[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste
Acties:
  • 203.255 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ben bang dat NAC nog niet gaan winnen, misschien gelijkspel maar ik vrees het ergste (zou wel leuk zijn voor de competitie als AJax en PSV wat punten zouden laten liggen. ;)

Al kan ik als Feyenoorder eerlijk zeggen dat ik de hoop al opgegeven heb;)

Heb de rode kaart "helaas" moeten missen, zapte vijf min. te laat in 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Afvalzak op 03-02-2015 21:16 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wel eens met Vos. Ik snap Blom, maar dat komt door die afgrijselijke smeerlap van een Swerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:14:
Willems gaat hard voor de bal. De bal is weg, hij houdt in en zet zijn voet ruim voor de speler neer. Geen rood, geen geel.
Dat hij hem niet raakt komt volgens mij meer door het springen van Swerts dan door iets anders. Gewoon een erg lompe en domme actie van Willems en dus terecht rood, ook in de eerste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:16:
Wel eens met Vos. Ik snap Blom, maar dat komt door die afgrijselijke smeerlap van een Swerts
Inderdaad, Blom 'begrijpt' het gerol van Swerts omdat hij denkt dat Willems hem raakt.

Weer prima voorbeeld voor videoref :+ . Ownee, dat is alleen zo als Ajax benadeeld wordt, of niet Ramzzz... ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 03-02-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 21:23
Overigens gaat PSV hier gewoon 3 punten pakken, dit NAC is niet bij machte om hier voordeel uit te halen.
Straks weer 0-1 Depay in de 89ste minuut ofzo :)

[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 03-02-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:12:
[...]

Ik geloof niet dat hij dit seizoen al een duel heeft gewonnen, in tegenstelling tot Clasie.
Vilhena was steevast één van de beteren met dat het seizoen goed en wel gestart was. Dat Rutten voor een andere samenstelling van het middenveld kiest kun je moeilijk aan Vilhena's presteren wijten. El Ahamdi halen om hem niet op te stellen? Dat kan zelfs Rutten niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ik222 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:16:
[...]

Dat hij hem niet raakt komt volgens mij meer door het springen van Swerts dan door iets anders. Gewoon een erg lompe en domme actie van Willems en dus terecht rood, ook in de eerste minuut.
Hij zet zijn voet ruim voor Swerts neer. Die had gewoon kunnen blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Ik vind de rode kaart niet terecht, echter moet de scheidsrechter in <1 seconde een beslissing maken, en volgens mij staat hij er op een dergelijke positie dat het lijkt alsof Swerts zwaar geraakt wordt. Ik kan mij hierbij goed voorstellen dat hij dan een rode kaart trekt.

Als hier een video-ref bij aanwezig was, dan was de kaart teruggetrokken.

Ik denk dat de tuchtcommissie wel naar de actie van Swerts mag kijken, die lijkt zijn tegenstander zo wel een beetje te naaien eigenlijk.

Ik vind het wel heel goed om te zien van PSV dat ze het er niet bij laten zitten en constant bovenop NAC zitten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:19:
[...]

Hij zet zijn voet ruim voor Swerts neer. Die had gewoon kunnen blijven staan.
Opspringen van swerts is ook niet raar. Het rollen echter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Ik heb het niet gezien, maar wel of niet raken is natuurlijk geen criterium als hij gewoon veel te hard in komt, noch het feit dat het 'slachtoffer' zich aanstelt.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 03-02-2015 21:22 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:21:
Ik heb het niet gezien, maar wel of niet raken is natuurlijk geen criterium als hij gewoon veel te hard in komt, noch het feit dat het 'slachtoffer' zich aanstelt.
Beelden: http://foxsports.nl/video...-na-29-seconden-rood.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ph4ge schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:21:
Oordeel zelf: http://foxsports.nl/video...-na-29-seconden-rood.html

Zijn er eigenlijk officiële richtlijnen om (iemand als) Swerts te straffen voor dit soort naaierij? Vanwege spelbederf ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door Bra-Jo op 03-02-2015 21:23 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Dat is geen rood nee, maar of Swerts een schorsing krijgt, dat weet ik niet hoor.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

St@m

@ Your Service

Zap net in, beelden even teruggekeken... belachelijke rode kaart. Al snap ik wel dat Blom denkt dat het rood is door de sliding van Willems en het achterlijke gerol van Swerts :r
Hopen dan maar op 3 punten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dit NAC hoort sowieso niet in deze competitie thuis. Hopelijk mogen ze volgend jaar lekker in de eerste divisie spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 12:42
St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:23:
Zap net in, beelden even teruggekeken... belachelijke rode kaart. Al snap ik wel dat Blom denkt dat het rood is door de sliding van Willems en het achterlijke gerol van Swerts :r
Hopen dan maar op 3 punten.
Lomp inkomen moet vaker resulteren in een rode kaart. Lomp inkomen en een oplettende speler is geen rood, maar raakt hij hem is het wel dik rood?

Het is erg lastig natuurlijk om op intentie fluiten. Maar dergelijke lompe acties als deze mogen vaker betrapt worden met rood.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:25:
[...]

Lomp inkomen moet vaker resulteren in een rode kaart. Lomp inkomen en een oplettende speler is geen rood, maar raakt hij hem is het wel dik rood?

