• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Dit weekend de Destiny thema uit de US store gedownload, maar nu kan ik deze niet gebruiken bij mijn EU account? Doe ik iets fout?

PSN: Bellerophon-

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12 13:00
Die thema is toch irritant :) Witte tekst op wit etc.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12 20:03
Tranzy schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:54:
Jammer dat PSN Plus niet geldig is met de 3is2 actie van Media Markt.

Far Cry 4
GTA V (heb hem ook op de 360 maar niet uitgespeeld en zit nog flink wat uurtjes in .. verkoop de 360 wel)
Little Big Planet 3 (voor de kinders.... en mijzelf :) )

Graag advies van iemand. Ik ben meer van de single players en twijfel tussen Far Cry of Advanced Warfare,
Als je meer van de single players bent, niet twijfelen en FC4 halen :)

PSN: MrMistral

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:52
toen ik hem kochtte was hij 51.50

bij pre-orders zijn de games meestal goedkoper :)

nothing stops this train

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
MrMistral schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:15:
[...]

Als je meer van de single players bent, niet twijfelen en FC4 halen :)
Ik heb Farcry 3 gespeeld en ik vind het toch erg veel lijken op FC3. IMO is dat spel niet het volle bedrag waard van 60€.

Hij staat wel op mijn lijst, maar eerst is de andere spellen uitspelen. Tegen die tijd is dit spel wel wat goedkoper :D Ik kan het tegen die tijd wel van 1 van jullie overnemen :P
Als je een maandje geduld hebt, kun je de meeste spellen voor 30,- op marktplaats oppikken :D

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:12
HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:18:
[...]
Ik heb Farcry 3 gespeeld en ik vind het toch erg veel lijken op FC3. IMO is dat spel niet het volle bedrag waard van 60€.
Een goed spel hoef je niet te veranderen ;)
Ik heb nu zo'n uurtje of 8 in FC4 zitten en vind 'm weer fantastisch.
Ik vind het zeker de aanschafprijs waard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ChuckyDevil schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:14:
Die thema is toch irritant :) Witte tekst op wit etc.
Wauw, constructief antwoord :')

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:49
Boys, ik wil ook een PS4(of Xbox One) aanschaffen, maar ben nogal gehecht aan de controller van de 360. Weet iemand of de CronusMax al werkt voor de PS4. Door dit probleem de aanschaf telkens uitgesteld, maar wel voor een groot deel bepalend of ik een PS4 neem of 360.

• Kol Nedra
Sheva schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:28:
Boys, ik wil ook een PS4(of Xbox One) aanschaffen, maar ben nogal gehecht aan de controller van de 360. Weet iemand of de CronusMax al werkt voor de PS4. Door dit probleem de aanschaf telkens uitgesteld, maar wel voor een groot deel bepalend of ik een PS4 neem of 360.
''CRONUS MAX unleashes the power of your video game controller. The crossover feature allows you use your favorite controller on PS4, XBOX ONE, PS3, XBOX 360 and PC.''

bron:
http://controllermax.com/

nothing stops this train

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:12
Remark voor de MediaMarkt actie 3is2:

* De korting is alleen geldig tijdens de huidige actie. Mogelijk moeten alle artikelen tegelijkertijd geretourneerd worden. Als u slechts 1 artikel terugbrengt, wordt de korting verrekend met de artikelen in uw winkelwagen die tot deze actie behoren.

Just in case iemand 't idee van een aantal posts terug wilde doen.

[ Voor 5% gewijzigd door EHA1337 op 01-12-2014 13:34 ]

• Skunk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10 21:02
Sheva schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:28:
bekijk wel goed wat met wat werkt wat jij dus wil een 360 controller op een ps4 gaat niet werken http://controllermax.com/cross-over-gaming/

edit: oooh dat geld voor wireless een wired controller kan maar: †Requires Windows PC running our MaxAIM DI Plugin

[ Voor 10% gewijzigd door Skunk op 01-12-2014 13:37 ]

a.k.a. Skunko3o | Skunk-o3o

• Sheva
  • Laatst online: 00:49
Ik ken de site, maar in mijn vooronderzoek stuitte ik op een Tweaker in Deel 3 van dit topic, de meldde dat het nog niet werkend was. Ondanks dat er geclaimed werd van wel, vandaag mijn vraag ook.

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-12 13:00
Nou ja, meer valt er niet over te vertellen. Maar probeer het zelf, ik vond het niets - is natuurlijk geheel mijn mening.

