PSN: Bellerophon-
Ik vond 1 en 2 super, deel 3 mhwa...Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:47:
Het zijn sowieso toffe games die ik zeker zou checken als je ze nog niet hebt gespeeld. Alleen deel 1 vind ik persoonlijk wat minder, met name de gameplay. Ik zou dan beginnen bij 2.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ja ik bedoelde ook niet beginnen bij 2 en daarna nog een keer deel 1 spelen. Deel 1 dus skippen omdat die qua gameplay inmiddels toch behoorlijk achterhaald is. Maar goed kan zijn dat je deel 1 perse wil spelen ivm het verhaal, dan gewoon bij deel 1 beginnen jajongf7 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:00:
Ik zou beginnen bij 1
Als je eerst 2 doet (zoals ik heb gedaan) voelt 1 als een (te grote) stap terug. Daarom heb ik 1 vervolgens een jaar laten liggen, maar toen uiteindelijk toch gedaan en ik had het niet willen missen.
Als je met 1 begint merk je nog niet dat je wat mist tov. 2 en 3 en geniet je er denk ik het meest van.
Zocht net een beetje en vond alleen dat die om onbekende reden is uitgesteld tot "early 2015"
PSN: Maichel
inderdaad!NeP2013 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:03:
Zou mooi zijn als er een uncharted box komt (zoals bij Halo )
ik heb zelf nog geen enkele hiervan gespeeld dus voor mij zou het ideaal zijn!
Alleen moeten ze dan wel de oude delen porten naar ed ps4 en ik weet niet of ze daar de energie in willen steken
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Verwijderd
Klopt , H1Z1 en DayZ hoor je weinig meer over.Maichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:27:
Iemand trouwens enig idee hoe het zit met H1Z1? Hoor je eigenlijk niks meer over....
Zocht net een beetje en vond alleen dat die om onbekende reden is uitgesteld tot "early 2015"
O die komt wel remasters/collections zijn altijd wel gegarandeerd profitable dus financieel gezien zeer logisch, misschien niet door Naughty Dog vanwege tijdgebrek maar bijv door Bluepoint games, die zijn zeer capabel gebleken met de Metal Gear HD collection en de Titanfall 360 port.jimz93 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:30:
[...]
inderdaad!
ik heb zelf nog geen enkele hiervan gespeeld dus voor mij zou het ideaal zijn!
Alleen moeten ze dan wel de oude delen porten naar ed ps4 en ik weet niet of ze daar de energie in willen steken
edit volgens mij zijn ze al bezig
About Bluepoint
Bluepoint Games is located in Austin, TX and specializes in technology-driven console games and game engine development. We are focused on delivering the highest possible quality games.
The team has remastered classic PS2 games in high definition for the PS3 and Xbox 360 (Metal Gear Solid HD Collection, God of War Collection, ICO & Shadow of the Colossus Collection), developed original titles (Blast Factor – the first available downloadable game on the PlayStation Network), and created its own proprietary game engine (Bluepoint Engine). Our most recently-completed project is the PS Vita version of PlayStation All-Stars Battle Royale, with both the PS Vita and PlayStation 3 versions built on our Bluepoint Engine.
We are currently bringing a Sony classic to current game systems as well as teaming our technical expertise with an industry leading developer on a next-gen, blockbuster franchise.
http://bluepointgames.com...nior-graphics-programmer/
[ Voor 46% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-12-2014 10:54 ]
Dit lijkt mij echt een leuke en breinbrekende puzzelgame, volgens mij ga ik heel vaak "huh?" roepen als deze uitkomt en ik die speel.
Miegakure: Explaining the Fourth Dimension | PS4
Overigens iemand ervaringen met decals? Ik ga een witte bestellen om mijn ps4 zwart/wit te maken. Hoogglans laat ik lekker zo en de rest maak ik wit.
Welk probleem was er dan? Ik heb mijn PS twee weken geleden gekocht, en ik ondervind geen gekke dingen.joey82 schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:05:
weet iemand of het probleem met de gevoellige aan/uit knop van de ps4 met het nieuwe modelNR is opgelost?
er was/is toch het probleem met die gevoellige aan/uit/eject knop dat de disc er steeds uit werd geslingers door de ps4?CappieL schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:25:
[...]
