• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-12 11:11
Nipje schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:02:

Sorry ik had even moeten melden welke review ik bekeken heb:
https://www.youtube.com/watch?v=eluo5tsV4cM

De reviews die jullie linken zijn dan weer iets positiever inderdaad. Toch hebben ze bij IGN wel duidelijke argumenten waarom het op bepaalde vlakken wat te kort schiet.
IGN heeft de review gebaseerd op de game zonder de day-one patch. Ik wil niet zeggen dat ik het daar wel of niet mee eens ben. Maar als je zelf de ps4 aan het internet hebt hangen en patches binnenhaalt, dan zal je de meeste bugs niet tegenkomen.

Die andere twee linken overigens naar review-verzamel sites. Dat is dus meer de "algemene" mening dan de mening van één site.

Ik heb LBP3 zelf niet, maar heb me met deel 1 goed vermaakt. Heb helaas geen tijd om 3 nu te spelen met GTA5, far cry 4, evil within, diablo 3 (alleen nog een hardcore run) en metro op de plank! >:)

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Frenkovic schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:24:
[...]

IGN heeft de review gebaseerd op de game zonder de day-one patch.
In de review geven ze duidelijk aan dat het MET de day-one patch is helaas. Toch zullen de problemen vast wel verholpen worden met een patch :).

[ Voor 11% gewijzigd door Nipje op 25-11-2014 14:34 ]

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net in US store Geometry Wars™ 3: Dimensions gekocht :) vond dat op de xbox echt super tof spel en dat is het nu nog steeds! Zekers een aanrader voor mensen die van dat soort games houden.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-12 11:47

spaceboy

Op grote hoogte

Sloebie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:52:
[...]

Zijn dit 2 verschillende publishers dan ook?
Want ik kan me goed voorstellen dat mensen keuzes gaan maken tussen de een en de ander.

Maar als er meer spreiding tussen zat de kans groter was dat alle 2 gekocht worden.
Al komen die games precies tegelijk uit en al kosten ze 300 euro per stuk: ik koop ze allebei. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Overstag gegaan door alle reviews en positieve dingen die ik hoorde. Ik ga me ook eens verdiepen in het Dragon Age universum, ben benieuwd!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:57
Als het grootste deel van een review qua negatieve review gaat over bepaalde bugs, dan is dat voor mij nog niet direct een probleem. Als de gameplay technisch prima in elkaar zit (TLOU), of potentie heeft (Bf4), of eigenlijk niet iets te vroeg gelanceerd is (Driveclub), dan zie ik dat nog wel verbeteren. Gaat het echter ook om de basis van de game zelf (wat ik me bij LBP niet kan voorstellen gezien het ook weer geen gigantisch andere game is als diens voorgangers), dan is er wel een groot probleem.

Denk aan hoe The Crew in de beta's stuurt. Als ze dat niet veranderen, komt het ook niet meer goed.

Anyways, pre-loaden heeft ie bij mij al gedaan, maar gezien ik meer games heb en ze nu dus nog wat bugs moeten fixen, wacht ik nog wel even met spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:31
Vreemd dat IGN LPB3 een 6.8 geeft omwille van bugs (=punten aftrek volgens hun) terwijl ze AC:unity een 7.8 geven (meer bugs) en Halo MCC een 9(!) terwijl die brakke matchmaking heeft. En oh ja, BF4 een 8.5...

Iets met geloofwaardigheid...

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ik heb LBP3 al een week of meer vanuit Canada en mij bevalt de game super.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Trek je niks aan van die reviews man. Als jij een positief gevoel bij een game hebt moet je hem kopen.
Ik laat me niet beïnvloeden door van die schreeuwlelijken die denken dat hun mening ertoe doet.

/sarcasm: niet dat mijn mening ertoe doet :+

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-12 15:01
Knack is een goed voorbeeld, hele slechte score, maar ik vond de game erg vermakelijk en uitdagend, was best pittig op hoge moeilijkheidsgraad :)

nothing stops this train

• Jappiemid
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-04-2024
Mensen ervaring met dit bedrijf? -->http://www.hd-computers.nl/
Goedkoopste ps4 bundels die ik kan vinden!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-12 13:41
Emrulez schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:54:
Iemand enig idee of er nog bundels met de glacier white versie komen of nog ergens zijn?
Bij MM Amersfoort stond afgelopen zaterdag een hele pallet witte PS4's met GTA voor 399,-.

