• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Ik ben uiteindelijk blij dat het allemaal wat toegankelijker is geworden. Ja, epics hadden een veel grotere waarde vroeger, maar de tijd die je erin moest steken was gewoon erg veel. Ik heb in Vanilla/TBC 5 tot 7 dagen in de week zitten raiden omdat je gewoon geen andere keus had om endcontent te zien.
Epics/PvP titles waren voornamelijk een teken dat je gewoon erg veel tijd over had om erin te steken, meeste had niks te doen met daadwerkelijk enige skill te hebben. Ik heb met de grootste noobs gespeeld in die tijd maar ze konden wel gewoon bij die 1% horen omdat ze veel tijd hadden.

Nee, wat dat betreft ben ik blij dat het allemaal wat minder time-consuming is geworden. Niet meer de hele dag herbs moeten farmen om een beetje te kunnen raiden (flasks en 10 verschillende elixirs ofzo die je nodig had), niet meer het geen tijd hebben voor alts (omdat levelen met name in Vanilla gewoon erg langzaam ging). Heerlijk gewoon.

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Zullen we weer eens stoppen met die eindeloze discussie die elke paar dagen/weken voorbij komt? Blizzard heeft een keuze gemaakt en daar staan ze achter. Blizzard is een ster in het toegankelijk maken van een spel voor een gigantisch publiek. Ook nu met WoD zie je weer dat ze momenteel (al lijkt mij nu niet een goed meetpunt) 10 miljoen betalende spelers hebben! Dat is echt een extreem goede prestatie mijn inziens voor een spel dat ondertussen 10 jaar oud is.

Ik verwacht mijn paladin vanavond 100 te maken. De twijfel komt al weer, toch mijn warrior gaan levelen voor prot @100 of toch doorgaan met mijn pala voor prot. Paladin voelt zo vertrouwd (nog steeds) dat ik nooit naar de action bar hoef te kijken; abilities gaan in een automatisme. Met een warrior zal het wennen zijn denk ik, sowieso omdat de speelwijze anders is van een prot warrior dan van een paladin (paladins zijn met avengers shield goed om mobs van afstand naar je toe te halen bijvoorbeeld, terwijl warriors top zijn om zsm bij een mob te komen)... De keuzes :)

@Garriej. Ik zat ff op jouw armory te kijken. Wat heeft jou doen beslissen voor warrior te gaan in WoD? Of was je altijd al warrior? Ik zie dat je het shield ondertussen gekregen hebt, gz! Beetje vreemde keuze uit Major Glyphs naar mijn mening btw ;-)

• bvr1986
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-04 10:41
Ik snap het vanilla versus nu wel. Het voordeel als je tot die 1% hoorde is je hoge e-peen. Het betekende wat als je in SSC/TK gear rondliep terwijl de rest nog aan het worstelen was met Karazhan. Dat je in oggrimmar rondliep en mensen zag stoppen om je te inspecten om te kijken met wat voor zwaard je liep. Tenminste dat was mijn ervaring toendertijd. En zo hardcore was onze guild toendertijd ook niet, 3x in de week raiden. Zonder verplichting.

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Thysiej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:22:
Zullen we weer eens stoppen met die eindeloze discussie die elke paar dagen/weken voorbij komt? Blizzard heeft een keuze gemaakt en daar staan ze achter.
Waar hebben we anders een discussietopic voor?:) Als iemand een keuze maakt en je er niks over mag zeggen is 't einde zoek.

Vind je de discussie niks? Meng je er dan gewoon niet in.

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Thysiej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:22:
@Garriej. Ik zat ff op jouw armory te kijken. Wat heeft jou doen beslissen voor warrior te gaan in WoD? Of was je altijd al warrior? Ik zie dat je het shield ondertussen gekregen hebt, gz! Beetje vreemde keuze uit Major Glyphs naar mijn mening btw ;-)
Lijkt op glyphs die je in PvP zou gebruiken.

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Gaius schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:07:
[...]

Dat. En ik verlang stiekem terug naar de tijd waarin je nog moest uitkijken als je solo PvE bezig was. Zeg maar dat je vroeger bij een kampje mobs kwam dat je eerst de buitenste pakte en vervolgens iets verder naar binnen ging, voorzichtig om er 1 à 2 tegelijkertijd te pakken en oppassen dat ze niet wegrenden om hulp te halen. Nu spring je gewoon midden in zo'n kamp, hoop je dat ze wegrennen en met hulp terugkomen en met een beetje mazzel pak je de respawn ook mee.

Maar goed, ik zit pas op lvl94, ik begreep dat het nog iets lastiger wordt. So far is het voldoende om m'n pet op een mob af te sturen en zelf /dance te doen.
In die periode stond je inderdaad mobs één voor één af te maken om bij die boss te komen die je moest killen. Nu ren je door alles heen, popt wat cd's en massive AoE doet de rest.

En over dat e-peen verhaal, dat is voor 90% onzin want het is leuk om anderen te zien etteren (leedvermaak is het beste vermaak dat er is). Maar de 'drive' om zelf meer te willen is ook weg, als je iemand in prachtige gear ziet staan wil je dat zelf ook; althans ik. Dat had ik in TBC, zo onwetend als ik toen was wilde ik Tier 6 gear. Uiteraard nooit gehaald, maar dat is ook niet erg omdat de weg ernaar toe prachtig was. Ik heb Illidan nooit gezien toendertijd, maar heb ik dan wat gemist? Nee, de rest was al mooi genoeg en beter lukte me toen niet.
Nu knal je door naar het einde en dan is het over, toen had je zoveel stappen ertussen met groupquests, dungeonsets, etc.. Noem het een timesink/grind maar dat vind ik juist mooi, dan heb je ook op lager niveau ook nog uitdagingen.

