Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:49:
[...]

Hoe komen jullie aan zoveel resources? Ik heb alle rares die ik tegenkwam met questen gekilled en had op level 100 op een paar na genoeg om een level 3 garrison te maken (2000 resources). Maar ik krijg nu niet eens genoeg van dat spul om mijn followers op missies te sturen, laat staan gebouwen te upgraden.
Elke keer die krat naast je town hall openen
Veel bomen omhakken met lumber mill
Rares killen tijdens questen
All treasures openen die je tegenkomt (addon voor gebruiken)
Veel quests rond een outpost geven veel resources
En missions met resources als resultaat zo goed mogelijk doen

Dat is alles voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 09:45
Thanks bro _/-\o_

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
IntToStr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:56:
[...]

Elke keer die krat naast je town hall openen CHECK
Veel bomen omhakken met lumber mill Heb ik idd niet, misschien wel een tip :P
Rares killen tijdens questen CHECK
All treasures openen die je tegenkomt (addon voor gebruiken) CHECK (nog geen addon, ook een tip)
Veel quests rond een outpost geven veel resources CHECK alle quests gedaan
En missions met resources als resultaat zo goed mogelijk doen CHECK pak ik als eerste altijd

Dat is alles voor mij :)
Ik had vanmorgen nog 50 resources geloot en toen ik uitlogte had ik nog 30 over ofzo :P Zal wel even die addon proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Helaas to no avail.
Ik had je een +3 (met boost) gegeven.
Maar inmiddels weer naar 2 gedowned

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Het feit dat hij een on-topic mening geeft, wil nog niet zeggen dat hij gelijk +3 waard is. Dat zal hij dus ook niet krijgen en een mod gaat vast zijn score nog wel fixeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Prx schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:08:
Het feit dat hij een on-topic mening geeft, wil nog niet zeggen dat hij gelijk +3 waard is. Dat zal hij dus ook niet krijgen en een mod gaat vast zijn score nog wel fixeren.
Het gaat erom dat zijn opmerking mbt de review terecht is en gezien mag worden.
De review rammelt aan alle kanten, dus naar mijn mening is een comment met de juiste kritiek wel een spotlight waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Het is zo jammer dat je tegenwoordig met een masker op met reageren. Heb je ergens kritiek op ? Bam downmod.

Dit zorgt er alleen maar voor dat je steeds meer mensen van je website wegdrijft. Wat heeft het voor zin om ergens op te reageren als je van te voren al weet dat je reactie toch weg gemod wordt ?

Maar goed, Zij hebben veel meer karma dus zullen het vast wel beter weten.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Darkfreak schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:08:
[...]

Het gaat erom dat zijn opmerking mbt de review terecht is en gezien mag worden.
De review rammelt aan alle kanten, dus naar mijn mening is een comment met de juiste kritiek wel een spotlight waard.
Jup, iemand een armory link van zijn char? Ik vraag me af of hij wel een WoW-fan is. :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sowieso is het krom om te denken dat er dingen onjuist zijn gemodereerd. Het is immers een democratische beslissing. Als genoeg mensen denken dat de reactie iets toevoegt, dan is dat toch zo?

Als ze niet kunnen hebben dat bezoekers met een bril op modereren dan zetten ze die functie toch uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:11:
Sowieso is het krom om te denken dat er dingen onjuist zijn gemodereerd. Het is immers een democratische beslissing. Als genoeg mensen denken dat de reactie iets toevoegt, dan is dat toch zo?

Als ze niet kunnen hebben dat bezoekers met een bril op modereren dan zetten ze die functie toch uit?
Dit is een eeuwenoude discussie die in moderatie topics wordt gevoerd. Punt is dat je het best helemaal eens kunt zijn met een mening, maar dat modereren wel degelijk een grote objectief karakter in zich heeft. Je kunt zelf wel beoordelen of iets een -1 of een +2 is en daar kun je dan subjectief iets van afwijken, maar nu krijg je dus weer dat iedereen die het er mee eens is +3 gaat geven en iedereen die het er niet mee eens is dan maar 0 gaat geven.

Ik heb in ieder geval een +1 met boost gegeven, want dat vind ik de comment waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Recourses gaan hard met de treasures, kom regelmatig dingen tegen die ik kan omzetten in 50 of 100 recources. Tevens de follower missions voor recourses gaan ook lekker als je follower Scavaging heeft (heb nu een missie lopen die als het lukt mij 118 recourses gaat geven).

