PSN Headless_Pumpkin
In de EU store staat hij nog gewoon op 39.95?ASNNetworks schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:28:
[...]
Gewoon toevoegen aan winkelwagen? Ik heb het via de website gekocht, wellicht is het daar eerder live.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Het is nog pre-alpha.v8power67 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:27:
Nou 60fps mag van mij altijd geforceerd worden.
Zeker aangezien sony hard riep 1080p/60 of niets...
En naughty dogs zelf riep aming for 1080p/60 en de eerste reveal wel 1080p/60 was en die zogenaamd in engine was etc. En nu ineens is gameplay maar 30fps. Dus zou beetje genaaid zijn.
Ook is er al meteen de oude beelden van reveal en deze gameplay naast mekaar gezet en zit behoorlijk verschil in.
Was dus niet hellemaal netjes met roepen was in game etc.
Although we are still in the pre-alpha stage of development, everything you see in the video is in-game and in real-time running at 1080p and a stable 30hz. It’s looking pretty spectacular already and we still have quite some time to optimize and refine our technology to make this the best looking and playing Uncharted game to date.
http://www.naughtydog.com...hiefs_end_first_gameplay/
Bij mij niet hoor. Tien seconden geleden beide verwerkt.Chaoss schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:32:
[...]
In de EU store staat hij nog gewoon op 39.95?
Ik heb de game via de EU Store gedownload en de US Store. US Store op PS4 van mn broertje en EU Store via mijn eigen PS4. Daarnaast ook NFS Most Wanted voor mn Vita gedownload, die is gelocked met mn EU Store.Chaoss schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:32:
[...]
In de EU store staat hij nog gewoon op 39.95?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja zag net deze toch wel wat downgradesv8power67 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:27:
Nou 60fps mag van mij altijd geforceerd worden.
Zeker aangezien sony hard riep 1080p/60 of niets...
En naughty dogs zelf riep aming for 1080p/60 en de eerste reveal wel 1080p/60 was en die zogenaamd in engine was etc. En nu ineens is gameplay maar 30fps. Dus zou beetje genaaid zijn.
Ook is er al meteen de oude beelden van reveal en deze gameplay naast mekaar gezet en zit behoorlijk verschil in.
Was dus niet hellemaal netjes met roepen was in game etc.

Zou toch wel tekenen voor die linker op 30fps stable of anders maar die rechter op 60fps, hopelijk 1 van de 2 bij de final.en geen Unity drama.
PSN: Edgyi-
Is deze game multi-platform? Volgens de downloadlijst is hij ook afspeelbaar op de PS3?Encryla schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:41:
Need for Speed: Most Wanted nu ook gratis te downloaden voor de PS Vita in de EU store
Volgens mij enkel voor de Vita. De PS3 versie heeft wel een korting voor PS plus gebruikers. Nu 6,29.DCFreak schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:45:
[...]
Is deze game multi-platform? Volgens de downloadlijst is hij ook afspeelbaar op de PS3?
PSN: Edgyi-
Van wat ik tot nu toe gezien heb, verwacht ik dit binnen een uurtje zat te zijn. De tijd die er nodig is om door de dampkring van een planeet te komen, had ook wel iets langer mogen zijn. Je bent praktisch instant aan het oppervlak van de planeet.
Niet elke planeet heeft een dampkring hèbram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:52:
No Man's Sky
[video]
Van wat ik tot nu toe gezien heb, verwacht ik dit binnen een uurtje zat te zijn. De tijd die er nodig is om door de dampkring van een planeet te komen, had ook wel iets langer mogen zijn. Je bent praktisch instant aan het oppervlak van de planeet.
Injustice: Gods Among Us en Plants vs Zombies: Garden Warfare aan het downloaden, eindelijk eens echt interessante gratis games op PSN
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 06-12-2014 21:55 ]
The devil is in the details.
Ik snap prima wat je bedoelt, ik wijs je alleen erop dat niet elke planeet een dampkring hoeft te hebben en dat dat verschil uit zou kunnen makenbram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:56:
Kijk het filmpje even, dan snap je wat ik bedoel.
Je kijkt nu naar een filmpje van 4 minuten, terwijl het gaat over een game waar je volgens zeggen 100 uur mee bezig zou kunnen zijn. Misschien zijn er ook wel planeten waarbij het veel langer duurt om bij het oppervlak te komen.
[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 06-12-2014 21:58 ]
In de video's tot nu toe heb ik dit nog geen enkele keer gezien. Dit lijkt ook niet de mechaniek van de game te zijn. Mijn punt is dat je vanaf opstijgen vanaf een planeet, binnen 5 seconden in deep space zit. Het hoeft niet 1 op 1 te zijn, maar overdrijven is ook een vak. Als jij denkt dat er "ineens" planeten zijn waarbij het bijvoorbeeld 1 minuut duurt, dan is dat prima. Ik zelf denk dat dit niet het geval is.Hahn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:57:
[...]
Ik snap prima wat je bedoelt, ik wijs je alleen erop dat niet elke planeet een dampkring hoeft te hebben en dat dat verschil uit zou kunnen maken![]()
Je kijkt nu naar een filmpje van 4 minuten, terwijl het gaat over een game waar je volgens zeggen 100 uur mee bezig zou kunnen zijn. Misschien zijn er ook wel planeten waarbij het veel langer duurt om bij het oppervlak te komen.
Over Injustice gesproken; ik wist niet helemaal wat het was, behalve dat ik deze na 1 minuut weer rap van mijn HDD heb gekieperd. Een fighter met comic figuren. Superman vs. Batman, welja joh.