Maar ik moet zeggen met WoD zijn de dungeons weer uitdagender, dus verbetering is er. Alleen duurt het nog een paar expansions voor we weer op 'oud' niveau zijn, mochten ze dit doorzetten.

Specs

Verwijderd

@bvr1986 Kara en zo was TBC. ;)

Ik vind WoW helemaal top atm, het levelen was een keer gewoon prima en de dungeons bevallen me ook wel.
Maar hoe WoD nu echt gaat ontwikkelen dat gaan we de komende tijd zien zodra het standaard geraid en arena weer de hoofdmoot word.
Het valt me iig weer op dat de sfeer op een server altijd het mooiste is als iedereen aan de exp begint en gaat levelen, terwijl hoe verder in de exp hoe meer geetter en geouwehoer. En dan nog allemaal beweren dat levelen klote is, en dat het hoogste level het "doel" is :p

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Wat voel ik me oud als ik mensen hoor refereren aan tier 6, SSC en TK als vanilla!

cross-guild raids organiseren naar UBRS om toegang te krijgen naar MC...dat was vanilla! :)
Die eerste baas van blackwing lair zien te masteren met 40man raidgroepen, dat was vanilla!

Als ik hier niet had gelezen dat Draenor zo vol zat was ik misschien al wel weer even teruggekomen om te kijken wat er nog over is van mijn oude guilds Prophecy of Hellscream, Continental Drift en de overblijvers van Acheron :)

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:35
Gaius schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:07:
[...]

Dat. En ik verlang stiekem terug naar de tijd waarin je nog moest uitkijken als je solo PvE bezig was. Zeg maar dat je vroeger bij een kampje mobs kwam dat je eerst de buitenste pakte en vervolgens iets verder naar binnen ging, voorzichtig om er 1 à 2 tegelijkertijd te pakken en oppassen dat ze niet wegrenden om hulp te halen. Nu spring je gewoon midden in zo'n kamp, hoop je dat ze wegrennen en met hulp terugkomen en met een beetje mazzel pak je de respawn ook mee.

Maar goed, ik zit pas op lvl94, ik begreep dat het nog iets lastiger wordt. So far is het voldoende om m'n pet op een mob af te sturen en zelf /dance te doen.
Ga arcane mage spelen.
Dan moet je erg voorzichtig zijn. :P

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Crap mijn authenticator is dood :( Dus vanavond Blizzard maar even bellen om dat ding van mijn account af te halen.

• EG Mike
Levelen ansich was al een hele prestatie. Dit was een tijdje 'het record':

Afbeeldingslocatie: http://www.furiouspaul.com/pc/wow/joana4days.jpg

4days, 21 hrs = 117 uur.

De gemiddelde speler was hier echter een aantal maanden mee zoet om uberhaupt max level te geraken. Nu gaan mensen al zitten klagen als het langer dan drie avonden duurt om van 1-90 te komen.

Ik stel overigens niet dat we helemaal terug moeten naar die vanilla tijd, maar ik wil enkel zeggen dat er toen achievements waren, zonder dat er achievements in de game zaten :). Dat je nu cross-character achievements hebt is helemaal een lachertje. Er is maar weinig wat daadwerkelijk nog iets voorstelt cq. veel moeite/dedication kost.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Carthrax schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:47:
Crap mijn authenticator is dood :( Dus vanavond Blizzard maar even bellen om dat ding van mijn account af te halen.
Klote, als je je telefoon nummer gekoppeld heb kan dat ook door middel van een SMS.

• Carthrax
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:47:
[...]

Klote, als je je telefoon nummer gekoppeld heb kan dat ook door middel van een SMS.
Nee het is nog de eerste authenticator die uitkwam, dus is ook wel wat jaartjes oud.

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4078/4917730912_13da15c104.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 20-11-2014 13:50 ]

• EG Mike
En dan nog kan je je telefoonnummer aan je battle.net account koppelen, om zo je authenticator via SMS te kunnen verwijderen :p

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Old Orgrimmar .. How I miss you <3 ..
Eindeloos rondspringen op de bank :3 ..

Nieuw Orgrimmar vind ik echt gruwelijk lelijk :(

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Carthrax
pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:50:
En dan nog kan je je telefoonnummer aan je battle.net account koppelen, om zo je authenticator via SMS te kunnen verwijderen :p
I did not know that ;) Ga direct even uitproberen.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Carthrax schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:52:
[...]

I did not know that ;) Ga direct even uitproberen.
Heb je je authenticator niet nodig om in te loggen op je account dan? :P

• EG Mike
Ja, maar om dat in te kunnen stellen moet je dus eerst met een geldige authenticator in loggen, dus dat verhaaltje gaat voor jou niet op nu. Leermoment voor de volgende keer :p

• Ashtaria
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03 09:53
Ik weet nog dat we in Vanilla met 45 man waren voor MC, maar dat we healers te kort hadden.
Ik en mijn broer hadden dan beslist om onze chars te laten vallen en opnieuw te beginnen als priests.
We hadden echt heel de kerstvakantie nodig om aan 60 te geraken. Hele dag en nacht spelen, paar uur slapen...zo een dag of 12 aan een stuk..
In de guild lachten ze er in den tijd mee dat ons ni ging lukken. Toen we lvl 23 ofzo werden begonnen ze ons allemaal te boosten in de dungeons enzo. Zalige tijden.
Toen we beiden 60 werden zat er 33 man op ventrilo te roepen van excitement dat we konden raiden in MC.

