• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:17:
@de paladins onderons, kan iemand mij vertellen of final verdict echt beter is dan de templars verdict (buiten de divine storm buff)
Ik heb geen level 100 pallie, maar die talent lijkt me extreem zwak. Volgens Noxxic kan je beter empowered seals gebruiken. En als ik dat zo zie, een permanente 15% boost voor attack power..... dan zou ik ook niet twijfelen :P

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:22:
[...]

Ik heb geen level 100 pallie, maar die talent lijkt me extreem zwak. Volgens Noxxic kan je beter empowered seals gebruiken. En als ik dat zo zie, een permanente 15% boost voor attack power..... dan zou ik ook niet twijfelen :P
Noxxic? Serieus? Prutssite XD!
1000x liever icy veins :P!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 12:47

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

JST94 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:38:
Ahha, twee professions dus. Ik ben een Mage en ik draag Cloth armour. Dan zou Mining toch vrij nutteloos zijn (Of het moet veel gold opbrengen).

Mij lijkt Tailoring dan een leuke, is nuttig voor armor & je kan er bags mee maken. Herbalism lijkt me makkelijk ivm Mana Potions & Health Potions.
Mining is in combinatie met Jewelcrafting wel nuttig voor een mage (je haalt edelstenen uit de ore die je verzamelt).
Potions kun je maken met Alchemy, waar je de plantjes gebruikt die je met Herbalism verzamelt.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:22:
[...]

Quote van Icy Veins:
The best choice in this tier is probably Final Verdict Icon Final Verdict, not least of all because of its ease-of-use and general applicability. Additionally, this talent boosts the damage of Divine Storm Icon Divine Storm greatly, making it very powerful in cleaving situations.

Empowered Seals Icon Empowered Seals is much more difficult (and challenging) to use, and there is likely no increase in damage. This talent might be of interest for players who are looking for a more challenging rotation, and it might also be good later on in the expansion when the percentage-based attack power increase will have a greater impact.

Seraphim Icon Seraphim would only ever be useful in scenarios where you have to burst down something, and where this burst is of paramount importance (so much so that you can pool up 5 Holy Power for it). Otherwise, there is no reason to use this over Final Verdict.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:23:
[...]

Noxxic? Serieus? Prutssite XD!
1000x liever icy veins :P!
Meh beide zijn vrij zwak. Als je echt wilt weten wat beter is zou ik Elitistjerks raadplegen.

http://forums.elitistjerk...ution-concordance-retcon/

Let wel op dat hier die-hard ge-theorycraft wordt dus het is veel leesvoer als je echt het maximale eruit wil halen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mSAcdiC.png

[ Voor 5% gewijzigd door xavento op 20-11-2014 10:30 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:27:
[...]

Meh beide zijn vrij zwak. Als je echt wilt weten wat beter is zou ik Elitistjerks raadplegen.

Let wel op dat hier die-hard ge-theorycraft wordt dus het is veel leesvoer als je echt het maximale eruit wil halen.
Elitist is altijd top rank geweest uiteraard.
Maar Icy Veins is echt wel runner-up.

Noxxic is een achterhaalde prutser.
Tijdens MoP stonden er maanden lang achterhaald gegevens en builds op.
En vervolgens werd het copy-paste werk van Icy en Elitist (wat ook achterhaald en nauwelijks bijgehouden werd).

Voor een snel en duidelijk overzicht van kloppende gegevens zou ik zeker Icy Veins aanraden.
Heb je tijd en wil je er echt even voor gaan zitten? Altijd Elitist!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:15
@paladin vraag: kies final verdict voor pve ret. Is makkelijker en beter. Empowered seals is ronduit irritant (mening, ik weet het) en veel lastiger bij te houden en ook nog minder damage is de meeste situaties, al maakt het niet veel dacht ik.

@mage in spires of arak: als frost kom ik er wel doorheen en ga bijna nooit dood (soms wordt je alleen getrapped door de hele hoge respawn rates en bij meerdere op een rij zijn je cds op :p ), maar het is wel lastig en traag op sommige momenten bij het levelen als mage...

Zelf gisteren bijna Spires afgerond en bijna 99. We zijn er bijna... Daarna dungeons spammen met guildies.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:25:
[...]

Quote van Icy Veins:
Empowered Seals Icon Empowered Seals is much more difficult (and challenging) to use, and there is likely no increase in damage. This talent might be of interest for players who are looking for a more challenging rotation, and it might also be good later on in the expansion when the percentage-based attack power increase will have a greater impact.

[...]
Wat? More difficult to use? Het is een buff van een spell die al standaard in je rotatie zit? Die snap ik niet helemaal...

• BlackMage
Misschien dat die guide op oude talents gebasseerd is, maar ik zie niet hoe een extra effect op een ability die je sowieso veel gebruikt voor een gecompliceerde rotatie zorgt?

• EG Mike
Hahah, ben ik je weer voor; spuit 11 :9

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:31:
[...]

Wat? More difficult to use? Het is een buff van een spell die al standaard in je rotatie zit? Die snap ik niet helemaal...
Zie de uitleg op Elitist.
Om er meer uit te halen van Final Verdict moet je wisselen tussen seals, er komt extra micro management bij kijken om er het maximale uit te halen en dus beter dan Final Verdict te zijn
Empowered Seals requires "Seal Twisting" to maximize benefits. Seal Twisting is the process of using one seal, engaging Judgment for the passive buff, then swapping to another seal. The goal would be 100% up-time on SoR buff (10% Haste) and SoT buff (15% AP), while spending the majority of time under SoT (greater damage per proc and ensuring Censure rolls - barring sufficient targets for SoR cleave to be desired).

