Staat misschien een beetje raar maar mocht je er nog 1 over hebben, zou mijn vriend ook graag een key willen, hij is nog aan het twijfelen om hem te halen en werd nu wel een beetje jaloers in de party chat dat ik nu een 'demo' kan proberenDarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:37:
Heb er nog 9 over!
Ik kan nu niet kijken, maar mss even herstarten of even GooglenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:17:
[...]
Zover ik kan zien heb ik beide nu op Premair gezet, toch kan zoon 2 niet online, krijg melding dat hij de juiste Sony account met premissen ouzo iets moet gebruiken....
Dit viel mij ook op. Raar want de eerdere reacties waren dus negatief.AlphaBlack_NL schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:42:
Hands-on ervaringen van The Order zijn behoorlijk positiefMaar had hem denk ik alleen al voor de super vette setting gehaald
Zou ik er ook 1 mogen, kan ik je adden?DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:01:
Laat hem mij maar adden en even in de friendrequest vermelden dat het voor Tweakers is dan komt het goed
Ik heb je ff een FR gestuurd, ik zie wel of je er nog over hebt!
Ontvangen, enorm bedankt!!!
[ Voor 18% gewijzigd door Kapot op 07-12-2014 19:38 ]
Heeft zoon 2 wel ps+??Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:17:
[...]
Zover ik kan zien heb ik beide nu op Premair gezet, toch kan zoon 2 niet online, krijg melding dat hij de juiste Sony account met premissen ouzo iets moet gebruiken....
psn: HertogJack
Verwijderd
Ik heb 1 PS4, bij zoon 1 staat een geel Plusje, maar ik hoef toch geen 2 x te betalen om online te kunnen spelen?
hoeft ook niet als zoon 1 je zoon 2 op zijn account laat spelen.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:05:
[...]
Ik heb 1 PS4, bij zoon 1 staat een geel Plusje, maar ik hoef toch geen 2 x te betalen om online te kunnen spelen?
Edit:
Ik lees wel iets dat het mogelijk is wanneer je de ps+ account primair instelt. Maar dat moet je verder ff uitzoeken op google.
[ Voor 18% gewijzigd door DeeSung op 07-12-2014 19:29 ]
Op 2 verschillende accounts dan moet je 2x betalen voor online vrees ik..Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:05:
[...]
De zoon met het gele plusje kan online? Zoja dan zal dat het probleem wel zijn.
Als er 1 game is waar ik op de reviews zou wachten is het The Order wel. De 2 minuten gameplay beelden van gisteren vind ik wederom niet overtuigend. Heb de oude demo op Gamescom gespeeld, maar dat was toen wel de grootste teleurstelling (samen met de demo van Unity).AlphaBlack_NL schreef op zondag 07 december 2014 @ 18:42:
Hands-on ervaringen van The Order zijn behoorlijk positiefMaar had hem denk ik alleen al voor de super vette setting gehaald
Maar welke handson ervaringen? Zie nog weinig op gamingsites? Of bedoel je op Neogaf?
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2014 19:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
dit is toch het zelfde als je een US account heb en een EU account? als je plus op US account heb kun je niet online met je EU account of wel?HertogJack schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:16:
[...]
Op 2 verschillende accounts dan moet je 2x betalen voor online vrees ik..
De zoon met het gele plusje kan online? Zoja dan zal dat het probleem wel zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt.joey82 schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:24:
[...]
dit is toch het zelfde als je een US account heb en een EU account? als je plus op US account heb kun je niet online met je EU account of wel?
Kopen op US dus en spelen op je EU met ps+
mis je dan niet de ps+ aanbiedingen ( voordeeltjes ) in de US store?HertogJack schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:25:
[...]
Klopt.
Jawel, maargoed dat is andersom toch ook zo.joey82 schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:27:
[...]
mis je dan niet de ps+ aanbiedingen ( voordeeltjes ) in de US store?
En zoveel voordeel heeft psplus nog niet gehad, vorige week mn eerste goede deal/koopje gescoord: TLOU voor 22,50 op ps4.