Het is erg lastig natuurlijk om op intentie fluiten. Maar dergelijke lompe acties als deze mogen vaker betrapt worden met rood.
Ok.. ben ik niet met je eens. Je kan best onbesuisd inkomen en het herstellen door de speler totaal niet te raken. Maar prima als jij dat wel rood vindt.

Dit heeft overigens niets met een oplettende speler te maken, want Willems herstelt zichzelf. Als Swerts blijft staan is er niets aan de hand.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 03-02-2015 21:28 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:31
Afvalzak schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:23:
Dat is geen rood nee, maar of Swerts een schorsing krijgt, dat weet ik niet hoor.
De ene speler komt te ruw in en de andere speler maakt daar een hoop toneel van. Een goede scheidsrechter (met beschikking video-ref :) ) zou ze waarschijnlijk allebei op het matje hebben geroepen en zo in de 1e minuut de kaarten op zak gehouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:27:
[...]

Ok.. ben ik niet met je eens. Je kan best onbesuisd inkomen en het herstellen door de speler totaal niet te raken. Maar prima als jij dat wel rood vindt.
Dat is precies wat lastig is, wanneer voorkom je het zelf, en wanneer voorkomt de ander het.

Nog eens terug gekeken en het lijkt alsof willems zelf ook inhoud (dus geen rood)

Maar dit kan je alleen maar goed beoordelen door de beelden te bekijken. Blom stond goed, en ik kan me de beslissing wel indenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Ze zouden eigenlijk de scheidsrechters ook met kleine camera's moeten laten rondlopen.

Als je deze tackle zou zien vanuit Blom's oogpunt is de kaart waarschijnlijk te begrijpen als je mee neemt dat hij geen herhaling heeft.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:16:
[...]

Lol... Kijk de herhaling eens? https://vine.co/v/OFblWYi6DVz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Bra-Jo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:22:
[...]

Oordeel zelf: http://foxsports.nl/video...-na-29-seconden-rood.html

Zijn er eigenlijk officiële richtlijnen om (iemand als) Swerts te straffen voor dit soort naaierij? Vanwege spelbederf ofzo?
Iemand bestraffen die opspringt omdat een Willems met hoge snelheid in komt vliegen, lijkt me wat overdreven...

Of hij nou geraakt zou worden of niet als hij was blijven staan, dat opspringen lijkt me een logische en natuurlijke reactie.

Een zware blessure faken daarna is inderdaad minder sportief. Maar goed als dat consequent bestraft zou worden dan heeft elke ploeg elke week een of twee geschorste spelers alleen al daardoor. Niet dat ik er op tegen zou zijn overigens om daar consequent tegen te gaan optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Kevinp schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:28:
[...]

Dat is precies wat lastig is, wanneer voorkom je het zelf, en wanneer voorkomt de ander het.

Nog eens terug gekeken en het lijkt alsof willems zelf ook inhoud (dus geen rood)

Maar dit kan je alleen maar goed beoordelen door de beelden te bekijken. Blom stond goed, en ik kan me de beslissing wel indenken.
Zie mijn edit, en ja ik zeg toch ook dat ik snap dat Blom rood geeft :P Dat heeft Swerts mooi voor elkaar, vieze naaier. Suarez-achtig.

Maar goed, zo rust, dan kan Blom in alle rust de "overtreding" terugkijken en het compenseren met een onterechte pingel :+

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 03-02-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:09
Er wordt gesproken over intentie. Maar de intentie was toch gewoon om de bal te spelen. De manier waarop was hard, maar er wordt op het laatst ingehouden. Niet eens geel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:29:
[...]

Iemand bestraffen die opspringt omdat een Willems met hoge snelheid in komt vliegen, lijkt me wat overdreven...
Iemand die doet alsof ie doormidden geschopt is, terwijl ie niet eens geraakt wordt, lijkt me wat overdreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:29:
[...]

Zie mijn edit, en ja ik zeg toch ook dat ik snap dat Blom rood geeft :P Dat heeft Swerts mooi voor elkaar, vieze naaier. Suarez-achtig.
Tja voetballers is het enige wat ik daarop kan zeggen.

Als ze allemaal echt respectvol waren was het stukken makkelijker.

Bij hockey fluit een scheidsrechter, en legt de persoon die de fout maakt de bal stil voor de ander. Bij het voetbal roepen ze dat ze het niet gedaan hebben, dit terwijl de meeste goed weten dat ze iets fout gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Fleximex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:31:
Er wordt gesproken over intentie. Maar de intentie was toch gewoon om de bal te spelen. De manier waarop was hard, maar er wordt op het laatst ingehouden. Niet eens geel dus.
Als je Willems aan ziet komen dan wijst alles erop dat hij een keiharde vliegende tackel in gaat zetten met twee benen vooruit.

Ja, in de herhaling zie je dat hij op het laatste moment zijn benen iets terugtrekt. Maar ten eerste kan Blom dat vanuit zijn positie niet zien en ten tweede kan je je afvragen of dat iets aan de intentie af doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:36:
[...]

Als je Willems aan ziet komen dan wijst alles erop dat hij een keiharde vliegende tackel in gaat zetten met twee benen vooruit.
Uhm, wat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:32:
[...]