Ik denk dat niet, ik vind alleen dat jij het spel nu al afschrijft op minimale informatie en ik probeerde het (blijkbaar tevergeefs) een beetje te relativeren.bram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:04:
[...]
In de video's tot nu toe heb ik dit nog geen enkele keer gezien. Dit lijkt ook niet de mechaniek van de game te zijn. Mijn punt is dat je vanaf opstijgen vanaf een planeet, binnen 5 seconden in deep space zit. Het hoeft niet 1 op 1 te zijn, maar overdrijven is ook een vak. Als jij denkt dat er "ineens" planeten zijn waarbij het bijvoorbeeld 1 minuut duurt, dan is dat prima. Ik zelf denk dat dit niet het geval is.
Wel denk ik dat je het maar beter helemaal links kan laten liggen, als ik je zo hoor
Nog nooit gehoord van series als Mortal Kombat vs DC, en nog tig andere fighting game series waarbij figuren uit allerlei werelden tegen elkaar vechten?Over Injustice gesproken; ik wist niet helemaal wat het was, behalve dat ik deze na 1 minuut weer rap van mijn HDD heb gekieperd. Een fighter met comic figuren. Superman vs. Batman, welja joh.
Het is dat je nickname verraadt dat je uit hetzelfde decennium komt als ik, anders had ik je minimaal nog 10 jaar ouder geschat
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 06-12-2014 22:10 ]
Het lijkt een grote verbetering van het origineel, maar ik denk dat velen meer (te veel?) van een remake verwachten. Maar ik vind t wel machtig. En Joshida die Engels probeert was prachtig! Ik verstond er geen sodemieter van!
Hopelijk komt ie ook op de Vita, want daarop speelt t origineel perfect!
De maker doet niet z'n best om echt te hypen. Ze kunnen blijkbaar niets anders laten zien dan wat first person gameplay die overgaat naar een spacesim. Je zou toch aannemen dat ze onderhand wel iets van echte gameplay getoond hebben. Wat moet ik gaan doen, buiten heen en weer vliegen tussen random gegenereerde planeten? Is er ook spacecombat? Kan ik geheime locaties ontdekken met collectables? Het komt op mij meer over als een soort tech demo. En dat zal zo blijven zolang de filmpjes niks nieuws tonen.Hahn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:07:
[...]
Ik denk dat niet, ik vind alleen dat jij het spel nu al afschrijft op minimale informatie en ik probeerde het (blijkbaar tevergeefs) een beetje te relativeren.
Wel denk ik dat je het maar beter helemaal links kan laten liggen, als ik je zo hoor
[...]
Nog nooit gehoord van series als Mortal Kombat vs DC, en nog tig andere fighting game series waarbij figuren uit allerlei werelden tegen elkaar vechten?
Het is dat je nickname verraadt dat je uit hetzelfde decennium komt als ik, anders had ik je minimaal nog 10 jaar ouder geschat
Tuurlijk heb ik daar wel eens van gehoord, alleen Superman zou binnen 2 seconden klaar zijn met Batman door alleen maar naar hem te kijken.
Ik ben daarbij totaal niet van dat soort gameplay, waarbij timing en button combo's essentieel zijn.

Bron: TwitterPlants vs. ZombiesVerified account @PlantsvsZombies
Join us in celebrating 20 years of @PlayStation, and get #PvZGW for PS4 for free for a limited time.
Weet niet of dit ook in Europa geldt, maar dat zou iemand dan even moeten checken (heb zelf een Xbox One dus gaat gaat moeilijk, maar wilde het toch even melden
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Jup! Werkt ook in Europa, heb ze net "gekocht" (ook voor niet Plus leden). Vooral Plants vs Zombies ben ik blij mee! Leuk van EA!ironx schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:49:
Gratis Plants vs Zombies: Garden Warfare voor PS4 bezitters (6 december 12:00 PM PST t/m 8 december 12:00 AM PST):
[afbeelding]
[...]
Bron: Twitter
Weet niet of dit ook in Europa geldt, maar dat zou iemand dan even moeten checken (heb zelf een Xbox One dus gaat gaat moeilijk, maar wilde het toch even melden).
Is al sinds een aantal pagina's bekend. Ook dat het voor EU ook geldt.ironx schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:49:
Gratis Plants vs Zombies: Garden Warfare voor PS4 bezitters (6 december 12:00 PM PST t/m 8 december 12:00 AM PST):
[afbeelding]
[...]
Bron: Twitter
Weet niet of dit ook in Europa geldt, maar dat zou iemand dan even moeten checken (heb zelf een Xbox One dus gaat gaat moeilijk, maar wilde het toch even melden).
Het is een indie-ontwikkelaar die niet zelf de hype gestart heeft. Dat mensen nu helemaal lyrisch erover zijn heeft bij jou er blijkbaar ook voor gezorgd dat je hoge verwachtingen hebt gekregenbram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:22:
[...]
De maker doet niet z'n best om echt te hypen. Ze kunnen blijkbaar niets anders laten zien dan wat first person gameplay die overgaat naar een spacesim. Je zou toch aannemen dat ze onderhand wel iets van echte gameplay getoond hebben. Wat moet ik gaan doen, buiten heen en weer vliegen tussen random gegenereerde planeten? Is er ook spacecombat? Kan ik geheime locaties ontdekken met collectables? Het komt op mij meer over als een soort tech demo. En dat zal zo blijven zolang de filmpjes niks nieuws tonen.