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-12 01:50
DarkElement schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:22:
[...]

8)7 :D

Btw, iemand ervaring met de webshop yourgamezone.nl? Ik wil namelijk Rocksmith kopen en die is daar maar 64 knaken.
64 x 2,5 = 160 / 2,20 = 72 euro?

Staat op de site voor 65 euro?!?!?!

• MrMistral
  • Laatst online: 08-12 20:03
HaskoF schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:18:
[...]

Hij staat wel op mijn lijst, maar eerst is de andere spellen uitspelen. Tegen die tijd is dit spel wel wat goedkoper :D Ik kan het tegen die tijd wel van 1 van jullie overnemen :P
Dat ben ik met je eens. Maar de keuze tussen FC4 of Advanced Warfare lijkt me niet zo moeilijk :)

PSN: MrMistral

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Ja farcry 4 is vet. Al moet ik zeggen de filmpjes van cod aw en ook wel de gameplay is grafisch mooier dan farcry.

De gebieden en de kleuren. Zijn daarin tegen mooier in Farcry. wou een plaatje toevoegen via m'n iPhone, maar dat lukt niet. Weet iemand anders hoe je dit kan doen?

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
Zo, ik heb TLOU Remastered voor €22,49 gekocht :).

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ChuckyDevil schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:59:
[...]

Nou ja, meer valt er niet over te vertellen. Maar probeer het zelf, ik vond het niets - is natuurlijk geheel mijn mening.
Ik vroeg dan ook niet hoe hij eruit zag... dank voor de beschrijving en persoonlijke mening. Ik vroeg echter wat er fout ging, mijn EU-account herkent hem niet als dusdanig, er staat een slotje bij.

• Kol Nedra
Fleximex schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:58:
De mijne was gratis :) geruild tegen The Walking Dead season 1 :)

nothing stops this train

Verwijderd

Us account dlen en primary maken, eu account aanzetten en gebruiken. Werkt bij mij met alle thema's.

• HertogJack
  • Laatst online: 18-12 16:46
Fleximex schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:58:
Waar?? :9~

psn: HertogJack

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
PSN store, digitale versie. Heb hem ook net aangeschaft.
Is € 25 euro, met 10% korting als PS+ lid komt hij op € 22,50

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TLOU Remastered (Digital Download) is er nu voor €16 als je een US account hebt.
klik

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Shiverzz schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:06:
TLOU Remastered (Digital Download) is er nu voor €16 als je een US account hebt.
klik
€ 16,52 om precies te zijn bedankt voor de tip ! Zal zo de code eens checken of het werkt haha

En check.. mooie deal zo

[ Voor 3% gewijzigd door F350-maniac op 01-12-2014 21:00 . Reden: Check dubbelcheck ]

PSN Headless_Pumpkin

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:29
Bijna uitverkocht. Zit nog wel tax bij toch?

Bedankt voor de aanvulling hieronder. Hele mooie aanbieding voor de mensen met een us account.

[ Voor 52% gewijzigd door DeTjuk op 01-12-2014 22:05 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
DeTjuk schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:41:
Bijna uitverkocht. Zit nog wel tax bij toch?
Bij de bestelling laat die wel een dollar nog wat aan tax zien maar uiteindelijk zit dat er niet bij, leek me ook niet logisch want het is een digitale bestelling
Dus $19,99 via Paypal betaald

PSN Headless_Pumpkin

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand die mij kan vertellen waarom ik geen ps vita games zie in de ps4 store?

Verwijderd

mrcosmo schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:38:
Iemand die mij kan vertellen waarom ik geen ps vita games zie in de ps4 store?
https://store.sonyenterta...E-MSF75508-PLATFORMPSVITA

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:08
Shiverzz schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:06:
klik
Tnx, precies de goede prijs om hem nog en keer te kopen ;)

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12 20:03
Gisteravond ook een ps4 gekocht, nergens een goede deal in de winkel gevonden dus maar via MP :)
Is een GTAV bundel geworden, maar denk dat ik GTAV ga lozen en CoD ervoor ga aanschaffen.

Nu maar even inlezen waar de beste importzaakjes voor games/controllers/psn-plus zijn :)
Leuk om weer zo bezig te zijn als met de PS3 in het begin!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Vince22 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:49:
Gisteravond ook een ps4 gekocht, nergens een goede deal in de winkel gevonden dus maar via MP :)
Is een GTAV bundel geworden, maar denk dat ik GTAV ga lozen en CoD ervoor ga aanschaffen.

