Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Slechte zaak dat personal loot weg gaat :( Ook al kreeg ik gisteren in UBRS alleen maar gold maar dat is mijn eeuwige strijd met de RNG goden.
Vanochtend mijn hele ochtend routine in de war dat er onderhoud was. Niet even de followers op pad sturen of de mijn leeghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:06:
Nou nou, de zeikerds hebben hun zin gekregen.. Personal loot gaat weg van 5 mans. Want group loot is schijnbaar beter volgens de playerbase..
Binnenkort dus ook maar weg uit LFR? En daar zoals in DS tijd weer voor rollen?
Ach ik heb er niet over lopen zeuren. Maar ik heb wel actief LFG gemeden en in chat naar extra mensen gezocht voor meerdere instances als ik niet 4 man uit de guild mee kon krijgen. Ik heb werkelijk een hekel aan dat hele personal loot gebeuren (en LFR, dus dat komt mooi uit).

Pas gewoon group loot systeem aan zodat het alleen maar items dropt die gebruikt kunnen worden door classes die in de group aanwezig zijn, net als bij personal loot. Alleen dan zonder rekening te hoouden met de lootspec keuze.

Group loot gaat eigenlijk altijd goed, zelfs met premade groups van random spelers.
Carthrax schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:00:
Slechte zaak dat personal loot weg gaat :( Ook al kreeg ik gisteren in UBRS alleen maar gold maar dat is mijn eeuwige strijd met de RNG goden.
Vanochtend mijn hele ochtend routine in de war dat er onderhoud was. Niet even de followers op pad sturen of de mijn leeghalen.
Tja, gisterenavond kon ik garrison niet in: Instance not found en vanochtend onderhoud. Gelukkig had ik gisteren ochtend in al mijn gebouwen 14 workorders gequeued. dat is 56 uur, dus moet goed gaan. Zolang ik er vanavond maar in kom.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2014 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb tijdens het levelen in de dungeons voor mijn paladin ook nog geen enkel item gekregen.
Ret spec heb ik het dan over (ik durf het tanken nog niet aan momenteel met mijn i530 gear XD).

Personal loot is dat je niet meer rolt, toch? Dat loot gewoon toegewezen wordt?
Ik weet nog niet wat ik daarvan moet vinden, het 'lijkt' inderdaad alsof ik nu minder tot geen gear meer krijg.
Kan natuurlijk ook gewoon dom pech zijn.

Maar het hinderd je nu wel om off-spec te needen als iemand anders MS niet nodig heeft.
Wat naar mijn ervaring toch vaak voorkomt!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkfreak schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:04:
Maar het hinderd je nu wel om off-spec te needen als iemand anders MS niet nodig heeft.
Wat naar mijn ervaring toch vaak voorkomt!
Maar daar kan je je eigen loot specialization voor wijzigen.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RustStorm schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:07:
[...]

Dan krijg je weer niets voor je mainspec, is ook geen optie.

Wij runnen gewoon met de guild zoveel mogelijk en dan need/greed. Komt regelmatig voor dat de rogue of hunter een dps ring of trinket oid niet nodig heeft, die pak ik dan op als mistweaver. Hierdoor is inmiddels mijn offspec beter dan mijn main spec :X

Dat kan je dus vergeten met personal loot. de zeldzame keren dat ik heb moeten gebruiken heb ik alleen gold gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RustStorm schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:07:
[...]

En dan krijg je dat je als Retadin in de instance zit, met lootspec op Prot.
Vervolgens dropped een tank item, en krijg jij het, terwijl de tank van de groep het ook nodig heeft en begint de drama ;x .

Ik vraag dan liever gewoon even of ik mag needen.
En ja, dat kan ik nu ook doen, maar 987465 anderen doen dat niet, en dat zou ik als tank zijnde dan weer zuur vinden.

