Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Snuffel

Vroem!

Inloggen is weer eens een feest vandaag :/
Houdt ook niet op he die problemen

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Wat een ***zooi. Geen enkele instance werkt... 1 week vol ellende, frustratie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
maar je krijg wel 5 dagen terug als coulance

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 12:11
Dembar schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:01:
Goed geregeld van Blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Dembar schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:01:
Mooi. Kan al 8 dagen niet/amper spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 13:07
Je krijgt met je garrison een extra spell erbij afhankelijk van de zone waar je in bent.

Nu is dit in mijngeval artillery strike.
Echter heb ik deze per ongeluk van mijn spellbar afgehaald

Ik kan hem helaas nergen terug vinden, niet in mijn spellbook ect.

Waar kan ik deze spell vinden om hem weer terug te plaatsen om mijn spellbar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hier ook problemen. Het enige char dat ik aan het levelen ben is uitgelogd in m'n garrison. Wanneer ik probeer in te loggen krijg ik "World server is down".

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

cable-one schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:18:
Je krijgt met je garrison een extra spell erbij afhankelijk van de zone waar je in bent.

Nu is dit in mijngeval artillery strike.
Echter heb ik deze per ongeluk van mijn spellbar afgehaald

Ik kan hem helaas nergen terug vinden, niet in mijn spellbook ect.

Waar kan ik deze spell vinden om hem weer terug te plaatsen om mijn spellbar ?
Van spec te veranderen. Krijg je die popup ding weer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Predje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:16:
[...]

Mooi. Kan al 8 dagen niet/amper spelen.
Al voordat de expansion live ging, ja? ;)

Volgens mij valt het wel mee met die queues en is dat alleen op een selecte groep realms een probleem. De langste queue die ik sinds zaterdag gezien heb was 27 mensen lang... Dat die instance servers er nog steeds af en toe uit vliegen is vervelend, maar dat heeft mij niet echt tegengehouden om te kunnen spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door NMe op 19-11-2014 19:48 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
Ik ben het echt spuug en spuugzat met Blizzard en dit gezeik. Garrison is nu weer down.
Hoe halen ze het in hun hoofd om een klote product op de markt te brengen als WoD. Had de community dit van tevoren geweten hadden veel mensen (inclusief mijzelf) nog even een tijdje ver weg gebleven van WoW.

Ondertussen verstrijkt de game-time wel waar je effectief geen drol aan blijkt te hebben voor een volle week.
De 5 dagen "coulance" is een lachertje. Zolang deze problemen aanhouden mogen ze wel met wat beters over de brug komen!

edit: Nu idd world server down....

[ Voor 3% gewijzigd door CyberTijn op 19-11-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo ben 100. En tja met garisson down kan ik niet veel doen. Dan maar wat gratis gaan zuipen op de kosten van de partij vanwege de verkiezingen. Laters! :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 12:11
CyberTijn schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:47:
Ik ben het echt spuug en spuugzat met Blizzard en dit gezeik. Garrison is nu weer down.
Hoe halen ze het in hun hoofd om een klote product op de markt te brengen als WoD. Had de community dit van tevoren geweten hadden veel mensen (inclusief mijzelf) nog even een tijdje ver weg gebleven van WoW.

Ondertussen verstrijkt de game-time wel waar je effectief geen drol aan blijkt te hebben voor een volle week.
De 5 dagen "coulance" is een lachertje. Zolang deze problemen aanhouden mogen ze wel met wat beters over de brug komen!

Welke realm speel jij? Ik moet zeggen ik speel op een aardig drukke Draenor realm en heb de eerste 3 dagen behoorlijk last gehad maar de afgelopen 72u kon ik gewoon zonder gelul connecten. Echter gister wel een keer of 15 een disconnect gehad... Maar verder speelt het nu goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Op Silvermoon is Garrison ook weer veel down, rest kun je wel spelen. Dat instancing blijft lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:26
Queues zijn het probleem niet, maar ook hier kan ik op beide chars niet inloggen, want in garrison...

Echt irritant, maar ja, wat doe je er aan he. Heb je weer een keer een avond een paar uurtjes de tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
CyberTijn schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:47:

Hoezo klote product?
Ik heb geen enkel probleem gehad sinds de launch en heb iedere dag gewoon kunnen spelen.

Dat er 15000 mensen proberen te spelen op een server van max 10000 kan blizzard weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Idanue schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:22:
[...]

Dat er 15000 mensen proberen te spelen op een server van max 10000 kan blizzard weinig aan doen.
Niet waar, want Blizzard wist vooraf precies hoeveel mensen er de game hadden gekocht aangezien veruit het grootste deel van de spelers die op dag 1 willen spelen een digitale editie preordert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:42:
[...]

Niet waar, want Blizzard wist vooraf precies hoeveel mensen er de game hadden gekocht aangezien veruit het grootste deel van de spelers die op dag 1 willen spelen een digitale editie preordert.
Dat snap ik maar volgens mij zit er wel gewoon een maximum op het aantal spelers die op 1 server kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Idanue schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:44:
[...]

Dat snap ik maar volgens mij zit er wel gewoon een maximum op het aantal spelers die op 1 server kunnen spelen.
En dat maximum kunnen ze uitbreiden naargelang er meer spelers op zitten. Het was ook helemaal niet het probleem dat iedereen op dezelfde server zat maar dat iedereen tegelijk instances ging spawnen en ook lang in die instances bleef. Daardoor raakte de instance server overbelast, wat ervoor zorgde dat je niet in kon zonen in je garrison. En omdat je niet in kon zonen raakte ook de SMV- en FFR-zoneservers overbelast, omdat al die mensen die vastzaten in die zone bleven wachten.

En dat gebeurt in mindere mate nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:50:
[...]

En dat maximum kunnen ze uitbreiden naargelang er meer spelers op zitten. Het was ook helemaal niet het probleem dat iedereen op dezelfde server zat maar dat iedereen tegelijk instances ging spawnen en ook lang in die instances bleef. Daardoor raakte de instance server overbelast, wat ervoor zorgde dat je niet in kon zonen in je garrison. En omdat je niet in kon zonen raakte ook de SMV- en FFR-zoneservers overbelast, omdat al die mensen die vastzaten in die zone bleven wachten.

En dat gebeurt in mindere mate nog steeds...
Daar zul je wel gelijk in hebben hoor maar het is dan wel raar dat ik sinds de launch nog niet 1x een probleem heb gehad, niet met questen, dungeons of in mijn garrison.
Andere mensen bij mij in de guild trouwens ook niet.

Maar iig hopen dat de problemen snel voor iedereen over zijn want het is toch wel een mooie uitbreiding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:55

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Bleh, dat garrison begint me echt nu al de neus uit te hangen. Net alsof ik aan het farmvillen ben, ik betrap mij erop dat ik zelf denk; snel terug, want me workorder is klaar, of plantjes harvesten of minen, of whatever.