Iemand die doet alsof ie doormidden geschopt is, terwijl ie niet eens geraakt wordt, lijkt me wat overdreven...
Beetje jammer dat je de rest van mijn post weglaat uit je quote. Daar stond dat ook namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zag net die reclame op Fox Sports en Gill Swerts krijgt van mij niet de blauwe kaart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Fleximex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:38:
Ik zag net die reclame op Fox Sports en Gill Swerts krijgt van mij niet de blauwe kaart :+
Noem eens één voetballer die dat wel verdiend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kevinp schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:39:
[...]

Kuyt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

[...]

Cillessen :+
Ah gekheid, dat zijn er honderden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
[...]

kuijt bijvoorbeeld (zit net boven vanwege transferberichten)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
[...]

Emanuelson vond ik altijd wel een sportieve speler. Eriksen ook. En Messi vroeger. Bryan Ruiz in zijn tijd bij Twente. Staan gewoon op na een tackel zonder door te rollen. Maar er zijn er wel meer die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Litmanen

Zidane

Henry

er zijn er wel, maar niet zo veel. En litmanen heeft ooit iemand een knietje gegeven, Zidane een kopstoot, en Henry een handsbal waardoor Frankrijk naar het WK ging.

Maar dat zijn toch uitzonderingen. Zeker in de huidige generatie ( kuijt is nog van de vorige generatie ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ik222 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:38:
[...]

Beetje jammer dat je de rest van mijn post weglaat uit je quote. Daar stond dat ook namelijk ;)
Die zie ik daar niet staan hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
https://www.youtube.com/watch?v=p52WBsEYIYk

Die kan er ook wat van, Willemsen was er niks bij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hij ziet die speler springen, en probeert er onder door te gaan. Nette jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:46:
[...]

Hij ziet die speler springen, en probeert er onder door te gaan. Nette jongen :+
vd Sar wordt ook gezien als sportieve speler, de uitzondering bevestigd de regel:

YouTube: argentina vs netherlands gabriel ortega vs edvin van der saar world cup 98 france

En toch stonden we allemaal te juichen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Niet iedere speler die een overtreding maakt is per definitie niet sportief..

Blom weet dat hij fout zat.. Ben benieuwd.

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 03-02-2015 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
De tweede helft begint in ieder geval een stuk sportiever. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Het gaat dan ook niet over overtreding maken, maar op de reactie op iets wat een lichte of geen overtreding is.

Het hard in komen hoort bij het voetbal. Dat is nog iets anders dan het bewust op de man inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Sempy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:50:
De tweede helft begint in ieder geval een stuk sportiever. :+
Haha af en toe mis ik hier toch wel de "vind ik leuk" knop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor het eerst in 35 jaar dat ik hoop dat PSV wint :p

Edit: en gerechtigheid

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 03-02-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Swerts verdiende net een gele kaart, maar kreeg die niet. Beetje frappant van Blom nu.

En PSV op voorsprong, terecht!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

BAM! Gerechtigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik zeg het niet graag, maar verdiende 0-1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:56:
Voor het eerst in 35 jaar dat ik hoop dat PSV wint :p

Edit: en gerechtigheid
Wil je dat nooit meer zeggen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Het zou mooi zijn als PSV wat punten morst, dan wordt de titelstrijd met PEC nog een beetje spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Krukar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:18:
Overigens gaat PSV hier gewoon 3 punten pakken, dit NAC is niet bij machte om hier voordeel uit te halen.
Straks weer 0-1 Depay in de 89ste minuut ofzo :)
Njah, had alleen de minuut verkeerd.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waarom hebben "alle" voetballers met een moslimachtige naam (ja ik begeef me op glad ijs) een baard laten staan de afgelopen periode. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:06:
Waarom hebben "alle" voetballers met een moslimachtige naam (ja ik begeef me op glad ijs) een baard laten staan de afgelopen periode. Iemand een suggestie?
Een moslim die een baard laat groeien / staan is in rouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:53:
[...]

Wait what? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?

[...]

:D
[...]

Dat is wel lang geleden zeg :+
PSv 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RedHat schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:07:
[...]

Ohja? Ok.. weer wat geleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:06:
Baarden zijn niet gewoon hip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
RedHat schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:07:
[...]

Uhh..... wut? Volgens mij is het gewoon verboden voor een moslim om z'n baard te scheren (volgens de koran). Anders zouden er wel erg veel moslims in rouw zijn ;)

Edit:
Het Islamitisch oordeel over de baard

Het laten staan van de baard is Waadjib (verplicht) voor alle mannen. Hiervoor is voldoende bewijs te vinden in de Soennah van de Profeet (vrede en zij met hem) en de cOelamaa’ van de Islam zijn het er unaniem over eens dat het laten staan van de baard verplicht is.

[ Voor 33% gewijzigd door Krukar op 03-02-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Baarden zijn niet gewoon hip?
Nou.. de baarden waar ik op doel zijn best wel terroristbaarden.. (je snapt me best).

Spits die er net in kwam zag er onlangs nog zo uit (Borahsasar)
Afbeeldingslocatie: http://clubbrugge.be/uploads/cache/half_width/uploads/media/kunstmaan_media_image/5061c3cd02cd4.jpg
Nu ziet hij eruit alsof hij rechtstreeks uit Syrië komt.
Viel me ook al op bij Barazite bij Utrecht

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 03-02-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:01

kevin33

Welkom in Utopia.

St@m schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:09:
[...]