Ik heb wel geen follower met Leatherworking, vind er zo snel ook niks van. Iemand nog een idee waar ik er 1 kan vinden of dat ik die mogelijkheid geef aan een Follower?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
TylerMayhem schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:18:
Recourses gaan hard met de treasures, kom regelmatig dingen tegen die ik kan omzetten in 50 of 100 recources. Tevens de follower missions voor recourses gaan ook lekker als je follower Scavaging heeft (heb nu een missie lopen die als het lukt mij 118 recourses gaat geven).

Ik heb wel geen follower met Leatherworking, vind er zo snel ook niks van. Iemand nog een idee waar ik er 1 kan vinden of dat ik die mogelijkheid geef aan een Follower?
Als je een level 2 inn hebt kan je eens in de week een follower me een trait recruiten

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Prx schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:14:
[...]

Dit is een eeuwenoude discussie die in moderatie topics wordt gevoerd. Punt is dat je het best helemaal eens kunt zijn met een mening, maar dat modereren wel degelijk een grote objectief karakter in zich heeft. Je kunt zelf wel beoordelen of iets een -1 of een +2 is en daar kun je dan subjectief iets van afwijken, maar nu krijg je dus weer dat iedereen die het er mee eens is +3 gaat geven en iedereen die het er niet mee eens is dan maar 0 gaat geven.

Ik heb in ieder geval een +1 met boost gegeven, want dat vind ik de comment waard.
Ik modereer niet, maar ben het er mee eens. Gegronde kritiek, of je het er mee eens bent of niet, zou een positieve beoordeling moeten krijgen.

Maar ik bedoelde te zeggen je kan er niet vanuit gaan dat de massa objectief beoordeeld en daar moet je als beheerder van het moderatie systeem rekening mee houden. Als je dat niet wilt dan moet je of het systeem uitschakelen of niet meer de massa laten modereren.

Maargoed das offtopic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

TylerMayhem schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:18:

Ik had het geluk dat ik deze kreeg tijdens een mission:
http://www.wowhead.com/it...t-kala-of-the-frostwolves

Helaas niet op mijn leatherworker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xavento schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:10:
Het is zo jammer dat je tegenwoordig met een masker op met reageren. Heb je ergens kritiek op ? Bam downmod.

Dit zorgt er alleen maar voor dat je steeds meer mensen van je website wegdrijft. Wat heeft het voor zin om ergens op te reageren als je van te voren al weet dat je reactie toch weg gemod wordt ?

Maar goed, Zij hebben veel meer karma dus zullen het vast wel beter weten.
ach, ik hang altijd ergens rond de #550 met karma, maar inmiddels staat hij op +1. Overigens ben ik het er wel mee eens dat het geen +3 moet zijn, +2 lijkt mij een terechte score. Gezien de gigantische berg 0 scores heb ik echter toch een +3 gegeven. Jammer dat dat zo moet tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:14

Grvy

Bot

ik heb geen salvage yard meer omdat ik mn garisson naar level 3 heb gebracht.. kan hem nu niet meer maken :/

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Grvy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
ik heb geen salvage yard meer omdat ik mn garisson naar level 3 heb gebracht.. kan hem nu niet meer maken :/
huh?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Grvy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:47:
:? salvage yard is gewoon een small building die je ook in een l3 garisson kunt plaatsen. Heb je de recipe wel van die questchain in arak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Puc van S. schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:22:
[...]

Als je een level 2 inn hebt kan je eens in de week een follower me een trait recruiten
Hmmm, geen Inn, maar misschien toch maar overwegen een gebouw in te wisselen voor een Inn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:14

Grvy

Bot

Krukar schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:51:
[...]

:? salvage yard is gewoon een small building die je ook in een l3 garisson kunt plaatsen. Heb je de recipe wel van die questchain in arak?
Zoals al vaker gezegd ook in dit topic is dat een bug; je salvage yard kan verdwijnen als je upgrade; soms word het gefixed met een uitlog/inlog maar soms moet een GM e.a. resetten..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Ik merk dat die garrison redelijk verslavend werkt. Betrap mezelf er steeds op om even in te loggen om followers op missie te sturen.
In die zin is het eigenlijk net een facebookspelletje geworden, die garrison missions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Goemies schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:56:
Ik merk dat die garrison redelijk verslavend werkt. Betrap mezelf er steeds op om even in te loggen om followers op missie te sturen.
In die zin is het eigenlijk net een facebookspelletje geworden, die garrison missions :P
MoP kreeg Pokémon en Farmville
WoD heeft Travian

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:57:
[...]

