Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ziet er erg mooi uit, maar wat ik me afvraag... waar kijk ik naar als ik in de spiegel kijk, lijkt net alsof ik er doorheen kijkJumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:58:
DriveClub is na vandaag misschien wel de allermooiste PlayStation 4 game op dit moment.
Wat een graphics na de dynamische weer update.
[afbeelding]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Neuh, dat zal niet gebeuren. De E3 is gewoon hét evenement voor de Amerikaanse markt. Wel zullen ze misschien de scoops wat willen spreiden want zo'n evenement is gewoon goed voor de marketing. Maar je ziet het nu ook met Tweakers: weinig aandacht op de frontpage. Was ook niet helemaal een ideaal tijdstip voor NL (in de avond in het weekend).kazuka schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:00:
[...]
Als we Shawn Layden mogen geloven wordt dit een jaarlijks terugkerend event. Het zou me niet eens verbazen als dit op den duur de vervanger wordt van hun E3 deelname. Nintendo doet in principe ook al iets soortgelijks met hun Treehouse opzet.
Nee, de E3 blijft nog wel. Sowieso omdat het voor media veel goedkoper is om iemand een paar dagen in LA te zetten dan voor 1 persevenement naar een enkele plek voor een handvol scoops te laten gaan.
Al mogen ze van mij wel 2 of 3 events erbij plakken om toch wat vaker wat nieuwe info te doen. De afgelopen 2 jaar was het opvallend dat er buiten de E3 toch maar weinig werd gedaan (op een console-presentatie na). Duitsland en Tokio waren (imo) weinig boeiend.
Photomode denk ik, is uit het DriveClub topic. Maar ik kan je verzekeren dat ook tijdens het rijden, je echt niet begrijpt hoe het kan dat deze weerseffecten zo mooi gelukt zijn.Svenderson schreef op maandag 08 december 2014 @ 22:15:
Zoo, strak hoor. Die gifjes eerder ook, vooral bij die laatste is het gewoon niet meer te zien dat het een game is in plaats van echte beelden. Ik heb me altijd voorgenomen om te wachten tot die PS Plus versie een keer komt, maar het begint toch wel te jeuken af en toe...
Jumpman, heb je die screenshot zelf gemaakt? Heb je die gemaakt met de photomode, of moet die update nog komen?
BTW, ik weet niet hoe het met jullie zit? Maar ik ben momenteel overspoeld met games, en weet niet waar ik beginnen moet. Eerst in september FIFA 15, vervolgens in oktober DriveClub, vorige maand Far Cry 4 en GTA V, krijg je dit weekend ook nog eens Plants Vs. Zombies gratis en ik had TLOU nog niet eens uit. En ik zou graag meer tijd in BF4 steken.
Nu zie ik ook nog genoeg aanbiedingen, maar ik weet me in te houden met de games te kopen. Naast mijn gewone werk/studie/sport/sociale leven, kom ik al niet eens door de PS4 games heen, laat staan dat ik nog tijd heb om naar de PS3 en PS Vita games te kijken.
Ik denk er steeds meer over na, om nog maar voor drie games te kiezen en daar gewoon helemaal voor te gaan (bijvoorbeeld alleen nog maar BF4, FIFA en GTA), tegenwoordig moet je behoorlijk wat tijd in een game steken om echt goed te worden. Met al die games tegelijk, wordt het net niet wat je wilt/het verwachtte niveau van jezelf.
Voor volgens jaar gelukkig alleen nog maar U4: A Thief's End op mijn verlanglijst staan. Battlefield: Hardline laat ik links liggen, dat is in mijn ogen (na de beta gespeeld te hebben) geen 'full game'. Naar DICE's Star Wars Battlefront kijk ik dan wel weer stiekem.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ga inderdaad gewoon voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit zou ik zeggen. Waarom zou je alles willen spelen? Zelf ben ik redelijk kieskeurig in mijn gamekeuze (ik koop alleen echt goede titels met dito recensies) en ik speel nooit meer dan twee games tegelijkertijd.Jumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:43:
[...]
...
BTW, ik weet niet hoe het met jullie zit? Maar ik ben momenteel overspoeld met games, en weet niet waar ik beginnen moet. Eerst in september FIFA 15, vervolgens in oktober DriveClub, vorige maand Far Cry 4 en GTA V, krijg je dit weekend ook nog eens Plants Vs. Zombies gratis en ik had TLOU nog niet eens uit. En ik zou graag meer tijd in BF4 steken.