En het zou natuurlijk zomaar eens kunnen zijn dat het enkel een space exploration game is. Wat het volgens mij meer wordt dan een dikke actiegame in space, wat jij volgens mij denkt dat dit moet gaan worden
Er zijn anders ook zat verhaallijnen in de comicwereld waarbij Batman en Superman geduchte tegenstanders van elkaar zijn en Batman zelfs Superman verslaat. Dus zo simpel als jij het nu stelt is het nietTuurlijk heb ik daar wel eens van gehoord, alleen Superman zou binnen 2 seconden klaar zijn met Batman door alleen maar naar hem te kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 06-12-2014 23:06 ]
Dan excuses voor de 'dubbelpost'bram1984 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:01:
[...]
Is al sinds een aantal pagina's bekend. Ook dat het voor EU ook geldt.
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Mag toch wel hopen dat het iets in die richting gaat worden want als het niets meer wordt dan wat we nu elke keer te zien krijgen vraag ik me af wat de zin van NMS is en wie er dan op zit te wachten. Ze doen hun uiterste best om vooral geen info te geven over wat nu precies de bedoeling is van deze "game".Hahn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:04:
[...]
En het zou natuurlijk zomaar eens kunnen zijn dat het enkel een space exploration game is. Wat het volgens mij meer wordt dan een dikke actiegame in space, wat jij volgens mij denkt dat dit moet gaan worden
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Is geen remake!SqueakyClean schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:20:
Final Fantasy VII remake!!![]()
![]()
Het lijkt een grote verbetering van het origineel, maar ik denk dat velen meer (te veel?) van een remake verwachten. Maar ik vind t wel machtig. En Joshida die Engels probeert was prachtig! Ik verstond er geen sodemieter van!![]()
FF VII is dit jaar op de pc opnieuw uitgebracht (Steam). Het is precies hetzelfde spel als het origineel alleen aangepast voor nieuwe hardware / hd schermen.
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 06-12-2014 23:50 ]
Morgen (zondag op maandag) wordt er nog een nieuwe game onthuld. Tenminste ik neem aan dat dat de secret mystery game is.
Zondag 7 december
10:30am/19.30 uur – Opening welcome and recap with special guests
11:00am/20.00 uur – The Witness live gameplay
11:30am/20.30 uur – Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm/21.00 uur – The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm/21.30 uur – Prototype to Product (live panel excerpt)
1:00pm/22.00 uur – Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm/22.30 uur – World Wide Studios Town Hall (live discussion)
2:00pm/23.00 uur – Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt)
2:30pm/23.30 uur – Amplitude live gameplay
3:00pm/00.00 uur – Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm/01.00 uur – Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm/01.30 uur – Axiom Verge live gameplay
5:00pm/02.00 uur – Story Time (live panel)
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het is (in het begin) de bedoeling om resources te zoeken en je ship te upgraden, nadat je ship een hyperdrive heeft is het de bedoeling om op avontuur te gaan en nieuwe planeten te ontdekken etc.
Het is onder anderen mogelijk om:
- Ontdekte planeten namen te geven.
- Space battles uit te voeren.
- Handelen. Spullen en resources kopen en verkopen. (Misschien ook ruilen)
- Ruimteschepen upgraden of kopen.
- Ruimtepak upgraden.
- Items en wapens gebruiken op planeten.
- Het is nog wel onduidelijk of je kan harvesten en jagen.
Aantal quote's van de developers:
On the outer rings of the galaxy where you start, resources will be relatively plentiful. But as players inch their way lightyear by lightyear to the galaxy's center, resources become rarer and more valuable. There's a built-in economic incentive to travel.
We haven't shown any of the crazy creatures we're doing or how far we can mutate things or the crazier ships or anything like that," he said. "And we won't. We will hold that back, which means, say, only 10 percent of the worlds will have that full ecology. Only 10 percent of those will have something like a rainforest on it that has birds and fish and creatures and only 10 percent of those will have something like those dinosaurs we saw and 10 percent of those dinosaurs will be wild and crazy and really mutated."
You could become an interstellar explorer. Or a pirate. Or a zookeeper.
A planet will be like this where it's barren. A lot of them won't have atmospheres.
[ Voor 14% gewijzigd door muhda op 07-12-2014 00:28 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
volgens mij waren ze al uitverkochtcardwizard schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:12:
Die 20th Anniversary-editie PS4 vind ik toch stiekem wel heel gaaf , mocht ik de mogelijkheid hebben dan koop ik hem wel vrees ik , maar denk dat ik niet bang hoef te zijn , zal wel zo goed als onmogelijk zijn om er 1 te bemachtigen
Bedankt! Dit is wat ik ook wilde posten voor de mensen die niet snappen wat de gameplay gaat inhouden, terwijl er de afgelopen dagen juist heel veel meer bekend is geworden. Niet zo heel gek dat de game op een 'tech demo' lijkt, als je zelf niet de moeite neemt om je er een beetje in te verdiepen. Maar goed, het is dan nog aan ieder voor zich om te bepalen of ze de game leuk lijken of niet.muhda schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:07:
Om in te haken op het verhaal rondom "No Man's Sky" er is al eigenlijk veel over bekend.
Het is (in het begin) de bedoeling om resources te zoeken en je ship te upgraden, nadat je ship een hyperdrive heeft is het de bedoeling om op avontuur te gaan en nieuwe planeten te ontdekken etc.
Het is onder anderen mogelijk om:Bron 1, bron 2
- Ruimtepak upgraden.
[...]
[...]
[...]
[...]