Welk probleem was er dan? Ik heb mijn PS twee weken geleden gekocht, en ik ondervind geen gekke dingen.
vroeg me af of dat al verholpen was met t nieuwe modelNR
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Shikata ga nai.
Hier ook nog nooit last van gehad en heb hem ook vanaf de realesedag in huis.Chaoss schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:32:
Lang niet elke PS4 heeft/had daar alst van, kheb zelf een releasedag Ps4 en nog nooit gehad dat mijn disc er automatisch uitkomt. Volgens mij is het ook al met de vorige revisie opgelost, er is een vrij simpele fix voor.
Welke dan?Chaoss schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:32:
Lang niet elke PS4 heeft/had daar alst van, kheb zelf een releasedag Ps4 en nog nooit gehad dat mijn disc er automatisch uitkomt. Volgens mij is het ook al met de vorige revisie opgelost,er is een vrij simpele fix voor..
Ook benieuwd naar, maatje van me heeft hetzelfde probleem.
Gisteren overigens bericht dat de MM mijn 365 psplus kaart heeft opgestuurd, zou 'em dus wel voor de 10e binnen moeten hebben.
Groot succes!
It's dogged that does it
De teeeeeeeeering wat is dit mooi zeg !!!!
Bizar wat ze uit de ps4 weten te halen. Net ff de 2 nieuwe tracks gedaan. Bek viel open. Zowel sneeuw als regen + een nieuwe wagen. Dit is by far de mooiste racer OOIT gemaakt. Als je deze game nu nog niet hebt ga je schamen !!!!!!! ( alle problemen zijn nu verholpen )
[ Voor 13% gewijzigd door Theo27 op 08-12-2014 13:11 ]
Scrooge NL
Toch wel?Theo27 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
Net de dynamic weather modus van Driveclub geprobeerd.
Bizar wat ze uit de ps4 weten te halen. Net ff de 2 nieuwe tracks gedaan. Bek viel open. Zowel sneeuw als regen + een nieuwe wagen. Dit is by far de mooiste racer OOIT gemaakt. Als je deze game nu nog niet hebt ga je schamen !!!!!!! ( alle problemen zijn nu verholpen )
PSN: Bellerophon-
muhda, je kan het beste zulke grote gifjes extern linken. Of nog beter: upload ze naar Gfycat en plaats dan een Gfycat linkje.
Tweakers gaat in de toekomst misschien Gfycat (.webm) en Imgur (.gifv) gifjes toestaan. Dat zijn in feite html5 video's. Die kun je gepauzeerd starten en ook dat ze pas gaan laden als je zelf op play klikt.
Gfycat support op Tweakers
Tot die tijd graag grote gifjes extern posten. Vooral fijn voor de mobiele users
Stuurtje werkt, ondanks allemaal loze beloften, nog steeds niet. Vind ik best een cruciaal iets.Theo27 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
( alle problemen zijn nu verholpen )
Roepen dat de handling perfect is met een controller (incl. alle vormen van stuurhulp) is nogal
Nickname does not reflect reality
Mja, blijft het een vrij matige game vinden, met name dat idiote en inconsequente (straf)puntensysteem.Theo27 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
Domme AI die er bij mij vlak voor het insnijden van een bocht vol achterop klapt, en wat krijg ik? Een time penalty! Of als ik een klein stukje curb meepak, ook weer een time penalty!
[ Voor 12% gewijzigd door Theo27 op 08-12-2014 13:30 ]
Scrooge NL
Als je toch Uncharted wil spelen zou ik beginnen bij 1, daarna 3 en dan afsluiten met de beste, namelijk Uncharted 2.jongf7 schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:00:
Ik zou beginnen bij 1
Als je eerst 2 doet (zoals ik heb gedaan) voelt 1 als een (te grote) stap terug. Daarom heb ik 1 vervolgens een jaar laten liggen, maar toen uiteindelijk toch gedaan en ik had het niet willen missen.
