• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Tja ooit was 640kb genoeg. Om die reden zou ik het niet laten eigelijk ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
voor een fysieke gamer is 500gb echt goed genoeg, ik heb nu nog 350 gb over

nothing stops this train

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
TheBrut3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:38:
Ik ben ook aan het denken over het kopen van een PS4 van al de december meevallers.
Maar raden jullie dan ook aan om er maar gelijk een 2TB schijf in te moppen?

Ik heb al wat 'onderzoek' gedaan en onderstaande schijf gevonden:
pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB

Ik snap die prijs voor geen meter... Want in deze externe HDD zit (volgens mij) dezelfde schijf en deze is véél goedkoper:
pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Iemand nog tips?
Dat zijn inderdaad dezelfde schijven , heb vanmorgen hetzelfde gedaan , als je nu al weet dat je het later alsnog gaat doen dan kun je het net zo goed direct doen , scheelt je de moeite van alles terug zetten

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 08:44

Flotter

Pelipper!

Kol Nedra schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:41:
om gelijk een 2 tb erin te gooien raad ik niet aan, ik heb een 500gb en dat is meer dan voldoende.
als je een digitale gamer bent dan kan ik mij indenken om 2tb erin te plempen, maar als je een fysieke gamer bent is 500gb meer dan zat
Met Plus kan het hard gaan. Ik heb tegenwoordig een schijf van 1.5TB in m'n PS3 zitten, wanneer ik een PS4 koop gaat daar ook meteen een grote hdd in.

Ondersteunt de PS4 al externe schijven (voor het maken/terugzetten van backups)?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:09
Ik ga het liefst gelijk voor 2TB. Met de PS3 ben ik er ook tegenaan gelopen dat 60GB op het begin veel leek, maar na een aantal jaar toch ver vol zat. Verder is 2TB niet veel duurder dan 1TB. Als ik later alsnog 2TB wil is het duurder.
CappieL schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:45:
heel sneaky die externe HDD kopen, openschroeven, HDDs omwisselen en daarna de externe HDD verkopen als zijnde een 2TB ... >:) >:) >:)
Neuh, die externe HDD eruit halen en in de PS4 gooien was ik wel van plan. Maar ik snap dat prijsverschil niet... Je bent 30 euro goedkoper uit MET casing erom... Weird toch?

• Cardwizard
TheBrut3 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:53:

[...]

Neuh, die externe HDD eruit halen en in de PS4 gooien was ik wel van plan. Maar ik snap dat prijsverschil niet... Je bent 30 euro goedkoper uit MET casing erom... Weird toch?
Goeie deal toch

Ik had na een paar weken nog minder dan 100GB over van de 500

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12 19:37
Beste Tweakers !

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb dus een PS4 Meegenomen uit de US. (Black Friday Bundel) Hierbij kreeg ik GTA5(Fysiek) en The Last Of Us als game voucher. GTA werkt zonder problemen, Alleen ik kan de voucher niet verzilveren in de nederlandse PS store. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ? Alvast bedankt !

:)

• Cardwizard
DutchGamer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:05:
Beste Tweakers !

Ik heb dus een PS4 Meegenomen uit de US. (Black Friday Bundel) Hierbij kreeg ik GTA5(Fysiek) en The Last Of Us als game voucher. GTA werkt zonder problemen, Alleen ik kan de voucher niet verzilveren in de nederlandse PS store. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ? Alvast bedankt !
Door een US account te maken , anders kan het niet

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
cardwizard schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:56:
[...]

Goeie deal toch

Ik had na een paar weken nog minder dan 100GB over van de 500
Ik moet al constant games verwijderen van mijn console om ruimte te houden. Ik verwijder vnl. de single player games die ik uitgespeeld heb en die ik voorlopig niet nog een keer wil spelen.
DutchGamer schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:05:
Beste Tweakers !

Het antwoord is al gegeven, maar 3x raden. Zo te zien ben je al op de hoogte van het feit dat er verschillende stores in verschillende regio's zitten. In welke store zou je een Amerikaanse voucher moeten gebruiken?

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12 21:21
waar kun je ookalweer je ps instellen als primair? kan t ff nie vinden

• joey82
oke tnx

[ Voor 96% gewijzigd door joey82 op 10-12-2014 18:46 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:05
15-11 een bedrag van €50,- toegevoegd met ideal, maar nog steeds geen €10,- voucher ontvangen van Sony. Voor degene die het al gekregen hebben...komt het via de mail en hoe heet de mail ? Misschien dat ik hem mis in die 30K mails van dat account :+

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
Hoeland duurt het als je controller opstuurt weer terug is? Rubber komt los van me L3,heb al een jaar,en kreeg net een mail dat ik hem terug kan sturen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Beakzz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:45:
15-11 een bedrag van €50,- toegevoegd met ideal, maar nog steeds geen €10,- voucher ontvangen van Sony. Voor degene die het al gekregen hebben...komt het via de mail en hoe heet de mail ? Misschien dat ik hem mis in die 30K mails van dat account :+
Ik lees een hoop over deze actie. Wat is hier precies het voordeel van ten opzichte van dezelfde game op release in de US store kopen? Dan ben je geen € 60,- maar € 48,- kwijt. Of mis ik iets?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:03
Beakzz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:45:
Bij mij kwam die in mn gmail reclame map. Onderwerp van de mail is: 'Alsjeblieft, je PlayStation-voucher met code' en afzender 'PlayStation@eu.playstationmail.net'
bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:21:
[...]

Ik lees een hoop over deze actie. Wat is hier precies het voordeel van ten opzichte van dezelfde game op release in de US store kopen? Dan ben je geen € 60,- maar € 48,- kwijt. Of mis ik iets?
Eh, niet iedereen heeft zin in gehannes met twee accounts op zn PS4. Ik ben er zo eentje. Dan boeit mij die tientje niet. Sowieso koop ik mn nieuwste games op release voor max €55, altijd wel een mooie prijs ergens te vinden. Zo heb ik ook FC4 LE op release gekocht voor €54 bij de MM. Als klap op de vuurpijl kan ik m dan ook nog eens doorverkopen.