Ik vond de oude manier toch iets fijner, ik had nooit echt last van ninja's

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar hebben jullie ook weer gelijk in. :)

Ik dacht in de situatie waarin MS eigenlijk al fixed was. ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
haha, tja moet nog opzoek naar mailbox addon wie met die Postmaster mails dealt

Er zijn zover ik heb ontdekt buiten de inn, maar 2 quest welke in dungeon gedaan moeten worden,
beiden in skyreach (Legendary ring, 1 Spirit of Arak ergens)

ah need for greed weer terug, yeah -O- , gezellig met gelijke armor classes in clinch liggen over de loot
(zeker frustrerend als voor jou ilvl upgrade is en de andere een 2nd stat upgrade)
ben er nu nog van overtuigt als voor mij ilvl upgrade is en voor ander 2nd stand, dat kans groot is dat andere het nog afstaat, dat zal tijdens kerst als de "kiddz" weer online komen wel anders zijn
Volgens mij staat er nergens dat need/greed ook terug komt in LFR

2 toons 100 allebei raid ready 615+, eerlijk gezegd bevalt de hunter mij beter dan de paladin ook al zal die altijd mijn "main" blijven, zit nu erg over te twijfelen of ik de sp of warlock ga 3de alt ga levelen

Met de warlock heb beetje issue dat voor mij gevoel lage dps doe dat ligt aan mij of het ligt aan affliction, maar voor mij gevoel kampt die class/talent side echt met een lack of burst gevoel.
Shadow priest, kan niet help om ook verantwoordelijk te voelen voor backup healing :x
Andere optie is de druid, maar die heb ik al zo lang niet meer gespeeld, weet dat die behoorlijk afhankelijk was van eclips/solar? (om goed te bursten) , maar of dat nog steeds zo is geen idee + feit dat dan alle gear moet gaan wisselen en ben wat minder fan van proc based classes
(ja ik weet dat burst overal absoluut niet van belang is, maar tijdens level maakt wel gigantisch veel uit)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Sowieso is dungeon loot alleen maar relevant in de launch patch van een xpac. En zeker levelling blauwe items zijn heel vluchtig. Buiten dat gedoe met personal loot hebben dungeons ook nog eens concurrentie van de hoeveelheid rare mobs die vergelijkbare items droppen of een leuke pet/toy die je kan meenemen naar volgende xpacs.

De tijd die je spendeert aan het zoeken naar rare mobs of andere ontdekkingen kan je niet meer steken in dungeons uiteraard. Garrisons slokken ook wat tijd op. Dus uiteindelijk bengelen level dungeons aan het einde van de lijst qua tijd vs beloning verhouding.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Als je nou een 'main spec' en een 'off spec' kon aangeven, en op basis van je rol bepaald wordt wie de rol krijgt. Dat je, indien je in de rol van je main spec zit een vraag met 'Need?' krijgt.

Vervolgens is de loot order:
Main spec + juiste roll (prot (main) paladin die aan het tanken is)
Main spec + overige roll (prot (main) paladin die aan het DPSen is)
Off spec + juiste roll (ret (off) paladin die aan het DPSen is)
Off spec + overige roll (ret (off) paladin die aan het tanken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, wel een "voordeel" de achtelijke DPS zullen wel snel zorgen dat de tanks weg gaan.. dankzij personal loot waren er genoeg tanks/healers te vinden, waarom? Omdat ze niet bang waren om loot kwijt te raken.

Wat krijg je nu? Tank item dropped, dps derp #45848 besluit hem maar te needen. Repeat 48x, en tank geeft het op met dungeons.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
@darkfreak, dit is 1 van patch gedaan (volgens mij dragon soul, eind cata)
Main spec + voor main spec +200 roll, Off spec + gear voor offspec +100 roll, en gewoon roll.

Probleem door de nieuwe manier van loot, is nu niet meer te doen (uitgezonder rings + trinkets)
Wapens blijven een beetje de vreemde eend, dus ook die maar uitzonderen.
Behalve 2nd stats is de loot voor resto,balance,feral,guard druid allemaal eender
zo met elke ander gelijke armor class, waar vroeger heel duidelijk was of die chest plate nu tank, heal of dps was.
kan het nu alle 3 de talenten voorzien komt het aan op 2nd stat.
ik voorzie echt veel loot drama

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 21-11-2014 09:28 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosttweakers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-08 14:54
Mijn server is weer up trouwens. (Terrokar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:02

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren mijn mage de secondary spec op frost gezet omdat Fire mage armor van papier heeft. Frost werkt al een heel stuk beter met levellen. Ironisch genoeg zijn mijn followers al level 98/99 terwijl ik 97 ben, ze zijn sneller 100 dan mij. :+)