Nu maar even inlezen waar de beste importzaakjes voor games/controllers/psn-plus zijn :)
Hoor je niet vaak dat iemand gta 5 weg wil doen ;)

Mijn PSplus is verlopen, zag dat via Intertoys het ook weer 50 euro is nu, was 40 euro.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

ik heb een vraagje omtrent psn+: ik heb voorlopig (in afwachting van de PS4-amazon.de deal die nog onderweg is) al een Belgische PSN+ trial account gemaakt en daar al de free games van november (en weldra die van december) op
nu heb ik inmiddels ook een psn us account gemaakt en zou ik daar (via play-asia: 40 euro) een psn+ account op willen zetten.
Gaat dit werken? Kan ik overschakelen naar de psn+ us account en gaan de games uit mijn BE psn+ trial account nog wel gewoon beschibaar blijven?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-12 11:40
belblade schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:01:
Gaat dit werken? Kan ik overschakelen naar de psn+ us account en gaan de games uit mijn BE psn+ trial account nog wel gewoon beschibaar blijven?
Groot roze vlak voor/tijdens tikken:

"Let op:
-Vragen over US accounts?: KLIK."

[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 02-12-2014 09:03 ]

Nickname does not reflect reality

Mars18 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:01:
[...]

Hoor je niet vaak dat iemand gta 5 weg wil doen ;)

Mijn PSplus is verlopen, zag dat via Intertoys het ook weer 50 euro is nu, was 40 euro.
Ik heb anders regelmatig gelezen dat mensen hun last gen kopie na korte tijd weg deden. Ik was er 1 van.

• belblade
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

Brad Pitt schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:03:
[...]

Groot roze vlak voor/tijdens tikken:

"Let op:
-Vragen over US accounts?: KLIK."
bedankt, dat had ik ook gedaan maar voor zover ik kon zien werd mijn vraag (die toch vrij specifiek is) daar niet in beantwoord ?

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Heeft iemand al een voucher ontvangen bij het toevoegen van 50 euro via iDeal?
Ik heb er ontvangen een aantal weken geleden, maar wacht al een aantal weken op mijn 2e voucher.

Before me there were many, after me there will be none

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
ja via internet wel op mijn pc, maar niet in de store op de ps4.
hoe moet ik dan de psp vita's downloaden?

• Klor
  • Niet online

Klor

Zeebaard

belblade schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:01:
Nee. Je kan je be ps+ spellen niet meer spelen als je daar geen plus meer op hebt natuurlij . Dus vandaag nog even je US account psplussen en de spellen kope .

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-12 14:42
Weet iemand welke USB naar 2x3.5mm adapters werken op de ps4 zodat ik mijn steelseries headset kan gebruiken voor zowel audio input als output? Het liefst in Arnhem verkrijgbaar
Klor schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:05:
[...]

Nee. Je kan je be ps+ spellen niet meer spelen als je daar geen plus meer op hebt natuurlij . Dus vandaag nog even je US account psplussen en de spellen kope .
Gewoon plus behouden op de account waar je mee wilt spelen. Qua plus games in de igc zijn eu en Us altijd gelijk geweest en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven. Zou je wel plus voor je Us account aanschaffen dan doe je dat in principe alleen voor de ps plus kortingen wat niet echt rendabel is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

AtlAntA schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:08:
[...]

Gewoon plus behouden op de account waar je mee wilt spelen. Qua plus games in de igc zijn eu en Us altijd gelijk geweest en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven. Zou je wel plus voor je Us account aanschaffen dan doe je dat in principe alleen voor de ps plus kortingen wat niet echt rendabel is.
Edit toevoeging vraag : mijn neefje komt binnenkort een paar dagen langs en die wil graag Fifa spelen. Ik ben van plan deze via de us store aan te schaffen. Ik meende ergens gelezen te hebben dat dan FUT (wat dat ook moge zijn) niet zou werken op een eu account? Ik wil hem wel graag een zo compleet mogelijke ervaring geven. Hij speelt nu op zijn tablet ook iets van Fifa FUT ofzo aan zijn Facebook te zien.