[ Voor 38% gewijzigd door Trishul op 10-12-2014 21:26 ]

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:25
Amaze86 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:14:
Hoeland duurt het als je controller opstuurt weer terug is? Rubber komt los van me L3,heb al een jaar,en kreeg net een mail dat ik hem terug kan sturen.
Waar heb je m gekocht?
SacreBleu schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:55:
[...]

Ik heb wel degelijk het een-en-ander gezien, gelezen en gehoord. Ik weet ook dat het spel in die tijd geen greintje is veranderd en nu is ineens de pers enthousiast. Dat zijn ze wel vaker en dat hoeft zich helemaal niet te manifesteren in een goed spel - ook niet in een slecht spel, overigens.

Juist het feit dat de pers ineens enthousiast is gaat niet helemaal op. We hebben al eerder wat gameplay gezien. We hebben nu alleen wat langer footage gezien. Maar niet iets anders. En nu, tegen de release aan, is de pers enthousiast?
Hier nog even op terugkomend; er wordt in de diverse previews natuurlijk gewoon prima onderbouwd waarom men meer enthousiast is. Gamer.nl bijvoorbeeld:
Nieuwe standaard
Die filmische focus van The Order: 1886 is niets nieuws. Het spel werd bij zijn aankondiging vorig jaar al gepresenteerd als een vloeiende overgang tussen filmpjes en gameplay. Maar toen we daadwerkelijk zelf met de game aan de slag gingen, op de E3 van dit jaar, zetten we nog vrij veel vraagtekens achter die insteek. De mooie plaatjes en fantastische animaties zouden slechts randvoorwaarden lijken voor een anders weinig onderscheidende shooter. Daar willen we bij deze graag op terugkomen. Het is wat ons betreft de nieuwe standaard waar lineaire avonturen naar mogen, misschien zelfs moeten streven.

Het acteerwerk van jouw eenheid, alle lid van de eeuwenoude Order, is van een dusdanig hoog niveau dat je ze op hun jargon en lichaamstaal gelooft. Het hechte groepje schetst een wereldbeeld dat mysterieus blijft zonder vaag te worden. Zo kon het voorkomen dat we achteloos in een zeppelin rondvlogen zonder de omgeving in ons op te nemen. Vijfenveertig minuten later hadden we het luchtschip gekaapt, een aanslag verijdeld en de verantwoordelijke rebellen tot wanhoop gedreven. Dat is snel geëscaleerd, dachten we bij onszelf, ondanks dat het volledig volgens het plan van ontwikkelaar Ready At Dawn verliep.

Dat zo’n illusie – want dat blijft het – standhoudt, is zeldzaam. Het werkt omdat de benadering heel persoonlijk is. De hoofdpersonages beleven het verhaal net zo goed en bespreken dat ook onderling. We hopen van harte dat we die karakterontwikkeling nauwlettend mogen blijven volgen. Want dat is wel de grote kanttekening die we bij het succes van The Order: 1886 zetten. Het spel moet het menselijke niet te veel gaan verruilen voor het mechanische, zoals een opeenstapeling van bekende tropes uit het genre. Een sluipmomentje hier, een gewelddadige confrontatie daar, maar dan steeds achter elkaar. Dat is prima, zolang het maar een nut blijft dienen. Zodra daar geen sprake meer van is, blijft enkel een gevaarlijk lineaire shooter over.
Daarbij is deze speelsessie veel uitgebreider en afwisselender. Het hele innemen van de zeppelin waarbij de bizar hoge grafische kwaliteit naadloos overgaat in gameplay. Er zit stealth in en wat sniper gameplay. Je krijgt een stuk beter een idee van de game dan eerst. En ja, ook Gamer zegt tegelijkertijd nog steeds twijfels te hebben.

Ook moeten we niet vergeten dat Santa Monica meehelpt aan de game. Dat zijn nou niet bepaald prutsers. :9~
Trishul schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:22:
[...]

Eh, niet iedereen heeft zin in gehannes met twee accounts op zn PS4. Ik ben er zo eentje. Dan boeit mij die tientje niet. Sowieso koop ik mn nieuwste games op release voor max €55, altijd wel een mooie prijs ergens te vinden. Zo heb ik ook FC4 LE op release gekocht voor €54 bij de MM. Als klap op de vuurpijl kan ik m dan ook nog eens doorverkopen.
Gehannes? Het is 1x aanmaken en that's it. Weinig gehannes aan. Wat ik bedoel; veel mensen zijn blijkbaar erg "geil" op dat tientje. Waarom doe je jezelf dan geen plezier en bespaar gewoon bijna € 12,- per game. Iedere keer. En we hebben het hier niet over fysieke games, je hebt tenslotte zelf ook € 50,- aan je portemonnee toegevoegd, dus in dit geval zul je wel digitaal moeten. :+

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 10-12-2014 21:47 ]

• Amaze86
  • Laatst online: 21:39
Gaat via sony,had hem bij wehkamp gekocht vorig jaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-12 23:15

FaceDown

Storende factor.

[b]bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:41

[...]

Gehannes? Het is 1x aanmaken en that's it. Weinig gehannes aan. Wat ik bedoel; veel mensen zijn blijkbaar erg "geil" op dat tientje. Waarom doe je jezelf dan geen plezier en bespaar gewoon bijna € 12,- per game. Iedere keer. En we hebben het hier niet over fysieke games, je hebt tenslotte zelf ook € 50,- aan je portemonnee toegevoegd, dus in dit geval zul je wel digitaal moeten. :+
Ik snap 'm wel. Ik koop ook geen games voor de volledige prijs, want als je de fysieke schijf koopt voor de laagste prijs en je haalt daar de restwaarde vanaf bij doorverkoop dan speel je spotgoedkoop.
Ik spendeer online alsnog wel wat euro's bijv aan PS+ of aanbiedingen als TLOU die goedkoop genoeg zijn, of PS+ games die je niet fysiek kunt krijgen natuurlijk. Voor mij hoeft dat geklooi met 2 accounts ook niet. Bovendien kleven er een hoop risico's aan; kans op een ban in de toekomst, je games kwijt raken, en problemen ivm niet betalen van BTW op je aankopen. Want uiteindelijk is het gewoon belastingontwijking (om het woord fraude maar even niet te gebruiken).