Nou.. de baarden waar ik op doel zijn best wel terrotistbaarden.. (je snapt me best).
?
Gelukkig scheer je niet iedereen over één kam. ;)

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:54
Krukar schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:08:
[...]

Uhh..... wut? Volgens mij is het gewoon verboden voor een moslim om z'n baard te scheren (volgens de koran). Anders zouden er wel erg veel moslims in rouw zijn ;)

Edit:

[...]
Volgens de Koran is je baard scheren verboden ja. Omdat "Allah" je een baardgroei heeft gegeven mag je hem niet afscheren omdat dat een belediging van Allah is. Ook mag je ongelovigen niet imiteren en omdat de meeste ongelovigen hun baarden afscheren is dat not-done.

In de Westerse samenleving (En de Moslims die zijn verwesterd) wordt er vaak een baard gekweekt wanneer er een familielid is overleden.

En de derde categorie doet het omdat het in de mode is.

[ Voor 3% gewijzigd door RedHat op 03-02-2015 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

kevin33 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:11:
[...]

?
Pfff.. :Z Je snapt me prima.. waarom kun je hier nooit eens iets minder genuanceerd zijn zonder dat er direct weer op al je woorden gelet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
kevin33 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:11:
[...]

?
Dat zouden ze eens moeten doen dan, scheren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi doelpunt. Maar welke idioot liep daar nou op links te vragen om de bal, terwijl hij buitenspel bleef lopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Nac wordt geknipt en geschoren door 10 man. Wat een gebrek aan inzet zeg, wat mij betreft mogen ze lekker naar de Jupiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
NAC is niet beter maar PSV doet dit natuurlijk ook gewoon knap. Niets weggeven en er met 10 man wel twee in het netje leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sempy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 22:19:
Nac wordt geknipt en geschoren.....[...]
Straks meteen een einde aan die baarden discussie, lost vanzelf op :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:10

Niku

Alagaesii

Hoppa! Wedstrijd niet kunnen kijken, alleen gezien dat Willems rood kreeg. Kaart zal wel geseponeerd worden, en hopelijk wordt Swerts geschorst (zal niet gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dan zullen ze dat eerst als een soort van regel moeten invoeren. Maar het schorsen van 'matennaaien' lijkt mij een goed middel wat Swerts deed te voorkomen. Net als Wijnaldum zei: "ik had het zelf misschien ook wel gedaan". Er zijn, op wat boze reacties na, nu helemaal geen consequenties.
Je krijgt bij de invoering van zo'n schorsing dan wel weer de discussie wat is matennaaien?.

[edit]: Maaskant al zo'n rare reactie bij de NOS en kijk dit dan: http://foxsports.nl/video...seld-door-dat-moment.html
Je kan vanuit één van de camerastandpunten gewoon heel duidelijk zien dat hij niet geraakt wordt. Hij houdt dat verhaal echter gewoon nog vol.
Dus bij de zogenaamde tik van Willems weet ie perfect 100% zeker dat hij geraakt wordt omdat hij dat in het veld gevoeld zou hebben. Maar van zijn heupblessure weet hij niet hoe het precies gebeurt zou kunnen zijn: "het zou ook bij het landen gebeurt kunnen zijn"
Man, man, schijnheilige schaap |:(

En Blom: http://foxsports.nl/video...erts-is-oncollegiaal.html
Het mag duidelijk zijn: waar blijven de camerabeelden voor de scheidsrechters tijdens de wedstrijd. Ik snap van Blom, en het is ook heel eerlijk, dat hij een beslissing ook neemt op het gevolg van een actie. Maar dat hij en de vierde man beide niet hebben gezien dat Willems op het laatst inhoudt en Swerts niet raakt. Zorgelijk.
Hij zegt overigens ook nog dat Willems wel geel zou moeten hebben. I.m.o. is Willems te ver van Swerts om hier geel voor te geven. Hij houdt in en ze gaan beide voor de bal. In Engeland zijn er elke wedstrijd van dit soort duels. Ik vind wat Willems doet hard maar fair.

[ Voor 84% gewijzigd door Fleximex op 04-02-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Niku schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 23:18:
Hoppa! Wedstrijd niet kunnen kijken, alleen gezien dat Willems rood kreeg. Kaart zal wel geseponeerd worden, en hopelijk wordt Swerts geschorst (zal niet gebeuren).
Gefopte Blom snakt naar videoscheidsrechter

Wat Kevin Blom betreft, krijgen scheidsrechters tijdens voetbalwedstrijden zo snel mogelijk hulp van camerabeelden. De arbiter moest gisteren na de Brabantse derby tussen NAC Breda en PSV (0-2) door het stof toen hij zag wat heel Nederland al twee uur wist: de rode kaart voor Jetro Willems was onterecht gegeven. ,,Beelden zouden voor een scheidsrechter meteen heel veel duidelijk maken tijdens de wedstrijd'', zei Blom, die aangeslagen het Rat Verlegh-stadion verliet.
:O

Wat een quatsch. Hij stond binnen 2 seconden met een rode kaart te zwaaien, en twijfelde geen moment.

Wat een scheepslading boter heeft hij op zijn hoofd dan?

Als je zó overtuigd bent van je eigen gelijk, terwijl je er zó ver naast zit, zal een videoref dan verschil maken denk je?

Het was overduidelijk geel wegens onbesuisd inkomen, maar nevernooit geen rood. Niet alleen seponeren dus, maar kwijtschelden, en Swerts als voorbeeld stellen.

