Maar als je iemand voor zoveel geld koopt, stel je hem toch gelijk op? Snap dat nooit, iets kopen en niet gebruiken. Koop het dan niet...RoD schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:19:
[...]
Sinkgraven is ook niet iemand die het elftal op sleeptouw neemt. Jong, wisselvallig.. en zeker de afgelopen weken matig. Maar dat kan ook te maken hebben met de transfer die al een tijdje in de lucht hing. Hoe dan ook heeft hij wat vervelende maniertjes die hij af moet leren voordat hij bij Ajax van waarde kan zijn.
Wat zegt dat nou? Het betekent alleen maar dat Heitinga verkeerde club keuzes heeft gemaakt. Verder valt er niets over zijn niveau te zeggen, misschien is hij wel geprikkeld en wil hij erg graag.Tweaking Art schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:11:
[...]
En terecht, Heitinga is al lang over zijn top heen en een wisselspeler van Hertha zal Ajax zeker niet verbeteren.
Iets waar het bij Ajax nu duidelijk aan ontbreekt. De wil om te winnen is er niet meer.
Omdat hij vrijdagavond nog voor Heerenveen speelde en misschien nog niet is ingeschreven als speler van Ajax?chim0 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:21:
[...]
Maar als je iemand voor zoveel geld koopt, stel je hem toch gelijk op? Snap dat nooit, iets kopen en niet gebruiken. Koop het dan niet...
Dat zegt een heleboel of wil je nou beweren dat Jos Luhukay er geen verstand van heeft en een betere speler op de bank zet, hij zit niet eens bij de selectie, het ligt helemaal niet aan de club, als Heitinga zo veel beter is dan speelt hij gewoon.tweaker2010 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:22:
[...]
Wat zegt dat nou? Het betekent alleen maar dat Heitinga verkeerde club keuzes heeft gemaakt. Verder valt er niets over zijn niveau te zeggen, misschien is hij wel geprikkeld en wil hij erg graag.
Iets waar het bij Ajax nu duidelijk aan ontbreekt. De wil om te winnen is er niet meer.
( ik lees nu dat hij geblesseerd afhaakte voor het duel met Werder. )
[ Voor 13% gewijzigd door Tweaking Art op 01-02-2015 17:43 ]
Kweenie. Ik denk dat Sinkgraven voor het toekomstperspectief is gekocht want op basis van zijn spel is hij op dit moment nog niet echt een verrijking. Talent heeft hij, maar zijn spel is nog veel te wisselend.chim0 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:21:
[...]
Maar als je iemand voor zoveel geld koopt, stel je hem toch gelijk op? Snap dat nooit, iets kopen en niet gebruiken. Koop het dan niet...
Omdat hij nog geen speler is van AjaxRoD schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:40:
[...]
Kweenie. Ik denk dat Sinkgraven voor het toekomstperspectief is gekocht want op basis van zijn spel is hij op dit moment nog niet echt een verrijking. Talent heeft hij, maar zijn spel is nog veel te wisselend.
En morgen wordt hij nog medisch gekeurd...
Mijn God... Wat een faal van die back van Guinea!
Signature
Idd, eerst medisch keuren en dan pas officieel contract tekenen, eerdee kan je niet spelenJustSomeone schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:43:
[...]
Omdat hij nog geen speler is van Ajax
En morgen wordt hij nog medisch gekeurd...
De derde goal van Ghana is een beauty (Atsu).
En de keeper van Guinea doet even een Schumacher aan het einde, auw. Dieprood en gelukkig ook gegeven.
En de keeper van Guinea doet even een Schumacher aan het einde, auw. Dieprood en gelukkig ook gegeven.
[ Voor 54% gewijzigd door gambieter op 01-02-2015 19:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die had vrijdag al gevoetbald voor Heerenveen, die gaat dan echt niet zondag weer voetballen.chim0 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:14:
Ze hebben toch die Sinkgraven gekocht? Waar was die dan?
Op hun Facebook staat trouwens doodleuk een foto van de wedstrijd met "1 - 0 Auw.." Echt, alsof het niks is...
Het is meer een collectief probleem inderdaad. In basis kunnen ze allemaal wel voetballen. Volgens mij ligt het in de combinatie tussen winnaarsmentaliteit en scherpte. Ajax oogt al tijden vermoeid en ongeïnspireerd. Vandaag, maar ook in veel andere wedstrijden, was op zo ongeveer iedere positie de Vitesse speler beter dan die van Ajax. Je ziet tegen Ajax de tegenstander vaak veel aanvallender combineren en met veel minder passes een kans creëren. Ajax combineert te veel alvorens er een kans uit komt. Daardoor hebben ze een veldoverwicht en veel balbezit, maar is het aantal schoten op goal niet spectaculair hoger dan de tegenstander.gambieter schreef op zondag 01 februari 2015 @ 17:06:
[...]
Maar wie moeten ze dan kopen? Als ik het voetbal zo zag is het zeker zoveel een mentaliteitskwestie. Maar ik zag nou niet een specifieke plek waar het misging, net als vorige week was het lamlendigheid door het hele team heen. Daar gaat een enkele speler niets aan veranderen, het is de vraag of een nieuwe coach niet beter is die de spelers peper in de reet stopt.
Ik zou ook serieus niet weten hoe je dit elftal aan het voetballen krijgt. De Boer lijkt het ook niet zo te boeien.
De spelers van Ajax zijn gewoon niet zo goed als sommigen denken dat ze zijn. Het is iedere keer hetzelfde : één schaar en men denkt weer een wereldtopper te hebben maar zo werkt het niet. En zelfs bij jonge wereldtoppers hoort wisselvaligheid.
Frank de Boer heeft gewoon vier jaar lang puik werk geleverd door het team beter te maken dan de spelers bij elkaar opgeteld maar als er steeds spelers weggaan houdt het een keer op. Vergeet ook niet dat PSV veel meer punten haalt dan vorig jaar.