Groetjes, FaceDown.

FaceDown schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:55:
[...]

Ik snap 'm wel. Ik koop ook geen games voor de volledige prijs, want als je de fysieke schijf koopt voor de laagste prijs en je haalt daar de restwaarde vanaf bij doorverkoop dan speel je spotgoedkoop.
Ik spendeer online alsnog wel wat euro's bijv aan PS+ of aanbiedingen als TLOU die goedkoop genoeg zijn, of PS+ games die je niet fysiek kunt krijgen natuurlijk. Voor mij hoeft dat geklooi met 2 accounts ook niet. Bovendien kleven er een hoop risico's aan; kans op een ban in de toekomst, je games kwijt raken, en problemen ivm niet betalen van BTW op je aankopen. Want uiteindelijk is het gewoon belastingontwijking (om het woord fraude maar even niet te gebruiken).
Dat zijn dan losse aankoopjes, maar om daar nu meteen € 50,- voor te storten. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.

En ik schat de kans op een ban wel heel klein in. Mensen doen dit al jaren en massaal ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze al deze mensen gaan bannen.

Wat bedoel je met "niet betalen van BTW"? De dollar is minder waard dan de Euro, dat heeft niks met de BTW te maken, of mis ik iets?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

bram1984 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:00:
[...]

Dat zijn dan losse aankoopjes, maar om daar nu meteen € 50,- voor te storten. Maar goed, ieder z'n meug natuurlijk.
Sja die cash is onbeperkt houdbaar. En PS+ moet je sowieso betalen, dus komt het wel op. Zie het als een procentje of 18 korting..
En ik schat de kans op een ban wel heel klein in. Mensen doen dit al jaren en massaal ook. Ik kan me niet voorstellen dat ze al deze mensen gaan bannen.
Waarschijnlijk niet, maar zeker weten doe je het nooit. Wat als door belastingwetgeving (zie hieronder) geen meerdere accounts van verschillende regios op 1 systeem meer worden toegestaan? Is niet geheel ondenkbaar.
Wat bedoel je met "niet betalen van BTW"? De dollar is minder waard dan de Euro, dat heeft niks met de BTW te maken, of mis ik iets?
In de europrijs zit btw inbegrepen, in de dollarprijs niet, omdat ze in de usa geen btw kennen. Daar hebben ze alleen salestax die per state verschilt. Echter op alle aankopen die je als Nederlander vanuit Nederland doet, ben je btw verschuldigd. In feite ontduik je dus belasting bij het aankopen vanuit de us store.
In principe zou de belastingdienst zelfs op kunnen vragen welke Nederlanders er een US account hebben en het bedrag wat daarop gespendeerd is, om vervolgens 21% daarvan in rekening te brengen. Dan ben je dus wel de klos, zeker als je dit truukje al jaren veelvuldig gebruikt hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door FaceDown op 10-12-2014 22:28 ]

Groetjes, FaceDown.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Als er nog belasting te ontduiken is, altijd doen. Ze pakken het je ergens anders weer af, soms zelf 2 keer over hetzelfde geld.

PSN: Oldzkoel

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

power_user schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:28:
Als er nog belasting te ontduiken is, altijd doen. Ze pakken het je ergens anders weer af, soms zelf 2 keer over hetzelfde geld.
Je weet dat belastingontduiking strafbaar is? En aanzetten tot een strafbaar feit trouwens ook.

[ Voor 7% gewijzigd door FaceDown op 10-12-2014 22:30 ]

Groetjes, FaceDown.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Nou het is eerder dat het tegen de regels van Tweakers ingaat om hierover te (blijven) praten, volgens mij.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27
FaceDown schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:25:
Sja die cash is onbeperkt houdbaar.
Tegoed is twee jaar geldig.

• joey82
net even na de gta V single player de multiplayer gestart.....weet iemand waarom andere online gamers doorzichtig/transparant zijn :? ik kan dwars door ze heen kijken terwijl ze gewoon lekker aan t knallen zijn en andere ongein uithalen..

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:05
[...]

PES 2015 was €50 tegenover $60 en dan nog eens die €10 terug dus was de EU versie de voordelige optie. En het US account is ook niet heilig. Ik kan mijn pre-order bonus van GTA 5 bijvoorbeeld alleen maar gebruiken op mijn US account terwijl mijn PS3 character aan mijn EU account gekoppeld was.

Ik ga ook alleen nog maar goedkope deals scoren in de US store of games waar ik 100 % geen dlc voor zal kopen. En daarnaast kan Sony dit truukje altijd nog eens gaan blokken.

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-12 09:03
[...]

Erm, er zijn ook games die je kunt kopen ruime tijd na release als de prijs voor mij interessanter is. Niet iedereen koopt games op de datum van release.

Laatst Oddworld voor nog geen 12 euro en de 2 walking dead seizoenen voor ieder minder dan 11 euro gekocht. Om van die aanbieding gebruik te maken in de NL store heb je toch geld nodig in je portemonee. Nou, als ik dan 10 euro extra kan krijgen is dat voor mij zo goed als een extra gratis spel.

PSN ID: MrMichel_75

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:49

Typhone

Who Dares Wins

FaceDown schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:25:
[...]