[afbeelding]
Ik ben in ieder geval laaiend enthousiast, dit is pas echt innovatief! Het idee alleen al, dat dat enorme universum niet ergens staat opgeslagen, maar alles om je heen gewoon on the fly wordt gegenereerd terwijl je aan het spelen bent, volgens vaste regels en formules. Het is hierdoor niet random, alle locaties zijn voor iedere speler gelijk. Het universum is er dus echt, zonder dat het door de makers 'gebouwd' hoeft te worden, die hebben zelf ook geen flauw idee hoe elke planeet er uitziet. De mogelijkheden zijn eindeloos. De aller mooiste illustratie hiervan vond ik nog wel dat de makers bots hebben ingezet om het universum een beetje te kunnen verkennen. Deze bots reizen een willekeurige kant uit, en maken onderweg screenshots, wat er op die screenshots te zien is, is elke keer weer een verrassing.
Trouwens, Muhda, ik dacht gelezen te hebben dat het zelf benoemen van planeten en andere ontdekkingen juist niet mogelijk was, maar dat wel bij elk object komt te staan wie deze als eerste ontdekt heeft. Maargoed, ik heb zelf ook nog veel te lezen. Vond net op Reddit het hele GameInformer artikel: hier!
Morgen maar eens grondig doornemen!
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
Daarnaast is er nog geen release datum afgegeven, ze zullen vast nog lang er aan sleutelen.
Heb net nog voor de zekerheid even gezocht of je dus zelf de planeten kan benoemen, er is dus wat gewijzigd of dat gaat nog gebeuren. Tijdens een van de beta's is het de developers opgevallen dat spelers de planeten allerlei vreemde en soms kwetsende namen gaven. Dus waarschijnlijk krijgen de planeten of gerenderd namen of er zal een filter komen bij het benoemen.
Nog meer info op de reddit (wiki) pagina: Bron en info (Reddit)
[ Voor 11% gewijzigd door muhda op 07-12-2014 02:20 ]
highlights voor mij:
Uncharted 4
Streetfighter 5.
En die mmo getekende shooter.
Verder veel zin in bloodborne en the order.
Wist niet eens dat je die dingen kunt vervangen.
Scrooge NL
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Verwijderd
Inderdaad , ik heb ze allemaal ook even 'Gratis' weten te bemachtigen.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 08:32:
Echt leuk van EA om die spellen tijdelijk gratis weg te geven! :-)
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Iemand ie gameplay sesise van No Man's Sky nog gezien? of beter iemand een link naar een opname van die stream
[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2014 08:41 ]
Verwijderd
Ligt voornamelijk aan die capture. Deze ziet er een stuk beter uit. Het grootste vershil zit trouwens voornamelijk in de belichting en het feit dat drake nat is in de E3 trailer. Water doet wonderen m.b.t. graphics.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 21:38:
[...]
Ja zag net deze toch wel wat downgrades
[afbeelding]
Zou toch wel tekenen voor die linker op 30fps stable of anders maar die rechter op 60fps, hopelijk 1 van de 2 bij de final.en geen Unity drama.

Vergeet ook niet dat de E3 trailer geen gameplay bevat. Er zit altijd verschil qua detail tussen in-game en in-engine beelden. Wat je nu ziet zijn ingame game characters. Ziet er fenomenaal uit imo.
Verder raad ik iedereen aan om PvZ asap te downloaden want het is echt een toffe multiplayer shooter. Ik heb hem zelf al maar dit zal zorgen voor een hoop extra spelers online dus ik ben sowieso tevreden.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 09:09 ]
Klinkt allemaal heel leuk en ambitieus, maar waarom hebben we daar nog vrijwel niets van gezien? Er wordt met enige bombarie een PS Experience trailer het net op gegooid, die exact hetzelfde laat zien als wat we al wisten. Van planeetje naar planeetje hoppen. Dit was een uitgelezen kans om bijvoorbeeld eens een mooie lange spacebattle te laten zien. Of het upgrade systeem toe te lichten. Gemiste kans dus, in mijn optiek.muhda schreef op zondag 07 december 2014 @ 00:07:
Om in te haken op het verhaal rondom "No Man's Sky" er is al eigenlijk veel over bekend.
Het is onder anderen mogelijk om:Bron 1, bron 2
- Ruimtepak upgraden.
[...]
[...]
[...]
[...]
[afbeelding]
Dat zijn in ieder geval zaken waar ik met een enorme boog omheen loop. Maar goed, dat geldt eigenlijk ook voor fighters en racers, dus dat komt mooi uit in dit geval.Hahn schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:04:
[...]
Er zijn anders ook zat verhaallijnen in de comicwereld waarbij Batman en Superman geduchte tegenstanders van elkaar zijn en Batman zelfs Superman verslaat. Dus zo simpel als jij het nu stelt is het niet
Verwijderd
Mischien omdat ze druk zijn met het maken van de game ? Je gaat even voorbij aan het feit dat deze game wordt gemaakt door 4 man. Een demo maken kost tijd.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:11:
[...]
Klinkt allemaal heel leuk en ambitieus, maar waarom hebben we daar nog vrijwel niets van gezien?
BombarieEr wordt met enige bombarie een PS Experience trailer het net op gegooid, die exact hetzelfde laat zien als wat we al wisten. Van planeetje naar planeetje hoppen. Dit was een uitgelezen kans om bijvoorbeeld eens een mooie lange spacebattle te laten zien. Of het upgrade systeem toe te lichten. Gemiste kans dus, in mijn optiek.
Gratis games vind ik heel leuk. Vooral blij met NFS voor de Vita. Mooie game voor tijdens vakanties of als je vrouw de zoveelste talenten jacht perse wilt zien
Dat is USA
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Daarom. Buiten het planeetje hoppen lijkt er nog helemaal niets te zijn en een ieder die denkt dat 4 man hier een fatsoenlijk samenhangend gameplay technisch interessant geheel van kunnen maken met space battles en de hele reut die hierboven genoemd is, gaat denk ik van een koude kermis thuiskomen.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:33:
[...]