Verwijderd

De PS4 met GTA V is t/m 30.11.14 te verkrijgen voor €399,99!

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/1911896_982970131720266_4087651260568517740_n.png?oh=b2e7737df6387f1a4897841c44a14396&oe=54DB4234&__gda__=1423166383_12ab4ef8bbebb7e006a73c0b7eb520ac

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Jappiemid schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:51:
Mensen ervaring met dit bedrijf? -->http://www.hd-computers.nl/
Goedkoopste ps4 bundels die ik kan vinden!
Ikzelf zou dat niet doen vooral om hoe de site eruitziet.

PSN: Alvanosa

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
De ps + games van december en januari.
Het wordt steeds beter gelukkig.

http://inthegame.nl/video...anuari-ps4-ps-plus-games/

Scrooge NL

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:05:

[afbeelding]
En na die datum wordt hij hoe duur?

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Tristan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:39:
[...]

Dan is de bundel waarschijnlijk niet meer beschikbaar en wordt de game weer apart van de console verkocht. ;)

Morgen komt mijn PS4+GTA bundel binnen, dus zal ik een paar invites versturen naar een paar op de Tweakers lijst. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
dutchgio schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:32:
Dat was al een paar weken bekend ;)
Maar nu ook met beeld he :Y

Scrooge NL

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12 17:41
Tristan schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:39:
[...]

hoogstwaarschijnlijk 439,99 :)

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
Trishul schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:10:
Vreemd dat IGN LPB3 een 6.8 geeft omwille van bugs (=punten aftrek volgens hun) terwijl ze AC:unity een 7.8 geven (meer bugs) en Halo MCC een 9(!) terwijl die brakke matchmaking heeft. En oh ja, BF4 een 8.5...

Iets met geloofwaardigheid...
Dat is een beetje het probleem met cijfers voor games, zeker als ze het zo precies doen. Wat maakt Unity een punt beter dan LPB3? En geldt dat voor iedereen En waarom is BF4 0.7 punt beter dan unity?

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

is die infamous first light die we dan gratis krijgen trouwens een standalone of moet je infamous second son ook hebben om te kunnen spelen ?

Sorry , ja dus , keek er overheen)

[ Voor 11% gewijzigd door kingfriko op 25-11-2014 20:10 ]

kingfriko

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:02
kingfriko schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:08:
is die infamous first light die we dan gratis krijgen trouwens een standalone of moet je infamous second son ook hebben om te kunnen spelen ?
Die is standalone.

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-12 22:23
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:05:

[afbeelding]
Heb deze gekocht op bol.com.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:21
Sinds kort (weer) een PS4 met Far Cry 4 , wat een heerlijk spel is dat , wil GTA V ook aanschaffen hopen dat die ook zo vermakelijk is

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb gisteren Gta V besteld en komt vandaag binnen. Benieuwd hoe snel het laden is op de ps4. Want op de ps3... Man man man...kon rustig eerst een bak koffie zetten en drinken en een peuk roken eerders dat het geladen was!
En maar niet te spreken over de installatie...

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Het laden duurt met GTA V 1 minuutje op de PS4 , zowel singleplayer als multiplayer.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Dat is in ieder geval sneller dan Watch_Dogs, dat is ook hopeloos. Duurt erg lang om in het spel te komen. Neem aan dat als je eenmaal in het spel zit, GTA V, je niet meer hoeft te laden? :X

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-11 13:08
Satom schreef op woensdag 26 november 2014 @ 07:54:
Dat is in ieder geval sneller dan Watch_Dogs, dat is ook hopeloos. Duurt erg lang om in het spel te komen. Neem aan dat als je eenmaal in het spel zit, GTA V, je niet meer hoeft te laden? :X
nope!
alleen het switchen tussen de hoofdpersonages duurt een aantal seconden :)
verder loopt ie super! :D

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• Kju
  • Laatst online: 23-12 14:24

Kju

Direct opstarten in GTA Online duurt nog steeds lang, kan ook te maken hebben met de serverperikelen. Eerst opstarten in story mode en daarna naar online is nog steeds sneller. Je hoeft eenmaal in story mode inderdaad niet meer te laden als je een story missie gaat doen.