Het is natuurlijk slim gedaan, het zorgt ervoor dat mensen terugkomen, en elke keer een vorm van satisfaction krijgen. Erg beproefde game mechanics

Maar damn, dat gevoel probeer ik juist te vermijden bij games, ik wil gewoon lekker inloggen en niet eerst mijn boerderijtje op orde brengen.

En ja, je kan het skippen, maar het garrison zit zo in de gameplay verwerkt dat je wel mee moet gaan, en ik betrap me er zelf gewoon op dat ik net de 10min langer ingelogd blijf omdat dan een "missie" klaar is.

edit:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind harvesting/dailies etc echt leuk. Maar ik kan het doen in mijn timeframe, wanneer het mij uitkomt/zin heb

[ Voor 9% gewijzigd door SerealKiller op 19-11-2014 21:06 ]

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
SerealKiller schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:04:
Bleh, dat garrison begint me echt nu al de neus uit te hangen. Net alsof ik aan het farmvillen ben, ik betrap mij erop dat ik zelf denk; snel terug, want me workorder is klaar, of plantjes harvesten of minen, of whatever.

Het is natuurlijk slim gedaan, het zorgt ervoor dat mensen terugkomen, en elke keer een vorm van satisfaction krijgen. Erg beproefde game mechanics

Maar damn, dat gevoel probeer ik juist te vermijden bij games, ik wil gewoon lekker inloggen en niet eerst mijn boerderijtje op orde brengen.

En ja, je kan het skippen, maar het garrison zit zo in de gameplay verwerkt dat je wel mee moet gaan, en ik betrap me er zelf gewoon op dat ik net de 10min langer ingelogd blijf omdat dan een "missie" klaar is.

edit:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind harvesting/dailies etc echt leuk. Maar ik kan het doen in mijn timeframe, wanneer het mij uitkomt/zin heb
De Garrison is belangrijk, die followers op missies sturen niet. Je kan gewoon je followers toewijzen aan de gebouwtjes en daarmee basta.

Ik geloof er niets van dat die missies ooit meer worden dan een gimmick. Uiteindelijk kan je misschien wat gear krijgen, maar daar heeft wow genoeg andere manieren voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En die andere dingen van een garrison zijn veel minder een issue. Voor herbs en ore hoef je maar 1x per dag in te loggen, en voor een volle queue aan work orders heb je zonder storage house of upgraded gebouwen genoeg aan eens per 28 uur. Met een volledig opgewaardeerde storage kan dat zelfs een keer per 88 uur worden, en dat kun je volgens mij uitbreiden met opgewaardeerde profession-gebouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik ben nu bezig met de quest [And Justice for Thrall] maar volgens mij is 'ie bugged, progress gaat niet verder en ik kan niet met Durotan praten..

http://i.imgur.com/u3Z5kpq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En garrison weer plat.. >_> World Server is down, alle andere characters kunnen van alles doen in Draenor. Ow well, komt wel goed, genoeg andere dingen te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat een ramp avond weer in WoW
World server down, instance not found , etc etc

Echt te triest voor woorden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begin er inmiddels ook een beetje flauw van te worden... Dit is toch echt niet normaal meer jammer genoeg. :S

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvermoon ligt er helemaal uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Stormrage wederom geen probleem. Prima server blijkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Jammer, ik had een paar chars in de garrison gelaten omdat ik dacht dat alles wel stabiel was. Aan die chars kan ik nu even niet meer aan dus :s

Nuja, deze problemen zijn al sinds deze middag bezig. Ik wou het battle for shattrath scenario doen, en toen kreeg ik ook al de 'instance not found' error.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
No problemo here. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hemel strange, bij mij is de hele server offline :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:54:
[...]

Hemel strange, bij mij is de hele server offline :9
Hmm, iets te vroeg gepraat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
Wat een ellende weer..... *snip, dat moet vriendelijker

[ Voor 39% gewijzigd door Gropah op 20-11-2014 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Mensen die helemaal leip worden om een spelletje niet werkt, ik vind het prachtig om te zien hoe verslaafd mensen eigenlijk zijn.

Het is maar een spelletje mensen, wacht gewoon even rustig af of ga een boek lezen/twitch bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

rolandos582 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:13:
Mensen die helemaal leip worden om een spelletje niet werkt, ik vind het prachtig om te zien hoe verslaafd mensen eigenlijk zijn.

Het is maar een spelletje mensen, wacht gewoon even rustig af of ga een boek lezen/twitch bekijken.
Jammer om te lezen dat het meteen in verband moet komen met "verslaafd". Sommige reageren misschien wel heftig, maar soms kan ik het ook begrijpen.

Ik zelf bijvoorbeeld heb niet veel tijd om WoW te kunnen spelen. Moet overdag gewoon werken, dus dan is het vervelend als het ook niet mogelijk wordt gemaakt om s'avonds nog even in te loggen om me ding te kunnen doen. Dus het is te begrijpen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moet je ergens anders gaan trollen ?
Zo een post draagt niet bij aan welke discussie dan ook en lokt alleen maar weer andere reacties uit .
Erg jammer

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Iusedto schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:24:
[...]

Misschien moet je ergens anders gaan trollen ?
Zo een post draagt niet bij aan welke discussie dan ook en lokt alleen maar weer andere reacties uit .
Erg jammer
Iedereen spreekt zijn mening uit, waarom mag ik dat dan niet doen?

Ik zie de afgelopen 10 posts enkel, server dit, kan niet spelen dat. Allemaal erg vervelend, maar die posts gaan het echt niet veranderen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Misschien omdat jij stelt dat mensen verslaafd zijn en dat je dat prachtig vind? Het heeft helemaal niks met verslaving te maken en ik vind het ook terecht als mensen klagen. Launch was vorige week en er zijn nog steeds behoorlijke issues tot op het punt dat je soms gewoon niet kan spelen (wat nu ook weer voor veel mensen het geval is).

Ik heb Wotlk launch (alhoewel ik toen volgens mij nog geen max. level was dus misschien moet ik die niet mee tellen), Cata & MoP launch meegemaakt en er waren altijd wel bugs en bottlenecks maar dit is toch wel erg matig allemaal.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
rolandos582 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:28:
[...]

Ik zie de afgelopen 10 posts enkel, server dit, kan niet spelen dat. Allemaal erg vervelend, maar die posts gaan het echt niet veranderen hoor.
Ja, zou kun je het halve internet opheffen. Overal geklaag... niks veranderd.