Cata kreeg Pokémon
MoP kreeg Farmville
WoD heeft Travian

Expansion 7.0 krijgt Call of Duty? 8)7
Expansion 7.0 wordt natuurlijk een World of Warcraft / Warcraft 4 crossover. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 19-11-2014 11:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:45:
[...]

ach, ik hang altijd ergens rond de #550 met karma, maar inmiddels staat hij op +1. Overigens ben ik het er wel mee eens dat het geen +3 moet zijn, +2 lijkt mij een terechte score. Gezien de gigantische berg 0 scores heb ik echter toch een +3 gegeven. Jammer dat dat zo moet tegenwoordig.
Meh ik zou wel niet meer reageren op dergelijke reviews. Ik blijf erbij dat iemand met zoveel ervaring in het reviewen van games toch wel beter had moeten weten.

Anyway laten we maar terug OT gaan gezien het niet gewaardeerd wordt door de mods.

Ik had gister even ashran gedaan, alleen zaten we een half uur vast in de enemy base doordat niemand erin wou rennen en de baas steeds respawnde, was wel jammer. Wel wat quests kunnen doen voor wat conquest punten dus dat is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Grvy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:56:
[...]

Zoals al vaker gezegd ook in dit topic is dat een bug; je salvage yard kan verdwijnen als je upgrade; soms word het gefixed met een uitlog/inlog maar soms moet een GM e.a. resetten..
Ik mis wel meer small buildings, een tailor, een blacksmith en zo nog een aantal. Zijn daar ook queste voor of moet ik even een ticket maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Zeror schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:57:
[...]

Expansion 7.0 krijgt Call of Duty? 8)7
Expansion 7.0 wordt natuurlijk een World of Warcraft / Warcraft 4 crossover. 8)
(De) Sims toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Darkfreak schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:57:
[...]

MoP kreeg Pokémon en Farmville
WoD heeft Travian

Cataclysm kreeg Plants vs Zombies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Vergeet niet dat we in TBC konden schaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:02:
[...]

Dat was het!
Ik wist dat er in Cata ook een of andere gare minigame zat (geen cata gespeeld), maar wist niet meer wat :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Here to provide additional clarification on the hotfix note that went out yesterday, November 17.

Quests

Draenor's Secret Power: Completion of this quest is now required before being able to move onto the next step of the Legendary quest chain. For characters that skipped this quest, completion of this quest has also been made into a requirement before being eligible for the next upgrade.

This means players that skipped the quest will still have to complete Draenor's Secret Power before being eligible for the next upgrade. That last part wasn't included until now cause I was tunnel visioning on hotfixes and glossed over the supplemental email for the change. Hope this clears any confusion up.
Uhm dus ja, dus als je hem geskipped had moet je hem alsnog doen. Denk dat er toch aardig wat mensen een schrik zullen krijgen als ze opeens later niet verder kunnen en alsnog de quest moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:35

Chakotay

Lick here to continue

Hm, terwijl de prijzen van ores op mijn server compleet zijn ingestort (<1g per stuk O_o), zijn herbs nog wel tussen de 5 en 10g waard. Die allemaal verkopen dus, tot het ook instort. Wel grappig, mijn eerste paar ores vorige week donderdag/vrijdag heb ik voor rond de 35g per stuk verkocht :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Bij mij faalde net gewoon een mission die 100% had :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Darkfreak schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:18:
Bij mij faalde net gewoon een mission die 100% had :|
Ticket maken en je reward eisen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:02:
[...]

Vergeet dat maffe steekspel op het Argent Tournament in WotLK niet. :P
Ryatzu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:23:
[...]

Naast het feit dat ze je daar waarschijnlijk niet eens mee kúnnen helpen: wat verwacht je precies als je dingen gaat eisen? 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door NMe op 19-11-2014 12:30 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ryatzu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:23:
[...]

Pfrt, nee joh, weet al niet eens meer de naam en of t op mn mage of paladin was XD.
Mijn gok is dat die '100%' eerder een 99,nogwat is en ik gewoon pech had :P.

Ik heb 52% quests die lukken en 82% quests die falen, boeie XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:29:
[...]

Vergeet dat maffe steekspel op het Argent Tournament in WotLK niet. :P

[...]

Naast het feit dat ze je daar waarschijnlijk niet eens mee kúnnen helpen: wat verwacht je precies als je dingen gaat eisen? 8)7
En Gurubashi Arena in Vanilla heb je natuurlijk ook nog. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:04:
[...]