AtlAntA schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:08:
[...]

maar aan de andere kant; ps plus is in $ ook goedkoper. en je kunt ook gewoon met je EU online, enige wat je dan mist is die online-opslag van je saves als je op EU gaat spelen...
eigenlijk zou je dan ook met je US account moeten spelen.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:41
door te zoeken in dit topic lukt t me niet echt om te vinden waar je nou goedkoop eu giftcards kan kopen :)..iemand een idee?

offgamers hebben ze alleen us en andere landen zag ik..

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
mrcosmo schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:57:
[...]

ja via internet wel op mijn pc, maar niet in de store op de ps4.
hoe moet ik dan de psp vita's downloaden?
Op je Vita zelf. De ps4 kan geen psp/mini's/vita games afspelen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• b.o.n.s
  • Laatst online: 21:08
Iuigi schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:49:
Weet iemand welke USB naar 2x3.5mm adapters werken op de ps4 zodat ik mijn steelseries headset kan gebruiken voor zowel audio input als output? Het liefst in Arnhem verkrijgbaar
Ik gebruik de:

pricewatch: Creative Sound Blaster Play!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-12 20:03
Deze was al langsgekomen? http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.html

PS plus voor 39,99 nu bij de MM

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Dank scheelt weer 10 euro.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:13
Vince22 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:49:

Had ik maar GTA V gekocht ipv Advanced Warfare :P

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Gaat dit pas in wanneer je het activeert? M.a.w.: Mijn PS+ verloopt 20 januari. Kan ik deze kaart/code bewaren tot 20 januari en hem dan verzilveren? Thanks!

PSN: ButsMG

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Masegate schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:22:
[...]

Gaat dit pas in wanneer je het activeert? M.a.w.: Mijn PS+ verloopt 20 januari. Kan ik deze kaart/code bewaren tot 20 januari en hem dan verzilveren? Thanks!
Volgens mij kun je die nu al verzilveren en word het er gewoon aan toegevoegd.

Before me there were many, after me there will be none

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

^ Ja dat kan, wordt gewoon toegevoegd aan de reeds bestaande periode

PSN: fonsmeister

• loes88
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Gister heb ik een ps plus card bij de MM gekocht voor 50 euro.
Kan ik dat tientje bij de MM gaan terugeisen?
Heb het online bij de MM gekocht en krijg het vandaag binnen.
Ja zou even contact met ze opnemen, want in principe kun je die terugsturen en krijg je je geld terug, terwijl je dan vandaag weer een nieuwe besteld voor een tientje minder :+
Maar dat is voor beide partijen onnodig werk, moet toch makkelijker kunnen met dat ze het verschil gewoon terugstorten...

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Thanks Jay-K en fonsmeister.

Meteen bestellen dan maar...

PSN: ButsMG

• Prozaxx
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:51
Past die direct in de PS4 of heb je een verloop usb kabel nodig. Is het plug en play met willekeurige headset? In dit geval Sennheiser pc150.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik heb gisteren even de tijd gehad om LOTR Shadow of Mordor op te starten. Ik heb ongeveer een uur gespeeld. Het is nog te vroeg om na een uur spelen een oordeel te schrijven over een spel, maar ik moet zeggen dat het best een leuk spel is. De setting en gameplay spreekt me wel aan.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

On_E

Housemusic

HaskoF schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:42:
Ik heb gisteren even de tijd gehad om LOTR Shadow of Mordor op te starten. Ik heb ongeveer een uur gespeeld. Het is nog te vroeg om na een uur spelen een oordeel te schrijven over een spel, maar ik moet zeggen dat het best een leuk spel is. De setting en gameplay spreekt me wel aan.
Na een uur heb je eigenlijk amper tot niets kunnen zien nog, het wordt nog vele malen leuker. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-12 11:17
TLOU kerstactie aangeschaft, heb nooit een PS3 gehad dus ga het nu voor de eerste keer beleven en ik ben heel benieuwd naar aanleiding van alle positieve reacties! Was eigenlijk niet van plan digitale games aan te schaffen maar vond dit wel een acceptabele prijs, dan maar niet doorverkopen maar ja bij games van onder de €30 vind ik dat niet zo'n heel erge dealbreaker

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:11
AtlAntA schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:28:
[...]