Ik ben niet verslaafd, maar wel gefrustreerd dat ik amper heb kunnen spelen en RL vrienden op andere realms al dik 100 zijn. Ik betaal voor dit product he! Alle recht om te klagen lijkt me dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Metian schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:16:
[...]

Ik zelf bijvoorbeeld heb niet veel tijd om WoW te kunnen spelen. Moet overdag gewoon werken, dus dan is het vervelend als het ook niet mogelijk wordt gemaakt om s'avonds nog even in te loggen om me ding te kunnen doen. Dus het is te begrijpen.
dit :'( kan niet eens op priest inloggen omdat ie vast zit in garrison.. uit ellende druid gaan levelen totdat ie garrison quest komt en dan begint alle ellende weer... ;w

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Predje schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:35:
[...]

Ja, zou kun je het halve internet opheffen. Overal geklaag... niks veranderd.

Ik ben niet verslaafd, maar wel gefrustreerd dat ik amper heb kunnen spelen en RL vrienden op andere realms al dik 100 zijn. Ik betaal voor dit product he! Alle recht om te klagen lijkt me dan.
Hmmm ja, in die zin van het woord klopt dat wel. Je betaald er maandelijks 12.99 / 11.99 of 10.99 voor. Je krijgt nu een compensatie van 5 dagen. Dat is natuurlijk al iets, maar lost het voor nu niet op. Maar dan kom ik wel terug op mijn punt, door hier te klagen los je niks op. Klaag dan op de wow forums zoals anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

rolandos582 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:28:
[...]

maar dat is toch logisch,Ik betaal er geld voor,Ik heb vandaag zo'n uurtje tijd voor wow en dat uurtje wil ik dan wel graag spelen want daar had ik me wel op ingesteld.

Kon een zone niet afmaken omdat de quest instanced was en daardoor kwam ik niet verder,en ja dat is erg irritant

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 19-11-2014 22:42 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Volgens mij is er weer stront aan de knikker, zie twitter van CS EU:

https://twitter.com/Blizz...status/535180633547767808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

rolandos582 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:41:
[...]

Hmmm ja, in die zin van het woord klopt dat wel. Je betaald er maandelijks 12.99 / 11.99 of 10.99 voor. Je krijgt nu een compensatie van 5 dagen. Dat is natuurlijk al iets, maar lost het voor nu niet op. Maar dan kom ik wel terug op mijn punt, door hier te klagen los je niks op. Klaag dan op de wow forums zoals anderen. :)
Alsof dat zin heeft. Het CS-team in Europa is ronduit slecht, in elk geval wat forum en Twitter betreft. Niet eens omdat ze hun best nite doen, maar gewoon omdat Blizzard amper mensen inzet. EU boeit ze zoals gewoonlijk heel weinig, daar aan de andere kant van de plas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00

Zal wel zijn omdat ze ervoor betalen.
Dan mag je ook iets terug verwachten.

Ik heb zelf sinds gister avond al niet meer echt kunnen spelen.
Toen ik er eindelijk in zat ging ik een dungeon doen en na 2 bazen werden we allemaal uit de dungeon gezet.
Zit nu in Ogrimmar en kan gewoon niet meer naar Draenor. De HS werkt niet (niets nieuws) en het portaal werkt ook niet (voor niemand op mijn realm).

Die 5 dagen die we terug krijgen is leuk maar ik ken mensen die sinds release al zeker 3 of 4 dagen niet hebben kunnen spelen vanwege problemen en ik betwijfel dat het morgen wel probleemloos draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:56:
[...]

Alsof dat zin heeft. Het CS-team in Europa is ronduit slecht, in elk geval wat forum en Twitter betreft. Niet eens omdat ze hun best nite doen, maar gewoon omdat Blizzard amper mensen inzet. EU boeit ze zoals gewoonlijk heel weinig, daar aan de andere kant van de plas.
Blizz EU en US zijn twee totaal verschillende bedrijven, en EU zal nu eenmaal altijd achterlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare vraag misschien, maar is er iemand toevallig die heel goed overweg kan met de addon 'TellMeWhen'? En dan om concreet te zijn het gebruik van de condities.
Ik ben nu al enkele dagen aan het proberen om mijn "configuratie' ervan juist te krijgen voor mijn Unholy DK maar ik zit wat in de knoop met enkele condities die niet blijken te kloppen.

En weet niet echt waar precies ik het anders moet vragen :( Ik zend wel PM met mijn probleem mocht er iemand mij kunnen helpen.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik ben er wel redelijk handig in :P wat wil je precies doen?

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

De tijden dat ik kan spelen, speel ik rustig tussen mijn priest en warlock....... probeer beide eigenlijk een beetje gelijk op te laten gaan met levellen. Beide pas 91 maar ik heb geen haast.

Mijn priest is nu aan het sparen voor het pattern voor de bags. Eerst maar eens wat gaan zien te maken en verkopen (goud nodig lol)

Wel uit voorzorg mijn chars niet geparkeerd in mijn garrison, maar in een van de andere lokaties. Better safe than sorry zullen we dan maar zeggen.

Moet zeggen dat Steamwheedle Cartel best een steady server is. Hebben wel wat issues, maar geen lange queues en niet al te veel DC's etc.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
De laatste 2 dagen is het gelukkig goed speelbaar. Geen queues en tot heden ook amper in game problemen gezien. Ben ondertussen 96 met mijn DK. Het valt me overigens op dat ik behoorlijk wat damage doe, zeker vergeleken met andere classes in een instance. Op de hunters na, die lijken een beetje OP is mijn gevoel.

Speel tot heden altijd frost (of blood als tank) en heb eigenlijk wel eens zin om unholy te gaan spelen, Zijn er hier mensen die een unholy DK hebben en kunnen aangeven hoe dit speelt in vergelijking met frost? Mijn beeld is dat survivability hoger is dan bij frost, maar dat dps flink lager is?
Het is meer een pay style ding, vind ik.
Unholy is wel erg goed in WoD maar ik vind persoonlijk het "managen" van een pet niet echt leuk cq uitdagend.
Speelt waanzinnig en damage is misschien wel hoger dan frost

FUMES et CARNES

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
Speel nu een paladin. Ben level 91 maar vindt het toch niet helemaal.. Misschien toch maar weer naar een ranged overstappen....

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:59
Yes gisteren voor het slapen gaan nog level 100 aan kunnen tikken. ipv mijn slaap te gaan pakken eerst nog even de proving grounds bronze en silver gedaan. Nog maar niet gaan slapen want in de garrison moet ook nog alles geregeld worden.
Slaap weer uitstellen want ik krijg er wat quests bij en profession quests....conclusie slaapdronken op het werk.
Vraagje, vooral voor de mensen die al eerder in een soortgelijke situatie hebben gezeten:

Ik zit in een gezellige guild op Emerald Dream, heb er enkele keren mee geraid en dat ging allemaal goed. Echter beginnen ik, mijn vrouw en wat guildies sinds WoD wat dingen te merken.