Als je met 1 begint merk je nog niet dat je wat mist tov. 2 en 3 en geniet je er denk ik het meest van.
Uncharted 2 vond ik by far de beste van de drie. Uncharted 1 vond ik (verhaallijnspoiler)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
De tweede deals van de Deals of Christmas zijn als volgt:
PS4
PES 2015 Pro Evolution Soccer: Was €59.99, nu €34.99 – extra 20% korting voor PS Plus-abonnees
Scrooge NL
De meeste mensen spelen gewoon met een controller dus lijkt me toch best relevant dat de handling daarmee ook al super is.Brad Pitt schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:17:
Roepen dat de handling perfect is met een controller (incl. alle vormen van stuurhulp) is nogalnamelijk imho
DriveClub is mijn GOTY en als ik deze week eens uitgebreid met die weerseffecten heb kunnen rijden kan het zomaar mijn favo racer ooit worden.
[ Voor 16% gewijzigd door On_E op 08-12-2014 14:30 ]
Gifje is al weg. (Volgende keer onbeperkt data nemen bij je abbo?Fleximex schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:17:
Kan een Mod even die grote gif weghalen van muhda weghalen. Die is meer dan 20 MB.
Ik wist niet dat de faceplate (plaat boven de HD) zo makkelijk van je PS4 kon afhalen, misschien toch mooie sticker er voor halen of wachten op ander faceplates, al zullen die wel duur worden.Sony heeft afgelopen weekend Project SkyLight gelanceerd en via dit project gaat Sony game gerelateerde faceplates produceren en verkopen.
Shovel Knight, de Indie game of the year (Game Awards). Een geweldig old-skool NES-style platformer. Ben hem op dit moment op de 3DS aan het spelen en het is een absolute aanrader als je van een flinke uitdaging houdt.poor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:39:
Een of ander 2d scroll spel..
This space is occupied
Het weer zou oorspronkelijk bij de release er al in zitten (zover ik weet), later hebben ze besloten om dit later uit te brengen, in dit geval als een update. Dus je kunt gewoon het spel gaan kopen en vervolgens wachten op de update binnen hengelenpoor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:06:
Zelf niet zo bekend met de racegames, maar als je Drvieclub gewoon in de winkel haalt, zitten daar die extra dingen (het weer enzo) als DLC bij, of is het een hele andere versie?
Die 500GB zit wel erg snel vol, zit er aan te denken om er een 2TB schijf in te zetten
Is niet waar dat het er al bij de release in zou zitten, het is pas bedacht toen ze het spel een jaar uit moesten stellen en was niet op tijd af voor de release.Satom schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:08:
[...]
Het weer zou oorspronkelijk bij de release er al in zitten (zover ik weet), later hebben ze besloten om dit later uit te brengen, in dit geval als een update. Dus je kunt gewoon het spel gaan kopen en vervolgens wachten op de update
Maar je kunt uiteraard gewoon de game kopen in de winkel of online en dan zit dat weer er ook bij ja.
het weer is geen DLC, gewoon een feature die er vanaf het begin in had moeten zitten maar die door technische probleempjes nu pas ingevoerd wordt dmv een update. Als jij DC uit de winkel haald en gelijk gaat updaten heb je ook deze weer update.poor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:06:
Zelf niet zo bekend met de racegames, maar als je Drvieclub gewoon in de winkel haalt, zitten daar die extra dingen (het weer enzo) als DLC bij, of is het een hele andere versie?
Daarnaast is er recent (of moet die nog komen?) een DLC (nieuwe auto's) beschikbaar gesteld die gratis is als compensatie voor de launch problemen. Ik weet niet of je deze DLC ook krijgt als je de game nu pas koopt?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ahaa, bericht aangepast
Zie bericht van Chaos.. zegt hetzelfde, maar nogmaals, zover ik weet. Ik dacht namelijk bij de presentatie video's/screenshots te hebben gezien met weer elementenOn_E schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:10:
[...]
