 3 is tectus echt te vet als tank. Lalalalapewpew aoe-en als een malle, alle cooldowns gebruiken die je hebt, overal komen dingen uit de grond omhoog, overal is die smoak te vinden etc. etc.

De twins zijn naar mijn mening ook leuk, placement is in dat gevecht ook key.

Gisteren Kargath heroic neergemikt. Gevecht is prima te doen al is de incoming damage wel flink hoger dan op normal. Omdat de raidleader het makkelijk vind gebruiken we daar 3 tanks. Eén speciaal om het publiek te tanken. Ik ben die gelukkige tank, het publiek is imo echt leuk om te tanken. Op heroic best veel incoming damage, bombs die je moet ontwijken mensen die over je heen kotsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:35:
[...]

Lijkt me sterk dat je alles al hebt gezien. Ben nu level 97 en heb alleen Frostfire Ridge gedaan en ben nu bezig met Gorgrond.
Ik ben toch echt rond de 4/5 regions doorgeweest voor ik lvl 100 was. Snap ook niet wat je nog in Gorgrond doet op lvl 97 kan je dan niet veel beter naar Nagrand? Warmill neerzetten in garrison en je bent op lvl 100 van die questitems nagenoeg of al voldoende ilvl voor HCs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij taunten met Brackenspore op:

Rot laten stacken
Breath komt
Zodra je eigen rot stacks (2 a 3 seconden na breath) gelijk taunten ivm 90% healing debuff.

Rare is well is dat mijn paladin de healing debuff 50% van de tijd niet kreeg.. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchq
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:43:
[...]

Ik ben toch echt rond de 4/5 regions doorgeweest voor ik lvl 100 was. Snap ook niet wat je nog in Gorgrond doet op lvl 97 kan je dan niet veel beter naar Nagrand? Warmill neerzetten in garrison en je bent op lvl 100 van die questitems nagenoeg of al voldoende ilvl voor HCs
Of hij is echt elke quest het doen in de gebieden, zelf ben ik ook 4 gebieden door getrokken op de reis naar lvl 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
dragon3016 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:35:
[...]

Ik ben toch echt alle gebieden door geweest en vind 1x meer als genoeg eigenlijk.
Ik heb meer met dungeons en raiden, het levelen moet gewoon zo snel mogelijk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb tijdens het levellen naar 100 alle gebieden behalve Frostfire vrijwel volledig (kreeg de achievement) gedaan. Ik had nog 3 quests over in Nagrand toen ik level 100 werd. Ik had geen rested en deed geen dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:45:
Wij taunten met Brackenspore op:

Rot laten stacken
Breath komt
Zodra je eigen rot stacks (2 a 3 seconden na breath) gelijk taunten ivm 90% healing debuff.

Rare is well is dat mijn paladin de healing debuff 50% van de tijd niet kreeg.. iemand een idee?
Wij tanken met warrior en deathknight, die healing debuff en rot is totaal niet van belang omdat beide een absord ability hebben. Als je die goed timed heb je nergens last van :)
Die healing debuff is alleen tijdens de breath hè, heeft geen duration verder. Het is dus van belang dat je bent afgetopt voordat die ability begint, anders is het (zonder bubble) een dodelijk ability. Op normal valt het nog mee, maar op heroic doet die serieus pijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:43:
[...]

Kargath is wel aardig inderdaad. Op Mythic straks helemaal verwacht ik zo, omdat je dat ook het publiek nog moet bespelen, de tijgers uit hun hokje komen e.d.; d
Van wat ik heb gehoord uit de het andere raid team van de guild is Kar'gath op Mythic ook een lachertje :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
hmr schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:03:
[...]

Van wat ik heb gehoord uit de het andere raid team van de guild is Kar'gath op Mythic ook een lachertje :)
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Gister na een niet zo geweldige pug in highmaul (tot 3e baas), nog even een guildmate geholpen om zn icc instance om te zetten naar heroic. Hij had m nog niet gecleared op normal en als ik dan leader ben van de group kan dat wel.

Ik besloot m ook nog ff te helpen met Lich King downen, we hadden afgesproken (omdat hij de raid al gecleared had tot aan lich king) dat als Invincible zou droppen dat ik 1-25 zou rollen en hij 1-100 en de hoogste zou winnen. Ik had dat zelf bedacht zelfs :p vond t wel zo eerlijk aangezien hij al de hele raid gedaan had op LK na.