Mischien omdat ze druk zijn met het maken van de game ? Je gaat even voorbij aan het feit dat deze game wordt gemaakt door 4 man. Een demo maken kost tijd.
[...]
BombarieDe hype voor NMS komt vanuit de community, niet de developers. Wat jij planeetje hoppen noemt is voor veel mensen juist de aantrekkingskracht van NMS. Exploration... Het is uit je opmerkingen wel op te maken dat NMS sowieso geen game voor jou is. Als je de game wil spelen voor de grote space battles ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres.
Als je op een event ter ere van het 20 jarige bestaan van PlayStation je ding mag laten zien, dan mag het woord bombarie daarmee beste geassocieerd worden. Maar, wat ik al zei, jammer dat je dan weer exact hetzelfde laat zien als wat iedereen al gezien heeft.
Ik heb het niet alleen maar over space battles. Ik heb nog geen inhoudelijke gameplay gezien. Wat precies gaat ervoor zorgen dat dit interessant blijft? Exploration? Ik kan je garanderen: als dit het is, dan ben ook jij snel uitgekeken. Ook al is exploration je ding. Ik houd van exploration en kam graag alles in een game uit, alleen je denkt toch niet dat er op random gegenereerde planeten complete ondergrondse grottenstelsels met collectibles aanwezig zijn, hoop ik? Of outposts die je in kunt nemen, zoals in Far Cry. Dat zijn allemaal op gameplay mechaniek gebaseerd aspecten en die zullen toch echt door een ontwikkelaar geïmplementeerd moeten worden.
Het concept is erg cool en het grafische stijltje ziet er tof uit, maar dat is ook het enige tastbare tot nu toe. Ik hoop dat ik ernaast zit, maar om me daarvan te overtuigen is toch wel iets meer nodig dan wat ik tot nu toe gezien heb.
Verwijderd
Nogmaals, het showen van gameplay elementen gaat niet zomaar als je midden in ontwikkelling zit met zo'n klein team. Waarschijnlijk zijn die onderdelen nog niet genoeg uitgewerkt. Jij verawacht nu meer te kunnen zien maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Zou eerst gewoon rustig afwachten voordat je allemaal conclusies trekt.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:20:
[...]
Daarom. Buiten het planeetje hoppen lijkt er nog helemaal niets te zijn en een ieder die denkt dat 4 man hier een fatsoenlijk samenhangend gameplay technisch interessant geheel van kunnen maken met space battles en de hele reut die hierboven genoemd is, gaat denk ik van een koude kermis thuiskomen.
PSX wordt gewoon een jaarlijks event dat Sony gaat geven en waar ze de schijnwerpers op bepaalde games werpen. Deze game staat in belangstelling bij vele gamers dus niet zo vreemd dat ze ruimte op PSX krijgen. Ik noem dat geen bombarie eerlijk gezegd.Als je op een event ter ere van het 20 jarige bestaan van PlayStation je ding mag laten zien, dan mag het woord bombarie daarmee beste geassocieerd worden. Maar, wat ik al zei, jammer dat je dan weer exact hetzelfde laat zien als wat iedereen al gezien heeft.
Dungeons met collectibles of outposts...Ik heb het niet alleen maar over space battles. Ik heb nog geen inhoudelijke gameplay gezien. Wat precies gaat ervoor zorgen dat dit interessant blijft? Exploration? Ik kan je garanderen: als dit het is, dan ben ook jij snel uitgekeken. Ook al is exploration je ding. Ik houd van exploration en kam graag alles in een game uit, alleen je denkt toch niet dat er op random gegenereerde planeten complete ondergrondse grottenstelsels met collectibles aanwezig zijn, hoop ik? Of outposts die je in kunt nemen, zoals in Far Cry. Dat zijn allemaal op gameplay mechaniek gebaseerd aspecten en die zullen toch echt door een ontwikkelaar geïmplementeerd moeten worden.
Verwijderd
NMS heeft zodra de hype startte een flink aantal mensen ingehuurd om het sneller af te maken. Content wise zou dat dus wel goed moeten komen. Ging volgens mij om een mannetje of 20, tijdens de E3 is dit naar buiten gebracht.
Verder blijf ik NMS een verkapte indie game vinden. Het doet 1 ding 'heel' goed, of dat echt zo is moeten we nog zien.
Ik weet zeker dat ze er 69,99 voor gaan durven vragen, dat ga ik er niet voor betalen. Wacht wel een 2-3 maandjes tot de hype voorbij is en hij voor 19,99 in de budgetbak ligt.
Verwijderd
Verkapt ? Het IS een indie game pur sang...Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:49:
[...]
Verder blijf ik NMS een verkapte indie game vinden. Het doet 1 ding 'heel' goed, of dat echt zo is moeten we nog zien.
Ik weet zeker dat ze er 69,99 voor gaan durven vragen, dat ga ik er niet voor betalen. Wacht wel een 2-3 maandjes tot de hype voorbij is en hij voor 19,99 in de budgetbak ligt.
Lol @69,99. Ik vermoed dat je hem vrij snel zal kunnen aanschaffen m.b.t. de prijs
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 10:53 ]
Ik heb Plants vs Zombies binnengehaald en NFS Most Wanted voor de Vita, Mirror's Edge heb ik al. Wel echt een toffe actie
Nog niet goed uitgewerkt? In dat opzicht kan het dus nog wel 5 jaar duren voordat de game te koop is. Je weet dat ze volgend jaar willen releasen? Het is nu december. Dan hebben ze nog verrekte weinig inhoud laten zien. Alleen het omhulsel kennen we nu.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:45:
[...]