Frank de Boer heeft gewoon vier jaar lang puik werk geleverd door het team beter te maken dan de spelers bij elkaar opgeteld maar als er steeds spelers weggaan houdt het een keer op. Vergeet ook niet dat PSV veel meer punten haalt dan vorig jaar.
Bij Ajax begon voorheen nu de stijgende lijn, waar de koploper dan nog genoeg punten verspeelt om het kampioenschap uit handen te geven.
Nu is dat niet het geval en lijkt Ajax zelf de titel uit handen te gaan geven.
Nu is dat niet het geval en lijkt Ajax zelf de titel uit handen te gaan geven.
Dat is ook wel het ding natuurlijk. PSV speelt de laatste wedstrijden niet best, maar gekeken naar aantal punten zijn ze ijzersterk. Als ze het gemiddeld aantal punten per wedstrijd tot nu toe doortrekken komen ze rond de 90 punten uit na 34 wedstrijden (iets minder). Dat is gewoon erg veel. Als je dan een minder seizoen draait zoals Ajax nu doet, raak je achterop. Daarnaast snap ik er niets van dat FdB zo afgeschoten wordt, die man maakt je vier keer op rij kampioen!D-e-n schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:45:
Vergeet ook niet dat PSV veel meer punten haalt dan vorig jaar.
Wat een dag 
Voor het eerst in 15 jaar weer DE derby van het zuiden in De Geusselt. MVV tegen Roda JC.
Een vol stadion, heerlijke sfeer, goed spel van MVV en wat een ontlading bij de doelpunten en aan het einde!
Gisteren een pre-party gehad en een feest ter ere van een supporter die 4 jaar geleden op 1 februari is overleden aan kanker. Hij was landelijk bekend onder de naam Zwijn.
Dus mooi dat we op zijn sterfdag met 3-1 van onze aartsrivaal weten te winnen!
Voor het eerst in 15 jaar weer DE derby van het zuiden in De Geusselt. MVV tegen Roda JC.
Een vol stadion, heerlijke sfeer, goed spel van MVV en wat een ontlading bij de doelpunten en aan het einde!
Gisteren een pre-party gehad en een feest ter ere van een supporter die 4 jaar geleden op 1 februari is overleden aan kanker. Hij was landelijk bekend onder de naam Zwijn.
Dus mooi dat we op zijn sterfdag met 3-1 van onze aartsrivaal weten te winnen!
Gewoon kortzichtigheid of successupporters....Niku schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:52:
[...]
Dat is ook wel het ding natuurlijk. PSV speelt de laatste wedstrijden niet best, maar gekeken naar aantal punten zijn ze ijzersterk. Als ze het gemiddeld aantal punten per wedstrijd tot nu toe doortrekken komen ze rond de 90 punten uit na 34 wedstrijden (iets minder). Dat is gewoon erg veel. Als je dan een minder seizoen draait zoals Ajax nu doet, raak je achterop. Daarnaast snap ik er niets van dat FdB zo afgeschoten wordt, die man maakt je vier keer op rij kampioen!
Voor de klassieker had Ajax de meeste punten sinds 10 jaar na zoveel wedstrijden, alleen er haalt nu 1 club nog meer punten. Dat is pech of gebrek aan kwaliteit ten opzichte van PSV.
Laten we hopen dat het nog ineens omslaat, wellicht kan het dan nog spannend worden als PSV een keer steekje laat vallen, zo niet is psv terecht de nieuwe kampioen en wordt het voor plaats 2 wel spannend.
Float like a butterfly, sting like a bee.
En daarom spelen ze dit seizoen veelal zo slecht? Dat is het niet hoor. Het zit hem vooral in het koppie. Die jongens kunnen echt wel 20/30% beter voetballen dan ze deden in de wedstrijden tegen Groningen, Feyenoord en Vitesse. Het feit ze ze nagenoeg niks creëren zie ik niet als gebrek aan voetbalkwaliteit. Wel een gebrek aan mentaliteit en vechtlust.D-e-n schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:45:
De spelers van Ajax zijn gewoon niet zo goed als sommigen denken dat ze zijn. ...
Verder staat PSV natuurlijk gewoon terecht op 1, niet alleen omdat ze de meeste punten hebben
Ajax moet per wedstrijd gaan kijken en absoluut niet meer omhoog kijken. Dan maar hopen dat je als 2e eindigt, wat imo nog moeilijk zat wordt. Clubs hijgen in de nek en weten hoe kwetsbaar Ajax nu is.
Chery staat op de schaduwlijst. Mocht Vilhena vertrekken Dan is Chery misschien zijn opvolger. Pffffff hoop toch echt dat dat niet klopt.
20 jarige speler verkopen en een mindere speler van 26 terughalen. Koop lekker niks. Kampioen worden we toch niet meer. Geef jeugd een kans.
Bewaar dat geld voor een fatsoenlijke spits komende zomer.
20 jarige speler verkopen en een mindere speler van 26 terughalen. Koop lekker niks. Kampioen worden we toch niet meer. Geef jeugd een kans.
Bewaar dat geld voor een fatsoenlijke spits komende zomer.
Tja, los van het feit dat de selectie van Ajax met de jaren slechter wordt, het is ook voor een groot gedeelte te verwijten aan de technische staf. Het is toch vreemd dat de selectie oververmoeid uit de winterstop komt? Ik bedoel, dan doe je toch iets verkeerd? Tegen Groningen zaten spelers er na een half uur al doorheen en tijdens de klassieker konden ze het vanaf het begin al niet meer belopen. Wekelijks zie je ploegen, met minder kwaliteit dan hun tegenstander, op karakter en inzet punten halen. Maar dat lukt Ajax gewoon niet. Iedereen loopt rond met te veel opdrachten, alles moet voetballend opgelost worden waardoor er achterin duels moeten worden uitgevochten, iets waar Ajax niet goed in is. Ook Cillessen staat in eens garant voor 100% balverlies, geen één spelhervatting van zijn kant lukte, de bal werd direct ingeleverd. Ik vind echt dat de technische staf van Ajax compleet faalt op dit moment. Alleen naar de spelers wijzen is te makkelijk, dat is slechts een klein deel van het probleem.