[ Voor 32% gewijzigd door Darkfreak op 20-11-2014 10:34 ]

• IntToStr
Je gebruikt empowered seals alleen optimaal als je minimaal 2 van de buffs weet op te houden, dus constant seal swappen. Als je maar voor 1 buff gaat en niet swapped gebruik je maar de helft van de kracht van je talent en moet je sowieso final verdict gebruiken (zoals hierboven dus aangegeven als sowieso beter).

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

Als je gear met Int hebt krijg je int als je naar holy switched.
Als je gear met bonus armor hebt word die actief als je naar prot switched.

8)

Hey, een vraaagje voor de engineers, jewelcrafters, alchemists en enchanters onder ons:
Welke recipes kopen jullie eerst?

Ik ben nu maar mijn secrets aan het opsparen omdat ik niet kan kiezen :|
Voor JC heb ik eerst de ring en neck gekozen met mijn main stat (Int)
Koop de pattern die de Daily (Plaats follower in JC building) geeft voor om en na bij de 250g reward.

Heb nu Crit en Multistrike gem.

Ben nu aan het sparen voor de Upgrade dingen voor de JC ring/neck kost 5 secrets, de daily vandaag was een ring dus heb nu 2 secrets over.

Engineering: Ben eerst voor de Head Piece Blingtron en Wormhole gegaan en heb Loot a rang ook.
Moet ze nog maken maar ben op 3 kwart van mijn head piece. Nu secrets sparen voor de upgrade en dan rustig aan de pets kopen.

Alchemy: Alles int gebaseerd als ik alles heb dan rustig aan naar de andere stats.
Prioriteer eerst mijn main stats van main (nu heb ik 9 Int classes en 2 strength (tanks)).

Enchanting: Main gerelateerd eerst (multistrike/healer based enchants)

Tailor: ligt aan de gear die ik loot en mist voor dat het 3 dec is.
Secrets spaar ik op en zo ook de hexacloth.

Alts, you got to love them.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:51

Snuffel

Vroem!

JST94 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:20:
[...]

Oh, dat wist ik niet. :+

Ah oke, dan kies ik die twee. :9
Misschien gemist, maar op welke server speel je?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Tha-Skunk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-11-2023
Laat ik dan ook maar een misschien gemist doen.

Ik zie nergens gear met gem slots.
Dus ik vraag me af wat gems nu voor nut hebben.

• EG Mike
IntToStr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:33:
Je gebruikt empowered seals alleen optimaal als je minimaal 2 van de buffs weet op te houden, dus constant seal swappen. Als je maar voor 1 buff gaat en niet swapped gebruik je maar de helft van de kracht van je talent en moet je sowieso final verdict gebruiken (zoals hierboven dus aangegeven als sowieso beter).
Yup, lees het nu ook. Misschien toch FV eens proberen in PvP, want mijn DS crit toch vaak ook al wel hard (met die 25% damage boost die je afentoe krijgt).

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-09 09:01
Tha-Skunk schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:38:

Gear heeft nu kans om een socket te krijgen, beetje zoals warforged gear. Althans, zo werkt het voor heroic dungeon gear. Weet niet zeker of het hetzelfde werkt bij raidgear.

• BlackMage
IntToStr schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:33:
Misschien ben ik koppig, maar Final Verdict zorgt ervoor dat je je volgende DS verdubbeld in kracht. Die heeft standaard 65% weapon damage, dan dus 130%. TV heeft 200% dus je moet sowieso twee vijanden raken om er uberhaubt iets beter van te worden. Hoevaak heb je in situaties waar DPS echt boeit (bosses, pvp) twee of meer vijanden naast elkaar staan?

Doe mij dan maar gewoon 15% meer AP zonder er iets voor te hoeven doen, met de optie om er nog meer uit te halen door wel te switchen tussen seals.

• Derr_Hans
  • Niet online
Tha-Skunk schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:38:

Gem slots zijn nu een extra op gear..
Je zal ze niet vaak tegen komen maar het kan.

Aantal gear slots waar gem in kan is ook minder, geloof nu ringen en zo.

• Derr_Hans
  • Niet online
xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:27:
[...]

[afbeelding]
Elitist jerks (althans priest gedeelte) is allang niet meer wat het geweest is hoor.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:40:
[...]

Misschien ben ik koppig, maar Final Verdict zorgt ervoor dat je je volgende DS verdubbeld in kracht. Die heeft standaard 65% weapon damage, dan dus 130%. TV heeft 200% dus je moet sowieso twee vijanden raken om er uberhaubt iets beter van te worden. Hoevaak heb je in situaties waar DPS echt boeit (bosses, pvp) twee of meer vijanden naast elkaar staan?

Doe mij dan maar gewoon 15% meer AP zonder er iets voor te hoeven doen, met de optie om er nog meer uit te halen door wel te switchen tussen seals.
Je vergeet rekening te houden me Empowered Divine Storm proc en DP proc

Dat is 65% (default) + 50% (Empowered proc) + 100% (FV bonus) = 195% dmg.
En dat twee keer omdat je met DP proc geen HP consumed.

[ Voor 8% gewijzigd door Darkfreak op 20-11-2014 10:45 ]

• Erik82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 18:07
elitist is niks meer. al tijden niet meer niks over shamans etc.

• xavento
Derr_Hans schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:42:
[...]