PSN: Kjujay

• Scrisissszzz
Afgelopen maandag had ik 4 pogingen nodig om in GTA Online te komen. Werd er iedere keer uit gegooid. Eenmaal de 4e keer erin bleef ik erin. Serverperikelen dus...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Kju

Kju

Voorlopig is het advies om vanuit story mode een crew only sessie te starten. Eenmaal in de crew only sessie kan je crewmembers of friends joinen via het menu. Ik heb gisteravond dik 2 uur gespeeld zonder problemen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

On_E

Housemusic

Xtr3me4me schreef op woensdag 26 november 2014 @ 07:23:
Heb gisteren Gta V besteld en komt vandaag binnen. Benieuwd hoe snel het laden is op de ps4. Want op de ps3... Man man man...kon rustig eerst een bak koffie zetten en drinken en een peuk roken eerders dat het geladen was!
En maar niet te spreken over de installatie...
Installatie duurt 25-30 minuten op de PS4 dus zet je koffiemachine maar vast aan. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:34
Ik ga binnenkort ook een PS4 aanschaffen, maar had begrepen dat de PS4 nog geen Media Server functionaliteit heeft? Is er al zicht op of dit in de toekomst gaat veranderen?

Heb wel een Media Playertje staan maar aangezien mijn tv maar 2x HDMI heeft moet ik dan telkens de PS4 en Media Player switchen omdat de Ziggo decoder er ook al 1 gebruikt.

Las verder ook dat je met PLEX iets voor elkaar kunt krijgen en alles via de Browser op de PS4 doet maar dat is het ook net niet...

• Kju

Kju

HDMI splitter schakelaar een optie? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Kju op 26-11-2014 10:27 ]

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
HDMI schakelaar inderdaad. De PS4 gaat naar mijn idee geen mediaserver worden, omdat Sony zelf haar diensten wil pushen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:15
Heeft iemand Never Allone al geprobeerd. Lijkt me echt een toffe game.

https://store.sonyenterta...=ps:nav-playstation-store

PSN ID Binloading_nl

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:24:
Ik ga binnenkort ook een PS4 aanschaffen, maar had begrepen dat de PS4 nog geen Media Server functionaliteit heeft? Is er al zicht op of dit in de toekomst gaat veranderen?

Heb wel een Media Playertje staan maar aangezien mijn tv maar 2x HDMI heeft moet ik dan telkens de PS4 en Media Player switchen omdat de Ziggo decoder er ook al 1 gebruikt.

Las verder ook dat je met PLEX iets voor elkaar kunt krijgen en alles via de Browser op de PS4 doet maar dat is het ook net niet...
Ik gebruik PLEX via de browser en werkt eigenlijk best wel goed :) heb nog geen problemen ondervonden, alleen werkt DTS enzo dan niet (althans bij mij niet en weet ook niet of dat zou moeten werken), het is hopen dat plex net zoals voor xbox een app maakt.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:00

The_Worst

Unox

Kju schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:34:
Voorlopig is het advies om vanuit story mode een crew only sessie te starten. Eenmaal in de crew only sessie kan je crewmembers of friends joinen via het menu. Ik heb gisteravond dik 2 uur gespeeld zonder problemen.
Bij mij is het ook zodra je een network-error of timeout krijgt beter om het spel af te sluiten en opnieuw te starten. Bij mij lijkt het spel zich niet te kunnen herstellen van een fout en blijft het spel daarna weigeren om ook maar online te gaan.