Ik wil iig dit weekend proberen level 100 te halen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Auredium schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:29:
Gisteren mijn mage de secondary spec op frost gezet omdat Fire mage armor van papier heeft. Frost werkt al een heel stuk beter met levellen. Ironisch genoeg zijn mijn followers al level 98/99 terwijl ik 97 ben, ze zijn sneller 100 dan mij. :+)

Ik wil iig dit weekend proberen level 100 te halen.
dit weekend?! vanavond! Als je tijd heb moet dat prima te doen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:30:
[...]

dit weekend?! vanavond! Als je tijd heb moet dat prima te doen zijn :D
Ik heb vanavond niet echt tijd. :X

Ik wil ECHT 100 worden voor het hele Garisson gebeuren. Dungeons zijn voor mij meer de leuke extra.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Teunis schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:14:
haha, tja moet nog opzoek naar mailbox addon wie met die Postmaster mails dealt
http://www.curse.com/addons/wow/postal
:)

[ Voor 76% gewijzigd door Verderf op 21-11-2014 09:35 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auredium schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:33:
[...]

Ik heb vanavond niet echt tijd. :X

Ik wil ECHT 100 worden voor het hele Garisson gebeuren. Dungeons zijn voor mij meer de leuke extra.
Dan hoop ik voor je dat ze werken in het weekend. Als ze om 5 uur 's avonds al over belast zijn vrees ik het ergste voor het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:40:
[...]

Dan hoop ik voor je dat ze werken in het weekend. Als ze om 5 uur 's avonds al over belast zijn vrees ik het ergste voor het weekend.
Ik heb op de dag van de launch na geen problemen gehad op mijn server. Blade's Edge is geen higfh populance server meen ik, meer intermedium qua populatie. Ik heb ook alleen op de eerste drie dagen een kleine queu gezien bij inloggen van hooguit een kwartiertje. Voor de rest altijd smooth sailing gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Auredium schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:45:
[...]

Ik heb op de dag van de launch na geen problemen gehad op mijn server. Blade's Edge is geen higfh populance server meen ik, meer intermedium qua populatie. Ik heb ook alleen op de eerste drie dagen een kleine queu gezien bij inloggen van hooguit een kwartiertje. Voor de rest altijd smooth sailing gehad.
Arathor is ook geen High Pop server, maar toch elke avond is het einde verhaal voor de garissons, je moet voor een uur of 19:00 je garisson dingen hebben afgerond.. want daarna kan je er eigenlijk niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Op Turalyon heb ik tot nu toe dagelijks problemen gehad met de garrison. Ik moet mezelf er steeds aan herinneren dat ik mijn chars beter uitlog in een questhub of stad.

Queues heb ik nog niet gehad gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Het zijn niet de 'garrisons die down gaan', het zijn de complete instance servers. Op het moment dat ik mn garrison niet meer in kan, kan ik ook geen oude dungeons/raids doen bijvoorbeeld, met dezelfde foutmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 19:44
Op Killrog heb ik er tot nu toe maar weinig problemen mee. Ja, die hearthstone naar je garrison werkt niet, maar als ik vlieg naar mn garrison kom ik er redelijk snel in 's avonds na 7 uur :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik dacht vanochtend nog even snel de garrison-dingen te doen. Gisteravond lukte het me niet meer namelijk. Blijkbaar had ik een berichtje dat er maintenance zou zijn gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Gaius schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:09:
Ik dacht vanochtend nog even snel de garrison-dingen te doen. Gisteravond lukte het me niet meer namelijk. Blijkbaar had ik een berichtje dat er maintenance zou zijn gemist.
Had ik ook last van, lullig als je eigenlijk net te laat dan vertrekt en dan erachter komt dat het niet lukt :p

maar ja sh*t happens.