Zie deze thread waar ook weer impressies van sites worden gedeelduchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:23:
[...]
Als er 1 game is waar ik op de reviews zou wachten is het The Order wel. De 2 minuten gameplay beelden van gisteren vind ik wederom niet overtuigend. Heb de oude demo op Gamescom gespeeld, maar dat was toen wel de grootste teleurstelling (samen met de demo van Unity).
Maar welke handson ervaringen? Zie nog weinig op gamingsites? Of bedoel je op Neogaf?
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=946678
Ben normaal echt niet van het pre-orderen(op een paar dev's na) maar heb deze toen bij de wehkamp voor 45 euro in de pre-order gezet met afterpay dus laat hem lekker staan
oke..ik kijk nog wel ff dan,,een collega van me heeft niet eens een EU account,,doet alles met een US accountHertogJack schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:33:
[...]
Jawel, maargoed dat is andersom toch ook zo.
En zoveel voordeel heeft psplus nog niet gehad, vorige week mn eerste goede deal/koopje gescoord: TLOU voor 22,50 op ps4.
denk dat ik wel eerst de ps4 op EU zet want wil eerst ff het menu in het nederlands een beetje leren kennen
http://www.gamersyde.com/...lack_levels-33753_en.html
Stuk minder washed out
@DarkElement hieronder
Excuus, had ik niet gezien op me mobiel
[ Voor 16% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-12-2014 19:43 ]
Type in google the order hands on.uchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:23:
[...]
Als er 1 game is waar ik op de reviews zou wachten is het The Order wel. De 2 minuten gameplay beelden van gisteren vind ik wederom niet overtuigend. Heb de oude demo op Gamescom gespeeld, maar dat was toen wel de grootste teleurstelling (samen met de demo van Unity).
Maar onder andere pu.nl staat ook een stuk.
Klopt, hartelijk dank!!!DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:41:
Als het goed is heeft iedereen die ik een key heb beloofd (voor de Far Cry 4 trial; keys to kyrat) er nu 1 ontvangen, heb er nog 4 over!
Zullen we wel even correcte informatie posten?HertogJack schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:25:
[...]
Klopt.
Kan gewoon hoor, beide accounts al primair instellen en je hebt maar 1 keer Plus nodig...
Het zou van de zotte zijn als je 2x psplus moet kopen
waarom lukt t een paar posts hier boven dan niet?dutchgio schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:45:
[...]
Zullen we wel even correcte informatie posten?![]()
Kan gewoon hoor, beide accounts al primair instellen en je hebt maar 1 keer Plus nodig...
Verwijderd
Ok, help mij even, zowel bij zoon 1 als zoon 2 heb ik Primair ingesteld, toch kan zoon 2 niet online met GTA en Fifa, ik snap er niks vandutchgio schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:45:
[...]
Zullen we wel even correcte informatie posten?![]()
Wat zegt Google?
Edit:
http://manuals.playstatio.../settings/activation.html
Kan ook zijn dat je ze eerst beiden moet deactiveren, opnieuw opstarten en opnieuw activeren, dan weer opnieuw opstarten.
[ Voor 52% gewijzigd door poor Leno op 07-12-2014 20:11 ]
Zoek even op PS4 ejecting game disc. Vrij eenvoudig te fixen door het rubber wat onder de power knop zit weer goed te plaatsen.Typhone schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:26:
Wat een gejank de laatste dagen. Elke keer spuugt mijn PS4 de disc eruit en dan de onmogelijkheid deze weer terug te doen. Moet ik de stroom weer eraf halen en dan weer terug. Dat gezeik is begonnen sinds patch 2.01 volgens mij. Anderen die ik ken nooit last ervan. Als het nog 1 keer gebeurt dan kets ik hem kapot en haal een andere. Hele tijd 5 minuten de stroom eraf halen :yawn:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hebben ze dit probleem eigenlijk al gefixt met het nieuwe modelnr??Phydomir schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:16:
[...]