Elitist jerks (althans priest gedeelte) is allang niet meer wat het geweest is hoor.
Oh dat zou zo maar kunnen hoor, ik ben geen scripted-mob killer dus ik weet niet hoe het er tegenwoordig daar aan toe gaat. Maximale dps is namelijk niet belangrijk in PVP. Ik weet dat vrienden die destijds in top 50 guilds zaten (TBC/WOTLK) zweerde bij deze website :)

[ Voor 6% gewijzigd door xavento op 20-11-2014 10:45 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Tha-Skunk
  • Laatst online: 30-11-2023
Aha ok duidelijk, ik vroeg me al af waar die gem slots gebleven waren.

• IntToStr
BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:40:
[...]

Ten eerste, zie de simcraft resultaten. Deze zijn single target en daar wint FV dus al van ES. Tenzij daar fouten inzitten zijn dat dus de "werkelijke" cijfers. En dat is met perfect play en in de praktijk zal ES veel lastiger op te houden zijn.

Wat je misschien mist is dat TV holy damage doet ipv physical damage! Holy damage negeert armor en dus is je FV (nog buiten de aoe component) veel sterker dan TV!

En daar bovenop dus nog de aoe componenten zoals hierboven gemeld.

[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 20-11-2014 10:48 ]

• BlackMage
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Dat is 65% + 50% + 100% = 195% dmg.
En dat twee keer omdat je met DP proc geen HP consumed
Ah oke, dat veranderd het. Ik wist niet van het bestaan van improved divine storm af. Dat zal alles wel een beetje dichter bij elkaar zetten :).

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ugh.. 3 dagen wachten op een generic ticket response waarbij m'n ticket gesloten wordt, maar het probleem is er nog steeds :F

• EG Mike
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Dat is 65% (default) + 50% (Empowered proc) + 100% (FV bonus) = 195% dmg.
En dat twee keer omdat je met DP proc geen HP consumed.
Ja, maar die 100% damage boost die je krijgt van FV, werkt ALLEEN op de next DS. Je rotatie zou dus zijn FV -> Empowered DS -> FV, en niet FV -> Empowered DS -> DS, want dan kan je je HP weer opsparen voor de volgende FV.

EDIT: verkeerde quote.

[ Voor 27% gewijzigd door EG Mike op 20-11-2014 10:50 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Oh dat zou zo maar kunnen hoor, ik ben geen scripted-mob killer dus ik weet niet hoe het er tegenwoordig daar aan toe gaat. Maximale dps is namelijk niet belangrijk in PVP. Ik weet dat vrienden die destijds in top 50 guilds zaten (TBC/WOTLK) zweerde bij deze website :)
^^

ja, gebruikte het alleen maar om te kijken wat achter de schermen zit van mijn healing abilities en de discussie er omheen. Healing is gelukkig niet scripted en verschillen in talents is dermate klein dat het allemaal niet veel meer uitmaakt. Het wasl handig om te weten wat nou precies de healing abilities verbetered (Interlect Duh 8)7 ). Maar naast deze sites was zelf je char in Simcraft laden het beste om te doen, maar ja zonder reforger is ook minder nodig :D

• BlackMage
Die holy ipv physical damage is natuurlijk een hele belangrijke bonus inderdaad. Dat die bonus plus de bonus op de gratis DS van de procs voor een beter eindresultaat zorgt dan alleen 15% AP klinkt wel aannemelijk. Zeker als je ook nog eens in cleave situaties bent.

Weer wat geleerd.

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:43:
[...]

Elitist was toen idd altijd 'the place to go', maar ik ben er idd ook al lange tijd niet meer geweest. Dan liever een combinatie van icy-veins, mmo-champion en de class-gerelateerde sites. Ach, en uiteindelijk kies ik toch vaak wat voor mij het beste werkt ^^ Het is soms echt gemiereneuk in de marge, 0,2% meer dps/minder damage taken. Ik geloof best dat het voor cutting edge progression een verschil kan maken, maar voor mijn eigen raids zal dat het verschil niet maken.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• xavento
Andere vraag: Wie gaat deze expansion PVE domineren ?

Gaat het weer Method worden? Of gaat Paragon een comeback maken met hun nieuwe 20man team ?

Zelf verwacht ik Method, en hoop ik toch bij zeerste dat het iig een Europese guild is. Wat denken jullie ?

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 21:58
Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:17:
Gisteren ook LVL 100 aangetikt. Wat gaat het belachelijk snel 't laatste leveltje. Duurde misschien in totaal nog geen twee uur...

Gedurende de dag ben ik aan werk geweest, dus af en toe garrison missies afgerond en opnieuw gestart, hier had ik wel een zooi +xp voor mij missies. Daarna nagrand quests afgemaakt, stuk of wat quests en ding ^_^

toch even een, wat nu? momentje :p

@de paladins onderons, kan iemand mij vertellen of final verdict echt beter is dan de templars verdict (buiten de divine storm buff)
Waarom wil je dat weten buiten de divine storm buff? Dat is juist de upside van final verdict; al helemaal als je vervolgens een divine storm proc hebt waardoor die al 25% sterker is. Het lijkt mij dat final verdict > divine storm > final verdict een zeer viable rotation zal worden.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:03:

Gaat het weer Method worden? Of gaat Paragon een comeback maken met hun nieuwe 20man team ?