Edit toevoeging vraag : mijn neefje komt binnenkort een paar dagen langs en die wil graag Fifa spelen. Ik ben van plan deze via de us store aan te schaffen. Ik meende ergens gelezen te hebben dat dan FUT (wat dat ook moge zijn) niet zou werken op een eu account? Ik wil hem wel graag een zo compleet mogelijke ervaring geven. Hij speelt nu op zijn tablet ook iets van Fifa FUT ofzo aan zijn Facebook te zien.
Ik kan bevestigen dat het wel werkt. Enige wat niet werkt is dat je fifa points kan kopen op je EU account. Dat kan alleen via je US account en daar heb je niets aan als je op een EU account speelt.
Via een workarround kan het overigens wel, maar dat is niet ideaal.

PSN ID Binloading_nl

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-12 18:34
Volgens mij was dit nog niet geplaatst: Playstation Europe is momenteel bezig met een sale, de 12 Deals of Christmas. Elke 2 dagen volgt een nieuwe set aanbiedingen, en t/m vandaag zit daar The Last of Us bij voor €25 (€22,50 voor PS+ leden). Wees er snel bij als je die game wilt hebben, want vanaf morgen zijn er weer nieuwe deals. Dan volgt ook nog een losstaande Wednesday Sale trouwens, dus er komen allerlei aanbiedingen aan.

Vaak is tweedehands kopen en later weer doorverkopen alsnog de goedkoopste optie, maar voor het gemak van digitale distributie is ook weer iets te zeggen. Vooral als de prijs juist is.

Overigens is de multiplayer-modus van The Last of Us gecensureerd in Europa en Azië (op PS3 en PS4), dus wie de originele brute headshots, grenade kills en dergelijke wil zien, zal de game moeten importeren uit de VS. De singleplayer-modus is wel ongecensureerd. Ik ben redelijk pissed op wie die beslissing heeft genomen overigens (Naughty Dog? Sony?). Dit is gedaan omwille van Duitsland en Australië, waar ze streng zijn qua geweld, en twee hele werelddelen mogen dat nu ontgelden :(
steefje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:24:
[...]

Ik kan bevestigen dat het wel werkt. Enige wat niet werkt is dat je fifa points kan kopen op je EU account. Dat kan alleen via je US account en daar heb je niets aan als je op een EU account speelt.
Bedankt voor je antwoord. Fifa points kopen was ik toch niet van plan dus de Us versie zal het worden.

• KookSpook
  • Laatst online: 16:01
steefje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 16:24:
[...]

Kan je kort uitleggen wat die workarround is? Ben wel benieuwd hoe dit dan werkt
maxietheboss schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:58:
TLOU kerstactie aangeschaft, heb nooit een PS3 gehad dus ga het nu voor de eerste keer beleven en ik ben heel benieuwd naar aanleiding van alle positieve reacties! Was eigenlijk niet van plan digitale games aan te schaffen maar vond dit wel een acceptabele prijs, dan maar niet doorverkopen maar ja bij games van onder de €30 vind ik dat niet zo'n heel erge dealbreaker
TLoU is kunst en kunst hoor je niet door te verkopen. ;)

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Top man net besteld oOo

Scrooge NL

Benieuwd wat er waar is van de geruchten dat Naughty Dog dit weekend Uncharted 4 gameplay gaat laten zien. Ze bestaan geloof ik iets van 20 jaar en dat er is iets staat te gebeuren staat nagenoeg vast. Kom maar door. :)

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:49
Ik heb met die kerstdeal tlou aangeschaft en het eerste stuk gespeeld. Man wat een game! Dit zijn de games waarom je consoles koopt! Kan niet wachten tot de eerste ps4 game van Naughty Dog uit komt.

stiekem hoop ik dat de Uncharted serie ook nog remastered wordt. Ik heb namelijk nooit een ps3 gehad..

To dare is to do

• Chaoss
  • Laatst online: 21:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bram1984 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 19:37:
Benieuwd wat er waar is van de geruchten dat Naughty Dog dit weekend Uncharted 4 gameplay gaat laten zien. Ze bestaan geloof ik iets van 20 jaar en dat er is iets staat te gebeuren staat nagenoeg vast. Kom maar door. :)
Naughty Dog creative director Neil Druckmann is teasing something for next Friday’s The Game Awards in Las Vegas.

“Saw a sneak peek of something that’s happening at @thegameawards that has me very excited,” Druckmann said in a tweet. “Can’t wait. See you on Friday, Vegas.”

It’s very likely we’ll get our latest look at Uncharted 4. The game has been the headliner image for the PlayStation Experience event following the next day.

The Game Awards will air live on Friday, December 5 at 9 p.m. EST on Twitch.