Ik had vanmorgen nog 50 resources geloot en toen ik uitlogte had ik nog 30 over ofzo :P Zal wel even die addon proberen vanavond.
Follower missions kosten resources. 10 en soms 20. Vandaar dat ik eerder al adviseerde om followers en missions links te laten liggen tot je garrison uitgebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:06:
[...]

Follower missions kosten resources. 10 en soms 20. Vandaar dat ik eerder al adviseerde om followers en missions links te laten liggen tot je garrison uitgebouwd is.
Dat is misschien wel een goed plan... Probleem bij mij is echter: ik vind het veel te leuk om te doen! Haha, al die extra minions die levelen... en dan allemaal uiteindelijk epic kunnen zijn (als ik het goed heb begrepen...).

Naast de battle pets en de toys is dit een derde ding die mij boeit en bezig houdt... pffff

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
RustStorm schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:08:
[...]

Dat is misschien wel een goed plan... Probleem bij mij is echter: ik vind het veel te leuk om te doen! Haha, al die extra minions die levelen... en dan allemaal uiteindelijk epic kunnen zijn (als ik het goed heb begrepen...).
Jep, followers die geen epic quality zijn blijven nadat ze lvl100 zijn geworden xp verzamelen om in quality omhoog te gaan. Ze hebben wel aardig wat xp daarvoor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

kan alleen met de bodyguard trait en dan als die meegaat krijg je 'friendship rep' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ja ik ga mijne nu ook niet meer op pad sturen, behalve op missies die resources opleveren (en dus het niet kosten om te starten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatwhat
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 08:59
Wauwwww die preview is totale onzin!! De ervaring die ik nu heb met WoD heb ik nooit gehad met MoP. Kan alleen maar positief zijn over WoD los van de lag en bug. Als je kijkt naar lore soundtrack en de rest kijkt is het echt een super expansion tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt lang geleden dat ik me zo "betrokken" heb gevoeld ingame. Er is veel te veel te doen joh, keuzes keuzes... :| Misschien toch maar eens focussen op level 99 worden vandaag... Eerst Talador afronden tho.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:06:
[...]

Aan de andere kant krijg je er ook wel weer garrison resources van sommige missies voor terug. Maar als efficient wil zijn pak dan enkel de garrison missies die garrison resources opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gorehowl in Shanghai

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/436378.jpg

Excuus als dit al eens is gepost, maar ik heb het volgens mij niet voorbij zien komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hoe neem je je followers eigenlijk mee buiten Shadowmoon? Als ik een flightpath neem verdwijnen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
Chakotay schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:54:
Hoe neem je je followers eigenlijk mee buiten Shadowmoon? Als ik een flightpath neem verdwijnen ze.
Je kan alleen followers meenemen met de bodyguard trait en als je de barracks lvl 2 hebt.

vervolgens kan je ze assignen in HQ, en moet je met de betreffende follower praten (staat naast je barracks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Weet iemand hoe je de vendor van de Smuggler's Run (outpost in Spires of Arak) kan oproepen? Moet ik hier eerst een speciale quest voor afronden of mis ik gewoon compleet iets in de user interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
IntToStr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:07:
Weet iemand hoe je de vendor van de Smuggler's Run (outpost in Spires of Arak) kan oproepen? Moet ik hier eerst een speciale quest voor afronden of mis ik gewoon compleet iets in de user interface?
Die ability die je van je Garrison krijgt, call to arms, veranderd in andere opties in andere gebieden. Zo denk ik ook de smugler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:00
IntToStr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:07:
Je krijgt bij je eerse zone een actie button bij je outpost - die verandert bij elke nieuwe outpost naar gelang je keuze dus in Spries of Arak als je als outpost de Smuglers Run kiest kun je via die button de vendor oproepen (CD is 10 minuten geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Ah ok, thanks, die ability heb ik dus nog nooit gebruikt... Toch eens beter opletten soms dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
Ik heb die vendor ook maar een paar keer opgeroepen - nog niets bijzonders gevonde behalve nuttige buff-potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ioramus schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:11:
Ik heb die vendor ook maar een paar keer opgeroepen - nog niets bijzonders gevonde behalve nuttige buff-potions.
1 keer gebruikt, meteen een pet aan kunnen schaffen

Even een vraag naar de crafters hier. Ik kan als tailor een aantal ilvl640 items maken.
Als ik een item heb gemaakt en ik switch van spec, veranderen mijn stats dan mee ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik Pet, Follower en Garrison Resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
sabriel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:14:
[...]