Zoek even op PS4 ejecting game disc. Vrij eenvoudig te fixen door het rubber wat onder de power knop zit weer goed te plaatsen.
edit er is gewoon een Twitch Archive van, het eerste interview start bij 5H34: http://www.twitch.tv/playstation/v/3589809
Uit het interview komen best veel gameplay elementen naar voren:
-Planeten ontdekken, diersoorten ontdekken
-Resources vinden en "harvesten"
-Handelen
-Je schip upgraden, je schips wapens upgraden
-Nieuwe schepen vinden/kopen
-Je suit upgraden, je handheld wapen upgraden.
Hier kun je uit opmaken dat er zowel spacecombat als combat op de planeten is. Ook is er gezegd dat er een (vijandig?) alien race is.
[ Voor 70% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2014 21:12 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Check deze preview. Harde plasser materiaal.
https://www.facebook.com/video.php?v=737415383009491
Hoe is die game nu eigenlijk ? Heb er zoveel slechte dingen over moeten aanhoren dat ik er mijn vingers niet meer aan durf te branden eigenlijkVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:26:
Morgen de weather update voor Driveclub !!
Ik mis een goed race spel echt wel , kan eigenlijk niet wachten op een nieuwe Dirt (en dan vooral de vroegere delen)
PSN: Shiver23
Dat weet niemand behalve Sony en de ontwikkelaar. Om 01.00u is de aankondiging, nog eventjes geduld dusDarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:40:
Wat was nou de geheimzinnige 'mystery'-game die vandaag zou worden aangekondigd op PSXperience?
Vraag me wel af wat je onder een 'secret mystery' moet verstaan
[ Voor 22% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2014 21:57 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Was dat niet street fighter v??DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:40:
Wat was nou de geheimzinnige 'mystery'-game die vandaag zou worden aangekondigd op PSXperience?
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Bij de the last af us (cd) heb ik dat bijvoorbeeld na een half uurtje spelen ongeveer. Dan gaat de fan echt hard blazen voor paar minuten en dan stopt het. Dit gebeurt regelmatig of als je het spel aan het spelen bent en je gaat naar de ps menu dan gaat hij nog harder blazen. Maar zodra ik the last of us afsluit dan draait de fan normaal (minimaal je hoort hem heel klein beetje)
Maar is dit normaal?
Ontzettend leuke en goede racer, grafisch bijzonder mooi, vooral de belichting.cardwizard schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:46:
[...]
Hoe is die game nu eigenlijk ? Heb er zoveel slechte dingen over moeten aanhoren dat ik er mijn vingers niet meer aan durf te branden eigenlijk
Ik mis een goed race spel echt wel , kan eigenlijk niet wachten op een nieuwe Dirt (en dan vooral de vroegere delen)
De perfecte combinatie tussen arcade en sim
Tip: nooit op de mening van anderen afgaan wat games betreft. Neem bv Unity: iedereen verafschuwt het omdat het wat buggy was, maar het is een meer dan prima game.
Als je Dirt een goed racespel vind, dan vind je Driveclub ook tof.
De allereerste race deed mij namelijk gelijk denken aan Dirt
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Unity wil ik niet eens meer proberen net als CoD , elk deel in die series vind ik meer van hetzelfde
[ Voor 39% gewijzigd door Cardwizard op 07-12-2014 22:06 ]
Hier krijg je altijd gemengde reacties op want de ene persoon is dover dan de ander. Je ps4 zal de fan opschalen als het nodig is. Daarnaast zijn er zoveel factoren die een koelvin laten draaien die je niet noemt dat een zinnig antwoord echt onredelijk is om te vragen. Waar staat je ps4, hoe warm stook je je ruimte. Wat is de luchtvochtigheid.
Hoe oud is je zoon (en klopt z'n leeftijd in z'n profiel)? Is ook nog wel eens gezeur met leeftijden.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:55:
[...]