Read more at http://gematsu.com/2014/1...wards#0v4Byk3dPpcZWziQ.99
Ben benieuwd, hoop het wel, en dan eindelijk eens echte gameplay footage niet weer een cgi trailer :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Daar geloof ik dus niets van ;) te mooi, geen gui, te nep, daarom wil ik wel eens echte gameplay footage zien.

Real-time zegt namelijk helemaal niets, real-time gerenderd op een PS4 devkit? leuk maar alleen een scene renderen kan op vele malen hogere kwaliteit dat wat je qua rendering power beschikbaar hebt tijdens het spelen van een game.

Die trailer was gewoon net zo niets zeggend als artwork.

• DeTjuk
Ik mag me ook officieel tot de club van ps4 bezitters rekenen. Na een xbox 1 en een 360 nu toch besloten over te stappen.

Heb Gta V en drive club om (online) mee te spelen. Nu nog op zoek naar online vrienden om mee / tegen te gamen.
Zal me toe voegen aan de lijst. Maar ik zie een vriendschap verzoek graag tegemoet.

Morgen nog een Sony wireless headset halen zodat er ook gekletst kan worden.

Die ps plus games voor december zouden de tweede komen, maar ik zie ze nog niet. Te ongeduldig?

Chaoss schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:44:
Daar geloof ik dus niets van ;) te mooi, geen gui, te nep, daarom wil ik wel eens echte gameplay footage zien.

Real-time zegt namelijk helemaal niets, real-time gerenderd op een PS4 devkit? leuk maar alleen een scene renderen kan op vele malen hogere kwaliteit dat wat je qua rendering power beschikbaar hebt tijdens het spelen van een game.

Die trailer was gewoon net zo niets zeggend als artwork.
Bedoel je met GUI de HUD? Het is namelijk een cutscene. O.a. Corrinne Yu heeft bevestigd dat alles real-time en in-game draaide en dat de trailer technisch gezien zo over zou kunnen gaan naar gameplay. Daarbij weten we allemaal waar Naughty Dog toe in staat is. Ik heb geen reden om te twijfelen in ieder geval.

• HertogJack
  • Laatst online: 18-12 16:46
Slaapje schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:14:
Ik heb met die kerstdeal tlou aangeschaft en het eerste stuk gespeeld. Man wat een game! Dit zijn de games waarom je consoles koopt! Kan niet wachten tot de eerste ps4 game van Naughty Dog uit komt.

stiekem hoop ik dat de Uncharted serie ook nog remastered wordt. Ik heb namelijk nooit een ps3 gehad..
Heb hem toch ook maar even gekocht :) wil zelf wel eens ervaren hoe goud deze game is :)

psn: HertogJack

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-10 22:33
DeTjuk schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:45:
Ik mag me ook officieel tot de club van ps4 bezitters rekenen. Na een xbox 1 en een 360 nu toch besloten over te stappen.

Heb Gta V en drive club om (online) mee te spelen. Nu nog op zoek naar online vrienden om mee / tegen te gamen.
Zal me toe voegen aan de lijst. Maar ik zie een vriendschap verzoek graag tegemoet.

Morgen nog een Sony wireless headset halen zodat er ook gekletst kan worden.

Die ps plus games voor december zouden de tweede komen, maar ik zie ze nog niet. Te ongeduldig?
morgenmiddag, is altijd op woensdag ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:53:
[...]

Bedoel je met GUI de HUD? Het is namelijk een cutscene. O.a. Corrinne Yu heeft bevestigd dat alles real-time en in-game draaide en dat de trailer technisch gezien zo over zou kunnen gaan naar gameplay. Daarbij weten we allemaal waar Naughty Dog toe in staat is. Ik heb geen reden om te twijfelen in ieder geval.
euh ja HUD, tuurlijk de vorige Uncharted games waren mooi maar ook weer niet extreem veel mooier dan de concurrentie.

Ik denk dat het een gevalletje Watch Dogs gaat worden op grafisch gebied. Maar goed tijd zal het leren want dat oordeel valt pas te geven als de game in mijn PS4 zit.