[...]
Echter op alle aankopen die je als Nederlander vanuit Nederland doet, ben je btw verschuldigd. In feite ontduik je dus belasting bij het aankopen vanuit de us store.
In principe zou de belastingdienst zelfs op kunnen vragen welke Nederlanders er een US account hebben en het bedrag wat daarop gespendeerd is, om vervolgens 21% daarvan in rekening te brengen. Dan ben je dus wel de klos, zeker als je dit truukje al jaren veelvuldig gebruikt hebt.
Nee dan betaal je invoerrechten in principe. Hoe dat digitaal zit weet ik niet, maar op buitenlandse producten kun je onmogelijk BTW heffen; bedrijven zouden dat deel dan hier moeten afdragen ofwat? Situatie die jij hier schetst is niet juist volgens mij. Er zijn heel veel zaken in de US Store die hier niet te krijgen zijn dus HOE ontduik je dan belasting?

Laatste tijd PS4 steeds vaker crashes en andere problemen. Schijn de enige van mijn friendlist te zijn die dat regelmatig heeft. Disc eject (na fixes nog steeds regelmatig), controllers die niet reageren na een boot, frequente vastlopers binnen COD:AW enz enz.

Morgen nieuwe 1TB SSD halen en een nieuwe PS4. Ik ben niet zo van de garantieafhandeling en gerefurbished rotzooi terugkrijgen. What's broken is broken zo is mijn visie.

[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 11-12-2014 08:56 ]

• DeeSung
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:48:
[...]

Nee dan betaal je invoerrechten in principe. Hoe dat digitaal zit weet ik niet, maar op buitenlandse producten kun je onmogelijk BTW heffen; bedrijven zouden dat deel dan hier moeten afdragen ofwat? Situatie die jij hier schetst is niet juist volgens mij. Er zijn heel veel zaken in de US Store die hier niet te krijgen zijn dus HOE ontduik je dan belasting?

Laatste tijd PS4 steeds vaker crashes en andere problemen. Schijn de enige van mijn friendlist te zijn die dat regelmatig heeft. Disc eject (na fixes nog steeds regelmatig), controllers die niet reageren na een boot, frequente vastlopers binnen COD:AW enz enz.

Morgen nieuwe 1TB SSD halen en een nieuwe PS4. Ik ben niet zo van de garantieafhandeling en gerefurbished rotzooi terugkrijgen. What's broken is broken zo is mijn visie.
Bestel je wel iets uit het buitenland.

Je moet gewoon

21% btw betalen

Wanneer het bedrag boven de 150 euro is moet je ook invoerrechten betalen.
Dus invoerrechten komt bovenop de btw.

Aangezien je dat zelf niet mag doen mag je 13 euro extra betalen.

Is je totale order inc verzendkosten lager dan 22 euro. Hoef je niets te betalen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DeeSung schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:00:
[...]

Bestel je wel iets uit het buitenland.

Je moet gewoon

21% btw betalen

Wanneer het bedrag boven de 150 euro is moet je ook invoerrechten betalen.
Dus invoerrechten komt bovenop de btw.

Aangezien je dat zelf niet mag doen mag je 13 euro extra betalen.

Is je totale order inc verzendkosten lager dan 22 euro. Hoef je niets te betalen.
Klopt dat 100%? Klinkt mij heel scheef in m'n oren namelijk. Dan laat de fiscus elk jaar flink veel geld liggen. Iedereen dus anonieme prepaid creditcards kopen valse e-mail adressen opgeven bij PSN-accounts :P

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 08:34
PS4 vanmorgen besteld, Wehkamp heeft weer PS4 bundels voor 399.

PC Specs

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

joey82 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 02:20:
net even na de gta V single player de multiplayer gestart.....weet iemand waarom andere online gamers doorzichtig/transparant zijn :? ik kan dwars door ze heen kijken terwijl ze gewoon lekker aan t knallen zijn en andere ongein uithalen..
Dan heb jij de passive mode aan staan, of de andere spelers ;) Kun je aanzetten door je touchpad even ingedrukt te houden, dan krijg je een menu waar je dat kunt enablen of disablen.

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• DeeSung
  • Niet online
Typhone schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:06:
[...]

Klopt dat 100%? Klinkt mij heel scheef in m'n oren namelijk. Dan laat de fiscus elk jaar flink veel geld liggen. Iedereen dus anonieme prepaid creditcards kopen valse e-mail adressen opgeven bij PSN-accounts :P
Klopt 100 procent.

Maar niet opgeven van belasting is belasting ontduiking en dat is belastingsfraude.

Hoge boetes en/of gevangenis straf
DeeSung schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:31:
[...]

Klopt 100 procent.

Maar niet opgeven van belasting is belasting ontduiking en dat is belastingsfraude.

Hoge boetes en/of gevangenis straf
Volgens mij klopt er geen hol van wat jij in je laatste 2 posts zegt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• DeeSung
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:36:
[...]

Volgens mij klopt er geen hol van wat jij in je laatste 2 posts zegt.
Kijk maar op belastingdienst
http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/

Ik was douanerechten nog vergeten

[ Voor 28% gewijzigd door DeeSung op 11-12-2014 09:44 ]

• Trishul
DeeSung schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:37:
[...]

Kijk maar op belastingdienst
http://www.postnl.nl/ontv...deren-uit-het-buitenland/

Ik was douanerechten nog vergeten
Dat is een link van postnl. Dus niet de belastingdienst. Daarnaast heeft postnl het over 'goederen', wat twijfelachtig is met digitale downloads.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het is niet zo zwart-wit als jij stelt, DeeSung. Je mag kopen wat je wilt in het buitenland. Als het fysieke goederen zijn met een bepaalde minimum waarde, heb je gerede kans dat je nog BTW e/o invoerrechten en inklaringskosten moet betalen. Dat klopt, maar je kan nog steeds de mazzel hebben dat jouw pakketje er tussendoor glipt. De belastingdienst verwacht dan echt niet dat je aagifte gaat doen om BTW e/o/ invoerrechten te betalen. Het is ook geen belastingontduiking, want je hebt zelf niet actief je best gedaan om te voorkomen dat je belasting betaalt.