Het klinkt overigens erger dan het is, gisteren net als Kju een aantal uren zonder problemen kunnen spelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-12 10:25
Gister bij mediamarkt akerpoort geweest voor een witte ps4 bundel, niet kunnen vinden. Vandaag in utrecht en amersfoort ook niet kunnen vinden, dus uiteindelijk toch maar voor een zwarte incl GTA V gegaan. Scheelt toch weer een game kopen. Nu nog 2 weekjes wachten tot ons nieuwe huis klaar is!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-12 09:58
Iemand ergens nog de witte ps4/gta bundels gespot?

Verwijderd

mensen hier met LBP3 ervaringen? is het wat? reviews zijn mediocre so far...

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-12 01:35
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:03:
Maatje van mij is al de hele dag aan het spelen en die is er zeer blij mee. Erg vermakelijk, precies zoals je van LBP zou verwachten. :)

• TomVanOoijen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:03:
Ikzelf heb de vorige delen met zeer veel plezier gespeeld, dus ik denk dat dit deel weer zeer vermakelijk zal zijn! ;)

PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070

• Kampover
Ik heb mezelf zojuist ook in de lijst van ID's gezet.

Sinds vanmorgen de PS4+GTA bundel ontvangen. Wat een heerlijke game is GTA 5 zeg, daar ga ik me nog wel even mee vermaken. :)

Het is alleen wel jammer dat je een creditcard (of v3card) moet hebben om het proefabbo af te kunnen sluiten. Voor de rest echt een top apparaat tot nu toe. :)

• djmelvee
RbBdOs schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:42:
Ik heb mezelf zojuist ook in de lijst van ID's gezet.

Sinds vanmorgen de PS4+GTA bundel ontvangen. Wat een heerlijke game is GTA 5 zeg, daar ga ik me nog wel even mee vermaken. :)

Het is alleen wel jammer dat je een creditcard (of v3card) moet hebben om het proefabbo af te kunnen sluiten. Voor de rest echt een top apparaat tot nu toe. :)
Proef abbo van wat precies?

• Kampover
Voor PSN.

• djmelvee
Playstation+ bedoel je daarmee? Om online te spelen heb je dit sowieso nodig, dus zodra ik mijn PS4 heb ga ik meteen een jaar abonnement kopen. Mijn creditcardgegevens kan ik niet invullen, aangezien ik er geen heb. :9

Verwijderd

djmelvee schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:06:
[...]

Playstation+ bedoel je daarmee? Om online te spelen heb je dit sowieso nodig, dus zodra ik mijn PS4 heb ga ik meteen een jaar abonnement kopen. Mijn creditcardgegevens kan ik niet invullen, aangezien ik er geen heb. :9
met de leaks van sony wil je die ook niet aan sony geven, idd gewoon lekker prepaid (of met ideal) kopen!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 12:50
bolleh schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:01:
Gister bij mediamarkt akerpoort geweest voor een witte ps4 bundel, niet kunnen vinden. Vandaag in utrecht en amersfoort ook niet kunnen vinden, dus uiteindelijk toch maar voor een zwarte incl GTA V gegaan. Scheelt toch weer een game kopen. Nu nog 2 weekjes wachten tot ons nieuwe huis klaar is!
Je had jezelf een hoop reizen kunnen besparen: http://www.bol.com/nl/p/s...bf92970065bba51d000000411.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kampover
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:07:
[...]

met de leaks van sony wil je die ook niet aan sony geven, idd gewoon lekker prepaid (of met ideal) kopen!
Hoe dan? Want als ik ps+ wil aanschaffen, geeft hij steeds aan dat ik mijn creditcard gegevens moet invullen?

• Jumpman
RbBdOs schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:08:
[...]

Hoe dan? Want als ik ps+ wil aanschaffen, geeft hij steeds aan dat ik mijn creditcard gegevens moet invullen?
Gewoon een 90 of 365 dagen PSN Plus Voucher kopen in de winkel of op Internet.

Link naar de 90 dagen voucher: http://www.budgetgaming.n...0+dagen+%28nl%29_PS4.html
Link naar de 365 dagen voucher: http://www.budgetgaming.n...5+dagen+%28nl%29_PS4.html.

[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 26-11-2014 16:15 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-12 10:25
Bedankt maar de singstar bundel spreekt mij nou niet bepaald aan, had ik er misschien bij moeten zeggen ;)

En ach uiteindelijk gaat het om de werking van t apparaat en niet zozeer om t kleurtje :)

• Jumpman
bolleh schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:10:
[...]