1.) Wij (dus bovenstaand groepje) had een application ingediend voor WoD raiding. Vooral omdat het plan was om Mythic te gaan raiden met de guild. Echter kwam gister opeens (na maanden beloftes dat het goed zou komen) "Yea, we only need 1 healer and 1 ranged dps". Dus ik gaf al aan dat ik best resto wilde doen, en we 2 extra mages over hebben. "We'd rather recruit outside the guild"

2.) We hebben een officer, die het echt uber hip vind om mensen maar te kicken, muten, demoten etc als geintje. Natuurlijk kan ik humor wel waarderen, maar niet in een guild die zo serieus probeert te zijn.

3.) Andere officer (Monk Tank), loopt gister een rogue af te zeiken "Hey, finally you can bring some good stuff to the raid" etc etc. Waarop ik zei "So, unlike your tanking he'll actually be usefull? :P" (Hij weet zelf dat hij goed tanked, en dat het als een geintje bedoeld was). En opeens "It's to much of a hassle, but normally I would instantly kick you from the guild for this"

Wat zouden jullie doen? Uiteraard wil ik gewoon heroic en hoger gaan raiden, maar ik begin meer en meer aan deze guild te twijfelen. Elke keer als ik dit ook probeer aan te geven in de guild, wordt het of genegeerd, of "We komen er op terug" en je hoort er niks meer van.
Wat zouden jullie doen?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

nieuws: World of Warcraft heeft weer meer dan 10 miljoen abonnees

Nice. WoW heeft dus weer net zoveel subscribers als in het begin van MoP :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren lvl100 behaald \o/
Maar eens kijken wat ik nu allemaal ga doen want ik heb echt geen idee. :p

Gisteren ook nog even the battle for shattrah city geprobeerd en het werkte eindelijk (werkte al paar dagen niet).
Wat een mooie cinematic op het einde zeg :o
Ik ga vanavond weer wat spelen en levelen, hoop dan dus Gorgond af te maken en level 94 te dingen.

Dan kan ik zaterdag overdag weer los gaan om 95 te worden :+

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:35

Chakotay

Lick here to continue

lanerios schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:47:
Vraagje, vooral voor de mensen die al eerder in een soortgelijke situatie hebben gezeten:

Ik zit in een gezellige guild op Emerald Dream, heb er enkele keren mee geraid en dat ging allemaal goed. Echter beginnen ik, mijn vrouw en wat guildies sinds WoD wat dingen te merken.

[gedoe]

Wat zouden jullie doen? Uiteraard wil ik gewoon heroic en hoger gaan raiden, maar ik begin meer en meer aan deze guild te twijfelen. Elke keer als ik dit ook probeer aan te geven in de guild, wordt het of genegeerd, of "We komen er op terug" en je hoort er niks meer van.
Wat zouden jullie doen?
Weggaan met je groepje en wat nuttigs zoeken / starten? Je zit daar voor je plezier toch? Het moet niet op werk gaan lijken...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Dat is inderdaad wat mij het meest handig lijkt, maar ik wil niet zomaar weg gaan en achter af erachter komen dat het normaal is dat guilds zo zijn :p

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 19 november 2014 @ 22:56:
[...]

Ik begrijp dat jij er met je neus er boven op zit en ook aanwezig ben in het Blizzard team voor EU?
Vind het echt knap dat je 'inside' info heb over hoe weinig het ze zou interesseren en hoe weinig mensen ze inzetten.

Ik verneem graag nummers met een bron over je eigen reactie. :F :F

On topic:

Ben sinds WoD aan het tanken met me Prot Warrior en ben pas sinds 2 dagen 100.
Vandaag de laatste story line afronden in Nagrand en daarna wil ik dungeons gaan doen.

Iemand tips? Ik hoorde dat tanken nu anders is, meer gebaseerd op gedoseerd mobs pullen en interruptie van mobs is nu ook een zeer belangrijke taak van een tank? (Ben geen MoP tank, en speelde pas 4 maanden voordat WoD kwam)

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik ben gister voor het eerst begonnen met WoW (Wel af en toe eens gezien bij een vriend). Reden hiervoor is dat ik geen game heb om te spelen die ik leuk vind. Ik heb jaren lang Guild Wars en Guild Wars 2 gespeelt, duizenden uren in gestoken maar ik ben er ondertussen klaar mee. GW en GW2 weten me niet meer te motiveren om online te komen en te gaan gamen.

Een vriend van mij speelt al jaren lang WoW en ik dacht, waarom niet? WoW is altijd een soort van concurrent GW geweest. Vroegâh spraken de graphics mij niet zo aan, maar daar hecht ik nu wat minder waarde aan.

Gister dus begonnen met een trail account (Ik wil weten of ik het wel echt leuk vind voordat ik het aanschaf). Ik heb me een tijdje vermaakt in het spel en ben begonnen met een Human Mage. Ondertussen ben ik al lvl 8, alleen door te questen. Maar ik heb niet echt een idee wat ik ook kan doen buiten het questen om.

Komt dit pas op een later level (Raids, Dungeons oid) of kan ik ook al gaan gatheren van resources (Minen, planten verzamelen)?

Ik ben bang dat ik dalijk hele leuke stukken van het spel mis omdat ik alleen maar aan het questen ben. :) Iemand tips voor wat te doen als beginner?

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat een problemen overal als ik dat hier lees.
Bij mij ging alles gister prima.
Een login queue van 50 man (nog geen minuut wachttijd) om 6 uur, en geen enkele bug of garrisson problemen.
Mage naar 94, talador outpost en eindelijk mijn en prof. buildings op lvl 2.
Ging wel lekker zo :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Verwijderd

Ik kon gisteren groot deel van de avond niet spelen op mijn level 100 en mijn level 92. De reden? Ik was zo stom geweest om uit te loggen in mijn Garrison. Tip voor iedereen hier, doe dat niet :X
JST94 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:09:
Ik ben gister voor het eerst begonnen met WoW (Wel af en toe eens gezien bij een vriend). Reden hiervoor is dat ik geen game heb om te spelen die ik leuk vind. Ik heb jaren lang Guild Wars en Guild Wars 2 gespeelt, duizenden uren in gestoken maar ik ben er ondertussen klaar mee. GW en GW2 weten me niet meer te motiveren om online te komen en te gaan gamen.

Een vriend van mij speelt al jaren lang WoW en ik dacht, waarom niet? WoW is altijd een soort van concurrent GW geweest. Vroegâh spraken de graphics mij niet zo aan, maar daar hecht ik nu wat minder waarde aan.