Is niet waar dat het er al bij de release in zou zitten, het is pas bedacht toen ze het spel een jaar uit moesten stellen en was niet op tijd af voor de release.
Maar je kunt uiteraard gewoon de game kopen in de winkel of online en dan zit dat weer er ook bij ja.
[ Voor 43% gewijzigd door Satom op 08-12-2014 15:12 ]
Ook Chaos is dan niet goed geinformeerd.Satom schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:10:
[...]
Zie bericht van Chaos.. zegt hetzelfde, maar nogmaals, zover ik weet. Ik dacht namelijk bij de presentatie video's/screenshots te hebben gezien met weer elementen
Het weer is pas bedacht toen men de game een jaar moest uitstellen en het was ook al een tijdje bekend dat dit de release niet zou halen.
heb er zelf een 2TB inzitten.cardwizard schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:10:
Ik vraag me af hoeveel mensen de harde schijf hebben vervangen in de PS4?
Die 500GB zit wel erg snel vol, zit er aan te denken om er een 2TB schijf in te zetten
Is ideaal, heb alles digitaal gehaald, en nog genoeg over
Top! Kan niet echt vinden of de PS4 kieskeurig is met schijven , weet jij dat misschien ?Sloebie schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:33:
[...]
heb er zelf een 2TB inzitten.
Is ideaal, heb alles digitaal gehaald, en nog genoeg over
Kun je nu in de store downloaden, ook zonder DriveClub te bezitten!poor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:35:
Thnx voor de antwoorden, weet iemand of de dlc met die nieuwe auto's idd alleen is voor early buyers?
PSNID : HoefMeistert
klik hiercardwizard schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:35:
[...]
Top! Kan niet echt vinden of de PS4 kieskeurig is met schijven , weet jij dat misschien ?
Hoogte van de 2.5inch SATA disk mag maximaal 9,5mm zijn.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
http://ps3life.nl/artikel...-harde-schijf-maar-welke/cardwizard schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:35:
[...]
Top! Kan niet echt vinden of de PS4 kieskeurig is met schijven , weet jij dat misschien ?
Huh das een beetje raar.. Is het iets tijdelijks? Staan nl nog te veel op verlanglijstje en daar daar is Driveclub nu ook bijgekomenHoefMeistert schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:37:
[...]
Kun je nu in de store downloaden, ook zonder DriveClub te bezitten!
Haha daar heb je helemaal gelijk in!Theo27 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:29:
DVD kiwi is helemaal gek van zn thrustmaster. Het is ff een uitgave maar voor zo'n spel is het het wel waard lijkt mij. Het moment dat je net voor de finish uit de slipstream van de nr.1 komt en hem daarna net passeert is onbetaalbaar
De Thrustmaster 500 is vele malen beter dan de Logitech G25. Die laatste voelt echt aan als plastic vergeleken bij de T500. Voor Driveclub, maar straks zeker ook voor Project Cars, heb ik nog geen seconde spijt van de aankoop. Een hobby mag geld kosten imo
Andere mensen geven weer veel geld uit aan een duur telefoonabonnement (ik doe prepaid op de eerste Galaxy Ace met enkel wifi internet) of geven 50 euro uit in het weekend aan stappen. Ieder zo zijn ding toch?
Het is jammer dat het zo gaat tegenwoordig en je voor iedere console weer nieuwe accessoires moet halen, maar het is niet anders.
Straks met Street Fighter zal het precies zo zijn; mijn Madcatz SE stick zal ook wel niet werken op de PS4.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
nee maar dat komt omdat ik nooit in de store kom, 1x per maand op de woensdag maak ik er alleen gebruik van
nothing stops this train
Verwijderd
Hahaha, ik weet precies hoe jij je nu voeltTheo27 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:10:
Mag ik me hier helemaal bij aansluiten. Die weers effecten zijn echt niet normaal meer. Mijn god. Dat in combinatie met de dynamische lightning..... wwwwooooow. Mijn GOTY is hierbij confirmed. Zat nog te twijfelen tussen DC en DA:I maar ik ben er helemaal uit. Meteen ff de season pass aangeschaft.