Nogmaals, het showen van gameplay elementen gaat niet zomaar als je midden in ontwikkelling zit met zo'n klein team. Waarschijnlijk zijn die onderdelen nog niet genoeg uitgewerkt. Jij verawacht nu meer te kunnen zien maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Zou eerst gewoon rustig afwachten voordat je allemaal conclusies trekt.
[...]
PSX wordt gewoon een jaarlijks event dat Sony gaat geven en waar ze de schijnwerpers op bepaalde games werpen. Deze game staat in belangstelling bij vele gamers dus niet zo vreemd dat ze ruimte op PSX krijgen. Ik noem dat geen bombarie eerlijk gezegd.
[...]
Dungeons met collectibles of outposts...Echt, laat de game gewoon lekker links van je liggen.
Okay; dan ben ik heel benieuwd waar jij precies op hoopt. Wat gaat jou deze game uren achtereenvolgens laten spelen? Ik kan me niet voorstellen dat generiek planeetje hoppen lang leuk blijft.
Verkapite indie game? Het is gewoon een indie hoor. Of dat je dat het een AAA game is, gemaakt door een studio bestaande uit 4 man?Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:49:
[...]
NMS heeft zodra de hype startte een flink aantal mensen ingehuurd om het sneller af te maken. Content wise zou dat dus wel goed moeten komen. Ging volgens mij om een mannetje of 20, tijdens de E3 is dit naar buiten gebracht.
[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 07-12-2014 10:55 ]
Verwijderd
Het tonen van beelden kost extra tijd en vereist elementen die af zijn. Je kan van een indie developer niet verwachten dat allemaal er maar even bij te doen. Heb gewoon geduld.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:54:
[...]
Nog niet goed uitgewerkt? In dat opzicht kan het dus nog wel 5 jaar duren voordat de game te koop is.
Ik zie wel waar het schip strand maar ik wacht even met het vormen van mijn mening todat ik de volledige game heb gezienOkay; dan ben ik heel benieuwd waar jij precies op hoopt. Wat gaat jou deze game uren achtereenvolgens laten spelen? Ik kan me niet voorstellen dat generiek planeetje hoppen lang leuk blijft.
Ff quoten om hem later snel terug te vindenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:58:
Wacht maar I guess, ik durf een wedje aan te gaan dattie 59,99-69,99 gaat zijn
NMS gaat gewoon 20 hooguit 25 euro kosten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 11:01 ]
Anticlimax van het jaarSqueakyClean schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 22:20:
Final Fantasy VII remake!!![]()
![]()
Het lijkt een grote verbetering van het origineel, maar ik denk dat velen meer (te veel?) van een remake verwachten. Maar ik vind t wel machtig. En Joshida die Engels probeert was prachtig! Ik verstond er geen sodemieter van!![]()
Verwijderd
Stuur mij maar een DM bij ongelijk, zal ik een mooi liedje voor je zingenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:59:
[...]
Het tonen van beelden kost extra tijd en vereist elementen die af zijn. Je kan van een indie developer niet verwachten dat allemaal er maar even bij te doen. Heb gewoon geduld.
[...]
Ik zie wel waar het schip strand maar ik wacht even met het vormen van mijn mening todat ik de volledige game heb gezien. Jou manier vandenken "ze laten het niet zien dus het zal wel slecht zijn" is iig niet de mijne.
[...]
Ff quoten om hem later snel terug te vinden![]()
Verwijderd
Sorry, dit wordt een publieke executie. Onze e-penussen liggen op het hakblokVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:12:
[...]
Stuur mij maar een DM bij ongelijk, zal ik een mooi liedje voor je zingen
Je videootjes van the Order werken niet meer/bestaan niet meer ...
Begrijp ik helemaal, maar je kunt beter niets tonen, dan tonen wat je al getoond hebt. Als je een trailer op het net gooit, dan schep je daarmee verwachtingen. Als je vervolgens dingen roept die ook mogelijk zullen zijn, en vervolgens een identieke trailer als eerder online gooit, dan is het niet raar dat mensen kritisch worden. Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan showcased wat er nog meer mogelijk is en zo je doelgroep nog lekkerder maakt met vette footage. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat het "wel slecht zal zijn", maar wel dat ik betwijfel of het er wel in gaat zitten en als het er al in zit, hoe goed het geïmplementeerd zijn.Verwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:59:
[...]
Het tonen van beelden kost extra tijd en vereist elementen die af zijn. Je kan van een indie developer niet verwachten dat allemaal er maar even bij te doen. Heb gewoon geduld.
[...]
Ik zie wel waar het schip strand maar ik wacht even met het vormen van mijn mening todat ik de volledige game heb gezien. Jou manier vandenken "ze laten het niet zien dus het zal wel slecht zijn" is iig niet de mijne.
[...]
Ff quoten om hem later snel terug te vinden![]()
Ook ik koop pas een game als de final reviews online zijn (tenzij de game van Naughty Dog is), dus in dat opzicht ben ik ook benieuwd naar het eindresultaat. Maar tot nu toe vind ik het verre van overtuigend ogen. Niks mis mee. Ik heb het idee dat sommige mensen al een pre-order zouden plaatsen als dat mogelijk zou zijn. Dan denk ik; op basis van wat? Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook Unity voorbesteld hebben.
@hierboven; Google? PU heeft ze ook staan geloof ik.
Kan nu slechts 4 poppetjes kiezen en een beetje doelloos door de wereld lopen. Weinig aan.