Gister dus begonnen met een trail account (Ik wil weten of ik het wel echt leuk vind voordat ik het aanschaf). Ik heb me een tijdje vermaakt in het spel en ben begonnen met een Human Mage. Ondertussen ben ik al lvl 8, alleen door te questen. Maar ik heb niet echt een idee wat ik ook kan doen buiten het questen om.

Komt dit pas op een later level (Raids, Dungeons oid) of kan ik ook al gaan gatheren van resources (Minen, planten verzamelen)?

Ik ben bang dat ik dalijk hele leuke stukken van het spel mis omdat ik alleen maar aan het questen ben. :) Iemand tips voor wat te doen als beginner?
Welkom :-)

Je kan in het begin gebied ergens twee primary en wat secondary profession oppakken. Als beginnend speler zou ik je twee gathering professions aanraden, aangezien je toch te snel levelt om crafting professions bij te houden.

Maak een alt aan en mail alles wat je verzamelt naar die alt. (Alt even naar een grote stad brengen voor bank en mailbox toegang)

Verder heb je vanaf level 15 toegang tot de dungeonfinder om 5 mans dungeons te doen. De raids zou ik voor level 100 laten voor wat ze zijn.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 09:16 ]

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
@JST94

Vanaf level 10 kan je beginnen met "Battlegrounds" dit zijn een reeks Player vs Player instances. Ook kan je vanaf level 15 beginnen met het doorlopen van dungeons via de Looking for Group tool (standaard toets: "I").

Je kan twee professions kiezen, van productie tot het gatheren van resources. Voor een nieuw character zou ik een gather profession aanraden. Denk bijvoorbeeld aan Mining of Herbalism.

Verder zijn er meerdere low-level zones. Dus mocht een zone jou niet zo zeer aanspreken dan kan je altijd kijken naar andere rassen, deze zones hebben ook quests voor jou, mits je van dezelfde factie bent.

PSN

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Gewoon migraten naar Tarren-Mill of Dentarg.
Ik heb de hele avond staan reloggen tussen 2 chars die beiden in de garrison zitten :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Je gaat ook hele stukke missen haha omdat er belachelijk veel te doen is. Het grootste wat je niet mee zal krijgen is het levelen en gebieden van de andere faction.. jij speelt nu dus alliance maar horde levelt in een heel anders gebied enzo. Ik denk dat gemiddeld persoon hier in dit forum al Jaren WoW spelen. Ik zelf al 8 jaar (wel met heel af en toe pauzes van 2 maanden bijv) en het boeit me nu weer. omdat blizzard telkens weer leuke nieuwe content erbij toevoegd.

Je heb veel verschillende professions die je andere dingen laten doen. maar het voornaamste om te levelen is idd via quests. levelen met professions werkt niet echt zoals in GW2. Vanaf level 15 of 18 ofzo zul je je eerste dungeon unlocken en geloof me die zijn er genoeg. elke paar levels unlock je wel weer een nieuwe dungeon.

Ik kan me niet voorstellen als je zo veel uur in MMO's hebt gestopt dat je WoW niet leuk gaat vinden. Hoe vaak ik ook andere mmo's speel (GW1 en 2 ook veel gespeeld) ik val altijd terug naar WoW

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

Het zelfde dacht ik dus ook toen ik het spel ging proberen..
Lvl 15 geworden en nu?

Toch maar het spel gekocht met een 90 boost erbij en die gebruikt op me warrior.
Gezien ik direct max lvl was kon ik werken aan me set en dungeons/raids gaan doen langzaam aan.

Ik heb me gericht op PvE en omdat ik PvP normaal niet leuk vind.
Kan je vertellen dat ik er ZEKER geen spijt van heb.
Wekelijkse dungeons/raids voor mounts farming.
Achievements unlocks
pet hunting/lvling
profession training
en nog veul meer :D

Als je echt WoW wilt spelen en het spel wil leren kennen dan kan je het rustig kopen en verveel je je niet met de nieuwe uitbreiding en alle content die er al is.
Ik kom uit de wat minder populaire RPG's en dan is WoW een mega verbetering met een veel betere support enzo maar of dat ook ten opzichte van GW is weet ik niet.

GW zelf vond ik niets aan omdat ik de quests saai vond, dat is op WoW weer niet zo.

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Defias lijkt nu "major" issues vrij..

Gister veel geswitched tussen 6 chars in hun garrisons, ook van wat guildies gehoord dat er geen queue times waren. Afgelopen Dinsdag was wet wel even feest maar nu 2 dagen goed op een enkele lag spike na.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@JST94 .. wat ike cht niet zou doen is een boost kopen naar level 90. Voor nieuwe spelers zou dit zooo jammer zijn voor de spel ervaring. De wereld is zo verdomd groot en dat is imho de leukste experience die ik ooit heb gehad. Om de tijd te nemen om te levelen en te verkennen

Ik zou gewoon op zoek gaan naar een leuke guild met veel social talk enzo.

Tenzij je iemand bent die dat allemaal geen flikker boeit en gewoon op max level met die vriend wil spelen haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ricmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:19:
@JST94 .. wat ike cht niet zou doen is een boost kopen naar level 90. Voor nieuwe spelers zou dit zooo jammer zijn voor de spel ervaring. De wereld is zo verdomd groot en dat is imho de leukste experience die ik ooit heb gehad. Om de tijd te nemen om te levelen en te verkennen

Tenzij je iemand bent die dat allemaal geen flikker boeit en gewoon op max level met die vriend wil spelen haha
De Tweaker guild dus ;)

Defias brotherhood ! EU HORDE

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Aghanim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:04:
De laatste 2 dagen is het gelukkig goed speelbaar. Geen queues en tot heden ook amper in game problemen gezien. Ben ondertussen 96 met mijn DK. Het valt me overigens op dat ik behoorlijk wat damage doe, zeker vergeleken met andere classes in een instance. Op de hunters na, die lijken een beetje OP is mijn gevoel.

Speel tot heden altijd frost (of blood als tank) en heb eigenlijk wel eens zin om unholy te gaan spelen, Zijn er hier mensen die een unholy DK hebben en kunnen aangeven hoe dit speelt in vergelijking met frost? Mijn beeld is dat survivability hoger is dan bij frost, maar dat dps flink lager is?
Unholy speelt heerlijk. Het voelt redelijk vloeiend aan en er zijn maar weinig momenten waarop je iets niet kunt doen. Het voelt voor mij in ieder geval vele malen prettiger dan frost. DPS is echt niet zo slecht hoor, volgens mij zou het zelfs beter moeten zijn dan frost. Ga het gewoon proberen, het is echt niet zo lastig. En het managen van een pet valt ook reuze mee. In de basis heb je gewoon voldoende aan het op tijd transformen van de pet en zorgen dat ie zoveel mogelijk als dusdanig blijft.