1 keer gebruikt, meteen een pet aan kunnen schaffen

Even een vraag naar de crafters hier. Ik kan als tailor een aantal ilvl640 items maken.
Als ik een item heb gemaakt en ik switch van spec, veranderen mijn stats dan mee ?
Ik neem aan dat als je cloth gebruikt, al je specs INT nodig hebben? :P

Maar je kan het gewoon zien, de andere stats staan er in het grijs bij, is dat niet zo dan switched ie niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alleen main stats wijzigen. En stamina en spirit zijn daarvan uitgezonderd, dus dan blijft de wissel tussen strength/agility en intellect over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
TylerMayhem schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:15:
[...]

Ik Pet, Follower en Garrison Resources
Ik moet dan maar snel weer eens gaan kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Puc van S. schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:58:
[...]

Je kan alleen followers meenemen met de bodyguard trait en als je de barracks lvl 2 hebt.

vervolgens kan je ze assignen in HQ, en moet je met de betreffende follower praten (staat naast je barracks)
Ah! Ik heb op het moment geen Barracks, vandaar :) Er loopt wel vanalles rond in m'n garrison waar ik tegen kan praten en "doe meekomen, slaaf" roepen, maar dat is blijkbaar alleen cosmetisch.
Die is leuk inderdaad :) Heb hem 1x gesummond nu, kon meteen de follower (epic) en 28 slot bag kopen. Soms is RNG lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:17:
Alleen main stats wijzigen. En stamina en spirit zijn daarvan uitgezonderd, dus dan blijft de wissel tussen strength/agility en intellect over.
Spirit is geen main/primary stat, staat al een tijdje ook gewoon in het groen erbij. Daarbij is spirit nu een 'speciaal' secondary stat, die alleen op niet-armor kan zitten. Net als de nieuwe tank stat "Bonus Armor". Dat hebben ze gedaan om bepaalde items specifiek voor tanks of healers te maken, voor de rest is alles universeel bruikbaar.

Maar is inderdaad alleen Str, Agi en Int die switchen en alleen op armor items (head, shoulder, chest, wrist, hands, waist, legs, feet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Toch wel een zeer leuke expansion :) Ben sinds gisteren level 100.

Het verhaal is wel wat minder makkelijk om te volgen. Iemand die hier wat duidelijkheid kan scheppen?

spoiler:
Op internet wordt alles vrij complex uitgelegd, maar ik denk dat het op dit moment zoiets moet zijn:

Garrosh is ontsnapt naar het verleden (met behulp van een onbekende?) en heeft met moderne technologie de orcs hun corruptie weten te voorkomen, tot grote ergernis van Gul'Dan. Nu wil Garrosh de orcs verenigen onder de Iron Horde onder leiding van Grommash. Maar wat is hun plan? Azeroth aanvallen in het heden of opnieuw in het verleden?

De Alliance en Horde hebben ondertussen de Portal vernietigd, en Azeroth wat tijd bezorgd.

Volgens de wiki is Gul'Dan gevangen genomen. Klopt dit? Wil dit ook zeggen dat Gul'Dan nu ook nooit vermoord wordt door de demonen uit de Tomb of Sargeras? Moet dit nu gezien worden als een nieuwe tijdlijn?

Tijdrijzen is verwarrend... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Nu online
[quote]ETzPliskin schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:32:
[/quote]

fix je spoiler ff ;)

nevermind :X te snel gereageerd ;P

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 19-11-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
ETzPliskin schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:32:
Toch wel een zeer leuke expansion :) Ben sinds gisteren level 100.

Het verhaal is wel wat minder makkelijk om te volgen. Iemand die hier wat duidelijkheid kan scheppen?

spoiler:
Op internet wordt alles vrij complex uitgelegd, maar ik denk dat het op dit moment zoiets moet zijn:

Garrosh is ontsnapt naar het verleden (met behulp van een onbekende?) en heeft met moderne technologie de orcs hun corruptie weten te voorkomen, tot grote ergernis van Gul'Dan. Nu wil Garrosh de orcs verenigen onder de Iron Horde onder leiding van Grommash. Maar wat is hun plan? Azeroth aanvallen in het heden of opnieuw in het verleden?

De Alliance en Horde hebben ondertussen de Portal vernietigd, en Azeroth wat tijd bezorgd.

Volgens de wiki is Gul'Dan gevangen genomen. Klopt dit? Wil dit ook zeggen dat Gul'Dan nu ook nooit vermoord wordt door de demonen uit de Tomb of Sargeras? Moet dit nu gezien worden als een nieuwe tijdlijn?