Met digitale goederen is het een ander verhaal, daar is volgens mij geen specifiek beleid op (kan het mis hebben, heb het niet opgezocht, maar nog nooit van gehoord). Het zal belastingtechnisch vast zo geregeld zijn met de PSN-stores dat er verschil in prijzen zit, omdat er in verschillende regio's andere belastingtarieven zijn. Er zijn ook zat voorbeelden waarbij ik digitale goederen koop in Amerika (of andere landen buiten de EU) en er simpelweg geen andere optie is. Al zou ik willen, ik kan geen BTW betalen dan (en nee, ik ga het niet achteraf opgeven bij de belastingdienst, maar ik heb ook niet het idee dat ze dat van mij verwachten).

Nu is het met de PSN-store iets anders, want daar kan ik wel in mijn regio kopen. Ik denk echter dat het aantal mensen dat bewust buiten de lokale store omgaat en in US aankopen doet zo marginaal is, dat de belastingdienst daar niet wakker van ligt.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Er is helemaal niks te vinden bij de belastingsdienst over digitale aankopen. Ergo digitale goederen.
Kopen op internet in het buitenland

Producten van buiten de EU bestellen op internet? Let op wat u koopt! Meestal moet u belastingen bij invoer (invoerrechten en/of btw en accijns) betalen. Sommige goederen mag u helemaal niet - of alleen met een vergunning - invoeren.
Wordt verder alleen maar over fysieke producten gerept.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 11-12-2014 10:07 ]

• DeeSung
  • Niet online
In de psn store betaal je gewoon btw over je digitale games. Dus als jij een us account heb kan je daar ook belasting over betalen.

Maar doe zelf wat je niet laten kan hoor. Ik geef jullie vooraf gewoon informatie. En wat je daar zelf mee doet is niet mijn zorg.

Zou het alleen een beetje lullig vinden als je dan wel gepakt wordt. Want het is zonde van je geld.

• Trishul
DeeSung schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:08:
In de psn store betaal je gewoon btw over je digitale games. Dus als jij een us account heb kan je daar ook belasting over betalen.

Maar doe zelf wat je niet laten kan hoor. Ik geef jullie vooraf gewoon informatie. En wat je daar zelf mee doet is niet mijn zorg.

Zou het alleen een beetje lullig vinden als je dan wel gepakt wordt. Want het is zonde van je geld.
Ik heb nog nooit gehoord van een geval waarbij een Nederlandse PS4 gamer met us account en aankopen gepakt is door de belastingdienst. Sowieso, zoals al eerder aangekaart, het is misschien maar enkele procenten van de totale PS4 eigenaren hier in NL die dit doen.

BTW, gisteren heeft insomniac bekend gemaakt dat we de nieuwe R&C niet in Q1 2015 kunnen verwachten (zou toch wat zijn, een 3 grote exclusives in een kwartaal :P ) maar wel nog in 2015. Ik vermoed herfst 2015. 2015 ziet er dus nu al uit als een jaar goed gevuld met zowel AAA 3rd parties, 1st parties, 2nd parties, AAA indies en indies. 2015 doet me dan denken aan de hoogtijdagen van de PS2.... 2002 en 2004 zo uit mn hoofd.

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 16:47
Al enkele weken gelden PSN tegoed opgewaardeerd met €50 via iDEAL, echter nógsteeds geen voucher ontvangen. Andere ervaringen?

FIFA Benelux Administrator

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:56:
Al enkele weken gelden PSN tegoed opgewaardeerd met €50 via iDEAL, echter nógsteeds geen voucher ontvangen. Andere ervaringen?
Ik heb er vorige week 2 via Email mogen ontvangen , de andere waar ik recht op heb moeten nog komen.

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Dinsdag trouwens mijn 365 day PS+ kaart ontvangen van de Mediamarkt. Geen stress dus en ruim optijd om online te kunnen blijven spelen :). Toch weer €10,- bespaard.

It's dogged that does it

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Kunnen we het vanaf nu inderdaad gewoon weer over de PS4 gaan hebben? Dankjewel

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• corset
  • Laatst online: 18-12 23:06
Over de PS4: Wat is Injustice een ruk spel.. Veel trager kunnen ze de combat niet maken zeg Oo

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:07:
Over de PS4: Wat is Injustice een ruk spel.. Veel trager kunnen ze de combat niet maken zeg Oo
Ik kwam niet eens door de tutorial heen. 8)7

First Light volgende maand kijk ik meer naar uit.

• joey82
Phase schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:20:
[...]

Dan heb jij de passive mode aan staan, of de andere spelers ;) Kun je aanzetten door je touchpad even ingedrukt te houden, dan krijg je een menu waar je dat kunt enablen of disablen.
oke tnx..ik kom van de 360 af en daar was je niet doorzichtig,,moet ik ff aan wennen dus :P

had ook heel even toen ik van multi weer naar singleplayer ging dat het geluid van 2 filmpjes even door elkaar heen liep,,ff afgesloten en het deed het weer goed,,,,zal wel schoonheidsfoutje zijn denk??

[ Voor 25% gewijzigd door joey82 op 11-12-2014 11:35 ]

Tijdens de tutorial mee gestopt en weer verwijderd. Compleet ruk inderdaad.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:46
bram1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:18:
[...]

Tijdens de tutorial mee gestopt en weer verwijderd. Compleet ruk inderdaad.
Ik kan er ook niet echt inkomen. Daarom vind ik het jammer dat er nu AAA-titels in Plus komen, waar ik geen reet mee heb. Ik was juist fan van die indies...

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12 22:02
haha ik zei dit een aantal pagina's terug ook. Ik vind het niet "ruk" maar wel jammer dat je niet zoals in meeste fighters snel combo's aan elkaar kunt chainen of gewoon lekker kan button bashen, de mechaniek zit op een rare manier in elkaar. Verder vind ik het wel vermakelijk uitzien, en overduidelijk van de makers van mortal kombat (al die extreme supermoves). Vind het alleen jammer dat tijdens de cutscenes de framerate soms dramatisch dropt.