• Trishul
  • Laatst online: 15:17
Sowieso kunnen we nog veel meer PS4 nieuws verwachten komend weekend. Op 6 december is namelijk Playstation Experience in Las Vegas, en daar gaan ze sowieso nieuwe beelden tonen van de PS4 games voor 2015, dus van de volgende games kunnen we nieuwe beelden verwachten:

- No Man's Sky
- Rime
- Bloodborne
- The Order: 1886
- Uncharted 4
- The Tomorrow Children
- Ratchet & Clank Reboot/Redux

Bovenstaande is voor 90% zeker (doordat de betreffende developers dit al bevestigd hebben), wat minderniet zeker is, is het volgende:
- Guerilla Games new IP. Deze IP is al lange tijd in ontwikkeling, pakweg sinds 2011, en het was eigenlijk de bedoeling dat dit geshowcased zou worden op afgelopen E3/Gamescom.
- GT7 trailer heel misschien, omdat SCE de PS4 bezitters alvast wil verzekeren dat DE racegame voor PS4 toch echt komt, vooral na het min of meer Driveclub debacle. (beetje nare smaak wegspoelen)
- Sony Bend studios game, die ook al sinds 2011/2012 in ontwikkeling is.
- Media Molecule nieuwe game, waarvan ze al een teaser lieten zien afgelopen E3.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:30
Weet iemand of de PS4 compatibel is met alle USB 7.1 headsets?

Uit China kan je voor een paar tientjes zo'n headset kopen namelijk.

http://www.dx.com/nl/p/sa...270cm-155394#.VH4bTSPb_qA

• DeTjuk
DigitalError schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:58:
[...]

morgenmiddag, is altijd op woensdag ;)
Secret Ponchos en Titan Attacks! staan inmiddels in de US store.

Chaoss schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:58:
[...]

euh ja HUD, tuurlijk de vorige Uncharted games waren mooi maar ook weer niet extreem veel mooier dan de concurrentie.

Ik denk dat het een gevalletje Watch Dogs gaat worden op grafisch gebied. Maar goed tijd zal het leren want dat oordeel valt pas te geven als de game in mijn PS4 zit.
Nee man. Ubi ontwikkelt z'n game op 6 platformen tegelijk. Je onderschat Naughty Dog wel heel erg. Ik ben ervan overtuigd dat Uncharted 4 de mooiste game tot nu toe gaat worden.
Meer nog, want de PC is geen platform :+
Het zou moeten kunnen, met wat ze al hebben laten zien hebben ze de lat hoog gelegd.

Verwijderd

Uncharted 4 zou wel heel gaaf zijn qua aankondiging. GT7 zit ik ook echt op te wachten!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Trishul schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 21:00:
Sowieso kunnen we nog veel meer PS4 nieuws verwachten komend weekend. Op 6 december is namelijk Playstation Experience in Las Vegas, en daar gaan ze sowieso nieuwe beelden tonen van de PS4 games voor 2015, dus van de volgende games kunnen we nieuwe beelden verwachten:

- No Man's Sky
- Rime
- Bloodborne
- The Order: 1886
- Uncharted 4
- The Tomorrow Children
- Ratchet & Clank Reboot/Redux

Bovenstaande is voor 90% zeker (doordat de betreffende developers dit al bevestigd hebben), wat minderniet zeker is, is het volgende:
- Guerilla Games new IP. Deze IP is al lange tijd in ontwikkeling, pakweg sinds 2011, en het was eigenlijk de bedoeling dat dit geshowcased zou worden op afgelopen E3/Gamescom.
- GT7 trailer heel misschien, omdat SCE de PS4 bezitters alvast wil verzekeren dat DE racegame voor PS4 toch echt komt, vooral na het min of meer Driveclub debacle. (beetje nare smaak wegspoelen)
- Sony Bend studios game, die ook al sinds 2011/2012 in ontwikkeling is.
- Media Molecule nieuwe game, waarvan ze al een teaser lieten zien afgelopen E3.
Ik kan niet wachten om nieuwe uncharted 4 beelden te zien. Ik hoop dat er ook wat gameplay inzit en dat we een release datum meekrijgen.

• On_E

On_E

Housemusic

Na Uncharted 3 zijn mijn verwachtingen niet zo hoog voor deel 4...

Zin in Secret Poncho's vanavond!

Die van mij wel. Neil Druckmann en Bruce Straley staan namelijk aan het roer. Zij zijn verantwoordelijk voor het beste deel: Uncharted 2. En The Last of Us natuurlijk.

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Uncharted is natuurlijk geweldig, maar stiekem kijk ik vooral uit naar 'No Man's Sky'

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bellerophon schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:34:
Uncharted is natuurlijk geweldig, maar stiekem kijk ik vooral uit naar 'No Man's Sky'
Waarom stiekem? Nu al beste game ooit!