Tijdrijzen is verwarrend... :P
spoiler:
Garrosh is geholpen door een bronze dragon (Duh, dat zijn de timetravel dudes van wow :P) die mogelijk onder invloed is van een Old God.

Volgens mij is Gul'Dan nog gewoon op vrije voeten. Die komen we vast nog wel een keer in een raid setting tegen.

En ja dit is een alternatieve tijdlijn. Er gebeuren ook andere dingen (Velen dood) die niet doordringen in het heden waar ie nog in Exodar staat te niksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

In de patchnotes van 17-11: Training dummies have been temporarily removed from the Garrison.

GENIAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:26:
[...]
Maar is inderdaad alleen Str, Agi en Int die switchen en alleen op armor items (head, shoulder, chest, wrist, hands, waist, legs, feet).
Jammer, ik had gehoopt dat gear zou switchen van dps (int/haste/multistrike) naar bijv holy (int/mastery/versetality).
Was in verwarring gebracht omdat er altijd gesproken werd dat gear zich zou aanpassen naar de spec waar je in was, in het geval geldt voor alle 3 de specs dat int main stat is en gearwise er dus niets gaat veranderen als ik bovenstaande berichten lees.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

TylerMayhem schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:01:
In de patchnotes van 17-11: Training dummies have been temporarily removed from the Garrison.

GENIAAL
Wat zou daar nou de reden van zijn? Tegen een dummie kan je niet oneindig in combat blijven toch? Al kan je natuurlijk iets op je keyboard leggen dat continu een van je spells blijft spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
sabriel schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:02:
[...]

Jammer, ik had gehoopt dat gear zou switchen van dps (int/haste/multistrike) naar bijv holy (int/mastery/versetality).
Was in verwarring gebracht omdat er altijd gesproken werd dat gear zich zou aanpassen naar de spec waar je in was, in het geval geldt voor alle 3 de specs dat int main stat is en gearwise er dus niets gaat veranderen als ik bovenstaande berichten lees.
Nee, het is gewoon bedoeld zodat je gear grotendeels bruikbaar blijft voor hybrid classes. Dat de stats niet optimaal zijn, wil niet zeggen dat ze nutteloos zijn. Daarom zijn alle secondary stats op de items die veranderen ook universeel bruikbaar. Geen tank stats (bonus armor), geen healer stats (spirit). Die zitten alleen op items die sowieso niet switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Chakotay schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:04:
[...]

Wat zou daar nou de reden van zijn? Tegen een dummie kan je niet oneindig in combat blijven toch? Al kan je natuurlijk iets op je keyboard leggen dat continu een van je spells blijft spammen...
Er is een "tanking" dummy. Die is buitengewoon levensgevaarlijk en houdt je in combat als je niet uit range loopt. En daarbij kwam ik er gister nog achter dat die tanking dummy erg hard slaat (60% hp weg in een seconde) dus ze zullen wel weer actief zijn, aangezien gister de 18e was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:04:
[...]

Precies dit.

Gistere wou ik inloggen om 2000 toen had ik een que van 10min.

Dus er is al wel wat verandert denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Kan iemand me trouwens vertellen hoe ik met m'n buildings aan Leather kom? Ores en Herbs zijn piss easy, waarom zijn er nog nodes in de buiten wereld. Maar voor leather/fur is dat toch wel ff anders.

Als ik het goed begrijp moet ik dieren trappen (ik heb die initiele quest gedaan, maar niet een "trap" ability gekregen zoals wel bij de lumber mill). Maar als ik een dier trap kan ik het niet zelf skinnen/looten. Hou ik er dan nog wel genoeg aan over?

Ik baal een beetje dat ik nu echt naar buiten de wereld in moet voor leer, dat ik een metrische SHIT TON aan scraps nodig heb voordat ik genoeg heb voor 1 zo'n hide en dat de building eigenlijk counter intuitive is omdat het je loot/skin tegenhoud. Echt apart dat je met beetje ore en herbs in je garrison voor de rest van de game goed zit, maar dat je voor skinning en cloth zulke gimmicky stuff moet uithalen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
De "stables" building zorgt voor leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/wow/en/item/118890 Deze gevonden, nu maar is te koop zetten voor 150k ^^ Zit op silvermoon btw haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:18:
Ik baal een beetje dat ik nu echt naar buiten de wereld in moet voor leer, dat ik een metrische SHIT TON aan scraps nodig heb voordat ik genoeg heb voor 1 zo'n hide en dat de building eigenlijk counter intuitive is omdat het je loot/skin tegenhoud. Echt apart dat je met beetje ore en herbs in je garrison voor de rest van de game goed zit, maar dat je voor skinning en cloth zulke gimmicky stuff moet uithalen.
Ben blij. Herbalists en miners verdienen op deze manier geen cent meer aan hun profession....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:22:
[...]