• corset
Ja maar, super heroes.. en dan traag. WTF! nee. Als ik batman tegen bane laat vechten, dan gaat het snel, niet echt "oh we lopen nu traag op elkaar af, 2 hits, oh nee, weer lopen"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:27:
[...]

haha ik zei dit een aantal pagina's terug ook. Ik vind het niet "ruk" maar wel jammer dat je niet zoals in meeste fighters snel combo's aan elkaar kunt chainen of gewoon lekker kan button bashen, de mechaniek zit op een rare manier in elkaar. Verder vind ik het wel vermakelijk uitzien, en overduidelijk van de makers van mortal kombat (al die extreme supermoves). Vind het alleen jammer dat tijdens de cutscenes de framerate soms dramatisch dropt.
Qua mechaniek is dat altijd al zo geweest met Mortal Kombat... een Street Fighter is bijvoorbeeld veel sneller (of Marvel vs. Capcom wat dat betreft).

Die framerate daling is wel extreem slecht en vooral hinderlijk ja :'(

PSN: Bellerophon-

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Om bij de tutorial al te kappen doe je de game echt te kort mee.

Ik heb zelf niet zoveel met DC Comics maar de game zelf is zeker niet slecht zoals met andere fighting games zal je er eerst wat tijd in moeten steken.

De game heeft ook vrij veel postieve reviews en draait al 2 jaar mee op EVO.

Welcome to the League of Draven

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:18

Pinjataaa

Hit me!

Daar sta ik een beetje van te kijken, ik heb het zojuist in mijn downloadlijst gezet door alle positieve reacties op het internet! Vooral de verhaallijn zou erg goed (en lang) zijn.

Ik lees nu ook dat Plants vs Zombies gratis was dit weekend, balen dat ik dat gemist heb zeg :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 11-12-2014 11:40 ]

• Cardwizard
Ik vind het ook een draak van een spel , had er wel iets meer van verwacht , je zou er de volle mep voor betaald hebben :X

Maar zoonlief is er blij mee dus ik verwijder hem nog maar niet

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Pinjataaa schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:34:
[...]

Ik lees nu ook dat Plants vs Zombies gratis was dit weekend, balen dat ik dat gemist heb zeg :'(
Gisteren voor het eerst gespeeld. Echt een grappig spel. Je moet jezelf wel wegwijs maken, want een uitleg krijg je niet...

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21-12 15:22
pelt schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:21:
[...]

Ik kan er ook niet echt inkomen. Daarom vind ik het jammer dat er nu AAA-titels in Plus komen, waar ik geen reet mee heb. Ik was juist fan van die indies...
eens!

Indies >> retail games
alhoewel ik weinig tijd heb voor Indies omdat ik het te druk heb met Hearthstone,GTA5,Heroes of the Storm en Dragon Age Inquistion

nothing stops this train

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-12 15:47

JoeZuCK

_Fonz > all.

Freakster86 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:48:
[...]

Gisteren voor het eerst gespeeld. Echt een grappig spel. Je moet jezelf wel wegwijs maken, want een uitleg krijg je niet...
Valt wel mee (ook leuke filmpjes met uitleg), maar het spel is écht grappig! Alleen je bent wel een tijdje zoet met alle stickers, upgrades enz als je er niet voor wilt betalen .. En de teams kunnen wat unbalanced zijn.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Verwijderd

InF.Inc schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:01:
[...]

Valt wel mee (ook leuke filmpjes met uitleg), maar het spel is écht grappig! Alleen je bent wel een tijdje zoet met alle stickers, upgrades enz als je er niet voor wilt betalen .. En de teams kunnen wat unbalanced zijn.
Weer een EA game met microtransactions dus? Zucht :+
Zal m binnenkort ff keertje testen, nog niet gespeeld. Wel tof dattie gratis was!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Ik heb juist liever AAA games, ik raak die indies games 1x aan en dan speel ik het nooit meer. Leuk voor op me Vita maar niet voor op de ps4.

Welcome to the League of Draven

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25
Hebben jullie ook wat "probleempjes" in het PS menu?
Als ik op het icoontje van een willekeurige game sta en kijk bij "vrienden zie dit ook spelen" zie ik enkel grijze poppetjes in plaats van de avatars. Ze laden niet meer...
Ik zie op google dat ik niet de enige ben :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2014 12:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

The 12 deals of Christmas #6 :

PS4:

Alien: Isolation

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €34.99/£24.99/AU$47.95

PS4/PS3:

Alien: Isolation Season Pass

Was €24.99/£19.99/AU$37.95, now €16.99/£13.99/AU$25.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141211_37103957
Oeh! Hori komt met een mooie passende monitor :)

Afbeeldingslocatie: http://gamestalk.net/wp-content/uploads/2014/06/full-hd-monitor-4_140628-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gamestalk.net/wp-content/uploads/2014/06/full-hd-monitor-4_140628-2.jpg

Edit: Ah spuit 11 heeft ook weer iets.. Aangezien ik dit soort dingen niet echt boeiend vind, kijk ik er nooit naar... maar blijkt er al te zijn?

Edit2: Volgens Bol pas op 6 januari..

[ Voor 27% gewijzigd door poor Leno op 11-12-2014 12:51 ]

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
poor Leno schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:47:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wel geinig! de grootte van het scherm doet me denken aan de oude ps1 tijd met die kleine beeldbuis tv erbij!

Verder niet echt interessant voor mij aangezien ik al een mooie led tv heb van 48 inch. :)

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Oeh, laat wmb 'mooie' even weg... die klemmen zichtbaar aan de zijkant, de gleuf die een andere breedte heeft dan de gleuf in het PS4 ontwerp, de foute beletteringskleur, het net niet helemaal passende ledje...
-O-
Nee, mij kan het niet bekoren.