Zelf verwacht ik Method, en hoop ik toch bij zeerste dat het iig een Europese guild is. Wat denken jullie ?
In hoeverre is dat interessant als ik vragen mag?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• EG Mike
xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:03:

Boeit me niet, eigelijk :p Hoewel ik gewoon sympathie heb voor Method (Als backup nog een tijdje in die guild gezeten toen ze nog op Sylvanas zaten).

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan iemand me kort uitleggen wat concreet het nut van de garrison is? Daarmee bedoel ik, wat levert het mijn poppetje daadwerkelijk op, los van af en toe een gear item als quest reward? Tot heden vind ik het namelijk a) veel tijd kosten en b) ontzettend saai om de missies te doen. Dus als het niks echt toevoegt dan besteed ik er geen aandacht meer aan. Wat mis ik als ik de uitbreiding speel alsof er geen garrisons zijn? Ik ben geen 'raider' dus extra professions om net wat betere gear te krijgen is voor mij niet relevant.

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 20-11-2014 11:14 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:11

hmr

Snuffel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom zou het niet interessant zijn? Het is het WoW forum. World first zijn altijd een ding, zeker aan het begin van de expantion.

Vraagje voor de warriors, ligt het aan mij of is de fury dps vrij laag. Ik zit nu op 626 ilevel, maar vind mijn fury dps erg tegenvallen.. Arms is prima, maar ooooooeeeeeeeeeeeeeeee wat saai 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xavento
Snuffel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:06:
[...]

Oh vindt het zelf altijd wel leuk om te zien welke guild deze expansion weer het beste is. Vanuit het vanilla/TBC tijdperk was dat altijd het gesprek van de week.

Maar ik denk dat het dan tegenwoordig mensen niet meer intereseert.

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Aghanim schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:11:
Kan iemand me kort uitleggen wat concreet het nut van de garrison is? Daarmee bedoel ik, wat levert het mijn poppetje daadwerkelijk op, los van af en toe een gear item als quest reward? Tot heden vind ik het namelijk a) veel tijd kosten en b) ontzettend saai om de missies te doen. Dus als het niks echt toevoegt dan besteed ik er geen aandacht meer aan. Wat mis ik als ik de uitbreiding speel alsof er geen garrisons zijn?
Een Garrison is een toevoeging op je character. Je kan je beide main professions dieper uitwerken, meer crafting recipies leren, work order plaatsen zodat jij meer resources krijgt. Je kan perks krijgen zoals het niet meer gedismount kunnen worden als je aangevallen wordt. Er is een mine die een aantal nodes heeft staan die je kan minen. Er zijn dailies te doen en je kan op level 98 beginnen aan de Legendary quest-line.

Kijk op http://wowpedia.org/Garrison voor overige informatie.

PSN

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Thysiej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:04:
[...]

Waarom wil je dat weten buiten de divine storm buff? Dat is juist de upside van final verdict; al helemaal als je vervolgens een divine storm proc hebt waardoor die al 25% sterker is. Het lijkt mij dat final verdict > divine storm > final verdict een zeer viable rotation zal worden.
Ik wilde weten wat het verschil was, aangezien beiden allebei (zonder element) evenveel schade doen :)

maar het wordt dus Holy dus geen reductie door armour }:O

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Noiz
Kan iemand me kort uitleggen wat concreet het nut van de garrison is? Daarmee bedoel ik, wat levert het mijn poppetje daadwerkelijk op, los van af en toe een gear item als quest reward? Tot heden vind ik het namelijk a) veel tijd kosten en b) ontzettend saai om de missies te doen. Dus als het niks echt toevoegt dan besteed ik er geen aandacht meer aan. Wat mis ik als ik de uitbreiding speel alsof er geen garrisons zijn?
Het is wat je zegt, garrison is leuk om af en toe een gear item te krijgen. Wat je verder mist is zijn sommige pets/mounts die je alleen via garrison kan krijgen dus dan zul je moeten kijken of je er zijn die je graag zou willen krijgen. Daarnaast kan je sneller resources verzamelen voor professions waardoor je dus wat sneller dingen kan craften.
Garrison is voor zover ik weet verder vrij weinig echt nodig als deze dingen je niet interesseren, afgezien van het feit dat je af en toe voor quests ernaar wordt gestuurd.

Waar een level 3 garrison wel ontzettend handig voor is, is om apexis crystals te verzamelen. Je hebt daily quests hier die 800/1000 crystals geven. Deze crystals droppen ook van level 100 mobs maar zal natuurlijk langer duren om te verzamelen dan. Crystals heb je weer nodig voor de legendary questline (iets minder als 5000) en om gear/mounts/pets te kopen bij vendors (meestal combinatie van gold en crystals).

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Btw ..
Een top guide voor followers:
http://www.wowhead.com/guide=2533#horde-zones-gorgrond

Mooi overzicht van waar je welke follower krijgt etc.

• Waywaith

Waywaith

Tja

Zouden uncommon followers "sterker" worden als je ze al vanaf 'low level' levelt? of gewoon verplaatsen met rare / epic followers zodra je die krijgt (als je al aan de max zit).

Ik weet dat je ze kan upgraden, maar waarom zou je als je rare/epic kan krijgen (tenzij ze sterker worden)

[ Voor 23% gewijzigd door Waywaith op 20-11-2014 11:30 ]

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Er is geen maximum aantal followers dat je kunt hebben.
Dat x/20 betekent dat je maximaal 20 followers 'active' (dus aan het werk of op een missie) kunt hebben.