Bedankt maar de singstar bundel spreekt mij nou niet bepaald aan, had ik er misschien bij moeten zeggen ;)

En ach uiteindelijk gaat het om de werking van t apparaat en niet zozeer om t kleurtje :)
PlayStation 4 Game Singstar gesealed op Marktplaats levert wel weer wat op toch?

Maar inderdaad, je kan nu gamen en daar gaat het om.

• djmelvee
RbBdOs schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:08:
[...]

Probeer Game Mania, Media Markt of andere gamewinkels. Volgens mij hebben ze die vouchers zelfs bij Intertoys te koop. :)

• Fireb@ll
  • Laatst online: 08-09 08:51
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:07:
[...]

Ach, met je CC ben je tegen misbruik wel gedekt. Dit in tegenstelling tot je eigen bank, waar de verantwoording bij jezelf ligt.

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 17:38
bolleh schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:10:
[...]

Als je niet van Singstar hield, had je em ook met Driveclub kunnen kopen:
http://www.nedgame.nl/pla...e---driveclub/7359753022/

Ik heb toen juist zonder enige twijfel voor de zwarte gekozen, die witte controller wordt op termijn smerig in de handen hoor ;) En om dan extra een zwarte controller te kopen.... ter vervanging.... vond ik onnozel :)

Wanna play?

Fireb@ll schreef op donderdag 27 november 2014 @ 07:17:
[...]

Ach, met je CC ben je tegen misbruik wel gedekt. Dit in tegenstelling tot je eigen bank, waar de verantwoording bij jezelf ligt.
Ja en dan laat je je CC bank de fraude transactie terugboeken en dan wordt je PSN account lifetime gebanned, al je digitale games kwijt..... Lees dit vaak genoeg op amerikaanse forums dus zou oppassen

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:51:
[...]

Ja en dan laat je je CC bank de fraude transactie terugboeken en dan wordt je PSN account lifetime gebanned, al je digitale games kwijt..... Lees dit vaak genoeg op amerikaanse forums dus zou oppassen
+ het kost je tijd en moeite, ideal = 50 euro op je PSN account storten, PS+ kopen, week later ook nog 10 euro 'bonus' voucher van sony ontvangen, niks mis mee toch?

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-11 16:27
Gister een vaag probleem met de Party Chat wat ik niet nog niet eerder heb gehad. Ik gebruik een Turtlebeach PX4 en hoorde mijzelf erg luid en de partymembers juist erg zacht/niet... Daarnaast hoorde ik ook vrijwel constant een gekraak/geruid/gerammel erdoorheen wat uitzonderlijk hinderlijk was.

Dacht dat de PX4 wellicht moeilijk deed, maar als ik de PX4 uitschakelde hoorde ik het geluid ook door de speakers heen.. PS4 resetten en een nieuwe party opstarten heeft ook geen effect gehad..

Iemand een idee?

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:06
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 09:51:
[...]

Niet helemaal. In dit geval hoeft er niet perse een aankoop gedaan te zijn op jouw creditcard én PSN account. Maar heeft iemand de gegevens gejat en gebruikt voor een aankoop op zijn PSN account of iets anders wat buiten PSN valt. Het is problematischer als iemand een aankoop doet op jouw creditcard én op jouw PSN account.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• The_Worst

The_Worst

Unox

Gisteren maar weer een controller opgestuurd ter vervanging. Het rubber van het linkerpootje liet nu helemaal los. Nu hoop ik dat er eentje krijg van de nieuwe generatie want de andere controller begint ook al te slijten terwijl het niet eens heel intensief gebruikt wordt. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt. Het hele systeem van versturen en het verzendadres is gewijzigd maar hopelijk nu gewoon weer 3 dagen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Van neogaf:

Trials Fusion (PS4) is now free on EU PSN #1
Get it while you can I guess.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=940582

edit: Mmmm aankoopbewijs in de mail zegt weer demo.