Had een maat van me ook.. Erg vreemd want ik was binnen 25 min klaar inclusief de download?ChrisLNFF schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:29:
PvZ gedownload en de update binnen gehaald. Nu voor het eerst aan het spelen, maar is het normaal dat de game alsnog tergend langzaam een install progress heeft?
Kan nu slechts 4 poppetjes kiezen en een beetje doelloos door de wereld lopen. Weinig aan.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ah, ik dacht dat het aan mij lag, maar blijkbaar is 'ie bij mij ook nog niet helemaal klaar met installerenChrisLNFF schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:29:
PvZ gedownload en de update binnen gehaald. Nu voor het eerst aan het spelen, maar is het normaal dat de game alsnog tergend langzaam een install progress heeft?
Nou ja, tis gratis zullen we maar denken.
Tof spel verder ben er blij mee
Verwijderd
Als indie developer laat je natuurlijk de kans niet liggen om je game op zo'n groot event te tonen. Maar is er niet nog een losse presentatie geweest van NMS waar meer werd geshowed ? Vaak zijn die sessies wat informeler en zal een developer sneller in-progress onderdelen laten zien. Wat in een trailer zit moet gewoon helemaal af zijn.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:28:
[...]
Begrijp ik helemaal, maar je kunt beter niets tonen, dan tonen wat je al getoond hebt. Als je een trailer op het net gooit, dan schep je daarmee verwachtingen. Als je vervolgens dingen roept die ook mogelijk zullen zijn, en vervolgens een identieke trailer als eerder online gooit, dan is het niet raar dat mensen kritisch worden.
Als ze die mogelijheden zouden hebben gehad dat hadden ze dat ook vast gedaan. Blijkbaar was het niet mogelijk.Lijkt me niet meer dan logisch dat je dan showcased wat er nog meer mogelijk is en zo je doelgroep nog lekkerder maakt met vette footage. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat het "wel slecht zal zijn", maar wel dat ik betwijfel of het er wel in gaat zitten en als het er al in zit, hoe goed het geïmplementeerd zijn.
Oh ik geef absoluut toe dat er nog erg veel vaag is en ik behoor ook zeker niet tot de groep die helemaal hyped is over NMS. De idee is mooi, maar ik zie graag de uitwerking ervan. Wat dat betreft verschillen we niet van mening.Ook ik koop pas een game als de final reviews online zijn (tenzij de game van Naughty Dog is), dus in dat opzicht ben ik ook benieuwd naar het eindresultaat. Maar tot nu toe vind ik het verre van overtuigend ogen. Niks mis mee. Ik heb het idee dat sommige mensen al een pre-order zouden plaatsen als dat mogelijk zou zijn. Dan denk ik; op basis van wat? Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die ook Unity voorbesteld hebben.
@iedereen die een langzame installatie heeft bij PvZ, even de game afsluiten. Hij download veel sneller als de game niet is opgestart. Je kan via Option > Information checken hoe ver hij is met downloaden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 11:57 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 07-12-2014 11:57 ]
Verwijderd

De gameplay zag er ook fantastisch uit.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 12:03 ]
Het wordt nog leuker: als dat geïnstalleerd is gaat 'ie verder downloaden, met als totaal 17,34GB. Ik moet nog ruim 10GB binnenhengelen
Dat duurde wel even ja haha, gister meteen gedownload en geïnstalleerd toen hij net gratis werd vrijgegeven, en kon rond 12 uur al online gamen >:DHahn schreef op zondag 07 december 2014 @ 12:03:
[...]
Het wordt nog leuker: als dat geïnstalleerd is gaat 'ie verder downloaden, met als totaal 17,34GB. Ik moet nog ruim 10GB binnenhengelen
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Verwijderd
Geen enkel probleem, af en toe heb je gelijk, meestal heb je ongelijkVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 11:20:
[...]
Sorry, dit wordt een publieke executie. Onze e-penussen liggen op het hakblok
Kom maar op!
Nice dan weten we ook weer dat we God of war ps4 kunnen verwachten in 2016 of 2017
Verwijderd
Alweer de vierde deal : PES 2015 en Child of Light (PS Vita). Geldig tot 9 december 12.59 uur.
PES 2015 Pro Evolution Soccer (PS4) – Was €59.99 nu €34.99 – +20% PSPlus korting
https://store.sonyenterta...=social_20141207_36757907
28 euro voor een game die net is uitgekomenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:35:
PlayStation NL :
Alweer de vierde deal : PES 2015 en Child of Light (PS Vita). Geldig tot 9 december 12.59 uur.
PES 2015 Pro Evolution Soccer (PS4) – Was €59.99 nu €34.99 – 20%
[ Voor 12% gewijzigd door Matedeor op 07-12-2014 13:52 ]
Dat klinkt goed.
Ik moet zeggen dat sony met de playstation 4 echt goed bezig is.
Ben alleen benieuwd waar de makers van killzone mee bezig zijn.
Oeh awesome. Voor dat bedrag wil ik PES2015 zeker proberenVerwijderd schreef op zondag 07 december 2014 @ 13:35:
PlayStation NL :
PES 2015 Pro Evolution Soccer (PS4) – Was €59.99 nu €34.99 – 20%
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Het is duidelijk geen spel voor jou. Misschien kun je beter Call of Duty kopen.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 09:11:
[...]
Van planeetje naar planeetje hoppen. Dit was een uitgelezen kans om bijvoorbeeld eens een mooie lange spacebattle te laten zien. Of het upgrade systeem toe te lichten. Gemiste kans dus, in mijn optiek.
Niemand wil jou overtuigen, geloof me. Jouw mening is niet zo relevant als je het 'louter planeetje hoppen' noemt.bram1984 schreef op zondag 07 december 2014 @ 10:20:
[...]