Sowieso maak je je zelf als trainer belachelijk om 5 minuten voor tijd, terwijl je met 1-0 achter staat, een speler als Zimling inbrengt. Die zelfde wissel deed hij ook toen Ajax een 1-0 voorsprong moest verdedigen, echt ongelofelijk.
Sowieso maak je je zelf als trainer belachelijk om 5 minuten voor tijd, terwijl je met 1-0 achter staat, een speler als Zimling inbrengt. Die zelfde wissel deed hij ook toen Ajax een 1-0 voorsprong moest verdedigen, echt ongelofelijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Sommige spelers zijn wisselvallig, sommige spelers vallen ver terug zodra ze fysieke tegenstand krijgen of opgejaagd worden. Dat is deels leeftijd maar ook deels een gebrek aan kwaliteit.Vos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:34:
[...]
En daarom spelen ze dit seizoen veelal zo slecht? Dat is het niet hoor. Het zit hem vooral in het koppie. Die jongens kunnen echt wel 20/30% beter voetballen dan ze deden in de wedstrijden tegen Groningen, Feyenoord en Vitesse. Het feit ze ze nagenoeg niks creëren zie ik niet als gebrek aan voetbalkwaliteit. Wel een gebrek aan mentaliteit en vechtlust.
Er wordt dan altijd gerefereerd aan Europese potjes waarin spelers het wél laten zien maar wellicht is dat dan hetzelfde verhaal als een speler van Willem II die tegen Ajax of Feyenoord ook plots een stapje meer kan doen.
Mentaliteit is overigens ook een kwaliteit. Er wordt altijd maar heel makkelijk geroepen "ze moeten meer werklust tonen" maar ik geloof er geen reet van dat spelers hun best niet doen. Op dat moment kunnen ze gewoon niet beter.
Klopt, daarom benoem ik ook voetbalkwaliteit en noem ik mentaliteit apart. Spelers zullen ongetwijfeld hun best doen, maar soms heb je dat het gewoon niet lukt qua voetbal. Dat weet je als je zelf hebt gevoetbald ook. Dan zal je dus uit een ander vaatje moeten tappen en dat kan de één wel en de ander niet. En Ajax kan dat imo niet. Die kunnen niet schakelen naar bikkelen en duels winnen en zo proberen iets te forceren.D-e-n schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:49:
[...]
Sommige spelers zijn wisselvallig, sommige spelers vallen ver terug zodra ze fysieke tegenstand krijgen of opgejaagd worden. Dat is deels leeftijd maar ook deels een gebrek aan kwaliteit.
Er wordt dan altijd gerefereerd aan Europese potjes waarin spelers het wél laten zien maar wellicht is dat dan hetzelfde verhaal als een speler van Willem II die tegen Ajax of Feyenoord ook plots een stapje meer kan doen.
Mentaliteit is overigens ook een kwaliteit. Er wordt altijd maar heel makkelijk geroepen "ze moeten meer werklust tonen" maar ik geloof er geen reet van dat spelers hun best niet doen. Op dat moment kunnen ze gewoon niet beter.
Geheel mee eens. De staf faalt absoluut. De verhalen over teveel getraind steken de kop op en De Boer heeft dit ook toegegeven las ik ergens?Han schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:47:
Tja, los van het feit dat de selectie van Ajax met de jaren slechter wordt, het is ook voor een groot gedeelte te verwijten aan de technische staf. Het is toch vreemd dat de selectie oververmoeid uit de winterstop komt? Ik bedoel, dan doe je toch iets verkeerd? Tegen Groningen zaten spelers er na een half uur al doorheen en tijdens de klassieker konden ze het vanaf het begin al niet meer belopen. Wekelijks zie je ploegen, met minder kwaliteit dan hun tegenstander, op karakter en inzet punten halen. Maar dat lukt Ajax gewoon niet. Iedereen loopt rond met te veel opdrachten, alles moet voetballend opgelost worden waardoor er achterin duels moeten worden uitgevochten, iets waar Ajax niet goed in is. Ook Cillessen staat in eens garant voor 100% balverlies, geen één spelhervatting van zijn kant lukte, de bal werd direct ingeleverd. Ik vind echt dat de technische staf van Ajax compleet faalt op dit moment. Alleen naar de spelers wijzen is te makkelijk, dat is slechts een klein deel van het probleem.
[ Voor 38% gewijzigd door Vos op 02-02-2015 10:03 ]
Dit zal ongetwijfeld al besproken zijn, maar ik zie nu pas de herhaling van die goal van Vitesse, maar is gewoon 100% hands. Hij neemt hem aan op z'n arm en hij staat ook met z'n gezicht naar de scheids. Ongelooflijk dat ie hem goedkeurt.

Klopt, was zeker hands. Maar ik zag het ook pas in de 4e herhaling.. dus tja..chim0 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:56:
Dit zal ongetwijfeld al besproken zijn, maar ik zie nu pas de herhaling van die goal van Vitesse, maar is gewoon 100% hands. Hij neemt hem aan op z'n arm en hij staat ook met z'n gezicht naar de scheids. Ongelooflijk dat ie hem goedkeurt.
Volgens die spits was het geen hands he, want hij kreeg hem op zijn arm.. Geeft maar weer aan dat sommige spelers niet eens de regels kennen van hun beroep..
Heb vanmorgen nog even Studio Sport teruggekeken, en die beuk die Van Beek uitdeelt bij die terugspeelbal

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 02-02-2015 13:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Serviër toch? Die hebben andere regels.St@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Klopt, was zeker hands. Maar ik zag het ook pas in de 4e herhaling.. dus tja..
Volgens die spits was het geen hands he, want hij kreeg hem op zijn arm.. Geeft maar weer aan dat sommige spelers niet eens de regels kennen van hun beroep..