En ja hoor hij dropte :o ik geloofde mn ogen echt niet. Om een of andere reden voelt dat toch als de ultieme mount die je kan hebben in t spel. Misschien omdat ik in WoTLK het spel een beetje ontdekt had en toen mounts ook echt interresant begon te vinden.
Hij rollde 99 :p ik 18 dus ja hij was er erg blij mee, en de mount was dus niet gedropt als ik er niet was geweest want dan had ie niet naar HC kunnen switchen :p.

Eerste wat ik dit weekend ga doen is meer alts naar 100 levelen zodat ik makkelijker en vaker ICC per week kan clearen :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:43:
[...]

Klopt dit kun je ook beter doen maar wil graag de meeste quests voltooid hebben in de regios voordat ik naar de volgende regio ga :)
Ik doe tijdens het levelen wel dungeons omdat ik als resto speel en healen leuk vindt.
Echter gisteren kon ik geen dungeons doen omdat mijn item level te laag was. Maar over gear ga ik me pas druk maken op level 100 ik pak dan wel de quests die de juiste gear opleveren.
Idanue schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:49:
[...]

Ik ben toch echt alle gebieden door geweest en vind 1x meer als genoeg eigenlijk.
Ik heb meer met dungeons en raiden, het levelen moet gewoon zo snel mogelijk gaan.
Jah het levelen is voor mij niet zo belangrijk wordt vanzelf wel een keer 100.. Maar vroeger had ik die gedachte gang ook toen ik nog bezig was met raiden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ninjaman op 12-12-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Doe mij maar een AQ opening mount :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn priest (alt) haalt dit weekend ook eindelijk zijn 680 ring. Op dit moment ilevel 635, dus ik verwacht dat dat ook nog wel een beetje omhoog gaat! Indien er nog leuke alliance guilds af en toe een backup healer zoeken voor normals, let me know. Ook mijn warrior moet nog even dit weekend 7/7 clearen op normal omdat ik de raid van woensdag heb gemist.

ilevel 647 warrior hier, reporting for duty!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap die obsessie over de Black Bug echt niet.. Het is een recolor van de AQ40 mount, en je kan hem gebruiken buiten AQ! Yay, geweldig voor de mensen die hem hadden na de opening van AQ. Maar toen mensen transfers gingen misbruiken om even snel Scarab Lord te worden werd het gewoon een standaard mountje.

Mijn favoriete mounts:

1.) De Boar voor de Nagrand Tentacle achievement (alle training mobs verslaan met alle 6 training mounts terwijl je de debuff hebt). Laat gewoon zien dat je veel tijd hebt :p
2.) Anzu, toen het current content was, was het gevecht cool!
3.) Paladin Charger, maar dat is puur nostalgie door de Scholomance ending quest ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Mimiron's head? Ashes of Alar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide nooit echt mooi gevonden zelf, Mimiron vond ik gewoon meh.. En Ashes, yay.. een fire bird. Beetje een requirement voor een MMO met flying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Heb mimiron's head elke keer verloren back in the days, CBA om het nu te gaan farmen. doe geen oude content voor mounts etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe nu oude content voor de lol. Firelands, ICC, Blackwing blijven gewoon gave plekken. Morgen ga ik proberen MSV te clearen, ik bedoel, de eerste en 2e boss waren simpel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:24:
Ik doe nu oude content voor de lol. Firelands, ICC, Blackwing blijven gewoon gave plekken. Morgen ga ik proberen MSV te clearen, ik bedoel, de eerste en 2e boss waren simpel te doen.
Cool met welke class doe je dat (je solo'd het toch?)
En welke mount dropt daar ook alweer, astral cloud serpent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragon3016 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:14:
[...]

Klopt dit kun je ook beter doen maar wil graag de meeste quests voltooid hebben in de regios voordat ik naar de volgende regio ga :)
Ik doe tijdens het levelen wel dungeons omdat ik als resto speel en healen leuk vindt.
Echter gisteren kon ik geen dungeons doen omdat mijn item level te laag was. Maar over gear ga ik me pas druk maken op level 100 ik pak dan wel de quests die de juiste gear opleveren.

[...]