Ben blij. Herbalists en miners verdienen op deze manier geen cent meer aan hun profession....
Mja, ik heb skinning op een alt, dacht dat dus ff snel te levelen, jammer joh :p Toch maar een Barn plaatsen dan, work orders doen op main, mats sturen naar alt, daar daily cooldown recipes van maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin met lumber mill en vervang deze later voor Barn.
Skinner/enchanter hier

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:41:
Ik begin met lumber mill en vervang deze later voor Barn.
Skinner/enchanter hier
Dat ben ik ook van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Gisteren heb ik een follower toegevoegd aan mijn Enchanter's Study. Wat voegt deze follower toe of wat levert hij op?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:21:
http://eu.battle.net/wow/en/item/118890 Deze gevonden, nu maar is te koop zetten voor 150k ^^ Zit op silvermoon btw haha
Lucky bastard! (8>\
Nu hopen dat ie verkocht wordt voor dat bedrag. De helft zou al heel mooi zijn, haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 19-11-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Srvdploeg schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:44:
Gisteren heb ik een follower toegevoegd aan mijn Enchanter's Study. Wat voegt deze follower toe of wat levert hij op?
Hogere yield op je Work Orders, en je kunt bij je Follower weapon-illusion enchants kopen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:21:
Overdrijf je? Of is er een echte reden dat ie zo duur zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Op Turalyon net even gekeken naar prijzen voor cloth epics, maar die zijn allemaal 100k-150k... Ik koop dus nog even niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ryceck schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:53:
[...]

Hogere yield op je Work Orders, en je kunt bij je Follower weapon-illusion enchants kopen :)
Thanks, ik heb inderdaad al even rondgelopen met een oldschool "Mongoose" enchant. 8)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Predje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:57:
[...]

Er zijn altijd mafketels die een boel betalen voor BoE epics maar ik verwacht niet dat 'ie 100-150k gaat krijgen voor die shoulders. Hooguit 40-50k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivs
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Compleet afhankelijk van je realm natuurlijk. Ik heb lang gespeeld op Darkmoon Faire (toen een redelijk lege RP server) en daar waren de prijzen exorbitant hoog voor BoE's.

Ik had tijden niet meer gespeeld voor deze uitbreiding, maar ik moet zeggen dat de verhaallijn wel lekker loopt tijdens het questen in deze uitbreiding. Ook de garrison is een leuke toevoeging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
En de garrison ligt er weer uit (op Turalyon), ik zit met 'indringers' en ik geraak niet van m'n mount af.
Blijkbaar blijven garrisons nog steeds 'wonky'.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Instances ook. Kan ook geen speciale quests meer doen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Oh lekker, gaan we weer, gisteren zat ik ook vast met 2 karakters in m'n garrison. Hopelijk kan ik vanavond wel wat doen, want heb nu zowaar even een paar uur tijd om te spelen :p

Edit: 3 Turalyon posters op rij :D

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 19-11-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kapoen schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
En de garrison ligt er weer uit (op Turalyon), ik zit met 'indringers' en ik geraak niet van m'n mount af.
Blijkbaar blijven garrisons nog steeds 'wonky'.
junglebeast schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
Instances ook. Kan ook geen speciale quests meer doen.
Beiden de zelfde technologie. Als je in je Garrison bent, zit je in een instance. Ze hebben de belasting die die extra instances veroorzaakt ernstig onderschat. In principe blijf je het gewoon elke x minuten proberen. Op een gegeven moment kom je er door. Er zit geen wachtrij in maar is puur op geluk. Als je uitgelogd bent in een instance (je Garrison) krijg je de world server is down fout als je wil inloggen en er is geen instance voor je beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
IntToStr schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:07:
Oh lekker, gaan we weer, gisteren zat ik ook vast met 2 karakters in m'n garrison. Hopelijk kan ik vanavond wel wat doen, want heb nu zowaar even een paar uur tijd om te spelen :p

Edit: 3 Turalyon posters op rij :D
offtopic:
Komt jou nickname eigelijk van de paladin change (van Intellect naar Strength) ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Om de issues met Garrison op te lossen moet je simpelweg uit de Garrison instance lopen en er weer terug in lopen, na een paar keer kom je er dan meestal wel in. Ik heb persoonlijk bijna iedere keer een foutmelding als ik mijn Garrison HS gebruik maar loop of vlieg ik er heen dan heb ik ofwel gelijk ofwel na 1-2 keer proberen mijn eigen Garrison voor me.