Those days are gone :)

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

• EG Mike
Is de batterij niet gewoon leeg? Ff open peuteren en een batterijtje eraan knopen. Kan je in elk geval inloggen om zelf je authenticator te verwijderen. De blizzard hotline zal wel ontzettend druk zijn momenteel ;)
Ashtaria schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:54:
Ik weet nog dat we in Vanilla met 45 man waren voor MC, maar dat we healers te kort hadden.
Ik en mijn broer hadden dan beslist om onze chars te laten vallen en opnieuw te beginnen als priests.
We hadden echt heel de kerstvakantie nodig om aan 60 te geraken. Hele dag en nacht spelen, paar uur slapen...zo een dag of 12 aan een stuk..
In de guild lachten ze er in den tijd mee dat ons ni ging lukken. Toen we lvl 23 ofzo werden begonnen ze ons allemaal te boosten in de dungeons enzo. Zalige tijden.
Toen we beiden 60 werden zat er 33 man op ventrilo te roepen van excitement dat we konden raiden in MC.

Those days are gone :)
Old memories.. Heerlijk he. Ik baal dat ik mijn screenshots allemaal niet meer heb :(

• Carthrax
Gelukt! Ik kon door met een schroevendraaier precies op de goede plek te drukken nog 2x een code krijgen. Precies genoeg om hem er af te halen!

Direct de mobile versie er op gezet.

[ Voor 5% gewijzigd door Carthrax op 20-11-2014 14:01 ]

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Kan ook via de site, heb ik laatst ook moeten doen

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Verwijderd

Ik ga zo starten met wow, kan tot lvl 20 gratis spelen heb ik begrepen?
Ben benieuwd.. :) in welke server zitten veel nederlanders?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 14:04 ]

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:02:
Ben benieuwd.. :)
Niet verder als level 20, maar wel meerdere chars enzo voor een week.

Verwijderd

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:04:
[...]

Niet verder als level 20, maar wel meerdere chars enzo voor een week.
Oke bedankt voor je snelle reactie! Weet je ook waar veel nederlandse spelers zitten?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:06:
[...]

Oke bedankt voor je snelle reactie! Weet je ook waar veel nederlandse spelers zitten?
Overal vind je er genoeg, neem lekker een volle server en het komt wel goed.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:02:
Ben benieuwd.. :) in welke server zitten veel nederlanders?
Die "starter edition" stelt niets voor. Level 20 ben je na een uurtje of 2-3 en dat moet je doen met maar een paar skills en het hele sociale aspect (belangrijkste van een mmo) is weg want a. bijna alle chat functies zijn beperkt om spammers te voorkomen b. niemand zegt toch wat, dat deel van het spel is voor de meeste spelers iets waar even doorheen gebeten moet worden en dat doen ze half slapend.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:56:
Is de batterij niet gewoon leeg? Ff open peuteren en een batterijtje eraan knopen. Kan je in elk geval inloggen om zelf je authenticator te verwijderen. De blizzard hotline zal wel ontzettend druk zijn momenteel ;)

[...]

Old memories.. Heerlijk he. Ik baal dat ik mijn screenshots allemaal niet meer heb :(
Ze worden geproduceerd door vasco en zodra je de batterij eruit hebt is het gewoon klaar en geeft die alleen nog maar 000000 in het display. (mocht je er een werkende batterij in doen)

Right for all the wrong reasons.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:47

Rannasha

Does not compute.

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:56:
Dat ding heeft een interne klok aan de hand waarvan de codes worden gegenereerd. Als de batterij echt leeg is, loopt de klok ook niet meer en zullen de codes die gegenereerd worden nadat je er een nieuwe batterij in stopt niet correct zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 12:11
Kun je heel makkelijk online doen! Scheelt je waarsch een lange wachtrij

• EG Mike
Rannasha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:09:
[...]

Dat ding heeft een interne klok aan de hand waarvan de codes worden gegenereerd. Als de batterij echt leeg is, loopt de klok ook niet meer en zullen de codes die gegenereerd worden nadat je er een nieuwe batterij in stopt niet correct zijn.
Ah, ik had verwacht dat het serienummer gewoon ingebakken zou zitten, en dat aan de hand daarvan berekeningen werden gedaan :)

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

pryth schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:13:
[...]

Ah, ik had verwacht dat het serienummer gewoon ingebakken zou zitten, en dat aan de hand daarvan berekeningen werden gedaan :)
Dat ook.

Een authenticator (telefoon of apparaatje) werkt op basis van 2 getallen, een serienummer / geheime code en de tijd (meestal in blokken van 30 of 60 seconden). Deze 2 getallen worden samen door een cryptografische hash-functie gehaald waarna er een nieuw getal uit komt. Dit getal is je eenmalige code. Deze berekening wordt zowel op de server als in je authenticator app(araat) gedaan en als de boel overeenkomt, dan wordt de login geaccepteerd.

Omdat de interne klok van een authenticator-apparaatje niet noodzakelijkerwijs erg nauwkeurig is, kan het zijn dat er een clock-drift onstaat tussen apparaat en server. Maar met bovenstaand systeem kan de server een serie van meerdere codes genereren aan de hand van verschillende tijdstippen rondom de huidige tijd en op die manier "meten" in hoeverre de klok van de authenticator afwijkt van de server-klok en deze verschuiving kan per gebruiker bijgehouden worden, zodat clock-drift ook op lange termijn geen probleem is zolang de authenticator af en toe wordt gebruikt.

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Dennis_88 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:13:
[...]

Kun je heel makkelijk online doen! Scheelt je waarsch een lange wachtrij
hier kun je het doen : https://eu.battle.net/sup...m_source=internal-support

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• EG Mike
Rannasha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:24:
[...]

Dat ook.