Anywho, mijn DK is zondag (volgens mij) level 100 geworden. Ik heb het heerlijk rustig aan gedaan, ook onder andere vanwege de server issues. Maar ik moet zeggen, sinds zondag vind ik de boel redelijk stabiel. Gelukkig had ik een paar dagen vrij dus ik kon veelal voor de queues inloggen en zorgde ik er ook voor dat mijn vriend ingelogd was en bleef. Ik vermaak me in ieder geval erg goed. Pas 3 heroics dungeons gezien en loop achter qua gear. Maar er is gewoon teveel om te doen.

Mijn vriend heeft me al omgedoopt tot DeeDee (Dexters lab). 'Oeh, what does this (insert random WoW iets) doooooo'. Ik heb alle wild battle pets van Draenor al, ik heb gister de 200 treasures achievement gehaald, bijna alle rares zijn dood. Zondag was mijn garrison al direct level 3 en zijn alle plots level 2. En nog heb ik teveel op mijn lijstje staan: loremaster draenor, explorer draenor, meer followers en deze op 100 krijgen, achievements halen voor lvl 3 plots, al mijn professions op 700. En dan hebben we het nog niet eens gehad over het moeten gearen voor de raids en het levelen van alts voor hun Garrisons.

Neen, wat dat betreft vermaak ik mij heel erg goed in WoD ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je nu met je vriend wilt spelen neem de boost en maak later een alt aan voor alle low lvl fun om zo de rest van de game te ontdekken.

Meeste fun zit nu toch in WoD gedeelte.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iusedto schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:35:
Het is meer een pay style ding, vind ik.
Unholy is wel erg goed in WoD maar ik vind persoonlijk het "managen" van een pet niet echt leuk cq uitdagend.
Speelt waanzinnig en damage is misschien wel hoger dan frost
Klinkt interessant. Mijn main was ooit een Hunter, maar op de een of andere manier vind ik dat niet meer zo leuk. De pet vond ik echter wel altijd leuk en handig als tank, zoals ik ook bij mijn Warlock gebruik. Eigenlijk een mooi moment om eens uit te gaan proberen van 96-100.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Aghanim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:23:
[...]

Klinkt interessant. Mijn main was ooit een Hunter, maar op de een of andere manier vind ik dat niet meer zo leuk. De pet vond ik echter wel altijd leuk en handig als tank, zoals ik ook bij mijn Warlock gebruik. Eigenlijk een mooi moment om eens uit te gaan proberen van 96-100.
Dan ga je nog best teleurgesteld zijn met Unholy, want je pet is eigenlijk niets meer dan een extra dot maar dan in de vorm van een ghoul. Je kunt er mee stunnen, je zou er mee kunnen kiten, maar dan kun je zelf geen klap doen. Het is een belangrijk onderdeel van je dps, je merkt direct wanneer je de pet niet uithebt, maar je bent zeker geen hunter of lock met hun pet.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Wauw, WoW heeft weer 10miljoen subscribers! WoD heeft écht goed gedaan voor de game!

http://www.mmo-champion.c...to-10-Million-Subscribers
Gewoon meer dan 2.500.000 extra accounts are bij.... holy crap...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• EG Mike
Verklaart ook de queues meteen.

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
van wat ik ook om mij heen merk zijn het heel veel mensen die hun subscription weer hebben geactiveerd (net als ik overigens). En de xpac bevalt me tot nu toe ook echt heel erg goed! Paladin is ondertussen bijna lvl 100 (99,4) en mn warrior staat op de nominatie voor mijn volgende 100 character!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Iedereen heeft na de preview van WoW gewoon weer dat vertrouwde gevoel van de piektijden gekregen.
Dat was ook een van de redenen dat ik terug ben gekomen.
Het gaf gewoon zo een heerlijk bekend gevoel dat een mix van WotLK en TBC was :3

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Hoe staat het met de gear? Ik neem aan dat je holy gaat ;) dan kan je mijn Glad warrior healen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• JST94
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:16:
[...]

Het zelfde dacht ik dus ook toen ik het spel ging proberen..
Lvl 15 geworden en nu?

Toch maar het spel gekocht met een 90 boost erbij en die gebruikt op me warrior.
Gezien ik direct max lvl was kon ik werken aan me set en dungeons/raids gaan doen langzaam aan.

Ik heb me gericht op PvE en omdat ik PvP normaal niet leuk vind.
Kan je vertellen dat ik er ZEKER geen spijt van heb.
Wekelijkse dungeons/raids voor mounts farming.
Achievements unlocks
pet hunting/lvling
profession training
en nog veul meer :D

Als je echt WoW wilt spelen en het spel wil leren kennen dan kan je het rustig kopen en verveel je je niet met de nieuwe uitbreiding en alle content die er al is.
Ik kom uit de wat minder populaire RPG's en dan is WoW een mega verbetering met een veel betere support enzo maar of dat ook ten opzichte van GW is weet ik niet.

GW zelf vond ik niets aan omdat ik de quests saai vond, dat is op WoW weer niet zo.
Een boost naar lvl 90 is voor mijn eerste character niet weggelegd. Later misschien eens als ik snel een character op 90 wilt hebben. Maar ik wil eerst gewoon het spel ervaren door te levelen. :)
Ricmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:19:

Een lvl 90 boost komt alleen van pas als ik snel een character op lvl 90 wilt hebben. ;) Ik denk dat de Tweaker Guild een leuke guild is. Ik zit alleen nu nog in de Trial van het spel. Dus ik kan nog geen guild joinen. :9
Ricmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:15:
[...]

Je gaat ook hele stukke missen haha omdat er belachelijk veel te doen is. Het grootste wat je niet mee zal krijgen is het levelen en gebieden van de andere faction.. jij speelt nu dus alliance maar horde levelt in een heel anders gebied enzo. Ik denk dat gemiddeld persoon hier in dit forum al Jaren WoW spelen. Ik zelf al 8 jaar (wel met heel af en toe pauzes van 2 maanden bijv) en het boeit me nu weer. omdat blizzard telkens weer leuke nieuwe content erbij toevoegd.

Je heb veel verschillende professions die je andere dingen laten doen. maar het voornaamste om te levelen is idd via quests. levelen met professions werkt niet echt zoals in GW2. Vanaf level 15 of 18 ofzo zul je je eerste dungeon unlocken en geloof me die zijn er genoeg. elke paar levels unlock je wel weer een nieuwe dungeon.