Over garrisons gesproken, die Lumber Mill maakt echt een groot verschil in hoeveel je er mee kan doen...ik heb nu dat ding op lvl 2 staan en dat geeft me nu al het gevoel dat ik zonder problemen kan neerzetten wat ik wil. Aangezien professions bij mij in de guild redelijk goed verdeeld zitten denk ik dat ik zelf uiteindelijk bij de volgende gebouwen uitkom:

Large:
- Barracks
- Dwarven Bunker

Medium:
- Lumber Mill
- Inn

Small:
- Engineering Works
- Salvage Yard
- Storehouse

Zodoende kan ik mijn eigen profession beoefenen (engineering) en verder lekker veel met followers doen. Waar ik nog het minst van onder de indruk ben is de Storehouse en aangezien ik nog twijfel of ik Mining wel houdt kan het zijn dat ik die nog eens ga omwisselen.

[ Voor 51% gewijzigd door Cronax op 19-11-2014 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pryth schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:09:
[...]

offtopic:
Komt jou nickname eigelijk van de paladin change (van Intellect naar Strength) ?:P
Ik vermoed dat hij van oorsprong pascal programmeur is.

(functie om een integer naar een string te converteren, in de gebruikelijke pascal PascalCase)

edit: aargh, PascalCase natuurlijk, niet camelCase.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Srvdploeg schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:44:
Staat bij de follower, wat ik gelezen heb is dat hoe hoger lvl en hoe zeldzaamer, rare/epic je follower is hij meer hij zal bijdragen als je de follower asign aan bijvoorbeeld mining. LET OP: Als je de follower assign dan kan je er geen missies mee doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Predje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:57:
[...]

ilvl 665 gear kan je voorlopig nog bijna nergens krijgen, er zijn altijd mensen die daar veel geld voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ryatzu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:13:
[...]

Staat bij de follower, wat ik gelezen heb is dat hoe hoger lvl en hoe zeldzaamer, rare/epic je follower is hij meer hij zal bijdragen als je de follower asign aan bijvoorbeeld mining. LET OP: Als je de follower assign dan kan je er geen missies mee doen.
Zover ik weet is het enige verschil tussen groen/blauw/paars het aantal skills/traits dat een follower heeft. Heeft verder geen invloed op zijn resultaten. Als je een follower met de juiste trait toewijst dan heb je een 50-100% kans op extra resultaat bij workorders. Die kans is afhankelijk van level (100% bij level 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
BlackMage schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:18:
[...]

Zover ik weet is het enige verschil tussen groen/blauw/paars het aantal skills/traits dat een follower heeft. Heeft verder geen invloed op zijn resultaten. Als je een follower met de juiste trait toewijst dan heb je een 50-100% kans op extra resultaat bij workorders. Die kans is afhankelijk van level (100% bij level 100)
Ik had namelijk ook gelezen dat als je follower lvl 100 is, deze dan kans krijgt om rare -> epic te worden (door missions). En dus ook invloed heeft op de trait. Maar daar komen we denk over een maand wel echt achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
een uncommon lvl 100 krijgt gewoon nog exp tot hij lvl 100 rare wordt, dan krijg hij een trait of ability bij en daarna expto epic + ability/trait

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ryatzu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:20:
[...]

Ik had namelijk ook gelezen dat als je follower lvl 100 is, deze dan kans krijgt om rare -> epic te worden (door missions). En dus ook invloed heeft op de trait. Maar daar komen we denk over een maand wel echt achter :)
Na level 100 blijven ze exp krijgen en als je genoeg hebt (VEEEEEL meer dan alleen een levelupje) dan wordt ie van uncommon -> rare -> epic. En als dat gebeurd dan krijgt ie nieuwe skills en traits erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ryatzu schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:20:
[...]

Dunno of het echt zo is, maar mocht dit zo zijn dan gaat Dagg echt zo naar de epic status, also dancing manual. Dancing ogre ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
pryth schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:09:
[...]

offtopic:
offtopic:
Dan zou het StrToInt zijn :P Maar het was eigenlijk niets meer dan een random tern die inderdaad uit delphi/pascal kwam, taaltje dat ze op de universiteit gebruikten in voorbeelden etc.
Pagina: 1 ... 44 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.