Ok, help mij even, zowel bij zoon 1 als zoon 2 heb ik Primair ingesteld, toch kan zoon 2 niet online met GTA en Fifa, ik snap er niks van
http://faq.nl.playstation...ounts-and-master-accounts
Nu de challenges en alles werken zal het niet lang meer duren voordat de ps+ versie komt. Even in de gaten houden duscardwizard schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:04:
Misschien toch maar eens proberen dan , duur is het spel inmiddels ook niet meer
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sweet mothe... Dat ziet er insane goed uit. Sinds GTA online heb ik de game een beetje links laten liggen, maar die update icm de nieuwe gratis dlc cars zorgt er weer voor dat ik die game moet spelen. Vind de handling erg fijn, en de challenges wel geinig. En die graphics, jezus, geen enkele andere racegame komt er in de buurt. Misschien pCars.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:26:
Sorry had ik moeten meldenswopdark schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:05:
[...]
Hier krijg je altijd gemengde reacties op want de ene persoon is dover dan de ander. Je ps4 zal de fan opschalen als het nodig is. Daarnaast zijn er zoveel factoren die een koelvin laten draaien die je niet noemt dat een zinnig antwoord echt onredelijk is om te vragen. Waar staat je ps4, hoe warm stook je je ruimte. Wat is de luchtvochtigheid.
Ps4 ligt plat op een tv meubel in de woonkamer (lucht kan alle kanten makkelijk uitgeblazen worden)
ongeveer 20 graden is het in mijn woonkamer
Ik denk trouwens zelf dat het gewoon aan the last of us ligt want met driveclub hoor ik mijn ps4 niet.
Maar driveclub is ook een lichter spel vergeleken met the last of us.
Maar was gewoon benieuwd hoe de ervaringen hier waren met de ps4 fan tijdens het gamen
Ziet er inderdaad erg indrukweekend uit. Maar goed ik wacht nog steeds op de PS+ editieTrishul schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:27:
[...]
Sweet mothe... Dat ziet er insane goed uit. Sinds GTA online heb ik de game een beetje links laten liggen, maar die update icm de nieuwe gratis dlc cars zorgt er weer voor dat ik die game moet spelen. Vind de handling erg fijn, en de challenges wel geinig. En die graphics, jezus, geen enkele andere racegame komt er in de buurt. Misschien pCars.
Online etc. draait nu toch allemaal stabiel? waarom is de PS+ versie er eigenlijk nog niet?
Omdat het nu stabiel draaitChaoss schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:34:
[...]
Ziet er inderdaad erg indrukweekend uit. Maar goed ik wacht nog steeds op de PS+ editie
Online etc. draait nu toch allemaal stabiel? waarom is de PS+ versie er eigenlijk nog niet?
Breng de PS+ Editie niet uit: mensen die de game gekocht hebben kunnen blijven spelen, mensen die op de PS+ Editie wachten worden ongeduldig en willen niks met de game te maken hebben. Potentiële kopers raak je dan kwijt.
Of
Breng de PS+ Editie uit: de servers gaan direct weer plat waardoor de kopers niet meer kunnen spelen en degenen die op de PS+ Editie zaten te wachten alsnog niks kunnen en niks met de game te maken willen hebben.
Catch 22
[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2014 22:42 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
IGN, Gamer en PU, om er enkele te noemen.uchiha tijntje schreef op zondag 07 december 2014 @ 19:23:
[...]
Wanneeer komt die gratis plus editie nou uit. Of die wel komt. Of hadden wij daarom injustice gekregen als vervanging. (Jammer aangezien ik Injustice fisiek gekocht heb voor de ps4)
Daarom juist dan kan ik zelf checken of ik het geld ervoor over heb. Neem aan dat je iig wel alle weerseffecten heb.cardwizard schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:54:
Als de ps+ versie van Driveclub komt dan mis je nog veel lijkt me ? meer een veredelde demo ?
Volgensmij is namenlijk het enige wat je mist een aantal auto's en wat tracks.
Als ik hun mag geloven waren een aantal van de server problemen te wijten aan software bugs dus dan i het niet relevant hoeveel mensen er tegelijk online gaan. Als er nog hardware issues zijn dan is het een kwestie van extra hardware inzetten.ASNNetworks schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:38:
[...]