Aanbieding is geldig van 28-11-2014 tot en met 12am GMT 02-12-2014 (Was €19.99)

Zal wel te vroeg online zijn gekomen

[ Voor 38% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-11-2014 11:07 ]

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12 17:38
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:01:
Van neogaf:

Thanks voor de tip! Ga k vanavond meteen ff bekijken, al gok ik dat het morgen pas kan:

Special offer price valid from28-11-2014 to 12am GMT 02-12-20144 (Was: £15.99 / €19.99 / AU $29.95 / BGN 39.90 / CZK 549.00 / DKK 159.00 / HUF 5990.00 / NZ $38.95 / NOK 159.00 / PLN 79.00 / SEK 199.00 / USD $19.99 / ZAR 299.00 / HRK 149.99 / INR 1999.00 / TRY 59.00 / ILS 96.00))

Dus het kan best zijn dat je idd de Demo hebt gedownload ;)

Wanna play?

Verwijderd

Van neogaf:

Bij de game stond wel DEMO bij , ik heb de bundle en volledige game voor 0,00 Euro gekocht.

• On_E
  • Laatst online: 21:10

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:09:
[...]

Bij de game stond wel DEMO bij , ik heb de bundle en volledige game voor 0,00 Euro gekocht.
Ik ook maar het blijkt toch echt de demo te zijn helaas, gewoon een foutje van Ubisoft/PSN.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:32:
[...]

Ik ook maar het blijkt toch echt de demo te zijn helaas, gewoon een foutje van Ubisoft/PSN.
Goh "foutje" en "Ubisoft" in 1 zin.. O-)

Zij geven echt een nieuwe betekenis aan "met de Franse slag" :F

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wat ik niet snap is dat er bij mijn gebruikersnaam als ik inlog op de PS4 een + staat van PSN +. Ik weet dat ik een heel tijd geleden een PSN + voor 3 maanden had genomen, alleen volgens mij zijn die 3 maanden allang al voorbij.

Gisteren zat ik tijdens de installatie van GTA V te kijken in de PS store voor misschien andere Thema's. Maar dit kan ik dus nu helemaal niet meer vinden. Zijn deze weg gehaald of is het dat me PSN + abo afgelopen is?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-12 12:01
dutchgio schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:03:
Staan onder games > themas.
In de US store staan er overigens meer.
Uit de US Store heb ik mijn Destiny Theme :) vind m tot nu toe erg tof.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:06
Xtr3me4me schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:43:
Wat ik niet snap is dat er bij mijn gebruikersnaam als ik inlog op de PS4 een + staat van PSN +. Ik weet dat ik een heel tijd geleden een PSN + voor 3 maanden had genomen, alleen volgens mij zijn die 3 maanden allang al voorbij.

Gisteren zat ik tijdens de installatie van GTA V te kijken in de PS store voor misschien andere Thema's. Maar dit kan ik dus nu helemaal niet meer vinden. Zijn deze weg gehaald of is het dat me PSN + abo afgelopen is?
Is het niet een doorlopend abonnement wat je iedere keer opnieuw automatisch betaalt als je genoeg tegoed hebt? Zoals een abonnement van een MMO?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SacreBleu schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:48:
[...]

Is het niet een doorlopend abonnement wat je iedere keer opnieuw automatisch betaalt als je genoeg tegoed hebt? Zoals een abonnement van een MMO?
Euhm nee. Want staat niks op me wallet en tevens heb ik geen creditcard en je moet ook nog tevens aangeven als je wilt verlengen. Dit gaat niet automatisch.

Verwijderd

Van neogaf:

Het is toch de demo , nu staat er 19,99 bij de game.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-12 15:01
gelukkig zijn demo's gratis ;)

nothing stops this train

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-12 12:30

NeHoX

Gamer + PV

http://www.saturn.de/mcs/...&et_cid=46&et_sub=1934471

Mooie aanbieding, wellicht vanavond even 3 uur rijden xD

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• Colors
  • Laatst online: 29-10 09:58
Haha die heb ik kwartiertje terug in een andere topic geplaats wilde hem net ook hier plaatsen.