Jah het levelen is voor mij niet zo belangrijk wordt vanzelf wel een keer 100.. Maar vroeger had ik die gedachte gang ook toen ik nog bezig was met raiden :)
Ik zelf bijna geen dungeons gespeeld dus misschien vandaar, maar ik heb toch in 4 regions alle quests gecleared voor ik 100 was. En die warmill trust me die wil je hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
r3st0r schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:40:
Morgen,

Hoe pakken jullie je gold supply aan nu? Daar waar je in MoP lekker professions kon chainen (mining voor prospecting voor daily transmutes en disenchants en dan alles lekker verkopen) kan dat nu niet meer zo gemakkelijk. Mijn gold reserves dalen langzaam maar zeker tot lage onprettige niveaus....

Hebben jullie ook een zelfde ervaring?
Ik heb ongeveer dezelfde ervaring. Ik heb altijd geleund op farming van herbs en ores en dat is nu helemaal weg gevallen. Ik doe het nog wel maar verkoop het alleen niet. Ik store het nu allemaal (toch makkelijker met 200 stackssize) voor als de prijs weer wat omhoog gaat. Ik heb nog wel een engineer maar die is voor nu vooral voor mijn eigen items bezig en heb geen gearspring parts (cooldown materiaal) over.

Toch denk ik dat het verstandig is om van profession te wisselen. Alchemy lijkt het wel aardig te doen met flasks en potions bijvoorbeeld.

Zonder echt iets te doen waarmee gold binnen komt loop (ik iig) je toch echt leeg. Er zijn best veel money sinks met die Garrison en ook het kopen van crafted gear is nou niet echt heel goedkoop.

Wellicht kan je oude raids farmen voor transmog gear? Ik heb altijd het gevoel dat je nogal lucky met de drops moet zijn maar wellicht de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Thomassie

Geen idee eigenlijk :) Meestal ga ik als Brewmaster, dat gaat voor mij wat makkelijker. Andere optie:

Protection Paladin.

Ergste geval als het echt niet gaat, neem een dps extra mee. Maar dat was bij mij niet nodig

Over gold:

Ik verdien nu alleen maar. herbs, mine, Furs, ik loop meer en meer binnen. Zit nu meer te verdienen dan ik deed in MoP (Ik verkoop ook: Enchants, gems, flasks, tailor gear, LW gear, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vorige week 4/7 normal bosses gedaan in 3 raid avonden. Deze woensdag 5/7 normal bosses gedaan op één raid avond.

LFR ook maar even gedaan voor de extra kans op 640 ilvl gear, wat een grap is LFR. Helemaal niks aan, alle tactics vliegen uit de deur en binnen 20 minuten heb je de eerste wing gecleared.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Racemol schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:28:
[...]

Wellicht kan je oude raids farmen voor transmog gear? Ik heb altijd het gevoel dat je nogal lucky met de drops moet zijn maar wellicht de moeite waard.
Eergisteren Firelands doorgelopen, alles gevendored en ongeveer 70% van de trash gekilled en daarmee haalde ik geloof ik 1500 gold op. En ik dee er misschien 20-30 minuten over? En dan dee ik rustig aan zeg maar.

@lanerios

Oke ga dit weekend maar is mn dk en/of paladin naar 100 proberen te tillen dan kan ik ook weer wat meer soloen.
Met hunter kan ik veel soloen o.a. dankzij pet maar vind een pala of dk toch lekkerder spelen als je oude content wil doen!

[ Voor 20% gewijzigd door thomassie12 op 12-12-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, M'n DK zit vast op 96.. Heb nu:

Paladin 100
Monk 100
Druid 100
DK 96

Bedoeling is om asap alles te gaan clearen op de DK, om het gewoon wat makkelijker te maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:33:

Paladin 100
Monk 100
Druid 100
DK 96

Bedoeling is om asap alles te gaan clearen op de DK, om het gewoon wat makkelijker te maken :p
Netjes, ik ben eind MoP begonnen heb tot nu toe:

Hunter 100
DK 90
Paladin 60
Paar alts not worth mentioning :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik kwam Draenor in met 11x 90. Was vooral een beslissing welke ik zou gaan levellen. Uiteindelijk maar richting deze 4 gegaan. met Paladin tank als main, en de rest als scrub alts (aka.. 620+ ipv 630). Vind op dit moment er nog niet genoeg nut in zitten om teveel tijd aan alts te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:24:
Zelf ook begonnen op mijn mage, Tot nu toe alles t/m ICC gecleared (en tot ICC nog op heroic ook nog)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:
Mijn favoriete mounts:

1.) De Boar voor de Nagrand Tentacle achievement (alle training mobs verslaan met alle 6 training mounts terwijl je de debuff hebt). Laat gewoon zien dat je veel tijd hebt :p
2.) Anzu, toen het current content was, was het gevecht cool!
3.) Paladin Charger, maar dat is puur nostalgie door de Scholomance ending quest ><
Paladin Charger <3!
Gezien in Draenor flying ontbreekt rent mijn Paladin ook altijd rond op zijn trusty steed :D!
Stiekem hoop ik nog steeds dat er ooit class-themed flying mounts komen. Zie je het al voor je? Een Gold plated epic en holy draak, die gewoon 'JUSTICE DEMANDS RETRIBUTION' schreeuwt O+

Verder ben ik toch helemaal weg van de twillight drake (Sarth+3). Hij is piss easy te krijgen nu, i know, maar ik vind die mount gewoon iets hebben.

Ook ben ik ergens nog wel trots op mijn Black War Bear (For The Horde mount). Hij ziet totaal niet speciaal uit (zou het mooi vinden als ze 'm wat armor gaven, en een prominent horde-logo op plates of zo), maar FTH en FTA raids gebeuren nauwelijks meer (ik heb er de afgelopen jaren op mijn server iig geen meer meegemaakt).

Tot slot is de Sunreaver Dragonhawk ook een van mijn all-time favorites <3

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:38:
Ja, ik kwam Draenor in met 11x 90. Was vooral een beslissing welke ik zou gaan levellen. Uiteindelijk maar richting deze 4 gegaan. met Paladin tank als main, en de rest als scrub alts (aka.. 620+ ipv 630). Vind op dit moment er nog niet genoeg nut in zitten om teveel tijd aan alts te besteden.
Nee maar t is wel mooi om bij je inlog scherm telkens 100 onder elkaar te zien staan denk ik :P.

En om je alts 630 te hebben is wel gewoon lekker om af en toe bijv. guildies te helpen met dungeon ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door thomassie12 op 12-12-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, helaas door medische situatie slaap ik 4-5 uur per nacht, dus genoeg tijd over om te levellen. Doel is wel om alles minimaal op 635 te hebben asap, puur om klaar te staan voor normal changes mocht het nodig zijn. En uiteraard binnenkort maar een andere class gaan levellen, zit nog wel te twijfelen wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:
Haha, helaas door medische situatie slaap ik 4-5 uur per nacht, dus genoeg tijd over om te levellen. Doel is wel om alles minimaal op 635 te hebben asap, puur om klaar te staan voor normal changes mocht het nodig zijn. En uiteraard binnenkort maar een andere class gaan levellen, zit nog wel te twijfelen wat..
Heb je nooit het gevoel een Jack of all trades, master of none te zijn?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
En ik maar rond rennen op mijn swift zulian tiger ( de zg raid drop versie )

Deze zie ik nog steeds het minst. sterker nog kan me niet herinneren andere mensen ermee te zien ( volgens mij ooit iemand aan de ally kant... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Ik wil graag Reins of the Crimson Water Strider maar het gaat niet zo snel als ik zou willen. :P
http://www.wowhead.com/item=87791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:27:
[...]

Ik zelf bijna geen dungeons gespeeld dus misschien vandaar, maar ik heb toch in 4 regions alle quests gecleared voor ik 100 was. En die warmill trust me die wil je hebben ^^
Thanks voor de tip, zal vanavond even kijken naar de Warmill :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
dragon3016 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:52:
[...]

Thanks voor de tip, zal vanavond even kijken naar de Warmill :D
De loot van de warmill is generfd toch ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thysiej schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:54:
[...]

De loot van de warmill is generfd toch ondertussen?
Geen idee maar ik werd vorige week nog gespammed met epix :> dat was wel voor de 8ste geloof dat er toen een patch uitgekomen is dus kan veranderd zijn? ik zat toen in oostenrijk xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Idanue schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:51:
Ik wil graag Reins of the Crimson Water Strider maar het gaat niet zo snel als ik zou willen. :P
http://www.wowhead.com/item=87791
Ik heb inmiddels al bijna 20 van die murlocs af gemaakt, nog geen enkele lucky coin ><~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:43:
Precies, alles op 635 hebben is wel lekker.

Ik ben net begonnen met warlock levelen, speelt erg lekker weg moet ik zeggen!

Die crimson strider heb ik via The Anglers dailies in MoP al gegrind gelukkig :D komt erg van pas in draenor moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:45:
[...]