Ik kan me niet voorstellen als je zo veel uur in MMO's hebt gestopt dat je WoW niet leuk gaat vinden. Hoe vaak ik ook andere mmo's speel (GW1 en 2 ook veel gespeeld) ik val altijd terug naar WoW
De andere faction komt nog wel, ik heb nu een Human aangemaakt, maar ik ben nog van plan een Undead aan te maken. :9 Maar ik wil eerst alles verkennen met mijn Human tot dat ik een keer toe ben aan een nieuwe character.
Srvdploeg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:14:
@JST94

Vanaf level 10 kan je beginnen met "Battlegrounds" dit zijn een reeks Player vs Player instances. Ook kan je vanaf level 15 beginnen met het doorlopen van dungeons via de Looking for Group tool (standaard toets: "I").

Je kan twee professions kiezen, van productie tot het gatheren van resources. Voor een nieuw character zou ik een gather profession aanraden. Denk bijvoorbeeld aan Mining of Herbalism.

Verder zijn er meerdere low-level zones. Dus mocht een zone jou niet zo zeer aanspreken dan kan je altijd kijken naar andere rassen, deze zones hebben ook quests voor jou, mits je van dezelfde factie bent.
In PvP heb ik weinig interesse, ik wil eerst het PvE gedeelte herkennen. Zelf ben ik ook nooit echt een groot voorstander van PvP geweest. Misschien ook omdat ik er teweinig tijd in heb gestoken. :9

Ahha, twee professions dus. Ik ben een Mage en ik draag Cloth armour. Dan zou Mining toch vrij nutteloos zijn (Of het moet veel gold opbrengen).

Mij lijkt Tailoring dan een leuke, is nuttig voor armor & je kan er bags mee maken. Herbalism lijkt me makkelijk ivm Mana Potions & Health Potions.

• EG Mike
hmr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:36:
[...]

Hoe staat het met de gear? Ik neem aan dat je holy gaat ;) dan kan je mijn Glad warrior healen :D
Ik ben full ret. (Ret is voorlopig compleet overpowered!). Maar door die alternatieve stats veranderd je gear bij het veranderen van spec, of niet?

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

Ik ben full ret. (Ret is voorlopig compleet overpowered!). Maar door die alternatieve stats veranderd je gear bij het veranderen van spec, of niet?
Als je gear met Int hebt krijg je int als je naar holy switched.
Als je gear met bonus armor hebt word die actief als je naar prot switched.

8)

Hey, een vraaagje voor de engineers, jewelcrafters, alchemists en enchanters onder ons:
Welke recipes kopen jullie eerst?

Ik ben nu maar mijn secrets aan het opsparen omdat ik niet kan kiezen :|

[ Voor 52% gewijzigd door Darkfreak op 20-11-2014 09:42 ]

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

Alleen Strenght, Intelect en Agility veranderen mee.

Stats zoals Crit, haste, multistrike,... blijven staan op de gear.

In het geval van Paladin kan de gear alleen van bvb een totaal van +1000 str naar +1000 int veranderen.

• EG Mike
Hier meer info over het raid-lockout systeem in WoD en vorige expansions!
Loot-based Lockout
Used for: All Raid Finder raids, Siege of Orgrimmar Normal/Heroic, Warlords raids Normal/Heroic.
  • You can kill a boss as many times per week as you like, but only loot it once per difficulty.
  • Anyone can join anyone’s instance.
  • Bosses are never locked to you, and you can always go back and kill them later even if you’ve skipped them by joining a group that had progressed further.
  • Raid sizes can be anywhere from 10 to 30 players, and difficulty automatically scales to match.
Flexible Boss-based Lockout
Used for: Normal difficulty raids from Wrath of the Lich King through Throne of Thunder.
  • You can only kill a boss once per week, and you may not enter an instance where a boss is alive that you have already defeated that week.
  • You can move from group to group during a week as long as you’re joining instances that don’t have bosses alive you’ve already killed.
  • If you enter an instance that is more progressed than your own and get saved to it, you will be locked to all prior bosses.
  • You can move between 10 and 25 raid size, given these constraints.
Strict Instance-based Lockout
Used for: All classic raids (Molten Core through Sunwell), Heroic difficulty of Wrath of the Lich King raids through Throne of Thunder, and all Mythic difficulty raids.
  • Progress is tied to a fixed instance ID. Once tied to an instance ID, you may not enter any other versions of that raid of that difficulty until your raid lock resets.
  • If other players complete that instance while you are absent, the instance will be empty for you as well, because progress is tied to the instance, and not your character.
  • You may not switch between 10-player and 25-player raid size once locked to one size or the other (does not apply to Mythic which is 20-player only).
http://blue.mmo-champion....874-raid-lockout-systems/

Boosts verkopen was nog nooit zo makkelijk :p

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
Als je gear met bonus armor hebt word die actief als je naar prot switched.
Bonus armor is juist een stat die niet veranderd. Heb je bijvoorbeeld een ring met 2 secondary stats, dan is bonus armor er 1 van.
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
Hey, een vraaagje voor de engineers, jewelcrafters, alchemists en enchanters onder ons:
Welke recipes kopen jullie eerst?

Ik ben nu maar mijn secrets aan het opsparen omdat ik niet kan kiezen :|
Hier hetzelfde probleem. Ben er nog niet over uit wat ik ermee ga doen. Of het wel nuttig is om gear te gaan craften (en als ik dat doe, welke pieces aangezien je er maar 3 kan equippen) bijvoorbeeld of dat ik mij liever richt op pets/toys en dat soort dingen.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Op mijn engineer ga ik zeker de goggles + upgrade craften, dus ik veronderstel dat dat een goede eerste aankoop is qua plannen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• BlackMage
pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:56:
Hier meer info over het raid-lockout systeem in WoD en vorige expansions!

[...]

http://blue.mmo-champion....874-raid-lockout-systems/

Boosts verkopen was nog nooit zo makkelijk :p
Die eerste klopt niet helemaal. Als je "personal" loot systeem aan hebt (zoals de LFR) en je wint geen item, dan heb je bij een tweede keer killen niet nog een keer kans op loot. Ze zouden het eigenlijk moeten verwoorden dat je alleen bij je eerste kill die week kans hebt op loot. Niet 1x looten dus.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]

Die eerste klopt niet helemaal. Als je "personal" loot systeem aan hebt (zoals de LFR) en je wint geen item, dan heb je bij een tweede keer killen niet nog een keer kans op loot. Ze zouden het eigenlijk moeten verwoorden dat je alleen bij je eerste kill die week kans hebt op loot. Niet 1x looten dus.
Als je 1 keer gold loot van een boss ( gold droppen ze altijd wel ) heb je hem toch geloot? 8)7

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Noiz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:04:
[...]

Bonus armor is juist een stat die niet veranderd. Heb je bijvoorbeeld een ring met 2 secondary stats, dan is bonus armor er 1 van.

[...]