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-04-2024

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Ik had het geluk 10 minuten voor de maintenance in te loggen dus kon nog een vlugge Garrison round doen voor het werk. Hopelijk helpt de maintenance voor de Garrison problemen. Op zich weinig last van. Momenteel toch alle treasures aan het doen dus dan heb ik weinig in mn Garrison te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb een quest waarin ik een mage tower of zo een gladiator gebouw moet neerzetten maar ik heb helemaal geen plot daarvoor

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Iusedto schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:24:
Hmm, ik heb een quest waarin ik een mage tower of zo een gladiator gebouw moet neerzetten maar ik heb helemaal geen plot daarvoor
Ik voel een 'plot twist' aankomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waywaith schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:25:
[...]
Ik voel een 'plot twist' aankomen 8)7
lol, ik hoop niet dat je daar lang over heb moeten nadenken :P

Ben nl vergeten hoe je meer plots kreeg in je garrison. Was dat player level of garrison level

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Vreemd....ik heb echt totaal geen problemen met het Garrison. Alles phased in en out zoals het hoort. Ik kan er heen gaan met vliegen en ik kan er naar heartstonen. Ik heb echt nooit problemen met het garrison. Mss dat de server die Blade's edge gebruikt voor de instance wat nieuwer is of zo.

Ik herken mij iig totaal niet in jullie ervaringen. Ik geloof wel dat ze echt zijn, maar ik heb er iig geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Laatst online: 03-04 16:03
Iusedto schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:24:
Garrison level, maar ik gok dat je in de war bent met Outposts (welke je in zones neer moet zetten, niet in je garrisons).

[ Voor 50% gewijzigd door EG Mike op 21-11-2014 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh, dat kan ook ja.
Bedankt.

Had wel de keuze gehad in Gorgrond voor die lumbermill of gladiator.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

pryth schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:35:
[...]

Garrison level, maar ik gok dat je in de war bent met Outposts (welke je in zones neer moet zetten, niet in je garrisons).
En gezien er gladiator staat durf ik met zekerheid te zeggen dat het om gorgrond gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Welke keuzes hebben jullie tot nu toe met outposts gemaakt?

Gorgrond:
Arena op m'n main
Lumber Mail op mn mage

Talador
Arcane asanctum op n main
Artilery op mn mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Darkfreak schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:38:

Gorgrond:
Arena op m'n main
Lumber Mail op mn mage

Talador
Artilery op mn mage
De linker, omdat ik rechts ben :P

ik heb niet zo heel erg over die outposts nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Moest gisteren even wat extra voor de kleine zorgen, waardoor ik net niet de 100 heb gehaald. Nog maar een paar quests en ik ben er! Dan nog gear verzamelen uiteraard...

Wel mooi dat m'n eerste follower al wel 100 is en nog een hele lading 99 en 98. Die doen het beter dan ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:39:
[...]

De linker, omdat ik rechts ben :P

ik heb niet zo heel erg over die outposts nagedacht.
Ik kon echt niet kiezen, en gezien ik toch twee chars heb ga ik gewoon beide proberen.

Mijn Belf Paladin heeft nu dus een arena en een arcane sanctum (lekker passend)
En mijn Goblin Mage heeft nu dus een lumber mill en artillery, want Goblin :P
IntToStr schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:40:
Moest gisteren even wat extra voor de kleine zorgen, waardoor ik net niet de 100 heb gehaald. Nog maar een paar quests en ik ben er! Dan nog gear verzamelen uiteraard...

Wel mooi dat m'n eerste follower al wel 100 is en nog een hele lading 99 en 98. Die doen het beter dan ik :p
Al mijn followers zijn hoger level dan allebei mijn chars momenteel XD
Een is zelfs 98 (mijn hoogste char atm is 94)

[ Voor 36% gewijzigd door Darkfreak op 21-11-2014 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

@Lanerios:

Wat nou als ik als DPS warrior roll op tank items omdat ik Glad spec ben?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith

Waywaith

Tja

Darkfreak schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:38:

Gorgrond:
Arena op m'n main
Lumber Mail op mn mage

Talador
Artilery op mn mage
lumbermill, artillary, siegeworks(nagrand)

Ik kies voor die optie waarvan ik denk rare's makkelijk te kunnen killenn. Die shredder in Gorgrond, 2x flammenwerper en de meeste mobs liggen op hun rug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Waywaith schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:46:
[...]

lumbermill, artillary, siegeworks(nagrand)

Ik kies voor die optie waarvan ik denk rare's makkelijk te kunnen killenn. Die shredder in Gorgrond, 2x flammenwerper en de meeste mobs liggen op hun rug :)
Die gladiator doet anders ook flinke dmg uitdelen hoor :O!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:06:
Nou nou, de zeikerds hebben hun zin gekregen.. Personal loot gaat weg van 5 mans. Want group loot is schijnbaar beter volgens de playerbase..
Nee, als je goed gelezen had is personal loot weg omdat het niet rewarding voelt voor heel veel spelers.