• On_E

On_E

Housemusic

bram1984 schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:29:
Die van mij wel. Neil Druckmann en Bruce Straley staan namelijk aan het roer. Zij zijn verantwoordelijk voor het beste deel: Uncharted 2. En The Last of Us natuurlijk.
TLOU vind ik niet zo heel tof, de combat verveelde mij iig heel erg snel...
Maar ik ben een uitzondering, dat weet ik. :+

Verwijderd

PlayStation NL ‏:

PlayStation 20 jaar! Download het speciale PS4 thema:

https://store.sonyenterta...=social_20141203_36614967

Ook op PS Vita en PS3. #20YearsOfPlay

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Daarnet ook maar even die 365 day voucher voor €39,99 besteld bij de MediaMarkt. Nu maar hopen dat ik deze voor 13 december heb, anders heb ik een probleem.

It's dogged that does it

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:49:
PlayStation NL ‏:

PlayStation 20 jaar! Download het speciale PS4 thema:

https://store.sonyenterta...=social_20141203_36614967

Ook op PS Vita en PS3. #20YearsOfPlay
Cool.
Ik zocht trouwens op 'thema' en damn. Wat zijn er veel PS3 thema's! Voor de PS4 echt nog bar weinig als je daar op sorteert (3715 tegenover 7).
Je zou toch denken dat ze misschien 2 á 3 artiesten/grafisch ontwerpers gewoon full-time aan thema's laten werken. Dan zou je er voor de PS4 nu ook al 100 hebben. En je zou thema's van de PS3 kunnen overporten lijkt mij.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

SavageBrother schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:52:
Daarnet ook maar even die 365 day voucher voor €39,99 besteld bij de MediaMarkt. Nu maar hopen dat ik deze voor 13 december heb, anders heb ik een probleem.
Gisteren bij de MM besteld, vanmorgen verzendbevestiging met track & trace wordt vanmiddag bezorgt. Dus zolang ze nog op voorraad waren hoef je je daar niet druk over te maken ;)

Edit: Aan de reactie hieronder te zien, moet je je toch wel een beetje druk maken :P

[ Voor 8% gewijzigd door Odieus op 03-12-2014 09:24 ]

PSN: LinQ-NL

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

SavageBrother schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:52:
Bij stond zonet nog:

Bezorgd binnen 1 tot 2 weken
In Media Markt Groningen Sontplein afhalen over 8 tot 10 dagen O-)

Verwijderd

PlayStation :

Heads-up: PS4 system software update v2.03 arrives later tonight, and will help improve usage of some applications.
On_E schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:39:
[...]

TLOU vind ik niet zo heel tof, de combat verveelde mij iig heel erg snel...
Maar ik ben een uitzondering, dat weet ik. :+
Tja het zal niet voor iedereen zijn, maar objectief gezien kun je niet ontkennen dat dat specifieke gedeelte erg goed in elkaar zit en toch flink gevarieerd is (real-time craften, stealth, objecten gooien en als slagwapen kunnen gebruiken, guns blazing, mensen + infected die om verschillende aanpakken vragen etc.).

Maar die Amy Hennig die laatst vertrokken is daar, die was voor Uncharted 3 verantwoordelijk. Natuurlijk is dat ook een vette game, maar deel 2 is in mijn optiek net ff een tandje beter. En ze lijken het gritty aspect uit TLoU mee te nemen naar deel 4. Ik hoopte al dat de nieuwe Uncharted wat rauwer en duisterder zou zijn, en tot nu toe lijkt het de goede kant op te gaan.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:40
Odieus schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:18:
[...]

Gisteren bij de MM besteld, vanmorgen verzendbevestiging met track & trace wordt vanmiddag bezorgt. Dus zolang ze nog op voorraad waren hoef je je daar niet druk over te maken ;)

Edit: Aan de reactie hieronder te zien, moet je je toch wel een beetje druk maken :P
Gisteren ook besteld. Vandaag is de levering. Alleen jammer dat handtekening vereist is... 8)7

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-11 15:14
Odieus schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:18:
[...]

Achjaa, zou zonde zijn.

Maar misschien nog wel een excuus om een singpleplayer game te halen die dagen :').

It's dogged that does it

Pagina: 1 ... 75 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link