Nu zie ik ook nog genoeg aanbiedingen, maar ik weet me in te houden met de games te kopen. Naast mijn gewone werk/studie/sport/sociale leven, kom ik al niet eens door de PS4 games heen, laat staan dat ik nog tijd heb om naar de PS3 en PS Vita games te kijken.
Ik denk er steeds meer over na, om nog maar voor drie games te kiezen en daar gewoon helemaal voor te gaan (bijvoorbeeld alleen nog maar BF4, FIFA en GTA), tegenwoordig moet je behoorlijk wat tijd in een game steken om echt goed te worden. Met al die games tegelijk, wordt het net niet wat je wilt/het verwachtte niveau van jezelf.
Dat is/was ook mijn manco. Ik kocht veel spellen bij release, op zich wel spellen die ik op zeker wilde gaan spelen, maar veelal pas maanden na de launch; op dat moment zijn de prijzen al vaak met 50% gedaald. Ik heb recentelijk kort achter elkaar vijf spellen voor de PS4 gekocht waarvan ik pas één spel nu klaar heb. Ik heb ook te weinig tijd om veel te gamen, dus voor mezelf en mijn portemonnee is het verstandiger gewoon te wachten totdat ik een spel klaar heb, hoe lang dat ook moge duren.Jumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:43:
[...]
Maar goed, Walking Dead S2 nu klaar, nu bezig met The Wolf Among Us en daarnaast sporadisch GTA5 en FC4 op de PS4. GTA wacht ik even mee omdat ik het al heb uitgespeeld op de PS3 en 360, FC moet ik een bepaalde bui voor zijn. The Wolf Among us is leuk om met de Vita/PSTV nog te doen.
Driveclub, Infamous e.d. zou ik normaliter bij launch hebben gekocht maar heb ik nu (in mijn ogen terecht) links laten liggen. Ik neem steeds vaker voor eerst iets uit te spelen, dan weer iets te kopen..alleen tijd blijft gewoon een groot probleem. Over twee weken heb ik twee weken vrij, dan maak ik gewoon wat meer tijd
Je bedoelt deze info? http://www.polygon.com/20...rly-access-set-for-jan-15Maichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:27:
Iemand trouwens enig idee hoe het zit met H1Z1? Hoor je eigenlijk niks meer over....
Zocht net een beetje en vond alleen dat die om onbekende reden is uitgesteld tot "early 2015"
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Lijkt me mooi om die samen met haar te spelen. En ziet er ook vet uit op de ps4.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dat is een direct kopen prijs , bieden ligt een stuk lager rond de 1200 -1800 dollar (nog erg veel trouwens)bram1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:06:
Die LE PS4's gaan op eBay inmiddels voor $ 15.000 over de toonbank.
en hier nog steeds geen nieuws hoe we er 1 kunnen kopen
Wat een game!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Wat is dat dan weer precies?bram1984 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:06:
Die LE PS4's gaan op eBay inmiddels voor $ 15.000 over de toonbank.
Als ze dit in de eerste week van oktober voor elkaar hadden met alle features aan, was het een heel ander verhaal geworden.
Jammer dat er inmiddels een stuk minder racers zijn in mijn psn-contacten, ben je nog actief,
voeg mij dan aub toe:
dorus2828
[ Voor 69% gewijzigd door BM op 09-12-2014 10:18 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
It's dogged that does it
Verwijderd
djmelvee schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:03:
[...]
Oh ja, want het is lastig om normaal te antwoorden natuurlijk. Dat was ik even vergeten! Stom van mij zeg..
Als ik het Google kom ik op Franse sites voor 'Le PS4', ei.

Mensen willen die erg graag, tsja..
Kijk, dit is een antwoord waar iemand wel iets aan heeft, thanks.Nakebod schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:05:
Ik gok Limited Edition, oftewel de 20 year anniversary editie van de PS4, die in semi beperkte oplage van 12300 gemaakt is.