Helaas is het voor mij tever rijden anders had ik hem ook zeker gekocht.
tevens heb ik net contact gehad met Bol.com hun gaan hem misschien ook binnen krijgen maar wanneer en de prijs is nog onbekend!

• Camo
  • Laatst online: 24-12 19:02
Ik had zo'n soort bundel ook maar dan met driveclub voor 425,- euro :D

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Leuke bundels te koop via Amazon.de

Amazon.de PS4 wit + Driveclub €399

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:34
Exorcist schreef op maandag 24 november 2014 @ 16:18:
Ik heb tot nog toe alleen even snel The Walking Dead gespeeld via de PS TV, en daar was ik wel tevreden over. Maar goed, dit spel verwacht geen continue input van controls en is grafisch prima op 720p. Ik denk dat GTA 5/ Far Cry 4 toch wel merkbaar minder zal zijn, maar ik heb hem dan ook puur aangeschaft om op de PS4 te kunnen spelen als de andere TV bezet is of als ik spellen speel die niet voor kinderogen geschikt zijn.

Leuk ding verder.
Ik moet nog een PS4 aanschaffen maar heb zeker ook wel interesse in die PS TV.
Wat voor bandbreedte moet je minimaal hebben om een beetje soepel te kunnen spelen? Heb nu thuis Powerline @ 200mbps dus weet niet of dat voldoende gaat zijn. Was wel van plan om de Powerline te upgraden naar 500mbps sowieso.

Kan je verder alle spellen spelen of zijn er ook games die het niet ondersteunen? Het gaat mij er gewoon om dat ik gewoon boven verder kan spelen als iemand anders beneden tv wil kijken :)

• Cardwizard
500GB zit best snel vol jammer genoeg , als ik een spel verwijder om ruimte te maken blijven de gegevens dan wel op de PS4 van het verwijderde spel (savegames/etc.) ?

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:23
Ja.

• 0xrubennft
  • Laatst online: 20-11 12:45
Vlassie1980 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:46:
[...]

Ik moet nog een PS4 aanschaffen maar heb zeker ook wel interesse in die PS TV.
Wat voor bandbreedte moet je minimaal hebben om een beetje soepel te kunnen spelen? Heb nu thuis Powerline @ 200mbps dus weet niet of dat voldoende gaat zijn. Was wel van plan om de Powerline te upgraden naar 500mbps sowieso.

Kan je verder alle spellen spelen of zijn er ook games die het niet ondersteunen? Het gaat mij er gewoon om dat ik gewoon boven verder kan spelen als iemand anders beneden tv wil kijken :)
Ben ook benieuwd naar hoe GTA5 / DRIVECLUB werkt met ps tv, zeker fijn voor de tweede tv in huis _/-\o_

• NLF
  • Laatst online: 15-12 17:14

NLF

Iemand hier die ook een px22 turtle beach headset heeft icm met ps4?

Ik overweeg de ps4 te gaan kopen maar nu lees ik allemaal ingewikkelde dingen in combinatie met de headset die ik heb.

Op dit moment heb ik de volgende setup:

Ps3> onkyo reciever > tv. Dit met hdmi

Tevens voor de headset,
Ps3 usb en rca> headset

......

Is het nodig om met de playstation 4 dus geen 3.5 mm meer in te pluggen maar dat korte kabeltje in de controller?

Vind t allemaal maar vaag..

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:12
Vandaag uit werk ook een Ps4 opgepikt. Als mensen mij toe willen voegen, ik heb mezelf op de lijst gezet!

To dare is to do

• OcNewB
  • Laatst online: 26-09 15:57
Iemand die 50€ 10€ gratis ideal voucher ontvangen?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 16:57
Zijn er mensen die hun oude harde schijf van de PS4 meteen hebben gekopieerd naar de nieuwe? In alle tutorials zie ik ze gewoon de firmware installeren en vervolgens alles opnieuw downloaden van PSN. Maar is het niet makkelijker om gewoon de harde schijf gewoon te kopieren? Of kan de PS4 dat dan niet hebben?