Maar kennelijk vinden meer voetballers het gewoon een slimme actie van Swerts, want Wijnaldum was eerst wel kwaad, maar begreep de actie van Swerts wel... |:(

Wel eerlijk.

Daarnaast, was Blom daarna wel bijzonder mild voor o.a. Swerts, want die had binnen 20 sec. al geel moeten hebben, en daarna ook nog een keer of 4.

Ik heb die hele wedstrijd gezien, en meermalen had er geel gegeven moeten worden, waar Blom ineens wel de kaarten op zak hield. Schijnheilig...

Wat betreft die videoref, wederom mijn mening, dat je bijzonder stevig in je schoenen moet staan als scheidsrechtersorganisatie, want er worden zoveel fouten gemaakt, dat je een steil, heel steil hellend vlak betreedt met zo'n videoref.

Kaarten intrekken, kaarten alsnog geven, schorsen achteraf, doelpunten afkeuren of goedkeuren, allemaal op het scherpst van de snede, de belangen zijn enorm.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Ramzzz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:17:
[...]

[...]

Wat een quatsch. Hij stond binnen 2 seconden met een rode kaart te zwaaien, en twijfelde geen moment.

Als je zó overtuigd bent van je eigen gelijk, terwijl je er zó ver naast zit, zal een videoref dan verschil maken denk je?
Dat was inderdaad ronduit belachelijk. Zo snel zwaaien, niet eens even tot bezinning komen of de 4e man raadplegen, nope regelrecht ROOD!.
Het was overduidelijk geel wegens onbesuisd inkomen, maar nevernooit geen rood. Niet alleen seponeren dus, maar kwijtschelden, en Swerts als voorbeeld stellen.
Eens.
Maar kennelijk vinden meer voetballers het gewoon een slimme actie van Swerts, want Wijnaldum was eerst wel kwaad, maar begreep de actie van Swerts wel... |:(

Wel eerlijk.
Bescherming van een oud ploeggenoot?
Daarnaast, was Blom daarna wel bijzonder mild voor o.a. Swerts, want die had binnen 20 sec. al geel moeten hebben, en daarna ook nog een keer of 4.

Ik heb die hele wedstrijd gezien, en meermalen had er geel gegeven moeten worden, waar Blom ineens wel de kaarten op zak hield. Schijnheilig...
Hij was zo inconsequent als de pest. Ging voor gelijke / zwaardere overtreding niet eens meer over op gele kaarten 8)7
Wat betreft die videoref, wederom mijn mening, dat je bijzonder stevig in je schoenen moet staan als scheidsrechtersorganisatie, want er worden zoveel fouten gemaakt, dat je een steil, heel steil hellend vlak betreedt met zo'n videoref.
Volgens mij kan de hockey vorm prima toch.
Kaarten intrekken, kaarten alsnog geven, schorsen achteraf, doelpunten afkeuren of goedkeuren, allemaal op het scherpst van de snede, de belangen zijn enorm.
Eens.

Nog even over Swerts :O Wat een kneus. Direct grijpen naar zijn scheenbeen om vervolgens te klagen over een heupblessure. Zeggen dat het veel erger kon zijn wanneer hij niet op sprong, maar als hij was blijven staan was er helemaal niets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ramzzz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:17:
[...]

[...]

...
Ja, want....ik zeg het wederom....dan zie je het vanuit de compleet andere hoek(en). :O

Ik snap al het commentaar op Blom niet, Willems komt gewoon lomp in maar houdt zich net in. Dan vind ik het niet raar dat de scheids dit vanuit een andere hoek dan ons beoordeelt als raak en dus rood. En dan helemaal met het gejank van Swerts erbij. Daarom trekt hij ook prompt rood.

Wat ik wel in twijfel trek is dat een 4e man of grensrechter zich er niet mee bemoeit. Die hadden meer het zicht die wij als tv-kijker ook hadden.

Wel eerlijk.
Nagenoeg alle voetballers naaien de ander als het kan, als het maar in het eigen teambelang is.

[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 04-02-2015 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Als je kijkt waar Blom staat, hoe Willems in kwam in combinatie met de lichamelijke en verbale reactie van Swerts dan is het direct trekken van rood een logische reactie. In eerste instantie twijfelde ik ook geen moment aan de rode kaart. Pas na het zien van de herhalingen zag ik dat het een schwalbe betrof en dat Willems Swerts niet raakte. Twee gele kaarten waren in deze situatie terecht geweest; één keer geel vanwege het onbesuisd inkomen voor Willems en één keer geel voor Swerts vanwege het theater.

Rood had achteraf niet getrokken mogen worden maar is wel begrijpelijk. De rol van de vierde man had hier in een groot moeten zijn, hij had beter zicht op de situatie dan Blom. Vergeet echter niet dat alles in een flits van een seconde plaats vond en dat zonder herhaling het absoluut plausibel was. Het verwijzen naar een videoreferee is ook terecht. Met de wetenschap dat zoiets achter de hand is zullen scheidsrechters minder snel geneigd zijn direct te oordelen en te wachten op de uitkomst van de videoreferee.