Zie nu het plaatje boven mijn reactie, maar wat is hier zo bijzonder aan dat je er 2000 euro aan gaat uitgeven? Snap de logica niet helemaal
[ Voor 19% gewijzigd door djmelvee op 09-12-2014 09:07 ]
Moet zeggen het is wel een schitterend ding. 2000 is inderdaad te hoog, maar als je hem voor 400 euro kon bemachtigen, wou ik deze ook. Krijg meteen oude herinneringen. Ps1 gekregen onder de kerstboom, onder het mom van het is een familiekado.djmelvee schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:06:
[...]
Kijk, dit is een antwoord waar iemand wel iets aan heeft, thanks.
Zie nu het plaatje boven mijn reactie, maar wat is hier zo bijzonder aan dat je er 2000 euro aan gaat uitgeven? Snap de logica niet helemaal
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
True, maar daar zeg je ook wat. Voor 400 euro zou ik een zwarte ook wel willen namelijk haha. Nu die 400 euro nog..laurens700 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:26:
[...]
Moet zeggen het is wel een schitterend ding. 2000 is inderdaad te hoog, maar als je hem voor 400 euro kon bemachtigen, wou ik deze ook. Krijg meteen oude herinneringen. Ps1 gekregen onder de kerstboom, onder het mom van het is een familiekado.
Volgens mij ben je een komma vergeten, op Nu.nl gaan ze voor EUR 16.000 naar een andere eigenaar.djmelvee schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:30:
[...]
True, maar daar zeg je ook wat. Voor 400 euro zou ik een zwarte ook wel willen namelijk haha. Nu die 400 euro nog..
Kort daarna verschenen de eerste exemplaren al op de veilingsite Ebay, met vraagprijzen die opliepen tot boven de twintigduizend dollar, omgerekend ruim 16.000 euro. Een deel daarvan is inmiddels verkocht, waaronder een exemplaar dat voor 20.100 dollar van eigenaar wisselde.
1 woord: exclusiviteit.djmelvee schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:06:
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Le PS4djmelvee schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:03:
[...]
Oh ja, want het is lastig om normaal te antwoorden natuurlijk. Dat was ik even vergeten! Stom van mij zeg..
Als ik het Google kom ik op Franse sites voor 'Le PS4', ei.
PSN: Bellerophon-
Ik ben geen komma vergeten hoorCappieL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:32:
[...]
Volgens mij ben je een komma vergeten, op Nu.nl gaan ze voor EUR 16.000 naar een andere eigenaar.
[...]
Oui, oui!
[ Voor 17% gewijzigd door djmelvee op 09-12-2014 09:38 ]
Mening niet veranderd nu, geef mij m'n witte maar, anytime
Iets anders: Met driveclub he, is het nu zo dat je de hele tijd met k*tweer aan t rijden bent?
Ik hoor de hele tijd over dat weer.. Maar kun je dat ook uitzetten of zijn er ook momenten zonder dat weer?
En ziet het er dan net zo mooi uit?
Mja, maar is alleen Steam zie ik, dus sowieso nog geen PS4 datum.InF.Inc schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 04:41:
[...]
Je bedoelt deze info? http://www.polygon.com/20...rly-access-set-for-jan-15
PSN: Maichel
Ga er maar vanuit dat de kans zeer klein is dat een normale sterveling aan zo een ding kan komen voor de standaard prijs.cardwizard schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 08:18:
[...]
dat is een direct kopen prijs , bieden ligt een stuk lager rond de 1200 -1800 dollar (nog erg veel trouwens)
en hier nog steeds geen nieuws hoe we er 1 kunnen kopen
Let op:poor Leno schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:41:
Iets anders: Met driveclub he, is het nu zo dat je de hele tijd met k*tweer aan t rijden bent?
Ik hoor de hele tijd over dat weer.. Maar kun je dat ook uitzetten of zijn er ook momenten zonder dat weer?
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
Nickname does not reflect reality
Natuurlijk rij je niet heel de tijd in slecht weer.poor Leno schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:41:
Je kan de hele race nat rijden, je kan gewoon droog rijden (ziet er overigens nog steeds prachtig uit. Wil je nu horen dat het lelijk is zonder regen?), of je zet het weer op dynamisch.
Heb je ooit wel eens iets van Driveclub gezien?
*edit*
Wat Brad Pit zegt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat is al vlot, why?Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:08:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van de ps4 hij gaat weg...