Ja, hij hield hem tegen. Hij zette een soort blok, maar het was inderdaad erg opzichtig. Maar ja, arbitrale blunders zullen we altijd blijven houden, al is het soms ongelooflijk op dit niveau.Heb vanmorgen nog even Studio Sport teruggekeken, en die beuk die Van Beek uitdeelt bij die terugspeelbalWhaha, dat Wiedemeijer dat niet heeft gezien
Weet niet hoe de scheidsrechter ervoor stond, maar ik had het in eerste instantie (vanuit het televisie standpunt) helemaal niet in de gaten. Na twee herhalingen zag ik pas dat het inderdaad hands was. Ik vond het lastig te zien, zeker in een keer. Maar zoals ik al zei, geen idee hoe de scheidsrechter gepositioneerd stond.chim0 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:56:
Verwijderd
Vond het maar raar dat de Boer niet reeds in de rust in greep nadat hij reeds in de eerste helft had gezien dat het middenveld van Ajax voortdurend afgetroefd werd door dat van Vitesse. Om dan vervolgens die wissels te doen in de tweede helft waar maar weinigen echt iets van begrepen.
Vilhena blijft meldt het AD. Jammer, want ik zie het totaal niet in hem zitten. Maarja, voor 3 miljoen euro kan je hem natuurlijk nog wel een half jaar aan zn contract houden, dat krijg je van de zomer ook nog wel.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wederom een prima voorbeeld voor de videorefSt@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:05:
[...]
Klopt, was zeker hands. Maar ik zag het ook pas in de 4e herhaling.. dus tja..
Heb vanmorgen nog even Studio Sport teruggekeken, en die beuk die Van Beek uitdeelt bij die terugspeelbalWhaha, dat Wiedemeijer dat niet heeft gezien
Die beuk zag ik ook nog, dat je zoiets door laat gaan...
Wat mij betreft moet de Boer inderdaad vaker eerder ingrijpen, maarja, je kan ze ook niet alle 11 wisselen. Al zou ie dat willen. Want eerlijk gezegd, de smaakmakers van afgelopen tijd zijn nog maar een schim van hunzelf. En dat steeds van achteruit opbouwen, dat weet elke tegenstander nu ook wel ondertussen, dus is het heel simpel om ajax te ontmantelen en te zorgen dat ze niet in hun spel komen.
Vind het maar slap, zoveel miljoenen op de bank en bij dat hele team ontbreekt op elke linie gewoon een sterkhouder. Geen steekpaasjes alla Clasie, aanvallen vanaf de vleugels is er ook al enige tijd niet meer bij.
Ik zag Moisander bij die tegengoal er ook weer lekker voorstaan
Tis gewoon prutswerk...maarja het kon ook niet goed blijven gaan..
Vind het maar slap, zoveel miljoenen op de bank en bij dat hele team ontbreekt op elke linie gewoon een sterkhouder. Geen steekpaasjes alla Clasie, aanvallen vanaf de vleugels is er ook al enige tijd niet meer bij.
Ik zag Moisander bij die tegengoal er ook weer lekker voorstaan
Tis gewoon prutswerk...maarja het kon ook niet goed blijven gaan..
Oh ja? En die kaarten-aannaaiactie van Cillessen vorige week dan?Vos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Wederom een prima voorbeeld voor de videoref. De Ajax verdedigers zagen het meteen en appelleerden.
Die beuk zag ik ook nog, dat je zoiets door laat gaan...
Toen was dat niet nodig zeker?
/selectief inzetten levert ongelijkheid op, en bewijst nota bene dat de FIFA nog niet zo'n ongelijk heeft met het niet inzetten ervan.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Man man man. wat een reactie weerRamzzz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:16:
[...]
Oh ja? En die kaarten-aannaaiactie van Cillessen vorige week dan?
/selectief inzetten levert ongelijkheid op, en bewijst nota bene dat de FIFA nog niet zo'n ongelijk heeft met het niet inzetten ervan.

Een systeem zoals dat bij hockey en tennis wordt gebruikt zou erg geschikt zijn: elk team mag het aanvragen, maar zit je fout, dan vervalt dat recht.
[ Voor 16% gewijzigd door Koppensneller op 02-02-2015 15:22 ]
Ik weet precies hoe dat werkt, maar dit lijkt wel erg veel op 'cherry picking'. Vorige week hoorde ik er niemand over, incl. Feyenoorders.Koppensneller schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:20:
[...]
Man man man. wat een reactie weerMet Cillessen had het óók gekund, da's ook een mogelijheid, weet je.
Een systeem zoals dat bij hockey en tennis wordt gebruikt zou erg geschikt zijn: elk team mag het aanvragen, maar zit je fout, dan vervalt dat recht.
Hence the remark.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Van de Hoorn stopte gewoon met voetballenVos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Wederom een prima voorbeeld voor de videoref. De Ajax verdedigers zagen het meteen en appelleerden.

Zo heeft Feyenoord door Wijnaldum nog een keer een tegendoelpunt gehad. Dit stopte gewoon met verdedigen omdat die speler buitenspel stond. Ging hij zwaaien naar de scheids

Vreemd gedrag.
Waarom kom je met zo'n trieste reactie? Waar lees jij dat ik zeg dat het toen niet nodig was? Zoals ik hier wel vaker heb gezegd ben ik voorstander van een videoref, dit is gewoon een WILLEKEURIG voorbeeld.Ramzzz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:16:
[...]
Ja dat vind ik zo'n slechte eigenschap van veel voetballers, appelleren en stoppen met voetballen. Eerst doorgaan en als de scheids fluit dan stop je. Met buitenspel zie je dat inderdaad ook vaak.PWM schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:08:
[...]
Van de Hoorn stopte gewoon met voetballenDie begon alleen nog te zwaaien. In dit geval kon hij weinig meer aanrichten, maar stel dat de bal bijvoorbeeld van de voeten was gesprongen, stond van de Hoorn op de 3 meter nog te zwaaien
![]()
Zo heeft Feyenoord door Wijnaldum nog een keer een tegendoelpunt gehad. Dit stopte gewoon met verdedigen omdat die speler buitenspel stond. Ging hij zwaaien naar de scheidsDe aanvaller liep gewoon door en scoorde.