Het penalty systeem is tijdje terug al aangepast.L490 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:23:
[...]
Mja, blijft het een vrij matige game vinden, met name dat idiote en inconsequente (straf)puntensysteem.
Domme AI die er bij mij vlak voor het insnijden van een bocht vol achterop klapt, en wat krijg ik? Een time penalty! Of als ik een klein stukje curb meepak, ook weer een time penalty!
Tijd voor wat gifjes
Linken aub!, die gifjes zijn veel te groot!
http://a.pomf.se/lrktms.gif
http://a.pomf.se/qngvum.gif
http://a.pomf.se/mzeeim.gif
http://a.pomf.se/ahcbuh.gif
[ Voor 38% gewijzigd door Chaoss op 08-12-2014 19:59 ]
SSD's zijn verder nogal duur en niet in grote aantal GB's te krijgen en dus ook geen optie.
Onzin man.. je hebt 2TB al voor 120epoor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:30:
Mwa 1TB is relatief groot.. Wel duur.. Kun je bijna een 2e PS4 voor halen
nothing stops this train
Voor 90-95 Euro ook al hoor.Shadow343 schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:32:
Onzin man.. je hebt 2TB al voor 120e
Denk dat het over de SSD ging
2TB hdd voor 85 euro
Verwijderd
Pak wel een 5400 rpm drive, anders ga je hitteproblemen krijgen.CycloneX schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:38:
[...]
klik hier
Hoogte van de 2.5inch SATA disk mag maximaal 9,5mm zijn.
Sony heeft niet voor niets voor 5400 rpm gekozen ipv 7200.
Ik heb er zelf trouwens een samsung ssd 840 evo 500 gb in zitten.
Die van jouw zijn samen ook ruim 32 MBFleximex schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:17:
Kan een Mod even die grote gif weghalen van muhda weghalen. Die is meer dan 20 MB.
muhda, je kan het beste zulke grote gifjes extern linken. Of nog beter: upload ze naar Gfycat en plaats dan een Gfycat linkje.
Tweakers gaat in de toekomst misschien Gfycat (.webm) en Imgur (.gifv) gifjes toestaan. Dat zijn in feite html5 video's. Die kun je gepauzeerd starten en ook dat ze pas gaan laden als je zelf op play klikt.
Gfycat support op Tweakers
Tot die tijd graag grote gifjes extern posten. Vooral fijn voor de mobiele users.
Upload ze a.u.b. naar Gfycat en plaats daarvan een link. Niet embedden please
Dat zal eerder een kostenoverweging geweest zijn. Elke cent wordt drie maal omgedraaid bij deze dingen.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:45:
[...]
Sony heeft niet voor niets voor 5400 rpm gekozen ipv 7200.
Verwijderd
Ga jij het testen?Brad Pitt schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:46:
[...]
Dat zal eerder een kostenoverweging geweest zijn. Elke cent wordt drie maal omgedraaid bij deze dingen.
Hitte + electronica =
p.s. [ur=http://tweakers.net/nieuws/100119/seagate-brengt-8tb-harddisk-op-de-markt-voor-circa-250-euro.html]dit is ook nog een optie[/url] (8 tb lol)
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 16:52 ]
Hoeft niet, hebben reeds zat mensen gedaan.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:47:
Ga jij het testen?
Ja, dus? Hoeveel graden warmer wordt een 7200rpm disk dan precies?Hitte + electronica =
Verwijderd
10-15 graden bij gebruik, idle geen idee.Brad Pitt schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:52:
[...]
Hoeft niet, hebben reeds zat mensen gedaan.
[...]
Ja, dus? Hoeveel graden warmer wordt een 7200rpm disk dan precies?
Is verwaarloosbaar ivm de temperaturen die andere componenten bereikenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:53:
[...]
10-15 graden bij gebruik, idle geen idee.
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
90-105 graden verwaarloosbaar? Volgens mij haalt de GPU in de playstation de 70 graden nieteens.Denko schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:55:
[...]