Waddan??Falastine schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:08:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van de ps4 hij gaat weg...
Je had ook op de link in de Topicwarning kunnen klikken, maar om toch antwoord te geven op je vraag:Shadow343 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:30:
Wie heeft hier een US account gekoppeld aan zijn ps4 voor thema's, demo's games etc? Heeft het nog nadelen? Of is het gewoon switchen naar je us account shit downloaden terug naar je hoofdaccount en gaan met die banaan?
Ja dat kan gewoon.
precies zo inderdaad , kopen en downloaden op je US account, en gebruiken op je EU accountShadow343 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:30:
Wie heeft hier een US account gekoppeld aan zijn ps4 voor thema's, demo's games etc? Heeft het nog nadelen? Of is het gewoon switchen naar je us account shit downloaden terug naar je hoofdaccount en gaan met die banaan?
Och helemaal over het hoofd gezien! Aangezien die nog al vaak is veranderd de laatste tijd haha. Excuses en bedankt beiden!pelt schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:31:
[...]
Je had ook op de link in de Topicwarning kunnen klikken, maar om toch antwoord te geven op je vraag:
Ja dat kan gewoon.
Kan zo de bron (leuk ivm je username) even niet meer vinden, maar ik meen gelezen te hebben dat je hem in Nederland alleen via prijsvragen en weggeef actie's kunt bemachtigen. Als je ziet dat ze nu voor 5 tot 20x de winkelwaarde op ebay verkocht worden ook wel logisch.Bron schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:44:
Zou fijn zijn als ze eens bekend maken wanneer de limited edition in de EU verkoop gaat.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Het gaat vooral om de exclusiviteit. Bewaar deze LE in een gesealde doos de komende 10 jaar en je haalt het tienvoudige eruit (vooral als je een mooi nummer hebtDavith78 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:52:
Bizar dat mensen zoveel geld overhebben voor een LE PS4Je kunt voor een fractie van dat bedrag met custom cover stickers hetzelfde effect bereiken
Ben benieuwd wat de nieuwe kerstdeal wordt. Stiekem hoop ik op Drive Club.
[ Voor 8% gewijzigd door Safaci op 09-12-2014 10:57 ]
Zelf hebben we twee TV's in huis en bij beide TV's liggen in een leeg vak van de TV meubel, een voedingskabel, HDMI en netwerk kabel, zo kunnen wen overal een PS3 of PS4 aansluiten, en dus geen beeld beperkingen.
Als je hem voor $399,99 hebt, dan heb je een leuk collectors item, heb je hem voor € 15000,00, dan verwacht ik niet dat je winst gaat maken op je LE PS4. Er zijn game items die veel zeldzamer zijn, en die niet voor meer verkocht raken.Safaci schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:55:
[...]
Het gaat vooral om de exclusiviteit. Bewaar deze LE in een gesealde doos de komende 10 jaar en je haalt het tienvoudige eruit (vooral als je een mooi nummer hebt).
[ Voor 37% gewijzigd door Jumpman op 09-12-2014 11:01 ]
Als je hem voor het normale bedrag via Sony kunt kopen is het wellicht een mooie investering, of inderdaad een exclusieve must-have voor de fanboys. Maar die mensen die hem voor 16.000 euro van iemand anders overkopen halen dat bedrag er nooit meer uit hoorSafaci schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:55:
[...]
Het gaat vooral om de exclusiviteit. Bewaar deze LE in een gesealde doos de komende 10 jaar en je haalt het tienvoudige eruit (vooral als je een mooi nummer hebt).
Same here... Ik heb nu GTA V, COD AW, LOTR:SOM, PvZ, Fifa 15 en BF 4.Jumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:43:
[...]
Ik heb eigenlijk best weinig vrije tijd om te kunnen spelen. Als ik dan even de tijd heb pak ik FIFA 15 en speel ik 1 of 2 potjes online ultimate team. Ik hen vaak geen zin om een game met een verhaallijn op te pakken. Daar moet je dan toch goed achter zitten wil je het verhaal volgen. Ik moet ergens keuze maken of gewoon wat van mijn slaap inleveren om wat meer te gamen
Same here... Ik heb nu GTA V, COD AW, LOTR:SOM, PvZ, Fifa 15 en BF 4.Jumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:43:
[...]