Omdat het nu stabiel draaitWat denk je dat er gebeurt wanneer de PS+ versie gratis beschikbaar komt voor miljoenen mensen tegelijk. Juist ja, de servers gaan direct weer plat. Mensen die de PS+ versie dan gedownload hebben kunnen er niks mee en degenen die €40-50 betaald hebben kunnen niet eens meer online spelen.
Breng de PS+ Editie niet uit: mensen die de game gekocht hebben kunnen blijven spelen, mensen die op de PS+ Editie wachten worden ongeduldig en willen niks met de game te maken hebben. Potentiële kopers raak je dan kwijt.
Of
Breng de PS+ Editie uit: de servers gaan direct weer plat waardoor de kopers niet meer kunnen spelen en degenen die op de PS+ Editie zaten te wachten alsnog niks kunnen en niks met de game te maken willen hebben.
Catch 22
Als ze te lang met de PS+ versie wachten dan mist dat geheel zijn momentum.
ben nu weer aan het twijfelen om hem te kopen net gekocht , de special edition is nu in de aanbieding bij zavvi , kost me net geen 35 euroDeeSung schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:57:
[...]
Daarom juist dan kan ik zelf checken of ik het geld ervoor over heb. Neem aan dat je iig wel alle weerseffecten heb.
Volgensmij is namenlijk het enige wat je mist auto's en wat tracks.
ik moet gewoon een goeie race game hebben , fingers crossed dus
[ Voor 9% gewijzigd door Cardwizard op 07-12-2014 23:03 ]
Ik heb gewoon een eu account met plus, en daarnaast een us account voor de koopjes. Kan ik plus ook nog aan dat us account koppelen voor nog meer koopjes ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
Of je kan het gewoon eerlijk zeggen. En dat ze er een volledige tripple A titel gratis doen i.p.v de ps+ editie.ASNNetworks schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:38:
[...]
Omdat het nu stabiel draaitWat denk je dat er gebeurt wanneer de PS+ versie gratis beschikbaar komt voor miljoenen mensen tegelijk. Juist ja, de servers gaan direct weer plat. Mensen die de PS+ versie dan gedownload hebben kunnen er niks mee en degenen die €40-50 betaald hebben kunnen niet eens meer online spelen.
Of
Catch 22
Volgens mij zullen meer gamers daar begrip voor hebben ook.
35 euro is een mooie prijs voor nieuw. Misschien dat het 2ehands nog iets goedkoper kan. Maar daar moet je wel mee kunnen leven.cardwizard schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:59:
[...]
ben nu weer aan het twijfelen om hem te kopen , de special edition is nu in de aanbieding bij zavvi , kost me net geen 35 euro
Edit: je geeft mij weinig tijd om te replyen
Ik twijfel nooit heel lang sorry , moet nu al weer te lang wachten omdat ik bij Zavvi heb gekocht.DeeSung schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:07:
[...]
35 euro is een mooie prijs voor nieuw. Misschien dat het 2ehands nog iets goedkoper kan. Maar daar moet je wel mee kunnen leven.
Edit: je geeft mij weinig tijd om te replyen
God damn kan niet wachtenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:26:
Mja persevenementen is toch anders dan een reviewer die hem thuis op de bank speelt. Je wordt hoe dan ook beïnvloed.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:47:
[...]
IGN, Gamer en PU, om er enkele te noemen.
Niet dat het een groot probleem is, maar ik heb ook zo mijn bedenkingen. Vooral de herspeelbaarheid lijkt me vrij laag. Al vond ik dat bv met Wolfenstein ook niet echt een issue. Het gaat me er vooral om dat het op den duur niet een hersendood schiet-spel wordt maar ook nog wel wat uitdaging biedt. Dat ze straks niet teveel tijd aan graphics en te weinig aan gameplay hebben gewerkt. *kuch* Ryse *kuch*
Zoveel spannends was er niet, maar ik gok dat ze de info opsparen tot verdere berichten. Er was op wat trailers na ook niet veel spannends te melden, maar misschien gaat iemand nog aan de slag voor een artikel. Ik verwacht het niet want ze negeren wel meer relatief grote evenementen. Van Tokio Gameshow is ook geen algemeen artikel geweestswopdark schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:57:
Ligt het aan mij of word er met geen woord gerept over de psx 2014 op de frontpage van tweakers? Zeker niet interresant genoeg om te melden dat er bijna 40 games zijn geshowed? Er staan wel wat filmpjes online maar als het aan tweakers ligt is er niks gebeurd ofzo?