Als een uncummon naar rare levelt of epic krijgen ze traits en abilities erbij.
Tevens vanaf level 100 kun je hun item level inzien en dit verhogen met speciale follower items

[ Voor 35% gewijzigd door Darkfreak op 20-11-2014 11:31 ]

• Waywaith

Waywaith

Tja

Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:30:
Er is geen maximum aantal followers dat je kunt hebben.
Dat x/20 betekent dat je maximaal 20 followers 'active' (dus aan het werk of op een missie) kunt hebben.
dat bedoel ik, als je al 20 of 25 active followers hebt

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:31:
[...]

dat bedoel ik, als je al 20 of 25 active followers hebt
Zodra een follower level 100 is kan je hem verder "levelen" waardoor die vanzelf rare/epic word

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• EG Mike
xavento schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:13:
[...]

Oh vindt het zelf altijd wel leuk om te zien welke guild deze expansion weer het beste is. Vanuit het vanilla/TBC tijdperk was dat altijd het gesprek van de week.

Maar ik denk dat het dan tegenwoordig mensen niet meer intereseert.
Dat komt denk ik doordat de content zo toegankelijk is voor iedereen (zelfs casual spelers).

'vroeger', en dan neem ik C'thun als voorbeeld. Kwamen alleen de beste van de beste bij die boss (want niemand kwam al voorbij Twins). En als er dan al een video opdook van een guild die voor C'thun stond, wipen ze meteen al bij het binnenkomen van zijn kamer (door die eyebeam, waar 30man door ge-oneshotted werd). Ik weet nog dat ik toen echt dacht: Hoe moet iemand die boss überhaupt aanraken?

Dat wekte mijn interesse voor high end PvE. Nu is het een beetje 'Meh..'. Ja, Mythic zal moeilijk zijn, maar doordat alles op normal (en LFR) eenvoudig te clearen is, boeit het me niet meer.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06
Hopelijk zijn de server problemen nu echt van de baan, aangezien morgen het verjaardagsevent begint. De 40 man LFR Molten Core gaat dan live. Het zal geen gelukkige verjaardag worden met 'instance not found' errors.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:06
*tablet made a booboo*

[ Voor 93% gewijzigd door Kapoen op 20-11-2014 11:42 . Reden: tablet rommel ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Waywaith

Waywaith

Tja

Puc van S. schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:35:
[...]
Zodra een follower level 100 is kan je hem verder "levelen" waardoor die vanzelf rare/epic word
Zoals ik al zei :)
Zouden uncommon followers "sterker" worden als je ze al vanaf 'low level' levelt? of gewoon verplaatsen met rare / epic followers zodra je die krijgt (als je al aan de max zit).

Ik weet dat je ze kan upgraden, maar waarom zou je als je rare/epic kan krijgen (tenzij ze sterker worden)
dus buiten het lvlen op lvl 100. Is er een reden om niet een active uncommon follower om te wisselen voor een active rare/epic follower

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 09:30
Je hebt altijd de keuze welke followers je op missie stuurt. Ik probeer nu zoveel mogelijk mijn rare en epic followers op missie te sturen om deze te levelen. Merk wel dat het erg lang duurt om ze van 90 naar 100 te brengen. Heb er nu twee op level 100 zitten. Nog veel te gaan :)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:45:
[...]

[...]

dus buiten het lvlen op lvl 100. Is er een reden om niet een active uncommon follower om te wisselen voor een active rare/epic follower
Wellicht dat de uncommen al een (nuttige) trait heeft die je mist tussen je rare/epics. Anders zou ik het idd niet weten.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Noiz
Denk dat je uiteindelijk meer moet kijken naar de traits van followers. Bij het aanwijzen van een follower aan een building is het volgens mij zo dat level er toe doet in de zin dat je meer eruit krijgt. Daarnaast krijgen followers extra traits zodra ze van quality veranderen. Dus dat is een afweging die je zelf moet maken. Zit je goed met traits op je rare/epic followers, zet je uncommon followers op inactive. Mis je belangrijke, kan het nut hebben om je uncommon followers te levelen en hopen dat ze de juiste traits meekrijgen (kan best dat ze bepaalde traits vast mee krijgen, zou je moeten nakijken op WoWhead ofzo). Of je moet al heel veel geluk hebben dat je dat item krijgt waarmee je traits van followers kan veranderen.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[...]

[...]

Als jij 20 active rare of epic followers hebt met een goede balans van traits en abilities; Nee.
Anders heeft het zeker nut om een uncommon follower naar rare te levelen voor de extra traits en abilities die missies weer makkelijker maken.

Kijk eens naar de guide die ik postte.
Er zijn een héleboel traits (zoals extra exp, snellere missies etc) die handig zijn

Kan iemand me kort uitleggen wat concreet het nut van de garrison is? Daarmee bedoel ik, wat levert het mijn poppetje daadwerkelijk op, los van af en toe een gear item als quest reward? Tot heden vind ik het namelijk a) veel tijd kosten en b) ontzettend saai om de missies te doen. Dus als het niks echt toevoegt dan besteed ik er geen aandacht meer aan. Wat mis ik als ik de uitbreiding speel alsof er geen garrisons zijn? Ik ben geen 'raider' dus extra professions om net wat betere gear te krijgen is voor mij niet relevant.
Ik heb vanmorgen een epic necklace gecraft. 1 van de materials daarin kun je als jewelcrafter er 1 per dag van maken. Je hebt er 100 nodig. Normaal zou het me dus 100 dagen kosten. Dankzij garrison kost het me slechts 7 dagen ;)
pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:37:
[...]