Is verwaarloosbaar ivm de temperaturen die andere componenten bereiken
Hoe kom je aan 105 graden? Normaal gesproken is zo rond de 60-65 graden de bovenste limiet qua 2.5" disks.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:08:
[...]
90-105 graden verwaarloosbaar? Volgens mij haalt de GPU in de playstation de 70 graden nieteens.
nothing stops this train
Zit hier op een samsung s4 met chrome browser en kan de gifs zonder probleem zien en geen happering niets.tiguan schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:48:
Idd, ik wordt niet vrolijk van de GIFjes in dit topic. Hele browser loopt zowat vast, en dat op een i7
Dus als mobiele gebruiker vind ik gifs prima.
En betreffende de 5400vs7200rpm ik had in mn ps3 gewoon 7200rpm waar 5400 geleverd werd. 0 problemen.
Er zijn geno3g mensen met ps4 en 7200rpm schijf en werkt prima en de performance winst is aardig aanwezig.
Zeker als je een sshd kan krijgen met 7200rpm zal wel lekker rap gaan.
[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 08-12-2014 17:57 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Een SSD draait niet. Is namenlijk solide staat.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:10:
Als je SSD zo hard ronddraait heb je iets niet goed zitten in je installatie.
The devil is in the details.
Ja ik bedoel zon hybride hdd met ssd chip als cache op een gewone 7200rpm schijf. Ben effe de afkorting kwijt ervan.Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:10:
Als je SSD zo hard ronddraait heb je iets niet goed zitten in je installatie.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Weetik maar dat staat er toch niet.Hahn schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:18:
SSHD is een HDD met een stukje SSD, dat HDD-gedeelte moet alsnog ronddraaien.
Edit:
We praten door elkaar en een deel sarcasme xD
[ Voor 11% gewijzigd door DeeSung op 08-12-2014 18:21 ]
Jawel
Zeker als je een sshd kan krijgen met 7200rpm zal wel lekker rap gaan.
Echter de controller geeft nu toch een probleem. De R2 knop werkt niet goed. Met verschillende spellen werkt de R2 knop niet meer. ( =met FIFA 15 kan ik niet meer rennen) En in menu's gaat alles ook automatisch lopen.
Erg vreemd. Terwijl je de knop wel nog kan indrukken.
Sony helpdesk aan het bellen, maar een wachttijd van 50 minuten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Jij quote iemand die een ander probeert te verbeteren en het zelf fout heeft
Die actie was tot gisteren.striner schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:46:
ik meende gelezen te hebben dat plants vs zonbies gratis zou zijn t/m vanavond? Ik zie hem alleen voor 15,99 in de (EU) store. Of geldt deze aanbieding alleen voor US?
[ Voor 40% gewijzigd door Hahn op 08-12-2014 18:49 ]
Waarom dan niet gewoon emailen??Mars18 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:37:
Sony helpdesk aan het bellen, maar een wachttijd van 50 minuten.
Ik heb gewoon een email gestuurd naar support@nl.playstation.com met mijn controller verhaal (ging over rubber op L3 pookje) en daar krijg je gewoon antwoord en de retour procedure en inmiddels vorige week een nieuwe controller ontvangen.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Heb je er misschien nog eentje voor mij over?DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:41:
Als het goed is heeft iedereen die ik een key heb beloofd (voor de Far Cry 4 trial; keys to kyrat) er nu 1 ontvangen, heb er nog 4 over!
Mijn zwager heeeft FC4, stuurt mij de code achterop het boekje (of waar het ook stond) zonder na te denken dat hij die in moest vullen (al heeft ie nu geen PSN). Dus ik vul die code in en toen had ik na het accepteren door dat het foute boel was. Heb al een bericht naar Ubisoft gestuurd, want ik kan niets met die 10 keys, die kan ik zonder FC4 niet weggeven. Dus om het proces wat te versnellen en ik toch co-op zou kunnen doen en jij er nog 4 hebt liggen....
Laat maar horen wat je nodig hebt, een PSN-nickname oid? Stuur me anders een DM als je nog een key hebt. Bedankt!