Nou ben ik gelukkig niet afhankelijk van LFR en dungeons, wij stappen 2 december Highmaul in en doei doei naar die content, maar ook ik vind dit personal loot systeem niet echt rewarding. RNG is RNG natuurlijk, maar niks krijgen en dan 3G looten van een boss voelt erg karig aan. Dat betekent niet dat Need>Greed beter is, helemaal niet, maar personal loot had beter gekund.

Wij hadden in SOO heroic en Mythic er ook even mee gespeeld, maar heel snel vroeg iedereen of we gewoon weer masterloot aan konden zetten. Het name het romantische van loot distribution en het spannende of dat ene item gedropt is, helemaal weg mijn inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
De artillery in Talador is meer dan een beetje OP :p

Ik kon er heel gemakkelijk mee die initiële groep quests solo doen. Ook heel veel van die 'kill X/loot Y' quests heb ik vlot afgewerkt door gewoon een massa mobs te pullen en dan de artillery aan te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:56:
De artillery in Talador is meer dan een beetje OP :p

Ik kon er heel gemakkelijk mee die initiële groep quests solo doen. Ook heel veel van die 'kill X/loot Y' quests heb ik vlot afgewerkt door gewoon een massa mobs te pullen en dan de artillery aan te zetten :)
Ik mis hem zelfs nu ik in Spires of Arak bezig ben :P

Heb gekozen voor:
Lumbermill in Gorgrond, Artillery in Talador en Rare vendor in Spires of Arak.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
De Tweakers guild heeft gisteren weer een nieuwe lvl 100 (Fury Warrior) erbij gekregen :*) Heb nog maar een ilvl van 605, dus moet nog 5 lvl's voordat het feest kan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds 93, gistere weer niet kunnen spelen haha.

Vanavond ga ik los ! en morgen ook de hele dag :D

Hoop dan wel 96 te woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
  • Laatst online: 12-06 15:30
Mektheb schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:00:
Ik ben nog steeds 93, gistere weer niet kunnen spelen haha.

Vanavond ga ik los ! en morgen ook de hele dag :D

Hoop dan wel 96 te woorden.
Dan moet je de 100 wel kunnen halen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:14

Maduth

Probeersel

Valt mij weer een keer op hoe langzaam ik lvl. Pas 92,5 na een week [OK, drie dagen niet gespeeld].

Hang veel rond in me crib/garrison :)

Zit nog steeds ook in Shadowmoon... als ik daar klaar ben, ben ik wss al 95 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Falcone schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:02:
[...]

Dan moet je de 100 wel kunnen halen ;).
Kleine kans, ik ben nog al slow omdat ik levelen nogal boring kan vinden.

Dus het gebeurt bij mij regelmatig ik doeloos ergens sta te vissen ofzo.

Of toch maar Ulduar ga farmen enz :+.

En ik ga zone bij zone + bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Hoe is de Tweakers guild run van MC gisteren gegaan? Volgens mij waren jullie net op het punt om te gaan beginnen, maar het was voor mij bedtijd + heb het benodigde ilvl nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister voor het eerst wat Heroics gelopen.
Wel lucky met geardrops :D

van 607 Equipped naar 621 is niet gek :)
625 met dps trinkets als ik shadow spec ga.

Later maar eens kijken om de beter Holy Priest stats te krijgen, eerst maar een 635 ilvl krijgen voor molten core en dan gerichter gear zoeken.

Verschil in HC is wel groot, guild groep ging lekker en geen problemen.
1ste pug hc die ik deed kwam ik met 4 spelers die beter gegeared was als de guild groep en alles voelde aan alsof het een Normal was. De pug groep erna met 1 guildy was weer het tegen overgestelde, tank die squishy was en moest zelf flink aan de bak.

Heroics zijn wel lastiger dan die van MoP maar bij lange na niet zoals van Cata wat ong het enigste wat goed was aan die expansion (+1ste raid tier).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jveer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:07:
Hoe is de Tweakers guild run van MC gisteren gegaan? Volgens mij waren jullie net op het punt om te gaan beginnen, maar het was voor mij bedtijd + heb het benodigde ilvl nog niet.
IS de nieuwe MC er al dan ? :)
EDIT: ja dus en ilvl 615.