Een authenticator (telefoon of apparaatje) werkt op basis van 2 getallen, een serienummer / geheime code en de tijd (meestal in blokken van 30 of 60 seconden). Deze 2 getallen worden samen door een cryptografische hash-functie gehaald waarna er een nieuw getal uit komt. Dit getal is je eenmalige code. Deze berekening wordt zowel op de server als in je authenticator app(araat) gedaan en als de boel overeenkomt, dan wordt de login geaccepteerd.

Omdat de interne klok van een authenticator-apparaatje niet noodzakelijkerwijs erg nauwkeurig is, kan het zijn dat er een clock-drift onstaat tussen apparaat en server. Maar met bovenstaand systeem kan de server een serie van meerdere codes genereren aan de hand van verschillende tijdstippen rondom de huidige tijd en op die manier "meten" in hoeverre de klok van de authenticator afwijkt van de server-klok en deze verschuiving kan per gebruiker bijgehouden worden, zodat clock-drift ook op lange termijn geen probleem is zolang de authenticator af en toe wordt gebruikt.
Thanks, I learned.

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Heb mn authenticator al een tijdje niet meer gebruikt, ivm met de blizzard launcher...

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:29:
Heb mn authenticator al een tijdje niet meer gebruikt, ivm met de blizzard launcher...
Yup same here.

• Waywaith

Waywaith

Tja

Rannasha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:24:
[...]

Dat ook.

Zou je dan af en toe eens je authenticator moeten gebruiken, ookal ligt de launcher voor je in?

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:34:
[...]

Zou je dan af en toe eens je authenticator moeten gebruiken, ookal ligt de launcher voor je in?
Als je wilt dat hij het blijft doen wel ja.

Ik ben tevreden met de authenticator app :D

• BlackMage
De SMS-codes werken ook prima. Ik wilde vanuit mijn werk inloggen en kreeg gewoon zo'n smsje met een code. Hij ziet gewoon een verschil in je standaard patroon van ip adressen waar vandaan je verbinding maakt.
garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:36:
[...]

Ik gebruik hem alleen als authenticator, op me mobiel zou ik zelf nooit doen.

En dat is mede omdat ik om de 3 / 4 maanden een andere telefoon heb en dan weer gezeik krijg met dat soort dingen.

En nee altijd het zelfde nummer etc, ik ben gewoon telefoons snel zat :+

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:38:
De SMS-codes werken ook prima. Ik wilde vanuit mijn werk inloggen en kreeg gewoon zo'n smsje met een code. Hij ziet gewoon een verschil in je standaard patroon van ip adressen waar vandaan je verbinding maakt.
Klopt, ook als je via de b.net laucher inlogged, als ik (per ongelijk uteraard) inlog via de VPN van mijn kantoor moet ik opnieuw een authenticator code invoeren.
Mektheb schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:39:
[...]

Ik gebruik hem alleen als authenticator, op me mobiel zou ik zelf nooit doen.

En dat is mede omdat ik om de 3 / 4 maanden een andere telefoon heb en dan weer gezeik krijg met dat soort dingen.

En nee altijd het zelfde nummer etc, ik ben gewoon telefoons snel zat :+
Tip, trek een backup van de app incl data, die zou je dan (mits je bv op android blijft) altijd kunnen restoren.

[ Voor 34% gewijzigd door Puc van S. op 20-11-2014 14:40 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

garriej schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:36:
[...]

ik ook .. tot ik ineens een nieuwe telefoon kreeg en vergeten was die autenticator om te zetten :P .. heeft me 3 dagen geduurd :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Waywaith

Waywaith

Tja

Ricmaniac schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:39:
[...]

ik ook .. tot ik ineens een nieuwe telefoon kreeg en vergeten was die autenticator om te zetten :P .. heeft me 3 dagen geduurd :P
Ik had het eens op een iPod touch, totdat die de wasmachine in ging... |:(

Verwijderd

Ehm ik heb een probleem sinds vandaag. Mijn dungeon finder vind het opeens leuk om te zeggen dat ik voor enkele dung geen ''valid roles'' heb. Ook voor de random dung mogelijkheden... En ja ik heb de proving grounds for tank en dps gedaan. Iemand enige oplossing hiervoor?

• BlackMage
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:41:
Ehm ik heb een probleem sinds vandaag. Mijn dungeon finder vind het opeens leuk om te zeggen dat ik voor enkele dung geen ''valid roles'' heb. Ook voor de random dung mogelijkheden... En ja ik heb de proving grounds for tank en dps gedaan. Iemand enige oplossing hiervoor?
Het is een standaard Blizz antwoord, maar heb je al geprobeerd eens zonder addons te queuen ?

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:44:
[...]

Het is een standaard Blizz antwoord, maar heb je al geprobeerd eens zonder addons te queuen ?
Held! Dat werkte :) Thanks!

Verwijderd

BlackMage schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:08:
[...]

Die "starter edition" stelt niets voor. Level 20 ben je na een uurtje of 2-3 en dat moet je doen met maar een paar skills en het hele sociale aspect (belangrijkste van een mmo) is weg want a. bijna alle chat functies zijn beperkt om spammers te voorkomen b. niemand zegt toch wat, dat deel van het spel is voor de meeste spelers iets waar even doorheen gebeten moet worden en dat doen ze half slapend.
Is het überhaupt nog wel de moeite om te starten met Wow? En als t nu bevalt wat kan ik dan het beste aanschaffen? :)

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Waywaith schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:34:
[...]

Dat ligt eraan hoe groot de onnauwkeurigheid van de interne klok is en hoe vergevingsgezind de server is in het voor- of achteruitkijken in de tijd. Ik heb ooit ergens gelezen dat er een optie is om bij een grote clockdrift de gebruiker meerdere opeenvolgende codes in te laten voeren om zo zekerder te zijn dat de gebruiker daadwerkelijk de authenticator heeft en niet toevallig een code heeft gegokt die globaal in de buurt zit qua tijd. Of Blizzard deze methode (en eventuele andere methodes) toepast weet ik niet.