Ik wil graag de pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB in mijn PS4 stoppen dus vandaar. PS4 is al sinds launch in bezit en zit dus vol met saves en games (Games die ik niet weg wil hebben)

• Cardwizard
polopolo150 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:35:

Ik wil graag de pricewatch: Seagate Spinpoint M9T, 2TB in mijn PS4 stoppen dus vandaar. PS4 is al sinds launch in bezit en zit dus vol met saves en games (Games die ik niet weg wil hebben)
Dit schijnt ook een goeie hdd voor de ps4 te zijn

pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart

Behuizing loshalen en hdd er uitnemen (scheelt een tientje of 2)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:58
Je hebt Seagate Momentus (of hoe ze tegenwoordig ook heten) of Samsung Spinpoint, maar geen Seagate Spinpoint :P

[ Voor 18% gewijzigd door tiguan op 27-11-2014 20:09 ]

• Cardwizard
tiguan schreef op donderdag 27 november 2014 @ 20:07:
Je hebt Seagate Momentus (of hoe ze tegenwoordig ook heten) of Samsung Spinpoint, maar geen Seagate Spinpoint :P
tegenwoordig wel dus.....

nieuws: Seagate neemt hardeschijftak Samsung over

}:O

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:58
Oh ok, wist ik niet :+

• The_Worst

The_Worst

Unox

polopolo150 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 19:35:
Zijn er mensen die hun oude harde schijf van de PS4 meteen hebben gekopieerd naar de nieuwe? In alle tutorials zie ik ze gewoon de firmware installeren en vervolgens alles opnieuw downloaden van PSN. Maar is het niet makkelijker om gewoon de harde schijf gewoon te kopieren? Of kan de PS4 dat dan niet hebben?
Het is inderdaad niet mogelijk om de bestaande schijf te kopiëren. Overigens moet je de originele schijf bewaren. Sony schijnt bij garantie alleen originele onderdelen te accepteren. (Weet niet hoe streng ze zijn hoor, maar er staan her en der waarschuwingen voor)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:31
Voor de mensen met een US psn Account: http://blog.us.playstatio...top-ps4-ps3-games-movies/

Black friday deals staan online, met onder andere fifa15 voor $35, schaduw of mordor voor $29.99, enz.

Verwijderd

Dan heb je zo'n krachtig systeem en dan werkt de browser op de PS4 belabberd. Scrollen gaat dramatisch. Belachelijk eigenlijk terwijl het best wel handig is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2014 00:32 ]

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Weet iemand of de 50€ opwaardeer actie bij psn waarbij je dan een voucher krijgt voor 10€ nog werkt?

Samen met de deal hierboven kunnen dat mooie prijzen worden

Verwijderd

KookSpook schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 07:44:
[...]

Weet iemand of de 50€ opwaardeer actie bij psn waarbij je dan een voucher krijgt voor 10€ nog werkt?

Samen met de deal hierboven kunnen dat mooie prijzen worden
De reclame voor die actie staat nog wel op de website :

http://www.sonyentertainm.../nl-nl/playstation-store/

Volgens mij is de actie heel november geldig.

-----------------------------------------------------------

Ik heb trouwens nog geen 1 voucher ontvangen.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12 11:13

Satom

Verzamel ervaringen

Driveclub en Assassins Creed Unity in het nieuws, NOS, vanwege de vele bugs/fouten.. Zullen de gamestudio's zich hier iets van aantrekken, nu het in het nieuws komt? :X

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 16:57
Nee.

Wel opvallend hoe vaak gaming in het nieuws is sinds gta 5 en next gen uit is. :) Nog even en we gaan talkshows er over krijgen xD

• Scrisissszzz
Gister op 3fm was een hele discussie dat ze misschien gaming bij de olympische sporten willen krijgen ;)

Pagina: 1 ... 72 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<font size="2">
-Let op: er is een [PS4] Driveclub topic.
-Let op: er is een [Multi] Destiny Deel 1 topic.
-Let op: er is een Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2.
-Zoek je een headset?: KLIK.
-Vragen over US accounts?: KLIK.</font>~~~[/html]

Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).
-Probeer gamespecifieke discussies in de daarvoor bestemde topics te houden :)

Er is ook een lijst met PSN ID's van tweakers, welke te vinden is via deze link