Vreemd gedrag.
[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 02-02-2015 16:57 ]
Wait what? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?Ramzzz schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:16:
[...]
Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:39:
PSV staat flink voor,want Ajax heeft 9 punten achterstand.
Dat is wel lang geleden zegPWM schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:08:
[...]
Zo heeft Feyenoord door Wijnaldum nog een keer een tegendoelpunt gehad. Dit stopte gewoon met verdedigen omdat die speler buitenspel stond. Ging hij zwaaien naar de scheidsDe aanvaller liep gewoon door en scoorde.
Vreemd gedrag.
Verwijderd
De Vilhena zijn tijd gaat nog wel komen. Aankomende zomer moet het gek lopen wil Clasie niet vertrekken en wellicht ook Immers. Komen er meer dan voldoende speelminuten voor Immers in het opvolgende seizoen.ph4ge schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:50:
Vilhena blijft meldt het AD. Jammer, want ik zie het totaal niet in hem zitten. Maarja, voor 3 miljoen euro kan je hem natuurlijk nog wel een half jaar aan zn contract houden, dat krijg je van de zomer ook nog wel.
ftfyVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:25:
[...]
De Vilhena zijn tijd gaat nog wel komen. Aankomende zomer moet het gek lopen wil Clasie niet vertrekken en wellicht ook Immers. Komen er meer dan voldoende speelminuten voor Vilhena in het opvolgende seizoen.
Alles.Niku schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:53:
[...]
Wait what? Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
Videoref is belangrijk om cruciale beslissingen te herroepen.
En dat zijn er nogal wat.
Ik bedoelde dat je Immers ipv Vilhena schreef. Vandaar de 'fixed that for you'.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:42:
[...]
Je zult het wel merken na het einde van de transferperiode in de komende zomer.
Verwijderd
Oeps, sorry. Moest nog wel opzoeken op internet wat die afkorting betekende en dacht dat je het sarcastisch had bedoeld. Nogmaals sorry!Niku schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:45:
[...]
Ik bedoelde dat je Immers ipv Vilhena schreef. Vandaar de 'fixed that for you'.
Haha, geen probleem.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:49:
[...]
Oeps, sorry. Moest nog wel opzoeken op internet wat die afkorting betekende en dacht dat je het sarcastisch had bedoeld. Nogmaals sorry!
Hop, schrijf PEC maar op voor de 2e plek aan het einde van het seizoen, en natuurlijk bekerwinst. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236244
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 02-02-2015 19:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
https://twitter.com/Necka7/status/562315342601814017St@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:29:
Hop, schrijf PEC maar op voor de 2e plek aan het einde van het seizoen, en natuurlijk bekerwinst. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=236244
Wat inside intel via het Fok forumWat meer informatie gekregen:
1) Necid heeft zijn contract ontbonden bij CSKA.
2) Zwolle legt hem tijdelijk onder contract, voor een half jaar. Zwolle kan hem niet verkopen.
3) Necid gaat van 1.1 miljoen salaris naar 230.000.
Mooi dat we hem weer voor Zwolle kunnen zien uitkomen de rest v/h seizoen
Vriendendienst van Necid en PEC naar elkaar dusJoosie200 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:38:
[...]
https://twitter.com/Necka7/status/562315342601814017
[...]
Wat inside intel via het Fok forum
Mooi dat we hem weer voor Zwolle kunnen zien uitkomen
Daar heeft het alle schijn van. Met Necid weer in de gelederen heeft PEC wat meer kans om de bekerfinale te bereiken. Is er eentje die het verschil kan maken, juist in cruciale momenten van een wedstrijdSt@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:40:
[...]
Vriendendienst van Necid en PEC naar elkaar dusSuper dat dat nog kan. PEC betaalt nauwelijks salaris en Necid kan zich verder in de kijker spelen.
Erg goed nieuws, en dat is iemand die zeker verschil tegen Twente kan maken. Dat zal denk ik een erg lastige pot gaan worden daar. Wat een wonder is dit. Zijn eigen contract afkopen en met veel minder salaris akkoord gaan. Dat is toch wel een uitzonderlijke mentaliteit. Gewoon klasse van die Necid!Joosie200 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:42:
[...]
Daar heeft het alle schijn van. Met Necid weer in de gelederen heeft PEC wat meer kans om de bekerfinale te bereiken. Is er eentje die het verschil kan maken, juist in cruciale momenten van een wedstrijd
[ Voor 15% gewijzigd door Luxicon op 02-02-2015 20:43 ]
...
Contract afkopen is een beetje overdreven om te zeggen.Luxicon schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:36:
[...]
Erg goed nieuws, en dat is iemand die zeker verschil tegen Twente kan maken. Dat zal denk ik een erg lastige pot gaan worden daar. Wat een wonder is dit. Zijn eigen contract afkopen en met veel minder salaris akkoord gaan. Dat is toch wel een uitzonderlijke mentaliteit. Gewoon klasse van die Necid!
Want CSKA heeft in overleg het contract ontbonden.
Ze wouden nog proberen hem te verkopen deze winterstop, maar dat is niet gelukt.
Konden ze niks meer aan hem verdienen, omdat die ook nog bijna een miljoen salaris zal krijgen.
Was dit financieel beter voor CSKA omdat die daar nul procent kans heeft op speelminuten.
Maar ja Necid kon er ook voor kiezen om in dat half jaar gewoon op de tribune te zitten. Maar nu kan die zich via Zwolle in de kijker spelen voor de zomertransfers.
Wel DE wintertransfer van deze periode van alle Eredivsieclubs.
[ Voor 3% gewijzigd door Joostje123 op 02-02-2015 21:54 ]
Everyone at VI TV keeps going on and on about Vitesse's rightback against Ajax. Every one of them insisting the only reason such a (1/2)
player is being lined up is because Chelsea is forcing them too. Problem is that Wallace didn't even play against Ajax @chelseayouth (2/2)

Ja kwamen ze later zelf ook achter volgens mij.