Mijn vrouw heeft een authenticator die ze al ruim een jaar niet meer heeft gebruikt, dus wellicht kan ik die binnenkort eens tevoorschijn toveren en kijken wat er gebeurt als ik daar mee in probeer te loggen op haar inactieve account.

• arnocl
  • Laatst online: 06-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 14:54:
[...]

Is het überhaupt nog wel de moeite om te starten met Wow? En als t nu bevalt wat kan ik dan het beste aanschaffen? :)
Door het versimpelen en het toevoegen van extra te nemen stappen heeft blizzard het makkelijker gemaakt voor nieuwe spelers om mee te komen met bestaand spelers.

2 vrienden van mij zijn een maand voor de nieuwe expansion weer begonnen met spelen (hebben beide na lvl 60 gebruik gemaakt van een lvl 90 boost op een nieuw char). tegen de tijd dat de nieuwe expansion uitkwam zaten ze op het einde van LFR niveau (het instapniveau voor raids)

Op het moment lopen ze op mij voor met lvl'en (beide zijn 100 ik ben 98). enige waarmee ik nu nog hard voorloop zijn achievements en mijn goldvoorraad :P

[ Voor 23% gewijzigd door arnocl op 20-11-2014 15:18 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

arnocl schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:17:
[...]

2 vrienden van mij zijn een maand voor de nieuwe expansion weer begonnen met spelen (hebben beide na lvl 60 gebruik gemaakt van een lvl 90 boost op een nieuw char). tegen de tijd dat de nieuwe expansion uitkwam zaten ze op het einde van LFR niveau (het instapniveau voor raids)
+1. Ik heb tot ~begin 2013 MoP gespeeld, en daarin alleen incidenteel de allereerste raid-tier in LFR gedaan. Begin oktober had ik het weer opgepakt, en een maandje later kon ik SoO facerollen in LFR, en kon ik op redelijk niveau een incidentele Normal & Heroic run meepakken.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik probeerde zojuist even in te loggen op eu.battle.net en normaal gebruik ik altijd de authenticator. Maar nu gebruikte ik de SMS functie, echter krijg ik geen SMS'jes binnen.

Het nummer lijkt wel goed te zijn. Iemand ervaring met het niet kunnen ontvangen van automatische SMS'jes?

PSN

• BoratNL_
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-08 15:57
Srvdploeg schreef op donderdag 20 november 2014 @ 15:45:
Ik probeerde zojuist even in te loggen op eu.battle.net en normaal gebruik ik altijd de authenticator. Maar nu gebruikte ik de SMS functie, echter krijg ik geen SMS'jes binnen.

Het nummer lijkt wel goed te zijn. Iemand ervaring met het niet kunnen ontvangen van automatische SMS'jes?
Log je in op een ip-adres/browser waar je al eens op bent ingelogd? Zo ja, hoef je niet je authenticator te gebruiken en probeer het dan met een andere browser.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

en als je wel je battle.net launcher opkomt kan je vanaf daar ook naar je account toe zonder inlog :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
mrsar schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:11:
en als je wel je battle.net launcher opkomt kan je vanaf daar ook naar je account toe zonder inlog :P
Ja klopt ik was inderdaad aan het inloggen binnen het bedrijfsnetwerk. (En ook via 4G eens) Maar ik krijg geen SMS'jes binnen.

Ik wou de authenticator app even opnieuw instellen omdat ik pas geleden een nieuwe telefoon heb gekocht. En dan ben je zo snel bezig en dan blijft het restoren van de authenticator er weer bij.

Automatisch inloggen via de Battle.net Launcher is wel makkelijk in dat opzicht.

PSN

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
Ik heb alleen een e-mail gekregen van Blizz, toen ik mijn ouders bezocht in Nederland , mischien dat battle.net alleen kijkt als de afstand groter is dan x aantal 1000km's ?
of landcode ?

[ Voor 17% gewijzigd door Metallize op 20-11-2014 16:48 ]

Verwijderd

Metallize schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:44:
Ik heb het alleen meegemaakt , toen ik mijn ouders bezocht in Nederland , mischien dat battle.net alleen kijkt als de geographie groter is dan x aantal 1000km's ?
Ik woon in almere, werk in amsterdam. Ik wilde in de pauze op het werk even wat op het realm forum posten en logde voor het eerst in 5 jaar in vanaf een ander IP adres, ik moest meteen een sms code invoeren!

Afstand is dus geen indicatie.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
Metallize schreef op donderdag 20 november 2014 @ 16:44:
Ik heb alleen een e-mail gekregen van Blizz, toen ik mijn ouders bezocht in Nederland , mischien dat battle.net alleen kijkt als de afstand groter is dan x aantal 1000km's ?
of landcode ?
Ik reis af en toe naar nederland vanuit engeland en moet dan mn 'geheime vraag' beantwoorden.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik vind dit veel te grappig :|

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Hahahaha, dat is zeker te grappig ja... _O-

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 20-11-2014 17:43 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• TylerMayhem
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Goeie remake van een classic :D

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Ugh, de queues zijn dan misschien wel weg, maar nu zijn de Garrisons kapot. Met geluk red ik het nu een of twee keer per avond om m'n eigen dorpje binnen te komen om nog wat missions te starten.

• TylerMayhem
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Missies kan je ook starten vanuit je Outposts, moet niet perse in je Garrison.