Dat komt denk ik doordat de content zo toegankelijk is voor iedereen (zelfs casual spelers).

maar doordat alles op normal (en LFR) eenvoudig te clearen is, boeit het me niet meer.
Dat komt omdat die casuals liepen te janken dat voor diezelfde 13,- per maand zij ook recht op die content hebben ;)

[ Voor 50% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-11-2014 11:58 ]

• srvdp
Aangezien morgen (21 November) de 10th Anniversary van World of Warcraft is...

Wat gaat er gebeuren? Molten Core Looking for Group gaat open en dan? Kan iedereen hier voor queuen of is er een bepaald item level vereist? Hoe lang is deze dungeon open? Hoe zit het met de Molten Corgi pet en de Core Hound mount? So hyped :D

PSN

• Pyrs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-07 16:22
Na het volgen van dit topic en de vele positieve reacties, heb ook ik mijn account maar weer geactiveerd :) Nu vroeg ik mij alleen af of er hier mensen zijn die ook Horde op Stormreaver spelen?

Het is een beetje eenzaam namelijk zo zonder leuke guild en sociaal contact.. Dus als iemand een leuke social guild kent die ook zo nu en dan een raid doet dan hoor ik het graag!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Srvdploeg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:57:

Wat gaat er gebeuren? Molten Core Looking for Group gaat open en dan? Kan iedereen hier voor queuen of is er een bepaald item level vereist? Hoe lang is deze dungeon open? Hoe zit het met de Molten Corgi pet en de Core Hound mount? So hyped :D
Tot 5 januari 2015
Srvdploeg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:57:

LFR met ilvl 615 volgens mij. Ik verwacht dat enkel Ragnaros er als boss inzit, de rest niet. De pet en de mount krijg je zodra je Ragnaros killed. Volgens mij dropt er verder ook geen loot.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 08:28

Chakotay

Lick here to continue

Kapoen schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:39:
Hopelijk zijn de server problemen nu echt van de baan, aangezien morgen het verjaardagsevent begint. De 40 man LFR Molten Core gaat dan live. Het zal geen gelukkige verjaardag worden met 'instance not found' errors.
Is het al bekend wat het minimum ilvl daarvoor word? Ik ben erg benieuwd of het 610, 615 of 630 word :) Hoger dan 630 lijkt me erg onwaarschijnlijk... Met alledrie kan ik leven, we hebben toch 1.5 maand de tijd.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• EG Mike
Kaap schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:59:
[...]

LFR met ilvl 615 volgens mij. Ik verwacht dat enkel Ragnaros er als boss inzit, de rest niet. De pet en de mount krijg je zodra je Ragnaros killed. Volgens mij dropt er verder ook geen loot.
Jawel, er dropt een headpiece ( Crown of destruction en varianten).

• BoratNL_
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 22:46
[...]

De corgi pet krijg je als je inlogt tijdens de anniversary, de mount krijg je als je de molten core achievement haalt

• Derr_Hans
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb vanmorgen een epic necklace gecraft. 1 van de materials daarin kun je als jewelcrafter er 1 per dag van maken. Je hebt er 100 nodig. Normaal zou het me dus 100 dagen kosten. Dankzij garrison kost het me slechts 7 dagen ;)

[...]

Dat komt omdat die casuals liepen te janken dat voor diezelfde 13,- per maand zij ook recht op die content hebben ;)
Nee dat komt doordat Blizzard moe werdt om voor 1% van de playerbase mooie raid en boss designs te maken die mensen alleen van youtube kunnen kijken.

Heeft geen fuck met casuals te maken.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Derr_Hans schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:01:
[...]

Nee dat komt doordat Blizzard moe werdt om voor 1% van de playerbase mooie raid en boss designs te maken die mensen alleen van youtube kunnen kijken.

Heeft geen fuck met casuals te maken.
Tuurlijk wel want de casuals zijn de 99% in jou verhaal. Het heeft alles met casuals te maken.

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Magic666

No one's neighbour!

als ik dat allemaal zo lees krijg ik toch weer zin om te gaan starten.....

Begrijp ik goed dat als ik WoD koop ik ook MoP erbij krijg? ( de rest had ik al)
Ik zag zo in de snelligheid geen scroll of ressurection meer.... heb ik daar overheen gelezen of is dat nu anders geregeld?
Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:09:

Begrijp ik goed dat als ik WoD koop ik ook MoP erbij krijg? ( de rest had ik al)
Ik zag zo in de snelligheid geen scroll of ressurection meer.... heb ik daar overheen gelezen of is dat nu anders geregeld?
Die scrolls zijn er niet meer.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Waywaith

Waywaith

Tja

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:00:
[...]

Jawel, er dropt een headpiece ( Crown of destruction en varianten).
en een wapen enchant (Flames of Ragnaros.) en een pet ( Hatespark the Tiny )

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:19
Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:09:

Klopt.

• Derr_Hans
  • Niet online
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:05:
[...]

Tuurlijk wel want de casuals zijn de 99% in jou verhaal. Het heeft alles met casuals te maken.
Doelde meer op het feit dat casuals eisten het te zien omdat ze voor betalen, het is blizzard die zegt dat ze niet langer content willen maken voor die 1%.

Maar wordt een beetje moe van dat anti-casual discussies/opmerkingen steeds.

• Waywaith

Waywaith

Tja

[...]

lijkt erop dat het heel moltoc core is :)

wowhead:
Molten Core is a 40 player raid that requires players to be 100. It is available for the duration of WoW's 10th Anniversary.