Het concept is erg cool en het grafische stijltje ziet er tof uit, maar dat is ook het enige tastbare tot nu toe. Ik hoop dat ik ernaast zit, maar om me daarvan te overtuigen is toch wel iets meer nodig dan wat ik tot nu toe gezien heb.
Ach waarom doe ik de moeite nog met reageren op die zolderboys... Adie.
Hij heeft gewoon gelijk. Het wordt gepresenteerd als een mix tussen World of Warcraft (qua grootte) en Star Trek. Maar het is een hele kleine ontwikkelstudio (20 man extra is niets. Dat is voor Ubisoft het team wat de mobile game in elkaar zet of de boxart maakt). Het doet inderdaad 1 ding goed en dat is een universum tonen waar je kunt gaan en staan waar je wilt. Waar je kunt reizen tussen planeten en waarbij je telkens weer wat anders tegen komt. En een formule gebruiken om content te genereren is ook erg interessant. Probleem blijft alleen dat die formule ook beperkt is en je nog steeds assets nodig hebt om een wereld te genereren. Dus je hebt een aantal verschillende ondergronden, een aantal parameters voor de dieren, mogelijk wat gebouwen en zo nog wel wat. Ik verwacht echter geen enorme verschillen. Dus niet 1 wereld met een grote stad (ala Star Wars Coruscant) waar je in feite tientallen zoniet honderden dingen zou kunnen bedenken om te doen, maar een redelijk primitieve wereld met (als je geluk hebt) nog wat bouwwerken. Meer is ook niet te doen met een klein team en met een groot team zit je ook nog met beperkingen.Verstekbakker schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:27:
[...]
Het is duidelijk geen spel voor jou. Misschien kun je beter Call of Duty kopen.![]()
[...]
Niemand wil jou overtuigen, geloof me. Jouw mening is niet zo relevant als je het 'louter planeetje hoppen' noemt.
Ach waarom doe ik de moeite nog met reageren op die zolderboys... Adie.
Verder hebben ze het over standaard FPS of space battles, dus echt origineel gaat dat ook niet worden benk ik bang.
En ze hebben nog weinig getoond van de gameplay. Sure, ze zijn bezig maar je doet niet alles tegelijk. Zeker met zo'n klein team zul je feature voor feature implementeren (Scrum dus) en is er heus wel wat te tonen. Of wat te denken van Multiplayer oid. Lijkt me gaaf, maar de vraag is hoe ver ze dat uitwerken.
Wat ze kunnen doen is na launch gewoon meer dingen toevoegen, maar ben daar dan open over. Geef aan wat er bij launch wel of niet is en toon wat je al wel kunt tonen. Zo'n game valt of staat bij de status van launch en denken dat dit wel snor zit is gewoon wishful thinking.
Begrijp me niet verkeerd, ik hou deze game wel in de gaten en ben benieuwd wat ze allemaal kunnen bereiken. Hetgeen ze pogen te maken is gewoon erg tof en ik wens ze alle succes. Ik bekijk het echter ook realistisch en kan niet anders concluderen dan dat de ontwikkelaar te klein is om hier een grote topper van te maken. Ze lijken gewoon teveel hooi op hun vork te hebben genomen en je merkt met hetgeen ze naar buiten brengen dan ook een stuk voorzichtiger zijn.
Ik twijfel enorm. Ik heb al Fifa15, maar 28 euro is een erg mooie prijs. PES schijnt een betere gameplay te hebben, maar Fifa biedt wel het complete plaatje: alle teams, gezichten, tenues; etc. Ik vind het toch wel erg leuk om met een bekend/favoriet team te spelen.Peter_Aragorn schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:22:
[...]
Oeh awesome. Voor dat bedrag wil ik PES2015 zeker proberen
Ook krijg ik het gevoel dat PES wel eens gratis zou kunnen zijn voor PS+ abonnees. Hetzelfde gevoel heb ik bij TLOU. Nu beide met de Kerst in de aanbieding, en dan over een half jaar gratis via PS+.
[ Voor 18% gewijzigd door meesje op 07-12-2014 16:07 ]
Oh ja en dit, de Uncharted gameplay in volle glorie, 1080p 60fps en uncompressed
http://www.gamersyde.com/...lack_levels-33753_en.html
[ Voor 66% gewijzigd door DarkElement op 07-12-2014 17:04 ]
Graaaaaaaag, zou wel mooi zijn na een hele dag PvZ gespeeld te hebben ^^DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:59:
Kan ik nog mensen blij maken met 'Keys to Kyrat'?
Oh ja en dit, de Uncharted gameplay in volle glorie, 1080p 60fps en uncompressed
http://www.gamersyde.com/...lack_levels-33753_en.html
Verwijderd
GTA is van zoon 2 en die wil online spelen, uiteraard liefst op zijn eigen account.
Graag jullie hulp.
Verwijderd
Zover ik kan zien heb ik beide nu op Premair gezet, toch kan zoon 2 niet online, krijg melding dat hij de juiste Sony account met premissen ouzo iets moet gebruiken....
AimingWolf, hahaDarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:18:
Hoe heet je ook alweer op PSN? Had je snel geaccepteerd en niet echt opgelet hoe je heette
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 07-12-2014 17:20 ]
Heel erg bedankt man!DarkElement schreef op zondag 07 december 2014 @ 17:19:
Heb er 1 verstuurdals goed is staat ie nu bij game alerts in je menu van je PS4
Straks maar eens even gaan kijken hoe het is na het downloaden en wat gegeten te hebben ^^
[ Voor 17% gewijzigd door Camo op 07-12-2014 17:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]
Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden
Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link