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Rannasha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:57:
Ugh, de queues zijn dan misschien wel weg, maar nu zijn de Garrisons kapot. Met geluk red ik het nu een of twee keer per avond om m'n eigen dorpje binnen te komen om nog wat missions te starten.
Garrisons zijn inderdaad weer stuk. Mijn main character (Kilrogg) staat er geparkeerd, ik raak niet eens meer ingelogd (paar minuten proberen, dan is het "world server down"). Ander karakter, op een rustigere server (Dragonblight) komt wel ingelogd maar kan geen pet-battles starten. Wat een balen zeg

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Rannasha schreef op donderdag 20 november 2014 @ 18:57:
Dat is zo zeer nog niet het probleem. Als Garrison niet goed werkt, houd dat ook meteen in dat je niet verder kan questen...

Rupsen, Rapsen.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Fijn Fijn al mn chars in hun garrisons en world server down we zijn het aan het onderzoeken...

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Wognummer schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:43:
Fijn Fijn al mn chars in hun garrisons en world server down we zijn het aan het onderzoeken...
Mijn main en een paar alts hebben van hetzelfde laken een broek. Jammer dat we nog steeds niet kunnen vertrouwen op de servers. Gelukkig heb ik nog veel andere dingen te doen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Moeilijk om met een class te beginnen... Geen idee wat ik het beste kan kiezen.

Ik neig naar mage, dk of shadow priest..

Hunter heb ik al lvl 100 maar is toch iets te makkelijk

Iemand die weet welke juist high hits heeft?

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
Knamix schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:47:
Moeilijk om met een class te beginnen... Geen idee wat ik het beste kan kiezen.

Ik neig naar mage, dk of shadow priest..

Hunter heb ik al lvl 100 maar is toch iets te makkelijk

Iemand die weet welke juist high hits heeft?
Zucht...

• Aghanim
  • Niet online
Poeh. Zit nu met Frost DK in Spires of Arak en sinds ik hier ben lijkt het wel of ik van papier ben. Denk al een keer of 25 dood gegaan van 96-97. Trek netjes alle nieuwe gear aan die ik krijg dus daar ligt het niet aan. Lang geleden dat het pittig was!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Elk karakter heeft zijn momenten in leveling. Het kan zijn dat je sneller levelt dan nieuwe gear krijgt. Daarom mix ik altijd een paar dungeons in het levelen. zo krijg je betere gear, want rond 96 heb je natuurlijk niet de beste gear aan, tenzij je een mythic raider was een MOP. Het kan kloppen dat in Spires of Arak een paar moeilijke momenten zijn, ik speel zelf unholy DK. Maar ik had meestal last van supersnelle respawns in bepaalde zones wanneer er meerdere aan het questen zijn. Echter, ik vind een DK zeer sterk. Het kan veel aan. En zelfs als je gear wat mager is. 3-4 mobs mogen geen probleem zijn, zeker niet als je al je abilities loslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Opeens dook net de nieuwe MC op in LFR.
Ik join dus en net als we de 1e baas bijna down hadden werden we allemaal verwijderd van de instance.
In /2 merkte ik dan al snel dat iedereen die in een instance zat plots verwijderd was.

Wat ik wel kan zeggen is dat de gratis mount en epic die je kunt krijgen uiteindelijk bizar duur zal zijn.

Het duurde vrij lang voor men door had dat men niet gewoon alles kon pullen of dat men moet dispellen of decursen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, dacht vannacht van ik zal hem effe snel doen. Het is inderdaad een volledige remake, en de trash is snoeihard. Nu blijkt ook hoe zwak healers nog zijn, massive aoe damage valt nog maar magertjes te healen, waardoor veel spelers dood gaan.

Na 3 trashpacks had ik zoiets van, op dit tempo kun je een hele avond uittrekken voor Molten Core, daar begin ik nu niet aan. Queue morgen wel de guild. Alhoewel ik verwacht dat Blizzard dit weekend MC al keihard nerfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:38

Magic666

No one's neighbour!

toch maar de stoute schoenen aangetrokken en WoD aangeschaft :)
Tja.... als een warme jas zal ik maar zeggen!

Niet veel tijd gehad dus het was weer even zoeken naar de knoppen e.d.

Wat we wel opviel was dat ze een paar handige addons nu standaard erin hebben zitten, is Curse nog wel nodig?

Alleen was er een addon waarmee je de actionbars en map kon veranderen naar eigen smaak, maar ik heb geen idee meer hoe die heet. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Yay, gratis achievement & Molten Corgi :P

Molten Core doorlopen gaat nog even duren, zo te zien is 1e helft ilvl 615 en de 2e 635. Veel wings trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb het spel gekocht maar ik moet zeggen dat WoD tot nu toe een beetje tegenvalt. Het eerste gedeelte is nog wel leuk maar zodra je SMV instapt als alliance zijnde, kabbelt de game maar een beetje door zonder dat er echt wat spannends of bijzonders gebeurd. Af en toe heb ik het idee dat ik terecht ben gekomen in de Draenei starting area of dat ik TBC mk2 aan het spelen ben.

Nu ben ik pas lv93 na een paar uurtjes te hebben gespeeld maar ik ben benieuwd hoe het spel zich verder ontwikkeld.