Ik heb eens de huidige plek in de eredivisie van de clubs tegenover de ranglijst van hujn budget gezet en op basis daar een vergelijking mee gemaakt.
Naam | Budget x miljoen | Positie tov budget |
PEC Zwolle | 10,4 | +8 |
SC Cambuur | 7 | +6 |
Excelsior | 4,1 | +4 |
Willem II | 8,5 | +3 |
Go Ahead Eagles | 6,1 | +2 |
PSV | 60 | +1 |
AZ | 22 | +1 |
Feyenoord | 49 | 0 |
sc Heerenveen | 19,5 | 0 |
FC Groningen | 17,3 | 0 |
FC Dordrecht | 4 | 0 |
Ajax | 65 | -1 |
FC Twente | 44,5 | -2 |
FC Utrecht | 14,8 | -2 |
Heracles Almelo | 8,5 | -3 |
Vitesse | 30 | -5 |
ADO Den Haag | 14,9 | -6 |
NAC Breda | 11,9 | -6 |
En wat is precies wat je met dit overzicht wil aantonen? Rekenkundig klopt het, maar er zijn hier helemaal geen conclusies aan ter verbinden. Top3 qua budget kan immers nooit uit de middenmoot komen, Ajax zelfs nooit aan een positieve score. Je zou haast de indruk krijgen dat de grote jongens iets goed verkeerd doen, maar feit is dat Ajax/PSV/Feyenoord a) het meeste budget genereren b) door CL/EL-inkomsten en transfers ook het meest winstgevend zijn c) de beste voetbalprestaties leveren. Het heet niet voor niks betaald voetbal.
Conclusies eruit trekken? Nee, dat is ook zeker niet de bedoeling. Het is voornamelijk leuk om te zien en dan voornamelijk de extremen. In een lijst als dit is er niks mis met in een bereik van -2 tot +2 te zitten, dan doe je het gewoon prima.Sempy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:35:
En wat is precies wat je met dit overzicht wil aantonen? Rekenkundig klopt het, maar er zijn hier helemaal geen conclusies aan ter verbinden. Top3 qua budget kan immers nooit uit de middenmoot komen, Ajax zelfs nooit aan een positieve score. Je zou haast de indruk krijgen dat de grote jongens iets goed verkeerd doen, maar feit is dat Ajax/PSV/Feyenoord a) het meeste budget genereren b) door CL/EL-inkomsten en transfers ook het meest winstgevend zijn c) de beste voetbalprestaties leveren. Het heet niet voor niks betaald voetbal.
Vilhena gaat nooit Clasie opvolgen, hij heeft geen van zijn kwaliteiten. Vilhena heeft een goede basistechniek, maar mentaal en fysiek komt hij gewoon enorm te kort. Dat was niet zo erg toen alle ballen nog over het middenveld vlogen direct naar Pelle, maar met het huidige zeer verzorgde en dominante spel wel. Ik zie veel meer in de andere talenten op die positie.Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:25:
De Vilhena zijn tijd gaat nog wel komen. Aankomende zomer moet het gek lopen wil Clasie niet vertrekken en wellicht ook Immers. Komen er meer dan voldoende speelminuten voor Immers in het opvolgende seizoen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je hoeft ook niet alles vanuit de grote jongens te zien.Sempy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:35:

Die kan je soms ook wel eens negeren.
Maar je kan wel conclusies trekken dat PEC en Cambuur het gewoon uitstekend doen met hun beperkt budget is het dus wel mogelijk om aantrekkelijk te voetballen + resultaat weten te halen.
PEC doet iets creative goed, door de juiste spelers aan te trekken en de juiste speelwijze het veld opgaan.
Toch zijn Vilhena en Boetius wel probleem kinderen. Snel opgekomen, bakken talent (zeker Boetius), maar eigenlijk al 2 jaar stilstand of zelfs achteruitgang. Zonde
Dat geldt toch voor elk talent? Het opkomen is altijd makkelijker dan er blijven. Als je talent bent mag je af en toe invallen, lekker je ding doen (zeker voorin). Als je in de basis staat verwacht niemand iets, tot je hebt bewezen het nivo aan te kunnen. Het seizoen daarop word je dan ineens bepalend en ben je onderdeel van het succes. Die druk kunnen maar weinig mensen aan. Ook De Vrij had hier last van en zo kan ik er nog wel meer noemen.PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 12:47:
Toch zijn Vilhena en Boetius wel probleem kinderen. Snel opgekomen, bakken talent (zeker Boetius), maar eigenlijk al 2 jaar stilstand of zelfs achteruitgang. Zonde
Krijgen die jongens wat extra aandacht? Ik vraag me af hoe de begeleiding is op dat soort momenten
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Vilhena zou mentaal en fysiek tekort komen? Ten opzichte van wie? Ten opzichte van Clasie? En dat geloof je zelf?ph4ge schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:51:
[...]
Vilhena gaat nooit Clasie opvolgen, hij heeft geen van zijn kwaliteiten. Vilhena heeft een goede basistechniek, maar mentaal en fysiek komt hij gewoon enorm te kort. Dat was niet zo erg toen alle ballen nog over het middenveld vlogen direct naar Pelle, maar met het huidige zeer verzorgde en dominante spel wel. Ik zie veel meer in de andere talenten op die positie.
Vilhena is in beide opzichten sterker dan Clasie en menig ander speler in de selectie van Feyenoord.
Ik geloof niet dat hij dit seizoen al een duel heeft gewonnen, in tegenstelling tot Clasie.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:01:
Vilhena zou mentaal en fysiek tekort komen? Ten opzichte van wie? Ten opzichte van Clasie? En dat geloof je zelf?
Vilhena is in beide opzichten sterker dan Clasie en menig ander speler in de selectie van Feyenoord.