Ik heb nog geen tijd gehad om Final Stand DLC te spelen van BF 4.
Ik heb eigenlijk best weinig vrije tijd om te kunnen spelen. Als ik dan even de tijd heb pak ik FIFA 15 en speel ik 1 of 2 potjes online ultimate team. Ik heb vaak geen zin om een game met een verhaallijn op te pakken. Daar moet je dan toch goed achter zitten wil je het verhaal volgen. Ik moet ergens keuze maken of gewoon wat van mijn slaap inleveren om wat meer te gamen
1 keer posten is genoeg hoorHaskoF schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:43:
[...]
Same here... Ik heb nu GTA V, COD AW, LOTR:SOM, PvZ, Fifa 15 en BF 4.
Ik heb eigenlijk best weinig vrije tijd om te kunnen spelen. Als ik dan even de tijd heb pak ik FIFA 15 en speel ik 1 of 2 potjes online ultimate team. Ik heb vaak geen zin om een game met een verhaallijn op te pakken. Daar moet je dan toch goed achter zitten wil je het verhaal volgen. Ik moet ergens keuze maken of gewoon wat van mijn slaap inleveren om wat meer te gamen![]()
![]()
![]()
klagen over weinig tijd maar wel tijd genoeg voor een dubbel post
Triple!cardwizard schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:11:
[...]
maar wel tijd genoeg voor een dubbel post
Nickname does not reflect reality
Heb zelf nu 3 games liggen, FIFA15 (niet mijn ding, is voor zoonlief), GTA V en Driveclub. Daar kan ik me voorlopig wel mee vermaken, Driveclub voor snel even tussendoor gamen en GTA V voor langere momenten.Jumpman schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:43:
Ik zit vooral te wachten op Project C.A.R.S. (en GT7, maar dat zal nog wel even duren). Tot die tijd ben ik niet voornemens om andere nieuwe games te halen.
Wellicht dat ik nog wel met twee weken proefabo voor PSN+ in december en januari Injustice: God Among Us en Infamous: First Light binnen haal, gewoon omdat het kan.
Elke maand een game halen voor 40-60 euro terwijl ik nog games heb liggen waar ik net aan begonnen ben vind ik erg zonde van het geld.
[ Voor 6% gewijzigd door ralph075 op 09-12-2014 12:14 ]
Haha ja klopt. Gelukkig is de maand december voor mij niet heel interessant kwa game releases. Heb gisteren GTA 5 uitgespeeld. Ga me nu vermaken met far cry, cod aw en binnenkort maar een keer destiny spelen.HaskoF schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:43:
[...]
Same here... Ik heb nu GTA V, COD AW, LOTR:SOM, PvZ, Fifa 15 en BF 4.
Ik heb eigenlijk best weinig vrije tijd om te kunnen spelen. Als ik dan even de tijd heb pak ik FIFA 15 en speel ik 1 of 2 potjes online ultimate team. Ik heb vaak geen zin om een game met een verhaallijn op te pakken. Daar moet je dan toch goed achter zitten wil je het verhaal volgen. Ik moet ergens keuze maken of gewoon wat van mijn slaap inleveren om wat meer te gamen![]()
![]()
![]()
Komen wel volgend jaar vette games uit. Uncharted, witcher, Batman, final fantasy, metal gear, order 1886, dying light ( twijfel), bloodborne en nog veel meer. Moet maar alvast sparen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Je kan ze binnenhalen, maar na afloop van je proef abo niet meer spelen.ralph075 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:12:
[...]
Wellicht dat ik nog wel met twee weken proefabo voor PSN+ in december en januari Injustice: God Among Us en Infamous: First Light binnen haal, gewoon omdat het kan.
Voor nu stel ik het nog even uit. Zit net 4 dagen op de PS4, dus kan me nog prima vermaken zonder online te zijn
Maar wel bedankt voor de tip!
Unity en Far Cry beide platinum, dus daar ben ik klaar mee.
(als ik zo'n game begin wil ik 'm ook het liefst gelijk in één keer doorspelen, net als iemand een heel seizoen van een serie achter elkaar kijkt. 2 weken vakantie helpen daarbij ook trouwens
Driveclub ben ik nu een beetje mee bezig, en gezien daar iedere maand weer nieuwe DLC's van komen blijf ik die tussendoor nog wel regelmatig spelen.