All of the existing bosses will be present and their abilities will simply be scaled up. You can compare their 60 and 100 spell values by visiting a spell page and looking for the “Event” text in the Effects section under Spell Details.

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb niks tegen casuals, het is hun goed recht om casual te zijn. Het is mooi dat aan hun gedacht word. Maar je kunt niet zeggen dat casuals er niks mee te maken hebben als ze de REDEN zijn voor de LFR.

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Derr_Hans schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:11:
[...]

Doelde meer op het feit dat casuals eisten het te zien omdat ze voor betalen, het is blizzard die zegt dat ze niet langer content willen maken voor die 1%.

Maar wordt een beetje moe van dat anti-casual discussies/opmerkingen steeds.
Tja je kunt er moe van worden, of gewoon accepteren dat WoW de instap voor elke simpele ziel een stuk makkelijker heeft gemaakt ten opzichte van vanilla of tbc. De competitie is er in ieder geval uit.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Stravincy
  • Niet online
Die Garrisons, kan je dat vanaf level 1 al gaan doen of zit daar een level requirement aan vast?

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Kaap schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:56:
[...]

De taladite crystal daily maakt er 4-10 afhankelijk van skill level, niet 1 :)
Dan duurt het 10 dagen op max skill level om er 100 te krijgen zonder garrison gebouw.
Stravincy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
Die Garrisons, kan je dat vanaf level 1 al gaan doen of zit daar een level requirement aan vast?
Je krijgt de garrison in een quest line na de Draenor intro, dus effectief moet je level 90 zijn :)

[ Voor 23% gewijzigd door Blitzdoctor op 20-11-2014 12:15 ]

Level 90, quest start in WoD.

• srvdp
Het is een quest in Frostfire Ridge zo rond de level 90.

PSN

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Blitzdoctor schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
[...]

Dan duurt het 10 dagen op max skill level om er 100 te krijgen zonder garrison gebouw.
ik heb er elke dag 20 als ik thuiskom *O*

10 van gem gebouw (met follower) en 10 van JC skill. :D

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:23
Srvdploeg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:15:
[...]

Het is een quest in Frostfire Ridge zo rond de level 90.
Of Shadowmoon Valley voor Alliance ;)

• Stravincy
  • Niet online
Ah, dat is wel weer jammer dan voor als iemand opnieuw wilt beginnen en geen instant level 90 gebruikt.
Blitzdoctor schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:14:
[...]

Gij hebt gelijk :Y Ik beredeneerde nog steeds dat ik skilllevel 600 was ;)

[ Voor 40% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-11-2014 12:19 ]

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Die recipe daily produceert 4 of meer volgens wowhead:
http://www.wowhead.com/spell=170700

[ Voor 3% gewijzigd door Blitzdoctor op 20-11-2014 12:19 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Zeror schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:09:
[...]

Die scrolls zijn er niet meer.
Maar een oud character terug krijgen (met alle meuk die die had) behoort nog wel tot de mogelijkheden toch?

• BlackMage
Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:20:
[...]

Maar een oud character terug krijgen (met alle meuk die die had) behoort nog wel tot de mogelijkheden toch?
Als je die niet verwijderd hebt dan staat ie er nog steeds. Blizzard verwijderd geen characters bij inactiviteit. Mogelijk is wel je naam vrijgekomen dus moet je een nieuwe naam bedenken.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah ok, zover ik weet heb ik niks verwijderd alleen mijn abbo toendertijd opgezegd. Zal vanavond toch nog eens kijken... en mocht ik een nieuwe naam moeten kiezen is dat ook geen probleem.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-10 08:28

Chakotay

Lick here to continue

Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:26:
ah ok, zover ik weet heb ik niks verwijderd alleen mijn abbo toendertijd opgezegd. Zal vanavond toch nog eens kijken... en mocht ik een nieuwe naam moeten kiezen is dat ook geen probleem.
Chars blijven gewoon bestaan inderdaad. Ik heb mijn lowbies van 8 jaar geleden nog steeds die jarenlang niet aangeraakt zijn. Zelfs eentje met Chakotay als nick, is zowaar niet eens door iemand anders geclaimd in de tussentijd :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

zijn alle quests die dat character gedaan heeft ook nog intact? Ben toen achievements gaan doen en wil dat ook weer oppakken...

• BlackMage
Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:33:
zijn alle quests die dat character gedaan heeft ook nog intact? Ben toen achievements gaan doen en wil dat ook weer oppakken...
Jahoor, mits de quests nog bestaan dan.

Er is met Cataclysm veel veranderd aan de oude quests. Weet niet of er nog achievements waren voor die oude quests, maar die zullen wel feats of strength (oude achievements die geen punten meer waard zijn) zijn geworden dan.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ah ok, zolang ik maar niet van 0 hoef te beginnen vind ik het best ;)
Al is dat met een nieuw character wel eens leuk natuurlijk...

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Magic666 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:37:
ah ok, zolang ik maar niet van 0 1 hoef te beginnen vind ik het best ;)
Al is dat met een nieuw character wel eens leuk natuurlijk...
En zelfs dat gaat bizar snel.
Tot level 84 kan je gebruik maken van potions die je een uur lang 300% XP geven.
Levellen ging nooit zo snel!

Kleine edit :P

[ Voor 3% gewijzigd door Snuffel op 20-11-2014 12:49 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

pfff...... das niet verkeerd....

• Mik!
Damienx2 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:13:
[...]