Secret event moet nog komen, staat gepland om een uur of 01:00...
PSN-ID: ThaDwizzle
stiekem hoopt heel de wereld op shenmue 3Petaaaaah schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:25:
[...]
Secret event moet nog komen, staat gepland om een uur of 01:00...
of is het toch die final fantasy 7 remake? en is die eerdere aankondiging niets anders dan een troll?
ben benieuwd wat het wordt
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Maar goed, respect voor Sony dat ze de verjaardag hebben gevierd met een E3 style persco en convent, ben benieuwd of ze er iets jaarlijks van gaan maken.
[ Voor 20% gewijzigd door Mr Ton op 08-12-2014 01:30 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik denk dat er helemaal niets komtDutchzilla schreef op maandag 08 december 2014 @ 00:33:
[...]
stiekem hoopt heel de wereld op shenmue 3
of is het toch die final fantasy 7 remake? en is die eerdere aankondiging niets anders dan een troll?
ben benieuwd wat het wordt
Wat je mist in de plus versie is juist het overgrote deel van de auto's (je hebt er 10 van de inmiddels 60? auto's) en je hebt maar een locatie namelijk India (wel diverse route/track variaties, 11 stuks). Je kan dus geen tour evenementen doen wat juist het leuke is aan de single player. Kwa weerseffecten ga je dus sneeuw missen waarschijnlijk. De plus versie gaat hoe dan ook wel een impressie geven of de game wat voor je is.DeeSung schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:57:
[...]
Daarom juist dan kan ik zelf checken of ik het geld ervoor over heb. Neem aan dat je iig wel alle weerseffecten heb.
Volgensmij is namenlijk het enige wat je mist een aantal auto's en wat tracks.
Mystery game is "shovel knight" niets speciaals dus.DarkElement schreef op maandag 08 december 2014 @ 04:50:
En wat was nou de geheimnzinnige aankondiging?
Vage 2D sidescrolling graaf game.
Ik heb alle games zojuist nog kunnen 'kopen' via de browser op mijn tablet, maar wees snel het was enkel dit weekend.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Als we Shawn Layden mogen geloven wordt dit een jaarlijks terugkerend event. Het zou me niet eens verbazen als dit op den duur de vervanger wordt van hun E3 deelname. Nintendo doet in principe ook al iets soortgelijks met hun Treehouse opzet.Mr Ton schreef op maandag 08 december 2014 @ 01:27:
Maar goed, respect voor Sony dat ze de verjaardag hebben gevierd met een E3 style persco en convent, ben benieuwd of ze er iets jaarlijks van gaan maken.
Ik had gisteren even gezocht, maar kwam voornamelijk op gamespot uit. Die waren er niet echt enthousiast over. De graphics waren super, maar de gameplay was niet boeiend met om de haverklap (interactieve) cutscenes met quicktime events. Dus vandaar mijn vraag van gisteren voor sites met hands-on ervaringen. Zelf was mijn hands-on ervaring met de vorige demo niet overtuigend en kwam het overeen met de opmerkingen van Gamespot.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:47:
[...]
IGN, Gamer en PU, om er enkele te noemen.
Uncharted 4 zag er goed uit
[ Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2014 07:32 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hoe?Tiwazz schreef op maandag 08 december 2014 @ 06:58:
Ik heb alle games zojuist nog kunnen 'kopen' via de browser op mijn tablet, maar wees snel het was enkel dit weekend.
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Niet mee eensuchiha tijntje schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:26:
[...]
