haha, tja moet nog opzoek naar mailbox addon wie met die Postmaster mails dealt
Er zijn zover ik heb ontdekt buiten de inn, maar 2 quest welke in dungeon gedaan moeten worden,
beiden in skyreach (Legendary ring, 1 Spirit of Arak ergens)
ah need for greed weer terug, yeah

, gezellig met gelijke armor classes in clinch liggen over de loot
(zeker frustrerend als voor jou ilvl upgrade is en de andere een 2nd stat upgrade)
ben er nu nog van overtuigt als voor mij ilvl upgrade is en voor ander 2nd stand, dat kans groot is dat andere het nog afstaat, dat zal tijdens kerst als de "kiddz" weer online komen wel anders zijn
Volgens mij staat er nergens dat need/greed ook terug komt in LFR
2 toons 100 allebei raid ready 615+, eerlijk gezegd bevalt de hunter mij beter dan de paladin ook al zal die altijd mijn "main" blijven, zit nu erg over te twijfelen of ik de sp of warlock ga 3de alt ga levelen
Met de warlock heb beetje issue dat voor mij gevoel lage dps doe dat ligt aan mij of het ligt aan affliction, maar voor mij gevoel kampt die class/talent side echt met een lack of burst gevoel.
Shadow priest, kan niet help om ook verantwoordelijk te voelen voor backup healing :x
Andere optie is de druid, maar die heb ik al zo lang niet meer gespeeld, weet dat die behoorlijk afhankelijk was van eclips/solar? (om goed te bursten) , maar of dat nog steeds zo is geen idee + feit dat dan alle gear moet gaan wisselen en ben wat minder fan van proc based classes
(ja ik weet dat burst overal absoluut niet van belang is, maar tijdens level maakt wel gigantisch veel uit)
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427