Man moet nog opschieten ook >.>

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 21-11-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Mektheb schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:09:
[...]

IS de nieuwe MC er al dan ? :)
Yup kwam gisteravond online, volgens mij tussen 10 en 11u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ioramus
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:46
Volgens mij pas vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kun je nu nog solo de oude MC in? Eigenlijk wil ik nog steeds m'n Giantstalker Leggings. Das de laatste van het setje. Maar het pokkeding wil maar niet droppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hele WoW 10 years event duurt tot en met de eerste week van januari 2015. Je hebt dus nog genoeg tijd. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
tot 5 januari als je de wow calander moet geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Is het ook niet meer mogelijk om thunderfury te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
MC lvl 60 is er nog gewoon...
Het is een tijdelijke raid die via LFR tool gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Aaah nice, prima dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zijn die mount reward enzo ook gewoon in de raid finder? of alleen premade?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
M'n Warrior heb ik trouwens geboost, heeft het nog zin om een Armor/weapon crafting prof. te nemen? Of zal dat te lang duren voordat ik hoog genoeg ben om een ilvl upgrade eruit te krijgen? Gezien je bizar veel geld krijgt tegenwoordig, gok ik (assumptions are the mother of all fuck ups) dat ik het grote deels snel kan lvl'en door de benodigheden te kopen. Maar hoor graag hoe jullie hierover denken.

Ik heb de legendary quest al gedaan trouwens, dus die upgrade heb ik al :)

[ Voor 8% gewijzigd door Jveer op 21-11-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Gisteren en vandaag geen tijd om te spelen, behalve even mijn profs en mijn garrisons.

Dit weekend kan ik gelukkig twee volle ochtenden en middagen spelen, Wil eerst mijn lock toch maar even flink snel omhoog zien te brengen, De langzame grind doe ik dan wel op mijn priest :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:
[...]

Het hele WoW 10 years event duurt tot en met de eerste week van januari 2015. Je hebt dus nog genoeg tijd. :)
Dan is er nog kans ik het niet haal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Mektheb schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:19:
[...]

Dan is er nog kans ik het niet haal :+
je zal wel moeten ander GEEN mount voor jou :D

(ilvl 606) dus moet zelf ook nog even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Jveer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:18:
M'n Warrior heb ik trouwens geboost, heeft het nog zin om een Armor/weapon crafting prof. te nemen? Of zal dat te lang duren voordat ik hoog genoeg ben om een ilvl upgrade eruit te krijgen? Gezien je bizar veel geld krijgt tegenwoordig, gok ik (assumptions are the mother of all fuck ups) dat ik het grote deels snel kan lvl'en door de benodigheden te kopen. Maar hoor graag hoe jullie hierover denken.

Ik heb de legendary quest al gedaan trouwens, dus die upgrade heb ik al :)
Je kan items maken vanaf lvl 0 met wod mats om profession te skillen.
Met je mines in je garrison krijg je al behoorlijk wat mats, gewoon lvlen en dagelijks (vanaf garrison lvl2 krijg je mines en bij lvl 92 kan je upgraden naar lvl 2 mines) je ore pakken en work orders plaatsen.

Als je 100 ben kan je altijd de overige skill points er bij kopen om iig lvl 600 te worden.

iig als je Blacksmith neemt, je kan ook nog mining er naast nemen voor mining outdoor.

[ Voor 39% gewijzigd door Derr_Hans op 21-11-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:21:
[...]

je zal wel moeten ander GEEN mount voor jou :D

(ilvl 606) dus moet zelf ook nog even :P
Mount must have !.