Heb je nooit het gevoel een Jack of all trades, master of none te zijn?
Nope, ik heb straks 4 op max:

Brewmaster Monk
Guardian Druid
Protection Paladin
Blood Death Knight

Allemaal tanks :)

Offspecs zijn allemaal DPS behalve de druid, dat wordt een healer. Versatility is niet alleen een stat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:33:

Paladin 100
Monk 100
Druid 100
DK 96

Paladin 100 - ilvl 627
Druid 100 - ilvl 636
Shaman 100 - ilvl 630
Hunter 97

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thomassie12 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:59:
[...]
Ik ben net begonnen met warlock levelen, speelt erg lekker weg moet ik zeggen!
Zit ik ook aan te denken. Heb nu 2 chars op 100, Claw druid en Glad. warrior.
NU kiezen tussen ret, pally, DK, ele shammy of lock :)

Zou het echt niet weten , hehe

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Darkfreak schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:57:
[...]

Ik heb inmiddels al bijna 20 van die murlocs af gemaakt, nog geen enkele lucky coin ><~!
Gewoon gaan vissen buiten je garrison.
In ieder gebied kun je Lunkers vangen en ruilen tegen een coin.
Je vangt ze alleen niet in de zee dus alleen binnenwater. :)
thomassie12 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:59:
[...]
Die crimson strider heb ik via The Anglers dailies in MoP al gegrind gelukkig :D komt erg van pas in draenor moet ik zeggen!
Ik denk dat jij de Reins of the Azure Water Strider bedoeld, maakt verder niet veel uit want ze zijn bijna gelijk maar die had ik ook nog niet. :)

[ Voor 70% gewijzigd door Idanue op 12-12-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iusedto schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:01:
[...]

Ik moet mijn druid in de tweakers guild ff op 100 krijgen.. bijna 92 nu. Of zegt iemand, HO STOP, level je Paladin eerst?

[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 12-12-2014 11:04 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Voor ik zelf LFR had gedaan dacht ik wat een gezeur hier weer. Natuurlijk is het makkelijk etc.. Gister zelf even ingedoken en jullie hebben helemaal gelijk. Het is te makkelijk, kan je die epics net zo goed op een vendor zetten voor 100G per stuk. Het is gewoon full nuke op elke boss.

@thomassie12: Dankje, wellicht moet ik dat zelf ook maar eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Iusedto schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:01:
[...]

Paladin en DK zijn leuk om te hebben en te spelen op max lvl vind ik (heb ze in wotlk gehad)
Shaman was ik na 30 lvls gestopt met lvlen omdat ik het niet leuk vond denk ik :P?
Maar warlock is echt leuk imo, gewoon door al zn abilities!
Racemol schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:03:

@thomassie12: Dankje, wellicht moet ik dat zelf ook maar eens doen :)
T is wel maar 3 quests per dag dus gaat niet supersnel, en als je niet hoge fishing hebt mis je al gauw 1 quest per dag :/.

[ Voor 22% gewijzigd door thomassie12 op 12-12-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Wat zijn gegevens van de Tweakers guild? Zou graag willen joinen met een alt van mij just for social!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Whatwhat schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:08:
Wat zijn gegevens van de Tweakers guild? Zou graag willen joinen met een alt van mij just for social!
Tweakers topic van de guild: klik hier
Website van de guild: klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Garrison invasion gedaan en mount gekregen.
Hebben ze goed gemaakt had alleen wel iets harder gemogen.

De DPS voor Fury is trouwens wel goed als we Noxxic mogen geloven:
http://www.noxxic.com/wow/dps-rankings#BiS,real,3
Waarom zijn er zoveel klachten over Fury??? :P

Ik heb Icy-Veins bekeken voor warrior tanks en kom daar tegen om Dragon Roar te gebruiken maar waarom?
Wat is nou het voordeel van Dragon Roar ten opzichte van Shockwave?
Shockwave interupt en stunt 4 seconden en dragon roar doet een knock back and down for 0.5sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noxxic is wel de slechtste site om te vertrouwen daarin :P en BiS is een leuk idee, maar dat heeft niemand van dit forum of van de playerbase op het moment. Dus een nutteloze vergelijking in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of Noxxic goed of slecht is, maar als ze slecht zijn zullen ze zeker proberen ook dat te verbeteren.

Denk je niet dat Blizzard niets doet aan Fury vanwege BiS?
Pagina: 1 ... 66 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.