Alles neemt overigens niet weg dat Willems de rode kaart absoluut aan zich zelf heeft te danken. Of hij Swerts nu wel of niet raakt, zijn actie was onbesuisd, onnodig en ondoordacht. Alleen al voor de manier van inkomen kan een kaart worden gegeven. De sprong van Swerts maakte geen deel uit van de schwalbe, elke voetballer was opgesprongen. Op dat moment weet je niet of Willems zijn been intrekt en als je dan geraakt wordt heb je een serieus probleem. Het schreeuwen en grijpen naar de enkel was pure naaierij. Maar zoals Wijnaldum terecht zei, zoiets doe je af en toe als voetballer en voorbeelden hiervan zijn te vinden in elk elftal.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Han schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:13:
Als je kijkt waar Blom staat, hoe Willems in kwam in combinatie met de lichamelijke en verbale reactie van Swerts dan is het direct trekken van rood een logische reactie. In eerste instantie twijfelde ik ook geen moment aan de rode kaart. Pas na het zien van de herhalingen zag ik dat het een schwalbe betrof en dat Willems Swerts niet raakte. Twee gele kaarten waren in deze situatie terecht geweest; één keer geel vanwege het onbesuisd inkomen voor Willems en één keer geel voor Swerts vanwege het theater.

Rood had achteraf niet getrokken mogen worden maar is wel begrijpelijk. De rol van de vierde man had hier in een groot moeten zijn, hij had beter zicht op de situatie dan Blom. Vergeet echter niet dat alles in een flits van een seconde plaats vond en dat zonder herhaling het absoluut plausibel was. Het verwijzen naar een videoreferee is ook terecht. Met de wetenschap dat zoiets achter de hand is zullen scheidsrechters minder snel geneigd zijn direct te oordelen en te wachten op de uitkomst van de videoreferee.

Alles neemt overigens niet weg dat Willems de rode kaart absoluut aan zich zelf heeft te danken. Of hij Swerts nu wel of niet raakt, zijn actie was onbesuisd, onnodig en ondoordacht. Alleen al voor de manier van inkomen kan een kaart worden gegeven. De sprong van Swerts maakte geen deel uit van de schwalbe, elke voetballer was opgesprongen. Op dat moment weet je niet of Willems zijn been intrekt en als je dan geraakt wordt heb je een serieus probleem. Het schreeuwen en grijpen naar de enkel was pure naaierij. Maar zoals Wijnaldum terecht zei, zoiets doe je af en toe als voetballer en voorbeelden hiervan zijn te vinden in elk elftal.
Als jij als speler weet, voelt en beseft dat je niet geraakt bent, dan heb je de taak de scheidsrechter daarvan te verwittigen. Doe je dat niet, dan ben je aan 100% het aannaaien.

Als je zo idioot door de lucht buitelt en je achteraf beseft dat je jezelf hebt geblesseerd, dan is dat, hoe onbesuisd de tackle ook, wel je eigen schuld.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:17

PauseBreak

derp!

Joster schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:52:
[...]
Hij was zo inconsequent als de pest. Ging voor gelijke / zwaardere overtreding niet eens meer over op gele kaarten 8)7
Hij was juist enorm consequent. Alles dat NAC deed mocht, inclusief de elleboogstoot op Rekik waar Blom met zijn blonde lokken bovenop stond, en alles dat PSV deed mocht niet.
Ik ben blij dat PSV heeft gewonnen, maar Blom zou gewoon niet meer moeten rondlopen in de Eredivisie. Het is niet de eerste keer dat hij stelselmatig de ene partij grof bevoordeeld ten koste van de andere. Hij is gewoon ongeschikt voor het fluiten van duels op dit niveau.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Rode kaart voor Willems is al geseponeerd, meldt PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Niku schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:55:
Rode kaart voor Willems is al geseponeerd, meldt PSV.
Terecht, Willems komt alleen een beetje onbesuisd in. Swerts word niet geraakt.

Btw, ik als Ajacied zie PSV wel kampioen worden. Guardado vind ik grandioos, wat een speler! PSV speelt op dit moment gewoon erg makkelijk en goed, en als je nog wint met een man minder vanaf minuut 1 zegt genoeg :) Helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:57
Ask! schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Btw, ik als Ajacied zie PSV wel kampioen worden. Guardado vind ik grandioos, wat een speler! PSV speelt op dit moment gewoon erg makkelijk en goed, en als je nog wint met een man minder vanaf minuut 1 zegt genoeg :) Helaas :+
Tegen Ado werd ook al met 10 man van gewonnen. daar werd ook ruim 1 uur met 10 man (terecht) gespeeld. Het PSV van vorig jaar had al die wedstrijden denk ik nog punten verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:24
Ja, ik vind het ook een totaal ander seizoen dan andere jaren, waar Ajax ook op achterstand kwam in de eerste seizoenshelft.
Je ziet gewoon aan alles dat dit PSV kampioen wordt.

Het algemeen basisniveau is erg hoog.
Slecht spelen en toch nog winnen.
Af en toe grandioze acties waardoor wordt gewonnen.

Beetje alla het seizoen van Twente toen ze kampioen werden.
Alleen met een VEEL hoger basisniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Joostje123 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:34:
Ja, ik vind het ook een totaal ander seizoen dan andere jaren, waar Ajax ook op achterstand kwam in de eerste seizoenshelft.