De geplande verhuizing van het supportershome stond op losse schroeven. Dit wegens de kans op overlast en omdat er een zaak liep omdat een horeca ondernemer het oneerlijk vond dat hij geen alcohol mocht schenken, en het supportershome to be wel.
Inmiddels moest de hoge raad al uitspraak doen, met een flinke kans op een streep door de plannen.
En toen was er brand. De burgermeester als de dood voor ellende. Even op bezoek bij degene die de zaak bij de hoge raad aanhangig maakte, die direct de zaak liet vallen na “een goed gesprek”
En zo is iets wat op de lange baan dreigde te raken of zelfs op losse schroeven stond, in 2 weken geregeld.
Ik pak even mijn foliepapier
Inmiddels moest de hoge raad al uitspraak doen, met een flinke kans op een streep door de plannen.
En toen was er brand. De burgermeester als de dood voor ellende. Even op bezoek bij degene die de zaak bij de hoge raad aanhangig maakte, die direct de zaak liet vallen na “een goed gesprek”
En zo is iets wat op de lange baan dreigde te raken of zelfs op losse schroeven stond, in 2 weken geregeld.
Obvious conspiracy is conspicuously conspicuous!PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:43:
De geplande verhuizing van het supportershome stond op losse schroeven. Dit wegens de kans op overlast en omdat er een zaak liep omdat een horeca ondernemer het oneerlijk vond dat hij geen alcohol mocht schenken, en het supportershome to be wel.
Los van conspiracy Ja/Nee, een lol quote:
Ja echt? Meerdere rechtzaken? Tot aan de hoge raad? En nu na 1 gesprek alles van tafel om een belofte dat het mee zou vallen?Vrijdag had de ondernemer nog een gesprek met de burgemeester. Vandaag besloot de ondernemer zijn zaak in te trekken. 'Burgemeester Van der Laan heeft beloofd maatregelen te nemen om de overlast te beperken', licht de advocaat van de ondernemer die beslissing toe.
Nou wat een conspiracy, waarschijnlijk heeft de ondernemer een leuk centje gehad, want dit scheelt heel wat moeite/geld voor de gemeente. Maar dat had ik waarschijnlijk niet moeten zeggen want dan is het natuurlijk nu overheidssteun gewordenPWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:17:
Los van conspiracy Ja/Nee, een lol quote:
[...]
Ja echt? Meerdere rechtzaken? Tot aan de hoge raad? En nu na 1 gesprek alles van tafel om een belofte dat het mee zou vallen?
De conspiracy is natuurlijk niet de afhakende/omgekochte ondernemerHamburgerHenk schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 17:25:
[...]
Nou wat een conspiracy, waarschijnlijk heeft de ondernemer een leuk centje gehad, want dit scheelt heel wat moeite/geld voor de gemeente. Maar dat had ik waarschijnlijk niet moeten zeggen want dan is het natuurlijk nu overheidssteun geworden
Er wordt zowaar gevoetbald vanavond, al schijnt het niet veel te zijn bij GAE - Excelsior.. (0-0)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wuha.. na 29 seconde al rood voor Willems.
I served in a company of heroes.
Deze wedstrijd gaat uit de hand lopen Blom. Jammer voor zo'n scheids dat hij er zo naast zit met die rode kaart. Zelfs al raakt Willems hem, dan geef je nog geen rood. Hij ging voor de bal en het is een derby. Een wedstrijd aanvoelen heet dat

Shit zeg, heb het gemist, stemde te laat af. Was hij terecht? (volgens de (wss niet helemaal objectieve) twitter werd Swerts niet geraakt...
Ik zette hem ook pas na 1 minuut aan. Helaas heeft de website de herhaling nog niet.
Overigens moet elke scheidsrechter die een "wedstrijd aanvoelt" voor het leven geschorst worden. Rood is rood (en niets is niets)
Overigens moet elke scheidsrechter die een "wedstrijd aanvoelt" voor het leven geschorst worden. Rood is rood (en niets is niets)
Ik zag het niet goed. De commentator had het ook over een schwalbe. Als het een schwalbe zou zijn dan vind ik het wel knap van Swerts hoe hij zo weg kan "vliegen" en draaien.
Rood is inderdaad rood. Maar ik had het meer met aanvoelen dat je moet anticiperen dat zoiets gebeurt (Swerts die overdreven reageert) en misschien even de second opinion van de 4de man vraagt in plaats van zo resoluut te handelen.
En toch moet je als Willems zijn nooit op zo'n manier inkomen, te veel risico's neem je daarmee. Rood is echter wel heel overdreven.PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:57:
Herhaling gezien: absolute schwalbe
Inderdaad chapeau voor de scheids!! Altijd zo'n onzin...eerste 5 minuten geen geel omdat het nog het begin van de wedstrijd is etc...geel = geel, rood = rood, pingel = pingel ongeacht welke minuut of wedstrijd het is. Zelfde als die Nijhuis die bij de klassieker ineens het een Engelse wedstrijd wilde laten worden. Dan moet je altijd zo fluiten en niet alleen 1 wedstrijd zo.PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:55:
Ik zette hem ook pas na 1 minuut aan. Helaas heeft de website de herhaling nog niet.
Niet deze scheids dan want het was helemaal niksmartinusz schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:58:
[...]
Inderdaad chapeau voor de scheids!! Altijd zo'n onzin...eerste 5 minuten geen geel omdat het nog het begin van de wedstrijd is etc...geel = geel, rood = rood, pingel = pingel ongeacht welke minuut of wedstrijd het is. Zelfde als die Nijhuis die bij de klassieker ineens het een Engelse wedstrijd wilde laten worden. Dan moet je altijd zo fluiten en niet alleen 1 wedstrijd zo.
[edit] hier nu te zien: http://foxsports.nl/video...-na-29-seconden-rood.html
[ Voor 8% gewijzigd door Fleximex op 03-02-2015 21:01 ]
Lijkt me overigens prima reden om Swerts een paar wedstrijden te schorsen. Duidelijker krijg je ze niet.