Verder eigenlijk voornamelijk Battlefield.
Wellicht in januari de nieuwe Batman, maar dat weet ik nog niet zeker.
Mijn volgende games laten nog even op zich wachten: Project Cars en Street Fighter V.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
PS4:
Destiny Digital Guardian Edition
Was €99.99 , now €69.99
Destiny
Was €69.99, now €44.99
PS3:
Was €99.99 ,now €69.99
Destiny
Was €69.99, now €44.99
PS Vita:
Street Fighter X Tekken
Was €44.99 , now €8.99
PS Plus members save an additional 10%
Offtopic: Bij het posten kreeg ik een foutmelding en heb het daarna nog een paar keer geprobeerd en telkens met weer een foutmelding. Zo te zien was het dus vals alarm.. haha
Excuses
Nieuw profiel aangemaakt, Dennis?cardwizard schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:51:
Nieuwe kerst "deal"
PS4:
Was €99.99 , now €69.99
Destiny
Was €69.99, now €44.99
PS3:
Was €99.99 ,now €69.99
Destiny
Was €69.99, now €44.99
PS Vita:
Street Fighter X Tekken
Was €44.99 , now €8.99
PS Plus members save an additional 10%
Nope : cardwizard Geregistreerd op 8 juli 2006
De naam is Patrick , aangenaam
Haha copy paste.
Patrick, toevallig familie van Dennis?
Dennis, kom is van je plek af. Camper.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:13:
Klopt mensen , ik was te laat met het posten van de kerstdeals.
Je bent altijd ergens in een hoek in COD AW. Een beetje bewegen doet je goed
Battlefield 4 premium voor 59,99 voor 35 euries.
Hop hop meteen op de ps4 geparkeerd en gaan met die banaan.
Ik heb nog wat redelijk spellen uit te spelen.
-Lego moet ik nog doen
GTA V zit ik nog maar op 7%
-Driveclub moet ik nog uitspelen 75%
- Battlefield moet ik nog aan beginnen
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
AW doe ik al een hele tijd niet meer , ik ben nu de hele tijd aan het rennen en schieten vanHaskoF schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:17:
[...]
Dennis, kom is van je plek af. Camper.
vlag naar vlag met Battlefield 4 in de gamemode Conquest Large , ook erg vermakelijk.
BweheheHaskoF schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:17:
[...]
Dennis, kom is van je plek af. Camper.
PSN: Bellerophon-
Lijkt mij sterk. Erg nieuw en overal nog vrij duur.eggman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:12:
Zou Dragon Age: Inquisition ook nog een prijsverlaging krijgen tijdens de 12 Deals of Christmas?
Als je kijkt naar huidige games zijn ze allemaal al weer wat ouder, op PES15 na maar dat is een beetje een B-titel.
Vriendin wil die graag spelen, maar niet voor de volle mep. Als hij over een tijdje nog zo duur is koop ik hem waarschijnlijk alsnog via de US store, scheelt weer wat.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ziet ernaar uit dat we nog wel even moeten wachten. Weinig verrassend natuurlijk.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
https://www.youtube.com/watch?v=CMjLVRc17kM
Ziet er echt insane en leuk uit
idd! lijkt wel een film!AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:55:
45minuten The Order 1886 gameplay:
Dat is onbekend, de meeste topspellen zijn inmiddels uitgebracht. Zelf verwacht ik geen nieuw bundels meer dit jaar.bureno schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:04:
Is het aannemelijk dat er rond de kerst nog een PS4 aanbieding komt, vergelijkbaar met de GTA5 bundel van enkele weken geleden..?
De GTA V en de Far Cry 4 bundel zijn volgens mij ook al uitlopend.
Ik weet niet hoever je van Belgie af woont, of daar connecties hebt, maar daar is deze week wel een leuke actie: http://www.mediamarkt.be/...7,1684427.html?langId=-17.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 09-12-2014 15:14 ]
Sinds wanneer is 36 minuten 45 minuten ??AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:55:
45minuten The Order 1886 gameplay:
Maar ziet er heel goed uit. Denk wel dat ik hem haal.
Heb net driveclub gekocht, 39.99 met plus korting.