Constructed: Silver || Limited: Silver

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:44:
The 12 deals of Christmas #6 :

PS4:

Alien: Isolation

Was €69.99/£54.99/AU$99.95, now €34.99/£24.99/AU$47.95

PS4/PS3:

Alien: Isolation Season Pass

Was €24.99/£19.99/AU$37.95, now €16.99/£13.99/AU$25.95

Bron : http://blog.eu.playstatio...=social_20141211_37103957
Crap deals.. Alien: Isolation is echt meuk.. Ik hoop wel dat 2015 niet meer een "horror" game jaar wordt.. Ben het verbergen in kastjes totdat een of ander scriptje besluit me weer te laten lopen wel zat nu :+

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het idee is leuk, maar ik zou echt niet weten wat je met zo'n schermpje moet, je hebt toch een console om die op een TV aan te sluiten?

Misschien voor als je kamperen gaat en je hebt geen zin om een TV mee te slepen... sowieso een niche markt lijkt me.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:54:
[...]

Crap deals.. Alien: Isolation is echt meuk.. Ik hoop wel dat 2015 niet meer een "horror" game jaar wordt.. Ben het verbergen in kastjes totdat een of ander scriptje besluit me weer te laten lopen wel zat nu :+
The Evil Within is trouwens een WEL vrij vette horror game op de PS4.
En ik heb nog geen kastje hoeven gebruiken en ben al over de helft van de game.

• Trishul
[...]

Eens, waar blijven de tijden dat we games zoals RE4 hadden...

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: Ah spuit 11 heeft ook weer iets.. Aangezien ik dit soort dingen niet echt boeiend vind, kijk ik er nooit naar... maar blijkt er al te zijn?

Edit2: Volgens Bol pas op 6 januari..
Een andere oplossing zou natuurlijk zijn een xperia Z2 tablet via remote play direct. Op vakantie een ideale combo, tablet+PS4 in1. Wel iets duurder waarschijnlijk (€379). Of als je goedkoop wil doen, een cheapo rooted tablet van €150 en de playstation app met remote play erop knallen. Voor remote play direct heb je geen router nodig, verbinding loopt direct tussen Vita/Tablet/Phone en PS4.

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 11-12-2014 13:00 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Chaoss schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:55:
Het idee is leuk, maar ik zou echt niet weten wat je met zo'n schermpje moet, je hebt toch een console om die op een TV aan te sluiten?

Misschien voor als je kamperen gaat en je hebt geen zin om een TV mee te slepen... sowieso een niche markt lijkt me.
In de auto :9

Vanmiddag even een extra controller bestellen, en nog PSN voor een jaar, bij de media markt helaas geen 40 maar 50 euro op het moment.

Dan tijdelijk even FIFA 15 op zolder spelen op een 24 inch monitor. Met de kerst versiering naar zolder verbannen door de vrouw ;) Helaas op zolder is de tv kapot gegaan na 3 maanden :z

Zo spelen ze bij Everton :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.caughtoffside.com/wp-content/uploads/2014/11/Lukaku-FIFA-15-train-game.png

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 11-12-2014 13:02 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:57:
[...]

The Evil Within is trouwens een WEL vrij vette horror game op de PS4.
En ik heb nog geen kastje hoeven gebruiken en ben al over de helft van de game.
Evil within was goed voor een Resident Evil attempt..

Zelf zit ik te hopen op een goede Silent Hill in de stijl van P.T. Wat was dat goed gedaan, geen schuilen, geen enge monsters. Alleen de psychologische horror was al genoeg.

• striner
Dit ziet er uit als een game die mijn vriendin ook wel leuk zal vinden :P
Aangekondigd tijdens PS Experience, zie zo gauw even geen release date, alleen 2015.

-edit-
als ik nog eens goed kijkt lijkt het gewoon Diablo, maar dan schattiger, en Diablo hebben we al en vond ze niet zo veel aan :P

[ Voor 23% gewijzigd door striner op 11-12-2014 13:03 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 22:56
striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:02:
Aangekondigd tijdens PS Experience, zie zo gauw even geen release date, alleen 2015.

[video]

-edit-
als ik nog eens goed kijkt lijkt het gewoon Diablo, maar dan schattiger, en Diablo hebben we al en vond ze niet zo veel aan :P
Haha, waarom zit er een waarschuwing op YT. Wat is er schokkend aan het filmpje?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[video]

-edit-
Ken je de PS3-versie niet?
En het is meer een capture the flag (steel de princes en voer haar taart) idee met verschillende classes

Mars18 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:59:
[...]

In de auto :9

Vanmiddag even een extra controller bestellen, en nog PSN voor een jaar, bij de media markt helaas geen 40 maar 50 euro op het moment.

Dan tijdelijk even FIFA 15 op zolder spelen op een 24 inch monitor. Met de kerst versiering naar zolder verbannen door de vrouw ;) Helaas op zolder is de tv kapot gegaan na 3 maanden :z

Zo spelen ze bij Everton :P

[afbeelding]
Zag laatst op social media ook al zo'n foto voorbij komen, zat er 1 in t vliegtuig ;)

• striner
Bellerophon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:11:
[...]

Ken je de PS3-versie niet?
En het is meer een capture the flag (steel de princes en voer haar taart) idee met verschillende classes
Nee, mijn console historie is een beetje wirwar :P
PS1 --> Xbox (de originele grote zwarte) --> (generatie geskipt) --> PS4

Ik heb dus alle gave PS2 en PS3 spellen niet kunnen spelen, daarom wil ik ook nog steeds graag games als God Of War of Shadow of the Colossus eens kunnen spelen, hopelijk in een remake (ik las geruchten over god of war)

• CappieL
striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:21:
[...]

Ik heb dus alle gave PS2 en PS3 spellen niet kunnen spelen, daarom wil ik ook nog steeds graag games als God Of War of Shadow of the Colossus eens kunnen spelen, hopelijk in een remake (ik las geruchten over god of war)
Koop anders een 2ehands PS3...

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:21:
[...]