Inderdaad, ik moet dit helaas ook toegeven ;)
Maar PSV doet het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ramzzz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:22:
Als jij als speler weet, voelt en beseft dat je niet geraakt bent, dan heb je de taak de scheidsrechter daarvan te verwittigen. Doe je dat niet, dan ben je aan 100% het aannaaien.
Klopt, maar koorknaapjes spelen niet op eredivisie niveau. En zoals je nu oreert die je je nog roomser voor dan de paus en staat ver van de werkelijkheid. Dat het verkeerd is en niet hoort zijn we wel eens, maar een beetje realisme, zoals Wijnaldum ook had, is wel op z'n plek. De rode draad van mijn verhaal ging overigens over de beslissing van Blom, die jij onbegrijpelijk vond, net als de opmerking over de videoreferee en niet over het gedrag van Swerts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Maar wat is NAC dan slecht zeg. Een hele wedstrijd in eigen huis een man meer op het veld hebben, en dan nog kansloos eraf gaan tegen PSV.
Ik vraag me wel eens af of er wel (voldoende) getraind wordt op overtalsituaties. Dat komt zoveel voor. Als de ploeg met een man meer slim speelt, wordt uiteindelijk elke tegenstander stukgespeeld.
Bij ijshockey is een overtalsituatie in 2 minuten 25% kans op een goal. Ik weet het, procentueel is overtal bij ijshockey veel groter, maar toch.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Joostje123 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:34:

Ja, jammer dat daar volgend seizoen niks meer van over zal blijven. Hopelijk verkopen ze de spelers voor een fatsoenlijk bedrag zodat er ook wat fatsoenlijks teruggehaald kan worden.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ask! schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:11:
[...]

De nummer 6 die ze in Amsterdam zo hard nodig hebben. :+
Echt een goede speler, een aanwinst voor het team.

Je staat dan wel met 10 man, je speelt wel tegen NAC... Dat stelt niet zoveel voor. En verdedigend heb je aan Willems ook niet heel veel, dus het gevaar was echt niet negen dat ze zouden verliezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:24
PauseBreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:10:
[...]

Ja, jammer dat daar volgend seizoen niks meer van over zal blijven. Hopelijk verkopen ze de spelers voor een fatsoenlijk bedrag zodat er ook wat fatsoenlijks teruggehaald kan worden.
Iets fatsoenlijks terugkopen is gewoon lastig.
Want je kan wel kwaliteit kopen.

Maar het rare is bij een kampioenschapsjaar is kwaliteit niet genoeg.
Het moet net goed vallen. Bijvoorbeeld een Depay, speelt niet eens heel veel beter dan vorig jaar.
Maar scoort wel wanneer nodig.

Blijft die vergelijken met Twente maken omdat dat zo bijzonder was hoe veel geluk Twente had toen met Ruiz. Weet nog Twente - Utrecht in dat jaar. Sloeg nergens op maar net die factor geluk + kwaliteit maakt je kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Witte schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:10:
Maar wat is NAC dan slecht zeg. Een hele wedstrijd in eigen huis een man meer op het veld hebben, en dan nog kansloos eraf gaan tegen PSV.
Ik vraag me wel eens af of er wel (voldoende) getraind wordt op overtalsituaties. Dat komt zoveel voor. Als de ploeg met een man meer slim speelt, wordt uiteindelijk elke tegenstander stukgespeeld.
Bij ijshockey is een overtalsituatie in 2 minuten 25% kans op een goal. Ik weet het, procentueel is overtal bij ijshockey veel groter, maar toch.
Maaskant is gewoon een heel verdedigende trainer en heeft NAC ook gewoon helemaal gebouwd op tegenhouden. Dat werkt niet als je tegen een veel betere counter ploeg moet. NAC speculeert op een opleving van Fernandez, PSV op een opleving van oa Depay, Wijnaldum of Maher, dat is nogal een verschil.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
De wet van Murphy is flink bezig bij Ajax. Op de training is Cillissen geblesseerd geraakt dus nu moet morgen mogelijk Onana op doel. Ook Klaassen zal morgen tegen AZ niet van de partij zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door ADDG op 04-02-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
ph4ge schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:29:
[...]

Maaskant is gewoon een heel verdedigende trainer en heeft NAC ook gewoon helemaal gebouwd op tegenhouden. Dat werkt niet als je tegen een veel betere counter ploeg moet. NAC speculeert op een opleving van Fernandez, PSV op een opleving van oa Depay, Wijnaldum of Maher, dat is nogal een verschil.
Of op een bal die goed valt voor de Jong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:44

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Witte schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:10:
Ik vraag me wel eens af of er wel (voldoende) getraind wordt op overtalsituaties.
[synisch]10 man van PSV en 11 van NAC is in de praktijk niet dat NAC in overtal is. [/]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

ADDG schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:29:
De wet van Murphy is flink bezig bij Ajax. Op de training is Cillissen geblesseerd geraakt dus nu moet morgen mogelijk Onana op doel. Ook Klaassen zal morgen tegen AZ niet van de partij zijn.
Van wat ik heb bekeken is die Onana niet per se een verslechtering t.o.v. Cillissen in zijn huidige vorm :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
PauseBreak schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:46:
[...]