Hier hetzelfde probleem. Ben er nog niet over uit wat ik ermee ga doen. Of het wel nuttig is om gear te gaan craften (en als ik dat doe, welke pieces aangezien je er maar 3 kan equippen) bijvoorbeeld of dat ik mij liever richt op pets/toys en dat soort dingen.
Ik heb bonus armor op een van mijn items, maar als ik in RET zit staat bij mijn stats 'Bonus armor: 0 (you gain no benefit from this stat)'. Als ik vervolgens naar PROT switch staat er wel een cijfer met hoeveel schade het verminderd.

In ret-spec:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/ret.PNG

In prot-spec:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/prot.PNG

Dus nee, bonus armor is niet actief in RET of HOLY :)

Ik heb die Blingtron 5000 en mech-goggles gekocht, die epic head.
Voor de rest spaar ik de daily secrets voor nu.
100 gearsprings gaat nog wel even duren voordat ik die heb =/

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 20-11-2014 10:12 ]

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren level 97 gedinged op mijn Firemage. Maar ik ga offspeccen in Frost want ik ben echt gemaakt van papier. Ik moest het in Spires of Arak opnemen als level 96 tegen een level 96 non-elite met 325k healt. Zelfs met al mijn cooldowns beschikbaar en volledig gebuffed kreeg ik hem niet neer, drie keer geprobeerd en drie keer gekilled. Ik speel al vanaf TBC deze mage als mijn main dus aan ervaring ligt het niet. Frost spec is gewoon mijn laatste kans om een beetje goed door de gebieden te kunnen trekken.

Ik hoop dat Blizzard een bufje geeft aan mage. Ik snap dat ik een Ranged DPS sclothie ben maar het moet niet zo zijn dat ik tijdens het questen al support moet krijgen om gewone quest creatures neer te krijgen.

That said; de mijn, fishing shack en herbalism hut zijn nu iig level 2. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• BlackMage
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:07:
[...]

Als je 1 keer gold loot van een boss ( gold droppen ze altijd wel ) heb je hem toch geloot? 8)7
Technisch gezien misschien, maar toch het is met personal loot in the picture beter uit te leggen als wat ze deden.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:44

Rmg

JST94 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:38:
[...]

Ahha, twee professions dus. Ik ben een Mage en ik draag Cloth armour. Dan zou Mining toch vrij nutteloos zijn (Of het moet veel gold opbrengen).

Mij lijkt Tailoring dan een leuke, is nuttig voor armor & je kan er bags mee maken. Herbalism lijkt me makkelijk ivm Mana Potions & Health Potions.
Herbalism is, net als mining, een gathering profession, je hebt Alchemy nodig voor potions en flasks ;)

2 Gathering professions is m.i. op dit moment wel een gok omdat de markt nog niet echt gestabiliseerd is na de expansion, materials zijn op dit moment nog vrij cheap.

Ik zou voor Enchanting/Tailoring combo gaan trouwens. Heb je zelf het meeste aan door de armor/wands/enchants en is ook nog gold mee te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Rmg op 20-11-2014 10:14 ]

• EG Mike
BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:06:
[...]

Dan zou ik bij Blizzard verhaal gaan halen, want het is een officiele blue-post :p

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Gisteren ook LVL 100 aangetikt. Wat gaat het belachelijk snel 't laatste leveltje. Duurde misschien in totaal nog geen twee uur...

Gedurende de dag ben ik aan werk geweest, dus af en toe garrison missies afgerond en opnieuw gestart, hier had ik wel een zooi +xp voor mij missies. Daarna nagrand quests afgemaakt, stuk of wat quests en ding ^_^

toch even een, wat nu? momentje :p

@de paladins onderons, kan iemand mij vertellen of final verdict echt beter is dan de templars verdict (buiten de divine storm buff)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• BlackMage
pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:15:
[...]

Dan zou ik bij Blizzard verhaal gaan halen, want het is een officiele blue-post :p
Als ik al verhaal zou halen dan was het niet voor zoiets :P Genoeg andere issues.

• Idanue
Auredium schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:09:
Gisteren level 97 gedinged op mijn Firemage. Maar ik ga offspeccen in Frost want ik ben echt gemaakt van papier. Ik moest het in Spires of Arak opnemen als level 96 tegen een level 96 non-elite met 325k healt. Zelfs met al mijn cooldowns beschikbaar en volledig gebuffed kreeg ik hem niet neer, drie keer geprobeerd en drie keer gekilled. Ik speel al vanaf TBC deze mage als mijn main dus aan ervaring ligt het niet. Frost spec is gewoon mijn laatste kans om een beetje goed door de gebieden te kunnen trekken.

Ik hoop dat Blizzard een bufje geeft aan mage. Ik snap dat ik een Ranged DPS sclothie ben maar het moet niet zo zijn dat ik tijdens het questen al support moet krijgen om gewone quest creatures neer te krijgen.

That said; de mijn, fishing shack en herbalism hut zijn nu iig level 2. :)
Ik heb hetzelfde met arcane, meer dood als levend op sommige plekken dus maar een andere char gaan levelen nu. :(

• JST94
Rmg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:11:
[...]

Herbalism is, net als mining, een gathering profession, je hebt Alchemy nodig voor potions en flasks ;)

2 Gathering professions is m.i. op dit moment wel een gok omdat de markt nog niet echt gestabiliseerd is na de expansion, materials zijn op dit moment nog vrij cheap.

Ik zou voor Enchanting/Tailoring combo gaan trouwens. Heb je zelf het meeste aan door de armor/wands/enchants en is ook nog gold mee te maken.
Oh, dat wist ik niet. :+

Ah oke, dan kies ik die twee. :9

• EG Mike
Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:17:
@de paladins onderons, kan iemand mij vertellen of final verdict echt beter is dan de templars verdict (buiten de divine storm buff)
Ik ga liever voor Empowered Seals (een permanente 15% AP boost als ret) heb ik liever dan extra damage met divine storm, denk ik. Aangezien ik voornamelijk PvP, gebruik ik Divine Storm enkel wanneer ik de proc krijg. Plus, dat ik liever iets heb wat geen GCD gebruikt, want daar heb ik in PvP al zo weinig tijd voor :p

Het zijn allemaal goede talents, en komt er op aan wat je focus is, wat binnen je rotatie past, en waar je zelf het meest gebruik van maakt.

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Bijna mijn eerste 100 hexweave compleet woop woop, tijd voor mijn shoulders.

Ilvl 616 nu op mijn holy priest en begin het healen steeds leuker te vinden, merk ook zelf dat de mana management weer terug is.
Gelukkig zijn er nu ook 4 andere lvl 100 in de guild dus lekker relaxed guildruns doen erg leuk weer.
Even wachten tot de 2 laatste hun silver achievment voor proven grounds hebben en dan rustig aan maar heroics gaan doen.

Hunter is bijna lvl 97 dus gaat de goeie kant op.
Pagina: 1 ... 45 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.