Ziet er echt soms fenomenaal mooi uit. Zeker als het donker is en regent en dan bliksemt, soms is het wat minder zeker overdag in de zon kan het soms wat karig overkomen. Racen zelf ook goed gedaan. Alleen heb het gevoel dat er soms wat assist me tegen houden, maar kan geen opties vinden voor assists.
Al met al goeie indruk en NU zeker geen laag metacritic cijfer waard. Met de nadruk op nu want in begin heb ik niet gespeeld. Geef het een 8 zo op eerste gezicht.
Qua graphics zeker mooiste racer op moment.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
De bundels zijn er nog wel, maar worden nu voor 439,- verkocht, tegenover de 399,- van 2 à 3 weken geledenJumpman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:12:
De GTA V en de Far Cry 4 bundel zijn volgens mij ook al uitlopend.
Ze waren zelfs € 388,00 op sommige plaatsen. Beste deal deze periode was de PS4 + 2 DS4 + Camera + DriveClub voor € 382,50, gevolgd door PS4 + 2 DS4 + Camera + The Last For Us voor € 394,00 vorige week.CappieL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:15:
[...]
De bundels zijn er nog wel, maar worden nu voor 439,- verkocht, tegenover de 399,- van 2 à 3 weken geleden
Verwijderd
Als ik in een party zit met 6 personen ofzo, dan komt het wel eens voor dat ik 1 willekeurig persoon niet kan horen vanwege "beperkingen in de NAT - type" van deze gebruiker. Echter, ik heb NAT - type 2, die desbetreffende persoon ook en de rest van de party kan mekaar prima horen.
Dien ik iets van poorten open te zetten misschien?
Krijg je er wel een PS4 + controller bijpoor Leno schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:44:
Haha pff er is iemand op MP die 495,- rekent voor een 128Gb SSD en die in te bouwen![]()
![]()
Oh haha ik had het gelezen alsof de ssd zo duur was, my bad
Gameplay wordt op veel plekken als TLOU x Gears genoemd en dat lijkt me wel een complimentv8power67 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:14:
[...]
Sinds wanneer is 36 minuten 45 minuten ??
Maar ziet er heel goed uit. Denk wel dat ik hem haal.
Dankxelfer schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:52:
Vandaag is de Playstation TV te koop voor 75 euro bij bol.com. Scheelt best veel moet ik zeggen.
Gezien het woordje "was" zal die bundel vast niet meer te krijgen zijn voor € 382,50 of welJumpman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:18:
[...]
Ze waren zelfs € 388,00 op sommige plaatsen. Beste deal deze periode was de PS4 + 2 DS4 + Camera + DriveClub voor € 382,50, gevolgd door PS4 + 2 DS4 + Camera + The Last For Us voor € 394,00 vorige week.
giftcards kopen via offgamers is gelukt.weet iemand waar ik EU ps+ online kan kopen?
of kan ik ook gewoon US ps+ kopen en dan ook online met mn EU account?
[ Voor 21% gewijzigd door joey82 op 09-12-2014 18:09 ]
Dit is te proberen, Het IP adres van je PS4 in de DMZ zetten kan ook een oplossing zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:59:
Heeft iemand dit wel eens vaker gehad:
Als ik in een party zit met 6 personen ofzo, dan komt het wel eens voor dat ik 1 willekeurig persoon niet kan horen vanwege "beperkingen in de NAT - type" van deze gebruiker. Echter, ik heb NAT - type 2, die desbetreffende persoon ook en de rest van de party kan mekaar prima horen.
Dien ik iets van poorten open te zetten misschien?
Overigens kan het ook zo zijn dat het probleem buiten jou netwerk setting zit.
Dan zou de gene die niet met jou kan communiceren eigenlijk het zelfde moeten doen.
Cogitationis poenam nemo patitur
alleen op de ps4 zelf in te voeren dus?
Dat staat er, nagenoeg, letterlijk.joey82 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 18:20:
als ik via playstation.com een code in wil voeren dat ik via offgamers heb gekocht krijg ik deze melding ( This Prepaid Card cannot be redeemed on a PC. )
alleen op de ps4 zelf in te voeren dus?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Alternate heeft een aanbieding voor Turtle Beach HS inclusief game naar keuze (Tomb Raider of Thief) in de aanbieding.
[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 09-12-2014 18:27 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link