Uncharted 4 zag er goed uit. Had gehoopt om wat meer vernieuwenheden te zien (het blijft klimmen en klauteren en een army aan mensen killen
), maar het is nog relatief vroeg om alle kaarten op tafel te leggen
. Ik ga ervanuit dat ze in holiday 2015 launchen.
Genoeg vernieuwingen gezien als het Stealthsysteem ,de grapplinghook(met zieke takedown en traversal mogelijkheden),de verbeterde gunplay,vijanden minder bulletsponzen en reageren stuk realistisch als ze geraakt worden,TLOU coversysteem enz. Het level design was ook erg goed en open wat een mogelijkheid gaf om met sneaken er langs te komen ipv in de vorige delen waar je vaak toch iedereen moest vermoorden. Lijkt erop dat ze flink wat van de goede punten van TLOU en TR reboot hebben overgenomen
Alle vertrouwen in deze game om hem dayone te halen
Via de PS store en dan zoeken op Mirrors Edge (PS3), Plants vs Zombies (PS4) en Need for Speed voor de Vita, de games staan op gratis
Uncharted 4 Demo Dissection: http://youtu.be/VcQ_VJX0BNo
Echt wizards en dan nu al netjes locked 1080p 30fps met nul drops in pre-alpha stage. FYI Unity liep 9fps 720p
[ Voor 41% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-12-2014 08:22 ]
Dit dus... wat zag het er geweldig uit zegAlphaBlack_NL schreef op maandag 08 december 2014 @ 07:57:
[...]
Niet mee eens
Genoeg vernieuwingen gezien als het Stealthsysteem ,de grapplinghook(met zieke takedown en traversal mogelijkheden),de verbeterde gunplay,vijanden minder bulletsponzen en reageren stuk realistisch als ze geraakt worden,TLOU coversysteem enz. Het level design was ook erg goed en open wat een mogelijkheid gaf om met sneaken er langs te komen ipv in de vorige delen waar je vaak toch iedereen moest vermoorden. Lijkt erop dat ze flink wat van de goede punten van TLOU en TR reboot hebben overgenomen![]()
Alle vertrouwen in deze game om hem dayone te halen
PSN: Bellerophon-
Dit is echt de mooiste game ever voor de ps4!!! Hoe die kerel dat verteld ik merkte het totaal niet dat het zo diep ging.AlphaBlack_NL schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:13:
DAT attention to detail:
Echt wizards en dan nu al netjes locked 1080p 30fps met nul drops in pre-alpha stage. FYI Unity liep 9fps 720p
Super mooi nu al!! Day one preorder. Denk dat geen enkele game op consoles hieraan kan tippen.
Verwijderd
Het blijft even de vraag wanneer de psn+ uit komt, maar de game werkt nu in principe 100%. De challenges werken nu eigenlijk net pas. Dat was het laatste wat nog ontbrak. Online matches gingen al langere tijd goed, met hier en daar een dissconnect.Chaoss schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:58:
[...]
Als ik hun mag geloven waren een aantal van de server problemen te wijten aan software bugs dus dan i het niet relevant hoeveel mensen er tegelijk online gaan. Als er nog hardware issues zijn dan is het een kwestie van extra hardware inzetten.
Als ze te lang met de PS+ versie wachten dan mist dat geheel zijn momentum.
Ik ben van mening dat de PS+ versie ongeacht de vertraging zijn werk gaat doen. Veel mensen zijn (terecht) erg huiverig m.b.t. DC, maar ik ben er van overtuigd dat die mening bij velen zal bij draaien zodra ze hem spelen. Helemaal omdat de verwachtingen nu laag liggen. Het is voor mij iig serieus een van de beste race games die ik ooit heb gespeeld. De tracks, car handling (sim-cade), graphics (dat lightning systeem
Wat mij ook erg aanpsreekt aan drive club is het effect dat het dynamische lightning systeem heeft op de gameplay. Je visability wordt er dusdanig door beinvloed dat beplaalde gedeeltes lastiger worden omdat je daar bijvoorbeeld opeens verblind wordt door de laagstaande zon. Tracks blijven hierdoor fris aanvoelen. En met het weer systeem er nu bij zorgt dat voor nog meer mogelijke variatie. Daarbij komt ook nog eens het feit dat iedere auto echt anders aanvoelt zelfs al liggen de specs dicht bij elkaar. Al die variaties zorgen voor ongelovelijk veel mogelijke user challenges.