Sowieso rood als ie hem geraakt had. Maarja ALS is em raakt. Nou is dit niet nadelig voor Ajax dus stieken kan ik er wel om lachenNapo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 20:58:
[...]
En toch moet je als Willems zijn nooit op zo'n manier inkomen, te veel risico's neem je daarmee. Rood is echter wel heel overdreven.
Oke...als hij gelijk had gehad danFleximex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:00:
[...]
Niet deze scheids dan want het was helemaal niks
[edit] hier nu te zien: http://foxsports.nl/video...-na-29-seconden-rood.html
Erg onsportief idd.. Heb het nu terug gezien en willems zit er zeker 10cm naastPWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:03:
Lijkt me overigens prima reden om Swerts een paar wedstrijden te schorsen. Duidelijker krijg je ze niet.

Ik vrees wel dat karma een bitch is.
Ik neem aan dat de kaart geseponeerd wordt toch?
Nu kunnen we mooi zien of PSV kampioen gaat worden. Snel rood, moeizaam spel, NAC wordt sterker. Als ze dan alsnog winnen weet ik genoeg.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hihi. Blom gaat zo zeggen dat hij naar de intentie keek.Fleximex schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:07:
Ik neem aan dat de kaart geseponeerd wordt toch?
Absoluut geen rood, maar gezien de positie van Blom en de manier van inkomen snap ik het wel. Zoals al gezegd hierboven geeft Willems hem de kans om rood te geven.Vuvuzela schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:07:
[...]
Erg onsportief idd.. Heb het nu terug gezien en willems zit er zeker 10cm naastMaar wel een hele theatrale duikeling..
Ik vrees wel dat karma een bitch is.
Indien het Blom het zag als raak dan wordt deze natuurlijk geseponeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 03-02-2015 21:09 ]
Ik vind het een terechte rode kaart hoor, Willems komt in met de intentie om Swerts zwaar te blesseren en dat is dus gewoon rood. Of hij hem wel of niet raakt doet er dan niet toe.
En terecht wmb. Was gewoon een lompe actie van Willems. Voor dit soort acties moet gewoon rood gegeven worden. Gebeurt helaas te weinig.Hihi. Blom gaat zo zeggen dat hij naar de intentie keek.
Ook als ie het op welke andere manier gezien heeft, dan nog wordt ie geseponeerd. Manmanman wat een scheids...Vos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:08:
[...]Indien het Blom het zag als raak dan wordt deze natuurlijk geseponeerd.
Dat zie ik niet (als die het wel doet ben ik het met je eens, dat het dan niet uitmaakt of hij hem raakt of niet, dan is rood terecht).Willems komt in met de intentie om Swerts zwaar te blesseren en dat is dus gewoon rood. Of hij hem wel of niet raakt doet er dan niet toe.
Hij komt best hard in idd, maar wel precies op de plek waar de bal was, hij is dus gewoon te laat. Ook heeft hij geen 2 benen of gestrekt been ofzo, hij lijkt hem zelfs iets terug te trekken.
Ik zou dus zeggen: Geel.
Als ik hem trouwens op volle snelheid kijk, snap ik wel dat de scheids niet ziet dat hij hem niet raakte, zag ik toen ik het voor het eerst zag ook niet.
edit: ik kijk waarschijnlijk wel met 'licht'-getinte eindhovense bril
[ Voor 5% gewijzigd door Polbeer91 op 03-02-2015 21:15 ]
Niet als het om de manier van inkomen gaat. Je hoeft iemand niet te raken om een kaart te krijgentoolkist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:11:
[...]
Ook als ie het op welke andere manier gezien heeft, dan nog wordt ie geseponeerd. Manmanman wat een scheids...
Ik heb hem nogmaals op normale snelheid bekeken, dan snap ik absoluut wel dat de scheids rood geeft. Het gerol van Swerts is natuurlijk naaierij van de bovenste plank.
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 03-02-2015 21:14 ]
Volgens mij staat Blom, schuin achter Willems en vanuit die positie lijkt het door het wel erg fanatiek inkomen van Willems ongetwijfeld een dikke rode kaart. Blom kan er niks aan doen dat hij geen videobeelden kan terugkijken. Lijkt me ook dat hij zoiets achteraf gewoon kan toegeven.PWM schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:08:
[...]
Hihi. Blom gaat zo zeggen dat hij naar de intentie keek.
Ik vind het in ieder geval knap dat hij de ballen heeft om in de 1e minuut gelijk rood te trekken als hij denkt dat een overtreding dat waard is.
Willems gaat hard voor de bal. De bal is weg, hij houdt in en zet zijn voet ruim voor de speler neer. Geen rood, geen geel.Japiooo schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:10:
[...]
En terecht wmb. Was gewoon een lompe actie van Willems. Voor dit soort acties moet gewoon rood gegeven worden. Gebeurt helaas te weinig.
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 03-02-2015 21:15 ]
Dan nog. Als dit soort acties rood zouden zijn, dan eindigt elke wedstrijd 9 tegen 9 ofzo.Vos schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:12:
[...]
Niet als het om de manier van inkomen gaat. Je hoeft iemand niet te raken om een kaart te krijgen.
Ik heb hem nogmaals op normale snelheid bekeken, dan snap ik absoluut wel dat de scheids rood geeft. Het gerol van Swerts is natuurlijk naaierij van de bovenste plank.
Was geen overtreding maar snap wel dat de scheids dat vanuit zijn hoek wel zo zag, risico dat Willems neemt om op zo'n manier in te komen. Overigens mag Swerts w.m.b. wel worden geschorst door de KNVB voor dat soort naaierij.
Ik zeg niet dat het rood is, goed lezentoolkist schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 21:15:
[...]
Dan nog. Als dit soort acties rood zouden zijn, dan eindigt elke wedstrijd 9 tegen 9 ofzo.
Zelfs al is de intentie verkeerd, en die uitleg kan ik nog wel begrijpen, dan zou Swerts wat mij betreft ook rood moeten krijgen. Die doet namelijk alsof hij geraakt wordt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015