Inmiddels gelukt, verhaal gedaan. En krijg een nieuwe opgestuurd.Sandyman538 schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:50:
[...]
Waarom dan niet gewoon emailen??
Ik heb gewoon een email gestuurd naar support@nl.playstation.com met mijn controller verhaal (ging over rubber op L3 pookje) en daar krijg je gewoon antwoord en de retour procedure en inmiddels vorige week een nieuwe controller ontvangen.
Prima service.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Tijdens het inladen in Chrome kan je bijna niks met Chrome. Daarna doet ie 't weer zoals vanouds.v8power67 schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:55:
[...]
Zit hier op een samsung s4 met chrome browser en kan de gifs zonder probleem zien en geen happering niets.
Dus als mobiele gebruiker vind ik gifs prima.
Far Cry 4 werkt ook al niet zo goed online.
[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 08-12-2014 19:13 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat de tester in het filmpje opmerkt is dat wanneer de eerste keer je een game opstart van een SSHD, je nog niet veel verschil kan merken omdat die dan van het harde schijf gedeelte komt. Daarna komt de data pas in de cache te staan.
Wat ik mij nu afvraag: blijft de data in de cache staan wanneer de PS4 wordt uitgeschakeld, of begin je met elke nieuwe reboot met een lege cache? Aangezien ik meestal maar één game speel en dan de PS4 weer uitzet, schiet ik in die situatie niet zo heel op als de cache van de SSHD telkens wordt geflushed. Dan kan ik voor hetzelfde geld beter een 2TB reguliere HDD erin zetten.
Iemand?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Jammer, maar liever een game die gewoon klaar is bij release i.p.v. een half werkend product.AtlAntA schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:33:
The Witcher 3 uitgesteld tot 19 mei 2015.
Het os heeft er iig geen voordeel van omdat dat in t RAM zit.Davith78 schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:31:
Wat ik mij nu afvraag: blijft de data in de cache staan wanneer de PS4 wordt uitgeschakeld, of begin je met elke nieuwe reboot met een lege cache? Aangezien ik meestal maar één game speel en dan de PS4 weer uitzet, schiet ik in die situatie niet zo heel op als de cache van de SSHD telkens wordt geflushed. Dan kan ik voor hetzelfde geld beter een 2TB reguliere HDD erin zetten.
Iemand?
Ik dacht dat t spel wel in het cachegeheugen blijft (ook na rebooten) maar zodra je een ander spel speelt wordt ie dacht ik geflushed.. 8GB zit natuurlijk zo vol met 1 spel..
PS
Het wordt denk ik pas interessant als die caches 64-128GB minimaal gaan worden
[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 08-12-2014 20:19 ]
Verwijderd
Mijn schuld, dacht leuk te zijn maar wist niet eens van het bestaan van een sshd. Kreeg meteen een beeld van een ssd aan een fan gemonteerd in mijn hoofd.DeeSung schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:19:
[...]
Weetik maar dat staat er toch niet.
Edit:
We praten door elkaar en een deel sarcasme xD
Neem gewoon een 2TB hdd. Prijstechnisch het beste. De prestaties zijn beter dan die van 1TB schijven omdat de datadichtheden op de platters een stuk hoger ligt, omdat de arm minder hoeft te reizen over de platter. Met 2TB heb je meteen 4 keer zoveel opslag terwijl je met een 1TB schijf maar 2 keer zoveel opslag hebt als de stock hdd. SSHD's zijn leuk, als je veel indie games speelt omdat de 8GB relatief klein te noemen is. AAA games zijn meestal minimaal 20GB. De 8GB cache komt dan een beetje te kort. Overigens is de gemiddelde doorvoer snelheid en de seektimes van een 2TB hdd hoger dan die van een 1TB hdd. Grotere opslagcapaciteit op zelfde oppervlak = hogere datadichthied = minder bewegingen noodzakelijk = hogere datadoorvoer + kortere seektimes. De Seagate M9T 2TB is nu al te krijgen voor €110 los, of als je goedkoper wilt en een case voor de stock hdd al voor €90 (de externe expansion portable 2TB van seagate).Davith78 schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:31:
Ik overweeg een 1TB SSHD drive van Seagate in mijn PS4 te plaatsen, deze kost nu rond de 80 euro en heeft 8GB cache. Dit filmpje https://www.youtube.com/w...JwlHK6M&channel=testedcom laat zien dat er een redelijk prestatieverschil zit tussen de standaard HDD van Sony en een SSHD.