Die user challenges zijn sowieso crack. Je vrienden uitdagen is natuurlijk het beste, maar ook een willekeurige community challenge eruit pikken en kijken hoe ver je op de leaderboard kan komen is echt verslavend. Je weet dat iedereen onder exact dezelfde omstandigheden die challenge speelt, dus het komt puur en alleen aan op je eigen skill.
Voor mij is DC serieus een GOTY kandidaat samen met DA:I.
Wow, niceAlphaBlack_NL schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:13:
DAT attention to detail:
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 09:04 ]
Haha ja nee dat snap ik! Maar hij had de game gedownload via de browser op z'n tablet en aangezien ik nu op mn werk zit, kan ik niet ff naar mn PS4 toe..Satom schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:05:
[...]
Via de PS store en dan zoeken op Mirrors Edge (PS3), Plants vs Zombies (PS4) en Need for Speed voor de Vita, de games staan op gratis
ExcusesVince22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:54:
[...]
Haha ja nee dat snap ik! Maar hij had de game gedownload via de browser op z'n tablet en aangezien ik nu op mn werk zit, kan ik niet ff naar mn PS4 toe..
Hmm ik krijg deze melding...Satom schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:05:
[...]
ExcusesZelf heb ik het via de browser gedaan, klik (zou moeten werken), heb me aangemeld/ingelogd en heb toen de spellen opgezocht en "betaald"
http://prntscr.com/5egrfd
PSN: Maichel
De Uncharted Demo was (naar mijn mening) briljant, ik was in een klap "The Devision" vergeten.AlphaBlack_NL schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:13:
DAT attention to detail:
Link naar animated gif
[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 08-12-2014 13:22 ]
Dat is wel heel raar.. Ik heb het vanochtend, +- half 8 nog "gekocht"Vince22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:16:
[...]
Hmm ik krijg deze melding...
Verwijderd
Heb je wel psn+ ?Vince22 schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:16:
[...]
Hmm ik krijg deze melding...
Jazekers! Heb net voor de test Injustice ff "gekocht" en in de downloadrij gezet en dat werkt allemaal wel.
Maichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:28:
PSN weer down, Lizard Squad stuff weer.
https://twitter.com/LizardPatrol/status/541751366297743360
Pfff
Wilde het net zelf hier zetten, maar thanks
Op console? Of store website?
Ik kan sowieso niks
Verwijderd
Console even aangeslingerd. Geen probleem met inloggen en de store werkt ook. Ik zie ook gewoon friends onlineMaichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:36:
[...]
Op console? Of store website?
Ik kan sowieso niks
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2014 09:37 ]
OopsMaichel schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:34:
[...]
Wilde het net zelf hier zetten, maar thanks
[ Voor 49% gewijzigd door Satom op 08-12-2014 09:40 ]
Nou nou dat vind ik ook weer ietwat overdreven allemaal.DeeSung schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:32:
[...]
Dit is echt de mooiste game ever voor de ps4!!! Hoe die kerel dat verteld ik merkte het totaal niet dat het zo diep ging.
Super mooi nu al!! Day one preorder. Denk dat geen enkele game op consoles hieraan kan tippen.
Ik vond de Until Dawn demo een stuk leuker trouwens, daar kijk ik echt naar uit nu.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
It's dogged that does it
Verwijderd
Als je eerst 2 doet (zoals ik heb gedaan) voelt 1 als een (te grote) stap terug. Daarom heb ik 1 vervolgens een jaar laten liggen, maar toen uiteindelijk toch gedaan en ik had het niet willen missen.
Als je met 1 begint merk je nog niet dat je wat mist tov. 2 en 3 en geniet je er denk ik het meest van.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link