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 21-11-2014 07:13 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Who's the tank.. Damn dat is een oldschool video :D was bijna vergeten dat die bestond. Echt geweldig die filmpjes die in TBC en vanilla werden gemaakt van WoW _/-\o_

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Trunksmd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:57:
Elk karakter heeft zijn momenten in leveling. Het kan zijn dat je sneller levelt dan nieuwe gear krijgt. Daarom mix ik altijd een paar dungeons in het levelen. zo krijg je betere gear, want rond 96 heb je natuurlijk niet de beste gear aan, tenzij je een mythic raider was een MOP. Het kan kloppen dat in Spires of Arak een paar moeilijke momenten zijn, ik speel zelf unholy DK. Maar ik had meestal last van supersnelle respawns in bepaalde zones wanneer er meerdere aan het questen zijn. Echter, ik vind een DK zeer sterk. Het kan veel aan. En zelfs als je gear wat mager is. 3-4 mobs mogen geen probleem zijn, zeker niet als je al je abilities loslaat.
Wellicht is het een combinatie van geen top gear en inderdaad het snelle respawnen van mobs. Heb ook het gevoel dat de 'pull-range' groter is, want regelmatig komt het voor dat een mob op me af komt terwijl die best ver weg staat.Het lukt inderdaad wel om 3-4 mobs te pakken maar dan ben ik daarna wel low health. Het probleem zit dus meer in het snel doen van quests, ik red het niet om 15 mobs achter elkaar (1 voor 1) te pakken zonder dood te gaan/healing.

Heb gisteren voor het eerst Unholy geprobeerd. Rotation van Icy Veins geprobeerd en na 10 minuten op een dummy rammen bleef mijn DPS slechts 40% van mijn Frost DPS. Ligt vast aan mij, maar daarom ben ik toch maar weer naar Frost gegaan. Wellicht dat de Unholy pet kan tanken? Dan blijf je langer leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Aghanim schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:43:
Wellicht dat de Unholy pet kan tanken? Dan blijf je langer leven.
Kan wel, maar dan moet je absoluut geen aggro pakken en dat pak je zodra je aanvalt. En je hebt death coil nodig om je pet te kunnen healen. Zoals ik al eerder zei: het is gewoon een wandelende dot die wel een substantieel deel is van je damage.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou nou, de zeikerds hebben hun zin gekregen.. Personal loot gaat weg van 5 mans. Want group loot is schijnbaar beter volgens de playerbase..
Binnenkort dus ook maar weg uit LFR? En daar zoals in DS tijd weer voor rollen?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapteynn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-09 16:24

Kapteynn

Kapteyn -Silvermoon-

Jammer, was wel voorstander van de personal loot. Geen ninja probemen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Same here, maar mensen vonden het niet rewarding genoeg. Want het is pas rewarding als je dingen van andere spelers weg kan kapen xD

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drops
  • Laatst online: 01-12-2023
Oke met level 100 PVP gear kan je met lager ilvl al in queue terwijl je eigenlijk een lager item lvl hebt, in Ashran moet je dan zijn, voor heroics (door pvp scaling?)
Ben benieuwd of dat na onderhoud nog zo is.

[ Voor 11% gewijzigd door Drops op 21-11-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

niet al te veel ophef maken, 't is hier geen reddit. Het komt terug en beter als het was! (als je even over het woordje hope heen leest.
We will be evaluating how to better present and structure dungeon personal loot, and hope to re-introduce the system in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, maar Hope en blizzard.. ik heb er heel heel veel twijfels bij. Ik vind het gewoon gigantisch jammer, gearen van mijn tanks was nog nooit zo leuk. En nu moet ik maar hopen dat 1 item van de velen (sommige bosses hebben voor mij 6 bracers, 6 ringen, 6 chestplates, en dan 1 shield. Dat x5..) dropped :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou je kan het RNG noemen maar als ik in 10 dungeon runs 1 stuk 615 loot krijg (voor een slot waar al 615 zit) dan mag het van mij allemaal wat makkelijker als casual :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Ja ik heb dan het "geluk" dat ik nog maar 3 of 4 items mis van heroic :P dat zijn echter wel een wapen en een shield.

Heeft iemand al CM gedaan?

Ik ben ook voorstander van personal loot hoor! :D

[ Voor 15% gewijzigd door garriej op 21-11-2014 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:08
... Ik was juist een voorstander van personal loot.
Heb liever geen loot dan als iemand het weg ninja'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CM's zijn redelijk goed te doen Garriej, je moet niet gelijk Silver/Gold tijden verwachten, maar voor de lot boxes is het zeer goed te doen. (zeg ik zelf als tank dan, Pala en Monk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mik! schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 07:53:
[...]

Kan wel, maar dan moet je absoluut geen aggro pakken en dat pak je zodra je aanvalt. En je hebt death coil nodig om je pet te kunnen healen. Zoals ik al eerder zei: het is gewoon een wandelende dot die wel een substantieel deel is van je damage.
Precies, dan heeft het weinig toegevoegde waarde inderdaad. Voor mijn gevoel is Dark Transformation de skill die voor hoge DPS moet zorgen, maar die kreeg ik amper op 5 stacks, bleef continu op 4 staan. Als je dan kijkt hoeveel DPS Frost Strike en Obliterate doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Trunksmd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 23:57:
Elk karakter heeft zijn momenten in leveling. Het kan zijn dat je sneller levelt dan nieuwe gear krijgt. Daarom mix ik altijd een paar dungeons in het levelen. zo krijg je betere gear, want rond 96 heb je natuurlijk niet de beste gear aan, tenzij je een mythic raider was een MOP.
Waarschijnlijk ga ik nu huilen met de wolven in het bos, waarvoor mijn excuses. Mijn kritiek is niet zozeer op het loot systeem gericht, ik vind personal loot eigenlijk een goede toevoeging. Het is jammer dat dit nu weer wordt ingetrokken door Blizzard.

Dit gezegd zijnde is mijn level ervaring tot nu toe heel anders dan vorige xpacs, op sommige vlakken beter en op andere is het gewoon raar. Mijn tankadin heeft tot nu toe (level 97) nog geen enkel item/drop gekregen uit dungeons. Alles wat ik heb van gear, heb ik via quests verkregen. Soms is er een onverwachte upgrade naar blauwe of epic kwaliteit. Upgrades zijn uiteraard leuk, maar onbetrouwbaar.