Tja je kunt er moe van worden, of gewoon accepteren dat WoW de instap voor elke simpele ziel een stuk makkelijker heeft gemaakt ten opzichte van vanilla of tbc. De competitie is er in ieder geval uit.
De competitie is er nog steeds hoor. De race naar world first blijf je houden, alleen duurt nu minder lang dan voorheen. Die 1% zal nog steeds bovenaan eindigen. Dan heb je een iets groter percentage wat langer doet over de content, maar uiteindelijk alles op mythic ziet. Een weer iets groter percentage dat alleen heroic ziet met eventueel een paar bosses op mythic en de rest ziet niets anders dan LFR. En volgens mij is dat een prima verdeling.

Volgens mij hebben de casuals dit geaccepteerd ;) Het zijn vaak de hardcore spelers die altijd met een roze bril kijken naar Vanilla/TBC. Er blijft altijd wat te klagen en het zal altijd een wij/zij verhaal blijven ;)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Snuffel schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:48:
[...]

En zelfs dat gaat bizar snel.
Tot level 84 kan je gebruik maken van potions die je een uur lang 300% XP geven.
Levellen ging nooit zo snel!

Kleine edit :P
Moet je maar het geluk hebben dat je deze rare te pakken krijgt en dan ook nog eens de drop krijgt x)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:56:
[...]

Moet je maar het geluk hebben dat je deze rare te pakken krijgt en dan ook nog eens de drop krijgt x)
Spawntijd ligt op +/- 40-50 minuten, je kan er bijna de klok op gelijk zetten.
Niet geheel onmogelijk dus en als hij dropt een welkom item om een alt snel een boost te geven :)

• EG Mike
Mik! schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:54:
[...]

Volgens mij hebben de casuals dit geaccepteerd ;) Het zijn vaak de hardcore spelers die altijd met een roze bril kijken naar Vanilla/TBC. Er blijft altijd wat te klagen en het zal altijd een wij/zij verhaal blijven ;)
Ik verlang enkel terug naar de tijd waarin een 'epic' nog waarde had. In vanilla waren epics nog bijzonder, nu krijg je ze als questreward tijdens het levelen.

Ik vond het mooi dat je gear van de vorige raid nodig had om verder te kunnen, BWL kwam je niet in zonder MC gear te hebben, AQ40 en Naxx hetzelfde verhaal.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:33

Rmg

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:04:
[...]

Ik verlang enkel terug naar de tijd waarin een 'epic' nog waarde had. In vanilla waren epics nog bijzonder, nu krijg je ze als questreward tijdens het levelen.

Ik vond het mooi dat je gear van de vorige raid nodig had om verder te kunnen, BWL kwam je niet in zonder MC gear te hebben, AQ40 en Naxx hetzelfde verhaal.
In principe heb je hetzelfde idee maar dan met iLvl..

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]

Dat. En ik verlang stiekem terug naar de tijd waarin je nog moest uitkijken als je solo PvE bezig was. Zeg maar dat je vroeger bij een kampje mobs kwam dat je eerst de buitenste pakte en vervolgens iets verder naar binnen ging, voorzichtig om er 1 à 2 tegelijkertijd te pakken en oppassen dat ze niet wegrenden om hulp te halen. Nu spring je gewoon midden in zo'n kamp, hoop je dat ze wegrennen en met hulp terugkomen en met een beetje mazzel pak je de respawn ook mee.

Maar goed, ik zit pas op lvl94, ik begreep dat het nog iets lastiger wordt. So far is het voldoende om m'n pet op een mob af te sturen en zelf /dance te doen.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

[...]

Is maar net hoe je het bekijkt. Nu heb je Epic gear + item level. Wat weer een indicatie geeft wat je wel/niet kan doen.
Tuurlijk, je kan Epic laten opvolgen door More Epic, Even More Epic, OMWTFBBQ Epic etc.
Maar het huidige systeem voldoet ook prima.

• EG Mike
Rmg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:07:
[...]

In principe heb je hetzelfde idee maar dan met iLvl..
Dat item level vind ik nogsteeds een van de grootste fuckups, om eerlijk te zijn. Niemand kijkt meer naar stats, enkel naar iLvl.

Nog een voorbeeld: Epic mounts. Er waren zoo veel mensen die op level 60 nog met een 40% mount liepen, omdat ze moesten sparen voor een epic mount (want 1000 gold was veeeeel.). Het halen van een epic mount was dan ook een geweldige prestatie, en je was onderscheidend ten opzichte van de rest.

Maarja: "Hij heeft een epic mount! Ik wil die ook, maar ik heb er geen tijd voor!" Oh np, hier heb je hem voor niks!

@ Hierboven, nee, gewoon epic houden voor iets wat daadwerkelijk epic is. Niet een quest reward 'epic' maken, want dan is het niet meer zo 'epic' als iedereen het zomaar krijgt zonder moeite te hoeven doen, wel?

[ Voor 12% gewijzigd door EG Mike op 20-11-2014 13:17 ]

• Mik!
[...]

Tsja, dat heb je opzich nog steeds wel alleen heeft het allemaal een paars kleurtje en zit het puur in een tag. Je krijgt nu wel weer iets verschil omdat mythic een aparte set qua looks krijgt. Daarnaast is het nog steeds makkelijker om de gear van de vorige content te hebben zodra je een nieuwe raid ingaat, dus hoeveel is daar nou veranderd? Lang niet zoveel volgens mij ;)

Pagina: 1 ... 46 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.