Van wat ik heb bekeken is die Onana niet per se een verslechtering t.o.v. Cillissen in zijn huidige vorm :P
Idd, komt uit de jeugd van Barca dus zal echt niet slecht zijn. ;)

Maar ze doen toch iets niet goed daar. Zoveel blessuregevallen en een niet fit ogend team tijdens de wedstrijd.
Cillessen, Sigi, Boer, Klaassen, Serero, Viergever etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

dutchgio schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Maar ze doen toch iets niet goed daar. Zoveel blessuregevallen en een niet fit ogend team tijdens de wedstrijd.
Er wordt - oa door De Boer - toch al een tijd geklaagd dat het hele team zowat niet fit uitvoeren winterstop is gekomen?

Wie is daar verantwoordelijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

kimiferrari schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Het PSV van vorig jaar had al die wedstrijden denk ik nog punten verloren.
Alleen het PSV van vorig jaar is nauwelijks anders dan het PSV van dit jaar.. Waar ligt het dan aan dat ze vorig seizoen meestal zo ruk speelden en nu wekelijks zeer stabiel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Quad schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:14:
[...]

Alleen het PSV van vorig jaar is nauwelijks anders dan het PSV van dit jaar.. Waar ligt het dan aan dat ze vorig seizoen meestal zo ruk speelden en nu wekelijks zeer stabiel.
De Jong en Guardado zijn belangrijke nieuwe schakels. Depay en Wijnaldum hebben enorme stappen gezet, daarnaast is de rest natuurlijk ook vooruitgegaan.

Het belangrijkste verschil vind ik echter dat Cocu een manier heeft gevonden om het optimale rendement uit de selectie te halen. Het inzakken en extreem gevaarlijk zijn vanuit de omschakeling past deze groep perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
Ramzzz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:09:
[...]

Er wordt - oa door De Boer - toch al een tijd geklaagd dat het hele team zowat niet fit uitvoeren winterstop is gekomen?

Wie is daar verantwoordelijk voor?
Zou Raymond Verheijen dan toch gelijk gehad hebben. :+

Het lijkt er op dat Cillissen wellicht morgen toch kan spelen, kennelijk was hij vannacht ziek geweest en daardoor wat verzwakt. Ben ook benieuwd hoe Sinkgraven het gaat doen, meteen in zijn eerste wedstrijd voor Ajax in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
ADDG schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:24:
[...]

Zou Raymond Verheijen dan toch gelijk gehad hebben. :+

Het lijkt er op dat Cillissen wellicht morgen toch kan spelen, kennelijk was hij vannacht ziek geweest en daardoor wat verzwakt. Ben ook benieuwd hoe Sinkgraven het gaat doen, meteen in zijn eerste wedstrijd voor Ajax in de basis.
Ik vond dat die man best een goed verhaal had. Las pas daarna alle bash en kritiek rondom die Verheijen. :D
De Boer zal dat natuurlijk niet toegeven, maar er kan maar zo een kern van waarheid inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Niku schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:23:
[...]

De Jong en Guardado zijn belangrijke nieuwe schakels. Depay en Wijnaldum hebben enorme stappen gezet, daarnaast is de rest natuurlijk ook vooruitgegaan.

Het belangrijkste verschil vind ik echter dat Cocu een manier heeft gevonden om het optimale rendement uit de selectie te halen. Het inzakken en extreem gevaarlijk zijn vanuit de omschakeling past deze groep perfect.
Zeker, en met Guardado/Hendrix heb je een duo dat het middenveld kan domineren qua fysiek en loopvermogen, althans in de Eredivisie dan, en op die manier de verdediging ontlast. Daarnaast vind ik Rekik echt vooruit gegaan. De fouten van Bruma (en dat zijn er veel....) zijn nu veel minder een probleem dan vorig seizoen toen Rekik zelf ook niet de betrouwbaarste was.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

dutchgio schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:01:
[...]

Klassiek voorbeeld van een blessure golf door overbelasting, denk dat Schöne iets te veel vrijgaf in het interview in de winter, maar het lijkt er wel heel erg verdomd veel op dat ie gelijk heeft (en volgens mij was het direct een klacht naar de trainingsstaff).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:27
dutchgio schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:32:
[...]

Ik vond dat die man best een goed verhaal had. Las pas daarna alle bash en kritiek rondom die Verheijen. :D
De Boer zal dat natuurlijk niet toegeven, maar er kan maar zo een kern van waarheid inzitten.
Ach zelfs een kapotte klok.....

Maar neemt niet weg dat die vent uiterst irritant is en weinig tot niets op eigen vermogen in de voetbal wereld gepresteerd heeft.
Een groot deel van zijn naams bekendheid is afkomstig van zijn twitter berichten waarin hij veel schreeuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:26
Deadsy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:02:
[...]

Ach zelfs een kapotte klok.....

Maar neemt niet weg dat die vent uiterst irritant is en weinig tot niets op eigen vermogen in de voetbal wereld gepresteerd heeft.
Een groot deel van zijn naams bekendheid is afkomstig van zijn twitter berichten waarin hij veel schreeuwt.
Dat precies, wat een ontzettend vervelende vent is dat. Hij heeft nu misschien wel gelijk, maar de meeste keren dat hij loopt te schreeuwen is't gewoon bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 14:56
Nu 3 dagen later nog altijd aan het nagenieten van onze overwinnen op Roda afgelopen zondag.
Na zoveel jaar eindelijk weer eens thuis tegen Roda en dan gewoon met zo'n sfeer 3 - 1 winnen.
Pagina: 1 ... 93 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015