Wat me eigenlijk nog het meeste stoort aan de levelling dungeons is dat er geen quests aan verbonden zijn, behalve de repeatable 'maak alle bosses af' voor wat goud en xp. Hierdoor heb je dus geen gegarandeerde items meer of een leuke XP boost. Daarboven is de totale XP die je krijgt van een volledige run ook niet echt denderend.

Nu geef ik toe dat dit meer een kwestie van perceptie is dan daadwerkelijke statistiekjes, maar bovenstaande factoren (geen loot? geen quests + xp) maken dat het levellen via dungeons voor mij niet weggelegd is. Of personal loot hier aan de basis van ligt betwijfel ik, maar het heeft allesinds de schijn tegen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik heb tot nu toe één instance gedaan. Doe het rustig aan, ben pas lvl 95. Na ongeveer een uur in de queue kon het eindelijk beginnen. We vlogen we door de instance heen, denk dat het 15minuten heeft geduurd. Met uitzondering van enkele mobs die wat zilver dropte heb ik niks aan loot gehad. Daarna heb ik geen enkele instance meer gedaan, waarom zou ik, er is geen enkele beloning. Ik wist niet eens dat er personal loot was en ik zal het zeker niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Ik wist het ook niet. Kreeg in een 1 of andere ogre-dungeon aan het eind pas een item waar ik vrij weinig aan had. Voor de rest wat silver/gold en de gebruikelijke mailspam na een dungeon.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die mailspam is heerlijk, hoe beter te zeggen "You forgot to loot shit!"dan je mailbox vol te pleuren (sarcasme).

Ik loot expres geen mobs in dungeons, omdat de junk het gewoon niet waard is. Maar nee, meneer de postman vind het belangrijk dat ik het alsnog krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

lanerios schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:34:
Die mailspam is heerlijk, hoe beter te zeggen "You forgot to loot shit!"dan je mailbox vol te pleuren (sarcasme).

Ik loot expres geen mobs in dungeons, omdat de junk het gewoon niet waard is. Maar nee, meneer de postman vind het belangrijk dat ik het alsnog krijg...
Vergeet niet dat je Dark Iron Scraps (of hoe heten die dingen) krijgt tegenwoordig, die kun je bij je Dwarven Bunker / War Mill (als je die hebt) inruilen voor leuke items.

Maar, personal loot weg? Ik vond het wel een fijn systeem... Al krijg je in de L100 dungeons (Nog te laag ilvl voor HC) wel redelijk weinig loot vergeleken met MoP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat personal loot weg gaat, het is helaas vaak zo dat "zeikerds" de zin toegewezen krijgen. Maar dat ter zijde.

Maintenance op een vrijdag, dat is toch wel weer hoopgevend voor het instance-server-verhaal. :)

Doel van vandaag is level 100 worden (nog 50% te gaan ongeveer) en zien wat er dan allemaal extra te beleven valt. Sowieso wil ik alle gebieden helemaal compleet gequest hebben, dus dat gaat sowieso gebeuren. Instances natuurlijk ook, want ik moet er niet aan denken de MC raid te missen omdat ik niet gegeard genoeg ben... Die mount is awesome...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
lanerios schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:34:

Ik loot eigenlijk alles en krijg alsnog 5 mails met spulletjes 8)7 heel wazig

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:49:
[...]

Vergeet niet dat je Dark Iron Scraps (of hoe heten die dingen) krijgt tegenwoordig, die kun je bij je Dwarven Bunker / War Mill (als je die hebt) inruilen voor leuke items.

Maar, personal loot weg? Ik vond het wel een fijn systeem... Al krijg je in de L100 dungeons (Nog te laag ilvl voor HC) wel redelijk weinig loot vergeleken met MoP.
Meh, de Iron Horde scraps.. ik vind die transmog set niet mooi. In de tijd dat ik al die mail heb uitgezocht en nagekeken heb ik alweer 400G met fishing verdiend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Hm, ik heb nog niet echt veel voordeel gehad van de personal loot, maar zie het nu er wel van in. Instances die ik tot nu toe heb doorlopen in WoD dropten 0,0 en zijn het inderdaad gewoon niet waard om te doen als je wil levelen. Exp en gear krijg je sneller van normale quests, dus ik zou ook geen 40 minuten in een queue gaan staan als je nog geen level 100 bent of aan de legendary quest begint op 98 (en dan alleen Skyreach queuen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Woensdagnacht launch en de donderdag daarna heb ik niet gespeeld, had geen goed gevoel over de server stabiliteit dus heb de moeite niet genomen.

Vrijdagavond wel ingelogd, van half 6 tot half 2 in de queue. Toen kwam ik ingame en ben ik direct naar bed gegaan.

Zaterdag vroeg op, twee uur kunnen spelen, server restart, terug een queue in van 5500. Daar was ik om 9 uur 's avonds weer uit en toen heb ik nog een uurtje of twee kunnen spelen, m'n eerste twee uurtjes.

Zondag weer vroeg op, maar hele dag disconnects en queues, heb totaal een uur kunnen spelen op een dag van 10 uur denk ik.

Maandag en dinsdag kwam ik thuis van het werk en waren er queues van 4000+, tegen half 12 pas tijd om te spelen dus.

Woensdag en donderdag vrij genomen, gisteravond level 100 gehaald.

Garrisons doen het overigens nog steeds niet, 90% van de tijd 'Instance not Found' of 'No Instance servers are currently available'

Dus ja.
Pagina: 1 ... 47 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.