Wat de tester in het filmpje opmerkt is dat wanneer de eerste keer je een game opstart van een SSHD, je nog niet veel verschil kan merken omdat die dan van het harde schijf gedeelte komt. Daarna komt de data pas in de cache te staan.
Iemand?
En als die 1TB schijf een 7200rpm schijf is? (60,-) Hoe verhouden de PS4 snelheden zich dan?Trishul schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:19:
[...]
Neem gewoon een 2TB hdd. Prijstechnisch het beste. De prestaties zijn beter dan die van 1TB schijven omdat de datadichtheden op de platters een stuk hoger ligt, omdat de arm minder hoeft te reizen over de platter. Met 2TB heb je meteen 4 keer zoveel opslag terwijl je met een 1TB schijf maar 2 keer zoveel opslag hebt als de stock hdd. SSHD's zijn leuk, als je veel indie games speelt omdat de 8GB relatief klein te noemen is. AAA games zijn meestal minimaal 20GB. De 8GB cache komt dan een beetje te kort. Overigens is de gemiddelde doorvoer snelheid en de seektimes van een 2TB hdd hoger dan die van een 1TB hdd. Grotere opslagcapaciteit op zelfde oppervlak = hogere datadichthied = minder bewegingen noodzakelijk = hogere datadoorvoer + kortere seektimes. De Seagate M9T 2TB is nu al te krijgen voor €110 los, of als je goedkoper wilt en een case voor de stock hdd al voor €90 (de externe expansion portable 2TB van seagate).
Wat een graphics na de dynamische weer update.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman, heb je die screenshot zelf gemaakt? Heb je die gemaakt met de photomode, of moet die update nog komen?
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Ik denk dat zulke cache-groottes de prijs ook zullen opdrijven, dan kun je misschien net zo goed een SSD kopenpoor Leno schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:08:
[...]
...
Het wordt denk ik pas interessant als die caches 64-128GB minimaal gaan worden(Ik zie het probleem ook niet dat het groter kan worden en het op 8 blijft steken..)
Goede insteek dat 8GB eigenlijk te weinig is voor een gemiddelde game, had ik me nog niet zo gerealiseerd. Al denk ik dat de hogere doorvoersnelheden van een 2TB drive in de praktijk slechts enkele seconden tijdswinst oplevert t.o.v. een 1TB, mede omdat in het testfilmpje er ook weer niet zo heel bijster veel verschil zat tussen de stock HDD en een SSHD. SSD is echt merkbaar sneller maar dat is gewoon de investering niet waardTrishul schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:19:
[...]
Neem gewoon een 2TB hdd. Prijstechnisch het beste. De prestaties zijn beter dan die van 1TB schijven omdat de datadichtheden op de platters een stuk hoger ligt, omdat de arm minder hoeft te reizen over de platter. Met 2TB heb je meteen 4 keer zoveel opslag terwijl je met een 1TB schijf maar 2 keer zoveel opslag hebt als de stock hdd. SSHD's zijn leuk, als je veel indie games speelt omdat de 8GB relatief klein te noemen is. AAA games zijn meestal minimaal 20GB. De 8GB cache komt dan een beetje te kort. Overigens is de gemiddelde doorvoer snelheid en de seektimes van een 2TB hdd hoger dan die van een 1TB hdd. Grotere opslagcapaciteit op zelfde oppervlak = hogere datadichthied = minder bewegingen noodzakelijk = hogere datadoorvoer + kortere seektimes. De Seagate M9T 2TB is nu al te krijgen voor €110 los, of als je goedkoper wilt en een case voor de stock hdd al voor €90 (de externe expansion portable 2TB van seagate).
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link