SoC is echt verplichte kost O+

[video]

-edit-
Misschien vindt ze dit leuk? (Ik wel iig, lijkt me erg entertaining)

• striner
haha thanks voor de suggestie, ik zal eens kijken :P
Ik doe nu waarschijnlijk vermoeden dat mijn vriendin zo'n girly-girl is, maar ze speelt ook gewoon Destiny en heeft CoD:AW voor kerst gevraagd. Ze vindt het alleen jammer dat de wat vrolijkere spelletjes alleen maar op de Wii U te vinden zijn (Smash Bros, Mario kart etc), daarom zou ik ook graag wat vrolijkere en kleuurijkere en minder serieuze games op de PS4 willen zien, maar die zijn dus al goed onderweg zie ik!

• Cardwizard
Gisteren voor het eerst de PS4 uitgeschakeld via het menu ipv de rustmodus te gebruiken wat ik normaal doe

Toen ik hem net opstartte moest ik de controller weer met kabel registreren en enkele gegevens opnieuw invoeren (tijd/datum/etc.) hoort dat zo ?

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:44:
haha thanks voor de suggestie, ik zal eens kijken :P
Ik doe nu waarschijnlijk vermoeden dat mijn vriendin zo'n girly-girl is, maar ze speelt ook gewoon Destiny en heeft CoD:AW voor kerst gevraagd. Ze vindt het alleen jammer dat de wat vrolijkere spelletjes alleen maar op de Wii U te vinden zijn (Smash Bros, Mario kart etc), daarom zou ik ook graag wat vrolijkere en kleuurijkere en minder serieuze games op de PS4 willen zien, maar die zijn dus al goed onderweg zie ik!
LBP?

[...]

Vraag me ook af voor wie Dennis dit soort deals nu eigenlijk post. Allemaal games die al een tijdje uit zijn en die je voor minder op Marktplaats kunt kopen. Mensen die wel interesse hebben gaan waarschijnlijk zelf wel op zoek.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:52:
[...]

Vraag me ook af voor wie Dennis dit soort deals nu eigenlijk post. Allemaal games die al een tijdje uit zijn en die je voor minder op Marktplaats kunt kopen. Mensen die wel interesse hebben gaan waarschijnlijk zelf wel op zoek.
Omdat Dennis onze persoonlijke PSN Store RSS Feed is op dit forum.. ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Scrisissszzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:53:
[...]

Omdat Dennis onze persoonlijke PSN Store RSS Feed is op dit forum.. ;)
Of we nou willen of niet...

• striner
hmm dit ziet er ook wel leuk uit, een of ander anime based fighter. Laatst werd er eentje op PS3 gereleased en vond het jammer dat die niet naar de ps4 kwam, maar deze ziet er ook leuk uit, vooral in 1080p 60fps (klik op het tandwieltje en kies 1080p60)
Uit op 16 december.
(via: Kotaku: The New Guilty Gear Is Breathtaking At 60 Frames Per Second)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:03:
hmm dit ziet er ook wel leuk uit, een of ander anime based fighter. Laatst werd er eentje op PS3 gereleased en vond het jammer dat die niet naar de ps4 kwam, maar deze ziet er ook leuk uit, vooral in 1080p 60fps (klik op het tandwieltje en kies 1080p60)
Uit op 16 december.
(via: Kotaku: The New Guilty Gear Is Breathtaking At 60 Frames Per Second)

[video]

[video]
Andersom, eerst was de game er en daarna kwam er een fucked up verhaal met bijbehorende meuk erbij :D Heb deze grijs gespeeld op de PS3 :9~

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Tja.. Scheelt mij browse acties naar de Store.. moet tegenwoordig al zelf weer naar psxsense voor al het laatste nieuws :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• striner
Bellerophon schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:05:
[...]

Andersom, eerst was de game er en daarna kwam er een fucked up verhaal met bijbehorende meuk erbij :D Heb deze grijs gespeeld op de PS3 :9~
Ah, goed om te weten, dacht dat dit een adaptatie was van een onbekende anime ofzo.
Die andere game die ik bedoelde is trouwens Dengeki Bunko Fighting Climax, die is op de PS3 en Vita gereleased in Japan.

• corset
Scrisissszzz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:07:
[...]

Tja.. Scheelt mij browse acties naar de Store.. moet tegenwoordig al zelf weer naar psxsense voor al het laatste nieuws :P
mensen lezen die site nog? :p

Bol heeft plotseling ook zn PS4 bundels weer verlaagd naar 399,- :>
Ik kom vooral in dit topic voor het laatste nieuws en daar horen zulke kerst deals ook bij. En wat maakt het uit als dat oude spellen zijn? Er zijn zat mensen waaronder ik die digital only doen en dus niks aan marktplaats hebben.

Wmb mag je gewoon zo door gaan Dennis! Laat de azijn zeikerds maar zeiken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 11-12-2014 14:20 . Reden: Kleine toevoeging. ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• CappieL
ik zeg niks

[ Voor 90% gewijzigd door CappieL op 11-12-2014 14:19 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
Zn filmpjes hoef ik niet te zien, maar die deals neerplempen vind ik prima. Scheelt me weer zoeken :Y)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• striner
haha heb je die reviews gelezen?
Die "aanbieding" staat er op via mediaoffer.nl, weet niet wat dat misschien voor beunhazen zijn?

-edit-
blijkbaar je eigen post wegge-edit, why?

[ Voor 8% gewijzigd door striner op 11-12-2014 14:25 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:22:
Zn filmpjes hoef ik niet te zien, maar die deals neerplempen vind ik prima. Scheelt me weer zoeken :Y)
Bij kerstdeal #5 was een ander me al voor met posten.

:+

• CappieL
striner schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:25:
[...]

haha heb je die reviews gelezen?
Die "aanbieding" staat er op via mediaoffer.nl, weet niet wat dat misschien voor beunhazen zijn?

-edit-
blijkbaar je eigen post wegge-edit, why?
Had niet gezien dat het via Mediaoffer.nl ging..
Pagina: 1 ... 85 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link