Nee ik ga gewoon hard bezig nu en hopen ik die kak zone snel uit ben zodat ik weer fresh spirit krijg om door te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Zijn er ergens een soort van package deals van World of Warcraft? Gewoon een bundel met alle uitbreidingen . Als WoD er niet bij zit is het niet zo'n probleem, duurt toch nog héél lang voordat ik daar ben. :9 Dus die kan ik op een later moment nog aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door JST94 op 21-11-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:22:
Zijn er ergens een soort van package deals van World of Warcraft? Gewoon een bundel met alle uitbreidingen . Als WoD er niet bij zit is het niet zo'n probleem, duurt toch nog héél lang voordat ik daar ben. :9
Battle chest kopen op de site battle.net daar zit alles is tot en met MoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:22:
Zijn er ergens een soort van package deals van World of Warcraft? Gewoon een bundel met alle uitbreidingen . Als WoD er niet bij zit is het niet zo'n probleem, duurt toch nog héél lang voordat ik daar ben. :9 Dus die kan ik op een later moment nog aanschaffen.
IIRC is MoP nu meegenomen in de bundle, die kon je geloof ik direct bij Blizzard zelf kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
20,- euro voor die battlechest op de blizzard site geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Is dat toevallig deze? 15 euro, goedkoop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:25:
Is dat toevallig deze? 15 euro, goedkoop :).
Inderdaad en nog een maandje gametime erbij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Subscription required
30 days of free game time included
Includes levels 1–90

ja tot lvl 90 is MoP, dacht dat het 20,- was maar 15,- is zeker duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Jveer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
[...]

Ja maar die krijg je pas als je betaald. Dus je moet kopen + maand kopen en dan krijg je er 30 gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Jveer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:26:
[...]

Dus eigenlijk betaal je maar een paar euro voor het spel zelf. :D
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:
[...]
Ja maar die krijg je pas als je betaald. Dus je moet kopen + maand kopen en dan krijg je er 30 gratis.
Thanks ! Dan weet ik dat ik meteen een subscription erbij moet kopen. :) Vanavond maar even regelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:
[...]

Mijn excuses ik had het verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:31:
[...]

[...]

Thanks ! Dan weet ik dat ik meteen een subscription erbij moet kopen. :) Vanavond maar even regelen dus :)
Heb iig 2 maanden om het spel te spelen, dan moet je zeker wel een indruk gekregen hebben of je het leuk vind of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Mektheb schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:22:
[...]

Mount must have !.

Nee ik ga gewoon hard bezig nu en hopen ik die kak zone snel uit ben zodat ik weer fresh spirit krijg om door te gaan :+
heb ik op lvl 97 gehad wat een klote punt was dat zeg per 2 mobs die ik vermoorde ging ik 3 keer dood (allies die aan het zieken zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorren
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-04 23:41
JST94 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:31:
[...]

[...]

als je een subscription instelt geven ze je die maand gelijk. zonder extra te betalen. en je mag gelijk de subscription cancelen. zo heb ik het een aantal jaar geleden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Derr_Hans schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:22:
[...]

Je kan items maken vanaf lvl 0 met wod mats om profession te skillen.
Met je mines in je garrison krijg je al behoorlijk wat mats, gewoon lvlen en dagelijks (vanaf garrison lvl2 krijg je mines en bij lvl 92 kan je upgraden naar lvl 2 mines) je ore pakken en work orders plaatsen.

Als je 100 ben kan je altijd de overige skill points er bij kopen om iig lvl 600 te worden.

iig als je Blacksmith neemt, je kan ook nog mining er naast nemen voor mining outdoor.
Oh, je kan meteen met WoD mats beginnen? Handig... Misschien toch maar eens mijn enchanting die op 200nogwat is blijven hangen droppen en blacksmithing of engineering oppakken. Ik ben al een paar dagen mijn ores in de bank aan het duwen omdat het toch niets meer waard is, maar ik dacht dat ik alsnog copper en alles moets gaan verzamelen om blacksmithing/engineering naar 600 te duwen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Chakotay schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:41:
[...]

Oh, je kan meteen met WoD mats beginnen? Handig... Misschien toch maar eens mijn enchanting die op 200nogwat is blijven hangen droppen en blacksmithing of engineering oppakken. Ik ben al een paar dagen mijn ores in de bank aan het duwen omdat het toch niets meer waard is, maar ik dacht dat ik alsnog copper en alles moets gaan verzamelen om blacksmithing/engineering naar 600 te duwen :)
Dat is ook mijn gedachte geweest! Denk dat ik maar aan Blacksmithing ga beginnen dan.

Bedankt voor de info Derr_Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:36:
[...]

heb ik op lvl 97 gehad wat een klote punt was dat zeg per 2 mobs die ik vermoorde ging ik 3 keer dood (allies die aan het zieken zijn)
Naja dat boeit me niet eens, ik gebruik dan me schredder en vervolgens als ze die killen blijf je mounted maar ze kunnen hem niet targeten en jij gaat er niet uit :+.

Maar goed, het is meer de zone zelf het uiterlijk die ik irritant kan vinden, maar goed hoort er bij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Chakotay schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:41:
[...]

Als je mobs killed heb je kans op items, combine 5 to get skill points in xxx profession wat het ook weer wat sneller maakt (al zijn deze wat zeldzamer maar kan zijn omdat ik skill +600 heb op al mijn chars)

-
tip, JC en Engi gebruiken veel blackrock ore.
Heb ondertussen +400 true silver ore en maar 100 blackrock dus neem die 2 iig niet samen als je zelf geen minng heb en alleen van je garrison moet leven :P

Weet niet of BS gebruikt, als dit True silver is dan werkt dit perfect met engi :D

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 21-11-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:43
Derr_Hans schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:44:
[...]

Als je mobs killed heb je kans op items, combine 5 to get skill points in xxx profession wat het ook weer wat sneller maakt (al zijn deze wat zeldzamer maar kan zijn omdat ik skill +600 heb op al mijn chars)
Boven 600 droppen ze volgens mij nie meer.
Maar dan nog ik heb voor blacksmithing nog een lange weg te gaan maar die dingen droppen alsnog weinig.

Als ik die 11 puntjes per dag blijf aanhouden kan et nog wel aardig lang duren voordat ik op 600 (laat staan 700) zit.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
[...]

Die items krijg je volgens mij uberhaubt niet als je skill al 600+ is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Puc van S. schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:48:
[...]

Die items krijg je volgens mij uberhaubt niet als je skill al 600+ is.
aaah verklaard waarom ze zeldzaam zijn.
Heb wel alchemy item en zo gekregen maar niet meer als 1 terwijl mijn main Engi/JC is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Heeft iemand toevallig een link of lijst/ info betreft het verzamelen van rare/ epic followers die al lvl 100 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
wowhead.com heeft een guide van followers + locatie waar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

[...]

-
tip, JC en Engi gebruiken veel blackrock ore.
Heb ondertussen +400 true silver ore en maar 100 blackrock dus neem die 2 iig niet samen als je zelf geen minng heb en alleen van je garrison moet leven :P

Weet niet of BS gebruikt, als dit True silver is dan werkt dit perfect met engi :D
Ahh, die dingen. Daar heb ik er voor enchanting een stuk of 5 van liggen, dan is gewoon ores verzamelen en random troep maken toch een stuk sneller denk ik.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Falcone schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:51:
Heeft iemand toevallig een link of lijst/ info betreft het verzamelen van rare/ epic followers die al lvl 100 zijn?
Darkfreak schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:23:
Btw ..
Een top guide voor followers:
http://www.wowhead.com/guide=2533#horde-zones-gorgrond

Mooi overzicht van waar je welke follower krijgt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcone
Helemaal overheen gelezen. Thanks boys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, doel level 100 is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Grats! Gisteravond ook net level 100 bereikt op mijn Paladin *O*

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Je loopt 90 levels voor op mij ! :+

De Tweakers Guild, is die voor Horde of Alliance? Of beide?

Jep, ben nieuw. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Srvdploeg schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 12:23:
[...]

Grats! Gisteravond ook net level 100 bereikt op mijn Paladin *O*
Grats voor jou dan! :D

Haha, darn ik mis resources om m'n Garrison te upgraden. :P Nou ja, too bad. Ik zie het allemaal wel wat er komen gaat. Heb iig nog veel te veel te doen...

Trouwens, hoe krijg ik in hemels naam m'n pet menagerie? Heb er geen quest voor of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/18213874/arch.png

And I'm just sitting here, digging up trash

[ Voor 17% gewijzigd door Darkfreak op 21-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
@RustStorm

Unlocking the Menagerie, Level 1

The Menagerie appears in your Garrison after upgrading your Town Hall to Level 3 and is originally locked. To unlock the Menagerie, visit it, and complete Pets Versus Pests (Alliance) or Pets Versus Pests (Horde). The required level for the quest line is 98.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank Srvdploeg, wordt gewaardeerd! Ik ga er maar eens even flink m'n best voor doen dat plotje te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
hoeveel garrison resources krijg je per dag eigenlijk , van dat doosje naastje townhall ? :)
Pagina: 1 ... 48 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.